Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 59 příspěveků, 3 různá jména: <nic>, Chachacha, z.a.p.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

21.03.2008 00:49

Hrdina, profesionál nebo spíše oběť?

Jak zoufale prolhane,

z.a.p 99.?.?.?

jak ztrestene... a prece se to deje. Lez ma navrh a zadne mnozstvi pravdy to nevyvrati. Tak jak se to vztahuje na Cesko, to plati stejne i pro Kanadu. Na nejakem nectitelnem platku jsem videl obrazek s "hrdiny...". Jsme ve vykalech po usi. Vzdal jsem doufani v pokrok nadobro. [pláč]

156918

21.03.2008 04:28

Hrdina, profesionál nebo spíše oběť?

RE: Co nebo kdo může pohnout situací v Afganistánu

z.a.p 99.?.?.?

"Také mi není úplně jasné, co to je za hnutí - Taliban a co vlastně chce a jak je vnímán obyvateli Afganistánu."
--------------------------------------------------------------

Taliban byl jeden z politicko-nabozenskych smeru ktery vykrystalizoval a prisel k moci neuveritelnou brutalitou po obdobi boju nasledujicich po odchodu sovetske armady. Tedy, byly tam (tezko si predstavit, ze) jeste radikalnejsi smery, ale Taliban mel vice podpory a to nejen od obyvatelstva ale i od zapadnich zemi. Byl jeden cas povazovan za druh vlady s kterou bylo "mozno se dohovorit". Dohovorit se o cem? Inu o tom neslavne-slavnem plynovem potrubi ze stredni Asie. K dohode zrejme ale nedoslo. Pak nasledoval 9/11 a zbytek by bylo uz opakovani toho co zname.

156924

22.03.2008 03:42

Hrdina, profesionál nebo spíše oběť?

RE: Jak zoufale prolhane,

z.a.p 99.?.?.?

souhlasim s Vami plne: je to opravdu vse o TZV. kapitalismu na rozdil od PRAVEHO. Pravy a puvodni byl prehlasovan (globalnim) syndikalismem bandy nekolika proti vetsine. Je to diktatura, je to terror, je to vlastne statni komunismus. Ten kdo trochu cte kolem vidi paralelu. Prave a leve jiz neplati.

156992

22.03.2008 03:49

Hrdina, profesionál nebo spíše oběť?

RE: Jak zoufale prolhane,

z.a.p 99.?.?.?

Rozpad uz zacal protoze byla ztracena ta prirozena rovnovaha a samoregulace o ktere mluvite. To co popisujete je bud jen idealizovana predstava a nebo v lepsim pripade nejaka jiz prosla historie.

156993

22.03.2008 04:09

Hrdina, profesionál nebo spíše oběť?

RE: Co nebo kdo může pohnout situací v Afganistánu

z.a.p 99.?.?.?

Jojojo pane, brutalit je na vsech stranach; v cem je rozdil je druh jejich maskovani a meritko. Tedy, Taliban jeste nemusel byt nezbytne tim nejhorsim (a jiste nebyl) jinak by nemohl nikdy prevazit.

My (ti konvencneji myslici) vidime 'nas' zapadni standard jako neco nej-nej a pritom nezvazujeme nase slabiny. Jako by nase spolecnost byla nejakym idealem. Sebechvala pachne - jak je znamo. Chvalit se ve stredu pochybnosti je reakce slabych. Sila je v sebekritice a hledani eticky opodstatnitelneho kompromisu.

156996

22.03.2008 23:52

Hrdina, profesionál nebo spíše oběť?

Dovolil bych si nat'uknout

z.a.p 99.?.?.?

jeste jeden aspekt veci a tim je co s nimi. Doslova co s onemi vojiny "svobody a demogracie" co za nas tak statecne umiraji. Zkusenost z valky-chtivych Spojenych statu zretelne ukazuje na spolecenskou zkazu kterou tito muzni hrdinove navraceni zpet do sve zeme zpusobuji. Prinejmensim biji sve zeny, vetsinou konci jako drogove zavisle trosky.

Polozme si otazku: je to to, co chce ceska spolecnost ve svem stredu mit?? Hadam (mozna mylne) ze ne. Proto takovy afgansky rek je pro spolecnost daleko uzitecnejsi kdyz se uz - je mi lito to rict - nevrati. A kdyz pak radeji ve vlajkou ozdobene erarni rakvi. Je to jen mala obet, kterou musi danovy poplatnik udelat ve smyslu dobre uplatneneho pudu sebezachovy.

Takze konec koncu, vse je v poradku a brambory jsou v radku. Neni v tom zlomyslnost, jen realita.

157068

03.04.2008 13:21

Křižák s husitským chorálem

Kazdy vi, ze ti "bozi jovnici"

z.a.p 99.?.?.?

jsou vlastne ta druha strana. Tento prippad je znamenim bud totalni blbosti ci prohnane licomernosti pripadne kombinaci obou (tzv. 'kujebactvi' jak rikal otec vlasti). Je to v kazdem pripade zneuctenim hositskeho odkazu. Ti co pripominaji, ze husite se dopousteli nasili je bohuzel mimo: bez nasili neni mozno provadet zadnou valku at utocnou ci obrannou. Motivace a nosna myslenka je dulezita, ne jeji 'provedeni'.

158030

04.04.2008 01:02

7.-11.4.2008 Parlament nás neobejde, obejdeme parlament

Nemohu si pomoct,

z.a.p 99.?.?.?

ale ten spolek mi pripomina Chartisty i kdyz s odstupem casu - se vznesenejsi naplni. Ted je na lidech aby si uvedomili co vlastne v teto akci (Nezakladnam) maji. Na vymluvy uz priste nebude cas a misto!

158130

04.04.2008 06:06

Křižák s husitským chorálem

RE: Kazdy vi, ze ti

z.a.p 99.?.?.?

V idealnim svete by jste se nemusela zucastnovat zadnych valek Ajo, neb by se nekonaly. V nasem svete je to jinak; chcete-li prezit, nemate navybranou - musite vyuzit kazdeho prostredku ke zniceni nepritele. Nechcete-li prezit, nerespektujete hodnotu sveho zivota. To neni moje doktrina, je to jen pripusteni skutecnosti. Samozrejme, nasili neni muj prvni vyber. Mluvim o nezbytnosti pouziti nasili jen v obrane.

