Všechny příspěvky ze stejné IP adresy
Nalezeno 2623 příspěveků, 5 různých jmén: <nic>, famme, hestroy, chytráknadchytráky, Vopice.
Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
Je to naprosto neuvěřitelné, že bych něco takového mohl říci, neboť jsem byl ze silně antikomunistické rodiny a bolševik je pro mě stále hlavním nebezpečím. Bohužel málokomu dochází, že za bolševismem stojí jistá skupina lidí, která na tom, stejně jako dnes na rozkrádačce století v USA, vydělala obrovské peníze.
Ale KSČM je jedinou stranou, která je proti protektorátu (to, že v případě cizí vojenské základny se stáváme protektorátem je snad každému jasné) a tak začínám, stejně jako mnoho lidí kolem mně, přemýšlet o tom, že budu volit komunisty. Je to šílené, ale jak jinak dát těm nahoře jasně najevo, že jsme prohlédli jejich bolševickou povahu?
Nejméně bolševiků je totiž právě v KSČM. Nejvíce v ODS. Takže ten kdo volí ODS, volí bolševika, ten kdo volí KSČM, tak jen komunisty
Máš pravdu Janko, pochopit mé myšlenky je zcela nad tvé síly a pokud bych chtěl kádrovat jako ty, řekl bych i nad tvou inteligenci... Chápeš o čem mluvím? Opět se pasuješ do polohy zasvěcenného a s blahosklonností tobě vlastní to dáváš ostatním najevo. Ale stále jsi mi ještě neosvětlil, jak jsi přišel na to, že S+S bylo vyhrožováno likvidací jejich rodiny... Stačí mi jen to... Pak to můžem pustit z hlavy. Jinak to budu brát za tvé kličkování a tvou nadřazenou blahosklonnost za trapné divadlo...
Opět tu Janko naznačuješ možnost, že je někdo nutil. Pokud to nemůžeš doložit, raději to nepoužívej. Buď je považuješ za idioty, kteří čtou cizí názory, nebo za lidi se svým vlastním rozumem. Nemám vůbec pocit, že kdyby se vyjádřili proti radaru, měl by jim to někdo za zlé a lidé by přestali chodit na jejich vystoupení. Nejlepší by bylo, se k tomu vůbec nevyjadřovat. Oni se však vyjádřili více než jasně. Možná se mnou budeš souhlasit, že za své konání nesou lidé svou zodpovědnost. Takže jelikož je nepovažuji za idioty bez vlastního názoru, ani si nemyslím, že jim chodí výhružné dopisy, je to pouze jejich zodpovědnost. Mohou být jen zblblí... Neznalost ovšem neomlouvá, že?
A už se hádat nebudem, co říkáš?
Myslíš, že mě těší se dohadovat s někým, kdo o sobě tvrdí, že je novodobý Kopernik? Přestaň se vytahovat a hned nám všem bude lépe
19.09.2008 18:22
Sama před volbami
RE: Bachar bude mit svuj chleb jisty. Vol komunisty.
hestroy 77.?.?.?
Pane Bruce, měl byste si trochu zjistit, co znamená konspirační. Konspirace je spiknutí. Takže konspirační teorie jsou teorie o spiknutí. Tím pádem konspirační teorie nemusí být založeny na mylných informacích, ale prostě na informacích o spiknutí.
To jen, abyste měl pořádek v pojmech, když už je chcete používat.
Nechápu, co to melete o tom, že chci očistit zločiny komunistů. Kde jste na to přišel? Chtěl jsem vám jen, jako naprosto neinformovanému člověku jen sdělit, že komunismus nevymysleli Rusové, ale čistá rasa.
Takže pokud chcete hrozit komunismem, obraťte se raději na vyvolený stát, to má větší logiku. To je úplně stejné, jako byste tvrdil, že nacismus vymysleli Češi, jelikož ho tu Němci nainstalovali.
Takže jediné, co jsem vám chtěl vysvětlit, bylo to, že váš strach z Ruska (komunistů) je naprosto nesmyslný. Ale to je jedno, stejně si budete mlet svoji siobolševickou propagandu...
19.09.2008 18:23
Sama před volbami
RE: Bachar bude mit svuj chleb jisty. Vol komunisty.
hestroy 77.?.?.?
O komunistech nemám nejmenší iluze. Koneckonců je máme hlavně v ODS, že?
21.09.2008 20:55
Vítáme Tě mezi zeměmi Třetího světa, Ameriko
RE: Zadne znarodneni se nekona
hestroy 77.?.?.?
Zdravím Vasudevu, jedničku v propagandě. Ty kydy se dají jen těžko strávit. Naposledy jsem podobné bláboly četl v Rudém Právu... Shalom!
Pane Nováku, co to tu melete za kraviny? To se nedá číst... Zkuste si to po sobě přečíst, ještě než to odešlete. Nebo si to opravdu myslíte? Pak vám pomáhej Pánbů...
Pokud tu nechcete být za úplného negramotu, zkuste dodat důkaz o bombardování ropovodu. Nevím, slyším o tom poprvé...
Ale nic si z toho nedělejte. Někteří lidé si dodnes myslí, že děti nosí čáp...
Občas se dva zvědavci nepochopí...
Tak tak, málokdo by pojmenoval svou organizaci La Srajda... To můžou jen bambulové v CIA, kteří neumí pořádně arabsky...
Tak tak... To je ale dobytek, tenhle černohorník...
Potravin a strojů? Můžete to trochu konkretizovat? S tím Pákistánem máte pravdu. Už tam nasadili svou obvyklou strategii bombových útoků, která se tak osvědčila při destabilizaci Iráku. Ale možná je taky pěkně pošlou do někam, oni jim tu propagandu nežerou, jak lidi na západě... I když tady už tu propagandu neprokoukli už jen bulíci a bambulové, případně siobolševici, kteří s ní denně pracují...
