Všechny příspěvky ze stejné IP adresy
Nalezeno 155 příspěveků, 1 jméno: Andrew Siddur.
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
10.09.2009 15:06
Janouškův hřebík do rakve české „demokracie“
Off topic, ale...
Andrew Siddur 85.?.?.?
... nevíte někdo, o co jde v kauze ÚS & Melčák? Zdá se mi to, nebo jsou tam všichni zúčastnění trochu orientální? (Zjevně i pan M.M. http://img.blesk.cz/img/1/article/388169_milos-melcak-crop.jpg )
Nevytváří tato domluvená skupinka lidí jen nějakou OBSTRUKCI, aby současná, "nikým nezvolená" vláda byla u moci co nejdéle - nejméně do dalšího mediálního vypuknutí (podzim/zima?) svinské chřipky (tj. Baxter/vakcíny/prachy/další nesmysly), nebo i dál, aby úspěšně proběhly i nějaké další transatlanticko-středovýchodní [proč je to vůbec překřtívané na "Blízký Východ"? Aby se odlišil normální (a špatný!) "Východ" od toho orientálního? Připomíná mi to dobu, kdy Západní Německo bylo urážlivě NSR a to totalitní bylo v názvu krásně Německé a demokratické ] kontrakty?
Zrovna nedávno byl někde článek, že p. Barták (mimochodem, pán se také vzhledově docela protiví vojenskému árijci) dohodl u izraelců výcvik pro AČR (obřízka bude snad jen na vlastní žádost).
18.01.2010 16:14
Haiti: Taková menší Gaza
RE: Nadace Člověk v tísni při České televizi - p. Pojar
Andrew Siddur 85.?.?.?
Nevím, jestli je ten člověk v Tel Avivu, ale evidentně má rád hebrejská (Rachel, Eliáš) jména.
18.02.2010 21:12
Demogratůru si rozvrácet nedáme!
RE: Zakazovat strany jako DS je nesmyslné
Andrew Siddur 85.?.?.?
Co do toho taháte homosexuály, člověče? Od toho jsou snad ozbrojené složky státu, aby jim zde zajistily pokojnou existenci v případě plánování nějakých pogromů ze strany "extremistů". Stejně jako ji musí zajišťovat těm dnes už legendárním "vlivným židům"(nedávno proběhlo médii), ale hlavně všem občanům bez rozdílu rasy a vyznání.
Názor na homa může mít každý jaký chce. Vypitý extremista extremistický, vymytý mainstreamista mainstreamový (teplej sysel, teplá vydra, uctívání všeprostupující panteplosti).
Nicméně už se těším, jak po plánování extremistických útoků na významné židy a elektrárny budou média varovat konzumenty pravdy před útoky na vlivné gaye/lesby.
K absurdistánu patří absurdní zprávy.
nekonstruktivní vsuvka - nastudovat dobýt x dobít, prosím.
28.05.2010 00:54
Izraelská armáda humanitární flotilu do Gazy nepustí, pomoc slíbila doručit
RE: At zije nas izrael !!
Andrew Siddur 85.?.?.?
Hm... možná to není špatný nápad. Článek je docela vyčerpávající a nic jiného, než zakroucení hlavou, jako občas vždycky, k němu nelze dodat.
A ve druhé řadě – šetřeme si síly na volby, a pak hlavně období po nich, kdy se budou zase nakupovat koše proti teroristům vyrobené v Táboře Míru, v té jediné oáze uprostřed písku, tak abychom se teď zbytečně nevyčerpali, a díky tomu tu pak mohli srdečně vyjádřit svůj support a peace nejen k takovým obchodům.
Nevyznám se v pravidlech voleb, ale bylo prý nějak vylosováno, že 7000 voličů, volících všude jinde, než v ČR, bude volit strany volitelné v Jihočeském kraji.
Jaká zvláštní náhoda tomu nechtěla...
Tito lidé tak nemohou být proti radaru (Strana Humanisté v Jihočeském kraji nekandiduje), nemohou podpořit svůj moravský cit či původ (Moravané zde rovněž nejsou na seznamu), nemohou volit českého Davida Duke-a, který také chybí (dobrá, podoba Miroslava Sládka tomuto pánovi je zatím spíš vizuální, ale nikdy neříkej nikdy ) a navíc nemohou mít ani pocit, že svým hlasem politiku jaksi noblesně kultivují, když nemohou volit, v tomto kraji rovněž nekandidující, Korunu Českou!
To už je druhý případ, kdy se skoro domnívám, že nejde o losování, ale záměrný výběr nějakého člověka.
Stejně jako v případě oněch čísel 6 a 9, která v počátku zavdala pár svazákům možnost projevit své politicko-pubertální pudy, i zde se domnívám, že to není náhoda.
Stranu proti radaru? Někdo si řekl - tu nepotřebujou, však jsou mimo ČR, tak to jistě nebudou žádní patrioti (spíš polské Patrioty ), ze stejného důvodu se nehodí Moravané.
Maximálně mohu ocenit nemožnost volby SPR-RSČ, hlasy pro Republikány (a vida, Republikáni - tak mě napadá, že ti "losovači" nechtěli, aby svým jménem nedělali čest svému "slavnému" americkému protějšku?) aspoň nerozmělní Hlas Protestu.
Na lžidnes je to teď hlavní zpráva dne
Ta hysterie prostě nebude brát konce...
Byla myšlena hysterická jednostrannost některých médií, samozřejmě.
Vsadím se, že do zítřejšího rána přijde ještě nejméně jeden podobný „trumf“, od nestvůrců téhle vojební kampaňe.
Přesně jako před rokem, kdy se na poslední chvíli objevily Topolánkovy poloztopořené fotky, které ho jednak měly „polidštit“, a naprosto neuvěřitelným oslím můstkem hodit špínu na konkurenci (prý za nimi byl nějaký levicový deník). Vzpomínám si na jeden komentář:
„Vytáhnout péro v den voleb, tomu říkám volební kampaň!“.
A teď to bylo přesně ve stejném duchu, mám na mysli Kalouskovu exhibici, když se LUIácky naoko odvázal před členy nějaké strany.
Trnu, jaká trapná pseudoaféra ještě přijde, a už teď je mi trapně za stádo, na které zase zapůsobí, přesně jak bylo naplánováno.
yetti, bůh, špekáčky... OK, dál netřeba pokračovat. Ale mistrovská zkratka, to se mi líbí. Kam se hrabou Steigerwaldova tendenční haiku v MfD.
28.05.2010 22:54
Izraelská armáda humanitární flotilu do Gazy nepustí, pomoc slíbila doručit
RE: GERMANY 1940 - IZRAHELL 2010
Andrew Siddur 85.?.?.?
Je to sice staré jak perský národ, ale vždy mi ty obrázky zvednou náladu.
Hned mám chuť si v tom entuziazmu zajet do Gazy a postřílet pár teroristů a pak to táhnout v nějaké izraelské Stodolní až do rána, a vykřikovat cosi o tom, jak na mě Obama kašle, a že klidně dopustí druhý LOL-ocaust. Ale pak bych si zase zastřílel, a ta depka by zmizela.
Kočky? Proboha, snad to není nějaký jinotaj?
I surikaty by byly podezřelé...
Inu, čtení Zvědavce člověka naučí ostražitosti.
Prý sem čas od času zaletí i nějaký datel, tak na toho také bacha.
Nakonec i v Ústavu pro studium totalitních režimů, kde zkoumají například instalaci štěnic za minulého režimu, měli možná štěnice v současném režimu.
Ale k tématu - brilantní, potěšující článek.
Jsem rád, že jsou mezi námi lidé, kteří dokáží vidět věci takto pozitivně, a dokonce věří, že nějaká pozitivní síla pohání i náš svět.
29.05.2010 01:48
Karel Schwarzenberg a B´nai B´rith
Tak po přečtení toho článku v angličtině už mi dává smysl...
Andrew Siddur 85.?.?.?
...proč ten - jinak docela moudrý starý pán - volí občas takový zběsilý křik.
Mimochodem:
Takřka rok a půl starý obrázek neznámého tvůrce, a stále aktuální (a asi až do úplného konce).
Člověče... na tom nápisu „Bible“ se mi pořád něco nezdálo.
Ale teprve díky této fotce vidím celý jeho konspirační potenciál.
Všimněte si, že v tom nápisu je pro písmena I a L (= IL, Israel) použit jiný, hebrejský font.