158149

06.04.2008 03:21

Vzpoura generálů

Tento clanek je ponekud zastaraly

z.a.p 99.?.?.?

nicmene ukazuje co se deje a muze dit v kteroukoliv hodinu naseho zivota. Z toho duvodu se jen muze clovek opravnene divit, proc jiz nedoslo k nejake vetsi katastrofe. Popravde, sest 'zasantrocenych' jadernych zbrani by asi jeste svet nevykolejily. V pozadi je daleko vice co svetova verejnost nevi a ani vedet nemuze. Je zde prima komunikace mezi svetovymi mocnostmi ktera se deje pred jakymkoli zdanlive hrozivym aktem. Kuprikladu, dovedel jsem se zcela nedavno, ze podobna komunikace existuje kuprikladu i mezi vojenskymi kruhy Spojenych Statu a Kubou. To muze na druhou stranu jen podporit mlyny "spikleneckych teorii". Takze, muzeme spat dal, ale radeji s jednim okem pootevrenym....

158359

06.04.2008 18:29

Křižák s husitským chorálem

RE: Husiti se bránili až u Baltu

z.a.p 99.?.?.?

Mirdo,

dobre's to napsal. Pod to bych se sam podepsal. Z.A.P.
[smích]

158382

06.04.2008 19:10

Křižák s husitským chorálem

RE: Husiti..Husiti .....po vojne je kazdy general........ to je pravda!

z.a.p 99.?.?.?

Tohle je velmi zajimavy nazor, ktery by zaslouzil dalsi laborace. Ja mam tez za to, ze nasili pachane stranou tzv. Husitu (rikali si sami "Bozi bojovnici" ) za jejich povstani bylo adekvatni k utlaku ktery bezny poddany ze strany vrchnosti (svetske ci cirkevni) musel vystat. A z toho titulu je mozno povazovat teror povstalcu za ospravedlnitelny. Nezapomenme, ze o nejakych "lidskych pravech" tehda nemel nikdo poneti. Za Luthera se vsak toto vedomi zacalo pomalu ale jiste rysovat. Ovsem, to uz nastupovalo obdobi renesance - Clovek se dostaval se svoji samostrednou pozornosti pred Boha.

Vskutku, bylo by velmi zajimave videt, co by se bylo stalo kdyby ceske a nemecke reformatorske hnuti te doby doslo sjednoceni. (Nezapominejme, husitska revoluce nebyla jen 'nizka luza'; bylo v ni zapojeno i nizsi a stredni panstvo.) A k tomu jeste ve spojeni se severskymi narody.... i kdyz ty jeste nemely tu moc jako za dalsich 70-80 let pozdeji. Ze by zase jen dalsi 'prosvihla' epizoda evropskeho vyvoje?

Mohli jsme jiz tehda mit EU! [velký smích]

158385

12.04.2008 18:33

Co je v nepořádku s americkou ekonomikou?

RE: Peníze se prostě udělaly, jakoby kouzlem?

z.a.p 99.?.?.?

Jste dobrej, pekne jste to rozebral.... [chechtot]

Ja bych k tomu dodal: co ochranci lumparen uvadi za "prirozene, logicke a prirodou rizene", vlastne prirozene JE. Je to prirozeny sklon ke ZLU. Ten ktery nas provazi cely zivot a kteremu venujeme velkou cast nasi energie v boji s jejim protipolem: DOBREM. Je na nas samych co z tech dvou nechame zvitezit.

Tu moznost mame danou Bohem za jednim ucelem: zaslouzit si po nasi smrti slibenou odmenu!
[smích]

158942

13.04.2008 01:20

Co je v nepořádku s americkou ekonomikou?

RE: Peníze se prostě udělaly, jakoby kouzlem?

z.a.p 99.?.?.?

Jste dobry clovek a takovych je treba nejvic. Jde jen o to mit statecnost si priznat pravdu a jednat dle sveho svedomi.
[cool]

158962

13.04.2008 14:06

Co je v nepořádku s americkou ekonomikou?

RE: myslim si ze uz to kazdy pozna,

z.a.p 99.?.?.?

S tim "makanim" bych souhlasil, ale stava se cim dal vic hypoteticke. Je toho totiz (alespon v nasi casti sveta) k makani stale mene a navic za stale mene realne mzdy. Nejsou to "makaci" kdo rozhoduje chod sveta, ale slendriani s umelymi penezi jak uz zde bylo mnohokrat receno. Ten kdo si to predstavuje naopak (jako vojta...) je snilek. Ale coz, svet potrebuje i ty, aby se mohl pobavit....

158974

18.04.2008 04:20

Poděkování od nezakladnam.cz

Skoda ze nemam deset hlav

z.a.p 99.?.?.?

protoze bych tech protestnich podpisu poslal deset. Takhle jsem poslal jen svuj a svoji dcery. Ucinil jsem tak s radosti a udelal bych znovu, bylo-li by treba. Kdybych bydlel v CR jiste bych se vasich akci zucasnil.

Cest a silu! [smích]

159349

18.04.2008 04:45

Alternativní politický systém

Preji mnoho zdaru s podobnymi navrhy

z.a.p 99.?.?.?

lec jsem skepticky. Je to na zajklade zkusenosti, kterou jsem ziskal. Kdysi byla v Kanade strana "Reform party of Canada" zalozena albertskym protagonistou Prestonem Manningem. Rikalo se tomu "democracy of grassroots". Jednim z bodu programu by byla v ramci obnoveni demokracie schopnost obcanu odvolat sveho zastupce v parlamentu kdykoli behem terminu, provest v okrsku novou volbu a briskne jej nahradit novym kandidatem. To by byla zasadni rana pod pas politickym karieristum ale nikdy k tomu nedoslo.

Opozice (rozumej Bay street - coz je kanadsky ekvivalent Wall street) vedela, ze by ji mohlo brzy tect do bot a proto vymyslela chytrou a ochromujici taktiku. Nejprve transformovali stranu na cosi jako napul Tory (coz je konvencni reakcionarsky-liberalni strana) a nazvali ji Aliance Canada. Tu pak casem v ruznych volbach nasazenymi kandidaty a kupcenim s hlasy volicu v plenu strany zdegradovali na pouhou alternativu k existujici Progresivne-konzervativni strane, ktera zastava zajmy velkeho byznysu predevsim. Je to strana kseftmanu mezinarodniho kalibru a karierovych pravniku.

