Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 29 příspěveků, 1 jméno: Zdenek Matoušek.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

12.07.2006 02:22

Americká kolonie

Smajlík

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Přidal jsem vám tam ten blicí smajlík, když se vám tak
>líbí. [smích]

To bude zase v álejích nablito !
[velký smích]

Pro ty, co nechápou - Slavnosti sněženek.

110315

14.07.2006 00:12

Deníček Evropana

No vidíte pane Yamato

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Pane therocku, jste tady chvíli a jste zmaten, stejně, jako
>jsem byl třeba já. Jste na webu, kde je vážený třeba pan
>Ernst Zündel. Nějaký Ulč zde zajímá málokoho.

>
>Čekají vás zde ještě mnohem šokantnější objevy, pokud
>vydržíte.

Asi máte pravdu, tahleta sešlost lidí o níž se zmiňujete, je asi totožná s tou, která házela kamením po Masarykovi, když chodil učit jako profesor na universitu, takže musel jezdit nějaký čas v krytém fiakru.. Ale mě to zas tak moc neudivuje, ten "neomylný, český člověk" je stále stejný. [pláč]
BTW, mě například Ota Ulč zajímá a jeho komentáře, náhledy a hodnocení různých stavů a situací, se mi velice líbí. Jeho cestopisy jsou perfektní, dovede vždy vystihnout pravou podstatu věci a je pravda, že některým čtenářům moc nesedí, ale to jsou většinou takoví, kteří aby pochopili oč se jedná, to potřebují mít napsáno způsobem - Ema má mísu, my máme maso. Ó, my semáme ! Škoda jen, že je jich tolik, nebo se mi to jenom zdá ? [zmaten]

110469

15.07.2006 01:31

Syrští vládci posílají své spojence z Hizballáh do boje, zatímco Bejrút vyčkává

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Btw: To s tím Spiknutím hlupců je dobrá poznámka na
>některé zdejší přispěvatele to sedí akorát pochybuji že
>těch co se to týká vůbec tuto knihu znají.


To Vám dávám vřele za pravdu madam, těch Ignáciů a Mancusů je tady dost a asi pochybujete správně, nejspíš ani neví o jakou knihu jde. I když ten Ignácius zas tak úplně blbej nebyl, vlastně jen tak dobře vyšinutej, neboli ujetej. Ale ono to bude asi i jinde stejné, nebo podobné, bohužel. Jenom ještě malá připomínka, ta kniha od J.Kennedy-Toole se jmenuje "Spolčení hlupců" (Confederacy of Dunces), nikoli spiknutí. To "spolčení" sedí líp. Hlupáci málokdy učiní nějaké spiknutí. [mrknutí jedním okem]

110549

15.07.2006 02:21

Deníček Evropana

RE: ..............?

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Kemo, trochu sebereflexe by neskodilo, nepomlouvejte ostatni
>zatimco vase kultura znetvoruje prirozeni vasich muzskych potomku
>a deje se to za perversnich ritualu. Dite se opije uz v tretim
>dni zivota a proc. Aby vam to dovolilo pokracovat v nehygienickem
>zpusobu zivota a nemuseli jste si myt jako v civilisovanych
>zemich. Proc se o tom nezminite. Stydite se za to?

Nedá mi to a proto "utratím" jeden z posledních kreditů za "volovinu". Za prvé nevím, jakým záhadným způsobem jste zjistil kemovu příslušnost k té určité rase, ale to se tady děje velmi často a většinou je to jenom ve smyslu nějak "potřísnit" a urazit určitého dopisovatele. Jestli vám nejsou známy podmínky, ve kterých se jak hebrejské, tak arabské kmeny vyskytovaly, tak se račte doučit. V těch písečných pláních je vody velký nedostatek na to, aby se používala i k důkladné hygieně. Ostatně, podívejte se do dnešní Prahy, nebo jiného většího města ČR a "ucítíte" to taky. Voda je drahá a mnohde nedostatková, tudíž se vymyslely jakési obřady, aby je museli všichni věřící podstoupit a nebyli vystaveni dermatologickým problémům. Kromě toho, znám případ, kdy matka nechala svého synka obříznout, přestože není židovské víry, ale jen z prostého důvodu, aby měl synek později větší užitek ze soulože, neboť takto obnažený žalud je poněkud míň citlivý, než ten s předkožkou. Podobné je to s vepřovým masem, které velmi rychle podléhá zkáze a nedá se moc dobře skladovat a proto bylo zakázané, jak u Arabů, tak i u Židů. Ale s těmi "náboženskými" rituály je to těžké, nevím, jak byste chtěl ty věřící přesvědčit, že je to kravina. Tak jako v pohádkách - "se zlou byste se potázal". Všechny ty víry a náboženství jsou jen k ovládnutí člověka, ale ono to tak dřív asi muselo být, pokud byla většina lidí negramotných. Ještě dnes je to někde dobře vidět, například zrovna na tom Islámu. V určitých částech Indie zase nesežerou krávu, i kdyby měli umřít, protože je posvátná. V Tichomoří se lidi zase klidně požírají navzájem, neboť věří tomu, že na ně přejde síla a duch toho snězeného. Zkrátka jsme ještě moc a moc nedokonalí. I vy i já. Tak s tím odsuzováním toho a nebo těch, zatím ještě počkejte. [smích]

110551

17.07.2006 02:08

Americká kolonie

RE: Pan Král má naprostou pravdu

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Plně souhlasím s autorem článku. Naše zem je skutečně
>pouhým vazalem a kolonií Washingtonu a Bruselu. To musí vidět
>snad každý. Nadvláda Washingtonu je stejná jako v minulosti
>nadvláda Moskvy, Berlínu nebo Vídně. A ted nám ještě
>hrozí okupace americkými jednotkami. Pokud zde postaví tu
>svoji základnu pak to pro nás bude znamenat prakticky totéž
>co rok 1968 nebo 1939. Nejhorší je že to co jsou oficiálně
>představováni jako naši spojenci(dnes USA, v minulosti SSSR a
>Německo) jsou ve skutečnosti vždy naším nejhorším
>nepřítelem. Doufejme že se Americké nadvlády zbavíme a
>budeme konečně svobodní tak jako třeba za první republiky.
>USA představují pro náš národ smrtelnou hrozbu a je potřeba
>se této hrozby za každou cenu zbavit.

