Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 237 příspěveků, 3 různá jména: DagMar, Mindy, Vladimír Stwora.

Stránka: 1 2 3

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

16.10.2005 18:01

Fanatický apetit státní moci po odposlouchávání

RE: Nejste sám, pane Stwora

Vladimír Stwora 217.?.?.?

No, jen se obávám, že není daleko doba, kdy šifrování bude postveno mimo zákon a pod heslem kdo nemá co skrývat, nepotřebuje nic šifrovast, budou trestat ty, z jejichž adresy odejde šifrovaný email. A i steganografie je zjistitelná.

74511

29.10.2005 10:23

Dvě stovky policistů dohlížely na sedmdesát demonstrantů

RE: JSEM VELMI ZKLAMÁN...

Vladimír Stwora 217.?.?.?

Pokusím se to vysvětlit. Vždycky jsem měl podvědomý odpor k masovým akcím. Ať z té či oné strany. Každý dav mě leká. A demonstrace - to je vlastně také dav jedinců, kteří v tom okamžiku propůjčili svou tělesnou schránkou k určitému cíli. Každý dav je manipulován. Vždy. Ať už řečníkem nebo spoluúčastníky. Jakmile jste součástí davu, už nejste sám sebou. Myslím si, že lépe mohu nějaké věci pomoci tím, když zůstanu osamocen a dělám jen to, co opravdu chci.

A abych vás uklidnil s tím nákupem. Vlastně jsme nešli nakupovat. Dali jsme si v shoping centre kafe a má známá koupila smetanu. To je všechno.

76038

18.02.2006 21:56

Bude Kožený propuštěn na kauci?

RE: Kozeny bude kandidovat do EU parlamentu

Vladimír Stwora 217.?.?.?

Ale no tak Ajo. Ten komentář jsem vymazal já. Proč by si dámy nemohly hledět domácnosti a svých manželů? Nebo chcete, abych tady propagoval typy Kabrhelové, popř. jejího kanadského protějšku Sheily Coops?

93913

24.02.2006 19:12

Ďáblovy obrázky

RE: Tak už dost!!!

Vladimír Stwora 217.?.?.?

Samozřejmě nečtu všechno, ale to, co uvádíte, na zakročení není. To bychom museli špuntovat všechno a zůstalo by tady jen pochvalné mručení.

94723

27.02.2006 08:15

Haagský proces s Miloševičem:

RE: Pane Stwora,

Vladimír Stwora 217.?.?.?

No jo. To by měl udělat pan Král. Pro mě jsou ty informace také nové.

94944

27.02.2006 08:17

Jak (a proč) se demonstrovalo

RE: Nedemonstovalo se za zájmy pacientů

Vladimír Stwora 217.?.?.?

No jo, omlouvám se. Nějak se mi posunulo "okno" pro zobrazení. Už je to opraveno.

94945

11.03.2006 09:28

Červenka do tepláků?

RE: No konecne pozitivni zpravy!

Vladimír Stwora 217.?.?.?

Tak jsem si pročetl všechny vaše dosavadní příspěvky a myslím si, že ještě nějaký pátek potrvá, než vás uvolním z watch list. Nelíbí se mi jejich tón.

Zpráva pro Jarmilu: Ne. To, co radíte, nepomůže. Od minulého měsíce všichni nově zaregistrováni musí projít individuální čekací lhůtou.

96907

12.03.2006 09:29

Červenka do tepláků?

RE: No konecne pozitivni zpravy!

Vladimír Stwora 217.?.?.?

Ono je třeba se po registraci ještě i přihlásit. V okénku vpravo nahoře. [mrknutí jedním okem]

97007

15.03.2006 16:30

Projekt na zničení Ameriky

RE: Preklad z Anglictiny

Vladimír Stwora 217.?.?.?

Překlad by neměl být doslovný. Je ale pravda, že vazba "Přemýšlejte o údajně progresivních" se hodně liší od mnou použitých "disidentských a odvážných". Máte pravdu, omlouvám se. Původní Gewův překlad byl přesnější.

97694

16.03.2006 17:40

Miloševič je mrtev

RE: Hurvínku, s Vámi to ale cloumá! Už si nevidíte ani do vlastní huby.

Vladimír Stwora 217.?.?.?

Pane Táborský,

ten text, na který reagujete, jsem nepsal já. Je nás tady více, kteří opravujeme a cenzurujeme. V každém případě ale souhlasím se zákrokem svého kolegy. I když se mi vaše komentáře líbí, nelíbí se mi častý osobní tón vašich příspěvků. Dosud vám to procházelo protože jste se podepisoval svým jménem (a podepsaný příspěvek má pro mě mnohem větší váhu), ale i to má svou hranici. Prosím, snažte se nenapadat lidi, se kterými nesouhlasíte. [mrknutí jedním okem]

97795

22.03.2006 19:42

Kam kráčíš, Zvědavče?

Cesta je druhdy důležitější cíle :)

Mindy 217.?.?.?

A mizérie Světa je bez konce...Proto je vždycky třeba "hledačů". [smích] Mindy

99467

22.04.2006 19:41

Změny, změny, změny...

LOGO...:)

Mindy 217.?.?.?

[smích] Za vlídná hodnocení DĚKUJU. Děkuju za zlepšovací návrhy,i když sem už ty nůžtičky na nehty a lepidlo Hercules uklidila a tak to asi zůstane tak. Děkuju i za kritiku, i když jsem se při jejím čtení smrskávala a umenšovala a žralo mě, že sem to nesvedla lépe. Nesvedla.

Pro Ben Hura a ostatní zdejší Nezvedavce mám tohle:
Občas se na Nezvedavce jdu podívat. Zatím žije jenom z uražené nenávisti ke Stworovi. Smutné čtení o neschopnosti uznat porážku. Protože vám, pánové a dámo, nejde o to, co Zvědavec píše. Vám jenom korporativně vadí, že vy už na Zvědavce psát nemůžete. A když zatím můžete, tak jen s laskavým svolením majitele webu [cool] .
Kdyby bylo na mě, tak bych vás, Ben Hure a spol., odsud vyšoupla.Za ucha nejspíše, jako uličníky. Naštěstí pro vás, to na mě není [smích]. Mindy

104110

09.05.2006 09:45

Kateřina Jacques - dobře připravena past

Nazelenalý Havel to ovšem vidí...

Mindy 217.?.?.?

[překvapení] ...tak nějak ehm...chrch jinak. A to tak, že případ Kateřiny Jacgues, ktechrrrou suchrrově...ehm...žééé...zmlátil policista nebyl ojedinělým excesem...chrchl..Jde o příznak nebezpečí společného pchro celý postkomunistický svět...žéééé...ehm...
BINGO.
EXprezident periodidicky EXitující za své prezidentůry z té nezvyklé dřiny, EXdisident a nyní EXpert na Fšechno nazývá tento přízchrrak..ehm...neofašismem a plíživým fašismem a aby toho nebylo dost i neonacismem. JUJ. EX dále tvrdí, že někteří politici (zvlášt ten JEDEN [smích] )těmto náladám nahchrrávají, aniž třeba chtějí..žééé (jsou to debilové - zvlášt ten JEDEN [smích] ). Přízchrraky a nálady tito politici (zvlášt ten JEDEN [smích] )vyvolávají svými výchrroky o cikánech v táboře v Letech,o používání klecových lůžek v psychiatchrrických léčebnách a o homosexuálech. Navíc ta neonacistícká hnutí mají sdělovací pchrrostředky ,žéééé... a dlouho se zdálo, že policie...ehm...chrch...k nim (kamarádům toho JEDNOHO...[smích]) byla shovívavější než...ehm...chrchl-chrchl... "k těm mladým nadšencům s vlajícími vlasy, kteří naopak proti tomu pchrrrotestují".
No a je to JASNÝ. Ten JEDEN je plíživej fašista, neofašista a neonacista. A nechal zmlátit Kateřinu J. a po večerech mučánkuje v klecovým lůžku cikánské homosexuály a máme volit Stranu zelených ( páč Únie svobody má už jen tři členy a dva jsou jednou postministrskou hohou v kriminále...žéé...ehm).Ještě, že EX neexnul a pchrravidelně mi vyjevuje Pchrravdu ( na lásku má Dagmachrrrr...[pláč] )

Zdroje:
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=147993
http://ihned.cz//2-18400740-002000_d-7c

Děkuji, děkuji pane Václave a SAMOZŘEJMĚ budu volit Nazelenalé...žééé...a totéž čekám od všech, co nejsou neofašisti, plíživý fašisti (ty se poznají dle toho, že místo bomberu mašírují jen v hnědých fuseklých...jo,jo...[smích]) a neonacisti.
Zdroj:
http://quick.idnes.cz/index.aspx?what=95400

...a když budou mít navíc nadšenecky vlající vlasy,tak jsme zachráněný...
(a toho JEDNOHO ekologicky zahrabem do kompostu...i s brejlema a ochrankou...[cool])

Jdu vrazit nablonďatělou hlavu do jarních kopřiv a s takto (ekologicky nazelenale) obarvenou kšticí razím agitovat do pražských ulic...
[smích]. Mindy

105338

20.05.2006 09:45

Dopis íránského prezidenta Ahmadínežáda Bushovi

4 Kevin

Mindy 217.?.?.?

[cool] Díky za vaše upozornění, Kevine. Díry jsou potvory. Popracuje se na tom. Mindy

106487

21.06.2006 11:26

Nad důchodci se smráká

Pozdní sběr

Mindy 217.?.?.?

