Diskuze k článku

Ještě jednou případ Zündel

Příspěvků 85

7.11.2004 7:15

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Je uplne jedno ,zda ten clovek je nevinny a nebo vinny,jakmile jim ,padne do rukou,tak si s nim udelaji,co budou chtit,tam ,kde jim pravo neslouzi jejich smerem ,tak ,jej nepouziji,tam ,kde na nej pravo nermaji,tak si jej udelaji a nebo na nej hodi uplne neco jineho.Spravedlnost neeexistuje,takovy Milosovic,ktery se brani sam ,misto aby nechal lehkozivkum vydelat spolecne se Saddam Husejnem ,ktery vola CIA za svedka,protoze ti mu prodali otravne plyny a nebo Zundel,ktery dokazal v predchozich soudech ,ze zide lzou v soudnich sinich,v tisku a literature,takovy lide ,jsou na urovni Dimitrova ,ale ten mel stesti,kdyz se obhajil pred nacisty,tak ti se nesnizili k takovemu kroku,aby jej drzeli ve vyslesich na desitky roku ,dokud jim nechnije pod jejich rukama,kdyz i komunismu litomericky biskup Trochta,ktery poznal nemecke a bolsevicke lagry pronesl.ze i za Nemci byla vetsi zpravedlnost ,nez za komunistu,dnesni svet zacina pouzivat zkusenosti komunismu,hlavne beztrestnosti nositelu "prava'.

36347

7.11.2004 12:17

Ještě jednou případ Zündel

trodas 82.?.?.?

Mel jsem dojem, ze Kanada je neco jako "normalni zeme", kde je mozne soudce odvolat z pripadu, kdyz je prokazatelne zaujaty.
Mel jsem dojem, ze moznost odvolani-se k vyssi instanci plati vzdy a pro vsechny.
Mel jsem dojem, ze habeas corpus je tim nejzakladnejsim kamenem v soudnictvi.
Mel jsem dojem, ze neni mozne nikoho veznit ve vysetrovaci vazbe, bez sdeleni obvineni.

Vsechny me dojmy byly asi spatne.

Jenze - co s takovym statem? Timothy vyhodil v Oklahome budovu takovehodle prihnileho statu dopovetri (ano, zemreli nevinni...) - je to akceptovatelny projev boje proti soucasnemu statnimu zrizeni, umoznujicimu takovehle hruzy, anebo ne?

...pomalu ale jiste se zacinam klonit k tomu, ze i takto extremistycky pojaty boj za zakladni prava JE OSPRAVEDLNITELNY, tvari v tvar boji statu proti nepohodlnym vlastnim obcanum.

Neboli - kazdy ma narok na svobodne vyjadreni sveho nazoru a neni mozne zneuzivat a "priohybat" si pravo tak, aby bylo mozne trestat "nepopularni nazory". I kdyz s dotycnem nesouhlasim a domnivam se, ze Hitler skutecne dokazal vyvrazdit 6 milionu Zidu, tak budu do posledni kapky krve stat za jeho pravem VYJADRIT tento nazor, jakkoliv je nepopularni.

36357

7.11.2004 12:53

Ještě jednou případ Zündel

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

[velký smích] Jak říkával Josef Švejk za starého dobrého c.k. Rakouska:
"KRISTUS PÁN BYL TAKÉ NEVINNEJ A TAKÉ HO UKŘIŽOVALI" .

Čím více se dozvídám o případech v něchž je taková či podobná židovina, čím více čtu o tom,čeho se dopouštějí Židé na Palestincích, tím více chápu to, co nastalo v Německu po roce 1933 - a když jsem si přečetl v Česku vydaný (a našimi mocnými tolik zatracovaný) MEIN KAMPF, došel jsem k závěru,že Adolf Hitler nebyl zase takový hlupák,jak se nám servíruje.
A propos: vy,co jste četli Mein Kampf, všimli jste si té paralely s tehdejší parlamentní žvanírnou v Reichstagu a dnešním Parlamentem (Senátem) v ČR? [oči v sloup]

36358

7.11.2004 12:55

RE: Ještě jednou případ Zündel

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 36358

[chechtot] PS: tou žvanírnou v Reichstagu jsem myslel dobu před rokem 1933 (abych to upřesnil). [velký smích]

36359

7.11.2004 14:06

Ještě jednou případ Zündel

Jarka 160.?.?.?

O p. Zundelovi jsem cetla pouze na Zvedavci, takze nevim o nem nic jineho, ale zajimalo by mne koho, nebo co vlastne p. Zundel ohrozuje?
A jak je to vlastne s holocaustem? Jestli byl, tak proc se nesmi rikat nebo jen myslet, ze nebyl. A jestli nebyl, tak proc se ma rikat, ze byl, kdyz to muze byt lez? V tom, aby se cune vyznalo...
Jednou a to je uz davno jsem cetla clanek, ze sam Hitler byl zid..Tak co, byl, nebo nebyl??
Tuto histori nam asi uz nikdo nevysvetli, tak proc si neudelat svuj vlastni zaver.
P.Zundeli je mi lito, protoze trpi za svuj nazor a kdo mu nahradi ztraceny cas v kriminale? No jiste nikdo a co kdyz tam predcasne zemre? Kdo ho bude mit na svedomi? Fuj tajbl, to je chovani kanadske justice.....

36360

13.11.2004 16:25

RE: Ještě jednou případ Zündel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 36360

Hitleruv otec byl polovicni zid. Narodil se sluzebne u barona Rothchild ve Vidni. Tak jsem to cetl v knize od David Icke "The Biggest Secret".

36796

7.11.2004 20:39

Ještě jednou případ Zündel

trodas 82.?.?.?

p. Zundel bude urcite, Jarko, velmi nebezpecna osoba, kdyz je i jeho obvineni/provineni tajne [chechtot]

A myslim, ze tady jde ne jen o nahradu ztraceneho casu, ale hlavne o pravo svobody - tj. aby te policie nemohla bez obvineni otravovat/zavrit...

A mam dojem, ze je logicke, ze se o p. Zundelovi z oficielnich sdelovacich prostredku toho mnoho nedovime... A pokud s v kanade zachazi s nezavislymi novinari tak, jako s tim chudakem na Floride, co mel tu drzost fotit frontu pred volebnim mistem (IMHO 100% zakonna aktivita - na ulici nemuze mit clovek zadny pocit soukromi a muze si ho kdo chce, vyfotit jak chce. Vlada to treba dela kontrolnimi kamerami - proc by nemohl on, jako novinat notabene!) anebo s tim kanadanem, co "obtezoval focenim" na detskem hristi, tak se ani nepodivim, ze se take nedovime nikdy nic.
Tohle je preci treba ututlat... Nechapu jen, proc po tom nevinari neskocili jako po solokaprovi - kdyz je to tak evidentni poruseni tolika zasad justice, az to rve [zmaten]

36366

7.11.2004 21:16

RE: Ještě jednou případ Zündel

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 36366

>Tohle je preci treba ututlat... Nechapu jen, proc po tom
>novinari neskocili jako po solokaprovi - kdyz je to tak
>evidentni poruseni tolika zasad justice, az to rve [zmaten]

Rád bych na tohle navázal. Novináři to nemohli udělat, protože to jsou "novináři" jen podle jména své profese. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. A oni také mají rodiny a musí platit dluhy. Masmédia jsou přesně to, co je obsaženo v jejich názvu: média pro masy. A masy nepotřebují (nesmějí) znát pravdu.