Takže to vypadá trochu jako B´ b´e.
Navíc si povšimněte čísla 21 (11+09+01), které je připojeno bez mezery, jako by s tím hebrejsko-křesťanským nápisem naprosto souviselo.
Dovolím si přehlušit akutní ticho a jen se zmohu na konstatování, že většina lidí v Čechách i v Moravě !opravdu vsadila! na !neokoukané tváře a novou sílu!.
Děkuji všem, kteří se na vytvoření těchto nových sil a tváří podíleli, zejména ale ovlivňovačům veřejného mínění.
Nejasně napsáno.
(...) kteří se na vytvoření zdání, že jde o nové síly a tváře, podíleli. Teď je to ono.
Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců, l. P. 2010
...je ZDE
Ten seznam není žádný abecedismus, doufám.
Kdyžtak si to seřaďte podle libosti nebo nelibosti.
Zejména jsem zvědavý na ženy...
Řápková Ivana
Weberová Ivana
Fischerová Jana
Němcová Miroslava
Wenigerová Jaroslava
Mají jména jak z Reichstagu, očekávám silovou pronárodní politiku.
U KSČM je alespoň hezké nomen omen - jsou tam dámy Rusová a Levá. A Adam a Filip Vojtěchové mají vskutuku soudružské příjmení.
Pastinak napsal: "Pro me jste od ty doby, co jste tu verejne podporovali mlaceni lidi na czteku stejny hajzlove jako sionisti a jenom si hrajete na lepsi".
Áááno! Máte pravdu! Ale pro příště se nestyďte a hoďte nám jí sem víc! Takhle:
"Mlácení dětí Paroubkem", "Ve VV jsou neokoukané, nezkorumpované tváře", "Schwarzenberg má prachy, takže není zkorumpovatelný", "Pan Fischer - konečně člověk na svém místě", "Vakcíny proti ovčí chřipce kvapem ubývají, lidé chtějí mít jistotu", "Nesmělý Nečas", "Návrat komunistů k moci", "Papalášská ČSSD", "Skončíme jako Řecko s Maďarskem dohromady", atd. atd. atd. atd.
Díky!
29.06.2010 12:15
Alabamská policie pracuje při měsíčku pro BP jako bezpečnostní služba
RE: A jejej, zase rejpal... Omlouvám se...
Andrew Siddur 85.?.?.?
Hestroy má recht.
Jinak u placených článků je dosud chyba, která může lidi viklat v placení - píše se tam "pro majitelÉ voucheru".
Správně je to pochopitelně s krátkým E: "pro majitele".
04.07.2010 23:08
Státní databáze v EU versus George Orwell a skutečná svoboda
RE: Boze boze
Andrew Siddur 85.?.?.?
Pane přesmyčko, naoko kontroverzní či jindy jakoby líbivé články pana Matějky bedlivě sleduji.
Proto mi nezbývá, než ze zcela ztotožnit s Vaším předřečníkem.
Nicméně gratuluji k volbě SSO, je to výtečná volba.
Tedy dokud se SSO nerozštěpí na tucet naoko zcela odlišných stran, které pak s pomocí médií všechny přelezou 5% hranici a následně utvoří jednolitý vládní monoblok, jak to teď frčí.
04.07.2010 23:24
Svět je z nás unaven, říká izraelský ministr
RE: Pro Petra Řehoře
Andrew Siddur 85.?.?.?
Eely Weasel je kapitola sama pro sebe.
A některých členů naší vlády bych se neptal, je to zbytečné - i když se jich nebudete ptát, dostanete hned trojí „odpověď“.
Jednu jim vidíte v (na) očích, druhou prokážou svými činy, a třetí vám ve zpupnosti poskytnou i bez optání, abyste neměli nejmenších pochyb.
A všechny budou naprosto shodné!
Takový trojjediný odpovídač je třeba Saša 'Wunderschön' Vondra.
Bohužel ne všichni mají dar ony „odpovědi“ vidět.
Ale tady na Zvědavci to nebude tak zlé.
Ale že se tu tihle jednopříspěvkoví půlzáviti poslední dobou nějak rojí...?
10.07.2010 15:06
Svět je z nás unaven, říká izraelský ministr
RE: Světová židovská konspirace
Andrew Siddur 85.?.?.?
"To mi připomíná," pravil jednou nad podobným rukopisem, "psa, který si chňape po ocase. Namouduchu, nemám pražádnou chuť dívati se, jak se vrtí a jak jeho zuby klapou naprázdno. Známe to! Počíná si vždy stejně a mně je nanic, když vidím to marné úsilí."
16.07.2010 00:54
50. léta zpátky aneb fakta k blížícímu se politickému procesu Vondrák a spol.
RE: Nalepky .....
Andrew Siddur 85.?.?.?
Přesně! Výtečné myšlenky.
Připomnělo mi to proces s panem Stworou, kdy tady v diskusi někdo navrhl, aby tisíce lidí nosily trička s nápisem „Popírám holokaust“ (což samo o sobě není nic nezdravého a může se to přihodit docela lehce - třeba pokud jste přesvědčeni o jiném počtu, než zahrnuje aktuálně směroplatná verze 6.0),
ale pak ten nápad ještě někdo další dovedl k méně provokativní, ale o to více přesné a absurdní dokonalosti - sice, že by na těch tisících triček stálo Nepopírám holokaust. Jen si to představte. Tisíce, desetitisíce trik, lidí v ulicích.
Zkrátka takový malý happening, který by vyjádřil, jak se to v té naší sametokracii má s tou „naší“ Demo-GRU-turou, když se občané ze samé rezignace utíkají do světa absurdity.
16.07.2010 01:21
50. léta zpátky aneb fakta k blížícímu se politickému procesu Vondrák a spol.
RE: vONDRÁK je JEN začáTEK
Andrew Siddur 85.?.?.?
Tedy – fuj. Na podobné výlevy se dá reagovat jen a) mávnutím rukou, nebo b) úsměvem.
Mávnout nemůžu, protože jednou rukou právě hajluji a druhou lepím samolepku někde na ulici. Takže nezbývá než ten úsměv:
- Proč mají židé tak velké uši? Protože holokaust nebyl.
Nicméně s tím vyvražďováním, pokořováním a utrpením jste si spletl místo.
Pane, tady nejste na turecké lodi. To nesmíte. Tak to prosím pochopte. Ale nezlobte se, já vím, jak vám je.
16.07.2010 16:33
50. léta zpátky aneb fakta k blížícímu se politickému procesu Vondrák a spol.
RE: vONDRÁK je JEN začáTEK
Andrew Siddur 85.?.?.?
Všechny vás popravíme !x5
... a kolik „vás“, nacistických soukromých oček, vlastně je?
A kde teď jste? Nezajdeme na jedno?
Klidně si dám i černé pivo, bojujme společně proti pivnímu rasismu!
Myslím, že příspěvek p. Lesova je snad i trochu ironický... nemaloval bych hned Halíka (čerta) na zeď.
Mimo mísu: v sovětské kinematografii byl jakýsi Kulešov, což mi připadá docela tematické, pokud je tedy váš původní nick Lešov.
Jo... buďme prosím tolerantní.
Well done. Nemá to hlavu ani patu.
27.07.2010 02:22
Soud se Zvědavcem, aktualizace, červenec 2010
RE: Návrh editorovi
Andrew Siddur 85.?.?.?
@ R. B.
Jinak poslední dobou je to tu skutečně přepestré, takový Ein Kessel Buntes, skoro estráda.
Zvlášť někteří (Kroneos) se tu profilují jako bavičské vycházející hvězdy. Editor jistě žasne, laik se diví.
Ale zatím je to ještě pořád snesitelné... ale až to být přestane... pak to vidím na několik banů a otevřený dopis Jiřímu Adamcovi, nebo kdo ty baviče platí!
27.07.2010 16:15
Afghánské válečné deníky: Masivní únik tajných souborů odhaluje pravdu o okupaci
RE: Vždy je potřeba najít nějaký impuls,jak ukončit okupaci,alespoň s nejmenší možnou ostudou!
Andrew Siddur 85.?.?.?
Výborně... je to další exemplář do sbírky
28.07.2010 20:57
Klimatické zbraně: Více než pouhá konspirační teorie?
RE: chemtrails= kapitalni kravina
Andrew Siddur 85.?.?.?
