Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 79 příspěveků, 2 různá jména: calimero, jano123.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

25.01.2010 11:06

Globální trendy a Česká republika

Nez poslat nieco na Haiti...

jano123 147.?.?.?

...to radsej bankovku hodit do pece.

Nech uz sa na svete stane cokolvek, dobre ci spatne, smutne ci vesele, vzdy sa najde niekto, kto sa na tom pohotovo nabali. Takze odhadaujem, ze pri sucasnej situacii na Haiti sa bude dat povazovat za uspech, ak 5% v Cechach vyzbieranej pomoci skutocne dostanu potrebni.

Pokial ide o tu vlnu tak ta ma trapi viac nez Haiti, ale s Haiti suvisi tiez.... za situaciu na Haiti mozu z velkej casti potraviny dovazane zo zahranicia, ktore zlikvidovali domacu produkciu a cosi podbne sa deje aj v Cechach ci na Slovensku len to este nepocitujeme tak kruto, nakolko si na tie dovazane potraviny ako tak dokazeme zarobit v otrockych tovarnach na vyrobu vselijakeho haraburdia (hlavne aut). Az sa tieto tovarne presunu dalej na vychod, tak bude mozno musiet Haiti posielat pomoc nam..... [velký smích]

Ale teraz vazne,.... situacia okolo sebestacnosti nasich krajin hlavne potravinarskej, ale aj vsetkych ostatnych (zrojnej, odevnej, ...) je vazna a stale sa zhrosuje.... a bude sa zhorsovat dajej, az kym nedopadneme ako Haiti, alebo kym si ludia neuvedomia ze topanky a tricka z Ciny, maso a mlieko z Nemecka, soja, kukurica a obilie z USA... vlna z Noveho Zelandu, atd,...atd.... SU AJ ZA DARMO DRAHE!!!

210575

02.03.2010 10:50

Doktoři se pokusili prohlásit Václava Klause za nesvéprávného

Chytremu napovez

jano123 147.?.?.?

suhlasim s nazorom ze ak by taka vec bola mozna a realne priechodna, tak by sa bola v tichosti zrealizovala. Takto sa len mocni tohoto sveta snazia panu prezidentovi naznacit kto je tu panom. On totiz pan prezident presiel procesom takzvanej "prezidentizacie" politika viz. napr vsetci slovenski prezidenti. Aktivnemu politikovi (co u nas automaticky predpoklada aktivneho stranika) stanuvsiemu sa nahle prezidentom totiz odpadne(minimalne na tych par rokov) nahle zo srdca velky kamen v podobe zodpovednosti voci svojej rodnej strane, mecenasom a vobec zodpovednosti akejkolvek (nakolko taky prezident, povedzme si otvorene v Cechach ani na Slovensku v podstate za nic nezodpoveda) A takyto clovek lahko sklzne na "sikmu" rovinu snahy zapacit sa uz len narodu ako takemu, alebo nedajbeoze snahy mu dokonca pomahat. No a takemuto panovi musia ti skutocne mocni cas od casu pripomenut ze ziaden strom do neba nerastie. Ale byt prezidemtom, som zatial v pohode, nejeden prezident so snahou pomahat narodu skoncil aj neporovnatelne horsie, nez len vyhlasenim za nesvojpravneho [velký smích]

213875

05.03.2010 10:36

Návrh postupu pro likvidaci státního dluhu aktivitou občana

Neviem neviem

jano123 147.?.?.?

vyplnanie nejakych vyhlaseni a jejich odosielanie kamsi.... to podla mna len pomoze vybudovat solidnu databazu tych, na ktorych si Voldemorti maju davat vacsi pozor. Hlavne sa nesnazme postavit Rim za den.... z principu veci vyplyva, ze akykolvek system, ktory funguje je dobry a ten zly, skor ci neskor prestane fungovat sam od seba.... No a system poziciavania toaletaku a vytvarania hodnoty zo vzduchu, uz davno nebezi do predu, davno sa potkol a uz sa len kotula vlastnou zotrvacnostou. Prisla uz na to Cina, prichadza na to latinska amerika a prichadza na to Rusko, Japonsko a dalsi.... To bola ta dobra sprava, zla je, ze ta zastava zivotodarnej sily do jeho zil sposobi, ze zlo otvorene vystupi z tiena a pokusi sa definitivne vysvetlit ostatnym, kto je tu panom. Tento krat uz ale toaletak rozhodne stacit nebude. Ja verim, ze nasi vyhraju tak, ako v kazdom dobrom americkom filme [smích] ......... aj ked Mayovia mozno vedeli, pre co po roku 2012 uz nebude treba ziaden kalendar [velký smích]

214100

10.03.2010 21:14

Explozivní dluhové domino: nadcházející finanční katastrofa

RE: Krize kapitalistického systému? Omyl

calimero 147.?.?.?

Mozu za to vlady, asi tak, ako ked vezmete palicu, zmlatite psa a poviete, ze za to moze ta palica [smích]....

Nazyvajte to ako chcete, ale za to co tu aktualne mame, mozu nenazrani ludia, hrstka ludi ktori na zaklade toho, ze maju peniaze, maju aj pocit(a bojim sa ze opravneny), ze na nich nie je meter. Nehovorim tu o bohatych ludoch, hovorim tu o hyperbohatych ludoch, ktori uz dobrych 200 rokov nevedia co je to uzitocna ludska praca a veskeru svoju energiu venuju spekulacii a ozobracovaniu vsetkych ostatnych. (rasove zlozenie tejto hrstky nechame na teraz stranou)

Problem tohoto systemu (ak to odmietate nazyvat kapitalizmom) je predovstkym v tom, ze niekto si peniaze musi zarobit pracou a niekto ich "zaraba" skrtnutim pera. A vzdy ked to pracantov raz za cas prestane bavit a zacnu hlbat nad podstatou svojho nestastia, pripravi sa pre nich nejaka "zabava", ktora ich mysle spolahlivo zamestna...na priklad vo forme vojny, krizy, statneho prevratu, ci prirodnej katastrofy(to posledne zatial nevieme dokazat)

Ad vysledok krizy a obete.... ano asi par aj celkom bohatych ludi pride o nejake peniaze, lenze to nicomu z vyssie uvedeneho neodporuje. Toto totiz nie je boj bohatych a chudobnych, ale boj hrstky hyperbohatych a vsetkych ostatnych. A ti prvi nam to uz 200 rokov natieraju na celej ciare. Mozete si byt isty, ze ONI este na ziadnej krize ani vojne nikdy neprerobili [bliji]

214522

11.03.2010 15:07

Na horizontu se vynořují nové balkánské války

Len tak dalej a pritvrdit

calimero 147.?.?.?

EU si uz dlho pod sebou pili pomyselnu vetvu.... a nic viac, nic menej si US nezelaju..... Mozno az Nemecko zaplavi albansky herion vypestovany v Afghane, dovezeny lietadlami USAF a s laskou baleny a vazeny agentmi CIA.... tak mozno potom sa tam niekto(lebo ostatne krajiny su v EU len do poctu) chyti za nos a pride na to, ze v EU nebude nikdy dobre, pokym Nemecko a s nim cela Europa nevylezie konecne z americkeho zadku a neposle domov vsetkych zbludilych US troops, ktori od 45teho stale nie a nie najst cestu domov..... Tiez potom mozno niekomu konecne dotecie, ze pripity medved s usankou je sice mrcha, ale ani z desatiny nie je taky nebezpecny, ako upir v modrobielom hviezdnatom klobuku. .....no ale to uz by som chcel vela. Pravdepodobnejsie bohuzial je, ze sa tu zase ras z vervou nam vlstnou vyvrazdime medzi sebou aby sme zase raz mohli pokorne prijat nieci plan obnovy.

214577

16.03.2010 16:41

Zaseknutý plynový pedál u Toyoty – další hoax?

Nazmysel

calimero 147.?.?.?

Nekontrolovatelne zrychlujuce auto si vyzaduje dve veci: 1) Dementneho sofera, ktory vobec nemal dostat soferak. 2) Najmenejsi 5 subeznych poruch z kotrych uz kazda sama o sebe je dost malo pravdepodobna.

Predpokladajme, ze sa mi zasekol plyn na podlahe. Pokial sa nevalim z 20%tneho kopca a netlaci ma dole este dvojtonovy vozik, tak brzda pokial funguje spravne, ten motor pohodlne uhasi.... schvalne si to niekedy skuste pretlacit v aute za jazdy brzdu plynom.... brzda ma jasne navrch na akomkolvek prevodovom stupni za akejkolvek rychlosti. Ale predpokladajme ze brzdy uplne zlyhali... stat sa to moze.... sofer predsa stale moze vymacknut spojku a kolesa od nahonu odstavit. Ak by z nejakeho dovodu zlyhala aj spojka (stat sa to moze) tak este vzdy mozem vyradit rychlost pakou. Predpokladajme ale ze mam prevodovku z tatry a pakou bez spojky ani nehnem, tak este stale do pekla mozem vytiahnut kluce zo zapalovania a zhasnuty motor ma zabrzdi sam. Ale predpokladajme ze motor je dvojtaktny (to uz je ozaj scifi) a bude trpiet nejakym divnym samozapalom. Je tu stale rucna brzda, ktora by mala mat mechanizmus nezavisly na beznom brzdovom okruhu a dost sil pri najmensom na to, aby som nesiel 140. (v pripade automatu preskocte prosim tu cast so spojkou).... Pokial teda mal niekto dost casu dosiahnut so zaseknutym plynom rychlost 140, volat na linku dovery a neskor komunikovat s policajtom cez megafon tak to bud naraficil, alebo je uplny dement a je iba skoda, ze sa nezabil. [chechtot]

215102

24.03.2010 12:39

Bachmannová: Bůh prokleje Ameriku, pokud se postaví proti Izraeli

Nedaval by som tomu kto vie aku vahu

calimero 147.?.?.?

Proste dalsi zvast(ktory ani neaspiruje na to, byt nejako racionalne zdovodnitelny) si s istotou vykracuje oblazit svoje predpisane percento posluchacov, tych, ktori su dostatocne stupidni, aby sa pri tejto informacii nerozosmiali a pustili to do mozgu hlbsie, nez za prvy level spamfiltra.

IMO cim viac takychto vazne/verejne vyslovenych stupidit od "uznavanych" "autorit", tym lepsie. Ludom, ktorym ostal v hlave este zbytok zdraveho rozumu to podla mna prijemne zvysuje pravdepodobnost precitnutia..... a pre tych ostatnych je to co tu aktualne mame (v mediach, politike a svete vobec) este stale zbytocne dobre.

215763

31.03.2010 15:13

Afghánští vojáci jsou podřadní, tvrdí mariňáci

No

calimero 147.?.?.?

.... ked si uvedomime ze AFG vojaci sa urcite regrutuju z radov tych miestnych, ktori nemaju nic lepsie na praci. Cize takych co sa nedokazali o seba postarat inak, nez vstupom do armady. (o US vojakoch plati v jejich domovine to iste) Dalej je tu fakt, ze "vojak spolupracujuci s americanmi" je v afghane urcite sproste slovo, nie nepodobne nasmu slovu "kolaborat"... co tiez asi nezvysuje motivaciu "lepsich kadrov" pridat sa. Jednoducho do oficialnej AFG armady vstupuju pravdepodobne len ti najzufalejsi (lebo vsetci ostatni, ktori udrzia kalasnikov, moc a nerozbalenu davku heroinu dlsie nez pol minuty, uz davno valcia na opacnej strane barikad)... a tak sa niet comu divit, ze zo zufalych ludi su zufali vojaci.

216079

31.03.2010 15:56

Byl Topolánkův pád součástí volební strategie ODS?

Je dost dobre mozne

calimero 147.?.?.?

ze pod hrozbou, ze to vykvaci niekto iny, to radsej modraci vykvacili(spravne uletenym sposobom) pre istotu sami, aby to neskor mohli zlahcovat podla potreby.

Topolovi zlomila krk kravina, na ktoru by za normalnych okolnosti vsetci kaslali. Ak aj na to vsetci nekaslali, modraci rozhodne nemuseli svojho sefa takto lacno a bez boja potopit, ak by sami nechceli. Na to boli tie jeho dristy aj v dnesnych politicky korektnych casoch este stale dost slabe. Ze ODS si potopila sefa sama, s radosou a v spravny cas je ocividne. Spekulovat mozeme, ci bola buznakauza stastne vyuzita nahoda, alebo vorped zosnovane pikle.... mozno dokonca s ucastou samotnej obete. Nech uz uvaha dopadne tak alebo onak, na podstate veci to nic nezmeni. Topol je pase a modrakom to zachrani nejedno percento.

Stari karbanici zvyknu hovorit "Nove karty, nove stastie!".Inak fintu s obetou krala si osvojuju politicke strany (mozno trochu nedobrovolne) uz aj na Slovensku. A mnohe (vcetne dvoch vladnych) mohli byt dnes ulne niekde inde, keby ju objavili skor.

216083

31.03.2010 16:25

Afghánští vojáci jsou podřadní, tvrdí mariňáci

RE: Zatim jsou to jen prvni vlastovky,

calimero 147.?.?.?

No to je dalsia vec ktoru ste tu spravne nacal....

Amici samozrejme potrebuju co najviac svojich vojakov v AFG, ale len na to aby robili bu bu bu na Rusko a drzali ochrannu ruku nad produkciou opiatov(ktora od invazie rastie exponencialne). Co najvacsi podiel toho ostatneho a hlavne s tym spojene naklady by radi dedikovali na ostatnych. Ci uz je to miestna armada/policia alebo "spojenci". Ovsem ochota prilozit pusku k dielu bude s casom u vsetkych menovanych rapidne klesat. Pravda ak nepocitame tych, co maju uz tradicne sklony byt "...papeztejsi jak sam Papez" bohuzial na svoju vlastnu skodu. O tom ako sa oplaca tancovat jak amici piskaju sa presvedcili nedavno v Gruzii. A my sa presvedcime coskoro tiez, ak si s tym vlezdoprdelizmom nedame konecne pokoj.

216085

15.04.2010 14:38

Alespoň krátce k pádu polského letadla

Postreh

calimero 147.?.?.?

Mam kolegu z Polska a na obede som ho spovedal ako celu vec vidi .... zaver bol asi taky, ze je to urcite tragedia, ale ze by za prezidenta a ostatnu verchusku preplakal dva dni, to vraj rozhodne nie.

Zaujal ho ale iny fakt a to ze z mnozstva SMS a IM sprav od kolegov (pracujeme v Prahe) len minimum bolo sustrastnych... prevazovali vraj spravy humorne ladene a v nemalej miere sa vyskytovali take, kde odosielatel uprimne priznaval, ze Poliakom zavidi.

