Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 32 příspěveků, 2 různá jména: <nic>, Wesley.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

21.02.2007 21:19

Hon na sexčarodějnice: dva případy

Udajne sexualni zlociny - moderni a ucinna honba na carodejnice

Wesley 24.?.?.?

Udajne a policejne vykonstruovane sexualni zlociny dnes take vyuziva tzv. demokraticka justice pri niceni nepohodlnych osob. Presumpce neviny, nebo dokonce evidence viny ci neviny, je pritom zcela ignorována, protoze pouhé obvineni obeti z takového cinu staci k jeji totalni spolecenske likvidaci. Jiz treba jen znicenou reputaci a vytrzenim z normalniho života obvineneho. Za komunizmu, zejmena v padesatych letech, se na udajnou obranu systemu proti nepohodlnym obcanum vykonstruovavaly ideo-zlociny. Dnesni vladnouci demokrate, bohuzel se stejnou korupcni a konspiracni mentalitou jako byvali komuniste, pouzivaji (i mimo dalsi metody) k niceni svych oponentu udajne sexualni zlociny. Namisto ideo-zlocinu je tedy verejnosti predsouvan vypracovany policejni "criminal framing" s verejnym prokuratorskym falesnym obvinenim. Falesna, absurdni a smesna prosekuce nevinne a okradene obeti trva leta a pripad se nakonec ani nedostane ke kriminalnimu soudu. Konspiracni trestni stihani vsak docili sveho zadaneho cile. Po petiletem interprovincnim souzeni v civilnim rizeni a ctyrech jasnych rozsudcich ve prospech investora/zalobce, udelaji sadisticti policiste s prokuratory ze zalobce u civilniho rizeni sexualniho zlocince v jejich falesnem kriminalnim rizeni. Mezitim zalobci zakazi ucast u nejvyssiho civilniho soudu v Alberte, pod hrozbou znovu zavreni. Pochopitelne, z obzalovane od civilniho rizeni, ktera podvody a zlodejnou prisla k penezum investora, se stane korunni svedkyne. Samozrejme, podle sadistickych policistu je trestni rizeni nadrazeno civilnimu, a proto v nepritomnosti zalobce u dalsiho odvolani zalovane u civilniho rizeni je spravedlnost sice nevysvetlitelne, ale "uspesne" obracena vzhuru nohama.
Vysledek takove konspiracni a zkorumpovane justice, at v komunismu, ci provincni demokracii, je vzdy stejny. Trpeji nejen nevinni a vetsinou okradeni lide, ale pod rouskou spravedlnosti je zkorumpovanymi vladnoucimi darebaky okradana cela spolecnost, ktera na takto zkorumpovany system (ne)spravedlnosti neuveritelne doplaci.

129335

06.03.2007 04:35

Zklamal jste mě, pane prezidente

Zklamani z prezidenta?

Wesley 24.?.?.?

Ten dnesni pan prezident me zklamal uz tou jeho tzv. restituci, nasledovanou korupcni privatizaci. To bylo jiz zacatkem devadesatych let! Nove vznikly financni establishment jej drzi a bude drzet ve funkci, aby se tato nejtemnejsi doba ceske historie nijakym zpusobem neodkryvala a nikym nerevidovala. Na tom ma zajem nejen nove vznikla ceska financni elita, ale i ta svetova. Ceska zeme po rozpadu Ceskoslovenska nic neznamena, nasledkem uspesne privatizace je dobre zadluzena, zcela zavisla na zahranicnim kapitalu, a hlavne mezinarodnim bankerum plati jak mourovata. Svuj ukol pan prezident jiz dokonale splnil, a pokud si nadale preje prezidentsky a kralovsky zivot (v Cechach rikaji nejlepsi a nejvyssi trafiku), tak za zasluhy dostane dalsi termin. Snad az potom (nebo az pred totalni statni bankrupci?) Cesi dostanou rozum a takovy urad narcismu, ktery je pri existenci Senatu naprosto k nicemu, zrusi.

130166

06.03.2007 20:02

Zklamal jste mě, pane prezidente

RE: Zklamani z prezidenta?

Wesley 24.?.?.?

Ten dnesni pan prezident me zklamal uz tou jeho tzv. restituci....
-----------------------------------------------------------------
Helejte, Havel už neni pár let prezidentem....


Ale Vratislave, to uz jsi skutecne zapomenul genia, ktery provadel urychlenou restituci s privatizaci pri zhasnutych svetlech? Nebo si jenom za ta leta pletes osoby? Jestlize ne, tak potom by uz slo jen o ucelovou manipulaci, skoro jako primo vysitou z Hradu. Ale to se mi zase nezda.

