Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 41 příspěveků, 6 různých jmén: <nic>, karel, karel 4u, Lev, Pet, Zo Zapadu.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

24.04.2003 23:36

Nahá pravda

Nahá pravda

Pet 205.?.?.?

Hmm...Kazdy ma pravo na svuj nazor,avsak diky takovym jako je Vladimir jej mohou vyjadrit i zde na jeho foru,vazte si i toho.V posledni dobe berou lide vse tak nejak automaticky.Trochu se to uvolnilo,ze?Ne vsude ve svete ovsem mate moznost "pustit si pusu na spacir" tak jako v Cesku,doufam,ze si rozumime,staci nahlednout do "zvratku",(komentaru) k online reportazim z nedavneho konfliktu v Idnes,apod.
Uspesny den,nekterym!

12760

05.05.2003 01:58

Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

205.?.?.?

>VŠEM ŽIDO-BIJCUM: JSOU TO ŽIDI, KTEŘÍ POŘÁD CHTĚJÍ NĚKOHO BÍT!
>
>Nikdy jsem proti vám nic neměla, až do doby, co čtu diskuze, jsem
>zjistila, jak jste se svou primitivní barbarskou nenávistí
>odporní. Desítky let kňučíte o holocaustu (věřím, že byl) a
>přitom, pořád, na každém řádku, tady dštíte svou hnusnou nenávist
>vůči druhým, nejradši byste vyvraždili celý svět, abyste na něm
>se roztahovali sami, nejenom v Palestině. Jak mohou lidi, kteří
>tak trpěli, volat po utrpení jiných??? To je důkaz vaší
>zvrácenosti a úchylnosti. Tím se před celým světem znevažujete,
>ti vaši mohamedáni jsou tisíckrát lepší než vy. Oni zabíjejí jen
>v naprostém zoufalství a v sebeobraně z vaší praktikované jejich
>genocidy. Myslíte si také, že jste nadlidi, přitom z vašich
>příspěvků je znát, že jste naprostí podlidi a barbaři..sami jste
>teroristi a ne ti, co na nej odpovidaji.

>
>Kdybyste měli atom rozumu a nezatmíval vám ho ten váš hnusný
>cynismus , uvědomili byste si, že KDO S ČÍM ZACHÁZÍ, TÍM TAKÉ
>SCHÁZÍ.

>Děláte hanbu svému národu i svému náboženství a přivoláváte na
>sebe hněv boží i hněv lidí. Hanba vám!!!

>
>TIM SE OMLOUVÁM VŠEM SLUSNYM ZIDUM, KTERYM MUJ PRISPEVEK NEPATRI,
>A KTERYM VY SMRTELNE SKODITE!!


Pani Eriko stoprocentne s Vama souhlasim. Perfektne jse to vse vystihla v tomto clanku. Je videt, ze pisete z hloubi sve duse a z citu k lidem, bez rozdilu nabozenstvi, viry a podobne. Oni, ti pisalkove tady, i kdyz se "jako" zastavaji zidovskeho naroda, tak aniz by si to v tech skopovicich uvedomovali, ze skutecnym zidum skodi a vyvolavaji k nim jeste vetsi nenavist! Dekuji pani Eriko

13344

08.05.2003 15:40

Důkazy o ZHN byly od počátku pochybné, tvrdí výzvědné služby

Důkazy o ZHN byly od počátku pochybné, tvrdí výzvědné služby

205.?.?.?

Vyborne komentare pani Eriko. Pokud to bude vse tak, ze duvody k valce v Iraku byly zalozeny na "mylnych" informacich vyzvednych sluzeb (coz nikoho neomlouva) a nebo jen na lzi, tak vinici by meli, jak se to praktikovalo v minulu, byt predvolani k mezinarodnimu tribunalu k prosetreni a pak odsouzeni, jako valecni zlocinci. A to by bylo vskutku zadostiucineni a hlavne DEMOKRATICKE !

13596

10.05.2003 06:39

Mrtvý novinář nesl bílou vlajku

RE: Mrtvy´ novinárˇ nesl bílou vlajku

205.?.?.?

