Všechny příspěvky ze stejné IP adresy
Nalezeno 165 příspěveků, 3 různá jména: <nic>, Kingskid, Sam Ting Wong.
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
Na stránkách Osy je výzva pro autory, aby se nechali Osou zastupovat. Z toho pro mě vyplývá fakt, že Osa ani všechny autory nezastupuje, ale přesto za všechny penízky vybírá. Navíc, pokud si ji dáte do Google, vyjede Vám spousta článků o machinacích a čachrech, které se v této neprůhledné organizaci dějí.
Pro mě je naprosto nepochopitelné, že takhle neprůhledná a nedůvěryhodná organizace má právo bez omezení vybírat stamiliony.
Kopie pro vlastní potřebu už je také věcí minulosti. Stačí si přečíst pár článků o nejnovějších ochranách.
Tady se prostě na všech frontách stahují černé mraky. Nějak přestávám vidět světlo na konci tunelu...
mají možná dost jiných starostí na to, aby byli ochotní přemýšlet nebo se dokonce aktivně věnovat změnám. Současný systém do toho většinu z nás tlačí - pořád jen pracovat a pracovat, aby se daly zaplatit účty, úvěry, atd. A když má dotyčný chvilku pro sebe, nechce jít dělat revoluci, ale vydechnout si.
Tolik jen postřeh z reálu...
Proto se moje děti na TV nedívají. Pouštíme jim jen pohádky o kterých si myslíme, že jsou o něčem. Za dva roky půjde starší dcera do školy - tedy ne do státní, budeme ji učit doma sami.
Nechci mít z dětí dementy...
13.11.2007 08:55
Sedm zemí za pět let
RE: jo plánovat je jedna věc, praxe je zase jiná
Sam Ting Wong 213.?.?.?
A co když jsou USA jen nástrojem v rukách elit? Jakmile se jim tenhle koník vyčerpá a zdechne, přesednou prostě na jiného. Že u toho zařvou lidi jim jen vyhovuje. IMHO
Pokud je správné svrhovat nelegitimní vlády, pak vláda ožralého kovboje z Texasu je v pořadníku. Akorát mi tu chybí ten Limonádový Joe, který to měl provádět (poněvadž on jediný nemá máslo na hlavě).
potřebují senzace, aby mohla prodávat reklamu. Když to vypadá, že se bude konečně dít nějaká "show" přímo u nás, tak tomu pokušení prostě neodolala a ještě si to kapku "přisenzačnila", aby si zajistila čtenost a sledovanost. Samozřejmě spolu s tím mohli někteří žurnalisté prokázat servilnost svým páníčkům, což zase přispěje k jejich blahobytu a dostanou od páníčka cukříček.
Demokracie, pokud už není úplně mrtvá, je velmi bledá a leží na smrtelné posteli. Topolánek a další US-řiťolezci jí dávají obklady na ústa místo na čelo, aby náhodou nemohla začít mluvit a volat o pomoc.
jak se nám tu uchytil newspeak. Autor článku to popsal trefně. Elity říkají černé bílá a lidi to ignorují. Mají totiž dost svých starostí, aby uživili rodinu apod.
Těch pár, kteří se rozhodli bouřit aktivně hned slíznou nálepku "extremista, neonacista, antisemita, fašista...". Je to takový bulsh_t, že by jeden brečel.
Napadá mě, proč by měl občan být vázán poslušností ke státu a vládě, která na něj se_e? Jediný důvod, který mě napadá, je ten, že mafie - pardon vláda - má svoje bijce, kteří občana zmrskají hned, jak projeví snahu dostat se z jejích spárů...
teď jde jen o to, jak jich dosáhnout. Když jim to neodhlasujeme v referendu, tak si kluci mazaní podepíšou smlouvičku a hned začnou zavádět změny, které se dají zvrátit jen za cenu velkých obětí. Centralistické hospodářství je toho dobrým příkladem - ten vyrobí cukr, ten víno a ten zase něco jiného, hlavně aby jeden nevyráběl všechno a aby, nedej Bože, nebyl soběstačný. To by z něj taky mohl být terorista a zpátečník, ošklivý škůdce při strojení světlých zítřků (samozřejmě světlých jen pro elity).
cizinci se integrovat snaží. Určitě jste už zaregistrovali vietnamské teenagery, jak se po městě prochází se svými českými kamarády a spolužáky. Vietnamci dávají svoje děti na hlídání do českých rodin, aby se pořádně naučili česky. Děti chodí do školy a vzdělávají se. Vietnamští stánkaři sice nejsou moji oblíbenci (co se týká způsobu vedení jejich živnosti - pašování apod.), ale oceňuji, že se snaží integrovat. Tuto snahu jsem příliš nezaregistroval u našich kakaových spoluobčanů, kteří se na našem území pohybují podstatně déle než Vietnamci.
Nabízí se otázka, jak postupovat, když o integraci nestojí, ale o dávky z našich peněz ano? Osobně vidím pouze dvě volby - bu integrace a s ní spojené výhody nebo rezervace a tam ať žijí podle svého a za své.
Btw, rasista nejsem, mám mezi kicány kamarády, kteří jsou slušní, ale je jich žalostně málo.
Píšete o ozdravném účinku na společnost. To mi přijde jako totéž. Nepochopte mě špatně. Zvědavce čtu rád a často, ale tenhle článek je prostě úplně mimo a úplně odporuje tomu, proč tu Zvědavec je.
25.01.2008 10:56
Přeměnou OSN se plánuje vytvořit \'Nový světový pořádek\'
Krásný svět
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Až zkrachovalé země postaví na nohy "armádní tvůrci míru" a půjčka od Světové banky, to se jistě bude v dané zemi krásně žít
Ještě by mohli přidat, že pro maximální zrychlení a nejvyšší možnou operativnost "pořádkových" sil by se tyto síly neměly nikomu zodpovídat, poněvadž to by je mohlo zdržovat v jejich záslužné (budoucí) práci a utrpení obyvatel zkrachovalé země by se zbytečně protahovalo. Důstojníci budou také vycvičeni v rozpoznání teroristů, takže nebudou potřeba ani soudy a temné živly budou hned převáženy na Guantanámo, popřípadě likvidování na místě.
To by jeden
Je to skutečně zajímavé. Jaká by asi byla reakce médií pokud by Mr. Havel požadoval "humanitární" bombardování Izraele za jeho barbarské zacházení s Palestinci? Někdo je holt dotknutelný a jiný zase ne...
Na jednu stranu je to těžké. Jak vlastně poznat a určit, komu spravedlivě patří ta která země? Možná se pletu, ale není to tak, že většina dnešních států z daného území vytlačila/vybila jiné kmeny (etnika, národy) a zabrala si zem pro sebe? Podle čeho spravedlivě posoudit vlastnická práva na území?
Asi je to hloupý názor, ale zem by měla patřit těm, kteří na ni přišli první - tj. obsadili prázdné území a začali ho kultivovat. Bohužel, dnes těžko zjistíme, kdo byl kde první a už vůbec to dnes nenarovnáme. I my jsme z našeho území vyhnali jiné národy/kmeny. V historii se událo mnoho křivd a za všechna ta tisíciletí se vytvořily tak složité vazby, že není možné je dnes úspěšně rozplést. IMHO je pouze možné chovat se jako lidi a udělat kompromis tak, abychom mohli společně žít v míru a vzájemném respektu. To je ale čirá fantasmagorie snílků, která nemůže nastat, protože jsou lidé, kteří z nesvárů těží a je jim jedno, jakou za to ti druzí zaplatí cenu.
Mojí útěchou je víra, že Ježíš se má vrátit a pod Jeho vládou dosáhne lidstvo míru, po kterém vlastně většina z nás touží.
19.03.2008 16:27
Dvojí občanství – a loajání jsme vůči komu?
Docela mě zaujalo,
Sam Ting Wong 213.?.?.?
