Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 46 příspěveků, 1 jméno: kubrt.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

15.07.2007 10:14

Pane Klvaňo, lžete!

RE: ??

kubrt 89.?.?.?

Diskutovat se dá jen s člověkem, který je schopen uznat protiargumenty. Jelikož je pan Radar placen za propagaci základny, předpokládám u něj asertivní jednání, bagatelizování argumentů proti, překrucování faktů a podobné praktiky, které předvedl třeba v on-line diskuzi. Zkuste si jen najít v Atomu rozbor jeho odpovědi co by se dělo se zbytky sestřelené hlavice, kam a v jaké formě by dopadly...selský rozum ( a Atom) napovídá něco jiného než argumentace Klvani.
Takže debata s tímhle člověkem bude mít pravděpodobně formu rozhovoru s hluchým co neodezírá ...
Nevím jak Vy,ale s lidima se kterýma si nemám co říct nemluvím.

139798

18.08.2007 23:28

Konec právního státu

RE: Šáhněte si do svědomí

kubrt 89.?.?.?

Váš kec zněl jasně : Místo toho skoro dali vládu nejdřív Paroubkovi a když neuspěl s podporou, dostal vládu Topolánek. Tomu říkáte: vláda vyšla z voleb? - Jak může z jedněch voleb nejdřív vyjít vláda Socdem s Komunistama a po měsíce trvajících průtazích z těch samých vláda ODS? (že by to byli všichni komunisti?...). Paroubkovi (dle Vašeho slovníku Paropraseti) nikdo "vládu" nedal. Ani málem. Pouze president pověřil sestavením vlády šéfa vítězné strany. RE: Šáhněte si do svědomí - používám Váš titul článku. Pak hovořte...

142022

18.08.2007 23:36

Konec právního státu

RE: Šáhněte si do svědomí

kubrt 89.?.?.?

chlubíte se nebo si stěžujete? jakej je morální profil tohoto člověka - dle Vás?

142024

18.08.2007 23:47

Konec právního státu

RE: Tak moment, moment.

kubrt 89.?.?.?

Trodasi, za co mě prcáte??? Ty vemena kočičí v "naší" vládě podle mých povolebních průzkumů volilo asi tak 10% člověků - a mám dost širokej rozhled.Jak chcete vyhlásit generální stávku ve státě , kde všechny obchodní řetězce a maximum průmyslových zón patří innostráňcom a třeba Daikin v Černovicích zaváděl místo sváči rozcvičku!!! Já jako OSVČ nadávám hlasitě a neskrytě, za komunistů byl skutečně menší bordel než teď. Tak si mě umučte...
A kurvažejsmesito zasloužili - z prvního fleku u soukromé firmy jsem vyplachtil po dost krátké době, neboť ředitel měl sekretářku, sekretářka manžela,a manžel dělal pro firmu subdodávky...mohl jsem se divit po poukazu na nerentabilitu subdodávek že moje výsledky rázem nevyhovovaly. P.S. že ředitel pigloval sekretářku v této kauzičce samozřejmě nehrálo roli...

142026

19.08.2007 00:37

Konec právního státu

RE: Tak moment, moment.

kubrt 89.?.?.?

Ale proto ze jsme ovce a nic nez zbabele ovce, tak mame presne to, co si zaslouzime. O vine a nevinne rozhoduje ne statni zastupce, ale soud.
V Cunkove pripade je tomu jinak... A delame s tim neco? Ne. Sedime klidne dal na svych zidlich a u svych TV a PC a... nic.

Dobrá tedy. Co navrhujete? Zahájit ozbrojování? V tom případě jsem se svým (legálním!!!) zbrojskladem možná o krůček před Vámi. Takže bych se , s dovolením, malinko vyčlenil minimálně do kategorie "ozbrojená ovce". No a co podnikneme dál? Návrh - jdeme do toho spolu? Umíte střílet?

142028

15.09.2007 11:22

Zástupce šéfredaktora MF DNES chce být Američanem

RE: Zlobici se Mr. Toman

kubrt 89.?.?.?

Máte naprostou pravdu. Ti co nenáviděli Ameriku ji nenávidí i dnes. Je to ale skupinka politováníhodných nebo směšných lidiček, nemají nic společnýho s lidma, kteří jsou schopni se kriticky podívat na současnou politiku Bushe. Naše vlezdoprdelistická vláda se nás snaží přesvědčit právě pomocí podobnejch článků o nerozborném přátelství s USA na věčné časy a nikdy jinak...stejnýma kravinama nás krmilo před 20 lety Rudý právo, strana a vláda. Je to stejná taktika - co USA činí, dobře činí, Putin je hrozba světovýho míru a musíme se postavit na tu správnou stranu barikády...nejsmutnější je, že nová generace amerikanofilů a antikomunistů si názor buduje jen na základě kydů z novin, případně z vlády - krásnej příklad je Saša. Pokud někde na debatě otevřete hubu (stačí i v duchu pochybností), uvidíte co se na vás sesype za svoloč - bolševik bývá mírné označení.
Dost lidí (a patřím mezi ně) už naprosto nevěří slibům - ať pochází z východu, západu nebo Strakovy akademie. Peníze (a moc) jsou vždycky až na prvním místě. Takže nechápu, proč bych měl milovat USA - ani SSSR mi nějak k srdci nepřirostl.

143890

15.09.2007 12:53

Zástupce šéfredaktora MF DNES chce být Američanem

RE: Ad Kubrt

kubrt 89.?.?.?

