Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 46 příspěveků, 2 různá jména: <nic>, Blue.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

21.04.2007 08:09

Má DRM na kahánku?

RE: Článek je velmi odborný!

Blue 89.?.?.?

Hudebníky a zpěváky okrádají především vydavatelé a tzv. ochránci autorských práv OSA a spol. Zjistěte si, kolik procent z ceny CD dostane autor (hudebník, zpěvák). Je to dost smutné, spočítal byste je na prstech. Zbytek putuje do kapsy vydavatelským společnostem a překupníkům.
Tak kdo tedy okrádá hudebníky?

133428

22.04.2007 20:18

Má DRM na kahánku?

RE: Článek je velmi odborný!

Blue 89.?.?.?

Koukám, jak vás tu můj příspěvek rozvášnil. Mne jen zarazila ta věta o okrádání vydavatelů. Ono je to totiž přesně, když zloděj křičí chyťte zloděje.
Ti hlavní, kteří okrádají umělce, autory a interpretry, jsou právě vydavatelé a tzv. ochránci jejich práv. Pokud nesmyslně našponované ceny nutí lidi, aby si hudbu raději odněkud stáhli, měli by o tom přemýšlet právě nenažraní vydavatelé a také tzv. ochránci autorských práv, organizace jako je OSA apod., kteří nás nutí platit výpalné ve formě poplatků na paměťových médiích a podobné sviňárny, zde není co řešit.
Například OSA je bezohledná banda zlodějů a příživníků na lidech, kteří skutečně něco produkují. Těm nakonec ani neproplatí odměnu, která jim skutečně náleží. Pokud vím, s OSOu se už soudí zpěvák Richard Krajčo i jiní. Pokud nevěříte, podívejte se na tyto stránky.
A DRM je výsledek právě nenasytnosti vydavatelů a ochránců autorských práv, jak co nejvíce z lidí vyždímat peníze.

133576

22.04.2007 22:02

Má DRM na kahánku?

RE: ako píše andy22,

Blue 89.?.?.?

Určitě máte pravdu, co se týče té kvality.
Ale ono posouzení kvality přehrávané hudby je silně individuální.
Někdo má perfektní hudební paměť a tak mu nevadí, že mu to hraje hůře. Dodnes vzpomínám na svého dědu, který coby výborný muzikant si nahrával jazz i klasiku na kotoučový magnetofon (je to už nějaký ten pátek zpátky [smích] ) na tu nejnižší rychlost, která mršila i mluvené slovo. Tvrdil, že tu muziku stejně slyší dobře - prostě si ji pamatoval.
Existují také lidé, kteří prostě ten rozdíl v kvalitě neslyší - mají mizerný (případně i zničený) sluch. To se prohlubuje i s věkem, můj otec (70 let) má digitálky, které budí vysokým pískáním - a on to už prostě neslyší.
A pak je to samozřejmě věc sluchátek. Protože k mému mobilu, který má zabudovaný MP3 přehrávač, připojím pouze a jedině výrobcem přiložená sluchátka, nakomprimuji do něj hudbu klidně trochu více, protože to prostě na těch sluchátkách není poznat - nehledě na to, že kravál tramvaje nebo hukot metra (trasa "B" metra je v tomto jedinečná) stejně jemné detaily hudby bezpečně vytěsní. Ale i tak se snažím používat formát AAC+, který je přece jen kvalitnější než MP3.
Takže co vyhovuje jednomu, může být pro druhého nestravitelné. Podotýkám, že já patřím do té druhé skupiny, ale i tak jsem tolerantní k těm, kteří si poslouchají MP3 na 96kbit [mrknutí jedním okem].

133598

28.04.2007 22:47

Dopis anonymního amerického vojáka z Iráku: Oznamujeme jen desetinu svých mrtvých

RE: a zbytok su siroty a adaptovani divosi

Blue 89.?.?.?

Asi každá armáda světa si vede velmi podrobné záznamy o každém svém vojákovi. Spolupracoval jsem na personalistickém softwaru pro českou armádu. Velmi byste se divili, co všechno, jaké neuvěřitelné množství informací si armáda eviduje nejen o samotných vojácích, ale i o jejich příbuzných a vůbec celé rodině. Takže ví velmi přesně, koho bude někdo postrádat a koho ne. Pochybuji, že US Army si takovou evidenci nevede.

134178

21.05.2007 22:08

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Blue 89.?.?.?

S tím zdravotním pojištěním bych se odvážil polemizovat. Stát si na kuřácích vybírá tak nehoráznou spotřební daň, že mají péči o své zdraví dlouhodobě předplacenou - ostatně do které kapsy je ta spotřební daň přerozdělena?
Jestliže se platí dálniční známky, silniční daň, spotřební daň z benzínu a nyní mýtné a stav dálnic a silnic je čím dál neutěšenější, tak kam pak mizí spotřební daň z tabáku?

