Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 27 příspěveků, 1 jméno: pdmlynek.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

10.12.2007 17:57

Lži na konci amerického snu

RE: Tak proc nejdou pracovat do Japonska ci Evropy?

pdmlynek 66.?.?.?

> Vy jste si ten článek přečetl jen velmi zběžně, že?

Ja si ten clanek precetl, ale moje reakce nebyla na clanek, ale na reakce pana Ulika. Promin Te ze jsem to nebylo poznat.

148951

10.12.2007 18:29

Lži na konci amerického snu

RE: Připadá mi to správné

pdmlynek 66.?.?.?

>Nechci snad rozebírat faktickou podstatu zavedení těchto
>pojmů, ale nafouklá bříška somálských dětí budou myslím
>výmluvnější.

Nafoukalá brížka somalských dětí je dosti hnus. Co se domníváte že somálským dětem pomůže? To že jejich rodiče může pro ně koupit jídlo, protože můžou dostat zaplaceno za jejich práci. Budou placení za jejich práci když budou mít možnost se zapojit do světového volného trhu. Trpení dětí v Somálii není je vina korupční vlády a místního násilnictví, ale taky do určité míry vina vlád v Evropě, Severní Americe, a Východní Ásie, že omezují přístup těmto lidem a jejich výrobkům do naších trhů.

Vyřešení trpení v Somálii leží ve volném trhu.

148953

10.12.2007 19:02

Lži na konci amerického snu

RE: Tak proc nejdou pracovat do Japonska ci Evropy?

pdmlynek 66.?.?.?

>Pane, lide jsou obcany naroda kde se narodili. Narod je skupina
>lidi, kde nekdo prodava svou praci a nekdo ji kupuje. Tedy relace
>mezi pracovnikem a zamestnavatelem.

Dívím se že v dnešní době ještě jsou lidi kteří mají takový pohled na svět. Dívat se ekonomické hospodářství jako že národy jsou jen čluny na moři snad vymřelo před 50 lety. Jakýpak ekonom v dnešní světě má takový protektionistický pohled na ekonomie?

Já kupuji věci podle toho jestli se mi zboží líbí, a né podle toho kde bylo vyrobené. Jestliže zdejší lidé to vyrobili, tak fajn, jestli né, tak mají smůlu. Jsem hrdý na svojí vlast a miluju jí, ale přeci nebudu plýtvat peníze podporovat kšefty které nejsou schopné konkurovat s kšeftami ze zahraničí jen protože jsou ve vlasti.

Navíc jak vlastně se ví že co kupuji? Když český vlastenec koupí Škodovku a Plzeň, nepodporuje tím jen Německou a Jihoafrickou firmu? Když americký vlastenec si chce koupit jen “Americké” auto, tak co má koupit: Forda který je vyrobený v Mexiku, nebo Toyotu která je vyrobená v USA?

148955

10.12.2007 19:03

Lži na konci amerického snu

RE: Připadá mi to správné

pdmlynek 66.?.?.?

>Oligopól máme ve formě ČEZu ...


Promiň Te. Zase jsem se dobře nevyjádřil. My bad.

Oligopolem jsem nazýval místní pracovníky. Jestliže zákazníci (v tomto případě to jsou zaměstnavatelé kteří si kupují pracovní sílu svých zaměstnanců) nemají možnost si vybrat zaměstnance ze zahraničí ale musí si vybírat jen z řad místních lidí, tak místní pracovníci jsou oligopoly.

148956

10.12.2007 19:10

Lži na konci amerického snu

RE: Připadá mi to správné

pdmlynek 66.?.?.?

>Reknu vam novinu, (pro vas zrejme) , vsechny ty cisla jsou jen
>hra! Hra ktera slouzi k vytvareni iluze o stale se
>rozvijejicich a prosperujicich spolecnostech s dvema cili - a)
>dosahnout pohybu jeji akcii na verejnem trhu (ci casem firmu
>akciovemu trhu prodat), b) dosahnout vysokych odmen pro firemni
>vedeni s spravni radu.

No samozřejmě.

