Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 448 příspěveků, 7 různých jmén: <nic>, Hugo, Hugo Fibiger, Hugo-toho času čekatel, Hugof, Hugos, Hugov.

Stránka: 1 2 3 4 5

Setříděno od nejnovějšího, přetřídit od nejstaršího

18.10.2008 08:57

Kdo prosazuje americký radar v ČR?

RE: Jeden hloupý dotaz

81.?.?.?

Radar je součástí systému, jenž stěží uchrání oblast severní Anglie a Islandu, natož ČR! ČR ohrozí bez šance JAKÉKOLIV ochrany. Nechrání dokonce ani Polsko! Proto poláci tolik chtěli k vnucovaným raketám taky systém PVO Patriot, bez nejž odmítali se na systému podílet.

173281

17.10.2008 11:19

Kdo prosazuje americký radar v ČR?

RE: Současně by nebylo od věci se zabývat panem Antonínem Koláčkem,

81.?.?.?

Viz níže - "Zajímavé čtení" - lze dohledat takřka detailně s daty i jmény...

173226

17.10.2008 10:13

Kdo prosazuje americký radar v ČR?

Jo - zajímavé čtení:

81.?.?.?

http://www.blisty.cz/art/13139.html
http://nr1a.com/tunely.htm
http://www.blisty.cz/2004/8/30/art19520.html
http://www.blisty.cz/art/16248.html
http://www.blisty.cz/2003/11/28/art16078.html

173217

17.10.2008 09:52

Kdo prosazuje americký radar v ČR?

Současně by nebylo od věci se zabývat panem Antonínem Koláčkem,

81.?.?.?

jenž stejně tak zízkal takřka zdarma v USA licenci a smlouvu o spoluvlastnictví Appian Group (zkrachovalé americké investiční společnosti vlastněné do té doby bývalými pracovníky CIA), prostřednictvím které (její jediné kanceláře s jedinou sekretářkou v Londýně a s tisícem dolarů v kapse) pak Antonín Koláček získal rozhodující vliv v české energetice (skoupením Mostecké uhelné, balíku akcií ČEZ a Pražské energetiky a získáním podstatné části plzeňské Škodovky) i takřka monopolního vlivu na česká média (prostřednictvím společnosti IT Newton řídící informační toky v ČTK, Právu, ČRO, ČT, MfD apod. a patřící také do skupiny jeho společností v rámci Appian Group - s onou jedinou zmíněnou kanceláří v Londýně pro všechny dceřinné společnosti). Antonín Koláček měl patrně přímo pro své chlebodárce s USA pak vliv na blízké politiky ze svého okruhu: Cirila Svobodu, Vladimíra Špidlu, ale třeba i Václava Klause, s jehož "nadací Vyšehrad" pražské zastoupení Appian Group a Newton IT částečně sdílí kancelářské prostory dodnes, ač byl v minulosti několikráte objektem vyšetřování v souvislosti s peněžními toky z Appian Group a jejích dceřinných společností a "jakýchsi" firem Temacom či New Energy Power do švýcarských bank...

173213

17.10.2008 07:53

Kdo prosazuje americký radar v ČR?

Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry

81.?.?.?

s Brucem Jacksonem, presidentem Boeing Lockheed-Martin, kterému Vondra patrně vydatně pomohl vytunelovat výrobce českých podzvukových bitevníků L-159 a to za jedinou Korunu českou pronájmu tak, že pomohl fabrice ke ztrátě 40 milionů Kč, zablokoval prodej zmíněného letounu, zkopíroval technickou dokumentaci všech letounů v závodě vyráběných včetně patentů a od států pak vyinkasoval 15 milionů Kč, jako odškodnění, že jej neochránil před ztrátou, jím samotným způsobenou, pak vazby na Ronalda D. Asmuse, presidenta German Marshall Fund, se kterým sepsal oba "Dopisy osmi" (1998-2003) vyzývající vládu Billa Clintona k bombardování Jugoslávie (6.000 mrtvých civilistů) a vládu George Bushe k útoku na Irák (cca 1.000.000 mrtvých civilistů), vazbu na Viktora Juščenka, kterému aktivně pomáhal v guerillové kampani "Oranžové revoluce" přímo na Ukrajině (patrně v součinnosti s Julií Finlay, vyslankyní OBSE pro pobaltský region, jejíž zásluhou získal i "Řád bílého lva")...

Alexandr Vondra je nejaktivnějším residentem zbrojních konglomerátů USA v ČR a současně nejhlasitějším varujícím před vlivem cizích zpravodajských služeb v ČR. Největší zloděj křičí: "Chyťte zloděje! Určitě tady někde musí být!"

173205

Nemáte ponětí, o čem hovoříte. Není tedy divu, že hovoříte hloupě. Vzhledem k vašemu zjevně chatrnému historickému rozhledu však patrně nejde o lhaní...

172704

10.09.2008 02:27

Topolánek jako druhý Viktor „Čistič“?

RE: ODS je jedina strana, kterou jsem kdy volil

Hugof 81.?.?.?

... viz Reforma státních financí, aneb "Jak dno nepříliš prohloubiti a přesto z vlastních voličů za jejich exaltovaného potlesku z jejich do vlastních kapes co nejvíce nasypati!"... [velký smích]

170238

10.09.2008 02:12

Topolánek jako druhý Viktor „Čistič“?

RE: .

Hugof 81.?.?.?

Mnoho do jejich kamádšoftů nevidím, ale Klaus patrně patří do "protivné frakce" ke kumpačce Topolánkově. Patrně právě Topolánkova klika (dle toho, co se snažím z té žumpy pochopit) s Langerem dlouhodobě připravuje Klausův politický pád. Mnoho jsem nepochopil jejich podporu Klause v posledních prezidentských volbách, když Švejnar měl být právě americkým koněm pro českou politiku, ale o to více mě zaskočilo právě to, že byl Švejnar delegován komunisty a ČSSD...

Popravdě vám dávám silně zapravdu - Topolánek už začíná být pro své lutkáře docela kontraproduktivní! [velký smích]

Chce to nového maňáska - třeba jenom testujou reálprůzkum veřejného mínění a když stádo Tlustého nezkousne, rehabilitujou z rudé do modré (fialová je hnědé hodně podobná) profesora Michigan University a trojana CFR a Trilateral Commission: Jana Švejnara! [chechtot]

170237

10.09.2008 01:58

Topolánek jako druhý Viktor „Čistič“?

RE: Morava a spol.

Hugof 81.?.?.?

Z prezentovaného v médiích jsem nakonec vyrozuměl, že Viktorem čističem měl být Topolánkovi právě neonácek Morava (libující si kromobyčejně v Thor Steinar Weares a - jak ukázala Nova - přesně takto i jednající). To, že Topolánek oblibuje českou neofašistickou scénu je známo již od jeho extempore mit das Fräulein Edelmann a jeho zalíbení v klasických rčeních typu: "... danach kommt der Tag..."

Fakt, že označil Moravu, jako "nevinnou oběť zlých Tlustého úkladů" tento můj pocit jen utvrzuje! Kdo bude Topolovi jeho žumpu promíchávat, když mu vemou Moravu?

... Tlustým si sice mnoho jistý nejsem, ale je pravda, že byl jediný z gangu, kdo zapochyboval veřejně o "čistotě modrých úmyslů" v době, kdy modráci přesvědčovali veřejnost o smysluplnosti reformy státních financí. Skutečnost dává Tlustému zapravdu a potvrzuje jeho námitku, že nejde o oživení ekonomiky, ale její zakonzervování v setrvalé defenzívě, jen s lepšími vyhlídkami zisku pro Topolánkovy sponzory...

170236

07.09.2008 06:07

Mráz přichází z Denveru

Mea culpa!

Hugof 81.?.?.?

Kerry vedl kongresové vyšetřování BCCI... Zřejmě proto sice BCCI na počátku 90. let prakticky zkrachovala, ale rozhodující persony za tuto a mnohé další kauzy s BCCI spojené, nebyly nikdy pohnány k odpovědnosti - příliš by se to mohlo dotknout těch, kdo Ameriku ovládají...

BTW: Khalid bin Mahfouz - většinový akcionář BCCI - například zachránil mladému Georgu Bushovi zadnici, když odkoupil počátkem 80. let jeden z jeho, Bushem samotným tunelovaných, podniků.

Do Wikipedie se tak nemá dostat ani info, že byl tehdy po krátkou dobu dnešní prezident USA "hostem" vyšetřovací vazby FBI... [velký smích]

170048

06.09.2008 11:23

Mráz přichází z Denveru

Je dobrréé připomenouti,

Hugof 81.?.?.?

že Abramoff ruské peníze (mmj. i z fondů amerického kongresu na obnovu Ruska - tedy z Washingtonu kruhem do Washingtonu s mezipřistáním v Moskvě) propíral s modrou sílou v laundrylandu BCCI, přes jakéhosi nenápadného zdánlivého retardíka jménm John Kerry...

Ten ovšem spolupracoval ve vedení zmíněné finanční pračky i na suchém čištění prostředků z obchodem s narkotiky CIA pod vedením pana Georgea Bushe st. a jakýmsi rovněž nenápadným človíčkem z Kolumbie jménem Pablo Escobar, máchání zisků z ilegálních prodejů amerických zbrojních systémů Íránu na konci 70. a počátkem 80. let a využívání takto "dočista dočista" recyklovaných financí k vyzbrojování a horování hned několika (ba dokonce opačných) stran vnitrostátních konfliktů v zemích Jižní Ameriky, či k nákupům zbraní od Varšavského paktu pro dnešní teroristy Al Quaeda a jejich výcvik, mmj. i na rozlehlých skotských pláních u MI6...

Celá kauza byla již na samém počátku 90. let zametena pod koberec silou autority nově příchozího Presidenta USA, Georgea Herberta Walkera Bushe - tedy direktivním zastavením vyšetřování, a známá pak bývala pod krycími hesly: Irangate a Iran-Contras...

170005

05.09.2008 01:45

Mráz přichází z Denveru

Je dobré připomenout,

Hugof 81.?.?.?

že do amerických voleb zasahujeme vlastně také (ač z pozice onoho legračního staříka, kterému je vlastně lhostejné, kdo zvítězí, protože o kejhák příjde v jakékoliv variantě následného vývoje) - svým postojem k americkému radaru v Brdech:

Radar US Army v Brdech je totiž pár rozhodujících bodů pro vítězství McCaina! I Čech tedy může dnes volit v amerických prezidentských volbách...