>Pani Erika, trpím pri pohľade, že vám nik nemá čo odpovedať, tak
>si odpovedáte sama, nuž dovoľte pripomienky:


Vazeny pane Murte, pani Erice odpovida hodne zdejsich pisatelu ve Zvedavci. Vy, jak shora uvadite, s "litosti" v srdci a s nadechem Vasi povysene ironie pani Eriku napadate a ne odpovidate! Po nekolika Vasich "jako" pripominkach k pani Erice, je videt, ze za a) nectete spravne jeji komentare a nebo za b) temto komentarum nerozumite. Ale napadat zde stale lidi dovedete. Jste ironicky a k zenam se to obvzlast nehodi. Ukazuje to jen na Vasi slabost az zbabelost. Spravny chlap ma k zenam uctu. A vubec, pani Erika pise vynikajici komentare a myslim si, ze ji i zavidite.

13648

14.05.2003 00:00

Národ zbabělců

RE: Národ zbabělců

205.?.?.?

>Pani Erika sa očividne naučila, čo je to IP a teraz si píše
>pochválne Reply. [smích]

Vazeny pane doktore Muth, pani Erika si nemusi psat "pochvalne Reply", jak pisete. Nema to ani zapotrebi. Je videt, ze neverite nikomu mimo sebe a to je na povazenou.

13835

14.05.2003 21:59

Zločin policejního komisaře

RE: Zločin policejního komisaře

205.?.?.?

>uplne suhlasim s tymto komentaom. jedinou nezodpovedanou otazkou
>tak ostava: "kto je vlastne v tomto pripdae uchylny?" [velký smích]

Dobra, tady je vysvetleni: pan Matousek pise ve svem clanku o uchylnych lidech, kteri se srocuji v San Francisku a pak dalsi bastou zapadniho pobrezi je kanadsky Vancouver, kde si poradaji homosexualove a lezbicky exibionisticke pruvody mestem, cili na verejnosti. Podle mne je uchylny clovek ten, ktery nema nic spolecneho se zivotem prirozenym u normalnich lidi a proto to prozatim nazyvame "uchylitou" - odklonenim od normalu. Staci ?? Prectete si prosim pozorne clanek pana Matouska a pochopite "kdo je v tom pripade uchylny".

13890

15.05.2003 01:15

Zločin policejního komisaře

RE: Zločin policejního komisaře

205.?.?.?

>s tou skolkou to este nie je cela pravda. niektori z nich sa
>priznali aby dostali nizsi trest ako je 10x dozivotie a dodnes
>sedia, hoci je uz davno jasne, ze to spiskali socialne
>pracovnicky miestneho ustavu mladeze. vysvetlili tym "zneuzitym"
>2-5rocnym detom pekne na babikach co maju pred sudom rozpravat.
>fakt, ze zodpovedne soc. pracovnicky nadalej pracuju na svojich
>miestach netreba zdoraznovat, to sa rozumie samo sebou.

>skutocne hnusny pribeh.

Mate pravdu pane Bolo, uz si to tak dobre nepamatuji, ale mam jeste porad pred ocima ty pracovniky z te mat.skolky. Pamatuji si, ze ta majitelka - starsi pani obtloustla a jeji syn, ktery taktez ve skolce pracoval. Pak se ale ty skandaly pekne rozjely po Spojenych Statech. Mam pocit, ze jsem videl v US-TV i skodolibe lidi, kteri rekli socialnim pracovnikum, ze jejich sousede - manzele, sexualne zneuzivaji sve deti..... Pak tato obvineni pouzivaly i manzelky proti svym manzelum atd.,atd.. Je pak velmi tezke upresnit kdo je vinny a kdo ne. Je taktez zvlasni pane Bolo, ze dost casto v USA, kdyz soudi nejakeho zlocince, tak dost casto, se tento odvolava, ze byl v mladi sex.zneuzivan a tak podobne. Pusobi to na mne, jako kdyby tyto pribehy, bud pravdive, nebo i falesne, snad mely ovlivnit porotu, aby snad citela nejakou litost nad timto zlocincem. Nevim, nejsem psycholog, ale podle mne, kdyz nekdo spacha vrazdu se sexualni motivaci, tak je uchylak a zlocinec, bez ohledu na jeho minulost.

13902

16.05.2003 17:28

Nazýváme-li toto svobodou, tak jak potom definujeme diktaturu?

Nazýváme-li toto svobodou, tak jak potom definujeme diktaturu?

205.?.?.?

........ a bude hur ! [pláč]

13970

17.05.2003 02:12

Nazýváme-li toto svobodou, tak jak potom definujeme diktaturu?