[cool] .To jako nemyslím na druh vína. Ale na sklizeň ano.
Myslím na to, že dnešní důchodci byli ještě nedávno právě ti sociální inženýři,ti daňový mágové a modernizátoři všeho.
Myslím na to, že dnešní pensioneers, senioři, důchodci prostě ty dědové a babky, jsou hippies z let šedesátých, kdy s kratícimi se sukněmi a prodlužujícími se pačesy, přišla i PILULKA. Antikoncepce. Velkou službu neudělala. Myslím si alespoň, když vidím ty "babičky" bez vnoučat, která alternuje voříšek a další pilulky. Na "špatný nervy". Vymknuty ze starých poměrů a musů, se ženy dychtivě osvobodily od svého ženství. Děti si pořídily jen TAKÉ. Aby měly kam zavěšovat citové přebytky a jako rituální obětinu matce Přírodě a vlastní matce. Víc než rannou péči si ovšem zakázaly, aby nebyly za "blbé". Dělaly kariéru proti svým mužům. Za léta "poroby". Co potom ale čekat od generací opuštěných jeslově-školkových mimin? Jak by mohli odpustit matkám, které je nevychovaly. To neudělá žádná zvířecí matka. Takovou mizernou surovost. Nevědomost hřích ČINÍ a né, že né.

PILULKU vymyslel muž. Respektive muži. Z mnoha různých důvodů jim to připadalo jako dobrý nápad. Přerušit odvěký ženský koloběh početí, potratů,porodů,úmrtí a zrození. Oddělit sex od reprodukce lidského druhu navždy. Osvobodili se od odpovědnosti za vznik života. Směnili roli otců za roli věčných milenců. Nenarozeným dětem vzali život, narozeným matky, sobě rovnováhu. Zpupně zhlouplí svou vědeckostí, šáhli kam neměli. A pak jen čuměli.
Nějak se to celý nepovedlo [oči v sloup] .
Staříci a stařenky nemůžou zestárnout. Teď už ne.Opuštěný mimina jim to vrací i s úroky. Ty nejvíc trestající opuštěnci se stali politiky, propagátory fitness-wellness a plastickými chirurgy. Udavte se tou kariérou matko a otče. A hlavně zůstaňte Mladí. Do rakve bez vrásek a svěží. Sklidíte, co jste zasadili, staroušové. Pozdní sběr. Pozdní lítost. [cool]Mindy

108589

21.06.2006 18:42

Nad důchodci se smráká

RE: Pozdní sběr

Mindy 217.?.?.?

[smích] V tom příspěvku jsem k mužům vlídnější než k ženám, osd. Nemáte proč být uražen. A jste-li, pak z důvodů mnohem osobnějších asi.

Antikoncepční pilulka udělala z magie početí, ke které vskutku vždycky patřila i snaha vyhnout se ženině těhotenství, předmět kalkulací, ovládání, manipulace s partnery i národy. Použil jste velmi trefné slovo. Nástroj.
Svou efektivitou je pilulka další skvělý nástroj k podmanění přírody. K vydělení zvířete jménem člověk z jejího řádu. Další příšerné vítězství.

Měli jsme si raději podržet ty předpilulkové metody.
Mizérie nespočívá ve věci samé. V antikoncepci. Jenom v té její současné efektivnosti.

Jednou na tu efektivnost doplatíme. Na tu splněnou touhu po snadném životě proti tvrdému životu, který nám nabídla příroda. Na všechny ty ovladače a techniku, pilulky a chemii, na virtualitu místo autenticity.

Zvolily jsme snadnost, protože jsem měli na výběr. A budeme to dělat dokud to půjde. Ovšem nevím, co budeme dělat až to už dál nepůjde. Žít mimo přirozený řád. Asi si dřepneme mezi svoje náhle přebytečné výdobytky a dočkáme konce. S nechápavým a ublíženým výrazem dítěte, které si just "muselo" hrát vedle rozpálených kamen s nožíkem, i když mu matka pořád říkala, ať to nedělá. Že kamna pálí a nožík řeže...AU. A teď tedy popálený a pořezaný harant nechápe, běduje a ječí... [oči v sloup] AU.

108637

21.06.2006 19:08

Nad důchodci se smráká

RE: Pozdní sběr

Mindy 217.?.?.?

[cool] Ale kdeže kazatelka. Jsem jako všichni. Pohodlný harant s vydobytkama.I ječet bych ječela, kdybych se těch konců bez výdobytků dožila. Ale nejspíš nedožiju, tak jen tak kibicuju. Trochu abych kibicovala a trochu dost z jakési úzkosti z budoucna, kterou mi ukazuje už jsoucno. Třeba to prapodivné počasí. Nebo rychlost, z jakou raději mizí živočišné a rostlinné druhy. Nebo, že pilulkové ženy už skoro neumí mimina bez zase jiných pilulek a rodí jako by to byla nemoc. Je to všechno takové...divné. Divné a průšvihové. [pláč] .Mindy

108642

22.06.2006 07:54

Nad důchodci se smráká

RE: Pozdní sběr

Mindy 217.?.?.?

[zmaten] Paní Jarmilo, malujete půvabné obrázky a umíte si říct svoje. Počkejte ještě chviličku, prosím. Chtěla bych se dozvědět, proč blbě kecám a pindám. Abych si to svoje mohla zkusit obhájit. [smích] . Mindy
PS: Jo a taky se tu cítím trochu hodně dost (děsněěě) přechlapovaná. Holek je tu děsně pomálu.

108680

22.06.2006 16:07

Nad důchodci se smráká

RE: Pozdní sběr

Mindy 217.?.?.?

[smích] Pochvala byla upřimná - malujete poctivě jak cítíte a ty obrázky mají z těch pocitů v sobě záři, řekla bych.K jejich otištění v Krásné paní gratuluju. Kalendáře paní Kanyzové jsem si kupovala spoustu let. Letos sem to nějak prošvihla. K antikoncepci:
Já si netroufám obmýšlet takový globální lán jako vy, Jarmilo. Beru to tak, že člověk se má nejprve postarat sám o sebe. Aby dospěl a vyvinul se v přiměřeně adaptovanou a produktivní lidskou bytost. Potom by se měl postarat o svoje geny. Založit rodinu, zplodit děti a naučit je co nejvíce. Když to zvládne, pak je tu starost o širší okolí. O obec a o stát. Prověřen dobrou péčí o sebe, svou rodinu, svou obec a případně svůj stát, je pak morálně a zkušenostmi legitimován k tomu, aby se pokusil "vyřešit" Svět. A pokud je k erudovanosti, navíc ještě trochu snílek, Mesiáš,Don Quichot...prostě trošičku cvok, pak to i zkusí. Vyřešit to tak nějak globálně. [cool]

Já sem se zadrhla v činech u obce. O stát zavadím myšlenkou často, ale konám málo. Volby, berně,trocha remcání. Na Svět mi už nezbývá. Ani vhled, ani chuť. Hledím si svého dvorečku. Když mi foukne arktický vzduch ze Sibiře v září a tropický z Afriky v dubnu, znervozním. Zblbnou mi moje (naše) pole a sady a nedaří se dobře moji(naší) zvěři a mému (našemu) ptactvu. O účtech za topení a nudli u nosu nemluvě. Takže pohlednu směrem k Sibiři anebo Africe, ale zajímá hlavně ten můj (náš) dvorek.
Sibiřani a Afričani ať si hospodaří sami. Pokud hospodaří tak, že i nad mým dvorkem zmrtví vzduch a seberou mi vodu, rozlobím se. Právem, řekla bych. Nehodlám si nechat vecpat odpovědnost za cizí nedostačivost. Budu chtít a požadovat nápravu. Když já poctivě ohlídám svoje stádo,tak ohlídej ty svoje, Sousede. Moje tráva je pro moje zvířata a když mi jí začnou žrát tvoji neohlídaný zatoulanci, pošlu na ně psa. Zubatýho.
Teď to metaforický psaní shrnu k tý antikoncepci. Češi vymírají, protože se rodí málo dětí. Jsem Češka a nelíbí se mi to vůbec. Děsí mě to. Momentálně nepotřebujeme antikoncepci, ale koncepci záchrany tradiční rodiny. Kdybych nějakou komplexní použitelnou koncepci měla, vyřvávala bych jí po tom našem dvorku do ochraptění a úmoru.
Po černouškách a eskymácích je mi krancvajc... [cool].
Pro Češky mám nálehavý apel. Holky, dělejme děti a dějme jim veškerou pozornost, kterou dát dokážeme. Tohle je náš úkol na tomhle světě. Snažme se. A věřme svým chlapům, že nás a naše děti uživí a ochrání. Protože to dokážou. Když jim budeme věřit. [smích] . Mindy.
PS.Vy už nemusíte, paní Jarmilo - vy už máte uděláno [smích]

108704

11.07.2006 17:05

Americká kolonie

RE: smajlik

Mindy 217.?.?.?

[smích] Káča, milý Čerte. S ženskejma je prostě potíž... [oči v sloup]. Mindy

110300

[smích] Kouzelná růže a krásné přání. Jste milý a udělal jste mi radost, Vladimíre. Mindy

110498

[smích] Děkuju René. Tu růži si hravě dokážu představit. Žlutá čajovka. A nejste určitě barbar [smích] . Mindy

110565

25.07.2006 12:45

Skutečné cíle Izraele

RE: Autor lže

Mindy 217.?.?.?

[smích] Abyste nemusel případně lovit to spojení, Yamato:

E-mail: judr.d.karlova (zavináč) email (tečka) cz

Ale, prosím, pište jen máte-li co říct. Dík. Mindy

111449

26.07.2006 08:38

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

Fotografie

Mindy 217.?.?.?

