Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 98 příspěveků, 1 jméno: z.a.p.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

03.12.2007 02:58

Žalobníček s cejchem práskače

RE: Muze mi nekdo poradit

z.a.p 99.*.*.*

Aaaaa takze ne s Rukavicou. No, kalhota nebo kosile, me je to jedno. [velký smích]

148410

24.12.2007 04:58

Evropská unie jede jako dobře namazaný stroj

Nezbyva nez se zeptat

z.a.p 99.*.*.*

co je (ci by byla) jina mozna alternativa? Predchozi evropska historie je historii valek a utrpeni. Je-li nova Evropa (pod kymkoli vedenim) vychodiskem z mizerie, proc ne?

Tim bych samozrejme nevylucoval vnitrni kritiku vcetne nekonformnich postoju jednotlivcu a skupin. Tato funkce je nezbytna (vcetne takovych jako zminena britska strana) coby cistici mechanismus. V uhrnu vsak vidim EU jako pokrok.

Preji tez vsem diskutujicim prijemne svatky!

z.a.p

149949

28.12.2007 00:32

Evropská unie jede jako dobře namazaný stroj

RE: Nezbyva nez se zeptat

z.a.p 99.*.*.*

Mirdo, priteli ve zbrani,

mam uznani k Tvym nazorum. Ja jsem bud'to na Vanoce moc namekko , nebo vseobecne optimista a asi tez nosim "ruzove bryle mameni" (jak psal J.A.K. v Labyryntu sveta a Raji srdce).
Je tez mozne, ze jsem ovlivnen timto: http://www.dailypaul.com/

Nicmene, ac nejsem v plnem souladu s radou dopisujicich, rad na Zvedavce skocim pro obcasne precteni, zvlaste pokud jde o Evropu a CR.

Panu Stworowi a tymu preji dalsi uspesny rok!

Zdravetz,

Zdenda alias z.a.p

150046

29.12.2007 02:15

Kdo zabil Benázír Bhuttovou?

Policie opustila sve stanoviste

z.a.p 99.*.*.*

tesne nez zacala strelba. Pred pumovym utokem byly vypaleny 3 rany ze vzdalenosti asi 20-25 metru. Bhutto byla zasazena zrejme do vitalniho organu. Vysledek oficielni pitvy rika, ze se zranila o paku oteviraci strechy (sunroof). Tato verse je oponenty rezimu odmitnuta coby 'coverup'. Nabizi se tu srovnani s utokem na JFK. V jeho pripade byla rovnez stazena ochranka tesne pred utokem. Kdo videl video vi o cem mluvim.

http://rawstory.com/news/2007/Police_abandoned_sec...

150107

29.12.2007 03:43

Evropská unie jede jako dobře namazaný stroj

RE: Nezbyva nez se zeptat

z.a.p 99.*.*.*

Mirdo,

pral bych si aby jsi nebyl az takovy skeptik. Muj pesimismus taje jak snih kdyz vidim a slysim Rona Paula a zvlaste uzasne svobodymyslne Americany umoznujici mu hlas a slyseni. To co se nepovedlo predtim Ross Perotovi a Ralfu Naderovi se muze prave tak podarit jemu. I my mame doma v Kanade politickou stranu podobneho zamereni: http://www.canadianactionparty.ca/home.html

Proti korporativismu, proti vlade penez zalozenych na dluhu.... za vladu skutecne demokracie!

150108

30.12.2007 00:38

Kdo zabil Benázír Bhuttovou?

RE: Policie opustila sve stanoviste

z.a.p 99.*.*.*

Presne tak, ja se domnivam podobne. V teto situaci asi nikdo na Zapade nema dostatecnou expertizu aby sazel na toho "spravneho" kone. Kazdy zaver krome "teorie spiknuti" musi byt silne spekulativni. Nicmene, jak uz po tolikrat opakovano, nic v politice se nedeje nahodou. I kdyz tento pripad 'delani politiky' je extremni. Situace v Pakistanu je za poslednich par mesicu silne vzrusena. Neverim, ze Bhutto byla natolik naivni, ze by nevedela co ji pripadne ceka. Odevzdala se proto svemu osudu dobrovolne? Tezko rict.

Je to skutecne tragedie a to je teprve zacatek.

150141

30.12.2007 04:42

Policie opustila svá stanoviště předtím, než zabili Bhuttovou

Napsal Makow

z.a.p 99.*.*.*

na www.savethemales.ca :

Who actually is behind the assassination of Bhutto Thursday? I can't pretend to know. But throughout history the central bankers have assassinated politicians who stand in their way or whose removal will result in war. Lincoln, Arch Duke Ferdinand and JFK are the most prominent but there are hundreds.
---------------------------------------------------------------
"Nedovolim si tvrdit ze znam kdo je za zavrazdenim B.Bhutto. Avsak skrze historii se ukazalo, ze centralni bankeri nechali odstranit politky kdo byli v ceste jejich planu ci jejichz odstraneni by zpusobilo valku".

Strizlivy pozorovatel vidi prave to. Bhutto mohla byt prinosem pro vnitrni usmireni. Jeji smrt vesti pravy opak. Je H.M. takovy (skromny) jasnovidec? Ci proste genius?

150149

03.01.2008 01:30

Město půjček

Podle uvodnich napisu tusim

z.a.p 99.*.*.*

ze hodne lidi 'neco nechape'. Ja to chapu. Po svem, ale prec. Pujky si neberu. Popravde, byl jsem pod tihou okolnosti si jednou pujku vzit, ale to bylo jen proto ze jsem zacal v pokrocilem veku a ze jsem pristehovalec a takrka nic (ve smyslu hotovosti) jsem nemel. Udelal jsem ale vsechno proto, abych uplatil pujcku (hypoteku) do 10ti let. Na druhy dum jsem uz zadnou pujcku-mortgage-hypoteku nepotreboval. 'Diky' infalaci (a spekulaci ktere je clovek ucastni at chce ci nechce) za prvni dum vyslo temez 2x nez za kolik jsme koupili a zbytek jsme dosetrili. Stare zlate pravidlo "pracuj a setri" je stale proveditelne. A zadalsi... stop nepotrebnemu osobnimu konzumerismu. Vse jde do toho zakladniho 'detailu' zda milujete vice sami sebe ci - bankere. Vas vyber.

Ten kdo zacne mlady a je v zemi pobytu narozen si na vse muze vydelat a - usetrit. A kdyz ne tak at si poopravi sve predstavy o tom co muze realisticky mit. Mam zato, ze zadny z poctivych Zvedavcu by takovy problem ani mit nemel. A kdyz prece jen ma, tak at radeji vrati skolne.

150439

04.01.2008 01:06

Město půjček

RE: technicka poznamka...

z.a.p 99.*.*.*

Dobre ze to pisete,

tomu rikam "osveta". At lide vedi jak to je. V Cesku jsou stale jeste v pocatecnim opojeni radobykapitalismem. Hrnou se do pasti jako poloslepi. Panackove, kapitalismus s volnou soutezi (vc. bankovnictvi) skoncil pred vice nez 50-ti lety. Ted vladne nesmlouvavy korporativismus. Hodne stesti - ci lepe: uprimnou soustrast. [pláč]

150510

04.01.2008 04:41

Město půjček

RE: Podle uvodnich napisu tusim

z.a.p 99.*.*.*

Mate pravdu, v Cesku to asi jinak nejde. Lide kteri chteji bydlet ve svem si musi pujcky brat. Zde v Kanade uz to take pomalu dochazi k tomu samemu konci. Pomer cen a vydelku se stale zhorsuje, tim se vlastne znehodnocuje vase prace a tim kupni sila vasich penez. To je nevyhnutelne v systemu ve kterem zijeme; znehodnoceni prace inflaci je nevyhnutelny nasledek spekulace. Postupne se pritazlivost severni Ameriky i v tomto smeru vyparuje a bude to brzy to same co v Evrope: vetsina lidi bude jen pronajimat. Budou z nich bezdomovci. Tim bude ale soucasne chradnout trh s novymi nemovitostmi s negativnim dopadem na ekonomiku jako celek. Neni to dobra perspektiva... vse je vysledkem vicemene jen lidske lakomosti. Perfektni recepis ke sebezniceni.

150520

04.01.2008 13:32

Město půjček

RE: Podle uvodnich napisu tusim

z.a.p 99.*.*.*

Vidim, ze pisete z Noveho kontinentu p. Reypaj

a vlastne jen doplnujete to co ja rikam. Ja zase doplnim k Vasemu prispevku;
s tou svobodou ve vlastnim bydleni to neni zase tak horke. Kuprikladu, v dusledku "by-laws" (mistnich vyhlasek) nemate napriklad pravo si vyvesit pradlo na zahradce. Takze 'svoboda' odsud az posud. Pisi to hlavne pro poznani lidem v CR aby se mirnili ve svem nadseni pro zivot v Kanade.

A nekonec to nejlepsi - "Vase" nikdy Vase neni. Pozemek je vzdy vlastnen defacto (ac vlada jej 'prodala' developerovi a on zase Vam) vladou a Vy z nej platite pozemkovou dan jak mourovatej. To jeste v Cesku nemaji; jejich pozemkove dane jsou smesne male. Ale vlada je stale vice celosvetova, takze i oni poznaji osten 'svobody'.

150547

05.01.2008 05:15

Město půjček

RE: Podle uvodnich napisu tusim

z.a.p 99.*.*.*

Nikoli, castka je to vysoka.

uvedu priklad. Za dum (polodomek) o obytne plose cca 1050 m2 na pozemku nejakych 10.5 x 41.5 m majitel v nedavnem prodeji obdrzel $168,000.- CDN. Presto, celorocni pozemkova (akumulovana dan) byla pres $1,870.- tedy ponekud vice nez jedno procento. Naproti tomu jsem videl pozemek v Cesku (sice pravda na venkove ale preci) nejmene 3x vetsi a pozemkova dan byla necelych 500.- CK, tedy pakatel at uz podle kterehokoli standartu. Proto nemuzete delat zadne rozumne srovnani (viz moji predchozi argumentaci).

Dale, v kanadske (ontarijske) pozemkove dani (property tax) jsou zahrnuty 3 polozky (tedy nikoli 'dvoji' dan): local, municipal a school neboli mestska, okresni a skolni dan. V te municipal je zahrnut tez odvoz odpadu. Dan se urcuje dle absurdni "mill rate" coz je pojem vycucany z prstu nasobeny vhodnym mistnim koeficientem a trzni cenou. Financni carodejnictvi, pro jednoduchost vyrazu. Vysledek je, ze nemate uniku z blaha vydirani at delate cokoli. Kdyz ne banka tak mistni berni urad vas dostane tak jako tak. Je to jak trojity nelson.