že v Litvě se stal prezidentem Američan. U nás to zkoušel "Čech" Švejnar. Že by další způsob, jak upevňovat US hegemonii? (A potažmo moc loutkařů v pozadí.)
20.03.2008 08:35
Hrdina, profesionál nebo spíše oběť?
Je mi líto jeho rodiny,
Sam Ting Wong 213.?.?.?
bohužel to nijak neospravedlňuje jeho účast na okupační misi, do které ČR nic není. Svojí službou v Afgánistánu podporoval (mimo jiné) zabíjení afgánských otců. Jsou snad afgánské rodiny něco méně než české nebo americké? Potřebují afgánské děti svoje rodiče méně než ty naše?
S velkou pravděpodobností se dá čekat velký teátr kolem úmrtí tohoto vojáka, který bude zneužitý k manipulaci veřejnosti a ospravedlnění nelegitimní a nelegální agrese vůči cizí zemi. Nebo snad "chlap s gulama" zase řekne něco, co má hlavu a patu?
20.03.2008 10:14
Hrdina, profesionál nebo spíše oběť?
RE: Žádný hrdina ani oběť - NEchamtivý
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Jen doufám, že pokud tu nakonec bude radar i s US posádku, tak Vy a Vaše rodina nenarazíte na vojáka, co má rád adrenalinové sporty...
No já nevím, nevycvičili si Al-Kajdu američani? Jeden brutální režim znám - mučí tam vězně, zatýkají a zavírají lidi bez soudů - USA!
21.04.2008 09:43
„Návrat k iráckým hodnotám“: Fallúdža byla rekonstruována jako „ohromné vězení“
Člověk
Sam Ting Wong 213.?.?.?
by na to rád něco napsal, ale nedostává se mi slov...
si vlastně pořád hrajeme na demokracii? Proč za ní umírají lidé a proč se "exportuje" do všech možných zemí, když je to jen prázdné slovo? Dnes a denně můžeme z činů našich i cizích politiků nad slunce jasně vidět, že žijeme v jakémsi druhu feudalismu. Ti, kdo drží v rukou moc, dělají vše pro to, aby obešli názor lidu a prosadili cizí zájmy. Naše vláda v čele s Topolánkem zrazuje národ pro cizí zájmy - ať už americké nebo pseudoevropské.
Funguje tu vůbec demokracie? Má obyčejný člověk možnost jejího vymáhání? Jak můžu žalovat tyhle zrádce, když nemám peníze na soudní spory?
Snímek obrazovky jen samotného okna aplikace se v Ubuntu dá udělat stisknutím Alt+PrintScreen. Nemusí se to pak ořezávat.
14.08.2008 10:25
USA na cestě do Perského zálivu, blokáda nebo válka proti Íránu?
Miluji tyhle věty
213.?.?.?
...moderní policejní stát jako nástroj k „zachování západní demokracie.“...
Až vám policie zavře příbuzné a umučí je k smrti, popřípadě je jen zmrzačí, budete vědět, že vás zachránila od velkého nebezpečí...
většina lidí sleduje jen TV "zpravodajství" a tudíž nasaje naservírovaný obrázek o stavu světa. Za pár dní to bude zase jiná událost. Člověk, který sleduje jen zmanipulované tzv. zpravodajství je beznadějně ztracený v účelových konstrukcích a polopravdách a nakonec s radostí přijme NWO jako svoji záchranu před zlými teroristy, Rusy, ufony a kdoví, koho si ještě propagandisti vymyslí...
Najít v tomhle všem pravdu je nadlidský úkol. Skoro jako zachovat si zdravý rozum a úsudek.
že ta knížka není někde ke stažení. Velmi by mě to zajímalo.
Orwell byl prorok - to snad ani není možné, jak přesně naši dobu a dění popsal.
Orwella už doma mám. Myslel jsem knihu od té soudkyně.
27.08.2008 09:55
Vzpurné Rusko uznalo nezávislost rebelských oblastí Západu navzdory
RE: .
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Proto si v júesej nechali zbourat WTC. Národ byl hned zmobilizovaný do války proti terorismu.
Jinak znepokojení amerického prezidenta mě fakt rozesmálo. To musí být fakt něco strašně závažného, když ho neznepokojuje půl milionu mrtvých dětí v Iráku, ale situace v Abcházii... Není tu nějaká jiná planeta? Chci se odstěhovat.
na kuřácích vadí, když si zapálí vedle mě a kouř jde na mě. V tom je asi hlavní problém. Když si kouří někde jinde, je to jejich věc.
Čímpak to čím, že to naši "lídři" nevidí? Že by příslib teplého místečka a doživotního zajištění?
To jsem zvědavý, kdy nám také příhodně upraví historii, aby nemohlo docházet ke svárům mezi členy Unie. Např. druhou světovou začali Japonci a Hitler byl Kubánec...
co si zaslouží lidi, kteří mohou takhle týrat jiné lidské bytosti?
Hraji online hru Divoké kmeny. Náš kmen je druhý největší mezi asi 300 dalšími. Jelikož jsme silní diktujeme jiným podmínky a vůbec nás nezajímá, co si myslí slabší kmeny. Buď jsou s námi nebo je převálcujeme.
A to je jen hra! Co teprve, když jde o skutečnou moc a vliv! Proč to lidi nevidí?
26.03.2009 15:53
Policie provedla razii u majitele domény wikileaks.de
Vláda
Sam Ting Wong 213.?.?.?
nás bude chránit i kdyby nás měla zavřít na Guantanámo, mučit a zabít. Naše bezpečnost je jí nade vše! No není to krása?
06.04.2009 15:08
Blíží se konec nezávislého myšlení na internetu?
Síla médií
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Co k tomu dodat?
Prostější občané to mají v tu ránu v hlavě srovnané: zajímáš se o konspirační teorie = jsi nebezpečné individuum. Což vyústí v automatický odsudek bez diskuze o faktech. A to se některým lidem náramně hodí...
Je prostě potřeba posilovat image USA jako těch nejlepších, nejhodnějších, nejdemokratičtějších, nejúžasnějších, nejkrásnějších atd.
Pak se může na Václaváku objevit americké lejno a všichni se s ním natřou, protože to bude tak skvělý pocit, mít na sobě lejno z tak skvělé země
08.04.2009 13:45
Cirkus Obama
RE: Kdo napsal muziku podle které nový komediant tancuje...
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Taky mám pocit, že si nás Obama spletl s Izraelem...
14.04.2009 11:55
Pořad Ďáblův advokát v holandské televizi možná přispěl k hledání pravdy
RE: Je zajímavé, že se Bin Ladin k útokům sám přihlásil
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Jo jo, přesně jak říkáte... a budově číslo 7 stačil pohled na ten oheň vedle a zhroutila se z toho také.
Hlavně, že my jsme podle Vás pitomci
24.04.2009 15:15
Projev íránského prezidenta Ahmadinejada na Durbanské konferenci OSN o rasismu
Antikampaň
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Však v Izrahelli už vyčlenili truhlici šekelů na očerňující kampaň proti Iránu. Je zajímavé, že se ani netají s tím, že účelem kampaně je poškození obrazu Iránu v očích světové veřejnosti. Kdyby aspoň tvrdili, že chtějí odhalit pravdu o zlém Iránu, ale s tím už se ani nenamáhají... prostě to řeknou na férovku. Škoda, že lidem nedochází, že taková kampaň znamená, že se nám (veřejnosti) budou předkládat pokroucená fakta o Iránu a jeho prezidentovi.
Jinak projev je velmi zajímavý, škoda, že obsahem se nebude nikdo zabývat. Jednoduše se to zamete pod koberec jako "antisemitismus" a je to. Žádné vyvracení argumentů apod.
Ještě se vynořuje jedna zajímavá strana:
Česká pirátská strana
27.04.2009 08:59
Izraelský ministr zahraničí: Amerika akceptuje jakékoliv rozhodnutí Izraele
Mají to holt vymyšlené
Sam Ting Wong 213.?.?.?
a jsou čím dál drzejší.
