Všechny příspěvky ze stejné IP adresy
Nalezeno 85 příspěveků, 7 různých jmén: <nic>, -ppp-, Normální nekuřák, Pavel, Pavel Palas, Pavel z Pardubic, PPP.
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
Jistě jsou v obecné znalosti slova jednoho indiánského náčelníka: Až porazíte poslední strom, až zabijete posledního jelena, až vylovíte poslední rybu, pak zjistíte, že peníze se nadají jíst.
Řekl to na konci 19. stol. kdy o globálním čemkoli nikdo nepřemýšlel.
Z toho všeho, co tady čtu (a nejen tady), je mi velmi smutno.
Proč nikdo nebije na poplach a když už se někdo snaží, proč to nikdo neslyší. A když už slyší, tak jen mávne rukou, že má důležitější záležitosti.
Nejsou žádné důležitější záležitosti, nežli ty, které jsou vyjádřeny v tomto článku.
Tisíciletý vývoj lidstva spěje ke své závěrečné fázi. Jak bude dlouhá? 10 let? 20 nebo 100? Anebo přijde zázrak? Kdo to ví?
Řežeme pod sebou větev a jediné, o co se snažíme, je zdokonalování pily, aby byla co nejostřejší, motorová a abychom se při tom moc neunavili.
Pokud ale nevyřešíme tento jeden jediný problém, pak všechny ostatní už budou jen tím bzučením mouchy.
PS: Země se chová přesně tak, jako bychom byli jen obtížný hmyz.
Tady se ožene, tamhle podrbe a kde je moucha? Ulítne, pokud není trefena.
My ale nemáme jak a ani kam a větev už praská ...
Ano, četl jsem to a dovolím si nesouhlasit. Člověk není ani liška ani krysa. A války by si mohl přát opravdu jen velmi nerozumný člověk.
Pravda je, že jsou místa, kde jsou lidi přemnožený. Ovšem jsou obrovské oblasti, kde nepotkáš živáčka. Proč? Nedá se tam žít.
A v tom vidím šanci. Vrhnout všechny celosvětové kapacity vědy a techniky na to, aby se dalo žít tam, kde to dnes nejde. Zúrodnit, zalesnit atd.
Museli bychom se ale přestat hašteřit a jít do toho.
Ne jeden člověk, ne jeden národ, ale celé lidstvo.
Proč musíme létat do kosmu, na Měsíc, na Mars, když polovina lidsva má k jídlu misku rýže denně.
Zní to jako utopie, co? Ale jinou šanci nemáme.
Pavel P.
07.09.2005 07:35
Umělá katastrofa: Hurikán obnažil katastrofu sociálního státu vyrobenou člověkem
Ameriko
Pavel 212.?.?.?
Není tohle přesně ten moment, kdy můžeš odejít se ctí z Iraku i z Avghanistanu, aniž by to byla "politická" prohra?
Pane Kema, autor tady prece nemluvi o nositelích jakychkoliv cen ani o spickach americkeho vyzkumu.
Rec je o stredni vrstve lidi, kteri ziji obycejny zivot a jsou ovlivnovani svym okolim, zejmena TV. Rec je o tom, jak se zmenil zivot techto obycejnych lidi, jakym smerem a hlavne v jak kratke dobe.
V USA jsem nikdy nebyl, rad bych se tam podival, ale autorovi toto verim.
Stopy jeho postrehu jsou patrne uz i u nas. Staci si poslechnout jakekoliv ceske komercni radio, pripadne chvilku sledovat Velkeho Bratra (kdepak asi vznikl a pro koho?)
Pavel
>Porážka USA bude štěstím pro celé lidstvo.
Zorbo, buď si děláš srandu, anebo se radši vzbuď.
Porážka USA by byla KATASTROFOU pro celé lidstvo.
Byl by to konec. Můj i tvůj. Opravdu bys to chtěl? Já tedy ne!
A čeho že jsi studentem? Mně ve škole učili,
že ve slově "kdysi" se píše měkké i na konci.
Pavel
K tomu výčtu bohatých zemí jednu připomínku.
O slovo se hlásí Čína, která se dere k lizu velmi nevybíravě a nechce toho zrovna málo - jenom nás zaplavit levnými tričky, botami atd.
Už jsem slyšel, že na tom není nic špatného - zákazník má z čeho vybírat. Hm, dobře, ale je třeba dívat se dál. Levný tovar vede k jediné věci, k plýtvání. Dneska si koupím tričko (boty, bundu, trenky ...) a zítra to vyhodím a koupím si nové. Vždyť je to skoro zadarmo. A staré se vyhodí. A KAM? Skládky už teď nestačí a zakládat nové a nové?
A tak se to Číně, potažmo třetímu světu, nakonec povede. Zaplaví nás odpadem.
>USA je země, která se svými necelými 5% podílu na světové populaci spotřebovává nezi >25 až 40%
Přesněji 20% světových "boháčů" spotřebuje 80% světové energie.
A naopak 20% energie zbývá na 80% populace.
>Dlužno tedy USA nikoliv zničit ve smyslu fyzické likvidace,
>ale zničit ve smyslu převýchovy světového Otesánka a to
>dříve, než nás sežere všechny !!
Souhlasím, ale myslíte, že je převýchova USA možná? Za galon benzínu tam zaplatí 19Kč, já dám za litr benzínu 30Kč. Jediný, kdo dokáže Amíka přesvědčit, je asi Katrin.