150615

05.01.2008 05:48

Město půjček

RE: Podle uvodnich napisu tusim

z.a.p 99.*.*.*

V te obytne plose jsem udelal chybu - je to 105 m ctverecnich. Jinak si stojim za kazdym slovem: pozemkova dan (property tax) v Ontariu je lumparna na kvadrat. [naštvaný]

150616

05.01.2008 15:17

Město půjček

RE: technicka poznamka...

z.a.p 99.*.*.*

Jen se nebojte pane Sodek.

On Vas ten 'socialisticko-korporativni' (rozumej nekrestansko-vyderacsky) system dostane i tam a da Vam tu Vasi sodu!

150642

05.01.2008 17:59

Město půjček

RE: Podle uvodnich napisu tusim

z.a.p 99.*.*.*

Rekl bych tak za 75-80 let. A to je za predpokladu soucasne situace, jenz se viditelne zhordsuje. A to je jak rikate jen "mesto". Pred tim Vas dostaly na lopatky banky a co navic.... no prece UDRZBA (kterou coby najemnik neplatite) a veskere provozni naklady (ucty za energie, vodu, pojistne atd.). Je toho, az se cocky protaceji.... radeji na to nemyslet. Zivot konzumera je psi zivot.

Je to velmi podobne jako pri koupi automobilu. Tez, to same... vetsina lidi vidi jen tu kupni cenu (at uz ji plati jakoukoli formou). Ale potom, za 2-3 roky..... bum! Prijde na skutecnou kalkulaci. Ovsem, kazdy vi, ze koupe samochodu je nepomerne vice ztratova zalezitost nez dum. Dum alespon nerezne. Az na tu vyjimku kdyz mate stechu z vlniteho plechu jak jsem videl na mnoha mistech ve Statech.

Co bych jeste chtel zminit je ten fakt (a nasim milym 'americankum' se to nebude libit, to je mi jasne) ze jsme VSICHNI ve "meste pujcek". Absolutne vsichni at zijeme v Cesku-hezku, Kanaaade ci Juuuesej. Komu se to nelibi nech si poradne vycisti okna a pred tim bryle!

150647

05.01.2008 18:04

Jsme obklopeni pavučinou lží!

RE: Takový odhad

z.a.p 99.*.*.*

A Vy si zase jdete spokojene lehnout.

Jste propaaaagosh jak Brno.
Co se Vam na Zvedavci tak libi, ze semka chodite vubec nechapu.
A nebo si myslite, ze ja su tak blbe, jak vy jste chytre?? [zmaten]

150650

05.01.2008 18:43

Jsme obklopeni pavučinou lží!

RE: Veru se mi libi,

z.a.p 99.*.*.*

Jo pan Pajntr je dobrej,

a o to lepsi, ze ma 'vyvoleny' puvod. Takovych si cenim o to vic.

Personal background
Pinter was born on 10 October 1930, in the London Borough of Hackney, to "very respectable, Jewish, lower middle class," native English parents of Eastern-European ancestry; his father, Jack Pinter (1902–1997), was a "ladies' tailor" and his mother, Frances (née Moskowitz; 1904–1992), "kept what is called an immaculate house" and was "a wonderful cook" (Pinter, as qtd. in Gussow, Conversations with Pinter 103; Billington, Harold Pinter 1–2). Correcting general knowledge about Pinter's family background, Michael Billington, Pinter's authorized biographer, documents that "three of Pinter's grandparents hail from Poland and one from Odessa, making them Ashkenazic rather than Sephardic Jews" (Harold Pinter 1–5). His evacuation to Cornwall and Reading from London during 1940 and 1941 before and during The Blitz and facing "the life-and-death intensity of daily experience" at that time influenced him profoundly. "His prime memories of evacuation today [circa 1994] are of loneliness, bewilderment, separation and loss: themes that are in all his works" (Billington, Harold Pinter 5–10).[11]

150651

10.01.2008 01:55

Trestní oznámení na Zvědavce

Nekolik mensich postrehu

z.a.p 99.*.*.*

V prvni rade nepovazuji za rozumne bojovat s vetrnymi mlyny. Navic cesky narod nebyl(snad az na vyjimky) perzekuovan za nasledky tzv. holokaustu tudiz mame malo duvodu z titulu narodniho zajmu na 'zidovske' veci poukazovat. Nez vsak, kostky jsou vrzeny a pan Stwora muze dojit postihu a tim i cely Zvedavec se svym unikatnim zamerenim. Budeme-li proto mit zajem Zvedavce udrzet, je treba osobu vydavatele podporit at s nim souhlasime v teto veci ci ne. Je mnoho jinych aktualnich temat na ktera je treba reagovat a diskutovat je, informovat se a vzdelavat. Ztrata Zvedavce by nas z diskuze techto temat defakto vyloucila.

Jak uz mnozi zminili, princip veci - tj. svoboda vyjadrit podiv, nevoli, podezreni, nazor ci formulovat otazku by mela byt nedotknutelna. Kazdy soudny clovek (mezi nez bych soudce nepocital) vi, ze Zvedavec na nikoho zadny cileny utok, ktery by vedl k poskozeni osoby ci skupiny lidi, neplanoval. To je vne jeho moznosti a schopnosti. Tudiz, jakekoli obvineni v tom smeru je falesne a zlovolne.

Chtel bych v teto souvislosti pripomenout portal www.savethemales.ca. Jeho vydavatel, p. Henry Makow (samodoznavaji se Zid) predvadi soustavnou a velmi doternou filipiku na urcitou 'nedotknutelnou' zajmovou skupinu. Zatim mu to jak se zda prochazi. A verte, kanadske zakony proti "utoceni na identifikovatelne mensiny" je prave tak tvrde jako ty ceske. V cem to je, ze on si dale vydava svuj web na kterem se zive a na dost vysoke urovni diskutuje? Snad je to tim, ze nesaha do 'nizsich' tonu, snad je to jeho vlastnim puvodem, kdo vi. Faktem ale je, ze forma je dulezita; tezko se da postihnout neco, co ma uroven.

Na zaver, pro pana Stworu coby odvazneho zprostredkovatele diskuze a svobodneho slova: mate moje uznani!

150968

12.01.2008 01:39

Smrt přichází z týlu

Svrchovane 'zazivne' tema

z.a.p 99.*.*.*

od doby kdy jsem slouzil coby odvedenec v byvale csl. armade. Bylo mi zpocatku jasne, ze nepritel mi bude 'vytycen' a to zcela jasne proti moji vuli a s mym prikrym nesouhlasem. Tez mi bylo jasne, ze totez budou rikat 'lojzovi' na druhe strane. Pozdeji, behem ruske okupace jsem si zacal uvedomovat dopad teto veci na moji existenci o to silneji. Mohli nam to 'pisknout' kdykoli, ze. At uz momentalne slouzici, ci v civilu; zadny rozdil. Vsichni by se dobrovolne-povinne v urcenou hodinu dostavili na jatka.

Musim rici, ze jsem ve svem odporu proti valecnym stvacum nepovolil, spis naopak. Neni mi bytostne nic vice cizi, nez prijimat od nekoho (notabene od vlastni vlady) instrukce koho mam povazovat za sveho nepritele. Absolutne absurdni predstava. Dnesni 'teroristicka' doktrina je jen tisicim opakovanim toho sameho cim uz lidstvo proslo. Da se konecne poucit??

Shodou okolnostni, oba moji dedove se podileli na valecnem zapoleni 'velke valky'. Jeden, coby presvedceny krestan jen 'kveroval' mimo, az mu velkym stestim italsky odstelovac ustedril zraneni, ktere ho vyradilo z boje po zbytek valky. Druhy byl ovsem jiny kabrnak: vzal to hned zpocatku jako dobrodruzstvi a narukoval coby dobrovolnik ve veku 17(!) let. Bojoval za milovaneho mocnare tak statecne, ze obdrzel nekolik medajli. Nez vsak posleze si uvedomil, ze byl jen nastrojem k pouziti v monstroznim podvodu a zahy (moudre) dezertoval. To mu take zachranilo zivot a umoznilo mu jeho myslenky prevest na me.

Kdo ze to kde rekl, "valka je vul"?

151189

12.01.2008 16:17

Smrt přichází z týlu

RE: Svrchovane 'zazivne' tema

z.a.p 99.*.*.*

Valka je nepopsatelna hruza, mily pane, to Vam jiste nemusim zduraznovat. At je ve jmenu cehokoli - spravedliva valka neexistuje. A jiste take vite, ze zlo je dobra zaminka pro dalsi zlo. Nadseni bojovat? Zapomente na to.

Pokud jde o meho prvniho dedu (krestana a pacifistu), ten se zapojil nenasilnou cestou (podporou rodin veznenych, sirenim tiskovin apod.) ve druhe svetove do odboje neb byl presvedcen, ze dela spravnou vec. Domnival se, ze kazdy Cech ma tak jednat. Zaplatil za to zivotem - zemrel v koncentraku. Ten druhy (dobrovolnik) byl zachranen, verte nebo ne, Zidem ktery ho vzal do sluzby a az do konce valky ho kryl. Ve druhe svet. valce se nezucastnil absolutne niceho - mel sveho uz dost. Ovsem jeho 'prihody' z prvni svetove byly pro me coby kluka velkym 'napinakem'. Samozrejme ze to vse prispelo i k mym pohledum na svet.

151218

12.01.2008 16:50

Smrt přichází z týlu

RE: Lidé prohlédněte!

z.a.p 99.*.*.*

Souhlasim plne at na to "sahnuti ke zbranim". To je VZDY spatne reseni. Ale rikate velmi spravne, ze ZADNA narodni ci rasova skupina nema a nesmi byt vinena za puvod svetoveho zla. Vetsi omyl by ani neni nebyl mozny. Zlo je universalni, prave tak jako je jeho protiklad. Vsichni muzeme byt jeho nositeli, nechame-li se svest poblouznenim a nespravedlnosti. Premyslejme o tom.

Jediny ospravedlnitelny odpor je takovy, kdy se svedomi meho odpurce stane casti meho vlastniho. Pak pozname ze vlastne nemame mezi sebou sporu a muzeme zacit debatu jako rovnocenni partneri. To je jediny recept k miru a porozumeni; totiz sdileni naseho 'lidstvi'.

151225

15.01.2008 01:04

Budou ho muset zabít

RE: Ron Paul a jeho největší omyl

z.a.p 99.*.*.*

Nuz tedy k veci, pane Stane

je to co rika pan Paul realne? A proc vubec je ten "zlaty standard" treba? V pokrocile spolecnosti by melo byt jine meritko hodnoty nez podelane zlato. Co treba znalost prevedena do nanobytu? Nebo souhrna hodnota dobrych (zlatych) srdci zijicich v dane spravni oblasti. Me pripada zlato jako nanicovaty nesmysl (neda se predelat na zadny pouzitelny nastroj) periodicke tabulky ktery ma shodou nahod tezke jadro. V nekterych pozpatku-kulturnich narodech si ho mlade zeny dokonce navijeji kolem do sisky upraveneho ucesu aby ukazaly, kolik ma tatka v kesene. Huh.