Z jedné strany valí globalizaci, aby si skrze jimi vlastněné korporace přivlastnili celou planetu a z druhé strany nás drží v šachu holokaustem, abychom jim do ničeho moc nekecali. A asi by se našli i další páky, kterými si pojišťují svoji pozici.
28.04.2009 15:01
Jedna dvě, virus jde, virus si jde pro tebe
RE: tiez suhlasim,
Sam Ting Wong 213.?.?.?
+1
29.04.2009 10:02
Lékaři podávají mrazivá svědectví o zvěrstvech v Gaze
RE: Israelci jen pokračují v tom,co začali, od popravy egypských vojáků do...
Sam Ting Wong 213.?.?.?
V rámci dnešní demokracie a její "svobody slova" Vás brzy někdo sejme za to, že schvalujete Hitlerovy myšlenky (nikdo nebude řešit jaké, rovnou dostanete nálepku fašista, vrah atd.). Diskuze se nepřipouští.
Musíme se prostě vyrovnat s faktem, že demokracie je iluze, svoboda slova dožívá a otěže drží v rukou lidé, kteří používají holokaust, aby mohli vydírat celý svět. Nic se přitom neohlíží na skutečnost, že i jiné národy trpěly a některé dokonce ještě víc než Židé.
V tomto světě a této společnosti už nám v podstatě nikdo nic negarantuje (pokud se bavíme např. o Listině základních práv). Ke všemu se dodává "ale", čímž se naše práva relativizují a nám v podstatě odebírají.
Musíme k tomu zaujmout svůj vlastní postoj a cestu, jak se svých práv domoci. Ale můžeme také zůstat žít v pohodlném světě televizních reklam, bulvárních zpráv, sportovních přenosů a pak dožít "pod ochranou" v nějaké Fema kempu...
30.04.2009 08:48
Lékaři podávají mrazivá svědectví o zvěrstvech v Gaze
RE: Nadřazená rasa vládne nejen Palestině
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Když zmiňujete ty strany konfliktu, bylo by dobré si uvědomit, že nejsou dvě, ale čtyři. Na obou stranách (Izrael vs. Palestina) stojí vždy obyčejní lidé a politici. Sám si jistě dokážete uvědomit, že zájmy lidu nejsou vždy totožné se zájmy politiků. Troufám si tvrdit, že obyčejní Izraelci a obyčejní Palestinci jsou schopní společně žít ve společném státě nebo nějaké federaci. Kdo toho není schopen jsou politici, kteří až příliš často zastupují zájmy různých lobby, které jim platí dovču apod.
Strávil jsem nějakou dobu v poválečné Bosně a při rozhovorech s místními jasně vyplynulo, že Srbové a muslimové (Bosňáci) byli přátelé (na úrovni obyčejných lidí), kteří spolu vycházeli, navštěvovali se, prostě žili společně ve stejných městech. Ale to se bavíme o společnosti lidí, nikoli o ideologiích, které tyto obyčejné lidi dostávají (záměrně) do nemožných situací, kdy dochází k tragédiím.
Žádný konflikt není nesmiřitelný. Je tu jedna věc, která může zažehnat jakýkoli konflikt - říká se tomu odpuštění. Toto slovo se bohužel v politickém slovníku nevyskytuje a nikdo ho nepropaguje. To by totiž nastal obrovský propad v prodeji zbraní a spousta dalšího špinavého byznysu by skončila na huntě.
30.04.2009 09:40
Projev, který jste neměli slyšet
RE: Umlčování dlouho nevydrží
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Před pár dny jsem shlédl film Defiance. Při záběrech, kdy němečtí vojáci vyháněli běloruské Židy mě celkem dost trklo to, co říkáte - lidé nerozlišují. Mají velkou tendenci házet všechny do jednoho pytle a z toho pak vznikají tragédie.
V naší době se takové nerozlišování týká několika úrovní. Jednak prostodušší lidé začnou nenávidět všechny Židy, když vidí, co izrahellská armáda provádí Palestincům a pak také Systém pronásleduje každého, kdo kritizuje Izrael nebo pochybuje o některých tzv. faktech. V tzv. boji proti antisemitismu se nerozlišuje skutečný antisemitismus a např. kritika ohýbání části historie, která se týká Židů.
Duke trefil hřebíček na hlavičku - svoboda slova je fikce, pokud jsou povoleny jen určité názory. A že tomu tak je jsme svědky dnes a denně. Stačí se začíst do našich "objektivních" novin a zpravodajských portálů. Tyto tzv. zpravodajci nepřináší informace o dění a myšlenkách ve společnosti, oni se je snaží vytvářet a manipulovat. Opět se nabízí otázka: Komu to prospívá?
a podíval jsem se do oficiálních statistik.
V roce 2008 zemřelo v ČR na různá onemocnění 54072 mužů a 53866 žen.
Na chronickou ischemickou nemoc (choroba) srdeční zemřelo celkem 15732 osob.
Na infarkt myokardu zemřelo 7310 osob.
Na cévní mozkovou příhodu zemřelo 5885 osob.
A to se prosím bavíme jen o České republice.
Ve světě na ptačí chřipku zemřelo dohromady několik stovek lidí. Nyní máme pár desítek obětí prasečí chřipky a to se ještě neví jistě, zda skutečně podlehly tomuto viru.
Když si porovnám výše uvedená čísla, tak bych se musel domnívat, že právě probíhá supermegapandemie ischemické choroby srdeční.
K čemu je vlastně zákon o šíření poplašné zprávy?
Holokaust v6.0 je skutečně zaklínadlem, které boří/odstraňuje veškeré argumenty. Proti němu nic neobstojí a pod jeho rouškou se prosadí ledacos. Ještě by ho mohly začít prosazovat missky a místo tradičního přání světového míru by si mohli přát, aby všichni věřili aktuální verzi holokaustu.
Skutečně mě dojímají Langerova slova o ohrožení demokracie. Kde je ta demokracie, která je ohrožená? Snad to není to, co reprezentuje jeho strana? Nebo měl na mysli EU či snad USA? To, že si můžu v Mekáči vybrat mezi různými menu nebo přepnout na jiný sportovní kanál mi nutně jako demokracie nepřipadá...
Nebyla to právě ODS v čele s Topolánkem, kdo navzdory více než 70% veřejnosti tlačila US radar do naší země? Kdo tady ohrožuje demokracii (česky řečeno vládu lidu)?
Vzrůstající extremismus je jen důsledkem stavu naší společnosti. Lidé jsou čím dál více frustrovaní, že se neřeší skutečné problémy, nýbrž jen zástupné a populistické. Proč Langer nezatočí s drogovými dealery, obchodníky s bílým masem a podobnou pakáží? Odpovím si sám, protože na ně nemá, tak si vyskakuje na ty, které by snad mohl zvládnout. Stejně jako ve světě ženou kdejakého pohlavára do Haagu za válečné zločiny, ale netroufnou si na největšího zločince ze všech. A princip je opět stejný, troufnou si jen na slabší, ale mají pořád plnou hubu keců o demokracii, spravedlnosti a dalších pojmů, které jsou jim ovšem velmi cizí.
Připomněl jste mi seriál Legend of the Seeker. Seeker usiluje o zničení krutovládce Darken Rahla, který zase naopak chce zničit Seekera. Někde v šestém nebo sedmém dílu je Seeker polapen a předán nějaké sadomaso čarodějnici na "převýchovu". Darken Rahl si totiž uvědomil, že když Seekera zabije, udělá z něj mučedníka. Naproti tomu, když pomocí mučení udělá ze Seekera loutku, poslouží mu mnohem lépe a jeho temné vítězství bude dokonalé, protože lidi milují a následují Seekera.