Jsem rád, že jsi zase zpět Zorbo přeudatný, opět se mi pozvedla nálada, po přečtení tvých příspěvků. Ale nějak je to stále na jedno brdo a s tím válčením bys měl být trošku opatrnější hochu. Zase jsi se asi napil nějaké železité vody, že ? Měl bys nějak víc doložit a vysvětlit tu těžkou porobu a nadvládu, která nám, tedy ČR, hrozí od USA a čím že by byla ještě horší, než za Hitlera, či za okupace Sovětů. Velice rád bych si to nechal vysvětlit a poučit se. Jinak se mi ale zdá, že tvé přesvědčení a pocity, jsou velice odlišné od těch, které považuješ za většinu a ještě k tomu na své straně. Já byh se nebál říct, že je to právě naopak. Ale je to taky jenom můj názor a mýlit se může každý. Tož tak. [velký smích]

110685

20.07.2006 03:48

Pozor na firmu ACER

Podobnost

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Tohle mi velice pripomina situaci, kdy moje sestřenice zaplatila svému bratrovi, tedy mému bratranci, barevnou televizi a on si ji šel vyzvednout do určitého obchodního domu. Bylo to asi před 12i lety. A k jeho překvapení, že u toho televizoru není "remote controll", tedy dálkové ovládání, mu bylo jedním z "poskoků" prodejny sděleno, že ten RC se k televizoru nedodává a musí se zaplatit zvlášť. Nedovedu si předtsavit, že bych tady narazil na nějakou podobnou vyfikundaci. Samozřejmě že te rem. cont. jde s televizorem, ale hladoví čecháčci si chtějí udělat ještě větší vývar. Nakonec ho ale koupil, protože to chtěl mít komplet a zaplatil za něj 1500 Kč. To mně potom tady může ta křivácká, česká chátra něco říkat o židech a pod. Mor, svrab a neštovice na tu svoloč. [naštvaný]

110975

20.07.2006 04:13

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: DVOJÍ METR NA BLÍZKÉM VÝCHODĚ

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Já bych se připojil ještě s takovou menší radou, že by si p. Nohejl mohl udělat jeden univerzální příspěvek a ten sem vždycky paste-nout, něco jako razítko a bezohledu na téma, které se právě probírá. Ono by to vyšlo na stejno, jemu by to ušetřilo práci a čas a čtenářům taky.

Někteří lidé jsou tak posedlí tím, že berou to latinské přísloví - "Litera scripta manet" (Co je psáno, to je dáno, neboli, co je napsané, platí) doslova. Například jeden můj známý docela lehce uvěřil a potom to taky tvrdil, že existuje Transatlantický tunel, kde bude jezdit vlak z londýna do New Yorku asi za hodinu, a že už je skoro dokončený, když si to přečetl na internetu. Vůbec mu nevadilo, že jsme se mu smáli a snažili se mu to vymluvit, stále se sháněl po firmě, kde si může koupit na ten tunel akcie. No a tady to někdy vypadá podobně, že si kolikrát někdo něco přečte a už je to pro něj "svatá pravda". [oči v sloup]

110978

21.07.2006 03:02

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Posledni veto USA

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Uznávám že za současné situace je ozbrojený odpor asi
>nereálný a snad by byl i kontraproduktivní. Máme totiž
>možnost vést odboj politickou cestou. Ovšem kdyby vypukla
>válka tak je podle mne samozřejmé že bychom se měli chopit
>zbraní a bojovat za naši Českou svobodu proti Americkým
>okupantům, stejně jako naši předci jež bojovali v řadách
>prvního, druhého i třetího odboje.

Panenko Mariá, Zorbo !
Slez už z toho stromu ! Kde a v jakých výškách se to pořád pohybuješ ? Připadáš mi jako Don Quijote, šmrncnutý Žižkou a Borovským. Každý z nich měl něco do sebe, ale takováto kombinace zavání něčím hodně pofidérním. A už se konečně odmaskuj ! Nevěřím, že bys byl ten, za koho se vydáváš. [mrknutí jedním okem]

111099

02.08.2006 07:40

Je na čase vyloučit USA z RB

RE: je to jedno. Mně ale ne !

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Zánik OSN nastane ať vyloučí USA z RB nebo nevyloučí.
>Záleží především na nás samotných zda si vememe příklad
>z Noeho a opustíme Gomoru i se svými blízkými dřív než ten
>mokvající bolák na díle stvořitele bude vyléčen

Patrně jste měl na mysli Lota, když mluvíte o Gomoře. V první knize Mojžíšově - Genesis, kap. 5-6, kde je prvně uváděn Noe, vůbec žádná zmínka o Gomoře není. O Lotovi, ve spojení se Sodomou a Gomorou, je psáno až v 19 kapitole. I když v obou případech se Pámbíček na lidi pěkně nasral a zatočil s něma. Poprvé vodou a podruhé (snad) atomem.

Jinak mně to vyloučení USA z RB OSN připadá docela legrační. USA se podílí celou polovinou (možná i víc) na krytí výdajů OSN a ještě těm šašourům poskytují místo k "úřadování". Takže kdo se potom stane tím "štědrým strýčkem", pokud se tahle "genialita" podaří ? [oči v sloup]

112401

06.08.2006 09:22

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Nadlidi, lidi a podlidi

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Teď nedávno jeden policajt brutálně znásilnil Romku a
>brněnský soudce mu za to znásilnění, zranění i alkohol za
>volantem dal pouhou podmínku. A ještě ten soudce k tomu
>nevšedně mírnému rozsudku řekl: Vždyť je to jen
>prostitutka a Romka, normální chlap by s ní střízlivý
>nešel. A státní zástupce, místo aby se jí zastal, tak se
>vyjádřil ještě vulgárněji a zastal se policisty.