RE: Nazýváme-li toto svobodou, tak jak potom definujeme diktaturu?

205.?.?.?

>Pelesaku, Ty jses takovy odbornik na USA, ze se divim, ze
>zustavas v Praze. Mne je z tech Tvych kecu o USA uplne na nic.

Tak se ukazte Brnaku. Otevrete se nam. Jak Vy se na toto deni divate. Pan Peleska projevil svuj svobodny nazor. Vyjadrete se prosim z vaseho hlediska. Kritizujete pana Pelesku, ale bez jakychkoliv podkladu. Jen proto, ze napsal svuj nazor ?? Proc to osocovani pane Brnaku ?? Napiste svuj nazor a my budeme cist a porovnavat ( a mozna i bodovat ).

13997

17.05.2003 03:16

Nazýváme-li toto svobodou, tak jak potom definujeme diktaturu?

Nazýváme-li toto svobodou, tak jak potom definujeme diktaturu?

205.?.?.?

Omlouvam se, mozna, ze tento vynatek z Britskych listu zde nepatri, ale je to dalsi zajimave poznani:

16. 5. 2003
Znovu příběh Jessicy Lynchové - mýtus a realita
Vzpomínáte na historku o Jessice Lynchové, kterou "heroicky zachránili američtí vojáci odvážnou razií do nepřátelského saddámovského Iráku"? Jak jsme o tom v Britských listech referovali už 20. 4. 2003, ve skutečnosti to tak vůbec nebylo: Američané vytvořili o Lynchové propagandistický mýtus a la hollywoodský film. V době, kdy Američané Jessicu Lynchovou hrdinně "osvobodili", představitelé iráckého režimu už byli dávno pryč, lékaři se o ni dobře starali a dokonce se ji pokusili nechat odvézt na americké vojenské stanoviště, které však na iráckou sanitku, vezoucí Lynchovou, začalo střílet.

české shrnutí článku v deníku Times o tomto skandálu BL
Skutečný příběh Jessicy Lynchové BL

Televize BBC natočila dokumentární film v pravidelném pořadu Correspondent pod názvem War Spin (Válečná propaganda). Ten se bude vysílat v tuto neděli večer v 19.15. BBC pořadem zpochybňuje mýtickou verzi Pentagonu o údajném osvobození Jessicy Lynchové. V pořadu jsou interviewováni iráčtí lékaři z nemocnice, kde ležela Jessica, a ti svědčí o tom, že irácká armáda opustila nemocnici i město Nassiriya dávno předtím, než do města dorazil americký záchranný tym se svými "Black Hawks" a s videokamerami. Ve čtvrtek publikoval o tomto pořadu delší článek od jeho tvůrce, Johna Kampfnera, list Guardian.

War Spin - podrobnosti ZDE

13999

20.05.2003 02:34

Takže k čemu ta válka byla?

RE: Čo príde nabudúce?

205.?.?.?

A zdroje surovín nepatria konkrétnemu národu, existujú aby boli spotrebované. Ak na danom teritóriu existuje národ, ktorý tieto zdroje nevyužíva, nie je to dôvod ich nechávať nevyužité.

Vazeny pane doktore Murt, za a) tato myslenka ve vasich shora dvou vetach, mi pripomina socialismus a za b) tuto myslenku o zdrojich, ktere patri jinemu statu, ale pri tom "neni" jeho majetkem, ale majetkem vseho lidu teto planety, tak toto jste zde ve Zvedavci uz uvedl nekolikrat. Maly priklad: budete mit na Vasem pozemku ( ohranicenem ) Vami nevyuzitou kulnu. No a ja, Vas soused, s dalsimi sousedy, si v pohode Vasi nevyuzitou kulnu, bez Vaseho svoleni, zacneme pouzivat k nasim ucelum - rozebrali bychom ji, do posledniho hrebicku. Souhlasil by jste ??

14113

20.05.2003 02:51

Takže k čemu ta válka byla?

RE: Takže k čemu ta válka byla?

205.?.?.?