Skutecne by me zajimalo, zda ho B-h nevytvoril jen za tim ucelem aby v nas vyvolal pokuseni. [zmaten]

151455

15.01.2008 01:26

Budou ho muset zabít

Paul, Ron samozrejme zvolen nebude.

z.a.p 99.*.*.*

Nicmene, bude po nem velky 'odkaz'. Dokazal totiz vzbudit v americkem narode nadseni jake se od doby 2. sv.valky nepamatuje. A hraje temer ve vsem na tu pravou notu: http://www.dailypaul.com/

Jedina vec se kterou je treba pocitat je, ze se jeho vstupen na scenu zpolarizuje americka spolecnost tim, ze lide si uvedomuji ze maji dohromady urcitou silu a hnuti bude pravdepodobne pokracovat dal. Ano, je to asi posledni zoufaly pokus probudit polomrtvolu demokracie...... otazka pro prince Paula je zda pouzit pred zivou vodou nejdrive radeji tu mrtvou aby telo srostlo. [pláč]

151457

15.01.2008 01:45

Budou ho muset zabít

RE: Levičáci pro Ron Paula?

z.a.p 99.*.*.*

"V čem máte Pravdu, že Ron dle Vás nemá dostatek „levicového“ sociálního cítění."
---------------------------------------------------------------

Eeee, docela bych to tak nerekl. Pan RP to ma v bedne dobre srovnano: ono totiz v tomto pripade je doprava soucasne i doleva. Je to totiz presne uprostred, kde to ma byt.

Tezko muze byt nekdo vice levicovy nez kdyz rekne: prestante nas vykoristovat ... a vice pravicovy kdy rekne: nechte nas se postarat sami o sebe! [mrknutí jedním okem]

151462

15.01.2008 03:32

Budou ho muset zabít

RE: Ron Paul a jeho největší omyl

z.a.p 99.*.*.*

Ja nemam pochybnost o roli penez.
Spis jsem se tazal: proc prave zlato? Ac asi kazda jina komodita kryjici vydave penize by se tez stala jakymsi ekvivalentem zlata.

Asi znim ted 'komunisticky' (coz mi je celkem lhostejne), ale libil se mi napis na bankovkach za socialistickeho Ceskoslovenska: "Bankovky jsou kryte zlatem, praci a ostatnimi aktivami". Neznelo to docela presvedcive, ale meli jsme se pri te 'bide' jeste relativne dobre.

Jinak diky za odkazy.

151473

15.01.2008 03:40

Budou ho muset zabít

RE: Znáte pravdu o dnešním světě ?

z.a.p 99.*.*.*

Vy jste, ac jiste nepochybne clovek s 'velkou akademickou zvidavosti', teprve nekde na zacatku cesty poznani. Vase vyroky zni s prominutim neuveritelne naivne. Coz se opradu domnivate, ze ti co Vas drzi ztuha pod krkem jsou opravdu tak dobri a schovivavi stryckove, jak je vidite na inzerci bank?? [překvapení]

Vzdyt Vam preci musi byt jasne, ze kazdou pujcku musite tvrde zaplatit, at uz jsou Vase gastronomicke ci elektronicke preference jakekoli, i s uroky, jinak ztracite vse co jste pred tim svoji predchozi praci nashromazdil. Kde JINDE by se vzalo jejich bohatstvi, nez v Vasi prace?? [zmaten]

Tim nechci navozovat nevrazivost k bankerum (o' Boze, jak te jsem ja vzdalen) ale spise atmosferu realismu. (Musim si dat prece bacha, kdovi zda to take bankeri nectou a mohli by me 'doskakat' za vyvolavani nenavisti k identifikovatelne skupine, podobne jak se stalo p. Stworovi)

151475

15.01.2008 04:02

Budou ho muset zabít

RE: Pokud je pravda, autore,

z.a.p 99.*.*.*

Ja myslim, ze tady si trochu pridavate (ac i ja bych mel rad ruzove bryle). PR je dostatecne opatrny pokud jde o tu zemi a narodnost co zminujete. Vi dobre (kdyz ne on tak jeho poradci), ze s takovou retorikou by velmi rychle skoncil. Konec koncu i v te 'zminene zemi' je ruznorodost nazoru, prave tak jak se dovite z citovaneho listu. A nejenom tam.

Nakonec bych rekl, ze neni dobre videt pouze RP coby idol. Je v tom mnohem vice; hlavne a predevsim je v tom prirozeny a nashromazdeny sentiment americkeho obcanstva. Lidi, kteri si uz po dlouhou dobu nedokazali z te politicke nabidky, ktera byla pro ne predpripravena udelat nejaky kloudny smysl. Proto to nadseni - je to neco jako prazske jaro po americku.

151476

18.01.2008 13:18

Budou ho muset zabít

Pro vsechny kteri chteji vedet

z.a.p 99.*.*.*

jak se to vsechno stalo a co s tim souvisi:

http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=7867

4.cervna 1963 JFK podepsal Executive order 11110 ve kterem rusi vysadni pravo Federal reserve vydavat dluhem zatizenou menu. Pres 4 miliardy dolaru bez dluzniho zatizeni bylo od doby podepsani dokumentu vydano. Ty byly briskne po atentatu stazeny z obehu.

V pripojenem dokumentu muzete tez cist zmineny doklad v puvodnim zneni. Mimochodem, do dnesniho dne E.O.11110 nebyl zrusen.

151931

18.01.2008 23:42

Filipika proti multi-kulti

Nekolik poznamek.

z.a.p 99.*.*.*

Prvni: Cesko jeste nema multi-kulti problem a myslim, ze si na nej nejaky cas pocka. Pomineme-li (pro)narod romansky ma tam ponejvice Ukraince a (bratry) Slovaky. V tom nevidim velky problem, nebot kultury techto narodu jsou si velmi podobne, ne-li shodne (vsak se podivejte jake krasne delaji Ukrainci kraslice).

Druha: duvod proc se pretahuji levne pracovni sily neni jen pro ucely vykonavani "podradnych praci". To je mozna prozatim. Podstatnejsi je, ze za par let (a uz jsem toho spatril naznaky) bude cesky doktor a inzenyr TVRDE soutezit s cizincem stejne kvalifikace. Jinak receno: prumysl a sluzby si tim zajistuji situaci ve ktere to budou oni kdo budou urcovat cenu prace (platy) nikoliv zamestnanec. Verte, my v Kanade s tim mame bohatou skusenost.

Vlada a kseft jsou skveli partneri na ukor koho? No preci domacich obcanu. I kosa se ohne nazpatek, hlavne kdyz seka!

151995

19.01.2008 04:20

Budou ho muset zabít

RE: Pro vsechny kteri chteji vedet

z.a.p 99.*.*.*

Mam zato ze jste znaly anglicke reci.
Muzete si to precist v uvedenem dokumentu otistenem v clanku na Truthseeker.

Nemyslim si, ze autor by umyslne misinformoval.

152026

20.01.2008 02:16

Filipika proti multi-kulti

RE: Jednoduche

z.a.p 99.*.*.*

K tomu naboru Vietnamcu....
sam jsem videl jednoho ktery se doptaval na osobni oddeleni (mel v ruce jakesi pracovni pozvani) kdyz jsem tam byl nedavno na navsteve a s mym pribuznym jsme se prochazeli nadaleko tovarny.

Ve VW-Skoda Ml. Boleslav jsou silne odbory a leccos si v minulosti vydupaly. Ac se vozy z byvale AZNP v EU vyborne prodavaji, jejich cena je stale pomerne vysoka. Tohle by jiste byl spolehlivy recepis jak zmenit situaci.

152126

21.01.2008 02:54

Filipika proti multi-kulti

RE: Se clankem nesouhlasim.

z.a.p 99.*.*.*

Ale, pane Shedivets,

vite co delaji Anglicane? Stehuji se ven. Kdo by take o takovou naslapanou, upocenou a stale destivou (vice nez polovina roku prsi) zemi stal? Takze maji sve enklavy od Thajska, pres Kanadu az do Spanelska a v posledni dobe Chorvatska. Vykoupili tam k ohromne radosti mistnich co se dalo. Muzeme jim to mit za zle? S cim zacali tim take konci. Jak na merry-go-around.

152242

24.01.2008 05:38

Války jsou nutné

Tak se nestacim divit

z.a.p 99.*.*.*

co to tu vydavatel pise.... docela mi z toho pada celist. Asi je to mysleno jen jako 'oddechovka', neni-liz pravda? Moralita neplati a proto tudiz ta "nutnost valek" v prirodnim cyklu sebezdokonalovani? Kde to jsme na tom n-tem stupni intelektualniho a moralniho (to podtrhuji) vyvoje? [zmaten]

Mimochodem, zadna valka v historii nebyla vylozene pouze obranna. Neni pisateli znamo ze kazdy kdo chce prodat svoje videni problemu se snazi vpasovat do role obeti te druhe strany? To prece nikdy jinak nebylo.

152460

24.01.2008 13:43

Války jsou nutné

RE: Válka je nutná???

z.a.p 99.*.*.*

Mate pravdu, "ego" je pocatek vsech problemu:

vynatek z "Power of Now" od Eckhart Tolle (stranka 110):

"(But) as long as you are run by the egoic mind, you are part of collective insanity. Perhaps you have not looked very deeply into
the human condition in its state of dominance by the egoic mind. Open your eyes and see the fear, the despair, the greed and the violance that are all pervasive. See the hienous cruelty and suffering on an unimaginable scale that humans have inflicted and continue to inflict on each other as well as on other life forms on the planet. You don't need to condemn. Just observe. That is sin. That is insanity. that is unconsciousness. Above all, don't forget to observe your own mind. Seek out the root of the insanity there."

Pravdu je mozno hledat jen s otevrenou mysli.
Naprava svetoveho problemu zacina s nami vsemi.
Podelte se o tuto znalost s ostatnimi!

152493

26.01.2008 17:24

Války jsou nutné

RE: Myslím, že dnešní válka nepředstavuje zas až tak pozitivní evoluční tlak

z.a.p 99.*.*.*

"Dobrý příklad je Kosovo. Taková válka se prostě musí vyřešit sama. Nejsou v ní dobří a špatní. Došlo ke konfliktu dvou kultur, které prostě měly tu smůlu že se hranice jejich působení protly. (No a jedno ze specifik globalizovaného světa je, že právě takový "sousedský" spor může vzniknout kdekoliv a kdykoliv. Ale to už je jiný příběh.)"

-------------------------------------------------------------

Castecne souhlasim ale take nesouhlasim.
Souhlasim s tou casti, ze spor o Kosovo by se mel vyresit sam, to znamena mezi (a pouze mezi) primo zucastnenymi stranami. To byl koneckoncu muj pohled na jugoslavsky konflikt od sameho zacatku. Jenomze to se nestane a ani nedeje; je v tom zapojeno daleko vic a obyvatele te provincie jsou jen sachove figurky.

