Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 2623 příspěveků, 5 různých jmén: <nic>, famme, hestroy, chytráknadchytráky, Vopice.

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

28.08.2008 15:08

Putin si nemůže dovolit ustoupit

RE: Jaderná převaha je blbost.

hestroy 77.?.?.?

Pane Yamato, takže sem trochu zagoogloval... Debkafile píše: Last year, the Georgian president commissioned from private Israeli security firms several hundred military advisers, estimated at up to 1,000, to train the Georgian armed forces in commando, air, sea, armored and artillery combat tactics. They also offer instruction on military intelligence and security for the central regime. Tbilisi also purchased weapons, intelligence and electronic warfare systems from Israel. These advisers were undoubtedly deeply involved in the Georgian army’s preparations to conquer the South Ossetian capital Friday.

Dále toto: Since 2000, Israel has sold hundreds of millions of dollars in arms and combat training to Georgia. Weapons included guns, ammunition, shells, tactical missile
systems, antiaircraft systems, automatic turrets for marmored vehicles, electronic equipment and remotely piloted aircraft. These sales were authorized by the Israeli defense ministry (Arie Egozi, "War in Georgia: The Israeli connection," Ynet, 10 August 2008).

Nebo: Georgia has credited Israeli military assistance after claiming the destruction of at least 11 Russian combat aircraft and 50 main battle tanks.
“Israel should be proud of its military, which trained Georgian soldiers,” Georgian Reintegration Minister Temur Yakobshvili told Israel Army radio on Aug 10.
“We killed 60 Russian soldiers just yesterday. The Russians have lost more than 50 tanks, and we have shot down 11 of their planes. They have sustained enormous damage in terms of manpower.”
Russia has complained of the Israeli UAV sale to Georgia. In May 2008, the Russian Army shot down an Israeli UAV along the Georgian border. The UAV was not identified.

Nějaký seznam je také zde.

A další článek o dodávkách zbraní z Izraele je zde.

Bohužel jsem pane Yamato nenašel jediný kompletní seznam bojové techniky dodané z Izraele do Jiříkova (Georgia), to je divné, obvykle je prodej zbrojních zařízení kompletně dokumentován na internetu, že? Takže vás znovu prosím, jako zasvěcenného, mohl byste tu prosím uvést vaše stoprocentní zdoje? Jak jsem řekl, nic o tom nevím, žádné seznamy jsem nenašel, neznám lidi, kteří o tom něco vědí...

Takže prosím, prosím, řekněte mi o tom něco... Pořád tvrdíte, že o tom hodně víte, tak mluvte... Přiznám se, že já nevím nic... [oči v sloup] Jinak bych si opravdu mohl myslet, že tu jen plácáte nesmysly, stejně jako vy si to myslíte o HKP...

169313

28.08.2008 15:55

Proč jsem musel uznat Abcházii a Jižní Osetii

RE: Hezká řeč

hestroy 77.?.?.?

Mirdo, já s vámi víceméně souhlasím... Je ovšem pravda, že došlo k zajímavému obratu... Za bolševika byla propaganda pouze jedna a to ta bolševická, která kreslila USA jako agresivní imperialistickou mocnost. Tomu se každý smál, vyjma skalních komunistů, kteří tomu věřili. Prostě pokud žije člověk v diktatuře, ví o tom, snadno uvěří pravému opaku oficiální propagandy. Takže za bolševika lidé uvěřili díky bolševické propagandě tomu, že USA je něco jako ráj na zemi a Rusko lidi nenáviděli, už jen kvůli té okupaci v 68.

Ve druhé fázi, kdy ti, co bolševismus nainstalovali ve východní Evropě rozhodli o tom, že obyvatelstvo je již dokonale zmanipulováno a změnili režim (státní majetek, který byl předtím ovšem soukromý a důchody, které byly vytvořeny šly přímo do rukou těch, kteří bolševismus založili a zase zrušili - prostě dokonalá rozkrádačka). Tato změna proběhla za nadšené podpory obyvatelstva východních zemí, kteří se naivně domnívali, že západ je dobrý a proto nemůže dělat ještě horší svinstva, než bolševik.

Za 20 let od této rozkrádačky již mnohým dochází, že byli pěkně napáleni, že nezískali nic, kromě práce od nevidím do nevidím, bez šance na důchod, placené školství, placené zdravotnictví...

V okamžiku prozření se tito lidé ocitli v jakémsi vzduchoprázdnu... Nevěří už ani bolševikovi, ani kapitalistovi, a tak se zoufale snaží vytvořit si nový názor. Samozřejmě že neprozřeli všichni, koneckonců na Zvědavce občas zavítají tito zmanipulovaní naivkové, kteří stále věří omšelému klišé: USA - anděl, Rusko - dáběl. Ano, tito lidé jsou směšní sami o sobě, případně je můžeme litovat.

Ale ti lidé, kteří si začali vytvářet svůj názor, jednají pod těmito tlaky: USA je brutální fašistický režim, který sice zatím, až na výjimky typu 911, neterorizuje svoje vlastní obyvatelstvo, ale zatím se vybíjí na státech, které jsou pro budoucnost strategické. A na druhé straně Rusko, které se po nástupu Putina chová snad nejpragmatičtěji ze všech velmocí. Už jen, to, že Putin skutečně myslí na prosté Rusy a podpora mezi obyvatelstvem tomu odpovídá. Sice je Rusko obviňováno z nedemokratických metod, ale každému, kdo prohlédl, je tento argument naprosto směšný.

Rusko si zatím upevňuje pozice na své vlastní půdě, nikomu nevyhrožuje, pouze odpovídá na neustálé výhružky neocons a sionistů. Zatímco USA vyhrožují kdekomu. Rusko možná zpunktovalo ty atentáty, po kterých srovnalo Čečnu se zemí, zatímco u 911 je zcela jisté, že to byl inside job opravňující napadnutí suverénního státu a pozabíjení 1.000.000 jeho obyvatel, zbytek vystavit nekončící bídě.

169319

28.08.2008 15:57

Proč jsem musel uznat Abcházii a Jižní Osetii

Dokončení...

hestroy 77.?.?.?

Takže člověk, který prozřel, má tendenci uvěřit někomu, kdo se chová rozumně, čili Rusku. Obzvláště pokud již ví, že ty bolševická svinstva neměli na krku Rusové, ale Chazárci typu Kaganoviče (zajímavé, stránka Kagan a jeho Bek už zmizela, ale rozhodně doporučuji - nemá někdo link?)...

Rozhodně bych ovšem zachovával největší obezřetnost, přestože Medvěděv a Putin mají úroveň, naproti tomu zdegenerovanému šaškovi Bushovi...

Takže abych to nějak ukončil. Rusko mi je sympatičtější než USA, už jen proto, že nám dodávají ropu a plyn, přestože se náš US protektorát snaží medvěda sr.t, jak to jen jde... Svazák Topolánek, křivá huba Vondra, knížepán... Tihle poskoci křičí, jaká je Rusko hrozba, ale jaksi nedodávají, že jsme na něm totálně závislí...

Ale rozhodně nemá smysl obrátit tu starou říkanku a z Ruska udělat anděla a z USA satana...

Proto volám po obezřetnosti... Uvidíme, co se z toho vyvrbí a nakolik je Rusko v rukou Rusů... [oči v sloup]

169320

28.08.2008 16:06

Putin si nemůže dovolit ustoupit

RE: Jaderná převaha je blbost.

hestroy 77.?.?.?

Ale pane Yamato, já vás přeci nijak nenapadám... Jen mi přišlo, že když se o to tak zajímáte a konzultujete to se zasvěcennými lidmi, že byste o tom mohl něco vědět. Škoda, už to vypadalo, že se něco dozvím...

A s těmi nadávkami... Já vím, že říci někomu, že plácá nesmysly, aniž bych mu to doložil nějakými důkazy, není nadávka, ale na druhou stranu... Inu, to si musíte přebrat sám...

HKP působí velice přesvědčivě, i když už ho beru s rezervou, ale pokud mi nedokážete svoje 100% tvrzení, že tanky neměly aktivní ochranu, nejste na tom úplně stejně jako HKP? [chechtot]

169323

28.08.2008 16:16

Proč jsem musel uznat Abcházii a Jižní Osetii

RE: Hezká řeč

hestroy 77.?.?.?

Pane Yamato, hezky si dnes povídáme, to zas budu muset pracovat až do večera...

není nutně třeba, aby ta vyvažující síla byla nějak extra morální. Již jen samotná existence této vyvažující síly je pro svět jako celek dobrá.

Nééé, to snad nemyslíte vážně... Vždyť přesně tohle jsme tu měli za studené války!

Pokud obě strany jednají nemorálně a prasácky, pak přeci nejde o žádné vyvážení. Pak jde o naprostou katastrofu! I když se obyvatelé západu měli za studené války jak prasata v žitě, bolševikovi na truc... A obyvatelé východu si mysleli, kdovíjak je západ morální...