Japně, vlastně asi nejapně, se ten soudce vyjádřil, ale mám za to, že soudce by se takto vyjadřovat neměl, či spíše se takto vyjadřovat vůbec nesmí. No, jak kde. Pokud to opravdu řekl takhle, tak už by tam teď, jako soudce, sedět neměl. A zrovna tak ten státní zástupce. Velice mě udivuje, že třeba takový soudce, nebo prokurátor, mohou prohlásit něco podobného a vůbec nic se neděje. Možná to taky leccos značí o úrovni české legislativy. O policistech se toho ví dost už dávno. Každý má právo si myslet cokoliv, ale ne už tak právo říkat to na "plnou hubu", nota bene zrovna soudce.

>Nebo takhle- neměli bychom se smířit s reálnou představou,
>že Židé, alias světoví bankéři jsou nadlidi, Nežidé jsou
>jen obyčejní lidi a Romové (kanadští Indiáni, australští
>domorodci a další národy, které se nedokázaly vyhrabat ze
>svého osudu) jsou podlidi?

Určitě to tak není ! Jak říkal p. Werich : " Prostředí je důležitý činitel ! I ve vývoji společnosti ! "
A já bych řekl, že asi právě tam nejvíc. Když vezmete třeba zrovna narozeného číňana, nebo novozélandského maori apod. a dáte ho do jiné země a společnosti, kde vyroste a naučí se úplně jiné věci, než ve svém rodišti, tak bude mít možná stále nějaké pudové vlastnosti, vážící se na jeho předchůdce, ale jinak bude úplně jiný, než jeho soukmenovci zůstávající doma, v rodišti.
Jinak ti kluci a holky s tou šesticípou hvězdou, jsou jenom to samé jako všichni ostatní. Já myslím, že takových, co si myslí, že jsou lepší než ti ostatní, bylo a je stále dost. A nemusí to být jenom ti šábesoví. Možná, že mají trošku náskok před ostatními v tom celkovém vývoji a třeba taky víc drží při sobě. Ale mně se ještě nestalo, aby mně nějaký kluk hebrejský řekl, že jsem něco míň, než on, nebo mi to i jenom naznačil. Jistě, takové věci se neříkají, ale dá se to snad nějak vycítit. Zatím nejvíc jsem se o tom "dozvěděl" tady na Zvědavci, jinak bych byl úplně "ztracen". Asi je to všechno dáno ponejvíce tím, jak se člověk chová k těm ostatním. I když to Kristovo - "ty po mně kamenem, já po tobě chlebem", lidi moc neuznávají, přece jenom je to něco v tom smyslu. Tedy neodpovídat stejnou měrou násilí, nebo neodpovídat vůbec. Jenže ti kluci s tím sedmiramenným svícnem to mají ve svém Písmu - " oko za oko, zub za zub ". Ale radši by asi vzali, pokud možno, hned celou čelist. Ach jo ! [pláč]
Jsem zvědav, co řekne paní člověkyně Olinka.

112777

06.08.2006 09:49

Chavezovo letní tažení proti USA

RE: Chavez byl jmenovan čestným Volžským Kozákem

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Při návštěvě Volgogradu byl Chavez přivítán Volžskými
>Kozáky starým slovanským zvykem, chlebem, solí a vodkou. NTV
>televize ukázala populistického venezuelce pijícího panáka
>vodky když ho balancoval na ostří šavle.

Z toho jsem měl vždycky největší strach ! Jen si to představte, těch 150 státníků, jak balancuje toho panáka na ostří jataganu !? Tohle by snad tu Ameriku "určitě" položilo.
A potom taky ještě ta otevřená, výhružná a protestní nóta "Včelařů a chovatelů drobného zvířectva" z Větrného Jeníkova. No, to už by byl totální konec ! [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Myslím, že mezinárodní cech krejčíků a prťáků, to jen tak nenechá. Máme se na co těšit. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

112779

07.08.2006 04:04

Je na čase vyloučit USA z RB

RE: je to jedno. Mně ale ne !

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Tomu rikam argument jako remen, ze USA poskytuji pulku rozpoctu a
>davaji k dispozici budovu. Ja myslim, ze tohle jsou ty mensi
>technicke veci. Mit sidlo OSN na vsem uzemi je veci prestize a
>penize treba za ropu jsou taky k dispozici.

Pro nějaké Bartošky to být argument nemusí, ani jsem to za argument nepovažoval, jenom jsem se optal, kdože bude ten další Mecenáš, po případném vyloučení USA z OSN. A že by USA zastavily dotace, je na bíle dni, pak by celá ta šaškárna (OSN) šla kukat. Jestli je to jenom prestižní záležitost, ty dotace, to bych neřekl, ale nemyslím si, že ano.

112854

11.08.2006 09:42

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

Lejnopasíři

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>"Tonouci se i stebla chyta". Pane kema, moje otazka zni: proc se
>tak bijete na zivot a na smrt o arabske ( muslimske ) zenske
>partie ? Mňo a za dalsi, kdyby to byla ( ehm, ta choulostiva
>zenska cast jejich tela ) ritualni zidovska zalezitost, jako vase
>obrizka, taky byste tak zurive protestoval, proti obrizce
>zidovskeho klitorisu ? [zmaten]

( Zrušeno zpětně - příspěvek nepodléhal režimu schvalování. Osobní urážky, Matoušku. Kroťte se, laskavě. Editorka )

113477

13.08.2006 09:24

Americké základny v Čechách

RE: Omlouvám se , můj příspěvek se netýká vlastního článku

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Mily pane, nechte toho slovickareni, my absolutne nejsme
>"antiamericane ani antisemite, to by bylo osklive. My jen jsme si
>dovolili kritisovat vrahy a nasilniky kteri se nestiti
>jakehokoliv zlocinu proto aby posilili svou posici.

Teď nevím, zdali si děláte prdel a mluvíte jenom za svůj majestát, jako jeho Veličenstvo, anebo vůbec nečtete, či si vůbec nepamatujete, co se zde píše a hlavně kdo. Ale dost možná, že se k nim nepřiřazujete, což je chvályhodné. Sám o tom ovšem přesvědčen moc nejsem.

> Bohuzel tito lide jsou v soucasnosti Americane a Israelci.
>Jestli to nevite, tak jste musel zrejme spat jako ta Sipkova
>Ruzenka.