Ohledně (a): Přeci jediný důvod proč firmy existují je aby vydělali pro své majitele peníze. Nechápu proč by majitel firmy byl měl být zodpovědný za nějakou “rozvíjející a prosperující společnost”? Majitel firmy nebyl nikým zvolen aby se staral o společnost. Jestliže někdo má za odpovědnost se starat o rozvíjení a prosperujování společnosti, tak to je vláda.

A ohledně (b)? Samozřejmě že vedení si chce vydělat peníze. Stejné jako každý kdo pracuje jako zaměstnanec pro majitele firmy (ať je ve “vedení” nebo jako “pracovník”) to nedělá z dobré vůle. Zaměstnanec pracuje jedině proto, aby si vydělal peníze.

Nevidím v tom žádný problém. Spíš naopak.

148959

10.12.2007 19:20

Lži na konci amerického snu

RE: Otroctví

pdmlynek 66.?.?.?

>To co tu většina popisuje, je „otroctví“. Nemám
>skutečnou šanci dělat to „co má smysl“, ale musím vzít
>to „co musím“.

Není to otroctví, ale zaměstnání. Kdo určuje “co má smysl” dělat? Ten kdo Vám platí. Váš zákazník (ať je to vnitřní zákazník jako šéf, nebo venkovní zákazník jako klient). Jestli se to zaměstnanci nelíbí, tak ať jde dělat to co chce. Nikdo ho v zaměstnání nedrží.

Nebo si vážně myslíte že zaměstnanci bude někdo platit aby si zaměstnanec dělal co chce?

148961

10.12.2007 19:32

Lži na konci amerického snu

RE: Levaci...

pdmlynek 66.?.?.?

>Nemohu pochopit proc nekdo, kdo ma universitni vzdelani a nemuze
>najit praci ve svem oboru dela v coffee shopu [oči v sloup]

>Proc nejde delat i treba nejakeho pomocnika na stavbu? Urcite by
>mu zaplatili vice.

Protože zaměstnání je víc než honba za penězích. Třeba ho to v coffeeshopu baví. Třeba má tam príma kámoše, nebo má rád vařit kafé. Co víme. Přece nebudeme odsuzovat někoho jen protože nevydělává jak ostatní. Je to jeho věc.

148957

10.12.2007 20:47

Lži na konci amerického snu

RE: Normální trh

pdmlynek 66.?.?.?

>Aha, takže podle vás je normální, že zaměstnavatel odmítne
>kvalifikovaného místního zaměstnance, protože cizinec je
>ochoten pracovat za mnohem méňe peněz mnohem déle jak o tom
>pojednává článek.

No samozřejmě že to je normální. Nejenom normální, ale správné.

Vedení firmy má povinnost vydělávat peníze pro majitele firmy. Jak to vedení vysvětlí majitelovy firmy že nakupilo drahou službu místních než levnou službu? Asi “Nó, to víte, pane majiteli, já jsem radči přijal Čecha než stejně kvlifokovaného Ukrajince. Sice ten Čech vás bud stát o hodně peněz víc než Ukrajinec, ale mě na tom nezáleží.”? To by vedení bylo rychle změněné!

148968

10.12.2007 21:46

Lži na konci amerického snu

RE: Normální trh

pdmlynek 66.?.?.?

>Inu proti gustu žádný dišputát, přeji vám, ať si svůj
>sen vyzkoušíte na vlastní kůži (ne na kůži jiných, ale na
>vlastní). Když budete mít velké štěstí budete pak mít
>ještě možnost svoje stanovisko přehodnotit - ale jen když to
>štěstí budete mít opravdu velké.


Been there, done that. Několikrát.

Chtěl jsem studovat astronomii protože mě bavila; když jsem zjistil kolik je míst a kolik platí, přešel jsem na chemii. Udělal jsem to protože trh neměl zájem o astromony ale měl zájem o chemiky.

Po škole jsem hledal práci ve svém oboru. Nenašel jsem ji. Přešel jsem do jiného vědeckého oboru. Udělal jsem to protože trh v tu dobu neměl zájem o zaměstance v mém oboru, ale v jiném. Ale platili mi více než platili za zaměstnance v mém vystudovaném oboru.