Zrazil mne Váš názor, že - cituji: Nedávno mi napsala jedna paní, že se její mladší brácha upsal na službu do Afghánistánu, aby umožnil své ženě vyšší životní standard. Tohle je opravdu důkaz lásky. Konec citace.
Jinak řečeno, ten chlapec šel zabíjet cizí lidi do cizí země, aby se jeho milá měla lépe. Pochopil jsem to dobře? Toto je ten pravý důkaz lásky???
Vím, tento Váš článek je o něčem jiném, jen jste si podle mne vybral špatný příklad. Velmi špatný!
Pokud jde o myšlenku článku, tak souhlasím. Je to záležitost vysoce delikátní, zasahujíce přímo do chlapa. Nejde o to, zda je to bolestné či bezbolestné, jde o to, že je to trvalé, bez možnosti návratu. Pokud muž tuto operaci podstoupí, není právě toto dostatečný důkaz lásky? A jak mu to ta jeho vrátí. To už záleží jen na nich. Na obou.
Já osobně bych nepřijal, aby moje žena podstupovala jakékoliv úpravy jen k vůli mně. A naopak moje žena taktéž.
AD kauzistika 1.
Toto chování je normální nejen u zvířat, ale i u Cikánů. Když Cikán Cikánku denně zmlátí, tak ji miluje. Jak prosté
Přiznám se, že si nedovedu představit, že bych své ženě takto vyznával lásku.
AD kauzistika 2.
Toto chování se stává (bohužel) normální ve "vyspělých" společenstvích. A je to problém.
V přírodě je rovnováha. Pokud se někde něco poruší na jednu stranu, jinde se vyrovná na druhou. Jestli někde ubylo dešťů, slunce, větrů ..., jinde toho zase přibude (většinou ne zrovna tam, kde bychom si přáli).
I u lidí je rovnováha. Každý muž má v sobě kus ženský a ženská zase kus chlapa. Pokud se poruší rovnováha, přibývá "zmužštělých" žen a přibývá zákonitě "zženštilých" mužů. Jak prosté
Rovněž si nedovedu představit, že by na mne moje žena vyvíjela fyzický nátlak za účelem mytí nádobí. Dělám to zcela dobrovolně
>Jinak v elektrine je budoucnost, nebot nenici kyslik pri
>spalovani a da se relativne ekologicky vyrabet - plyn stene casem
>dojde - kdyz drive nedojde trpelivost s vyskou ceny lidem...
Tomu s dovolenim nerozumim. Pri spalovani je prece potreba predevsim kysliku, bez ktereho nic nehori. Aspon nas to tak ucili ve skole. Takze nevim jestli se kyslik nenici, ale rozhodne se ho hodne spotrebuje. A jelikoz plice Zeme, destne pralesy, jsou niceny straslivym tempem, tak za chvili nebudem mit co dychat, natoz pak neco spalovat.
>Mame vytapeni zatepleneho baraku plynem a mesicne platime 2850,-
>za plyn... (prumer za cely rok, v lete skoro nic, v zime se to
>toci jak najaty, ten plynomer...)
Jde o to, jak je ten barak zatepleny. Ja mam dum zatepleny taky a zaplatim 9.000,- ale za rok, tzn. 750,- mesicne za teplo a TUV (pred zdrazenim). V lete taky skoro nic, v zime topime po vecerech a vikendech na 22stC, pres den na 17. Je pravda, ze je to dum novy, zamereny nizkoenergeticky.
Navíc toto čerpadlo funguje na principu tepelného výměníku jako v ledničce. Tzn odebírá teplo z dané lokality, čímž ji ochlazuje.
V důslddku zem je trvale chladná a nic na ní neroste. To jsou povrchová čerpadla, která jdou do hloubky jednotek metrů.
V hloubkách desítek metrů jsou sice účinnější (ne o hodně), ale taky dražší (o hodně - až 400.000,-).
Tudy cesta nevede.
>Jediny problem? Mno, ucinnost tehle sestavy
Tak kolik,prosim? Usinnost zarovky je kolem7%. A JETe? Tipuju si do 5%.
- ten zákon. Nebudu pročítat plodnou diskusi, takže nevím jestli nebudu opakovat již probrané. Jen přidám svůj názor.
Gaye a lesby nelze odsuzovat. Jsou to nemocní lidé. Drtivá většina z nich neměla radostné dětství, drtivá většina z nich je z rozvedených neúplných manželství. Jejich orientace je formována jako sexualní odchylka už od malička, resp. od ztráty jednoho z rodičů. O tom existují mnohé psychologické studie.
Na vině je až 50% rozvodovost nejen u nás. Ovšem ne každý, kdo projde traumatem rozchodu svých rodičů, je nutně gay. Zaplať Pámbu.
Gaye a lesby nelze ignorovat. Jako nemocní lidé by měli být v kontaktu se svým lékařem a léčit se. V tom by měl i stát hrát významnou roli, aby oni sami by měli možnost svou nemoc poznat, potom uznat a i léčit.
Gayům a lesbám nelze ustupovat. Je očividné, že čím víc se jim bude ustupovat, tím víc budou chtít. Podáte jim ruku ... co budou chtít dál za rok, za dva, za deset? Co takhle děti.
Řešení? Obtížné, zdlouhavé ale možné. A nutné.
Neustupovat této skupině lidí na úkor jiným. Myslím tím normální rodiny.
Stát musí podporovat rodinu jako nic jiného. Od zdravé rodiny se odvíjí vše ostatní. A rodina nemusí být ekonomicky silná. Obyčejné lidské štěstí není závislé na hmotných statcích. Zdravá rodina má hodnoty úplně v něčem jiném. Jen jí stát nesmí házet klacky pod nohy.