Současná politická realita mi připadá dost podobná, viz kauza Zündel. Darken Rahl našeho světa ovšem nepoužívá pouze sadomaso ježibabu, ale i další nástroje - úvěry, ceny, pandemie, očerňování, falešné zprávy, ... (doplňte si sami), aby se Seeker v nás přestal vzpírat a stal se jeho loutkou, kterou po použití vyhodí.
Stejně jako se dají vyrobit atentáty od Al-Kajdy se dají vyrobit i extremisté a teroristé. A pokud to neproflákne někdo zevnitř, tak se to veřejnost nedozví, popř. za dlouhou dobu, kdy už to bude jedno. Podobně jako ZHN v Iráku - řeší dneska někdo, že se tam nikdy nenašly? Neřeší, ale jako záminka to posloužilo skvěle. Ve stejném duchu se dnes mohou placení provokatéři podílet na výtržnostech, díky kterým se připraví půda pro likvidaci nepohodlných občanů, kteří budou zaškatulkováni do patřičných kategorií a tak jako v době inkvizice bude stačit výkřik :"ha, terorista!" nebo "ha, extremista!" a mašinerie se rozeběhne bez dalšího zkoumání faktů a činů.
Tzv. demokratické země dnes dělají totéž, za co byli souzeni nacisté v Norimberku a média jen nadšeně papouškují předžvýkané "zprávy" a "informace" a namísto odhalování zakrývají.
11.05.2009 12:04
Lisabonský hon na Klause Zdroj: CTK
RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Tzv. jednomyslný systém vytvářel tzv. právo veta což znamená, že nesouhlas jedné jediné země EU zablokoval přijetí návrhu.
V poslední době to nějak neplatí. A hlídací psy demokracie spí...
14.05.2009 15:17
Prozrazený dokument skupiny Bilderberg z roku 1955 načrtává plán jednotné evropské měny
RE: Casovy faktor je vzdy problem.
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Můžete upřesnit tu větu ohledně osamostatnění 34 států, případně přidat nějaký link? Děkuji!
21.05.2009 09:06
Ještě jednou k článku Na židy dojde až pak
RE: neřešitelný problém
Sam Ting Wong 213.?.?.?
A jak byste to vysvětlil lidem, kteří tam celé generace žijí? Jak by se Vám líbilo, kdybyste postavil dům a pak by Vás někdo přišel vystěhovat, protože území bylo vyčleněno pro Romskou republiku?
že Obama je jen prezident USA. On je to také ředitel zeměkoule. Třeba by mohl pořešit i situaci v Chánově
Možná kdyby sami Cikáni začali něco dělat pro svoji komunitu. Mám na mysli ty, kteří mají vysokoškolské a středoškolské vzdělání. Měli by zformovat organizace, které budou podporovat lepší docházku cikánských dětí do školy, dohlížet na úroveň vzdělávání dětí a vůbec si ohlídat, aby cikánská komunita přestala degenerovat a naopak se začala rozvíjet (ve smyslu větší civilizovanosti).
Pokud mohou být černoši lékaři, právníci, zpěváci atd., proč by nemohli být i cikáni? Možná je jejich průměrné IQ nižší než průměrné IQ bílých Čechů. To ovšem neznamená, že mezi sebou nemají talentované lidi, kteří mohou být prospěšní a pomoci těm svým, kteří na tom tak dobře nejsou.
Vzdělaní Cikáni mají tu výhodu, že rozumí prostředí a kultuře, ve kterém se jejich komunita nachází a mohli by své vzdělání využít v tomto směru.
A pokud by se nechtěli civilizovat jako my, ať klidně kočují, ale jen za podmínky, že budou respektovat naše práva a zvyklosti. Pak se budou mít dobře oni i my.
25.05.2009 10:22
Noční můra Ameriky – Obamova dystopie
Jsme na cestě do pekel
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Už jen idealisté si mohou myslet, že nás čekají světlé zítřky. Budoucnost planety, nebo spíše lidské civilizace je ponurá a neveselá. Ovčané to samozřejmě příliš nepociťují, protože v Mekáči je pořád otevřeno, v kině se promítají americké trháky a TV reklamy jsou tak hezky barevné, plné sympatických tváří.
Možná by Zvědavec mohl zařadit rubriku Přežití a shromažďovat v ní informace o tom, jak přežít v nadcházejících dobách.
26.05.2009 10:33
Celostátní program pro sledování SPZ může (a bude) monitorovat protiválečné aktivisty
SPZ
Sam Ting Wong 213.?.?.?
To by mě zajímalo, co by se dělo, kdyby lidi začali přehazovat SPZ na autech?
Systém sice může pomoci při odchytávání kradených aut, ale zloději jsou většinou o krok napřed, takže nakonec to stejně skončí jen u buzerace obyčejných lidí.
jsou pro mě nevolitelné strany, jedna jako druhá. Za jejich vlád se neřeší podstatné věci, jen se vydělává a zajišťuje budoucnost korýtkářů.
Pohled na Paroubka s vajíčkem na hlavě je pro mě vítaným zpestřením politického dění, přestože jsem skoro přesvědčený, že je to součást konfrontační kampaně ODS.
Ze současných vládních stran nehodlám volit ani jednu a je mi upřímně líto voličů, kteří se rozhodují pouze mezi modrými a oranžovými. Myslím, že jsme už viděli, jakým stylem vládnou a jak moc jim záleží na našem blahu, jak moc naslouchají hlasu veřejnosti atd.
10.06.2009 12:04
Americký zájem o oblasti kolem Kaspického jezera bude pro Rusko problém
RE: Rusko ma porad nejaky problemy
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Nebyl by nějaký odkaz ohledně toho setkání armádních špiček USA a Ruska?
Máte pravdu. Sem k nám se dostanou jen kusé informace a desinformace. Většina veřejnosti samozřejmě bude za "pravdu" považovat sdělení z iHeute a TV Nova.
Nedělám si iluze, že současný prezident Iránu je nějaký svatoušek, ale aspoň na rozdíl od prezidenta USA neposílá svoji armádu vraždit lidi po celém světě.
Držím Iráncům palce, aby si nenechali sr*t na hlavu a obhájili si svoji suverenitu!
29.06.2009 08:57
Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno
Vivat svoboda slova
Sam Ting Wong 213.?.?.?
A máme tu další potvrzení, že svoboda slova je pouze líbivý termín, který v našich končinách nemá žádný obsah. Jakmile se kriminalizuje historické bádání a debata o historických událostech, tak jsme v totalitě, přinejmenším myšlenkové.
Jsem zcela přesvědčený, že toto "vyšetřování" má za cíl zastrašit. Je velmi smutné, že po 20 letech "osvobození" od socializmu tu máme opět nedemokratické metody v plné parádě.
Zároveň věřím, že i ve státní správě jsou lidé, kteří cítí, že systém nefunguje podle demokratických principů a nebudou se podílet na zneužívání státní moci při potlačování svobod a práv občanů.
Ty podmínky tam bohužel jsou a deklasují tak svobodu na povolení říkat dovolené názory.
29.06.2009 14:57
Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno
RE: Přátelé, § 165 Trestního zákona platí ovšem pro každého z nás,
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Nepatrně Vás opravím, pan Stwora se trestného činu nedopustil. Pokud je mi známo, tak ho jisté zájmové uskupení obvinilo, což samo o sobě není důkazem trestného činu. Předchozí posudky, zkoumající článek, který je nyní předmětem obvinění, podezření ze spáchání trestného činu nepotvrdily. Nyní bude záležet vše na tom, zda se celá věc bude posuzovat nestranně nebo tendenčně - a přiznejme si, že zde jistá objednávka na výsledek existuje.
Takže pište, blogujte, šiřte informace o způsobu, jakým se dnes nakládá se svobodou slova, informujte další čtenáře, že už se opět hrozí žalářem za názory, které neschválila "vláda a strana" (v tomto případě i za pouhý překlad cizího názoru).
30.06.2009 15:05
Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno
RE: LIDI, TAK CO UDĚLÁME ????
Sam Ting Wong 213.?.?.?