217225

21.04.2010 15:26

Převrat v Kyrgyzstánu, drogy z Afghánistánu a USA

Je to asi ako keby sme tvrdili

calimero 147.?.?.?

.... ze banku vykradli urcite Nemci, pretoze prchli v dodavke VW.

Netvrdim ze za prevratom nestali Amici, navyse ked trochu zagoglite najdete do tucta odkazov, kde sa s istotou hovori, ze za prevratom stali Rusi(a teraz si vyber).

Z tej fotky sa da poznat len to, ze sa jedna o kolimator. Cena takeho zariadenia obecne (na legalnom trhu) sa pohybuje od par 100viek korun za cinsky sunt, po par desiatok tisic za high end. A ceny byvaju silne zkreslene lokalnymi podmienkami, tak ako u zbranovych systemov vseobecne. Su miesta na svete(Irak), kde slusny klon AK47 kupite za 200 korun a predajca si bude mnut ruky, ako Vas oskmekol alebo miesta kde to iste AKcko dostanene aj s plnym zasobnikom len za kanister pitnej vody.... a u nas na priklad kupite original AK legalne za cca 10-15 tisic. Takze ceny zbrani v civilizovanom svete nevypodaju zhola nic o cenach v problemovejsich oblastiach. No a kedze inkriminovane miesto ma do Afghanu nedaleko tak tam budu ceny podobnych hraciek asi docela nizko. O jaky typ sa presne jedna sa IMO s takou istotou z tej fotky poznat urcite neda. A ak sa to aj urcit da, tak to nic nehovori o tom kde a ako dotycny k tej zbrani a kolimatoru prisiel. V Cechach a na Slovensku vlastnia tisice ludi podobne zariadenia od najroznejsich vyrobcov (legalne, na sportove ucely a zabavnu strelbu) takze v pripade podobnej situacie (nedjboze) by sa aj v nasich uliciach podobne fotky urcite dali nafotit a nevypovedali by zhola nic o tom kto akciu podporoval.

217597

taketo veci IMO len pomahaju ludom precitnut a tym ktorym sa to aj napriek vsetkemu nedari, tak ti si nic lepsie ani nezasluzia. Zakony si moze clovek vymysliet ake chce.... na koniec jedine zakony, ktore sa porusit nedaju su tie prirodne. Ludia znesu vela, ale ked sa prekroci ista miera tak sa to vzdy tvrdo zvrhne. A to ze sa nedisciplinovani (ani nie moc nasrati) obcania blbo drzia pod kontrolou, si v USA vyskusali na posledy v New Orleans, ked sa do mesta isty cas nemohol odvazit nik iny, nez najdrsnejsi marinaci cerstvo privezeni z Iraku a ani ti neboli zarukou nicoho.

218087

27.04.2010 18:38

Také se ptám, jak je to s finančním systémem

Jedina podstatna vec je ze:

calimero 147.?.?.?

"Ten, kdo si může vytvořit peníze, spotřebu neodkládá. Pokud se chceme pohybovat na úrovni metafor, je to, jako by Sobota dal Robinsonovi poukázky na ryby, které nemá a které mu nikdy nehodlá za tyto poukázky poskytnout"

Presne toto je IMO zakladny problem sucasnosti. Predstavte si ze pridete do krcmy a mate vo vrecku stovku... vasi kamarati maju este menej a tak si od vas chchu pozicat a pretoze su smadni, tak nevahaju pozicat si na urok 20% vtedy si zacnete trepat hlavou o stol, ze ste si nevzal so sebou aspon 1000cku. Rozdiel medzi Vami a bankou je, ze banka si vie na mieste tu tisicku vycucat z prsta, v pohode jej to prejde a este za to "vycucane z prsta" neskor zinkasuje 200 korun uroky. 200 korun ktore si ale kamarati z prsta nevycucali, ale zarobili si ich pracou.

Ak prijmeme myslienku ze peniaze same o sebe su k nicomu a ze su len nastrojom vymeny, akymsi mazadlom ekonomiky ktory je mozno vyrabat podla toho kolko je ho zrovna treba.... tak fajn, potom pripustime moznost cucat si peniaze z prsta, ale spolu s podmienkou poziciavat takto vycucane peniaze za darmo/bez uroku alebo len za minimalne prevadzkove naklady (napriklad nejakou statnou instituciou).

Vycucanim penazi totiz cucajuci subjekt spolocnosti nic nepriniesol... neuskromnil sa, neodlozil spotrebu, nevyrobil viac, nevynasel ziadny zlepsovak.... proste len par krat klikol mysou v pocitaci.... neprinalezi mu teda odmena vacsia, nez je hodnota toho klikania nezavisle na tom ci pozical/naklikal milion alebo sto mil.

Cucanim penazi z prsta a ich pozicanim na urok dochadza nevyhnutne k skrytemu transferu majetku smerom od vsetkych,(hlavne tych ktori cucaciu vysadu nemaju) k cucacom(bankam).

Navrhujem pre to odnat vysadu cucania si penazi z prsta bankam a uzurpovat ju pre stat za jasne stanovenych podmienok a hlavne s minimalnym urokom, tak bude nadalej dochadzat k tomuto neferovemu transferu, ale v ovela mensej miere a hlavne smerom od vsetkych naspat ku vsetkym.

Vsetci ostatni, ti ktori si peniaze cucat z prsta nemozu, nech si ich poziciavaju za urok aky uznaju za vhodne, ked si ich sami zarobili.

V sucasnosti banky ale spojili vyhody obidvoch sposobov.

1 pouzivaju urok "aky uznaju za vhodne" tak ako kedy si poziciavanim kapitalu nieco realne odtrhali od ust.

2 a pri tom uzivaju vyhod nizkeho rizika kedze vlastne poziciavaju vzduch. Takze v lepsom pripade dostanu nieco za nic a v najhorsom nic za nic(dlznici neplatia) a to sa v kazdom pripade vyplati.

Dalsim a nemenej podstatnym problemom sucasnej spolocnosti je obecne velka miera smeliny. Jedna vyrobena/vytazena vec (napr. barel ropy) sa zobchoduje aj niekolko desiatok krat, aniz by sa na nu realne fyzicky muselo siahnut (napr preprava), pred tym nez sa spotrebuje. To vytvara zastupy spekulantov, ktori su o to bohatsi o co menej realnej prace vykonaju. Myslim ze vhodnym zdanenim tohoto typu transakcii by sme si celosvetovo zarobili na nejednu nemocnicu/dialnicu/zeleznicu/skolu/bytovku a kto vie co este.

218121

04.05.2010 10:38

Bibi zmiz! Obamův tým kuje svrhnutí izraelského Netanyahu

Tak Barak vs Bibi?... ale no tak :)

calimero 147.?.?.?

...som presvedceny, ze skutocna rozhodovacia pravomoc pana Obamu v bielom dome konci niekde u moznosti volby farby kravaty na aktualny den.

Ze niekto (aj z radov zidov) nema rad Bibiho, si viem predstavit celkom dobre, ale sam Obama v tom ma ulohu sotva vacsiu, nez statisticku.

218702

04.05.2010 11:31

Cílem je zaměstnat mysl lidí zástupnými problémy, aby se nesnažili pochopit podstatu

kiez by to bolo tak jednoduche

calimero 147.?.?.?

To co tu popisujete je idealny pripad, kedy sa kazdemu dostava pdola jeho moznosti a schopnosti. Ono v podstate ani na socializme nebolo nic zleho, ak by sa jeho zasady dodrziavali idealne. Lenze tak ako neexistoval idealny socializmus, tak neexistuje idealny kapitalizmus. Tragediou kapitalizmu je, ze cim viac kapitalu nahromadite, tym menej zakonov(vcetne posvatnych zakonov trhu) pre vas naraz plati a o to lahsie mozete hromadit dalsi kapital a zbavovat sa dalej pomocou neho dalsich a dalsich obmedzeni. A tak stale dookola.... A ti ostatni, nech akokolvek schopni a potencialne spolocnosti prinosni, uz nemaju najmensiu sancu vas dobehnut. A naraz ste to vy, kto diktuje podmeinky a to uz nema s trhom nic spolocne. Nemozete sa potom divit, ze ta cast populacie ktora to stastie nemala potom zacne pomyslat aj na vselijake ine (na prvy pohlad aj neferove, ci niekedy sokonca nehumanne) riesenia daneho stavu.

V sucasnosti je proste holym faktom, ze sa v spolocnosti preferuju cinnosti, ktore sa zameriavaju skor na smelenie s hodnotami, nez na jejich vyrobu. A toto nevyhnutne vedie k novym a novym krizam, ktorych vysledkom je vzdy jedine to, ze bohati su este bohatsi a chudobni este chudobnejsi.

A este jedna podstatna vec a tou je definicia bohatych. Aby ste spravne chapali co ja rozumiem pod pojmom bohati, tak toto nie je boj medzi kovotepcom s 25k hrubeho mesacne a IT vyvojarom s 80k. Toto je boj medzi jednou desatinou promile svetovej populacie, ktora ovlada drtivu vacsinu svetoveho bohatstva a vsetkymi ostatnymi. A pokial si toto neuvedomime, tak sa mozeme do nekonecna placat v tom, kto ma koklo hrubeho a ako moc si to zasluzil. Ked sa k tomu prida spravodlive rozhorcenie nad vecne flakajucimi sa nezamestnanymi budeme to mat kompletne. Lenze to je presne to o co Im ide.

218707

04.05.2010 17:49

Cílem je zaměstnat mysl lidí zástupnými problémy, aby se nesnažili pochopit podstatu

RE: Vytváření versus

calimero 147.?.?.?

Suhlasim s tym, ze problem nie je v kapitalizme ako takom, rovnako ako ani v socializme ako takom nebol,..... problem je vzdy v ludoch ktori to ci ono praktizuju. A problem je dalej v tom, ze ak to ci ono zriadenie nejde dlhodobo realne a udrzatelne praktizovat, tak je na prd, akokolvek je teoreticky za idealnych podmienok uzasne. Takze ak to co tu aktualne teraz mame, budeme (byt nespravne) nazyvat kapitalizmom, tak ja tvrdim ANO problem je v kapitalizme.

Co si robi sukromna firma s vlastnymi (zdoraznujem VLASTNYMI) peniazmi, je mi(az po istu hranicu) jedno. Ale v sucasnosti sme vo vztahu statne/vsetkych vs. sukromne/korporatne skor svedkami postojov typu: "Co je Vase(statne), to je aj nase a co je nase(sukromne), do toho sa nam nestarajte!" viz zachranne baliky.

To ze niekto uziva svoj nahonobeny kapital vo svoj prospech je prirodzene, logicke a ferove, ale aj toto musi mat iste mantinely. Tieto mantinely sa v sucasnosti IMO veselo prekracuju a nasledky (ekonomicke, socialne a ekologicke) mozu byt nedozierne. Spolocnym menovatelom toho prekracovania je ze sa veci uz nerobia pre to aby boli urobene dobre, ale pre to aby sa na tom niekto co najviac a co najrychlejsie nabalil a to uplne bez ohladu na nasledky. Proste cinnost ludi sa musi podriadovat nejakemu vyssiemu principu ktorym musi byt aspon ake take blaho vsetkych a nie len istej hrstky (nech uz akokolvek uzasnej, genialnej ci dokonca vyvolenej ak chcete).

Nedodrziavanie toho principu vystavuje kazdeho kto ho porusuje opravnenemu hnevu poskodenych. Takze ak mi na priklad niekto zakaze pestovat kukuricu pre to ze nekupujem tu jeho geneticky modifikovanu, tak nech sa potom necuduje ze si na nho vezmem pusku.

A moje "vytvareni versus smeleni" ste pochopil spatne. Mne nevadi ze vrcholovy manazer vo velkej oceliarni zarobi pol mega za mesiac a zlievac len 20litrov. Mne vadi ze 80 ci 90% "bohatsva"/kapitalu na zemi je virtualneho a v zasade sluziaceho len k spekulativnemu prerozdelovaniu zdrojov v prospech tych, ktori realne svetu nic neprinasaju. Mne vadi ze niekto musi peniaze zarabat pracou a niekto si ich proste len vytlaci. Mne na priklad dalej vadi, ze sa barel ropy po tom co sa vytazi zobchoduje cca 30 krat pred tym, nez za zuzitkuje. Z obhcodu povodne sluziacemu k vymene tovarov sa stala loteria, kde je jedno ci spekulujete(investujete) s psenicou so zemiakmi, ropou, nehnutelnostami, ci drahymi kovmi dolezite je ze spekulujete a ak ste v tom dobri tak ste IN. Podstata obchodu (ta povodna) je ze spokojni su obaja, podstata spekulacie je ze na koniec vzdy niekto niekoho ojebe...pre istotu este raz.... OJEBE. A tragediou dnesnej doby je, ze ista skupina ludi za poslednych cca 200 rokov urobila z ojebavania nie narodny, ale celoplanetarny sport. A este to hrdo nazyva demokraciou.

218726

20.05.2010 13:34

Ropná katastrofa v Mexickém zálivu – čím hůř, tím líp

Nebojme sa byt trochu paranoidni :)

calimero 147.?.?.?

ja si na priklad dokazem celkom dobre predstavit ze ide o strategiu "Chlieb a hry". Jednoducho ludi nejako zabavit, aby sa nestarali o to, co je naozaj podstatne. Tiez by to mohlo byt solidne krytie pre nejaku inu namornu operaciu v oblasti.

Nech mi kurnik nikto nevysvetluje, ze ak tam dokazali tu ropu navrtat, umiestnit (byt nefunkcny) bezpecnostny ventil a polozit X km potrubia tak naraz nedokazu.
-opravit ventil
-utesnit prasknute potrubie
-vyrobit novy vrt vedla toho poskodeneho, aby poskodeny ztratil tlak
-napumpovat priamo do vrtu nejaku hmotu, ktora ho utesni
-alebo v najhorsom to cele zasypat tonami betonu

Ak s tym do teraz nedokazali nic urobit, tak urcite nie pre to ze by nemohli ale pre to ze nechcu. Sice neviem este aky, ale zly umysel tam jednoznacne JE.

219760

24.05.2010 14:42

Německo, Řecko a východ z eurozóny

SSSR vs EU

calimero 147.?.?.?

Ja myslim ze aktualna kriza v Grecku ma svoj jasny ciel a tym je ospravedlnenie posilnovania centralnej kontroly na ukor lokalnych pravomoci jednotlivych statov. Setrenie, efektivita, ci zdravy rozum s tym nic nemaju. Najlacnejsie a najefektivnejsie riesenia nie su jedina mozna cesta. SSSR a cely vychodny blok dlhu dobu fungovali na politickych rieseniach, ktore nemali s efektivitou nic spolocne. A boli by v pohode fungovali aj nadalej, keby vtedajsie elity nezavideli zapadnym elitam, ze kradnu ovela viac, ovela rychlejsie, elegantnejsie a vacsinou dokonca za nadsenych ovacii okradanych.