Vase videni funkce globalizace v tomto pripade je dobre ale pouze jen v tom smyslu, ze ten "nezglobalizovany" pravoplatny majitel uzemi se brani globalizacni masinerii. Je to nerovny, ale nicmene ne jeste prohrany boj.

(Neminim se zapletat do genetickych teorii, ty jsou velmi 'siroky zaber' a jejich zavery jsou stejne vicemene mimo a nemaji pro tuto diskuzi zadny vyznam.)

152726

26.01.2008 20:31

Války jsou nutné

RE: Ministr Vnitra

z.a.p 99.*.*.*

Slysel jsem podobnou pane ministre

Rus vyemigroval do Ameriky a po chvili ziti tam povida:

"Divna to zeme. Kdyz jsem doma nadaval na vladu tak me zavreli. Kdyz jsem nadaval na sefa, tak mi rekl at si trhnu nohou a nic se mi nestalo.
Tady kdyz reknu sefovi ze je vul, ztratim praci. Kdyz reknu o vlade, ze je to banda lumpu nikdo se ani neobtezuje aby mi rekl 'trhni si nohou'. Divna to zeme ta Amerika!"

Slyseli jste slovo nestranneho Rusa. [velký smích]

152735

26.01.2008 23:59

Války nejsou nutné

Rad bych si dovolil hodit

z.a.p 99.*.*.*

"monkey-wrench" (francouzak) do soukoli debaty. Totiz zadny z prizpevku jeste neoslovil reseni prelidneni v pomeru ke zdrojum obzivy (ac nejmene jeden priznal existenci tohoto problemu). Trochu si ted 'zastworuji' a prohlasim nasledujici:

Ne valky nejsou nutne a to pouze za predpokladu, ze najdeme jiny zpusob rizeni stavu populace v pomeru k dostupnym zdrojum. Dobre, ale neni to vlatne to, co nam predklada NWO? Zda se mi, ze likviduje (pa)kultury, ktere lpejice na starych tradicnich narodne-kulturnich principech ignoruji celosvetovou realitu. Jejich odstranenim nebo alespon zasadni prestavbou je mozno svet 'zracionalizovat'. Tudiz, valka je svinstvo - at zije valka!

Ptam se proto: co je na tom spatneho 'zbuldozerovat' svet tak, ze prijme celosvetovy standard chovani a bude podle nej jednat k racionalnimu preziti nas vsech (ne doslova samozrejme)? Co treba ustanovit a celosvetove prijmout nejen standarty pro znecisteni ovzdusi ale i rust populace. Takova Cina v tom uz dela jiste kroky. Ze by NWO po cinsku?

Cekam krupobiti ale co, at v tom p.Stwora neni sam. Nemyslim si, ze na Zvedavci by melo byt neco tabu.

152751

27.01.2008 15:59

Války nejsou nutné

RE: Rad bych si dovolil hodit

z.a.p 99.*.*.*

Mate samozrejme pravdu, problem je v egoismu a nenazranosti bankerstva. Pro obycejne smrtelniky je to priklad ktery tahne a tak se je snazi v malem napodobovat skoro kazdy.

Mimochdem v mem pohledu je regulage obyvatelstva v Cine a Indii skutecnou katastrofou. Obe zeme potlacily zenskou cast populace a nyni budou trpet nedozirne nasledky. Cina ma 20-30 milionu mladych muzu, kteri nikdy nebudou mit manzelku. Jsou jak delani na cinove vojacky.

V ramci ferovosti diskuze cenim princip revnovahy teze:antiteze, tudiz potvrzujete vysokou diskuzni uroven Zvedavce. Pokud jde o vydavatele a jeho roli, mam zato ze to dela 'tak dobre jak je jen mozne'. Kdokoli by chtel poukazat na 'zavadnost' Zvedavcovych diskuzi musi ocekavat tuhou opozici protiargumentu. A o to take hlavne jde. Cest! [smích]

152804

28.01.2008 01:41

Války nejsou nutné

RE: Rad bych si dovolil trochu přiostřit

z.a.p 99.*.*.*

Penize nejsou koncem pouze prostredkem. Zatracene prasive penize.... ale co to rikam, zadne penize, pouze zizen po moci ovladani druhych. Penize jsou na elektronickych zaznamech bank, ale jsou to jen 'halire'.... nuly a jednicky! Vlastne ani nestoji za rec [velký smích]

http://www.savethemales.ca/000166.html

152875

29.01.2008 01:22

Války nejsou nutné

RE: Rad bych si dovolil trochu přiostřit

z.a.p 99.*.*.*

Doporucuji pisateli Vojtovi studovat nabizeny zdroj. Pri jeho bravurne predvedene akademicke erudovanosti ohledne genetiky bych ocekaval ze zna tez anglictinu.

Kdo tady tvrdi (ja rozhodne ne) ze Centralni bankeri (mesta Londyna) jsou Americane, ci ze s Americany ci s kymkoliv jinym pro ten ucel citi? Rozhodne ne. Je to nadnarodni chasa, ktera coby financni kapo buzeruje narody a staty bez rozdilu. Tim spise ty 'rozvinute, kapitalisticke' protoze ji nejvice nesou. Jejich obcane jsou nevice zdaneni. Jak take jinak.

Dale nevidim nic zabavnejsiho nez predhazovat, ze zeme veritelu Ameriky nasich dnu je komunisticka. Takovy vyrok hodne poskozuje pisatelovu reputaci ve veci vseobecne znalosti. Cina je pravdepodobne mene 'komunisticka' nez soucasna Severni Amerika. Davno jiz od idealu socialismu opustila. Vrele mu navrhuji navstevu Ciny aby se o tom 'vlastnimi ocmi' presvedcil.

Kdyby pisatel 'oterne' namitky pouzil zakladni znalosti historie tak by si velmi rychle uvedomil kdo zahajil (predpripravil a vyprovokoval Nemecko) ke dvema svetovym valkam a zcela suverenne a zarucene obdrzel vsechnu moznou podporu ze stedre a vzdy k pomoci ochotne Ameriky. Doslova napisknuti. Proc asi (klik-klik-klik)???

Takze mi nezbyva nez otocit nad jeho vytvorem oci v sloup. [oči v sloup] Na druhou stranu, zoufat netreba, pomoc je na ceste; jeste nase generace zazije rozuzleni zahady kdo vlatne predstavuje pravou svetovou moc. A nemusite byt zrovna verici. [velký smích]

152992

03.02.2008 04:53

Historii píší vítězové

Pisatel se taze

z.a.p 99.*.*.*

na to zda nekdo zna detaily o faktu, ze to byli Vlasovci kteri zachranili Prahu. Ueeel, mel jsem za to, ze to patri k vseobecne znalosti. Moje matka pobyvala v Praze nekolik mesicu pred koncem valky a potvrdila mi to. Prazane at povstalci ci nestranni pozorovatele to dobre vedeli. Ovsem pred prichodem Rude armady 9-teho rano uz byli vicemene venku z Prahy.

Jedna zajimava vec - psychologie ruskeho vojaka. Otec mi rekl, ze se jednou zeptal potajmu ruskeho zajatce (jak je Nemci vedli do taboru, tu a tam se po vesnicich zastavili k provozovani obvyklych nalezitosti) "co dela Stalin". Rusky vojak-zajatec mu jednim dechem sdelil: "Stalin mudryj a dobryj". Myslim ze to stoji za vaznou uvahu. Loajalita ruskeho vojaka k tyranovi byla zrejme nepremozitelna. Prave proto byla asi i 'nepremozitelna' Ruda armada.

153198

03.02.2008 05:22

Historii píší vítězové

Kdo se zajima o historii

z.a.p 99.*.*.*

Jihu, jeho motivace k samostatnosti a k "jizanskemu vlastenectvi" (ktere existuje dodnes) vi, ze jeden ze skvelych zdroju ktere pochazi z emotivniho podhoubi teto casti Ameriky je mozno vycist z dila Henry Timrod-a http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Timrod

Sam jsem byl nejmene 2x u jeho hrobu v Charlestonu, SC kde me zaujaly krasne verse na jeho nahrobku. Bohuzel je nemohu zde prerecitovat presne, zapomel jsem si je opsat. Mluvi se v nich o "prohranem ale nezapomenutelnem boji, jehoz pricina zustava v nasich srdcich navzdy". Povazuji to za jeden z nejsilnejsich projevu oddanosti myslence ci idealu ktere jsem kdy cetl.

Vskutku, obcanska valka nebyla kvuli zruseni otroctvi ci kvuli odporu Jihu proti teto myslence. Existuje tez dostatek literatury na tema "barevnych" vojaku v radach armady Konfederace (CSA). Presto to neni prave vseobecne znamy fakt a jen to dokazuje, ze "historie je psana vitezy".

153200

03.02.2008 13:53

Historii píší vítězové

RE: Pisatel se taze

z.a.p 99.*.*.*

Nejsou to jen Rusove kdo je/byl oddan svym vladcum. Zjistil jsem totez o Anglicanech a svete zbor se, i o Irech(!). Takze s trochou zkusenosti v pozorovni sveta ti Rusove nevypadaji v porovnani tak zle. Lide vsude ve svete maji potrebu nekam patrit a nekomu/necemu se poddat. Pripomina mi to verse z Eurythmics (sweet dreams): "some want to abuse you, some want to be abused by you..."

153216

03.02.2008 14:29

Historii píší vítězové

RE: O Vlasovcich se to vi

z.a.p 99.*.*.*

Ano, je to tak. O cem by jsme tu ale take meli mluvit je to, ze Vlasovci nebyli prijati s otevrenou naruci Americany ba prave naopak. Nebojovali take snad proti "komunismu i fasismu" soucasne, uhlavnich nepratel "demokracie"?

Ja si myslim, ze toto je klicovy fakt jeste dulezitejsi, nez ten ze osvobodili Prahu. Je to vse velmi pozoruhodne a zapada do do paradigmu chodu sveta za posledni dve stoleti. Nemohu bohuzel udelat nic jineho, nez opet hledat vysvetleni v "pracovnich tezi" p.Makowa.

153218

03.02.2008 14:35

Historii píší vítězové

RE: Kdo se zajima o historii

z.a.p 99.*.*.*

Domnivam se, ze to byla tato:

ODE AT MAGNOLIA CEMETERY
by Henry Timrod
(1829-1867)

Sleep sweetly in your humble graves,
Sleep, martyrs of a fallen cause;
Though yet no marble column craves
The pilgrim here to pause.....

Nadhera.... kazdy kdo ma zajem si to na netu muze najit.