Dejme tomu, že existuje peklo, vyvažující síla je přeci nebe, nebo ne? Vznik druhého pekla ke zlepšení nepovede, i kdyby fungovala konkurence a pekla by se předháněla v tom, kdo má snesitelnější podmínky v kotli...

Myslím, že to s tím přirovnámím k diskusi na nezvědavci jste to trochu přehnal, nemyslím si, že máme rozdílné postoje, je to všechno jen o komunikaci...

Pravda je pokaždé někde jinde, než nám cpe oficiální propaganda... [smích]

169325

28.08.2008 16:31

Putin si nemůže dovolit ustoupit

RE: Jaderná převaha je blbost.

hestroy 77.?.?.?

Napadám? A v čem? V tom, že jsem použil přesně vaši logiku proti vám? Vaši větu o plácání proti vám? Já jsem jen řekl, že pokud někomu řeknete, že plácá, měl byste proti tomu mít 100% důkazy... Pokud máte také jen tušení potvrzené od lidí, co mají také tušení, není to důkaz. Proto jsem vaši logiku obrátil proti vám a chci po vás důkazy, stejně jako vy je chcete po HKP. Co je na tom divného? [oči v sloup]

Stejně jako se nedá dohledat kompletní seznam zbraní poskytnutých Izraelem, těžko seženete kompletní fotodokumentaci ruských ozbrojených sil. Tyhle věci jsou totiž většinou tajné, že? Nebo máte pocit, že Rusové mají zájem na tom, aby do médií pronikla jejich největší tajemství? Třeba kompletní výčet jednotek 58. armády?

Já uvažuji selským rozumem... Vy, kdybyste věděl, co se připravuje v Gruzii a věděl, jaká obrovská důležitost spočívá v rozhodování o tomto konfliktu, poslal byste tam nějakou armádu z periferie, vyzbrojenou např. stejně, jako je naše armáda? Riskoval byste prohru? Víte, co by to pro Rusko znamenalo? Nebo byste spíš poslal to nejlepší, co máte, abyste to vyřídil s naprostou jistotou?

Nebo nemáte pocit, že to všechno byl jen test, jak na tom Rusko vojensky je?

Opravdu si myslíte, že systém, který je 10 let starý, nemůže být použit, aniž by se o tom dozvěděla široká veřejnost?

Víte, těžko mě přesvědčíte, i kdyby jste mi tu tisíckrát zopakoval, jak to všechno sledujete. Nepřikláním se ani na jednu stranu, protože o těchle věcech asi opravdu málokdo ví celou skutečnost. A to je z mého pohledu vše [smích]

169327

28.08.2008 16:45

Putin si nemůže dovolit ustoupit

RE: Jaderná převaha je blbost.

hestroy 77.?.?.?

Já také nevím, kam HKP na své informace chodí... I když je pak předkládá velmi sebejistě. Já jeho příspěvky beru jako zajímavá témata k přemýšlení... Rozhodně je velmi originální. Navíc se s ním znám osobně, takže k němu přistupuji trochu jinak. Kdybyste ho znal, pochopil byste to. [velký smích] Takže neříkám, že jsem zakopal válečnou sekeru, protože jsem jí ani nevykopal. [cool] Ale dnes už musím pracovat, jinak umřu hlady! Přeji hezký den, Miroslave! [smích]

169330

28.08.2008 17:08

Putin si nemůže dovolit ustoupit

RE: Jaderná převaha je blbost.

hestroy 77.?.?.?

Pane Yamato, ještě poslední věc... Hmm, koukám, že už jste generál major! Takže asi skutečně budete zasvěcen... Co si však mám myslet o tomto? Naštěstí nejsou na Palbě všichni takoví vykutálení chytráci... [zmaten]

169335

28.08.2008 17:39

Proč jsem musel uznat Abcházii a Jižní Osetii

RE: A nebyl to náhodou jen krvavý test na reakci Ruska před Iránem?

hestroy 77.?.?.?

Ale to je přeci jasné, nebo ne? [smích]

169338

28.08.2008 17:50

Putin si nemůže dovolit ustoupit

RE: ...

hestroy 77.?.?.?

Jane, tleskám vám! [smích]

169340

28.08.2008 19:03

Proč jsem musel uznat Abcházii a Jižní Osetii

RE: Hezká řeč

hestroy 77.?.?.?

Inu, pomohlo... Však já jsem měl úplně stejný záměr... Víme? [chechtot]

169348

28.08.2008 19:15

Proč jsem musel uznat Abcházii a Jižní Osetii

RE: ano

hestroy 77.?.?.?

Inu, myslím, že záminek pro zbrojení mají už dost... Viz americké protektoráty Polsko a Čechy a další exotické země na hranicích Ruska, kde jejich oddaní služebníci staví jednu americkou základnu za druhou. [oči v sloup]

Kosovo byl velice nepříjemný precedens a pošlapání mezinárodního práva a neměli bychom zapomenout, kdo tenhle kolotoč zbrojení roztáčí... Jsem si jistý, že obyčejní lidé to nejsou, ani drobní podnikatelé, ani střední podnikatelé, začíná to u nadnárodních koncernů a nadnárodních bank.

169349

Tak, tak, Cype, jak říkáš... Přesně tak! [smích]

169350

28.08.2008 19:31

Vzpurné Rusko uznalo nezávislost rebelských oblastí Západu navzdory

RE: Nezavislost ?

hestroy 77.?.?.?

Aha, ale to jste se jistě dozvěděl z našich "nezávislých" a nestranných médií, že je tomu tak! Vy možná ještě věříte, že média na západě nám říkají pravdu, celou pravdu a nic než pravdu? [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

169352

Řekla ovečka na cestě do ohrady... Na to, že si mohla zvolit, zda bude ovečkou nebo vlkem už si nevzpomněla... [chechtot]

169353

Méďo Béďo, vy my neustále mluvíte z duše... Proto také pomáhám rodičům vybudovat nezávislou chalupu s vlastní pitnou vodou, atd. Teď jen přemýšlím nad vhodným zdrojem energie... Přemýšlel jsem o tom, namontovat na nějaký rotoped nebo orbitrack alternátor, nakoupit něco autobaterií, měnič na 230 V a to by mohlo stačit na svícení, dokonce i na jeden film na večer. Hodinku si zacvičit a večer není potřeba svíček. Čínská prasátka na zahradě, k tomu třeba kozu, záhony zeleniny a brambor, takže nakonec jen ten chleba bude potřeba nějak opatřit...

No a také si dělám zbrojní průkaz, ona ta bouchačka doma také není k zahození [smích]

169355

Ale no tak, Peťo... Ty by ses už neměl dívat na televizi... Jakou opozici máš na mysli? Skoro to vyznívá, že si myslíš, že na západě je demokracie... Víš podle čeho se volí v USa prezident? Podle toho dobrého, co vykonal? Nebo podle toho, kolik má vysílacího času? Občas mě dost překvapíš [smích]

169356

Jojo, ale vlk také není krvelačná bestie [smích] To z něj udělaly podobné pověry, jako z Ruska satana... [vyplazený jazyk]

169357

28.08.2008 20:03

Proč jsem musel uznat Abcházii a Jižní Osetii

RE: A nebyl to náhodou jen krvavý test na reakci Ruska před Iránem?

hestroy 77.?.?.?

Tak, tak, Jane, jak říkáte. Vy mezi ně koneckonců také patříte... Je to prima, mít k dispozici tyhle úvahy... [smích] Takže také díky všem! [mrknutí jedním okem]

169358

28.08.2008 20:15

Poslední hřebík

RE: Nemalujete čerta na zeď?

hestroy 77.?.?.?

Chudák Rýč... Naprosto neinformovaný, nevzdělaný, ale věčně s dobrou náladou... A také rád rozdává své rozumy... Jakže se těmto lidem říká? [smích] Tuším, že o tom zpívala kapela Pražský výběr...

169359

29.08.2008 10:10

Proč jsem musel uznat Abcházii a Jižní Osetii

RE: precedens?

hestroy 77.?.?.?

Pane Vodníku, velice se omlouvám, že jsem tak urazil vaše jazykové cítění. Škoda, že jste ve své neskonalé moudrosti nenavrhl, jak byste to napsal vy... [vyplazený jazyk] Opravdu velice rád se nechám poučit... [smích]

169402

29.08.2008 10:14

Proč jsem musel uznat Abcházii a Jižní Osetii

RE: precedens?

hestroy 77.?.?.?

Ano, situace není stejná, ale tuším, že byla podepsána nějaká smlouva o neměnitelnosti hranic, která byla uznáním Kosova víceméně zrušena.

169403

29.08.2008 10:17

Proč jsem musel uznat Abcházii a Jižní Osetii

RE: precedens?

hestroy 77.?.?.?