Íránský prezident zapomněl, že to samé, co představuje pro muslimské země Korán, znamená pro západní svět holocaust.
Snad Bible, ne?
Nabídl jste tento materiál někam do médií? Mimo net?
Docela by mne zajímalo, jak by se na to tvářili.
Citace z článku: "Např. jen v okolí Norska vědci odhadují, že již 50% z korálových kultur bylo těžbou zničeno a devastace mořského dna dále pokračuje."
Asi to s tim Norskem nebude tak ruzove. A to se nezminuji o Japonsku.
Jak to, že tyto události nejsou předmětem hlavních zpráv všech stanic?
Jak to, že se z médií nic nedozvídáme, pouze občas útržkovité zprávičky.
Nikdo nebije denodenně napoplach, nikde žádné diskuse, jak situaci řešit.
Asi se stále nic neděje...
Vypadá to na paralelu s Pompejemi. Lidi se tehdy dívali, jak sopka soptí,
ale jen málokdo konal.
PS:
Pane Stwora, mohu tento článek (jako odkaz) rozeslat?
> Myslím to smrtelně vážně, takže Bože pokud existuješ ...
Jarmilo takhle ne. Bůh existuje a nám lidem dal svobodnou vůli v našem konání.
Nenakazuje nám, co smíme či nesmíme dělat.
Mohl by to udělat, ale to by nám vzal právě tu vůli k rozhodování.
Jen říká co a jak dělat. Ostatní je na nás.
Pokud kupuji a jím maso, tak tím jen přenáším odpovědnost za zabití zvířat na řezníka. Řezník sám za to nemůže, dělá to za nás.
A pokud by lidi maso nejedli, pak tato diskuse by byla o ničem.
Přírodní národy vždy zvířeti poděkovaly a poprosili ho za odpuštění.
Kam zmizela tato pokora a úcta k tomu, kdo nás živí.
Vaše slova jsou velmi silná a jistě je ještě jednou zvážíte.
Hm, tak tohle nefuguje. Alespoň u nás. Já mám palce na nohou poněkud delší než ostatní prsty. No a ty palce si v ponožce vytlačí místo, které nezmizí ani po vyprání. Tudíž nejdou prohodit levá pravá. Takže když jednu ztratím, ta druhá je mi na nic. Leda bych příště ztratil tu opačnou.
A mimochodem, u nás žere ponožky pračka. Jenže jí některé nechutnají, tak je vyvrhne patřičně upravené.
Tedy pane Gejdoš, vy umíte potěšit!
Nechci s Vámi polemizovat, jestli je či není pravda, co tady předkládáte, ale v jednom Vám za pravdu dám: že již stovky ba tisíce let zde jsou k dispozici proroctví, která takový vývoj i jeho časové umístění předvídají. Ano, to je pravda. Je mnoho indicií (proroctví), které nám naznačují co, kdy, kde, jak...
No a tady bych se Vás zeptal: Kdo nám ty indicie dal? A proč? Jistě jste jako malý kluk hrál s kamarády stopovanou: U šipky hledej vlevo 10 kroků pod keřem. Na rozcestí se dívej ve směru šipky. Tohle jistě znáte. Kdo to maloval ty šipky a dával nám úkoly? Jistě víte, kam mířím? No přece TEN, kdo šel před námi a vytvářel pro nás cestu a vymýšlel hádanky.
Já mám pocit, že lidstvo je na stejné stopované. Chodíme lesem, cestou i necestou a plníme úkoly, které nám dal TEN, kdo šel před námi. Už kolikrát jsme byli na rozcestí, kde jsme se museli rozhodnout, jak dál. Někdy jsme nevěděli a musel přijít TEN, kdo věděl. Nazvěte jej Prorok Mohamed, Jesus Kristus anebo Mistr Hus či Leonardo. Prostě přišel a ukázal, kudy se dát. Nebo přišel jiný a ukázal kudy ne. Ale ani Prorok Mohamed, ani Jesus Kristus ani kdokoliv jiný nebyl TEN, kdo šel před námi. Oni byli poslové, kteří měli své instrukce. Je ještě někdo jiný; TEN, kdo ty instrukce dává. Můžeme jej nazvat Bůh, Alláh, Manitou (jeho posel byl Vinnetou ), můžeme mu říkat Vesmírná energie či Vyšší inteligence, nebo Matka příroda. A vše bude pravda. Já jsem ho nazval Bůh a soukromě mu říkám Karle. Jak Vy?
A jaký zájem má TEN, kdo šel před námi a kdo dává instrukce? Že by nás zavedl na kraj propasti a jeho poslední pokyn by zněl: Krok vpřed? Že by byl už otráven naší neschopností a hleděl se nás zbavit? Prostě lidstvo se nepovedlo, nezbývá než jej zmačkat a vyhodit do koše. Nebo prohnat komínem a začít znovu a lépe. To by popřel sám sebe.
Ano, lidstvo se řítí do záhuby, opravdu je na kraji propasti a otázka zní proč. Proč se dostalo až tak daleko? Odpověď je zřejmá: Neposlouchali jsme posly. Ti věděli, kam ta či ona cesta vede, řekli nám to, ale my jsme je neslyšeli a namnoze je násilně umlčeli. A tak jsme tam, kde jsme. Stojíme na kraji propasti, díváme se dopředu - tam to nejde, dozadu - tam nemůžeme, vpravo vlevo není místo, přešlapujeme na místě, nevíme kudy kam.