Souhlasim s panem Peleskou. Jeste ale musim dodat, ze Bily dum potrebuje, aby byl teror na teto planete. Jinak by nebyl duvod valcit a dobyvat nova uzemi. Cili staci vzdy trochu "prihnojit", aby teror neuvad. A pak Bily dum udela krasnou propagandu ve smeru "vidite ty teroristy, co pachaji?". Ale kdo ?? skutecne vyvolava ten hnusny teror ? Myslim, ze odpoved je velmi jednoducha i pro skolaka pate tridy.

14116

20.05.2003 03:02

Takže k čemu ta válka byla?

RE: Čo príde nabudúce?

205.?.?.?


Tak sa sakra prestaňme hrať na krúžok čitateľov Viktoriánskej poézie, ano? Naša civilizácia je vo vojne

==============================================

Mate pravdu pane Murt. VASE !! civilizace bojuje, ale nase civilizace se musi branit.

14118

20.05.2003 03:24

Izrael – Palestina: Fakta, která stojí za povšimnutí

Izrael – Palestina: Fakta, která stojí za povšimnutí

205.?.?.?

......... takze vazeni Palestinci, pokud chcete prezit, tak si to musite zaslozit...... Podle pana dr.Murta "dobyvatele diktuji dobytym pravidla hry" ( otrokarsky rad ). Ja nevim, kde se to v tom cloveku s tim titulem bere.... Co dela Izrael Palestincum, tak to delal Saddam svym ( nekterym ) lidem. Je zvlastni, ze jedna strana muze a druha ne. Kdepak je ta svoboda !!?

14124

20.05.2003 03:48

Izrael – Palestina: Fakta, která stojí za povšimnutí

Izrael – Palestina: Fakta, která stojí za povšimnutí

205.?.?.?

Vazeni, nezapomente, ze se da vsechno dobre zorchestrovat a nepodcenujte proto Izrael a Bushovou vladu: oni podpichnou Aliho a ten jde a vyhodi nekolik budov, zabije nekolik lidi. Izraelska a Bushova vlada ma pak duvod zautocit. Pritom vzdy, na verejnosti, z toho Bily dum a Izrael vyjde s cistyma rukama.

14126

20.05.2003 04:29

Takže k čemu ta válka byla?

RE: Čo príde nabudúce?

205.?.?.?

OK pane Murt. Chtel bych to pochopit, ale nejak to nezapada do sebe. Nevim, jaky je Vas zdroj informaci, ale pokud vim, tak prevazna cast ropnych vrtu a rafinerii v arabskem svete patri stejne nejvetsim zapadnim olejarskym koncernum. Cili ropa tezena v arabskych statech je v podstate vlastnictvim zapadnich olejarskych mocnosti. OPEC sice urcuje ceny, ale hlavni slovo ma burza.

14128

20.05.2003 05:03

Zločin policejního komisaře

RE: Zločin policejního komisaře

205.?.?.?

> -o- tento BBcode na mě mrká a vyvaluje oči.Bacha pane Stwora,
>možná se najde někdo kdo Vás za něj zažaluje.

>Mimochodem i když jí nemá..., vypadá líp než ta na fotografii v
>článku.

>
>
>
>staci, kdyz dojde sem pan Jiri Valtr a hned misto
>hadek " all in the family" vse zde dostane spad
>municipalniho, provincniho ci federalniho vysetrovani
>vzajemne "pivni" hadani se stane veci oficialni, veci
>vaznou, zacne se zapisovat kazdy projev, kazda veta
>kazde slovo, clovek si musi proste davat bacha na "hubu"
>a taky na gramatiku, na carecky, intonace proste na vsechno
>kdysi, kdyz jmenovany napsal clanek o svem rozvodu
>bylo me ho tak trochu lito, ted se vubec, ale vubec nevidim
>ze ta jeho pani od neho odesla, ja byt ji, tak utikam
>utikam jak nejrychleji bych dovedl
>pozor na pana Jiriho Valtra

Pane doktore Rehorek - Mateji. Vite o tom, ze shora uvedeny clanek s tim BBcodem, nenapsal pan Jiri Valtr ?

14129

20.05.2003 05:23

Ber, Alibabo, ber!

RE: Ber, Alibabo, ber!

205.?.?.?

No tak chlapi, chlapi, to uz by snad stacilo tech natlaku proti pani Erice. Sakra, nebudte doterni a hlavne budte na zeny tolerantni. Nejhorsi a vubec, ponizujici pro muze je, kdyz se pousti do nezneho stvoreni. Je to nechlapske a zbabele.... radeji se ted pustte do mne ..... poserove !!