@Stan_, Ljoša Shemoneh Esreh:
Jiný typ smíchu grémium asi neschválilo, koukám...
29.07.2010 22:12
Soud se Zvědavcem, aktualizace, červenec 2010
RE: nacisti fám fandí,4000 000 se diví,nebylo nás 6
Andrew Siddur 85.?.?.?
Jen zvláštní poznámka, která mě napadla – zdá se mi zvláštní, že s takovým (světo)názorem píšete v cizích slovech (multikulturalismus, positivní) pěkně po staru S místo Z.
Jinak mě nic moc nenapadá.
Snad jen, že linka „všichni lidé jsou si rovni a cizí lidé nás mohou obohatit“ zní jak z nějakého referátu studentíka z kvinty... ale to asi nebude správný závěr, nejspíše byste dokázal své myšlenky rozvést a obhájit, kdybyste měl k tomu čas.
S halom, s Dežom a s Ferom
30.07.2010 17:48
Populace, eugenika a moc
RE: Jsme jenom dobytek, co se naučil sčítat...
Andrew Siddur 85.?.?.?
Otrava sexem? Račte být krabicující pikolík, nebo jiný náboženec? Ale to není podstatné... domnívám se však, že tady člověk může být otráven spíše provokatéry, agenty, agenty-provokatéry, břitkou ironií, bílým fosforem, černým cikánem, et caetera.
Když si to tedy přeje.
Líp bych to nenapsal
01.08.2010 16:32
Radar je mrtev, ať žije Centrum
RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
Andrew Siddur 85.?.?.?
Trefa!
Aktuální titulek na nejmenovaném nejdůvěryhodnějším zpravodajském portálu na českém internetu zní:
Počítače v Česku, křižníky u Evropy. USA vztyčují štít proti Íránu
Btw líbí se mi ta věta „Počítače v Česku, křižníky u Evropy“.
To zní jako by Česko leželo buď v Americe, nebo přímo u Zdechlého moře.
Proč to skrývat, že...
01.08.2010 20:09
Radar je mrtev, ať žije Centrum
RE: Proč je ten expert v uvozovkách???
Andrew Siddur 85.?.?.?
... ze strany na ni hledi srnec a vedle srnce v sede premysli dr. Suchy, Vondra a Ghandi...
D O P * D E L E !!!!!
Pokud zdejší pan student sociologie není nějaká mystifikace, pak mu přeji přesně to samé. Ale ostražitost i po studiu! Neudělat chybu jako Pavel Kohout! (Protože těch Hahnů může být víc, upřesňuji, že mi jde o spisovatele P. Kohouta, nyní starého pána).
Ale teď vážně - i já občas při svých studiích podlehnu debilnímu názvu předmětu, který je tak debilní, že si řeknu, že tam prostě musím být a vidět, co se tam děje.
No a potom tam sedím a jen si tak kreslím karikatury kolemsedících karikatur. Výklad ve své mysli konfrontuji s realitou.
Na konci mám ale zápočet, úspěšně splněno, komisi věnuji vřelý úsměv.
A jako bonus mám hezkou vzpomínku, jak jsem tam seděl - a žasnul. A to se vyplatí.
02.08.2010 00:30
Klimatické zbraně: Více než pouhá konspirační teorie?
RE: Zločinná konspirace
Andrew Siddur 85.?.?.?
To je ale eklhaft lež! Děti přece mlátí Paroubek. A občas Topolánek. A občas Cyrda Svobodů. Někdy čert. ale na tohle vám tedy neskočím!
Na ty chlapíky statečné s jiskrou v oku, širokým úsměvem a nesmělými hebrejskými znaky místo písmen to někdo musel narafičit, aby tam šli jako těžkooděnci a vypadali přitom jako při provádění etnické čistky!
Váš příspěvek je sociologicky závadný! Náprava závazná!
05.08.2010 01:35
Tragická smrt nočního vrátného
RE: Židovská menšina ovládá Polsko - Polsko s Davidovou hvězdou v pozadí
Andrew Siddur 85.?.?.?
Tuhle debatu může ukončit jedině Bůh ze stroje (Deus ex machina)... nebo z hestroje?
Takže celý spor o h☼vně vznikl tím, že na docela brilantní hestroyův příspěvek 225624 odepsal místo provokatéra Bi(i/s)kupa (od něho bychom se ale stejně nedozvěděli nic objevného) lesov, a to navíc docela volně, což hestroye rozladilo?
To je skoro jako v nějaké plytké reality show... Teď už jen čekat, kdy se V. Tydlitátová ukáže nahoře bez. Vlastně ta s náma nehraje... je to škoda.
08.08.2010 19:05
Čiernobiela dúha
RE: Stvwora je náboženský analfabet,nejen analfabet ve filozofii
Andrew Siddur 85.?.?.?
... a Vy jste, pane, toho živoucím důkazem... Vás fanaticky zaslepila ideologie fucků, Capslocků a vykřičníků.
Každý kdo je součástí víry a ideologie, je sám proti sobě, a taky proti všem...
U tohoto autora se to potvrzuje- A MOŽNÁ I U JEHO BOHA-který je už dávno mrtvý!!!!
Nietzsche věčně živý!
OffTopic: kam z Vašich příspěvků vyzmizeli fašisti? Už jsem se lekl, jestli se jim něco nestalo...
11.08.2010 16:12
Kdo je autorem Protokolů sionských mudrců?
RE: Revoluce a puče Hestroye
Andrew Siddur 85.?.?.?
Několikanásobné oslovování jménem, když to není nutné, kupení starobylých říkanek "jsem agent/sionista/placený provokatér/žid/Žid/mrkev", banální sdělení, Caps Lock...
Teď už se A. H. nedivím... grafománii nelze léčit. ;o)
Šetřete svým potěšením pro jiné zprávy - lidový komisariát pro potlačení neklidu už jistě chystá zátah na propírače (dnes už nemusíte popírat, stačí propírat), úspěšnost akce bude 150% a bude proprána ve všech mééé-diích, komunální volby na podzim vyhrají opět ti nejlepší, antiřeckomaďarští a rozpočtově odpovědní, facebook nebude navzdory poplašným zprávám zpoplatněn a v CMEvizi se dozvíte, že transsexuál porodil štěňátko. To vše jistě už brzy. Tak zůstaňte pozitivní.
Málem bych zapomněl.
Upřímnou soustrast; jméno E. Cironisové mi ze zdejších článků utkvělo v paměti.
Editorovi přeji po této zvláštní hořké události sílu k další tvůrčí činnosti, dost kontaktů lidských a kočičích, méně kontaktů s tupci a s nepochopitelnostmi dnešního světa, o nichž se dozvídáme nejprve z médií mezi řádky, potom už ve vší zpupnosti klidně naprosto bez přetvářky, a nakonec na vlastní kůži/život.
18.08.2010 02:51
Skrytá výzvědná operace za zveřejněním „tajných“ dokumentů Wikileaks?
RE: Další scénář
Andrew Siddur 85.?.?.?
Výborný postřeh! Tak ať to tu nezapadne...
Je zajímavé, že docela nedávno bylo v rubrice "Ve zkratce" video z webu planetaopic (o vlivu jakési nezdravé lobby v USA; mimochodem docela přesné a neurážející). A hle, web záhy padl.
Navíc se nacházel na zahraničním serveru (wordpress.com), takže žádost o smazání webu musela mít opravdu velkou váhu. Chtěl bych toho "komisaře pro veřejné blaho" vidět; zajímalo by mne, zda se jeho gesicht a charisma alespoň trochu liší od mé představy, která je docela jasná.
No nic.
Je fajn vědět, že iniciativní blbečci, kádři systému, tito nowhere-mani pracující pro Nikoho, kteří za třicet stříbrných smažou, odstraní, pošpiní cokoli a kohokoli, jsou tu s námi.
Snad bych se i vsadil, že ještě do Vánoc zmizí Odpor. S ním tedy - kromě jiného - zmizí i naléhavé články k zamyšlení, jindy zprávy s břitkým, ale inteligentním humorem obhájců zavedené, bezpečné Evropy.
A někdo by ještě před Vánocemi mohl pocítit nutkání otírat se opět o pana Stworu a tahat ho po všech čertech.
Nechci tedy malovat čerta na zeď (stačí, že tam mám žida), ale instinkt mi říká, že se nebudu příliš mýlit.
Dobrá píseň, zpěvačka též.