Řečeno zase s jistotou a prstem ukazujícím, ale takovou dialektiku už používali jiní kádři. Ono je to asi tím, že každý vidí to, co chce vidět, nebo věří tomu, čemu chce věřit. Vy taky věříte, že by si lidi mohli sami vystavět to pomyslné "Nebe na Zemi" ? No, to by jich ale musela být drtivá většina skoro pohádkovými bytostmi a hlavně by museli přestat být "LIDMI".
Adios. [velký smích]

113749

13.08.2006 10:06

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

Löwensteinovi

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>...hmm, je videt pane Matousek Zdenek, ze jste v tom vasem
>krasnem Vencouveru, bud nesel jeste spat a nebo spat uz nemuzete.
>Je "videt", na vas ta podrazdenost.

No, to vědí, my "umělci" jsme s tím pravidelným spánkem na štíru, ale tomu voni nebudou rozumět.

>
>Jste na velkem omylu pane Matousek, co zde pisete ( divim se, ze
>to proslo cenzurou ):

>
>"Jaký účinek to na vás má, víte nejvíc jen vy sám a proto
>se snažíte, stejně jako Taborshit, skoro v každém vašem
>příspěvku otřít tu vaši hovnem potřísněnou tlamu
>o jméno Kema."

Poprvé, co si pamatuju, že musím Lefíkovi poděkovat za tu "pomoc" proti cenzuře. To je totiž taková fraška, ta cenzura, že i takový Villon, Kafka, nebo Orwell by se mohli zapýřit nad jejími šlehy. Na jedné straně lze očerňovat, hanit, plivat, nadávat, urážet, zesměšňovat a dštít oheň a síru na "třídního nepřítele", ale na druhé straně se nesmí ani "zkřivit vlásek hájeným druhům" jinak to cenzura zchvátí. No jo, co se dá očekávat, když "prvním z rytířů, je Veličenstvo Kat".

>
>Ja osobne pana kemu slusne, oslovuju - "pane kemo"

No, dost možná, že vám to tady uvěřím, ale na Nezvědavci jsem si všimnul, že dokážete taky docela pěkně "po kanonýrsku" oslovit diskutující.
>
>( Příspěvek, na který reagujete, byl zrušen ex post. Vy
>ovšem ryjete také, Lve. Editorka )

Mindo, jsem poněkud rozezlen a je to ponejvíce zapříčiněno Vaším způsobem "kralování", které se dá velice dobře lidově popsat příslovím - "Kozel zahradníkem". No, né, že by byl pan Editór byl o moc lepší, to zase né, ale jak vidět, tak tu cenzuru potřeboval "vyfutrovat" někým, kdo už je vzhůru, když on musí spát a nabírat síly pro svou "obrozeneckou" činnost. Troufám si připustit, že jsem Vás tímto taky dostatečně rozezlil a při té příležitosti mě zablokujete, či aspoň dáte na ten pověstný "Watch list". Už jsem tam jednou byl a přežil jsem to. Jsem si jist, že se mi to podaří přežít i tentokrát. Nevím, jak je to doslovně, to přísloví o psaném slově a kanónech. Vy ovšem, jako "sečtělá" osoba, to ale jistě budete znát. Hola hej ! Plamenem veselým. [chechtot]

113753

13.08.2006 10:30

Americké základny v Čechách

RE: Zopakuji to i tady

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Dekuji za anazlyzu, priznvam uprimne ze tak hluboko jsem se danou
>veci nezabyval. Principialne ale shledavam vase uvahy spravnymi.
>Ja vychazel z public informaci, ktere tvrdi, ze blizky nuklearni
>vybuch hlavici znefunkcni, dojde k uvolneni radioaktivnich latek
>do okoli, ale ne k nuklearnimu vybuchu. Otazkou samozrejme je,
>jak blizky a jak silny vybuch to bude. Svou roli zrejme bude hrat
>i to, zda pujde o "obycejnou" atomovou bombu (dost pravdepodobne
>pokud to bude bomba z blizkeho vychodu) nebo dvou ci tristupnova
>hlavice termonuklearni. Osobne dost pochybuji ze by to nekdo
>zkusil jinak nez jako simulaci na pocitacich. Riziko by asi bylo
>prilis velike.

Se zájmem sleduji tuhle debatu a nemaje patřičného, technologického vzdělání, chtěl bych vznésti dotaz. A sice ten, že pokud by tedy došlo k výbuchu rakety "interceptora-stíhače" v blízkosti rakety "útočící" a ať už by to byla klasická nálož, nebo atomová, nemělo by to, podle některých tvrzení zde uvedených, moc velký účinek na tu raketu s poselstvím zkázy. Nějak mi ale stále nejde do hlavy, právě pro ty malé fyzikální znalosti, že pokud ta letící, zkázonosná raketa, která ani nemá přiliš velkou hmotnost a velikost, dostane zásah od toho "flaku", tedy pokud do ní nějaký ten šrapnel "flakne", tak musí zákonitě dojít k vychýlení jejího původního směru a tudíž pak letí úplně někam jinam a kam, to už asi nikdo nespočítá a může se potom třeba přeškobrtat do Kanady, Mexika, či Brazílie, kde už jí v cestě nic stát nebude. To ovšem asi taky nebude těm pánům z Pětiúhelníku příliš vadit. [naštvaný]

113756

28.08.2006 08:21

Topolánek padá, Kalousek již dopadl

RE: Cesi si nikdy neumeli vladnout, zato Slováci vždycky

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>a aby nedoslo k nejakym nedorozumeniam, uz som ti raz napisal, ze
>nie som povodom slovak.

>nemam takmer vobec slovensky povod, ale rusinsko-nemecky (otec
>grekokatolicky ateista).

Tak to už je "viacej" srozumitelné, ale poněkud mě zaráží ta netajená averze na Maďary, spíš bych očekával opak a asi budeš rozumnět i maďarsky, aspoň natolik, aby sis pochopil tohleto : " Hogy a bengáli tigris basszon meg a csíkos faszával."