A ještě jsem se chtěl zeptat, co že to vlastně dekujete? Slyšel jste někdy o nabodeníčkách, čili diakritice? Když už se tak rozčilujete, co kdybyste začal psát česky a ne cesky? [chechtot]

169404

29.08.2008 10:57

Gruzii bez Abcházie a Jižní Osetie nikdo na Západě nepotřebuje

RE: RUSKO-ČESKÁ minulost a současnost

hestroy 77.?.?.?

Pane Laroux, kupodivu to vidím úplně stejně [smích]

169408

29.08.2008 14:05

Vzpurné Rusko uznalo nezávislost rebelských oblastí Západu navzdory

RE: Nezavislost ?

hestroy 77.?.?.?

A to sis přečetl kde, Péťo? Dle mého se zase v demokratickém státě nestává, aby oddělali prezidenta, který chce odstavit FED a začíst tisknout státní peníze kryté zlatem a nezatížené úrokem FED... Tak co? [chechtot]

169419

29.08.2008 14:21

Vzpurné Rusko uznalo nezávislost rebelských oblastí Západu navzdory

RE: Je už zcela jasný že dnes

hestroy 77.?.?.?

Pane Karle,, možná jste nepochopil, že já samozřejmě chápu, co se děje, koneckonců hraji strategické hry... Jestli myslíte, že jsem tak naivní, že poměřuji věci nějakou komunistickou morálkou, tak to jste vedle jak ta jedle. Já je totiž poměřuji lidskou morálkou. To, že je pro vás zabíjení, loupení a lhaní normální, ještě neznamená, že to normální je, to snad chápete... [smích]

169420

29.08.2008 14:41

Gruzii bez Abcházie a Jižní Osetie nikdo na Západě nepotřebuje

RE: Skvělá analýza

hestroy 77.?.?.?

Tak jak to s tím Klausem vlastně je? [zmaten]

169423

29.08.2008 14:43

Gruzii bez Abcházie a Jižní Osetie nikdo na Západě nepotřebuje

RE: RUSKO-ČESKÁ minulost a současnost

hestroy 77.?.?.?

Po dobrém to asi nepůjde... [naštvaný] Já bych ty kolaborantský svině typu Beneše rovnou pověsil!

169424

30.08.2008 14:52

Co chybí v dohodě o radaru

RE: Radar je super, co vám na něm vadí? Snad ne ti všivý Američané?

hestroy 77.?.?.?

Milé anti-anti, co budeš kvíkat, až nám Rusové zavřou kohoutky, na což mají samozřejmě právo? Kdybychom byli někde na blízkém východě, třeba v Sýrii, a vojenskou základnu stavěl např. Írán, jsem si jistý, že by to Izrael vybombardoval. Takže uzavření kohoutků by bylo jen takové napomenutí. Pak doufám, že stejně jako dnes, budeš ty samé nesmysly vykládat rodičům dětí, které zemřou podchlazením... Co myslíš, milé naivní anti-anti? Smáli by se na tebe? Nebo by tě poslali rovnou na krchov? Ale myslím, že bys bylo tak zbabělé, že bys ani nevystrčilo nos a vystrašeně kvíkalo, že jsi bylo vždy proti americké vojenské základně na našem území... Přemýšej... [bliji]

169470

30.08.2008 15:08

Proč jsem musel uznat Abcházii a Jižní Osetii

RE: precedens?

hestroy 77.?.?.?

Ale pane Vodníku, to je něco úplně jiného... Předehra není to samé, jako soudní výrok, na základě něhož jsou odvozeny jiné soudní výroky... Vy byste u soudu skutečně řekl, odsuzuji vás na základě té a té předehry? To snad ne!!! Tím precedentem jsem měl na mysli přístup k mezinárodnímu právu, zejména rezoluci o neměnosti hranic (nechce se mi dohledávat její přesný název a rok podpisu). Chápete?

Pokud jste si přečetl Gruzii bez Abcházie a Jižní Osetie nikdo na Západě nepotřebuje, hned na začátku naleznete toto: Tady ani není nutný žádný kosovský precedent.

Nevím, možná nejsem negramotný jen já sám, ale i spousta jiných lidí, kteří to chápou stejně jako já, tedy z pohledu právního...

Takže se obávám, že tentokrát mám pravdu já. Pokud byste tedy tu zmiňovanou větu u soudu nepokládal za správnou... [mrknutí jedním okem]

169471

30.08.2008 15:24

Gruzii bez Abcházie a Jižní Osetie nikdo na Západě nepotřebuje

RE: Kto je vlastne kto a pre koho pracuje?

hestroy 77.?.?.?

Inu, Henry Makow má velice zajímavé informace a já bych tomu věřil... Už delší dobu si myslím, že v tom Putin jede s nimi...

169472

Mirdo, vy si vážně mysíte, že těmto lidem něco vysvětlíte? Copak nechápete, že nejsou schopni samostatného myšlení? Např. zmíněné argumenty... Opakování oficiální propagandy přeci není vyjádřením vlastního názoru... Je to jako házet perly sviním, mi přijde... [smích]

169572

03.09.2008 11:23

Někdo vyhrožuje editorovi serveru informationclearinghouse.info

RE: Co je pravda ?

hestroy 77.?.?.?

Opakem pravdy je omyl? To slyším poprvé... Mám to brát tak, že opakem tmy je odpoledne? Nebo opakem pravé je střed? Nebo jak?

Havel že tomu věří? A vy poznáte, když někdo něčemu věří, nebo záměrně lže? To by musel být Havel imbecil s IQ 90. Myslíte, že to tak je?

169639

03.09.2008 14:55

Hitlerův zákaz kouření

RE: No hlavně, že jste si nechala vyměnit amalgámové plomby:-)

hestroy 77.?.?.?

Tohle jsem si přečetl a na zbytek už neměl sílu, pokud paní věří tomuhle nesmyslu, pak je to nesmysl celý... Dle mých informací zatím není nic lepšího, jelikož tím, jak amalgám koroduje, vyplňuje místo kolem sebe a tím zabraňuje vytváření mezery kolem plomby, což žádný jiný materiál neumí. Lídé, kteří si nechali amalgámové plomby změnit za bílé, dnes pláčou a vracejí se k amalgánu... [oči v sloup]

169660

03.09.2008 15:08

Hitlerův zákaz kouření

RE: Velmi se omlouvám,

hestroy 77.?.?.?

A co takhle zakázat úplně všechno? [vyplazený jazyk]

169661

03.09.2008 15:10

Hitlerův zákaz kouření

RE: Je pěkné

hestroy 77.?.?.?

Tím máte na mysli ten jeden z příspěvků, kde je očastována krávou? Nebo jen tak paušalizujete? [oči v sloup]

169663

03.09.2008 15:52

Co chybí v dohodě o radaru

RE: Radar je super, co vám na něm vadí? Snad ne ti všivý Američané?

hestroy 77.?.?.?

Já jsem jen pro... Doufám, že až dojde na lámání chleba a náš národ bude postižen tupohlavou politikou naší vyvolené "elity", tihle šmejdi, kteří nás do toho marasmu ženou, budou po zásluze potrestáni jako vlastizrádci. Sametová rozkrádačka se již nesmí opakovat, jinak se morálně nikdy neočistíme...

169669

03.09.2008 16:09

Hitlerův zákaz kouření

Ještě k těm zákazům...

hestroy 77.?.?.?

Křesťanská církev (zejména katolická) využívá zakazování k lepší kontrole obyvatelstva. Dlouhodobě opakované tvrzení, že sex je lístek do pekla, že to není přirozená věc, zejména k potěše, ale že je to pouze prostředek k plození dětí, je velice mazaná propaganda, která má způsobit pocit viny u co největšího počtu lidí (kdo nemá rád sex, že?). Tihle mazaní církevní hodnostáři, před kterými nás varoval už Ježíš, totiž útočí na lidskou přirozenost, z které dělají nepřirozenost, která vede k pocitu viny a tím daleko lepší ovladatelnosti. Člověk, který trpí pocitem viny se daleko méně brání omezování svých svobod. Proto také katolická církev na svých bohumilých křížových výpravách (např. do Čech) v době inkvizice, kdy celé vesnice byly srovnány se zemí, do plamenů kromě lidí házela také kočky a nahrazovala je psy. Proč? Kočka je jaksi svobodomyslné zvíře, které nikdo NIKDY nezlomí, i za cenu toho, že by ji umlátil. Pes? Všichni známe, jak je pes poslušný a oddaný. Podobně také církev potlačovala používání psychotropních látek (např. hub, jejichž požívání bylo v našich krajích velice oblíbené a rozšířené - pro církev čarodějnictví) a nahrazovala je alkoholem. Proč? Protože druhý den po kalbě se člověk necítí zrovna dobře a zase má výčitky (chlastání je "špatné"). Člověk, který má výčitky je snadno ovladatelný... Atd. Prostě zákazy jsou ideální prostředek pro ovládání lidí.