153217

03.02.2008 16:58

Historii píší vítězové

Jestli si mohu dovolit

z.a.p 99.*.*.*

rad bych pripomel, ze kniha od R.Paul-a Revolution/Manifesto je treti nejprodavanejsi na Amazon. Bylo by vice nez vhodne, aby tato kniha byla co nejrychleji prelozena do cestiny/slovenciny. R.P. ma uzasne mezinarodni nasledovani, jak uz editor nedavno oznamil. Jeho mozny dopad je zdaleka vetsi a vyssi nez jen zmena americke politiky. Takova zmena by pozitivne ovlivnila cely svet. Momentalne je vysadou dobrych a spravedlivych Americanu privest tuto zmenu k zivotu, ale my nemusime sedet necine a jen prihlizet. Pri nejmensim se muzeme informovat.

Myslim si, ze PRAVE NYNI je skutecna prilezitost zmenit chod historie v nas prospech; nas prostych svobodymyslnych lidi. Odpurcu demagogie a zneuzivani lidi a idealu. Necht' je i pristi historie psana vitezy!

http://www.amazon.com/gp/bestsellers/books

153225

03.02.2008 18:03

Historii píší vítězové

RE: Vlasovci...

z.a.p 99.*.*.*

"Ze Stalin a Hitler byli partneri se i dnes navynasi na povrch."
---------------------------------------------------------------

Jednoho jste zapomel. Byl to sam Sir Winston Chuchill. Byla to trojhra tohoto dabelskeho triumviratu s tim kdo se s kym (na cas) spoji aby znicil toho tretiho.

http://judicial-inc.biz/winston_churchill_biograph...

153229

"Ten pán prostě blábolí. Proč by války ve světě měli znamenat, že USA zaútočila na své civilisty."

-----------------------------------------------------------

Slysel Vy jste nekdy o P.H.? Vite, ze americka vlada vedela nejmene 2 tydny dopredu o tom, ze Japonci planuji utok? Vite, ze na lodi Arizona bylo ponechano vice namorniku (bez prava vychazky) nez bylo obvykle? Vite co nasledovalo po tomto utoku a proc? S jakym oduvodnenim a s jakymi nasledky?

Prave tak se vyrabeji valky pane!

153354

"Myslíte Pearl Harbor? A jak to souvisí s WTC?"
------------------------------------------------------------
Je to presne to same ale v blede ruzovem. Poslanim je nasrat obyvatelstvo k souhlasu. Tehda jeste bohuzel nemeli internet.

"Prostě možná o tom útoku Američani zas tak dobře nevěděli a čekali že se loď s více vojáky ubrání lépe."
------------------------------------------------------------
Delejte si radeji p-del ze sve babicky!

"Stejně by byl Pearl Harbor zrada a napadení USA. Nic na tom nemění to, že možná to nebylo tak nepředvídatelné."
------------------------------------------------------------
Chladna kalkulace priteli - Japonsko bylo natlaceno do kouta olejovou a surovinovou blokadou. Muselo neco udelat.

"Co by se změnilo, kdyby všechny letouny japonska byly sestřeleny americkými stíhačkami. Válka by mohla být také.'
-------------------------------------------------------------
Americke stihacky te doby staly za hovno. Japonci byli z pocatku technicky v prevaze.

"A víte, že USA dostalo od svých spojenců varování, že budou únosy letadel? A víte jak to podcenily?"
------------------------------------------------------------
Jak uz jsem rekl, byl to podfuk, hlavne na vlastnich lidech. Plan byl douhodoby, vidime vsichni v jakem stavu moralky je Japonsko dnes. Je to americky pudlik. Vse je soucasti vseobecne znalosti. Muzete si zazadat o navraceni skolneho.

153419

Pravdu nemate vy, samozrejme. Znalost historie nulova, technicka jakbysmet. Navic to o sobe vite, neplodne tu zvanite a kradete cenny diskuzni prostor soudnym lidem. Vkladate se do pozice uzitecneho blbce, protoze delate skvelou funkci 'opozice' a tim vylepsujete skore objektivity Zvedavce. Vydavateli to nevadi, prave naopak. Uvedomujete si to?

Nechci vam navozovat komplex menecennosti s takovou kapacitou jakou je gen.Ivashov, ale rikal jste si o to:
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=407...

Velka propagandisticka bublina praskla. Jeste nejaka diskuze??

153534

07.02.2008 03:18

Jak se dostal software izrelského špióna na ktitické počítače FAA?

RE: Inu, jste lidumil

z.a.p 99.*.*.*

"Mimochodom, sam Bush spominal, ze v Afganistane nieje hladanie Usamy prioritou (po urcitom case).'
-------------------------------------------------------------
Sarka-farka alias Alibaba alias Osama rozhodne zadnou prioritou hledani nebyl. Ani by to nedavalo zadny smysl. To by byl brzo pohadky konec a co pak... kdo by vymyslel dalsi pohadky, kdyz uz jedna je v behu a je dost blbcu co tomu chce verit.

Krome toho, neveril bych v pripade Bushe na loayalitu, ale kdo vi. Neni prece zadnym tajemstvim, ze rodiny Bushu a Ladinu jsou mnoholeti pratele a Ladinove kdysi tez financovali presidentovu olejovou bonanzu. Od spolupodilnika v kseftu k hrdinovi protisovetskeho odboje k slavnemu bouraci mrakodrapu - Usama to zvladne bez skytnuti. Tak jak se na spravneho kamose patri. Ja na brachu, bracha na me.

O' vzbud' se, bozsky Dante!

153539

Na tomhle obrazku je jasne videt, ze vrchni cast veze vybocuje vyrazne ze sve prirozene vertikalni pozice. Diky za to! Nak to s tou palacinkovou teorii nejde dohromady.

Pri pouziti pouze selskeho rozumu, musi byt kazdemu zcela jasne, ze vertikalni sloupy povolily (vybocily za smeru zatizeni) naslednkem 'zmeknuti' jejich struktury. To se deje u kovu (pane Anti-mechaniku!) pouze za jedne okolnosti a tou je ohrev materialu do prechodoveho 'testoviteho' stavu. Venkovne dodanym teplem; ci tez vnitrne. To je celkem podporujici k tvrzeni, ze sloupy byly naplneny v klicovych mistech Thermitem (smesi hliniku, horciku a zeleza). Neni treba mnoho predstavivosti k tomu si vysvetlit jak se tam dostal. Po prvnim utoku (kourovem) na veze WTC uplynulo nekolik let a firma ktera dostala zakazku na renovaci mela volny pristup ke vsem strukturalnim prvkum. Ale tomu radeji neverte - mohlo by za tim byt "spiknuti". A to se tresce.

O', nechce se mi do toho zabihat, uz je to unavne.... ale jen dodatek. vime ze nejkvalitnejsi zelezna rude je stare zelezo. Nevite ktery hospodar by nechal tak kvalitni rudu nechal narychlo vyvest do Ciny. Snad k splaceni statniho dluhu? [zmaten]

153538

07.02.2008 04:11

Jak se dostal software izrelského špióna na ktitické počítače FAA?

RE: Konspirační teorie je teorie o spiknutí vlád, které lžou občanům.

z.a.p 99.*.*.*

Pane anti-anti, ze jsem tak smelej... kdo to zpusobil to masove zmizeni svedku udalosti z 23.listopadu? Tim nemyslim Pearl Harbour. Ac to svym zpusobem bylo (v mem chapani) jen jeho pokracovani. Jen me zajima vas nazor. Bude-li fundovany, treba zmenim ja svuj a budu vysvobozen ze sve mury. Budu vam posleze naveky vdecen. Ja bych na ta 'spikniti' taky radeji neveril, vite. Uplne ze vseho nejradeji bych prosedel zbytek zivota v rajske zahrade, kde se vse deje pouhou nahodou a vse je sladke a prijemne a kde zloduch nema pristup. Zel... obavam se, ze to neni mozne.

153540

"Mali skumat trosky ktore odvazali. Prist na to, co sposobilo kolaps budovy. Kde bola chyba."
--------------------------------------------------------------

Moje rec! Tak se to deje v pripadech leteckych katastrof. Ty zbytky stareho zeleza mely jit na metalurgicky rozbor k nezavislemu (nejspise v jinem state) posouzeni a posleze do Smithsonovskeho muzea. A ne sups s nimi do ostre hlidane ohrady a nejkratsi cestou do cinskych huti.

Nic takoveho se nestalo. Proc? Protoze ta neviditelne sila za celou touto udalosti si to neprala? Co si tedy radeji prala? Nekonecne 'kospiracni' teorie? Ja bych rozhodne vzal ten prvni vyber a myl si ruce. A pak bych kazdeho konspiracionistu trestal pokutou pripadne zalarem za zneucteni pamatky nevinne padlych.

153541

07.02.2008 12:37

Podmořské kabely a íránská ropná burza

RE: Islám a úroky

z.a.p 99.*.*.*

V tom mate asi pravdu. Sam jsem slysel, ze Iran ac ma ve jmenu "islamska republika" je nejmene 'islamsky' v te casti sveta. Ten co mi to rekl je kritikem soucasneho iranskeho vedeni (a proto take odesel) ale je to nazor, ktery stoji za uvahu. Nedelejme si prehnane iluze. Kazdy statni system je predevsim namiren proti jeho vlastnim obcanum.

153584

08.02.2008 01:03

Jak se dostal software izrelského špióna na ktitické počítače FAA?

RE: Konspirační teorie je teorie o spiknutí vlád, které lžou občanům.

z.a.p 99.*.*.*

"Neverím im ani nos medzi očami. Elity v USA sú podlé a prolhané..."
------------------------------------------------------------

Absolutne, a o tom to vsechno je. Jejich duveryhodnost je ne nulova, ale zaporna. Jak v takovem ovzdusi muzeme vubec uvazovat neco jineho nez - "INSIDE JOB"? Diskutovat o verohodnosti oficialnich zdroju je ztraceny cas.

Ctu hodne ruznych stranek z Ameriky - od obycejnych lidi (da se to poznat podle vyrazovych prostredku). Vsichni toho maji plne zuby. Jejich vlada NENI jejich a oni si to dobre uvedomuji. Nekteri dokonce mluvi o nadchazejici obcanske valce. [překvapení]

153655

08.02.2008 13:17

Český tisk – vrchol bídy a utrpení

RE: arijci existují

z.a.p 99.*.*.*

Kratce a jen jako odbocka:
jeden Chorvat mi dokazal jejich iransky puvod. Ma vse nastudovano do detailu a ma to smysl co rika. Nejsou to puvodem Slovane, podobne jako nejsou Bulhari a dalsi.... vcetne nas.

153688

09.02.2008 00:50

Český tisk – vrchol bídy a utrpení

RE: arijci existují

z.a.p 99.*.*.*

Ten vypis o Chorvatsku je garbage (nizke urovne) a nerika krome lapidarnosti nic noveho. Verim versi o povodu Chorvatu smerem od Persie. I ten jejich sachovnicovy znak tam byl objeven. Persie = sachy (sach), pamatujete?!
[smích]

153736

09.02.2008 02:21

Jde o ropu, bláhovci

Dobry clanek

z.a.p 99.*.*.*

ve vztahu k tematu i kdyz nemluvi o rope. Duvodu k americke agresivite ve svete je mnoho. Ropa je jen jeden z nich.

http://www.antiwar.com/blog/2008/02/08/what-do-shi...