Po 6 letech naší firmu vykoupila jiná. Změnila se business stratégie, a všechni vědci byli vyhození. Já, můj šéf, jeho šéf, stovky lidí, a mnoho oddělení. Nebyl zájem o to vědce (ti co přijímali tak platili mizerně), tak jsem přešel do úplně jiného oboru. Trh nechtěl vědce; trh chtěl lidi v tom oboru kde jsem teď.

Je mi to docela jasné, že během 5, 10, 20 let trh se zase změní a nebude zájem o lidi v oboru co dělám teď. Tak zase přejdu. Budu dělat to co trh chce, a né co já mám rád nebo co umím.

Toto je přeci normální. Nebo si myslíte že bych nedělal to co trh potřebuje?

148969

11.12.2007 00:20

Lži na konci amerického snu

RE: Otroctví

pdmlynek 66.?.?.?

>Zaměstnání jste zmínil vy. Jaký má smysl zaměstnanec,
>plnící pouze a jenom přání svého šéfa. Jaký má smysl
>šéf, plnící pouze přání svého pána.

>V praxi to znamená, že dělají JEN co je přikázáno.


Přesně tak!

V práci já mám nadřízené a mám podřízené. Už mnoha let ve různých formách.

Můj nadřizený mi platí abych dělal přesně to co on chce. Ani víc ani míň. Je vyloučené abych si dělal co já chci. On mi platí za to co mi poručí. On není zvědavý na můj názor; on je zvědavý na výsledky. Jo, jestli chce můj názor tak se mi na něho zeptá, a výsledek mé práce je názor. Ale jinak já pracuji abych dal přesně to co on chce. Nezajímá mě proč to chce -- to není moje věc. On ví co od mě potřebuje; já nevím co potřebuje.

Moji podřízení musí dělat to co já chci. Já každému/každé říkám přesně co od nich očekávám. Nechci aby plýtvali čas dělání věcí co si nepřeji. Nechci aby to dělali jinak. Nemám žádný zájem abych poslouchal jejich názory (ale podobně někdy poručím aby mi dali své názory). Nejsou placení aby přemýšleli; jsou placení aby dělali co já si přeji. Né že bych byl chytřejší než oni, ale jsem v lepší pozici posoudit co je potřeba než jsou oni. Oni pracují se mnou pro mého šéfa; jestliže můj podřízený nedělá přesně to co já chci, tak já nejsem schopný dodat mému šéfovy to co on chce.

Spytihněvě, Vy platíte svému podřízenému aby si dělal co chce?

148977

11.12.2007 01:23

Pensionovaní prezidenti a teroristé za pravdu o 11. září?

To jsou mi tedy novinky!!

pdmlynek 66.?.?.?

Jo, to bych chtěl vidět jak někdo v tajné americké službě navrhne a sestaví plán jak pozabíjet tisíce Američanů, dostane na to od Congressu rozpočet, a exekůtuje plán aby na to nikdo nepřišel. Kdo by na to dal svůj podpis? A proč?

Navíc USA není Evropa kde tajemství nemůže být odkrytý přes discovery. Vážně si nékdo myslí že jakýkoliv právník který by pracoval pro majitele WTC, aerolinky, nájemníky ve WTC, pracující, nebo jiné oběti útoků, by po pár podání Requests for Productions of Documents nebo Interogatories by to nevyčichal? To vážně je každý v USA tak hloupý?

Je to zajímavé že někdo je takový rasista, že se domnívá že muslimové jsou tak hloupí, že nejsou schopní propašovat na palubu pár letadel nože, pobodat piloty, a namířit letadla do věží.

148982

11.12.2007 01:29

Lži na konci amerického snu

RE: Normální trh

pdmlynek 66.?.?.?

>Ze se potreby behem casu meni je naprosto normalni. Vase pruznost
>je chvalyhodna a budiz vam prictena k dobru. Bohuzel ale
>podminovavani spolecnosti nefer praktikama a srazeni zivotni
>urovne proti vuli vetsiny spolecnosti v zajmu bezohledne mensiny
>normalni neni.