"opatření ... nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých..."
Kdo určí, která jsou ta správná "nezbytná opatření"?
A co je potom tou zárukou mé svobody projevu a práva na informace? Co to vlastně znamená "právo na informace", když se nesmím zabývat studiem informací ohledně konkrétní historické události?
Obávám se, že právní systém se mění v náboženský, kde dogma/kult je nezpochybnitelné bez ohledu na fakta. Heretici se prostě hodí lvům nebo na hranici, protože dostatečně pokorně nevzhlíželi k předmětu uctívání.
Král James si při překladu Bible (King James Version) dohlédl na to, aby biblický text posiloval roli krále a důležitost náboženské hierarchie a tím si zajistil poslušnost poddaných. Dnes se místo změn v biblických textech provádějí změny v právním systému. Cíl je stejný - loutkaři si pojišťují pozici a moc. Bohužel pro nás obyčejné lidi jsou v tom velmi dobří a naše svobody už jsou jen iluzí.
Rád bych odpověděl na autorova "proč" v závěru článku: protože systém není náš, ale jejich.
Třeba dnes vyšel na Ihned.cz článek o šéfovi Čezu, kterak mu jeho pozice umožňuje ovlivňovat přijímání zákonů. On si to pochvaluje a ospravedlňuje potřebou zajistit dobré podmínky pro podnikání jeho firmy. Modlou dnešních elit je zlaté tele a jejich vlastní zisk. Pokud by se mezi ně dostal někdo se skutečným zájmem o blaho lidí, tak ho buď zkorumpují nebo odstraní.
To přirovnání k inkvizici se mimořádně povedlo. Dnes se na dobu inkvizice díváme a kroutíme hlavou, jak to bylo ujeté. Málokomu dochází, že dnes probíhá to samé, jen mnohem subtilněji a mazaněji.
Ohledně popírání magického čísla 6 milionů. Podle čeho si máme vybrat správnou verzi? V minulosti se psalo o menších číslech. Když dnes uvěříme 6 milionové verzi, protože o tom psali na iHeute, budeme možná zítra popírači, protože někdo zjistí, že to bylo 7 milionů.
které můžeme čekat, budou k horšímu. Zřejmě se sem tam podaří narušit obklíčení a pozdržet nastolení globální tyranie, ale celkový trend je už dnes nezvratný. Elity mají k dispozici příliš mnoho peněz, moci a vlivu, aby v poklidu na české nespokojence poslali českou policii a soudy, na americké nespokojence americkou policii atd. a "legálně" je umlčeli pod jakoukoli vykonstruovanou záminkou. Když nic jiného, tak vám přišijí nějakou psycho nemoc a zavřou do blázince na zotavení...
Společnost je rozdrobená, vazby zpřetrhané, hodnoty převrácené - velmi těžko se v takových podmínkách formuje nějaký odpor. Zvlášť, když nám tu všude pobíhají vyškolení agenti (jak bylo popsáno v jiném článku) a bez skrupulí chrání naše "demokratické" zřízení. Asi nepostřehli, že demokracie není Topolánkův vztyčený prostředník a ignorance hlasu veřejnosti.
23.07.2009 14:05
Internetoví surfaři dostávají plat za šíření izraelské propagandy
Truhlíci
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Tak tahle zpráva musí naštvat všechny ty truhlíky, co dělají Izraeli užitečné idioty zadarmo
23.07.2009 14:22
Včelí medvídci jsou neonacisté
RE: Ani ten krasnej slovenskej vyraz
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Samostatnou kauzou zřejmě bude film "Cikáni jdou do nebe", pardon "Romové jdou do nebe". Tady by se mohlo jednat a skrytou narážku na nějaký pogrom a to nelze tolerovat.
27.07.2009 15:07
USA nemají v byznysu vraždění co dělat
Upřesnění pro ovčany
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Cokoli dělá Amerika a Izrael je legální, legitimní, spravedlivé a demokratické. Všechno ostatní je terorismus, nacismus, rasismus, netolerance, šíření nenávisti, antisemitismus, homofobie atd. atd.
29.07.2009 15:55
Izrael by rád zkolonizoval část Iráku v rámci „Velkého Izraele“
Jen tak dále
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Rovnou pak můžeme také pomoci s ustavením Velké Albánie, Velkého Srbska, za úvahu by stála i Velkomoravská říše. Samozřejmě nezapomeňme ani na Velkoněmeckou říši a další se jistě najdou také. To bude všude míru a klidu!
že se ta různá bratrstva, která cikány neustále "civilizují" nepustila do jednání s cikánskými barony, králi a vůbec s představiteli cikánské hierarchie. Počítám, že bez nich k žádné změně nikdy nedojde a loutkaři to jen použijí proti nám.
03.08.2009 09:36
Cheneyho tajný tým zapleten do sabotáží a atentátů
Dnes nedotknutelní
Sam Ting Wong 213.?.?.?
zítra na ně bude zatykač. Mezitím budou nahrazeni jinými nedotknutelnými, kteří zase udělají další kus špinavé práce, ale nikdo na ně nebude smět ukázat prstem. Pak se jich zase zbaví a nahradí dalšími loutkami. A z nás budou zatím dělat blbce do aleluja.
Nejvíce mě děsí propracovanost téhle agendy. Oni dokáží úplně všechno otočit proti nám. Když nic nepodnikneme, tak si jedou po svém, když se naštveme, tak infiltrují, překroutí a zase jedou po svém. Když sami rázně zatočíme s grázly, začnou nás perzekuovat a zavírat a opět si jedou po svém...
Každý (nebo alespoň hodně lidí) vidí, jak je tenhle "demokratický" systém prohnilý, ale zároveň si ho pořád chrání a s ním i všechny ty příživníky, kteří se nechávají platit lobisty za vytváření zákonů, které naší zemi a jejím lidem neprospívají.
Je to postavené na hlavu. Lékaři a učitelé nám utíkají, protože nejsou dostatečně ocenění, ale šéf Čezu dostane 600 melounů odměnu. Na druhou stranu je to dobrý způsob, jak nás udržovat v permanentní nasr*nosti a čekat na naši chybu, za kterou by nás pak mohli sejmout.
Vynikající termín, který trefně vystihuje pravou podstatu ústavních práv a listiny svobod, pardon, sobot!
17.09.2009 10:12
Newyorská policie zatkla židovský gang, který pašoval orgány alžírských dětí
Není na škodu
Sam Ting Wong 213.?.?.?
když se tu sem tam nějaký hoax objeví. Minimálně je v diskuzi hned vidět, že zdejší čtenáři si ověřují informace a zdroje. A člověk se aspoň nestává pasivním příjemcem hotových pravd, ale musí používat i hlavu - což se nevyžaduje u mainstreamových zpráv.
17.09.2009 10:41
Za zločiny 11. září stojí Amerika, tvrdí herec Charlie Sheen
RE: Divné, že...
Sam Ting Wong 213.?.?.?
To že chce někdo zničit katolickou církev mě nijak nepohoršuje. Stejně je to paskvil, který má s Kristovým učením jen velmi málo společného.
Tak ať si kluci dají do držky a nechají nás na pokoji.
29.09.2009 09:08
„Inteligentní“ kamery preventivně zabraňující zločinu budou k dispozici během několika let
To bude svoboda a blahobyt
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Až budou tyhle kamery na ulici, to bude život. Všichni půjdou nacvičenou rychlostí krou, nebudou se otáčet za holkama a raději ani nehnou očima. Nikoho na ulici nepozdraví, protože by to protiteroristický mikrofon mohl špatně vyhodnotit...
To bude nádherná doba
A to oddělení se může klidně jmenovat Precrime.
No tak tedy ... ehm ... ať tedy žije ta demogracie ... nebo co to je...
Když se USA rozhodnou, tak holt musí všechno stranou. Hlavně, aby se neusmyslel někdo další, že chce taky rozhodovat a nezačal nám demontovat tu, jak se tomu ... jo, demogracii. To by pak na tom světě byl úplnej bordel.