Skutečně nezávislé zprávy najdete jen u amatérů - nadšenců na internetu, kteří jsou ochotni šířit a hledat pravdu i přesto, že z toho nic nemají. Buďme vděčni internetu. Před patnácti roky tohle nebylo možné. A za pár roků to zřejmě zase nebude možné, až papalášům dojde, co se o nich díky internetu ví.

36368

8.11.2004 0:37

RE: Ještě jednou případ Zündel

oji 83.?.?.?

Reakce na 36368

A za pár roků to zřejmě
>zase nebude možné, až papalášům dojde, co se o nich díky
>internetu ví.

Tak v tomhle jsem optimista. Volny net existovat bude. Mozna, ze bude jeho sledovani stihane organy cinnymi .... vsak vite v cem [smích] Ale existovat bude.
Jeho potlaceni by bylo prilis financne narocne a take nejsme tak vyznamni, aby jsme jim za to stali. Sice toho dost vime, ale co z toho. [chechtot]
Tupa luza stejne jenom hledi na televizi nebo hlta jiny konzum a nezajima ji Zundel nebo jini zoufalci, kteri nahlas vyjadruji, co si mysli.

36375

8.11.2004 9:54

RE: Ještě jednou případ Zündel

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 36375

No,mozna....
Mozna jim je uz davno jedno,co lid o papalasich vi-stejne si delaji svoje.
Za posledni rok,co jsme se dovedeli o Bushovi,napr.
Ze by americti obcane nemeli informace?
Ne,oni je maji jenze stejne si vlady delaji co chteji.-Vysledek[oči v sloup]
Tak si myslim,ze internet nechaji-ale ne tolik volny jako driv.
Za chvili bude konec se ztahovanim Mp3;filmu,programu....
Vsechno se bude platit,co drive bylo zadarmo.
A kontroly.A obtezovani pornosity.
Otravej tolik lidi,kteri zase nemaji nervy vecne hledat antiviry a cistit pocitace a pod.ze nakonec mnoho lidi se na int.vykasle.
Skoda,protoze diky internetu mi svita o tom,co se tu kolem deje.

36396

8.11.2004 8:27

RE: Ještě jednou případ Zündel

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 36366

Pane Trodas, dobre, ale komu onen zmineny novinar, ktery fotil pred volebni mistnosti, komu tim ublizoval? No nikomu, tak vyfotil par lidi, mozna to da i do novin a z jakeho duvodu by mel mit problemy? Nebo foceni deti na detskem hristi, ja si na ten clanek vzpominam, copak to musi byt hned pedofil?? Je to blbost na blbost. S takovym chovanim jsem se nesetkala ani za komunistu. Je pravda, ze cedule se zakazem foceni bylo okolo leteckych tovaren, nebo v Brdech okolo sovetskych, vojenskych stanovist, nebo na Sumave okolo zakopanych sovetskych vojaku, kteri tam nemeli co delat. Dobra, to bych pochopila.....
Ale p. Zundel je nemocny clovek a take uz v letech, tak si myslim, ze ma pravo na osetreni lekarem a pripadnou terapii.Pravo svobody, co to je? Kdyz nemohu rici, co si myslim. Myslenka nema vybusninu okolo pasu, ale muze dat impuls k dialogu......

36391

7.11.2004 23:44

Ještě jednou případ Zündel

Vandal 209.?.?.?

Neni divu, ze Kanada skoncila naprosto dominovana kmenem Obrezanych. Po staleti se smirila byt vladnuta Britskymi imperialistickymi kruhy (Baron Rothchild e. g.)zasobovala imperialisty s KANNONFODDER a ze svych obyvatel udelala apoliticke stado, snadno kontrolovane propagandou. Tak se stali z vlasteneckych Boeru hrdlorezove a z Ontarijskeho Berlina-Kitchener.
V moderni dobe jsme svedky de-antisemitizace Shakespearova Kupce Benatskeho, vypustenim nekolika politicky nekorektnich Shaylokovych vyroku a vrchol CHUTZPY- vyvezeni $700,000 bez dane Bronfmanem do US. At to zkusi opakovat nekdo bez obrizky!

36371

8.11.2004 3:25

Ještě jednou případ Zündel

albert 66.?.?.?

Kratce pred WWII, bylo v pozdeji nemecky ovladane Evrope (z jejiz casti pozdeji 6 milionu zplynenych zidovskych obeti melo vzejit), zhruba 3.5 milionu zidu ([zahanbení], vetsinou chazarskeho puvodu).

Diky boji p. Zundela, p.Davida Irwinga (do doby, kdy se pozastavil nad nesmyslem holohoaxu 6 milionu, nejuznavanejsi britsky historik na 2. svetovou valku), a dalsich obetavcu ("antisemitu"[mrknutí jedním okem], byla na zacatku v 90. let tabule v Oswietimi, oznamujici exterminaci 4 milionu (zidu), pres noc vymenena :
ze 4 milionu zplynenych se staly 1.1 milionu ...
Tj., 2.9 milionu zplynenych zidu najednou OBZIVLO (HURA!).
S tim ale holohoaxni prumyslnici nadseni nebyli, nebot na kabalisticke magicke cislo 6 milionu ZADNY GOJIM NESMI SAHAT !


Pan Zundel, nejenom ze pomohl po skoro 45 letech 2.9 milionu zidum zpet na svet, p. Zundel se tez pozastavil nad magickou rovnici :
(3.5 milionu zidu) MINUS (statisice zidu co pred 1942 emigrovaly) MINUS (statisice zidu, tzv. "survivors", co valku nekde prezili, a dnes doji $$$$$$$$$) = 6 milionu zplynenych zidu ...

To je krime p. Zundela. A za to je ve "svobodnem svete", proti sve vuli, bez obvineni, drzen ve vezeni.

36380

8.11.2004 4:55

Zündel není jediný,po kom jedou Vampíři !

Ariel Shitstein 24.?.?.?

Canadian Ad Crusader
Condemned For Saying
Neocons Are Jews

"Obviously, the very fact that one cannot speak the obvious truth about Jews, without facing serious intimidation, helps to underscore the magnitude of Jewish power. And it shows why virtually no one in a mainstream position dares to deal openly with the neocon role in the Iraq war and Israel's connection to the war. "
A left-wing Canadian journalist, Kalle Lasn, wrote the obvious, and all hell has broken loose.

http://www.rense.com/general51/tef.htm
https://secure.adbusters.org/orders/

36382

8.11.2004 5:07

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ono je to v prave podstate tak,kdyz Zundel rekne , ze v Auschwitz nebyly plynove komory ,tak je to rasista,revisionista kriminalnik i kdyz u soudu ,pokud takovy soud vezme v uvahu dukazy,nebo je vubec pripusti k predlozeni,tak si moc nepomuze,zejmena ,kdyz soudce je ...stein,ale ,kdyz to same rekne reditel Auswitzu Frantisek Piepek ,ze krematoria a udajnou plynovou komoru posdtavili PolaCI POD SOVETSKYM VEDENIM-ZIDOVSKYM,tak je to pravda a zadnym recividistou,revisionistou neni,kdyz inginyr chemie dokaze ,ze ve stenach udajne plynove komory nejsou stopy po plynu,tak mu seberou diplom ,vyhodi jej z prace,ve vsech novinach jej znacne ocerni a chudak musi cekat az nejaky zidovsky inzenyr prohlasi to same ,co on,ale ani tak mu to neni nic platne.