14131

11.06.2003 13:37

Kniha, o které byste měli vědět

RE: No vidite pane Stwora

Pet 205.?.?.?

Proc na tento web chodis?Kdo je stale zvedavy na napadani a hodnoceni profesionality p.Stwory.Vyjadrujte se k clankum,knize a ne k tomu proc to, ci ono nekdo vybral na tenhle sajt.Nevidet jak je slozita komunita cikanu muze jen "postizeny".Prisedni si k cikanum v restauraci,tramvaji...projdi jejich hlouckem na ulici to budes podelanej,proc? Protoze nikdy nevis co muzes cekat.To same plati zde,projed cernosskou ctvrt kdyz se stmiva...A to mam mezi nimi hodne pratel...Nejsem zvedav na tvoji odpoved,ani jinych.Vsichni vite dobre jak to je a stale si na neco hrajete,prestanete az vam vyrazi zuby a do ust nacpou prazdnou penezenku...

14833

23.06.2003 01:52

Strategie totální války Severní Koreje proti USA

Strategie totální války Severní Koreje proti USA

Pet 205.?.?.?

Podle mne je to vse 50na50 a je zrejme,ze jde o zastraseni protivnika,nic noveho a nic nepochopitelneho.Korea vsak neni Irak to je zrejme.USA zastrasuje cely svet jiz peknou radku let a nikomu to neni divne.Korejci jen zvedli ukazovacek americkemu "pravu" na utok kdekoliv na svete,nejspise to kdekoliv na svete nebude tak horke.Nechci hodnotit rezimy,ale bylo by lepsi starat se o sve vlastni problemy.Citit se ukrivdeny,neustale ohrozeny to uz snad nikdo "nezere"...

15365

08.08.2003 02:53

USA chce Saddama raději mrtvého než živého

USA chce Saddama raději mrtvého než živého

karel 205.?.?.?

Mily Josefe,kazdy pise o tom co ho zajima. Co se tyce Ceske ekonomie a formace kapitalu ,ktery zajima Vas ,tak bych Vam rad odpovedel.
Po zkusenostech z poloviny devadesatych let ,kdy vetsina ivestovaneho kapitalu byla prosustrovana,vytunelovana a nebo proste vykradena cizi firmy se rozhodly drzet kontrolu nad svymi podniky tvrde ve svych rukouch. Chut investovat v podnicich vedenych ceskymi lidmi se jeste neobjevila.
Coz me privadi k dalsimu tematu: a to je omezena schopnost sebeanalizace ve statech ktere byly v minulosti porobeny.
Je to proto ,ze vsechna snaha byla mirena k uspokojeni okupanta a ne k analyzovani problemu,protoze to byl okupant ,kdo rozhodoval o budoucnosti naroda.
Co se tyce pana Husejna. Problem s nim neni v tom co vi a s kym se stykal. Protoze v zadnem propade proces s nim by nebyl fairovy, ale v tom ,ze on je takovy katalist ve strednim Vychode .Je to jeho antisemitismus a prosocialismus ktery nebyl snesitelny pro USA a Israel. Oni pochopili ,ze toto v budoucnosti by mohlo destabilisovat vsechny kralovstvi a sjednotit tyto zeme a tim take kontrolu nad olejem.

17649

11.08.2003 06:03

USA chce Saddama raději mrtvého než živého

USA chce Saddama raději mrtvého než živého

karel 205.?.?.?

Pane Juchelka , neslouzil jste v 74 roce u Petepaku v Opave ?
Ja jsem tam slouzil s nejakym Juchelkou ,moc sympaticky kluk.Ale uz v 21 letech plesatej. Me to postihlo az po 30.

17845

21.08.2003 10:45

Před 35 lety jsme pohřbili naději na společnost, která mohla být vzorem celému světu

RE: Před 35 lety jsme pohřbili naději na společnost, která mohla být vzorem celému světu

Lev 205.?.?.?

Mate pane Tony 100% pravdu. Nasledky i dozvuky sedesatych let, jsou videt i po tak zvane "Sametove revoluci". Stale jsou bolsevici tam, ci onam u moci. Porad jsou jeste citit ve vzduchu, at uz predhazovali jakoukoliv tvar.....