Myslel jsem Vondru... Nějak mi uniklo jméno pisatele. Spíš se zaměřuju na obsah - až když je to obzvlášť maximální blábol, zajímá mě kdo ho natropil. S tou svoločí máte bohužel pravdu - nostalgicky vzpomínám na r. 2000, kdy ještě neměl internet každej pablb. Tehdy měly debaty úroveň úplně jinde - i představitelé naprosto odlišných názorů argumentovali a vulgarismů bylo jak šafránu. Tak ještě jedna omluva Sašovi i Vám... [zahanbení]

143892

15.09.2007 18:11

Zástupce šéfredaktora MF DNES chce být Američanem

RE: Ad Kubrt

kubrt 89.?.?.?

Vlezdoprdelismem? Nebo kreténským vlezdoprdelismem? Pane, je normální a chytrý nasrat všechny sousedy ve vesnici kvůli strejdovi z hodně vzdálenýho města?

143910

15.09.2007 18:17

Zástupce šéfredaktora MF DNES chce být Američanem

RE: Ad Kubrt

kubrt 89.?.?.?

V žádném případě nepovažuju Vondru za zblblíka nového typu (cituji sám sebe) : nová generace amerikanofilů a antikomunistů si názor buduje jen na základě kydů z novin, případně z vlády - krásnej příklad je Saša . Naopak, tenhle ne zrovna neinteligentní člověk je krásným důkazem korytářské svině: vystudoval za komárů (skoro by se chtělo říct za dělnický peníze [smích] ), dokonce i absolvoval vojenskou fakultu, ale neboť nechtěl sloužit komančům, přes modrou knížku se roční brigádě poddůstojníka-absolventa vyhnul ... je +- tak starej jako já. A jestli v té době netoužilo zhruba 90% branců nebo odvedenců (marně a zbytečně, protože známí nebyli) po modré knížce, sežeru koště naštorc. Jeho kariéra byla řekl bych poznamenaná vizionářstvím - měl informace o něco dřív, než my ostatní a podle toho se taky choval. Já v 90 roce vědět co teď, taky bych byl jinde. On a podobní "disidenti" měli informace a kontakty, ze kterých žijou doteď.

143909

16.09.2007 09:56

Zástupce šéfredaktora MF DNES chce být Američanem

RE: Ad Kubrt

kubrt 89.?.?.?

Nemyslím si že máte pravdu. Zlidovění netu má podle mých zkušeností hlavní dopad na katastrofálním snížení kultury projevu - i blbec s šesti třídama základky a ramenama jak uzenáč Vás může virtuálně seřvat a tři doby a vyhrožovat vám inzultací - což by si v reálu těžko dovolil. Neznám Vaše fyzické parametry, ale i přes mých 46 let si k mým 110 kilům a dost širokým ramenům velmi dlouho nikdo nic nedovolil. Srovnání knihtisku a netu kulhá - knihu si musíte vybrat a pak koupit. Na netu je k mání sraček habakuk, a zamarmo. Virtuální realita pracuje na 300% - víte o chatech líbímseti a podobně? Kdejakej chudák má najednou vysokou školu, prosperující firmu a šulina 24 cm v klidu...už jsem jednou zmiňoval začátky netu kolem roku 2000. Tehdy to nebyla levná záležitost, litr měsíčně (prosím o shovívavost, pro mě s 2 dětmi a ženou na MD to až tak moc sranda nebyla) fakt neměl každej pitomeček. Ale vzpomínám na krásny debaty s pár lidma i když měli jiný názory doteď. narazit dnes na inteligentního čověka na lidovkách nebo seznamu je zhuba tak pravděpodobný jako potkat na svoboďáku yettiho.

143958

17.09.2007 09:57

Jiřina Šiklová: Restituční podvodník Schwarzenberg na Hrad!

RE: Členství v KSČ není pohana, ale dnes by takový člověk měl být zticha!

kubrt 89.?.?.?

Klausova přihláška existovala. Ale nějak ho nechtěli...

144010

17.09.2007 18:40

Zástupce šéfredaktora MF DNES chce být Američanem

RE: Ad Kubrt

kubrt 89.?.?.?

Tak jste asi nikdy nežil na vesnici. Obzvlášť když by ten hodnej strejda při vaší žádosti o návštěvu měl tisíce připitomělých dotazů proč přijedete ,na jak dlouho, jestli máte peníze na zpáteční cestu a když už byste přijel, na nádraží by vám oznámil že bohužel vaši návštěvu nemůže přijmout, neb se mu to nehodí ... nejedná se o to, jestli je někdo frustrovanej nebo ne. Ale pro život je základ vycházet s okolím - není moc horších věcí na světě než mít souseda za nepřítele. A platí to o domě, vesnici, městě i státu. Pokud jste takovej hrdina že nevnímáte odpor nebo nenávist okolí (stačí bohatě když vás lidi ignorujou), klobouk dolů. Ale spíš jste to nezažil.

144030

08.10.2007 21:30

Co bude s Íránem?

RE: Jen několik oprav, milý autore:)

kubrt 89.?.?.?

