Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 94 příspěveků, 2 různá jména: <nic>, case.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

14.05.2006 01:18

Neoliberální zmije na prsou

RE: Hloupy clanek nacionalisty, co zaslechnul nekde na prednasce jmeno Hayek

case 62.?.?.?

V cem podle Vas spociva liberalismus(ci neoliberalismus) neokonzervativcu?
Cti snad individulani svobody?Uznavaji nedoknutelnost vlastnictvi?Chteji minimalni stat (nebo jako my libertariani zadny stat [mrknutí jedním okem] )? Podporuji deregulaci trhu?
Rad uvitam priklady.
Trosku se Vam to plete.

105763

14.05.2006 17:19

Neoliberální zmije na prsou

RE: Hloupy clanek nacionalisty, co zaslechnul nekde na prednasce jmeno Hayek

case 62.?.?.?

Jak neokonzervativci podporuji individualismus(ci minimalni stat)?
Neokonzervativci v zadnem pripade nepodporuji volny svetovy trh(to by jim napr. nevadilo jaka mena je pouzivana pri platbe za ropu etc.).
Neokonzervativci se chovaji imperialne tj. narokuji veskere vyhody a zdroje pro USA. Co to ma, prosim, spolecneho s liberalismem?
Co mate proti podpore individualismu (ackoliv trvam na tom, ze neokonzervativci ho nijak nepodporuji)?Co Vam vadi na minimalnim statu?Stat je mimoradne spatny hospodar a pricina veskerych valecnych konfliktu.
Tezko si dovedu predstavit jak napr. Hitachi napadne vojensky Intel ...

105826

15.05.2006 22:30

Dopis íránského prezidenta Ahmadínežáda Bushovi

Kulturni odlisnost

case 62.?.?.?

Ten dopis bohuzel svedci o tom, ze Ahmadinezad nechape s kym komunikuje.
Je to pochopitelne, v jeho kulture by se podobne hloupy a nizky clovek k moci nedostal.
Zaroven pravdepodobne nechape, ze na Zapade uz byla davno forma uprednostnena pred obsahem. Bojim se, ze ocekava dialog mezi velkymi muzi, k tomu bohuzel schazi druha strana. Z naseho pohledu je ten dopis prinejlepsim naivni a drze neformalni.Pro mnohe zaslepence se jedna o provokaci.
Ne, myslim si, ze je myslen dobre a vazne. To jen my jsme zapomeli jak vaznost vypada.

105956

15.05.2006 23:34

Dopis íránského prezidenta Ahmadínežáda Bushovi

RE: Velmi slušné ultimátum !

case 62.?.?.?

Doufam, ze se pletete, ackoliv Vasi argumentaci rozumim. Nenachazim v dopise
nikde zminku o nabidce prestoupit na islam, ktera je pred vyhlasenim ultimata
formalne pozadovana.
Opravdu doufam, ze se pletete ...

105963

16.05.2006 23:12

Dopis íránského prezidenta Ahmadínežáda Bushovi

RE: Ahmadínežád

case 62.?.?.?

Clovek se stava vinnym az kdyz je odsouzen. Do toho okamziku je nevinen.
Muzeme provest sve rozsudky na zaklade pozorovani, ktere mame k dispozici.
Nespatruji zadnou nelegitimitu v pripadne ucasti Ahmadinezada pri obsazeni
ambasady USA, vezmeme-li v uvahu, ze se velmi nepatricnym (dokonce nelegitimnim) zpusobem vmesovala do vnitrnich zalezitosti Iranu.Nemeli bychom zapomenout, ze to byly prave USA, ktere iniciovaly statni prevrat a dosazeni
saha. V dobe islamske revoluce jiz byla situace obyvatel neudrzitelna. Pridomek islamska je dan kulturnim kontextem, jinde by takova revoluce za dane situace probehla take, jen pod jinymi "prapory".
Kdyz nekdo zabije nezname lidi, kteri mu nic neudelali, byvame poboureni a podivujeme se nad jeho silenstvim.G.W.Bush ma na svych rukou krev desitek tisic lidi(prinejmensim), kteri mu nic neudelali a ktere nezna - neni snad vhodne nazvat prave ho vrahem?
Stejne tak nevidim vyhrozujiciho Ahmadinezada, ale vyhrozujici USA a Izrael.
Iran ma jako suvereni stat pravo rozvijet libovolnou technologii.
Necitim se bezpecen. kdyz neprilis bystry (budme jemni) lhar a zlocinec G.W.Bush disponuje nejmocnejsim jadernym arzenalem.

106068

17.05.2006 01:20

Dopis íránského prezidenta Ahmadínežáda Bushovi

RE: Ahmanedínežád

case 62.?.?.?

A jak jste prisel na to, ze Ahmadinezad vyrustal ve slumu?
(Navic si nejsem jist je-li lepsi vyrustat ve slumu nebo v radoby patricijske
naftarske rodine).
Je ostudou Yale, ze nekomu takovemu udelila titul.Vzdy kdyz nektery z mych znamych hodnoti prilis benevolentne studenty a nechava prochazet hlupaky, upozornuji ho na odstrasujici pripad G.W.B. . Vzdy se totiz bohuzel najdou lide jako Vy, kterym staci titul a nevidi neschopnost dotycneho jedince.
Cetl jste nektery z projevu GWB? Slysel jste ho? Ten clovek nevladne patricne ani svou materstinou o obsahu nemluve.
Slusny clovek? Lhar,podvodnik a vrah.
Slysel jste nekdy, co o Vas lide povidaji?Nikdy zadna zcela nepravdiva legenda? A i kdyby byly reci o obzerstvi a devkach pravdive ...
Vy jste nikdy neprekrocil pravidla? Zadne sahnuti na rozpalenou plotnu?
Nikdy ? [vyplazený jazyk]

106094

18.05.2006 23:17

Dopis íránského prezidenta Ahmadínežáda Bushovi

RE: Ahmadínežád je hrdina

case 62.?.?.?

Ultranacionalismus neni jedina alternativa proti NWO. Kdyby to snad byla jedina mozna alternativa, potom bych radeji volil NWO.

Premyslel jste jak by vypadal svet, kde by v cele statu stali Vami zminovani panove?

Nezda se Vam, ze GWB je vlastenec?

106344

21.05.2006 18:07

Dopis íránského prezidenta Ahmadínežáda Bushovi

RE: Ahmadínežád je hrdina

case 62.?.?.?

Proti NWO se stavi napr. i libertariani a ti jsou pro Vas (nacionalisty) pravdepodobne jeste vetsimi neprateli nez NWO [mrknutí jedním okem] .
Nacionalismus vede ke zretelnemu vymezeni se na zaklade neceho tak abstraktniho jako je narodni prislusnost.Odtud je pouze krok ke srovnanvani jednotlivych narodu a posleze ke konfliktu.Narodni prislusnost vytvorena na zaklade uzemni prislusnosti je(bude) (doufam) archaismus.
Nechci zit ani jako hrdy Cech ani pod diktatem Bruselu ci Washingtonu.
USA se porazi sami (ekonomicky), zadny strom neroste do nebe.
Jak Stalin tak Hitler byli nacionaliste, takze posledni vetou vyvracite sam sebe.

Budte hrdy sam na sebe a sve ciny [smích] .

106572

21.05.2006 20:05

Jak smutné

Proc na Zvedavci pouzivat slovnik z D-Fense?

case 62.?.?.?

S obsahem clanku plny souhlas az na dle meho nazoru zcela zbytecne pouzivani adjektiva "zidobolsevicky". Rath je nizky clovek nestitici se zadne spinavosti - netreba nejakych dalsich pochybnych nalepek.
K pouzite forme - ackoliv se mi pouzity slovnik nijak neprici, zda se, ze pouzivat ho trefne umi pouze D-Fens [mrknutí jedním okem]

Diky za clanek [smích] .

106579

21.05.2006 23:31

Jak smutné

RE: Facka zezadu-žádný

case 62.?.?.?

Bohuzel musim souhlasit, ze "pohybove divadlo" obou akteru o nich nehovorilo
nic veseleho. Zaroven bych se ovsem z taktickeho hlediska rad zastal p.Macka.
Napadeni mimo kamery a svedky by pravdepodobne zkoncilo hospitalizaci p.Ratha, ktery by predstiral prinejmensim otres mozku [mrknutí jedním okem] .
Takto vsichni videli, ze se jednalo pouze a jen o neskodny pohlavek.

106606

23.05.2006 02:17

Opravdu se blíží volby?

RE: Samozřejmost

case 62.?.?.?

Solidarita je dobrovolna a v tom je jeji ctnost. Soucasny model socialniho statu vede velkou rychlosti smerem k fasismu (omezovani prav obcanu, vysoka mira prerozdelovani, provazanost korporaci a statu). Socialni stat nema se socialnim citenim spolecneho nic je to pouze nastroj k proletarizaci spolecnosti..

106752

24.05.2006 08:02

Nejsem a nikdy nebudu rasista

Zadny dluh necitim...

case 62.?.?.?

Nemam nejmensi tuseni, co se v Letech delo.
Neverim na zidovska spiknuti, na narodni urceni, necitim zadne pozitivni ani negativni dedictvi vyplyvajici z me abstraktni narodni prislusnosti a neprijde mi dulezite klasifikovat lidi podle narodni prislusnosti ci rasy.

V teto dobe pred vice nez 60.lety jsem nezil a tudiz se necitim udalostmi te doby spojen. Nikoliv mym jmenem.Jestlize existuji vinici at jsou nalezeni, odsouzeni radnym soudem a at nesou nasledky. Zadna kolektivni odpovednost nesouci se historii neexistuje.

106878

30.05.2006 14:00

Rovná daň je zločinná

RE: A jeste pridame...

case 62.?.?.?

DPH je zapocteno v 60%, jak je ostatne v clanku zmineno.

107306

30.05.2006 14:01

Rovná daň je zločinná

RE: dobre napsany clanek,

case 62.?.?.?