130238

20.03.2007 19:16

Muž s bradavicí - megaloman Paroubek

RE: megalomanie ?

Wesley 24.?.?.?

Taky si myslim, ze si pan editor Zvedavce popletl osoby. Je podivne, ne-li zavadejici, vycitat soucasnemu sefovi jedne z nejvetsich stran v CR, ze se dere k moci. Zejmena v dobe, kdy ten chce referendem zabranit umistovani cizich vojenskych zakladen v Cechach a udrzet suverenitu zeme, kdyz uz ji soucasnym politikum nenarizuje (mizerna) Ustava. Od Zvedavce bych momentalne ocekaval kritiku jinych panu, obzvlaste tech kteri si preji cizi vojenskou zakladnu ve sve vlastni zemi. Panove Topolanek, Klaus a vedeni ODS jsou prece ti, co chteji zakladnu USA na ceskem uzemi. Snad aby se citili bezpecneji?
Skutecne, je vic nez podivne otiskovat osobni vypady vuci racionalnimu politikovi, a soucasne tim kryt spatne smerujici politiku i veskere deni v nestastne zemi. Nebo co ma znamenat uvaha: Co na tom, že ta stejná strana léta není schopná zaplatit 165 milionů za právní služby JUDr. Altnerovi, její dluh roste denně o 8 milionů a dnes dosahuje astronomické částky 19 miliard korun? Nechtelo by se treba panu editorovi vice zamyslet nad nove zbudovanem ekonomickem systemu, ktery je schopen takto stedre odmenovat vyvolene osoby (chudak pan JUDr. uz pozaduje 19 miliard korun) a radeji kritizovat nove nastoleny spolecensky system, ktery takovou rozdilnost nadlidi umoznuje?

131290

20.03.2007 20:50

Muž s bradavicí - megaloman Paroubek

RE: Výborný článek! Paroubek je odporný kolaborant

Wesley 24.?.?.?

Myslel jsem, ze ctu Zvedavce, ale jak vidim tak tady jde predevsim o cilenou propagandu razu "Pruzinskeho Stranky."

131297

18.04.2007 02:19

Stát nám vykradli

Stat nam vykradli?

24.?.?.?

a ted delaji prezidenta! Bravo Ceska republiko!

133125

Co lze k clanku vubec dodavat? Jen snad to, ze dostavame zpatky presne to, co jsme si ve volbach pred rokem zvolili. Ta parta podivnych "ceskych demokratickych" vladcu, kteri odmitaji narodu referendum i v tak zavazne veci jako je trvala pritomnost cizi zakladny a armady, necti zadnou demokracii, suverenitu zeme, ustavu ci vlastenectvi. Jedna se tedy o zlocinne spolceni s jednanim proti-ustavniho vandalstvi. Mozna jde o logicke pokracovani sametoveho podvodu, jehoz cilem je totalni zniceni a zanik naroda.

136824

11.06.2007 17:39

Miliardáři, a jak se jimi stali

RE: Otresny levicovy social-komunisticky clanek

24.?.?.?

Zakladni listina lidskych prav a svobod a humanisticka ustava by mela byt radikalne reformovana. To ale u moci musi byt bud Nemci, USA, Anglicane nebo Israelite.

Sinxingu, ale vic uz penezi ta dnesni americka, chces-li tak miliardarska, demokracie zkorumpovat ani zdeformovat nejde. Miliardari z USA, Anglicane nebo Israelite se nasilim a tvrdym terorem po celem svete jiz davno snazi o radikalni reformu lidskych prav a svobod. Presto se vsak lidstvu z dnesniho systemu financniho apartheidu do primeho otroctvi (jak pises: lide typu google by meli mit odnate volebni pravo, statni obcanstvi, popr. prava s tim spojena.) nechce a proto tak vzdoruje.

137364

14.06.2007 03:21

Putinova cenzurovaná tisková konference

Predvalecny stav?

24.?.?.?

Tak to uz je na povazenou. Kdysi svetu dominantni Evropa se v nedavne historii oslabila nejen dvema svetovymi valkami, ale i nesmyslnymi totalitnimi ideologiemi, narizenym importem islamu, vytvarenim nadrazenych financnich klas, umelymi posuny hranic, atd., atd. Jak se zda, Evropa stale neni z historie poucena a dnes pod kridly Washingtonu se zene (nebo je hnana) do dalsiho nesmyslneho a zhoubneho konfliktu. Evropsti politici jsou pouhe figurky, zvoleni a dobre placeni velkym kapitalem, kteremu musi servilne slouzit. Jiz jako takovi nemohou zastavit rozpoutanou valecnou stvanici. Pokud nechceme skoncit ve valecne katastrofe, lide se musi zacit organizovat sami a demonstrovat ve velkem siku v proti valecnem hnuti.