Éljen. [chechtot]

115254

18.09.2006 07:50

Výroky amerického prezidenta, které stojí za zaznamenání

RE: milí přátelé

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>že je Jirka Bush omezený pitomec je jasné...
>A tyto výroky mohou některým pomoci začít kriticky
>přemýšlet o názorech, které jsou nám předkládány [smích]

Mohu říct, že s Vámi téměř souhlasím, pane "bože", pokud se týká toho "omezení". Co mě ale poněkud udivuje, je skutečnost, že nemalá část zdejších "nekompromisních" kritiků, nedokáže napsat dvě věty, aniž by se nedopustila hrubé gramatické chyby a za další, je až s podivem, kolik naivních čtenářů se baví zfalšovanými a jinak upravenými fotomontážemi, které se tady objevily už dříve a byly náležitě rozebrány. Je to asi podobné tomu, jakoby se hluchý vysmíval hluchoněmému, že je pitomý kripl. Tyhlety eskamotáže se slovy a výrazivem některých státníků jsou dávnou obnošenou vestou, ale jak vidno stále se najde dosti obdivovatelů. Podobnou snůšku "volovin", kde jednotlivá slova, či věty, byly sestřihány a sestaveny tak, aby dávly jakýs-takýs smysl, udělali tady v jedné rozhlasové stanici na našeho dřívějšího premiéra Cretiena, kterého jsem nazval Kretén Křivohubý, nejen pro jeho faciální svalovou dysfunkci, ale hlavně pro ty "křivé", nesestřihané a neupravené výroky. Ale právě proto to asi mnohé svádí, přidat ještě nějaké to své polínko, když už je ten dotyčný tak pěkně na ráně, že ?
Jinak mně to tady kolikrát připadá, jako v jedné sci-fi povídce od Egona Bondyho-Fišera, jak si tam ta přeživší a zdegenerovaná tlupa lidských jedinců stále myslela, že ovládá svět a všemu rozumí. Docela mě jímá představa, jak by asi vypadala ta "demokracie" a celkové zřízení světa podle "českého vzoru" a podle některých zdejších "odborníků". Kde je sakra ten latrinen-general, aby si je všechny napchal do té své kadiboudy ? [překvapení] [naštvaný]

116994

19.09.2006 09:57

Výroky amerického prezidenta, které stojí za zaznamenání

RE: milí přátelé

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Pane Matousek, tohle nezakecate. Bush je nejen kus vola, ale i
>naprosty vidlak, vsude kam prijde. Vase snaha pospinit
>cast zdejsich kritiku je absolutne mimo, fakta hovori sama za
>sebe.

Milý čertíku, překvapuje mě, že sis nevšimnul té první věty, kterou jsem začínal odpověď panu "bohovi". No nešť ! Nad čím jsem se pozastavil a pousmál je právě to, že "kulhavý" se vysmívá "jednonohému". Že je Bush poněkud "mdlého" rozumu, to snad není potřeba připomínat a dále rozebírat, pravděpodobně se hodil těm, kteří tahají ty figurky na šachovnici světa. Ale vždyť takhle to bylo vždycky a nejspíš i bude. Takže mně vůbec nešlo o to, někoho pošpinit, ale právě jen použít to biblické, kristovo rčení :" kdož jsi bez viny, hoď kamenem !" A tady se těmi kameny háže, že se jeden nestačí divit. Jenže ona ta podstata všech věcí, je někde jinde, tedy většinou tam, kam obyčejný a tuctový člověk nemá přístup a tudíž neví a nemá možnost posuzovat věci tak, jak by jim náleželo. Je to povětšinou jakási doměnka, i když i ta může být velmi blízko pravdy, ale tady se to většinou pokládá za "bernou minci" a o tom to všechno je ! Kdyby mě p.Bartošek překvapil bezchybnou češtinou, při svých "rozborech" některých situací, možná, že bych se trošku víc zamyslel nad jeho "sdělěním". Stejně tak tomu je u p.Zorby, ale ten je až příliš vyhraněný, možná je to kvůli tomu jeho polovičnímu srbství. Tedy nikoliv nějaké "pošpinění", ale jenom konstatování určité skutečnosti, či jevu. Jestliže chci někomu něco vyčítat, nebo se vysmívat, že je trouba, tak ale potom tím troubou bych neměl být i já. A o tom to je. Ať se na mě zlobí kdo chce a jak chce, ale pokud se někdo vyjadřuje způsobem, který je nadmíru "výmluvný" o znalosti vlastního jazyka ( toho pisatele ), potom mě to vždycky svede k tomu "celkovému" zhodnocení a nemohu si pomoci, já tam vždycky vidím tu "přímou úměru". Už jsem se jednou zmínil, že kupříkladu Táborský, který je na opačném gardu, než jsem já, se vyjadřuje gramaticky správně (pokud se nesnaží mluvit ostravsky, nebo valašsky), i když mnohdy sarkasticky a někdy skoro i fackuje. Přesto ale mám za to, že je to přijatelnější, než někeré výšplechty zdejších "lidoopů", kteří se naučili ovládat kompjútr a psát na klávesnici. Je pravda, že člověk by se měl brát podle toho, co dělá, tedy podle skutků a ne podle toho , co říká, jenže tady to moc dobře nejde, takže se většina z nás řídí tou dialektikou, kterou si každý upraví podle "obrazu svého". A proto je to všechno jen "pekelníkův trus", zbytečné rozčilování se a mlácení suché slámy. Jenže pořád tady bude dost těch, kteří mají nutkání a potřebu se s někým vadit a argumentovat. Výsledek je ovšem znám již dopředu, ať už má "pravdu" ten, nebo ten, NIC SE TÍM NEZMĚNÍ ! ADIOS ! [smích]

117075

24.09.2006 18:53

Kdo chystá bomby v Praze?

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Vyjadruji se tu dlouhodobe a svobodne.

To ovsem mohou a činí tak i všichni ostatní.
>
>Moje zkratka je z.a.p, tedy anonym nejsem. Muzete si precist moje
>nazory za dobu nekolika let.

Mohl byste mi vysvětlit, jak "velký" je rozdíl mezi anonymem a pseudonymem. Mně to připadá némlich to samé, dokonce ten anonym se aspoň nesnaží o nějakou "tvář", takže ta vaše váda je jen žabomyší válkou, pokud ten název Zak (Žák), není příjmením toho pisatele. Kdo se bojí, že by mohl mít nějaké následky z toho, že něco napíše pod svým pravým jménem, tak ať raději nepíše, i když pravda jsou tady "určité" výjimky, kde autoři musí své jméno tajit z důvodů té zdejší "svobody" a cenzury.