18456

21.08.2003 14:05

Učit se být hloupým ve společnosti, kde vládnou peníze

RE: Přiznávám se,

Lev 205.?.?.?

Mateji, ted nevime, na ktere strane, or ci strane jste a ve vasem svedomi te cistoty taktez hodne nemate - po precteni vasich prispevku.

18461

24.08.2003 17:38

Číst na veřejnosti nevhodné věci může mít následky

RE: Číst na veřejnosti nevhodné věci může mít následky

Lev 205.?.?.?

Velmi rozumna uvaha. Plne s Vama souhlasim pane vita55

18602

24.08.2003 22:26

Číst na veřejnosti nevhodné věci může mít následky

Číst na veřejnosti nevhodné věci může mít následky

karel 205.?.?.?

Pane Brodsky,
Ja jsem byl poradce.Je to prace jako kazda jina.

18611

22.09.2003 05:57

Korene antiamerikanizmu

Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 205.?.?.?

Obycajne najvacsi zlocin vo svete sa stane ked dobri ludia nerobia nic aby ho zastavili. Ja som nebol za vtrhnutie do Iraku, no ale i ked mnohi boli oproti, v skutocnosti dnes musime sa pytat ci je svet na tom lepsie bez Sadama. Ja by som povedal ze hej.
Spojene Narody ( U.N. ) maju tendenciu rokovat kazdy predmet do "smrti" a na malom sa spolocne zhodnu. Na spravny vysledok rozhodnutia sa nemoze cakat desiatky rokov ked kriza je dnesna a cakanim sa iba zhorsuje....napr. Severna Korea.
Ano, je rozdiel medzi U.S.A. a Europou. Podla mna Europa chce len uzivat a mat sa dobre bez ohladu na ostatny svet. A ked pride ku nejakemu konfliktu tak vzdy sa obraca k Amerike o podporu alebo zachranu. Dnes si ale Europa domysla ze uz nikoho nepotrebuje, stava sa narcistickou a to co U.S.A. sa snazi robit vo svete je Europe len neprijemne a na tarchu.
Jedno si musime uvedomit: ten kto spi a za svoje prava a slobodu nechce bojovat ten tie prava a tu slobodu rychle strati.

19909

22.09.2003 13:26

Korene antiamerikanizmu

Korene antiamerikanizmu

pet 205.?.?.?

To[velký smích]ebuger
Neni to tak jednoduche hodnotit,ci komentovat,ale souhlasit se da.Amerika mi pripada jako z Jiraskova "Proti vsem!" odpustte mi to prirovnani,naslo by se jich z historie dost.Jen dve otazky:
1/Muze tenhle antiamerikanismus zpusobit "Lipany"?
2/Pokud by prestala existovat v USA politika "z pozice sily",je nekdo schopen vymyslet neco jineho?

Tim nechci rict,ze jsem zastancem rinceni zbrani...

19915

23.09.2003 17:01

Korene antiamerikanizmu

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 205.?.?.?

Mily Peter:
Nie som zid, som velmi dobry krestan. A ty si moslem? Mas podobnu nenavist v sebe ako ich extremisti.

19960

25.09.2003 02:42

Korene antiamerikanizmu

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 205.?.?.?

Mily Robert Nohejl:
To co pises je pre mna neuveritelne. Snad si si aj nieco vybral z " Mein Kamf " no ale, ak mas pravdu tam sme na tom veru velmi zle.
V Marci tohoto roku som pisal vo Zvedavci ze nam ( U.S.A.) bude lahsie vyhrat vojnu ako mier v Iraku. Teraz to uz kazdy moze vidiet. Ako vidime dostali sme sa do velkej kase z ktorej sa bude tazko vytahovat. Ja som vzdy bol proti zacatiu tejto vojny, no ale uz sme tam a ako American aj ked nepodporujem Busha i tak mam spolu s milionami druhych Americanov zaujem aby sa tato afera co najlepsim sposobom ukoncila.
Tato zem nam vsetkym dava to najlepsie: Demokraciu a novy domov a novu buducnost. V Ceskoslovensku by som este v 50 tych rokoch bol zahynul v Jachymove.
Neverim Ti ze mas pravdu v tom co pises ale konec koncov cas vsetko vyriesi a kazda pravda prije na javo. Zato sa spytaj sam seba preco si tak predpojaty voci ludom o ktorych tolko pises?! Je vela dobrych ludi medzi vsetkymi narodnostami. Tak isto i vela zlych. A Hoj.