Takze ak by som si mal tipnut, tak by som povedal ze Euro vydrzi, Nemci budu sice na oko remcat, ale v skutocnosti sa budu radovat zo svojho rastuceho vplyvu na beh eurozony a vysledkom Greckej krizy bude zase raz vacsia centralizacia tento krat v oblasti kontroly financii.

219995

24.05.2010 15:42

Věci veřejné – hra na upřímnost Kmotra Bárty?

...technicka: "Magnum-45"

calimero 147.?.?.?

Len pre poriaok, husty pistolnik bude ovladat bud revolver v razi .44-Magnum (napr Ruger-Redhawk), alebo pistol v razi .45ACP(napr nejaky klon Colt-1911). To vsetko skor v pripade, ze pojde o americkeho pistolnika. Nasi europski pistolnici ficia skor na .357-Magnum revolveroch a 9mm-Luger pistoliach [vyplazený jazyk] V clanku pouzite oznacenie je slovny hybrid a ak nebudeme uvazovat ojedinele experimenty "fajnsmekrov" za velkou mlakou, tak by myslim neurobil chybu ten, kto by tvrdil ze naboj/zbran "Magnum-45" neexistuje.

Inak aby som nebol uplne OT tak strany VV, TOP09, Zeleni, a SPO podla mna vsetky spadaju do kategorie "Kde sa vzal, tu sa vzal, niekde 10% vzal" Su to vsetko strany na jedno pouzitie, ktore sa pred dalsimi volbami nevyhnutne znovu budu musiet transformovat. Vsetky do jedneho kopiruju schemu "Popularna, ci skor populisticka plachta, zakryvajuca neprehladne ci dokonca az nebezpecne jadro." To ze si taketo strany aj po 20 rokoch "demokracie" dokazu jak v Cechach tak na Slovensku najst svojho volica ma neprestva udivovat. [bliji]

219997

07.06.2010 13:16

Rígí: USA a Izrael mi platily za vraždy

Nemam najmensi problem

calimero 147.?.?.?

...uverit, ze nieco z toho (alebo aj vsetko) je pravda, ale ako uz pise moj predrecnik, vzhladom na to, ze je to cele akcia Iranu tak vaha celej veci v ociach zapadnej verejnosti je mensia, nez mala a priemerny europan tuto vec bohuzial okamzite zaradi do priecinku "Ten hnusny Iran zase kyda na USA, vsak oni mu coskoro pravom ukazu kto je tu panom!"

221445

11.06.2010 10:33

Amerika – ponurá pravda

Zaujimavy clanok

calimero 147.?.?.?

inak ale myslim, ze je to vsetko len prirodzeny vyvoj. Najnamahanejsia cast stroja zvaneho svet sa znovu raz opotrebovala a musi si odpocinut s tym, ze jej zezlo prevezme cast ina. V dalekej minulosti bola pupkom sveta cina, unavila sa a neskor si tento post vyskusalo stredomorie, neskor europa a po nej amerika (urcite som este spustu "pupkov" vynechal, ale myslim ze je jasne o co mi islo). No a teraz proste unavena amerika zasluzene odovzda zezlo "pupku sveta" zase niekomu inemu. Kto to bude, sa v sucasnosti este poriadne nevie, ale ze si amerika svoj status neudrzi je uz dnes hadam jasne kazdemu. V zasade kazde imperium je odsudene na zanik vo chvili ked prekroci kriticku hranicu velkosti a vplyvu pretoze naraz zisti ze vynaklada viac namahy na udrzovanie seba sameho v prevadzke nez na boj s "okolim", ktore hocako sa moze zdat slabe a neorganizovane, je na rozdiel od vsetkych imperii vecne.

221733

23.06.2010 11:21

Kolabující západní způsob života

Akykolvek system je dobry

calimero 147.?.?.?

dobry uz len pre to ze mu priroda dovolila vzniknut. Tie horsie systemy sa zrutia skor, tie lepsie pretrvaju dlhsie, ale kazdy system si na to, ze nie je optimalny vzdy musi priist sam. Kapitalizmus si na to prave prichadza. O prirodu by som sa nebal, ta tu bola dlho pred nami a bude tu dlho po nas. Staci sa pozriet na Cernobyl co by sysnonymum jednej z najvacsich ekologickych katastrof,.... pravdou v skutocnosti je, ze priroda tam ziadnu katastrofu nenaziva, prave na opak, po tom so sa z oblasti stiahol clovek, priroda si to tam doslova uziva a nejaka radiacia jej ocividne vrasky nerobi... populacie zveri vzrastli a objavili sa vzacne chranene druhy rastlin a hmyzu. Takze v Cernobyle si to zavaril len clovek sam sebe. Kapitalizmus nie je nebezpecim pre prirodu, je nebezpecim len pre cloveka sameho. Problem kapitalizmu je ze sa odklonil od prirodzenej podstaty veci. Chlieb sa v kapitalizme uz nepecie pre to aby sa ludia najedli, ale aby sa "pekar" co najviac napakoval. Proste veci sa uz nerobia tak aby boli urobene dobre, ale tak aby boli co najvynosnejsie. No a ked prestanete robit veci dobre, tak sa nesmiete divit ze sa vam casom s rachotom zrutia na hlavu. Ale az sa to stane tak trpiet budu iba ludia, trava vsak neprestane rast, vietor neprestane fukat a slnko neprestane svietit.

222644

30.06.2010 10:07

V Nizozemí se formuje nová vláda složená ze zrádců, žoldáků a prostitutek

Jediny problem je

calimero 147.?.?.?

(a od neho sa vsetko potom odvija) ze politika a financnictvo sa stali za poslednych 200 rokov takmer nepostihnutelnymi. Je tam dovolene vsetko a to bez akychkolvek, alebo len s minimalnymi sankciami. Slohnes 5000 korun, ides do basy, ale ked spreneveris 500 mega a v lepsom pripade budes musiet opustit funkciu. Ludia si zvykli tolerovat politikom vsetko uchlacholeni bachorkou o tom, ze vo volbach im to predsa spocitaju, ale to je omyl.... vo volbach sa len znovu budu moct rozhodnut medzi hovnom a srackou. Prestava platit stare dobre "Na kazdu svinu sa vari voda!" a svine toho zacinaju skaredo zneuzivat. Su len dve moznosti ako to moze dopadnut, bud NWO, alebo hromadnou akciou "Ozdob si svoj kandelaber."

223051

30.06.2010 12:59

Centrální bankovnictví v krizi: Zhruba dvacet zemí na pokraji platební neschopnosti

Dlhy, dlhy, dlhy.....

calimero 147.?.?.?

Komu do pelka vsetci dlzime? Je nieco prehnite v tomto sta... ...ehm svete. Vsetci dlzia, dlzia chudobne staty, dlzia "bohate", nenajdeme jeden stat, ktory by nebol zadlzeny. A ja sa pytam, komu dlzime? Ukazte mi prosim prstom na tych, kto maju v rukach vsetky zmenky sveta a opytajte sa co realneho tito ludia svetu dali? Co sme od nich za ten svoj dlh dostali? Co financna elita svetu skutocne priniesla? Nevyrabaju jedlo, nestavaju domy, netazia suroviny, neliecia choroby,... su nam k nicomu, iba skrze neprestupnu siet machinacii nam predavaju nas samotnych. Musime im platit za to, ze smieme pracovat, za mier, najnovsie za to ze spalime nejaky ten liter nafty navyse o nedlho budeme platit aj za vzduch. Proste spolocnym menvatelom ich cinnosti je, ze vzdy predavaju nieco, co nie je jejich, nieco co nevlastnia, co nevyrobili, ale naopak stale viac sa snazia presvedcit nas ze sme dlzni uz tym ze existujeme. Ona ta myslienka nie je nijak nova, pani a otroci existovali odjakziva len nazvy sa menili od otroka cez poddanych, nevolnikov, robotnikov az k dnesnemu "obcanovi". Problem je ze v minulosti mal kazdy otrok svojho pana ako tak na dohlad.... a ked uz pan moc tlacil na pilu, tak otrok mohol vziat noz a presvedcit sa, ci je panova krv naozaj modra. Nas problem je ze nie len ze na svojich panov nedovidime ale povacsinou uz sme aj zabudli ze existuju.

223057

07.07.2010 16:15

Globální politické probuzení a nový světový řád, dil 3.

RE: nad situaci v africe a i jinde mi zustava rozum stat

calimero 147.?.?.?

V JAR nie su problemom lenivi cernoskovia. Ozajstnym cielom celej tej "oslobodzovacej" rosady bolo oslabit JAR a na trony dosadit babky, pretoze za vlady bielych bola JAR relativne dobre fungujucou relativne bohatou a nezavislou krajinou Afriky. K dobre fungujucej krajine potrebujete z fyzikalnej podstaty len tri veci....1-Um/vedenie/know-how (nazvyme to ako chceme) - toto tam zabezpecovali ti hnusni belosi, 2-pracovnu silu tu dodavali cernoskovia a 3-prirodne zdroje. JAR to mala vsetko a ludia relativne spokojne pracovali a co bolo "najhorsie", pracovali viac menej na seba. Akokolvek rasovo nevyvazena bola redistribucia touto pracou vytvorenych hodnot, jedno bolo iste a sice ze tie hodnoty ked nic ine tak aspon ostavali doma. Ak by sa taketo "neziaduce spravanie" rozsirilo do zbytku kontinentu ci nebodaj sveta Voldemorti by prisli o nejeden bilion. A tak prisiel niekto a cernoskom nakukal, ze ak povrazdia belochov budu sa mat lepsie... oni to spravili a lepsie sa nemaju, nechapu to a spatne priznavaju, ze sa dokonca maju horsie. Budu to nechapat este dlho a s nimi zbytok afriky lebo (a nebudeme si nic nahovarat) chpanie proste nie je ich silnou strankou, moze sa nam to nepacit mozeme s tym politicky korektne nesuhlasit, ale to je tak vsetko co s tym narobime [smích] Utesovat nas moze ze im nemame co zavidiet este par liberalnych reforiem vzdelavania a socialneho systemu a ich uroven "chapania" dosiahneme behom jednej nanajvys dvoch generacii. A tak ako cernoskovia v JAR maju dnes svoje cierne babky vo vlade tak my mame svoje biele a teraz mi povedzte o co sme lepsi ako ti cernoskovia? Ani u nas to s tym chapanim nebude nijak valne ked dobrovolne strkame hlavu do jarma s napisom EU.

223469

09.07.2010 11:39

Ve jménu kuřáků!

Boj modernej spolocnosti proti fajciarom proste nechapem

calimero 147.?.?.?

nechapem ho nie pre to ze by som fajcil alebo mal fajciarov rad, ale nechapem ho pre to ze je uplne proti modernemu trendu.

Moderna spolocnost nas v mene mamonu nuti pracovat viac a pracovat pod vacsim stresom. Nutia nam jedovate jedla, jedovate napoje jedovate lieky. Moderna spolocnost nas nuti byt zavislymi na nepotrebnych veciach a navyse nas nuti si za ne platit (zdravotnictvo, sport, showbiz, moda, konzum, drogy ....). Na zivotne prostredie sa v mene mamonu z vysoka kasle. Vsemozne sa snazime znizit populaciu..... No a fajcenie mi vychadza ako zlaty gral vyssie popisaneho. Preto nechapem ako je mozne ze fajcenie este nie je povinne od 8 rokov, ale naopak proti nemu bojujeme kde sa da. A bojuju proti nemu najviac ti, ktori inak vsetko ostatne vyssie popisane presadzuju.

Vysvetli mi to prosim niekto? Verim ze vsetko co sa vo svete deje ma svoju pricinu svoju logiku ale tu ju proste nevidim. Chvilami mam vdaka fajciarofobom nutkanie si mysliet, ze to snad s nami tie nase vlady naozaj myslia dobre (co ako dufam vsetci vieme, preukazatelne nie je pravda) [velký smích]

223628

23.08.2010 12:34

Příprava na třetí světovou válku, cíl Írán, 3. část

Podla mna sa schyluje k novemu holokaustu

calimero 147.?.?.?

Je viac nez pravdepodobne ze 90% sily pripadnej Iranskej vojenskej odvety bude smerovanych na stat Izrael. A je dost dobre mozne, ze tato odveta zaznamena iste nemale vojenske uspechy. A aj ked na koniec samozrejme "dobro a demokracia" zvitazia a zly Iran bude celkom iste porazeny, nedivil by som sa keby sa nase deti o takych 50 rokov ucili o "druhej vlne" holokaustu, ked zly Ahmadinedzad bombardoval nic netusiacich mierumilovnych Izraelcov. Samozrejme ze aj pocty obeti budu s casom narastat [smích] Cele to bude mat same vyhody. Stary holokaust je uz predsa len trohu ohrany, ba najdu sa uz aj taki, ktori sa s Vami budu hadat o kazdy milion ci dokonca Vam budu tvrdit podobne nehoraznosti, ako ze pocas WWII nezomierali len zidia. Takze male ozivenie vo veci "Zidia ako svetove obete #1" sa urcite zide. Sucasny Izrael so svojimi problemami navyse prerasta postupne svojim tvorcom cez hlavu a hlavne po skroteni Iranu viac menej ztrati vacsinu strategickeho vyzanmu a uz uplne prestane byt rentabilny. Jeho obetovanie na oltar "dobrej veci" teda pride celkom vhod. Podobne boli svojho casu obetovani zidia v Nemecku a postupne vo vacsine europy. Postoj nacistickeho nemecka k zidom nebol vzdy taky kategorcky ako sa dnes podava a za jeho postupne vyhrotnie mohli z 90% prave zamorski zidia, ti isti ktori sa teraz chystaju obetovat Izrael.