36383

8.11.2004 6:58

RE: Ještě jednou případ Zündel

Ariel Shitstein 24.?.?.?

Reakce na 36383

Přesně tak,né nadarmo se říká.že dějiny jsou vždy psané a přepsané vítězem!

Pár dobrých knih.....

They Dare to Speak Out: People and Institutions Confront Israel's Lobby
by Paul Findley
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/155652482X/ref=pd_sim_b_5/104-2834756-0198343?%5Fencoding=UTF8&v=glance

The Holocaust Industry: Reflections on the Exploitation of Jewish Suffering, New Edition
by Norman G. Finkelstein
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/185984488X/qid=1099893445/sr=1-8/ref=sr_1_8/104-2834756-0198343?v=glance&s=books

36388

8.11.2004 6:35

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jeden z cele rady podvodu a podvodniku.

Stolen Soul by Bernard Holstein -- who lives in Perth [Western Australia] and claimed he was a Holocaust survivor -- was removed from bookshelves across Australia earlier this week after the publisher uncovered evidence which challenges the author's credibility, including claims he spent time in Auschwitz.

Publisher Judy Shorrock, who edits the Perth Maccabean, told the AJN she was still "shocked" by the revelations and fears the incident may incite Holocaust denial.

"I've spent three years working on this book. I am devastated... that it could damage the credibility of the Holocaust -- that just makes me feel sick," she said.
The book was pulled from shelves earlier this week by the distributor, University of WA Press, after evidence uncovered by a private investigator -- hired at Shorrock's own expense -- refutes Holstein's claims that he spent time in the Nazi concentration camp.

36386

8.11.2004 18:07

Ještě jednou případ Zündel

Marcel 160.?.?.?

Se zájmem jsem si pročetl příspěvky. Jsou zajímavé a byly by ještě zajímavější ( pro ty co umí pouze česky ) cizojazyčné alespoň stručně přeložit. Není každý čtenář tak jazykově na výši ať již svoji vinou nebo nemožností se učit cizí jazyk.

36415

8.11.2004 20:47

Ještě jednou případ Zündel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Co k tomuto článku dodat? V komunistickém Československu mnoho z nás vzhlíželo k západním velmocem s jakousi nadějí a představou o životě ve svobodném světě, bohužel behem života v té komunistické hnilobě se málokdo z nás díval na západní svět dostatečně kriticky. S odstupem času zjišťuji, že život v těch kdysi vysněných kapitalistických rájích zdaleka není tak svobodný. Pojmy jako demokracie, svoboda lidská práva, pravda, spravedlnost jsou jen horem dolem vtloukána masám zmanipulovanými médii sloužícími jen několika mocným a nedotknutelným k ovládnutí a zkrocení stáda. Kapitalistické velmoci jsou jen další druh totality a každý totalitní stát si vždy zvolí své diktátory, znovuzvolení novodobého hitlera v USA je toho jen příkladem. Sebranka relativně malého počtu mocných a nedotknutelných přikazuje žít "svobodně" v mezích zákonů, které si sami prosazují, bez ohledu na to jakkoli jsou to zákony proti základním svobodám a lidským právům, jaksi podle osvědčeného vzoru "Drž hubu a krok". Každý kdo příliš vybočuje ze stáda anebo hubu a krok nedrží je dříve či později zlikvidován nebo nějakým způsobem donucen mlčet. Nacisté k tomu používali Gestapo, SS, Komunisté měli KGB, STB, NKVD, Gulagy a čert ví co ještě, v USA mají FBI, NSA, CIA, atd., každá velmoc nebo každý "Stát" má své nástroje na vynucení poslušnosti. Pokud tím neposlušným je jiná země tak je bombardována, na její občany je poslána banda zelených mozků, vycvičených vrahů a zabijáků. Ti co se brání jsou povražděni a ti zbylí donuceni k poslušnosti. To vše je pečlivě zabaleno do mediálního obalu s názvem

36417

9.11.2004 23:31

RE: Ještě jednou případ Zündel

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36417

Patrně ten vyspělý právní stát na své vlastní právo moc nedá. Využívá ho jen jako klacek proti nepohodlné osobě.
K čemu jsou sebelepší zákony, když se jich jednotlivec nemůže účinně dovolat? Jsou jen pro srandu králíkům.

36492

8.11.2004 23:42

Ještě jednou případ Zündel

Mishak 160.?.?.?

Musím trochu oponovat. Nedovolím si jakkoliv zpochybňovat Zundelovo právo na obhajobu a nesouhlasím se způsobem, jakým kanadské soudy postupují. Zcela odlišná věc je, že plynové komory a spalovací jámy existovaly a zabíjely nejen(!) židy. Existuje na to dostatek svědectví a nepřipadá mi to, že by měl kdokoliv z nás právo soudit a přesvědčovat lidi, kteří si těmito lágry prošli, že jsou "jen" zaujatí. To snad prosímvás ne! To je přece přístup, jako by vám před očima skupina ožralých hovad brutálně umlátila před očima ženu a za šedesát let vám kdosi tvrdil, že jste lhář, protože má dojem, že jen spadla ze schodů. Ale samozřejmě, pokud trváte na tom, že německé (ale i ruské) koncentrační tábory byly sanatoria a pokud někdo zemřel, tak maximálně na rakovinu a ještě se ho pokoušeli do poslední chvíle zachránit, tak je to Váš názor a máte na něj právo. Jen mi to připadá příliš jednoduché.

36426

9.11.2004 23:38

RE: Ještě jednou případ Zündel

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36426

Přece nikdo netvrdí, že koncentráky byly sanatoria. Jde jen o historickou pravdu - skutečný počet zabitých a zplynovaných. A následně o to, zda poškozený škodu nepravdivými výmysly nezveličuje. Takové pojišťovny s tím mají bohaté zkušenosti.