[pláč] . Chlap, který zvedne za nohy bezvládné tělo děcka jako myslivec uloveného zajíce a nastrčí ho před objektiv fotoaparátu, se mi hnusí. Nepotřebuju vidět rozervaná, popálená těla malých Libanonců, abych viděla lépe zbabělou krutost Izraelců.
Já jí vidím. Přeji si, aby byla potrestána jak náleží. A ona nepochybně jednou potrestána bude.
Jako matka bych si ale přála, aby, když už libanonští rodiče nemohli uchránit zdraví a životy svých dětí, ochránili alespoň jejich utrpení a smrt. Aby tyhle jediné skutečně nevinné nevystavovali jako tretky na bazaru.
Jo a jistě. Pro pořádek a pro úplnost.
Nelíbí se mi, že se tyhle fotky na Zvědavci objevují. Ať už je sem postuje protinožec Nohejl nebo, jako teď, Vladimír. Nelíbí se mi to ani trochu, pánové. Jsem jeden velkej protest. Zelenookej. [naštvaný] . Mindy.

111519

26.07.2006 09:58

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Fotografie

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] ...ale dyť je to blbost, milej Králi džungle. Fotografie jsou dnes velice manipulovatelný materiál. Já sice věřím, že tyhle jsou z Libanonu a z "teď", ale mohli by být teoreticky "bůhjenvíodkuď" a "bůhjenvízekdy". V podobných "kulisách" se tyto a jiné hrůzy dějí již bohužel dlouho. To za prvé.
Za druhé, usazena v evropské kultuře, odmítám konzumovat, mě cizí ( v tomto případě arabskou ) "schopnost" přímo pohotovost, využívat svoje děti ke všemu. Když jsou nažívu tak k házení šutrů a když jsou zabity, tak k vystavování. A tohle dělá mnoho arabů s oblibou. Patří to, mimo jiné, k jejich kulturní tradici. Tak jako zlovolnost, pomstychtivost, chamtivost a nově i sionistická predátorská agrese k židovství. Mimo jiné.
Být obětí cizí agrese, oběti andělská křídla automaticky mezi lopatky nevetkne, Lve. Z pohledu evropanky, jsou arabové hodně "jiní".
Nechť jsou. A nechť se jim dostane podpory a pomoci i od nás v této sprosté a neomluvitelné Izraelské válce. Ale předvádění malých mrtvých ať si strčí někam...je to HNUSNÉ.
[bliji] . Mindy

111523

26.07.2006 10:41

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Fotografie

Mindy 217.?.?.?

[zahanbení] Ne, o těch dětech z Války v zálivu nevím nic. A je dobře, že na to upozorňujete. Dejte pokud možno odkaz na tu dokumentaci. Děkuji.

K vašemu, cituji: "Zvěrstva je třeba dokumentovat, válka je krutá, jsou zabíjení bezmocní a nevinní..." Jistě. Naprosto souhlasím. Je třeba všechna zvěrstva dokumentovat. Oběti mají mít jména a TVÁŘE. A jejich rány je nutné mít možnost zprostředkovaně vidět. Věcně a s pietou, kterou jim svět dluží.

Ale jen barbar světící víc svou věc než svou lidskost, zvedne mrtvé dítě za nohy a "žaluje" jím světu. Jen barbar.
To není už dokumentace, to je JEN politika. TO je HNUSNÉ. Mindy

111529

26.07.2006 11:40

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Fotografie

Mindy 217.?.?.?

[cool] Jediné, co jsem z tohoto vašeho příspěvku pochopila beze zbytku, je, že jste nepochopil proč mě ty fotky štvou, Lve. To ostatní jsem pochopila rámcově jakože mě štvou ty fotky a vás to štve. Čímž pádem jsme oba momentálně naštvaný. [oči v sloup] Mindy

111538

26.07.2006 12:23

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Fotografie

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] Ta jedna jediná fotka vypovídá nejen o těch dvou chlápcích, co zdvihají to mrtvé díťátko, ale i člověku, který tu hrůzu vyfotil a člověku který fotku uveřejnil první a o všech, kteří jí dál šíří. Myslím, že všem těm jde jen o tu válku. O ty velký věci práva a území a spravedlnosti a nespravedlnosti a tak vůbec. Jde jim o to tak moc, že vůbec nevnímají to dítě, který ještě před chvilkou žilo a pak buhví jak krutě umíralo. Drapnou ho za uprášené nohy a zdvihnou z korby náklaďáku tak, aby nezdržovali fotografa a hlavně tak, aby ta mrtvost byla jasná. Jde přece o VĚC a děcko už necítí nic. Já citím. Odpor a hnus. Přes tu malou věc nějak hůř vidím tu VELKOU. Jsem detailistka. Ale žívot se přece skládá i z malých věcí. Vlastně hlavně z malých věci. [pláč]. Mindy

111543

26.07.2006 13:00

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Fotografie

Mindy 217.?.?.?

[pláč] Tak to jsem moc ráda, Lve. Protože kromě hnusu a odporu, cítím i lítost. Nad tím prckem. Mindy

111548

26.07.2006 18:31

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Fotografie

Mindy 217.?.?.?

[cool] Překvapena? To vskutku nikoliv, Yamato. Existují lidé jejichž osobnostní profil jim neumožňuje tolerovat jiné názory a postoje, než které oni sami momentálně zastávají. Život jim toto nastavení nijak neusnadňuje. Neznám vás natolik, abych mohle odhadnout, jestli jste jedním z takto postižených i vy.
Ale vaše poťouchlá poznámka má bezpochyby svědčit tomu, že Zvědavec je virtuální Hydepark rigidních, netolerantních a či jinak solidní diskuze neschopných jedinců.
[smích] Ale není, Yamato. Do diskuze sem chodí lidé povětšinou rozumní, ať už jakkoliv názorově " barevní". A obhajují svoje názory jak nejlépe umí. Obratně i trochu neohrabaně, emocionálně nebo emocionálně dovolávajíce se čistého racia [smích] , vtipně i nudně, slovy elegantními i méně elegantními, smajlíky i obrázky (někdy fakt odpudivými...ech). Různě.

A jsou vítáni. Všichni, kdo pochopí, že jsou tu hosty a chovají se jako hosté. Milé hosty máme rádi a otravné hosty nevyháníme, i když jsou někdy na zabití.

Zavřeno mají jenom někteří bývalí návštěvníci, kteří se rozhodli, že hostitele jim netřeba a že vlastně Zvědavec je všech. Všech a tedy JEJICH. Takový webíkový komoušové. Takže přišlo ke slovu modro našich předků: Host do domu, hůl do ruky [smích] . A vyvětrat.

Jaky typ hosta jste vy, Yamato? [cool] Mindy

111582

26.07.2006 18:56

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Fotografie

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] Janko, orlíku, z úvozovek u slova "nevinného" je patrné, že vám je mezi 35 a 40ti roky, měříte 181 cm, máte automobil o obsahu více než 2 litry a jezdíte na naftu. [chechtot] .
Teď vážně. ANI OMYLEM. Nebudu spekulativně a účelově postrkovat svůj přirozený dojem z té odporné fotky do POLOHY méně odpudivé. Na manipulace tu máme masmédia. Prznit si etiku sama, odmítám.
Že Izrael s prasáckostí a zlovolností sobě víc než vlastní napadl Libanon a zabíjí tam NEVINNÉ lidi mi neuniklo.
Na mém pohledu na tu HNUSNOU fotku to nemůže nic změnit.
Padni komu padni, janko. [cool] Mindy

111588

26.07.2006 19:27

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Fotografie

Mindy 217.?.?.?

[smích] No, Yamato, například nevyžádané rady jsou vždy velmi otravné.Třeba jak editovat webzine. A vy ke mě rozhodně žádnou úctu necítíte. Nejste můj oblíbený host, ale i tak vítejte. Mindy

111599

29.07.2006 11:27

Chmurná tradice pokračuje

Fakani z naší školky

Mindy 217.?.?.?

[cool] Když letošní Čekartěk srovnám s tím minuloročním, tak nás ,dospělce, musím pochválit. Na to, že naše Fakany z Parlamentu Fakani, co se MUSÍ bavit jednoznačně přeprali, to zvládáme dobře. Zahnali jsme ta problémová děcka do Letní školky v místě, kde se bude alespoň dobře uklízet bordel a také živých tvorů vůkol není tak moc (ale jsou..[pláč] ) . Zajistili jsme jim početný dozor, aby se mezi sebou moc nepomlátily. Pro zdravotně zdecimované děti jsme přistavili sanitky. Taky tam mají záchodky a sváči. I hasiči jsou připravení, kdyby malejm z pusiny vypadl vajgl a podpálil hřiště.
Něco to, nás dospělé, bude stát. Platy dohlížejícím, vychovatelům, pečovatelům, úklid a tak. Ale nešť.

Příroda pochopitelně utrpí. Problémová děcka - deprivantíci, jsou na okamžitém uspokojování svých CHCÍÍÍ ještě závislejší než běžní školkáči. Takže na přírodu a zviřátka celkem úplně kašlou. Časem se jim to zlepší.

[smích] Taky je tu naděje, že je to třeba přestane bavit. Děti ztrácejí zájem rychle.

[velký smích] Takže, kluci a holky z naší školky: Hezky se sjeďte, zatancujte si, nepouštějte toho Kotvalda a Hložka tak nahlas (ZVÍŘÁTKA [pláč] ) a když alespoň polovina z vás bude v nedělí schopná stát na vlastních, přijede vám zazpívat Dáda s žížalou. Dobrý nééé... [smích] . Teta Minda

111878

31.07.2006 11:36

Ano, tohle je holocaust

RE: Historie je zdrojem vědění

Mindy 217.?.?.?