226686

25.08.2010 16:52

Nebojte se

Ako som uz pisal inde na tomto fore

calimero 147.?.?.?

je tazke povedat co vsetko by presne priniesla vojna s Iranom ale jedno by priniesla urcite a to je bud uplne znicenie alebo aspon vazne pochramanie Izraela. Iran samozrejme nema na to aby v otvorenej vojne s USA (ci uz s podporou zbytku NATO alebo bez) vydrzal dlho. Ale rozhodne je viac nez rovnocennym superom Izraela,.... vlasne nepocitajuc jadrove zbrane (ktore Izrael oficialne nema [smích] ) by Iran rozdupal Izrael kedykolvek a ak ho "spojenci" napadnu, tak to bude aj to prve a asi aj jedine vyznamne, co stihne urobit. Vojna s Iranom bude otvorene obetovanie velkeho poctu zidovskych zivotov na oltar sionizmu. Ze s tym voldemorti nemaju ziadny problem jasne ukazali uz v nacistickom Nemecku. Zabije sa tym mnoho much jednou ranou. Prikrmi sa pohasinajuci plamienok obrazu zidov ako svetovej obete. Ozivi sa holokaustovy priemysel. Ucini sa za dost aj tak nezvratnemu vyvoju, ktory uz dlhsiu dobu ukazuje, ze Izrael tak ako ho pozname, nie je dlhodobo udrzatelna zalezitost, nakolko ho vsetci jeho susedia neznasaju a vyuzuju kazdej moznosti sa ho zbavit. Takze vojna s Iranom by mohol byt elegantny sposob ako sa zbavit stratoveho podniku s nazvom Izrael a este z toho vytrieskat spustu propagandistickeho kapitalu. Bola by to taka mozno trochu kruta ale v zasade vo vysledku pre Voldemortov celkom prijemna ceresnicka na torte upecenej narastu cien cierneho zlata ktory zachrani na najeku dobu dolar poliatej spustou tych dolarov danovych polatnikov, ktore by sa vdaka tej vojne preliali zase raz do tych spravnych vrecak.

226762

31.08.2010 18:17

Šílený vrah nebo něco jiného?

RE: ???

calimero 147.?.?.?

K samopalom:
V mediach budete dnes hodne citat o samopaloch, automatoch automatickych samopaloch a podobne....
1) Sa 58 nie je samopal, aj ked sa tak nespravne oznacuje uz od svojho vzniku. Samopal striela davkou (automaticky) avsak striela pistolove strelivo, klasicky zastupcovia su napr americky Tommson alebo rusky Spagin.
2) Sa 58 je utocna puska, to je typ zbrane vyvinuty v nemecku pocas WW2 kedy sa prislo na to, ze opakovacia puska je pomala a jej naboje zbytocne silne a naopak samopaly sa celkom osvedcili ale ich municia ma casto nedostatocny vykon. Suviselo to hlavne s tym, ze boje sa odohravali na kratsiu vzdialenost nez sa povodne myslelo. A tak sa trochu zmensil puskovy naboj a vyrobila sa zbran ktora tieto zmensene puskove naboje dokazala strielat davkou, prva bola nemecka STG 44 neskor sa nou uspesne inspiroval Kalasnikov a po nom mnoho inych, vcetne Sa58 u nas vsak bol do tej doby podobny typ zbrane neznamy a kedze to striela davkou tak sa tomu zacalo hovorit samopal podobne ako starsim vz26 co ale boli koser samopaly na pistolove strelivo
3) Ani v Cechach ani na Slovensku civil nemoze vlastnit automaticku zbran tj zbran strielajucu davkou (striela kym drzis spust, alebo kym nedojdu naboje) bez ohladu na strelivo. Moze, ale potrebuje na to specialnu vynimku, ktora je prakticky nezohnantelna.
4) co vsak vlastnit mozete, je povodne automaticka zbran upravena tak, aby strielala len jednotlive rany. Hlavna motivacia je vo vypredaji starych inak neupotrebitelnych vojenskych zasob do civilu. Zrovna Sa58 je toho ziarivy priklad a bohate zasoby z cias CSLA sa upravuju a vyvazaju do celeho sveta + hojhne predavaju aj doma. Takuto zbran sic povodne automaticku mozno potom preklasifikovat na tzv "samonabijaciu pusku", ktoru uz civil vlastnit moze. Pre laikov = vystreli tolko krat kolko krat zmacknes. + V niektorych krajinach napr Kanade je obmedzenie na pocet nabojov v zasobniku. Vysledkom je zbran vacsinou dost nevzhladna ale lacna, funkcna a pouzitelna k lovu, sportu, alebo ako tzv "home defence" co je termin oblubeny hlavne za morom. Pre zaujimavost cena zacina na nejakych 5 tisicoch korun za poloautomat nazyvany "Sa 858 tactical" co je oficialna nezfusovana uprava priamo od CZ a asi najlacnejsia podstiva zbran tohoto typu co ide na svete vobec zohnat,.... cez nieco okolo 20K za najkvalitnejsie samonabijacie (mimochodom polske) klony kalasnikovov ktore sa ako poloautomaty priamo uz vyrabaju az po XZY tisic za rozne klony AR15 a inych
5) Popisane v bode 4 to je to co pravdepodobne vlastnil nestastny strelec. Ide o to ze ak je drzitel spekulant a kutil a hlavne ak sa uprava sfusuje, nie je zas taky problem automaticku funkciu zbrani (nelegalne) navratit, co sa udajne aj stalo. Je zname ze upravy vykonavane zozaciatku niektorymi firmami na Slovensku neboli uplne vyhovujuce.
6) Automat je naozaj nebezpecna zalezitost, lebo radikalne zvysuje nebezpecnost aj relativne netrenovaneho strelca. Preto to policajti na celom svete nemaju radi a vo vacsine statov je to kompletne zakazane.

227156

10.09.2010 11:39

Naše dlouhá národní noční můra neskončila, teprve začíná

Vsetko je v norme

calimero 147.?.?.?

V celej historii ludstva vzdy existovali rovni a rovnejsi, vzdy existovali pani a otroci. Nazvy sa menili, ale podstata ostala rovnaka. Clovek je mrcha tvor od prirody, ak nemusi nemaka, co moze, to ukradne, co nemusi, to nezaplati a jedine pravo, ktore nemozno porusovat, je pravo silnejsieho.

Boli casy, ked vladli nacelnici, neskor vladli krali, atd..... nedavno tovarnici, dnes vladnu bankari a vyvoj pojde zase dalej nebojte sa. Ale tak ako tak, vzdy su na svete ludia co si budu moct ruky zodrat po lakte a nebudu mat za cely zivot ani miliontinu toho to niekto iny ma bez prace, tak to bolo a vzdy bude.

Slava kazdej kasty rastie, kulminuje a potom vzdy zakonite klesa,.... pretoze cim je bohatstvo a moc koncentrovanejsie, tym je nestabilnejsie, tak ako ostatne vsetko v prirode. Nehovoriac o tom, ze to bohatstvo a moc odtrhava svojho vlastnika od reality a brani mu v prijimani spravnych rozhodnuti. Myslim ze slava a moc bankarov prave dosahuje zenitu, ale za takych 200 rokov bude trebars slovo bankar nadavka, podobne ako dnes napr otrokar.

Ako som uz pisal nazvy sa menia podstata ostava, my zijeme v storoci bankarov a kazdy z nas si moze po nociach zufat, ze sa nenarodil ako Rockefeller uplne rovnako ako si pred 3000 rokmi otrok v starom egypte mohol zufat, ze sa nenarodil ako syn faraona to ale na veci nic nezmeni a po bankaroch pridu casom zase ini. (mozno zase nacelnici [vyplazený jazyk] )

227852

04.10.2010 14:37

Triumf kupců a jeho genealogie

RE: Tak nam zrovna sefuju bankari/kupci, no a?

calimero 147.?.?.?

No ja som teda hovno odbornik na starovek, ale vsadim boty ze nikto z dolnych 10tisic z dnesnej CR by za nic na svete nevymenil svoj sucasny zivot s zivotom kohokolvek mimo hornych 1000 napr v takom v starom Egypte. Tolko k miere obecneho blahobytu za poslednych 5000 rokov.

Pokial ide o slobodneho sedliaka ci mlynara tak na jedneho takeho aj vtedy pripadlo 100 takych co vlastnili len svoj zivot a handry co mali na sebe zrovna tak ako dnes na jedneho managera pripadne 100 makancenkov .... ako som uz pisal nazvy sa pomenili, ale podstata veci zostala.

Obecne som ale chcel poukazat na nieco ine a sice ze priroda nic take ako fair play, spravodlivost, ci pravo nepozna... Jedine pravo, ktore nemozno nikdy porusovat je pravo silnejsieho a vacsiu pravdu mal vzdy ten, kto mal dlhsi mec ci viac nabojov v samopale to platilo od nepamati a bude platit na veky.

229307

11.10.2010 11:58

Poslední aktivita Číny v eurozóně znehodnotí americký dolar

Devalvacia dolara je nevyhnutna

calimero 147.?.?.?

Cena dolara je poslednych par rokov udrziavana len zotrvacnostou a vojenskou silou USA. USA to vyhovovalo nakolko tlacili nove a nove dolare vlastne zo vzduchu. Export USA prakticky uz ziadny nema takze samozrejme cim vyssia cena zo vzduchu vytlaceneho dolara tym lacnejsi benzin do silnych americkych aut..... ze je cena ropy vysoka USA nevadi oni si vedia dolare vytlacit a ak nieco platite vzduchom tak je vam jedno ake je to drahe.

Chvilu to sice trvalo ale ostatne deti na svetovom pieskovisku tuto spinavu hru tlsteho haranta v modrobielom hviezdnatom klobuhu zacinaju jedno po druhom prekukavat. Prichadzaju postupne na to ze jeho vzduchove zelene formicky uz vlastne k nicomu nepotrebuju a zi ich vyjde ovela lacnejsie urobit si vlatne hoc ak by aj mali byt zlate.... pravda este sa v tejto otazke trochu hladaju predsa len pouzivali tie zelene pridlho.

Vsetci uz ale vedia ze USA uz nema svetu co ponuknut, suroviny tam uz ziadne nie su, populacia je tlsta, stara a na pracu si bude len tazko znovu zvykat, to co je tam mlade a zdrave je opalene, pocuva hip-hop, zasadne nemaka a povacsinou je dost nevzdelane ci dokonca mierne retardovane, takze v zasade technologicky naskok je uz tiez ta-tam.

To co som pisal o USA v zasade plati aj pre EU s tym rozdielom ze sa tolko nepocuva hip-hop ale zas o to viac sa nosia na hlave rucniky. No a s tou vzdelanostou sme na tom stale este o cosi lepsie. Dalej nasou velkou vyhodou je ze na nas nie su ostatne deti tak nasrate ako na USA. Ak to vezmeme za spravny koniec tak by na chvilu mohli nase modre formicky s zltymi hviezdami nahradit tie zelene vzduchove. Lenze to Voldemorti nedovolia to radsej zorganizuju dalsi europsky armagedon a z USA zase urobia pristav mieru a pokoja co im zachrani dalsich 50rokov.

229807

21.10.2010 10:04

Stávky přerůstají v násilí, Francie hoří

Myslim ze vo FR je velkych problemov hned niekolko a teraz sa prejavuju vsetky spolu

calimero 147.?.?.?

aniz by sa niekto obtazoval skumat co je presne pricinou coho. Tak ci onak, konsolidovane stavkovat je jedna vec a rabovat obchody a zapalovat budovy/auta je vec uplne ina.

Ked sa clovek diva na tie videa je mu jasne ze ti najostrejsi "demonstranti" su cca vo veku 18-28 rokov a vacsina z nich pravdepodobne nevidela pracu ani z rychlika. Skoro sa natiska otazka, ci to nahodou len nie je o tom, ze (povacsinou farebni) nemakacenkovia bez vzdelania a perespektivy, majstri PN a davok v nezamestnanosti, vyuzivaju problemy pracujucej vacsiny k tomu, aby si beztrestne uzili trochu zabavy.

230398

11.11.2010 17:54

Obamova porážka

Autor je optimista

calimero 147.?.?.?

Nie slachtic ani kon nezomru, ale nic sa nestane ani zidovi.... ak niekto dostal Obamu tam kde je, boli to prave zidia. Oni ho tam dostali a oni ho zase poslu prec, kedy budu chciet. Som si isty, ze ak by sa Barak o cokolvek vaznejsie pokusil, tak by naraz odkialsi z tajnej barakovej skryne vypochodoval nie kostlivec, ale tojstup kostlivcov. A z nositela Nobelovej ceny za mier by sa stal z vecera do rana ucineny Antikrist. Nie k ziadnej ozajstnej konfrontacii USA a Izraela nedojde a ak ano, tak urcite nie vdaka Obamovi, ten bude nadalej bezzubo zvatlat a prestupovat z nohy na nohu. To bude robit tak dlho kym mu to bude verejnost tolerovat a ked uz sa omrzi, tak pride novy Obama, nova "zmena" a nova "nadej" Ameriky... tento krat to mozno bude pre zmenu zase hispanec [smích]

232321

15.11.2010 10:02

Vítejte v Indii, sáhibe Obamo

Amikov

calimero 147.?.?.?

zatial vzdy z brindy vytiahla velka vojna ktoru oni najprv vzdy len z povzdali sledovali a v pravu chvilu sa do veci vlozili, tak ako to planoval ten princ v istej divadelnej hre, jemu to na koniec nevyslo, tak dufajme ze to do tretice nevyjde ani im.

232415

17.11.2010 10:51

USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA

USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA

calimero 147.?.?.?

Myslim ze na to nemusi byt clovek profesor psychologie, aby vedel, ze je to pravda. Kazde decko ci sa mu to paci alebo nie, opakuje vzory vo svojom okoli. Hovori sa tomu "Monkey see, monkey do!" a funguje to dost dobre aj u dospelych ale na deti to plati dvojnasobne. Ked sa decko dokaze naucit akykolvek jazyk, proste tym ze ho pocuva, tak preco by sa nemohlo naucit byt homosexual uplne rovnakym sposobom?

232487

18.11.2010 17:54

USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA

RE: Přání otcem myšlenky

calimero 147.?.?.?

mozem podpisat... a neplati to len o zenach a ich skusenostiach s neurvalymi heterosexualmi plati to o ludoch a ich skusenostiach obecne (zvlast pocas dospievania)

100% homosexualov ktorych som mal tu cest osobne spoznat (pravda nie je ich vela tak 4 ci 5) ma, ci malo preukazatelne nejake problemy doma,.... problemy typu: len jeden rodic, rozvod, otec workoholik a matka alkoholicka a tak podobne.

Netvrdim ze v idylickom heterosexualnom manzelstve nemoze nikdy vyrast homosexual, ale pravidelost s akou som mal moznost pozorovat vo svojom okoli vyssie popisany jav ma utvrdzuje, ze prostredie ma na orientaciu cloveka vplyv rozhodne vacsi nez maly. A pre to si zastancovia genetickeho povodu homosexuality mozu vraviet co chcu, ja som nakloneny verit zaverom clanku.

232599

30.11.2010 08:59

Na co čeká NATO v Afghánistánu?

Iz som to aj na tychto forach par krat napisal

calimero 147.?.?.?

ale rpe istotu este raz....

!!!!!!!!v Afganistane ide vsetko podla planu!!!!!!!!!
Cielom tej operacie je:
1 )
udrzat tisice US vojakov v oblasti a hlavne pred ruskymi branami.