137485

14.06.2007 19:38

Putinova cenzurovaná tisková konference

RE: Obraz je stále jasnější...

24.?.?.?

Souhlas. Naprosto spravna analyza dnesni situace.
Zrodilo se nové zlo. Zlo, které je velmi ambiciózní a navíc má v rukou prostředky. Tohle zlo je však prohnilé, jako každé jiné zlo. Nemá podporu obyčejných, inteligentních lidí. A to je jeho největší slabostí.
K tomu se da jen dodat, ze to zlo tu existovalo jiz drive, ale v te dobe bylo jaksi kontrolovano, omezovano a i neutralizovano tim sovetskym zlem. Proto se muselo i jinak chovat. Dnes je ovsem v pozici svetoveho nadvladce.

137524

06.08.2007 07:34

Jak nám chce tato vláda vládnout, když si ani neumí spravovat a udržovat v pořádku své vlastní internetové stránky?

Jak nám chce tato vláda vládnout, když si ani neumí spravovat a udržovat v pořádku své vlastní internetové stránky?

Wesley 24.?.?.?

Spise bychom se meli ptat kdo zvolil takto "podivne demokratickou" vladu a proc?

141144

06.08.2007 19:59

Jak nám chce tato vláda vládnout, když si ani neumí spravovat a udržovat v pořádku své vlastní internetové stránky?

RE: Jak nám chce tato vláda vládnout, když si ani neumí spravovat a udržovat v pořádku své vlastní internetové stránky?

Wesley 24.?.?.?

Anonyme, ta zakladni (jak rikate blba) otazka nebyla adresovana na ceskou vladu, ale na volice, kteri si musi uvedomit, ze oni jsou v systemu zastupitelske demokracie skutecnymi pany zeme. Nastolena vlada z lonskych voleb je tedy volicum plne zodpovedna, je jakymsi jejich docasnym sluzebnikem. Na momentalni ceskou vladu a politickou situaci v zemi by bylo mnoho zavaznych otazek. (Take si laskave uvedomte, ze na rozdil od drivejsich feudalnich, nebo dnesnich totalitnich rezimu, v demokracii jsou vsechny otazky pripustne. Za komunismu byly urcite otazky zakazane, dnes jsou u nas zase kadrove definovany jakoze nejsou chytre. Vysledek je stejny a na neprijemne otazky vladci tedy nemusi odpovidat. A skutecne, tato vlada neni primym vysledkem voleb? K zavaznym vladnim rozhodnutim, s mnoha-generacnimi nasledky, ktere mohou byt pro narod a zemi tragicke, se nikdo nesmi ani zeptat jak silny volicsky mandat vlada dostala?)
Ano, taky mam obavy, ze podivnym - ci korupcnim chovanim soucasnych ceskych politiku degeneruje nejen system demokracie, ale i cela spolecnost. Nejde pouze o politicke prebehliky, nebo o politicke reprezentanty, udajne si prejici trvale politicke posty spolecne s americkou radarovou zakladnou a cizimi vojsky naveky usazene v nasi zemi. Ten "aktualne nastaveny system" byl totiz jiz pred osmnacti lety zamerne mafisticky a korupcne nasmerovan. Je tedy na volicich, aby se nejen probudili, ale i zorganizovali a tento vylozene spatny politicko-ekonomicky smer zastavili a zmenili. Totiz pokud volici v demokracii niceho nedosahnou a ani dosahnout nemohou, tak drive nebo pozdeji nastane situace prizniva k opravdove revoluci. Vseobecne pouceni lze hledat v pomerne nedavne historii lidstva.

141180

05.09.2007 05:53

Laskavé banky spěchají na pomoc zadluženým majitelům domů

Je tu jeste znacne vetsi financni pruser

Wesley 24.?.?.?

Statni ci vladni zadluzenost jednotlivych zemi sveta, jakoz i jejich instituci. Nektere zeme jiz nestaci platit ani uroky na sve dluhy, natoz splatky.

143107

09.09.2007 02:04

Nekuřáci mají také práva

Tak to je teda sila a na Zvedavci zase slovo do pranice

Wesley 24.?.?.?