>Souhlasim s p. Kralem do detailu; chcete abych to specielne Vasi
>vysosti opakoval? Kolikrat? Stokrat?

>Ja souhlasim - vy nesouhlasite, takovy je svet, mily (Mr.)zaku.
>[velký smích]

>
>z.a.p

Ano, proto je to všechmo tady vlastně jen "klábosení" a "mlácení suché slámy" a navíc ještě někteří pisatelé dostávají mírné záchvaty psotníku, nebo tance sv.Víta, po přečtení několika odlišných názorů a hned se "správně", "po stranicku" a inkvizitorsky zasazují o vyloučení toho, či onoho z diskuze. Mám takový dojem, že pod tím pseudonymem Zap bylo taky něco na ten způsob. No, je vidět, jak moc je vám blízká tzv. svoboda projevu. Asi jenom pro ty, kdož mají stejný, či podobný názor jako vy.
Do počutia.

117558

24.09.2006 23:51

Kdo chystá bomby v Praze?

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Pane Matoushku,
>
>hrdy a starobyly immigrante do zeme Kanadske. Tesi me Vase
>pozornost me osobe! Jste zajimavy tip: jako tichoslapek
>pozorujete scenu, ani muk a tu najednou 'snap' a uz drzite
>rybicku ve svem dlouhem zobaku. Pripominate mi meho oblibeneho
>ptaka - volavku (heron)!

To mě částečně těší, volavky mám taky rád a někdy se na ně chodím dívat do zdejšího parku, který nese jméno lorda Stanleyho, je to ten samý pán, co se po něm jmenuje Stanley Cup. Ale tichošlápek nejsem, jen mi máloco připadá natolik "zajímavé", abych se odhodlal k reagování.

>
>Bylo by dobre, kdyby Vase nachylnost k vybrousenemu jazyku a
>bystre vtipnosti pomohla navodit tez nejakou myslenku k predmetu
>diskuze!

>
>Sbohem posmevacny zabavniku! [vyplazený jazyk]
>
>z.a.p

No vidíte, to je právě ta moje "slabost", nějak už mě nebaví diskutovat o věcech, které mě moc nezajímají a nepřitahují, spíš se věnuji čtení názorů zdejších přispěvatelů a někdy se docela bavím, některé příspěvky skoro nečtu, nebo jen letmo zhlédnu, ale už mě moc netáhne rozebírat věci, dávno rozebrané a navíc, je to všechno jen pekelníkův trus, jak zpívá Hegerová v jedné zdařilé písni. Kromě toho je zde ten "měsíční příděl", což můj malý zájem mění na ještě menší. Jestliže se tady někdo prezentuje svým názorem, ať už je ten názor jakýkoliv, myslím, že nikdo z čtenářů by neměl křičet "upalte ho !", to zavání středověkem a spíš by se měl snažit ty jeho "špatné" názory vyvrátit a podložit ty svoje nějakým pádnými argumenty, nejenom svým dogmatem, nebo je jednoduše ignorovat. Ty předměty diskuzí mě nepřipadají až tak moc závazné, tady se to stejně často stočí na jiné, odlišné téma a myslím, že je to docela normální, když už jde o tu "diskuzi". A abych se tedy aspoň trošku otřel o to téma k těm bombám v Praze, tak si myslím, že je to úplně jedno, jaké je tam společenské zřízení, svině a prospěcháři budou mít vždycky kousek navrch, pořád to jsou ti samí, kteří si převlíkají kabáty, ale jde jim pořád jen o to jediné a určitě se musí smát "pod fousy", když si někdo z nich náhodou přečte podobné diskuze, jako například tyhle zdejší.
Jinak mám takové tušení, že inicály vašeho jména jsou GČ, nebo se mýlím ? [zmaten]

117587

25.09.2006 00:09

Kdo chystá bomby v Praze?

RE: Za pucfleka dosaďte jméno dotyčného politika.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Jaroslav Hašek napsal:
>
>A nejvelkolepějším byl pucflek v dělání paniky. Paniku
>pěstoval soustavně s jistým tajnůstkářstvím. „Mně se
>zdá, že skládají telefon,“ oznamoval důvěrně po
>švarmech. A byl šťasten, když mohl říci: „Už ho
>složili.“

Máte pravdu, někteří lidé by se bez takových událostí, které je burcují k té jejich "činnosti", snad ani necítili ve své kůži. A potom mohou rozvíjet své teorie a "tvrzení", že "já to přece říkal už dávno", apod. K té panice mám taky takové menší připodotknutí. Tuším, že to bylo v knize od Moravce - "Špion, jemuž nevěřili", kde autor popisuje situaci, která nastala, když v Londýně zahoukaly sirény před leteckým náletem. Britové jen zrychlili krok ubírajíc se ke krytu, ti co běželi a byli "podělaní" strachem, prý nebyli Britové, ale "inostránci". No nevím, jestli by tomu bylo stejně tak i dnes, ale ono už těch opravdových Britů tam asi taky moc nebude. [naštvaný]

117592

06.10.2006 07:35

Televizní projev Václava Havla z prosince 1989

RE: Paměť národa

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>ano, to je paměť národa, který vždy visel na šňůrce od
>gatí některé z velmocí, anebo světového židovství. Havel
>od začátku kolaboroval s neocons. v USA a Izraelem

Asi to tak opravdu bylo a je, ale nemyslím, že za to všechno může a mohl, vždy jen jeden člověk. Řekl bych, že to bude taky tím, jací jsou ti ostatní, tedy většina národa a to by se dalo vyjádřit skoro hamletovsky :"JE NĚCO SHNILÉHO VE STÁTĚ ČESKÉM". [pláč]

118487

16.10.2006 07:41

Nemoc českého zdravotnictví

RE: Přeji si více takto vyléčených

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Jen malému procentu vážněji nemocných se dostane takového
>šťastného konce, jako autorovi článku. Již to nevím
>přesně, ale asi jen u 40% procent pacientů je stanovena
>přesná diagnóza, z těchto 40% je pak správně léčeno 50%.