2 )
utratit co najviac penazi danovych poplatnikov za vojenske dobrodruzstva rovno do gagorv zbrojnych magnatov

3 )
vyrobit co najviac heroinu pre europu a rusko

vsetky tri ciele sa plnia na 110% snad pre boha nikto este stlae neveri tomu ze by USA sli do AFG valcit s talibanom,... ved si ho sami vytvorili

233448

30.11.2010 13:48

Na co čeká NATO v Afghánistánu?

RE: Iz som to aj na tychto forach par krat napisal

calimero 147.?.?.?

Co na tom nechapete?

1) "lacnejsie" nie je ciel, skor naopak, viz bod dva

3) zdrojov je dost... z hlavy nedam.... ale je ich dost aj tu na zvedavci.... hladajte napr statistiky vyroby opiatov v AFG za okupacie a pred nou, je toho plny internet a rusi su nasrani nie pre to ze by amici vyrobe nedokazali zabranit ale pre to ze ju priamo podporuju a sami kontroluju podobne ako v juznej amerike.... ono totiz take makove pole nie je debna s granatmi ktoru by talibanec mohol schovat doma pod postel, take pole je vidiet aj zo vzduchu a cez to vsetko si s nimi amici "nevedia rady"?

Samotny Taliban ako taky za svojej vlady vyrobu drog silno potlacal a tvrdo trestal, ta sa naopak v AFG rozbehla vo velkom az po obsadeni uzemi "spojencami" ... vsetko so vsetkym suvisi... viz napr take Kosovo, to by samotni Albanci najradsej rovno pripojili k Albansku, ale miestni mafiozovia ovladani zo zapadu toto nedovolia, lebo Kosovo je novy heroinovod pre EU a potrebuju si ho drzat pod svojou vlastnou kontrolou. Velke otvorenie tohoto heroinovodu sa planuje uz onedlho, ked sa Kosovu zrusia uplne viza do EU, potom sa len nebudeme stacit divit.

233469

02.12.2010 08:41

WikiLeaks – nastrčená organizace americké tajné služby

RE: Nepoznam autora tohto

calimero 147.?.?.?

podla mna si sa nechal uniest falosnym zavanom slobody kamarat.

Obsah leaks je bezzuby detsky a miestami az retardovane jednoduchy... ano mozno je tam par vyzivnych veci aby tomu dodali trochu smrnc ale inak ma clanok na 100% pravdu... NIC, opakujem NIC ozaj zaujimave tam v zasade nie je.

Je to klasicka scena, ktora sa v mediach stihne otocit pravidelne par krat do roka. Ked uz si o niecom cvirikaju aj vrabce na streche tak sa to akoze skandalozne a z velkym humbukom "odhali" zdoraznia sa nepodstatnosti, utlmi sa to dolezite, v lepsom pripade sa ostentativne prestrieda nejaka akoze zodpovedna z nastrcenych elit (minister, riaditel, premier whatever....) ..... no proste psy zabresu a NWO karavana ide dalej.

operacia wikileaks dokonale tento vzorec kopiruje.

233592

20.12.2010 13:13

Pochybnosti o udržitelnosti eura

Je treba vidiet veci v sirsich suvislostiach

calimero 147.?.?.?

Radicova a jej trpaslici nekopu do eura pre to, ze by nedajboze vedeli co vravia, ale pre to ze im to prikazali z USA, to predovsetkym.

Dalej.... Pomoc zadlzenym clenom EU nie ja ani tak pomoc im, ako hlavne pomoc ich veritelom, co su z vacsej casti prave banky tych akoze bohatych statov na cele s DE.

Takze v zasade si nemci za pomoci svojich danovych poplatnikov a chudobneho ale este nebankrotujuceho zbytku EU chcu zachranit hlavne a predovsetkym svoje banky. Ale ludom sa to samozrejme nesmie takto povedat. Ludom sa povie ze zachranujeme rozhadzovacnikov aby nebol problem tych rozhadzovacnikov hodit cez palubu az sa to uz bude hodit.

Vysldkom toho vsetkeho mozu byt dve veci:

1) Lud sa nasere pride cosi ako revolucia a slovo sukromny bankar bude rovnako sproste, ako za komara velkotovarnik.

2) Bankari si presadia svoje budu ludi este chvilu cicat po starom potom euro totalne zdevalvuju a tak si zaistia ze peniaze nebude mat nik okrem nich a jejich kamosov. Vsetci ostatni budu naveky uvezneni v dlhu.

234578

20.12.2010 16:36

Rusko by nevyhrálo případnou válku ani s NATO, ani s Čínou

RE: Sakašvili žul kravatu

calimero 147.?.?.?

Cela vec s Gruzinskom bol len taky maly pravidelny test, ze ci ma Rusko este stale gule a hlavne ci nova Izraelska raketa urobi uz konecne dieru do T90.... uz v prvych hodinach boja sa zistilo, ze ma a ze neurobi a tak si vo washingtone tuto misiu odfajfkli ako splnenu, Saskasvilimu odvtedy pomahali uz len moralne a jemu tak neostalo, nez pozut kravatu.

U spiaceho medveda sa niekedy tazko poznava ci stale spi, alebo uz to ma za sebou. Gruzia bolo take priatelske popichnutie o ktoreho vysledku boli na zapade viac menej presvedceni vopred, ale pre istotu a pokoj duse ho museli vykonat.

234582

21.12.2010 07:03

Pochybnosti o udržitelnosti eura

RE: Je treba vidiet veci v sirsich suvislostiach

calimero 147.?.?.?

A kde sa v mojom prispevku pise, ze zo zachrany nemeckych bank budu profitovat Nemci (ako nemecky lud)?

234618

24.01.2011 11:01

Bezradní západní profesoři: Nem tudom Magyarom

Svetovym elitam

calimero 147.?.?.?

v sucasnosti preukazatelne bezi sedlo rychlejsie ako kon. Rozhodnutia prijimaju kruhy neskryvane odtrhnute od reality. Oslepeni vlastnou hamiznostou tlacia na pilu primoc a pilia si pod sebou konare.

Spolocnost sa deli na dva tabory, jedni sa snazia tak tak prezit a mizive percento vyvolenych sa na tom vsetkom snazi kruto nabalit. Lenze priroda je v tomto neuprosna a hmota a energia prudi vzdy samovolne z miesta dostatku do miesta nedostatku. Takze ak na jednej strane budeme mat malo ludi s mnohym bohatstvom a na strane druhej masy ludi s holymi rukami, skor ci neskor niekomu urcite dojde, ze kto chce drevo jednoducho musi do lesa. A az sa masy do tych lesov rozbehnu, tak nastane novy este temnejsi stredovek.

Po storoci bankarov tak bude nasledovat minimalne 500rocie ked budu vladnut lokalni atamani a warlordi.

236705

01.02.2011 16:09

Americké impérium na Haiti: diktát a genocida

RE: Mnoo, já bych idioty ochotné hrát si s ohněm nevylučoval.

calimero 147.?.?.?

Rozhodne vsetko suvisi so vsetkym,

Zhrmne si fakty:

1) ziadny velky priemysel, ktory by potreboval extra velke kvanta ropy uz v USA nie je.

2) ano su tam spusty zravych aut, ale ich majitelia sa delia na dve skupiny Prva) na to proste ma a benzin si kupi za akukolvek cenu,.... Druha) bude remcat, ale tiez nakoniec vycaluje... vysledok: viac penazi na dani za benzin do chradnucej statnej kasy

3) ropa sa este stale pocita v dolaroch a cim bude drahsia, tym skor a bezbolestnejsie sa "rozpustia" stale nove a nove cesrvo vytlacene zelene toaletaky... vysoka cena ropy je posledny solidny pilier ceny dolara

4) vysoka cena ropy je sice maly ale predsa len klacik pod nohy stale drzejsej priemyselnej Cine

5) a tiez je to poriadne brvno pod nohy EU, hlavne nemecku... Tej EU ktora so svojim eurom zacina nasmu zelenemu toaletaku vazne konkurovat

Tak ako vsak nemozno USA obvinovat z chuti na odstranenie Mubaraka, tak ich nemozno obvinovat z toho, ze by sa im aktualny stav nehodil do kramu. USA tak ako vzdy ked to s nimi islo z kopca bude podla mna hrat na medzinarodnej sachovnici podla strategie: "Cim horsie, tym lepsie!" Nech uz sa v Afrike, ME, EU, v Azii, kdekolvek,... zomelie cokolvek, pokial sa to nezomelie priamo v USA, tak USA vzdy lahko najde sposob ako to vyuzit vo svoj prospech.

Hypoteticky, ak by aj GME rovno zachvatila vlna extremneho islamizmu, tak sa ti islamisti najprv kruto pozeru medzi sebou a hned potom potiahnu svorne na Europu a Rusko. USA nas vsetkych necha dva, tri roky krvacat a potom pripadne hrdinne pomoze tam kde sa mu to bude hodit a zase bude najsilnejsim kohutom na smetisku.

Pravda je taka, ze aj ked USA mozno prestva samo zvladat svet ako celok, tak na svete este stale nie je nikto, kto by zvladol USA.

237351

01.02.2011 18:02

Americké impérium na Haiti: diktát a genocida

RE: Mnoo, já bych idioty ochotné hrát si s ohněm nevylučoval.

calimero 147.?.?.?

zaver nebol tragicky a ak sa vam pacil uvod, musel sa vam pacit aj zaver,.... ten totiz zacina slovom "hypoteticky" a jeho jedinym ucelom bolo zdoraznit, ze nech uz sa tu zomelie cokolvek zleho, do USA to nedoleti a Amerika na tom nebude urcite skodna.

237366

08.02.2011 16:57

Multikulturalismus. Cesta ke světové válce, když budeme dělat chyby

Autora neriesim

calimero 147.?.?.?

Ale to ze multikulti je cesta do pekiel je dnes uz jasne snad kazdemu.

Strojcovia multikulti vo svojej vizii podla mna takto daleko nedovideli oni prosto potrebovali len masu retardov, ktori budu makat za misku muky od nevidim do nevidim a ked budu nahodou robit problemy, tak sa na nich posle cudzinecka policia. Pindy o laske a tolerancii boli len zasterka pre bohapuste znizenie ceny prace.

Bohapuste znizenie ceny prace bol aj zakladny ucel boja priemyselneho americkeho severu za zrusenie otroctva.... humanizmus bola tiez len zasterka, podobne ako dnes multikulti obohatenie a tolerancia.

Lenze ti farebni retardi nam medzi casom (plati to o USA aj EU) stihli zapustit korene, jejich detvakom sa (nieze moc, ale skoro vobec) makat nechce a radsej smelia s drogami, rodia dalsich retardov, modlia sa a rapuju, uzivaju si vyhod este stale ako tak zotrvacnostou fungujuceho socialneho statu a jeho chod este viac predrazuju..., ... bu, bu, bu, od cudzinekej policie uz na nich neplati. Su neovladatelni, konfliktni a cuduj sa svete nemaju radi "tych o ktorych sa nehovori".

Ale co je najhorsie, ani tu posratu cenu prace uz moc neznizuju skor naopak. To bude podla mna listok farebnych spat, tam od kial prisli a pretoze toto asi organizacne neprejde, tak to vidim na listok skor rovno pod zem (za bohatej spoluucasti povodneho obyvatelstva),... pretoze tak ako povestna show, tak aj business "must go on!" A ked zacina viaznut business, tak to si "ti o ktorych sa nehovori", rychlo dokazu zjednat napravu. Humanizmus a ludske prava idu vtedy stranou, tak ako uz mnoho krat v minulosti. V tom viaznucom businesse by som hladal korene veduce k nahlej rezignacii donedavna najtvrdsich obhajcov multikulti.

237792

15.03.2011 13:14

Globální ekonomická krize: Centrální bankovnictví středem moci

Clanok je fajn, ale malo uderny

calimero 147.?.?.?

BFU (bezny Franta uzivatel) ho s biedou docita do konca...... To, ze su banky zle, ze sluzia k odrbavaniu mas uz od samotnheho zaciatku, to tak nejak verejnost davno tusi. Myslim ze sa asi nenajde clovek, ktory by banku a bankarov ako instituciu nejak uctieval, ci velebil.

Chybaju nam clanky, ktore by odhalovali primitivnu, podvodnicku podstatu bankovnickeho podnikania na jednoduchych prikladoch. Clanky, ktore by borili zazity mytus o tom, ze bez banky to nejde, ze banka je nieco, co tu musi byt a hlavne ze sukromna banka je v takej forme ako ju dnes pozname akymkolvek sposobom spolocnosti uzitocna, PRETOZE NIE JE!

Problem bank je v tom, ze beztrestne z cisteho vzduchu ziskavaju to, co ostatni musia ziskavat tvrdou pracou. Rozdiel medzi bankarom a kopacom kanalov nie je v sikovnosti a vrodenej inteligencii a uz vobec nie v miere prospesnosti pre spolocnost. Je iba v tom, ze bankar si do systemu pravidiel vpasovl vynimku, ktora mu umoznuje prist do krcmy s 200 korunami a chlapom pozicat 1000 s tym, ze vratit musia 1100. Proste bankarovi prechadza vdaka tejto vynimke nieco, za co by kopaca zavreli a preto sa nemozno divit, ze sa bankarom tak dobre dari. Nie je to o sikovnosti, je to o nefer pravidlach...... Toto musime masam opakovat stale dookola, az raz masy precitnu a banky do jednej zatvoria a znarodnia.

239554

07.04.2011 12:19

Plánovaná demontáž mezinárodního práva jako nová strategie globální vlády

Nic take ako medzinarodne pravo

calimero 147.?.?.?

a vobec akekolvek pravo nikdy neexistovalo.

Jedine neporusitelne zakony, su zakony prirody a jedine pravo, ktore neslobodno porusovat, je pravo silnejsieho.... vsetko ostatne je zmes sraciek, ktora sa pouziva iba k minimalizacii nakadov na to, aby si silnejsi aj tak na koniec vzdy presadil svoje, ale nebolo to tak okate, ako ked v minulosti musel slabsiemu pred vsetkymi rozbit hlavu kyjom.

Kazdy clovek/spolocnost/stat/skupina statov je od prirody svina, a jedine obmedzenie je, ze kazda svina si vzdy dovoli len to, co jej dovolia ostatne svine....lenze niektore svine sa toto obmedzenie naucili obchadzat tak, ze pindami o (okrem ineho aj medzinarodnom) prave uchlacholia ostane svine, tie ktore zrovna nedavaju pozor, alebo sa ich dany problem priamo bytostne netyka.

Neskor mozno pravda vyjde na povrch tak ako vysla v Kosove, Iraku, Afganistane a inde..... ale to uz budu narody pokorene, infrastruktury zdevastovane a prirodne zdroje vyplundrovane. Dotycne svine sa potom v lepsom pripade zmozu na nejake to symbolicke "soráč kámo" a zivot pojde dalej.