Ted jeste neco k clanku. Je to vicemene z hlediska psychologie davu nez z pohledu ekonomickeho. Pripada mi neuveritelne, jak si americka vlada predstavuje, ze si dlouhodobe ochoci Iracany. Se Sovetskym svazem na vecne casy take nikdy nevzletlo prestoze jsme oba 'slovanske' narody a nakonec Rusko prispelo k nasemu osvobozeni. Cim v porovnani 'prispela' Iracanum Amerika? Milionem a tristatisici mrtvych a urazenim narodni hrdosti?

153743

09.02.2008 23:46

Jde o ropu, bláhovci

RE: Dobry clanek

z.a.p 99.*.*.*

Kdyz rikame "americane", koho tim mysle p. vodnik? Ja kdyz slysim ci reknu to jmeno mam na mysli jedny z nejlepsich lidi ktere jsem kdy poznal. Na druhou stranu a tragicky nestastne toto jmeno je zamenovano za nejzlocinejsi bandu lotru ktere tato zeme nesla. A je to veliky problem - pro Americany same. Tak se na to divam ja.

A to ze umiraji pro cizi zajmy je tez tragedie, ale je to zcela jejich vec. Jen oni tomu musi prijit na kloub a rict dost, chteji-li. Je jich cim dal vice, tech co prohledli celou to vsivarnu kterou s nimi jejich vlada dela. Verte tomu, jeden den se vse provali a pravda vyjde napovrch, se vsemi dusledky. Kazda trpelivost ma sve meze.

153808

10.02.2008 01:18

Jde o ropu, bláhovci

RE: Dejme tomu, že

z.a.p 99.*.*.*

Pane rick-over, proc rikate ze ropa je pouzivana jako "politicka zbran"? Co je to prosimvas za nesmysl? Olej (ropa) je obchodni komodita, tak jako treba obili nebo ruda ci cokoli jineho. Neni to tak? A jako takova je predmetem pohybu cen na zaklade poptavky a nabidky. Je to ten samy princip na kterem je zapadni (a pro ten ucel svetovy) kapitalismus postaven.

Tim ze by jste chtel pokryte ci jakkoliv jinak naznacovat, ze nekdo ma za 'povinnost' vam prodavat nejakou komoditu za jakkoukoli cenu (pripadne davat zdarma jako jsme my davali jeden cas uran) ktera bude vyhovovat pouze vam je nemyslitelne. To by hranicilo s vyderacstvim, nemyslite? Chtel by jste se pocitat coby clen spolecnosti ktera je vyderacska? Co by to reklo o vasem charakteru, p. rick-over? Byl by jste na sebe a takovou spolecnost hrdy? Ja ne.

153809

10.02.2008 14:17

Jde o ropu, bláhovci

RE: Dejme tomu, že

z.a.p 99.*.*.*

Myslim, ze jste to nabral ze spravneho uhlu - ceny jsou skutecne vysledkem spekulace, nikoli hodnoty. Je to jasne videt tim co se deje na trhu komodit casto nasledkem i nevyznamnych udalosti. Ta cast kde hovorite o vlivu temer bezcenneho dollaru je take pravdiva. Jinak receno: jak se ma prodavat barel za US$ 30.- kdyz na to nema kupni silu? Myslim, ze ceny ropy jsou predevsim indikativni poklesu hodnoty dolaru, nez necim jinym. Zaostalci a zaspalci budou ale samorzejme tvrdit neco jineho.

Kdyz bych si chtel pustit trochu predstavivost na spacir, tak bych pripustil, ze cena ropy opet poklesne. To by ale bylo mozne jen kdyby byl dollar v celosvetovem meritku nahrazen nejakou hodnotnejsi menou zakotvenou ve vice prosperujici ekonomice. A k tomu udalosti take jak se zda speji.

153830

10.02.2008 14:26

Jde o ropu, bláhovci

RE: Dobry clanek

z.a.p 99.*.*.*

Nepochopil(a) jste vubec nic z toho co jsem napsal. Vas vyrok je vyrokem hasterive domovnice. Je to skoda neb tim samym postupem (tuheho zaostaleho tupstvi) jsem jiz ztratil nekolik byvalych pratel z CR. Mysli si, ze stara sablona "Strycek Sam dobry - komunista v Kremlu spatny" stale jeste plati.

Ropu necham stranou, to vysvetlili pod vami jini. Znovu tedy o "americanech". Spojene staty jsou ve svete representovany zlotrilou a zamozvanou vladou volenou penezi, ne nazorem volicu ktera ani zdaleka neodrazi jejich povahu a prirozene sklony. Americany jako lidi mam rad, jejich vladu rozhodne ne.

153828

10.02.2008 20:15

Jde o ropu, bláhovci

RE: Dejme tomu, že

z.a.p 99.*.*.*

Musim Vam uprimne blahoprat k Vasemu dilu Kevine!

Sel jste na to exaktne a to je argument ktery plati. Mnoho z nas vcetne me se vyjadruje 'obrysove' a proto se zdame nekterym oponentum neverohodni. Nicmene, souhrn faktu je uz tak vseobecne znam a podvedome prijiman za skutecnost, ze uz i ti brabci si o tom stebetaji. A jak vime, brabci jsou perfektni globaliste.

A ty neverici Tomase nevinim. Chapu je. Oni totiz investovali sve zivoty do budoucnosti systemu, ktery se ukazal zakonite upadkovy. Jsou to takovi nadsenci-pionyri; je mi jich lito.

153859

10.02.2008 20:43

Jde o ropu, bláhovci

RE: Dobry clanek

z.a.p 99.*.*.*

No vidite, jak mate informace k ruce... a to me nijak nevyvadi z miry prave naopak. Vede me to jen k utvrzeni toho co jiz vim. Je to s nami vsemi pekne naklonene - at na te ci one strane Atlantiku. Vese cisla jsou prehledna a srozumitelna.... a spravne rikate, ze nikdo neni milodarcem (ani byt nemuze, krome blaznive levicove Venezuely), takze platime za svoji hloupost vsichni jak mourovati.

Motivace utoku na "sadama"..... chachachaaaaa, vzdyt je to prece kazdemu jasne. Kdo by trpel schopny a samostatny arabsky stat pouhych 350km od sve vychodni brany? Vzdyt je to jen 15 minut starym zaprasenym scudem. Ropa? Aaaa, malichernost!

153864

10.02.2008 20:43

Jde o ropu, bláhovci

RE: Dobry clanek

z.a.p 99.*.*.*

"Dalsim paradoxem je, ze Americane maji radi Ceskou republiku natolik, ze doporucuji, kdo chce videt Evropu, at jede do Prahy,..."
------------------------------------------------------------

A to jsou kteri z Americanu? Cestovni spolecnosti (aby vydelaly buck) a nebo planovaci Pentagonu aby postavili protirusky radar v Brdech? Musite mezi nimi (temi amiky) rozlisovat, vite. Jsou tam jeste dalsi a ti radi delaji v Cesku pornofilmy. A ti vsichni Cesko 'miluji'. Je jich mnoho a kazda skupina ma svuj specificky zamer.
[smích]

153865

11.02.2008 12:01

Jde o ropu, bláhovci

RE: Dejme tomu, že

z.a.p 99.*.*.*

"Např. si myslím, že Vámi uváděný zlom dolaru v roce 2000 souvisí s bublinou technologických akcií."
-------------------------------------------------------------

Ano, tzv. tech-stocks byl superpodvod. Vzpominam si jak nektere z nich mely "hodnotu" az pre 160 dolaru a najednou za par tydnu byly s bidou za 3 dolary. Hodne lidi muselo prijit o spoustu penez. Hruuuuza... ja jsem take nekdy v te dobe coby hlupak 'investoval' a prodelal 'jen' par tisic. Od te doby se te spiny nedotknu.

153944

12.02.2008 02:52

Nový zločin: závadné myšlení

Zavadne myslici p.Kralik

z.a.p 99.*.*.*

obdrzel ve svych 79 letech palku 3 mesicu zalare a pokutu 10 tisic Euro za 'nevhodne pozorovani minulosti' pote co prohlasil, ze nemecka okupace Francie (behem II s.v.) nebyla "obzvlaste kruta".

Dalo by se z toho usoudit, ze kazdy kdo je opozicnim politikem, aktivistou ci kritikem 'vseobecne prijate pravdy' v EU, muze takhle dopadnout. A to neni ani nutne aby se vyslovene dotykal urcite rasy ci specificke zajmove skupiny. LePen, predseda Front National byl podobne postizen jiz v minulosti.

Co to znamena pro diskutery na ruznych forech vc. Zvedavce je, ze nikdo neni imunni teto pravni perversi. Bude-li diskutovat volne jakekoli historicke tema, mejte to prosim na pameti. Pripada mi to jako leta 'normalizace' po r.1968. Cas stranickych proverek je tu.

Detaily zde:
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=8024

154014

12.02.2008 03:36

Nový zločin: závadné myšlení

RE: :))))

z.a.p 99.*.*.*

Je to dost podobna logika jak se uplatnovala za byvaleho Sovetskeho svazu. Byl-li nekdo v opozici k rezimu tak se povazoval za dusevne uchylneho, neb jen 'dusevne uchylny muze byt kriticky k sovetskemu rezimu'. Nasledovalo 'jen' zavreni do blazince, coz byl pomerne mirny trest.

154015

12.02.2008 04:12

Tak nám zabili Rona Paula

Ne nezbytne!

z.a.p 99.*.*.*

Vsimnete si clanku "Race is far from over" zde:
http://www.dailypaul.com/

Je treba o teto veci myslet v hlubsi perspektive. Je vicemene jasne od zacatku, ze Ron Paul nebude jasny vitez; nebud'me az natolik blahovi. Co je vsak dulezitejsi je to co bylo predtim (motivace a duvody) a jeste vice co bude nasledovat (siroke spolecenske vedomi). Ron Paul se stava lidovou legendou; co na tom ze jej media ignoruji, lid vi sve. Podpora neklesa, prave naopak.

Tim ze Paul zvolil 'ctvrtou cestu' dokazal nekolik veci; hlavne svoji soustavnost a cisty stit. Mohl prave tak 'zazmatkovat' a zacit se presentovat jako Nezavisly ci dokonce zacit nejakou 'Konstitucni stranu'. Nic takoveho prozirave neudelal - je stale jeste muzem UVNITR systemu. Ron Paul je vyzralym politikem ktery se nenecha unaset vasnemi. Jen on se zda byt pravym nositelem republikanskych idealu. Zbytek je 'zalezitost jako obvykle'.