36493

9.11.2004 3:37

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Podle zaznamu Mezinarodniho Cerveneho Krize ,je dokazano ,ze v Aschwitz zahynulo na 420 000 veznu,tedy zidu a krestanu dohromady,presto zide stale figuruji poctem 6 milionu a ted dodatecne prisoudili Auschwitz 1.2 millionu,k tomu prihledneme,ze ke konci valky uz vazlo zasobovani a tabor byl preplnen vezni z jinych taboru.
Pan John Sack zidovsky spisovatel seznal ,ze v koncentracnich taborech v Polsku pod zidovsko-komunistickou klikou zahynulo po valce v dobe miru na 60 000 az 80 000 Nemci a Polaku vic nez zidu v dobe valky Belsen a Buchenwaldu,tohle panu Mishak asi neni znamo,ze tito Nemci a POlaci nestradali spatnym zasobovani a nebo epidemijema ,ale byli umlaceni zidovskymi dozorci o cemz pan Sack napsal ,ze nikdy by to nemelo prijit na vererjnost,tito vezni byli zavreni ,ze byli jen Nemci a nebo Polaci ,kteri chteli nezavisle Polsko,musime pripomenout,ze kdyz Polsko bylo napadeno z druhe strany bolseviky ,spojenci Nemcu,tak je zide vitali na ulicich zatimco Polaci bojovali cim se dalo,racte nahlednou do historickych zaznamu.
Kdyz Nemci zadali plabiscit v Cechach,ktera vesnice podle ceskych a nebo nemeckych obyvatel pripadne Nemecku ,tak nekde az 75% zidu ,kteri utikali pred Hitlerem se hlasila k nemecke narodnosti a tak cesi ztratili vlivem zidu svoje vesnice a majetky,nahlednete do archivu a budete prekvapeni.

36428

9.11.2004 4:50

RE: Ještě jednou případ Zündel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 36428

pane Nohejl, nahlizim do archivu a jsem prekvapen, ze vy nevidite markatni rozdil v poctu zidu v Polsku pred valkou a v poctu zidu v Polsku po valce. Procentualne podle vyroku posledniho papeze, bylo v Polsku pred valkou 48% populace zidovskeho vyznani. Po valce pouze 3% jiste je mozne, ze nekteri zbabele konvertovali na krestany, ale pochybuji, ze to bylo 40%. Populace Polska pred valkou, byla 28 milionu, takze pokud statistika hovori pravdu, zidu v Polsku bylo priblizne ctrnact milionu...mate tuseni, kam se podeli? Ano, neco do USA neco do Kanady a neco k vam do Australie jeste porad, my zbyva spousta zidu kteri nejspis proletli kominem.
vas ctenar Vcelicka

36430

9.11.2004 7:10

RE: Ještě jednou případ Zündel

albert 66.?.?.?

Reakce na 36430

>pane Nohejl, nahlizim do archivu a jsem prekvapen, ze vy
>nevidite markatni rozdil v poctu zidu v Polsku pred valkou a
>v poctu zidu v Polsku po valce. Procentualne podle vyroku
>posledniho papeze, bylo v Polsku pred valkou 48% populace
>zidovskeho vyznani. Po valce pouze 3% jiste je mozne, ze
>nekteri zbabele konvertovali na krestany, ale pochybuji, ze
>to bylo 40%. Populace Polska pred valkou, byla 28 milionu,
>takze pokud statistika hovori pravdu, zidu v Polsku bylo
>priblizne ctrnact milionu [překvapení]

Clovece, vy by jste mel jit prikladem tem, co rozhodli ze matematika v Kocourkove nebude maturitnim predmetem !
Za neco takoveho, to by jste mel dostat odmenu "spravedliveho goje" a pul yiddish kralovstvi k tomu.
14 milionu yiddu-chazaru .. Na takove cislo si ani oficialni stranky Nove Chazarie (tez znama jako Izrael) netroufnou. Jooo, kdyby to vedeli, tak dneska namisto 6 milionu mame alespon 20 milionu kominovych kosmonautu ! (a shekly by se hrnuly ve vetsich davech do nejsvatejsich kapes :lol[smích].

http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/vjw/Poland.html
Before the outbreak of World War II, more than 3.3 million Jews lived in Poland ..

36435

9.11.2004 8:28

RE: Ještě jednou případ Zündel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 36435

ja to nerek, ja jsem v tom nevine, to prosim rek vas papez.
Pokud vim, je to polak naposledy zijici v Krakove, tak mozna by mel vedet jak to bylo. Co si vymyslela Rebecca Weiner muzete zase verit vy. Kazdy mame sve vypravece historie. Ja zidum ze zasady neverim.

36441

9.11.2004 23:43

RE: Ještě jednou případ Zündel

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36430

Pane Včeličko, to je nemístný žert. Ze 14 milionů Poláků přece nemůže 14 milionů Židů vyžít. To by Poláci museli makat nejméně 48 hodin denně. A to byste přece nechtěl.

36494

10.11.2004 7:11

RE: Ještě jednou případ Zündel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 36494

pane Karle z Cech, nevim, proc se vam to zda jako nemistny zert, ja si myslim, ze to byl zcela mistny zert. O chzarech jsem nikdy neslysel ale stale se v Praze povidalo o polskych zidech. Myslite kdyby jich bylo jen 10% polaku, ze by se o nich tolik hovorilo?
zadny anonym...Vcelicka se zovu

36519

10.11.2004 17:07

RE: Ještě jednou případ Zündel

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36519

Pane Včeličko, skutečně nevím, kolik bylo v Polsku Židů před válkou. Podle současných pramenů dnes je v Polsku 98,6 % Poláků a 1,6% jinýách národností, převážně Bělorusů a Ukrajinců.
To by pak skutečně svědčilo o tom, že jich skoro 14 milionů prolétlo komínem.
Ovšem z druhé strany, když bylo v celé Evropě 6 milionů Židů, tak jak jich jen v samotném Polsku mohlo být 14 milionů? Jedině, že by se Polsko do Evropy nezapočítávalo. A Vy snad víte, kde Polsko leží.

36562

10.11.2004 21:07

RE: Ještě jednou případ Zündel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 36562

pane Karle z Cech, rikate ze v cele Evrope bylo 6 milionu zidu. Zidi pisou, ze 6 milionu proletlo kominem. Ja pouze rikam, ze kazdy druhy polak byl zid. Jak se dozvidame take papez je zid.
Jak poznat zida nevim, i kdyz Goebels mel hezkou knizecku poznavacich znacek. V kazdem pripade jak se dozvidam s prispevku pana Alberta. Zidi a Adam byli prvni belosi. Podle jeho predloh (website ktere priklada k potvrzeni jeho tvrzeni) cernosi, cikani a dalsi "verbez" existovali hodne pred tim, nez bili zide. Zacinam tedy s naprosto novou historii lidstva. No a asi budeme muset prepsat historii trech bratru, (rus, polak a cech) Pokud jak pan Albert pise, zid je prvnim belochem, polaci maji vedouci misto. Je tedy nutne k zachovani bile rasy kompulovat s polkama. At zije Ostrava [smích]
preje dobry den Vcelicka

36572

11.11.2004 0:25

RE: Ještě jednou případ Zündel

albert 216.?.?.?

Reakce na 36572

Pokud jak pan Albert pise,
>zid je prvnim belochem,

Vcelicko, to pisete ze spani?
Kde jsem neco takoveho napsal ?? [překvapení]
Kdyz mi to ukazete, poslu vam $1000.

36589

11.11.2004 5:31

RE: Ještě jednou případ Zündel

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 36589

Kdyz mi to ukazete, poslu vam $1,000.


Pane Alberte, ja vam to ukazi i za petistovku.
No co vy na to ?

36611

11.11.2004 6:26

RE: Ještě jednou případ Zündel

albert 66.?.?.?