Ovšem (a samozřejmě) s vědomím, že to na otázku jeho přežití nemá valného vlivu - o jeho životě už rozhodli ti, kdož vydělají na vítězství kteréhokoliv ze současných kandidátů, i kdyby to nakonec byla Paris Hilton! [velký smích]

169876

05.09.2008 01:32

Mráz přichází z Denveru

V tomto ohledu (a právě s důrazem na meritum perfectum)

Hugof 81.?.?.?

projevuje Alexa ve své (pro vás zdánlivě neopodstatněné) nedůvěře více uvážlivosti a logického úsudku - ten, kdo se účastní předem dohodnuté šaškárny, nejen "nevytrhávajíc ze své tragické role", ale ochotně se na davové manipulaci podíleje, musí vzbuzovat velmi vážné obavy nejen o své vlastní upřímnosti vůči sebou samotným manipulovanému stádu, ale i o vážnosti a platnosti vlastních proklamací.

Lze se jen podivovat roli, jakou v historii USA sehrál John Fitzgerald Kennedy a jeho bratr (jenž byl takřka druhou polovinou tehdejšího prezidentského úřadu), ale i on nakonec podal důkaz o neotřesitelnosti základních pravidel "americké skorodemokracie" - svou vlastní smrtí...

Ostatně dodnes uspokojivě nevyřešenou, neboť oficiální vyšetřování jeho smrti bylo direktivně přerušeno podobně, jako oficiální vyšetřování masového atentátu z 11. září 2001 - zmanipulovanou zprávou nadiktovanou shora těmi, kdo vyšetřování z pozice formální autority ukončili příkazem.

Myslím, že v tomto má svou "neopodstatněnou" antipatií Alexa více zdravého úsudku, než vy, svou ještě méně opodstatněnou sympatií...

169875

05.09.2008 01:14

Mráz přichází z Denveru

Postřeh je docela dobrý, jen drobně nepřesný:

Hugof 81.?.?.?

Nezáleží mi životně na tom, jestli vyhraje můj kůň, právě a jedině tehdy, pokud vlastním všechny účastníky steeple chase! ;o)

Pak si nemusím ani lámat hlavu tím, zda vyhraje kůň, na kterého bych chtěl sázet - sázení je pro mne jen roztomilou kratochvílí, při níž vydělávám v každé variantě výsledku, tedy i při vlastní fatální prohře.

Takto se vyrovnává s otázkou "správné sázky na favotita" skutečný mistr svého oboru - vyhrává při jakékoliv z možných (ba dokonce i nemožných) variant finále...

169872

05.09.2008 00:45

Reakce na článek \"Radar proti strachu\"

V neposlední řadě není mnoho možností,

81.?.?.?

jak iniciovat nad Evropou "nepřátelský nukleární výbuch", když bude Evropa pořád rebelovat, jak to dělá doposud.

S radarem v ČR a antiraketami v Polsku už je to vcelku hračka: Není třeba už vymýšlet důvody a způsoby, stačí už jen domyslet "pravý čas".

169870

31.08.2008 12:49

Rozhovor předsedy vlády Ruské Federace V.V. Putina s americkou televizní společností CNN

RE: popre aj nos medzi ocami

Hugof 81.?.?.?

Jen bych rád na Vaše "K&G&B: připomenul, že to byl právě přímý podřízený někdejšího generálního prezidenta CIA, Georgea Herberta Walkera Bushe: ředitel CIA pro Blízký východ a vrchní velitel společných operací CIA, MI6 a ISI, William Casey, kdo na přelomu 70. a 80. let přímo na objektiv filmové kamery vykřikoval památnou větu: "Let´s go friends! I wanna see Russian blood!", objímaje přitom kolem ramen věrné Usámy Bin-Ládina, které mmj. i on osobně vycvičil v tom, co bylo nakonec v roce 2001 politickými špičkami USA přisouzeno jejich vlastnímu dílu, jemuž sami dali jméno "Al Quaeda"!

Ergo: Nevím, proč bych měl odsuzovat an-blok politiku Vladimíra Putina pod Vámi sugerovaným dojmem z "K&G&B" a neodsuzovat politiku Georgea Herberta Walkera Bushe a Georgea Walkera Bushe pod historickým faktem "C&I&A"!!!

Ostatně už Zbigniew Brzezinski varoval na počátku 80. let, že George Herbert Walker Bush a William Casey stvořili Hydru, netušil však, že onou Hydrou jsou jen utínaná chapadla vlastních tvůrců...

169521

31.08.2008 12:32

Rozhovor předsedy vlády Ruské Federace V.V. Putina s americkou televizní společností CNN

RE: popre aj nos medzi ocami

Hugof 81.?.?.?

Evidentně se "točíte na psím hovně". Nechápu, proč by se neměl spolupodílet, podílet či přímo řídit odvetná opatření proti gruzínskému vyvražďování civilistů Jižní Osetie (nejen v Cchinvali) a vlastních vojáků, majících v oblasti zcela oficiální mandát OSN - tedy statut "Modrých přileb"?

Je žalostně ironické, jak "diváci a posluchači, co ruští mocipáni považují za blbce" namísto toho, aby odsoudili fakt, že (mimochodem totalitní) chráněnec prakticky historicky morálně poražené politiky USA, masově vraždí vlastní občany a občany svého souseda, zabývají se otázkou, zda odvetná opatření řídil, spoluřídil či poradcoval premiér Ruska!

Lidé, jako jste VY, se morálně spolupodílejí na masovém vraždění už jen jeho schvalování z "politických pohnutek". V historii bývají specifikováni, jako lidské zrůdy, a to bez ohledu na to, zda stranili vítězům či poraženým...

169520

31.08.2008 12:21

Rozhovor předsedy vlády Ruské Federace V.V. Putina s americkou televizní společností CNN

Možná si to nemyslí "neomezení vládci Ruska",

Hugof 81.?.?.?

>Mysli si opravdu neomezeny vladce Ruska a ruskych medii, ze jsou
>i zapadni televizni divaci uplni blbci?

Možná si to nemyslí "neomezení vládci Ruska", ale evidentně
za blbce považují své občany právě neomezení vládci Západu...

169518

21.08.2008 02:46

Český mopslík dostal lekci i z olympijského mnichovanství

Obávám se, že 4 vize je stejný mix demagogie, populismu a alibismu,

Hugof 81.?.?.?

jako Henleinova národní sounáležitost nebo Gottwaldova "sociílní spravedlnost" s čekisty za hrbem... ;o)

Velmi bych akcentoval příspěvek Karla z Čech, jako bych rád parafrázoval marxovsko-leninskou myšlenku "permanentní revoluce". Ono totiž jádro pudla v dílčích fiascích minulých (či lépe řečeno zdiskreditovaných) ideologií není otázka jejich "relevance či irelevance", "správnosti či lživosti", nebo dokonce "upřímnosti nebo úskočnosti"! Jejich nejfatálnějším prohřeškem a klíčovým okamžikem jejich záhub a zatracení, byla jejich historická vítězství!!!

To nejhorší, co se může evidentní "dobré myšlence" stát, je, když je přijata, jako doktrína!

Myšlenka permanentní revoluce, jako konfliktů protichůdných ideálů je totiž to nejlepší, co demokracie vůbec má! Anachronismem jest však revoluční vítězství! Revoluce završená vítězstvím už ve chvíli, kdy si stanovila cítězství, jako svou stěžejní metu a cíl, se perspektivně odsoudila k záhubě.

Jestliže by mělo však lidstvo paušálně zamrznout na pocitu Pastiňákova, nebo Královoprdova rozčarování, pak odsoudila nejen podstatu vývoje, jako takovou, ale odsuzuje tím jakoukoliv další "perspektivní myšlenku", které by mohli někdy v budoucnu "uvěřit".

Ona zejména ta víra je z historické zkušenosti lidskou vlastností nejliknavější už jen z té podstaty, že ji ono lidstvo životně potřebuje stejnou měrou, jakou se svou vírou nechává cyklicky klamat a je jí opakovaně zrazováno... ;o)

168516

20.08.2008 04:52

Český mopslík dostal lekci i z olympijského mnichovanství

Omlouvám se za chyby:

Hugof 81.?.?.?

Ten relaxační komplex s koupališti a golfovým hřištěm na Kwajalein stál tuším "jen" 40 miliónů dolarů (uvědomil jsem si to až když jsem četl zpětně post) a správné linky (tedy bez nefunkční "funkce" "target=_blank" ) jsou tyto:

Tomáš Hořejší - Z Kwajaleinu do Brd - Týdeník EURO 2007
www.yokwe.net - Radar from Kwajalein May Go to Czech Republic

[oči v sloup]

168442

20.08.2008 04:45

Český mopslík dostal lekci i z olympijského mnichovanství

Ad nájemné za americký radar:

Hugof 81.?.?.?

Pravdou je, že Mirda Topča s americkým prokonzulem v ČR, Vondrou už na počátku své veřejné kampaně opakovali, že "tu ochranu budeme mít zadarmo a nic za ni nebudeme muset platit!"!

Domorodci na Kwajalein, odkud k nám prej tu zrůdnost (kvůli které zmínění domorodci museli opustit své domovy a z Kwajalein se vystěhovat na okolní pusté ostrovy, aby USA mohly na Kwajalein vybudovat luxusní letovisko pro personál radaru bratru za 4 miliardy dolarů, na které nemají původní obyvatelé stále ještě přístup), tak tedy oni domorodci za "svou ochranu" inkasovali od americké vlády ročně 16 milionů dolarů nájmu. Když v polovině desetiletí pár senátorů pro domorodce na Kwajalein začalo v americkém kongresu lobbovat pro zvýšení té částky na minimálně 19 milionů dolarů a vypadalo to, že to snad i vyjde, objevil se náhle nezištný dobrodinec, který měl hovno a to hovno s radostí nabídnul - a dával lacino!

Na rozdíl od vydřiduchů domorodců na Kwajalein (kteří se dodnes houfně s US Army soudí kvůli údajnému patologickému vlivu na jejich zdraví, přičemž se ohánějí něčím tak naivním, jako je vícenásobná vzestupná tendence výskytů v rámci statistik), jsme my, nezištní dobrodinci, šťastni, že nejenže se můžeme spolupodílet na navyšování statistik patologických následků vysokofrekvenčního působení na organismus, nejen že ušetříme US Army ty 4 miliony ročně, o které chtěli vlastníci parcel na Kwajalein zvednout své nájmy, ale ušetříme US Army ještě i těch 16 milionů dolarů, co má stále vlastníkům pozemků, na kterých stojí budoucí brdský XBR radar, americká armáda platit!