(Ciste mimo: na www.savethemales.ca je studie o tom jak se mohla vyvijet II.s.v. kdyby kuprikladu v te dobe mela Amerika za prezidenta republikanskeho kandidata; velmi zajimave.)

154016

12.02.2008 12:15

Tak nám zabili Rona Paula

RE: Titulky z videa

z.a.p 99.*.*.*

[cool]
Ted jde o to kdo z cesky (?) mluvicich by mel zajem. Nedelam si velke nadeje. I mezi nimi je znacny pocet zabednencu a nebo alespon pripodelanych sebezcenzorovancu. Mluvi ze me osobni zkusenost.

154035

12.02.2008 12:42

Tak nám zabili Rona Paula

RE: Ne nezbytne!

z.a.p 99.*.*.*

"Vesměs inteligentní a vzdělaní lidé, majitelé prosperujících firem, ale naprosto žádný přehled o politické situaci. "
---------------------------------------------------------------

S blbci se lepe (z pozice vlady) pracuje. Proto se v Kanade neuci ve skolach takove veci jako politicka veda, historie a zemepis. Studenti by se tak mohli naucit samostatnemu nahledu a ten by nemusel byt v souladu s vlivem medii. Takze se vychova obyvatelstva prenechala vyhradne jim.

Sam jsem mel nedavno na navsteve byvaleho kolegu a jeho zenu. On je tez 'inzenyr'. Oba jsou totalni zabednenci, az k zoufalosti. Pripadaji mi jako 'urychlovaci' oficielni propagandy. Rychle jsem si uvedomil, ze polemika je nemozna. Mezi obycejnymi 'kopaci'... no nevim o cem vubec mluvit.

154034

13.02.2008 00:26

Tak nám zabili Rona Paula

RE: Tak vám zabili vaší modlu

z.a.p 99.*.*.*

"Ron Paul je víceméně jedinou možnou cestou z onoho průseru, teda kromě občanské války, samozřejmě..."
--------------------------------------------------------------

To je i moje chapani. P.R. je skutecny konzervativec v pravem slova smyslu a snad opravdu jedine mozne vychodisko.... krome te obcanske valky o ktere stale vice Americanu mluvi a kterou si jiste nikdo nepreje. Ale lide si vice a vice uvedomuji, ze takhle to dal s podvody, lhanim a monstrkradezi uz nejde.

154076

14.02.2008 01:07

Rusko nevylučuje preventivní jaderný útok

Podobne jak se vyjadril

z.a.p 99.*.*.*

ten rusky jeneral se nedavno vyjadril cinsky ministr obrany. Je to odrazem stavu naseho sveta a povazuji to za vice nez politovanihodne. Znamena to, ze jsme se od doby studene, vlastne 2. svetove nehnuli z fleku. Timto pozovanim nevinim jen jednu stranu ale vsechny zucastnene a ochotne ke sebezniceni. Vede me to vice nez kdykoliv drive verit na vyssi idealy a nase poslani na Zemi.

154135

14.02.2008 13:37

Rusko nevylučuje preventivní jaderný útok

RE: komunisté nebyli skutečnou opozicí

z.a.p 99.*.*.*

Dobre pozorovani (rovnez tak pi.Jarmily)! Zda se, ze to potvrzuje jen to co si jeden uz davno mysli - dvojhra vedouci smetanky. Asi proto se take zavedl termin "pro verejnou potrebu". Pravda je zrejme vzdy jina. Ale to prece jeste nemusi byt "spiknuti", ze?!

154177

16.02.2008 22:02

Blíží se po 16 letech vítězství „bratrstva“?

RE: Projev státníka. který dozrál.

z.a.p 99.*.*.*

Tady je odpoved:

http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Wogastisburg
Termin "wogastisburg" byl v dobove reci jen jakysi docasny vojensky tabor. Proto jich je tolik.

Zajimavejsi je detail jak jsou nazyvani Slovane (sklaven = otroci). Tento pridomek byl dan Slovanum Nemci. Cesi byli dle nemecke interpretace davne historie otroky Rusu, kterym se nejakou nahodou podarilo vymanit. To je prosim seriozni 'fakt', nikoli zert.

O te "osobnosti" ale nevim. Me pripada p. Klaus jako pozer. Kritizuje kde neni riziko. Proc nekritizuje vladu za zadani republiky Americanum coby protiruskou zakladnu?

154469

18.02.2008 10:06

Kosovo – stanovisko historika

Skvela a souhrna analysa

z.a.p 99.*.*.*

s patricnym varovanim: http://www.wsws.org/articles/2008/feb2008/koso-f18...
Tak jako vzdy, tento web ma velmi vyvazene a zasvecene posudky situaci ve svete. Nenechte se odradit jeho nazvem!

Ciste pro pripominku: je znamo ze madarska mensina na Slovensku ma podobne ambice. Madari nikdy neopustili myslenku znovupripojeni se k materskemu statu. Madarsky nacionalismus muze byt na povrch utisen clenstvim v NATO a EU, ale nenechal bych se tim ukolebat. Z toho duvodu je pochopitelne, ze slovenska vlada nepodporila samostatnost Kosova. Cekal bych, ze z pocitu sounalezitosti by se mela ceska vlada pripojit ke Slovakum, coz se ale asi nestane.

Situace se bude pravdepodobne rapidne odvijet, jak jinak nez k horsimu. Mame se na co 'tesit'.

154572

18.02.2008 10:46

ČSR 1938 – Косово 2008

Poznatek z diskuze

z.a.p 99.*.*.*

s jednim bosenskym Srbem: oni (kosovsti Srbove) si pry "za ztratu Kosova mohou sami tim, ze jej opustili". No nevim, ja byt v situaci kazdodenniho strachu o vlastni zivot, zda bych radeji nevolil odchod. Tim vice je treba si statecnosti kosovskych Srbu zustavsich doma vazit.

Je zajimave, ze takhle se vyjadril Srb, i kdyz z jine casti byvale Jugoslavie. Je z toho citit teritorialni prinalezitost bez vedomi solidarity nutne k preziti etnickeho celku. Neni-li mezi Srby, jak muze byt mezi Slovany?

154574

18.02.2008 13:16

Kosovo – stanovisko historika

RE: Skvela a souhrna analysa

z.a.p 99.*.*.*

A mame tady dalsi 'kosovo' - v Quebecu.
http://ca.news.yahoo.com/s/capress/080217/national...

Francouzsti kanadane jsou uredne "odlisna spolecnost (distinct society)". Maji na to plne pravo. Vetsina anglicky mluvicich se tez davno vystehovala. Vzory tahnou, ze.

154586

19.02.2008 01:00

Kosovo – stanovisko historika

Z mensich statu se dobre

z.a.p 99.*.*.*

drzi Slovenska republika. Zasadne odmita souhlasit s nezavislym Kosovem.
Dejme ruce dohromady k potlesku slovenske vlade! Takovou tak mit!
http://english.aljazeera.net/NR/exeres/4E4EC14C-36...

154685

19.02.2008 01:22

ČSR 1938 – Косово 2008

RE: pěkná kravina

z.a.p 99.*.*.*

Ty ropovody jsou zatim ve stadiu studie/ navrhu/ snu. Cary na mape si usaci mohou delat jak chteji. Zato Putin to vzal asi pred 1/2 rokem od podlahy. Zaridil schuzku balkanskych statu a tam se dohodli na konkretnich terminech. Jde o to, kdo bude drive realizovat. Je to skutecne 'throatcutting competition'. Kdo bude rychlejsi, bude panem jihovychodni Evropy (vc. Italie). Ropa z Ruska pujde pres Cerne more v tankerech do Burgasu a pak dale v rourach ke spotrebitelum. Doufejme ze usakum zustane jen ten jejich bondsteel. Jeden den z nej budou panicky prchat aby si zachranili holy zivot.

154684

19.02.2008 02:08

Kosovo – stanovisko historika

RE: K Slovenskemu prikladu.

z.a.p 99.*.*.*

Fandite si pane. Mel jsem moznost pracovat par mesicu s jednim Madarem, ten mi to patricne objasnil. Takove nacky jako jsou oni jsem jeste nevidel. Pro Slovaky nemaji ani spetku uznani. Radeji to nechtejte vedet, co mi o nich rekl. [zahanbení]

154689

19.02.2008 02:20

Kosovo – stanovisko historika

RE: Skvela a souhrna analysa

z.a.p 99.*.*.*

".. sú miesta v Rumunsku kde keď zistia že si z Maďarska ta ani neobslúžia!"
---------------------------------------------------------

Aj boha, takato pohroma!
Nas jednou nechteli obslouzit v Kosicich (pardon v Kaske), jelikoz jsme nehutorici Cehuni. Ale byli jsme varovani pravymi Slovaky pri Presove, takze jsme to zvladli hrave!
[chechtot]

154690

19.02.2008 02:38

Kosovo – stanovisko historika

RE: Skvela a souhrna analysa

z.a.p 99.*.*.*

Je to uz primo klasicka legenda odporu. Proto take byla nejprve bombardovana Guernica, aby si fasouni vyskouseli jak jsou Baskove tvrdohlavi. Kdesi jsem cetl, ze se prislo na to, ze Baskove jsou nejstarsi narod zapadni Evropy. Zdaleka nikde kolem nenasli genovou pribuznost. Jejich rec take nic nepripomina.

154688

19.02.2008 13:05

Rozhněvaná Okinawa si přeje omezení přítomnosti amerických vojáků

Vsimnete si zajimaveho ukazu

z.a.p 99.*.*.*

blbci (obhajci globalni americke agrese)... nechci jmenovat, je jich na diskuzich par se tu neukazou. Proc asi? Je to prilis zapachajici tema k obhajovani o tom co bezuzda, zparchantela soldateska ve svete dela? Ale nebojte se, vseho do casu. Historie to uz videla mnohokrat predtim!

Jen jeden takovy parchant je prilis mnoho. Nechci znat o statistikach v tomto pripade nic!

154720

20.02.2008 05:36

Kosovo – stanovisko historika

RE: Co myslite?

z.a.p 99.*.*.*

Nemyslete tak rychle na vojenskou alternativu. I kdyz jsem presvedcen, ze Rusove v okamziku nouze Srbsko na holickach nenechaji. Srbsko ma tez znacne sympatie v Rumunsku a Recku.
Co se ale bude stale urychlovat a silit bude politicka a hospodarska vazba na Rusko. EU bude naopak ve ztratove pozici.