Závidím vám vaši naivitu, s jakou přistupujete k životu. Brát oficiální informace jako pravdu, celou pravdu a nic než pravdu, pak nemusíte přemýšlet vůbec. Takovýto přístup obdivuji. Tleskám vám!
Jste opravdu v obraze. Jistě, pokud někdo věří tomu, že za 9/11 stojí nějací fousáči z jeskyní, pak není, co dodat. Zkuste ještě nadhodit zapálení Reichtagu a napadení německých pohraničníků polskými vojáky a máme to pokupě... Asi jste nikdy neslyšel o termínu false flag operation.
Koukám, že sem nasadili někoho o trochu chytřejšího, než obvyklé inteligenty z Nezvědavce. Díky. Alespoň se zde dozvím oficiáln propagandu... Já totiž systémová média nesleduji, takže mě trochu propagandy nemůže uškodit. Vy byste byl skvělým německým ovčanem, který by věřil, že válka je vyhraná, i kdybyste slyšel dělostřelectvo kousek od Berlína... Goebles by z vás měl opravdovou radost... Ah, promiňte, vy vlastně děláte svoji práci, že?
On by sem nechodil. Ale musí. Je za to placen. A v ústředí mu to nařídili. Tak co má dělat? Jemu je také jasné, že omýlání propagandy je trapas, ale jíst se musí. Rukama se pracovat nechce a navíc to mezi čistokrevnými není zvykem. Tak co má chudák dělat? Jemu je jasné, že je tu za bambulu a provokatéra, co to dělá pro prachy. Ale nenadělá nic. Šéf ho sem přidělil, tak tu bude otravovat tak dlouho, než ho zase vymění.
Van Gulde, vy dostanete prémie. Jste fakt dobrý manipulátor. Kde jste to studoval? Přímo u Goeblese? A odkud že pracujete? A proč že sem chodíte? Vysvětlovat pomýleným, jak to ve skutečnosti je? Co tím sledujete? Kdo vás platí? Nechtějte abych věřil, že sem píšete dobrovolně. Vždyť to nemá žádný smysl... Navíc vás tu nepotřebujeme, my tu probíráme možnosti, jak by to mohlo být, na oficiální propagandu máme oficiální média. Chápete to? To co tu vy omýláte, to jsou oficiálníúdaje propagandy. To je to samé, jako byste tu vyprávěl, že pátou pětiletku plníme na 200%, případně, že německá vojska vyhrrávají u Stalingradu. Ale uznávám, že na rozdíl od vašich kolegů z ústředí máte styl. Myslím, že to jednou dotáhnete až na ministra propagandy pro ČR.
Inu, tomu se říká kapitalismus. Volný trh. Svobodná soutěž.
Zisky jsou striktně soukromé a ztráty striktně veřejné. A tak to má být. Tak se podniká v čistokrevném stylu.
Kam se hrabe Kožený, ten tu rokrádačku rozjel ve značně skromnějších podmínkách, než jeho mocní soukmenovci... Princip je ale stejný, stejně jako vytunelování českých bank po revoluci. Titíž lidé...
23.09.2008 12:28
Bombový útok v Islamabádu
RE: Kaspicka ropa & zemni plyn na uzemi Chazarie
hestroy 77.?.?.?
Méďo, vy si opravdu myslíte, že Vatikán je proti Izraeli? Co si myslíte o tomto?
Tak tak, mluvíte mi z duše... Je ovšem neuvěřitelné, jak nikdo nevidí, že současná situace začíná velice připomínat události před WWII.
Taktéž bych se přiklonil k Rusku, už jen proto, že nás zásobuje ropou a plynem...
Od fašistických USA se toho moc nedočkáme. Maximálně nás jejich vyvolení čistokrevní oberou na kost...
24.09.2008 14:03
Americké ministerstvo financí se mění na hedgeový fond
RE: Chyba je v nas vsech
hestroy 77.?.?.?
Pane Kučero, nemluvte prosím o tom, že jsme si to zavinili sami... Můžete mi osvětlit, jaký je můj vliv na nenažranost čistokrevných vyvolených? Já nikoho neokrádám, je to proti mým zásadám. Ačkoliv jsem podnikatel, nikdy se nesnažím někoho natáhnout, jak jen to jde.
Mám stejné zkušenosti... Většina lidí se na mě dívá jako na blázna a o těchto závažných věcech nemají nejmenší potřebu se bavit... Naopak je to velmi obtěžuje... Prý jsem pesimista a oni chtějí spokojeně žít...
Přesně! Mluvíte mi z duše!
Rád přijedu... Pivo bude?
Nerad to říkám, ale je to tak... Vlastizrádci by měli být potrestáni tak, jak obvykle vlastizrádci potrestáni bývají...
Jednoduchá odpověď. Protože v nich nebudou americké základny...
Tak tak...
Ale jak? To je otázka... Založit politickou stranu pro zrušení politiky?
25.09.2008 11:17
Kolik by bylo rybářů, kdyby kapři křičeli?
RE: Dnešní ranní lahůdka
hestroy 77.?.?.?
Tak tak, pravdu díte... Je úplně neuvěřitelné, jaká mediální masáž právě probíhá. Asi na ně vyvolení mocní hodně tlačí. Škoda že BIS neví nic o akcích amerických a izraelských (pátá kolona) špionů, kterými je naše zem doslova prošpikovaná...