241225

13.04.2011 12:40

Na setkání BRICS řeknou „ne“ agresi v Libyi

Cina a hlavne rusko sa zdrzali lebo:

calimero 147.?.?.?

...lebo existuje stare prislovie ze: "Ak sa tvoj nepriatel chysta spravit chybu, Nechaj ho!"

Preco nedopriat zapadu dalsie vojenske dobrodruzstvo/fiasko tak ako on svojho casu doprial rusom ich Afghanistan. Vysoka cena ropy Rusku urcite neskodi a Cina ma tolko bezcenneho americkeho zeleneho papiera, ze to tiez v pohode ustoji. Navyse si tak zaisti ze ten jej papier predsa len este chvilu nebude tak uplne bezcenny a ked uz nie so ziskom, tak aspon bez velkych strat sa ho zbavi v Europe a Afrike kym toaletak uplne padne. Cina napr uz fakticky vlastni velku cast Grecka a chysta sa v podobnych aktivitach pokracovat.

Dalej je tu politicky kapital ktory z toho v ociach svetovej verejnosti obaja vytrieskaju ako "ti dobri"

Imperia nemaju priatelov a nepriatelov maju len zaujmy a vojna v Libyji zaujmom Ciny ani Ruska proste neskodi, preto ju dovolili..... nebojte sa ze keby tomu bolo inak ze by sa neozvali.

241720

14.04.2011 15:54

Potřebujeme nového Erharda

RE: Nemecko bez zidu

calimero 147.?.?.?

Za nemecku medzivojnovu krizu objektivne mohli predovsetkymn drsne podmienky nastolene od vitazov WW1.

Zidia rozhodne prispeli eskalacii napatia v medzivojnovom Nemecku, ale vobec nie ti domaci nemecki. Ti boli naopak v tejto hre svojimi americkymi sukmenovcami sprosto obetovani a zo zaciarku dokonca chvilu stali za Hitlerom. Hitler si rychlo spocital (a zahranicni zidia pocitali s tym, ze si to spocita) ze nemecki zidia budu prvi na ktorych hravo dosiahne a ich nemaly majetok pride tiez vhod. Prosto v nich ziskal magickeho nepriatela cislo 1, ktoreho kazdy rezim potrebuje.

Amerika zatial vzdy ked jej zacalo ekonomicky tiect do topanok tak bez mihnutia oka obetovala stabilitu celeho zbytku sveta a nezabudajme na stare prislovie, ze do tretice, vsetko dobre. Historia sa opakuje to vidime aktualne na GME ktoreho stabilita sa ruca ako mavnutim carovneho prutika, keby som si mal tipnut povedal by som, ze tento krat bude obetovany na oltar americkej prosperity aj Izrael ktoreho jeho stale viac nasrani susedia sice so stratami ale coskoro urcite roztrhaju na kusy. A ked uz budu vo svungu potiahnu mozno rovno na Europu to by sa USA hodilo zo vsetkeho najviac, urcite preto sa snazia v Libyji drzat v uzadi a huckaju proti Kaddafimu svojich europskych nohsledov.

241820

14.04.2011 16:30

Potřebujeme nového Erharda

RE: Nemecko bez zidu

calimero 147.?.?.?

No ale take USA si zidia zprivatizovali pred nejakymi 100 rokmi a podla vasej ligiky uz by tam vlastne nemal byt ani kamen na kameni. Priznavam ze USA nie su utopicky stat, ale v porovnani s ostatnymi krajinami na planete si nevedu zase tak najhosie co poviete? [smích]

241825

18.04.2011 19:12

USA odříznou libyjskou ropu od Číny

cakal som od clanku viac

calimero 147.?.?.?

clanok nepovedal nic co by sme nevedeli,... ja som sa tesil ze mi niekto konecne poriadne vysvetli, preco to zdrzanie sa od Ciny a Ruska. Toto "nevysvetlenie" stavia cely clanok trochu na vodu nakolko cely je o tom, ako libyjska operacia drasticky poskodi Cinu a ono hla Cine to zda sa az tolko nevadi.

242148

20.04.2011 11:14

BRICS a přestavba světa

Nie ze by som to tehlickam nezelal

calimero 147.?.?.?

ale celym clankom sa tiahne neprijemny dojem ze zelanie je tu tak trochu (a vlastne trochu dost) otcom myslienky. 100x skor sa USA podari rozostvat ich vsetkych medzi sebou, nez by sa tieto krajiny dali do hromady a spolocne tahali za jeden povraz proti americkemu imperializmu. Dajte na moje slova.

Cina a India, ich hospodatsky zazrak stoji a pada na chamtivosti zapadu v jeho tuzbe po lacnej pracovnej sile.

JAR ma nejake suroviny ale to je z ich strany tak vsetko. Cernoskovia (teda hlavne ich elity) pojdu vzdy s tym kto viac zaplati a v dlhodobom horizonte si nevidia dalej od nosa.

Rusko ma potencial, predovsetkym v pripade ak by sa mu nejako podarilo vytiahnut Europu z americkeho zadku a dat sa s nou dokopy. Ruske suroviny a Nemecke technologie by boli aspirantom na svetovu vladu par excelence, ale zatial vyvoj ukazuje skor opak.... Navyse Rusko, to je Putin, ked zomrie Putin, zomrie Rusko. Putin len tak tak a na poslednu chvilu vytrhol Rusko zo sparov zapadu, ale Rusi zdaleka nie su v tejto veci za vodou skor naopak, mam za to, ze ten skutocny napor na integritu Ruska este len pride.

Juzna amerika to je taky zadny dvor USA a nebojme sa ze si to tam USA nepostrazia.

242273

20.04.2011 17:41

BRICS a přestavba světa

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

calimero 147.?.?.?

zhodneme sa na tom ze Amerika je najvacsi vred na tele ludstva a zhodneme sa aj na tom ze slabne, ale ja si na rozdiel od Vas myslim, ze prosto nslabne tak rychlo ako by sme si zelali a ze to co aktualne predvadza moze byt dost dobre iba zakolisanie na ceste k este vacsej dominancii.

Americka elita sa dopustila zatial len jedinej zasadnej chyby a tou je, ze si vo svojej nekonecnej nenazranosti docela dost sama nasrala do vlastneho hniezda doma v USA. Ale ja mam za to, ze nech je ta elita akokolvek nenazrana, tak nie je hlupa a vcas si toto uvedomi a rychlo zase vrati americkemu snu jeho lesk. Oni si uvedomia, ze ozobracit a vykoristovat mozu kohokolvek na svete ale domacich obyvatelov musia mat spokojnych lebo ako ste sam spravne naznacil americky sen (a americka armada) je to co davalo poslednych 50 rokov silu americkemu dolaru. Z armady nic neubudlo ba naopak a ak sa elite (napriklad za cenu velkej vojny niekde v zamori) podari resuscitovat americky sen, tak maju najmenej na dalsich 50 rokov vystarane. Ide len o to, aby si uvedomili, ze bud budu mat menej alebo nebudu mat nic a na to su podla mna chytri dost a dost aby im toto dotieklo.

242294

26.04.2011 13:14

Co je demokracie?

Riesenie neexistuje

calimero 147.?.?.?

V spolocnosti (akejkolvek, vcetne zvieracich) odjakzova exstovali ti co rozhodovali a ti co posluchali. Kormidlovat prosto nemozu vsetci. Preto akykolvek pokus o nejaku priamu demokraciu je vopred odsudeny na neuspech.

Najlepsim moznym sposobom vlady je samozrejme osvieteny monarcha. Problem je, ako zariadit aby bol monarcha naozaj osvieteny, resp kde takeho vziat. Demokracia tak ako ju pozname dnes, je jednoznacne krokom spat. V minulosti bola moc aspon adresna a ked sa nedarilo, ludia ked nic ine, tak aspon vedeli komu nadavat(kral, vladar, sejk...). Ked bolo naozaj zle, ludia sa mohli vzburit a zotat vladarovi hlavu. Dnes sa moc neadresne rozpusta medzi stovky az tisice vselijakych uradnikov a tam kde niet strachu z pripadneho trestu, tam niet ziadnej motivacie a zodpovednosti. Symbolicky sa na tie tisice uradnikov natiahne nejaka spolocna maska, napriklad vo forme prezidenta, ci premiera, ktoreho realna moc ale vacsinou konci niekde na urovni rozhodnutia o farbe sojej kravaty. Takze nakoniec realne nikto za nic nezodpoveda. Uradnici vedia, ze dnes su u koryta a sanca sa nemusi opakovat, preto sa spravaju systemom "Po nas potopa!". Vedia, ze ti nastupujuci ich vzdy radsej podrzia ked pojde ozaj do tuheho, lebo predsa nikdy nevedia, kedy sa karta obrati.

Za 20 rokov sa u nas vyvinula skupina ludi ktori "robia pilitiku" a vsetci ostatni v lepsom pripade len politiku toleruju a vo vacsine pripadov ich neskonale serie, no jednoducho nevedia co s tym. Volby su tradicne len otazkou volby "najmensieho zla". A tak stale dokola.

Cele je to o tej zodpovednosti.... pokym nebude existovat mechanizmus ako hnat neschopneho vladara k zodpovednosti za to, co sposobil. (Nech uz sa k moci dostal akokolvek) Tak bude osvietenych vladcov stale ako safranu. A v duchu hesla "Co bolo, to bolo, terazky sme v parlamente." sa kazde 4 roky da dokopy nejaka ta n-koalicia ktora to zase 4 roky demokraticky povedie od 10tich k 5tim. A ovcanom nezostanu nez oci pre plac.

242679

02.05.2011 08:55

Sázka na mezinárodní banditismus

Posdata vojny je stale rovnaka uz tisice rokov, problem je dnes hlavne s motivaciou

calimero 147.?.?.?

.. nic take ako medzinarodne pravo nikdy neexistovalo a ani existovat nebude. Od jakziva platilo, ze vacsi pes mrda a jedine pravo ktore nemozno porusit je pravo silnejsieho.

Najvacsim psom je dnes NATO, ale ma fatalne problemy s motivaciou svojich bojovych psov. V minulosti ked sa jeden vladca pribral napadnut druheho, prosto jedno imperium napadlo ine, tak obcania umierali s nadejou, ze ak vyhraju, budu z toho nieco mat. Bolo im od zaciatku vsetkym jasne ze asi nekonaju dobro, ale nevadilo im to, lebo vedeli, ze ak sa dielo podari, tiez si pridu na svoje.

Dnesne moderne armady nutia svojich bojovnikov nasadzovat zivoty v podstate pre to, aby si niekde nejake prasa mohlo tento rok kupit o meter dlhsiu jachtu nez minuly. No uznajte, ze to je na prd motivacia a tak sa do vojakov najprv horom dolom tlacilo vlastnectvo, to ale rychlo prestalo stacit, tak sa vyrabali strasiaci (komunisti, islam, teroristi...) ale to stale nestaci a teraz sa to po novom skusa s ochranou pravdy lasky demokracie a samozrejme ludskych prav. Proste snazime sa v ramci minimalizovania nakladov moderneho vojaka presvedcit, ze sice si u nas nasadzovanim svojho zivota moc nezarobi, ale zato kona dobro....... s tym rozdielom ze pred 800 rokmi si to ziadal boh a dnes si to ziada humanizmus.... myslim ale ze aj toto sa vojakom coskoro okuka a bude sa musiet nasadit zas nieco ine ... mozno zase stare dobre nebozenstvo.

243039

13.05.2011 14:20

USA začínají s útokem na Sýrii

RE: No já být USA tak si dám pohov.

calimero 147.?.?.?

trochu si pletiete pojmy s dojmami. Menujte aspon jednu americku invaziu kde USA nedosiahli to co chceli? V Juhoslavii si robia dodnes co chcu, Afghanistan je jedna velka CIA drogova plantaz pre eu a rusko. Irak maju pod palcom cely a ak by aj nie, tak nabalili sa tam rozpravkovo. A u Kaddafiho to dokonca dotahli tak daleko, ze uz ani bojovat nemusia a vybojuje to za nich retardovana EU. Nie rozhodne mi nepripada ze by tento rvac nevedel co robi.

243992

13.05.2011 15:30

Sociální parazité

...

calimero 147.?.?.?

Come to the Dark Side. (We have cookies)

243996

16.05.2011 18:39

Příjmy a výdaje Zvědavce za duben 2011

Tak som si to cele precital aj s diskusiou a

calimero 147.?.?.?

....a...

- Platenim Zvedavca nepodporujem Vladimira Stworu, podporujem Zvedavec. Ak bude Zvedavec kvalitny (kvalitny podla mojich subjektivnych meritok) aspon tak ako doteraz, budem si ho platit nadalej. Platim si za podobne sluzby aj inde a nevidim na tom nic divneho.

- Je mi jedno, ci bude Zvedavca vydavat Vladimir Stwora, alebo Pepa Novak s Frantou Mrkvicou.

- Ci Vladimir Stwora nema co do ust, alebo lieta prvou triedou do Argentiny a spat tri krat za mesiac, je mi uplne jedno. Ja platim za Zvedavec a Zvedavec je to jedine, co takto svojimi peniazmi hodnotim.

- Ak kvalita poklesne, platit prestanem.

Ludia si zvykli (hlavne na Internete) ze informacie su zadarmo, pripadne ti ktori pripustaju ze nic nie je za darmo, sa casto radi zaklinaju reklamou. Lenze skoro nik si neuvedomuje, ze informacie nie len ze nie su zadarmo, ale tie zdanlivo za darmo su prave tie najdrahsie. V mediach tak ako vsade inde plati pravidlo o chlebe a piesnach. Takze ak chceme medium, ktore bude (aspon sem tam) spievat nase piesne, musime mu dat z nasho chleba. Takto to vidim ja.

Rada na zaver: ...myslim ze existuje nezanedbatelna skupina ludi ktori by si aj zaplatili ale vyzaduju anonymitu. Posledna legalna moznost ako poslat v EU niekomu par korun relativne anonymne je premium SMS. Doporucujem zvazit nasadenie tohoto systemu.

244194

14.06.2011 16:46

Řízený rozklad pořádku – body zlomu. Konec starého světa (I)

RE: Nekřesťanské křesťanství

calimero 147.?.?.?

Uz ten sajrajt nefajcite pan kolega [smích]

Ziadni mimozemstania,(dobri ci spatni) ziadni duchovia ani bozstva..... len ludska chamtivost. Obycajny mamon doviedol nas tam kde sme a povedie nas dalej naveky. Od nepamati existovali rovni a rovnejsi. Od nepamati boli medzi ludmi taki, co si mohli ruky po lakte zodrat a nemali z toho nikdy nic a naopak ludia, ktori sa mali ako prasce v zite aj ked za cely zivot neurobili pre spolocnost nic uzitocneho.