Jako nekurak s clankem souhlasim, i kdyz s priznanim nekuractvi jsem "bias," coz znamena "zaujaty." Lze vyjadrit uctu i obdiv panu editorovi, za uvolneni a publikovani clanku, ktery je jiste proti jeho "srsti."

143419

12.09.2007 05:32

Většina lidí požaduje odchod cizích vojsk z Iráku

RE: Vsak Amici z Iraku pujdou !

Wesley 24.?.?.?

Jenomze k tomu se nabizi hned otazka, kdo zaplati ty neuveritelne skody co v Iraku se svymi "spojenci" napachali?

143658

12.09.2007 08:17

Většina lidí požaduje odchod cizích vojsk z Iráku

RE: Vsak Amici z Iraku pujdou !

Wesley 24.?.?.?

No jo, ale k tem skodam za stovky milliard dolaru (a jiste vice) se musi priradit vrazdy stovek tisicu lidi (a jiste vice), i s temi miliony donucenych utecencu. Jde tudiz o valecne zlociny proti lidskosti toho nejvyssiho radu. Na to uz si zadny soudce ani v USA asi jen tak netroufne.
Potom je tu jeste s podobnymi pohledavkami vuci celemu zapadnimu svetu Afganistan a mame na vzajemny teror zadelano na dlouhe generace!!!

143665

12.09.2007 19:23

Čeho se bojí Petr Adler?

RE: Kdyz to shrneme...

Wesley 24.?.?.?

Ano, ten billboad na Zvedavce by tam mel byt i s provokativni reklamou "STWORA NA HRAD".
Docela nedavno vyslo na MF Dnes nekolik clanku o tom jak byl slavny Semafor v sedmdesatych a osmdesatych letech prolezly fizly StB. Na ukazku:
http://zpravy.idnes.cz/slavny-semafor-byl-prolezly-donaseci-stb-f1e-/domaci.asp?c=A070816_213051_domaci_miz
Nyni se nam Zvedavec stal tercem nenavisti od pisalka, ktery pise pochybne clanky pro MF Dnes a udajne tou dobou pro StB pracoval. Pritom mohl byt tedy namocen i v tom semaforskem udavacstvi.
Nerad pisi o necem na co zatim neexistuji dukazy a zejmena kdyz ani dotycneho neznam. Proto si myslim, ze by tento incident mel byt resen v klidu, bez emoci a civilizovanym zpusobem. Jisteze ta osoba (pan Petr Adler) nejprve dluzi vsem ctenarum Zvedavce vysvetleni, proc takovym, rekneme nejasnym i zaludnym, zpusobem Zvedavce napadl. On totiz, snad nevedomky, odmita ctenarum i svobodu slova a projevu. Dale jsou tu nezodpovezene otazky, zdali se jedna o spolupracovnika a donasece StB, ci ne. Jako nezavisly demokraticky zurnalista, zejmena pro MF Dnes, by mel svoji (i drivejsi) affiliaci k nechvalnym institucim cestne priznat a vysvetlit. Nebo jasne a s dukazy vyvratit. Jen tim by se vyhnul i vsemoznym konspiracnim spekulacim o sve osobe.

143709

27.09.2007 05:41

V Gaze trpí sta tisíce dětí

Where is Tony Blair?

Wesley 24.?.?.?

Ten byl prece jmenovan panem Bushem jako specialni vyslanec k zajisteni demokracie, miru a prosperity v Izraelsko-Palestinskem konfliktu. Ma k tomu prece cely stab se znacnymi financnimi prostredky. Ovsem stovky tisicu trpicich deti pana Blaira, jak se zda, vubec nezajima. Zatim to tedy vypada, ze z Palestiny nam vecne usmevavy Tony vytvori spise nez prosperitu, tak pravdepodobne nejakou valecnickou zpotvoreninu ala Irak, nebo Afganistan.

144569

04.10.2007 03:43

Všichni Rusové náhle opustili reaktor Bushehr v Íránu

Utok na Iran

Wesley 24.?.?.?

bude po Afganistanu a Iraku jen dalsim fiaskem a ztraty americke prestize ve svete (pokud se jeste o necem takovem da vubec mluvit). Agrese rozhodne nebude formou pozemni invaze, a vzhledem k protiletecke obrane Iranu, ani formou leteckeho bombardovani jak jej zname z byvale Jugoslavie, Afganistanu a Iraku. Omezeny utok muze byt tedy veden "by missiles" z okolnich americkych zakladen, lodi i letadel pohybujicich se mimo iranske uzemi a prostor.
Ach, kde jsou ty casy, kdy Amerika efektivne krotila "darebacke zeme" ekonomicky. No dnes nejvice zadluzena zeme sveta (nektere statistiky doslova varuji, ze je USA temer pred financni bankrupci) na ekonomicke sankce vuci jinym zemim uz nema, ale chce drzet nadale policejni nadvladu nad svetem. K prosazeni diktatu nad "neposlusnymi rezimy vzdorujicimi NWO" zbyva vladnouci administrative USA pouze jedno - nepopularni a nelidske vojenske utoky.

