Diskuze k článku

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Příspěvků 55

19.11.2004 8:19

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

TraTom 194.?.?.?

Autor není neznámý. Je to D-FENS a tento článek byl uveřejněn na www.dfens.wz.cz.
Bude dobré to tam pro pořádek napsat pane editore.

Děkuji

37148

19.11.2004 14:46

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen s

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 37148

Aha. Mně to přišlo poštou, omlouvám se. Ale stejně zůstává autor pořád neznámý.

37173

19.11.2004 9:13

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

viktor, [jazyko]čistič 160.?.?.?

Milý TraTome,
kdybyste ráčil shlédnouti DOLŮ pod článek na webu D-Fense (má dnes dokonce i JINOU webowskou adresu!) jistě bys pochopil, že pan Stwora je "v obraze" mnohem více než Vy.
[RED]

(Z němčiny přeložil Mike_wdf).

[RED]
A článek je vložen autorem s nickem Mike_wdf, ne autorem s nickem D-Fens.

Nikdy jsem nevěřil tomu, že na D-Fense padá kritika za jakýkoliv článek, který se na DFens webu objeví. Připadalo mi, že nikdo nemůže být tak střašně povrchní.

Dal jste mi důkaz. Teď mu již věřím... a děsím se důsledků! Po pravdě - mohl-li bych si vybrat NESTÁL BYCH O TO. Vybrat si však nemohu.

Viktor Čistič

37153

19.11.2004 9:55

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo

TT 62.?.?.?

Hezká pohádka, ale opravdu jen pohádka. Možná by autora mohlo zajímat, že bohaté firmy neplatí relativně(!) žádné daně, protože všechny vydělané peníze investujou do rozšiřování firmy (nekonečný nákup aut na leasing, vybavení, prostory, apod.).

37155

19.11.2004 10:56

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 37155

socialni pojisteni, zdravotni, duchodove a dane za zamestnance plati vsichni zamestnavatele takze jste malinko mimo misu

37156

19.11.2004 11:08

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen s

TT 62.?.?.?

Reakce na 37156

Hmm, ale jen malinko - proto jsem napsal "relativně".

37157

19.11.2004 11:50

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen s

Martin mufovo (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 37157

Vážený pane, tak já Vám to malinko trochu přiblížím:

Pokud budete mít hrubý plat 10.000 Kč, tak Vašeho zaměstnavatele to přijde na 13.100 Kč (31% odvody). Těchto 13.100 ovšem musí uhradit ze svého zisku (jeho nikdo nedotuje). Na 13.100 Kč musí vykázat hrubý zisk alespoň (průměrně) o 30% vyšší, tedy nějakých 17.030 Kč.
A dále ... z těch Vašich 10.000 hrubého (po odečtení nezdanitelného minima a odpočtu na 1 dítě, zálohy na daň z příjmu ze závislé činnosti, příspěvek na sociální politiku státu, důchodové a zdravotní pojištění) Vám zůstane nějakých 7.100 Kč. S těmi jdete do obchodu, ovšem 19% z cen většiny nákupů je DPH, tedy skutečnou hodnotu zboží, kterou si kupujete je 5.966 Kč (a to nepočítám spotřební daně, protože jste určitě nekuřák, abstinent a nejezdíte autem).
TAKŽE VÁŽENÝ CHYTROLÍNE ... na to, aby VY jste si koupil jakoukoliv hodnotu v ceně necelých 6.000 Kč, musí ti vaši "boháči" vytvořit zisk ve výši 17.300 Kč !!! Vše ostatní zkončí dříve či později ve státní kase (65%)!!! Co tomu říkáte ??? Já tvrdím ... zlatý nevolnictví a desátky a hlavně co nejméně troubů jako vy, kteří největší zlo vidí v soukromém podnikatelském stvavu.

37158

19.11.2004 19:06

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen s

v.novotny vita (tečka) nov (zavináč) worldonline (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 37158

K tomu zisku 17 300 Kč. To je dost hloupě napsaná věta. Spíš by měla znít takto: Aby mohl zaměstnanecc dostat oněch 10 000 kč hrubého, musí svému zaměstnavateli vytvořit hodnoty nejméně 17 300 Kč (když nebudu počítat další režii na zaměstnance - dovolená, ochranné pomůcky atd), ale onen zaměstnanec musí samozřejmě vytvořit hodnoty mnohem vyšší než oněch 17 300 - musí ještě vytvořit zisk pro zaměstnavatele, další náklady (stroje, materiál, odpisy, ............) a navíc i osobní náklady na režijní zaměstnance (kteří přímé hodnoty netvoří - např. v kanclu)

37192

19.11.2004 19:12

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen s

Jedinecny 62.?.?.?

Reakce na 37158

no ale ten clovek robi .. alebo vy zijete s nazorom - tak ja ako majitel firmy zarabam(vytvaram) a este sa ja chudak musim delit so zamestnancami - takze este raz on robi a teda zato dostava plat.
A keby to aj malo stat zamestnavatela 17 000 je to odmena za pracu. A tie vase trapne reci o tom ako si vsetko nechava stat - to ste naozaj taky naivny a namysleny, ze si myslite ze by ste bez statu mohol existovat?