135855

21.05.2007 22:13

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

Blue 89.?.?.?

Hm, stále se mi tu omílá škodlivost kouření, rakovina atd atd atd. Netvrdím, že je kouření zdravé, to je jasné. Ale prosil bych u každého argumentu typu "škodí zdraví" také odkaz na zdroj tohoto tvrzení a to zdroj solidní, podepřený vědeckou průkaznou studií. Stejně dobře totiž mohu bez důkazu tvrdit, že je kouření zdravé.
Ono je pak totiž stěží vysvětlitelné, proč naše známá, zapřisáhlá nekuřačka, zemřela právě na tu rakovinu plic (já vím, řeknete, že to bylo z tzv. pasivného kouření - prosím, pak to ale dokažte).

135856

03.06.2007 18:17

Odejde Bush v roce 2009?

No, myslím,

Blue 89.?.?.?

že pro Bushe a jeho suitu by nebyl problém něco někde vyrobit, 11/9 byla zřejmě jen ukázka... Na druhou stranu, Bush není organizátorem všeho, co US dělá, je to jen figurka, za provázky tahá někdo úplně jiný. Tak by asi s jeho výměnou za někoho jiného nemusel být problém. Proč by se něco ničilo, když stačí zfalšovat volby...
Ale ty pravomoci co prezident dostává, jsou fakt alarmující.

136776

23.06.2007 18:05

Hysterie vyvražďování ptáků vesele pokračuje

RE: k h5n1

Blue 89.?.?.?

>Má větší
>cenu jeden dva pět nebo tisíc opeřenců, nebo člověk?

Podle vás asi nemá, podle mne život jako život.
Na té farmě zahynulo NA INFEKCI během pár dní více zvířat, než lidí na celém světě od roku 2003. Jak vidno, vás nechává úplně chladným, když se vyvraždí zbytečně dalších X tisíc zvířat. Jen abyste vy náhodou nepřišel k úhoně.
Jak říkal můj kamarád - lidí je jako sraček. Nechyběl byste.

138184

23.06.2007 18:07

Hysterie vyvražďování ptáků vesele pokračuje

RE: Cena jediného lidského života

Blue 89.?.?.?

V čem je lidský život cennější než život zvířete?

138185

02.07.2007 07:21

Holocaust a jeho čtyřmilionová varianta

RE: Hnus

Blue 89.?.?.?

A nad lidmi, kteří si z holocaustu udělali kšeft a dojnou krávu, se vám zvracet nechce?

138967

14.07.2007 09:20

Drůbež

Hm

Blue 89.?.?.?

jednou jsem se tu také vyjádřil v tom smyslu, proč je život slepice (i jiných tvorů) méně hodnotný než život lidský a dostalo se mi výsměchu... Ta naše nadřazenost, povýšenost a nedostatek pokory nás jednou dostane.

139719

14.07.2007 13:33

Drůbež

RE: Hm

Blue 89.?.?.?

uvědomte si ale, kdo těm potkanům dal tak úžasné podmínky k životu. Zase jenom člověk.

139728

25.07.2007 22:39

Reaganův úředník: Bílý dům připravuje nové 11. září

RE: Cenzura

Blue 89.?.?.?

Pravděpodobně bude problém, že tento web není český, ale kanadský [chechtot]
Pokud se oháníte českou ústavou, pak se zaměřte na české weby, kde se "cenzura" děje dnes a denně - viz iDnes a spol.
BTW - ústava jako taková cenzuru nezakazuje, je to zakotveno v Listině základních práv s svobod, hlava druhá, oddíl druhý, článek 17, odstavec 3.
Pak bych také doporučoval - než něco začnete kritizovat - se s věcí blíže seznámit. Na tomto serveru, pokud jsem si za ta léta všiml, jsou korigovány ty příspěvky, které jsou vulgární, off topic a napadají hrubě osobu diskutujícího.
Právo korigovat podobné příspěvky si vyhrazuje většina serverů s diskusními fóry. A to není politická cenzura či cenzura vašich osobních názorů. Je to věc etiky chování na internetu.

140472

09.09.2007 20:23

Nekuřáci mají také práva

RE: racionální článek

Blue 89.?.?.?

Doporučil bych Vám k tomuto tématu článek na Zvědavci Típni tu cigaretu, soudruhu, bohužel je zpoplatněn.
Je v něm velmi precizně spočteno to o čem píšete, tedy výnosy z prodeje cigaret a náklady na léčení kuřáků, včetně úspory státu na důchodech krátkého věku se doživších kuřáků.
Ve zkratce - i když odečtete z příjmu z prodeje cigaret náklady na léčbu, stát je stále dost miliard v plusu.
Nehledě na to, že kuřáci si ve formě spotřební daně svou léčbu v podstatě u státu předplatili - odvádí státu na dani podstatně více než nekuřáci. I o tom se tu ale píše v příspěvku, na který jste reagoval.
Kdyby se státu prodej cigaret sakra nerentoval, tak je prostě zakáže.
Tím nijak nehájím kuřáky, jen s vámi chci debatovat o tom, co jste napsal.