[cool] ...wow. Soudě podle vašich příspěvků, Shylock se metamorfoval v Jamese Bonda:" My name is Bondowitch. James Bondowitch..." Úžasnééé, steine 55. Jako Jinověrec jsem ohromena. Jste teď tak stateční, pohodoví, vycvičení, tak sexy nebezpeční. A samozřejmně chytří. Úplně nejchytřejší ze všech. Nejsilnější ze všech...KONEČNĚ... [smích] . Možná nám dokonce odpustíte, viďte, steine55 ?.... Ó, vlastně už jste nám odpustili, úplně jste zapomněli. Jste povzneseni [smích]. Privilegium Vítězů - zapomínat a odpouštět. Mimo jiné ( trestat, mstít se, přepisovat historii a zákony, drancovat...a tak vůbec si užívat).
Kdybyste, steine55, nebyl, co tvrdíte že jste, byl byste k pomilování [smích] . Ave.
Mindy

112119

31.07.2006 12:36

Ano, tohle je holocaust

RE: Historie je zdrojem vědění

Mindy 217.?.?.?

[smích] Ave, steine55. Vzhledem k tomu, že každá diskuze je kromě výměny informací zároveň hrou o to, kdo je chytřejší ( a rychlejší dejme tomu), souhlasím tak maximálně s tím, že nebudeme zkoumat, kdo z nás dvou je krásnější. Kdo je chytřejší (a rychlejší) zkoumat již netřeba. Nepochopil jste zákonitost diskuze. Chytřejší (a rychlejší - to si beru jako bonus [smích]), jsem já. [cool] .

Jako Editorku mě velice těší jak ctíte pravidla naší diskuze (ač její podstatu jste netento... [oči v sloup] ). Když budu psát, aniž bych měla co říct, zcenzuruju se. Padni komu padni. [smích]. Mindy

112128

31.07.2006 13:36

Ano, tohle je holocaust

RE: Historie je zdrojem vědění

Mindy 217.?.?.?

[smích] OK, steine55. Beru na vědomí, že máte pocit, že většina lidí, diskutujících o vás, Židech, Židy ve skutečnosti nezná ( resp. nezná vás, tak, aby o vás a vašich činech mohla vážně diskutovat ). Tento dojem vás činí netrpělivým. Použil jste slovo netrpělivý, ale mě připadáte spíš rozladěný. Proč?
Proč bychom se měli zajímat o to, jací Židé jsou, steine55. Přesněji, jací opravdu jste. Čímž zřejmě myslíte vaše zvyky, způsob, jakým žijete ve svých komunitách, způsob, jakým uvažujete. proč bychom se měli zajímat o to, co si myslíte o nás a sami o sobě nebo proč se chováte, jak se chováte?
Proč bychom vás neměli hodnotit výhradně na základě vašich skutků, steine55?
[cool] . Ave. Mindy
PS: Pokud se mnou chcete diskutovat,steine55, netykejte mi, prosím a nebozkavejte. Není mi to příjemné. Děkuju. [smích]

112143

31.07.2006 15:04

Ano, tohle je holocaust

RE: Historie je zdrojem vědění

Mindy 217.?.?.?

[cool] Ba ne, steine55, nemusím jet na Blízký východ, abych viděla co děláte. Tady v Česku, v USA i v Libanonu. Všude. Samá svinstva, steine55.
Svinstva a slova. Tací opravdu jste, vy Židé. Dříve jste svinstva konali potichu, dnes s ohlušujícím rachotem. Moudré to není, steine55.
Já osobně bych byla ráda, kdybych o vás nemusela vědět nic. Nemám jediný důvod, proč se zajímat o mě etnicky a kulturně cizí skupinu lidí. Vůbec žádný důvod.
Ale vy mě nenecháte na sebe zapomenout. Cpete se mi do života, steine55. A nejste zváni. Žijete mezi námi, ale nikdy s námi. Neumíte se dávat. Umíte jen brát. Není vám dáno.
Vždyť vy neumíte žít ani sami se sebou, steine55. Nevíte, jestli jste nadlidé nebo nepovedení Nomádi bez identity, tmeleni přes staletí jen nenávistí ke gójimům.
Takže já vás znám, jak vidíte, dobře. Neušetřili jste mě své prapodivné existence.
To, co děláte v Libanonu vás přijde velice draho. Byli jste opovrhováni a nenáviděni. Teď je nenávisti víc než štítivosti. Je vám takto lépe, steine55? Nemyslím. Můžete si natlachat tisíce slov a vycvičit další tisíce psychologů a psychiatrů, ale stejně to budete vědět. Jste tu sami. Na tomhle světe nemáte moc přátel. Jestli vůbec nějaké. Máte jenom obchodní společníky. To neni lehký úděl. Ale tak jste si to vybrali.
Vaši situaci vám, steine55, nezávidím. Zlo, které konáte, ale neomlouvá nic.
[cool] Ave.Mindy

112164

02.08.2006 07:40

Ošklivé káčátko Mel Gibson

Mel není Ošklivé kačátko...

Mindy 217.?.?.?

[smích] Mel je děsnej fešááák. [chechtot] . Mindy

112400

02.08.2006 08:06

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Svět podle Gibsona

Mindy 217.?.?.?

[cool] Horší než historické movie exkurzy věčného chlapečka Peter Pana Stívíka Spielbergsteina to nebude, Bowary. Takový Schindler´s List nebo München historiky tiše rozplakaly. Teď nám bude, kluk jeden všestranná, režírovat zahajovací a závěrečný ceremoniál Olympiády v Pekingu 2006. [překvapení] . To bude teprve nářez. [chechtot].

112404

02.08.2006 08:20

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Mel není Ošklivé kačátko...

Mindy 217.?.?.?

[smích] Lev je TAKY děsnej fešááák....žjúúú....gratujuju...

Mindy

PS: Takže zatím jedinej, kdo není děsnej fešááák...jsem JÁ (a Allen Stewart Konigsberg alis Woody Allen) [chechtot]

112407

02.08.2006 12:19

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Mel není Ošklivé kačátko...

Mindy 217.?.?.?

[překvapení] A JE sežranej! Sežral ho ten fetišistickej Tygr. Chudák Lev. [chechtot] Mindy.

112425

02.08.2006 16:07

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: Nejaky link by, Petre, nebyl? (Aja)

Mindy 217.?.?.?

[smích] Správně, steine55. Tady píšeme česky nebo slovensky. Vy jste úzkostlivě zdvořilý diskutér, proto vám jistě nemusím vysvětlovat, že vyjadřovat se jazykem, kterému zde rozumí zanedbatelný počet čtenářů, zdvořilé není. Editorka

112460

02.08.2006 18:57

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Svět podle Gibsona

Mindy 217.?.?.?

[mrknutí jedním okem] Nemá, Bowary. Ovšem, že tyhle dva chlápky nejde srovnávat. Spielberg mě otravuje, když jde megalomansky do filmů, který nemůže zvládnout, protože mu chybí odstup. To je případ Schindlerova seznamu a Mnichova. Musí si vypomáhat černobílou technikou nebo krkolomnými přeskoky v ději. Ale chlápkovi, který natočil Čelisti I. a Indianu Jonese leccos odpustím. Nejlepší, co jsem od něj viděla byla Purpurová barva (The Color Purple). Tu Říši slunce jsem neviděla. Když dělá biják, je skvělej. Když agitku, je kýčovitej.
Mel se umí príma rvát a nasadit TEN MODREJ OCELOVEJ pohled s depresivním podtónem tíže vševedoucna. Z toho, co natočil jako režisér mám ráda jen Statečné srdce - to mu sedlo. Muž bez tváře,mě připadal nejen bez tváře, ale i bez věrohodnosti. Romantika bez správných postav. Ke Zvířeti patří Kráska a né citově strádající školák. [oči v sloup] . Umučení Krista jsem ještě nedokoukala. Námět a celá tahle tématika mě příliš nezajímá obecně, rušilo mě "autentická" mluva, které jsem nerozuměla a nasílí mám v bedně dnes a denně.
Spielberg je pro mě lepší režisér, ale divokej irskej piják Mel, lepší chlap... [cool] . Mindy

112483

04.08.2006 09:05

Hizballáh zničil izraelskou válečnou loď

RE: Izrael MOZNA znicil

Mindy 217.?.?.?

[překvapení] Vy jste psycholoK-průkopník, Arkane. Diagnostikovat poruchu osobnosti (btw. myslel jste zřejmě obsedantně-kompulzivní, žééé) u celého etnika to je majstrštyk. Rozpracujte to. A vezměte to šmahem. Navrhuji (hrozně ráda se zúčastňuju. Čehokoliv... [chechtot] ) :
1) Arabáši - obsedantně-kompulzivní(anakastická) porucha - to už máme hotový
2) Židi - paranoidní porucha( Subtypy: dětský, fanatický, škodlivý, zatvrzelý, kverulantní, nesnášenlivý), antisociální porucha
3) Běloši - schizoidní porucha, narcistická porucha, a dál všechny klasifikované, rozpracované i dosud latentně dřímající poruchy ( JSME FAKT DĚSNÝ...hi,hi,hi)
4) Hnědky - histrionská porucha, pasivně-agresivní porucha
5) Černoušci - vyhýbavá (anxiózní) porucha,
6) Žloutenky - emočně nestabilní (hraniční) porucha
7) Eskymáci(Inuité) a Evenkové - depresivní porucha

S přáním mnoha vědeckých úspěchů. [smích]
Mindy (pomvěd)

112629

04.08.2006 10:00

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Domácí vězeni po zatčení na základě obvinění z terorismu podle Patriot Act?