37194

19.11.2004 11:58

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo

Martin mufovo (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 37155

Vážený pane,

každá společnost, která na území našeho státu investuje do svého rozvoje, by měla být požehnána, neboť přispívá k dalšímu budoucímu rozvoji této země.
Dále ... každá investice znamená "zhodnocení" majetku, tedy zisk a z toho se odvádí normálně daně (to byste měl vědět).
A dále ... jakákoliv investice nad 40.000 se odepisuje postupně (nemovitosti až několik desítek let) a tedy si jimi nemůžete snižovat dańový základ najednout ale postupně několik let. A pokud se týká těch osobních aut, tak platí nový zákon, že do nákladů jde částka max. do výše 900.000 Kč, vše nad tuto částku si platí podnikatel tak říkajíc celé "ze svého" zisku, který pochopitelně musí nejprve zdanit a teprve, co mu zbyde po zanění, může použít.

37159

19.11.2004 12:08

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Klemix 213.?.?.?

Nechápu, co je na progresivním zdanění špatného. Existuje téměř po celém světě s výjimkou několika daňových rájů a geniálního Slovenska. Dneska si najednou všichni vzpomněli a řvou, jak jsou u nás šíleně vysoký daně. Ale opravdu to tak je? Stačí se podívat na daňovou kvótu a hned je vidět, že jsme někde uprostřed v EU. Co je u nás vysoké, jsou odvody zaměstnavatele za zaměstnance, které by se měly snížit (například Kubínyi navrhoval snížení odvodů a zavedení přímých plateb, ale byl pravicovými levičáky vypískán, stejně jako Součková). Ale nějaké experimenty s 15% daní, to opravdu ne (proč vlastně ti řvouni nechtějí nulový daně, ty by přece podnikání podpořily ještě víc). Progresivní daň slouží totiž jako automatický stabilizátor, kdy při rychlém růstu ekonomiky vyšší daně korigují spotřebu a zamezují tak jejímu přehřátí. Naopak při poklesu ekonomiky nižší daně spotřebu stimulují. A nakonec můj oblíbený slogan "každý je hroznej pravičák dokud se ho to nezačne týkat".

37160

20.11.2004 12:24

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 37160

Jednou budeme koukat Slovákům na záda.Jejich reformy jsou skvělé.
Škoda,že neprošel zákon navrhovaný ODS.Povinnost uvádět na výplatních páskách "super hrubou mzdu".Potom by zaměstnanec poznal,že vydřiduch není ten kapitalista,ale "socialní"stát.

37238

22.11.2004 9:44

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

František Mrkvička ani (zavináč) nahodou (tečka) com 83.?.?.?

Reakce na 37238

Muj zamestnavatel "super hrubou mzdu" na vyplatnici uvadi, takze jsem celkem v obraze - a je fakt ze pres 50-60% meho "vydelku" sezere statni kasa... [oči v sloup]

37332

21.11.2004 8:07

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?

Reakce na 37160

Ted jsem mrtev. Kdo jsou ti pravicovi levicaci? [překvapení] . Vy, clovece, vidite v noci a jste slepy vedne?

37271

19.11.2004 12:11

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Klemix 213.?.?.?

oprava: Kubínyi a Součková byli vypískáni samozřejmě levicovými pravičáky, protože každej je pravicovej pouze do té doby, dokud se ho to netýká.

37161

19.11.2004 14:14

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Jarka jaj (tečka) kreising (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Hezka pohadka, ale mela by koncit tim, ze si nebudou nic zavidet, nebudou se hadat, pekne se dohodnou, kdyz uz ten chudy sedi u stolu a obedva s nimi. A bohatemu bude jedno, ze chudy obedva zadarmo a nebude mu vycitat, ze je chudy, protoze zlobil....Ono se neda uz nic delat, protoze zrejme ten bohaty toho chudeho pozval ke stolu.....

37171

19.11.2004 17:55

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

merc 213.?.?.?

Chtel bych neco k teto diskuzi rici. U osobnich aut se od pristiho roku muze odcitat CZK 1,500,000. Odvody za zamestnance se nehradi ze zisku. Zisk je to co zbyde po zaplaceni vseho. To co se odvede za zamestnanci se muze povazovat jako za tzv. dodatecnou mzdu a jdou samozrejme do nakladu a vsechno to zaplati spotrebitel jako vzdy a vsude.
Dale bych chtel rici, ze prave cely rust zapadniho sveta od konce 19. stoleti je zalozen na socialni soudrznosti. Kazdy kapitalista si uvedomi, ze bude vydelavat tim vice cim vice bude jeho zakazniku (je na tom zalozen konzumerizmus, bohaty si koupi mozna vice veci nez chudy, ale vetsi vetsinu bude nekam pasivne investovat, ale kdyz se to rozda mezi vice lidi, tak ti sve prijmy akorat utrati, ale nikam jiz neinvestuji a tudiz podporuji rozvoj, jestli se tomu da rozvoj rikat), staci jim dat akorat tolik, aby si mohli kupovat jejich vyrobky, ale ne vic, aby si mohli dovolit vice.

37188

19.11.2004 22:51

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

gnr 213.?.?.?

Zajímalo by mne, kolik tento matematický génius platí daní, protože ODS si plní řady voličů 1 - 4 skupiny stejným dílem, podle slovenského hesla: "percento kokotov je v každej spoločnosti (strane) to isté".

37209

21.11.2004 16:07

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Dalibor 160.?.?.?