Tak tak, čistokrevní nadřazení vyvolení budou prskat jak šílení. Tenhle článek ťal do živého. To, co se v tomto státě odehrává, jasně vypovídá o tom, kdo ovládá soudnictví... Ostatně jako v každém "civilizovaném" státě. Ale nedivte se, oni jsou přeci vyvolení a proto nejschopnější. Rozhodně to není tím, že nemají svědomí, že? A jediní lidé, kteří byli kdy na světě vyhlazováni, to byli oni, že? NIKDO JINÝ NIKDY NEBYL VYHLAZOVÁN. 50 miliónů obětí bolševismu nainstalovaném a řízeném čistou vyvolenou rasou v Rusku také neexistovalo. V tomto případě neplatí kolektivní vina (stejně jako pro Němce, kteří musí stále platit holokaustové výpalné) a žádný z čistokrevných nebyl potrestán. Holokaustový průmysl je jedním z nejlépe fungujících odvětví... Proto je nutné, aby už nikdo nikdy nemohl tyto historické události studovat, natož nabízet jiný pohled, než ten, který nám bolševici dali do učebnice dějepisu na ZŠ. Prý se z lidí dělalo mýdlo a z jejich kůže stínítka na lampy. A to prosím v hromadném měřítku, že? Obětem nacismu, které nebyly čisté rasy bedá nikdo ani fenik.
26.09.2008 16:24
Už zase hoří hranice
RE: Udělat výsledek k obrazu svému, znamená koupit obě strany
hestroy 77.?.?.?
Hmmm, obvyklý trik sionistů aplikovaný již od dob Hertzla. Vytvoření "antisemitismu" za účelem nalákání lidí, kterým se ale vůbec nechce, do Izraele.
Koukal jsem, že tam přispívá Mikin... To je ale kus dementa... To jsou kydy, že bych z toho
A pane Yamato, když se tedy židé nemají házet do jednoho pytle, proč budují VÝLUČNĚ ŽIDOVSKÝ stát? Nicméně... Kdo kde hází židy do jednoho pytle? Nebo máte na mysli, že když se hovoří o těch prasárnách, co se dejí v Izraeli, tak se nesmí používat slovo žid?
Inu, kdybyste se třeba podepsal, tak bychom věděli, jak vás máme oslovovat, víte, pane? To také není zrovna slušné, diskutovat a nepředstavit se, že?
Jestli se dostaneme na tvoji úroveň, pak si nejsem zcela jistý, že to bude nějaký pokrok...
06.10.2008 08:12
Neviňátka, která se nezastaví před ničím
Inu, je to kráva nebeská, jak by řekl klasik
hestroy 77.?.?.?
Ano, tito lidé, přestože mají hlavu propagandou vymytou na kost, mají jako každý možnost si ty věci přebrat a vytvořit si vlastní názor. Stejně jako ti, co denně píší na iDnes do diskuze, že by někdo měl všechny Iráčany pozabíjet. Je mi z toho smutno, kam až došel morální úpadek obyvatelstva. Většina lidí jsou opravdu tupá zvířata, ale to můžu vidět v podstatě každý den, když mezi ně vyjdu. Většina se nezajímá o ostatní, většina nedodržuje ani základní principy lidského soužití. Na základě nějakých televizních reklam, které probíhají od půl osmé v TV, se rozhodují a žádají okamžité pozabíjení všech muslimů.
Ale abych se vrátil k Wolfové. Její vyjádření, že se těší na americkou okupaci vnímám jako mečení tupé kozy. A Janko se klidně může domnívat, že jí vyhrožovali likvidací její rodiny, pokud to neudělá. Každý, kdo podporuje vznik dalšího protektorátu Čechy-Morava, je odporný vlastizrádce. Fuj!
Tak, tak...
Janko, dej se do kupy... O čem to zase mluvíš?
Já jsem p. Jarmile porozuměl do detailů, stejně jako pánovi s číslem 85.
Semtexi, kolik lidí mělo pochybnosti o tom, kdo zapálil Říšský sněm? Kolik lidí mělo pochybnosti o tom, kdo rozpoutal vietnamský konflikt, kolik dalších lidí prokouklo false flag operace? Kolik lidí ví, že Al-Kájda byla založena CIA, kolik lidí ví, že Bushův děda spolupracoval s nacisty, atd. Ale to je jedno, nebudu marnit čas s někým, kdo je za své kydy placený...
Heh, to že je někdo proti matrixu, který tu je, ještě neznamená, že je pro něj komunismus nějaká změna. Jisté je jedno. Za komoušů byl nepřítel jasný a lidé se jaksi sdružili proti systému a rozhodně nikdo nevěřil večerním zprávám o tom, jak x-tou pětiletku plníme na 200%. Sleduji seriál Prison Break a začíná mi pomalu docházet, o čem to je... My, otroci, máme své vězení hezky zařízené, takže nám ani nevadí, že v něm jsme...
07.10.2008 10:06
Chávez ohlásil rusko-venezuelské námořní manévry v Karibiku
RE: McCain si asi nevidí do huby
hestroy 77.?.?.?
Mě naprosto fascinuje, že jsou američtí vrcholní politici (staronová aristokracie) schopni označit nějaký stát za darebácký. Co já vím, tak jediný stát, který v současnosti okupuje dva státy, vraždí jejich obyvatelstvo, drancuje jejich bohatstsví (vykradení iráckého muzea) a to vše na základě lživých záminek, jsou Izraelem řízené USA.
Je to opravdový hnus a být prostým Američanem, stydím se za svůj národ. Ale jelikož Ministerstvo propagandy odvádí poctivou práci, málokdo si to vůbec uvědomuje, že USA provádí, stejně jako Izrael novodobou kolonialistickou politiku. Stejně tak, jako v USA osadníci vraždili Indiány a zabírali jejich prostor, úplně stejně postupují Chazaři v Izraeli.
Je to hnus. Ale boží mlýny melou pomalu, ale jistě. Zákon o zachování energie platí, i když to na první pohled nemusí být znát... Na každou svini se už vaří voda...
Ale kdeže, Janko, na novodobého Kopernika mixnutého s Teslou opravdu nemám
Národní strana? To opravdu ne... I když já jsem pro národní stranu, ale zcela jiného ražení...
07.10.2008 10:23
Neviňátka, která se nezastaví před ničím
RE: Skvěle... Báječně... Tleskám!
hestroy 77.?.?.?
Tak tak...