143453

09.09.2007 20:26

Nekuřáci mají také práva

RE: racionální článek

Blue 89.?.?.?

Já bych řekl že ne stát, ale vládnoucí elity jsou parazitem na normálních občanech... Ale tak to bylo a je v podstatě odjakživa.

143454

14.09.2007 22:02

Profesor Finkelstein „dobrovolně“ rezignoval

RE: Nedramatizujte to zas

Blue 89.?.?.?

No, to je argumentace, to je zase slovo do pranice!
"Finkelsteinův Průmysl holocaustu jsem nečet, takže se k tomu nebudu vyjadřovat, ale slyšel jsem, že je to pěknej bullshit"
Už takhle jediná věta si tak krásně protiřečí. Nebudu se vyjadřovat, ale jedna paní povídala... Co je podle vás serióznější věc? Tyhle pivní plky fakt miluju. Vy, jak sám říkáte, nejen vidíte, ale i myslíte poněkud "jednodušeji".
Pane, jděte prosím zpět ke své rozpité desítce a dejte si na ni ještě ruma, tuplovanýho. Třeba na dně sklenky zase objevíte nějaké to moudro. Ale už se o něj s námi, prosím pěkně, nedělte.

143848

15.09.2007 10:30

Profesor Finkelstein „dobrovolně“ rezignoval

RE: Nedramatizujte to zas

Blue 89.?.?.?

OK. Tak sakra když jsem to nečetl, jak můžu tvrdit, že je to "značně rozporuplná kniha"? Mluvte prosím za sebe a neopakujte cizí názory jak papoušek. Nedejbože z nich ještě vyvozujete nějaké závěry.
Jak můžete - nepřímo v odstavci o objektivitě - tvrdit, že ten pán píše neobjektivně, když jste z té knížky nepřečetl ani větu???
Jinak si myslím, že když je kniha dle vašich slov rozporuplná, neznamená to automaticky, že se kvůli ní vyhazuje. Ale vy si takto zřejmě představujete právo na svobodu projevu a názoru...

143886

10.10.2007 20:44

Policejní příručka z roku 1935

RE: Stare dobre casy

Blue 89.?.?.?

No, ehm, dovolím si nesouhlasit.
Co se týče zdravotního pojištění, tak prima zdravotní péče a vskutku hippokratický přístup některých lékařů byla jedním s faktorů, které způsobily, že můj otec před měsícem zemřel. Všichni (myslím normálně pracující) platíme zdravotní pojištění, ale za léky se doplácí stále více, čeká nás placení návštěv u lékaře a za každý recept.
Jestli si myslíte, že jste bezvadně sociálně pojištěn, podívejte se, jak vypadají demografické vyhlídky naší populace - za chvíli bude víc důchodců než pracujících, takže s důchody to půjde od desíti k pěti. Nehledě na to, že se důchodu pravděpodobně ani nedožijete, jak nám hranici odchodu do důchodu vesele posouvají výš a výš.
Prima napapáni? Jste docela optimista. Zrovna teď lidé v obchodech nadávají nad náhlým zdražením mléka - dělá to bratru okolo 30 procent, u některých výrobců až 80, ze dne na den. Další zdražení potravin přijde co nevidět se slavnou reformou Topolánkovy vlády.
Závidím vám vaši bezstarostnost...

145249

29.10.2007 07:16

A nenecháme vám ani ten čas...

RE: nejlepší využití pracovní síly

Blue 89.?.?.?

Souhlasím. U žen se navíc prokázalo, že jim naprosto nesvědčí práce na směny; ranní-odpoledni-noční; rychleji stárnou, nejsou na to prostě stavěné; je to skutečně vědecky prokázané již řadu let. A je zajímavé, že proti tomu ty bláznivé feministky neprotestují, v rámci "stejných práv" je to naopak - to svědčí o absurditě těchto spolků; křičí o vykořisťování žen a samy mu naopak nahrávají.

146044

02.11.2007 21:43

Americké děti blbější než necky

RE: prostá obměna výroku

Blue 89.?.?.?