Nějak mi to připomnělo píseň od S. Gainsbourga (prý ji spontánně složil během Šestidenní války v roce 1967). Lyricky nic extra (zpívá se tam o člověku, co chce bránit písek, zemi a děti Izraele ), ale monotónní hlas a strohé aranžmá tomu dodává zvláštní sílu. A francouzská výslovnost slova IzraeL je zkrátka majestátní...
ZDE JE (ten video-patos si odmyslete).
Podotýkám, že nejde o zpěváka poplatného době a chlebodárcům. V mládí byl prý dokonce "sebenenávidějící se", řečeno dnešním sionistickým newspeakem. Tuto píseň ani oficiálně nikdy nevydal.
Ani písně z jeho alba k výročí konce války nejsou přehnaně patetické nebo naopak pomstychtivé, jak by tomu jistě bylo zvykem u dnešních neumětelců - pokud by tedy tito měli nutkání (nebo příkaz shora) takové písně zazpívat.
V komorním klipu netančí 90-letý stařec na místě bývalého koncentráku, ani tam nejsou záběry na veselé černovlasé děti píšící na bomby slovo "mír".
Z čehož by už nějací frikulíni usoudili, že nám snad, holoubek, popírá. Ale asi nepopírá. A i kdyby, tak zrovna jemu už to může být jedno (+1991). Čili poslední pecka, NAZI ROCK.
(Doporučuji hrát všude tam, kde tvrdé slovo "nazi" vyvolává pocit ohrožení. )
Výborné!
Vzdálené výstřely... snad do ticha, nebo do nevzdálené budoucnosti, kdy budeme muset mít povinně strach z vyčpělých názvů, ale ne ze zla, které se nám bude dít přímo před očima.
Neznal jsem, teď si u zpěváka dělám malou poznámku "nezprofanovaný Kryl".
To s tím Pánembohem neříkejte dvakrát.
22.08.2010 16:56
Geneticky manipulované plodiny: GMO katastrofa v USA. Lekce pro svět
RE: USA náš vzor a nikdy jinak
Andrew Siddur 85.?.?.?
... As Seen On Zvedavec...
Tohle se mi taky stalo, a taky mne to zaujalo.
Jde zřejmě o to, že z hnoje může uživatel odeslat mail přímo Vám, nebo při vytvoření nějakého alba (nebo bůhvíčeho) může k němu připsat mailové adresy svých známých (i Vaši), kteří se o tom mají dovědět.
Zkrátka kamarád kamaráda Vašeho kamaráda někdy někde v prostředí facebooku zadal vaši mailovou adresu, a od té doby "už Vás mají" - a mohou Vám chodit tyto blbé upoutávky.
Předpokládám ale, že si na tuto praktiku hodně lidí stěžovalo, takže Vaše adresa musí jít "vyřadit" z databáze.
Tedy rozumějte - že už Vám sice možná nebude chodit žádný spam jménem FB, ale vaše mailová adresa jistě zůstane v databázi i nadále - akorát se k ní navíc připíše "zpátečník, ignorant, popírač, socka - nutno dále sledovat" )
Facebook nemám, používám ho jen anonymně, když se chci vyděsit pohledem na profil kamaráda (který se mi do té doby jevil docela normálně), když tam uvidím, že je "fanouškem" roztodivných obskurních umělců / pořadů / nebo zkrátka nositelů katastrofálních názorů či hodnot.
Lze snad dokonce vysledovat jistou závislost mezi obličejem nebo příjmením dotyčného uživatele, a tím, co se mu líbí (čeho je fanouškem). Zkrátka zábava pro všechny - pro uživatele, neuživatele, fízly...
25.08.2010 00:29
Policejní agentury připouští, že ukládají obrázky z tělesných skenerů
Samozřejmě jde jen o výstižnou fotomontáž
Andrew Siddur 85.?.?.?
Další obdobné jsou ZDE.
25.08.2010 15:47
Policejní agentury připouští, že ukládají obrázky z tělesných skenerů
RE: takto to chodi na slovensku!!!!!!!
Andrew Siddur 85.?.?.?
... á, už jsem si vzpomněl, koho mi ta osoba připomíná, tedy kromě herce Karla Effy - Jiřího Křižana.
Mohli by spolu nazpívat duet. (H: V Iráku to boľo oukej... /K: A v Afghánistánu taky /H: Pieseň víťazov si, súdruh, broukej /K: vždyť NWO ti svítí nad mraky! ...)
25.08.2010 16:09
Nebojte se
RE: Historie se opakuje a musi se opakovat, lide maji kratkou pamet na 60 milionu krestanu.
Andrew Siddur 85.?.?.?
Hm... zajímavá reakce - výlučně na slovo "sionistických". To mnoho naznačuje.
Plus to vaše "88" v adrese... a vaše přezdívka, když se převede do runového písma (už to je dost závažné), znamená "koupit chleba", a ten se - jak víme, peče v pecích... a ty - jak víme... všichni víme !
Ale jinak - jde pouze o titulek nedávného mainstreamového videa.
25.08.2010 16:21
Nebojte se
RE: Historie se opakuje a musi se opakovat, lide maji kratkou pamet na 60 milionu krestanu.
Andrew Siddur 85.?.?.?
25.08.2010 18:00
Nebojte se
RE: Historie se opakuje a musi se opakovat, lide maji kratkou pamet na 60 milionu krestanu.
Andrew Siddur 85.?.?.?
Však já vím, že p. Exxo jistě nebude obdivovatelem jednoho velkého politika 20. století (což je vzhledem k jeho příspěvku dokonce ještě pravděpodobnější, než že vy nejezdíte Peugeotem 206).
Seriózní část mého příspěvku končila větou "To mnoho naznačuje.".
atentat, bomb - fuck off...
... s presidentem, Alláhem a bin Ládinem nemám problém.
Ale vsadím se, že na Facebooku je to přesně naopak - určitě už tam existuje skupina Mám rád/a atentáty a bomby (proti prezidentům, Ládinovi a Alláhovi).
A po skupinách "Jsem pravidelný divák Otázek Václava Moravce" a "Ordinace v Růžové zahradě - moje Všechno" má třetí nejvyšší počet členů...
Agentury dokonce odhadují, že tato skupina by výsledky podzimních voleb mohla pořádně otřást.
Tak se nám mašíní chřipka přece dostala do republiky!
Napřed ji chytil mírový aktivista s antigoliášským jménem, ale zřejmě se to šíří i do Evropy - viz Maruška z BigBrotheritánie.
Po Vašem třetím hlášeném případu už zákonitě musí vyhlásit pandemii Mashin-flu!
Izrael tedy bude proti názvu určitě protestovat, protože mašíny považuje za nečistá zvířata (nebo naopak až příliš čistá?)
No uvidíme... ale jestli je to tak, už by nám měli z TýVý hlásit nutnost očkování proti mašínovce...
I když - paumerovku třeba nehlásili, a nakonec tak nějak sama odezněla...
Každopádně - pro začátek doporučuji kloktat hovna.
(Je to snadné, stačí mít přehled ze čtvero nejprodávanějších novin, ani to nemusíte tuplovat sledováním dokumentů o 50. létech.)
27.08.2010 21:51
Soud se Zvědavcem, aktualizace, červenec 2010
RE: Pan Stwora je fašistická stvůra.
Andrew Siddur 85.?.?.?
Že si k večeři smaží děti.
28.08.2010 22:30
Továreň na duchovno - 1.časť
RE: Krestanstvi, obet na krizi a tak vubec
Andrew Siddur 85.?.?.?
S vykrádáním nemám problém, Rinpočhe!
Jako pokladník tedy apeluji na všechny – co neshořelo, házejte do pokladnice.
Nějaké Běsatero vymyslíme za pochodu (černých košil na Říp?), do té doby choďte v kruhu.
(P.S.: @mkadlec: dobrý příspěvek / @steve: dobrý dovětek
+
)
Jen některé překlepy či "nedoklepy" by se měly šoaovat: myšleny (myšlenky), Dieta (Dietla), Menzelovy (Menzelovi), tehdejší (tehdejších), školomectví (školometství [hezké slovo ])
→ Zdá se být neoddiskutovatelnou skutečností, že kouzlo naprosté většiny filmové a televizní tvorby natočené v éře socialismu je dané nejen umem tvůrců, ale životodárný vliv měla i sama skutečnost společenské reality, která v té době existovala.