Pokud míníte bod 5 vážně, obmítám být "slušným člověkem" . Možná jste chtěl napsat nikoliv "slušných lidí " ale "poslušných lidí" - pokud to tenhle naprosto dokonalý prezident povede dál v duchu císaře Nerona, opravdu zbydou jen "(po)slušní lidé" , kteří přežijou jeho snahu o světovládu. Irák, Afghánistán, předtím Balkán, teď v souběhu Irán , radar v ČR (fakt žerete, že je to proti Korei a Iránu? Pane, matka fyzika není žádná děvka - ta si poroučet nedá) a smršť barevných revolucí s následným zahnízděním bývalých VS zemí do NATO ( navzdory slibům o nešíření) naznačuje všechno jiné, než snahu o mírové a nenásilné řešení konfliktů světa a hlavně nešíření sféry vlivu. Vysvětle mi prosím, jaký dopad na islámský terorismus měla okupace Iráku a Afghánistánu - Usámu nechytli, teroristická hrozba se z mýtických dvojčat rozšířila na podstatně větší část světa uměle a úspěšně rozdmýchávaná nenávist mezi Islámem a zbytkem světa tiká jak časovaná bomba. Netrofám si s Vámi polemizovat ve všech 17 bodech. Zkuste mi ale prosím vysvětlit, kde vezmete ty "generace slušných lidí". A kde jsou jejich zárodky teď. Nějak je kolem sebe nevidím...

145137

09.10.2007 23:04

Jak jsem psal udání

RE: Úplne súhlasím s rozhorčením ohľadom týrania zvierat

kubrt 89.?.?.?

Pane, nedavno se na Slovensku narodily siamsky dvojcata. Sance byly pro jejich preziti male, lec rodice se rozhodli je privest na svet.
Uz zije jen jeden z tech nestastniku. Nevim kolik mu zbyva zivota, ale bohuzel nikdy nebude jak ostatni - copak rikate na utrpeni jeho jiz zvecneleho bratra ktery se diky strelenym religioznim rodicum a lekarum-experimentatorum narodil jen proto, aby v bolestech zemrel? Myslite, ze se dozije puberty? A jestli jo, zplodi pak dalsi potomky s bohuzel geneticky zakodovanym problemem? Vite,chodim na pivo s doktorem, co se zabyva genetikou a "odchytem" prenetalne postizenych jedincu. V opici prohlasuje : buh je mrtev.buh jsem ja . A po vysvetleni mu davam za pravdu. Pouze silne postizeni jedinci nemaji sanci privest na svet zdrave deti. I normalnim lidem ten chromozom obcas ulitne, ale dalsi dite ma sanci asi 1[cool] ze bude uplne normalni...takze co je horsi: privest na svet deti proto, aby na 100% mohly trpet nebo "je dat pryc" s perspektivou vice nez 50% mit deti zdrave? Uvazujte...

145203

12.10.2007 22:38

Šest hlavních odbojových skupin v Iráku se spojilo

RE: Ajajajaj... spatne casy pro okupanty zacinaji :)

kubrt 89.?.?.?

...a tuším i nějakej ten kosovec,chudák běženec,neostrouhá.

145384

16.10.2007 22:02

Americké rádio zůstává v centru Prahy

RE: Mnoooo

kubrt 89.?.?.?

Spíš : [bliji]

145523

01.11.2007 21:43

Civilizace skončí, když se lidé přestanou obávat následků svých činů

RE: Expert OSN: Výroba biopaliv je zločin na lidech

kubrt 89.?.?.?

Předběhl jste mě [smích] Ale vůbec se nezlobím, naopak jsem rád že lidí s podobným názorem je víc.

146264

01.11.2007 21:56

Civilizace skončí, když se lidé přestanou obávat následků svých činů

RE: Expert OSN: Výroba biopaliv je zločin na lidech

kubrt 89.?.?.?

Pokusím se Vám odpovědět jako kluk " z lontu" : například brambory (viděl jsem dovoz z Egypta!!! a v sezóně) byly v krechtu do doby než se daly sklidit nové, pak se zbytek zkrmil. Ovoce vlastní , zelenina taky - i skladovanej celer měl ( světe, div se!) vysoký obsah C vitamínu na jaře, kdy už pomalu rašily další zelená zdroje. Krávy dojily mlíko , který se sváželo z pár kilometrů do místní mlékárny a ta se postarala o další zpracování. Z prasete zbylo jen pár kostí, krupón se vykupoval pro koželužský a následně obuvnický průmysl. Kapři byli v rybníku za dědinou...nikoho nenapadlo v červenci žrát pomeranče a banány, protože bylo všude kvantum kvalitního a levnýho ovoce, nikoho ani ve snu nenapadlo žrát klokaní a žraločí steaky, protože bylo dost místního a kvalitního masa. A představte si že naše gubernie (nebo Evropa, chcete-li) je zhruba to samý co vesnice. Kdyby lidi používali selskej rozum, nevečeřeli by, pravda, žraločí steaky nebo by si nemohli koupit čerstvý humry (se svázanejma klepetama - i mě jako "vrahovi" králíků, kaprů, slepic a vůbec vysloužilýmu pytlákovi se z toho dělalo šoufl) a dopravci jako Vy by asi neměli co do huby nebo by se věnovali jiné práci. Jenže to by nesedělo do hry lidem, co tahají za špagáty velkejch peněz spotřeby a lidi jim na to s nadšením skáčou, protože si můžou dát kdykoliv levně čerstvý (hydroponicky pěstovaný , bez chuti a bez zápachu a hlavně bez jakéhokoliv přínosu pro organismus, kromě optického vjemu velké oblohy žrádla v restauračce) ovoce a zeleninu. Biopalivo je úlitba za enormní nárůst spotřeby paliv hlavně z těchto důvodů - akorát je to cesta do řiti a vytloukání klínu klínem. Ostatně už se mluví o OMEZENÉ době provozu těchhle bio pizdovin - na 5 let... Shodou okolností dělám slaboproudy na jedné takové akci. Šílenej mastodont, kterej by bez slibu státních nebo euro dotací napostavil ani magor...