Nazvy sa menili ale podstata ostava.... kazda spolocnost pestuje si na svojom chrbte kastu nanichodnikov a tato bujnie az zataz prevazi nad zivotaschopnostou hostitela a vtedy dojde ku zmene. Lenze vtedy automaticky vyvstava nova kasta nanichodnikov, ktora zase bujnie az sa cyklus zopakuje a tak stale dokola naveky. Samani, kmenovi nacelnici, otrokari,....., zemepani, slachta, velkotovarnici, diktatori, financnici..... je to jedno,.... podstata je rovnaka: jedni sa snazia zit na ukor inych a popitom sa zeru navzajom. Az skonci vek financnikov a bankar bude sproste slovo, tak ako svojho casu tovarnik, pridu zas novi paraziti a ti budu bujniet az kym sa sami stanu sprostym slovom a po nich dalsi a dalsi funguje to tak tisice rokov tak preco by to zrazu malo byt inak?

245982

14.06.2011 17:31

Řízený rozklad pořádku – body zlomu. Konec starého světa (I)

RE: Nekřesťanské křesťanství

calimero 147.?.?.?

>...Uznejte,ze Vas komentar prilis nadeje nedava....

A kto tvrdi, ze som tu od toho, aby som daval nadej? Je jasne ze vzdy je prijemnejsie prijat nieco, co skryva prislub lepsich zajtrajskov. Prakticky neexistuje nabozenstvo ktore by neslubovalo nejaky ten "posmrtny zivot"... A prax? Sproste ovladanie mas.

A ano raz mozno vsetko zanikne, to je podla vsetkeho zakon prirody. Priroda nepozna pojmy ako nadej, ci spravodlivost. Vsetky zive organizmy od najposlednejsej bakterie az po cloveka pracuju na rovnakom principe... urvat si pre seba co najviac zdrojov a ja mam zatial za to, ze hladanie vseobimajucej pravdy z tejto snahy nijako nevybocuje. Ak mi najdete jeden prikad, kedy osvietenca/zakladatela ono deklarovane poznanie vyssieho principu nijako neobohatilo (myslim sproste materialne obohatenie) zacnem tu pravdu hladat s Vami.

Do vtedy ale budem nadalej tvrdit ze Astar nikdy neprileti a ze jeho apostoli jednou vetou kazu o jeho prichode a druhou Vas budu ziadat o clensky prispevok, ci aspon aby ste si kupil nejaku tu ich svatu knihu. [chechtot] Ja im to neberiem je to sposob ako si na seba zarobia a urvu si ten svoj kus kolaca. To je ostatne udel nas vsetkych snazit sa urvat si svoj kus kolaca.

245997

17.06.2011 09:15

Pakistán: Toxické chemikálie při amerických útocích bezpilotními letouny

Chcelo by to podrobnejsi rozbor

calimero 147.?.?.?

Nenapada mi vojensky dovod preco by naloze ktore zhadzuju UAV v Pakistane mali obsahovat nejake skodlive chemikalie. (cim netvrdim ze ten dovod neexistuje) Pokial viem jedna sa o konvencne bomby pravdepodobne s TNT ci podobnou trhavinou, ktorych nicivy ucinok je len mechanicky. Predpokladam ze elektronika tych rakiet moze obsahovat nejake tazke kovy ci inak skodlive latky, ktore sa mozu pri vybuchu dostat do ovzdusia ale myslim ze len v stopovych mnozstvach. O radiacii nie je rec nakolko predpokladam ze v Pakistane dozimetre maju a nieco take by odhalili hned.

Jedine co mi napada je testovanie nejakych novych bojovych latok, ale na to by si hadam amici dokazali najst menej okaty sposob. To IMHO nemaju za potreby.

246256

17.06.2011 09:59

Zabíjení na dálku jako sport

Armada iba nasleduje civilny sektor

calimero 147.?.?.?

v priemysle stroje davno ludom zobrali vacsinu prace... a to ani nie tak pre to, ze by pracu vykonavali lepsie ci o tolko lacnejsie, ale proste sa lahsie managuju a vyvar je na nich lepsi. No a vyvar to je predsa to jedine, na com zalezi.

UAV potrebuje len benzin a bomby. Poviete si ze tie UAV su drahe zariadenia a ze sa predsa nemozu oplatit. Ano su drahe a neoplacaju sa, ale to nie je problem pre toho kto ich dodava, ale pre toho kto ich plati no a platia to predsa danovi poplatnici takze na cene nezalezi. Navyse sa da argumentovat tym ze UAV chrania zovity americanov, takze su predsa dobre, nech to stoji co to stoji. Ani nehovoriac o tom ze UAV nema svedomie a nemoze svedcit u sudu. Poviete si ze svedomie ma operator? ano ma, ale on na svojej obrazovke vidi len biely flak a nepozna rozdiel medzi zasahom nepriatelskeho bunkra a materskej skoly.

Vysledok? Americania prichadzaju o dalsiu moznost zamestnania. Ano sluzit v armade nie je sice med, ale je to lepsie nez zmrznut v krabici pod mostom. Teraz ale zivi vojaci musia ustupit nezivej armade tak, ako svojho casu zivi robotnici ustupili v tovarnach. Jednoducho na strojoch je vyvar ovela vacsi a management ovela jednoduchsi. V armade to o to jednoduchsie, ze na konecnej cene teraz vobec nezalezi, lebo vsetko tahaju danovi poplatnici.

Americania si nasadzovanim UAV sami zdrazuju a zneefektivnuju svoje vojny. Ale to je suhrnny znak vsetkeho co sa robi nie pre to aby to bolo urobene, ale pre to aby sa na tom niekto nabalil. V priemyselnej vyrobe sme si uz na to zvykli, zvykneme si na to urcite aj v armade.

246258

23.06.2011 15:04

Jsme zase o kousek blíž k reformě světového finančního řádu

Všetky systémy sú dobré

calimero 147.?.?.?

už len pre to že im príroda dovolí vzniknúť.

Prejdeme na zlato, fajn, možno zatočíme s jedným druhom špekulácie, ale desať nových vznikne. "Zlo" alebo (nespravodlivosť ak chcete) zo sveta nezmizne nikdy, môže sa na chvíľu schovať, ale to len aby neskôr udrelo ešte silnejšie. Ľudia sami sú to zlo, majú ho v génoch, patrí k nim a v konečnom dôsledku im prospieva. Rovní a rovnejší existovali odjakživa a vždy budú existovať.

Takže, padne súčasný systém? Áno padne tak ako všetky systémy pred ním. Bude ten nový lepší? Áno, lebo porazí ten starý. Budú konečne spokojní všetci? NIE, chvíľu sa budeme opájať víťazstvom než na našich pleciach vyrastie iná, úplne nová skupina parazitov, aby sme ich mohli v ďalšom kole zase poraziť a vypestovať nových.

Človek odkedy skrotil oheň nemá v prírode rovnocenného súpera a tak sa musel stať súperom sám sebe aby sa jeho vývoj nezastavil. Toto bude trvať naveky, alebo minimálne do času než príde nejaký iný rovnocenný súper.

246654

vobec nie o vojenstvo.

Bezpilotne lietadla su len dalsia velka cierna diera na peniaze danovych poplatnikov navyse diera bez svedomia ktora nemoze pred porotu. Ale predovsetkym ide o tie prachy vojensky su tie technologie dost neefektivne. Zli chlapci z CIA maju svojho zabijaka, ktory vie mlcat a vyrobca ma svoje peniaze, vsetci vyhravaju az na danoveho poplatnika.

Vezmite si ze uplne najlacnejsia vec ktoru si moze taky bezpilotny zazrak zavesit pod svoje kridlo, je raketa Hellfire za tusim cca 70K dolarov kus. Tato je potom schopna ucinne znicit tank, vozidlo, bunker ci mensiu budovu. To je prosim len cena municie, cize toho vybavenia ktore sa pri pouziti nenavratne znici. Dalej je tu cena samotneho lietadla, jeho prevadzky a cena podpornych zariadeni,.... infrasatruktury pre navadzanie atd.

S trochou nadsazky mozno povedat, ze lacnejsie by vyslo protivnika podplatit. Lenze to by sa nenabalilli ludia od Lockheed Martin.

Inak....to bezpilotne lietadlo je skonstruovane aby vydrzalo dlho pomaly a nerusene letiet vo velkej vyske a na zmacknutie cudlika poslalo dolu bombu. Vo vzdusnom suboji je prakticky bezbranne aj proti hodne predpotonej stihacke. Jeho komunikacia so zakladnou je obojsmerna, aby operator videl co sa so strojom deje takze moznosti jeho zamerania PVO su viac nez slusne. Jednoducho nasadenie v nejakom ozajstnom konflikte, myslim v konflikte, kde najsofistikovanejsim vybavenim nepriatela nie je AK47+mobil je dost diskutabilne.

247784

22.07.2011 11:22

Aké je to učiť čiernych študentov

Článok je starý a zle napísaný

calimero 147.?.?.?

čítal som ho pred najmenej rokom (tuším vtedy ešte na prope) a mám za to že už vtedy bol starý. Preklad tiež nie je zrovna z najpodarenejších.

A obecne hodnota článku je IMHO malá. Keď sa učiteľovi nepáči tak nech zmení zamestnanie a keď zostáva, tak buď preto lebo je masochista, alebo preto že ho inde nechcú čo asi znamená, že to až taký úžasný učiteľ nebude.

Ja myslím že na černochov, hispáncov, cikánov a na bielych hlavne platí jediné a to je rovnaký meter. Aplikovanie nerovného metra je to čo rozne komunity (je ejdno aké) degraduje. Cigáni by si tiež nedovolovali to čo si dovoľujú, keby im to neprechádzalo,... to isté černosi a vôbec všetci.

Ak si chce autor na niečo sťažovať, nech si sťažuje hlavne na dvojitý meter (náznaky tam sú) a nie na to že šú černočky tlsté lebo potom vyzerá ako zakomplexovaný rasistický šašo, aj keď to trebárs myslí dobre.

248663

22.07.2011 15:18

Aké je to učiť čiernych študentov

RE: Článok je starý a zle napísaný

calimero 147.?.?.?

Vy ste ma nepochopil pán kolega

ja píšem o tom, že Vy, alebo ja urobiť len jeden krát to čo oni robia dnes a denne tak si nás ostatní(policajti, ale aj ľudia proste spoločnosť) tak podajú, že druhý krát si to radšej rozyslíme... ich si nepodajú (lebo hrozí obvinenie z rasizmu) a to je ten dvojitý meter. Cigáni to robia lebo vedia, že im to prejde to je celé, nie je to ich chyba ale tých čo im to dovolia.

Dvojitý meter v USA je o tom, že školy musia príjímať černochov, či sa im to páči alebo nie aby plnili príkaz zhora a nemôžu ich vyhadzovať, lebo by boli za rasistov. Detváky to veia a zneužívajú to.

248695

25.08.2011 13:50

Tajné manévry kolem Kosova

Europa uz to zacina vidiet co je kosovo zac

calimero 147.?.?.?

Frau Merkel a ini prisluhovaci NWO si mozu pindat co chcu ale Europa vcetne Nemecka si zacina uvedomovat (zdola) ze Kosovo nie je nic ine len obrovsky americky had na hrudi EU a ze z Kosova nevzide pre EU nikdy nic dobre.

Nemci a Frantici svorne a nadsene pomahali USA rozkulacit Juhoslaviu, lebo v jednotnej juhoslavii videli konkurenciu svojej nadvlady nad Europou. Lenze teraz vidia ze namiesto mytickych strasiakov velkej Juhoslavie ci este mytickejsieho velkeho Srbska im vyrastol na bruchu Europy realny a hmatatelny vred v podobe ultramfianskeho statu priamo riadeneho teroristami zo CIA.

EU si bude musiet coskoro realne a definitivne vybrat medzi lezenim do analu USA a vlastnou realnou politikou. Rozpor tychto dvoch ciest bude cim dalej okatejsi a na koniec to uz bude otazka zivota a smrti. Na najvyssich miestach zatial vyhrava ten anal. Frau Merkel uz v jednej chvili skusala vzdorovat ale potom jej dali na javo ze nehody sa stavaju a vratila sa pokorne do NWO kosiara coho dokazom su aj aktualne pindy o Kosove.

251826

15.09.2011 15:52

O „spoluautorech“ druhé světové války

Polsko malo pred WW2 vsetky predpoklady byt vernym spojencom Nemecka

calimero 147.?.?.?

A nejeden Poliak Vam dodnes mimo zaznam potvrdi ze je mu uprimne luto ze sa tak nestalo....

.... pripustme na chvilu, ze by sa Stalin pripravoval na velke tazenie Europou. Tak alebo onak potreboval by (technicky) najmenej dalsich 10 rokov na pripravu nez by mal aspon mizivu sancu na uspech. Nech uz by boli jeho plany a technicke moznosti akekolvek, potreboval by k tomu predovsetkym ludi. Totiz dobijanie cudzich zemi rusky muzik proste nema moc v povahe ovela radsej sedi doma za pecou a pije. (Vedeli to spojenci, vedeli to Nemci a vedel to aj Stalin) Staci sa pozriet na priebeh prvych bojov na vychodnom fornte... kam az sa Nemci museli dostat, nez sa rusky muzik dostatocne nasral aby s tym zacal skutocne nieco robit a priznajme na rovinu ze na zastaveni nemeckeho postupu mala minimalne rovnaky podiel ako ruski hrdinovia priroda, obycajna ruska zima. Novodobi historici si mozu tlachat co chcu, ale Rusko aj keby to bol Stalin planoval sebeviac nebolo na tazenie Europou vobec pripravene ani technicky, ale hlavne psychologicky. To sa krasne ukazalo vo Finsku kde hlavnym nedostatkom pocetne prevazujucich Ruskych jednotiek okrem slabej urovne velenia bolo, ze vojaci proste nechapali preco tam su.

Nie tak Poliaci...... ak by sa Nemci boli k Poliakom spravali len o trochu dostojnejsie, boli by s nimi byvali Poliaci nadsene a so vsetkou vervou ako jeden muz pochodovali na Moskvu.

Poliaci mali na Rusko "spadeno" historicky, mimochodom dodnes ho vnimaju ako svojho najvacsieho nepriatela. V Polsku sa v tej dobe pomerne unikatne snubila obrovska nenavist k Rusom s nemensou nenavistou k Zidom nakolko vacsina nemalopocetnej a polskej zidovskej komunity boli prave chazarski zidia co prisli z Ruska.