Reakce na 36611

>Kdyz mi to ukazete, poslu vam $1,000.
>
>
>Pane Alberte, ja vam to ukazi i za petistovku.
>No co vy na to ?
>
Klidne.

36621

11.11.2004 8:24

RE: Ještě jednou případ Zündel

vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 36589

pane Albert budto pastujete web links bez cteni co na nich je, nebo pisete ze spani vy. S tou tisicovkou uz to tady jednou bylo, tenkrat jsem vam doporucil aby jste ji poslal na zvedavce, nijak jste se nenamahal i kdyz jsem vam to dokazal.
Tentokrat se nebudu namahat ja, staci kdyz si najdete sve prispevky a podivate se jake postujete links, pripadne si prectete ty stranky. Pokud se vam nepodari nic najit, pise to ten samy clovek, ktery pise stranky pro www.kkk.com
Land adresa je naprosto stejna a blaboly take. Vy ovsem tyto blaboly povazujete za pravdu, jak rikam, kazdy mame jiny source informaci. Ja na rozdil od vas, nemavnu rukou ale ctu vase prispevky a chodim se podivat jake doporucujete links a hlavne kdo to pise.

36629

12.11.2004 6:40

RE: Ještě jednou případ Zündel

albert 66.?.?.?

Reakce na 36629

>pane Albert budto pastujete web links bez cteni co na nich
>je, nebo pisete ze spani vy. S tou tisicovkou uz to tady
>jednou bylo, tenkrat jsem vam doporucil aby jste ji poslal
>na zvedavce, nijak jste se nenamahal i kdyz jsem vam to
>dokazal.

>Tentokrat se nebudu namahat ja, staci kdyz si najdete sve
>prispevky a podivate se jake postujete links, pripadne si
>prectete ty stranky. Pokud se vam nepodari nic najit, pise
>to ten samy clovek, ktery pise stranky pro www.kkk.com

>Land adresa je naprosto stejna a blaboly take. Vy ovsem tyto
>blaboly povazujete za pravdu, jak rikam, kazdy mame jiny
>source informaci. Ja na rozdil od vas, nemavnu rukou ale ctu
>vase prispevky a chodim se podivat jake doporucujete links a
>hlavne kdo to pise.

Vcelicko, placate a lzete. A navic to ani nedava smysl, neodpovidate na otazku : kde jsem napsal, jak jste me obvinil "ze zid je prvnim belochem" ?

Ja "nepastuju". Pouze kdyz chci podporit svoji pozici, tak prilozim dostupne reference o ktere se opiram. To ze takovy zpusob neuznavate, to mluvi samo za sebe.
Takze kdyz lzive obvinujete ze jsem neco komunikoval, kde mate dukaz ??
(mimochodem, abych vas zklamal, s tou vasi prilozenou strankou nemam nic spolecneho. To je dilo vaseho fantazirovani).
Ale libi se mi vase matematicke mysleni, a zidi z vas tez musi byt nadseni: mate 6 svestek, a z nich jste snedl 14 ..
Budte rad, ze v Cesku se uz nemusi maturovat z poctu.



36703

19.11.2004 7:58

RE: Ještě jednou případ Zündel

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 36703

pane Albert jako verici fanatik by ste se mel chovat slusneji.
Nazyvate me lharem a sam si nevidite na spicku nosu. V cechach jsem nematuroval a v USA je jeste stale matematika dulezita ke graduaci. Budte tak laskav, opet se podivejte na stranky ktere jste doporucuil k dokladu vaseho tvrzeni. Pokud umite cist anglicky a vase spanelstina vas jeste neovlivnila v porozumeni urcite najdete to same co jsem cetl ja. Jedna se o vase tvrzeni o jmenu Adam. No a pokud Adam nebyl prvni zid, nevim proc s nim zacinaji bibli. Vzhledem k tomu, ze bible nepocita s dinosaurem a Noe zadneho na sve arse nemel nemohu verit, ze to ostatni muze byt pravdou, takze jestli nebyl Adam beloch a zid je to na vas to vysvetlit. Matematika vam uz jde, uz umite pocitat aspon do ctrnacti. Ovsem nevim, kde ja jsem se snazil do tech ctrnacti pocitat. Pozdravujte vasi krasnou zenu a uz ji konecne reknete pravdu.

37147

7.12.2004 0:10

RE: Ještě jednou případ Zündel

Druid 62.?.?.?

Reakce na 36589

> Pokud jak pan Albert pise,
>>zid je prvnim belochem,
>
>Vcelicko, to pisete ze spani?
>Kde jsem neco takoveho napsal ?? [překvapení]
>Kdyz mi to ukazete, poslu vam $1000.

a nemyslel pan Vcelicka tohle?

>Kdyby tomu tak bylo, byly ty desitky/stovky puvodne bile, a pak se >na slunci nekteri "pripekli". A nebo byli "pripekli" a pak v >chladem zbeleli a zblondateli ???
>Vyraz Aw-dam, tj. Adam (viz Strong's Concordance #120) znamena >"rudnout v tvari, ukazovat krev". Zatim jsem zadne "pripekle", >aby rudli v tvari nevidel ..

>Ja verim v Bibli, ve svem originalu (do modernich jazyku preklad >KJV). Ve SZ je rada odkazu na typ 'aw-dam' (i kral David byl >"ruddy" a "fair" - nic jako zezloutli chazari).

tak jakou barvu mel ten Adam?....a Noe??....a Jezis???

38083

9.11.2004 20:54

RE: Ještě jednou případ Zündel

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 36428

Pane Nohejl,
prosím mohl byste popsat, jak to bylo se změnou tabulky
v Osvěčimi.Původně tam bylo 6 milionů židů a potom
pouze 1,2 miliony. Kdy se to stalo a kdo to udělal?
Děkuji pěkně

36474

10.11.2004 1:30

RE: Ještě jednou případ Zündel

albert 216.?.?.?

Reakce na 36474

>Pane Nohejl,
>prosím mohl byste popsat, jak to bylo se změnou tabulky
>v Osvěčimi.Původně tam bylo 6 milionů židů a potom
>pouze 1,2 miliony. Kdy se to stalo a kdo to udělal?

P. Pelesko, s dovolenim pana Nohejla bych se pripojil, a upravil informaci tim, ze r. 1992 takrka pres noc, z puvodnich 4.1 milionu 'zplynenych' zidu 3 miliony zidu radostne 'obzivlo':
Cedule v Oswietimi oznamujici 4.1 milionu byla vymenena za 1.1 milionu. A nemaly podil na teto zachrane 'obzivovaci' akci mel prave - p. Zundel. A namisto toho aby nasi chazarsti pratele se radovali [smích]ze jich pribylo, tak [naštvaný] a [pláč]

"Then came the Leuchter Report in 1988 which was followed with an official 're-evaluation' of the total deaths at Auschwitz (down to 1.1 million). As a budding historian - and a Jew - Cole was intrigued.
Previous to 1992, anyone who publicly doubted or questioned the official 4.1 millon 'gassing' deaths at Auschwitz was labeled an anti-semite, neo-nazi skinhead at the very least. Quietly, because of revisionist findings, the official figure was lowered to 1.1 million. No mention was made of the missing 3 million."
http://www.rense.com/general53/aauz.htm

36502

11.11.2004 0:12

RE: Ještě jednou případ Zündel

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 36502

Děkuji pěkně.
Jenom když tedy upravili tabulku v Osvěčimi, proč neupravili
celkové množství?
Vždyť každý se přeci může mýlit.