169671

03.09.2008 16:13

Hitlerův zákaz kouření

RE: Orwelovské zákazy

hestroy 77.?.?.?

Jojo, tuhle jsem slyšel zajímavý název filmu: Život je nemoc šířená pohlavní cestou...

169672

05.09.2008 09:40

Otřesná devastace Gazy

Nacismus v nečistší podobě

hestroy 77.?.?.?

Ano, ano. Židé zažili strašné věci. Koncentrační tábory, prý jich zemřelo 6.000.000. Přeci by národ, který zažil takové hrůzy nemohl dělat hrůzy stejné a dokonce ještě větší? Nacistické Německo prý mělo být rasové čisté. Izrael má být rasově čistý. Kde se ty paralely berou? Němci prý ponižovali židy. Židé ponižují všechny nežidy. Kde se ten rasismus bere? Milión Arabů prý má cenu jednoho židovského nehtu a rozdíl mezi duší žida a nežida je větší, než žida a zvířete. Palestinští rabíni vyzývají k tomu, aby se palestinské děti, jejichž zoufalí rodiče spáchají nějaký teroristický čin, věšely na stromy. Další zase k tomu, aby židé zaměstnávali jen židy. Tato perla demokracie a svobody na blízkém východě se může pyšnit skvělou armádou. Tato armáda s chutí bije palestinské děti, případně jim rovnou láme ruce. Nacismus? Židovský nacismus německý výrazně převyšuje brutalitou a urputností. Pár židů na to s hrůzou kouká a pokud protestují, skončí v base. Tedy pokud mají to štěstí, že žijí v zemi zaslíbené. Američtí židé Izrael bezvýhradně podporují. A jsou rádi, že tam nemusí žít. Ale Jehova řekl, vy jste vyvolený národ, Talmud jasně říká, že gojímové jsou odpad, takže co? Je třeba zbavit Palestinu arabské rakoviny. Tak tak. Boží mlýny melou pomalu. Ale jistě. Kdo se povyšuje, bude ponížen, jak řekl člověk, který chtěl zavést Nový zákon. Nepovedlo se. Musíme čekat dál. [pláč]

169902

05.09.2008 09:59

Otřesná devastace Gazy

RE: Jsou to králíci

hestroy 77.?.?.?

Shalom, vyvolený čistokrevný. To jste ještě hodně mírný - králíci. Proč nepoužijete slova Menachema Begina, zakladatele Izraele? "Naše rasa je panská rasa. My jsme bohy této planety. Lišíme se od ostatních méněcenných ras asi tak jako se ony odlišují od hmyzu. Vlastně, ve srovnání s naší rasou, všechny ostatní rasy jsou šelmy a zvěř, v nejlepším případě dobytek. Dalo by se říci, že jsou lidský odpad. Naším osudem je vládnout nad méněcennými rasami. Budeme vládnout našemu pozemskému království železnou rukou. Masy nám budou líbat nohy a budou nám otrocky sloužit."

Víte pane žide, vaše nadřazenost jednou skončí. Paraziti, co řídí FED a další banky snad jednou zmizí. Také snad jednou zmizí žebrající pařáty PŘEŽIVŠÍCH holokaust. Třeba jednou čistokrevní zaplatí Rusku odškodné za 50.000.000 Rusů, které Chazaři typu Bronsteina (Trocki) nebo Kaganoviče povraždili. To je prostě zákon o zachování energie. To bude pak kvikotu...

Je mi z vás trochu blbě... [bliji]

169905

05.09.2008 10:03

Reakce na článek \"Radar proti strachu\"

RE: Dva druhy lidí

hestroy 77.?.?.?

Pane Koumeless, my víme, že jste študovaný člověk, vždyť to tu pořád opakujete, jak jste sečtělý, vzdělaný, bohatý, úspěšný... Ale to, co píšete tomu naprosto neodpovídá. Nebudu reagovat na vaše nesmysly, to by bylo pod moji úrověň. Je mi vás líto. Přestěhujete se k radaru, když ho máte tak rád. Cože? To se vám nechce? Asi víte proč, když jste tak študovaný. Bliju, je to hnus... [bliji]

169906

05.09.2008 10:04

Reakce na článek \"Radar proti strachu\"

RE: Proč pozemní radar?

hestroy 77.?.?.?

[bliji]

169907

05.09.2008 10:51

Mráz přichází z Denveru

RE: Dovolim si uctive nesouhlasit s vasim nazorem:

hestroy 77.?.?.?

Díky Semtexi, to jsem nevěděl. Je to super, když jste to tady tak hezky vysvětlil. Máte pravdu, Topolánek také začal jako předseda krajské organizace SSM. Ale jeho tatík byl vysoký bolševik.

Nebudu reagovat na vaše "argumenty". Pokud byste to aplikoval na nějaký ideální sytém, tak bych je možná přijmul. Ale takhle to fakt nemá smysl.

Stačí, abych se zeptal, jestli zvolení Bushe ml. nějak ovlivnilo to, že jeho otec byl také prezident. Pokud odpovíte ne, lžete, pokud odpovíte ano, vyvracíte to, co jste napsal. Kapišto? A už vůbec s vámi nebudu řešit pokrevní linie US prezidentů... To už je evidentně nad vaše chápání...

[chechtot]

169910

05.09.2008 11:40

Mráz přichází z Denveru

RE: ZNAMENÍ BESTIE

hestroy 77.?.?.?

No vida... Už je to tady... Je to jejich člověk, to je jasné... Ale nevyhraje. Dělá to špatně [chechtot]

169916

05.09.2008 15:13

Otřesná devastace Gazy

RE: Jsou to králíci

hestroy 77.?.?.?

Pabebože to jsou kydy... Kdybyste byl jen trochu, malinko v obraze, tak byste věděl, kdo stojí za multikulti. Jinak co se týká té protimuslimské propagandy, sice ji melete na výtečnou, ale jinak je to hnus. Ale vzhledem k tomu, že citujete z nacistického plátku Eurabia, tak je to jasné.

A nesnažte se tu vytvořit představu, že někdo nenávidí židy. Já nemám rád násilí, ponižování, nadřazování, rasismus atd. A je jedno, jestli to dělá žid nebo Turek. To je mi fuk. Vaše zoufalá snaha zaměnit kritiku židovských prasáren za nenávist vůči židům je už profláknutá taktika sionistů, které vy tolik nemáte rád. Takže si tak trochu protiřečíte.

Víte vy vůbec, jakým způsobem probíhalo osídlování Izraele? Vyvražďování celých vesnic. Zabíjení těhotných žen, dětí, straců, kohokoliv, kdo není dostatečně čistokrevný. Chcete říct, že to bylo jen pár desítek sionistů, kteří tyhle zvěrstva prováděli a provádí? Kdyby to bylo tak, jak se snažíte tvrdit, tak by těch 7.000.000 slušných lidí tyhle odpornosti zatrhli. Zatrhli je? Prdlajs. Souhlasí s nimi. Teroristi typu Goldsteina jsou pro ně svatí muži, stejně jako Gurion a další teroristi z Irgun a Stern.

Kdyby nebylo Izraele, žádný džihád neexistuje. Ale to člověku vašeho ražení těžko někdo vysvětlí. Nacisti o sobě nepochybují. Jistě víte, že většina přistěhovalců do Izraele jsou Chazaři, kteří nemají se semity vůbec nic společného. Jen ten Talmud.

A co vy? Vy se považujete za Boha, že chcete rozhodovat o jiných lidech? Fuj, je to hnus. Tyhle hnusné rasisty vašeho typu opravdu nemusím. Jste pouhý odpad společnosti, nejste ani ten králík. Vaše nacistické odkazy si strčte za kloubouk.

A ještě jedna věc... Kdo vymyslel matematiku? Židi? Heh... Arabové, pokud to nevíte... Takže bez Arabů byste ty Nobelovky ani nespočítal!

Doporučuji vám méně číst nacistické weby a přečíst si třeba toto nebo toto, případně toto a ještě něco o islámu.

[bliji]

169937

05.09.2008 15:22

Mráz přichází z Denveru

RE: Prázdné úsměvy, uniformní mávání přidělenými mávátky,

hestroy 77.?.?.?

Super linky. Díky... Zejména doporučuji tu taškařici... To je opravdová legrace!!! [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

169939

05.09.2008 17:31

Otřesná devastace Gazy

RE: Jsou to králíci

hestroy 77.?.?.?

Já se tak bojím... Strašně moc. Těch zlých muslimů. Chtějí mi useknout hlavu!!! Jééé!

Opravdu nebudu ztrácet čas s někým, kdo je naprosto mimo mísu, diky tomu, že si čte rasistické a nacistické weby.

Milý pane, pochopte, že pokud mi tu budete tvrdit, že muslimové nám všem chtějí podříznout hrdlo, tak vás asi těžko budu brát vážně.