A budou to mít zadarmo! [velký smích]

Zdroje:
Tomáš Hořejší - Z Kwajaleinu do Brd - Týdeník EURO 2007
www.yokwe.net - Radar from Kwajalein May Go to Czech Republic

168440

09.08.2008 10:16

Notebook může být na hranici zabaven

RE: PŘESNĚ TENTO SCÉNÁŘ MÁM V HLAVĚ, KDYŽ ŘÍKÁM, ŽE NEJDE O BOJ S TERORISMEM,

81.?.?.?

Obávám se ale, že ne ruští experti od těch amerických, ale naopak: amíci od rusů se mají co učit.

Ironií budiž, že technologie "Stealth" jako taková je opět ruský vynález...

167485

08.08.2008 08:47

Notebook může být na hranici zabaven

Jeden z nejbližších přátel Alexandra Vondry, president Boeing Lockheed-Martin, Bruce Jackson,

81.?.?.?

se kterým mmj. Vondra splichtil oba "dokumenty" známé jako "Dopis osmi 1998" (žádající Clintonovu vládu, aby bombardoval Jugoslávii) a "Dopis osmi 2003" (žádající Bushovu vládu, aby napadl Irák), dostal (patrně na přímluvu Alexandra Vondry) do pronájmu někdejší Letov Letňany (Letov-Walter). Z problematicky prosperujícího podniku, jenž sázel své poslední karty na prodej podzvukového bitevníku L-159, Bruce Jackson postupně učinil krachující fabriku, které "dopomohl" k zablokování již předem rozjednané prodeje Boeingu konkurenčních L-159, údajně zkopíroval veškerou výkresovou dokumentaci úspěšné řady letounů L-29, L-59 a L-159 a se ztrátou 40 miliard korun své "vedení" podniku (jenž dostal od státu do pronájmu za symbolickou jedinou Korunu českou) tento podnik "odprodal" státu zpět, proti vyplacení 15 miliard Kč za to, že Česká republika "neochránila" jeho jednokorunovou investici...

Takto vypadá rozkrádání ČR pomocí současných vládních činitelů, kteří mají ještě tu drzost, že ty, kdož tento stát olupují, delegují jako "ochránce ČR a světového míru", aby se napakovali nejen výstavbou radarové základny v Brdech, ale patrně tímto prstíkem získali rozhodující vliv v tomto státě...

Panama byla kdysi přítelem USA, ale ve chvíli, kdy vypršely smluvní závazky Panamy vůči USA a Panama již nebyla ochotna dále sloužit Velkému Bratru grátis, byla namístě vojenská invaze. Má být toto i scénář pro ČR? Je Alexandr Vondra dalším Mendozou?

167347

08.08.2008 08:03

Cheney je připraven střílet do Američanů, aby mohl začít válku s Íránem

Viem, čo Medellin spravil:

81.?.?.?

Prodával za hubičku kokain CIA v době, kdy té tajné službě vládnul železnou pěstí George Herbert Walker Bush...

Peníze byly pripírány v BCCI mmj Johnem Kerrym a takto realizovaný zisk byl spolu se ziskem z nezákonného prodeje zbraní Íránu použit nejen k obohacování realizátorů těchto oficiálními místy realizovaných ilegálních obchodů, ale zejména k vyzbrojování a financování hondurasských a nikaragujských Contras a vyzbrojování a financování teroristů dnešní Al-Kajdá, cvičených mmj. i MI6 ve Skotsku, jak ničit infrastrukturu "nepřítele" unesenými civilními dopravními prostředky.

Toto spravil Medellin...

Jeho někdejší nájemci a podporovatelé jej dnes popravou umlčují, aby nevyšlo na jevo, kdo jej vlastně podporoval. V civilizovaném světě totiž organizátor zločinů má větší zodpovědnost za zločin samý, než jím najatý zločinec...

V civilizovaném světě! V diktaturách, jako je Saudí, Egypt, Uzbekistán či USA to dnes neplatí...

167344

07.08.2008 23:52

Cheney je připraven střílet do Američanů, aby mohl začít válku s Íránem

RE: Potopení letadlové lodě v Arabském moři - to by bylo teprve něco.

81.?.?.?

Ono nepotřebují vlastně radar k invazi do Íránu!

Jen invazi do Íránu patrně nemohou odmávnout dříve, než budou mít oficiální příslib radaru v ČR!

V opačném případě by si totiž invazí do Íránu před formálním sjednáním smluv s ČR odstřelili jediný argument, jímž vlastně radar v ČR dokola zdůvodňují.

Dá se tedy říci, že "naše váhání" zachraňuje prdel Íránu a ostatně i celému blízkému východu, Izraeli, Turecku, Rakousku a potažmo i nám!

Bushův plán ataku na Írán, je plánem na rozpoutání minimálně lokálního nukleárního konfliktu, jehož důsledky budou i pro Evropu (tedy i ČR) mnohem fatálnější, než výbuch černobylského reaktoru v 84. roce pro Ostravsko...

Veškerý radioaktivní spad se bude totiž zachytávat najmě na úbočí Alp a v české kotlině - takto se pohybují vzdušné proudy z jihu takřka permanentně...

167321

06.08.2008 11:20

Notebook může být na hranici zabaven

RE: Řešení:

81.?.?.?

Ve Velké Británii už dnes existují zákony, podle kterých si můžete jít sednout až na 5 let za to, že jste neposkytnuli heslo k zašifrovanému obsahu osobního počítače! A to bez udání důvodu.

Pár lidí už za takové jednání v GB odsouzeno bylo.

Tohle není "skorototalita", to je diktatura nejhrubšího zrna...

167110

06.08.2008 10:56

Notebook může být na hranici zabaven

PŘESNĚ TENTO SCÉNÁŘ MÁM V HLAVĚ, KDYŽ ŘÍKÁM, ŽE NEJDE O BOJ S TERORISMEM,

81.?.?.?

ale o pouhou snahu americké byrokracie zjišťovat choulostivá data! Pro skutčného teroristu (pokud vůbec takoví, americe škodící existují a jsou tak nebezpeční, jak se snaží americká totalitní moc tvrdit) by nebyl problém si data opatřit jinou, mnohem bezpečnější a pohodlnější cestou, než přepravovat je v choulostivém HW, který se navíc může transferem poškodit!

Takový mechanismus rezidentství byl snad ještě realizován někdy na počátku 80. let, ale ne dnes, kdy mikrotečka informací je zlomkem informačního šumu při přenosu dat mezi kontinenty!

Proto nevěřím, že jednání celních orgánů USA je vedeno snahou USA ochránit proti terorismu - opět jde jen o peníze - o snahu získávat choulostivé informace o obchodech a pohybu financí, kompromitující materiály pro snazší manipulaci s politiky a finančníky a v neposlední řadě i o získávání finančních informací vedoucích přímo k nezákonnému přístupu ke kontům...

Je to prostě loupež za bílého dne posvěcená úřady! Takto se USA naprosto evidentně a demonsrativně hlásí k tzv. loupežnickým státům!

Howgh!

167112

06.08.2008 10:42

Cheney je připraven střílet do Američanů, aby mohl začít válku s Íránem

RE: Potopení letadlové lodě v Arabském moři - to by bylo teprve něco.

81.?.?.?

V Tonkinském zálivu amíci nepotřebovali reálnou událost - v napjaté atmosféře, kterou propaganda stupňovala (naprosto dokonale shodně jako dnes) stačilo úplně "sehrát" útok, který se nekonal prostou "zprávou"!

Zadržení 5 britských rozvědčíků z jara minulého roku měl být patrně onou událostí a sázelo se na nekompromisnost íránské revoluční mašinerie. Ahmádinežád však své soupeře dokonale převezl tím, že se zajatci nejen nakládal humánně a přátelsky, ale nechal je dopravit do vlasti běžným civilním letadlem, jež "spojenci" nemohli sestřelit bez toho, aby nesklidili světové odsouzení.

Stupňování obecné hysterie okolo íránského vojenského programu, kosmického programu a programu výroby jaderných paliv ale, myslím, plně postačuje jako účinný katalyzátor, při jehož působení pak postačí jediná falešná poplašná zpráva podobná té z Tonkinského zálivu...

167109

06.08.2008 02:19

Notebook může být na hranici zabaven

A jo... Docela kulantní způsob, jak snížit zadluženost USA.

81.?.?.?

Tož jim prohlídnem kapsy a jestli najdem užitečné informace, vybílíme jim konta...

Na to maj přece v USA právo, ne? Proč maj bejt bez práce chudý?

167056

28.07.2008 06:51

Případ Omara Khadra

RE: Mučen?

81.?.?.?

Máme v tom, my všichni systémem nepříliš poučení, trochu zmatek. Logicky vyplývá, jak tvrdíš, že takto proti sobě současná americká mašinerie průmyslově vyrábí teroristy a skutečně je to tak a probíhá to mnohem déle, než posledních 7 let!!!

Omylem nás ostatních je, že sy myslíme, že takto americká vláda vyrábí své nepřátele z vlastní hlouposti a nezáměrně. Takto jsou americkou loutkovládou totiž vyrábění teroristé již několik desetiletí a zcela záměrně!

Otázkou je, proč toto divadlo, proč právě nyní je třeba, aby veřejnost procitla a "seznala"...

Vypadá to opět, jako jedno z loutkohereckých představení...

Bajgar, Štětina, Mejstřík... Ti velmi dobře vědí, kde všude, až neočekávaně jsou vyráběni teroristé. Kde všude a na jakých neočekávaných místech této planety byste našli "střídačky" a "azylové lavice" dočasně odložených průmyslových produktů téhle výroby terorismu z válek v Kosovu, Srbsku, Afgánistánu, Makedonii... Či dokonce v Oklahoma City...

Filipíny, Gruzie, Čečna, Abcházie, ale dokonce i Polsko a ČR... Tahle mašinerie má prstíky takřka včude - u nás zamýšlí mít i pár hodně těžkých pěstí - I Brdy jsou srdcem Evropy...

166227

10.07.2008 04:15

2008 - Když zavelí roboti aneb kam se poděl český humor?

Školství, které produkuje 30% analfabetů,

Hugof 81.?.?.?

přitom s vyvsvědčením úspěšných absolventů středních škol musí být stejně nemocné, jako společnost, kterou tímto vychovává.