36587

11.11.2004 20:28

RE: Ještě jednou případ Zündel

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 36587

Mýlit myslím hodně ve velkých uvozovkách!

36667

11.11.2004 21:17

RE: Ještě jednou případ Zündel

kismet 217.?.?.?

Reakce na 36502

dufam, ze to este funguje

http://www.fpp.co.uk/ActionReport/AR14/images/AuschwFourMill.JPG

http://www.fpp.co.uk/ActionReport/AR14/images/AuschwOneMill.JPG

36669

11.11.2004 22:02

RE: Ještě jednou případ Zündel

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 36669

Děkuji velice!
To je bez komentáře.

36676

9.11.2004 18:36

Ještě jednou případ Zündel

Vandal 209.?.?.?

Polak naposledy zijici v Krakove?
Pro ctenare nemluvici anglicky: Kdyz se jedna strana v argumentu snazi zduraznit svuj nazor (britsky humor), skonci otazkou: Is Pope Catholik? Je papez katolikem? Myslim si, ze po zprave, ktera se objevila 27.cervence t. r.(jewwatch.com) o moznosti, ze jeho matka byla zidovka jmenem Emily Katz se na jeho katolictvi budou lide divat s podezrenim tak jako na katolictvi krypto-zida Johna Kerryho/Kohna. To by vysvetlilo, proc ten trouba Papez lezl po kolenou do Izraele, aby se odvekemu nejvetsimu nepriteli krestanstvi-Zidum "omluvil" za "prikori" spachana krestany na zidech. Lide bdete- neblbnete!

36469

9.11.2004 23:17

RE: Ještě jednou případ Zündel

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36469

Senilita s člověkem dělá divy. Třeba nás to čeká také.

36490

11.11.2004 21:25

RE: Ještě jednou případ Zündel

Jarda 160.?.?.?

Reakce na 36490

to neni senilita, ale mam takovy pocit, ze zednarska klika. Tak nejak co delal pri II vatikanskem koncilu... Kormidlo smer liberalni zidozednarske manyry.

Pamatujte si ale ze cirkev zacina a konci Petrem, takze nadeje na zlepseni umira posledni...

36671

10.11.2004 7:22

RE: Ještě jednou případ Zündel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 36469

pane Vandal, to je nadhera, me to hned bylo divne jak se polak mohl stati papezem. No ted je mi to naprosto jasne, do Vatikanu ho dosadili zide... a pak ze nevladnou svetem [chechtot]
ale nic si z toho nedelejte, Hitlerova babicka byla take zidovka
jak rikam 40% polaku byli zidi akorat pan albert tomu neveri, ten cerpa ze zidovskych dokumentu. [smích]
napsal vcelicka

36520

10.11.2004 15:43

RE: Ještě jednou případ Zündel

albert 216.?.?.?

Reakce na 36520

Bum, mala domu, a zid se chechta.
Ale nic takoveho v Bibli ABSOLUTNE neni, prave naopak : Kristus se od teto internacionalni (judeanske ='zidovske'[mrknutí jedním okem] smesi ras a etnik distancoval, a ti (Judeanci = Zide) naopak spekulovali, ze Kristus byl Samaritan.

Zid je zid, at je jakehokoliv rasoveho/etnickeho puvodu (kdyz jeden zabrusli na zidovskou Seznamku, tam se zide sami navzajem rozdeluji podle ETHNICITY: na ethnicitu AshkeNAZI, tj. chazar-evropskeho puvodu, na ethnicitu Sefardim, a na "smisenou" ethnicitu). Pokud nasleduje Talmud ci se "kvalifikuje" na zida (o tom rozhoduji rabini - pokracovatele zvracene doktriny Farizeju, kterou Kristus odsoudil) diky nejakym svym predkum, kteri kdy Talmud nasledovali, tak je zid.

Titovi, 1. kapitola
14. a nezabývali se židovskými bájemi a příkazy lidí, kteří se odvracejí od pravdy.

O papezovi Wojtylovi koluji dve povesti:
Jedna, ze po sve matce je zido-chazarskeho puvodu (Katz(orowska)), viz napr. na www.jewwatch.org,
druha je ta, ze Wojtyla za valky pracoval pro nemecky koncern Farben (coz je oficielne uznane) a dovazel odvsivovaci Zyclon B do Oswietimi (o tom se oficielne nemluvi). Wojtyla zil ve Wajdovicich, 8 km od Oswietimi. Je-li tomu tak - dobry zpusob jak takoveho Wojtylu pozdeji vydirat k vlastnimu uzitku ..
Co je pravdou, a co neni, tezko rici.
Zidovske baje maji svoji tradici.

36554

7.12.2004 0:00

RE: Ještě jednou případ Zündel

Druid 62.?.?.?

Reakce na 36554

>Titovi, 1. kapitola
>14. a nezabývali se židovskými bájemi a příkazy lidí, kteří se >odvracejí od pravdy.

dale se pise

Titovi 2:9 Otroci ať ve všem poslouchají své pány. Ať jsou úslužní, neodmlouvají.

pane Alberte, kdo bude otrok a kdo pan?

38082

10.11.2004 1:13

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Odpovim panu Vcelickovi,nebot to jiz drive jsme zde probyrali a tak jenom v rychlosti,podle zidovskeho svetoveho scitani-Almanach,ze ktereho mam kopie ,nebylo v Evrope zadnych 6 milionu zidu,takze ,selskym rozumem nemuzete snist tri jablka ,kdyz jste mel jen dve.
Druhym prikladem je pocet zidu v Nemecku,kteri nez dosli roku 1939,tak jich polovina uz bylo pryc,zatimco Vas otec spal v roce 1933-39,tak zide uz byli ve valce s Nemeckem ,proto rikali po zkonceni valky pri odskodnovani ,ze jsou 11 roku ve vlace,zatimco Evropa ,byla jen pet roku,takze ,Cesi nikam neutikali,protoze jim to zide nerekli,ze Hitler prijde ,ale zide uz od roku 1930 mazali ven z Evropy,kouknete na pristehovaleckou tabulku v USA podle nabozenskeho vyznani a nezapomente ,ze zide pozadovali i odskodneni za 12 milionu zidu,dokonce i vic,jak citili dolary,tak se pocty zvysovaly.Nezapomente ,ze zide uzivali i nekdy tri ruzna jmena a mnoho znich dodatecne si delalo tetovani,az po valce ,do let 1958 nikdo o zadnem holocaustu neslysel.

36500

10.11.2004 1:26

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Dnes ,opet ,zide ve Washingtonu nuti krestanske troby ,aby za ne bojovali pro dobro Israelu,ale ,co rikaji zide samotni,vyznavaci Torah.