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] V PROTIalkoholní, Jiří. Léčebně. Jo,jo. A taky sem slyšela, že Mel mlel něco o....

( Zrušeno. Úplně ofťopííík. Editorka )

112631

[pláč] V údolí Bikáa rozprskly izraelské rakety blíže neurčený počet ovcí, 33 pastevců a dalších 22 pastevců rozprskly částečně.
[naštvaný] Spolu s ortodoxními židy také žádám ukončení sionistických zvěrstev. Nejen v Libanonu. Mindy

112721

05.08.2006 19:35

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Velice mě těší většina blbých propagandistickych shabes boy příspěvků

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] Nó, to by vám snad mohl vysvětlit jedině pan Krivošík osobně, Bowary. Určitě to rád učiní, když se ho zeptáte. Pokud vás pošle někam...nezdvořák, bude to tím, že jste ve své neúnavné zvídavosti a myšlenkové potenci odhalila jeho:
a) ideovou zmatenost [smích]
b) obojetnost [bliji]
c) vícečetnou osobnost, schííízu atd. [pláč]

Neztrácejte čas tady a možná v panu Krivošíkovi objevíte podobně renesanční persónu jakou disponujete i vy, Emmo. Pan Krivošík a vy, jste prostě všeobjímajícně VŠUDE.... [chechtot]. Mindy

112753

08.08.2006 08:24

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: Zkazena dovolena

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] Bartosek a vy, 68, navíc 4 mínus ze zdějších diskuzních mravů. Za oba vaše lučební exkurzy. Editorka

112978

08.08.2006 19:02

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] Příšte svoje tvrzení doložte argumenty, cz dragone a zdržte se vyhazovačských poznámek. Podobně laděné příspěvky vám příště zruším. Editorka

113081

08.08.2006 19:12

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

Mindy 217.?.?.?

[cool] OK. Argumentujete dodatečně. Editorka

113084

09.08.2006 11:25

Ano, tohle je holocaust

RE: Jdou se bozkat s Goebbelsem, paní Bovaryová!

Mindy 217.?.?.?

[cool] Tohle by mělo potěšit i všechny slušnější člověky, Emmo. Ono zastrašování je takové nesympatické počínání všeobecně. Tedy pokud náhodou nepatříte k sortě, která nevládne jiným nadáním a invencí k prosazení svého "jedině pravdivého vhledu do čehokoliv" než je skuhrání, spílání, běhání "s tím vejš"( obzvlášť půvabné [smích] ), urážení, bájení,fackování, mučánkování, mordování...a podobnými "vopravdu" vyargumentovanými know-howíky. A to všechno i za STŘÍZLIVA... [chechtot] .
Já sice fakt chápu, že brát se za některý věci, lidi, počiny a motivy je, vzhledem k jejich všeprostupující hňupskosti, nízkosti, mrzkosti, vulgárnosti a i kriminálnickosti, FUŚKA, ale kdo má to Kohoutí kdákání poslouchat...kokokodááák místo kykyrykíííí...
[oči v sloup] .
A kdo se má koukat na hejna kokosrábků, co v robocopáckech mundúrech zabíjej malý fakany...kokokykyrykíííí a hrrrr...na kuřata... [bliji].
Zvlášť když je jeden ženská. Viďte, Emmo.
[cool] . Mindy

113183

09.08.2006 12:53

Není nad klasický displej

RE: Dobré rano

Mindy 217.?.?.?

[cool] Ale, Adapo, já si svoje první příspěvky na Zvědavci nemusím číst. Já si je pamatuju. Váže se k nim začátek jednoho z nejkrásnějšího období mého života. Źivot je někdy překvapivě podivuhodný a podivuhodně překvapivý. [smích]

Váš příspěvek je samozřejmě zcela od tématu a má mi osobně uškodit, Adapo. Takže bych ho měla zrušit. Kdybych ho ale zrušila, odstrkovala bych od sebe, co odstrkovat nechci. Minulost. Porušila jsem ovšem naše administrátorská pravidla. Moje editorská chyba. Musím jen doufat, že mi jí Stwora opardonuje.
Mindy - editorka [cool]

113193

09.08.2006 19:27

Není nad klasický displej

RE: Dobré rano

Mindy 217.?.?.?

[cool] . Fain, Adapo. Nemohl jste mlčet a svoje jste si řekl. Nechtěl jste napsat nic, co by mohlo vyznít tak, aby mi mohlo uškodit a nenapsal jste to. Jenom jste vyštrachal moje pravěký příspěvky a žalobně jste je sem postoval. A už podruhé (ofťopík )vrtichostně zdůrazňujete Stworovi (p.Stworovi, nóóó), že Zvědavci škodím. Beru na vědomí, že vám osobně nesedím. Říkáte vy, Adapo. Já myslím, že mě přímo nesnášíte. Řečičky o Zvědavci si vetkněte za klobout. [smích] Děkuji. Příště vám názory mimo téma zruším. K čemu bych tu jinak byla. [oči v sloup] . Mindy - editorka

113243

[chechtot] . Úžasnej přípěvek, Nillberte. Konečně jeden žid, co to má pod jarmulkou fakt srovnaný. Piště více a kdyby za vámi přišli z Židovský obce, tak nám to nahlašte. My vás ochráníme. [smích] Mindy.

113299

10.08.2006 15:08

Co říci muži, jehož rodina je pod troskami?

RE: I kdyby!

Mindy 217.?.?.?

Nevyhrožujte tady, steine55. To vážně nemáte na reportoáru nic mezi servilní slizkostí a blbáckými výhružkami. Příště vás smažu. Editorka

113386

11.08.2006 08:39

Americké základny v Čechách

Česká veřejnost nemlčí

Mindy 217.?.?.?

[cool] . Rozhodnutí arogantů z Pentagonu nebo kde tyto a podobné verdikty vznikají, se nelíbí. Těmto mým spoluobčanům například:
http://www.nezakladnam.cz/index.php

Osobně Raketovou základnu v Libavé ( dále jen RZL) odmítám z následujících důvodů ( demonstrativní výčet - se ještě něco dohledá...wow..[smích]):
1) Způsob,jakým Američané případně umístění RZL " předjednávají", bezpochyby předznamenává způsob, jakým by ji zde provozovali. Jako dislokaci vojsk v dobyté nepřátelské zemi. Bez ohledu na " porobené obyvatelstvo" a zájmy "hostitelské země". Za spřátelenou zemi nás evidentně nemají ( viz bod 2.).
2) Spřátelená země pro USA nejsme, protože Čechy diskriminujují jednostrannou vízovou povinností. Oni nás nechtějí u sebe, my je u nás taky nechcem. Prosté.
3) Politické poměry v USA nejsou zárukou, že RZL nebude využívána pouze pro mocenské, vojenské a obchodní zájmy USA, i kdyby se tyto zájmy dostaly do přímého rozpory s vitálními zájmy České republiky.
4) USA nám nepomohly v letech 1938, 1948 a 1968. A mě vůbec nezajímají důvody, proč nám nepomohly. Jejich povinnost to nebyla. Jenže jak te´d uvěřit, že dnes nám pomáhat chtějí. Takže já jim nevěřím.
5) Příslušníci USarmy se stále více rekrutují ze sociálně slabých vrstev americké společnosti, což ještě "vylepšuje" program affirmative action. Takže personální obsazení RZL budí spíše obavy než pocit bezpečí.
6) Čoko a Cocaco už tu máme. A zkažený dětský zoubky tu taky máme. Poslední, co tím pádem potřebujeme je "Čokoláda" nebo "Kofola" ve vycházkovým mundůru, rozdávájíci rozvojovejm vesnickejm prckům prezenty. Rakety jsme tu taky už rozdaný měli a v Milovicích maj houby dodnes kovový kloboučky [oči v sloup]
7) Důvody pod body 1. až 6. byly, proč RZL NÉÉÉ. Na to, že je teprve ráno, jich je dost, řekla bych. O tom, že RZL NÉ, mě ovšem nejvíce přesvědčuje, že, ač hledaje, nenašla jsem jedinej POŘÁDNEJ důvod proč RZL JO.

TAKŽE RZL NE. Za stávající geopolitické situace a "Stavu Únie" FAKT NE. Děkujeme za " nabidku", ale NO, NOPE, No and No Again. [cool] . Mindy

113469

12.08.2006 09:31

Hon na Bokonona – další epizoda

Pane Š.

Mindy 217.?.?.?

[smích] Moc dobrej článek. Vypadá to, že od chvíle, kdy namísto absolutních vládců z Boží vůle panuje lid-občan-zastoupený Občanem, je Bokonon atrakcí a otloukánkem VŠECH lidovládných režimů. Občanští zástupci nás občanů si ho, PREVÍTA jednoho, sochají a přisochávají pěkně namíru. Svým krotitelským schopnostem. A když jim všichni pomůžeme jako jeden muž ( i baby... [cool] ), tak nás před nim zachrání. Gladiátoři Nové doby. [oči v sloup] .
Fakt dobrej článek.
[smích] Mindy.
PS: Taky sem volila ty naše nej-pravější Konzervativce. A to i přes to, že některý "plechovkáče-konzervy" znám osobně. Hezký příklad vítězství pošetilé naděje nad v oko bijící realitou. Co jedna neudělá pro volnej trh, demogrrraciji a vzpomínku na léta her a malin nezralých, kdy Johny Wayne a spol. byli Bokonon (sexýýý a úúúžasný) a naši buranští Gladiátoři lezli do arény v tesilkách a rádiovce. Žéééé........
[bliji]

113615

13.08.2006 10:06

Dopis

RE: Tak kchoukám, Stein, Zí vizn kchulový kchemo íbr das jiddish ábr ganc gut vršténzí majn

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] Táborský, stein55, pokračování vaší "diskuze" v podobě obsahově balastních self-exhibic a vzájemné výměny jedovatých verbálních šťouchanců, tímto odpískávám. Dále, laskavě, zkuste svoje názory, postoje, mindráky atd. věcně vyargumentovat a doložit. Pokud to nezvládáte, raději mlčte. Editorka

113754

13.08.2006 17:51

Dopis

RE: Madam editorko,

Mindy 217.?.?.?