Promiňte, ale nikdo netvrdí že to má být neférové. Nikdo nechce laissez fair systém volného trhu. Stejně jako demokracie neznamená anarchie, tak volný trh neznamená zneužívání. Aby byl volný trh existoval, tak vázně potřeba aby existovaly pravidla podle kterých se firmy, zaměstnanci a zákazníci chovají. Např. pro majitele firmem by bylo logické se spojit, a vytvořit si monopol. Monopolem by vydělávali víc než kdyby byla knokurence. Právě proto musí vláda zakázat sloučení firem které by vytvořili monopoly nebo oligopoly a nebyla by zdravá konkurence. Nebo podobně vláda musí se zastávat zájmů třetích stran: když výměna peněz za zboží přináší oboum stranám ale ublíží třetí (např trh s drogami), tak je potřeba takový trh omezovat nebo zakázat.

Vážné Vám jméno Milton Friedman nic neříká?

148986

11.12.2007 01:44

Lži na konci amerického snu

RE: Připadá mi to správné

pdmlynek 66.?.?.?

> Globální
>kapitalismus není k ničemu a nikomu vázán a jako správný
>kapitalismus neplánuje nic, pouze rozhoduje trh a veškerá
>úskalí a nedostatky se přenesou na lidi a je to.


No samozřejmě že trh rozhoduje. No kdo má “plánovat”? Mám dojem některé vlády už se to pokusili udělat, a vida kde jsou dnes. Problém se SSSR nebyl že lidi byli nejak línější nebo hloupější nebo chudší než na Západě, ale vláda SSSR plánovala co lidi chtěli a co podniky vyrobí. Mysleli si že vláda zná co lidi chtějí lepší než lidi.

Volný trh není nic jiného než dávat lidem co chtějí. VLáda má sestavit systém zákonů aby volný trh existoval, a nechat ho jít.

148987

11.12.2007 01:54

Lži na konci amerického snu

RE: Normální trh

pdmlynek 66.?.?.?

>Co vse jste jeste pripraven akceptovat jako normalni? Treba to
>dickensovske strileni do stavkujich vyhnanych na ulici hladem,
>protoze zebracka mzda placena zamestnavateli sdilejicich
>ultraliberlani pohled na vec nestacila ani na jidlo pro jejich
>deti?

Ach jo. No přesně. Proč lidi v těchto podmínkách trpěli? Protože nebyl volný trh. Prodavači svých sil (tj. pracovníci) nemohly nabídnout své zboží (práci) na volný trh. Byl jenom jeden kupec, jeden továrník. Jedině company town. Jedině monopsony. Kdyby bylo na vybranou, tak by mezi sebou továrníci by konkurovali pro zaměstnance. Přesně proto vláda musí omezovat akce které ruší volný trh, jako vytváření monopolů a monopsonů.

148988

11.12.2007 02:55

Lži na konci amerického snu

RE: Levaci...

pdmlynek 66.?.?.?

>kdyz uz, tak funny. fanny - zenska sedaci cast tela.

Ne. “Fanny” v britské angličtině je ženské pohlaví. “Fanny” v americké angličtině je zadek.

148996

11.12.2007 03:50

Lži na konci amerického snu

RE: Připadá mi to správné

pdmlynek 66.?.?.?

>Mel bych jedny otazku na ten volny vsudypritomny trh. Logika veci
>me nuti pripustit zaver, ze vyroba se presouva do regionu s
>nizsimi naklady pri zajisteni samozrejme nejake prijatelne urovne
>rizik. Nevim di jake miry uz nam ten volny trh funguje dosatetcne
>dlouho, ale dusledkem by melo byt zpomalovani ekonomickeho vyvoje
>ve vyspelejsich a drahzich regionech a akcelerace ve ne vyspelych
>regionech a postupne ekonomicke srovanani rozdilnych regionu.
>Prozatim lze pozorovat po desitky let naprosto opacny trend
>"rozvirani nuzek". Bud jsem tedy dospel k mylnym zaverum anebo
>ten nas volny trh uz dost dlouho neni mezi nami.