Co bude dál? Příjde zas nějaký posel? Skončíme v propasti? Stane se zázrak? Nevím. Jen jedno vím. Zbyl nám jeden směr, kterým to jde. Nahoru. Samozřejmě ne fyzicky. Do vesmíru se stěhovat nebudem. Duchovně. Jedině k vyšší duchovní úrovni vede cesta. Tuto cestu nám ukazují poslové odpradávna. K ní směřují všechna ta proroctví. Je na ni ještě čas? Ano - času má každý tolik, kolik ho potřebuje.
No, nevím jestli vám to došlo, ale my jinej barák nemáme
>Vyšší jsou třeba sloni a žirafy --- a podle mne o vás nic
>neví, pokud nejste jejich chovatel.
>
>A narcisy o ničem zřejmě nepochybují. Já jsem se s nima sice
>nebavil (s kytičkama nemluvím, protože mi neodpovídají,
>jenom je hladím a čuchám k nim), ale podle mně je to kravina,
>aby narcisy měly pochybnosti.
Tedy příteli, nevím, jestli si děláte srandu nebo to myslíte vážně.
Příspěvek do diskuse byl sice o vyšších bytostech, ale na duchovní úrovni.
Netuším, jestli sem patří žirafa, třeba ano. Je nutno se zeptat někoho povolanějšího. Nebo o tom víte víc? Rád se přiučím. Tato oblast je mi bližší, nežli katastrovické scénáře páně Gejdoše.
>
>A co se týče Sidharty Gotamy zvaného Budha a J.Krista --
>Ježíš prý po narození odešel na východ a když se po
>letech vrátil, tak kázal lásku a soucit. Mě to vede k
>názoru, že ježíš kapitalizoval na tom, že se naučil
>budhismus. Časem se to zasvinilo, demagogizovalo, zatáhli do
>toho koncept "Boha" a z užitečného mentálního cvičení
>máme podrobující náboženství, kde je každý od narození
>špatný (dědičný hřích) a půjde do pekla, když nebude
>dělat to, co káže církev. :-|
A opět, vůbec nebyla řeč o církvi a náboženství, nýbrž o duchovní cestě. A těch je hodně.
Člověk člověku člověkem. To jsme se nenaučili. Svět za to nemůže.
Nemluvil jsem o konci světa. Máte pravdu, těch už bulo mnoho. Mluvil jsem o tom, že stojíme na kraji propasti. Mimochodem jeden konec světa jsme zažili nedávno. 11. září 2001 v NY skončil svět takový, jaký jsme do té doby znali. Od té doby začal jiný svět. Lepší - horší. Toť otázka.
http://www.zeleni.cz/Kvalita_zivota.pdf
Já bych to s Křesťansvím v našich zemích moc nepřeháněl.
Odklon od něj byl největší po Bílé Hoře, Habsburkové nás v tom jen utvrdili, za první republiky byla nálada lidí obrácena všude jinde, jen ne k církvi, no a komunista, ten to zazdil úplně. Takže v Čechách Vaše tradice křesťanského Boha pokulhává už skoro 400 let. Amerika za to nemůže. A to se jí vůbec nezastávám.
08.03.2006 13:55
Vietnamci v Čechách: Opravdu jen nešvar?
RE: Mimoradne hloupa reakce
Pavel 212.?.?.?
ad A) Který z vietnamských "obchodníků" platí daně tak, jak má? A sociálku a zdravotku? Možná ti, kteří již mají kamenné obchody.
ad B) ...
ad C) O tom přece článek hovoří. Vietnamci nebudou manuálně pracovat, ale prodají vám nos mezi očima. S tím souvisí i jejich snaha dávat své děti na školy a ty svou pílí převyšují české děti. Vystihl to Nafťák veršemi vedle článku. Vietnamec s titulem se nikdy nevátí do Vietnamu, ale bude tady prodávat cokoli.
ad D) Bez vietnamskych stánkařů bychom tady měli fungující maloobchod s naším textilem a obuví. A Číně nelze konkurovat, o tom bylo psáno již mnohokrát - prac. síla zadarmo, výrobní zařízení zadarmo formou investic, výroba padělků, milionové výrobní série, výrobky se sem nehrnou po kusech, ale po tunách, po vagonech.
Mimochodem - proč na Vietnamce nenarazíte v Polsku, Německu?
O Číně
http://www.zvedavec.org/pohledy_1403.htm
POMOC PRO TY, KDO CHODÍ NAKUPOVAT NA ASIJSKÁ TRŽIŠTĚ:
NEMIŠESKY - univerzální odpověď
CICA PADE - univerzální cena
DEŠTĚ - dvěstě nebo ještě
KVALITA CHODINKY, ŽLATO, CIBRO, ČI MESICE DOU - prostě skvělé hodinky
TET KABELU? - chcete zboží zabalit?
ŠUŠI PANI, ŠUŠI - model je podle poslední módy
TOJEMÁLO - za tuto cenu vám to neprodám
POŽKEJ, POŽKEJ, TAKDOBŽE - počkejte pane, určitě se nějak domluvíme
DITISOU - velikost akorát
ČISLO DOBLÝ, VYVELKEJ - potřebujete větší velikost
POMOC PRO TY , KDO CHODÍ JÍST DO ASIJSKÝCH RESTAURACÍ:
BÍDEN - Dobrý den
PANI MA VYSRÁNO? - Vybrala jste si, slečno?
CO KOMU? - Jakou si přejete přílohu
SEŠUPEM - S kečupem
HO ŠI CI - S hořčicí
KPISÍ MÁSESO ? - K pití máte co?
ČUS - Džus?