These are the "statesmen" who organized the irresponsible boycott against Germany in 1933. This boycott hurt Germany like a fly attacking an elephant - but it brought calamity upon the Jews of Europe. At a time when America and England were at peace with the mad-dog Hitler, the Zionist "statesmen" forsook the only plausible method of political amenability; and with their boycott incensed the leader of Germany to a frenzy. And then, after the bitterest episode in Jewish history, these Zionist "statesmen" lured the broken refugees in the DP camps to remain in hunger and deprivation, and to refuse relocation to any place but Palestine; only for the purpose of building their State.

The Zionist "statesmen" have incited and continue to incite an embittered Jewish youth to futile wars against world powers like England, and against masses of hundreds of millions of Arabs.


AND THESE SAME ZIONIST "STATESMEN" HEEDLESSLY PUSH THE WORLD TO THE BRINK OF ANOTHER TOTAL WAR - REVOLVING ENTIRELY AROUND THE HOLY LAND.

Ekonomicky bojkot je vyhlaseni valky-rikali zapadni co by demokrate.

36501

10.11.2004 3:30

Ještě jednou případ Zündel

albert 66.?.?.?

Holohoax je soucasti zidovskeho "nabozenstvi" a mentality zidu.
Talmud mluvi o tom, ze behem oblehani Bar Koziba, "Rimani vyvrazdili 4 miliardy zidu. Ackoliv nekteri rikaji, ze to bylo 400 milionu" (jiz zde, zacinaji zidovske halucinace o jejich pogromach a holohoaxech, a jak je videt tak Talmud povoluje "flexibilitu"[mrknutí jedním okem].

31.rijna 1919 prominentni American Hebrew prinesl clanek "Ukrizovavani zidu musi skoncit!", napsany byvalym guvernerem statu New York, jmenem Martin Glynn, kde se mluvi o "6 milionech evropskych zidu kteri umiraji".

Po druhe valce cisla zholokaustelych zidu poskakovala nahoru a dolu, zacinalo se dokonce s 45 miliony (asi od vyssi investice se ocekavaly vyssi zisk), ale kdyz Soveti budujici po 1945 v Oswietimi plynove komory (jak svedcil reditel Oswietimskeho muzea, Dr. Francizsek Piper) nestacili plnit plan ve vystavbe objektu, tak 45 milionu se "zkrouhlo" na 12 milionu, a pak se nakonec ustalilo na 6 milionech, aby kabaliste byli "happy" s jejich oblibenym cislem 6.
Pote tech 6 milionu se staly netecne, a proto i kdyz 3 miliony zidu z Oswietimi pozdeji v r. 1992 'obzivlo', tak rovnice zustava stejna:
6 - 3 = 6

http://www.ihr.org/jhr/v20/v20n5p25_Weber.html
http://www.thirdworldplanet.com/et/et163.htm

36513

10.11.2004 12:09

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Why The Holocaust of 55 Years Ago Cannot Be Found In Reference Books That Are More Than 30 Years Old??

From: remelin@cyberquest.com

Original question:
Why do I seem to be the only one asking why the Holocaust of 55 years ago cannot be found in reference books that are more than30 years old? You may not find it in books that are 25 years old.

I cannot say much more than this:
About 15 years ago, I searched 8 reference books and found no Holocaust entries with capital H.
One Was Funk and Wagnall's Encyclopedic Dictionary, of which the editorial staff was mostly Jewish names. Another was World Dictionary and it too had mostly Jewish names in the editorial staff.

Why was the Holocaust story fabricated?
Proc ne ,kdyz z toho vytriskame billiony dolaru odskodneni.

36534

10.11.2004 17:00

RE: Ještě jednou případ Zündel

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36534

S počítáním měli Židé zřejmě od jak živa potíže. Už při počítání kolika set let se dožívali jejich předci, jak se uvádí v Bibli, se mi to nepozdávalo. Zřejmě stovka let sem nebo tam nehraje žádnou roli. S těmi miliony židovských obětí války to bude zřejmě podobné. Milion sem nebo tam nic neznamená.
Slyšel jsem, že podobně to u nich bylo i s počítáním peněz, jen s tím rozdílem, nevadila stovka sem, ale nestalo se, že by někdy byla stovka tam.

36561

10.11.2004 15:46

Ještě jednou případ Zündel

albert 216.?.?.?

(prva cast)
>polak mohl stati papezem. No ted je mi to naprosto jasne, do
>Vatikanu ho dosadili zide... a pak ze nevladnou svetem
>ale nic si z toho nedelejte, Hitlerova babicka byla take
>zidovka
>jak rikam 40% polaku byli zidi akorat pan albert tomu
>neveri, ten cerpa ze zidovskych dokumentu. [smích]


Vcelicko, trochu jste si zase popletl, ale jinak se snazite dobre, zaslouzite si pochvalu. Jako Mazanek z toho filmu s Jindrichem Plachtou.

Famy jsou takove, ze NE Adolfova babicka byla zidovka (krestanska Rakusanka, sluzka, jmenem Schickelgruber), nybrz ze to mel byt deda, ktery jako mlady zid Frankenberger v dome jeho rodicu v Gratzu kde Adova babicka mela slouzit, starou pannu kratce pred ztratou jeji plodnosti mel obstastnit. Druha verze je takova, ze to k "tomu" doslo dokonce v dome Rothschildu, ve Vidni. Ze by Adova babicka pendlovala na kouzelnem koberci mezi Gratzem a Vidni, aby si vybrala toho "lepsiho" zida ??

Co jeden muze rici je to, ze fama je fama, bachorka je bachorka. Nepodlozene. Adolfova genelogie byla prohledavana stovkami, a nikde se NEDOKAZALO, ze by to bylo zalozeno na pravde ..
Ostatne, to je stary trik zidu jak znechutit/odradit pripadne nasledovniky takoveho velikana. Podobne to je s Jezisem Kristem (z kmene Israel, Judahita, z vetve Jesse, z rodu Davidova, Nazaren, Galilejec), o kterem zide kdyz jim zateka do bot "rikaji" : Budte na nas hodni, prece i vas Lord byl jeden z nas, byl Zid !
Ackoliv neni nikoho jineho koho by zide nenavideli jako Krista, tak to rikaji proto, aby Kristovu autoritu podrazili, a odradili pripadne nasledovniky kteri sami zidy nemuzou vystat: "Prece nebudu nasledovat dalsiho "zida".

36555

11.11.2004 3:01

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

P. Pelesko, s dovolenim pana Nohejla bych se pripojil, a upravil informaci tim, ze r. 1992 takrka pres noc, z puvodnich 4.1 milionu 'zplynenych' zidu 3 miliony zidu radostne 'obzivlo':
Cedule v Oswietimi oznamujici 4.1 milionu byla vymenena za 1.1 milionu. A nemaly podil na teto zachrane 'obzivovaci' akci mel prave - p. Zundel.
----------------
Tech ,co zazracne obzivli,jsou tak dobre zivi,ze dal a dal ruznymi cestami stale vymahaji sve splynovani,pred tim ,nez doslo k tomu zazraku,tak uz byli nekolikrate skasirovani,coz podle zakonu soudnictvi ,je podvod ,ale ne u zidu,jim je to charakteristicke vlastni,coz poznal i profesor Finkelstein a te di v samotnem umelem hnizdu v Israelu ,kde si obzivnuti vzpomeli,ze i Israelske banky,aby je to nic nestalo na rozdil oz Svycaru,tak zadna konta obeti neuverejnily,protoze by jich bylo do tech sesti milionu sakramensky malo a celosvetova bublina aholocaustova musea rostouci spolecne s mesitama po svete by praskla a k tomu nesmi dojit,dojna krava jeste neni vyprazdnena,nebot nemoci holocaust trpi deti a deti det a potom jeste deti deti,takze Nemecko a hlupaci krestansti budou latit 300 roku a jeste nebude konec.