Nedokážu si představit, že by jednou české základní školy opouštělo 30% negramotných tak, jako americké střední školy!
Ale však ono to české školství brzy dožene, když tady budeme mít proti vnitřnímu gramotnému nepříteli americký radar, jak pohrozil všem jen trochu gramotným "nepřátelům státu" Mirda Topča Kontrolor...

165014

08.07.2008 07:30

Velká Matka

RE: Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze

81.?.?.?

Máto tam hezky zařízené. To zas ano! Burky budou kdy?

164795

08.07.2008 06:27

Velká Matka

RE: Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze

81.?.?.?

K oné původní benevolentní vyhlášce se vyjadřovali experti právě v tomto smyslu - pražský magistrát dal tedy zapravdu jim a desetiletí bez problémů se psy, správnost volby jenom potvrdilo...

164793

08.07.2008 03:10

Velká Matka

Je to docela mazec,

81.?.?.?

ale lze empiricky (v tomto případě statisticky) doložit, že mezi zákonnou normou a počtem konfliktů psů s člověkem existuje zřetelná úměra!

Například České Budějovice, Pardubice, Přerov či Prostějov byla donedávna celorepublikově vyhlášenými městy s tvrdými předpisy na venčení psů. Pes musel být prakticky na celém území zmíněných katastrů na vodítku a zabezpečen musel být náhubkem.

Toto opatření zřejmě přinášelo velmi pozitivní ovoce - v číslech - zmíněné katastry se staly celorepublikově vyhlášenými útoky psů na lidi i sebe navzájem.

Pražská vyhláška (ač jest Praha hustotou psích druhů několikanásobně větší, co do počtů na plochu území) byla od dob primátora Koukala jaksi (dle našich současných vládců) zbytečně benevolentní, vlastně nejbenevolentnější v České republice: Psa bylo povinností zabezpečit vodítkem a náhubkem jen v případě, že byl pes nezvladatelný, což (kupodivu) i mmj. měštští strážníci obvykle testovali letmým plašením psa (docela se mi, jako majiteli fenky Německého Boxera takový přístup zamlouval a kvitovala jej i má Boxerka - měla strážníky v oblibě, protože s nimi byla legrace) tleskáním či dupáním.

Benevolentní pražská vyhláška však zřejmě měla jednu pronikavou chybičku - za desetiletí její platnosti nebyl (alespoň mediálně) zaznamenán na území Prahy žádný kontroverzní případ, v němž by pes figuroval, jako fatální útočník.

Tedy Městská policie Praha zřejmě přicházela o podstatný díl financí, protože v takto benevolentním prostředí nejen, že nemusela nikoho (či málokoho) pokutovat, ale nemusela proti psům a zejména jejich majitelům zasahovat.

A to se nyní naši vládci a vládní diktátoři rozhodli změnit!

Je nanejvýše třeba důkladně stresovat pražské psy omezováním jejich svobody a týráním těchto člověku nejbližších zvířat na takovou mez, aby konečně i Praha ve statistice útoků psů na lidi a jiná zvířata dohnala v této podivuhodné soutěži pronikavý náskok výše zmíněných favorizovaných měst...

164775

17.06.2008 11:43

Štěkající Neff

A upřímně řečeno s mou zesnulou babičkou: "Kdo lže ten krade!"

Hugof 81.?.?.?

Je tedy otázkou, kdo z našich čelných "přesvědčovatelů" vlastně lže, když svými protichůdnými argumenty hájí naprosto stejnou údajnou "PRAVDU"...

Někdo z nich totiž z charakteru jejich argumentů lhát musí, když argument jedněch vyvrací argument druhých.

Pokud je jeden lhář v zájmu toho druhého, jakou hodnotu bude mít pravda hájená lhářem?

163370

17.06.2008 11:26

Štěkající Neff

RE: štěkající zvědavec

Hugof 81.?.?.?

Tak dlouho naši POLITRUCI v čele s Vondrou a jeho análním speleologem a patolízalem Topolánkem tvrdili, že RUSKO NENÍ DAREBÁCKÝ STÁT a součásti MDA instalované v ČR nejsou namířeny proti Rusku, až je tu najednou "obecný názor" jejich čelných ideologů, jakými se profilují Neff, Rejžek, Čápová a jim podobní, kteří se naopak snaží přesvědčit nepřesvědčených 70% české veřejnosti, že je tomu zcela naopak a Rusko zcela nepokrytě démonizují a jako darebácký stát jej označují!

Takže kde je pravda? Lže Vondra, Topolánek, Parkanová či Schwarzenberk, když tvrdí, že Rusko není darebáckým státem, nebo lžou jejich ideologové Neff, Rejžek či Čápová, že Rusko je darebácký stát?

Pokud dokáže tahleta kumpanie hájit stejné zájmy naprosto protichůdnými argumenty, pak asi nejde o pravdu, ale o něco zjevně za ní...

Pokud dokáže tahleta kumpanie hájit stejné zájmy tak naprosto zjevně protichůdnými argumenty, pak jak chtějí tito lidé veřejnost přesvědčovat, že jednají zcela upřímně a v zájmu oné přesvědčované veřejnosti?

163369

17.06.2008 10:58

Do řetězové hladovky se ve třetím týdnu zapojí herečka Lenka Vlasáková, sociolog Jan Keller a akademik Petr Pokorný

Čím déle onen "Řetěz" trvá, tím více smyslu v ní vidím - a trvá vlastně krátce!

Hugof 81.?.?.?

Z počátku mi pochopitelně termín "Řetězová hladovka" připadl poněkud (a velmi mírně tehdy míněno) anchronický. Ale čím déle trvá (a nutno podotknout, že právě ten prozatím krátký, ale už nyní výmluvný a reprezentativní, výčet jmen, která se k ní přidala ten pocit posiluje), tím více mi připadne smysluplná!

Teprve nyní začínám mít chuť se k ní také přidat, ač jsem si zprvu říkal, že je přeci stupidní "hladovět jaksi naoko a demonstrativně", když páně Tamášova a Bednářova skutečná a poctivá takřka oběť vyvolávala spíše jen úšklebky a výsměch politických a národních zrádců tohoto státu.

Jenže teprve nyní je tu velmi zajímavý efekt oné demonstrativnosti! Jestliže se nás nesouhlasných se zradou české identity a suverenity přidá k této "řetězové demonstraci" více, pak se může nakonec stát, že bude třeba "hladovějícím" rozšířit "hladovkářské prostory", aby neblokolvali komunikaci před inkriminovaným krámkem v Bělehradské!

A to už by mohlo za tu legraci stát! [mrknutí jedním okem]

163368

17.06.2008 10:00

Štěkající Neff

RE: Upalme Neff (ovy) knihy

81.?.?.?

Budeme se tedy chovat, jako jednotky SA, Hitlerjugend či SS, při pálení Kapitálu vedle děl Bertolda Brechta či Johanna Wolfganga Goetha? Nebo sionističtí fundamentalisté v Izraeli (a mimo něj) při pálení Nového zákona?

Mnohem rozumnější, etičtější a ostatně i účinnější, je hledat důvody toho, proč se někteří lidé občas dokáží chovat jako hyeny a mít z toho ještě pocit zadostiučinění a spravedlnosti...

Většina těch nejnižších zvěrstev v historii lidstva bylo pácháno v "DOBRÉ VÍŘE"!

Ostatně ta různě a mnohokráte opakovaná pálení knih nevyjímaje... [oči v sloup]

163362

17.06.2008 09:39

Štěkající Neff

RE: Argumentující Neff

81.?.?.?

To je zapůjčeno (myslím onen "výrok" ve verbální části příspěvku) nebo je původní? [mrknutí jedním okem]

163363

17.06.2008 08:23

Štěkající Neff

Největší ironií Neffových "štěkaných" omylů je skutečnost

81.?.?.?

(pochopitelně o nic méně ironická), že za financováním Greenpeace (podobně ale jako např. za financováním Hnutí Duha, či organizace Člověk v tísni) stojí opět mmj. "Sorosovy peníze" ze zdrojů Open Society Fund, National Endowment for Democracy, Rockfellerovy a Rotchildovy peníze, filtrované skrz společnosti, jako German Marshall Fund, dále pak skrz další subjekty, jako VIA apod.!

Nevěřím, že tyto skutečnosti nejsou páně Neffovi známy!

Pak lze spatřovat na těchto penězích jen stěží mnoho "ruského", pokud ovšem současně nechápeme tyto peníze, jako součást jiných aktivit zmiňovaných společností a subjektů, jakými jsou jimi financované (ano zde již ruské) OGF (Sjednocená občanská fronta), NBP (Národněbolševická strana), RNDSM (Ruský národnědemokratický svaz), Trudovaja Rossija (Pracující Rusko), AKM (Avantgarda rudé mládeže), Oborona (ruské mládežnické hnutí Obrana) a někteří členové Jabloka (politická strana Grigorije Javlinského Jablko) či KPRF (Komunistická strana RF), jež jsou financovány z peněz Sorosových, Rotchildových či Rockfellerových nadací jaksi paralelně, jakožto součást Kasparovova "Jiného Ruska" patrně jen proto, aby páně Ondřej Neff (jemuž všechny tyto skutečnosti musí být velmi dobře známy, byv součástí celého tohoto divadla coby aktér v angažmá za peníze z takřka stejných zdrojů) měl argumentaci pro své ideologické vývody, jimiž by mohl z šokovaných 70% obyvatel České republiky s vítězným úsměvem na rtech demonstrativně učinit naprosté blbce!

Kdysi se ostatně v BL objevila noticka, která odkazivem na mmj. i "prorežimní zdroje" předešlé pečlivě mapuje...

S Bohom ostávajte...

163353

Hned, jak dobudují koncentrák v Brdech... Ono půjde zřejmě o hodně simultánní postup...

163047

13.05.2008 23:01

Kdo nám zprivatizoval veřejnoprávní ČT?

RE: Kučery

Hugof 81.?.?.?

Adolf Hitler miloval ptáčky a svého Německého Ovčáka. Máte recht!

161009

13.05.2008 01:25

Kóta 718 – byli jsme tam

Obávám se, že domov důchodců na Hagiboru by byl proti íránským raketám nepoužitelný též...

Hugof 81.?.?.?

... bez ohledu na to, který z členů Trilateral Commisiion, Council on Foreign Affairs či pravidelný účastník konference Bilderberg by si mohl dovolit si v něm zakoupit na pár let lůžko... [velký smích]

160956

12.05.2008 18:31

Kóta 718 – byli jsme tam

Rád bych všechny diskutující zde upozornil na fakt,

81.?.?.?