Staci zadat do Googlu SMS 007 a zjistite, jak to je.
Panove Kechlibar a Satanek jsou tvurci SMS 007 a majitele firmy CircleTech.

107307

30.05.2006 14:05

Rovná daň je zločinná

RE: Jo, jo, svatá pravda,

case 62.?.?.?

Clanek byl puvodne psan pro Blisty a autor chtel zajistit jeho precteni maximalnim poctem ctenaru. Pan Culik je ovsem presvedcen, ze je pro pouzivani
slova "mafie" pouhym vykrikem bez urovne. Prilis jednoduchy pro "sofistikovane" Blisty [mrknutí jedním okem] .

107308

16.06.2006 10:26

Britský admirál varuje

Imigrace socialistickych volicu do EU

case 62.?.?.?

Nemam naprosto nic proti prilivu imigrantu(vzhledem k demografickemu vyvoji nam ostatne nic jineho nezbyva). Jsem ovsem velmi zasadne proti jakymkoliv socialnim davkam a to komukoliv. Jsou to bohuzel prave tyto davky, ktere do EU lakaji "neschopne" z celeho sveta a zpetnou vazbou vytvareji volice pro evropske socialisty.
Clovek by mel mit pravo usadit se kdekoliv, ale zaroven ma povinost se o sebe postarat.

108304

17.06.2006 22:22

Britský admirál varuje

RE: Demagogie

case 62.?.?.?

Pan TomasEu projevuje mladickou nerozvaznost. Nicmene Vase hodnoceni o zenach mi prijde prilis prisne a navic, zeny jsou takove jaci jsou muzi (Tedy jake jsme si to udelali takove to mame).
Soucasne usporadani spolecnosti zpusobujici staly, ale maly stres zvladaji zeny lepe nez muzi. Muzi jsou "konstruovani" na velky a kratkodoby stres (ctyri hodiny lovit mamuta a pak se o tom mesic u ohne bavit, jak nam to skvele slo [mrknutí jedním okem] ). NASA dokonce pro meziplanetarni lety uvazovala o ciste zenskych posadkach (na lodi je staly, ale maly stres).
Chceme-li lepsi zeny, musime se stat lepsimi muzi (mozna jsem idealista).

108397

17.06.2006 22:50

Britský admirál varuje

RE: Demagogie

case 62.?.?.?

Sam proroctvim neprikladam velkou vahu, ale zaroven je v zadnem pripade nevylucuji. Soucasna fyzika je nevylucuje tak striktne, abychom je mohli jednoznacne vykazat do rise "pohadek", byt jste se nevedomky strefil, pohadky jsou vestby (staroslovenske pogadať - vestit). Neni vubec jiste, ze kauzalita je jista [smích] a ze nedochazi k pusobeni zpet v case, to je pouze model a dost mozna tento model zajde brzo na ubyte. Jak chapat nadsvetelne trajektorie u Feynmanovych integralu? Co smycky vracejici se v case u Kerrovskych cernych der? Zda se, ze se nam obcas tak docela nezachovava energie a diky Emme Noetherove vime, ze mezi ZZE a homogenitou casu je ekvivalence. Tolik k Vasi domyslive pseudojistote v otazce proroctvi.
Vase predstavy o moznostech uspesne regulace sveta a "zabarikadovani se" jsou naivni, smesne a nebezpecne. Vzdy kdyz se "elita" pokousela zorganizovat svet, vyvolala obrovske turbulence, ktere bohuzel nesmetly pouze ji. Kazdy tlak vyvola protitlak (akce a reakce se neuplatnuje jen ve fyzice [mrknutí jedním okem] ). Nadhernym prikladem budiz Versaillska smlouva a WWII, ktera byla jejim primym dusledkem. Trivialnejsi pro uchopeni jsou "skvele" uspechy mistrnych regulatoru socialismu a fasismu.

108400

18.06.2006 20:02

Britský admirál varuje

RE: Demagogie

case 62.?.?.?

Podle zdurazneni Laplacovy transformace bych to videl na FEL...Ja jsem studoval teoretickou fyziku na MFF UK.
Nadsvetelnymi trajektoriemi u Feyn. integ. jsem myslel takove hladke trajektorie, po kterych by se castice musela pohybovat nadsvetelnou rychlosti, aby se dostala z bodu A v t1 do bodu B v t2. Protoze pri vypoctu pravdepodobnosti prechodu do B pocitame se vsemi hledkymi trajektoriemi ...
Tolik k nadsvetelnym trajektoriim u FPI.
Platnost Heisenbergova principu (nebo jeho silnejsi podoby v QFT) klade omezeni na nase moznosti znat "presne" a zaroven nektere komplementarni fyzikalni veliciny - tot vse. To, ze nemuzeme neco spocist (nemusime proto
zabrousit do QT, staci "hloupa" fyzika atmosfery, nebo poradne rozhoupane kyvadlo), nerika nic o podstate casu.
V poli Kerrovskych cernych der existuji trajektorie, ktere se vraci do vychoziho bodu a zaroven se vraci v case, proto jsem pouzil "smycky vracejici se v case".
Chapu, ze po absolvovani nejakeho zakladniho kurzu fyziky, snadno nabudete dojmu, ze tomu rozumite, bohuzel je to pouze Vas dojem.

108447

18.06.2006 21:16

Britský admirál varuje

RE: Demagogie

case 62.?.?.?

Moje, doufam posledni, reakce na Vasi patafyziku.
Naprosto neni jasne, jak kulovy blesk funguje. Vzhledem k tomu, co si myslime, by vubec nemel existovat.
Neni jasne
- kde bere energii
- proc prokazuje vysokou stabilitu na casech radu az desitek minut
- zpusob pohybu

Mate-li vysvetleni, rad si ho prectu [smích]

108448

20.06.2006 09:32

Detektor lži, ICQ a velký brácha

Detektor lzi

case 62.?.?.?

"Detektor lzi" v mobilech vychazi z predpokladu, ze kdyz lzeme, tak jsme v napeti, a proto i hlasivcky jsou v napeti. Diky tomuto "ztuhnuti" se v hlase
objevi vysi tony. Je to velmi nespolehlive.

108532

22.06.2006 13:56

Detektor lži, ICQ a velký brácha

RE: opet hezky material

case 62.?.?.?

"Detektor lzi" existuje pouze pro telefony s OS Symbian tj. pro asi ctvrtinu Nokii, nekolik SonyEricssonu a jeden Siemens.
Kodovani SMSek neni 8 bitove, ale 7 bitove.

108696

24.06.2006 21:18

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

Minimalni stat

case 62.?.?.?

Demokracie je nasili vetsiny na jednotlivci [mrknutí jedním okem] . Jsem pro minimalni stat(=minimalni dane, minimalni statni majetek, minimalni regulace), decentralizaci(preneseni vetsiny pravomoci na obce) a se zastupitelskou demokracii nebudou zadne problemy. Nebude-li stat nejvetsi "firmou" v zemi a bude-li jeho moc silne omezena, ubude prilezitosti ke korupci a spatnemu hospodareni.
Z prispevku jde strach, opravdu je navrhem na analogii korporativisticke Italie.
Zda se, ze se socialistum opet podarilo vyvolat nebezpecne "demony".
Lide jsou ochotni vzdat se individualnich svobod za "socialni jistoty" a dokonce sverit rozhodovani uzke skupine "odborniku", uz chybi jen volani po silnem vudci ...

108833

25.06.2006 20:23

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Minimalni stat

case 62.?.?.?

100 tisic pravniku nemate v teto zemi k dispozici [mrknutí jedním okem], advokatu zde pusobi cca. 10 tisic, a proto si troufam tvrdit, ze pravniku tj. absolventu pravnickych fakult zde bude mene nez 30 tisic.
To, co navrhujete je vytvoreni cechu a preneseni moci na ne, anonymni moci bez odpovednosti. Za zasadni a neresitelny problem Vaseho systemu povazuji "vyber" daneho "cechu" a potom samozrejme jeho vnitrni profesni zajmy.
Vami navrhovany system by velmi rychle zdegeneroval ve fasismus.
Predstava, ze timto zpusobem odfiltrujete propojeni "mafie" a statniho aparatu je naivni. Toto propojeni neni dusledkem volebniho systemu, ale adaptaci na miru prerozdelovani penez. Jestlize v soucasnosti socialiste prerozdeluji 60% vytvoreneho bohatstvi, ke kteremu nemaji vlastnicke pravo, je prirozene zajimave proniknout ke statnim zakazkam libovolnymi prostredky.

108906

26.06.2006 20:57

Týden bukvic

Zbytecna dramatizace

case 62.?.?.?

Je mi jedno, ze nekdo oslavuje svou sexualni orientaci, byt mi to prijde nesmyslne ... Pusobi to na mne podobne, jako ekvivalentni oslava sdruzeni zahradkaru.
Lze to pochopit snad jen v kontextu vyvoje - drive skryvani a perzekuce, dnes preklopeni na druhou stranu a casem to vsem bude jedno, nebudou ani oslavovat, ani odsuzovat. Aktivita politiku je rovnez pochopitelna, vzhledem k ostrakizaci se z homosexualu stala pomerne kompaktni a organizovana skupina a tudiz vyznamni volici ... S poklesem ostrakizace se tato skupina samozrejme rozpadne. Den se bude mozna oficialne slavit dal, preci jen vtipnejsi nez "Mezinarodni den melanomu" [smích] ...
Myslim, ze zasadni chyba je takovym hloupostem venovat pozornost, mame omezene mnozstvi casu [mrknutí jedním okem] .

108987

28.06.2006 13:00

Zakažte kouření na veřejných místech!

Dalsi utok na institut vlastnictvi

case 62.?.?.?