144895

08.10.2007 03:50

Co bude s Íránem?

Silenstvi, mismanagement a korupce americke vladni administrativy

Wesley 24.?.?.?

je tim hlavnim impulsem k pripadnemu utoku na Iran. Po vojenske agresi a nasledujicim okupacnim fiasku v Afganistanu, a zejmena v Iraku, uz snad neni ani co dodavat.
Co take ocekavat od systemu kde "kultura korupce a koristnictvi" jiz davno prevalcovala lidskou etiku, logiku i civilizaci. Pohadky o demokracii, vcetne privlastku jako jsou napr. svoboda projevu, rovnost, spravedlnost, atd., atd., jsou v dnesnim novodobem totalitnim systemu financni nadvlady a nadrazenosti jiz pouhou utopii. [bliji]

145109

08.10.2007 07:23

Saddám Husajn chtěl po Bushovi miliardu dolarů za odchod do exilu

RE: Španělský list sprostě lže a manipuluje s veřejným míněním:

Wesley 24.?.?.?

nepočítal s Bushovou nebojácností.
Rickover, s takovym vtipem by jsi uspel i na Tonight Show u Jay Leno. Ze by ses jen nepozorne a nevinne upsal? Nebo ses bal napsat pravdu, ktera zni: nepocital s Bushovou hlouposti, ani jeho valecnym zlocinectvim.

145114

06.11.2007 06:27

Plány na konec dolaru

RE: Pisatel je rozhodne v kurzu

Wesley 24.?.?.?

Tak na tu menovou ani fiskalni unii s USA bych se z te kanadske strany, asi jako vetsina Kanadanu, vubec netesil.

146538

06.11.2007 08:03

Globální pyramidy moci

Jde o dobre zkorumpovany a zprzneny system zvany demokracie

Wesley 24.?.?.?

Gratuluji autorce za skvely clanek! Uzitecni idiote mluvi stale o demokracii, zatimco financni system globalnich pyramid moci nejenze krachuje, ale zene lidstvo zpatky do otroctvi a historie lidstva se bude opakovat...
[bliji]

146540

06.11.2007 09:11

Mohou mne odvést, ale boj advokátů nezastaví

RE: Musharaf je potrebný

Wesley 24.?.?.?

Predevsim je nutno konstatovat, ze Musharraf je v Pakistanu velmi nepopularni diktator, ktery je plne podporovan z USA. Ze suspendoval demokracii a naridil stane pravo v zemi neni ani tak z duvodu pro udrzeni poradku, ale pro udrzeni sve moci, a opet za tiche podpory z USA. Abychom tedy byli presnejsi je treba napsat, ze nejprve je to Musharraf kdo vdeci Zapadu, za svoji funkci prezidenta. Na oplatku, Zapad za mnohe zase vdeci Musharrafovi.
Je to vzajemna provazanost, ktera je ovsem v legalnich a justicnich kruzich Pakistanu kvalifikovana jako zrada, coz hodne smrdi. Proto je situace tak vazna a vybusna.

146543

27.12.2007 00:48

Má nás Klaus za stádo ovcí?

RE: Chameleon

Wesley 24.?.?.?