No, tak nějak. Naši aplikaci evidentně nikdo nenavrhoval s rozmyslem a navíc na to neměl ani vzdělání ani zkušenosti. Je to katastrofa. Byli to 2 programátoři, tedy pardon, programátor a programátorka, cizinci a předpokládám, že tedy asi nebyli levní. Ale teď to po nich opravuje a napravuje tým 6 programátorů a 3lidí na HTML a troufám si tvrdit, že někteří z nás nejsou vůbec levní. Já si samozřejmě nestěžuji, nese mi to pěkné peníze - jsem ve firmě jeden z nejdražších, ale pro firmu je setsakra drahá sranda.
Už jen proto, že ti naši slavní předchůdci zanechali velmi rozsáhlou aplikaci totálně bez dokumentace, takže třeba já po 5 měsících usilovné práce znám dobře tak 1/3 aplikace. Veškeré opravy chyb a další rozšiřování je o to pomalejší a dražší. Někdy si říkám, že nás platí zlatem, protože by se jim na to asi jinak každý vykašlal [chechtot] .

146339

03.11.2007 09:01

Americké děti blbější než necky

RE: U nas se rikalo

Blue 89.?.?.?

Semtex nechluběj se cizíma mozkama, chluběj se laskavě vlastním - to už jim tak dobře nejde že jo?

146364

03.11.2007 13:38

Americké děti blbější než necky

RE: prostá obměna výroku

Blue 89.?.?.?

Jen malá poznámka - studenti, kteří po gymnáziu nejdou na vysokou, mají pravděpodobně problémy s uplatněním a to z jednoduchého důvodu - gympl je přípravka na vysokou, proto je tam tak široký záběr vzdělání, a kdo chce se uplatnit v práci hned po střední, by měl jít na specializovanou střední školu. Nicméně i na gymnáziu už existuje jistá specializace; alespoň za mých časů, tj. před 20 lety jsme už měli specializované předměty - strojírenství, ekonomika, počítače a snad ještě něco. Každý si vybral, na co chtěl jít.
Naopak na vysoké - alespoň jak jsem mohl srovnávat - měli studenti gymnázií zřetelnou výhodu, a studium zvládali podstatně lépe, než absolventi jiných středních škol, například ekonomické. Jistě by se v tomto našla výjimka, že by se našel "geniální student z učňáku", ale už samo toto spojení je poněkud absurdní, že [mrknutí jedním okem]

146369

03.11.2007 14:11

Americké děti blbější než necky

RE: Zebricek hodnoceni nejlepsich svetovych univerzit

Blue 89.?.?.?

To je sice moc pěkná tabulka, ale nejsou tam kritéria, podle kterých se hodnotilo, jen řada nicneříkajících procent, procent čeho?
Čiže je to tak nějak na dvě věci.

146370

03.11.2007 22:56

Americké děti blbější než necky

RE: prostá obměna výroku

Blue 89.?.?.?

Myslím že vycházíte z mylných předpokladů.
Vy si opravdu myslíte, že v osmičce každý naprosto přesně ví, co bude dál - v podstatě celý život - dělat? Ono je často osmákovi/deváťákovi doporučeno, podle známek, dovedností a zájmů, kam jít dál, co by asi mohl dělat.
Dále, pro vás jít na gymnázium je jasný příznak, že ten člověk neví co chce - ale většinou ví, chce jít studovat dál, na vysokou. Mám spolužáky, kteří studovali například medicínu - jakou jinou střední školu než gymnázium byste jim doporučil?
Vy vidíte studovat na VŠ jako přidávání si svobody. Jaké svobody? Máte pocit, že ten kdo studuje, má jakousi neskutečnou svobodu oproti tomu, kdo pracuje? Nebo nemá zodpovědnost? Má, vůči sobě samému, případně vůči rodičům, kteří mu to studium financují, protože když nebude zodpovědný a nebude studovat, tak ho vyrazí u první zkoušky, resp. ani nedostane zápočet (doufám, že víte, co to slovo znamená).
Sám píšete, že absolventi gymnázia mívají lepší přehled a jsou lepší v matematice - ale to je právě ono, to jsou ty předpoklady aby se na té vejšce chytli.
Z toho co píšete mám pocit, že sám to vzdělání kdovíjaké nemáte, nic moc o studiu na VŠ nevíte a tak "když to nemám, tak to aspoň pomluvím".

146402

že jestli principy tohoto zákona budeme implikovat na zcela běžné systémy hierarchie, jako je třeba subordinace v zaměstnání, dojdeme k tomu, že bychom je měli zrušit.
Já si mohu prohlásit že jsem diskriminován tím, že Lojzu povýšili a mně ne. Já chci být taky vedoucí a mít jeho plat a vy mne diskriminujete. Jsme si přece všichni rovni ne???