I když, po přečtení tohoto článku jsem vzal NS trochu na milost... Pokud je nacisti odsuzují, asi s nimi nemají nic společného...
Pane Vojto, dnes jste neměl dobrý den, to je vidět... Musím se přidat, ale takovýhle nesmysl přeci nemůžete myslet vážně... V mé rodině je proti radaru také hodně lidí, ale podepsal jsem jen já... Čím to je? A i kdyby to podepsali všichni, co myslíte, že se stane? Politici (úplatná prasata) se nám vysmějí do xichtu...
07.10.2008 18:33
Neviňátka, která se nezastaví před ničím
RE: Přísné kádrování - vidím to trošku jinak... upraveno :-)
hestroy 77.?.?.?
Tak tak, naprosto souhlasím!
08.10.2008 10:55
Chávez ohlásil rusko-venezuelské námořní manévry v Karibiku
RE: Jen aby tam dopluli ...
hestroy 77.?.?.?
René, co myslíte tím omylem v případu USS Liberty? Co já vím, tak ji čistokrevní vyvolení rozstříleli zcela záměrně...
08.10.2008 10:57
Irák zve zpátky do země ruskou ropnou společnost
RE: Investice a možnosti v Iráku
hestroy 77.?.?.?
Obávám se, že vykradení Bagdádského muzea a nesčetných archeologických nalezišť způsobilo nevyčíslitelné škody. Možná větší než všechno ostatní...
Skvělé shrnutí, Mirdo!
Jediná věc, která by mohla pomoci vyřešit současné problémy, je systém, který bude fungovat na základě VOLNÉHO TRHU (to, co je v současnosti označováno za volný trh je jen podivná směsice kamarádíčkování, korupce, pokrevních vztahů...) a SVOBODY SLOVA. Pokud by skutečně začal fungovat volný trh, dostali by se nahoru lidé, kteří nejsou zpracováni tisíci let trvajícího SYSTÉMU, založeném na jakémsi pocitu nadřazenosti.
V okamžiku, kdy by se podařilo prosadit, aby zákony platily pro každého stejně, jsem si jistý, že by většina neduhů této společnosti zmizela sama. Člověk dle mého názoru není v jádru chamtivý a sobecký. A pokud by se mohl rozvíjet ve skutečně spravedlivém systému, jeho lepší vlastnosti by jistě převážily nad zápornými...
Kupodivu i já se přikláním k bodu 3. Dle mého názoru je to celé jen obrovské divadlo, tak jako od začátku. Tak mě tak napadá... Jak to vlastně bylo s rozdělením Římské říše?
Myslíte? Máte pocit, že krize v roce 1929 byla vyvolaná tím, že si lidé půjčovali na jachty? Že se měli jak prasata v žitě? Heh, to snad nemyslíte vážně. Kdo na té krizi nejvíce vydělal? Nebyl to náhodou FED? A kdo nejvíce ztratil? Nebyli to náhodou obyčejní lidé, kteří ty jachty neměli?
Nějak mi tu nesedí matematika: založily zvláštní záchranný fond 2,3 bilionu dolarů. Nyní Rusko samo poskytne 2,5 krát tolik pro stejný účel. Jinými slovy 4 miliardy euro
Tak, tak, jak říkáte, je to poctivý z..d a vohnout na n-tou, tenhle člověk přidělený ústředím... Ty jeho kydy jsou jak bolševická čítanka...
15.10.2008 16:22
Zadržení dr. Töbena by nás mělo probudit
RE: Svoboda není anarchie
hestroy 77.?.?.?
No, spíš Chazárek, semita rozhodně nebude... Ale siobolševickou propagandu má v malíku, to je pravda, asi dostal dobré školení od ADL...
Heh, Jirko, vy jste směšný... Ale váš příspěvek leccos vypovídá. Třeba to, že nemáte rodinu, takže si můžete myslet, že jste "svobodný". Zkuste to napsat znovu, až budete mít dvě děti a hypotéku na krku. Pak si o tom promluvíme...
15.10.2008 16:32
Zadržení dr. Töbena by nás mělo probudit
RE: Svoboda není anarchie
hestroy 77.?.?.?
Máte pravdu Van Gulde, a jestlipak se také tak čílíte, když rabíni vyzývají k věšení palestinských dětí na stromy?
V současnosti probíhá několik holokaustů, ať už v Palestině, nebo v Iráku... Ano, Izrael i USA popírají zrůdnost těchto zločinů... Ano, zaslouží si trest, máte pravdu...
15.10.2008 21:01
Zaručený recept na dôchodky v krajine pôvodu Chile, začína krívať
RE: Rastislav Urabn, douč sa gramatiku slovenského jazyka, alebo používaj slovník.
hestroy 77.?.?.?
Irog, nemusíš být hned na nervy, a než něco napíšeš, raději si to zkontroluj, případně použij slovník.
15.10.2008 21:06
Doutnák u biliardového sudu s prachem již hoří
RE: Jsme ještě málo zadluženi
hestroy 77.?.?.?
Máte pravdu Vojto, vždyť je to v pořádku, že šéfové firem, které přivedli k bankrotu, dostávají tučné odstupné. Něco jako IPB a podobně... Kdože byl akcionářem IPB?
Kdo zaplatil ztráty českých bank? Přemýšlejte Vojto a možná vám to celé docvakne...
15.10.2008 21:30
Doutnák u biliardového sudu s prachem již hoří
RE: Jsme ještě málo zadluženi
hestroy 77.?.?.?
On se hlavně domnívá, že jim ty peníze lidé cpou dobrovolně a každý drobný akcionář nadšeně souhlasí s co nejvyšším výpalným pro neschopného šéfa. Hlavně ať už je pryč, že?
Tak, tak... Bohužel však asi patří k nim... Také se často ohání znamením bestie...
16.10.2008 10:58
Zadržení dr. Töbena by nás mělo probudit
RE: Svoboda není anarchie
hestroy 77.?.?.?