Vratislave, Vratislave, v pripade Klause snad prece neni co dokladat. Jde o vyjimecnou osobnost, ktera je ale taky znacne kontraverzni. Vratislave, vzdyt je to tak jednoduche, ten kdo je v Cechach "zaopatren" ma dnesniho prezidenta rad, a ten kdo neni, tak zase nikoliv.
Divam se na deni v Cesku ze znacne vzdalenosti a je jasne, ze Klausova ekonomicka transformace a zejmena jeji metodika prinesla Ceske zemi nestastne, nechci pouzivat slova katastrofalni, vysledky. Jiste, nynejsi pan president nadelal z mnoha sych kamaradu okamzite multi-millionare a milliardare, ale snad nejhorsim jeho resenim byla likvidace ceskeho prumyslu, (namisto technologickeho upgrade) ktera dnes vytvari ze zeme pouhou montovnu pro zahranicni kapital. Veskery byvaly cesky prumysl je jiz pres jeho drivejsi privatizatory v cizim vlastnictvi a statni pokladna prazdna, penzijni fondy z privatizace zadne, atd., atd. Jsou to nepredstavitelne skody napachane na dalsi generace, jakoz i v prumyslovem odvetvi trvale odsouzeni ceske populace do pouhe role pracovni sily v konkurenci s "asijskymi tygry."
Pro lidi, kteri ziji velkou dobu mimo Cesko-Slovensko take nelze pochopit, ze si Ceska republika udrzuje jednoho politika tak dlouho v tech nejvyssich statnich funkcich. Zejmena kdyz se ji nedari tak dobre, jak by se ji darit mohlo, a statnikova naduta slova (napr. "za sedm let dozeneme Rakousko a potom Spolkovou republiku") se rovnez nikdy nenaplnila.
Ze stejneho pohledu lidi zijicich vetsinu zivota v zahranici je take jasne, komu pan prezident slouzi - velkemu nadnarodnimu kapitalu. To je jeho hlavni podpora, od ktere dostava i podporu medialni. Ovsemze pan prezident ma take velkou podporu doma, hlavne od clenu ODS (prikladne lide jako je pan Macek) i komunistu, kteri za jeho vlady v zemi uzasne a nepredstavitelne zbohatli. A zbytek (tj. vetsina) lidi v CR? Tak ten uz se tak moc nepocita, docela ani nema na nic narok...
Vratislave, asi vim z jake pozice pises a kritizujes clanek. I kdyz se me deni v Cechach primo netyka, tak mi ale dovol souhlasit s panem Kralem i s jeho clankem.

150011

31.12.2007 18:21

Má nás Klaus za stádo ovcí?

RE: Vzkaz pro editora/moderátora

Wesley 24.?.?.?

Taky jsem si vsimnul, ze tyto prispevky jaksi zahadne (tj. bez vysvetleni) zmizely. V puvodnim a podivne zmizelem komentari bylo konstatovano, ze Klausovy rodice prisli z Halice asi ctyri roky pred druhou svetovou valkou a byli vyznanim zide. Pochopitelne, ze na takovy komentar prisly i ruzne reakce, ktere rovnez zmizely.
Takoveto obycejne prohlaseni, zejmena v demokracii a dobe svobodeho slova, prece nemuze byt kvalifikovano jako absolutne primitivni antisemitismus. Pokud se nejedna o pravdu, at to tedy ten komu to vadi, verohodne a oficialne s dukazy vyvrati a problem bude i s omluvou vyresen.
Takto pokoutne vymazavani legitimnich prispevku ctenaru, s naivni snahou ze si toho nikdo nevsimne, je typicky podlou a krivou medialni manipulaci, ktera pritom (bohuzel) snizuje kredibilitu Zvedavce. Potom totiz mohou nekteri ctenari zacit argumentovat i s konspiracemi, ze Zvedavec je provokativni webzine, monitorovan primo z Hradu.

150223

31.12.2007 20:02

Hranice zůstaly

RE: Paranoia

Wesley 24.?.?.?

Nejde o zadnou paranoiu, pouze o druhou stranu mince pri vstupu do Schengenskeho prostoru. Jak je znamo, zapadni zeme jiz davno podlehly nesmyslum v ramci tzv. "multicultural" a "multiracial" spolecnosti. Zapadni Evropa je jiz dnes zaplavena desitkami milionu legalnimi/nelegalnimi pristehovalci z Afriky a Asie. Harmonie mezi puvodni evropskou kultivovanou populaci a odlisnymi pristehovalci pochopitelne neexistuje. Viditelnym vysledkem je kriminalita, z naproste vetsiny pachana pristehovalci vuci establisovanym bilym Evropanum.
No, a co na to vymysleli zapadoevropsti politici? V ramci Schengenu poslou alespon cast te jejich problematicke barevne imigrace ze svych zemi do vychodni Evropy. A nasi zaprodani vladni cinitele tento postup zapadniho silenstvi, ovsemze pod hlavickou pokroku, vitaji...

150230

31.12.2007 23:22

Má nás Klaus za stádo ovcí?

RE: Vzkaz pro editora/moderátora

Wesley 24.?.?.?