V te dobe zacala Aliance rapidne ztracet clenstvo. Potom se reklo zbyvajicimu clenstvu: dve konzervativni strany nepotrebujeme; navic timto 'rozdelenim' se oslabujeme vuci opozici (Liberalum). Pokracovali - prave proto musime tuto (novou) stranu spojit s konzervativni coz se tez stalo. Tim se anulovala obcanska iniciativa a zajistil se navrat ke starym zazilym praktikam. Prachy opet vyhraly nad demokraci. Obcane tudiz kaslou na volby driv nez kdykoli predtim. Politika je tradicne sverena opet zabehlym karierovym pravnikum. "Verte nam, my to za vas zaridime, mame s tim jiz zkusenost", rikaji. A take to podle toho vypada.

Jdeme od deseti k peti.... nikdo si uz nedovoli ani ceknout.

159351

25.04.2008 01:40

Státní moc si posvítila na mormonskou polygamní sektu

RE: Přesně tak to bude

z.a.p 99.?.?.?

Je to Philipe Ruston,

jeden cas profesor na Western University London (Ontario). Davam tu v plen seznam jeho clanku a polemik ktery je publikovan na V-dare.

http://www.vdare.com/rushton/index.htm

Mimochodem, ne zdaleka vsichni Asiate jsou "chytrejsi" nez belosi. Je to jen castecne Cina, Japonsko a Korea. V jednom z tech clanku je tez mapa rozlozeni prumerneho IQ po svete. Je to vysledek dlouhodobych vyzkumu.

159844

25.04.2008 04:44

Státní moc si posvítila na mormonskou polygamní sektu

S politovanim pozoruji jak se 90% dikutujicich

z.a.p 99.?.?.?

opet miji zameru clanku. Zamerem clanku je poukazat na potlacovani alternativnich zpusobu zivota (individualni svobody) mocenskymi prostredky statu. Samozrejme ze stat ma k mani vsechny prostredky (a radne jich ke svemu zameru vyuzije) jak ocernit v ocich verejnosti svou obet. Tak se stalo s Davidians a tak se stava s touto "sektou" a s mnoha dalsimi. Neni dulezite na jake nabozenstvi jsou tyto skupiny zalozeny. Problem je prave a hlavne to nabozenstvi. Ctenari rozviji jako obvykle diskuzi o technikalitach a o tom co a jakym zpusobem je do nas nalevano. Prosimvas, opravdu Vam to vyspelemu ctenarstvu, stoji za to?

Smejd zustane smejdem tak jako propaganda zustane propagandou, proc se s tim zabyvat? [zmaten]

159859

25.04.2008 05:00

Smyšlenky západních médií o tibetských nepokojích

I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

zacinam k ni mit posledni dobou rostouci uznani. Je zcela evidentne obeti orchestrovanych provokaci. Nachazel jsem se koncem brezna na Kube na kratke dovolene, tak jak cini v poslednich letech stale vice Kanadanu. Maji tam asi 8 televiznich kanalu z cehoz 3 jsou cinske (proc neni tezko si domyslet). Na jednom jsem v anglictine vyslechl svedectvi dvou osob ohledne pocatecnich udalosti nedavnych nepokoju v Tibetu (Lhase). Jeden byl Dan a druhy Anglican. Podle toho co mluvili mi zcela jasne vyplynulo, ze tato akce byla vyprovokovana zvenci. Mluvili konkretne o skupinach vytrzniku ktere fyzicky napadali cinske obcany a cinske obchody. Trvalo snad cely den nez konecne, zrejme pro neudrzitelnost situace, cinske bezpecnostni utvary zakricily. Dalo by se rici, ze byly ve sve reakci velmi zdrzenlive. Jsem presvedcen, ze ve Spojenych statech by bylo s takovymi vytrzniky zatoceno daleko rychleji a tvrdeji. Myslim ze neni treba prilis predstavivosti a cela historie prijde "domu".

Je zajimave, ze kubanska vlada vydala na podporu Ciny durazne komunike a to jiz v prvnich dnech incidentu. Myslim, ze se na mezinarodni scene mnoho podobne podpory Cine nedostalo. EU predstira, ze je cela podelana a posila do Ciny "smirci" delegace.

159857

25.04.2008 05:43

Smyšlenky západních médií o tibetských nepokojích

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

pro doplneni... clanek od F. Castra. Stoji za precteni.
http://www.voltairenet.org/article156299.html

159860

25.04.2008 13:03

Smyšlenky západních médií o tibetských nepokojích

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

Zeme kde zijeme jsou prave tak komunisticke ne-li vice pane Kaprasek. Vse jen zavisi na tom jak definujete komunismus. Je-li soustavne omezovani osobni svobody komunismus pod zaminkou terorismu, pak ho mame. Je-li komunismus nekrestanske vykoristovani a prace za stale se zhorsujicich podminek, pak ho mame. Je-li komunismus stale vetsi zatezovani obcana danovym bremenem a tim jeho ochuzovani, pak ho mame. Je-li komunismus stale se zuzujici pocet vyberu kuprikladu kde a co muzeme za nase tvde vydrene penize nakoupit - pak ho mame. Je-li tvrda propaganda na mediich komunismus - pak ho prave tak mame. Ja tvrdim, ze universalni jmeno (ci nadavka, chcete-li) "komunismus" zcela dobre popisuje stav nasich pseudo-demogratickych spolecnosti. Vse je jen vec chapani. Takze jak vidite pane propagandisto, jsme na velmi vachrlatem terenu. Mel by jste uvazit sbalit fidlatka a sklapnout pouzdro.

159899

25.04.2008 23:06

Smyšlenky západních médií o tibetských nepokojích

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

Pan Kaprasek ma zrejme pred ocima vlci mlhu "svobody a demogracie". Pere do davno mrtveho komunismu ostopero; ani mu nedochazi, ze Cina jiz dle komunistickych pravidel nejede. Nudne propagandisticke klise.... !