Je to asi stejné, jako když zaměňujete kritiku Izraele za antisemitismus.

Jen mě tak zarazilo, že Arabové vznikli až v 7. století... To je pro mě novinka. Já měl pocit, že to byl Islám, který vzniknul kolem roku 600. A že Arabové žili i před tím. No nic.

Je to smutné, je vidět, že se snažíte věcem porozumět, bohužel jste to vzal za naprosto špatný konec.

Už jen to, že se cítíte nadřazen nad muslimy, to je velice smutné. Díky čemu, mohu-li se tázat? Kvůli tomu, že jste na vyšší morální úrovni? To jste tu tedy nepředvedl.

Ale co, opravdu nemá smysl vám něco vysvětlovat, je to jako bych německému ss-manovi vysvětloval, že nadřazená rasa je nesmysl.

To, že obdivuju muslimské státy jste si vycucal z prstu, naopak jsem pro uzavření hranic, ale na svém území ať si každý dělá co umí. Výsledky exportu svobody a demokracie vidíme krásně na příkladu Iráku. Nejen že to nepřineslo jediný pozitivní efekt, ale naopak to povede k další nesmyslné nenávisti mezi křesťany a muslimy.

Každá společnost má právo na svobodný vývoj. Naše civilizace, považovaná za to nejlepší, co tu máme, k tomuto výsledku došla až po strašlivém krveprolití a pošlapání všeho dobrého.

No, v každém případě si vás dokážu představit, jak dobýváte Ameriku a s nadřazeností vlastní bílé rase hovoříte o předchozích obyvatelích jako o zvířatech. Proč? Protože žijí jinak než vy.

A ještě na konec. Když už nevíte, kdo podporuje multi-kulti v celém západním světě, kromě jediného státu, který směřuje k rasové čistotě, tak to je opravdu smutné. A vy, odpůrce multi-kulti bojujete za ty, kteří nám sem do Evropy cpou kdekoho.

[pláč]

169955

05.09.2008 17:53

Mráz přichází z Denveru

RE: Dovolim si uctive nesouhlasit s vasim nazorem:

hestroy 77.?.?.?

Mirdo, já bych si to hrozně přál, aby Putin nebyl jejich člověk. Ale opravdu se bojím, že v tom jede s nima. Tyhle informace sice nemusí být zaručené, v dnešní dobbě se už nedá věřit ničemu, když Alex Jones je údajně agent CIA řízený Vatikánem.

V každém případě je Putin zachránce Ruska, které se propadalo do totálního chaosu a rozkrádačky nevídané úrovně.

http://judicial-inc.biz/88Georgia_pipeleine.htm
http://judicial-inc.biz/87madsen.htm
http://judicial-inc.biz/84old_aristocrats_left_greenwich_i.htm

169956

Tak to je velmi odvážné tvrzení, neboť právě ony zmiňované systémy jsou předstupínkem NWO. [oči v sloup]

Co se týká fízlování lidí, jestli jímají dešťovou vodu, je to zoufalé a naprosto idiotské, i když věřím, že Semerád by tuhle práci dělal moc rád. A Anti-Anti s Rýčem by na základně všechno sledovali jako o život. Fízlování a policejní stát je pro ně ideální systém. [bliji]

170098

08.09.2008 09:43

Mráz přichází z Denveru

RE: Dovolim si uctive nesouhlasit s vasim nazorem:

hestroy 77.?.?.?

Tak tak, milý anonyme. Máte to celé popletené, hlavně s tím komunismem, ale máte pravdu, nemá cenu se pokoušet sladit dva názory, z nichž jeden nevěří oficiální propagandě (já), zatímco druhý ji bere za bernou minci. [chechtot]

170101

08.09.2008 10:06

Skutečný význam války v Jižní Osetii: Rusko vrací úder

Tak tak

hestroy 77.?.?.?

Také jsem měl v úmyslu napsat, že je to skvělý článek. Tak to i píšu. Ale je tam pár nepřesností v překladu. Např.: jsou. Zatímco politika CNN byla v podstatě nepřetržitě namířena proti Saakašvilimu - nechápu, proč? Anglický originál: While CNN basically used an 24/7 'open mike' policy towards Saakashvili - nemyslím, že v tomto významu jde o towards jako proti. Ale to je jen můj názor, protože mi není jasné, proč by CNN byla proti Saakašvilimu. Kremlin je asi Kreml. Ale jinak velice dobrý článek. [smích]

170104

08.09.2008 12:10

Skutečný význam války v Jižní Osetii: Rusko vrací úder

RE: Tak pise skutecny spickovy profesional.

hestroy 77.?.?.?

Víte pane Bartošku, mě jen zarazila tato věta ze zmiňovaného článku: Všem médiím i všem politikům je jasné, že před médii nemá cenu informace zamlčovat, překrucovat či inscenovat. Co to je za nesmysl? Ta paní si snad myslí, že média informují nestranně? Na základě toho, co napíší novináři? Opravdu ji považujete za profesionála, když je schopná napsat takový nesmysl? Co já vím, tak první oběť ve válce je pravda, válka se nikdy nevede tak, že by média mohly psát pravdu. Naopak je to celé velice vychytaná propaganda, kdy státní složky dodávají překroucené, neúplné a zinscenované informace. Nevím, nevím, co tím myslela... [zmaten]

170112

09.09.2008 01:25

Skutečný význam války v Jižní Osetii: Rusko vrací úder

RE: Ad Pavel T.

hestroy 77.?.?.?

[oči v sloup] [chechtot]

170168

09.09.2008 11:39

Topolánek jako druhý Viktor „Čistič“?

RE: ODS je jedina strana, kterou jsem kdy volil

hestroy 77.?.?.?

Pane Koumeless, to je dobře, že volíte svazáka Topolánka a další bolševiky z ODS. To k vám přesně sedí... Jen tak dál... Ještě že tu máme tu demokraci, že? [chechtot]

170193

10.09.2008 10:04

Topolánek jako druhý Viktor „Čistič“?

RE: ODS je jedina strana, kterou jsem kdy volil

hestroy 77.?.?.?

Také zdravím, pane Takyjeden. Díky, že jste to tak hezky rozepsal. Jinak, s panem sionistou Koumelessem mám velmi vřelý vztah a myslím, že si vzájemně velmi dobře rozumíme [chechtot]

170252

10.09.2008 18:40

Jára Cimrman ve službách ďábla

Dobrý článek!

hestroy 77.?.?.?

Velmi dobrý článek. Je potřeba stále ukazovat na tyto vlastizrádce. Ať už jsou pomýlení, nebo jen senilní, mají velký vliv a to je hodně smutné. Jinak jejich dílo naprosto božňuji a je mi moc líto, že to s nimi takto dopadlo. Nečekal bych od někoho tak vtipného, že sežere siopropagandu i s navijákem.

[pláč]

170271

10.09.2008 18:42

Topolánek jako druhý Viktor „Čistič“?

RE: ODS

hestroy 77.?.?.?

Tak, tak [oči v sloup]

170272

11.09.2008 11:38

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Ne, ja nechapu uz vubec

hestroy 77.?.?.?

Soudruhu Semtexi. Jistěže máme rozdílný pohled na věc. Vy mluvíte jak politruk z 80. let. Jak uvědomělý nástěnkář a kovaný bolševik a ještě si dovolíte osočovat z toho někoho jiného? Víte dobře, Semtexi, že vám to říkám pořád, že píšete jak starý bolševik. Jděte si povídat s dalšími kryptobolševiky na Spolčení hlupáků a neotravujte tady. Stejně nejste schopný tu pronést jeden jediný smysluplný příspěvek... [bliji]

170300

11.09.2008 11:50

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Ne, ja nechapu uz vubec

hestroy 77.?.?.?

Je zbytečné Semtexovi cokoliv vysvětlovat. Vždycky tu opakoval siopropagandu, jak když bičem mrská, tenhle člověk sem nechodí diskutovat, ale otravovat. To co mu píšete, je zcela mimo jeho chápání, takže nemůžete očekávat nějakou smysluplnou reakci. Co byste také čekal od člověka, který tvrdí, že Bush, Clinton a další prezidenti se vypracovali od píky a stali se prezidenty jen díky tomu, že obešli všechny své voliče a slíbili jim, jak se o ně budou starat? Co byste čekal od člověka, pro kterého je Izrael perlou demokracie a svobody na blízkém východě? A co byste čekal od člověka, který si dodnes myslí, že v Iráku jsou ZHN a Bin Ládin narazil do WTC? [chechtot]

170302

11.09.2008 11:59

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Dobrý článek!

hestroy 77.?.?.?

Prostě nechci na našem území cizí vojenskou základnu, to snad chápete, ne? [smích]

170303

11.09.2008 13:44

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Dobrý článek!

hestroy 77.?.?.?