153110

31.01.2008 16:56

Krize rodiny

No, já mám

Blue 89.?.?.?

tedy zkušenost, která přesně pasuje na to co pan Lhoták napsal.
Rozvedl jsem, ač jsem manželce po narození syna ve společné domácnosti pomáhal se vším, co se dalo, veden vzorem svého otce. Tedy pro mne nebyl problém vyluxovat, vytřít, jít s malým na procházku, denně ho vykoupat, uspat, prát plínky, věšet plínky a prádlo, žehlit. Když žena byla v nemocnici, vzal jsem si OČR a staral se o něj. Aby se žena mohla zlepšovat v jejím oblíbeném šití, bral jsem si každý týden v práci volno a staral se o syna, zatímco ona jezdila na kurzy do Prahy. Při tom, že jsem normálně chodil do práce, slušně jsem vydělával, získal jsem luxusní služební byt a žena byla přitom na mateřské.
Nicméně se manželka skamarádila s ženskou, shodou okolností mojí kolegyní. Byla to taková ta ublížená samoživitelka, která s žádným chlapem dlouho nevydržela, vedla takové ty silácké feministické řeči, měla nevychované drzé děcka ale moc ráda jiným radila.
Ta pravděpodobně navrtala mé ženě jakési šrouby do hlavy, protože jednoho dne jsem přišel domů z práce a našel na stole lístek s přibližně tímto textem: "Už nebudu tvoje služka, starej se o nás". A to byl začátek konce manželství.
Dodnes jsem nepochopil, co jsem dělal špatně.
P.S. trochu OT: Zmíněná kolegyně mi následně v práci způsobila velké nepříjemnosti, po mých zádech si doslovně vylezla pro vedoucí místo, když jsem ji předtím vše naučil (přišla s minimem znalostí), následně si vydupala služební auto, ač má svoje, pořád si stěžuje a chce přidat, ač má velmi slušný plat a pronajímá několik bytů atd... Světě div se, nikdo ji nemá v té firmě rád...

153162

11.02.2008 22:25

Sionistický vrchní rabín: Deportujte Palestince na Sinaj

RE: rickover

Blue 89.?.?.?

No, tak nějak zapomínáte, že nebýt USA a jejich přeštědrého sponzoringu, nepostavili by si Izraelci ani prd.
Navíc vaše srovnání se sudetskými Němci mi tak nějak pokulhává. Nezapomeňte, že se tak stalo až po II. WW, kdy jejich němečtí bratři zabrali pro Němce napřed Sudety a pak celou republiku. Předtím žádný problém se soužitím nebyl. Takže ono to ve výsledku vypadá spíše naopak, než co píšete. Kdo koho obsadil u nás, a kdo koho v Palestině?
A to tu nechci do detailu rozebírat, že předkové současných Izraelců v Palestině nikdy nežili, takže jejich tzv. právo na ni jako vlast je mírně řečeno rozporuplné. Nehledě na to, že Izraelcům byla jasně při vzniku Izraele vymezena hranice, kterou již dávno silou porušili a překročili.

153993

17.02.2008 11:46

Trapná fraška skončila

RE: Pan Král

Blue 89.?.?.?

No, já jsem to tedy - alespoň podle komentářů na internetu a teletextu - pochopil, že náš milý pan premiér posílal všechny do pr...e v okamžiku, kdy poslanecká sněmovna (ne senát!) hlasovala ve většině pro pana Švejnara a nikoli pro kandidáta ODS.
Myslím že to s veřejnou volbou ani tak nesouviselo - jak vidět, ve druhé volbě se o to jestli bude veřejná nebo ne ODS nijak nebrala.

154496

04.03.2008 19:18

Hrdina Harry v britském Vietnamu

Válečný deník prince Harryho

Blue 89.?.?.?

ve stylu propagandy tatíčka Goebelse najdete zde. Já to četl včera před jedním obchodním jednáním a úžasně mi to pobavilo.
Princ Harry hrdinně ničí nepřátele, princ Harry velí letadlům a tankům... fakt hustý, nemá to chybu. Jestli tohle někdo baští tak mu rád dodám adresu jednoho výborného psychiatra [chechtot]

155715

20.03.2008 17:22

Hrdina, profesionál nebo spíše oběť?

RE: Odpoved Kralovi

Blue 89.?.?.?

BTW, v Africe jsou dnes neskutečně kruté režimy s ještě brutálnějšími diktátory. Tam se porušují práva lidská všech, ne jen žen.
Bojuje někdo proti těmto režimům? Mluví se o tom? Ne, jen se tam posílají další a další zbraně.

156893

20.03.2008 17:33

Hrdina, profesionál nebo spíše oběť?

RE: Žádný hrdina ani oběť - chamtivý

Blue 89.?.?.?

Wow, já chci také zajistit svou rodinu a také to dělám a myslím že celkem dobře. Jen při tom nemusím mít kulomet v ruce... stačilo vystudovat a poctivě makat. A v tom to asi je, víme?

156891

09.06.2008 05:12

Policista obviněn za střelbu na prchajícího zločince

RE: Tento případ se liší ještě v jedné věci.

Blue 89.?.?.?