Pár věcí:

Zaprvé, ekonomická síle třetího světa relativne oproti Severu roste. Už mnoha desítek let. Když se podíváme na to kde Sever (Severní Amerika, Západní Evropa, Japonsko, a Austrálie) byl před 10, 20, nebo 40 lety, je to obdivuhodné. Ale není to nic oproti růstu v některých zemí třetího světa. Např. Čína, Brazílie, Indonésie, Indie, Filipíny, atd. jdou rychle nahoru. I když Severní země tomu nevěří nebo nechtějí slyšet, některé zemi třetího svět ho dohání.

Zadruhé, některé zemi třetí světa jdou nahoru rychleji, jiné pomaleji nebo vůbec. Které zemi rostou? Ty, kde je volný thr, nebo mají přístup k volnému trhu. Toto dokazuje pravidlo.

Zatřetí, i když je volný trh, tak to neznamená že automaticky je to ekonomicky logické přesunout fabriky tam kde to je nejlevnější. Proč? Protože nejde o absolutní ekonomická výhodu (viz Adam Smith), ale jde o relativní ekonomickou výhodu (viz. David Ricardo). Stejně jako v Ricardském modelu proč je to lepší vyrábět high tech věci (jako tkání) ve vyspělejší Anglii nežli v levnějším Portugalsku, v dnešním světě je to lepší když Němci vyrábí Airbusy a Čína vyrábí hračka a vyměňují si to než aby si oba státy vyráběli oboje.

Začtvrté, Sever se hodně brání. Ve Francii vláda dáva zemědělcovy na podporu jedné krávy víc než je roční příjem jednoho zemedělce v Africe. V Japonsku jsou tak vysoké cla, že zemědělci vydělávají na ekonomicky nesmyslných 1/2 hektarových farmách. USA podporuje své zemědělství výhodnějšími daněmi. Takže i když mluvíme o globalismusu, máme hodně daleko k volnému trhu.

148997

10.01.2008 20:03

Trestní oznámení na Zvědavce

RE: primitivni antisemitismus

pdmlynek 66.?.?.?

To je možné. Jiní lidé mají opačný názor.

Ale přece lidi mají právo psát nacistické příspěvky. Nebo ne? Co se domníváte že pojem „svoboda slova” znamená?

Musíme se zastávat volnému přístupu v vyjádření všech lidí. Musíme hájit svobodu slova pro nacisty, antiseministy, nebo komunisty. Né protože by jsme s nimi souhlasili, ale svoboda slova je vzácná věc a na které je postavena demokracie.

Přece nechcete omezovat nacistům svobodu slova.

151045

14.01.2008 17:53

Budou ho muset zabít

Levičáci pro Ron Paula?

pdmlynek 66.?.?.?

Já vážně se divím jak levičáci, zejména ti kteří se o politiku velice zajímají, se tak se zastávají Rona Paula.

Ví vůbec kdo Ron Paul je? Uvědomují si že on je víc na pravo než Bush a ostatní jiní Republikáni? Né že bych s mnoha věcí s nim nesouhlasil, né že bych ho nechtěl vidět ve Whitehouse, ale kdyby by byl nominovaný tak je nulová šance že bude zvolený.

Je to dobře že máte Rona Paula rádi, ale podle Vaších přispěvků je to dost divné. Je to jako kdyby např. nějaký ODS-ák nadával na komunismus v Sovětském Svaze a Číně, a přitom by chválil co Kim dělá v Severní Korei.

151416

04.02.2008 21:51

Pozor na rabkory!

Co s tím ale vláda udělá?

pdmlynek 66.?.?.?

No, je mi to úplně jasné že různé úřady o mě, stejně jako o každém, zná hodně věcí. A jestliže někdo chce si o mě zjistit i víc, vím že by to mohli udělat. Jestli jdu po ulici, nebo sedám na Metro, nebo letím, tak vím že mě zahlídují kamery tucty-krát deně. Když si někomu telefonuji, nebo posílám e-mail, nebo koupím si knihu, nebo koupím si střelnou zbraň, nebo koupím si auto, nebo jím v restauraci, tak vím že je po mě zanechaná nějaká stopa, kterou může vláda (nebo někdo jiný) přijít, buď s nebo bez soudního povolení.