Ale no tak, Janko! Copak jsem napsal že 30 let oblbovali lidi? Kde jsi to našel? Vždyť píšu, že jejich dílo zbožňuji a umím skoro nazpaměť.

Jen mě hrozně mrzí, že tito lidé s takovým smyslem pro inteligentní humor teď začnou propagovat americký protektorát na našem území. Víš, mně je jedno, co kdo udělal, ale pokud se bude rozhodovat o tom, zda se staneme protektorátem (a to v konečném důsledku staneme, pokud se zde nakonec americká vojenská základna, známá jako "radar", vybuduje), je potřeba ukázat na lidi, kteří to podporují.

Nebo máš snad pocit, že je to v pořádku? Jak říkám, už jsou starší a nemyslí jim to tolik, jako dřív, ale pořád jsou považováni za jakési "autority" a je pravda, že pokud takovéto "autority" budou vykládat podobné nesmysly, jako jsou citovány v článku, je to přinejmenším hodně smutné.

Ale rozhodně neustoupím z mého přesvědčení, že ten, kdo prosazuje cizí vojenskou základnu na našem území, je vlastizrádce!

170313

11.09.2008 13:55

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: herci mají být bez názoru?

hestroy 77.?.?.?

Pane Koubku, vy byste si měl zkusit se vrátit do roku 1938 a propagovat zřízení Protektorátu Čechy Morava. Nebo v roce 1968 nadšeně vítat vojska Varšavské smlouvy. Možná byste se divil, kolik lidí by vás nemělo rádo.

Radar? To není jen radar, ale americká vojenská základna na našem území. Jak říkáte, je to k ničemu, nás to neochrání. To víte také, že? Takže proč ho chcete? To jste neuvedl. Protože chcete být protektorátem USA? A co z toho budete mít? Zkuste to rozepsat. Ale prosím, nechoďte sem s hrozbou Ruska, Íránu, Severní Koree atd, tyhle nesmysly nejsou žádné argumenty

Co já vím, umělci, kteří za války kolaborovali s Němci, si po válce neškrtli. Umělci, kteří kolaborovali s bolševikem, se také znemožnili, obzvláště ti, co podporovali sovětskou intervenci. Nebo vy je snad obdivujete?

Pane Koubku, až sem spadne taková malá atomovka, přímo na ten radar, který vy tolik chcete, dáte mi vaši adresu, abych vám mohl přijít poděkovat osobně? Budete tak statečný, že svůj názor budete obhajovat i poté?

[bliji]

170317

11.09.2008 14:02

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: herci mají být bez názoru?

hestroy 77.?.?.?

Ještě malý dodatek. Čapek a V+W nepodporovali nějaké vojenské základny. Nevím, jestli jste jejich jména použil tak, že jste o tom prostě nepřemýšlel, nebo jestli to měl být nějaký skrytý záměr. V každém případě jste si sám vyvrátil vaše tvrzení. Co já vím, Čapek a V+W byli silně proti válce. V+W o zrádcích našeho národa hovořili otevřeně, Hácha byl pro ně Hitlerův brácha, to jistě víte. Ano, měli svůj názor, jenže ten názor byl vlastenecký, což se o výrocích lidí podporujících US protektorát říci nedá. Ano, vy nejste vlastenec, ale jen Háchův stín... [pláč]

170318

11.09.2008 18:31

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: herci mají být bez názoru?

hestroy 77.?.?.?

Děkuji za historickou vsuvku. Přesně to jsem měl na mysli. Podporu protektorátu před jeho vznikem. Máte pocit, že Německo není protektorátem? Japonsko není protektorátem? Máte pocit, že země, jejichž ústavu napsal jejich okupant není protektorátem?

Proč považujete USA za spojeneckou zemi? To bych potřeboval velmi důkladně vysvětlit. Vzpomeňte Jaltu, rok 68 atd.

Karel Čapek byl pronásledován za podporu Beneše? Já myslel, že on byl PROTI válce a na rozdíl od vás tu nechtěl cizí vojenské základny, které vy tolik chcete... K čemu podle vás bude sloužit ten radar? K posílení míru? Heh... Podle vás jsou závody ve zbrojení zárukou míru? To je mi logika...

A když už jste takový demokrat, nemyslíte, že o umístění cizí vojenské základny na našem území by se mělo rozhodnout v reeferendu? Proč vláda tolik nechce referendum? Dle vás je proti "radaru" jen 2000 lidí... Tak to by neměl být problém to v referendu schválit, ne?

Víte co zaráží mě? To, že někdo, kdo se považuje za Čecha, pokud se jím považujete býti, je pro dobrovolnou okupaci... Přítomnost cizí vojenské základny je totiž okupací, ať si říká kdo chce co chce. Americké jednotky v Německu byly přece okupační, nebo ne? A kdy se jim asi tak přestalo říkat okupační? Nezměnilo se nic, jen slovník. Dle Orwella.

170334

11.09.2008 19:03

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Dobrý článek!

hestroy 77.?.?.?

Vidím, že jsi se nějak rozohnil... Ale řeknu ti jednu věc, Janko... I mí kamarádi podporují to svinstvo s vojenskou základnou na našem území. Myslíš, že je někdo nutí?

Janko, kdyby tebe někdo nutil, ohnul by ses nebo ne? Asi jsem podcenil tvoji úroveň, když jsem si naivně myslel, že bys zůstal stát za svým názorem. Moje chyba.

Ty si vážíš lidí, kteří stojí za svým, ať je někdo nutí nebo ne, nebo máš raději lidi, kteří jak říkáš pracují z donucení?

Co takový Hus? Na něj nikdo netlačil? Proč skončil na hranici? Pokud je to tak, jak říkáš a Svěrák a Smoljak jsou k této trapné propagaci základny donuceni někým v pozadí, tak jsou pro mě ještě větší mamlasové, než jsem si myslel. V mých očích jim to přitěžuje!!! Ale nemyslím si, že jim to někdo vnutil. Myslím, že to tak skutečně cítí. Můj otec je i dnes přesvědčen o tom, že USA je země svobody a nikdo mu to nevymluví.

Vždycky jsem měl pocit, že Smoljak se Svěrákem jsou proti válce a pak začnou podporovat závody ve zbrojení.

Jak řekl Smoljak: "Pacifisti jsou největšími nepřáteli demokratických společností, ve kterých žijí ! (...) Také jsem přesvědčen, že v protiraketovém remcání hraje utajenou roli obyčejná zbabělost."

Tohle je pro mě hláška hodná opravdového lidumila, kterého snad může překonat jen toto: "Existuje zlo, které ohrožuje každého muže, ženu a dítě našeho velkého národa. Musíme učinit kroky k zajištění domácí bezpečnosti a chránit naši vlast." - A. Hitler k příležitosti založení GESTAPO

Případně toto: "Ale nakonec je to vláda státu, jež určuje politiku a získat pro ni lid je lehké, ať již v demokracii nebo ve fašistické či komunistické diktatuře. Je lehké lidi přesvědčit, aby podpořili svoji vládu. Potřebujete jen jim říct, že byli napadeni a pak odsoudit pacifisty pro nedostatek vlastenectví a ohrožování země. Funguje to tak všude." - Hermann Göring

Jsi proti základně? Nebo ji přijímáš v rámci hlubších úvah, kterým rozumíš pouze ty?

A ještě jedna věc... Když někdo někoho zabije a zjistí se, že ho k tomu někdo donutil (čím asi?), je onen člověk bez viny? Opravdu nikdo nenese odpovědnost za své chování? Tvé logice opravdu nerozumím... V tom případě je Bush svatý člověk, kterého pouze NĚKDO donutil dělat prasárny, ale dle tvé logiky je bez viny, jelikož byl donucen.

Klidně si jich važ dál, o mně si mysli, že jsem idiot, nemám s tím problém... Na rozdíl od tebe se tu důležitě neprohlašuju za vizionáře s vesmírnými znalostmi, kterým nikdo nerozumí, dokonce ani tady na Zvědavci. Této milé vlastnosti zvané pýcha a vychloubání jsem si u tebe již všiml. Já alespoň vím, že ti je jedno, jestli má někdo rovná záda nebo ne. Pro mě je to důležitá vlastnost.

[zmaten]

170339

11.09.2008 19:35

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Pravdivé jádro.

hestroy 77.?.?.?

Řekl náš vesmírný mistr a guru, který jediný na Zvědavci vnímá celkovou realitu a nikdy se nemýlí. Neboť Janko se plně ztotožňuje s touto hlubokou pravdou: Pacifisti jsou největšími nepřáteli demokratických společností, ve kterých žijí!, kterou ovšem Smoljak neřekl dle Janka ze své vůle, ale byl přinucen tajemnými silami, které stojí v pozadí všeho.