že "Akce kóta 718" není sólo akcí hnutí "Ne základnám", ale iniciativou Greenpeace! ;o)

Přičemž bych opět rád upozornil, že i oněch pár (možná) stovek, či tisíců komunistů, kteří přidali (a přidávají) hlasy proti mocenské přítomnosti USA v ČR jsou také občané České republiky! Stejně, jako připojená údajná krajní pravice, členové ČSSD, ODS, KDU-ČSL a mnozí jiní, kteří se stavbou americké vojenské základny v ČR nesouhlasí! A nesouhlasí bez ohledu nato, jestli existuje iniciativa "Ne základnám", nebo ne. Ne základnám pouze shromažďují jejich podpisy na papíru, který dle některých konspiračních teorií nakupují různé tajné spolky a podivné tajné služby... Tak nějak je mi čertastarého po tom, kdo papír, na kerém jsem přidal podpis proti Radaru nakoupil a za čí peníze! I přesto, že jsem bezpartijní ateista! A takovejch je proti USRadaru taky dost - i bez peněz libovolné tajné služby...

160928

10.04.2008 04:39

Ještě jednou Svobodní zednáři

Nejsem si jist,

Hugof 81.?.?.?

ale vypadá to skoro, jakoby příslušnost k libovolnému zednářskému řádu měla být vstupenkou k přežití... Z rosenkruciánského hlediska... Četl už zde někdo základní pravidla Georgians Stones? Je to divné, ale jakési pravidlo pro přeživší patrně existuje...

158741

05.04.2008 09:36

Vzpoura generálů

A nebyla právě primárním cílem té akce ztráta té nálože?

Hugof 81.?.?.?

Američtí experti vyhodnotili účinost špinavé radioaktivní bomby, jako mizivá v porovnání se stejnou konvenční náloží. (Ostatně si všimněte, že nakolik byla nebezpečnost útoku "špinavou radioaktivní bombou" zmiňovaná Bushovou mafií ještě krátce po roce 2003, strašení takovouhle stupidností ustala v době, kdy už USA byly v Iráku a na Chaneyho stole ležela expertiza Pentagonu o tom, že "špinavá bomba" je prakticky nesmysl.) Bush-Chaneyho gang nemůže potřebovat prskavku, ač by byl C4-kou napěchován kamión! Na malou účinnost takového efektu už poukázal FBI zorganizovaný "útok na WTC" v roce 1993. Dokonce i trochu lépe připravená akce CIA v Oklahoma city byla jen trochu horším krminálním činem - nic, co by se dalo hodnotit, jako národní tragedie. Tandem Bush-Chaney dnes potřebuje mnohem efektnější ohňostroj! Bush-Chaney potřebuje jaderný výbuch uprostřed uprostřed NYC nebo Washingtonu! Bush-Chaney potřebovali na takovou akci ulejt jadernou nálož. Docela mi to zapadá do stavebnice.

158269

05.04.2008 09:29

Vzpoura generálů

RE: A nebyla právě primárním cílem té akce ztráta té nálože?

Hugof 81.?.?.?

Kdo si za rok ještě v USA vzpomene, že se někde "omylem ztratila jaderná puma"?

Kdo si na konci léta roku 2001 vzpomněl, že se na počátku tohotéž léta Boeing-Lockheed Martin chlubil na stránkách mainstreamového tisku, že provedl několikanásobně úspěšný praktický test dálkového ovládání svých letounů? Zařízení, které bylo ohlášeno, jako ochrana proti únosům letadel, během letu přerušilo manuální i automatické ovládání testovaných letounů z paluby a zcela striktně řízeno z pozemského terminálu provedlo několikanásobný úspěšný vzlet, manévrování za letu i přistání letounů...

Kdo by si na tuto zprávičku vzpomněl, nebýt vyjádření pilotů a letových expertů hodnotících závěrečné manévry obou letadel narazivších do WTC v roce 2001, jako kriticky riskantní s poukazem, že přetížení 6-7 G, které podle všech výpočtů působilo v době tohoto složitého závěrečného manévru na palubě letadla, nemohl nikdo z cestujících ani posádky letadla přežít bez ztráty vědomí... Zřejmě tak letoun řídil důmyslný robot s přístupem ke GSM souřadnicím Pentagonu (civilní GSM přístroje mají nesrovnatelně horší parametry určování polohy), který si hadži-teroristi propašovali na palubu letounu spolu s perořízky, nebo šlo o koordinovanou profesionální akci ze Země - tedy, jak se mnozí domnívají, přímo z budovy č.7, kde byly laboratoře a prostory CIA a kryt starosty NYC...

158272

03.04.2008 23:45

7.-11.4.2008 Parlament nás neobejde, obejdeme parlament

RE: Tech 70 % je nesmysl

Hugof 81.?.?.?

Ano! Drtivá většina někejších prominentů KSČ je pro základnu USA v ČR! Takoví, jako Topolánek, Pojar a jim podobní veksláci...

158123

03.04.2008 21:03

7.-11.4.2008 Parlament nás neobejde, obejdeme parlament

Tento článek je bezpředmětný!

Hugof 81.?.?.?

Topolánek smlouvu o americké vojenské základně v ČR podepsal! Ode dneška je ČR okupační zónou USA...

158103

03.04.2008 17:59

Křižák s husitským chorálem

Ano! Pokud Landa bez uzardění dokáže zpívat "Kdož sú Boží bojovníci",

Hugof 81.?.?.?

pak Kryla bychom měli ještě zažít v podání Pavla Bartoně a Pavla Lišky! Možná by, po tomto extempore, ani letmých pár slok písně Vlasty Třešňáka z úst Jiřiny Švorcové neurazilo...

158063

25.03.2008 09:00

Havlova pravda začíná v mučírnách CIA

RE: Dotaz

Hugof 81.?.?.?

Za společným zájmem "zničit Islám" pak vystrkuje růžky skutečný cíl - získat úplnou kontrolu nad zbytkem fosilnách paliv na Planetě...

157159

25.03.2008 08:26

Havlova pravda začíná v mučírnách CIA

RE: Dotaz

Hugof 81.?.?.?

Zmatek může být způsoben jen neznalostí základních souvislostí! Da Kučera mi poskytnul velmi ucelený obraz o těchto souvislostech...

157154

22.03.2008 12:52

Umírající pes jako výstavní exponát

RE: Copak Habacuc

Hugof 81.?.?.?

V tomto s vámi musím souhlasit! Jestli je zmíněný "umělec" svině, pak přítomní návštěvníci se projevili jako veskrze opovrženíhodné stádo blbů...

157022

21.03.2008 04:36

Čína připravuje Peking na olympiadu

RE: Neustále je zde ve všech pádech skloňován dalajláma.

Hugof 81.?.?.?

Mandát k tomu má od čínské vlády... ;o) Ovšem možná je zajímavý právě ten detajl, že nepokoje v Tibetu jsou organizovány (což je mnohokráte i z mnoha nezávislých zdrojů ověřený fakt), z čehož je čínskou vládou obviňován Dalaj Láma, který se proti tomuto obvinění ohrazuje, neboť on sám se ve svých oficiálních prohlášeních snažil celou vyhrocenou situaci uklidnit výzvami k "nenásilí"...

Jestli z toho všeho není jasné, že jde o organizaci někým třetím, pak je opravdu Svět slepý a hlavně hloupý...

156923

18.03.2008 20:21

Pozorování umírajícího dolaru

RE: Kecy

Hugof 81.?.?.?

Má polemika měla vlastně jediný účel - zpochybnit dobré úmysly těch, kteří si uzurpovali mocí právo na "jedinou správnou pravdu"... ;o) Takto se naposledy chovaly komunistické policie a fašistické restrikční složky. Demokracie je naopak právo na nepravdivou pravdu - pravdivou pravdu vnucuje obvykle diktatura.

Jestliže dnes někdo z pozice někdejšího odpůrce totality obhajuje ty, kdož hlásají onu jedinou pravou pravdu, zpronevěřuje se přímo vlastním ideálům. Nejde mu o žádnou pravdu - jde mu jen o kolaboraci s mocí, a takto se nikdy žádná pravda nezrodila! Takto se vždy rodily pouze velké lži.

156753

17.03.2008 21:31

Mé postřehy z demonstrace proti radaru

RE: histerky

Hugof 81.?.?.?

Jste hlupák pane, jestliže vojenskou základnu srovnáváte s diplomatickou půdou... Patrně jste nedosáhl ani základního vzdělání. Patrně máte mentalitu 5letého dítěte. Tomu by dospělý člověk odpustil takovou míru idiocie...

156709

17.03.2008 21:08

Mé postřehy z demonstrace proti radaru

RE: demonstrace...

Hugof 81.?.?.?

Je smutné, že s vámi musím souhlasit... Obávám se, že právě na tomto charakteru nálad je založena ona neotřesitelná síla budoucí okupace ČR. Ale každopádně s vámi souhlasím! I já mám problém se ztotožnit s politickým směrováním toho, co představuje Tamáš... Není mi z toho až tak dobře. Ale napadla mě dnes jiná věc!!!!!!!!!!!!!

Pojďme atakovat českou vládu v jednoduché věci! Proradarová politika Vlády ČR má jednoznačnou platformu! Jestliže je česká vláda platformou svých obyvatel, pak by měla zřídit (podobně, jako zřídila proradarovou platformu) vládní institut odpůrců americké vojenské základny v ČR!!! Pakliže by česká vláda nebyla na základě striktně demokratických mechanismů takovou platformu zřídit, vydala by naprosto jasný a nepopiratelný signál: "Tato vláda není vládou svých občanů (tedy voličů), ale mocenskou strukturou kohosi, kdo přímo působí proti vůli občanů ČR!"

Nejen zamyslet! Začínám mít pocit, že bych měl takovouto iniciativu brzy (velmi brzy) vytvořit.

156710

17.03.2008 21:04

Pozorování umírajícího dolaru

RE: Kecy

Hugof 81.?.?.?

Spoléhat se na indikátor pravdivosti ve smyslu, že "něco je nebo není" v situaci, kdy je více než diskutabilní, zda "něco je nebo není", je spíše naivitou! Neexistuje nikdy sdostatek objektivní důkaz toho, že "něco je nebo není"... Ten, kdo se ohání takovouto argumentací je buďto sám naiva, hlupák, napálený jedinec nebo manipulátor... ;o)

156706

17.03.2008 20:58

Bonbónek

RE: Co se divíte?