Mirdo, nektery komentare pod nickem "Josef Drazda" tam jsou, ci zustaly, ale minimalne jeden za podezrelych okolnosti zmizel. Vim to, ponevadz jsem na nej napsal reakci, jakoz i dalsi ctenari. Nechci to tak definovat, ale musim. Vypada to, ze i na Zvedavci se s nami hraje nejaka podivna hra. Snad nam to nekdy pan editor vysvetli. Ale at je to jakkoliv, tak kazdopadne Ti a vsem ostatnim na Zvedavci preji: Happy New Year 2008!
PS. Jeste k tomu bych za nas starsi vyjadril neuskutecnitelne prani a zvolal: "Zastavte cas!"
Jenze mohu volat, prosit a narikat jak chci, ale cas nikdo nezastavi a vedome se zeneme zpatky tam kde jsme kazdy zacali. Z niceho do niceho. Pripada mi to jako kdyz si prejeme zlepseni a s tim i zmenu v politice kde ta nase volani, proseni a narikani jsou rovnez k nicemu...

(Ponechávám k zodpovězení editorovi. Jednotlivý příspěvek je prostě názor, ale kontext konverzace může vyjadřovat nenávist. To je však jen má spekulace, jednou „vymazaný“ příspěvek také nevidím a nemohu tedy potvrdit nebo vyvrátit ani, jestli skutečně nějaký příspěvek „zmizel“. – Moderátor.)

150240

01.01.2008 01:50

Má nás Klaus za stádo ovcí?

RE: Vzkaz pro editora/moderátora

Wesley 24.?.?.?

Tento prispevek zasilam dnes jiz podruhe. Z mych dnesnich tri prispevku byl zverejnen pouze jeden a jeste s prihlouplym pripomenutim moderatora, ze muze jit o zlocin nenavisti. Skutecne nevim kdo zde verejnou diskuzi moderuje, edituje ci cenzuruje, ale zda se mi, ze si takova cenzura moc nezada s byvalou moci a jejim tehdejsim vyhledavanim ideologickych zlocinu.

(Není dost dobře možné, aby byl editor nepřetržitě „on line“ a je omluvitelné, že na Silvestra po půlnoci není. Váš příspěvek čeká, až si ho bude moci přečíst. – Moderátor.)

150248

07.01.2008 07:21

Není zde již přeagentováno?

Cesko je uz z historie zemi znacneho mnozstvi zbabelcu, zradcu a zaprodancu

Wesley 24.?.?.?

Neni to nic noveho pod sluncem, zaprodanectvi silnejsimu existuje snad v kazdem narodu. Jenom pocet zbabelych zradcu se lisi. Diky jejich velkemu mnozstvi v Cesku je tak silne zaprodanectvi nemyslitelne v jinych, rekneme vice hrdych, zemich. Ovsem v dnesni dobe je velmi dobre, ze existuje Internet. Muzeme si o techto zaprodancich precist, podivat se na ne a mit se pred nimi na pozoru. Narozdil od drivejsich se dnesni agenti se svymi skutky, a zase jen diky Internetu, dostavaji na verejne seznamy zradcu.

150711

09.01.2008 08:34

Trestní oznámení na Zvědavce

Potlacovani zakladnich lidskych prav falesnymi udavaci?!

Wesley 24.?.?.?