Tak, tak, výstižně napsáno!
16.10.2008 11:03
Zadržení dr. Töbena by nás mělo probudit
RE: Svoboda není anarchie
hestroy 77.?.?.?
Dnes jste se pěkně rozjel, pán Google! Hezky jste to napsal, jen co je pravda. Doufám, že si to van Guld přečte, třeba se mu v kebulce trochu vyjasní a docvakne mu, že ty jeho prostoduché příspěvky by měl psát někde, kde se najde víc takových demagogů, jako je on sám...
16.10.2008 11:13
Doutnák u biliardového sudu s prachem již hoří
RE: Jsme ještě málo zadluženi
hestroy 77.?.?.?
Vojto, je mi líto, ale zřejmě jste měl špatný den... Pokud si myslíte, že peníze se nedají vytvářet dluhem, pak jste, řeknu to zdvořile, malé dítě... Přečtěte si toto a možná pochopíte...Zejména doporučuji ten graf peněžní zásoby!
Ano, je to dobře napsané. Chybí tam pár písmenek v textu, ale jinak super! A s tou prostitucí? Myslím, že pan Stwora nedělá rozdíl mezi prostitucí dobrovolnou (nechce se mi pracovat) a nucenou (hladové dítě a nezaměstnanost).
16.10.2008 13:55
Zadržení dr. Töbena by nás mělo probudit
RE: Svoboda není anarchie
hestroy 77.?.?.?
Ano, to snad není možné! Brzy nám budou kontrolovat trus, zda neobsahuje nějaký škodlivý materiál. Kdyby raději vlády věnovaly tyto peníze na zajištění pravdomluvnosti médií, zamezení propagandy a pouštění některých trapných filmů od Spilberga...
17.10.2008 15:38
Zadržení dr. Töbena by nás mělo probudit
RE: Svoboda není anarchie
hestroy 77.?.?.?
Holocaust židů byl nejzrůdnější? Protože to nebylo 40.000.000 Rusů, ale "6.000.000" (toto číslo bylo známe již na začátku minulého století, kupodivu ještě 30 let před "holokaustem" ) čistokrevných vyvolených nadřazených? Protože to nebyli Indiáni, pohani, nebo kdokoliv jiný? Co inkvizice? Milióny mrtvých... Nebyli to čistokrevní vyvolení? Pak mají smůlu. Jejich holokaust nikdy neproběhl. Ten Van Guld je fakt čistokrevný idiot.
Ale pořád mi nění jasná jedna věc. Jak někdo může přežít holokaust? Může mi to někdo vysvětlit? Po světě běhá milióny čistokrevných, kteří přežili holokaust. Jak je to možné?
Jak je možné, že na holokaust vzpomínají jeho oběti? Jak může někdo přežít "smrt ohněm"? Pořád mi to nějak nedochází... Izrael natahuje neustále pracky a žádá výpalné pro přeživší holokaustu... Mám pocit, že WWII (holokaust) přežilo daleko více lidí a nikdo nenatahuje svoje nenasytné pařáty, aby ještě70 let po válce tahal z Německa miliardy shekelů...
A když už jsme u toho Německa, jak je možné, že nejvyšší soudce je žid? Já myslel, že všichni židé v Evropě byli vyvražděni... Opravdu mi to není jasné...
A to nemluvíme o tom, kdo řídil vraždění a koncentráky v Rusku. Kupodivu to byli titíž čistokrevní vyvolení, kteří tak trpěli...
17.10.2008 15:42
Ekonomická krize neovlivní hegemonii Spojených států, říká Chomsky
RE: Finance
hestroy 77.?.?.?
Ale kdepak... Když Čína díky hedvábné stezce zničila Římskou říši (po staletí proudilo hedvábí jedním směrem a zlato druhým), nestalo se nic. Římská říše skončila, Čína jela dál... Ale to jen tak na okraj, trochu připomenout paralely.
17.10.2008 15:52
Zadržení dr. Töbena by nás mělo probudit
RE: Svoboda není anarchie
hestroy 77.?.?.?
Van Gulde, co to tu melete? Jaká demokracie? Co to plácáte? Demokracie znamená vláda lidu, víte to? Když je 70% lidí proti cizí vojenské přítomnosti v naší zemi, nepředpokládal byste, že by se ani neměla vést nějaká debata o tomto tématu? Pokud by tu byla demokracie, už dávno se nějaká základna neřeší. Lidé by rozhodli a konec.
Vaše příspěvky jsou tak hloupé a natvrdlé, že se o vás až bojím. Co to tu melete? To si opravdu myslíte, že lidé, kteří sem chodí, by mohli něco podobného vůbec brát vážně? Proč nezůstanete ve svém klubu nezvědavých imbecilů, kteří se vzájemně budou plácat po zádech a jásat, jak gojímy zase převezli? To vše pod vlajkou "Support Izrael"?
Copak nechápete, že nám je naprosto jasné, odkud vítr fouká? Že tu předvádíte právě ta kouzla, která vaši partu dostala až nahoru? Lži, manipulace, nestydatost, zlodějina... Když k tomu přidáme nadřazenost, čistokrevnost, vyvolenost, pak je z toho opravdový košer guláš...
A pokud těmi vašimi trapnými argumenty obhajujete to, že o "holokaustu" se nesmí mluvit, pak jste opravdový chudák...
17.10.2008 15:59
Zadržení dr. Töbena by nás mělo probudit
RE: Svoboda není anarchie
hestroy 77.?.?.?
Podporuje zločin? Kam vy na tu čistokrevnou logiku chodíte? Tím, že někdo požaduje prošetření velice podezřelé záležitosti, na které stojí základy čistokrevné nadřazenosti, tím se dopouští zločinu?
A co kdybychom začali prošetřovat holokaust v Rusku, kde čistokrevní nadřazení vyvolení pozabíjeli desítky milionů lidí, v koncentrácích, které pro ně vymysleli?