Je dobře, Janko, že jsi od svého blahosklonného poučování přešel ke kádrování. Neboť jen ty sám máš nárok na pravdu, ostatní jsou jen zoufalí zbloudilci potácející se v desinformačních mlhách. Inu, ne každý dostává informace přímo od zdroje. To bys měl pochopit a ze svého nebeského křesla být k obyčejným smrtelníkům, kteří si dovolí napsat svůj vlastní názor, trochu tolerantnější, právě z pozice zasvěcenného a vyššího já. [chechtot]

170347

11.09.2008 21:43

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Dobrý článek!

hestroy 77.?.?.?

Janko, já tě obdivuju, jak jsi schopný během chvíle a aniž bys mě znal, zhodnotit, jak na tom jsem, co si myslím, jaké jsou mé zkušenosti atd.

Budeš se divit, ale pro mě je moje svoboda a možnost žít si svůj život po svém tak důležitá, že mě nezajímají ani peníze. [chechtot]

Tvé argumenty, ačkoliv znějí velice vznešeně, jsou pouhá slova, jak sám říkáš.

Pokud si skutečně myslíš, že Smoljaka a Svěráka někdo nutil pod hrozbou zabití jeho ženy a rodiny, pak jsi ještě odvážnější konsirační teoretik, než Havlův Královský Prd.

Není nutné umírat, když jsou ještě jiné cesty řešení v této linii? Zajímavé. A jaké? Co bys udělal na místě Husa nebo Galilea? Odvolal bys? Nebo bys jim to nějak vysvětlil?

Bush není voják. Nevztahuje se tedy na něj princip uposlechnutí rozkazu.

Budeš se divit, já se vojně vyhnul také. Zkus také přemítat proč. Ať to přemítání není jen na mně.

Víš, jedna věc mě na tobě dost mrzí a to je to, že se na ostatní díváš jako na nějaké negramoty neschopné utvořit si vlastní názor. Pokračuj v této strategii dál a nejen že si nikdo nebude stěžovat, nikdo si tvoje příspěvky ani nebude číst. Skuteční proroci se za proroky neoznačují. To dělají ti pouťoví Kopernici... [mrknutí jedním okem]

170364

11.09.2008 22:57

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Dobrý článek!

hestroy 77.?.?.?

Heh, Janko, to je dobré, jak jedním dechem o sobě mluvíš jako o bláznovi, aby ses vzápětí onálepkoval jako buditel nového tisíciletí a dokonce se srovnáváš nejdřív s Kopernikem a pak s Teslou. Budiž. Ross Hedvíček o sobě také plácá podobné nesmysly a naprosto o sobě nepochybuje...

Zeptám se tedy ještě na věc, na kterou jsi mi neodpověděl.

Ten jiný názor, který chceš ostatním nabídnout, to je třeba to tvrzení, že Svěrák se Smoljakem ty kydy plácali jen proto, že jim někdo vyhrožoval likvidací jejich rodiny?

Máš k tomu nějké další argumenty, nebo jsi to jen zachytil na univerzální frekvenci všehomíra? [oči v sloup]

170374

12.09.2008 04:34

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Pravdivé jádro.

hestroy 77.?.?.?

Škoda, že jsi si nepřečetl příspěvek, který je nad Jankovým příspěvkem. Nevím, co bych jinak dodal... Ona reakce je jaksi odpovědí na akci, že? [vyplazený jazyk]

170385

12.09.2008 04:39

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Pravdivé jádro.

hestroy 77.?.?.?

Pane Bartošku, pan Hruška napsal svůj názor, za čož ho Janko očastoval výrazem Tykve, což mi trochu vadí. Pokud to nevadí vám, pak máte jistě pravdu...

P.S. Já také používám jistá invektiva směrem k Semtexům a jiným zdrojům siopropagandy, ale to je jen takový protokol, jestli mi rozumíte [mrknutí jedním okem]

170386

15.09.2008 12:47

Bojuj proti rasismu. Buď rasista

RE: Steigerwald ma pravdu

hestroy 77.?.?.?

Tak tak, hájit zločiny protihustitského hnutí může jen katolický fanatik, který o těchhle věcech nic neví... Každá válka probíhá stejně a je jedno, jestli ji vedou křížové výpravy, nebo husitské výpravy. Obojí je prasárna, ale násilná katolizace byla z celkového pohledu skutečnou katastrofou. [oči v sloup]

170615

15.09.2008 16:58

Trofeje kavkazské války skončí v muzeích

RE: Chyta me nostalgie

hestroy 77.?.?.?

Víte, pane Vasudeva, kdybyste byl tak objektivní, jak se tváříte, pak byste možná dokázal označit za agresi akt, při kterém vláda bombarduje své vlastní město. Chápu, že jako příznivce americké politiky a její humanitární pomoci Iráku a Afghánistánu, při které zemřelo tisícinásobné množství lidí, výrazy typu agrese nepoužíváte, ale to ještě neznamená, že máte pravdu

To, že nemáte rád Rusy, je váš subjektivní dojem a nic to neznamená, nedá se to brát jako nějaký argument do diskuse. Ale vy jste asi stejně nechtěl nic říci, že? [chechtot]

170634

15.09.2008 17:43

Bojuj proti rasismu. Buď rasista

RE: pane štajgrvalde!

hestroy 77.?.?.?

Tak, tak, pane Yamato. Někteří židé nečtou Talmud, takže to nejsou židé, možná snad Židé. Pokud však je to Chazar, pak to jen těžko může být Žid, takže zbývá možnost, že je to žid. Pokud najdeme paralelu žid - křesťan - muslim, pak je nutné se podívat, co obsahují náboženské knihy těchto náboženství. Pokud vezmeme odpovídající Knihu jako zdroj toho, co je pro příznivce těchto náboženství směrodatné, můžeme dojít k zajímavým věcem.

A když už jsme u těch židů, proberme si např. Talmud, o kterém řekl rabín Morris N. Kertzer: „Talmud se skládá ze 63 knih, právních, etických a historických citátů starověkých rabínů. Byl vydán pět století po narození Krista. Je to právní kodex, který formuje základy židovského náboženství, a je příručkou, podle které se trénují rabíni.“

A cože to v Talmudu kromě jiného najdeme? V Talmudu se s až vtěrnou dotěrností neustále poukazuje na rozdíl mezi židem a nežidem. Nežidé jsou pro ně modloslužebníci (např. symbolika kříže) a rozhodně to nevypadá, že by žid považoval nežida za sobě rovného. Naopak je zdůrazňována soudržnost židů a dokonce je na nežidy aplikováno jiné právo.

Takže znova. Žid, pokud žije v Čechách, není Žid, ale Čech, maximálně má židovské kořeny (tedy pokud je to Sefardi a ne AshkeNazi). Může být židem - příslušníkem náboženství. Pokud je, pak vyznává hodnoty Talmudu. Čímžtopádem společné názory.

Tak jak to je, pane Yamato? [smích]

170641

15.09.2008 17:58

Bojuj proti rasismu. Buď rasista

RE: pane štajgrvalde!

hestroy 77.?.?.?

Rád bych vám dal pokoj... Bohužel jsou tyhle věčné okecávačky oficiální politikou státu Izrael... Věřte nevěřte, stejný metr bude pro všechny platit až ve chvíli, kdy jedna strana přestane být systematicky zvýhodňována. Ale jinak máte pravdu, jen jsem se tak zamyslel nad tím dvojím metrem...

Zdar! [smích]

170645

15.09.2008 18:02

11. září si vybralo další oběť

RE: Pravda - co s ni?

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

170646

15.09.2008 18:06

11. září si vybralo další oběť

RE: Včerejší online průzkum na aktuálně cz

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

170648

15.09.2008 18:12

Bojuj proti rasismu. Buď rasista

RE: pane štajgrvalde!

hestroy 77.?.?.?

Jistě, máte pravdu. Bohužel je tu jeden ošklivý precedens, při kterém je kolektivní vina aplikována a to je případ reparací, které tečou z Německa do Izraele. Nebo máte pocit, že dnešní daňoví poplatníci nesou vinu za pár bláznů?

Kolektivní trest je také aplikován v Palestině, kde jsou za tetoristy označováni paušálně všichni Arabové...

Inu, je to zapeklité... Pokud to budeme dodržovat my a oni ne, kam asi dojdeme? [oči v sloup]

170649

15.09.2008 18:17

Bojuj proti rasismu. Buď rasista

RE: Steigerwald nema pravdu

hestroy 77.?.?.?

Ano, Hus byl velký mistr! A opět byly skvělé ideály použity, znečištěny a pak zapomenuty...

170650

15.09.2008 18:18

Bojuj proti rasismu. Buď rasista

RE: Steigerwald ma pravdu

hestroy 77.?.?.?

Co tím myslíte?

170653

15.09.2008 18:34

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Dobrý článek!

hestroy 77.?.?.?