Hugof 81.?.?.?

Připadne mi, že jste obdivuhodná mentalita!

Docela rád bych si vaše vývody probral přímou konfrontací! Je to možné?

Prostě to berte tak, že vás zvu na víno, pivo, kávu, čaj, či něco podobně atraktivního...

Docela bych si s vámi rád chvilku povídal... Alespoň chvilku...

Jen připomínám, že jsem skutečně jen diletant! Bez vzdělání - prakticky jakéhokoliv, natož relevantního.

156707

17.03.2008 20:51

Čína připravuje Peking na olympiadu

RE: Co ti psi, ale ti umučení, zabití lidé či vězni prodaní na transplantaci v Číně...

Hugof 81.?.?.?

Na anti-anti si patrně brzy pochutná nějaký hodně zhovadilý kanibal z Německa... Anti-anti si to svým příspěvkem prakticky velmi přeje! Přejme mu to!

156708

17.03.2008 15:08

Mé postřehy z demonstrace proti radaru

RE: histerky

Hugof 81.?.?.?

Přítomnost cizí armády v suverénní zemi a zabrání jejího území pro svou techniku a zázemí je okupace! Ať už byl tento krok veden se souhlasem části politické reprezentace takového státu či nikoliv! V demokratické zemi je sice takováto okupace omluvitelná v případě, že existuje široká vůle (pro méně inteligentní jedince - minimálně většinová) mezi obyvateli takto okupovaného státu, ale tímto se okupace nestává "neokupací", ani tzv. "bratrskou pomocí"! Na "bratrskou pomoc" bychom venkoncem měli býti alergičtí... Kromě snad idelogických napálenců, zkorumpovaných vládců a zrádců své vlasti.

156685

17.03.2008 12:41

Pozorování umírajícího dolaru

RE: Nic se neděje náhodou...

Hugof 81.?.?.?

Pravda je relativistická kategorie! Pravd je hned několik a každá je neotřesitelně správná! Jedinou skutečně objektivní pravdou je pouze fakt, že pravda objektivně neexistuje! Jedinou zhoubou jakékoliv pravdy je její globální vítězství!!!

Pravda, jež se stane jediným "pravým dogmatem" je předem odsouzena k degeneraci ať z evolučního, či dialektického hlediska...

Jedinou pravdivou a neotřesitelnou lží je tedy právě "ta pravá a nejsprávnější pravda"...

156684

17.03.2008 12:17

Pozorování umírajícího dolaru

RE: Admirál William Fallon

Hugof 81.?.?.?

Myslím, že tohle je méně o Fallonově "cti" (jakou má voják čest?) a ještě méně o jeho "dobrých úmyslech" (voják vlastně ani nemůže mít z titulu svých povinností dobré úmysly!)! Je to zejména o tom, jak mnoho se rozchází názory na americkou hegemonii ve vládě a americké generalitě! První signály zazněly dokonce už v roce 2006 v rámci memoranda cca poloviny generality Pentagonu prezidentu USA, v němž jej varovali, že v případě útoku na Írán, budou bezodkladně rezignovat! Můžeme si myslet, že měli "dobré úmysly", "střízlivý pohled na Bushovu strategii" nebo jen chápou, jakému riziku by se v současné situaci vystavovala americká armáda a USA samotné...

156683

17.03.2008 00:02

Bonbónek

RE: Paní Jarmila má svým způsobem velkou sociologickou pravdu již z titulu učení Františka Koukolíka!

Hugof 81.?.?.?

1) Tuto skutečnost naznačuje medicínský a sociologický expert František Koukolík.

2) Rowdies nejsou postiženi "stupiditou", pouze agresivitou vyplývající z jejich strachu - tedy podobně, jako nacisti - jsou jen intelektuálně nedisponovaní a svůj existenční strach nejsou schopni kompenzovat jinak, než nadměrným projevem agrese. Součástí takové zjednodušené povahy je trochu paradoxně komplikovaně také přesvědčení vlastní nadřazenosti a příchylnost k autoritám - toto vše přináší intelektuální indisponovanost.

3) Stupidita začíná být alarmující skutečností v situaci, kdy stupiditou postižení jedinci jsou při své nadprůměrné inteligenci ochotni podřizovat se mnohem méně inteligentnějším jedincům, neodhalujíc u nich nedostatky v logickém úsudku. Tím se zejména zabývá profesor František Koukolík... Stupidita je v tomto pojetí excesem vysoké inteligence! Intelektuální nedostatečnost není tedy stupiditou - je pouhou intelektuální nedostatečností.

156648

16.03.2008 23:43

Čína připravuje Peking na olympiadu

RE: Nevím, jestli ještě někdo další zaznamenal podivnou rakci Dalajlámy,

Hugof 81.?.?.?

Nevím, jestli je vaše polemika ironií, ale "colour revolution" by to "jaksi" vysvětlovat mohla... Tedy Soros atakuje potenciální trh?

156645

16.03.2008 23:38

Bonbónek

RE: Paní Jarmila má svým způsobem velkou sociologickou pravdu již z titulu učení Františka Koukolíka!

Hugof 81.?.?.?

Ano! Toto je přesně specifikum, jež mne v souvislosti s definicí stupidity Františka Koukolíka zaujalo!

156649

16.03.2008 23:22

Pozorování umírajícího dolaru

RE: Umírání Ameriky

Hugof 81.?.?.?

Možná ani nejde o "umírání Ameriky" - jen o umírání Američanů v zájmu jiných Američanů... Nejspíše to čeká nás všechny...

156647

16.03.2008 22:15

Čína připravuje Peking na olympiadu

Nevím, jestli ještě někdo další zaznamenal podivnou rakci Dalajlámy,

Hugof 81.?.?.?

ale sám tibetský Dalajláma sdělovacím prostředkům oznámil, že politická krize v Tibetu nesmí mít vliv na pořádání olympijských her v Číně. On sám navíc vyjádřil plnou podporu konání olympiády v Pekingu... Docela zvláštní zpráva...

156642

16.03.2008 15:04

Bonbónek

Paní Jarmila má svým způsobem velkou sociologickou pravdu již z titulu učení Františka Koukolíka!

Hugof 81.?.?.?

František Koukolík tvrdí (a zase z vlastní zkušenosti tento názor kvituji), že stupidita není doménou jedinců s nižší inteligencí, ale naopak s oblibou postihuje intelekt s IQ okolo 140 bodů a výše! Velmi to vypovídá právě o úspěších populistických demagogií Hitlerových, Stalinových či Bushových! Ačkoliv právě ti, kdo se pasovali v dějinách, jako hybatelé politického vývoje, zpravidla nedosahovali ani průměru běžné lidské inteligence (George Walker Bush konkrétně 91 bodů), jejich věrní následovníci naopak disponovali intelektem vysoce nadprůměrným! ;o)

156625

16.03.2008 13:53

Pozorování umírajícího dolaru

RE: Admirál William Fallon

Hugof 81.?.?.?

Děkuji za "potvrzenou"... Jsem poněkud "mimmo realitu" - jen několik desítek tisíc kilometrů...

156623

16.03.2008 01:31

Pozorování umírajícího dolaru

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Hugof 81.?.?.?

Rád jsem zneužil vaši "nahrávku"! [mrknutí jedním okem]

156610

15.03.2008 23:55

Pozorování umírajícího dolaru

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Hugof 81.?.?.?

Mylím, že šlo o zdržení zcela účelové! Všimněte si jak prudce klesá Dolar od poloviny minulého měsíce a závratně stoupá cena Ropy a Zlata! Rusko, Čína, Japonsko, Korea ba i Evropa si nepřály přímou konkurenci PetroDolarovým trhům dříve, než to bude nezbytně nutné - nemyslím, že šlo o zkluz z neschopnosti. Na Wikipedii (nepovažuji osobně Wikipedii, jako relevantní zdroj informací - podobně, jako veselý polointeligent Koubek - např. zejména z důvodu, že jeho souvěrci Wikipedi příliš často cenzurují) zdržení zdůvodňovali průtahy z důvodů prezidentských voleb a protahovaným jednáním mezi íránským ministerstvem průmyslu a OPEC apod...

156608

15.03.2008 12:10

Pozorování umírajícího dolaru

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Hugof 81.?.?.?

NATO je rozloženo spíše díky iniciativě ČR, Polska, ale i Rumunska či Bulharska, umožnit na svém území výstavby autonomních základen USA. Jakkoliv jsou však konkrétně plánované základny v ČR a Polsku mediálně falešně vydávány za součást obrany NATO, jde o striktní bilaterální dohody mezi ČR a USA a Polskem a USA bez přispění či alespoň supervize NATO.

To, co dnes NATO rozkládá je právě opakovaná iniciativa USA, jež si z jednotlivých států NATO tvoří seprátně spolupachatele svých hegemonních válečných zločinů. Kupř. z Německa či Španělska při bombardování Srbska roku 1999 (tehdy např. i přes protest Velké Británie!), celé široké koalice vojsk, mezi nimiž ale nechyběli i nečlenové NATO (jako Rusko, Čína, Japonsko, ba Kazachstán či Ázerbájdžán) při útoku na Afgánistán v roce 2001, a nakonec pak Blairovy Velké Británie v roce 2003 při nezákonné anexi Iráku.

NATO, jak stále opakuji (a i v tomto aktuálním vydání Zvědavce připomínám jinde) má z titulu svých stanov zakázáno vést jakoukoliv, byť "preventivně obrannou" (jak zavedl onen zhovadilý termín náš bývalý president zmařitel Havel - "humanitární" ) útočnou válku!

USA tedy již z dlouhodobé perspektivy tuto "nedokonalost NATO" (jak ji mnohokráte ve svých "vojenských analýzách" specifikují Ronald D. Asmus a Bruce Jackson) obcházejí pravidelným organizováním "vojenských koalic ochotných spojenců", jež pak zcela mimo velení a organizaci NATO samotné stanovy NATO obcházejí a nutí tedy jednotlivé státy NATO, aby samotná pravidla NATO separátně porušovaly účastí v útočných - z drtivé většiny mezinárodně protiprávních - válečných konfliktech.

Tedy destruktivním činitelem NATO není jeho neochota vést v rámci jednotného velení NATO útočnou válku, ale nedisciplinovanost jednotlivých členů NATO, kteří podléhají mocenskému tlaku "jediného(!!!)" velmocenského člena NATO a podílejí se s ním separátně na jeho hegemonistické válečné politice...