Vždyť vlastně v dnešní době skoro každá finanční transakce zanechává stopu; snad jen když platíte něco v hotovosti tak můžete zůstat v anonymě. Ale hotovostí se platí v dnešní době jen ty nejtriviálnější věci -- já platím v hotovosti kolem 1,5% svých útrat; 98,5% jde přes šeky, elektronické platby, kreditní karty, atd.

To že po mě stopa existuje se samozřejmné. Otázka ale je, co s tím vláda (nebo někdo jiný) dělá? No dobře, tak vláda ví že někdo třeba lezdí lyžovat, má rád knihy o WW2, rád se dívá na sportovní kanály, má 2 děcka, a chodí do italských restaurací. Tak co? Co s tím bude vláda dělat? Budou ho pronásledovat za to že jí moc tučné jídla? Nebo že se dívá moc na televizi místo aby dělal úkol s dětmi? Jestliže tyto data o člověkovi vláda zná, tak co?

153299

05.02.2008 00:02

Pozor na rabkory!

RE: Co s tím ale vláda udělá?

pdmlynek 66.?.?.?

>>vláda ví že někdo třeba lezdí lyžovat, má rád knihy o
>>WW2, rád se dívá na sportovní kanály, má 2 děcka, a
>>chodí do italských restaurací.
>
>Vás se to určitě netýká, ale z daných údajů lze snadno
>vykonstruovat profil osobnosti. Shodou náhod na těch lyžích
>bude nějaký vládní představitel, Vám dojde benzín a
>„nachytaj“ Vás jak jdete k autu s kanistrem benzínu. Víme,
>že se udržujete v kondici lyžováním, máte rád knihy s
>válečnou tematikou, sledujete sporty jako wrestling a při
>jedné z častých návštěv italských restaurací jste dal
>omylem spropitné. Perete tedy špinavé peníze, italský
>fašismus stejně jako tamní sympatie ke komunismu nebo Arabům
>jsou známé, spojíme to s tou četbou a osobností milující
>násilí wrestlingu.

Máte pravdu, že na základě tohoto můžete vykonstruktovat profil osoby. To můžou udělat o každém. Souhlasím že by to bylo jednoduché sestavit o každém zde.

Promiňte, ale to co jste psal dál vůbec nedává smysl. Čte se to jako něco za Stalina.

Vy se jako domníváte že vláda si bude myslet že na základě spropitného pere ten člověk peníze? No a i kdyby si to mysleli, tak co? Zatknou ho, a pak co? Pak musí vláda to dokázat před soudem. Když to nedokáže, tak jen plýtvala penězma poplatníků. Vypadali jako volové že zatýkají nevinné lidi místo aby zatýkali zločince. Proč by to dělali?

A to že někdo miluje násilí, nebo války, nebo sympatizuje s Arabami nebo komunisty nebo faštity z toho profilu nevede. Ale i kdyby to bylo, tak co? Ve svobodné zemi přeci není problém když někdo nejenom sympatizuje s komunisty nebo fašisty, ale je to svoboda slova být členem komunistické strany nebo fašistické strany. Přece ve svobodné zemi to není protizákoné nosit tričko s nápisem „Hitler měl pravdu!“ nebo si pověsit před dům vlajku s hákovým křížem, nebo psát že Židi/Cikáni/Muslimové/Američani by se měli vyvraždit, nebo slavit narození Kima, nebo slavit že Al-Kajda zaútočila na Cole. Vy se jako domníváte že vláda má právo nějak tomuto zabránit?

153307

05.02.2008 03:36

Pozor na rabkory!

RE: Co s tím ale vláda udělá?

pdmlynek 66.?.?.?

>Delate si asi legraci.

Ne. Vidím že nechápete vůbec co svoboda slova je zač.

Je veliký rozdíl mezi projevem, a slovním činem. Projev je většinou chráněné lidské právo. Slovní čin ale je omezovaný a regulovaný stejně jakokoliv jiný čin.


>Kazdy ma pravo bojovat za Hitlerovu pravdu podle vas.