01.10.2009 13:43
USA a Velká Británie platí 10 bilionů dolarů za udržení iluze o stabilitě
Někdo se má dobře
213.?.?.?
To jsou slušná čísla - ten zahraniční dluh. A kdopak je věřitelem? Ta osoba bude za chvíli vlastnit celý svět.
07.10.2009 14:02
Japonsko prověří tajné bezpečnostní dohody s USA
RE: Japonsko a Německo bylo poraženo a okupováno!!!
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Jen dodám, že systém propojení vlády a korporací má svůj název. Definoval ho nějaký pan Mussolini: fašismus.
USA exportují fašismus, ale aby ovce neprotestovaly, tak tomu říkají demokracie. A vida, funguje to.
Stačí najít dobrého herce, který umí sugestivně mluvit. PR agentura mu napíše dokonalý projev plný těch správných slov a je to. Vytisknou se barevné plakátky, rozdají dalším zaplaceným hercům, kteří se nechají dojmout prvním hercem a máme tu "veřejné mínění" a "podporu", samozřejmě i "vůli lidu".
Yes, we can, viď Obamo?
Nátlak Německa a Francie je další ukázkou v řadě, která opět předvádí model tzv. evropské demokracie. Skutečně není přípustné, aby se cizí státy takovýmto způsobem vměšovaly do našich záležitostí. A pokud to dělají nyní, v době, kdy ještě tato forma "demokracie" není posílena Lisabonským shitem, pardon smlouvou, co lze očekávat v případě, kdy myšlenky LS začnou být v plné míře realizovány?
Někdo zde vložil odkaz na video p. Salbuchiho. který jasnými slovy hovoří o soukromé moci, která ovládá národní vlády a potažmo většinu světa. Skutečnými vládci jsou banky a jejich majitelé (plus kluby typu Bilderberg, CFR apod.). To jsou nevolené osoby, které nikomu neslíbily, že budou pečovat o blaho lidu a rozvoj společnosti. Jelikož tyto osoby prostřednictvím svého kapitálu mají nezanedbatelný vliv na tvorbu právního řádu, můžeme se domnívat, že budou pečovat v první řadě o své zájmy. My (řadoví občané) pro ně představuje pracovní sílu a pak už jen obtížný hmyz, který by při masové revoltě mohl pokazit jejich plány na celosvětovou (soukromou) vládu.
Doufám, že Václav Klaus nepodlehne nátlaku a že se k němu dostanou zprávy o tom, že za ním stojíme a jsme vděční za jeho nezlomný postoj k LS! Ještě bych si přál, aby došlo na všechny ty zrádce našeho národa, kteří nás prodávají/rozdávají za teplé místečko v cizácké řiti.
Blaničtí rytíři by měli pomalu začít sedlat koně.
Sam Ting Wong
15.10.2009 10:51
Váleční zločinci se stávají rozhodčími ve věcech práva
Svět patří Izraeli
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Jinak si nedovedu vysvětlit beztrestnost jejich počínání, jejich projevů, jejich politiky atd. To už se svět skutečně z Izraele pos*al, že tohle nevidí (nebo nechce vidět)? Skutečně má tenhle ministát tak enormní vliv?
Vzhledem k neustálému posilování jejich pozice pomocí různých zákonů "proti šíření nenávisti" ani nechci pomyslet na to, co budou moci dělat zítra...
Btw, existuje nějaká klauzule, která Izrael a lidi šířící jejich politiku vyjímá z dosahu zákona o šíření nenávisti?
Ne nadarmo má podle Bible proběhnout Armageddon v údolí Megido v Izraeli. Tohle totiž nemůže dopadnout jinak, než že se svět obrátí proti tomuto teror-státu a zúčtuje s ním za jeho nelidské chování.
15.10.2009 11:05
Rusko oficiálně deklaruje právo použít jaderné zbraně proti potenciálnímu agresoru jako první
Úsměvné
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Americká ministryně zahraničí Hillary Clinton řekla v rozhovoru pro rádio „Ozvěna Moskvy“, že americká vojenská doktrína nedovoluje použití jaderných zbraní jako první.
Američané totiž nikdy nikoho nenapadnou jako první. Jsou to hotoví svatoušci. To vždy jen nějaký darebácký stát ohrožuje USA a oni se musí (s velkou neochotou) bránit. Stejně jako Izrael, který se jen a jen brání a nikdy nepoužívá nepřiměřené prostředky.
15.10.2009 12:04
Pod terorem trpaslíků
RE: Pan Stwora protestuje, protože mu to velí jeho iracionální intuice
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Proč bychom podle Vás měli stát proti Evropě a Evropa proti nám v případě, že bychom byli samostatní? Nikdo tu nehovoří o nepřátelství. Máme zájem o spolupráci mezi zeměmi, ale ne o ovládnutí.
Zkuste si svůj příspěvek ještě přečíst, jestli to tak opravdu myslíte.
A pokud chcete být germanizován, v rámci Unie klidně můžete, ale nechte nám ostatním možnost vlastní volby.
15.10.2009 15:00
Váleční zločinci se stávají rozhodčími ve věcech práva
RE: Svět patří Izraeli
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Jestli my bychom neměli začít bazírovat na antislovanismu. I když ... můj děda koncentrák přežil, tak asi nebudu mít žádnou páku na prosazování ohledů vůči Slovanům a jejich utrpení.
23.10.2009 08:14
Vakcína je možná nebezpečnější než samotná chřipka
Otázkou není
Sam Ting Wong 213.?.?.?
zda jsou vakcíny bezpečné. Minimálně některé z nich jsou velmi nebezpečné a tato skutečnost je zamlžována - ze zřejmých důvodů, kapitalista potřebuje vytvářet zisk.
Otázkou je, zda se můžeme proti očkování těmito sajrajty bránit. Např. malé děti mají povinné očkování ze zákona. Možná, že na počátku tohoto nařízení byl dobrý úmysl. Bohužel ve světle informací o špinavém podnikání farmaceutických společností nemám k očkování vstřícný postoj. Nicméně rodiče nemají v tomto bodě na vybranou. Pokud očkování dětí odmítnou, může to skončit i odebráním dítěte z rodiny. A pokud WHO zase vyhlásí stav pandemie, nemusí mít na výběr ani dospělí odmítači, kteří pak skončí buď ve vazbě nebo s kulkou v hlavě - což bude učiněno pro jejich dobro...
Vzal jste mi to z klávesnice. Pokud revoluci nikdo nebude financovat, žádná nebude. Až se vládci světa rozhodnou, že je potřeba realizovat "lidové povstání" pustí na to nějaké drobné a vyrobí nám zase nějakou barevnou, mechovou nebo nevím jakou revoluci.
27.10.2009 15:41
Irák: Katastrofální a šokující oficiální statistika
To nic není
Sam Ting Wong 213.?.?.?
důležité je, že tam konečně mají demokracii, ne?
05.11.2009 08:29
Vnitřní dokument IBM zdůrazňuje 100% jistotu plánované pandemie
Schovat to lidem na očích
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Nejsem si jistý, zda se tento případ dá považovat za plán tak, jak ho článek prezentuje. Pojem "krizový plán" není vynález 21. století. Existuje celá řada krizových plánů, které v případě nebezpečí zachraňují lidské životy.
Samozřejmě v případě plánů jako je tento existuje riziko, že budou zneužity jako scénáře. Kdo viděl seriál Jericho, ví o čem mluvím.
Bohužel to byla právě IBM, kdo pomáhal německým účetním udržovat přehled o dění v koncentračních táborech, proto existuje nedůvěra vůči plánům této společnosti.