Jsem kurak, ale nedela mi problem trebas dve ci tri hodiny nekourit, zaroven ovsem nepiji vubec alkohol. Nenapadlo by me zakazovat podavani alkoholu v restauracich, prestoze me opili lide obtezuji. Mam volbu do hospod chodit ci nechodit. Nikdo nema pravo prikazovat majiteli, jestli se v jeho objektu bude kourit ci ne. Jeho pripadni zakaznici maji moznost volby. Bude-li tlak trhu dost velky, vytvori majitel oddeleny prostor pro nekuraky ci koureni sam zakaze. Argumentace vedena z pozice zamestnancu rovnez neobstoji. Nikdo nikoho nenuti v zakourenem prostredi pracovat, zamestnanec se muze svobodne rozhodnout. Zde nejde o samotne "kourit" ci "nekourit", ale o zakladni pravo svobodne bytosti volne disponovat svym vlastnictvim bez nemistnych intervenci Statu.
Boj proti koureni je dalsim priznakem plizive nastupujiciho fasismu (Hitler byl velkym bojovnikem proti koureni [mrknutí jedním okem] ).

109224

28.06.2006 19:12

Zakažte kouření na veřejných místech!

RE: Pak jsem to už před lety pochopil dobře!!!!

case 62.?.?.?

Nikotin je schopen nahradit neurotransmiter dopamin (zjednodusene), funguje tedy jako vynikajici regulator "nalady" - pri excitaci uklidni, pri letargii
excituje [mrknutí jedním okem] . Diky temto regulacnim schopnostem je mezi silnymi kuraky vetsi mnozstvi "psychopatu" [mrknutí jedním okem] nez v bezne populaci (v blazinci kouri skoro vsichni). Existuje studie, ktera ukazuje, ze mezi kuraky je vice potencialnich schizofreniku(odkaz nevim, mluvil o tom kdysi Hoshl). Neprekvapi, ze zde najdeme vice "neprizpusobivych" apod. .
Nabizim tedy dalsi "konspiraci"(?!).Je to spiknuti farmaceutickych firem.
"Leky" na odvykani jsou docela drahe a zaroven je sance, ze cast kuraku prejde plynule na psychofarmaka ...Po zkusenostech s Tamiflu, bych se nedivil, kdyby tato silena hypoteza byla pravdiva.
Dale jde urcite o odpoutani pozornosti (podobne jako v pripade Gay Parade apod. ).
STAT NEMA PRAVO REGULOVAT KOURENI (stejne jako nema zadne pravo zakazovat dospelemu cloveku libovolne drogy (me telo je me vlastnictvi).
PS.Aergumentaci zdravotnimi naklady neberu, jsem pro naprosto privatni zdravotniotvi.

109279

28.06.2006 20:10

Zakažte kouření na veřejných místech!

RE: Pak jsem to už před lety pochopil dobře!!!!

case 62.?.?.?

Spatne jsem se vyjadfil. Koureni nevede ke schizofrenii, ale potencialni schizofrenici si najdou koureni jako stabilizujici faktor.

109293

09.07.2006 00:57

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Což aby bouchla

case 62.?.?.?

Jak jste vymyslel takovou hloupost? Arabove zili s Zidy pohromade a necinili jim zadna prikori. Problem se objevil az se vznikem statu Izrael.
I dalsi Vase tvrzeni "Arabské země mají tak obrovská území, ale bohužel z nich nadělaly pouště." je naprosta hloupost.
Ach jo...
Skutecne mate zapotrebi takove neartikulovane vykriky?

110085

09.07.2006 01:24

Dobytý Karlštejn

Plac po funuse, aneb smrt je prirozena.

case 62.?.?.?

Autor clanku a mnozi v diskuzi se pohorsuji nad zhanobenim "posvatneho" mista. Posvatnost nikoliv "posvatnost" je podminena opravdovou uctou a zivosti. Zivost ovsem jiste neni urcena umistenim v TOP 10 mezi ceskymi hrady.
Opravdu chodite pravidelne na Karlstejn vzdat uctu predkum a velkemu cisari?
Kolik z Vas?

V pouziti slova "svatba" v dane souvislosti bych spatroval jen celkovy upadek jazyka a devalvaci jeho slov. Zachazeni se slovy "solidarita","demokracie" a "uprimnost" me mrzi podstatne vice.

Vzhledem k ucasti nove registrovanych panu v mrtvolnem telese nazyvanem "cesky showbyznys" by nas snad intenzivni medialni tanecky nemeli prekvapovat. Navic se jedna o skvele PR.

Nemyslim si, ze vznik zakona o registrovanem partnerstvi, pripadne prirozene hystericka reakce homosexualni mensiny ohrozuje "tradicni rodinu". Tradicni rodina je davno mrtva a "vrahem" je hypertrofovany stat,
ten socialni zvlaste.

110088

09.07.2006 16:01

Experiment s lidským zoufalstvím

RE:

case 62.?.?.?

Fajn mam uvest stejnou tabulku krestanexzide, pripadne zidexmuslimove?
Kde se Vami uvedeny manipulacni vytah na webu nachazi?
(neverim, ze je to Vas vytvor)

110124

09.07.2006 21:15

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Základním motivem je ukrást Palestině co nejvíce území

case 62.?.?.?

Tvrzeni o izraelskem vizu v pase a nemoznosti pristupu do arabskych zemi je
nadsazene, byt komplikace to je.
Funguje to i opacnym smerem. Se Syrskym (Iranskym,Sudanskym etc.) razitkem v pase neni pristup do Izraele prinejmensim snadny.

110154

09.07.2006 23:29

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Tohle jsou také zajímavá čísla

case 62.?.?.?

Dalsi laciny blabol. Mozna by nebylo od veci vzit v uvahu, ze NP se udeluje neco malo pres 100 let. Na skale 500 let by rozdeleni vyznamnych osobnosti dle puvodu vypadalo zase trosku jinak.
Navic se v danem seznamu nerozlisuje mezi zidy puvodem a zidy dle viry. Podle teto logiky bychom museli peclive proverovat jestli nekteri nositele NP nemaji prapredka muslima.
Navic michate Araby a muslimy, coz v zadnem pripade neni to same(u Indonesanu a Malajcu by to snad mohlo byt jasne i Vam).

110164

12.07.2006 01:51

Zničit Severní Koreu dokud je slabá?

RE: Ukazka sili,arogance ,gansterskeho chovani,zakon dzungle a co vic.

case 62.?.?.?

Kez by neokonzervativci byli "zkurveni kapitalisticti pragmatici".
Bohuzel na jejich postupu nic pragmatickeho ani kapitalistickeho neni.
System, ktery se pokousi nastolit pripomina ze vseho nejvice fasismus
(prorustani statu a korporaci, omezovani individualnich svobod a upevnovani moci statu, jasne vymezeni nepratel statu etc.).
Fasismus ma mnohem blize k socialismu nez kapitalismu.

110314

13.07.2006 00:23

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Tohle jsou také zajímavá čísla

case 62.?.?.?

Zidovske prapredky nekdo pomoci geneticke analyzy u jmenovanych nositelu NP zjistoval?
Jste si vedom, ze to, co zde prezentujete je nacismus?
Albert Camus samozrejme mezi Araby v tom prekopirovanem blabolu z(?)
http://www.masada2000.org/nobel.html neni.
U mnoha jmen o zidovskem puvodu napr. Petr Kapica velmi vazne pochybuji.
Je rovnez zajimave podivat se na rozdeleni podle "puvodu" na obdobi pred
WWII a po.
NP je navic pomerne pochybne meritko.
Lide jako Nikola Tesla,Gandhi,pani Wu(objev poruseni parity) NP nedostali.
Nechybi ovsem napr. Henry Kissinger - zid (ZA MIR), tomu se nelze ani smat.

Nemam v nejmensim v umyslu zpochybnovat prinos zidu pro vedu a kulturu 20. stoleti. Nicmene i Arabove(Cinane,Indove) meli sva stoleti...
Jmena jako Al-Khwarizmi ci Avicenna jste mozna nekdy zaslechl.
O Madhava of Sangamagrama (Ind), ktery v polozeni zakladu dif. a int. poctu predbehl Newtona i Leibnitze o 200 let jste pravdepodobne nikdy neslysel ...

Cisla, ktera uvadite nesvedci o nicem, krome Vaseho fanatismu a mizerneho vzdelani.

110382

13.07.2006 11:44

Deníček Evropana

Ubohost

case 62.?.?.?

Lacina frakce destilovane ubohosti.Uverejneni takoveho xenofobniho nenavistneho pseudoliterarniho pokusu me prekvapuje a uvadi do rozpaku.

110414

14.07.2006 14:36

Deníček Evropana

RE: ..............?

case 62.?.?.?

Nemam cas reagovat na vsechny Vase blaboly.Nejste nahodou TEN KEMA, co se pred casem zastaval "ekologicnosti" "podzemnich" vybuchu nuklearnich zbrani urcenych k niceni bunkru?No, nic.
1/ Za neveru sharia uklada
- v pripade svobodnych 100 ran bicem obema
- v pripade sezdanych kamenovani (obou)
Pro prokazanou neveru je treba mit ocite svedky (alspon 4) jinak musi pripadni svedci ve vlastnim zajmu mlcet. Nejsou-li 4 a hovori o nevere, jedna se o pomluvu, ktera je trestana 100 ranami bice(judikat je primo Koranu)
Zenska obrizka nema s Islamem nic spolecneho. Jedna se lokalni kmenovy zvyk.

Zkuste psat o necem, o cem alspon trosku neco tusite. Zda se, ze sharia nebo
nuklearni technika do te kategorie nepatri.

110509

14.07.2006 19:32

Britská armáda žádá posily

Koka???

case 62.?.?.?

Nikoliv koky, ale maku.Afganistan je vyznamnym producentem opia.

110524

14.07.2006 22:00

Syrští vládci posílají své spojence z Hizballáh do boje, zatímco Bejrút vyčkává

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

case 62.?.?.?

Pletou se Vam dojmy s pojmy.
Chapat neznamena souhlasit. Napr. Chapu postup USA proti Iraku, ale presto povazuji jejich vladu za spolek valecnych zlocincu.Srozumitelne?

P.S. Pise se "Říškého"

110531

14.07.2006 22:02

Syrští vládci posílají své spojence z Hizballáh do boje, zatímco Bejrút vyčkává

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

case 62.?.?.?