SRAJT - Sprite
DOUCHUT - Dobrou chuť
DVASÁT ŠEST - Nutno usoudit podle cifry na pokladně, buď 26 nebo 96
NAŠANOU - Na shledanou
Právě jsem poslouchal diskus o ptačí chřipce a jeden profesor řekl, že virus normální chřipky zabíjí každoročně přes půl milionu lidí, kdežto na tu ptačí zemřelo doposud 90 lidí.
Ani 20% ani 60% ale 600.000 dávek. To je 6%
Davam tehle planete 100 - 200 let.
Planetě nebo lidstvu? A i těch 100 - 200let se zdá být přehnané.
Odhaduje se, že napoleonovi vojáci (cca před 200 roky) dýchali stejný vzduch, jako římské legie (cca před 2000 roky)
A dnes? Škoda mluvit!
Přijetí tohoto zákona pokládám za špatné pro společnost. Znamená jen další krok k její degradaci a k jejímu zániku.
Stát raději podlehne tlaku menšiny, než aby podpořil to, na čem stojí.
A jakej tedy je rozdil mezi Teknem a Technem. Rozlyšeni těchto dvou termínů slyším (vidím) poprvé. Já jsem spíš na HopTropáky nebo Copáky.
18.04.2006 15:53
Homofobie 3.0
RE: Opsáno odjinud (teda přímo z webu intelgtuála D-fense.)
PPP 212.?.?.?
Pane Stwora, a vulgární výrazy Vám nevadí? Ty už jaksi patří ke koloritu?
>No jo, ale já bych řekl, že metan je docela výhodné palivo.
>Proč ho takhle upravovat?
>J. H.
Hm a táním permafrostu na Sibiři a jinde se metan samovolně uvolňuje. Což za pár let bude značný globální problém. Stačilo by vymyslet, jak ho jímat. Třeba do pytlů.
"Odjela jsem, když mi bylo 20 let. Teď je mi 26 a mám dům a auto."
Pochopil jsem dobře, že pisatelka odjela před 6. lety, v r. 2000?
A proč si stěžuje na drahý benzín, když za galon (4,5litru) zaplatí cca 0,5dolaru a já za 1 litr dám 30Kč (to je dneska cca 1,5dolaru)?
Řečeno s klasikem: Volit či nevolit, toť je oč tu běží.
Vždy jsem se zúčastnil toho volebního tyjátru, alespoň pro ten pocit, že můžu o něčem rozhodnout. Když jsem volil, tak si můžu zanadávat.
Teďka poprvé uvažuju, že o "Volbách" pojedu s rodinou raději někam do lesa či k vodě.
Dříve bula taková urážka řešena hozením rukavice do obličeje a následným soubojem. Jo jo, kdepak jsou ty časy.
... píše pan Král. Že mi závidí mou víru, až půjdu k volbám .
To už je to opravdu tak dlouho, kdy jsme k volbám museli pod hrozbou a bylo to bez víry a naděje na změnu? A přesto změna přišla. Jestli k lepšímu či horšímu, to ať posoudí budoucnost.
Já k volbám půjdu právě s vírou, že se vývoj může vychýlit trochu jiným směrem, než kam se řítí dnes. Je toho velmi zapotřebí.
A půjdu tam i proto, abych si mohl zanadávat, neboť jinak bych na to neměl právo.
Volil jsem ODU - zkrachovali
Volil jsem US-DEU - krachují
Mám to zkusit s KSČ?
Byl bych uplne v klidu.... me jeste nezacal zajimat zadnej autorskej zakon ... a rekni, koho jo (pokud nejde o firemni zalezitosti)
To je zas jen takovej strasici clanek... stejne to nebude mit kdo ohlidat. A ze by kvuli tomu mela byt media nespolehlivejsi a drazsi? Tomu taky neverim... Naopak jsou media stale levnejsi a dostupnejsi, dokonce na pokladnach HyperuSuperu. Je spis treba kazdou zpravu brat s jistym nadhledem ...
Děkuji, naprosto souhlasím. Už jsem si myslel, že se vulgarita v písemném projevu stává normou. Nelíbí se mi to, snižuje to úroveň článku.
Přesto jsem jej dočetl do konce, souhlasím s autorkou a doplnil bych o poznatek z médií, kde prolétla zprávička o tom, že na zmiňované přehrávače MP3, MIDI a jiné budeme platit "pár desetikorun" navíc jako daně pro OSA. A to jen pro to, že se předpokládá stahování dat z netu a nikoliv řádná koupě orig. nosiče.
V Pardubicích před Tecsem a hotelem Labe, který je v přímém sousedství, je plocha, které se zde říká Masarykovo náměstí. Je v centru města, ale do náměstí má daleko, naopak je známé jako největší HLINĚNÉ náměsti v Evropě. Že by se s tím mělo něco dělat, to se řešilo už od zbourání hotelu Veselka na opačném konci náměstí v roce tuším 1972. Ty stromy byly vysázeny v době, kdy byl slavnostně otevřen OD Prior, dnešní Tesco. I když si myslím, že většina těch stromů vyrostla z náletů, tzn. neplánovaně. Ale byly tam a dělaly tu plochu snesitelnou.
Zde jsou další podrobnosti:
http://www.iipardubice.cz/arch/1169544538-co-dal-s...
A jen tak na okraj: přesně na tomto místě stávala židovská synagoga, která zmizela někdy v 50.letech 20.stol.
"Pak by me zajimalo, proc ty stiny modulu a astronauta nejsou rovnobezne"
To by se dalo vysvětlit třeba nerovností terénu, ale proč tam není stín od vlajky, kdyz na ni evidentně svítí Slunce (či jiný zdroj světla!?!