Znacne podcenil nase schopnosti uvazovat a porovnavat. Jeho propagandisticka dilna se jen vari aktivitou... nechce se mi verit, ze by tohle jeden v tak kratkem casovem useku dokazal 'stvorit' - vsak se na to za poslednich par dni podivejte! Leda snad, ze by mu v tom pomahal oddil patricne zaskolenych ytziku. I to je mozne... napada me tez mozna metamorfoza nesmrtelneho Leha, statecneho dobyvatele Iraqu.

Pane Kapralek, pripominka: tady jste na nekonformnim webzinu. Podivejte se laskave na podnadpis Zvedavce! Halooo pane, slysite dobre?? Nebo potrebujete usni prutah??
[velký smích]

159944

26.04.2008 02:41

Smyšlenky západních médií o tibetských nepokojích

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

Dobre, rekneme ze jste skutecne pan Karasek a presentujete zde svoje (a nikoho jineho) politicke nazory, v dobrem duchu. A vpravde, nejste zrovna na Vam sympaticky naklonenem poli... budiz, je to Vase rozhodnuti.

Ja nemam pravo Vam brat Vase pravo se zde zucastnit. Mam jen s Vami urcity soucit.... vite, nas mistni nepredelate. Jsme lide presvedceni, mluve sam za sebe, presvedceni soudruzi - aby to vyhovovalo Vasi terminologii. Nu a jako presvedceny soudruh se tu samozrejme tez presentuji. Az me zivot (da-li Buh) zase odpresvedci, budu mit treba nazory podobne Vasim. Konformni, patolizalske a souhlasicske s kazdou lumparnou vladnouci kasty. To ale potrva asi nekolik znovunarozeni, takze na to necekejte.
[smích]

159952

26.04.2008 03:42

Státní moc si posvítila na mormonskou polygamní sektu

RE: Komu vadí uzavřené náboženské společenství a proč?

z.a.p 99.?.?.?

Konecne neco k veci. Diky.
Jak se clovek dostane trochu blize ke kloubu veci, musi se nutne zhnusit odpornosti systemu, ktery nam vladne. Takovy system pouzije vzdy cokoli mu prijde vhod bez etickych hledisek.

Odpurcu systemu je mnoho, nekteri jsou nabozensky motivovani, jini jsou podivini. V kazdem pripade publicita presentujici jejich duvody je miziva, sirokou verejnosti opomijena. Skoda.

159953

26.04.2008 13:33

Smyšlenky západních médií o tibetských nepokojích

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

Rikate 100 tisic rocne, hmmm. To znamena ze za nejakych 5 let by byl Tibet bez populace. To jste mily pane ponekud prepisk. A Vase zastavani se CIA je tez roztomile..... nejsou nakonec pracovnici teto neslavne proslule organizace skoleni (jak se jevi dle Vas) tibetskymi mnichy? To by tak padlo!

To by mohlo tez znamenat, ze vsechny mocenske machinace od Iranu pres Chile az po Guatemalu byly vlastne provedeny za vydatneho prispeni tibetskych mnichu...uuuu!! Siddhartha Guatama se prevraci v hrobe... uuu!!
[překvapení]

159973

26.04.2008 15:27

Smyšlenky západních médií o tibetských nepokojích

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

Jeste neco pane Karasek - jen tak na rozsireni obzoru. Nevim zda jste plynny v aglictine, predpokladal bych z Vasich 'zamrzlych' nazoru ze zijete v zamori a tudiz ano.
Predhazujete 'zlociny' komunistickych dikatoru. Podivejte se pro vyrovnanost pohledu (a tim dosazeni vetsi verohodnosti Vasich tvzreni) na zlociny americkych imperialistu. Je to do oci palici; trpi jimi miliony lidi dodnes i v castech sveta odkud se jiz stahli:

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/asia/a...

Pokud jde o risk pro obyvatele Kuby pri "obrane realneho socialismu" jak rikate, racte si laskave uvedomit, ze ten je zavinen blokadou Vami obdivovanych Spojenych statu, ne snahou vlastencu jako je Fidel Castro a jeho spolupracovnici a nasledovatele. Jste ve sve argumentaci vedle jak ta jedle. Ach ta skleroza... ja vim, jde to s vekem, ze.
[oči v sloup]

159975

27.04.2008 03:25

Smyšlenky západních médií o tibetských nepokojích

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

Pane zacinate me svou doternosti lezt na nervy. Jste jak ta nouze, vite to polni byly. Vy nepripoustite, ze nekdo by mohl mit odlisny nazor a pritom mohl mit pravdu. Nevychazi mi z toho nic jineho nez ze jste blazen, provokater ci agent rozvedky.

Podivejte, jeste jednou a nakonec: cela akce v Tibetu je provokaci zapadnich (americkych) zajmu. Ja jsem videl na kubanske televizi doklad kteremu verim. Nic takoveho by na kanadske televizi neukazali protoze by to bylo proti uredni propagande. Mluvit o nejacich knezich je nesmysl, je to jen kourova clona. Provokateri, bandite, vytrznici to byli, ne knezi. Sam jsem to na zaberech videl. Staci?!

160022

28.04.2008 13:27

Státní moc si posvítila na mormonskou polygamní sektu

RE: Komu vadí uzavřené náboženské společenství a proč?

z.a.p 99.?.?.?

Jo, chce to videt 'veci' za vecmi, totiz to co pred nami mistrne zakryvaji. Ze se boji milici neni pochyb. Jedna teorie rika, ze ucelem vybuchu v OC byl prave zamer diskreditovat milice. Ze to stalo nejakych 270 zivotu? Eeeh, ucel sveti prostredky!

Ja jsem byl opet okamzite ve svych botach, kdyz jsem videl 20x se opakujici zaber zen v robach vstupujicich do soudni budovy. To same jako 100x opakovany zaber vezi. Opet se masiruje verejne mineni. Otazka je kdo to zere.

160096

30.04.2008 05:28

Jak mi von Krebst poslal jedno euro

Docela zajimave a zabavne

z.a.p 99.?.?.?

rekl bych spis zabavne nez evidentne skodlive, ac tezko s jistotou rict. Rad bych veril ze pes co steka opravdu moc nekouse. Ten von Krapst urcite neni blbec a pritom se jako blbec chova. To me vede zpet k zamysleni co vlatne urcuje v dane situaci chovani lidi a jejich pristupy vseobecne.