154782

24.02.2008 14:44

Jak labouristé využili zákon k zamezení kritiky Izraele

Politika neni omezena na dnesek

z.a.p 99.*.*.*

a vcerejsek. Ma pokracovani a souvislosti. Vse se vsim souvisi - o tom nas uci historie, nezkreslena a zbavena propagandy. Porozumeni vcerejsku znamena porozumeni dnesku - je to stale totez.

http://www.savethemales.ca/index.html

155098

06.03.2008 00:39

Zvolení Medvědeva naznačuje, že se ruská politika nezmění

Sice nesouvisejici, ale stejne

z.a.p 99.*.*.*

dulezita informace: oba, Denis Kucinic a Ron Paul byli znovuzvoleni do Kongresu Spojenych Statu. Ron Paul planuje velky pochod na Washington.

http://www.antiwar.com/blog/2008/03/04/ron-paul-ea...

Boj jde dal a s nim jde i nadeje.
Slava tem, kteri se nevzdavaji v boji za spravnou vec!

155806

je treba videt v souvislosti. Spojene staty maji silne pozice v Kolumbii a to ne ciste jen nahodou. Je to zakladna pro jejich rejdy - dalo by se rici noha ve dverich. Jiste ze neni treba velke predstavivosti kdo za soucasnou provokaci stoji. Jizni Amerika se svym pokrokovym vyvojem je piskem v ocich washingtonskemu rezimu po dlouhou dobu. Ovsem smutnou skutecnosti zustva, ze to jsou opet lide jineho druhu a jinych narodnosti, kteri maji doplacet na zamery zpatecnickych lotru. Je takrka jiste, ze kdyby se zeme osocene kolumbijskymi vazaly mely branit, americka 'pomoc' do te zeme potece jako otevrenym stavidlem. Na valce je treba vydelat, ze. A to nejen politicky.

155865

07.03.2008 05:40

Hlavní otázka je proč vstoupila Kolumbie do Ekvádoru a proč se připojila i Venezuela?

RE: Nicaragua přerušila diplomatické styky s Kolumbií

z.a.p 99.*.*.*

Videl jsem hodne reportazi (i kdyz, je to veci interpretace). Kolumbie skutecne vypadala jako zeme bezvychodnosti ovladana terorem drogove mafie a cizich zajmu. Proto si ji US vlada take vybrala za sveho chranence a vychozi bod. Protoze je to slaba zeme. To co by bylo treba ve Venezuele resitelne, v teto zemi asi resitelne neni. Proto je tam take FARC, zadny div. A velky Satanas tomu predseda. Nastolit spravedlnost a nejaky FARC nema sanci k preziti. Rozhodne NE socialni spravedlnost, rozhodne NE pro slusny a perspektivni zivot lidi v Kolumbii. To 'domokracie' z principu nezarucuje, ba dokonce nesnasi.

155881

07.03.2008 12:55

Hlavní otázka je proč vstoupila Kolumbie do Ekvádoru a proč se připojila i Venezuela?

RE: Nicaragua přerušila diplomatické styky s Kolumbií

z.a.p 99.*.*.*

Urcite nejste daleko od pravdy. Navic, Vase pozorovani se mi jevi jako kompletne nezaujate a o to ma vyssi hodnotu. Polarizace latinskoamerickych spolecnosti jiz patri k mistni atmosfere. Kdysi jsem videl v Mexiku levicove napisy (s kladivy a srpy) ktere vyskocily pres noc a pres den byly opet zamalovany. Pritom Mexiko te doby byla relativne (ve smyslu socialni vyvazenosti) solidni zeme. Tak to ovsem neni nezbytne dnes.

155931

07.03.2008 13:23

Hlavní otázka je proč vstoupila Kolumbie do Ekvádoru a proč se připojila i Venezuela?

RE: Tuto staronovou prihodu

z.a.p 99.*.*.*

Socialni spravedlnost. Rovnou prilezitost pro vsechy. To jsou zakladni atributy tzv. demokracie.
Za Vase pleteni pojmu se necitim zodpovedny.

155930

08.03.2008 01:36

Teror pravdoláskovců

Aaaa, s tim se lide smirte....

z.a.p 99.*.*.*

to nic neni. Ja jsem dostal v PFK (Policejni Federace Kanada) vyhazov za to, ze jsem hlasite protestoval proti urazeni moji oblibene politicke strany mym sefem po vyhranych volbach. Pan sef pak hledal vsechny cesty az me konecne utopil. Samozrejme ze "politicke duvody" nebyly oficielni formulaci duvodu propusteni, ac mi mezi ctyrma ocima rekl, ze tomu tak je. Takovy je real v PFK. Pro zajimavost: v CSSSSSR se me po teto strance nikdo nedotk a presto jsem utekl z "politickych duvodu". Musel jsem byt tehda blazen.

155972

08.03.2008 17:49

Hlavní otázka je proč vstoupila Kolumbie do Ekvádoru a proč se připojila i Venezuela?

RE: Dobra zprava: vypada to, ze se to uklidnilo

z.a.p 99.*.*.*

Jo je to tak... jako svihnuti kouzelnym proutkem.

Deni za scenou to zrejme hodne ovlivnilo a zda se, ze existuje hodne latinskoamericke solidarity, ktera je prednejsi nez radobyvyhody prislibovane vychytralymi a proradnymi Gringy.

Latinska Amerika si asi tez (jako leckdo jiny ve svete) uvedomuje, ze zeleny papirek s pyramidou a okem uz nema tu platnost a silu a je soustavne nahrazovan Eurem, se vsemi dopady z toho plynoucimi.

Uz je na case, amigos Gringos - it is time to pack it up!

156049

09.03.2008 00:52

Hlavní otázka je proč vstoupila Kolumbie do Ekvádoru a proč se připojila i Venezuela?

RE: Dobra zprava: vypada to, ze se to uklidnilo

z.a.p 99.*.*.*

Myslim ze dobrou a prijatelnou normou je nevmesovani a respekt. To by ale nebyly Juesej aby se nevmesovaly; to je vzajeme se vylucujici predpoklad.

Mohla by jste mi vysvetlit smysl slova "imperator" krasna masko 201?

156081

09.03.2008 19:29

Teror pravdoláskovců

RE: Aaaa, s tim se lide smirte....

z.a.p 99.*.*.*

Ted na to koukam a uvedomuji si jak muze byt muj pripis mis-interpretovan. Vypada to, ze jsem byl u ....policie [velký smích] .

To je samozrejme absurdni. Co tim bylo mineno, je ze povazuji Kanadu za policejni stat, tedy 'advokatsko-policejni' abych byl presny. Tim se behem casu stane i Cesko, nebudou-li se obcane branit. A o tom myslim je i uvodni clanek.

156130

09.03.2008 23:32

Teror pravdoláskovců

RE: Hrůzo hrůz - závěr

z.a.p 99.*.*.*

"Mrzí mě, že je tolik lidské energie mrháno na boj s JAKO-ZLEM a opravdové ZLO zůstává nepovšimnuto."
-------------------------------------------------------

Me se jevite jako opravdovy mudrc a doufam ze mate odpoved. Musi byt notna davka blbcu mezi nami, ze nevidime Vase ZLO. Kde je Vase ODPOVED? Co je tedy to ZLO ktere MY nevidime??

Cekam ze vylezete s bombami schovanymi v turbanech. Anebo s cancy o 'levicovem' tisku ci podobnych neskutecnostech. Vase predchozi vyjevy na to vypadaji. Ale mohu se mylit... tedy rad bych se mylil. Propagandistu mam plne zuby.

156146

12.03.2008 04:30

Nekupujte tuzemský tisk, který je v německých rukou

RE: Kto cita

z.a.p 99.*.*.*

Hodnotny prispevek!

Clanek je osidny. Kazdy by si mel v prvni rade uvedomit, ze ten kdo chce zakryt vlastni lotrovinu bude zcela dozajista delat dojem, ze tisk v Cesku je vlastnen Nemci a je samozrejme 'proticesky'. (A v Nemecku je to zas naopak.) Hrat na primitivni emoce; to jsme opravdu tak jednodusi?!

Uvazte: myslite, ze vsechny korporace s 'americkymi' jmeny v dnesni zglobalizovane ekonomice jsou opravdu americke??

Trefa pan Google! [chechtot]

156337

Káva pro Zvědavce

65

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen jste přispěli částkou 19 581 korun, což je 65 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330

Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Černoch zastřelil v živém vysílání své dva bílé kolegy - kdypak vytáhnou bílí drancovat?19:40 26.08.15 USA 7

Mistraly09:56 26.08.15 Francie 5

Exploze na americké základne v Japonsku08:21 26.08.15 Neurčeno 0

Na hranici pri Bratislave stavajú tábor pre utečencov13:02 25.08.15 Slovensko 3

Studium má učit kritickému myšlení a ne sloužit jako vstupenka mezi establishment12:42 22.08.15 Česká republika 5

Je Obamova administrativa něco více než zákon? (Video)20:46 18.08.15 USA 2

I kdyby jen jeden lidský život16:20 17.08.15 Česká republika 4

Pod záminkou mravů08:29 17.08.15 Česká republika 1

Alexis Tsipras o rokovaní s veriteľmi a gréckom referende00:46 16.08.15 Řecko 2

Deficit štátneho rozpočtu USA sa v júli zvýšil o 58% v porovnaní s rovnakým obdobím vlaňajšieho roka00:36 16.08.15 USA 0

Představitel Konga u OSN: Uprchlíky tvoří vyvrhelové a odpad Afriky00:18 16.08.15 Evropská unie 3

Vojenská přehlídka ve Varšavě - Polsko chce chránit slabé státy00:11 16.08.15 Polsko 0

Bartoš na Vyšehradě znovu burcoval proti uprchlíkům.21:14 15.08.15 Česká republika 3

Halíkův neautorizovaný životopis20:47 15.08.15 Česká republika 1

Američané umístí v Evropě dalších 12 útočných stíhaček18:14 15.08.15 USA 3

Polský prezident navrhuje Porošenkovi změnu formátu rozhovorů o Donbase17:52 15.08.15 Polsko 0

Černoši ve švédské IKEA zabili matku a syna20:38 14.08.15 Švédsko 4

Prehovoril vojak z Buku, ktorý “akože” zostrelil Boeing11:41 14.08.15 Ukrajina 1

Počet Američanů žijících v nejchudších oblastech se od roku 2000 do roku 2013 zdvojnásobil23:15 13.08.15 USA 1

Oděsa se vzdala svých privatizačních práv ve prospěch Saakašviliho a Kyjeva22:52 13.08.15 Ukrajina 0

Měnové kurzy

USD
24,15 Kč
Euro
27,00 Kč
Libra
37,17 Kč
Kanadský dolar
18,29 Kč
Australský dolar
17,31 Kč
Švýcarský frank
25,07 Kč
100 japonských jenů
19,86 Kč
Čínský juan
3,78 Kč
Polský zloty
6,41 Kč
100 maď. forintů
8,60 Kč
Ukrajinská hřivna
1,14 Kč
100 rublů
36,88 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 410,77 Kč
1 unce stříbra
351,85 Kč
Bitcoin
5 499,08 Kč

Poslední aktualizace: 30.8.2015 00:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?