"...Pozrite: www.pantherfish.com/blog/oldgloryonmoon.jpg Fotka vlaje. Absolútny nezmysel. Na mesiaci je vákuum. Je nemožné, aby k niečomu takému došlo..."
Pokud tato fotka nebyla pořízena na Měsíci, tak by to celé divadlo sehráli v nějakém hangáru či hale. A tam jaksi nefouká a vlajka by stejně nevlála. Tedy pokud by tam neměli průvan.
Čížečku, vy se chcete prát? Tak já Vám nabízím svoji tvář. A rád nastavím i druhou. A nebudu oplácet.
Budu jen doufat, ze pochopíte, co jste sem vlastně napsal. Ohlaste se, až přijedete do ČR, jsem Vám k dispozici.
A pokud se nechcete prát, tak nechápu, co to tady řešíte.
Radar musí na cíl vidět. Tzn. v daném směru si hlídá vše, co se šustne ve vzduchu v uvedeném úhlu a vzdálenosti, což je zhruba polokoule o poloměru 6700 km. Podobně to dělá střelec na posedu. Hlídá si palouček a střelí na cokoliv, co se tam pohne. Takže musí být stále aktivní. Ve dne v noci, 7 dní v týdnu nad námi bude bdít. Pasivní budou jen systémy, které uvedou do pohybu střely v Polsku. Jako prst na spoušti toho střelce.
Ach jak sladce se mi bude spát.
20.02.2007 12:51
Do jaké míry je americký systém protiraketové obrany systémem obranným?
RE: Nemyslim si
PPP 212.?.?.?
>System je neucinny.
>Pri troske optimizmu mono dufat v jeho 8-9% ucinnost.
Někde jsem četl, že antirakety mají účinnost 75%. Nevím kde, zkusím to najít.
22.02.2007 12:02
Do jaké míry je americký systém protiraketové obrany systémem obranným?
RE: Rusky radar v 2007
PPP 212.?.?.?
>Buďto jsou opravdu tak hloupí, že nechápou
>rozdíl mezi společným operačním postupem PRO a americkým
>BMD a tudíž vnáší do zahraniční politiky ČR prvek
>akutního ohrožení státu následkem nevědomosti, nebo
>disponují alespoň základním intelektem, ale pak vzbuzují
>podezření, že jsou jedním z aktivních prvků mezinárodní
>korupce. Obojí má ve výsledku prakticky stejně hrozivý
>efekt...
Anebo za třetí: Co dostali od USA za to, že budou konat "dobro" i proti naší vůli?
>Jen abyste se nemylil. Brno je uz tradicne silne
>protikomunisticke. Vyhrozovani sovetskych/ruskych generalu, >clenu KSCM a >muslimskych teroristu a diktatoru se tam prozatim >miji ucinkem. Lide jsou ochotni Americe pomoci.
Stálo by za to přesvědčit Brnáky, aby si radar umístili na Prigl. Pěkně doprostřed. Základna by získala ochranný vodní příkop a stejně se tam už nedá koupat...
23.03.2007 10:32
Ekologie je kardinální problém doby
RE: Zapadni civilizace - jedina cesta
Pavel z Pardubic 212.?.?.?
Omyl pane! Veliký omyl. Ta Vaše západní (potažmo křesťanská) civilizace toto vše přece způsobila. Jak tedy může najít cestu ven? Že se ze svých chyb poučí?
Změna myšlení, jak o tom píše pan Lhoták, spočívá taky v tom, že přestanu myslet na zisk, na peníze a udělám něco zadarmo, pane. Zadarmo. Jen tak pro radost. Na to jsme my, "civilizovaní" jaksi zapoměli. V tom já vidím hlavní prapřícinu toho všeho kolem nás. Že kdysi dávno nějaký praprapředek se zeptal: A co za to? (třeba když nalovil víc králíků, než spotřeboval a ostatní chtěli taky). Řekl, že chce tamty blýskavý kammínky. No a bylo to. Začala civilizace. To je to, co je třeba změnit. Dát toho králíka jen tak. Pro radost.
Myslíte, že toto západní člověk dokáže? Pak má totiž šanci.
A ztráta času to číst
26.03.2007 09:52
Ekologie je kardinální problém doby
RE: Mluvi se tu o konzumnim zpusobu zivota,
Pavel z Pardubic 212.?.?.?
>Duvody zhorsovani zivotniho prostedi podle me jsou tri:
>
>1. je nas tu na tomto svete moc; za dobu meho zivota se pocet
>obyvatel Zeme zvysil temer trojnasobne;
Tento bod bych trochu upřesnil: Je potřeba ty lidi trochu "přerozdělit". 3,5 miliardy lidí je v Číně, Indii a okolí a ti spotřebují sotva 20% světové energie. Naopak EU a USA reprezentuje cca 750 milionů lidí se spotřebou 3/4 světové energie. Tady je třeba skřípnout. O tom je ale řeč jinde.
Jinak souhlas.
03.04.2007 15:54
Nová budova Národní knihovny - chobotnice, hlen nebo letenské lejno?
RE: MF
-ppp- 212.?.?.?
Taky si myslím, že si z nás pan Autor dělá srandu. Kdyby to bylo řešení nějakého studenta, jak by to asi dopadlo?
Stejne jako v Iraque? Odejít nelze, zustat taky nelze?
Zaplať Pámbu.