Ja kdyz se podivam sam na sebe tak mohu rici, ze jsem se (urcite diky emigraci, ci ta to spise urychlila) tez zasadne zmenil. Ovsem je v tom daleko vice, je to proces poznavani a rozlisovani. Zaznamenavam a chovam v pameti pochody ktere k tomu vedly, podnety a motivace ktere v rozhodujicich momentech fungovaly jako vyhybky. Je to zdanlive vse jednoduche - a pritom tak slozite. Otazka proc prijimame urcite narory a nasledne delame rozhodnuti, ktera mohou ovlivnit zbytek zivota ci privodit jeho konec, zustava nezodpovezena. Kazda racionalizace je na to kratka. Je to nekde, daleko hloubeji a nikdy s tim nejsme docela hotovi.

160219

03.05.2008 03:36

Dalších 100 obětí na oltář agresokracie

RE: Podle mě je to dobrý nápad

z.a.p 99.?.?.?

Clovece vy jste opravdu 'zeleny'. Rikavalo se "zelene pako", tem spravne vycvicenym vojakum. To jen na uvod.

Chtel bych se Vas optat: A KOMU prosimvas se maji ti "dobre vycviceni" vojaci hodit? To jako "pracujicimu lidu k obrane jeho vymozenosti"?? Ve shode s tim jak se rikavalo: "Nase armada - uderna pest pracujiciho lidu"? Dnes by se spis hodilo: Nase armada - uderna pest svetoveho Bankerstva. A my ji ochotne zalacnem!
[naštvaný]

160371

20.05.2008 00:30

MF DNES: protiradaroví aktivisté jsou spiklenci v žoldu Ruska

Kez by za tim skutecne stali Rusove

z.a.p 99.?.?.?

bylo by to spravne a normalni. Je to prece v jejich zivotnim zajmu nemit pod nosem cizi spionazni stanici. Je rovnez tak v zajmu ceskeho obyvatelstva nedelat ze sebe strasaka v cizim zajmu. Takze, oba zajmy se logicky spojuji.

Ovsem, v realite tomu s nejvetsi pravdepodobnosti tak neni. Co tato (bilbordova) anti-kampan ale dela je to, ze tlaci 'tupolanky' pekne do kouta. A to si s radosti vyslechnu az do konce. Ukaze to zcela jasne na jejich poplatnost zajmum zamorske velmoci. Ukaze to na skutecnost, ze ceska vlada je ceskou jen podle jmena. A to je pravda kterou je dobre znat.

161470

Tak navrhnete co Vy by jste povazoval za ucinejsi. Hnuti Nezakladnam dela vse mozne v ramci legality - a tak to take musi zustat. Ti dva co jsou v hladovce zaslouzi nejvyssi uznani. At s nimi souhlasite ci ne.

161800

Vynatek ze zminene stranky:

"V ideální situaci by tato akce skončila tak, že by politici konečně začali poslouchat hlas lidu a nebyl by tady radar. Hlavní argument proti radaru je pro mě to, že se bojím, že začnou závody ve zbrojení, nějaké nepokoje a možná i válka."

Myslim, ze tohle dava smysl. Je to co si asi hodne lidi mysli - zadne sroubovane mysleni a spekulace o zapojeni 'tajemnych' cizich sluzeb neni treba. Proste chce to jen ten selsky rozum. A praktikovat demokracii!

161837

26.05.2008 04:22

Osobní zkušenost z demonstrace před Úřadem vlády dne 21.5.2008

Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

z.a.p 99.?.?.?

opravdu lito. Na druhou stranu s tou litosti tak trochu vaham - zvolili si tu zradnou sketu za ministerskeho predsedu sami, ze. Je mi lito, ze to tak musim rict. Takze, je mi lito... [pláč]

161855

27.05.2008 00:57

Osobní zkušenost z demonstrace před Úřadem vlády dne 21.5.2008

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

z.a.p 99.?.?.?

Jo pane Vojtisku, to je prauda, ale ta pozdnebolsevicka vlada nevymyslela na lidi takove surovosti. Jen si pilne hrala jeden druhemu do kapsy a lidi nechala na pokoji. Lide meli zarucenou praci a syr byl levny, o pivu nemluve. Proto take kdyz prchali dederoni to bylo prumernemu Cechovi naprosto volny.

161926

27.05.2008 13:49

Osobní zkušenost z demonstrace před Úřadem vlády dne 21.5.2008

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

z.a.p 99.?.?.?

A jaka je jina funkce statu nez se "postarat" o lidi? Znasilnit, zotrocit a pak jeste zdanit?
[zmaten]

161961

31.05.2008 16:01

Sociální demokraté dluží jasné slovo

RE: Alibi??

z.a.p 99.?.?.?

Paroubek je dobrej, zacinam si ho cenit. Vsak uz mu take naparili na stejnem platku jmeno: "Evropský Hugo Chávez" !!

Premrstenim premrstenosti k realite? No nevim? Minus x minus = plus plati jen v algebre.

162215

01.06.2008 00:13

Sociální demokraté dluží jasné slovo

RE: Volby v roce 2006 byla jedna velká dohodnutá šaškárna.

z.a.p 99.?.?.?

"V příštích volbách to chce zcela vyměnit politickou reprezentaci."
---------------------------------------------------------

Podobnych komentaru jsem slysel dost. Jen by me zajimalo ( a nemyslim to provokativne, jen jako logicky nasledek Vaseho tvrzeni): CIM A KYM by jste je hodlal nahradit. A od KOHO by k tomu mela prijit iniciativa. Trochu mi ta kompletni 'vyhradovost' ke kazdemu, vzdy za kazdych okolnosti vadi. Dekuji.

162235

02.06.2008 03:06

Sociální demokraté dluží jasné slovo

RE: Volby v roce 2006 byla jedna velká dohodnutá šaškárna.

z.a.p 99.?.?.?

Zajimave, netusil jsem ze v CR jsou v pohybu takove nove sily (zatim snad jen hnuti). Ted jeste kolik je za tim clenstva, akceschopneho clenstva....

Nevidim proc by se mely zajmy zalozene na etice delit na prave a leve, ale pro ucely verejne diskuze to muze byt prospesne. Ted je nejdulezitejsi zamest s topolankovou vladou. Preji obema stranam hodne zdaru!