Vážení,
tento článek mne celkem zaujal, a tak jsem si prolétl i příspěvky čtenářů.
K Vašim názorům bych měl pár připomínek. Píšete na téma vztah zaměstnavatel a zaměstnanec. Nikdo ještě ani nepodotkl, že zaměstnanec má jen povinnost kvalitně pracovat, a to od-do, ale veškeré podnikatelské rizika, včetně zodpovědnosti za práci zaměstnanců, stav firemních financí a podnikatelský záměr nese zaměstnavatel i s možností přijít při špatném rozhodnutí o osobní majetek. Zaměstnanci se může stát, že přijde o práci a tudíž i o mzdu. Ale propadne se do sociální sítě, a má naději na „přežití“. Majitel firmy, pokud třeba dobře neodhadne rozvoj firmy, podnikatelský záměr nebo padne do druhotné platební neschopnosti, neskončí nikdy na nule, ale vždy v mínuse. Potom se ozvou státní instituce s doplatky a penále, daňová kontrola která vždy něco najde, a snaží se urvat z potápějící se lodi co se dá. V tu chvíli je v „luftě“ i soukromý majetek, a na sociální síť majitel bývalé firmy nemá nárok pokud nevyrovná všechny závazky, a ty se úměrně s narůstajícím časem zvyšují. Pokud jste čuchli k podnikání, jistě víte o co jde. Podnikám od roku 97, a kdyby šlo vystoupit z rozjetého vlaku, asi bych to udělal. Každý podnikatel jistě zná, že má i podnikatelské sny, (ne o vydělaných milionech, ale většinou o tom jak řešit provozní problémy) a že nejde říct, že v 16,oo padla.

37283

21.11.2004 16:07

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Dalibor 160.?.?.?

Ještě trochu o odvodech za zaměstnance. Tyto částky a dost vysoké jdou z režie firmy, v tom máte pravdu. Ale pokud je nebudu muset platit, dostanou se do kolonky zisk. Ten se vydaní a jde použít na rozvoj. Z pohledu firemních financí a toho co zaměstnavatelé musí dělat, a někdy jen díky tomu přežívají, je nechutná praxe „východního bloku“. Nezastávám se toho, jen to chápu. Jsme generace, která vlastně zakládá firmy a podnikatelské rody, a to stojí v našem politickém prostředí nejen hodně sil, ale i nervy.
A naše politická scéna? Škoda mluvit. Ať tam bude Petr nebo Pavel, v našich podmínkách je to jedno. Politici jsou amatéři a laikové, kteří mají jen jednu snahu, a to si nahrabat. Nejvíc mne mrzí jejich bohorovnost a absolutní beztrestnost.
K volbám chodím, a volil bych třeba čerta, jen aby vládní strany měli někoho v opozici, kdo dokáže trochu omezit jejich samolibost. Prozatím největší podraz a důkaz mého tvrzení byla opoziční smlouva. Zatím volím a budu volit Komunisty. Nejsem zastáncem ani sympatizantem s jejich politikou, o historickém vývoji této strany ani nemluvím. Jako děcku mi rodiče nedokázali vysvětlit, proč strana a vláda pronásleduje Anglické letce z druhé světové války, kteří taky bojovali proti Němcům. Komunisti jsou jediní, kteří snad dokážou časem říct NE podrazum na voliče. Před pár dny, na oslavách 17 listopadu taky lid skandoval „není koho volit“. Pokud víte, která jiná strana by mohla plnit tuto úlohu, rád jí budu dávat svůj hlas.

37284

22.11.2004 11:36

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 37284

Teda Dalibore...
Nesouhlasíte s politikou komunistů ale volit je budete.Já nesnáším rum a tak ho nepiju Nejste recesista?

37338

22.11.2004 17:30

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

kavol 193.?.?.?

Reakce na 37338

>Teda Dalibore...
>Nesouhlasíte s politikou komunistů ale volit je budete.Já
>nesnáším rum a tak ho nepiju Nejste recesista?

to je v pohodě ... já zase nesouhlasím, aby se rumu nesmělo říkat rum a přesto ho piju [velký smích]

p.s. než mě někdo začne přesvědčovat, že je v zájmu zákazníků zakázat označení "tuzemský rum", aby si jej nepletli třeba s rumem kubánským či jamajským, nechť si položí otázku, zda například někoho v Anglii napadlo zakázat označení "ginger beer", aby si jej nebozí zákazníci náhodou nespletli s pivem vařeným z chmele ... [oči v sloup]

37358

22.11.2004 19:57

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Dalibor zepp (tečka) dalibor (zavináč) quick (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 37358

Ahoj pánové
to jsme my, český národ. Z mého příspěvku jasně vyzněla otázka, jak já jako běžný občan mohu ovlivnit politiku a prozatím jediná možnost je chodit k volbám. Tady se to ale zvrhlo na diskusi o rumu. Ale chápu to. V otázce alkoholu máme každý z nás jasno, a pít se bude vždy. Tak tedy připijte na zdraví našim dětem a jejich dětem kteří vylížou to co naše generace díky Klausovy a jemu podobným nadrobila. Dalibor.

37367

23.11.2004 13:03

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 37358

Ginger BEER?
Nemáte náhodou na mysli Ginger ALE?

37397

23.11.2004 15:59

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

kavol 193.?.?.?

Reakce na 37397

já jsem v dané souvislosti slyšel a četl "ginger beer" ... vezmeme si na pomoc Google a podíváme se ... http://www.recipesource.com/side-dishes/beverages/alcohol/01/rec0110.html ... hm, o chmelu ani slovo ...

tak se podívejme ještě na "ginger ale" ... http://hcs.harvard.edu/~dins/history/gingerale.shtml ... hm, vpodstatě totéž ...

ještě by mohl být rozdíl v tom, které ze slov beer a ale je preferováno v Anglii a které v USA, ale to je v principu jedno, název "ginger beer" snad není zakazován ani v USA ...