Nejprve bych chtel vyjadrit podporu panu editorovi v tomto neprijemnem stretu s policii. Alespon se rad dovidam, ze se pri jednani s nim policiste chovali slusne. Snad to ukazuje na urcitou vyspelou, kulturni a kultivovanou spolecnost. Ovsem kazdy takovyto kontakt s policii je neprijemnou zalezitosti a negativne ovlivnuje a poskozuje falesne obvineneho cloveka. Vim to, protoze kdysi davno jsem se taky stal obeti falesneho udani. Moc dobre to take vedi prave ti falesni udavaci.
Dnes je ale jina doba, protoze mame Internet. A presto, nebo prave proto, na nas nekdo utoci zlomyslnym udanim, aby Zvedavce paralyzoval, nebo i umlcel. Hnusne falesnym udanim se snazi potlacit prava a svobody lidi svobodne se vyjadrovat. Nemohu a nebudu se rozepisovat nad nemoci choreho mozku a coze je ta nastrcena figurka za zrudu, protoze jde zrejme o zaludnou koordinovanou organizaci, ktera svobodu tisku a slova potlacuje. Pod rouskou lidskych prav se snazi kontrolovat i lidske mysleni a tim vedome znicit veskera prava svobodnych lidi. Utok proti Zvedavci je totiz utokem proti vsem slusnym a demokraticky smyslejicim lidem, nejen tem co Zvedavce ctou, nebo na nem diskutuji. To uz neni tisk ve svobodne spolecnosti tim hlidacim psem demokracie? A od kdy? To uz nesmi tisk zverejnit zadne kontroverzi clanky, nebo "opposing views" vuci vladnoucimu establismentu? K cemu a komu ma tedy tisk slouzit? Je doba, kdy prevazne kvuli soucasnemu omezovani demokracie, a tim sireni se korupce, to mezi obycejnymi lidmi vre. A doslova vsude po celem svete. I v USA chce kazdy slusny clovek zmenu k lepsimu, zejmena od soucasne zkorumpovane administrativy.
Zaverem si myslim, ze k zadnemu tuhemu boji nedojde a policiste pripad odlozi s tim, ze si falesny udavac muze soudit autora za clanek, ktery jej udajne nepravem z neceho nespravne narkl, ci dokonce verejne urazil. Ovsem v pripade, ze se tak nestane a absurdni trestni tazeni proti Zvedavci bude pokracovat bude nutne v ramci obrany nejprve zacit a okamzite podat trestni oznameni na falesneho udavace za pomluvu, urazky, atd., vcetne umyslneho falesneho obvineni. Take si nemyslim, ze by vlada CR mela zajem o legalni tahanice ohledne oklestovani svobody tisku, nebo dokonce "ideologickych zlocinu mysleni," ktere by musely nutne skoncit nekde na mezinarodnim soudnim foru, a tim ceskou ostudou. A i kdyby pres vsechny racionalni duvody k silenemu kriminalnimu tazeni doslo, musime se pripravit na verejne sbirky s financni pomoci na legalni obranu svobody tisku, projevu a demokracie. Neprehanim kdyz napisu, ze by v takovem pripade slo o obranu lidskych prav, svobod tisku, slova a projevu, jakoz i demokracie pro vetsinu svetove populace.

150822

11.01.2008 14:09

Trestní oznámení na Zvědavce

RE: Potlacovani zakladnich lidskych prav falesnymi udavaci?!

Wesley 24.?.?.?

Take me v tomto pripade zarazi problem legalni jurisdice. Pan Stwora, ktery je na navsteve v Cesku je tesne pred vanoci honen a otravovan policii na zaklade absurdni stiznosti udajne jednoho udavace-stezovatele? Z mnoha stiznosti, ktera tamnejsi policie dostava, by treba toto absurdni obvineni, kdyz uz jej policie tedy prijmula, mohlo zustat na stole vysetrovatele nekolik tydnu a po odjezdu pana Stwory mohli policiste oznamit praskaci, at si jede stihat svoji vyhlidnutou obet do Kanady. To policiste neudelali, takze mohou byt jak ferovi, tak i chtivi "nekoho udelat." Nezapomenme, v tomto stadiu vysetrovani jiz policisty ridi statni zastupci (advokati-prokuratori), kteri jsou politicky provazani do vyssich sfer odkud jsou jmenovani. (Jiste, ale oficialne jsou nezavisli.) Domnivam se, ze pan Stwora je jiz doma v bezpeci, v Kanade. Soucasna tzv. "ceska pravicova demokracie a jeji justice" je jen velká zakulisni - a falešná - hra na demokratickou spravedlnost. Uz jen turiste, kteri jsou na dovolene v cizich a civilizovanych zemich zpravidla nebyvaji policejne harasovani za sve nazory a myslenky. Je to naprosto neobvykly jev, ktery nam smrdi na velkou dalku.

151127

Káva pro Zvědavce

74

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 148 čtenářů částkou 25 993 korun, což je 74 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

stalo se už smutným koloritem Zvědavce, že na konci měsíce musím žádat o finanční příspěvek na provoz serveru. Každý měsíc něco chybí, ale ještě nikdy se nevybralo tak málo, jako tento měsíc. Snažím se dělat tuto práci poctivě, ale nemohu do nekonečna dotovat provoz z vlastní kapsy. Ty peníze potřebuji, abych mohl udržet nezávislost tohoto serveru a být bez reklam. Vím, že teď hodně z vás má hluboko do kapsy, ale prosím uvažte, zda byste mohli podpořit tento server. Děkuji

Ve zkratce

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 7

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 0

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 10

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Sankce a vězení za zpochybňování karantény13.05.20 17:32 Bolivie 6

Měnové kurzy

USD
24,36 Kč
Euro
27,01 Kč
Libra
30,03 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
25,29 Kč
100 japonských jenů
22,68 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
6,06 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,91 Kč
100 rublů
34,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 892,76 Kč
1 unce stříbra
424,37 Kč
Bitcoin
231 855,44 Kč

Poslední aktualizace: 29.5.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?