162281

03.06.2008 03:19

Hladovka skončila

Vas clanek je nepochybne dobre minen

z.a.p 99.?.?.?

pane Stwora, nicmene budme si uprimni: my jsme neco jako Radio Marti v Miami. Davame jim vselijakym zpusobem na dalku odvahu, ale jsme se svym zivotnim stylem a chapanim nekde jinde. Delame to z nostalgickych a snad i etickych duvodu; doufame, ze budem porozumeni. Avsak nakonec, domaci budou mezi sebou vzdy mluvit tou 'spravnou cestinou'. A ta nam zustane tezko pochopitelna.

162413

07.06.2008 00:57

Aktuálně z nenasili.cz

RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví

z.a.p 99.?.?.?

Doporucuji zmenit samoprezdivku.
Takove "prasopes" by sedlo presne.

162677

07.06.2008 13:25

Aktuálně z nenasili.cz

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

z.a.p 99.?.?.?

O zavadnosti teto hypotezy svedci jedna jedina skutecnost (je jich samozrejme daleko vic a vsechny biji do oci): Sovetsky svaz zanikl a tim jako na vystrel ze startovni pistole zacala agrese Spojenych statu. Byl to tedy (evil empire) SSSR ktery drzel Spojene staty na uzde. Takze teorie o "uzbrojeni" nejen ze nekraci, ale neni schopna se ani plazit. Od te doby se navrsilo mnoho dalsich lzi; "balisticky destnik" je jedna z nich.

162699

05.07.2008 01:25

Očistec vyživovací povinnosti

Pan Lhotak predvedl dobrou praci;

z.a.p 99.?.?.?

ac jsem byl kdysi k jeho vyplodum kriticky, dnes s nim souhlasim. Rozvedl problem v nekolika rovinach, ale nepostihl vse co s tim souvisi. Predevsim kazdy soudni zakrok do ztroskotaneho vztahu je vlastne aktem statniho teroru vuci obcanovi muzskeho pohlavi, ktery je jiz dostatecne citove zranen. Prosel jsem prave timto procesem - vim o cem mluvim. A moralne zpustla zena, svedena na zcesti bezcitne bestie nevi ceho se vlastne dopousti. Ma 'oporu' v zakonnem podporovanem zlu a to ji pudi k jeste zavratnejsim aktum zvrhlosti. Vskutku, prvnim a hlavnim vinikem neni ona poblouznena osoba, ale system sam. Je to prava ukazka, jak nad nami Dabel dokaze vladnout. Kdyz mu to dovolime.

164506

05.07.2008 17:49

Očistec vyživovací povinnosti

RE: Pan Lhotak predvedl dobrou praci;

z.a.p 99.?.?.?

Vyraz meho nazoru je odrazem me vlastni zkusenosti. Mate jiste pravo k predkladani nejakeho 'praktickeho' pohledu, nicmene rika mi to jedno - nemate principielni pristup k existenci a asi nemate ani rovna zada. A nebo jeste neznate dost. Ve sluzbe kompromisu si skodite sam nejvic. Posmivate se mi zcela bez ucinku - nicmene z vasich neplodnych rad bych si vybral spise tu druhou. Ta prvni by me uvedla opet do podruci toho z ceho jsem se s nejvetsimi obtizemi vymanil.

164544

06.07.2008 19:34

Očistec vyživovací povinnosti

RE: Pan Lhotak predvedl dobrou praci;

z.a.p 99.?.?.?

Skusil jsem to se zenou a to dokonce (postupne) s nekolika. Jsem dokonce otcem nekolika deti a momentalne ziji rodinnym zivotem. Zde na poloprivatnim foru jsem vsak ponekud vice uprimny. V souhrnu musim rict ze jsem se zenskym plemenem 'unimpressed'. Rekl bych, jejich biologicka potence je nezbytna k zachovani lidskeho rodu - protiargumenty vsak nabyvaji temer te same intensity jako domnele klady. Na slusnou a poctivou zenskou uz nenazazite. Ani ty ze zemi tretiho sveta uz nejsou co byvaly - vesmes se tez 'upravily' do formule naseho moralne zkorumpovaneho sveta. Tak to s lidmi (vetsinou) je: date jim zdani volnosti a aby jste je honil klackem po stromech!

164648

07.07.2008 01:08

Očistec vyživovací povinnosti

RE: Pan Lhotak predvedl dobrou praci;

z.a.p 99.?.?.?

Nemam pocit ze jsem obdrzel protihodnotu k hodnote kterou jsem sam ochoten a schopen nabidnout. Tak jednoduche - a prec zdanlive neprekonatelne. Koho 'neimpresuju' intelektualne, nemam zajem impresovat nicim jinym.

164682

08.07.2008 01:02

Demonstrace proti radaru 8.7.: proč má cenu protestovat

V pripade ze ceska vlada

z.a.p 99.?.?.?

prece jen dosahne sve a v protikladu k principum demokracie prosadi svuj zradny tah, navrhuji okamzite a neprodlene rozjet dalsi podpisovou akci. Tato akce by mela pozadovat prepsani ustavy Ceske republiky tak, aby v uvodni preambuli VYSLOVNE stalo, ze Ceska republika NENI, nebyla a nechce byt demokraticky stat kde si lid vladne prostrednictvim volenych zastupcu. Uprava teto listiny by mela stanovit, ze Ceska republika je prodejna a kdykoli ochotna se podvolit jakemukoli tlaku cizi velmoci, byt by ji byli i Eskymaci a prijeli podepsat smlouvu o Sobi zakladne namirenou proti 'rostackym' tygrum treba v puli leta a na sneznicich.

Soucasne bych nevrhoval upravu oficielnich dejin v tom smyslu, ze Hachova vlada za Protektoratu byla zcela svobodny a legalni utvar representujici vuli ceskeho lidu. Jak znamo, moralni relativita nezna v dnesni dobe zadne meze; proc se tedy neprizpusobit, ze?! Kdyz paskvil, tak naplno!

164772

09.07.2008 12:47

Panenko Mária, oni to fakt podepsali

Byl-li tzv. komunismus motivatorem

z.a.p 99.?.?.?

vyvoje udalosti jak je mame moznost pozorovat, pak to ve zkratce dokazuje jen jedno: ti sami co stoji za radarovou smlouvou byli a jsou ti sami co stali za zrodem komunismu. A tim se prilis neodchyluji od "teorie spiknuti". Dovoluji se odchylovat pouze v terminologii. Pres ruzne kombinovane kourove clony to neni spiknuti, ale 'Master plan' z ktereho dnes jiz neni pravdepodobne uniku. Prakticky "konec vsech casu" je jen otazkou - casu.