→ Člověk, zbavený útlaku kapitálu, se nestal žádným triumfujícím supermanem. Zůstával třtinou ve větru a často přímo vichřicích svých vášní, strachů, emocí a nadějí.
→ (...) V těch povinných zástupech symbolizujících „jednotu lidu“ jsme poznali, jak moc jsem odlišní a jak moc jsem si vzdálení. Jedinec byl v socialismu, deklarujícím solidaritu lidí, často sžíraný samotou. Strašlivě důležitými hodnotami byla rodina a přátelství.
→ (...) Teprve po roce 1989 jsme zjistili, v jak úžasně konzervativní společnosti jsme vlastně žili.
→ Tak jako v oblasti filmové a televizní tvorby byl socialismus nadmíru potentní, v oblasti filosofie a rozvíjení společenskovědního poznání zase zoufale impotentní. Možná právě to se mu stalo osudným.
Podepisuji.
01.09.2010 15:26
Socialismus a filmová kultura
RE: Opravdu nevim o jake socialisticke kulture zde jedname,pravda je jina.
Andrew Siddur 85.?.?.?
To jsou nějaké seznamy lidí, splňujících ideál kalokagathie? Dejte pokoj, vždyť je to anticismus! ... nebo antinacismus...?
No to je jedno, jednou je tam prostě to "anti", takže jste narkoman, pop/rock-írač a člen střeleckého klubu. A navrch to propaguje to flákačské komunistické Řecko!
( )
Ale jinak...
jde o zvláštní paradox, že dříve, dokud intelektuální a kulturní elita měla pocit, že tvoří pro dobro vlasti, Strany a lidu, vznikala docela brilantní díla kinematografie.
Dnes má kulturní "elita" někdy to samé nutkání a poslání vytvořit něco, co by opěvovalo "situácii, ktorá vládne v našej krajine", ale výsledkem je naprostá sračka.
Proč je tomu tak? Podle mně je to mnohem těsnější provázaností "umělců" s "vládci", než tomu bylo kdysi. Dříve umělci vládce provokovali avantgardní formou či skrytými narážkami, ale ti jim dávali volnou ruku, s tím, že ti umělci tomu asi rozumí, a že přes nějaké odchylky nakonec vznikne kvalitní (i ideologicky kvalitní) věc.
Dnes už nejde o nějakou provázanost, dnešní "umělci" a "vládci" tvoří naprosto homogenní hmotu, zaměřenou jedním směrem, gayem, eretzem. A z takové unylé stejnosti nikdy nemůže vzniknout něco kloudného. Čest výjimkám (ač mě zrovna žádné nenapadají).
01.09.2010 15:53
Socialismus a filmová kultura
RE: Opravdu nevim o jake socialisticke kulture zde jedname,pravda je jina.
Andrew Siddur 85.?.?.?
Dobrá odpověď.
Posuzujme raději činy, ne židy.
Ale pokud nějaký pan Kohnsteinbergowitzký natočí nevýslovnou hovadinu, klidně říkejme, že jak mu pánbůh nadělil na příjmení, tak zase ubral na vlozích ke kinematografii.
Nebo z vlastní zkušenosti: blokové čištění, odtah auta, pokuta. Nemalá. Vedoucí odtahovky se jmenuje Leo Stein (pozn. red.: příjmení jsem pouze zaměnil za jiné podobné).
Dostavím se k sídlu firmy, řádně potěšen, a když u vrat odtahového parkoviště uzřím dvojníka Lea Pavláta, už zdálky halekám: "Vy musíte být Leo Stein!".
A taky že byl.
Asi jste na to kápl.
Když je stupidní poptávka, solidní režisér by měl mít tu drzost se stádu veřejně vysmát, že je stupidní, a dál točit (výtečná) psychologická dramata kombinovaná s operou.
Jenže:
1) jsou tu jiní, kteří s plamínkem v očích natočí poptávané stupididty (a ještě přidají pár extradebilních navrch), hlavně že z toho něco (hodně) kápne
2) na operní psychodrama potřebuje režisér $$$, ale ty nebudou, dokud do něj nezařadí nějakou stupiditu, jak si to přejí kapitáni show/shock/shoah-byznysu. Už to nebude výtečné psychodrama.
Pointa nebude, jsem loser. Ale znám pár Zeffirelliho filmů.
Takže Krajský výbor, podle Vás, nebyl klíčovou institucí KSČ?
Děkujeme za osvětlení. Nicméně všechny ty dřívější stranické pojmy už jsou přece jenom trochu passé, tak se hned nezlobte, když v nich jiní tápou.
Jinak díky za osvětleníú, že současný podnikradel Tomáš Pitr není příbuzný s bývalým funkcionářem Františkem Pitrou; že jsou to zkrátka dvě rozdílné osoby -
- Tomík Pitrů (podle vzoru Tomík Baťů), denním tiskem familiérně zvaný Pětideko nebo Nitka (nedivil bych se, kdyby byl ještě k tomu praktikující katolík), a nějaký starý morous (neplést s Morozem... leda s Dědou Morozem, ten je taky špatnej) PitrA, budiž mu hrob otevřený a peklo horké, že.
(To bezskrupulózní slovo si každý člověk dokáže převést do spisovného tvaru [pouze ti, co vidí třísku v oku bratra, ale ve svém nevidí trám, to nesvedou].)
01.09.2010 22:49
Socialismus a filmová kultura
RE: Opravdu nevim o jake socialisticke kulture zde jedname,pravda je jina.
Andrew Siddur 85.?.?.?
Kdo není, může být.
Nečas (Unzeit), Kalousek (Waldohreulchen ), Schwarzenberg (Alterschwanz
), Vondra (Wunderschön), Bárta (Wucherpfennig), Pospíšil (Eiler), Hamáček (Papatschek), ... kdo bude pokračovat...?
Je čas založit fiktivní seznamy židů, když ty originální furt někdo maže.
02.09.2010 00:05
Americké svaté křižácké tažení proti muslimskému světu
RE: :)
Andrew Siddur 85.?.?.?
V Ádově případě tedy pravda a láska zvítězila nad lží, přetvářkou a nenávistí.
Ne nadarmo si Heydrich houpal malého Vašíka na klíně.
A Hitlera měl zabít hned na začátku politické kariéry nějaký žid, a byl by pokoj.
Pak by se Německo spojilo se Sovětským Svazem a začaly by společný holokaust našeho nacistického vojska, žen, dětí a starců. Inteligence by pošla mrazem v gulazích na Sibiři a na Rujaně.
No jak říkám, byl by od všeho pokoj. Od holocaustu, od Němců, od Čechů...
07.09.2010 02:31
Židé v Íránu jsou na tom mnohem lépe, než Palestinci v Gaze
RE: Ty počty Židů budou mnohem vyšší!!
Andrew Siddur 85.?.?.?
Zdravím Stevieho, čemu vděčíme za ten Wonder, že jste opět mezi námi, Juif a zdráv?
@Biikupp: Do (k)análů "Světového Židovstva" nevidím (apropo, to Vaše slovní spojení už je zvětralé jako Pravičácká brána), ale co vím, tak mnoho katolíků má německy znějící jména a naopak vypadají velice neárijsky, ba bych na první pokus tipoval čistě podle gesichtíku judaismus (náš rozpočtově odpovědný pan předseda), na druhý pokus islám (Halík), a křesťanství až tak napodesáté, po buddhismu a zoroastrismu.
Takže nevím, co si o tom mám myslet... to aby to spiknutí (proti židstvu a mikvi, nebo jak to bylo) nakonec nebylo židovsko-islámsko-katolické...? :->
Jako žid vypadá občas všechno (kanadští komunističtí nacisti [??], pijavice, Palestinci... žid je šmouha na zdi, ředitel odtahovky, tajnej, kterej má na mě svazek, spratek... takže docela pohoda... ale řekněte to Palestincům v Gaze...
07.09.2010 21:39
Židé v Íránu jsou na tom mnohem lépe, než Palestinci v Gaze
Ve vašem šestijmenném výčtu vidím 1-2 ks blbců
Andrew Siddur 85.?.?.?
Buďte v klidu, kdyby se přemnožili, máte svolení (bápež vám požehná) k odstřelu.
Samozřejmě ze žárlivosti - zatím ale začněte chodit s madame Tüdellität, ať máte záminku!
Češi - Karel IV., Tomáš Baťa, manželé Stodolovi, atd...