04.06.2007 11:47
Osm set amerických Rambů a desítky tisíc českých policistů budou v Praze hlídat generalisima Bushe
RE: bratia česi,
pavel z pardubic 212.?.?.?
>postarajte sa, aby ten zmrd od Vás neodišiel po svojich...
No, ja bych zas nerad, aby se tohle stalo zrovna u nas. O smyslu by se dalo polemizovat, ale Amici by to jen tak asi nenechali.
Aby to nebylo obdobne, jako kdyz nam v Sarajevu zabili Ferdinanda. Anebo v Praze Hajdricha
-ppp-
>Rusko proto vůbec nepřipustí jeho zpuštění<
To je to - první, kdo bude mít zájem zničit ten radar, bude právě Rus. A nemusí to být zrovna atomovka. Na to bude stačit dobře mířený granát většího kalibru. Máte pravdu, proti radaru není politická vůle, a tak si říkám, copak ti naši takypolitici asi dostali slíbeno, když jej prosadí i přes odpor většiny národa.
Jirka W. Křoví přirozeně spěchá, protože se mu to už krátí a chce to ještě stihnout.
18.07.2007 14:09
Rusko nabízí Americe svůj nejlepší radar
RE: Něco vám uniká
pavel z pardubic 212.?.?.?
Jen doplním otázku: Co bude nad zemí a co pod zemí? Údajně toho bude 3/4 pod zemí a fungovat by to mělo i vzhůru nohama po případném úderu (nedovedu si to představit). Takže až bude česká kotlina bradou vzůru, radar bude vesele cvrlikat...
20.07.2007 16:19
Cizí protiraketová základna v Česku?
RE: Pokud to mela byt osveta, tak zklamala na cele care.
pavel z pardubic 212.?.?.?
>Vážený pane, takovéto srandičky si provozujte pokud možno někde jinde! B.v. - editor
Naopak, já bych chtěl panu Trodasovi poděkovat. Velmi mi rozšířil obzory a je vidět, že ví.
Pokud to, pane Editore, není technický problém, tak nevidím důvod k Vaší poznámce. Téma je natolik závažné, že bychom měli být vděčni za každou informaci, která nevzešla z TV.
O gen. stávce kromě Zvědavce není nikde zmínka. Ani na stránkách Ne základnám. Nerozumím tomu
26.09.2007 12:44
Jihlavský City Park zastíní středověké hradby
Jinde je to stejné
Pavel z pardubic 212.?.?.?
V Drážďanech přijdou o místo v seznamu Unesco, když si tam postaví most, který též bude rušit pohled na panorama města.
Je to dost těžké, když si to město chce postavit něco nového na místo, s kterým si nikdo neví rady a kam nikdo nechce právě kuli těm hradbám.
Ono to totiž dopadne tak, že ty hradby už nebudou vidět a nic nebude bránit jejich úplnému stržení. Na co taky jsou, když nejsou vidět, že?
Že by se ty hradby zakomponovaly do nějakého parku, na to zas nejsou penízky.
Musíme jen doufat, že zimy budou mírné, takže nebude potřeba tolik topit. Jinak se půjdem utopít.
Já mám dokonce pocit, že i těch 10% "vládců" je ještě nadhodnocené. Že jich bude tak 5%. A zbytek jsme my.
V citaci se jasně píše, že se jedná o modely těžší než 7kg. A to už je pořádné dvoumotorové létadlo o rozpětí křídel nějakých 1,5m. A jako takové, letící třeba 50km/h, je už pěkně nebezpečné. Dovedl bych pochopit, že je stát chce mít pod kontrolou. Vždyť v minulosti jsme museli registrovat každou RC soupravu, která vyzářeným výkonem přesahovala 50mW.
Ale nikde jsem se nedočetl, že se to týká taky ostatních letadélek, modýlků a hraček, které ani zdaleka nedosahují na zmíněný hmotnostní limit. A o tom vlastně článek je. Že se jedná o omezení všech leteckých modelářů. Agenti v hračkárnách jsou jaxi mimo mísu a cítím za tím snahu udělat z komára velblouda.
Citace z odkazovaného dokumentu: "Za bezpilotní systémy jsou považovány i modely letadel". Není tam napsáno "všechny modely letadel." Až dále je uveden ten limit 7kg.
Navíc musí být letadlo opatřeno "komunikačním spojením nebo prvkem pro vypuštění a návrat". Jak prosimvás toto zařízení vypadá u vaší papírové vlaštovky? Je to zemská gravitace, která vždy zařídí návrat letadla?
BON, asi hodně záleží na výkladu a ten Váš je určitě kompetentní. Já jsem laik a jezdím s lodičkama. U nich to tak daleko doufám nedojde.
Navíc si myslím, že to na nás někdo jenom zkouší, co si necháme líbit. Mluví pro to i skutečnost, že ten dokument už MD stáhlo.
Díky Pavel od vody
V tu dobu se bude volit zase nový president ...
dobrá, pane Autore, nastínil jste problém, řekl "a". Teď je vhodné taky říct "b" - co s tím.
Jinak je to opravdu jen další nasírací článek.
31.07.2009 10:20
Zvrhlá demokracie a nekuřáčtí fašisté
RE: jo to sem cetl
Normální nekuřák 212.?.?.?
Milý HHBB, vaše příspěvky považuji za docela povedenou satiru.
Takže na rentgenových snímcích plic kuřáků se nezobrazuje vrstva dehtu, ale vámi zmiňovaný ochranný povlak? A ranní chrlání kuřáků je přirozené a zdravé, jo? Hm, no to jsem opravdu nevěděl.