05.11.2009 08:57
Přemýšlejte o svém tweetování: Systém CIA pro šmírování sociální sítě
Totální kontrola
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Pokud si tyto informace převedu do jednoduššího jazyka, vychází mi z toho, že pokud chce tzv. stát účinně bojovat proti "možnému nebezpečí", nebude dostatečně úspěšný dokud nebude absolutně kontrolovat veškeré lidské dění. To znamená, že každý občan/ovčan má svoji klícku s identifikátorem, každý jeho pohyb, slovo a myšlenka jsou zaznamenány a odeslány do CML k vyhodnocení. Pokud je výsledek analýzy pozitivní, občan/ovčan dostane odměnu pro zvýšení loajality (např. přístup na 2 dny k prémiovému TV kanálu). Pokud analýza zjistí závadnou myšlenku nebo čin okamžitě dojde k represivní akci "eliminaci hrozby".
Lidé s vymytými mozky zřejmě budou v takové společnosti spokojení a budou se snažit získat co nejvíce odměn a "užívat si života".
Na ty, kdo nechtějí do klícky, čeká složitá budoucnost. Jejich vzdor bude oceněn represivními opatřeními, buzerací, pošpiňováním a všelijakými dalšími prostředky k otrávení života.
Internet není svobodný a vědomí o současných šmírovacích technologiích vede k závěru, že skutečnost bude pravděpodobně ještě horší, než se připouští. Zřejmě bude užitečné omezit svoji přítomnost použitím anonymizérů, odchodem ze sociálních sítí, šifrováním dat na svém počítači apod.
Ovšem takové chování se v dnešní době samo stává důkazem pro obvinění z terorismu.
05.11.2009 11:50
Vnitřní dokument IBM zdůrazňuje 100% jistotu plánované pandemie
RE: Schovat to lidem na očích
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Tohle jsem již zaregistroval. Viděl jsem billboardy propagující "chytřejší zdravotní péči". Je to samozřejmě geniální a určitě to pomůže spoustě lidem. Vedlejších škod ve formě "přirozených" úmrtí nepohodlných osob v důsledku jejich zdravotního stavu, který se dá z takové databáze vytáhnout, se není potřeba obávat. Nebo ano?
Přihořívá, přihořívá. TERORISTÉ se totiž domlouvali PŘES INTERNET! Takže každému spořádanému občanovi je jasné, že naše demokracie je v ohrožení, pokud se nepodaří omezit internet a nasadit sledovací systémy na všechny síťové aktivity všech uživatelů. Samozřejmě jako poctiví občané nemáme co skrývat, takže nám nevadí, když nám policie bude lézt do počítače, číst maily atd.
13.11.2009 11:44
Venezuela se chystá na válku s dalším státem Unie
To je komedie
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Tak Kolumbie uzavřela dohodu o boji proti drogovým dealerům s Megadealerem! A ještě jim k tomu dá 7 základen, aby to měli Amíci kde překládat.
Jestli jsem si něčím jistý, tak tím, že boj s drogovými dealery přinese vítězství pouze dealerům.
A nebo možná Obama potřebuje nové prostory pro přestěhování obyvatel z Guantanama. Yes we can!
Btw, všiml si někdo, že hláška "yes we can" je z Bořka stavitele?
Tfúúúúúúj, to je ale ošklivý antisemitský článek! Copak nevíte, Izraelci dělají jen to, co je správné?
V prvním odstavci díte velkou pravdu. Představte si, jak jsou Vaši příbuzní vyděšení, že kvůli Vám si na ně budou všichni ukazovat, budou jim nadávat do nácků a ještě je obtěžuje policie. Tito příbuzní pak dokáží vytvořit velmi nepříjemný tlak na Vás samotného, abyste se vzdal činnosti, která jim způsobuje takový stres.
Čili tato "88 akce" má minimálně dva cíle - útok na psychiku vydavatele Zvědavce a snahu o diskreditaci tohoto webzinu díky údajnému napojení na nacistické spolky. Emailová adresa svolavatele shromáždění je přímo křišťálově průhlednou provokací a byla by použita mezi prvními argumenty při dokazování "skryté nacistické povahy" webzinu Zvědavec.
Taktéž navrhuji podat trestní oznámení na svolavatele.
23.11.2009 08:08
Nový evropský prezident chce celoevropské daně
Po důkladné analýze
Sam Ting Wong 213.?.?.?
musím říct, že Catherine je fakt kočka Podle obličeje jsem skoro ihned poznal, proč bojuje za práva lesbiček.
Nic hlubšího mě k napsanému nenapadlo, protože jinak by se z toho jeden potento.
Podívejte se pořádně na větu z článku: "Jejich cílem bylo změnit celou Evropu do Velké Belgie, aby války mezi národy v Evropě už nebyly možné, neboť by už neexistovaly národy Evropy." Nebo: "Říkají, že kdyby nebyl patriotismus, nebyly by války a svět by byl lepším místem."
Vidíte ty lži, které většina lidí bez mrknutí oka přehlédne? Patriotismus ani národní cítění nejsou a nebyly příčinami válek. Příčinou válek je vždy něčí touha po moci. Národní cítění se k tomu jen zneužije. Viz např. válka v Bosně. Ti lidé tam spolu normálně žili, dokud někdo z venku nezačal rozdmýchávat vášně a pak už to jelo samospádem.
Další příčinou válek je zisk, který válka generuje určitým "podnikatelským" kruhům. A v neposlední řadě je to i "očištění ekonomiky", které se opět hodí jen jistým kruhům. Na tato témata již bylo popsáno mnoho papíru.
Nicméně shodit vinu na patriotismus je velmi fikaný tah, protože to při povrchním pohledu vypadá jako pravda. K hlubšímu pohledu se spousta lidí nedostane, protože už běží další zpráva a na konec zvířátko.
Co se týká daní. za daně rozhodně bojovat nebudu, ať jsou evropské nebo české. Mnoho daní je legalizovanou loupeží. Např. daň z nemovitosti. Koupíte si dům nebo byt a pak z něj platíte daně. Je nějaký rozdíl mezi ochranou mafie, za kterou majitel krámku platí výpalné a daní z nemovitosti? Dal vám snad stát peníze na pořízení nemovitosti?
Ptám se, jaké právo mají tihle lidé, aby takovými způsoby zasahovali do našich životů? Kdo je zvolil, že o nás rozhodují? Kdo jim dal pravomoc? Pokud jsou ti lidé samozvaní/nevolení, znamenají pro mě něco víc než prezident Zimbabwe a jeho pravomoci? Jaká práva mám vlastně garantována tváří v tvář tomuto únosu našeho státu, našich svobod a našich práv?
01.12.2009 08:24
Politici versus právníci
RE: Takovy prubirsky kamen na uvod neni vubec spatny!!
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Když mluvíte o těch vážných věcech, tak se trochu obávám, aby to nedopadlo jako s jinými vážnými věcmi, kdy lidi prostě pokrčili rameny a nic neřešili.
Ono se stejně najdou jedinci, kteří budou vychvalovat jakoukoli kravinu, která z EU vzejde a naše zaprodaná, ryze nečeská média tyto hlasy ráda a ochotně zvýrazní.
Můžu jen děkovat Bohu, že nebydlím v pohraničí a nemusím se tudíž obávat, že nějaký sudeťák přijde s cárem papíru, abych se vystěhoval.
04.12.2009 11:01
Protestné ukončenie štúdia na Prešovskej univerzite
RE: Igore neblbni
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Tohle zase podepisuji já. Igor může studia dodělat i jinde. Pokud se zařadí zpět do stáda, aby "dodělal školu", tak by jeho protest jaksi vyšuměl a nic by se nezměnilo. Jeho odvážné vystoupení může vyburcovat i další a na půdě univerzity pak může dojít k potřebným změnám tak, aby přestala sloužit k politickým cílům jistých kruhů.
Igor není hlupák a jistě uvážil co dává do hry. Někdy je prostě potřeba riskovat a i některé věci ztratit, abychom neztratili všechno.
04.12.2009 11:52
Protestné ukončenie štúdia na Prešovskej univerzite
RE: Nač tolik pompéznosti??