08.09.2010 16:28
Socialismus a filmová kultura
RE: Opravdu nevim o jake socialisticke kulture zde jedname,pravda je jina.
Andrew Siddur 85.?.?.?
Tohle se taky někdy rýmuje:
卐,
✡.
... a když se chce (nebo spíš nechce?), tak i tohle...
☪-✡-†.
Absolutní rým závěrem:
✈✈ (přesněji ✈✈✈✈),
✡.
(Ale už dost tlachání pod tím skvělým kouskem E. Bondyho. )
13.09.2010 20:10
„Horký“ podzim v Evropě, čili vzpoura zoufalců
RE: Po dobrím to nepůjde!
Andrew Siddur 85.?.?.?
Netykat, neonikat! Číst Ur(u)suse a rozjímat.
14.09.2010 20:48
Socialismus a filmová kultura
... and suddenly, MF Dnes responds! (Propaganda Alert)
Andrew Siddur 85.?.?.?
„Kdo by nemiloval komunistické seriály! Okres na severu, Žena za pultem, Gottwald... Je to jako droga. Díváte se a nemůžete přestat, dokud není konec.“
Tolik citace z upoutávky na článek, který vyjde ve čtvrtečním magazínu.
Tipuji, že šéf magazínu a dvojník Filipa Renče, Martin Moravec, k němu napíše obzvláště obludný úvodník, a článek napíše Jakub Kohák, takže to bude pěkná litanie.
Tak už to vypadá, že Zvědavec je nejčtenější seriózní každodenník mezi českými sedminovináři.
A to ani nemá re-klamy v tisku (třeba "Dnes čtete o tom, za co si pro vás přijdou zítra" ) nebo reklamní šoty v TV (všimli jste si, že už se nesmí vyslovovat Mladá Fronta Dnes, ale jenom M-F-Dnes?).
15.09.2010 13:21
Úvaha o NWO v Čechách a na Moravě
RE: Do září 1941 za zlato, pak na sekeru
Andrew Siddur 85.?.?.?
Americké traktory si dokonce zahrály v sovětských agitfilmech.
15.09.2010 20:44
„Horký“ podzim v Evropě, čili vzpoura zoufalců
RE: Banky jsou čím dále
Andrew Siddur 85.?.?.?
Děkuji, nechť na Vámi protežovaném blogísku naleznete Ökonomische Endlösung mimoděk-bezděk i beze mne.
16.09.2010 11:55
Socialismus a filmová kultura
RE: ... and suddenly, MF Dnes responds! (Propaganda Alert)
Andrew Siddur 85.?.?.?
Tak, svůj předchozí příspěvek mohu vzít zpět - jednostránková práce P. Nečady s titulkem „Čest práci, soudružko“ je docela věcná.
Poslední odstavec je však podivně zlověstný - hovoří se v něm o tom, proč má právě J. Dietl auru filmového mistra a klasika, když natočil Inženýrskou odyseu či Muže na radnici.
S takovými filmy prý mýtus "jediné zdařilé" Nemocnice přece nadobro padá.
Na tento odstavec podle mého platí "přání otcem myšlenky".
Je zajímavé, že jsou mezi umělci "dřívějšího režimu" takové rozdíly - Vladimíru Brabcovi se novináři uctivě omlouvají, jako by za to, že hrál v Majoru Zemanovi, snad mohli oni sami, zatímco do nežijících E. Sokolovského (no, zde možná - budiž) a J. Dietla si vždy rádi rýpnou.
Asi i zde existuje seznam povolených klik, klanů a rodin (a naopak těch zakázaných, na které je nutno házet špínu), stejně jako v naší politice.
Další teroristická akce nikaragujského dělníka z ČKD.
Jak by řekl děda - malý dvůr a velký taser!
16.09.2010 23:21
Úvaha o NWO v Čechách a na Moravě
RE: 11. září 2001 jako příležitost na vytvoření Nového světového řádu
Andrew Siddur 85.?.?.?
Zajímavý článek, zrovna toto mě také už někdy napadlo.
Jak už tu napsal MedaBeda: „To se zase vynoří nějaký splašený býk s řešením všeho a poslušné stádo se rozeběhne za ním...“
Jen poznámka - Vidím, že Theo verze 2009 a 2010 jsou dva různí lidé; Theo '09 Vám předal diskusní právo?
21.09.2010 16:42
Dopis prezidentovi od jednoho z nás
RE: Hmmm, takze panstvo nahore se dobre bavi.
Andrew Siddur 85.?.?.?
(...) Chtěla bych vidět "pana ministra" v akci... (...)
> Cca 5:00-5:30.
21.09.2010 17:42
Dopis prezidentovi od jednoho z nás
RE: Hmmm, takze panstvo nahore se dobre bavi.
Andrew Siddur 85.?.?.?
Ah, to byly minuty - kolem 6. minuty filmu uvidíte pradědečka Radečka při práci.
(Jinak ten dokument neberte moc vážně... ale uvedený úsek klidně jo. )
21.09.2010 18:01
Dopis prezidentovi od jednoho z nás
RE: Hmmm, takze panstvo nahore se dobre bavi.
Andrew Siddur 85.?.?.?
Zde je ten film na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=pnWqko2AOiQ
„Toto video není ve vaší zemi dostupné z důvodu porušení smluvních podmínek.“
Je to jako s Chartou 77 - nikdo ji nesmí číst, aby věděl, co v ní je, ale všichni ji musí odsuzovat.
21.09.2010 18:29
Dopis prezidentovi od jednoho z nás
RE: Hmmm, takze panstvo nahore se dobre bavi.
Andrew Siddur 85.?.?.?
Nevím... snad na Kubě nebo v Íránu?
Zkopírujte adresu videa do řádku SEM... a Begin browsing.
23.09.2010 23:29
Dopis prezidentovi od jednoho z nás
RE: Zase už Vojta 49 kecá a lže, až se mu od huby práší!!!!
Andrew Siddur 85.?.?.?
Váhal jsem, jestli se vyjadřovat k tomuto odchýlenému tématu o osudu jednoho mladého člověka, které tu vzniklo, ale když se mi jeho smutný případ, o němž jsem já sám dosud nevěděl, vyjevil v plné síle, cítím potřebu sem vložit jeden jediný
ODKAZ.
Snad nebudu znít pateticky (případně doplňte další vyprázdněné příslovce), když řeknu, že je skutečně krutou ironií osudu, že člověk, který se snažil žít v lepším světě, z něj nakonec zřejmě zakusí (mnohými ostatními "normálními" lidmi) nepoznanou hořkost.
Někteří ptáci mohou namítnout - ale vždyť on, jak se zdá, na tom světě jenom poukazoval na chyby, a jak z toho ven, to neříkal! Ptákům bych řekl, že psát o chybách je mnohdy snadnější. Člověk se leckdy nastínit řešení stydí, ale spíš ho nenapíše jenom proto, protože má pocit, že je triviální a na dosah - a čtenáře přece nic takového nezajímá. Toho zajímají vraždy a cecky.
Takže další ironie - čtenář si může odškrtnout: vražda - splněno. Cecky zatím nic.
Jaksi bych zde měl rád toto téma za ukončené. Kdo se zajímá víc, tomu je k službám Google a tiché přemýšlení. Kdo se nezajímá, ten ať žije a nechá žít. Kdo nechce nechat žít, ať vraždí. Ale jinak než Trodas... co třeba svinštěji, bezdůvodněji?
To by šlo, ne...?
24.09.2010 17:08
Krajský soud zrušil osvobozující rozsudek. V neveřejném zasedání
Se zrušením ROZUMU souhlasím (Zn.: nemám co ztratit, mohu jen získat)
Andrew Siddur 85.?.?.?
To je zvláštní, já naopak pozoruji kulminaci stoky.
Židy tu máme minimálně poslední rok leda na zdi, ale spíš ještě na jiném místě, kam slunce nedosvítí (co taky s nimi, když se o nich nesmí člověk bavit - tak si alespoň poslechne jejich písně a snaží se přijít na jiné myšlenky ).
Nad Amerikou tu taky mnozí zlomili hůl a nikdo se k ní moc nevyjadřuje. A když už, tak nanejvýše v souvislosti s nějakými jejími naturalizovanými nešťastníky, kteří v deziluzi bloudí po tomto světě se samopaly v rukou, v zemích, o kterých předtím neslyšeli.