37404

24.11.2004 2:26

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 37404


>ještě by mohl být rozdíl v tom, které ze slov beer a ale
>je preferováno v Anglii a které v USA, ale to je v principu
>jedno, název "ginger beer" snad není zakazován ani v USA ...
----------------------------------------------------------------
Myslím, pánové, že máte pravdu oba, ještě bych doplnil,že taky existuje "root beer", které rovněž nemá s "pivem" nic společného, pouze to, že je to tekutina, ovšem (pro mě) příšerné chuti. "ALE" je druh piva, které je na rozdíl od "ležáku" vyráběno horním kvašením, a vyráběla se tak dříve všechna piva, dokud Jaroslav Otakar Poupě, sládek v plzeňském pivovaru, roku 1842 nezačal s výrobou piva s dolním kvašením a "zráním", tedy uležením, proto "ležák". Výraz pro "ALE" v češtině asi není, pouze se používá přeneseně "anglické pivo". A kdo umí jen trochu anglicky, tak jistě ví, co znamenají slova ginger,root, ale a beer. Nevím jaké vzniknou tahanice až někdo přijde na španělské ptáčky. [chechtot]

37418

21.11.2004 16:09

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Dalibor 160.?.?.?

vývoj a celkem na úrovni jej komentovat. Jen tak dál, a využívejte všichni svobody projevu a nebojte říct svůj názor…
Dalibor.


37285

21.11.2004 16:16

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Dalibor 160.?.?.?

Omlouvám se všem čtenářům tohoto příspěvku, je to po částech, ale za to prý může Microsoft. V posledním díle něco vypadlo, tak zde je to kompletní. Dalibor.

A trochu na konec: líbí se mi tyto stránky, strávím nad nimi dost času, a jen se divím, jak nějaký „Kanaďan“ z druhé strany světa dokáže sledovat náš politický vývoj a celkem na úrovni jej komentovat. Jen tak dál, a využívejte všichni svobody projevu a nebojte říct svůj názor…
Dalibor.

37286

21.11.2004 17:10

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 37286

> Jen tak dál, a využívejte
>všichni svobody projevu a nebojte říct svůj názor…

Pane Dalibore
Az vyhraji Vami voleni komunisti, zapomente, ze si budete moci po netu pokecat.
Pokud je Vam min nez 30 let, jste omluven.
Peknou necervenou budounost preje

37287

23.11.2004 16:58

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Dalibor zepp (tečka) dalibor (zavináč) quick (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 37287

Ahoj Idealisto,
první odpověď, aspoň k věci. Je mi víc jak třicet, a nechci omluvit ale poradit. Nebudu volit ani ČSSD ani ODS. Kdo potom zbývá ??? Strany které se ani do parlamentu nedostanou, a to jsou zahozené hlasy. I když je na můj vkus moc radikální, připadal by třeba v úvahu Cibulka, nebo Zelení, nebo........
Hnutí Děkujeme odejděte zmizelo, Železný a Bobošíková se perou, tak čekám kdo je schopen poradit. Dalibor

37407

23.11.2004 19:30

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 37407

pane Dalibore, vubec do te ceske politiky nevidim, ale myslim, ze volit se neda podle strany ani podle nazoru ktery ten ci onen vytrubuje. Volit se da pouze podle cinu. Je tedy na vas, ktery podvodnik se blizi vice vasemu mysleni. Zarukou ovsem neni, ze bude i nadale podporovat to co v minulosti, je totiz mozne, ze mu nekdo jiny, sylnejsi urci jinou parketu.

37410

25.11.2004 7:32

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Dalibor zepp (tečka) dalibor (zavináč) quick (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 37410

Včelko ahoj, díky za názor, ještě se ozvu. dalibor.

37520

24.11.2004 0:30

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 37407

>Ahoj Idealisto,
>první odpověď, aspoň k věci. Je mi víc jak třicet, a nechci
>omluvit ale poradit. Nebudu volit ani ČSSD ani ODS. Kdo
>potom zbývá ???
Zdarec,Dalibore
Pokud mas pocit,ze at volis tu,nebo onu velkou stranu,vyjde to na stejno,tak pak je treba poucit se z minulosti.
Ta marnost uz tady jednou byla a bylo to nedavno.
Ma rada zni: Pokud tu marnost citis, vlez do Underground.
Tak, jak to udelal Havel a mnoho dalsich v dobe Temna#2.
Ale dej si vetsiho majzla, nez jsme si dali my.Nerekli nam vsechno a pod zastitou humanismu mozna budovali neco, co jim bylo mnohem bliz, ale my, tehdy dvacetileti,jsme o techto silnejsich tazich nemohli vedet.
Zacni bojovat zespod.Mas silu? [velký smích]
No, a v mem veku uz budes mit snad klidnejsi dusicku, nez ma generace.
Jednoduche, co? [mrknutí jedním okem]

Strany které se ani do parlamentu
>nedostanou, a to jsou zahozené hlasy. I když je na můj vkus
>moc radikální, připadal by třeba v úvahu Cibulka, nebo
>Zelení, nebo........
Kdyz jednou zavrel bolsevik Cibulku do satlavy, tak jsme po meste chodili se sitovkami plne cibule [smích]
Aspon jsme meli nejakou legraci v dobe, kdy Cibulku tam mlatili.
A ja tehdy ani nevedel, kdo je ten Cibulka.
Tak si z toho taky neco vem, snad ti to pomuze k tomu, abys bolsevika nevolil.