Je více 20.000.000 nebo 6.000.000?
Kdo má větší cenu? Rus nebo čistokrevný nadřazený vyvolený? Já vím, co odpovíte. Přeci vy, že?
17.10.2008 17:28
Kdo prosazuje americký radar v ČR?
RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
hestroy 77.?.?.?
Koumeless, poslouchaj, s těnito debilními výlevy prostoduchého vlastizrádce, se jdou bodnout. Už dlouho pozoruji, že mozkožrout ve vaší kebuli dost řádí. Myslím, že za chvíli pojde hlady. Víc nemám, co bych k takového zhovadilosti dodal. Omlouvám se slušným inteligentním přispěvovatelům, ale tahle žumpa moc nevoní...
17.10.2008 17:32
Kdo prosazuje americký radar v ČR?
RE: Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry
hestroy 77.?.?.?
Vondra bude viset. To se vlastizrádcům stává... A jeho jazyk bude viset z jeho křivé huby. Inu, každému co jeho jest...
17.10.2008 17:37
Ekonomická krize neovlivní hegemonii Spojených států, říká Chomsky
RE: Finance
hestroy 77.?.?.?
Neudělala? Viděl jste lodi, kterými se plavili Číňané dávno předtím, než Kolumbova parta začala objevovat svět? Proti jejich lodím byly nejlepší lodě západní civilizace jako nafukovací člunky pro děti a to doslovně. Čína je naprosto nezávislá na světě. Něco dováží? Rýži? No tak až rýže nebude, tak vymře 200.000.000 Číňanů. Změní to něco? Jen to, že už nebude třeba rýži dovážet. Čína si jede svoji písničku už tisíce let. Pořád dokola.
A ještě jeden malý dotaz. Změnil střelný prach svět?
17.10.2008 17:40
Austrálie cenzuruje internet
RE: Možná by to chtělo trochu počítat.
hestroy 77.?.?.?
My víme, Vojto, že byste jim nejraději nenabídl nic Ono by úplně stačilo jim přestat brát a najednou by se měli dobře... Málokdo netuší, kvůli čemu máme plná břicha, když jinde musí jíst hlínu a trávu.
17.10.2008 22:48
Zadržení dr. Töbena by nás mělo probudit
RE: Svoboda není anarchie
hestroy 77.?.?.?
Van Gulde, my víme, že věříte tomu, že se v koncentráku z lidí (pardon, pouze z židů, jiní lidé v koncentrákách nebyli) dělalo mýdlo. Jen mě tak napadá, že mýdlo se dělá z tuku. Když jsem viděl těch pár fotek na kost vyhublých lidí z koncentráků (což byly fotky z konce války, kdy už neměli do nic huby ani němečtí vojáci), které vlastně dosvědčily, jak to v koncentrácích chodilo, z čeho to mýdlo asi dělali?
Také se z jejich kůže dělala stínítka na lampy, že? Dobře si to pamatuji z bolševické učebnice dějepisu. Bohužel tam jaksi nebylo, že v Rusku byli šéfové koncentráků židé, Berija byl také žid, stejně jako Stalin atd.
Jeden z prvních zákonů přijatých v Rusku po bolševické revoluci (kdo ji asi financoval, že?), byly přísné zákony na ochranu židovkých zájmů, pokud někdo ve frontě na chleba řekl slovo žid, šel rovnou do lágru, případně před popravčí četu.
Masové hroby? Opravdu chcete van Gulde tvrdit, že obětmi byli jen židé? Není to až trochu velká lež? Je mi vás opravdu líto, ale chápu, že jako správný Chazar musíte lhát do úmoru...
Nejsou to náhodou lidé, kteří si myslí, že za 911 stáli nějací vousáči z jeskyně? Pokud ano, hned se to vysvětluje...
Inu, někteří lidé si prostě myslí, že být s ODS je prostě IN a je to povinností každého inteligentního občana. Pan Vratislav musel být hodně smutný, když jeho oblíbenci nevyhráli. Možná si ještě pořád myslí, že v ODS je méně bolševiků a STBáků, než jinde. Inu, někdo to pochopí za rok, někdo ani za 19 let ne.
A jestli si pan Vratislav myslí, že přítomnost cizí vojenské základny na našem území a zlikvidování bezplatného zdravotnictví podporují jen CHYTŘÍ lidé, pak musím začít přemýšlet, jak to s tou inteligencí vlastně je...
Takže jestli to dobře chápu, tak když přijdete mezi neztnámé lidi, tak se nepředstavujete a snažíte se jen představit svoji myšlenku? Zajímavé... Jak vám říkají lidé kolem vás?
Bursík je dle mého nechutný oportunista, který je z těch všech dobtyků nejhorší, protože se tváří jako slušná člověk, čímž skvěle maskuje svoje nízké a bohunemilé cíle.
Chameleone, jelikož vám to tady už vysvětlilo podrobně více lidí, jen připomenu jednu věc. Když už mluvíte o protiraketové obraně ČT, tak se dvakrát proběhněte okolo baráku, zhluboka se nadechněte, nastudujte něco o balistice a pak udělejte něco, co jste možná ještě nikdy nedělal. Zkuste přemýšlet sám za sebe!
Radar není součástí protiraketové obrany ČR, ale USA. Na nás budou jen dopadat trosky těch raket. Chápete to? Rusové vystřelí po prvním útoku USA na své území odpovědí zbytek svého jaderného arzenálu. Rakety v Polsku tyto rakety sestřelí a radioaktivní šrot spadne kam? Rychle přemýšlejte!
Takže nejen že nás to neochrání, ale dokonce to na nás i spadne. Chápete to? Je to tak složité?