164947

15.07.2008 12:55

Ano, Írán bude napaden

RE: nesouhlas

z.a.p 99.?.?.?

Mam pochopeni pro Vas pohled. Myslim, ze ten termin 'restrukturalizace" je vystizny. Vetsi severoamericka aliance je jak se zda nevyhnutelna (hlavne z duvodu zacinajiciho americkeho ekonomickeho krachu) a vse je pripraveno k jeji uvedeni na oficialni scenu. Bylo-li neco nejvetsi prekazkou mezinarodni financni moci (MFM), pak to byly prave ty 'nacionalisticke' Spojene staty. Proto byly pouzity ve vsech (prozatim dvou) svetovych valkach, az ke konecnemu vycerpani. Ale pozor, pristi stredisko viditelne vojenske moci nemusi byt zrovna v severni Americe, ktera muze byt 'rozmelnena'. Pave tak muze MFM osedlat Cinu protoze ta prijala vicemene dobrovolne jeji pravidla. Jako doklad teto totalni koruptability bych uvedl jen ten samotny fakt, ze dovedavna existujici 'narodni armady' ve vetsine zemi byly briskne nahrazeny profesinalnimi. A vetsine obcanu to dokonce v jejich zaslepenosti vyhovuje - o narodni staty tudiz neni zajem. Neni UN nejlepsim dukazem?

165441

20.07.2008 13:36

Vzpomínka na Benny Hilla

Jooo Ben, komu by se nelibil!

z.a.p 99.?.?.?

Nejpresnejsi jmeno pro jeho figuru by asi bylo "old sillybugger". A to ze se stal obeti politicke korektnosti verim. Cokoli je normalni a prirozene je ji v ceste. Mr.Bean je naproti tomu panic-nanic; nuda.

165735

20.07.2008 14:01

Vzpomínka na Benny Hilla

RE: Politická korektnost...

z.a.p 99.?.?.?

Zechs je samozrejme prirozeny jak prirozeni samo, na tom nikdo z nas nic nezmeni. S 'moralnosti' (radeji moralizovanim) ci bez ni. Co Mirda napada je jeho zneuziti (k reklame a podobne). A to je ne-prirozene. Panaboha nechte laskave napokoji.

165738

20.07.2008 15:01

Vzpomínka na Benny Hilla

RE: V Čechách

z.a.p 99.?.?.?

To by nemelo byt s podivem. Totiz, charakter Benny Hilla je v mnoha rolich pracujici clovek - proletar. Je v tom citit jeste hodne z doby min. predsedy H. Willsona kdy socialni spravedlnost byla na prednim miste pozornosti v britske domaci politice.

165739

11.08.2008 04:01

Rusko opět na „Temné straně síly“

Toto je velmi vymluvne video....

99.?.?.?

nicmene opet to vyzaduje znalost anglictiny. Ten pan - rodily American to tam rika zcela jasne: vinikem je politika americke vlady ktera 'koucovala' gruzinske vedeni k zrudnemu utoku na civilisty v Ossetii. Strileli na ne z tanku, do domu jim hazeli granaty a podobne. Mesic pred utokem odrizla Gruzie ossetijskym Rusum dodavku pitne vody.
http://russiatoday.ru/news/news/28788/video

To jsou ale vse jen veci (sic tragicke, ale prec) pouhe fasady. Principem konfliktu jsou opet jak rika spravne general Ivashov, "uhlovodiky" a jejich vlastnictvi ci delani si naroku na ne. Potrubni linka z Baku do Turecka jde pres uzemi Jizni Ossetie.

Tez bych nic nedal za to, ze casovani ma co delat se zahajenim Olympijskych her. Snaha ostouzet Cinu se odehrala jiz v nekolika vlnach pred tim, nejsilneji behem breznove "tibetske krize". Tesne pred zahajenim her se tez mluvilo hodne o tom, zda je ovzdusi v Pekingu "zpusobile" pro dychani sportovcu.

167655

21.08.2008 18:47

Před 40 lety...

Myslim ze jste skocili Dubcekovi

z.a.p 99.?.?.?

pardon, panu Stworovi na spek. Vzdyt se na to podivejte jeste jednou: je to plne nerealne a nesmyslne nostalgie! Kazdy s puli Stworove znalosti musi vedet ze je to nesmysl... nesmysl jako ze to mohla byt nejlepsi kompbinace kapitalismu a socialismu a podobne... ouvej, to primo boli. Nic takoveho nemelo Madarsko ani Jugoslavie, byly to zasadne a vylozene socialisticke staty a kom. strana v nich mela zasadni postaveni zakotvene ustavou. Tak to je a ne jinak. Jo, dovolovali lidem jiste (omezene) svobody pohybu a podnikani ale to je ani zdaleka nemenilo na 'castecne kapitalisticke'.

Osobne si po te dlouholete zkusenosti dovolim rict, ze Dubcekuv pokus bylo absolutni a neskutecne diletanstvi.... a proto tak razne muselo skoncit. Prave tak jako nedavne dobrodruzstvi Saska-svilliho. Inkrementalni, gulaso-socialismus mohla byt daleko lepsi alternativa. A navic nemusela mit dnes pulka naroda prave tak nesmyslnou aversi k Ruskemu narodu. A mozna ani ten radar....

168610

21.08.2008 21:44

Před 40 lety...

RE: Pražské jaro 1968...

z.a.p 99.?.?.?

Mirdo nazdar, trochu Te ohledne tech Jugosu doplnim.
Byl tam take system policejni ostrahy i kdyz asi ne tak tvrdy jako u nas. Presto ale jeden cas cela Praha po hospodach zpivala "uz se ten stalinsky pooomniiik naklaaaniii, uz reje joziiifek rypaaakem v zeeemiii"! Takze, bylo to az tak zle? No v te dobe se odhaloval "kult osobnosti", ja vim. Bylo to 'trpeno', Tatka Chruscovik to povolil.