>Hnutí Děkujeme odejděte zmizelo, Železný a Bobošíková se
>perou, tak čekám kdo je schopen poradit. Dalibor
Hele, pokud mas v hlave Zelezneho a Bobosikovou, tak se me uz radej na nic neptej.Nebezpecnym magorum zasadne neradim[naštvaný]

37414

24.11.2004 19:10

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37414

>Hele, pokud mas v hlave Zelezneho a Bobosikovou, tak se me
>uz radej na nic neptej.Nebezpecnym magorum zasadne neradim[naštvaný]

Idealisto, tys mě ranil. Ty mě máš za magora a dokonce nebezpečného, protože já zde známý židobijec jsem volil Žida Železného i Bobošíkovou a pečlivě jsem oba zakroužkoval.
Musím souhlasit s Daliborem, že dnes u nás není žádná velká strana, která by si zasloužila ve volbách dostat hlas. Nezkorumpované jsou pouze strany malé a to zřejmě díky tomu, že se ještě k podílu na moci nedostaly.
Bohužel malých stran je proklatě mnoho a tak žádná z nich, pokud se nestane něco mimořádného, 5% hranici nepřekročí.
Pokud tedy se mi současný stav naší politické scény nelíbí a požaduji změnu, tak mám pouze 3 možnosti:
1) nejít k volbám - můj hlas bude poměrně rozdělen mezi parlamentní strany podle jejich skutečného zisku hlasů ve volbách,
2) dát hlas vybrané malé straně - můj hlas bude poměrně rozdělen stejně jako v předchozím případě,
3) dát hlas komunistům - pouze v takovémto případě lze se změny skutečně nadát.

37477

25.11.2004 2:46

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 37477

>Idealisto, tys mě ranil. Ty mě máš za magora a dokonce
>nebezpečného, protože já zde známý židobijec jsem volil Žida
>Železného i Bobošíkovou a pečlivě jsem oba zakroužkoval.

Karle z Cech
Tys me neranil. Idealistovy idealy jsou nezranitelne.Ale pokud budes chtit,muzes je treba hodit do kose, nebo zmacknout DELETE.[smích]


>3) dát hlas komunistům - pouze v takovémto případě lze se
>změny skutečně nadát.
To je to stejne, jako by sis rekl: Poseru si kalhoty jeste jednou.Jen tak,...patnact let jsou pochcane, tak je pro zmenu zase kokadiiim.
No, to je teda logika[oči v sloup]roll:
Nebud backora, jako pohrobci Gottwaldovi a vlez Underground.Ne doslova pod zem, ale vsak vis no,....do kotelny [chechtot]
Dalibor urcite poslechne ,...no,..a uz jste DVA
Ctvrta moznost je lidsky nejcestnejsi,...tak proc ne!
A z tech dvou, Zelezny-Bobosikova, to jen číší. A tys jim dal hlas? [naštvaný]
[chechtot] Docela usmevna historka,Karle z Cech

37510

25.11.2004 12:27

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37510

>Karle z Cech
>Tys me neranil. Idealistovy idealy jsou nezranitelne.Ale
>pokud budes chtit,muzes je treba hodit do kose, nebo
>zmacknout DELETE.[smích]
Idealisto, vždyť mě už znáš, že tak trochu přeháním.
Můj příspěvek je třeba číst v celku, přestože jsem ho pro jistotu, aby prošel, rozdělil na dvě části.

>>3) dát hlas komunistům - pouze v takovémto případě lze se
>>změny skutečně nadát.
>To je to stejne, jako by sis rekl: Poseru si kalhoty jeste
>jednou.Jen tak,...patnact let jsou pochcane, tak je pro
>zmenu zase kokadiiim.
>No, to je teda logika[oči v sloup]roll:
S tím nesouhlasím, rozvedu to jinde.

>Nebud backora, jako pohrobci Gottwaldovi a vlez
>Underground.Ne doslova pod zem, ale vsak vis no,....do
>kotelny [chechtot]
>Ctvrta moznost je lidsky nejcestnejsi,...tak proc ne!
Ke tvé radě - čtvrtou možnost vylučuji, protože výsledku bych se už nrčitě nedožil a pokud ano, tak jistě jen jako vetchý stařec nad hrobem. V naší novodobé historii máme v politice cca 20 leté cykly. Uvidíme, co nám přinese konec vlády Jirky z Křoví.

>[chechtot] Docela usmevna historka,Karle z Cech
A skutečně pravdivá. Na möu duši.

37527

25.11.2004 7:27

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Dalibor zepp (tečka) dalibor (zavináč) quick (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 37477

Karle, díky. Jsi první který se vyjádřil k věci. Je to smutné, ale asi máš pravdu. Dalibor.

37519

25.11.2004 10:17

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 37519

>Karle, díky. Jsi první který se vyjádřil k věci. Je to
>smutné, ale asi máš pravdu. Dalibor
----------------------------------------------------------------
"Nedůvěřujte nepřátelům, i když vám dávají dary !" Láokontés

37523

25.11.2004 12:39

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37519

Bohužel, asi ano, ale vůbec mě to netěší. Jsem pro vyzdvižení nějaké menší nové strany do parlamentu. Jenomže prakticky se to nedaří uskutečnit. Hlasy pro malé strany jsou hodně roztříštěné. Určitě by pomohlo sjednocení několika menších stran v jednu větší, ale žádný z těchto pokusů uskutečněných v posledních cca 7-8 letech se nezdařil. Příkladem byla 4koala, která se fakticky rozpadla ještě před volbami. Prostě je mnoho kohoutů na jednom smetišti. Ani v politice se nedá nic uspěchat. Možná úspěšná by byla Zifčákova metoda, ale to by chtělo mít jiný žaludek.