Hmmm, Janko je úžasný... Ale stejně by mě zajímalo, jak přišel na to, že Svěrákovi a Smoljakovi vyhrožovali fyzickou likvidací jejich rodin, aby je přinutili plácat ty kydy. Bohužel mi to ani sám Janko nedokáže sdělit... Škoda... Tak snad někdy jindy, až bude při smyslech (tzn. MYSLET) [oči v sloup]

170656

15.09.2008 18:39

Bojuj proti rasismu. Buď rasista

RE: pane štajgrvalde!

hestroy 77.?.?.?

Samozřejmě souhlasím... Ale to nic neřeší...

170657

16.09.2008 00:43

Američtí míroví aktivisté navštívili Írán

RE: Fuck the Reds

hestroy 77.?.?.?

Pre odstránenie hnisavého vredu netreba utínať celú ruku.

Máte pravdu, žid Sid... Stačí zrušit stát Izrael a bude po sionistickém vředu...

Jinak co se týká vašeho tvrzení o jaderné íránské hrozbě, více se bojím nukleárního potenciálu výlučně židovského (eh, nezní to trochu rasisticky) státu, který ani nepodepsal Smlouvu o nešíření jaderných zbraní, na rozdíl od Íránu. Ale chápu vaši lživou siopropagandu... Nic jiného totiž v kapse nemáte... [bliji]

170687

16.09.2008 12:20

Trofeje kavkazské války skončí v muzeích

RE: Chyta me nostalgie

hestroy 77.?.?.?

Jistě. Stejně jako já předpokládám, že uznáte, že likvidace Iráku byla ještě daleko brutálnější agrese, dokonce na druhé straně zeměkoule, nikoliv na vlastním území... [smích]

170731

16.09.2008 12:27

Cenzurou k lepšímu světu

RE: Názor jedné škaredé slepice

hestroy 77.?.?.?

Hehe, myslím, že jste to vytihl, pán Google! [mrknutí jedním okem]

170732

16.09.2008 16:59

Cenzurou k lepšímu světu

RE: Mnel bych lepsi napad

hestroy 77.?.?.?

Stoprocentní souhlas!!! [smích]

170754

16.09.2008 17:01

Cenzurou k lepšímu světu

RE: zensky pleme zkroti..

hestroy 77.?.?.?

Ale no tak, paní Jarmilo, možná to byla jen připomínka k ženské válce, tak jak jí známe z Pověstí českých (jestli se dobře pamatuji)... [smích]

170756

16.09.2008 17:03

Trofeje kavkazské války skončí v muzeích

RE: Co bylo v hummerech?

hestroy 77.?.?.?

Nezapomeňte, jakou má Yamato hodnost na palba.cz. Je to už generál! Takže na něj pozor, je dokonce možné, že tomu rozumí [smích] Mohl to ale napsat hned, a nedělat tajemného, že? [oči v sloup]

170757

17.09.2008 12:21

Americká ekonomika – loď v bouři a bez kormidla

RE: USA - vědecká velmoc

hestroy 77.?.?.?

Nebo až se ti vědci zase vrátí tam, odkud přišli... [chechtot] Až USA nebude mít dostatek peněz přeplácet mozky celého světa, tak se stane co?

170834

17.09.2008 16:59

USA prověří Krym

RE: Problem bude, az se bdou rozdavat pasy ve Varech

hestroy 77.?.?.?

Ano, a ještě neco, kromě toho, že už víme, že nemáte rád Rusko? Kdybyste nebyl tak trapně zaslepen, tak byste možná věděl, že Rusko má skvělé programátory a tak nejméně v tomto oboru se projeví. Dalším vývozním artiklem jsou letadla atd. Shalom!

170850

17.09.2008 17:01

USA prověří Krym

RE: Problem bude, az se bdou rozdavat pasy ve Varech

hestroy 77.?.?.?

Pane Koumeless, to měl být vtip, nebo jste si jen nedal pozor a vypustil svou obvyklou hromádku nesmyslů? [bliji]

170851

17.09.2008 17:04

USA prověří Krym

RE: Hřiště

hestroy 77.?.?.?

Aby vás také Jankovy názory nezaujaly, když sám Janko se nazývá novodobým Kopernikem nebo Teslou... [chechtot] [chechtot] [chechtot]

170852

17.09.2008 17:05

USA prověří Krym

RE: SVOU KRIZI USA DÁL UŽ NEMOHOU UTAJIT

hestroy 77.?.?.?

A to jste, pane Koumeless zase slyšel kde? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

170853

17.09.2008 17:14

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Ne, ja nechapu uz vubec

hestroy 77.?.?.?

Jistě, Semtexi. Čest práci! [bliji]

170854

17.09.2008 17:17

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Dobrý janek!

hestroy 77.?.?.?

Pán Google, vy si také, jako Janko, myslíte, že Svěrákovi a Smoljakovi někdo vyhrožoval fyzickou likvidací rodiny? [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

170855

17.09.2008 17:22

Times: Ukrajina musí vrátit Krym Rusku

RE: Gruzinska tajna sluzba ztratila.

hestroy 77.?.?.?

Víte, pane Koumeless, ono něco je provokace a něco jiného bombardování spícího města. Ale chápu, že je to nad vaše chápání. Shalom! [bliji]

170856

18.09.2008 11:29

Americká ekonomika – loď v bouři a bez kormidla

RE: Mala poznamka

hestroy 77.?.?.?

Super shrnutí! Díky! [smích]

170927

18.09.2008 11:45

Všichni občané Ruska se stali občany Abcházie

RE: To se dalo víceméně čekat

hestroy 77.?.?.?

Nebreč a jdi se jich zeptat... [chechtot]

170930

18.09.2008 17:23

Sama před volbami

RE: Bachar bude mit svuj chleb jisty. Vol komunisty.

hestroy 77.?.?.?

To jsou kydy jak z roku 1980. Člověče, proberte se, jinak jednou budete koukat jak z jara. Kdybyste nebyl tak zaslepen, tak byste věděl, kdo za tím komunismem stál a kdo ho využil k ovládnutí východní Evropy a Ruska.

Omýlat tady starou propagandu je fakt hrozná otrava. Kdybyste zkusil zapojit mozek a oprostit se od toho, co vás naučili bolševici, možná byste pochopil.

Nastíním vám to, i když je to zbytečné, s lidmi, jako jste vy, mám své zkušenosti.

Takže. Dejme tomu, že mám plán, jak se zmocnit východní Evropy, když tu západní už kontroluji. Proto zaúkoluji pana Mardochej Leviho alisas Marxe, aby spolu s rabíny dal do kupy ideologii, na jejímž základě bude možné ovládnout masy.

Podaří se, čistokrevní soudruzi nastolí bolševismus v Rusku a posléze i v celé východní Evropě. Hurá. Máme vyřešeny dva problémy. Jak legálně okrást obyvatelstvo na jedné straně a jak děsit obyvatelstvo na druhé straně. Na jedné straně je rozkrádačka zakryta znárodněním. Na druhé straně je rozkrádačka zdůvodněna potřebou zbrojit.

Velký trik se podařil. Nikdo neví, že nad věčným bojem mezi bolševismem a kapitalismem dohlíží ti samí lidé a že rozdělení světa na bloky je pouhá habaďůra. Ale sype to, ne?

Pak se přejde do fáze 2. Bolševismus se zruší a státní majetek se šikovně převede do čistokrevných rukou. Ano, těch, kdo bolševismus nainstalovali. A víte co je nejlepší? Že za totality lidé věděli, že je to jen propaganda. Takže když bolševik tvrdil, že USA je imperialistická velmoc, všichni se smáli. Dnes? Dnes je každému rozumnému člověku jasné, že v tom bylo sakra hodně pravdy.

Chápete to? Asi ne, myslím, že bolševická propaganda je příliš usazena ve vaší hlavě. [oči v sloup]

170973

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Káva pro Zvědavce

74

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 148 čtenářů částkou 25 993 korun, což je 74 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

stalo se už smutným koloritem Zvědavce, že na konci měsíce musím žádat o finanční příspěvek na provoz serveru. Každý měsíc něco chybí, ale ještě nikdy se nevybralo tak málo, jako tento měsíc. Snažím se dělat tuto práci poctivě, ale nemohu do nekonečna dotovat provoz z vlastní kapsy. Ty peníze potřebuji, abych mohl udržet nezávislost tohoto serveru a být bez reklam. Vím, že teď hodně z vás má hluboko do kapsy, ale prosím uvažte, zda byste mohli podpořit tento server. Děkuji

Ve zkratce

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 7

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 0

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 10

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Sankce a vězení za zpochybňování karantény13.05.20 17:32 Bolivie 6

Měnové kurzy

USD
24,36 Kč
Euro
27,01 Kč
Libra
30,03 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
25,29 Kč
100 japonských jenů
22,68 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
6,06 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,91 Kč
100 rublů
34,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 892,76 Kč
1 unce stříbra
424,37 Kč
Bitcoin
231 855,44 Kč

Poslední aktualizace: 29.5.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?