[smích] Vaše paní je moudrá dáma, pane T.. Upřimně vám přeji zdar a spokojené čtenáře. Best of luck. Editorka

113779

13.08.2006 18:17

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

RE: Löwensteinovi

Mindy 217.?.?.?

[smích] Matoušku, buďte fér a ušetřete mě, pro futuro (sečtělá osoba [chechtot] ), obtížného rozhodování, jestli vám mám takovéto oftopic příspěvky rušit a vypadat jako urážlivka nebo je "chlapácky" nechat a vypadat jako editorské pako. Příště vás samozřejmě zruším, Matoušku. [cool] .Editorka

113781

13.08.2006 22:37

Hon na Bokonona – další epizoda

RE: letadýlka

Mindy 217.?.?.?

[cool] . Tak výjimečně jo, djb. Čímž vám názorně předvedu, že vola ze sebe člověk nejzdřileji udělá sám. Editorka )

113798

14.08.2006 20:40

Tiskové prohlášení Svazu mužů

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Mindy 217.?.?.?

[smích] Není to tak jednouduché, Babko. Doporučuju všem, kdo hledají odpovědi na složté otázky dnešní rodiny zajímavou knížku od psychoanalitika Luigi Zoja. Soumkrak otců. Link: http://glosy.info/anotace/knihy/luigi-zoja-soumrak-otcu/
Samozřejmě,je to jen jeden z úhlů pohledu - střípek do mozaiky. Ale za zamyšlení stojí. Mindy

113877

15.08.2006 17:40

Tiskové prohlášení Svazu mužů

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Mindy 217.?.?.?

[smích] Jej, vy jste rychlík, Jarmilo. Když si přečtete knihy, třeba svůj dojem poopravíte. Fakt je, že je to taková jungiánština jako třeba: Ženy, které běhaly s vlky (Clarissa P. Estés). Archetypální fantasy. Zajímavý vhled, ale nejednoduchý. Červená královna... [cool] ...to je klasika - vy jste vážně Obrazoborkyně, Jarmilo. Dám vám ještě jeden typ. Moje papírová oblíbenkyně: Sobecký gen( Richard Dawkins). Teda jestli neznáte. Uklidňující čtivo, když máte chuť prohodit, bez zjevného důvodu, svého vymazleného 187/95 potomka (Male) zašupovačkama... [chechtot] Mindy.

113965

15.08.2006 18:35

Tiskové prohlášení Svazu mužů

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Mindy 217.?.?.?

[smích] No jó. Autoři všech těhle knížek a teorií rádi podřazují žitou reality tomu "svému" systému. Lhostejno, jestli školně exaktně vědeckému, antiexaktně vědeckému (vědci natrucisti), zcela volnomyšlenkářsky nevědeckému až fantazijně-bláboloidnímu a všech teorií mezi těmito. Jó a dalších, který mě zrovna nenapadají. [mrknutí jedním okem] .
Ta hovadina: Autor toto odvozuje z psychoanalitické teorie vývoje osobnosti, kdy dítě do určitého věku (cca 3 let) není vývojově schopné odsunout uspokojení momentální potřeby (jídla, spánku, vyměšování, pozornosti atd.), přičemž tyto potřeby tradičně uspokojuje matka ( nebo tzv. mateřská osoba - tedy i např. otec). Dnešní konzumní svět plný půjček ( máte, co chcete hned) proto přirovnává k mateřskému dočasnému uspokojování potřeb malého dítěte HNED. Žádná ( standartní) matka nebude kojenci " vysvětlovat", že v tý podělaný pampersce musí vydržet ještě hodinu, protože ona má další hodinu zásadní jednání o celosvětovem problému nedostatku pitné vody. Až dítko povyrostě a mozek se mu dotvoří, pak je otevřeno tzv. otcovským hodnotám. Což je velice zjednodušeně vše, co přesahuje dětské potřeby ( ty ovšem nikam nezmizí. Máme je v sobe všichni a stále [smích] ) a vede lidskou bytost do světa potřeb jiných lidských bytostí, jiných než lidských bytostí,živé i neživé přírody a tím i k věcem jako je etika, životní postoje, kontinuita s předky a ohled na potomky, vize....a....atd.
Konec osvětovky. Jdu uspokojit potřebu dospělce z lůna mého a upatlat večeři. [smích] . Mindy

113969

15.08.2006 19:24

Tiskové prohlášení Svazu mužů

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Mindy 217.?.?.?

[smích] K převzdělaným akademi-kům,-čkám mám taky poněkuď ostražitý postoj, Jarmilo. Ctím sice jejich teoretickou výbavu ( z nedostatku možnosti posoudit kvantitu a kvalitu této získané učenosti se uchyluji k "věření", že ji mají... [chechtot] ), ale nejsem si až zase tak jistá, jestli jim právě ta hluboká a úzká specializace neobsadila i tu část mysli, která to jinak vede moudře po selsku... [oči v sloup] . Mnohým né, ale některým jó. A mám podezření, že právě ti "úzkokolejní" tvoří dost psavců.
Pak jsou tu druholigový převzdělanci kteří publikují, aby si pohýčkali vědecké ego a konto.Ty pominu.
Proti vědátorům na druhem konci "štaflu" stojí "lidoví myslitelé" jsou sice často originální a leckdy pozoruhodně nápadití, jenže neznalost již poznaného (vědecky [cool] )je v drtivě většině( dříve nebo později) dovede k neporovnatelně větší hovadině než akademiky jejich vzdělanost. S akademiky( některými) pak mají ( někteří) společnou zatvrzelost, se kterou tu hovadinu hájí.
Čímž docházím ( konečně) k úžasný teorii (lidově-vědecký... [chechtot] ), že optimální hybatel-posunovač lidského poznání je skvělej vědec, kterej po cca 20tiletý pěší pouti po Světě,kdy pokorně a s myslí otevřenou, pozoruje ŽIVOT, na NĚCO přijde.
[smích] . Mindy
PS: Podle akademiků je produkce hormonu testosteron u lidských samečku NEpřímo úměrná věku. To jako, že s rostoucím věkem, klesá. Takže váš příklad je, Jarmilo (s prominutím) blbost... [oči v sloup] . Když už aplikujte etologii koček na lidi... [zmaten]

113977

15.08.2006 19:45

Tiskové prohlášení Svazu mužů

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] .Ale, Jarmilo, muže kojí, prvotně učí a čím dále tím více (přinejměnším déle) vychovávají ŽENY. Nemůžeme nepřevzít svůj spravedlivě vyměřený díl viny i zásluh. Za stav tohoto světa. Nebo ano? [cool] Mindy

113980

15.08.2006 23:07

Osvěžující inspirace z Orientu

RE: pěkný obrázek

Mindy 217.?.?.?

[smích] Rutger Hauer v Jestřábí ženě( Ladyhawk ) s Michele Pfeifer...rok 1985. Rutger byl fakt boží. Než nabral asi tak 30 kilo a začal točit béčový bojový filmy [oči v sloup] . Mindy

113989

16.08.2006 09:07

Osvěžující inspirace z Orientu

RE: pěkný obrázek

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] Jasně, tenhle kultovní biják ho udělal. Jenže sci-fi já nemůžu. Jak vidím replikanty, mutanty,klony, implanťáky, hybridy, vesmírňáky a člověky v budoucnostních hadrech heknu a přepínám. Mám to už od Robota Emila... [smích] .
Dost dobrej byl ještě v Slepé zuřivosti (Blind Fury), protože on JE dobrej herec. [cool] . Mindy

114031

16.08.2006 09:21

Tiskové prohlášení Svazu mužů

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Mindy 217.?.?.?

[smích] Gratuluju, Jarmilo. Ať už si o váší reformě říká kdo chce, co chce ( já neříkám nic, protože sem ji nečetla), máte tah na bránu. A to se počítá. Když budu mít čas, přijdu.Mindy

PS: Váš příklad s testosteronem JE blbost. A váš pokus odblbit ho spekulativní domněnkou " co by, kdyby" je váší inteligence nehoden. Přiznat omyl není hanba a mezek není mezi nami, zvířaty, král [cool]

114034

16.08.2006 19:53

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

RE: Jako taky žena si naopak naprosto

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] Prosím všechny diskutující o klitorisu resp. obřízce a dalších gynekologických a sexuologických materiích, aby svoje příspěvky směrovali více k obsahu článku. Téma vagina a spol. považujte za uzavřené. Děkuji. Editorka

114096

23.08.2006 12:12

Nejdůležitější je čest

RE: Opravdu je Vás pro tak úzké publikum škoda

Mindy 217.?.?.?