37529

24.11.2004 19:19

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37414

pokračování :

Nemyslím si, že hlásaný strach z komunistů je důvodný. Již v polovině 90. let většinově zvítězily v Polsku a v Madarsku postsocialistické strany a k žádné změně v praktické politice těchto států to nevedlo. Dnes navíc jsme v EU.

Hlásaný strach z komunistů je od ostatních politických stran pouze trik - snaha o dosažení vlastního co největšího volebního zisku. K tomuto účelu je KAŽDÝ prostředek dobrý.

37479

24.11.2004 21:26

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 37479

..a ted jste ranil, pro zmenu, pane Karle, vy me.
Bud jste hodne mlady a bolseviky jste nezazil(coz se mi nezda, aniz bych z vas chtela delat dustojneho kmeta) a nebo se nabizi druha moznost, zazil, ale uveril, ze se zmenili. [pláč]

37489

25.11.2004 12:59

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37489

Paní Ajo, vy jste mi zřejmě neporozuměla. Já netvrdím, že se komunisté změnili. Jsem však přesvědčen, že v našem parlamentu nikdy nezískají nadpoloviční většinu, aby si mohli rozhodovat bez ohledu na ostatní politické strany. A pokud by náhodou takovou většinu získali, tak ani mezinárodní situace, ani domácí situace jim nedovolí obrátit chod dějin k socialismu, tedy pokud za socialismus nebudeme pokládat současnou EU. Proto nemám z komunistické strany žádný strach.
Naopak současné parlamentní strany takový strach mít musí, protože komunisté mohou získat větší vliv pouze na jejich úkor. A právě tato praktická obava by měla pragmaticky vést ostatní politické strany k jistému stupní sepětí s očekáváním jejich voličů, aby v konečném důsledku začali prosazovat v parlamentu skutečné zájmy občanů, namísto dosavadního zájmu o získání výhodných kšeftů a provize od lobbistů.
Tradiční i nyní používané dělení stran na levicové a pravicové pokládám již do značné míry za překonané potřebami současného společenského vývoje.

37531

25.11.2004 15:36

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 37531

Mozna jsem vam, pane Karle, nedobre rozumela, ale vznikl ve mne pocit ze hodlate vymitat certa dablem.
Sleduji deni v Cesku sice dost peclive, nicmene je to na dalku a tak chybi osobni, kazdodenni zkusenost.
Jsou-li soucasne velke politicke strany "prohnile na kost", tezko se vyleci strasakem komunistu.Mozna nechybi ani tak "slusna politicka strana", jako spis vyrazna, charizmaticka osobnost.
Rada lidi, s kterymi se pri navsteve v Cechach bavim o politice, je stejneho nazoru jako vy-tedy ze vnitrni ani vnejsi situace uz nikdy neumozni komunistum to, co zvladli prevratem.Ja si tak jista nejsem.

Tradiční i nyní používané dělení stran na levicové a pravicové pokládám již do značné míry za překonané potřebami současného společenského vývoje.

Skatulkovani mam velmi nerada, ale jak vidite deleni politickych stran za prekonane?Stiraji se rozdily mezi nimi a jejich programy?Jake jsou potreby soucasneho spolecenskeho vyvoje?A hlavne, kam onen zmineny smeruje?

37534

25.11.2004 20:29

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37534

>
>Skatulkovani mam velmi nerada, ale jak vidite deleni
>politickych stran za prekonane?Stiraji se rozdily mezi nimi
>a jejich programy?Jake jsou potreby soucasneho spolecenskeho
>vyvoje?A hlavne, kam onen zmineny smeruje?

Paní Ajo, to je dost komplikovaný probvlém, politickými teoretiky dosud nedostatečně řešený. Dělení politických stran na pravicové a levicové prošlo v minulých staletích určitým vývojem. Od původního dělení, kdo jak sedí v anglickém parlamentu přes marxistické dělení podle poměr k hájení zájmů kapitálu v 19. a v 1.pol. 20. století. Někdy od 60. a 70. let takové dělení postupně ztrácí stále více smysl.
V současnosti u nás každá politická strana má ve svém programu jak prvky politiky pravicové, tak i levicové. V praxi dnešní ČSSD provádí pravicovější politiku, než dělala ODS. Proto by bylo na místě dělení jiné, podle jiných kritérií.
Uznejte sama, která politická strana v reálném politice v USA je stranou levicovou, (pomineme-li bezvýznamnou komunistickou stranu USA)? Jistě žádná. Proč tedy používat takové dělení politického spektra? Jaký je praktický přínos takovéhoto dělení? Naprosto žádný, naopak zastírá a zatemňuje objektivní skutečnost.

37553

26.11.2004 16:01

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 37553

Paní Ajo, to je dost komplikovaný probvlém, politickými teoretiky dosud nedostatečně řešený

At se koukaj snazit,chlapci.[smích]

Od původního dělení, kdo jak sedí v anglickém parlamentu přes marxistické dělení podle poměr k hájení zájmů kapitálu v 19. a v 1.pol. 20. století. Někdy od 60. a 70. let takové dělení postupně ztrácí stále více smysl.

To jiste, nakonec se od sebe lisily realne programy a cile levice i pravice a to stat od statu, ovsem s vyjimkou, dnes uz postkomunistickych zemi.