146262

01.11.2007 21:59

Civilizace skončí, když se lidé přestanou obávat následků svých činů

RE: PRILIS MNOHO LIDI

kubrt 89.?.?.?

jak to chcete udělat? paradoxně lidé s nejvyšší spotřebou (průměrně) plodí (průměrně) nejmíň dětí. takže nedopustíme rozmnožování dělníků a rolníků??? už vidím manažera nebo spisovatelku PR článků, jak si za 100 let okopává záhonek s bramborama [smích]

146268

01.11.2007 22:13

Civilizace skončí, když se lidé přestanou obávat následků svých činů

RE: Biofuel a pivo

kubrt 89.?.?.?

Hastrmane, někdo se opíjí pivem , někdo se dá opít i rohlíkem...chlastat se v nejhorším případě dá přestat . Ovšem opíjení rohlíkem už začíná být sakra drahý - šiška ne zrovna špičkovýho chleba je ode dneška v Brně o deset štrougalíků (pardon,klausíků) hrubé měny ražených dražší. Rohlíky zatím nemapuju. A to ještě nemáme 1.1.2008 - rok startu reformy naší vládní slepenice. Lidem kteří si vidí dál než na špičku nosu ty rohlíky budou vadit určitě víc než pivo.

146267

02.11.2007 00:30

Civilizace skončí, když se lidé přestanou obávat následků svých činů

RE: Expert OSN: Výroba biopaliv je zločin na lidech

kubrt 89.?.?.?

Dyt jo, nic jinyho netvrdim. Az vymre generace nas ...catniku, bude zameteny. Nikoho uz ani nenapadne ze by to mohlo jit jinak. Ja bych teoreticky jeste mohl zvladnout navrat k tzv. kovozemedelstvi - 8 hodin v praci za nic moc peniz a pak makat na svym a zit diky tomu na svym a za levno skoro sobestacne. Jenze vim na 1000% (to neni preklep) ze by to moje deti nerozchodily - a o manzelce si nejsem taky jistej. Nechci byt urejpanej - Vy byste si na to troufnul v podminkach Kanady?

146270

23.11.2007 08:12

Americký senátor: váleční veteráni bez domova jsou hanbou Ameriky

RE: Všichni jsme slyšeli....

kubrt 89.?.?.?

Pán viděl film Nepřítel před branami, že? Hovadinu jako dát jednomu vojákovi pušku a druhýmu náboje ( v důsledku byla tedy puška bez nábojů prvnímu a náboje bez pušky druhýmu platná jak mrtvýmu huberťák ) by neudělali ani bolšenici - to zvládli pouze američtí filmaři.
Zbabělci se trestali v každé armádě - Rusi to dělali na fleku, generál Patton to málem udělal ve špitále, nicht wahr?
S tím bojem do posledního náboje to byla pravda, ovšem je třeba taky vzpomenout na jednu věc - CCCP tuším jaksi neratifikovalo Ženevské konvence o válečných zajatcích a propaganda celkem barvitě (a pravdivě) popisovala co zajatce čeká. Postih rodin byl krutý až zvěrský, ovšem příklady táhnou a v důsledku to fungovalo jako posílení morálky vojsk. Ostatně Stalinův geniální tah vyhlásit boj nikoliv za stranu a vládu ale za matičku Rus morálku pozvedl taky dost.
Situace ve zbrojení se zajisté zlepšovala hlavně díky pomoci imperialistů, kteří si za ni nechali pochopitelně krvavě zaplatit, její objem byl tuším někde kolem 5% ,zanedbatelný zbytek si zaostalá bolševická země stačila vyprodukovat sama v mizerné kvalitě- jako příklad obzvlášť zfušované zbraně lze uvést tank T-34.
Ovšem debata se točí spíš o současné "píči a péli" Emerického státu o vlastní veterány. Máte zajisté pravdu v nalití spousty churavějících dolarů a zaplácnutí huby kritikům, ovšem OK to hned tak nebude. Pokud vůbec. Současná politika Bushovy vlády zabezpečuje celkem pravidelný přísun takto postižených lidí, prachy tečou a tečou...a každá sranda má svůj konec.

147768

23.11.2007 08:23

Americký senátor: váleční veteráni bez domova jsou hanbou Ameriky

RE: Proc neni uveden americky zdroj?

kubrt 89.?.?.?

Hedvíček...není to ten moula co bloguje na Lihových Hovadinách a nepovoluje diskuze?

147769

23.11.2007 18:51

Americký senátor: váleční veteráni bez domova jsou hanbou Ameriky

RE:Podobným způsobem by se dalo argumentovat,

kubrt 89.?.?.?