Ne. Svoboda slova znamená že každý má právo se zastávat se nacistického pohledu (vyhlášet nacistické hesla, nosit trička s „Deutschland Ueber Alles“, vyvěšovat nacistické znaky před domem, publikovat nacistické knihy, atd.). Ale svoboda slova nikomu nedává právo za nic „bojovat“.


>Takze je potom v poradku kdyz takova fasisticka strana
>vyhraje volby tim, ze presvedci spoluobcany ze zidi jsou
>problem a je s tim treba neco delat.

Jo, v demokracii i odporné strany, jako nacistické, musí mít stejnou možnost vyhrát volby jako každé jiné strany. Jestliže někdo chce kandidovat jako nacista, a vyplnil vše podmínky jak se dostat na volební lístek jako každý jiný kandidát, tak je to správné aby se na volební lístek dostal.

Jestli se Vám nacismus nelíbí, tak mluvte proti němu. Ale neomezujte nacistům přístup k volnému projevu.

153322

07.02.2008 19:20

Těžké časy přicházejí

RE: Nepresnosti

pdmlynek 66.?.?.?

> Vite kolik je hypoteka na dum za pet milionu? Je to moc a kdyz
>nedostanete bonus, tak zrejme si ho nebudete moci dovolit, a
>bonusy budou pristi rok "hard to get".

No, jestliže máte 30-letou půjčku na 80% 5.000.000 USD baráku, tak platíte jen za hypotéku kolem 24.000 USD měsíčně. To je dost. Ale jestliže jste si pořídil dům za 5M USD, a počítáte na bonusy, tak chápu že to je dosti těžké když se pozastaví hospodářství.

Jinak chápu že hospodářství není tak růžové jako dříve, ale nemyslím si že by to bylo zase tak tragické.

153617

07.02.2008 22:33

Pozor na rabkory!

RE: Co s tím ale vláda udělá?

pdmlynek 66.?.?.?

>Kdyz chcete aby naciste meli
>pristup k volbam musite se pripravit na situaci ze vyhraji. Kdyz
>vyhraji co potom? Urcite budete souhlasit s novymi zakony
>odhlasovanych nacisty. Napriklad se zavedenim povinnosti pro
>kazdeho Zida nosit zlutou hvezdu. Napadlo vas to vubec?


Samozřejmě že mě to napadlo. Vy se domníváte že když se nacisti budou zvolení k moci, tak můžou podepsat zákon že Židi mají nosit žlutou hvězdu? Takový zákon by přeci nebyl platný, protože by byl oproti ústavě, protože by to omezovalo osobní svobodu Židů. Vláda, ať je nacistická nebo jiná, se musí řídit podle ústavy; může dělat jen to co ústava povoluje.

153639

12.02.2008 01:39

Nový zločin: závadné myšlení

Souhlasím s hodně co pan Barnett píše, ale ...

pdmlynek 66.?.?.?

Souhlasím s hodně co pan Barnett píše. Je to dosti otřesné jak osobní svoboda je v USA často omezovaná (viz. např. otloukání 4. a 5. Dodatku).

Ale je to škoda že pro argumenty se musíme otáčet na extrémní pravičáky jako je pan Barnett. Problém je, že on v tom článku má hodně nesmyslů, a tak jeho dobré argumenty jsou většinou zatlačené do pozadí jeho nesmyslnými argumenty. Je to škoda.

154011

12.02.2008 02:11

Podmořské kabely a íránská ropná burza

RE: Aby sa neradovali predčasne

pdmlynek 66.?.?.?

Jo, chápu co tím myslíte, ale nemůžete se na to dívat očima roku 2008, ale očima 1980-tých letech. Byl to boj mezi komunismem a Západem. Jestliže Západ podpořil režim nebo lidi kteří bojovali oproti Sovětům, moc nezáleželo na tom jestli tito lidé měli úplně stejné pohledy na svět a morální kompas jako Západ. To znamenalo, že jestliže bylo potřeba vyhnat Sověty lidmi kteří měli krev na rukou, tak to bylo správné pro Západ je podpořit.

154012

26.02.2008 01:22

Šílený kult se rodí – Barack Obama

RE: A jaky teda kandidat by zde vzbudil nadseni? Koho by jste uvital vy p. Krali?

pdmlynek 66.?.?.?