Uznejte sama, která politická strana v reálném politice v USA je stranou levicovou, (pomineme-li bezvýznamnou komunistickou stranu USA)? Jistě žádná. Proč tedy používat takové dělení politického spektra? Jaký je praktický přínos takovéhoto dělení? Naprosto žádný, naopak zastírá a zatemňuje objektivní skutečnost.

Pravda, snad s vyjimkou pohledu na snatky homosexualu a interupci tehotenstvi, se demokrati a republikani v USA az tak moc nelisi.
V Kanade(ktera je oproti USA celkove znacne doleva) je ta nejlevicovejsi NDP temer bez vlivu, Liberalove jsou take nahnuti doleva(na zdravotnictvi zdarma si nedame sahnou!!..a take to podle toho vypada) a konzervativci se ne a ne znovu stat pankanadskou stranou.
Realny prinos takoveho deleni neni asi na nic(krome "podkurovani"volice),ale...dosli jsme uz tam, aby se "delilo" jinak? Pokud ano,jak?
Jsou-li programy politickych stran tak malo rozdilne a atraktivni(pricemz realne a realizovatelne),ma vice stran vubec smysl? Nerikejte mi, ze spejeme k vlade jedne strany.

37600

25.11.2004 2:03

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 37479

Hlásaný strach z komunistů je od ostatních politických stran pouze trik

pane Karle z Cech, jsem rad, ze jsem american, vam tedy preji vse nejlepsi v neokomunismu [smích] Rad se podivam ze zamori jak komuniste zmeni situaci...

a to jsem si myslel, ze mate mylne informace pouze o USA [smích]
Toto neni ani kritika ani nasravaci prispevek ani poucny citat. Pouze muj nazor, rad bych vam take podekoval, za velice slusne chovani vuci me.

37508

25.11.2004 20:42

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37508

Pane včeličko, je s vámi legrace, ale co kdybyste také někdy zkusil mluvit trochu vážně. Nevím, jestli jste skutečně lékař a tedy politice naprosto vzdálen a nebo Drahoslav, mazaně se vydávající za naivního. Není to podstatné. Pokud však máme zájem na udržení jisté úrovně diskuze, nelze setrvale jen plácat bezobsažné vlastní duchaplnosti.

37554

26.11.2004 7:30

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 37554

>Pane včeličko, je s vámi legrace, ale co kdybyste také někdy >zkusil mluvit trochu vážně.

pane Karle, to ovsem vy, nemyslite vazne. Vy vazne zde mluvite o americke politice a ocekavate, ze to mohu brat vazne?

Mluvite o komunistech jako moznou nahradu za tunelare, to take mam brat vazne, nebo jste to vy, ktery si zde dela prdel.

Co se tyce me doktoriny, ta snad s politikou nema nic spolecneho a dalo by se tvrdit, ze ani nemuze potvrdit me IQ.
Proste, musel jsem chodit dele do skoly, protoze jsem to hned z pocatku nepochopil [smích]

Nemusite me brat vazne, ja se totiz vazne neberu sam [smích] jak to ctu, tak zjistuji, ze je to asi moje ostravstina [smích] ktera vam dela problem

37576

26.11.2004 12:08

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Lev 82.?.?.?

Reakce na 37576

Co se tyce me doktoriny, ta snad s politikou nema nic
spolecneho a dalo by se tvrdit, ze ani nemuze potvrdit me
IQ. Proste, musel jsem chodit dele do skoly, protoze jsem to
hned z pocatku nepochopil [smích]
________________________________________________________

Sakryš doctore Vcelicko, ja bych tomu i veril [velký smích]



37584

26.11.2004 13:04

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37576

>pane Karle, to ovsem vy, nemyslite vazne. Vy vazne zde
>mluvite o americke politice a ocekavate, ze to mohu brat
>vazne?
>Mluvite o komunistech jako moznou nahradu za tunelare, to
>take mam brat vazne, nebo jste to vy, ktery si zde dela
>prdel.
Pane Včeličko, už jsem Vám tady napsal, že svojí bujnou fantazií si dost věcí domýšlíte a to naprosto jinak, než by se podle pravidel logiky dalo předpokládat. Pozoruji u vás i problémy se čtením. Než dojdete na konec věty, zapomenete, o čem byl její začátek. Možná to souvisí s věkem a čeká nás to každého.
>
>Co se tyce me doktoriny, ta snad s politikou nema nic
>spolecneho a dalo by se tvrdit, ze ani nemuze potvrdit me
>IQ.
Ba právě, politika se na medicíně neučí a lékaři jsou zpravidla zaměřeni jiným směrem, než na politiku. S IQ to nemá nic společného.
>Proste, musel jsem chodit dele do skoly, protoze jsem to
>hned z pocatku nepochopil [smích]
To se mi na vás líbí, že si dokážete udělat legraci i sám ze sebe.
>
>Nemusite me brat vazne, ja se totiz vazne neberu sam [smích] jak
>to ctu, tak zjistuji, ze je to asi moje ostravstina [smích]
>ktera vam dela problem

Ostravaci kratke zobaci mi nikdy nedělali žádný problém. Měl jsem to štěstí mezi nimi pár týdnů pobýt. Když to tak vemu, tak asi není mnoho míst, kde jsem nějakou dobu nepobyl.