Litva, Lotyšsko a Estonsko byly, jak známo, před 2. světovou válkou Sovětským svazem anektované svobodné země. Pokud argumentujete málo lety kdy Rusko nevytvářelo a neřešilo konflikty silou vojenskou, doporučuji Vám srovnávací studium dějin kterékoliv jiné koloniální velmoci (namátkou kolébka demokracie Velká Británie, to by snad mohlo stačit. Ostatní byli proti nim žabaři).
Čečna se zajisté může jednoho krásného dne ovobodit od "ruské nadvlády" - stejně jako se osvobodilo Slovinsko a Chorvatsko z jařma Jugoslávie, teď se "osvobozuje" Kosovo za vydatného potlesku (a podpory) demokratů celého světa - zjistěte si co za pakáž je v čele vítězné strany v Kosovu (údajně docela dobrej kámoš nějakýho Usámy). Muslimy nemáte v lásce, ale národně osvobozenecký boj (tuším vynález "tábora míru" v čele s CCCP - nepamatujete?) s cílem ne osamostatnit tzv. národy, ale rozesrat region a pak mu takzvaně přijít na pomoc berete...vsadím boty, že Čečna nevyjde. Je ve vnitrozemí Ruska. Kosovo bohužel časem asi jo - a pak vznikne Velká Albánie - muslimskej spojenec USA nejvěrnější...kam pak půjde Balkán, je u boha (nebo u Alláha, abych neurazil). Směr k rektu ovšem vypadá nadějně.
Šlováky do toho moc nepleťte - jednou už se osamostatnili. Slovenský štát se to tuším jmenovalo...abych nezapoměl, už uzavřeli mír s USA? A že to proběhlo jak proběhlo je zásluha vyčůraného Klause na jedné a demagogického Měčiara na druhé straně. Oba si hřáli politickou polívčičku. A "lid" jim to na obou stranách žral a žral a žral. Těžko říct jak by se věci měly při variantě nikoli Česko-Slovenské federace ale zemského uspořádání o minimálně 3 subjektech.Třeba Rakousko a Německo nebo Švýcarsko tak fungují bez chyby. Slovensko a země koruny České byly příliš vyrovnanými soupeři, aby se to řešilo flintičkama. Takže povídejte.

147840

23.11.2007 19:09

Americký senátor: váleční veteráni bez domova jsou hanbou Ameriky

RE:Podobným způsobem by se dalo argumentovat,

kubrt 89.?.?.?

Abych nezapoměl - opusťte pak oslí můstek a vraťte se k tématu opomenutých veteránů US ARMY. Já to mám do států z ruky a necítím se na to až tak objektivně posuzovat detaily tohoto průseru. [smích]
P.S. : Ovšem názor mít,doufám,můžu

147841

23.11.2007 21:50

Obyčejný občan

RE:

kubrt 89.?.?.?

1,Popírání holocaustu už nerozumí ani prase. Ovšem pokud mi někdo zakazuje už jen POCHYBOVAT o čemkoliv, smrdí to přesně tím "urážením obyčejných občanů", akorát je jiná záminka.
2,Pozitivní diskriminace Vám nic neříká? Právě proto tady může velká ba až převážná část určitého etnika žít podstatně méně skromě než to odpovídá jejich úsilí vynaloženému na obživu (pokud budeme hovořit o práci , ne o krádežích kapesních či barevných kovů).
3,Například i zaměstnanec vládní agentury Klvaňa Vás označí za komunistu. Pokud se nepletu, byl komunismus a nacismus označen jako obdobně zločinecká ideologie. Takže Vám navrhuji považovat to za stejnou urážku.

147859

23.11.2007 22:08

Obyčejný občan

RE: Socializmus versus to co je dnes

kubrt 89.?.?.?

Nikdo Vás mlátit nebude, protože si necintáte pentli a neohrnujete nos ( až tak moc [smích] ) nad lidma kteří zůstali. Negeneralizujte ale, prosím. Za svou práci bych dostal i v pitomé Praze asi 2x tolik než tady v Brně, západněj si myslím asi 10x ... manželka v r. 89 obrečela moji tvrdohlavost nejít do Prahy. Možná to byla chyba, ale nijak zvlášť nelituju. Spíš vůbec. Prostě někdo říká kde je vlast, tam je dobře a jinej kde je dobře, tam je vlast.

147863

23.11.2007 22:46

Obyčejný občan

RE:

kubrt 89.?.?.?

Tak se na nás vybodněte. A běžte si notovat se soukmenovci jinam.

147865

24.11.2007 10:00

Obyčejný občan

RE:

kubrt 89.?.?.?

1, v tom pripade at se dotycny klidne urazi. Ovsem uzakonit zakaz jinak uvazovat je zhovadile. A totalitni, kdyz uz je to slovo tak moderni.
2, pozitivni diskriminace u nas je dana prostou veci : o zlocinech spachanych jedinci z tohoto etnika se taktne mlci, krikem : dyzgrymynacija si dotycni vydupou veskera sva prava a navic dovedou (s podporou tzv. aktivistu) perfektne vyuzivat i sluzeb bruselskeho soudu...kdyz particka ciganu k smrti dokope cloveka kvuli kradezi 40 korun, je to ublizeni na zdravi. Pokud trefite cigana co se pokousi vloupat do vaseho auta, mate na krku rasove motivovanej zlocin, nebot se urcite najde 8 svedku kteri slyseli jak jste mu nadal do zlodejskejch ciganu. Staci?
3, Klvana : Radar skodi. Komunistum! Staci?

147887

24.11.2007 10:43

Americký senátor: váleční veteráni bez domova jsou hanbou Ameriky

RE: Bohužel jste zapomněl

kubrt 89.?.?.?