Jasně, to je přeci "rasísmus".
Nějak mi to připomnělu tu kauzu, kdy si majitel chaty nainstaloval podomácku vyrobené střelné zařízení, které skutečně zlodeje při násilném vniknutí do objektu trefilo. Mám pocit, že majitel SOUKROMÉHO pozemku a chaty, kam zloděj neoprávněně vnikl, byl značně popotahován.

162791

22.06.2008 11:33

Proč je dobré poslat politickou korektnost k čertu

RE: Můj názor na vraždu Jakuba Šimánka jsem hodil na Nezvědavce:-)

Blue 89.?.?.?

Nezvědavec - vskutku hluboce intelektuální zábava, že? Já tam také kdysi nakoukl a už to neudělám, nevím proč lézt do žumpy a brodit se po kolena v hovnech...

163695

31.07.2008 22:03

Rusko převzalo kontrolu turkmenského (světového?) plynu

RE: Turkmenistán :D

Blue 89.?.?.?

No ona to svým způsobem je taková onanie [chechtot]

166508

31.07.2008 22:06

Rusko převzalo kontrolu turkmenského (světového?) plynu

RE: Turkmenistán :D

Blue 89.?.?.?

Zdá se že nejste dobře informovaný. Přesně jak říkám, je tu tendence pohlížet na Rusko jako na zaostalou zemi. Omyl.
Kdyby na tom byli tak špatně, asi by si vůči nim USA dovolili podstatně více, nemyslíte? Nicméně Rusko má stále respekt. Protože se nemá čím chlubit? Ale jděte.

166507

02.08.2008 19:18

O lepivých melodiích

RE: Pomoc

Blue 89.?.?.?

Jeden způsob stažení videí z youtube a jiných portálů nabízí také RealPlayer - při instalaci se zeptá, zda chcete tuto vlastnost nainstalovat. Funguje to dobře.

166655

03.08.2008 09:11

Odvrácená tvář diskriminace

RE: No

Blue 89.?.?.?

Jistě, diskriminace se mi také nelíbí, ale komu pronajmu svůj majetek, je přece má věc.
Setkal jsem se kdysi s něčím podobným. Na soukromou oslavu své svatby (bylo to ještě ne vysoké škole) jsem pozval jen vybrané, ne všechny, koho jsem kdy na chodbě školy potkal. A bylo zle...

166690

03.08.2008 12:46

Odvrácená tvář diskriminace

RE: Pár poznámek

Blue 89.?.?.?

Ale majitel soukromého bytu není jednoduše imbecil jen proto, že chce SVŮJ byt tomu, koho si sám vybere. Tak to bylo, je a bude. Chápal bych váš vztek, kdyby šlo o obecní byty. To je trochu jiné kafe. Vemteč to obráceně, jak byste se choval vy jako majitel bytu či nemovitosti?
Dle mého mínění není autor v situaci, aby byl sprostý a kladl si podmínky. Život je holt někdy svině. Ale od toho jsou překážky a problémy, aby se řešily a překonávaly. A Nikdo na vás nečeká s otevřenou náručí. Doba je zlá. Člověk musí makat, aby si něco zasloužil a vybojoval.

166714

03.08.2008 12:47

Odvrácená tvář diskriminace

Pár poznámek

Blue 89.?.?.?

Jak už někdo napsal, z článku čiší všechno možné, vztek, zklamání, bezmoc. Už i výběr vulgarismů o něčem svědčí. To ale není pro autora dobře. Ve vzteku se věci řeší špatně. A krom toho by se měl zamyslet, jestli za situaci, ve které se ocitl, si nemůže tak trochu sám. Trocha sebereflexe ještě nikoho nezabila. Hulvátstvím nic nezmůže.
Napadlo mě pár bodů:
- autor píše že má "ještě" měsíc čas. To není mnoho. Jistě, mohl se do té situace dostat ne vlastní vinou - mně se to stalo také - njicméně věci okolo tak důležité věci jako je bydlení, zvlášť když je ve hře rodina s dětmi, by měl člověk řešit dlouhodobě.
- s tím souvisí i to, jak se dostal do situace, kdy s rodinou a dětmi vůbec hledá bydlení - zdravý rozum velí napřed si zajistit střechu nad hlavou a pak rozšiřovat rodinu. Jistě, člověk míní, život mění. Ale chce to krapet zodpovědnosti.
- překvapuje mne, že v situaci, ve které autor je, si ještě klade poněkud kontraproduktivní podmínky (blízko do zaměstnání). No, nevím, ale na jeho místě bych hledal COKOLIV, třeba na dobu přechodnou, než najde něco co odpovídá více jeho představám. Chcete snad v první řadě bydlet ne? Pak se pořeší ostatní.
- autor má podivnou představu - ukážu na to se mi líbí a chci to a musím to bezpodmíněčně dostat. Je tak trochu jak malé dítě. Nikde není uzákoněno (a doufám že nikdy nebude), že majitel objektu ho musí pronajmout komukoliv kdo se právě namane.
- "víc hluku než dělají naše děti, si ani nedovedete představit" - no, a já si myslím, že toto je také věc výchovy. Jestli necháte svoje děti vlčet že dělají rachot přes celý den a ještě se tím chlubíte, nedivte se pak reakcím. Jistě určití lidé jsou až paranoicky hákliví na jakýkoliv sedbemenší hluk, nicméně i vy musíte své děti umravnit s tím, že nejste v baráku sami.