Demokratické hodnoty? No, ty v naší "rudohnědé" stoce taky nehledejte. Pro podobné vyprázdněné pojmy v ní není místo, asi aby se tam vešla všechna ta "růž" a "hněď", nebo co.
Tak nevím, proč máte takový dojem, jaký máte...
Možná se nacházíte na samém dolním toku stoky?
Tam totiž ústí do Oceánu židů, Ameriky a demokratických hodnot.
A. S.
24.09.2010 18:18
Krajský soud zrušil osvobozující rozsudek. V neveřejném zasedání
Endlich!
Andrew Siddur 85.?.?.?
Ah! Ein Tscheche, der Partei für Israel ergreift.
Die meisten Tschechen sind lachende Bestien.
Sie sind aber nicht.
Sie können lachen, wenn Sie wollen...
Mit herzlichen Grüßen,
Dein Reinhard.
Seek Hile!
24.09.2010 21:48
Dopis prezidentovi od jednoho z nás
RE: Zase už Vojta 49 kecá a lže, až se mu od huby práší!!!!
Andrew Siddur 85.?.?.?
>>Jak to po letech vsechno vite?
>A jak ty?
„When you ask a Jew a question, he answers with a question.“
Přesně tak.
Zuřivý reportér v akci
25.09.2010 19:21
Krajský soud zrušil osvobozující rozsudek. V neveřejném zasedání
RE: Se zrušením ROZUMU souhlasím (Zn.: nemám co ztratit, mohu jen získat)
Andrew Siddur 85.?.?.?
... a víte, že máte pravdu...?
Někdy se to holt tak seběhne, že je to tu v diskusi pořád dokola - Havel blablabla, katolík blablabla, IL blablabla, NWO blablabla, ..., že.
Podle mě je ale právě v tom "blablabla" (vzdor všem zbytečně ustrašeným pohledům, nebo jen dobře míněným radám v duchu "pánové, nechcete už nechat těch blbostí?" ) cosi dobrého.
U oběda si člověk čte v novinách samé zajímavé zprávy, jak hebrejští vědci našli první stránku Bible („Mé milované Candy. Všechny postavy v této knize jsou fiktivní a jakákoli podobnost se skutečnými lidmi, žijícími či mrtvými, je čistě náhodná“ ), a připadá mu to úžasné.
V TýVý jacísi Hanební parchanti bojují proti ještě hanebnějším - opět potlesk, divák dojat a potěšen.
Pak vyrazí do hospody, od vrchního s rysy tel-avivského obchodníka dostane nadmíráka.
A když pak i kolegovi s křížem na krku to táhne, jako by tam ten kříž ani neměl, tak je ten člověk rád, že se už dávno vysЯal na nějaké předsudky, a jen zírá, jak je ten svět krásný a spravedlivý.
Někdy ho ale chytne chuť na "něco jiného", protože se mu zdá, že už mu v tom libovém světě zakrněly buňky nesouhlasu a zloby. K čemu ty, zeptají se mnozí citliví lidé. (A mohou k tomu mít klidně historické důvody, protože jednou jeden se taky rozzlobil - a postavil pro rodiče těch lidí nějaké osvobozující dílny.)
Nenávist. To je to slovo.
Je tak hnusné, že sám mám občas dojem, že z něj vyskočí ty dílny a jiné poh(g)romy.
Ale tak jako si kocour zlověstně brousí drápy o kmeny stromů, a když k němu natáhnete ruku, začne se lísat a vůbec je to mazel k pohledání, tak zhruba stejné je to s tou "nenávistí". Hodný kocour čas od času zdrásá strom, hodný člověk bez jakýchkoli předsudků tu tam napíše, Že Havel je Izrael a Izrael je vůl.
Oba druhy to potřebují ke zdravému životu. To je ono "cosi dobrého".
Takový člověk pak fotografie s popisem "Hrdinný" izraelský voják nebo "Hrdinný" voják Německa 33-45 (podle toho na které straně barikády si chce zahrát ) s přejde s klidem lorda. Jako toho kocoura, který zavazí, když si brousí drápy o zábradlí.
Tím je podle mne otázka obsahu vyřešena. Vím nicméně, že lidé, kteří nestojí o normální, lidskou dohodu, když se cítí jakkoli uraženi, a aby bylo vše podle jejich představ, musí létat peníze (směrem k nim) a oznámení a nálepkování (směrem od nich), také existují. (Bohužel pro mne a všechny dobré lidi, které znám a kteří studují právní vědu, takovým lidem se často říká souhrnně - právníci.)
Stejně jako kocour, který je běsný, i když ho jen pohladíte.
Inu, co se dá dělat; i s tím se musí počítat.
Avšak chovám v sobě víru, že dokud nemají pěnu u huby (jak zvíře, tak člověk), není ještě tak zle.
26.09.2010 12:32
Krajský soud zrušil osvobozující rozsudek. V neveřejném zasedání
RE: Takze,zjednodusene receno,soud si hraje se zakony, jak uzna sam za vhodne.
Andrew Siddur 85.?.?.?
Černoši umí běhat a hrát volejbal, bílý muž soustruží, děti diaspory zase umí podmanivě kecat "o ničem, a tudíž o všem" (ergo jsou v soudech, v právu [jsou v právu... no toto... ].)
To je v pořádku.
Tedy dokud černoch nepožaduje, aby se místo míče hrálo s vodním melounem, BÍLÝ dělník neodmítá ze zásady obrábět ČERNOU metalurgii, a dokud takový Bohočlověksoudce v sobě neucítí kapku německé (vlastně... jiné) krve, pro kterou se cítí být nadřazen všemu živému, třeba i svými rozsudky...
Potom by to spělo do h(oven), samozřejmě.
27.09.2010 13:45
Stuxnet – první počítačový virus určený k fyzickému zničení konkrétního cíle
Siemens
Andrew Siddur 85.?.?.?
Hm... mobilní telefony značky Siemens byly v určitých kruzích (a v určité době, zhruba v letech 2003-2007) známé a ceněné pro možnost úprav jejich softwaru, který šel dodatečně doplnit o mnohé pozoruhodné funkce (žádné "špionážní" funkce, ale mimo jiné například zobrazování "interních" informací o síti, či dokonce spouštění vlastních aplikací v jazyce C[!]), pokud byl tedy člověk programátorsky zdatný.
Takoví lidé pak svoje úpravy softwaru i zveřejňovali, a do telefonu si je mohl aplikovat i méně zkušený "zasvěcenec".
Většina těchto programátorských mágů přitom pocházela z Ruska (případně z Ukrajiny) a z Číny. (Čistě na ukázku: ruský web, čínský web.)
Což je v případě nynějšího "softwarového útoku" na Írán přinejmenším zajímavé.
I vezmeme-li v úvahu, že jak softwarová rozhraní pro mobilní telefony, tak i software pro řízení průmyslových provozů mohla mít na svědomí stejná divize firmy Siemens, takže se pak tyto softwary mohly vyznačovat podobnými rysy.
29.09.2010 21:59
Kolaps západní morálky
RE: To bohužel není pokles morálky, ale jde o masový posun v psychice lidí!
Andrew Siddur 85.?.?.?
Připomněl jste mi, že ČT bude reprízovat Českou sodu.
Což je bez výhrady vynikající satira, ale samozřejmě i zde můžeme (jakožto u pořadu spol. Febio pod vedením Fera Feniče) vysledovat jemný podtext "normalizace" vztahů k vybraným politikům, hercům, osobám, k Němcům (hlavně těm odsunutým) nebo jiným menšinám.
Skoro bych se vsadil, že se nebudou vysílat všechny díly, případně bude něco "nehodící se" vystřiženo; přece jenom, společensko-politická mapa se za 15 let změnila, mnozí opěvovaní se dostali na mediální blacklist - a naopak.
A ta prvoplánová ikonka...
>Je rozdiel ked
>ten clovek nema co stratit a len spoza svojho stola robi
>papierovacku ktora MA UCEL Vas dostat do basy, a je ine
>ked to robi, ale zaroven jeho meno/tvar, si precita par tisic
>ludi (nie ovcanov! to sa pocita obzvlast) na tomto mieste.
Dobrá myšlenka!
Vlastně už jen přemýšlení nad jmény, která jsou známá, je strašné. Sice prý nic neznamenají... (ale jaký vůl tedy vymyslel "Nomen omen"? )
Šárka S. - jaké krásné jméno! Ale zase - iniciály ŠŠ nic moc. A navíc když soudí takové zlé pány, tak to asi musí být ještě zlejší, aby je zvládla.