Preklep [smích] Říšského

110532

16.07.2006 20:03

Nebezpečné přehrávání Izraele

Nikoliv fasisticky

case 62.?.?.?

Dovolil bych si opravit privlastek "fasisticky" ve spojeni se statem Izrael.
Stat Izrael neni fasisticky nybrz nacisticky. Podobne jako USA nesmeruji k nacismu, ale k fasismu.

110652

18.07.2006 01:59

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: ad poznámka vydavateľa

case 62.?.?.?

Vase predstavy o ucincich jadernych zbrani jsou tragikomicke. Doporucuji vyhledat. Ona i nuklearni technologie usla od Hirosimy kus cesty.
Zivot na Zemi by to pravdepodobne prezil, dokonce bych si jako nenapravitelny optimista vsadil i na homo sapiens jako druh. Nicmene nad moznosti zit v takovem postnuklearnim svete bych pravdepodobne vahal.
Navrat o staleti zpet by byl jeste stastnym vysledkem.
Pred casem jsem nabyl dojmu, ze studujete neco jako FEL, doufam, ze jsem se mylil.
Izraelci jiste hloupi nejsou, ale jejich viditelne vedeni se pravdepodobne rozhodlo spachat kolektivni sebevrazdu.To tvrdim, ackoliv sanci, ze by Izrael zautocil na Evropu povazuji za mizivou.Zcela postacuji jejich tanecky okolo Iranu. Napadeni Iranu znamena konec Izraele jako lokality, ani na pamatnik bych si nevsadil. Horsi ovsem je, ze to bude mimoradne neprijemny prusvih i pro nas, protoze i pri zachovani nezrizeneho optimismu to zdrazi ropu na minimalne 145$ za barel, coz osklive zamete s ekonomikou a samozrejme s nami.
Palestina zadnou ropu nema. Syrie ropu tezi, ale neni vyznamnym hracem na trhu. Iran ma ropy a hlavne plynu dost a nemusi se jeho nedostatku narozdil od nas prilis obavat.
Nezda se, ze by na nas chteli utocit, zatim utocime spise my na ne...

110784

21.07.2006 23:04

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: samozrejme, ze sa israel brani

case 62.?.?.?

Rusko samozrejme na nejake vyssi cile kasle, jako ostatne vsechny zeme a jejich reprezentace (retorika jakou sve ciny zastituji je nepodstatna).
Nicmene at se Vam to libi, ci nikoliv, je nam Rusko kulturne podstatne blize
nez USA(ci dokonce Izrael [mrknutí jedním okem] ). To neni ani dobre, ani spatne.Tak to proste je. Vzhledem ke kulturni podobnosti si samozrejme lepe rozumime(pravdepodobne se lepe pobavite, proparite-li noc s Rusy a ne s Americany; zaroven si pravdepodobne budete lepe rozumet s Americany nez se skupinou Korejcu ...;Cest cestnym vyjimkam [mrknutí jedním okem] ).
Je pro me podstatne pochopitelnejsi, kdyz Rusko vysle do Iraku specialni jednotku(y), aby nasla(y) a potrestala(y) vrahy ruskych diplomatu, nez utok artilerii, pripadne vyhlaseni valky za neprokazany kriminalni cin izolovane skupiny neznamych pachatelu("krizova" vyprava do Afganistanu a Iraku proti
hypoteticke "Al-Kajde", Bokononovi dnesnich dnu).
Vase predstava, ze kazdy. kdo nevidi v USA spasitele dneska, ci si dokonce dovoli pochybovat o "nezvratnych" pravdach je automaticky levicak, je smesna a lacina. Nekonecne opakovani tohoto blabolu mainstreamem ho necini pravdivym.

111172

23.07.2006 23:42

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: samozrejme, ze sa israel brani

case 62.?.?.?

Jazyk formuje mysleni. Hlavni pricinou odlisnosti cinske kultury a nasi je jazyk. Dusledkem je cinske vice synteticke a nase vice analyticke mysleni.
Kultura je IMHO podstatne vice ovlivnena jazykem nez geny.
Tolik velmi zjednoduseneho teoretizovani.
Shodou okolnosti jsem mel moznost stykat se s mnoha narody i rasami. Stravil jsem nmnoho casu s Araby, Vietnamci, Cinany,Korejci, lidmi ze subsaharske Afriky, lidmi ze Severni Afriky,Indy, obcany USA, Zidy, Rusy, Polaky, Nemci ... Zobecnuji pouze svou zkusenost - Rusove jsou nam mnohem blizsi nez obcane USA (alspon me [mrknutí jedním okem]; s Zidy a Araby si rozumim velmi dobre, coz mi ovsem nikterak nebrani je kritizovat).Vase posledni dva odstavce povazuji za nesmyslne. Rusove davaji najevo emoce vice nez Cesi, Putin nedava najevo emoce ...
Spojeni rozvedcik KGB a zakomplexovany jedinec je zcela hloupe. Nemusi se mi libit, co Putin dela, ale zakomplexovanost bych mu rozhodne nepodsouval. Kez by vystupovani alspon poloviny politiku bylo tak racionalni a koherentni jako Putinovo. Navic je mi podstatne blizsi jeho kamenny vyraz nez pritroubly usmev Bushuv.

111279

25.07.2006 13:52

Skutečné cíle Izraele

RE: Nezzubý Libanon

case 62.?.?.?

Vse, co uvadite jsou pouze spekulace notne zivene medii.
Stejne jako automaticky neplyne z pouziti americkych zbrani izraelskou armadou proti Libanonu, ze USA utoci na Libanon, tak z pouziti Syrskych(Iranskych) zbrani Hezbollahem neplyne, ze na Izrael utoci Syrie(Iran).
Neexistuje zadny dukaz, ze Syrie zorganizovalo vrazdu byvaleho premiera Libanonu.Vzdy je dobre se ptat. Qui bono? Ovsem ani toto neni zadny dukaz.
Vase znalost Syrie(Iranu) je evidentne urcovana pouze soucasnou propagandou.
Nezda se, ze by Iran(o Syrii se v teto souvislosti nema smysl zminovat) mel tendenci ovladnout svet a urcovat jeho beh. K Svetovlade se dnes otevrene prihlasuje jedina Rise - USA.

Smutna a hloupa jsou Vase slova.

111456

26.07.2006 22:43

Věděli jste, že ...

Etnicky orientovana biologicka zbran Israele

case 62.?.?.?

Israel vyvinul biologickou zbran zamerenou specificky na arabske etnikum:

Wired

http://www.wired.com/news/politics/0,1283,16272,00.html

Takovy pristup si uz v nicem nezada s hitlerovskym Nemeckem.

Mozna uz zacina byt opravdu na case vytvorit seznam israelskych ekonomickych
aktivit a zacit dle moznosti ignorovat jejich vyrobky, sluzby etc. .

Kazdy, kdo podporuje tento zlocinecky stat je rovnez zlocinec.

111629

03.08.2006 20:25

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Ludvik

case 62.?.?.?

Nemyslim si, ze je spravne prisuzovat atributy spojene s vladou urciteho statu danemu etniku. Zlociny maji konkretni viniky, ktere je nutne pojmenovat a radne odsoudit. Bylo by mi velmi nemile, kdyby me nekdo soudil podle napr. p. Paroubka. Vezmeme-li v uvahu lonsky zasah na CzechTeku(v cene 30mil. Kc), nemam nejmensi pochybnosti, jak by nekdo takovy a jeho suita postupoval v pripade Libanonu.
Nema smysl tvrdit Zide(Palestinci,Americane, Cesi, Rusove ...) jsou zlocinci. Zlocinci maji vzdy konkretni jmena, jejich etnikum je nepodstatne. Jestlize Zide zhodnotili v poslednich 150 letech svou kulturu a jejich zastoupeni na vyznamnych postech(kulturnich,ekonomickych a politickych) je podstatne vyznamnejsi nez zastoupeni jinych etnik, je pomerne prirozene, ze mezi nimi najdeme mnohe, kteri byli pricinou mnoha vyznamnych zlocinu. Tim nechci nijak omlouvat aroganci a zlociny vladnich predstavitelu statu Israel, ktere se zacinaji nebezpecne podobat nacistickemu Nemecku, ale zasadne se stavim proti odsouzeni Zidu jako takovych. Nesmime pripustit, abychom se zacali navzajem nenavidet, obavam se, ze presne takovou hru tady nekdo hraje - DIVIDE ET IMPERA.

112587

03.08.2006 21:12

Ošklivé káčátko Mel Gibson

Mel ma domaci vezeni za posilani penez "teroristum"

case 62.?.?.?

http://www.bbclosangeles.com/BBCNEWS_Mel_Gibson_Arrested_On_Terrorism.htm

112593

08.08.2006 08:41

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: Zkazena dovolena

case 62.?.?.?

Mozna by nebylo od veci nez budete zas nekoho nalepkovat, ujasnit si vyznam slov, ktere pouzivate. Napr. http://en.wikipedia.org/wiki/Fascism .
Mozna zjistite, ze ten komu je tato zrudnost blizka jste prave Vy
(nechci Vam krivdit, vychazim z obsahu Vasich prispevku).

112982

08.08.2006 15:54

Spějeme do záhuby

RE: Ano do záhuby

case 62.?.?.?

Vubec neni jiste, jak by svet vypadal, zvlaste , kdyz se ukazuje, ze svobodne spolecnosti jsou "efektivnejsi" nez spolecnosti nesvobodne a veskere deje v tomto vesmiru maji tendenci smerovat k maximalni "efektivite".
Ve WII Amikum nic jineho nezbyvalo nechteli-li prijit take na radu a stat se soucasti Rise. Za svou pomoc si nechali kralovsky zaplatit (GB prisla napriklad o veskere sve zlato a pokud vim tak stale jeste dluzi) podobne platilo i Rusko(byt si nemyslim, ze v tom po WWII pokracovalo [smích] ).
Zaplatili jsme tolik, ze nic nedluzime. Evropa navic, narozdil od Americanu, ziskala za poslednich 1000 let velmi mnoho bolestivych valecnych zkusenosti, je tedy velmi prijemne a rozumne, ze se nepriklani k barbarskym kovbojskym metodam a prestala snit megalomanske sny o svetovlade jako jeji podstatne mladsi a arogantni bratricek, ktery se , jak se zda, musi za kazdou cenu spalit sam (bohuzel se nas to vzhledem k soucasne mire globalizace a urovni technologie muze velmi neprijemne dotknout).