To by musel být každý doktor Ježíš Kristus, aby to bylo stoprocentní.

>Minulý režim dával nemalé prostředky do zdravotnictví a
>mohl se pochlubit mnoha světovými prvenstvími.

Mohl byste z těch "mnoha" prvenství, uvést alespoň některá ? Já se ptám jen tak, ze zajímavosti.

Velkým
>negativem např. bylo, že lékařské fakulty absolvovali
>vyvolení, kteří neměli předpoklady stát se úspěšným
>lékařem. Přednášející se dnes netají tím, že dostávali
>seznamy studentů, kteří musí vystudovat… Touto skutečnosti
>se nikdo nezabývá a zabývat nebude. Bylo by zajímavé
>zjistit, které konkrétní osoby mají toto na svědomí.

Takže zase jsme u těch "starých struktur", které se jen tak lehce nepředělají.


Těch
>příčin neutěšeného stavu zdravotnictví je mnoho.
>Zdravotnictví by potřebovalo přeléčit, léčení však
>odmítá ...

Jestli to taky nebude tím silnějším "sociálním" cítěním většiny národa, který tak radostně budoval ty světlé a lepší zítřky. Ono těch 41let přece jen bylo asi dost dlouho na to, aby to způsobilo silnější "újmu na zdraví" větší části obyvatel bývalé republiky. Ať už fyzicky, nebo duševně [pláč]

119285

18.10.2006 09:17

Presumpce neviny

Člověkyně Jarmilo,

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Jistě paní Dášo, presumce neviny platí i pro pana
>Kulínského. Ale u něho jsou již přímo rozjeté soudy a
>novináři o tom již jen informují. Kdežto u toho mladíka
>to bylo zcela něco jiného. Nebyl obviněný, ani sprostý
>podezřelý- a přesto ho MFD rovnou zveřejnila na přední
>stránce jako pedofila. Jak jen to tak bez znaleckého posudku
>poznali ti redaktoři? To jsou fakt dobří, když tak hned z
>jedné vody načisto poznají co je kdo zač. Můžete mi říct,
>proč by v dnešní naprosto a totálně ujeté době, kdy už
>mládež nerozeznává realitu od virtuality nemohl dospělý
>chlap diskutovat o sexu s jedenáctkami na netu? Vždyť o sexu
>s nimi diskutují i učitelé ve škole, či dělá průzkumy
>mezi nimi i samotná MFD (zrovna nedávno zveřejněné a
>konstatující, že děti toho vědí o sexu pomalu víc než
>dospělí). A proč by si nemohl dát s dívkou schůzku? Je to
>snad zakázané pod trestem smrti, nebo co? Může si vůbec
>mladý muž sednout před školou na lavičku a dát se do řeči
>s dívkami? Nebo je to trestné? Jak Vy to víte, že z jeho
>strany nešlo o zvědavost či náhodný úlet? Jak si dovolujete
>ho takto hned soudit? Aha já jsem zapomněla- máte stejné
>uvažování jako novinářka Blažková.

>
>Já bych nemusela nijak reagovat, protože moje dcery by se s
>ním vůbec nebavily a poslaly ho někam.

Člověkyně Jarmilo ! Vy jste se dozajista napila nějaké "bahnité" vody, že takhle blouzníte. Je sice pravda, že MFD by neměla otisknout fotku toho "mladíka" jen tak, mirnichs-dirnichs. Nevím, jestli je na to v ČR nějaký zákon, ale měl by být. Pokud Vám ale uniká "skutková podstata" jeho činu a snažíte se z toho udělat jenom takovou nějakou "prkotinu", pak tedy vymyslete nějaký "dokonalý" způsob, jak tyhlety "mladíky" včas odhalit, než se dopustí něčeho horšího, než je klábosení přes Internet. Když už se Vám tak "povedly" ty Vaše volby, tak byste to mohla zvládnout i tady. Nechci se s Vámi přít o té fotce v MFD, ale řekněte mi, kolik takových NORMÁLNÍCH mladíků vyhledává sex s jedenáctkami ? Ať už přes Internet, nebo jakkoliv jinak. Z té části jejich konverzace, zde uvedené, je docela jasné a zřejmé o co mu šlo. A je jedno, jestli si psal s dospělou osobou, nebo s děckem. Jeho úmysl byl zřetelný a on ho podpořil tím, že na tu schůzku šel. Věděl, nebo byl přesvědčen o tom, že tam bude ta holka. Pokus o vraždu je hodnocen stejně jako vražda. Dejte si radši o sklenku dobrého vínka navíc a je to. Rozčilovat se, znamená ničit si své zdraví pro hloupost druhých. [smích]

119469

20.10.2006 09:08

Presumpce neviny

RE: Člověkyně Jarmilo,

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>>Howhg! [smích]
>Tak jsme mu to dali. Už se ani neozval. Možná ještě hledá
>tu láhev vína? [vyplazený jazyk] [chechtot] [chechtot]

Nevím, co byste mně měli dát ? Nereagoval jsem, poněvadž na to nemám čas. Mám ještě mnoho dalších, důležitějších věcí, kterým se musím věnovat a tu láhev hledat nemusím, už jich mám pěknou sbírku v policích, australský Shiráz. To, co jste uvedl na obranu toho mladíka, zavání tím právníkem, Sokolem. Ale mně je to úplně šuma-fuk, spíš mi připadá, že je ten kluk víc blbej, než pedofil. No ale každej jsme ňákej. Nazdar pane Šmirgl. [velký smích]

119605

22.10.2006 09:40

Tak tady už končí sranda

Tak tady už končí sranda

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

"Tak tady už končí sranda"