Pro upřesnění něco o mě - mám se sháněním bytu i s jejich majiteli jisté zkušenosti. Pronajímatelé ma občas vskutku bizarní představy o tom co mohou či nemohou s vámi jako nájemcem dělat. Mohl bych vyprávět romány - stěhoval jsem se za život 15x. Často i díky vrtochům majitelů bytů kde jsem žil.
Co se týče vzdálenosti do zaměstnání - jeden rok jsem dojížděl i 100km denně tam a zpět. Ta práce za to stála. A nebyl jsem sám. I nyní to mám do práce 45 minut, což není zrovna v místě bydliště. A mám poměrně velký byt na splátky či hypotéku (u soukromé společnosti, není to u banky), protože investuji do budoucnosti své a mých dětí. Necítím se jako otrok systému, jak tu někdo napsal. Naopak zajistím své potomky, aby nemuseli hledat již třeba na studiích hledat předražený podnájem.
Uvědomte si pane autore - podnájem jen někomu sypete do kapsy a ve výsledku nemáte NIC, hypotékou či něčím podobným investujete do něčeho, co bude jednou VAŠE a vašich dětí. I když přeplatíte.
Ale majitel soukromého by...

Automaticky kráceno

166713

03.08.2008 22:42

Odvrácená tvář diskriminace

RE: Jen pro porovnani

Blue 89.?.?.?

Jo, přesně TAK to chodí. Také jsem dojížděl pěknou dálku. A nyní mám pěkný byt (na Prahu ještě celkem levný, jen 2.5 mega) a mladí kolegové z práce na mě koukají jak na blázna, že jsem (pro ně) na kraji Prahy. Sami bydlí v centru, v podnájmu. Jsou mladí, mají blízko do vsšech možných podniků a hospod. Jsou v malých pokojíkách, ve vlhkém zatuchlém baráku, v díře skorem jak ve sklepě, protože ještě nemají rodinu. Tam to pro děti prostě není. Ale já potřeboval bydlení pro celkem velkou rodinu i se psem.
Ten kraj Prahy je přitom relativně blízko, metro mám 10 minut pěšky od domu, pak jsem v centru za 10 minut. Ale i tak dalo práci ten byt sehnat. Člověk musí ustoupit z mnoha požadavků. My si dali jen dvě kritéria - horní strop ceny a velmi přibližnou lokalitu. Byt máme, v pěkném prostředí a je nám buřt, že za prací jezdíme přes celou Prahu. A také jsme si mezitím užili peripetie s majiteli podnájmů.
Nicméně jsme nebyli sprostí a neřvali jsme o diskriminaci.
Protože jsme zamakali. Výsledek? BYDLÍME. A jednou to bude naše.

166766

03.08.2008 22:55

Odvrácená tvář diskriminace

RE: Žijeme přece v kapitalismu, ne?

Blue 89.?.?.?

Zdá se mi že si pletete pronájem bytu s hotelem. Tam je to vskutku "zákazník náš pán". Ale také se za to PLATÍ.

166767

04.08.2008 23:45

Odvrácená tvář diskriminace

RE: Autorovi přeskočilo?

Blue 89.?.?.?

Autor vyšiluje, neb je v nepříjemné situaci a krapet mu teče do bot. Je proto s podivem, že si ještě vymýšlí (byt blízko zaměstnání) a když se mu nedaří, je navíc dost sprostý. Nicméně doba je zlá a život se s nikým nesere - použiji-li autoroův styl.
Nicméně když si člověk dá dohromady všechny ingredience - rozvedený , dítě z prvního manželství, přítelkyně s dětmi (nic proti dětem, ale jsou to holt starosti v mnoha směrech), tedy se znovu neoženil, má na to málo času, bydlí u rodičů - tak si nelze nepoložit otázku, do jaké míry si za vzniklou situaci může sám a jestli při rozhodování o svých životních krocích a plánování budoucnosti trochu přemýšlel a byl dostatečně odpovědný.
Ono tak nějak nejde si život přeházet naruby a pak očekávat, že někde na mne čekají s otevřenou náručí a už se nemohou dočkat, jak mi pomohou, třeba s bydlením. A když nečekají, tak jsou to automaticky debilové.

166873

24.08.2008 21:07

Šest žen a já

RE: Nejste divný

Blue 89.?.?.?