[chechtot] Ale no tak, rugere. Nebuďte chucpe. Nestyďte se za to, že jste israelita. A když už nejdete za sebe, tak mutr raději šoupněte do malorolnické kolébky v Praskačce u Hradce Králové. S tou německou aristokracií jste to proflákl, rugere. Sen každého žida, viďte [smích]. Taťku latíínoameričana bych vám skoro i věřila. Kdo jiný by vás naučil takhle CHESKY CESKY... [vyplazený jazyk] . Adios. Mindy

114769

23.08.2006 13:26

Nejdůležitější je čest

RE: Drahá Mindy!

Mindy 217.?.?.?

[smích] Jejda, na to, že nemáte potřebu se hájíte poměrně mnohomluvně, rugere.
A ovšem úspěšně. Vaše paní matka je německá šlechtična a váš zahnědlý pan otec jejím blond kadeřím a lepé teutonská figuře neodolal, když přijel do německé kolonie v Paraguaji-Uruguaji-Argentině-apod vyjednat dodávky osiva a luteránských brožurek. Vás pak vychovávala česká Ňaňa, takže vládnete kromě němčiny,španělštiny,angličtiny, několika indiánských dialektů z povodí Amazonky, herbejštiny, rumunštiny a znakové řeči i češtinou. Žjúúúú...[smích].Udělal jste na mě vážně dojem, rugere. Kosmopolita, weltman, sympatizant Izraele a pilný přispěvatel Zvědavce ještě k tomu. [překvapení] .
Pokud příště dokážete lépe ovládnout vzteka a odpustíte si urážky a posměšky, budete aspirovat na místo mého oblíbeného agitátora. Zatím tento prestižní post drží bozkystein55. Ale šlapete mu na paty, rugersteine.

[smích] Mindy

114782

23.08.2006 14:58

Nejdůležitější je čest

RE: Abych Vám udělal radost!

Mindy 217.?.?.?

[cool] Přečetla jsem si vaše příspěvky, rugere. Argumentujete věcně a slušně. Ovšem také často a rád ironizujete a shazujete své oponenty. Hodně jedovatě. Takže mě ušetřete, prosím, svého ukňouraného rozhořčení.
Jako editorka( tedy přesněji jedna z editorů ) tohoto webzinu se snažím, aby nikdo osobně neurážel a nenapadal nikoho. Pokud se tak ve vašem případě stalo, mrzí mě to.
Myslím, že je správná chvíle vrátit se k meritu diskutovaného článku, rugere.
Ať už jste kýmkoliv... [smích]. Mindy

114798

24.08.2006 15:01

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: Ehm...

Mindy 217.?.?.?

[smích] A no tak jó, Markéto. Tak to sem dejte. Taková mimořádka. Editorka.

114918

24.08.2006 15:15

Nejdůležitější je čest

RE: Děkuji za vřelá slova FILANTROPA

Mindy 217.?.?.?

[cool] No, rugere, skutečně se v některých příspěvcích, namísto věcné diskuze o tématu, zabýváte svojí osobou. Doufám, že je to jen přechodná záležitost. Rušení příspěvků mi nečiní žádnou zvláštní radost. Takže mě potěšte, rugere. Piště k věci a netykejte mi. Editorka

114922

24.08.2006 19:21

Nejdůležitější je čest

RE: Drahý Google!

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] Pánové ruger a google, nasměrujte, prosím, svoji erudici a empirii blíže k obsahu diskutovaného článku. A probůh čiňte tak v slovenském ( případně českém) jazyce. Nebo v českém ( případně slovenském) jazyce. Děkuji. Editorka

114985

24.08.2006 19:35

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: Musím bohužel souhlasit s autorem

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] Editorka se rozhodne zlobí, ka vole. Nemůže přece vychovávat dospělého mužského k elementární nesprosťáckosti k ženě. Editorka

114989

25.08.2006 05:39

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: Musím bohužel souhlasit s autorem

Mindy 217.?.?.?

[cool] Příště, kavole, odmítejte implicitně diskuzi s kýmkoliv bez vykazování via rectum. K otázce: Nezdá. Další váš eventuální of topic příspěvek na téma Zrušení sprosťárny zruším bez dalšího. Exemplárně. Edit orka

115041

25.08.2006 05:52

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: Musím bohužel souhlasit s autorem

Mindy 217.?.?.?

[smích] Z čehož patrno, že na Zvědavci se pohlavně nediskriminuje.
Jste příjemný člověk, Oji. Vždycky jste byl. Mindy

115042

25.08.2006 13:06

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: :-)

Mindy 217.?.?.?

[chechtot] Nebuďte na nás tak přísná, Jarmilo. Jste zářným příkladem toho, že člověkyně, když se povede v testosteronovém provedení, převálcuje všechny člověky ve svém akční rádiu a ještě to hodí do vět vázaných. My, matky synů, a chlapi-mizerové-fšichni se vás už takhle celkem dost bojíme.(Chlapi to ovšem nepřiznaj, Srábkové [cool] ). Mindy - Matka-syna-chlapa-mizerynoabyné

115070

25.08.2006 14:30

Jak Britské listy upravují smysl článků, ze kterých citují

THANK YOU FOR SMOKING-Děkujeme, že kouříte

Mindy 217.?.?.?

[chechtot] . Film natočil syn našeho rodáka režiséra Ivana Reitmana Jason.
A vypadá to, že to bude bžunda:
http://www.kfilmu.net/filmy.php?sekce=informace&film=dekujeme-ze-kourite&PHPSESSID=4888c345139d8e51c9b4d683be753c98
http://www.imdb.com/title/tt0427944/

Držte se, Čmoudíci. Sice už zbaběle nebánim pěkných pár let, ale James Bond bez cigár mě fakt nasejřil. Pořád mi k chlapům to kouření patří... [smích] . Mindy

115078

25.08.2006 15:05

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: :-)

Mindy 217.?.?.?

[překvapení] Ale mě nepřipadá, cituji vás:"...naprosto normální, že až se ožení, tak se budou stejně starat o děti a domácnost jako zaměstnané ženy...". Čímž myslíte chlapi, Jarmilo. Tedy spíše osoby s mužskými pohlavními znaky pozbavené prakticky všech ostatních mužských atributů, včetně typického chování, sociokulturní identity, libida a druhové role. Pěkná hrůza, to vám řeknu [pláč].
Mě připadá normální a tedy žádoucí, že chlapi lověj, bojujou a v mezičase se víceméně jen tak povalujou a sbírají síly. Ženský roděj a pečujou. V mezičase pak zdobí svět. Velice zjednodušeně. Dnešním zmatením rolí,nejsou šťastnější ani muži ani ženy. Pokud tedy nejsou psychoanalytiky, psychology, psychiatry nebo rozvodovými právníky. [oči v sloup] . Mindy

115085

25.08.2006 15:42

Jak Britské listy upravují smysl článků, ze kterých citují

RE: THANK YOU FOR SMOKING-Děkujeme, že kouříte

Mindy 217.?.?.?

[vyplazený jazyk] No, steine, vy, já i Reitman jsme se narodili v bývalém Československu. Takže jsme rodáci. V Praze jsme naučili dělat dobrý filmy i pát Slováků, což je od nás pěkné, že. Rovněž k vám, židům, se v českých krajích chováme laskavě ( narozdíl od Slováků). Viďte, steine.
Jestli je v případě toho kuřáckého filmu čím se chlubit, nevím, neb jsem ho ještě neviděla. Krotitelé duchů byly roztomilé bijáčky, tak třeba i jó...
Každopadně jsem zvěděla, že Ivan je váš kamoš...GRATULUJI, steine... [smích]
Mindy.

115089

25.08.2006 17:22

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: :-)

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] Já neřídím svět, Jarmilo. Pokud vás jímá hrůza, svědčí to spíše o vaší dramatické osobnosti než o čemkoliv jiném. Vaši demonstrativní neadekvátní reaktivitu na zcela standartní mužské projevy, bráno naší kulturní tradicí, mi nepřísluší posuzovat, natož soudit. Totéž platí o vašem pojetí partnerského vztahu a rodičovské odpovědnosti. Žijete, jak umíte. Tak jako ostatně my všichni. Mindy

115102

25.08.2006 17:28

Jak Britské listy upravují smysl článků, ze kterých citují

RE: THANK YOU FOR SMOKING-Děkujeme, že kouříte

Mindy 217.?.?.?

[cool] A já myslela, že se chcete vytahovat, steine. Obvykle vidíme to, co vidět chceme...sic... [chechtot] Mindy

115103

25.08.2006 17:37

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: Drobný problém je,

Mindy 217.?.?.?

[cool] Já jsem ten "lov a boj" myslela jako určité podobenství pro univerzální mužský úděl. Olgo. Takže i dnes muži loví a bojují. Změna formy neznamená nutně změnu obsahu. Ale dík za dějepisný exkurz. Mindy

115109

25.08.2006 22:36

Jak Britské listy upravují smysl článků, ze kterých citují

RE: THANK YOU FOR SMOKING-Děkujeme, že kouříte

Mindy 217.?.?.?

[chechtot] Jasně, to je blbý, ale naopak zase zvyšuje hladinu testosteronu. Přimíchejte ještě estrogen a máte Macho-Grando. Teda skoro...[smích]. Mindy

115129

28.08.2006 10:54

Topolánek padá, Kalousek již dopadl

RE: Cesi si nikdy neumeli vladnout, zato Slováci vždycky

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] Jste silně mimo věcnou diskuzi o tématu článku, gugliku ( týká se i pánů Matouška a steina nahoře). Ušetřete nás, laskavě, podobných narcistních bezobsažností a urážejících tlachů , gugliku. Nenuťte mě cenzurovat. Editorka

115266

31.08.2006 14:49

Označení ‚pět pitomců‘ nestačí

RE: Ale vzdyt on ma naprostou pravdu!!!