20013

27.09.2003 02:26

Pokec s Američankou

Pokec s Američankou

karel 205.?.?.?

Vazeni,USA je velmi barvita a rozmanita zeme.Bylo by opravdu velmi hloupe jen tak generalisovat jen proto abychom se citili lepe. Jako vsade ,jsou tam lide hloupi a lide chytri. Pro pristehovalce je tak trochu tezke se dostat do spolecnosti tech chytrych,protoze je tam urcita klikysnes ktera automaticky zavira dvere novym lidem. Ale je tu velke intelektualni bohatstvi ,schopnost sebekritiky a seebekorekce.Tem kdo maji pochyby bych doporucil casopis "Nation". Je to plodna sebekritika se kterou se jen zridka setkame v domovine.

20111

27.09.2003 13:17

Jak si kanadský multikulturalismus vychovává dorost

RE: Jak si kanadský multikulturalismus vychovává d

Zo Zapadu 205.?.?.?

Vazeny Pan Jansky:

Co som chcel naznacit je ze su vlastne dve pravdy: jedna je absolutna, ktora existuje od pociatku sveta a druha je relativna zalezajuca na na pomeroch a myslienkach ludoch zijucich dnes a ktora sa casove meni.

20133

27.09.2003 13:37

Korene antiamerikanizmu

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 205.?.?.?

Cize zle gazdujeme. Napriek tomu cely svet chcet chce aby sme my boli ta lokomotiva ktora ich vytiahne z ich hospodarskych problemov. A ak nie tak je zle na nas.
Takych my mame priatelov.

20134

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 84 čtenářů částkou 11 941 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Kdy se to celé zhroutí?21.02.20 15:18 USA 0

Co vlastně chtěl sdělit světu šílený střelec?20.02.20 20:48 Německo 2

Z Bruselu koncem února přijede na neposlušné Čechy kárná výprava, vedená sudetskými Němci20.02.20 18:06 Česká republika 0

Patočka kvůli Křečkovi napráskal Babiše Macronovi."Vyhoďte Babiše z ALDE!" žádá.20.02.20 17:11 Česká republika 0

Jak pan Křeček uzemnil Stehlíkovou20.02.20 10:55 Česká republika 2

Devět obětí střelby v Německu, pachatel je po smrti 20.02.20 08:25 Německo 5

Masové šílenství švédské mládeže19.02.20 15:46 Švédsko 5

Šokující čísla z Číny19.02.20 07:36 Čína 9

Cena zlata soupá19.02.20 06:51 Neurčeno 0

Sebemenší náznak pravdy o černoších vede ke konci kariéry17.02.20 23:36 Británie 0

Recyklace je lež zaplacená ropou17.02.20 09:24 Neurčeno 0

Neffův Neviditelný pes začíná být příjemně viditelný16.02.20 19:24 Česká republika 2

Niektoré švajčianske kantóny pozastavili používanie 5G vysielačov. Švajčiarske úrady začali testovať ich bezpečnosť15.02.20 13:53 Švýcarsko 5

Státní dluh vzrostl na 1,64 bilionu, na dividentách odteklo 299 miliard14.02.20 16:16 Česká republika 4

Česká vláda opět provádí rektální alpinismus Izraeli14.02.20 16:08 Česká republika 1

Dokud budu prezident, rodiče budou máma a táta, řekl Putin14.02.20 16:05 Rusko 0

Výročí leteckého útoku na Prahu14.02.20 15:26 Česká republika 2

Neuvěřitelná justiční zvůle: Odmítnout ubytovat Rusy je OK, verbálně odmítnout migranty je trestné13.02.20 17:16 Česká republika 2

Parlamentní listy rozkrývají temné smlouvy Člověka v plísni tísni13.02.20 14:09 Česká republika 1

Křeček je nový ombudsman!12.02.20 20:31 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,07 Kč
Libra
29,94 Kč
Kanadský dolar
17,47 Kč
Australský dolar
15,31 Kč
Švýcarský frank
23,61 Kč
100 japonských jenů
20,67 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,11 Kč
1 unce (31,1g) zlata
37 891,28 Kč
1 unce stříbra
427,52 Kč
Bitcoin
224 915,02 Kč

Poslední aktualizace: 21.2.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?