156590

15.03.2008 11:15

Pozorování umírajícího dolaru

RE: Jen velmi okrajově ohledně ropné burzy v Íránu připomenu,

Hugof 81.?.?.?

Zajímavý je ještě onen, výše Janem X uvedený, link "http://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%8Dr%C3%A1nsk%C3%A1_ropn%C3%A1_burza"! Wikipedie sice nebývá neotřesitelně přesným zdrojem informací, ale dle tohoto zdroje mám výše zřejmě několik malých chronologických nepřesností. Wikipedie ale například datum "Březen 2006" udává jako "náhradní termín", ale přitom neudává předešlý plánovaný termín otevření komoditní burzy. Pamatuji si sice právě datum "Květen 2005", v odkazu neuvedené, ale nebráním se možnosti, že si ne vše perfektně pamatuji já sám "zhlavy"... ;o)

156589

15.03.2008 11:08

Pozorování umírajícího dolaru

Jen velmi okrajově ohledně ropné burzy v Íránu připomenu,

Hugof 81.?.?.?

že původní termín jejího zřízení na jaře roku 2005 byl oficiálně ohlašován již na jaře roku 2001! Wall Street Journal tuto skutečnost zmiňoval jako vážnou hrozbu tehdy, podobně jako dnes, strmě klesajícího Dolaru mezi důvody, proč varuje (tedy tehdy v létě 2001) před poklesem životní úrovně američanů na stav poloviny 70. let, poklesem Dolaru a zejména stagnující hospodářský růst, který skutečně mezi lety 2000 a 2001 poklesl až pod úroveň 0,5% HDP...

Přední ekonomové právě hrozbu plánovaného otevření ropné burzy v Íránu a striktní přechod Saddámova Iráku na obchodování vlastní ropy výhradně v evropských měnách v rámci úlev embarga programu Ropa za potraviny, udávají jako hlavní důvody (vedle oficiálního vstupu Eura na měnový trh a vzniku Měnové unie) napadení Afgánistánu a Iráku, pro něž americká vláda nutně potřebovala mediálně ospravedlnitelný důvod, jímž Září 2001 (ať už bylo iniciováno přímo vládou USA, nebo bylo skutečně organizováno jinými fundamentalisty) nakonec s povděkem nová americká administrativa využila.

Válečné tažení neokonzervativní vlády USA a patrně i obavy obchodních partnerů Íránu (tedy Ruska, Číny, Japonska či Evropské Unie) z dalšího rapidního znehodnocování Dolaru pak zřejmě vedla i Íránskou vládu k tomu, aby mnohem dříve plánované otevření Euro-Asijské ropné burzy pozdrželo na dobu, kdy bude pokles Dolaru již perspektivně nezadržitelný.

Ergo předpokládám, že ono konečné skutečné otevření íránské ropné burzy na ostrově Kish je oficiální smrtelnou ranou Dolaru, posvěcenou Ruskem, Čínou a patrně i Japonskem a Evropou...

156587

15.03.2008 10:40

Pozorování umírajícího dolaru

17. února 2008 byla otevřena nová komoditní burza v Íránu,

Hugof 81.?.?.?

Hlavní měnou, v níž by se na burze mělo obchodovat je íránský riál a jiné světové měny, vážně se uvažuje také o ruském rublu jako hlavní měně. Určitě by se ale nemělo obchodovat v americkém dolaru.

Zajímavý je docela ten detail o "hlavní měně"! Chápu to docela tak, že Írán po dlouhých letech váhání (patrně politického přešlapování pod vlivem potenciálních partnerů - především Číny, Ruska a Japonska, které jsou na hodnotě Dolaru relativně závislé a původně plánovaný termín - tedy Květen 2005 - by srazil Dolar na kolena již tehdy) přistoupil k jakémusi kompromisu: Nebude tedy obchodovat ropu implicitně v původně proklamovaném Euru, jako hlavní měně, ale v íránském Riálu.

Je tedy pravděpodobné, že takto budou zejména protěžovány měny, které budou mít dost vysokou hodnotu, aby je směna za Riál neznehodnocovala: Euro, Jen, Juan a perspektivně protěžovaný Rubl. Nekompromisní vyřazení Dolaru ze hry tedy krom jiného dává porozumět jeho pádu, tak strmému právě od poloviny února. Stejně tak lze patrně odvodit stoupající cenu ropy, téměž o celý Dolar na barel denně v posledních 20 dnech.

156582

14.03.2008 11:18

Pozorování umírajícího dolaru

Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!

Hugof 81.?.?.?

Ato během pouhých dvou týdnů od poklesu pod 17 Korun českých! Ten pád je závratně rychlý a neokoni mají prakticky nyní pouze jedinou schůdnou možnost, jak to zastavit! Rozpoutat vřavu jaderným bombardováním Íránu... Možná s tím začnou ještě pře Radarem v Brdech, i když právě ten měl být patrně jednou z nejdůležitějších soušástí této strategie!

156524

14.03.2008 10:48

Pozorování umírajícího dolaru

Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!

Hugof 81.?.?.?

Stále totiž živím podezření, že Radar má spíše držet v šachu Evropu před "neuváženou reakcí" na americký útok na Írán popř. Rusko! Sehraná "likvidace jaderné(ých) nálože(í)" ve stratosféře nad Evropou s "neplánovanou iniciací" by pak byl dobrý způsob, jak Evropu "bez ztrát na životech" vyřadit ze hry úplně... ;o)

156525

12.03.2008 12:28

Mučení lidí ve jménu svobody a demokracie

Knstatoval bych s Václavem Klausem po české premiéře Farenheit 911:

81.?.?.?

Nedočetl jsem se nic nového, co bych již dříve nevěděl! Václav Klaus tedy alespoň ví a souhlasí - mediálně doložitelně a prokazatelně! Já prostě s touhle špínou, za kterou by se styděl i Adolf Hitler, nesouhlasím... Ačkoliv vím! Připadne mi jako dokonalá ironie, když lidmi, kteří jsou strůjci současných zvěrstev a kriminálních činů, jsou lidé nesouhlasící označováni za fašisty! Fašismus prostě dnes sídlí v Bílém domě, v Downing street, Strakově akademii a na Hradě!

156354

05.03.2008 20:40

Francouzská držitelka Oskara: Útoky 11. září byly vykonstruovány

RE: Přesně tak Jerry,

Hugof 81.?.?.?

Kdybys tušil, co je to kosmické záření a jaký vliv má na něj magnetosféra a kdybys tušil, co obnáší cesta za hranici magnetosféry Země, patrně bys nevykládal takový kraviny s takovou jistotou! ;o)

155793

28.02.2008 03:28

Sionisté v Čechách jsou rozpáleni doběla. Vztekem

1.200.000 tun munice, z nichž minimálně 50% vybuchuje už druhý rok pod nohama dětí,

Hugof 81.?.?.?

nasypala Izraelská armáda ve výpadu, který odsoudila RB OSN, jako nezákonný... Asi tam žijí jen andělé! Smrtelníci by byli postaveni před Haagský tribunál... Mnozí pak za dob norimberských by propadlo hrdlem... Jen ty děti následkem výbuchů 600.000 roztroušených granátů umírají dále a ti, kdo je jim naházeli pod nohy, hovoří o nespravedlnosti těch, které takto už 2. rokem zabíjejí, aniž by hnuli prstem.

155303

28.02.2008 02:56

Zpověď dozorce z vězeňského tábora X

RE: hnus velebnosti!

Hugof 81.?.?.?

Jste si jistej, že víte, o čem hovoříte??? [překvapení]

155299

27.02.2008 16:34

Zpověď dozorce z vězeňského tábora X

RE: Kecy

Hugof 81.?.?.?

V reálné válce "by USA" to spíše vypadá jako ve "Valley of the Wolves: Iraq" - nemám problém si představit zběř žoldáků Black Water či Kroll, jak to bez skrupulí nasypou z AK-74 (který maj nějak v tom Iráku radši, než M16 standardní výbavy pravidelný americký armády) do naivního amerického vojáka, příliš se podivujícího nedodržování základních konvencí a lidských hodnot... Kurtlar Vadisi je v tomhle hodně výmluvnej - bez ohledu na to, že Rambem je v něm Turek...

155260

27.02.2008 16:32

Zpověď dozorce z vězeňského tábora X

RE: hnus velebnosti!

Hugof 81.?.?.?

Chlapče, ty bys potřeboval kobku 2x1,5 metru jak koza drbání! Stačil by tejden! Podříz bys vlastní matku, posero nafoukanej...

155258

27.02.2008 16:25

Nastane nové kolo balkanizace?

Bojím se hlavně, že s USA přežít nelze (alespoň pro nás a patrně většinu Evropy)

Hugof 81.?.?.?

Jestliže máme být nárazníkovým pásmem proti Rusku a Číně v plánovaném konečném řešení USA, eventuálně obrannou zónou této války, která je evidentně již načasovaná, pak nemůžeme přežít! Jako část obrany tohoto útoku budeme obětováni minimálně odvetným (třebas posledním) úderem napadeného (tedy Ruska a Číny). Svým způsobem právě fakt, že bude Rusko nuceno část odvetného úderu směrovat zde - tedy ne na USA, je pravděpodobně jedním z argumentů, který má hovořit pro umístění těch základen zde - minimálně odvedou část útočného (resp. odvetného) sledu.

S USA není pro nás přežití! Přežití pak (možná) čeká pouze a maximálně českou elitu, která s tou americkou tento ďábelský plán realizuje - pro 10 milionů Čechů v něm nemůže být dost místa...

155263

27.02.2008 09:28

Nastane nové kolo balkanizace?

RE: Já vidím jiný důvod !

Hugof 81.?.?.?

Nejsem si jist, zda je lepší být obětním beránkem Pax Americana, či přežít s přeživším Ruskem... Prostě si fakt nejsem jist!

155235

27.02.2008 09:02

Nastane nové kolo balkanizace?

RE: 49 procent a stale klesajici je vetsina?

Hugof 81.?.?.?

Proto chce klika kolem GWB ruský plyn! A my máme bejt obětní beránek onoho "chtění"!!! Jen pro upřesnění imbecilům, co si myslej, že se maj cítít ohrožený islámem! Nenažraná americká klika je ohrožuje - my máme bejt jen štít! Evropa tak má přijít nejen o pravidelné dodávky plynu z Ruska, ale má být obětována pro monopol USA nad zásobami ruského plynu. Topolánek by si možná zasloužil kulku bez šance roušky na očích...