>Protoze v techto volbach nekandiduje - to je jedna z pricin. [smích]
>A ja vim, zni to blbe.

Ale kandiduje. Viz:

http://www.novinky.cz/clanek/133913-do-boje-o-bily...

155146

17.03.2008 20:17

Mé postřehy z demonstrace proti radaru

Nechápu proč je to pro autora tak záhadné

pdmlynek 66.?.?.?

Z toho článku je viděty že autor chodí do protestů velice nečasto. Diví se věcem co lidi co mají néjaké skušenosti s protestami považují ze normální.

To, že policie prý omezila přístup k cílu jejich protestu je normální. To že lidi zneužili protest pro své cíle je normální. To že extrémisti (ať jsou na stejné straně nebo na opačné) pošpiní jméno protestu je normální. To že se v protestech hodně fotografuje je normální. To že novináři publikují jen ty extrémní zábéry je normální. To že novináři, policie, a jiní uvádí že počet lidí v protestu bylo nízké než se zdálo účasníků, je normální.

Všichni lidi v protestu se nechovají tak jak vedení protestu chce, novináři nikdy nepíšou o protestu tak jak vedení protestu by chtělo, policie se nikdy nechová tak jak vedení protestu by chtělo, atd.

Nechápu proč je to pro autora tak záhadné.

156705

Káva pro Zvědavce

30

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 77 čtenářů částkou 10 636 korun, což je 30 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co vlastně chtěl sdělit světu šílený střelec?20.02.20 20:48 Německo 1

Z Bruselu koncem února přijede na neposlušné Čechy kárná výprava, vedená sudetskými Němci20.02.20 18:06 Česká republika 0

Patočka kvůli Křečkovi napráskal Babiše Macronovi."Vyhoďte Babiše z ALDE!" žádá.20.02.20 17:11 Česká republika 0

Jak pan Křeček uzemnil Stehlíkovou20.02.20 10:55 Česká republika 2

Devět obětí střelby v Německu, pachatel je po smrti 20.02.20 08:25 Německo 5

Masové šílenství švédské mládeže19.02.20 15:46 Švédsko 5

Šokující čísla z Číny19.02.20 07:36 Čína 9

Cena zlata soupá19.02.20 06:51 Neurčeno 0

Sebemenší náznak pravdy o černoších vede ke konci kariéry17.02.20 23:36 Británie 0

Recyklace je lež zaplacená ropou17.02.20 09:24 Neurčeno 0

Neffův Neviditelný pes začíná být příjemně viditelný16.02.20 19:24 Česká republika 2

Niektoré švajčianske kantóny pozastavili používanie 5G vysielačov. Švajčiarske úrady začali testovať ich bezpečnosť15.02.20 13:53 Švýcarsko 5

Státní dluh vzrostl na 1,64 bilionu, na dividentách odteklo 299 miliard14.02.20 16:16 Česká republika 4

Česká vláda opět provádí rektální alpinismus Izraeli14.02.20 16:08 Česká republika 1

Dokud budu prezident, rodiče budou máma a táta, řekl Putin14.02.20 16:05 Rusko 0

Výročí leteckého útoku na Prahu14.02.20 15:26 Česká republika 2

Neuvěřitelná justiční zvůle: Odmítnout ubytovat Rusy je OK, verbálně odmítnout migranty je trestné13.02.20 17:16 Česká republika 2

Parlamentní listy rozkrývají temné smlouvy Člověka v plísni tísni13.02.20 14:09 Česká republika 1

Křeček je nový ombudsman!12.02.20 20:31 Česká republika 4

Už je to tady zase: Prodavačku vyhodili z práce za názor. Ideopolicie zasáhla11.02.20 09:15 Česká republika 10

Měnové kurzy

USD
23,23 Kč
Euro
25,08 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,38 Kč
Švýcarský frank
23,63 Kč
100 japonských jenů
20,77 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
37 669,39 Kč
1 unce stříbra
427,44 Kč
Bitcoin
224 201,14 Kč

Poslední aktualizace: 20.2.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?