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Zapněte si televizi, pusťe si "zprávy" se zvířátkem nakonec a nenechte se rušit přemýšlením.
Vzepřít se mainstreamu nikdy nevyvolávalo nadšené ovace. Ale bez lidí, kteří to dokázali bychom dnes neměli např. technologie, které považujeme za samozřejmost.
Člověče, Váš názor je jak ze špatného filmu. Co kdyby si např. naši předci řekli: "Proč se bouřit proti panu faráři? Proč být ošklivý na pana papeže? Vždyť se podívejte, je to svatý muž, má krásná roucha a tak hezky mluví!"
09.12.2009 08:46
Prasečí chřipka - historie nemoci a možností jejího léčení
Díky
Sam Ting Wong 213.?.?.?
za tenhle článek! Takových je potřeba více.
Také děkuji našim zdravotníkům, že povinné očkování není v naší zemi realitou! Rozhodně nechci svoje děti ohrozit nějakým svinstvem, jen aby Baxter měl dobré obchodní výsledky.
Kapitalismus již funguje zcela očividně proti lidstvu - jeho nejvyšší metou je zisk a tudíž to vede k situacím, kdy firmy podnikající např. ve zdravotnictví nemají zájem na uzdravení pacientů, protože by tím přišly o svůj trh. Další příklady si jistě vybavíte sami. Naše společnost již nežije jako komunita, kde lidé dbají i na neziskové hodnoty, dřeme se jako voly, abychom nasytili byrokratický aparát a nenasytné firmy, které neváhají pro svůj profit poškozovat naše zdraví i zdraví planety.
Přestože jsme to my, kdo je vysáván, jsem to zároveň my, kdo oligarchům pomáhá jejich plány realizovat. Pokud pracujete u policie, oni Vám dají příkaz zasáhnout proti systému nepohodlným osobám a Vy zakročíte; pokud jste lékař, oni Vám nařídí povinné očkování populace a Vy budete očkovat, pokud jste dodavatel ostnatých drátů, vy dodáte dráty na koncentrační tábory atd. A proč? Protože oni Vám za to zaplatí. A je jasné, že my (ty jejich) peníze potřebujeme, abychom zaplatili dluhy, které u nich máme, abychom si koupili jejich zboží, které potřebujeme (?). A proč potřebujeme jejich peníze? Protože žijeme v jejich systému a nejsme schopní obnovit komunitní životní způsob, kdy si lidé ve vlastním městě hospodaří se svými zdroji a podporují místní ekonomiku, která zisky udržuje v místě a nenechává je odtéct do "globálu".
Nedávno jsem četl zajímavou myšlenku. Budu ji spíše parafrázovat, protože si ji nepamatuji doslovně: "Revolucionář bez zahrádky revoluci nevyhraje, protože bude opět závislý na svém dodavateli potravin."
10.12.2009 08:47
Vyloučeno z kodaňské agendy: techniky modifikace prostředí (ENMOD) a klimatické změny
Ovlivňování počasí
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Všechny tyhle konvence jsou elitám v pozadí k smíchu. Oni jsou přesvědčení o svém vítězství - a tudíž nepočítají s tím, že by je někdo mohl soudit za jejich činy. Stačí se podívat již dnes - kdo odsoudil Izrael nebo Ameriku? Verbální soudy se nepočítají, protože nic nezměnily a nebyly trestem.
Také si říkám, jestli letošní teplý prosinec není malinko přihřátý nějakou vhodnou technologií, aby se dobře dařilo šíření chřipky, která pořád a pořád nechce způsobit tu slibovanou pandemii. WHO bude muset znova předefinovat, co je pandemie. Předpokládám, že v nové verzi bude stačit, aby na nějakou chorobu zemřely 3 oběti - tím se pojistí, že ta pandemie konečně vypukne a WHO bude moct převzít otěže vlády prostřednictvím krizových štábů.
10.12.2009 10:48
Prasečí chřipka - historie nemoci a možností jejího léčení
RE: Prevence a lek
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Pane Blacku, evidentně jste člověk, který dokáže používat šedou kůru mozkovou. Píšete bez hrubek, umíte poskládat argumenty. Zkuste ubrat trochu sarkasmu a možná zjistíte, že umělé léky se v podstatě snaží nahradit ty přírodní, protože se třeba dají snáze vyprodukovat ve velkém množství. Bohužel jsou to právě ty umělé léky, které jsou doprovázené upozorněním na dlouhý seznam možných vedlejších účinků.
Koktejl ze zeleniny mnoho vedlejších účinků nemá a stejně tak je nemá ani slivovice s medem nebo čaj se slivovicí.
Zkuste také na chvíli připustit, že nemocná populace představuje velký trh pro farmaceutické společnosti. Pokud by se teoreticky všichni uzdravili, zaniknul by ohromný trh, který je zdrojem gigantických zisků. Dopustil byste Vy, aby Vám Vašim vlastním přičiněním skončil pohádkový příjem? Neindikují zákazy přírodních léčivých "preparátů", že tu jistá lobby chrání svůj trh? Co třeba zákaz konopí nebo prodej koloidního stříbra? Oboje má prokazatelné pozitivní účinky (pozor, nehovořím o kouření marihuany). Bohužel, jejich vlastní výroba je nenáročná a v masovém měřítku by poškodila farmaceutický "trh" a tím pádem i ohrozila ony pohádkové zisky. Skutečně Vám toto zní jak fantasmagorie bez špetky reálného základu?
04.01.2010 08:31
Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu
Omluva
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Rád bych se omluvil p. Bartošovi a stejně smýšlejícím a píšícím novinářům, které jsem hodil do jednoho pytle, kdykoli častuji mainstream media nelichotivými termíny.
Vážím si lidí s takovým osobním postojem jako p. Bartoš a držím palce i ostatním novinářům, aby v sobě našli odvahu být skutečnými novináři a ne jen prodlouženou rukou různých lobby.
Kromě normálního daňového přiznání platíme daně na každém kroku - viz DPH. V prvním případě na Vás finančák pošle policajty a nechá Vás zavřít a ve druhém stačí přestat nakupovat
Nejlepší cesta je zřejmě korporace, proto je mocní tak rádi zakládají. Tam se zbaví všech těhle poplatků a výpalných a korporace jim navíc hradí veškeré jejich náklady.
Navíc neplacení daní je oblíbená záminka pro likvidaci nepohodlných lidí.
Já osobně se necítím být reprezentován tou svoločí nahoře, která se různými podivnými způsoby vydrápala do křesel ve vládě, parlamentu atd. Ještě živě si pamatuji, jak Topolánek dělal možné i nemožné, jen aby dosáhnul na premiérské křeslíčko. Nicméně daně platím - nikoli kvůli loajalitě Systému, nýbrž z toho důvodu, že nemám aparát, který by mě bránil proti jejich aparátu.
Havel tady dělá vlny a zesměšňuje a podrývá systém na Kubě. A všichni mu tleskají, jaký je borec. Bohužel mi nemůžeme udělat to samé vůči našemu Systému v ČR, protože na nás Systém dosáhne.
Jsem roztroušení a nejednotní, nevíme, co chceme. Systém si dupne, většina si dřepne na zadek a pro těch pár, co si nedřepnou pošlou antona. Všechny nás totiž zavřít nemůžou, ale většina se vždycky raději přizpůsobí, takže těch "nepřizpůsobivých" už pak zbyde jen tolik, že na to represivní složky stačí.
27.01.2010 16:02
Datové schránky - krok mimo?
RE: Dopis ze zdravotní pojišťovny na soud
Sam Ting Wong 213.?.?.?
Kromě toho posr*ní Vás také může někdo vymazat stisknutím tlačítka. To se mi jeví jako značně nepříjemné a jsem si jistý, že vydírání touto formou je budoucnost elektronických systémů.
Na druhou stranu, zkušení hacker by nám potom mohl vylepšit profil i příjmy