37590

21.11.2004 23:49

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 37286

Silna opozice je bezesporu dobra idea. Ale aby komuniste timto zpusobem nedostali tolik hlasu, ze by se z prislibu o silny opozici stali majoritni vladou. Pozor na to.

http://lidovky.centrum.cz/clanek.phtml?id=308163

Je sice pravdepodobnejsi, ze tentokrat by se uz druhej osmactyricatej nemusel pod kridly NATO podarit, ale asi by to chmury mohlo nadelat.

37296

22.11.2004 9:49

Jakub Chromy _NENI_ Nillbert Nullingsworth

hicks 62.?.?.?

Vazeni,

uz toho zacinam mit skutecne plne zuby.

Od patku 12.11., kdy jsem zjistil, ze mne (a castecne i novinare MF DNES Jaroslava Kmentu) jiz od 20.10. _NEKOLIK_ jedincu zcela _MYLNE_ zamenuje s osobou Nillbert Nullingswortha.

Tuto zpravu tedy _ZNOVU_ dementuji.

Jsem pouze byvaly organizator (jediny) Petice proti prazske mesite, nejsem zadny SIONISTA, nejsem ani zid. Jsem cech, mam liberalni nazory a ortodoxni zide jsou mi asi tak stejne sympaticti, jako muslimsti radikalove.

V reakci na tuto lzivou kampan jsem vydal tiskove prohlaseni:


http://www.stopmesite.cgi.cz/


Prosim o jeji precteni.

Uz skutecne nevim, co pro popreni techto, moji osobu ohrozujicich, nesmyslu mam udelat.

Zrejme zacnu podavat jedno trestni oznameni pro pomluvu a ochranu osobnosti za druhym, jinak toho asi nikdo nenecha.


Jakub Chromy
organizator Petice proti nove prazske mesite

37334

22.11.2004 22:19

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Dalibore,kdyby "klusofobie" nebyla projevem mechanické suprese/Freud/,mohla by být lékařskou diagnozou.
[mrknutí jedním okem]

37370

31.12.2004 15:45

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Mirek 217.?.?.?

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu.

Závěr pohádky se mi zdá příliš optimistický. Skutečnost několika posledních roků je ještě horší než pohádka. Doporučuji publikování alternativního ukončení, které se bude víc přibližovat současné realitě:

Nijak jim to nevadilo, prostě si sedli a jedli bez něho. Když ale došlo k placení, zjistili zajímavou věc: Všichni dohromady neměli ani na polovinu sumy, kterou zrovna projedli.
A tak si odhlasovali, že zdroje jsou. Ještě nějakou chvíli jim dával hostinský na sekeru, pak si vypůjčili peníze na útratu od domácích bank i v cizině. Budou tam sedět a hodovat nejméně až do příštích voleb a dluhy budou splácet daňoví poplatníci několika příštích generací.

39285

27.6.2005 22:23

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

fraantik (zavináč) centrum (tečka) cz 81.?.?.?

Dalibore, vol aspoň lidovce [pláč] proč volíš ty prasata? Oni jsou přece nereformovaný KOMUNISTI.
Unie svobody, vylezla z parlamentu kvůli takový blbosti [smích] - daním. Takže v parlamentu už nikdo není.

58796

Příspěvků: 55

19.11. 08:19 TraTom  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
19.11. 14:46 Vladimír Stwora  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen s
19.11. 09:13 viktor, [jazyko]čistič  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
19.11. 09:55 TT  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo
19.11. 10:56  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo
19.11. 11:08 TT  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen s
19.11. 11:50 Martin  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen s
19.11. 19:06 v.novotny  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen s
19.11. 19:12 Jedinecny  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen s
19.11. 11:58 Martin  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo
19.11. 12:08 Klemix  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
20.11. 12:24 Vratislav  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
22.11. 09:44 František Mrkvička  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
21.11. 08:07  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
19.11. 12:11 Klemix  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
19.11. 14:14 Jarka  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
19.11. 17:55 merc  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
19.11. 22:51 gnr  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
21.11. 16:07 Dalibor  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
21.11. 16:07 Dalibor  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
22.11. 11:36 Vratislav  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
22.11. 17:30 kavol  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
22.11. 19:57 Dalibor  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
23.11. 13:03  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
23.11. 15:59 kavol  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
24.11. 02:26 Sidonius  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
21.11. 16:09 Dalibor  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
21.11. 16:16 Dalibor  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
21.11. 17:10 Idealista  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
23.11. 16:58 Dalibor  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
23.11. 19:30 Vcelicka  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
25.11. 07:32 Dalibor  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
24.11. 00:30 Idealista  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
24.11. 19:10 Karel z Čech  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
25.11. 02:46 Idealista  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
25.11. 12:27 Karel z Čech  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
25.11. 07:27 Dalibor  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
25.11. 10:17 Sidonius  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
25.11. 12:39 Karel z Čech  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
24.11. 19:19 Karel z Čech  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
24.11. 21:26 Aja  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
25.11. 12:59 Karel z Čech  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
25.11. 15:36 Aja  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
25.11. 20:29 Karel z Čech  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
26.11. 16:01 Aja  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
25.11. 02:03 Vcelicka  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
25.11. 20:42 Karel z Čech  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
26.11. 07:30 Vcelicka  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
26.11. 12:08 Lev  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
26.11. 13:04 Karel z Čech  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
21.11. 23:49  RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
22.11. 09:49 hicks  Jakub Chromy _NENI_ Nillbert Nullingsworth
22.11. 22:19 Vratislav  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
31.12. 15:45 Mirek  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu
27.06. 22:23 fraantik  Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 45 čtenářů částkou 6 301 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 795