155234

15.02.2008 04:20

Blíží se po 16 letech vítězství „bratrstva“?

Článek je velmi výstižný a jen ilustruje důkazivem mé dlouhodobé podezření...

Hugof 81.?.?.?

Navíc ilustruje onu otázku "výběru" mezi presidentskými kandidáty, jako volbu hodně špatného a ještě mnohem horšího z nichž Švejnar se mi zdá již delší čas právě tím druhým!

Jestliže Václav Klaus je dlouhodobě tím, kdo je ovládán současnými elitami USA, pak Jan Švejnar se jeví býti přímo nasazeným řídícím důstojníkem "centra". Hovoří o tom nejen jeho angažmá v obou "světových ekonomických autoritách" WB a IMF, ale jeho přímé napojení na Council on Foreign Relations, jehož je patrně přímo trojským koněm v české politice.

Jestliže je Vondra neschopným agentem Rockfellerových pohrobků, kterému se oproti očekávání amerického establishmentu mnoho nedaří znásilňovat veřejné mínění v ČR, pak Švejnar je (dle mého laického úsudku) ten, kdo má spěchat na pomoc tomuto vlastizrádci s jeho špinavou prací.

Docela mě však zráží angažmá Ivana Langera na celé věci. Dodnes jsem žil v přesvědčení, že i on patří ke spiklencům - žeby (snad i spolu s Topolánkem) jen nalítávali na vějičku a teprve nyní pochopili, která bije?

154300

05.02.2008 10:20

Podivné otazníky kolem Jana Švejnara

RE: Referendum nebude...

Hugof 81.?.?.?

Myslím, že minulost Švejnarova otce je dokonale irelevantní, pokud nemá býti zneužita Bushovou (seniorovou) klikou CIA, podobně, jako Vondrova, Havlova, Topolánkova či Klausova (ač ten má z posledně jmenovaných nejvíce čistého rozumu a hlavně lidského svědomí). Švejnar je zejména konzistentní součástí systému, nazývaného "CFR". Zasvěcení vědí své...

Mně osobně připadá Jan Švejnar jako personka, jež má nahradit Klause po vzoru aféry Khol-Markelová... Tuto variantu předpovídal již před několika lety podivný páně Cibulka! S příchodem Jana Švejnara zdá se velmi vizionářskou...

153338

01.02.2008 00:52

Lži Jirky Křováka byly podrobně analyzovány

Přerušené vyšetřování je podezřelé!

Hugof 81.?.?.?

Ať už by všechny konspirační teorie měly jakékoliv dílčí trhliny, alarmující je zejména skutečnost, že bylo direktivou jediného občana Planety přerušeno korektní a oficiální vyšetřování kongresové komise USA s jediným odůvodněním: Jediná persona na této Planetě prohlásila, že vyšetřování zločinu, jenž se týká celé Planety, je zbytečné proto, že tentýž, jediný obyvatel planety živí názor, že viník je obecně znám, protože to tvrdí onen, stále stejný, obyvatel Planety... No! Asi je to košér ale určitě ne seriosní závěr...

153190

01.02.2008 00:09

Lži Jirky Křováka byly podrobně analyzovány

oficiální zpráva? Je evidentně v pořádku!

Hugof 81.?.?.?

Jak lze z nepřesností vinit evidentně nepravdivou zprávu?

153189

01.02.2008 00:07

Jak mohla západní civilizace získat monopol na morálku a svědomí?

Ano! Zvířata takto cení zuby ze strachu!

Hugof 81.?.?.?

USA mají důvod ke strachu - vlastní zanedbanost a cestu k zmaru!

Zadluženost, úpadek ekonomiky a zejména výroby - ten strach je prostě flagrantní!

153187

31.01.2008 02:58

Jak mohla západní civilizace získat monopol na morálku a svědomí?

RE: O čem je článek.

Hugof 81.?.?.?

Trochu to motáte a možná i patrně záměrně překrucujete!

Rusko (tímméně uzurpátor moci Putin) si rozhodně nemůže dovolit podávat vyhlášení, dle nichž by vedlo unilaterálně započatý konflikt "z preventivních důvodů"! Rozhodně taková myšlenka z této strany (alespoň prozatím, neboť je ze strany USA a jejich nemála pohůnků velmi vydatně k takovému kroku tlačeno) nikdy nezazněla!

Naopak již od roku 2001, kdy poprvé USA iniciovaly vypovězení smluv o jaderném neútočení, jsou to právě vláda USA a proamerické lobby v NATO, jež takováto prohlášení opakovaně pronášejí a vyhrožují celému Světu (vlastně i nám - nejsme "zatím ještě" Amerikou), že nebudou váhat užít jaderných zbraní kdekoliv ve Světě, pokud to bude vyžadovat "ochrana amerických zájmů"!

Přitom právě nejnovější harašení jadernými karabinkami částí generality NATO, by mělo být zpětně vztyčeným varovným prstem prstem nejen nám, ale vlastně i Spojeným státům, nemá-li NATO hájit preventivními jadernými útoky výhradně "zájmy USA"!

Pakliže bychom totiž akceptovali, že podobně naduté prohlášení části vedení a velících důstojníků NATO je vedeno pohnutkou obrany "zájmů států NATO", jak by se praktická realizace takové pohrůžky jevila v situaci, kdy by "zájmy států NATO" narušovaly "zájmy USA" a naopak...

153124

30.01.2008 17:24

Ať žije Qajsar?

RE: Je to dřina uživit Klabzubovu jedenáctku

Hugof 81.?.?.?

Ta země má reálný potenciál uživit 80 milionů Iráčanů i dalších 300 milionů Američanů! Problém je jjinde: Smetánka, která si opakovaně nyní v USA uzurpuje moc se nechce dělit ani s Iráčany, ba dokonce ani s Američany - nebo-li "Chtějí všechno a 5% navíc!"

153104

30.01.2008 15:54

Jak mohla západní civilizace získat monopol na morálku a svědomí?

RE: Ten monopol

Hugof 81.?.?.?

V případě Vlády USA je to vlastně v poměru cca 5:1 300.000.000 obyvatel USA - to je oněch zhruba 47-48 bilionů Dolarů, které dluží dnes (postupně od roku 1985) americká vláda jen vlastním daňovým poplatníkům. To se Bushova administrativa pokouší řešit půjčkami ze zahraničí, takže je třeba k tomu připočítat: 1 bilion dolarů od Číny, cca 80 miliard Dolarů od Japonska, 40 miliard Dolarů od Německa, dlaších 40 miliard od Francie, 20 miliard Dolarů od Ruska... Ten seznam je dlouhý! Mimo cca 48 bilionů dolarů vlastním občanům, dluží americká vláda zbytku Světa 9 bilionů dolarů a každým dnem si půjčuje dalších 1,5 miliardy pro přežití vlastních občanů...

Nemá to snadné americká vláda!

153101

30.01.2008 15:28

Jak mohla západní civilizace získat monopol na morálku a svědomí?

Jinak: USA už ztratily pojem o tom, co je to drancování Planety

Hugof 81.?.?.?

z jejich strany! Bushova vláda nyní ctí jen jedno pravidlo: Urvi, co můžeš, dříve, než to urve zbytek Světa!

The Georgia Stones není fantazie: Je to reálná kompozice s reálným poselstvím!

153102

29.01.2008 19:59

Lži Jirky Křováka byly podrobně analyzovány

RE: Havel???

Hugof 81.?.?.?

Vložený obrázek

153050

29.01.2008 11:23

Ať žije Qajsar?

Uvědomují si Amíci sílu tohohle zhrdinštění?

Hugof 81.?.?.?

Uvědomují si, že právě toto může být ten malý detail, který z teroristů učiná hrdiny partyzánského odboje?

Nemají naši minulost a nevědí, že stačí velmi málo, aby byli hitlerovskými komandy označovaní "teroristé Böhmen und Mähren" šmahem obyvateli okupovaného území pociťováni ne, jako zločinci (jak se je snažila okupační armáda bazývat a ozbačovat), ale jako hrdinní partyzáni bojující za naši (jejich) svobodu!

153016

29.01.2008 10:58

Ať žije Qajsar?

RE: Uvědomují si Amíci sílu tohohle zhrdinštění?

Hugof 81.?.?.?

Sorry za překlepy!

153017

29.01.2008 10:55

Jak mohla západní civilizace získat monopol na morálku a svědomí?

Nedivím se, že Ron Asmus "vítá" tuhle špinavost!

Hugof 81.?.?.?

Ve svých článcích (i na NATO aktual) se coby "vojenský analytik" už nejeden rok pokouší rozbít základy, na kterých NATO stojí - princip multilaterality, demokracie a zejména napadá všechny konvence NATO o neútočení! Prostě americkým neokonzervativcům velmi vadí, že je NATO, jako pakt, vázáno principem neútočení! Spojené státy tento princip v rámci NATO dlouholetě a tradičně obcházejí vytvářením akčních koalic mimo struktury NATO a z "vybíraných" států NATO! Bylo tomu tak nejen již v Korei či Vietnamu, ale i v Kuvajtu, kde však USA a státy NATO alespoň formálně plnili funkci osvobozeneckou, bylo tomu tak na Balkáně, kde již ale mohlo býti možno hovořit o agresi stejně, jako v Afgánistánu či Iráku!!! Zde se již dogma NATO o neútočení jevilo býti napřekážku novodobé fašistické vládě USA!

Má smysl navíc zdůrazňovat i fakt, že je Ron Asmus blízkým přítelem a pomahačem Alexandra Vondry? Byl mmj. i Ron Asmus, kdo byl za autorstvím "Dopisu Osmi 1998" vyzývajícího vládu USA k bombardování Srbska (6.000 obětí mezi civilisty) a byl to opět on, kdo se podepsal pod spoluautorstvím "Dopisu Osmi 2003", vyzívajícího vládu USA k agresi vůči Iráku (dodnes milion mrtvých civilistů a 4 miliony uprchlíků bez domova!)...

153012

Stránka: 1 2 3 4 5

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

prosím zvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Zbývá několik dnů do konce měsíce a v pokladně chybí třetina potřebné čásky. Jsme bez reklamy, tudíž plně závislí jen na tom, co se sebere. Děkuji.

Ve zkratce

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 1

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 0

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 038,25 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
150 891,82 Kč

Poslední aktualizace: 29.3.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?