113050

08.08.2006 17:47

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: Pane Stein,

case 62.?.?.?

Vase schopnost cist myslenky jinych lidi je prekvapujici. Nejprve je Vam naprosto jasne, ze Ahmadinezad je rozhodnut napadnout a znicit Izrael jadernou bombou a ted je Vam naprosto jasne, ze "každý správný muslim MUSÍ nenávidět nevěřící psy".
Kolik jste navstivil muslimskych zemi?
Kolik muslimu znate?
Cetl jste Koran?
Znate Blizko Vychodni dejiny?
Hovorite arabsky ci persky?
Nebo v tom mate jasno podobne jako v terminu fasismus?
Ono se blaboli mnohem snadneji nez premysli ci studuje, ze ... [velký smích]
Frustrovany, co si chce do nekoho kopnout? Co radsi udelat neco sam se sebou?

113067

08.08.2006 18:27

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

case 62.?.?.?

Pan Stein, narozdil od mnoha zdejsich diskutujicich nejsem priznivcem jednoduchych, ale nepravdivych "pravd", ze za vse mohou Zide,Rusove,Amici ci Fialove Teckovane Bytosti z Mlhoviny v Andromede [mrknutí jedním okem] . Tj. v zadnem pripade si nemyslim, ze jsou Zide zlotrilejsi nez jina etnika. Odmitam soudit tak neurcitou entitu jako je nahodne vybrany Zid (Rus ...) na zaklade chovani omezene skupiny nebezpecnych pitomcu, kteri se vyskytuji ve vsech socialnich skupinach. Opravdu by se mi nelibilo, kdyby nekdo pausalne hodnotil Cechy podle chovani jejich vlad a v pripade soudruha Paroubka nepochybuji, ze by postupoval podobne idiotsky jako Olmert.
Kdybyste bombardovali Libanon "systemem Drazdany", troufam si tvrdit, ze by nezustalo pouze u nenavisti okoli a prisli byste i o tu podporu, kterou Vam (Vasi rozvojove zemi - alspon oficialne) civilizovany svet poskytuje, takze zustanme pri zemi a netahejme do toho moralni zasady. Nepochybuji o tom, ze jista velmi omezena skupina Zidu ma silne moralni zasady a jista velmi omezena skupina Zidu nema zadne moralni zasady a zbytek se potaci nekde mezi temito dvema extremy.
Pro nikoho z nas (pri nejmensim pro me a me blizke) "to necistite" (tohle je opravdu odporna formulace a verim, ze Vam pouze "ujela", jestli ji ovsem myslite vazne budu Vas nadale oslovovat Viktore(Cistici), abych nezapomel, s kym mam tu cest.
Neverim ve valku, valka je az ten uplne nejkrajnejsi prostredek. S UZI bych toho moc nezvladnul.
Nicmene prestavam kupovat Vase vyrobky a nebudu uz s izraelskymi firmami delat zadne obchody etc..

113075

08.08.2006 19:59

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: Pane Stein,

case 62.?.?.?

Ahmadinezad nic z toho, co mu podsouvate neprohlasil a na torm trvam.
Dokonce i tak casto zminovany "vyrok" o vymazani Israele z mapy ve skutecnosti znel: "Israel musi byt vymazan ze stranek casu", coz jak pravdepodobne uznate i Vy, je krapet neco jineho.
Na Vami vyjmenovanych servrech jsou presne ty hlouposti, ktere zde napr. o proroku Mohamedovi(Buh mu budiz milostiv) pisete.Skoda, ze se cesti orientaliste omezili pouze na jednu kritiku a zustavaji v akademicke vire, ze tak hloupi lide, kteri by temto nesmyslum verili, se v populaci vyskytuji vzacne. Netluce Vas alspon do oci ten nazev "PravdaOIslamu"?
Zda se, ze ne ...
Loupeznik? Citujte, prosim konkretni suru nebo alspon hadid, ktery lze takto interpretovat.
To, ze se nekdo ozeni s bohatou vdovou v zadnem pripade neimplikuje, ze je prostitut (zustal s ni cely zivot a v zadnem pripade nemusel).
Aishe bylo sice devet let, kdyz si ji prorok Mohamed(Buh mu budiz milostiv) vzal, ale zacal s ni zit jako muz se zenou az po jeji prvni menstruaci.
Nemusite s timto zpusobem stanoveni dospelosti souhlasit, ale v zadnem pripade z toho neplyne Vami naznacovana sexualni odchylka (zvlast vzhledem k veku ostatnich zen).

113091

10.08.2006 12:05

Co říci muži, jehož rodina je pod troskami?

RE: expert Fisk

case 62.?.?.?

a/Takove letadlo jde puskou sestrelit jen cirou nahodou. Jak jste jiz mnohokrat prokazal Vase orientace v technologii je temer nula. Chapu, ze mate urcity typ viry, a proto se uz nepodivuji nekterym Vasim nenavistnym nazorum, nicmene. V technice (fyzice,matematice ...) jde pomerne rychle zjistit, jestli je tvrzeni pravdive ci nepravdive a je s podivem, ze jste jeste nebyl schopen nahlednout, ze v techto oblastech tvrdite v naproste vetsine pripadu uplne pitomosti.
b/Pres Vase podivne predstavy o "spravedlnosti" jsem sokovan nekym, komu prijde jako adekvatni reakce na sestreleni "modylku" srovnani obytneho domu se zemi.

Jste velmi spatny clovek.

113364

10.08.2006 12:32

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

RE: pan

case 62.?.?.?

Zenska obrizka je stary kmenovy zvyk aplikovany v cele oblasti Sahelu, zcela nezavisle od vyznani. S "importovanymi" nabozenskymi systemy(islam, krestanstvi) nema spolecneho zhola nic, byl jimi pouze absorbovan pripadne trpen jako mistni zvyklost. Jelikoz v teto oblasti prevazuje islam, je pravdepodobne vice aplikovan u "muslimskych" divek. Presne podle Koranu se samozrejme jedna o prestupnictvi a hrich. Duvod tohoto zakroku, ktery uvadite je casto prezentovan na Zapade, o skutecnych duvodech (resp.puvodu) tohoto zvyku se toho moc nevi. Nicmene sudanske zeny se vysmivaly studentum navrativsim se s ciziny, ze urcite spali s neobrezanymi a vedi houby, co zena dokaze nabidnout (vyssi pravdepodobnost vaginalniho orgasmu(pouze spekuluji)???; "prodavam", jak jsem "koupil").

Ztracejte, ve vlastnim zajmu, mene casu psanim prispevku a alspon cast takto ziskaneho casu venujte studiu pripadne premysleni. Co predvadite je mimoradne smutne. Domnivam se, ze nejste zadny mladik (zde bych to byl ochoten tolerovat jako mladickou nerozvaznost) a je velmi nestastne, kdyz se dospely muz prezentuje tak jako Vy.

V muslimskycch zemich(zvlaste v tech mene rozvinutych napr. Sudan) existuje proti nasi kulture zvlastnost, ktera zde zcela vymizela, stari jsou moudri, a proto vzbuzuji uctu.

113369

11.08.2006 18:06

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

RE: pan

case 62.?.?.?

Zda se, ze Vam dela potize porozumet textu. Uvedl jsem konkretni pozorovani ze Sudanu a pridal svou spekulaci (zadne jine zduvodneni me nenapadlo).
Zeny v Sudanu pusobily ruzne, ale frigidne v zadnem pripade [mrknutí jedním okem] .
Sam povazuji tento zvyk za chybu, ale jelikoz neznam dukladne dane prostredi, odmitam ho odsoudit.
Vase predstavy omezujici zensky orgasmus pouze na "hardware" jsou smesne.
Jsou pozorovani orgasmu u paraplegicek a v pocatku 90. let slavil velke uspechy s vyvolavanim orgasmu jeden rusky hypnotizer jehoz jmeno si bohuzel nemohu vybavit.
Jelikoz spatne chapete text tak jeste jednou zduraznuji - v zadnem pripade nepovazuji zenskou obrizku za zadouci ci pozitivni, ale nemam v umyslu se do toho "domorodcum" michat, protoze bych se pravdepodobne nemel prilis dobre, kdybych se ridil jejich radami pro preziti na Zapade [smích] .
Uvedu Vam jeste jeden zvyk z oblasti Sahelu, ktery zde mozna muze pusobit divne, ale funguje. Jedna z tradicnich metod lecby malarie je prikladani rozhaveneho zeleza na oblast pazi, prsou a zad. Popaleniny zpusobi mohutnou molbilizaci imunitniho systemu a adrenalinovy sok. Uspesnost pomerne znacna.
Dnes nastesti s dostupnosti antimalarik pouzivano jen okrajove.

113530

11.08.2006 18:12

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

RE: pan

case 62.?.?.?

Mongoloidni rasa ma napr. mnohem mene enzymu alkohol dehydrogenazy( to jak budete souhlasit je pomerne "low level" zalezitost), a proto
se mnohem snadneji a tragicteji opije.
Mene viry a vice znalosti [mrknutí jedním okem]

113531

11.08.2006 19:51

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

RE: Název článku silně přehání

case 62.?.?.?

Myslim si, ze zakaz noseni libovolneho odevu(symbolu,kosmeticke upravy etc.) je nespravny. Zadna z techto kategorii nijak neomezuje svobodu jineho cloveka. Tj. chodim-li nahaty, v burce, s libovolnym typem krize, cirem etc.
nikomu do toho nic neni.

Jsem presvedcen, ze problemy s imigranty jsou zpusobeny stedrosti evropskeho socialniho systemu. Lide, kteri nepracuji a berou penize za nic maji mnoho casu a dost frustrace, aby nepristojne vyvadeli.