Já bych rozdělil pohostinská zařízení na restaurace a na pivnice.
Restaurace jsou jasné, tam se papá a pivo je jenom k jídlu. Kouření je zde nepřirozené a nežádoucí.
A pivnice - tam se jenom pije, k jídlu je jenom utopenec nebo tláča. K tomu patří i cigareta.
Jednoduché, elegantní, ne?
31.07.2009 13:05
Zvrhlá demokracie a nekuřáčtí fašisté
RE: jo to sem cetl
Normální nekuřák 212.?.?.?
"Při kouření pravého tabáku vzniká kyselina nikotinová důležitá pro niacin (B3), který si tělo neumí samo vyrobit"
Myslím, že kdyby stvořitel (ať je to, kdo chce) našeho těla zjistil, že je ta vaše kyselina pro život nezbytná, tak bychom si ji vyráběli sami. Naše tělo je natolik dokonalá chemická laboratoř, že by si s nějakou kyselinkou poradila, nemyslíte?
V 50.tých letech se plošně očkovalo dětské obrně. Byl jsem jako půlroční prcek očkován taky a lup - mám ji. Celý život si nesu následek toho očkování. Snad to tenkrát mysleli dobře, prý se podařilo dětskou obrnu - polio (neplést s dětskou mozkovou obrnou - DMO, ta není virová) vymýtit, ale je velmi mnoho takových jako já a jsme velmi skeptičtí k jakémusi očkování, o kterém nikdo nic kloudného neřekne.
"Rány pod pás dovedl ordinovat Dalík, možná naordinoval i tuto pro svého přítele."
Ani bych se nedivil:
http://fasulis.blog.idnes.cz/c/130704/Je-to-sok-Topolanka-sestrelil-Marek-Dalik.html
Ti rodice jsou totiz taky pod vlivem. Tlusti rodice maji tluste deti...
30.06.2010 07:46
Skupinka Romů brutálně zbila třináctiletého hocha
RE: jsou to cikáni, nikoli romové
212.?.?.?
Já bych to nechal u Rómů. Pravověrný cikán takovýhle věci nedělá. Slyšel jsem jednoho, jak říkal: Cikánem jsem se narodil, jako cikán umřu. Mezi Rómy mně netahejte.
A neměl by nás pan Vít coby hlavní hygienik právě před tímhle hnojem bránit? Místo nakupování vakcín?
03.08.2010 09:43
Obrovské požáry v Rusku – co se děje?
RE: Tak me napadlo, pocita nekdo z vas vubec treba s prirodou?
212.?.?.?
Například ohromné množství metanu, které se uvolňuje z tajícího permafrostu. Na to nepotřebujete HAARP, abyste to zapálili. Může vzplanout celá Sibiř...
13.12.2010 15:45
Vyřešte problém s osobou blízkou!
RE: Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!
212.?.?.?
Cit: "Česko je tak malá země, že je zde nějaká rychlá jízda zcela kontraproduktivní"
Stejně tak kontraproduktivní jsou i dálnice. Ty jsou na ježdění do dálky a ne 20 km z bodu A do bodu B.
Autor je prosim slovak, tak budte shovivavejsi. Vase vytka patri spise prekladateli, tedy pokud to nebyl sam autor.
Pekne svatky a klidny nadchazejici rok.
No, uz vas vidim "menit tranzistor nebo diodu", kdyz maji rozmer 1x2mm. Na to ani nemyslete. A v procesoru jich slapou miliony...
Takže GMO v Africe nebo Indii, to je ta správná volba?
26.10.2011 13:18
Evropu čeká výměna vládnoucích skupin
RE: Výměna ano, ale nikoliv vládnoucích skupin
212.?.?.?
"...Není taková strana, která by nás vyvedla... To musíme chtít my sami... - svou pracovitostí, poctivostí, otevřeností, sounáležitostí,..." Ach milá Veronmiko, přesně tohle jsme už dělali před 22 lety. Bylo nám slibováno, že do 20.let dohoníme Rakousy, Němce a celou Evropu. A stalo se???
Přečetl jsem si nadpis článku, pár dalších řádků a váhám, jestli mám číst dál. Vždyť si jasně pamatuju tu báječnou dobu, kdy nám všichni tvrdili, že za dvacet let na tom budem stejně jako v Rakousku.
Uplynulo víc, než těch dvacet let a dějou se takovýhle věci. Je mi z toho pouze smutno, protože vidím, že je to jenom horší a horší. Vždyť stačí jediné srovnání: Průměrný plat v Německu, Rakousku a u nás. Rozdíl je čtyřnásobný. A platby za mobily nebo benzín? U nás je to dražší.
A pak mám číst aktivity páně Kalouska?
Co ale kudl@ s tím?!?!?!
Odhadované světové zásoby zlata jsou cca 150.000 tun. Převedeno do geometrie by to byla krychle o hraně 18 metrů. Takže zlata málo není, je ho dost a toho se banky zřejmě bojí.
ČR má v současnosti asi 12 tun. Ještě v r.1989 to bylo 102 tuny pro celou ČSSR.
Zdroj: http://www.uloz.to/xnDCc9M/kam-zmizel-zlaty-poklad-ceske-republiky-pdf (recenze knihy St.Motla)
02.12.2014 13:57
Třetí pohled na „Jsme (my, mladší generace) obětí systému?“
Děkuji
Pavel Palas 212.?.?.?
Mnohokráte děkuji za ta slova. Je v nich vše. Od našeho slepého vyzinkaného nadšení až po nechápavé a vyděšené prozření.
Díky. Pavel Palas.