A s temi Rusáky, to je opravdu smutné, kolik lidí ještě neví, kdo bolševismus v Rusku nainstaloval a kdo povraždil desítky milionů RUSŮ. Ono se o tom moc nemluví, ale když vám prozradím, že jeden z prvních zákonů, které nová ruská vláda schválila (píši sice ruská, i když v ní Rusové v podstatě nebyli), byl zákon o "antisemitismu" (kde by se v Rusku asi vzali semité, haha), takže pokud někdo ve frontě na chleba vyslovil něco, co by se jen vzdáleně podobalo slovu žid (například gites), šel rovnou do gulagu (řízeného Chazarem), případně před popravčí četu.
Tak, tak... A nejlepší je, když se dohaduji se svými známými, kterí zasvěceně mluví o volné soutěži a o tom, jak se schopný člověk může prosadit. To pak nevím, jestli se mám smát, nebo plakat. Volný trh totiž neexistuje, takže rovnítko schopný=úspěšný prostě nefunguje. V okamžiku, kdy je někdo i nepatrně zvýhodněn tím, že buď pravidla určuje, nebo je prostě nedodržuje, se schopný, ale slušný člověk nemá šanci prosadit. Jak jinak se dá vysvětlit to, že v např. v české politice jsou na vedoucích postech idioti a prasata?
Ale kdepak...
Naprostý souhlas. Jakékoliv spekulace na burze, které neslouží k tomu, aby si někdo koupil akcie nějaké firmy, protože je zisková a věří v ní, je čistá zlodějina. Spekulacemi na burzách se nevytváří vůbec nic. Jen se obírají drobní akcionáři.
Inu, musím souhlasit, chca nechca. Také mám pocit, že lidé okolo mě jsou sobečtí, zahledení jen sami do sebe. Navíc jejich logika: vždyt my se máme proti ostatním dobře, tak co pořád máte, je naprosto zrůdná. Ano, máme se dobře. Ale to, že máme plná břicha, je vykoupeno tím, že každý den umírají malé děti jen proto, že nějaká svině se rozhodla, že chce nějaké území (třeba naleziště diamantů, zlata, ropy, uhlí) a vezme si je jakýmkoliv způsobem. Stačí si přečíst diskusi na Novinkách, kde je plno dobytků, kteří vykřikují, že je třeba pozabíjet všechny Iráčany, Íránce, Afghánce, zkrátka všechny muslimy, atd. Já vím, že je to tím, že jejich tupé hlavy ještě 20 let po pádu bolševismu nepochopily, že to, co říkají v televizi, je jen sprostá propaganda. Stejně tak většina lidí nepochopoila, že rozdíl mezi ODS a ČSSD je pouze a jen v jejich názvu, jinak jsou to ti samí bolševici. A že příkazy dostávají od stejného pána.
Občas si také říkám, že tahle sebranka, která si říká lidstvo, si snad ani nezaslouží žít. A když už, tak jako dobytek v kravíně.
Teď vám moc nerozumím... Chcete snad říci, že v současných stranách (hlavně tam nahoře) nejsou hlavně bývalí bolševici a STBáci?
A k tomu nám dopomáhej ODS. Pozdrav Pánbů...
Člověk, který si myslí, že ODS bude méně brát a více dávat, je nesmírně hloupá ryba. Možná až neskutečně pitomá...
Nižší daně? Nevšiml jsem si. A to podnikám už 10 let.
Vratislave, zkuste si o tom promluvit se svými rodiči. Co by vám na to asi řekli, kdybyste jim řekl, že podporujete zrušení bezplatného zdravotnictví? Že jste zešílel? Nebo že se jich jen chcete rychle zbavit? Nechápu... A takoví lidé mají volební právo.. Což je dost smutné...
Jen malé vysvětlení. Dobře. Zruší se bezplatné zdravotnictví a lidé začnou platit u doktora. Tu 5000 za opravu zubu, tu 5000 za zlomeninu. Ti lidé, kteří celý život platili zdravotní pojištění, což za 45 let práce je jistě nemalá suma.
Opravdu, zkuste si o tom promluvit s rodiči. Tedy pokud to nejsou milionáři, kterým by 80.000 za operaci žlučníku nechybělo.
Možná se budete divit, ale dejme tomu na Novém Zélandě, pokud se vám stane nějaký úraz, jste zdarma ošetřen! ZDARMA!!! Chápete? ZDARMA!!! Nikdo vás nenechá chcípnout na ulici, pokud se vám něco stane. Chápu, že vy byste podporoval nechat ty lidi chcípnout, aby přežili jen ti NEJSCHOPNĚJŠÍ, co si dokázali ušetřit tolik, aby si mohli zaplatit doktora.
A ještě jedna věc. Vy byste asi nemohl být doktor. Protože pro vás je solidarita a soudržnost, vzájemná podpora v těžkých časech jen přežitek. Takže byste toho bezdomovce, co má nohu plnou červů nechal před svou ordinací a zavolal na něj policajty, aby ho odvezli na smetiště, kde by mohl v klidu chcípnout.
Víte, Vratislave, svět není jen o penězích, jak si myslíte, ale také o jiných věcech, ke kterým možná jednou dojdete i vy, jakmile poznáte, že nejste tak silný, abyste všechno mohl zvládnout sám, bez cizí pomoci... Třeba se jednou vybouráte v autě a až kolem vás budou bez zájmu projíždět lidi, kteří se starají jen sami o sebe, svoje zdraví si platí sami a tím pádem se nemusí ohlížet na nějaké zakrvácené nešťastníky, kteří by jim zasvinili auto, možná začnete chápat, že srát na ostatní je prostě prasárna. A budete se modlit, aby se vám ta zlomená páteř sama od sebe zahojila, protože její operace by stála třeba 1.000.000 Kč, z práce by vás vyhodili, protože mrzáka nikdo nepotřebuje (to snad jako správný pravičák, bez jakékoliv sociální soudržnosti chápete), žena by vás opustila (co s mrzákem, kterému se ani nepostaví, že?) a pro zbytek byste byl jen přítěží společnosti, v podstatě něco jako odpad, který se válí na ulici a brání lidem ve spokojeném sobeckém životě...