Ještě jste ZAPOMNĚL na chybějící písmenko "s" v 1. řádku 2. odstavce čl.147819, slovo "ovobodit" místo "osvobodit" . Jinak ale vyjmenovaná slova a shodu podmětu s přísudkem zvládám, myslím, docela dobře.
Pochopitelně si vybírám k debatě hlavně věci, se kterými nesouhlasím - Vy máte jiná kritéria? Své zasloužilé šediny, kterými taktně naznačujete že se mám v životě ještě co učit skrývat nemusíte, ale řekněte na rovinu že my mladí (dělám sice občas stejný blbosti jako když mi bylo 15, ale je mi 3x tolik) máme šoupat podrážkama, neb VY moudří máte jiný starosti než vzpominat na něco co se ONI v životě nenaučí...
Pokud se Vám do klasické debaty nehodí poukázání na oslí můstek, já zase nesnáším když mi někdo něco vysvětluje po lopatě - obzvlášť to, co jsem neřekl. Váš názor je možná pravdivý, ovšem omáčka o zlém Rusku, dříve CCCP ve které plave je dost nechutná. Potom je nutné uvažovat o tom, která složka eintopfu je důležitější - zpráva o tom že USA nezvládá problémy svých veteránů nebo že komunisti žrali malý děti?
Pokud se nepletu, přiběhl jste 2x na pomoc Rockymu, když jsem poukázal na drobné nedostatky v jeho argumnetaci, tím naše slovní přestřelka vznikla. Pokud tedy netoužíte po dalších pseudo-filozofických debatách se mnou, prostě nereagujte.
Přeji Vám hezký zbytek víkendu.

147891

26.11.2007 07:39

Americký senátor: váleční veteráni bez domova jsou hanbou Ameriky

RE: Proc neni uveden americky zdroj?

kubrt 89.?.?.?

Ono ho napadlu Putinovo Rusko? To je mi ale novinka...

148011

26.11.2007 19:28

Obyčejný občan

RE: Autor článku má pravdu!!

kubrt 89.?.?.?

Rád slyším pravdivej hlas, navíc vonící hantecem... [smích] Ovšem sdělení je bohužel víc pravdivý než úsměvný [pláč]

148057

26.11.2007 19:54

Americký senátor: váleční veteráni bez domova jsou hanbou Ameriky

RE: Proc neni uveden americky zdroj?

kubrt 89.?.?.?

Já odpovídal na srovnání Putina a Bushe.
P.S. Už Arkana jsem odkazoval na srovnání historie Ruska, potažmo CCCP a znovu Ruska s historií GB. A představte si, že v Emerice ještě nedávno mlátili černochy...

148061

26.11.2007 21:26

Obyčejný občan

RE: Milý Romanove

kubrt 89.?.?.?

Jse skutečně volaaký zmatený. Ovšem nechápu, proč s tím lezete na veřejnost. To už snad raděj nového Marxe s řití plnou boláků než další kvantum rychlokvašenejch modrohnědejch rádobyhumoristů jak jste vy. Nazdar!

148063

12.12.2007 19:40

Máme se stále lépe

RE: Myslim si, ze se mame dobre

kubrt 89.?.?.?

Člověče nešťastná, kde žijete? Žrádla je samozřejmě šest půlek v každé Hypernově nebo jaksetyzasranýkšeftyjmenujou, ale hooodně přibylo lidí, kteří čakají na slevy sraček z Lidlu...na školu? Zkuste podat třeba přihlášku na práva -i s IQ 400 je vám to hovno platný, pokud nepoložíte obálku na správný stůl. Cestovat můžem opravdu kam chcem, ovšem pokud nepatříme do kategorie těch čekatelů na slevy v lidlu - protože jsme si našli (třeba) jen práci v Daikinu za překrásných 60 klausíků na hoďku brutto , ve směnným provozu ... já se mám zaplaťlenin o dost líp než za komárů, ale to neznamená že jsem slepej a hluchej . Dost lidí se má sakramensky hůř než se měli v minulosti. A ne proto, ža by byli nefachčenci.
P.S: Vy nemáte na klávesnici diakritiku? Buď jste líný ji používat, nebo příliš mladý na to, abyste se zatěžoval drobnostmi jako háčky a čárky (je to "in",že?)- pak byste ovšem neměl tak zasvěceně hovořit o minulosti. Jediná jakeš-takeš omluva je datlování z notebooku. I když i na něm by to mohlo být o chňoupek lepší... [smích]

149167

13.12.2007 20:56

Máme se stále lépe

RE: Myslim si, ze se mame dobre

kubrt 89.?.?.?

Drahý Kadence, dovolil bych si Vás opravit - pište hlavně pokud máte o čem. P. Bartošek to dělá, vy jste mohl svůj přínos omezit na smajlíka na konci. Trošku chápu lidi mimo naši gubernii v jejich averzi k české diakritice, ovšem Vy jste trošku mimo ně. "Však oni ještě zapláčou..." - kdo "oni" ? My, co jsme ve své zpozdilosti nevzali kramle a nepoučujem teď blogováním jako pi.čus Hedvíček? My, co jsme za komárů měli kulový a teď ho máme taky, ale v jiné barvě? Nekyndejte o rovných šancích, karty zůstaly v rukou rozdávajících... že si pár lidí pomohlo je marginální. Blbce ani imbecily ve svým okolí nevidím - ale ty hajzloviny vidí každej. Akorát poraďte, kde sehnat investora na další barevnou revoluci, aby tu ta demokreatura konečně šlapala tak jak má - třeba jako v Gruzii nebo na Ukrajině. Tam to opravdu jede...dík
Jste si jist, že by kandelábry nesloužící ke svícení nezdobilo několik Vašich příbuzných, případně velmi blízkých? Podle čeho byste dělil "věšet - nevěšet" ? Podle archívů STB? Nebo podle Nového Uličního Výboru (Dem.)?
Tož tak, milý Kadence , na finále přidám maličko jadrné mluvy - Nemel hňupoviny, strupe. Nebo vyfasuješ dělo mezi parohy že ti sopel vyřeže na krku závit a ušiska sjedó na jednu stranu. A nebuď jak Lenin - neoblbuj malý děcka...