O těch pracích práškách jsem už mockrát přemýšlel, když jsem koukal na ty stupidity v telce a upřímně musím říct, že na prací prášek snad ani rozumná reklama udělat nelze - ani nejde o to že cílová skupina jsou ženy v domácnosti. Nebo vás napadá nějaký inteligentní spot? [chechtot]

168857

03.09.2008 21:22

Hitlerův zákaz kouření

RE: Je pěkné

Blue 89.?.?.?

Jistě. Základ diskuse je debata o názorech diskutujících na určitou věc. Pro zůčastněné to může být zajímavá možnost vidět danou věc z jiného úhlu. Tím že o někom řeknete (toto je příklad, nemyslím vás osobně) že je kráva či cokoliv jiného, nediskutujete o tématu, ale jen urážíte druhého kvůli tomu, že má jiný názor než je ten váš a který se vám líbí. To umí opravdu každý trotl.
Konkrétně - ta paní tam rozebírá čísla, která používají militantní nekuřáci ke své štvanici. A ukazuje že ta čísla jsou minimálně zmanipulovaná, ne-li přímo lživá. Nemám pocit že bránila či preferovala jakkoliv kuřáky.
Načež je vskutku konstruktivně nazvána krávou.

169714

03.09.2008 21:24

Hitlerův zákaz kouření

RE: Je pěkné

Blue 89.?.?.?

Obávám se, že nechápete jisté pojmy. Politicky nekorektní neznamená být nevychovaný hulvát.

169715

03.09.2008 21:48

Hitlerův zákaz kouření

RE: Čo je zdravé?

Blue 89.?.?.?

Ale i o tom přeci je ten článek, že ty argumenty o škodlivosti aktivního i pasivního kouření nejsou zdaleka tak průkazné a jednoznačné, jak je nám předkládáno.
Mně osobně připadá že je nám to předhazováno s poněkud zvrácenou logikou kdy jsou nám zatajována určitá fakta - "Je statisticky prokázáno, že každému rozvodu předcházela svatba. Svatba je tedy příčinou rozvodů". Není to úplně stejné jako "Každý kdo kouřil umřel. Kouření je tedy příčinou smrti". Stejná pitomost že?

169718

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 84 čtenářů částkou 11 941 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vojenská cvičení USA22.02.20 16:33 USA 0

Kdy se to celé zhroutí?21.02.20 15:18 USA 0

Co vlastně chtěl sdělit světu šílený střelec?20.02.20 20:48 Německo 2

Z Bruselu koncem února přijede na neposlušné Čechy kárná výprava, vedená sudetskými Němci20.02.20 18:06 Česká republika 0

Patočka kvůli Křečkovi napráskal Babiše Macronovi."Vyhoďte Babiše z ALDE!" žádá.20.02.20 17:11 Česká republika 1

Jak pan Křeček uzemnil Stehlíkovou20.02.20 10:55 Česká republika 2

Devět obětí střelby v Německu, pachatel je po smrti 20.02.20 08:25 Německo 5

Masové šílenství švédské mládeže19.02.20 15:46 Švédsko 5

Šokující čísla z Číny19.02.20 07:36 Čína 9

Cena zlata soupá19.02.20 06:51 Neurčeno 0

Sebemenší náznak pravdy o černoších vede ke konci kariéry17.02.20 23:36 Británie 0

Recyklace je lež zaplacená ropou17.02.20 09:24 Neurčeno 0

Neffův Neviditelný pes začíná být příjemně viditelný16.02.20 19:24 Česká republika 2

Niektoré švajčianske kantóny pozastavili používanie 5G vysielačov. Švajčiarske úrady začali testovať ich bezpečnosť15.02.20 13:53 Švýcarsko 5

Státní dluh vzrostl na 1,64 bilionu, na dividentách odteklo 299 miliard14.02.20 16:16 Česká republika 4

Česká vláda opět provádí rektální alpinismus Izraeli14.02.20 16:08 Česká republika 1

Dokud budu prezident, rodiče budou máma a táta, řekl Putin14.02.20 16:05 Rusko 0

Výročí leteckého útoku na Prahu14.02.20 15:26 Česká republika 2

Neuvěřitelná justiční zvůle: Odmítnout ubytovat Rusy je OK, verbálně odmítnout migranty je trestné13.02.20 17:16 Česká republika 2

Parlamentní listy rozkrývají temné smlouvy Člověka v plísni tísni13.02.20 14:09 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,10 Kč
Euro
25,06 Kč
Libra
29,94 Kč
Kanadský dolar
17,47 Kč
Australský dolar
15,31 Kč
Švýcarský frank
23,62 Kč
100 japonských jenů
20,70 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,05 Kč
1 unce (31,1g) zlata
37 970,04 Kč
1 unce stříbra
427,31 Kč
Bitcoin
228 029,98 Kč

Poslední aktualizace: 23.2.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?