Víte co znamená bezplatné zdravotnictví? Že se lidé tak jaksi vzájemně podporují. Tak třeba já. K doktorovi chodím jen s úrazy, jinak ne. K zubaři jdu jednou za dva roky. Neustále platím zdravotní pojištění, a jelikož jsem zaměstnavatel a zároveň zaměstnanec, jsou to docela slušné peníze. Kam ty peníze jdou? Spotřebovávají je jiní, kteří jsou na tom mnohem hůř. Kdybych byl svině, tak řeknu, že si platím jen na sebe a ostatní mi můžou políbit šos.
Dokončení: Ale jelikož vidím dál, než na špičku nosu, tak mi to nevadí, protože vím, že když se mi stane něco vážného, v životě bych nedal ty prachy (třeba 500.000) dohromady. Ano, moji operaci by pak zaplatilo třeba 1000 lidí, kteří jsou zatím zdraví. Atd.
Ten systém možná není dokonalý, ale docela funguje. Nikdo nikdy neví, co se mu může stát. A mimochodem, tím zrušením BEZPLATNÉHO zdravotnictví nemyslím poplatky, které mě sice neuvěřitelně prudí, ale ještě jsem schopen to akceptovat. Bohužel tím to nekončí a připravovaná reforma je skutečný průser.
Přesně tyhle bolševiky mám na mysli. V KSČM jich moc nezbylo.
22.10.2008 17:34
Globalisté využívají finančních těžkostí světa k prosazení jednotné světové měny
RE: Hmm,
hestroy 77.?.?.?
Je vidět, že jste ještě nepochopil, jak tenhle svět funguje... Vy jste ještě neviděl Ahmedinajada ukazovat znamení bestie? Víte, kdo se tímhle znamením nejvíce ohání?
22.10.2008 19:47
Globalisté využívají finančních těžkostí světa k prosazení jednotné světové měny
RE: Hmm,
hestroy 77.?.?.?
Inu, jde také o to, jaké vztahy mají např. Izrael a Írán a nakolik se navzájem potřebují.
Tenhle typ vládnutí se táhne již minimálně od Babylonu. Proč myslíte, že existuje více politických stran? Protože lidé se pak hlídají navzájem a není potřeba tolik represivních složek? Vytvořením možnosti "výběru" se nechá lidem iluze svobody a je to...
Vést válku? A proč ne? Je to skvělý a přímo úžasný stroj na peníze. Není žádný lepší kšeft, jak už se koneckonců bez jakýchholiv skrupulí zmínil jeden z nechvalně proslulých bankéřů.
Finanční krize? Super nápad, jak ožebračit drobné akcionáře a celkově vycucnout ze střední třídy jejich poslední majetek. Hypotéky jsou vůbec skvělé nástroje k zotročení lidí. A to už vůbec nemluvím o těch nestydatých reklamách na lichvu.
Nesmíte zapomínat na jednu věc. Tito lidé jsou si bližší mezi sebou než s obyčejnými smrtelníky, kteří je živí. Oni jeden druhého podrží v případě, že by se snad někdo mohl začít ptát, jak to vlastně s celou tou krizí je. Život jejich otroka pro ně nemá žádnou cenu. I když mu před volbami tvrdí pravý opak!
Takže se občas vzájemně obírají, ale co... Vždyť to stejně nakonec zaplatí ti dole. Jen se jim trochu utáhnou opasky, zdraží benzín, elektřina, voda, za chvíli se bude platit za vzduch. A změní se něco u nich nahoře? Snídani dostanou stejnou, auto už je taky nebaví měnit. Takže si hrají dál. Prostě si hrají...
Je vůbec možné vybudovat globální vládu? A co vlasně znamená, taková globální vláda? Kdo z toho bude těžit nejvíce? Američan? Rus? Nebo kdo? Určitě ne obyčejný človíček, co se potácí z práce...
Ten kdo se to pokoušel lidem říct, vždy špatně skončil. Buď ho rozčtvrtili, nebo ukřižovali. Pak si to lidé už rozmysleli a vyměnili pravdu za konzumní realitu.
Neříkal bych přímo, že ti lidé dole jsou tak líní, aby sami aktivně hledali skutečnou pravdu, ne tu, kterou jim zprostředkovává systém. Nesmí se zapomínat na to, že vkládání STRACHU do lidské psychiky trvalo velmi, velmi dlouhou dobu. Ti, kteří tento proces řídili (dejme tomu, že to nejakých 2000 let řídí křesťanská CÍRKEV), vědeli, že to není běh na krátkou trať. Oni nepotřebovali rychlé, ale nejisté výsledky. Raději vsadili na jistotu desátku.
My už nevíme, že nad hlavami našich praprapředků visel meč a mohli si vybrat pouze ze dvou variant. Buď nás budeš posluchat, nebo tě zabijem. Jak by si asi vybrala většina lidí dnes? My už ten meč nevidíme. Ale ta hrozba trvá.
Ti lidé nejsou líní. Jen se bojí! Bojí se zjistit, jaká je pravda. Protože ten STRACH mají uložený v paměti několik tisíc let.
23.10.2008 13:48
Existuje tajný plán přivést do EU 50 milionů afrických dělníků
RE: Všetko je síce pekné,
hestroy 77.?.?.?
Schůze SS... To je fakt dobrý... Ale Vojto, my jsme přeci bílí a už dlouho... Nebo ne?
23.10.2008 14:51
Existuje tajný plán přivést do EU 50 milionů afrických dělníků
RE: Nevzdelani
hestroy 77.?.?.?
Voyta to jistě myslel obecně, mluví za bílého člověka. A má pravdu. Bída Afriky je naše práce (bílých). Takže nějaké řeči o tom, že jsou líní a nepracují jsou jen kecy!!!
Ano, opravdu vtipné. Pán Google, opět bodujete
Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27