Tady už jen ta Lenka... takové pěkné jméno... ale zase Mrázková... tak se jmenoval ten umrtvený echt-kapitalista (dej mu Kožený věčnou Bahamu), což? Opět zvláštní kontrast...
Půjde snad o podobně kontrastní souboj "Dobro versus zlo"? (ale tato právní paní je jen Mgr.; shoda jmen?)
Nebo to bude komorní a snad i rozumné? (možná také špatná stopa)
Škoda že soud není jen jako film, od kterého nemusíme nic očekávat, a nakonec jen zjistíme, že je to nehorázná stupidita - nebo jím budeme naopak příjemně překvapeni...
Zde případná nehorázná stupidita může mít docela horázný vliv.
Proboha, s příjicí nikam nechoďte!
Kočky! To je přesně to, čeho se oni bojí. Kdo? No minimálně ti lidi, co se tak blbě ptají, k čemu taková kočka panu Vladimírovi je. Nejradši by ho viděli bez ní.
Ta kočka, to je vlastně takový malý soukromý protest, vyjádření odporu.
Ale hlavně ztělesněním víry, že "to dobře dopadne". Že nás přece, kočičino, nerozdělí nějaký pitomý osud(soud).
Pro vaše pohrdání kočkami (snad je taky neházíte do popelnice) zakončuji svůj příspěvek hnusnou rybou.
>jaké zvíře se pohybuje jako M. Jackson?
Například negr na MTV.
Čím jste byl mučen? Odhaduji to na mainstreamboarding, čili něco, kde vystupoval Adam Sandler, Will Smith či Steve Guttenberg?
Satanské tango či dva libovolné filmy od Tarkovského to asi nebyly...
Jinak jsem rovněž dojmu, že s SA (SS/SA? Není to samolepkismus? ) cestují ti/ty, kdož se domnívají, že kultura jejich cestování bude vyšší.
Mnoha takovým človíčkům – srkajíce lacinou kávu a sledujíce lidové filmy (hlavně) hollywoodské produkce – to pak skutečně jako vyšší kultura připadá.
19.11.2010 17:28
Zastírání krize
RE: Ldi nemají rádi. když se jim říkají nepříjemné pravdy.
Andrew Siddur 85.?.?.?
Velmi dobré slovo, též zařazuji do slovníku.
Jen doufám, že lidem nebude freudovsky sublimovat do běžného hovoru.
Příklad – u lékaře:
Lékař (třeba s prominentním nosem): Nebojte se, nebude to bolet.
Pacient: Ale já se negojím.
19.11.2010 19:04
USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA
RE: Sexuální orientaci člověka lze libovolně měnit výchovou?
Andrew Siddur 85.?.?.?
Já se naopak domnívám, že taková determinace mladého člověka je skutečně možná. Tedy pokud je v takové společnosti vychováván od narození.
Dítě se přece snaží napodobit rodiče a identifikuje se s ním; když takhle od raného věku vidí miliskování dvou nekompatibilních jako normální, bude se snažit rodičům zavděčit, a také si vybere „menšinově“.
Což v dnešní postapokalyptické společnosti není žádný problém; dnes chtějí být gejové i ti, kdo gejové nejsou.
Zkrátka jestli ten dotyčný vychovávaný pod klenbou duhy přečká „bez úhony“ pubertální období vzdoru, ani mu nikdo nedá na budku, co že to má za blbé nápady, tak už může být navěky ruka v rukávu – tedy spíš pyj v kaďáku...
22.01.2011 15:26
Poněkud odlišný pohled na kauzu ABL
Úloha médií v kapitalistické kleptokracii
Andrew Siddur 85.?.?.?
Napadá mě jedna paralela.
V dobách normalizačního bezčasí, kdy čas plynul pořád stejně a všechny události byly maximálně předvídatelné – člověk ani nemusel číst Rudé Právo, aby věděl, že někde zase bude nějaká schůze či oslava, a že v různých pokrokových státech bojují hrdinní lidé proti imperialismu – zajišťovaly jakýsi únik před touto fádní rutinou seriály. Nemocnice na kraji města, Žena za pultem, Inženýrská odysea. Lidé v nich bojovali za lepší osudy druhých a s tím vlastním byli smířeni (Nemocnice), či se jen snažili přispět k lepší společnosti nějakým technickým zlepšovákem (Inž. odysea), nebo svým pevným a výchovným postojem k nešvarům doby (Žena za pultem).
Člověku ty seriály dávaly takovou jistotou, že se nic neděje, máslo nezdraží, a tak tento mohl poklidně žít svůj malý život a večer se ztotožnit s různými postavami seriálů.
Je dnes podobné bezčasí. Jen s tou jistotou je to takové všelijaké – máslo buď zdraží nebo nezdraží, že člověka z práce/bytu vyhodí nebo nevyhodí. Peníze jsou a zase nejsou, vláda vládne a vzápětí nevládne. Taková nejistá jistota. Všechno se furt mění, ale jinak se vlastně nic neděje. Člověk doufá, že se nic nestane, a i kdyby se něco stalo, tak že se z toho nějak dostane a zase bude dobře.
Tak je pravděpodobné, že dnešní média, všechny ty MfD a jiné investigativní subjekty se "žhavými kauzami", mají dnes podobnou úlohu. Seriály, které by zdůrazňovaly, že je dobré udělat něco pro druhé, nebo nekrást, dnes neletí. Dnes se cení šok a to, že "se něco děje".
Takže v tomto kapitalistickém bezčasí jsou člověku servírovány různé šokující kauzy, aby se jimi zabavil.
Vyměnili jsme socialismus za kapitalismus, ale jinak se vlastně nic nezměnilo. Ty pojmy jsou vyčpělé a nic neznamenají. Jediná jistota je, že se krade a do toho v TV běží Major Zeman, nebo Na vlastní oči.
Zřejmě slušná cenzura.
Jaký je váš ctěný stát a poskytovatel svobodného internetu?
V mé kombinaci Českonehezko + O2 ADSL video nyní funguje bez problému (ale znáte to – co není, může být ).
Tak to vypadá, že místní provozovatel nakupuje od třetí strany už předžvýkaný, zcenzurovaný internet.
(V horším případě ho cenzuruje sám.)
Zkuste tuhle stránku: libertasnews.cz
Funguje Vám?
Pakliže ne, slovo libertasnews je asi na nějakém fízlím blacklistu.
Pokud Vám tedy uvedená stránka funguje a nefunguje pouze ono video z Youtube, je to také v pořádku. Tak to má být. Když cenzura, tak sofistikovaná.
Váš případ tedy jen potvrzuje existenci jakéhosi globálního velkoseznamu všech "závadných" stránek na internetu, do kterého si jednotlivé státy, odvětví a zájmové skupiny přidávají, co se jim aktuálně nelíbí. Ti co mají rádi celer, potlačují stránky těch, kterým tento nevoní, Hyde blokuje Jekyllovu stránku, Izrael prezentaci guayanského ministerstva rybolovu (uznali Palestinu, ať jim jejich nekošer ryby leknou).
Asi bychom se velmi divili, kolik stránek, pohledem rozumného myslícího člověka zcela neškodných, na tom seznamu musí být (hned vedle všemožně odchylných pornostránek).
On ten pocit, když přijede nějaký hodný dozorující strýček z našich dvou nejbližších demokracií (jedna je přece na BLÍZKÉM východě a druhá jenom za louží) a řekne: „Výborně! Ale nemusíte být do všeho tak hrr, comrades.“ a pohladí svou věrnou Věr(ch)ušku (ale i mnohé jiné zasloužilé) po hlavě, je asi k nezaplacení.
Někde jsem četl, že některé ženy při projevech Führera vrcholily.
Ale skoro mám dojem, že ten hoax rozšířila Věrka, když jí bylo líto svých předchůdkyň, které také věřily jen svému Vůdci a ve svůj vyvolený národ, a o tento požitek byly ochuzeny.
Magdou myslíte dámu Magdu Vašáryovou, která v roce 1977 podepsala Antichartu a v r. 1980 si vzala Milana Lasicu, a to všechno proto, aby se nám ve svobodném třetím tisíciletí na Youtube nemohla ukázat v celé své plnosti?
(tip, který quido2 snad promine: pokud si video stáhnete [např. přes stránku keephd.com], cenzurní obdélník neuvidíte)