Byl jsem na jednom miste s jugoslavskymi prateli v otevrene hopode 'pod lipkami' a ja jsem si, domnivajic se ze jsem 'na svobode' zacal poustet hubu na spacir. Jeden mi ukazal prstem na jednoho kniratyho o dva stoly dal - podivej, mi rekl, ten s 'brkovima' - to je tajnej policajt. Mimojine jsem zazil tez spolecnost uprchliku ze srbske casti - nebyli rezimem ani trochu nadseni. Meli svou pekarnu a stat po nich sel jako slepice po flusu tak praskli do bot. Aaa, mohl bych mluvit dal.... ale co tim zmenim. Jo, z dalky je trava leckde zelenejsi, ja vim. Je jen vic podelana od krav.

168624

05.09.2008 00:44

Mráz přichází z Denveru

V mnohem s pisatelem nesouhlasim

z.a.p 99.?.?.?

pokud jde o bezne obcany Ameriky. Prave jsem se vratil, opet po nekolika letech, z kratkeho pobytu ve Statech. Lide jsou skveli. Nemluvim samozrejme o pul procentu naroda - tech kteri tlaci karu soucasneho rezimu. Z nekolika hovoru ktere jsem mel s beznymi lidmi na ulicich, na silnicnich odpocivadlech a v obchodech jsem vycitil jejich 'nenadsenost' pro rezim ktery maji. Americane jsou v podstate dobri i kdyz mozna tzv. jednodussi lide. Amerika je obrovska a lide si vetsinou vicemene hledi vlastniho zivobyti predevsim. Ja jim fandim (tem co se angazuji) v jejich zapase o skutecnou demokracii.... http://www.dailypaul.com/ Jestli ma svet nejakou nadeji, je to prave v jejich rukou.

Jo, a videl jsem na jedne kulne uprostred pole napsano Ron Povl. To musel napsat nejaky podsivka-cech. [velký smích]

169869

11.09.2008 13:46

11. září si vybralo další oběť

Pravda - co s ni?

Chachacha 99.?.?.?

Koho to zajima... i ty nejlogictejsi a nejjasnejsi pripady se stavaji casem "tajemstvimi". Proc to tak je? Je to jen proto ze kontrast mezi odvahou nekolika a strachem mnoha je tak velky na coz system hraje? Asi proto, ze to bije do oci prave takovym otresnym zpusobem. Asi to proto, ze souvislost mezi aktem a naslednymi akcemi je tak zrejma a evidentni.

Ruzni svedci provadeli sebevrazdy i v pripade JFK. Je to ta sama omacka, s mirne jinou prichuti. Vzpomente si na vyrok Billa Clintona kritizujiciho neverici tomase: "...jak se opovazujete!" Tudiz, jen to a mnoho jinych detailu naznacuje, ze je to (tzv. spiknuti) jiz zabudovano v systemu. Ze se s tim jiz 'narodil'. Neni nutno hledat nikde jinde. Vseho lze pouzit pro 'dobry stat', bylo kdesi napsano.

Z mnoha 'mensich' pozorovani na me dela dojem zvlaste toto: ocel z vezi byla stazena do narychlo vybudovane ohrady, ostre strazena a do dvou mesicu vylifrovana - do Ciny. Zajimalo by me zda nekdo v Cine delal metalurgickou analyzu. Prece je muselo zajimat jak kvalitni 'rudu' dostali. Sdeli nam to ti sikmooci pratele? Ale, vzdyt je to vlastne jedno.
Znat pravdu? A co s tim!

170315

13.09.2008 00:41

11. září si vybralo další oběť

RE: Dějí se zvláštní věci

chachacha 99.?.?.?

Dynamicke upravovani (doladovani) lzi a prepirani novych. Obvykla a osvedcena taktika prolhane kliky ve vlade.

Faktem zustava, ze bin Laden byl a pravdepodobne zustava duvernym pritelem rodiny Bushu. Behem 9/11 kdy krome Air Force One nikdo neletal, letali narychlo Ladinovi pribuzni ven ze Statu. Jen pro sichr.

170480

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 23 čtenářů částkou 3 324 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Řecké město Kalamata zrušilo záměr zavést 5G, občané se obávají zdravotních následků05.12.19 22:34 Řecko 0

Jsme palivem pro elitu05.12.19 14:36 Neurčeno 1

Společnost nám nějak fízlovatí už i v lese - udavači likvidují trampské osady04.12.19 03:19 Česká republika 4

Soud EU zamítl českou žalobu proti zbraňové směrnici04.12.19 02:54 Česká republika 3

Pavel Novotný v ruské televizi prosazuje zájmy Německa02.12.19 13:17 Česká republika 13

Babišův ministr Petříček: Přijetí dětí by neohrozilo odmítání kvót na migranty02.12.19 13:01 Česká republika 5

Potichu, ale jistě 02.12.19 00:48 Česká republika 2

Neziskovka z Prahy jednala tajně v Berlíně: Otevřeme migrantům české hranice dokořán01.12.19 21:46 Evropská unie 3

Tři pobodaní v Haagu, dva mrtví v Londýně: černý pátek v EU30.11.19 11:21 Evropská unie 2

Policie chce v Praze testovat sledování obličejů29.11.19 17:09 Česká republika 7

Slovensko chce po Británii své zlato. Haha, good luck29.11.19 15:51 Slovensko 2

Zjevnost předkolapsového stavu našeho civilizačního okruhu28.11.19 14:23 Francie 3

Jihem Francie zmítá islamismus a žhářství28.11.19 08:28 Francie 1

Které mobily emitují nejslabší a nejsilnější záření27.11.19 22:06 Německo 1

Rodiče, jejichž dítě po očkování umře, bude stát odškodňovat27.11.19 12:19 Česká republika 4

Orwell v praxi27.11.19 07:10 Čína 1

PCR se zbláznil, podívejte, co napsal26.11.19 20:17 USA 5

Státní moc zahájila stíhání stoletých starců Jakeše a Štrougala26.11.19 16:21 Česká republika 4

Síla Sibiře26.11.19 15:14 Rusko 3

Assange je na pokraji smrti a musí ihned do nemocnice, varují desítky lékařů25.11.19 23:33 Británie 0

Měnové kurzy

USD
22,99 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
30,26 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
15,71 Kč
Švýcarský frank
23,28 Kč
100 japonských jenů
21,15 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,72 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 003,14 Kč
1 unce stříbra
390,24 Kč
Bitcoin
168 076,93 Kč

Poslední aktualizace: 5.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?