149228

14.01.2008 22:16

Irácký voják zastřelil dva americké vojáky: oficiální verze a realita

RE: Žeby taký feminista?

kubrt 89.?.?.?

Side, když to podle vaší nablblé "logiky" kapku přeženu,tak ty ženštiny mohli rovnou opíchat - protože to jejich manželé dělají taky ... hoďte do placu vaši milovanou bytost dejme tomu pasákovi na E55 , vždyť ji nebude nutit k ničemu jinýmu než co s ní děláte (nebo neděláte) vy. Můžete na to pak koukat třeba s jejím bráchou a tátou a pak se šábnout o vývar.

151439

27.01.2008 18:05

Války nejsou nutné

RE: Divné hodnocení

kubrt 89.?.?.?

No a to si dovolujete navrhovat volby na bázi hlasování po síti ... tak se nedivte ze se někdo Vašemu "neovlivnitelnému" systému diví.

152825

09.02.2008 15:50

Konečně dorazila zima

RE: Teda

kubrt 89.?.?.?

Na Olomoucké? To je snad Životského / Jeronýmova,ne?

153776

23.02.2008 21:40

Perly z JZD

Humor z JZD...

kubrt 89.?.?.?

Nevím kdo tuhle "humornou" slátaninu psal, ale pochází víc než z JZD z knih Galušky ( Slovácko sa sůdí + nesůdí) a "humoru" JUDr. Jahelky. Upozorňuji tímto místní komunistobijce na vrcholné orgány naší parlamentní komory - tam už sranda končí...

155073

24.02.2008 09:55

Perly z JZD

RE: Humor z JZD...

kubrt 89.?.?.?

Není. Protože v podstatě prvorepublikové povídky ze Slovácka a drby ze soudní síně od Jahelky mají s JZD společného asi tolik co manifestace s menstruací. Od jisté doby mi vadí generalizace venkovan=strejda v holinkách a s rádiovkou, maravák=přiožralý strejda v kroji s koštýřem, JZD=spolek líných zlodějů půdy s nevyčerpatelnýma dotacema , myslivec=přiožralý bývalý STBák se sadistickými sklony co střílí na všechno živé ... máš pravdu, nepochopil jsem proč to autor nazval Perly z JZD. Protože znám Galuškovy knížky a Jahelkovy koncerty, vím že jde v tomto případě dejme tomu o plagiát hodný tak Leoše Mareše ... a z humoru se stává "humor" . Aspoň pro mně. Znám originály, kterým jsme se řehtali od srdce. Proto mi připadá trapné když někdo tyhle perfektní hlášky trošku upravil po svém, aby to líp zapadalo do schématu JZD a pak to vydává za vlastní .

155096

25.02.2008 07:10

Perly z JZD

RE: Ja jsem tohle videl uz v roce 1988

kubrt 89.?.?.?

Možná někde seženete jeho staré koncerty, nejlépe amatérské záznamy z 80 let a tam dost těchto heftů bylo. Stoprocentně ale existují knihy Zdeňka Galušky Slovácko sa sůdí a Slovácko sa nesůdí (myslím že to "ů" v názvech skutečně bylo [smích] ). To o těch vejcích a kamnech znělo v podání obecního policajta na 99% takhle: "Kdo ešče nemá orazítkované vajca nech tak okamžitě učiní, nebo za ně bude popotahovaný až do Hradišča...kamna už došly, sů v hasičskéj zbrojnici. Trůby sů v obecní kanceláři." Takže to asi nebyl originál ani v tom 88.

155113

26.02.2008 20:34

Perly z JZD

RE: Ja jsem tohle videl uz v roce 1988

kubrt 89.?.?.?

Krucinál, pochopte už konečně že to nejsou Perly z JZD ale ( pokřivený) citáty z knížek Z. Galušky a koncertů JUDr. Jahelky !!! O to mi celou dobu jde - že kdosi použije cizí myšlenky jako ten blbánek Mareš nebo Rychlý a pak se strašně kření jak je dobrej a vtipnej, protože se za 20-30 let zapomnělo, kdo vlastně tyhle bezva fóry vymyslel nebo jako první zveřejnil !!! Že zrovna na Zvědavci bude tolik lidí kterým je to jedno (hlavně že se baví) jsem teda nečekal.

155186

28.02.2008 23:06

Zpověď dozorce z vězeňského tábora X

RE: :)))

kubrt 89.?.?.?

Mr. rickover, profi bachař by nepřipustil ani zlomek takových aktivit vězňů. Takže máme varianty dvě, ze kterých uvádím jenom dvě:
- Guantanámo je prapodivná destinace kde vězni dohání svým chováním nebohé dozorce k pláči,neurózám, sebevraždám a vůbec jsou bachaři ťuťuňuňu chudáčci
- je to strašná pičovina ( mr. Stwora, líbějí odpustit), protože bachařů je X a kdyby JEDEN takhle začal selhávat, jdou do kopru všichni a tudíž ostatní RYCHLE sjednají nápravu na obou stranách - vězni dostanou o co si koledovali a vadný článek řetězce na straně bachařů bude odstraněn, ne fyzicky, ale služebním postupem. Třeba do knihovny.
Je tu ale třetí verze, neověřená: Jste nepříliš bystrého intelektu a je celkem hovno vert vám vykládat jak to v životě chodí. Čest vašemu uvažování.
P.S. Ještě jedna omluva Zvědavcům...