Mindy 217.?.?.?

[naštvaný] Editorka nekrátí nic. Když ruší, jasně to oznámí. Dlouhé články se krátí automaticky. Editorka

115572

01.09.2006 12:45

Sázka na Zvědavce v září nebude!

Odečitatelnost darů Občanskému sdružení Zvědavec od základu daně z příjmu

Mindy 217.?.?.?

[smích] Informace:
Věc řeší zákon č. 586/1992 Sb. o daních z příjmu, v platném znění, takto:

1)Fyzickým osobám umožňuje odečet od základu daně ustanovení § 15 odst. 1) výše jmenovaného zákona.
Fyzické osoby si však mohou odečíst od základu daně hodnotu darů. poskytnutých na podporu cílů Občanského sdružení Zvědavec, pokud úhrnná hodnota darů přesáhne ve zdaňovacím období 2 procenta nebo činí alespoň 1000 Kč. V úhrnu si mohou fyzické osoby odečíst nejvýše 10 % ze základu daně. Je-li tedy celková hodnota darů vyšší, více odečíst nelze. Od základu daně lze hodnotu darů odečíst jen v tom období, ve kterém byly poskytnuty. Odpočet si může samozřejmě uplatnit u svého zaměstnavatele i fyzická osoba, která má příjmy pouze ze závislé činnosti, a to při ročním zúčtování daňových záloh na příslušný rok. Nárok na odpočet prokáže zaměstnavateli níže uvedeným předepsaným způsobem (§ 381 zákona o daních z příjmu).
Fyzická osoba musí předání daru prokazatelně doložit, a to bud' darovací smlouvou podle 628-630 občanského zákoníku, nebo písemným dokladem vystaveným příjemcem daru. Oba dokumenty by měly obsahovat označení dárce a obdarovaného, hodnotu daru, potvrzení o převzetí daru, datum darování a účel, na jaký byl dar poskytnut.

2) Právnickým osobám umožňuje tentýž odečet ustanovení § 20 odst. 8)zákona.
Právnické osoby si mohou odečíst od základu daně, sníženého podle § 34 zákona o daních z příjmu (např. o ztrátu z minulých let, o 10 % vstupní ceny hmotného majetku zatříděného do odpisových skupin 1, 2, 3), dary na podporu cílů Občanského sdružení Zvědavec, pokud hodnota (jednoho) daru činí 2000 Kč. V úhrnu si mohou právnické osoby odečíst nejvýše 2 % ze základu daně sníženého podle § 34 . Odpočet si nemohou uplatnit poplatníci, kteří nejsou založeni nebo zřízeni za účelem podnikání. I právnické osoby prokazují předávání daru bud' darovací smlouvou, nebo potvrzením příjemce daru o jeho výši a účelu a kopie těchto dokladů jsou pak přílohou daňového přiznání.

[smích] Doklady potřebné k úspěšnému uplatnění odečtu od základu daně z příjmu, tedy Smlouvu o poskytnutí daru nebo Potvrzení o převzetí daru všem hodným dárcům samozřejmě na vyžádání obratem zašleme.

A DĚKUJEME...[smích]

Občanské sdružení Zvědavec

115675

02.09.2006 12:21

Odpovídá Noam Chomský

RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.

Mindy 217.?.?.?

[cool] Je zajímavé ( i když poněkuď monotónní) , steine, jako se vy, židé, nutkavě zaobíráte sami sebou. Zřejmě jakýsi specifický skupinový narcismus spojený s přesvědčením, že sebepoznání je cestou k sebeovládání a sebeovládání je jedním z nástrojů ovládání vůbec. Velmi praktické naopak. Vy se tak nějak zároveň zbožňujete i sami sebe poněkuď štítíte viďte, steine.
[smích] Ale rozhodně se vám nedá upřít vytrvalost. Vy prostě setrváváte. Jste všude. Možná to nakonec dokážete. Vyhrajete. Konečně otočíte skóre.
Když vás tu ale tak čtu, steine, pociťuji intenzivní vděčnost ke svým předkům za geny, kterými mi darovali výsadu nebýt to, co jste vy. Musí to být dost hrozné. [cool] . Mindy

115768

02.09.2006 19:41

Sázka na Zvědavce v září nebude!

RE: Odečitatelnost darů Občanskému sdružení Zvědavec od základu daně z příjmu

Mindy 217.?.?.?

[cool] Jsem ráda, že jste projevil vážný zájem o poskytnutí daru Občanskému sdružení Zvědavec. Ráda vám , jako právnička, poskytnu právní výklad tohoto ustanovení zákona. Ve sloupci nalevo na mainpage, laskavě klikněte na Občanské sdružení Zvědavec a ozvěte se mi na email. Mindy

115791

04.09.2006 18:46

Jak umírá chlap

Dobrý život...

Mindy 217.?.?.?

[pláč] ...a příliš časná smrt. Příroda má o jednoho kamaráda méně a my už nikdy neuvidíme nové příběhy, ve kterých nám svoje plazí přátele představujete. Je mi to líto, pane Irwine. Mindy

115920

05.09.2006 09:46

Jak umírá chlap

RE: Let us Pray

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] . Váš dotaz je příznačně trapný v takovéto chvíli, anonymní pisateli. A zcela průhledný.
Ale máte právo rozumět tomu, co se zde uveřejňuje.Na Zvědavci se píše česky ( nebo slovensky) i o smutných věcech. Takže jsem vám tu modlitbu za zesnulého přeložila. Za nedokonalosti překladu liturgického textu se příspěvateli cs dragonovi omlouvám.

Pomodleme se
Všemohoucí, věčný a milosrdný Bože, svěřujeme ti tvého služebníka Steva Irwina. Vyslyš naše modlitby za tvého služebníka Steva Irwina, kterého jsi k sobě povolal. Ve své nekonečné dobrotě a lásce, dej mu, Bože, pokoj a mír. Dej mu bezpečně projít údolím smrti. Ochraňuj ho od všeho zlého a v slavný Den zmrtvýchvstání ho přijmi k sobě. Odpusť mu jeho hříchy a dej mu život věčný ve svém království.
Věčný Bože, učinil si svazek muže a ženy znamením pouta mezi Kristem a jeho církví. Slituj se nad Terri, spojenou v lásce se Stevem a poskytni jí pokoj a mír. Kéž je její oddanost a obětavost v tomto životě odměněna v životě věčném na nebesích. Shlédni i na jejich děti Bindi Sue a Boba, které nyní zůstavujeme tvému milosrdenství a lásce. Posiluj nás ve víře a ulehči nám v našem zármutku nad touto ztrátou.
Amen.

Editorka

115979

05.09.2006 12:07

Vkládání slov do Ahamadínedžádových úst

RE: spiknutí proti hodnému panu neřádovi

Mindy 217.?.?.?

[chechtot] Nenadávej, Šášulo. Máš tu protekci jako ve vetešnictví v Maislovce, tak si to nekaž. Editorka

115990

07.09.2006 08:33

Nový Zvědavec je konečně zde

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

Mindy 217.?.?.?

[cool] Jarmilo, člověkyně naše obrázková, nedávejte sem, prosííím, tolik fotek. Jsou sice roztomilé-é, ale děsně dlouho se načítají a způsobují tak děsné průtahy ve vyhledávání příspěvků v té které zaobrázkované diskuzi k článku. DĚKUJI. Editorka

116172

07.09.2006 08:42

Nový Zvědavec je konečně zde

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

Mindy 217.?.?.?

[smích] Ježíš no tak jó. Na oslavu Zvědavcova nového kabátku otevíráme Galerii. Jestli ještě vyhlásím soutěž o nejoriginálnější obrazový příspěvek, tak mě Stwora přizabije. Editorka

116177

08.09.2006 12:51

Řekne nám Robert Fisk celý příběh?

ĆLÁNEK JE OD JONATHANA COOKA

Mindy 217.?.?.?

[zahanbení]

Článek: Řekne nám Robert Fisk celý příběh napsal Jonathan Cook a správně patří do rubriky Komentáře. Odkaz je uvěřejněn pod článkem a pro jistotu i zde: http://www.counterpunch.org/cook09052006.html

Do rubriky Pohledy z Evropy se zatoulal omylem a Richardu Královi, který s ním nemá vůbec nic společného, se tímto omlouvám.
Samozřejmě se omlouvám i panu Cookovi a čtenářům Zvědavce.


Editorka

116242

11.09.2006 13:51

Páté výročí útoku na mrakodrapy Obchodního centra

RE: Nesmysly

Mindy 217.?.?.?

[oči v sloup] Jste tu už dost dlouho, milý novokřtěnče ladine, takže pravidla znáte. Pokud sem chcete psát, držte se jich. Editorka

116355

12.09.2006 11:25

Páté výročí útoku na mrakodrapy Obchodního centra

RE: Paranoidní konspirativci

Mindy 217.?.?.?

[chechtot] Mindy

116449

Stránka: 1 2 3

Káva pro Zvědavce

24

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 28 čtenářů částkou 8 386 korun, což je 24 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 2

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 3

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 2

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 2

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 3

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
25,01 Kč
Euro
27,16 Kč
Libra
30,78 Kč
Kanadský dolar
17,80 Kč
Australský dolar
15,32 Kč
Švýcarský frank
25,72 Kč
100 japonských jenů
22,97 Kč
Čínský juan
3,55 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,25 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 236,95 Kč
1 unce stříbra
374,83 Kč
Bitcoin
184 181,26 Kč

Poslední aktualizace: 8.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?