113542

11.08.2006 19:56

Americký velvyslanec při OSN Bolton: Mrtvý Libanonec má menší cenu než mrtvý Izraelec

RE: Etika se na matfyzu nevyučuje

case 62.?.?.?

Vzhledem k Vasemu projevu Vam jsem ochoten verit maximalne dva semestry na ucitelstvi.
Bylo tech semestru vice?Na jakem oboru?

113543

12.08.2006 00:30

Americké základny v Čechách

RE: O te prevazne vetsine

case 62.?.?.?

Zbytecna zurivost z bezmoci. Docela se nezdrave radikalizujes. Pamatuji si Te jeste pred cca. 1.5 rokem, tehdy jsem pouzival jiny nick, snad stejne rodne mesto napovi, byt sentiment po Michalovu nepocituji [mrknutí jedním okem] .

Plny souhlas p. Sodkem.

[smích] Sodek respekt!!! [smích]

113581

12.08.2006 01:45

Americké základny v Čechách

RE: Zopakuji to i tady

case 62.?.?.?

Problem s padajicimi zbytky rakety povazuji za bezvyznamny. Nicmene pohled p.Kemy svedci o neznalosti zakona zachovani hybnosti. Jak se to bude presne chovat a kam spadnou zbytky tezko rici, na to mame prilis malo vstupnich dat.
Za sebe se domnivam, ze zde nikdo popisovany supermoderni system nebude instalovat, protoze je zatim zcela k nicemu a pochybuji, ze nekdy bude fungovat. Do pripadne protiraketove zakladny se nainstaluje nejaka obdoba S400 tj. protiraketovy system s dosahem cca. 400km. Jelikoz chytri kluci nici rakety bud tesne po startu nebo pred dopadem zcela jasne vidime, ze zakladna ma chranit americke pozice v Nemecku. Vzhledem k operacnimu polomeru pri pohledu na mapu nahlednemem, ze v zadnem pripade nebude slouzit k ochrane proti balistickym raketam z Iranu (ze by Severni Korea utocila pres Evropu asi neveri ani nejvetsi fanatici na tomto foru). Pripadna zakladna je evidentne namirena proti Rusku a jak zde jiz mnozi poznamenali, doplneni o balisticke rakety uz bude automaticke. Nejvetsi smutek zde pusobi fakt, ze tento tah evidentne souvisi s predstavou nekterych "techniku" se zamestnanim politik, ze je mozne vest prekvapujici a samozrejme vitezny jaderny utok na Rusko. Kdybych se zde na foru nesetkal s lidmi, kteri zastavaji podobne silene nazory a zaroven nehovoril s nekolika takovymi jednotlivci osobne, nebyl bych schopen v moznost takove demence ani uverit.

113595

12.08.2006 14:59

Hon na Bokonona – další epizoda

RE: Blbý článek

case 62.?.?.?

Mrzi me, ze jste nepochopil ironii. Se zakladnou na uzemi CR(resp.Evropy) naprosto nesouhlasim.Opravdu to z kontextu clanku neni zrejme?
Radio Zurnal nesnasim, protoze ho povazuji za zcela neobjektivni. Vzdy me velice rychle rozcili, a proto mi ho pritelkyne pousti, kdyz me chce probudit.
Se zavadenim plateb na skolach souhlasim a rovna dan mi prijde vysoka.
Za v soucasnosti prijatelny koncept povazuji tzv. fair tax, kdy dan plati pouze konecny prodejce produktu.
Jako libertarian povazuji cely koncept statu a dani za chybny a zlocinny.
Komunismus povazuji za zvracenou a nasilnou ideologii nerespektujici zakladni pravo cloveka na vlastnictvi. Nicmene nemam zadny problem s existenci komunistickych stran a vubec by mi nevadilo, kdyby si komuniste budovali kibuci ci neco podobneho, jen se odmitam na jejich "hrach" podilet, na to mam jako svobodna bytost pravo.
Je mi vice nez 30 let.

113646

12.08.2006 15:54

Americké základny v Čechách

RE: Důvody PRO základu

case 62.?.?.?

Nemame naprosto zadny duvod pratelit se s mocnosti stojici na hlinenych nohou a smerujici k fasismu rychleji nez se jeste nedavno zdalo.
Je naprosto nepodstatne , jak je system efektivni ci neni. Je zrejme, ze je namiren proti Rusku (nesouhlasne reakce vysokych predstavitelu Ruska na internetu snadno najdete). Vzhledem k existujici doktrine o budovani hegemonie USA jejichz soucasti je i predstava o schopnosti vest prvni a znicujici jaderny utok se nelze nesouhlasnym reakcim divit. Zakladna ma evidentne slouzit k ochrane pozic USA v Nemecku.Evropa i Japonsko nechce na svem uzemi vojenske sily USA, proc mi bychom meli chtit...
Pratelske vztahy s Ruskem jsou pro nas(resp. pro Evropu) podstatne dulezitejsi a to nejen proto, ze potrebujeme rusky plyn a ropu.

JSEM NAPROSTO NEKOMPROMISNE PROTI PRITOMNOSTI VOJENSKYCH SIL USA NA UZEMI CR(resp.EVROPY).

113654

12.08.2006 16:48

Americké základny v Čechách

RE: O te prevazne vetsine

case 62.?.?.?

Bohuzel to, co "zde" (na Zapade) mame neni kapitalismus.
V Evrope se nam buduje socialismus, ktery si na kapitalismus hraje a v USA smeruji k fasismu. Vysledek stejny - omezovani prav obcanu, prorustani korporaci se statem(nevidim problem v existenci korporaci, ale v tom prorustani, ktere zcela deformuje trh) etc. .
Problem neni v kapitalismu, ale v existenci Statu. Stat ma na svedomi vice nez 100mil. mrtvych ve valkach, ktere by nikdo nevedl. Valka neni pro trh zdrava, je vyhodna jen pro nektere hrace, kteri spolupracuji se Statem.
Zadna korporace by Irak nenapadla, protoze to neni kseft. Mnohem vyhodnejsi by byla obchodni spoluprace. Jina situace ovsem nastava, kdyz naklady na valku nemusi nest korporace, ale zaplati ji danovi poplatnici a korporace provazana se Statem jen slizne smetanu ve forme statnich zakazek.
PRYC SE STATEM!

113666

12.08.2006 19:37

Hon na Bokonona – další epizoda

RE: S autorem příspěvku máme společné voličské preference a volební lístek jsme oba hodili do urny se stejnými rozpaky..

case 62.?.?.?

Pro zachovani naseho sveta nemusime provadet "sireni demokracie" - loupezne valky, nemusime zpochybnovat zaklady prava a vysmivat se Zenevskym konvencim, nemusime lhat a strasit lidi neexistujicimi priserami, ktere pomalu a jiste dolujeme z nasi fantazie, nemusime omezovat prava obcanu ve jmenu lzi byt tsickrat opakovanych.
Vrazda,loupez, lez a bezpravi zustane odsouzenihodnym at je spacha kdokoliv.
Vazne energeticke problemy, zmeny klimatu, socialni zmeny etc. tim, ze je budeme oddalovat ci primo maskovat zvuli a nasilim nijak nevyresime.

113697

12.08.2006 19:40

Hon na Bokonona – další epizoda

RE: Kouzlo parlamentní demokracie tkví v tom, že se v ní vše vykecá, navíc

case 62.?.?.?

Ciste teoreticky mate pravdu. Diky tomu, cim se zabyvam Vas mohu ubezpecit, ze to v praxi funguje trosku jinak a pritom Vase pravda v podstate zustane zachovana.
Srovnani s blaboly p.Browna je zcela mimo misu.

113699

12.08.2006 20:49

Hon na Bokonona – další epizoda

RE: Kouzlo parlamentní demokracie tkví v tom, že se v ní vše vykecá, navíc

case 62.?.?.?

Co delam snadno zjistite pres google(nectel jsem zde publikovat neplacenou reklamu).
V zadnem pripade se Vas nesnazim nijak trumfovat.

113714

12.08.2006 23:24

Americké základny v Čechách

RE: Zopakuji to i tady

case 62.?.?.?

>KEW nepotrebuje nálož - stretávacia rýchlosť s cieľom je
>tak vysoká (rádu kms-1), že rázové vlny v materiále cieľ
>uplne rozbijú na mrak trosiek. K zmene smeru ale nedôjde,
>pretože po prvom dotyku sa už nekrižujú pevné telesá, ale
>oblaky trosiek, ktoré pokračujú pôvodným smerom.
Nemyslim si to.Kdyz udelame jednoduchy model a hybnost na pocatku budeme brat pouze od tech dvou raket a po srazce a rozpadu si predstavime nejakou kulovou plochu pokrytou strepinami... Bohuzel neznam rychlosti a hmotnosti puvodnich strel pred srazkou.

113723

13.08.2006 15:17

Americké základny v Čechách

RE: Zopakuji to i tady

case 62.?.?.?

IMHO si myslim, ze to nebouchne. Pro vybuch je potreba presna geometrie a zaroven se jedna o pomerne pomaly dej. Odparovani bude IMHO mnohem rychlejsi.
Nicmene je to natolik slozita otazka, ze to co tu predvadime se podoba odhadu budouctnosti z kavove sedliny [smích] . Mel bych vazne pochybnosti i z vysledku nejakeho solidniho numerickeho modelu. Je to opravdu moooc slozite.

113770

14.08.2006 14:13

Americké základny v Čechách

RE: Moralni dilema

case 62.?.?.?