155379

01.03.2008 15:54

Autorka přiznala, že si vymyslela příběh o tom, jak přežila holocaust

RE: S terminem HOAX bych byl opatrny

kubrt 89.?.?.?

Pane, největší tragédie je v tom, že spousta tzv. normálních lidí tyhle hověziny žere. Knihu jsem nečetl a popravdě řečeno vůbec netuším že tenhle "bestseller" vyšel, ale nechat 6-až dejme tomu 10 let starou holčičku projít západní-střední-jižní Evropu, přeplout Středozemní moře,přelízt Alpy, vegetovat se smečkou vlků a pak se ve válečné situaci mýrnix-týrnix vrátit domů bez úrazu je téma na počítačovou hru (blbou), ne na knihu. Sehnat smečku blbek a blbů co to zkousnou a uroní slzu je malej zázrak - pro NORMÁLNÍHO člověka kterej prošel vývojem dejme tomu Mayovky, Tři mušketýři, Hailey, Scortia-Robinson...čím dál tím víc přestávám věřit na zdravej selskej rozum, protože ho potkáte pouze u lidí starších dejme tomu 35 let. Mladší jsou bohužel dost často ochotni hopsat podle skandování vedoucího skupiny v rytmu "my!my!my!my to dokážeme, protože chceme!!!" a pak utrácet čas naprosto neproduktivní stupidní kampaní na přesvědčení dalších telat aby to taky dokázaly , neboť chcou...jsme v rukou šílenců. Bohužel jim to víc a víc lidí žere.

155521

02.03.2008 14:51

Autorka přiznala, že si vymyslela příběh o tom, jak přežila holocaust

RE: S terminem HOAX bych byl opatrny

kubrt 89.?.?.?

Nějakýho Kašpara Hausera takhle tuším vychovali - ovšem v minimálně předminulým století. Jsem v podstatě "pohrobek" minulýho režimu, ročník 61. Čím nás od útlého mládí krmili asi tušíte. A pokud se podíváte na mý příspěvky tady na Zvedavci, nemyslím že bych to odnesl deformací myšlení nebo pohledu na svět. Mý děti to taky mají v hlavě krapítek jinak zesumírovaný než jejích spolužáci. S blbou masou jde manipulovat v pohodě - a neberte to jako že bych se vyvyšoval. Ovšem "totalitní hrůzovládě" se to nepovedlo ani z cca 20%,demokratůře založené na jednoduchém konzumu to žere podstatně větší kamarila, a ještě si chrochtá jak je supr moct zajet na víkend do nákupního centra, za patnácku (jak kdo) hrubýho. Čest práci byl proti tomuhle férovej pozdrav.

155548

Káva pro Zvědavce

75

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 121 čtenářů částkou 26 160 korun, což je 75 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
12vZg7LszAecMsq3wRW4pNpoUAgGZB8aS5

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Lupo Anetta POLITIKA27.01.21 19:29 Česká republika 0

Rusko a USA podepsaly smlouvu START velmi rychle27.01.21 10:07 Neurčeno 1

Čiperka Prymula ukradl tváře herců na soukromou kampaň26.01.21 23:07 Česká republika 1

Vakcína od Astra Zenecy má prý jen 8% účinnost26.01.21 11:16 Německo 11

Poslanci používají legální restauraci, i když to plebsu zakázali25.01.21 17:14 Česká republika 5

Papaláši se chytili do vlastní sítě25.01.21 12:23 Česká republika 7

Začínám rozumět roli Navalného: užitečný idiot by mohl posloužit k zastavení Nord Stream 223.01.21 12:12 Evropská unie 4

Pane Volný, to bylo hloupé21.01.21 17:14 Česká republika 21

Slovenský lekár objednal pre svojich covidových pacientov Ivermectin. Colníci mu zásielku zabavili20.01.21 19:05 Slovensko 4

Na Seznamu se rozmáhá cenzura jako rakovina20.01.21 08:06 Česká republika 8

Sbohem, Kalousku. A zavři za sebou z druhé strany19.01.21 19:17 Česká republika 8

Chcete, aby skončil Lockdown? 26. ledna máte reálnou možnost to změnit19.01.21 10:14 Česká republika 3

Helena Duke poté, co udala vlastní rodinu, žebrá o peníze18.01.21 14:28 USA 3

Satanisté a jejich poskoci mají Vánoce17.01.21 23:15 Česká republika 3

V Norsku po aplikace vakcíny zemřelo 23 lidí a Blatný by chtěl očkovat15.01.21 20:37 Norsko 4

Humorem proti totalitě15.01.21 18:55 Česká republika 1

Fanatismus a nesmiřitelnost – aneb stane se Helena Duke legendou?15.01.21 16:52 USA 1

V protestu před Kapitolem 6. ledna sehráli roli „agenti provokatéři“ – Interview s Michaelem Yonem14.01.21 11:38 USA 2

Luboš Xaver do Českého rozhlasu patří!13.01.21 22:50 Česká republika 1

Zemanovi už doopravdy hrabe, mrzí ho ukončení okupace Afghánistánu13.01.21 18:25 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
21,54 Kč
Euro
26,06 Kč
Libra
29,48 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,54 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
20,69 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,73 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
28,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 746,40 Kč
1 unce stříbra
543,75 Kč
Bitcoin
660 551,53 Kč

Poslední aktualizace: 27.1.2021 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?