Jedine co Poliakom vadilo na Nemcoch bolo ze v Hitlerovych ociach to bolo Slovan ako Slovan a Polsku tento pan ziadnu vyraznejsiu ulohu v vo svojej novej Europe neplanoval (po tejto ulohe Polaici historicky priam obsesivne tuzili a tuzia dodnes... mimochodom Polska armada je v sucasnosti najvacia konvencna a preukazatelne utocne (na rozdiel od Nemeckej) vyzbrojena armada na uzemi Europy k dokonalosti jej chybaju len jadrove zbrane)

To ze Poliaci nesli ochotne s Nemcom na Stalina bolo hrube nepochopenie situacie a trufnem si povedat ze skoro az osudova Hitlerova chyba. Hitler vobec nedokazal vyuzit potencial historickej nenavisti Poliakov k Rusom. Dokazom toho ze by to v pohode slo, mozu byt napriklad Slovaci, ktori ac z toho neboli zrovna dva krat nadseni (nakolko proti Rusku v zasade nic nemali.... a museli svoj vstup do vojny pred muzstvom politicky ospravedlnovat takymi malichernostami ako zlociny cervenej armady proti civilistom na Ukrajine) ako novopeceny verny spojenec Nemecka dali do hromady cca 50 tisic muzov a v podstate az ku Stalingradu, kde definitivne dostali na zadok, bojovali tieto jednotky verne po boku Nemcov. Mimochodom to je aj dovod preco sa nemozno cervenej armade moc cudovat, ze sa pri oslobodzovani Slovenska neskor spravala tak, ako sa spravala.

253410

15.09.2011 15:52

O „spoluautorech“ druhé světové války

RE: Polsko malo pred WW2 vsetky predpoklady byt vernym spojencom Nemecka

calimero 147.?.?.?

A tu sa dostavam k podstate veci. Tak ako nemali Rusi dovod milovat Slovakov (pravda ti si trochu vylepsili reputaciu pomocou SNP) tak nemali dovod milovat Cechov (ceske zbrojovky este par dni pred kapitulaciou nemecka naplno produkovali nemecke transportery ved aj protagonisti Prazskeho povstania sa vozili na nedokoncenom Hetzeri co slohli v pragovke) O nejakej laske Rusov k Poliakom potom nemoze byt tiez ani reci...... A cez to vsetko sa tito isti Rusi potom co nas vsetkych na 40 rokov ziskali pod svoju vladu.... sa k nam vsetkym spravali musite uznat relativne kultivovane. Ved tie najvacsie zlociny komunizmu pachali u nas zasadne domaci. A nebudeme si klamat Ceskoslovensko bolo na koniec vystavnou sienou socializmu......

Naozaj by som rad vedel ako by vsetky uvedene narody ktore dnes svorne nemozu Rusom prist na meno, boli dopadli keby to bol vtedy Hitler vyhral a ci by vobec nejaky z tychto narodov este existoval.

Pravda skutocnym osnovatelom WW2 a jedinym kto mal z WW2 ozajstny prospech boli USA (a trochu GB). Boli to oni kto dokazal bravurne vyuzit jesitnost Nemcov a vyburcovat ich proti zbytku sveta. Nasledne spojenecke kvazi tazenie proti nemecku bolo v skutocnosti iba tazenim proti Rusku. Ze to maju Nemci prehrate bolo jasne uz od Stalingradu a slo uz iba o to, aby sa Stalin nezastavil az v Breste

253411

15.09.2011 19:07

O „spoluautorech“ druhé světové války

RE: Polsko malo pred WW2 vsetky predpoklady byt vernym spojencom Nemecka

calimero 147.?.?.?

No ano rusi sice pri prechode nasim uzemim pojedli nase prasce a poznasilnovali nase babicky to je pravda, nejedna babicka na to este aj dnes zaspomina a vnuci pocuvaju so zatajenym dychom. Co sa ale nedochovalo su zaznamy o ceskych ci slovenskych rusmi vypalenych a vyvrazdenych dedinach takze stale myslim ze v pohode.

Musime si uvedomit ze pre Rusov sme boli obsadene nepriatelske uzemie a pricitat im k dobru ze dalsich 40 rokov sa na tom uzemi napriek tomu ze boli vitazi spravali na vitazovske pomery doost slusne. Prakticky nas nechali na pokoji a spokojili sa s formalnym ubezpecenim ze nas keby nieco maju pod palcom.

Myslim ze vsetci Iracania, Afghanci najnovsie spolu s Libyjcami a desiatkami dalsich narodov napr v juznej amerike by to nase ruske oslobodenie za to svoje demokraticke vymenili okamzite.

Predstavte si ze ste nezucastneny mimozemstan ktory je postaveny pred volbu ktory z pozemskych najmocnejsich narodov ho ma jeho planetu nasilne kolonizovat. Myslim ze kazdy rozumny mimozemstan by si po aspon minimalnom studiu historie bez vahania vybral Rusko.

253429

10.10.2011 16:52

Budete světu chybět, Steve. Moc

Clanok je triezvy

calimero 147.?.?.?

paci sa mi ze autor nerobi z SJ boha ktory prisiel na zem spasit svet IT ako to robia inde.

Pravda co SJ robil, robil dobre a mal to v hlave urcite vzdy dobre zrovnane. Apple dal svetu IT vela, nikdy mu ale nic nedal za darmo a vsetko si nechal vzdy patricne zaplatit. A aj v politke Applu (aj ked pravda ovela menej hulvatskym sposobom ako u MS) plati a vzdy platilo, ze peniaze boli a su vzdy az na prvom mieste.

Takze za mna ANO, SJ bol frajer, ale NIE, svet mu nic nedlzi, vsetko co sme dostali sme si aj riadne zaplatili!... a celkom nerad vidim ked sa z neho niektori snazia urobit svateho.

254949

04.01.2012 15:39

Rozděl a panuj

Clanok ma v mnohych veciach pravdu ale nepoukazuje na jeden zasadny rozdiel

calimero 147.?.?.?

Zatial co taku Juhoslaviu museli Voldemorti vziat masivnym utokom zvonku (medialnym, zpravodajskym a v zavere dokonca vojenskym) my sme sa jak v Cechach tak na Slovensku pohodlne zvladli vkocirovat do zapadneho zadku uplne sami.

A to zdaleka nie je fenomen poslednej doby. Na Slovensku nevie velka cast ludi prist Rusom na meno, no a Cechy to je doslova mekka modernej rusofobie... ale preco? Co nam take zle ti Rusi urobili? Kradli snad nase suroviny? Vyvrazdovali nas snad po tisicoch? Najvacsie sinstva minuleho rezimu u nas napachali nasi vlastni domaci komunisti, ktori nikdy nemali problem "pracovat" nad ramec direktiv z Moskvy. Uplne rovnako ako dnes nemaju nasi mocipani problem pracovat nad ramec direktiv z Washingtonu a Bruselu.


PS: Ja viem.... Rusi nas vojensky obsadili v 68.... ale ak to vezmeme do dosledku, tak v porovnani s tym co dnes neposlusnym koloniam stvaraju "demokrati" to bola vlastne taka priatlska zdvorilostna navsteva.

PS2: S tou trpezlivostou ceskych politikov pred rozdelenim to bolo trochu inak...nejake rozdelenie ci nerozdelenie im bolo vsetkym v zasade ukradnute, oni iba do poslednej chvile dufali ze aj Slovensky privatizacny kolac budu moct krajat v Prahe.... [smích]

260134

04.01.2012 16:14

Rozděl a panuj

RE: Rozdelenie republiky

calimero 147.?.?.?

Vychodny blok a ruske imperium nebolo treba polozit z vonku, ono sa polozilo same. V celom vychodnom bloku doslo ku zrade elit. Jednoducho mocni na vychode videli, ze na zapade mocni kradnu ovela efektivnejsie, rychlejsie a beztrestnejsie a tak si povedali ze oni chcu tiez.

Povedali si, ze naleju narodu demokracie aby ho zabavili a na chvilu zhasnu svetlo a ked rozsvietia, budu z komunistickych aparatcikov demokraticki kapitalisticki milionari..... A jak rekli, tak udelali.

Rozdiel bol uz potom iba v tom kto mal aku hrdost pri tych velkych vypredajovych orgiach. V Ruku cez noc vznikali vlastnici velkych koncernov coho si zapad samozrejme vsimol a podnikol protopatrenia lenze Rusi mali dost sil a zapadny kapital aspon z klucovych odvetvi vystipali. (casto brutalnym sposobom... pif-paf) Naproti tomu v takych Cechach od zaciatku hrali na variantu "Vsetko Nemcom". Na Slovensku sme boli zo zaciatku na tom dobe....

Meciar chcel ist ruskou cestou ale bol demokraciky z vlady odideny a od tej chvile uz aj Slovensko pada stale len hlbsie a hlbsie do zadku zapadu.

Neide o to ze by rozdanie slovenskych podnikov svojim kamosom bolo od Meciara ktovie ake genialne riesenie. Islo hlvane o to ze ak by sa boli Slovaci casom chceli "rozhodnut inak" tak toto riesenie nechavalo dvere otvorene. S tym ako to mame na Slovensku a v Cechah teraz je uz uplne jedno kto vyhra dalsie volby. Nic nam tu uz nepatri a Nemcov uz z nasich podnikov nikto nikdy nevystipe. Myslim naprikad tak ako kedysi Dzurinda vystipal Rezesa z VSZky aby ju dal darom Americanom.

260143

17.01.2012 13:30

USrael ruší společné cvičení

Ja myslim ze si to proste spocitali

calimero 147.?.?.?

ze na dalsie vojenske dobrodruzstvo aktualne jednoducho nemaju a hlavne ho nejak moc ani nepotrebuju. Ostatne videli sme ako rozpoctami statov NATO zamavala blba Libyja....a efekt? podla mna nic moc... minimalne teda pre Europu skor nic, nez moc.

Vojny USA a ich prisluhovacov mali v poslednej dobe v zasade nasledovne ciele.

1) zariadit aby sa ropa aj nadalej obchodovala v dolaroch
2) aby bola draha
3) ale hlavne bol to ohromny penazovod na tunelovanie penazi danovych poplatnikov

inymi slovami cielom bolo skor hodne bojovat, nez hdone (ci vobec) vyhravat....

Ten posledny dovod zacina byt pase nakolko jak EU tak USA na dalsie vojanske rozhadzovanie bez okamziteho ekonomickeho vytazaku jednoducho nema.

Pozicia ropneho dolara aaspon teda v kratkodobom horizonte moc ohrozena nie je, tym viac po tom co sa podarilo tak uspesne zdiskreditovat Euro no a ropa bude draha tak ako tak.

Myslim ze Voltdemortom doslo ze dalsou vojnou by potancialne ztratili a riskovali viac, nez kolko je hoden vytazok a tak si povedali ze pockaju.

261221

27.01.2012 16:50

Embargo vůči Íránu jako jedinečná příležitost

RE: Nie je to dobre prirovnanie s WW2

calimero 147.?.?.?

Nie Iran nie je ani zdaleka v roli Nemecka.... Iran nema kam utocit a co dobyvat, naopak ma vojnou sam hodne co tratit.

Je v oblasti v zasade najstabilnejsim a relativne aj nabohatsim statom. Vojenske kapacity Iranu su nezanedbatelne pri obrane vlasti, ale pokial ide o utok, tak Iran jednoducho nema cim a hlavne na koho utocit. Jediny stat ktoremu by mohol Iran vojensky uskodit a mohol by mat k tomu aspon minimalny dovod, je Izrael, ale Iran dobre vie, ze to by bola pre "demokratov" definitivna zamienka k totalnej exterminacii. Iran zo vsetkych ten posledny, kto by mohol vojnou nieco ziskat a dobre to vie.

Naopak dopyt po USD vojna nahodou vyriesi a to uplne dokonale. Jedinou podmienku sirokej akceptacie nejakej (akejkolvek) meny ako rezervy je fakt, ze mozes vziat tuto menu a utekat si za nu kupit kus zeme a barak v nejakej kludnej casti zemegule, kde mas istotu ze budes mat co jest a ze ta tam nikto neodstreli. Takymto miestom je poslednych cca 100 rokov prave amerika. Amerika od obcianskej vojny nezazila konflikt na vlastnom uzemi, naopak aktivne vyvolavala a podporovala konflikty vsade inde na zemi. Tento fakt bol pravpu a jedinou podstatou tzv. americkeho sna. Naskok ziskany druhou svetovou je uz ale teraz definitivne vycerpany a je na case obstarat si nejaky novy. A verte mi ze USA uz si ho nejak obstaraju, prisluhovacov na to maju po celom svete a hlavne v EU dost.

Motivacia USA k velkej vojne je teraz este omnoho vyssia nez za ww2. Maju aktualne najsilnejsiu armadu na svete ale kratia sa im peniaze na jej udrzbu, mozu ju bud bez uzitku rozpustit a opustit pokorne post svetoveho hegemona alebo ju nechat nech im zase raz vybojuje nejake vyhody. To si vyzaduje jedine, vyvolat velky konflikt mimo USA. Potom je uz v zasade jedno kto vyhra, USA sa vcas prida na spravnu stranu a zlize smotanu tak, ako uz dva krat pred tym.

261760

18.04.2012 11:17

Kanadští mlátiči tuleňů zmasakrují 400,000 tuleních mláďat

Napisal by mi niekto prosim,

calimero 147.?.?.?

jasne strucne vystizne a hlavne bez emocii, aky je vlastne dovod, myslim realny skutocny dovod tohoto "lovu".... myslim to vazne.

Ze sa lovia velryby chapem, proste ich tuk je cenna surovina... ze sa lovia slony pre slonovinu chapem tiez, tak isto neosorozce pre ich rohy atd.... neschvalujem to, ale chapem to.

Proste niekto za tie produkty plati, tak sa najde niekto kto ich pre kupcu ziska. Ale o produkty z tulenich mladat ocividne nikto nestoji, takze sa pytam naco to?

O zivote v Kanade toho vela neviem, ale vzdy som mal za to, ze ludia su tam ked nic ine tak aspon prakticki... mam teda za to ze by nerobili nieco z coho nic nemaju.

267188

Káva pro Zvědavce

38

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 11 525 korun, což je 38 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ďalšie 4 obete imigrantov, ktoré médiam nestoja ani za zmienku19.10.19 19:30 Rakousko 0

Africký okupant v Itálii: My jsme tady doma19.10.19 16:43 Itálie 4

Mějte panenky černošek a černoušků. K tomu nabádá ministerská příručka mikrojeslím19.10.19 02:59 Česká republika 1

Kalergiho plán na steroidech: další čerstvá várka okupantů dorazila do Chorvatska19.10.19 00:32 Chorvatsko 1

Idnes dokumentuje, jak v Polsku natočili vznik fake news, nejlépe, jak svede: výrobou fake news!18.10.19 15:19 Česká republika 0

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 4

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 11

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Měnové kurzy

USD
22,97 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
36,00 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 238,46 Kč
1 unce stříbra
403,74 Kč
Bitcoin
182 439,34 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?