Ale hovňajs, kdepak by končila ! Je jí tady stále dostatek, akorát záleží na tom, odkud se člověk právě kouká. Někteří "keyboardoví" válečníci mají stále větší a větší touhu a zvrácenou snahu, vést žabomyší války stále dál. Pravděpodobně nemají jinou, smysluplnější činnost. Tady se dá akorát použít to rčení :"Bože odpusť jim, neb nevědí, co činí". Jestliže je něco velice málo užitečného a bezúčelného, tak je to ponejvíc tahleta internetová diskuze, mezi anonymem, pseudonymem a semtam skutečným jménem, která zbytečně vede k tomu, že lidé, kteří se ve většině případů neznají, nikdy se neviděli a nepotkali, zanevřou na sebe pro pár řádek nějakého "pitomého" sdělení o něčem, co se jim samotným zdá být takové, či onaké, bez toho aniž by věděli co ten dotyčný udělal pro ostatní a jaký je to člověk. Jenom podle nějaké jeho "vyjádření se" k tomu, či onomu. Docela podobné té pasáži ze Švejka :" Myšlenka atentátu je jednoduchá, jako kolumbovo vejce. A bác ho. Pújdete s námi za pobuřování !" A nakonec, čím víc některý přispěvatel "přispěje", tak je mu (nějaký čas) povoleno házet bláto a špínu na své oponenty, zvláštěpak jestliže tito jsou také oponenti Velkého Voždě "Stwořitele". To je potom obzvláště žinantní a laškovné, když se zde "protřepává" demokracie, svoboda a nestrannost. Velice pěkně a názorně nám to tady předvedla paní Minda. (Zcenzuroval jsem se a místo P, které jsem napřed napsal, jsem uvedl správně M). [smích] [pláč]
Ty dvě ikonky mají znázorňovat dvě masky pro divadlo - "Úsměv a Pláč", ono tady taky vlastně o nic jiného nejde, že. [chechtot]

119714

23.10.2006 05:24

Tak tady už končí sranda

RE: Tak tady už končí sranda

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>>...Platim za to, ze jsem mu dovolil prijit v Brne za mnou.
>
>Tááákhle se to dělá! Škemrat o ubytování. Najíst se,
>vyspat se a jde se dál. Hmm, bez škemrání by zase naviděl
>kus světa. Také to zkusím. Sodku, kdy se mohu stavit? [chechtot]
>[chechtot] [chechtot]

Poslouchej šmirgle, nepřekrucuj a nevytvářej nějaké nepodložené žvásty, které tady plácneš, když víš akorát velký h...o, jak to bylo. Sodek by to mel uvést na pravou míru, že to takhle, jak se ty snažíš říct (šmíro, nejspíš z Vancouveru), nebylo. Ale je možné, že ty bys to tak rád udělal. Serou mě všichni ti, co hážou hovna na všechny ostatní, kteří se jim protiví svým názorem a schovávají se přitom za nějakej posranej nick. Ti, co se podepíší svým jménem, přestože s nimi třeba vůbec nesouhlasím, jsou mi aspoň sympatičtější svou upřímností, protože se nebojí, že by za svoje názory a útoky mohli nést zodpovědnost. Jenom ti posraní "přizdisráči" se snaží pořád na někoho házet špínu a schovávat se za bukem. Akorát u Pelešky je to jinak, ten se dá poznat okamžitě, ať si dá jakýkoliv nick, ještě pořád se nenaučil normálně psát na komp. klávesnici, pořád to dělá, jakoby psal na psacím stroji, ťuk na "Enter".
Bylo mi jednou "někým" sděleno, že názor, či příspěvek, který je pod nějakým nickem, nebo anonymem, není třeba vůbec brát jako názor, ale jako psí vytí na měsíc, čili jakoby nebyl. Jestli chcete vědět, kdo to byl, tak on vám to možná řekne sám a já si to myslím taky. Jinak ta celá diskuze stojí akorát za pekelníkův trus, protože si tady každý nýmand plácá nesmysly a voloviny, jak se mu zachce. Někdo se ale musí "tajit", aby nebyl vyloučen, to je taky pěkná známka demokratické vyspělosti, vyloučit někoho za to, že je proti mým názorům. Nemám jiný argument, ale sereš mě, tak do pr.... s tebou.
Zrovna dneska jsem si koupil "bunch" knih na bazaru čsl. sdružení a mezi jinými i knihu "Špión jemuž nevěřili" od F.Moravce. Ten říká, že ti parašutisté, co provedli atentát na Heydricha udělali největší chybu tím, že se spojili s českým odbojem a tím se vlastně zlikvidovali, protože je právě udal někdo z toho odboje. Pak se ovšem není co divit, když je v tom našem "slavném" národě tolik křiváků, zbabělců a darebáků. Jak vidět, je to pořád stejné, lepší to asi nebude. Když chcete na někoho házet hovno, tak se pod to aspoň podepište, přizdisráči ! Adios. ![naštvaný] [pláč]

119766

23.10.2006 05:44

Volební divadlo

RE: Na prospěch české společnosti

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Objektivně bychom se měli smířit s faktem, že tyto volby
>jsou bojem komunistů proti komunistům. Pták není modrý, ale
>rudý, protože z členské základny 1,2 mil. "bývalých"
>komunistů přeběhlo díky sametové revoluci k modrým více
>kmenových komunistů, než k oranžovým a rudým dohromady. A
>především jsou modří ti nejbohatší bílé koně
>globálních monopolů. Vítězí na široké frontě tisku a
>medií penězi a ne přesvědčením - v boji o voličské
>hlasy.

Takže docela jednoduše by se dalo říct, že je to boj jedněch grázlů, proti ještě větším grázlům, bez ohledu na stranickou a politickou příslušnost. Čili korytaření.

Jsme malá krásná krajina v srdci
>Evropy. Můj přítel z USA říká, že je u nás, jako v
>pohádce .. za každou zatáčkou nový svět. A má pravdu,
>zatím je to tak !

Velice si přeju, aby to byla pravda. [překvapení]

119767

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Katalog Ikea nevyšel. Kvůli černochovi s číslem31.10.20 10:04 Neurčeno 0

Stanné právo až do 20. listopadu30.10.20 17:03 Česká republika 5

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 1

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,38 Kč
Euro
27,30 Kč
Libra
30,27 Kč
Kanadský dolar
17,55 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,47 Kč
100 japonských jenů
22,34 Kč
Čínský juan
3,49 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 930,26 Kč
1 unce stříbra
552,84 Kč
Bitcoin
323 576,46 Kč

Poslední aktualizace: 31.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?