Pane Kema vezmou si globus nebo alspon mapu, podivaj se nekde, jak vypada balisticka krivka a bude jim pravdepodobne jasne, ze dana zakladna neni v zadnem pripade urcena proti iranskym raketam (na korejske snad neveri ani oni). V pripade iranskych raket ma smysl zakladna v Iraku, Turecku, Pakistanu, ktera by strely likvidovala ihned po startu. Budeme-li uvazovat ten hypoteticky nefunkcni system jehoz vyvoj je sponzorovan diky "Concord efektu" a zaroven take pro snadnou upravu tohoto typu raket na balisticke strely s jadernymi hlavicemi, bylo by idealni misto pro umisteni - Recko ci Bulharsko, pripadne jizni Rakousko. Zapomenou chvili na predzvykane "jasne pravdy" a proste zkusej k tomu problemu pristoupit jako ke kvizu bez jakychkoliv predpojatosti. Myslej, ze mame duvod bojovat s Ruskem? Domnivaj se, ze nas chce Rusko napadnout? Proc? Vse, co mame stoji na fungujici infrastrukture.Neni nic, co by nam Rusko valkou mohlo vzit(prostoru a nerostnych surovin ma dost - nejvetsi zasoby zemniho plynu na svete).
Nebo se domnivaj spolu s tou bandou prostatiku z neocon think-tanku, ze jsme takovy frajeri, ze Rusko napadneme prvni a vse mu slohnem?

113838

16.08.2006 12:03

Kdo se bojí velkých zlých sunarů?

RE: Ja se sunaru nebojim

case 62.?.?.?

Coz je jeste podstatne zasadnejsi, vetsina tech "teroristu" nemela jeste ani pasy.Na pocatku jich zatkli 24 a mluvilo se az o 50.
Posledni zpravy hovori azo 20.
Nekomu, kdo odvadi takto mizernou zpravdodajskou praci mam verit?
Kdy presne se zpravodajci a policie zcela zpolitizovali?
A co na to rika Cowley, Bodie a Doyle?

Jeden velky humbuk.

114058

16.08.2006 12:27

Kdo se bojí velkých zlých sunarů?

RE: Ja se sunaru nebojim

case 62.?.?.?

Nejsem si jist jestli jmenovany clanek neni trosku prilis "Kotrbovsky" [mrknutí jedním okem] .
Co se tyce reseni problemu zustal bych pri zemi.
Proc na letistich neni magneticka rezonance (drive jsem se domnival, ze je),
pripadne plynove chromatografy?
Energeticky bohate vazby zname, tak co ...
Tezko budou "teroriste" pripravovat na palube letadla vybusniny zcela ze zakladnich latek (napr si asi nebudou syntetizovat H2O2,HNO3,...) ...

Trosku komplikovanejsi situace nastane s rozvojem nanotechnologickych vybusnin ("strukturalnich"(???)) [mrknutí jedním okem] .

114061

29.08.2006 20:57

Jak Britské listy upravují smysl článků, ze kterých citují

RE: Čulík je levičák-pseudointelektuál,

case 62.?.?.?

OT reakce na interpretaci Nassrallahova tvrzeni uverejneneho na BL:
Jak mel podle Vas asi reagovat na tak hloupou otazku? Prokazal pouze svou naivitu nebot, bohuzel, nevzal v uvahu pseudologiky, kteri budou reagovat presne jako Vy.

K BL.
Zvlastni denik levicoveho razeni a liberalni retoriky, ktera ma bohuzel v nekterych pripadech trhliny [mrknutí jedním okem] . Ackoliv s vetsinou nazoru publikovanych na BL nesouhlasim, jsem rad, ze existuji. Culik je pro me krasnym pripadem intelektuala "levicaka", ktery zna ten "presny" postup usporadani spolecnosti a sveta.
Nadherny priklad skryteho elitarstvi levice.
Nastesti nema dostatecne koule, takze PolPot z nej snad nebude [smích].

115392

Netroufam si posoudit relevanci udaju v clanku, nicmene spoluprace fa Comverse a nejmenovanych vladnich agentur je pomerne znama(prinejmensim v okruhu bezpecnostnich slozek a jisteho okruhu v telekomunikacich).
Jiste se vsichni budete za bricha popadat az Vas upozornim, ze se jedna o jednoho z nejvyznamejsich dodavatelu softwaru pro GSM ustredny etc. . [velký smích]

115597

31.08.2006 23:19

Izrael zničí jeho víra v beztrestnost před Bohem

RE: Trochu proroků...

case 62.?.?.?

Samozvanych proroku na nikoliv bezvyznamnych mistech je neprijemne mnoho. Mozna tu nikoliv malo lidi popohanenych pudem Smrti touzi Soudny den vyvolat. Nekteri ctenari Apokalypsy se evidentne nemohou dockat [mrknutí jedním okem]. Prinejmensim z tohoto pohledu je zajimave obcas "Nostradama-Gejdose" slyset. Je mi zcela lhostejne, jak proroctvi interpretuje p.Gejdos, neni mi lhostejne, ze mnozi, kteri inerpretuji podobne a zaroven se tesi, toci kormidly moci. Mam velmi neprijemne pocity od okamziku, kdy byl znovu "Chram" sestaven a dily prevezeny do Izraele ...

Nic proti Vam p.Gejdosi, Vase postoje respektuji, byt Vas pristup neni mym pristupem [smích] .

115600

31.08.2006 23:42

Izraelský Mossad zapleten do pokusů o bombové útoky na německé vlaky

RE: Comverse a GSM

case 62.?.?.?

Ne ten system od Comversu nema zadni vratka, ma jen sifrovany kanal pro vzdalenou "spravu" Comversu, na ktery operator nevidi [velký smích] .
Toz tak na svete.

115605

11.09.2006 20:15

Páté výročí útoku na mrakodrapy Obchodního centra

RE: Všetko do seba zapadá

case 62.?.?.?

Pro presnost bych rad uvedl, ze neni pravda, ze tam nebyl ani jeden Izraelec (par jich tam bylo).
Bohuzel je zaroven pravda, ze zamestnanci izraelskych firem byli informovani prostrednictvim instant messagingoveho systemu Ogilvo (rozsireny mezi Izraelci) a k podivu se "zahadne" vyparily logy, kdo zpravu zaslal.
Jak zde jiz bylo pred casem zmineno fa Comverse vzbuzuje mnoho neprijemnych otazek.

116398

08.02.2007 21:09

Írán: válka se blíží

RE: Preč s Ajatoláhmi 2

62.?.?.?

Pripady neuvadite presne (ani zdaleka).
Zamenujete fakta a sve dojmy.
Zasadne nesouhlasim s trestem smrti, nebot jsem presvedcen, ze kazdy trest by mel byt pokusem o napravu. Nicmene povazuji za nutne respektovat dany pravni system a nebo byt pripraven nest nasledky (nepovazuji napr. za spravnou existenci dani ci zakaz uziti nekterych latek, ale jsem pripraven nest nasledky [mrknutí jedním okem] ).
Sharia je ramec, v kterem se islamsky soudce musi pohybovat a trofam si tvrdit, ze v tomto ramci neni o nic nespravedlivejsi nez soudce v jinem pravnim systemu (spise naopak). Bez spravedlnosti by byl svet nesnesitelne zly a bez soucitu nesnesitelne kruty.
Spravedlivy muze byt jen Buh.
Z Vaseho pohledu Vam sharia muze pripadat kruta a tmarska, ale tento pravni system lze posuzovat pouze podle stavu dane spolecnosti. V Iranu jsem nebyl, ale navstivil jsem jine zeme, kde se sharia uplatnuje a troufam si tvrdit, ze spolecnost zde funguje lepe (lide jsou stastnejsi a lepsi).

CASE

128216

08.02.2007 21:15

Írán: válka se blíží

RE: Mno, pominu-li jako pamětník a očitý svědek tehdejších událostí fakt,

62.?.?.?

Iranci v Sudanu(Somalsku)???V zemi sunnitu [smích])). Anglikanske brigady cvicici IRA (nejak tak jste to asi myslel ?)
Iranci podporujici shiitskou vetsinu v Iraku, ktera je spolu s Kurdy protezovana USA?
Za shaha, ze Iran prosperoval? Aha proto tam asi probehla revoluce,
se same spokojenosti ...
Zkuste si precist alspon nejaky kratky "vycuc" na wikipedii a neobtezujte ...

Case

128218

08.02.2007 23:49

Írán: válka se blíží

RE: Preč s Ajatoláhmi 2

62.?.?.?

A/Do kdy je clovek dite?
Je otazkou pravniho radu, kdy stanovi dospelost a vzdy se dopusti chyby(nekdo nedospeje do 60 a jiny je urazlive povazovan za dite jen pro svuj vek).
B/Vrazda
Jestlize system zavadi vykon, ktery oznacuje - trest smrti, asi ho nebudeme nazyvat vrazdou.
I v ramci naseho maleho ceskeho rybniku najdete pripady (ne)pravem odsouzenych vrahu. Krom toho predjimate, ze se jednalo o sebeobranu. Jake mate dukazy? Tvrzeni te zeny? I kdyby bylo pravdive a ostatni dukazy by byly nejasne, sla by 1:1 sedet i tady (trest smrti jsme nastesti zrusili);
Jak nazyvate, pro zajimavost, bombardovani zcela neznamych lidi?
Mohu se snazit chapat vraha, mohu se snazit nahlednout soudni rozhodnuti, ktere snad peclive vazilo(nebo se o to jen snazilo, ci alspon predstiralo), ale nechapu zabijeni neznamych lidi...vubec.

Tradicni islamska kultura je k zene podstatne ohleduplnejsi, nez nase soucasna zapadni odosobnena, zregulovana a promichana gender radoby mysliteli placenymi z penez danovych poplatniku.

Byl jste v Iranu? Ci v nejake jine islamske zemi?
Podle prispevku soudim, ze jste mlad, udelejte si vylet, na mesic, pulroku a otevrte sve srdce, nesudte, mluvte s lidmi a zkousejte pochopit, proc ziji tak jak ziji.
Zmenite nazor, snad.
Takove papouskovani bez vlastni zkusenosti je pouze smutne.

CASE

128233

09.02.2007 18:46

Írán: válka se blíží

RE: Trest smrti

62.?.?.?

Ctete, zda se, pouze texty vyhovujici Vasim predstavam. Potom ovsem zbytecne ztracite cas, nebo se snazite umlcet ten maly zbytek racionality. Mozna by neskodilo precist si sve vlastni prispevky a zvazit, jestli Vam, s ohledem na snadno pozorovatelnou obsesi, nerikaji neco velmi dulezite o Vas.
Zbytecne predjimate a zamenujete dojmy a fakta. Pres znacnou popularitu dojmologie v soucasnem svete, se opravdu nejedna o nic, co by bylo hodno nasledovani.

CASE

128317

10.02.2007 15:33

Írán: válka se blíží

RE: Nazanin je zachránená

case 62.?.?.?

S tvrzenimi v odkazovanem clanku snad nejsem ve sporu?
Mozna jsem mel pouzit "...o nic (ne)spravedlivejsi".
CASE

128387

10.02.2007 15:50

Hysterie v Herzliji

RE: Buchanan je jedním z mála rozumných politiků v USA

case 62.?.?.?

Jestli mate sam nutkave predstavy o malych devcatkach, ci nejaky jiny konflikt v sexualni oblasti, nenavistne a lzive prispevky nejsou nejvhodnejsi terapii.
Islam v zadnem pripade nepodporuje pedofilii a narazite-li na pripad nejoblibenejsi Mohamedovy(sAs) zeny Aishy, seznamte se s fakty (tim nemam na mysli blaboly na webech tridy EuroArabia).

Zena je za dospelou podle sharii povazovane pocinaje prvni menstruaci, navic neni toto pravidlo dnes prakticky uplatnovano(manzelky mladsi 15 let budou mezi muslimy velikou vyjimkou i v malo rozvinutych vesnickych oblastech v Africe).

CASE

128389

15.03.2007 19:45

Jak jsme se dočkali budoucnosti

RE: Možná nejen tři romány...

62.?.?.?

Mate na mysli roman "My" od Leonida Zamjatina.

CASE

130884

16.03.2007 00:33

Carter a útočící hejno

RE: Carter pobozny hnup a nejhorsi prezident USA?

case 62.?.?.?

Srovnavate nesrovnatelne. Muslimove nekolonizuji nasilim Evropu, jen vyuzivaji (stejne jako mnoho jinych pristehovalcu) stedre podpory socialniho statu. O dalsi narust se postara podstatne vetsi porodnost spojena s kulturou orientovanou na rodinu.To se nam sice nemusi libit, nicmene z teto pozice nelze obhajovat loupezna prepadeni ve velkem stylu, ktere provozuji USA (coz je celkem zabavne, kdyz udela LPicko Lajos z Karlina a apartheid, ktery provozuje Izrael (sionismus == nacionalni socialismus). Jedina souvislost mezi temito jevy je zvysena emigrace do Evropy.
Existuje jednoduche a ucine reseni:
A/demontaz socialniho statu (pro vsechny, nejen pro pristehovalce)
Socialni stat je hlavnim duvodem rozpadu rodiny a solidarity, nikoliv ti "osklivy kapitaliste".
B/misto saskovani na Zvedavci se mnozit [mrknutí jedním okem] .
Deti jsou radost a nase nadeje do budoucnosti.

130899

18.03.2007 11:49

GeM - program na zrušení mužské pohlavní identity

RE: NEPANIKAŘTE CHLAPI :) - část druhá

case 62.?.?.?

Svet, kde by vladly zeny by nebyl o nic mene kruty nez dnesni, byl by jen kruty jinym zpusobem. Zeny nejsou "ta slabsi mila stvoreni", jsou v mnoha ohledech silnejsi a nebezpecnejsi. Nebylo by mene valek.

PS. Mindy VYBORNE!

131083

18.03.2007 19:54

Carter a útočící hejno

RE: Zeman je král!

case 62.?.?.?

Ma stejny nazor jako Vy, takze je genius, zajimave meritko...
Nejste nahodou take genius?
Zemanova argumentace militantnosti Koranu, byla vice nez chaba
(Koran se svou militantnosti ani nepriblizuje Staremu Zakonu).
Ahmadinezad sice komunikuje se ztracenym Imamem, nicmene podobne obskurnosti v posledni dobe predvadi kdekdo (Bush...Paroubek...Landa...Komorous...). Az vaham jsem-li zcela v poradku, kdyz se mnou Buh primo nekomunikuje.
Mluvi s Vami Buh?
Jiz jsem Vam jednou radil, at neztracite cas tlachanim a doprejete si osobni zkusenost v nektere islamske zemi, zjistite, ze se jedna o uplne stejne lidi, jako vsude, zadne certy [mrknutí jedním okem].Jedinym problemem(a to vsude) jsou lide jako Vy, kterym je to zcela jasne, protoze nevi skoro nic (to se to potom vymysli teorie a navrhuji genialni KONECNA reseni - tzv. ctenari jedine knihy).

131131

18.03.2007 22:24

GeM - program na zrušení mužské pohlavní identity

RE: Typicke

case 62.?.?.?

Otazkou je, co myslite stejnou praci. V pripade, ze podava stejny vykon, je zajiste spravne, aby dostala stejnou odmenu.
Kdyz bude zena ochotna uzavrit se zamestnavatelem smlouvu, ze nasledujicich n-let neotehotni a bude odvadet stejny vykon jako muz, neni naprosto zadny duvod, aby nebyla stejne odmenena.
IMHO nizsi platy zen zohlednuji odchody na materskou, pobyt s nemocnymi detmi etc.
Obavam se, ze tady radi nemilosrdna ruka trhu [mrknutí jedním okem], padni komu padni.
A je to dobre [smích]
PS. Mam jedno dite a cekame dalsi

131148

19.03.2007 21:15

Carter a útočící hejno

RE: Zeman je král!

case 62.?.?.?

Aha, Iranek si vazite, nepletu-li se, protoze jsou hezke(dle Vaseho nazoru) ...Nebo Vas snad vedou nejake racionalnejsi pohnutky?
Pak uprednostnujete proste zemedelce v nekterych vybranych krajinach ...Aaano, to je vlastne soucast socialisticke Internacionaly uvedena v omyl osklivymi vykoristovateli, navic muslimy.
V Evrope je vetsi nez male mnozstvi pristehovalcu hlavne diky lidem, jako je Zeman a jejich nadsenym roztleskavacum, jako jste Vy. Do Evropy bez stedrych socialnich davek by se tolik lidi nehrnulo.Stedre socialni davky zavedli socialiste, aby si vyrabeli volice a to z velke casti mezi pristehovalci.
Naprosta vetsina lidi jejichz cas je vyplnen cekanim na dalsi penize od Statu se nudi, a proto dela potize.Jen mnozstvi testosteronu urcuje, jak velke [mrknutí jedním okem] .
Idealni terapii je prace, nezavisle od barvy kuze ci vyznani. A hlad Vas prinuti pracovat, kriminalita je ta mene efektivni varianta.
S kolika Palestinci jste hovoril?A s kolika Zidy?Slysel jste obe strany?Umite si predstavit, ze by soud vynesl rozsudek po vyslechnuti jen jedne ze stran?
Neprijde Vam Vas postup nehodny dospeleho cloveka?
Co vite o mulla v Iranu?(krome "zarucenych" pravd z nechutnosti tridy PravdaOIslamu etc.).

131206

19.03.2007 22:33

Carter a útočící hejno

RE: Zeman je král!

case 62.?.?.?

Iran nebyl moderni a pokrokova krajina. Saha si naprosto nepochopitelne idealizujete. Ti Iranci vitajici prijizdejiciho Chomejniho nejsou maskary (narozdil od "autentickych" zaberu Iracanu veselicich se pri bourani sochy Saddama). Za saha v Iranu prilis veselo nebylo ... Jak si saha malujete na "ruzovo" tak ze soucasneho rezimu delate certy.
Pravda neni ani jedno.
Hlavne, ze mate jasne definovaneho nepritele, na ktereho muzete projektovat vsechny sve bolesti a touhy.
Jak snadne, jak primitivni.

131214

03.04.2007 00:17

Írán prokázal svou necivilizovanost

RE: Autora článku raději charakterizovat nebudu

case 62.?.?.?

Kde jsou k dispozici ty druzicove snimky?
Kolik nabizite za "druzicove snimky", ktere "jasne" prokazou, ze ti nestastnici byli na iranskem uzemi [mrknutí jedním okem] ?

PS. S Aprilem mate zpozdeni, Vazne to snad nemuzete myslet ...

132112

03.04.2007 03:01

Írán prokázal svou necivilizovanost

RE: Iran vcera .....

case 62.?.?.?

Z Iranu muzete svobodne vycestovat (narozdil od zemi byvaleho socialistickeho tabora).
V Iranu panuje "demokracie" byt s nepatrne odlisnymi mantinely nez v nasi "nadrazene" euroatlanticke civilizaci. Troufam si tvrdit, ze vzdalenost jejich "demokracie" od idealu je priblizne stejna jako vzdalenost nasi verze.
I kdyz zanedbame spekulaci o vzdalenosti, ktera by sla jiste stejne dobre vyvratit jako potvrdit, stale mi vychazi podstatne lepsi system nez jaky provozovali cesti komuniste.

132118

03.04.2007 23:46

Nová budova Národní knihovny - chobotnice, hlen nebo letenské lejno?

RE: Poznámka z fachu

case 62.?.?.?

Knihovna ma stat na Letne ... Kdyby prisla POVODEN, ktera by zatopila jeji podzemi, meli bychom podstatne vetsi problemy nez knihy(Letna je cca 110 - 130m nad Vltavou).
TOZ TAK [smích]

132193

Z navrhu nejsem okouzlen, nebot davam prednost lehkosti a jednoduchosti pred organicnosti, nicmene si myslim, ze je prijatelny a zajimavy. Nejvice mi na navrhu vadi, ze chce IMHO prvoplanove sokovat, nema tajemstvi.
Vladne zde zbytecny konzervatismus.Ta "chobotnicka" nebude na zelene Letne vypadat zas tak spatne.

132194

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 3

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
27,27 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
16,45 Kč
Švýcarský frank
25,44 Kč
100 japonských jenů
22,02 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 010,61 Kč
1 unce stříbra
564,86 Kč
Bitcoin
303 003,88 Kč

Poslední aktualizace: 27.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?