36595

11.11.2004 5:38

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

These demonic sentiments are none other than those which were annunciated by representatives of the World Zionist Congress, the most powerful Zionist group in the world at the time. It was a response sent to Michael Ben Weissmandl, a Rabbi who, after being taken prisoner by the Nazis in Slovakia, worked out an arraingement with his captors for the release of tens of thousands of Jews upon payment in the amount of $50,000.00 to officials of the Third Reich. The response he received from Nathan Shwalb, representative of the World Zionist Congress, clearly shows what was a deliberate effort on the part of Marxist Zionism to participate in the suffering of European Jewry for the purposes of increasing their leverage and power. In addition to this, it has been chronicled with equal clarity the cooperation that took place between the Third Reich and the leaders of the Zionist movement for the transfer of almost 1 million Jews to the now infamous death camps in return for the release of a few thousand who were ardent followers of Zionism and considered to be good prospects for the future state of Israel. In addition to these and other nauseating depictions of betrayal and duplicity, the history of the event also reveals what was the involvement of Zionism in acts of terrorism and murder, manifested in bombings of Synagogues and assassinations against anti-Zionist Jews, acts which were then exploited for their propagandistic value in driving Jews into the protective, loving arms of Zionism.

36612

11.11.2004 6:48

Ještě jednou případ Zündel

albert 66.?.?.?

Vystizne to rekl polsky chazarsky americky zid Finkelstein, ktery jak se zda ma toho neustaleneho kvileni ("survivors" dnes starim umiraji, ale plakani pribyva. Asi se to dedi z generace na generaci, jako majetek) $$$"survivors"$$$ az po krk :
"Kdyz kazdy, ktery se hlasi ze je "survivor" skutecne jim je, tak KOHO vubec pak Hitler vyhubil ?"

Holohoaxni prumysl se stale toci, diky idiotum-gojimum (v tom vedou bili, tzv. "judeo-krestane", ale spise judeo-antikrestane) kteri ani nejsou schopni secist par cisel dohromady a - divat se co se kolem deje, a premyslet ..
Ale vlastne na to zidi sve gojimy maji : aby je oblbovali, zdimali a zaroven nicili ..
http://globalfire.tv/nj/03en/holoindustry/questions.htm

36624

11.11.2004 20:57

Ještě jednou případ Zündel

trodas 82.?.?.?

Jarko - posledni "on topic" prispevek - ale vy me asi spatne ctete. Ja se tech novinaru zastaval, nebot na ulici si kazdy muze fotit co chce a jak chce [mrknutí jedním okem]
V anglickem pravu je dokonce termin "reasonable expectation of privacy" a neplati rozhodne pro "public places" jako ulice [mrknutí jedním okem]


Jinak jak vidim, diskuze ze zvrhla na diskuzi o holohoaxu, hmmm. Nejsem tak uplnym priznivcem tohoto, nebot realitou zustava, ze dokumenty a postupy pro likvidaci zidu naciste opravdu vypracovali a v praxi provedli. I 1.1 milionu mrtvych (a to nebyli vsichni jen zide, co jen takovi cikani z "Bemen und Meren"?!) je ovsem strasidelne cislo...
A jeste mam pochybnosti ohledne vystavby plynovych komor Rusy. Ruda armada, to zase vim velice presne, byla totiz sebrankou poloasiatskych primitivu, jimz jeden trosku inteligentnejsi Rus velel - a pochybuji, ze byli schopni postavit neco vice nez jutu [chechtot]
Nicmene machinace s cisly jsou pro zidy tipicke, takze na tom zvelicovani toho asi dost pravdiveho bude...
Nicmene zaklad byl skutecnou, holou a nahou realitou. Cisla obeti byla ale ocividne "upravena"...

36668

12.11.2004 3:09

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

If Germans gassed millions of Jews, did they also...........

Steam people to death like lobsters in 10 steam chambers at Treblinka
Zap them to death with mass electrical shocks
Blast them into the twilight zone with atomic bombs
Beat people to death, then carry out autopsies to see why they died
Force people to climb trees, then cut the trees down
Kill 840,000 Russian Pows at Sachsenhausen, and burn the bodies in 4 portable ovens
Bash people's brains in with a pedal-driven brain-bashing machine while listening to the radio, then burn the bodies in 4 portable ovens
Torture and execute people in time to music at the Yanov camp in Russia -- shoot every member of the orchestra
Grind the bones of millions of people in portable bone-grinding machines
Grind the bones of 200 bodies [¾ ton] at one time as described in photographs and documents which have disappeared -- study bone grinding in special 10-day crash-course seminars
Whup people with special spanking machines
(Note that photographs of German leaders, concentration camps, etc., are in full supply, but that photos of bone grinders, portable ovens, etc., have all disappeared)
Make lampshades of human skin
Cut people's heads off and then shrink them -- make pocketbooks and driving gloves for SS officers out of human skin
Paint pornographic pictures on canvasses made of human skin
Bind books in human skin
Make saddles, riding breeches, gloves, house slippers, and ladies handbags out of human skin
Drive Jews to cannibalism in all those freight cars
More "scientific experiments" -- another ridiculous accusation -- another bizarre hallucination -- another example of German efficiency
Torture people in specially mass-produced "torture boxes" made by Krupp
Pokracovani.

36694

12.11.2004 3:12

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


Kill people for sleeping in their underwear -- kill people for wearing dirty underwear -- wear underwear stolen from gassed persons -- (didn't they have any underwear in Germany?) -- kill people for having armpit hair -- stuff chairs with human hair -- (an objection from defendant Göring) -- make socks out of human hair -- (actually, the correct translation should be hair-yarn "booties" for U-boat crews) -- (commentary) -- collect seven tons of hair for human sock making -- collect 293 hair bales (net weight seven thousand kilograms) at Auschwitz for mattress stuffing and making hair socks -- gas them to death, then destroy the bodies with quicklime at Auschwitz
Use human ashes for repairing the roads -- mix human ashes with manure and sell it
Burn human bodies using human fat for fuel -- burn human bodies using no fuel at all after removing them from the gas chambers without wearing gas masks -- burn 80,000 bodies in 2 old ovens
Burn human bodies in holes dug in a swampy plain which is frozen in January where it rains and snows constantly and there is mud everywhere -- what did they do when it was raining?
Kill people with poisoned soft drinks -- shoot 135,000 people in Smolensk and bury them Katyn-style -- shoot 200,000 people in the Lisenitz forest -- using the same methods of concealment they used at Katyn .
Me se nejlepsi ze vseho libi pouziti atomove bomby k niceni tel veznu.Nahlednete do kopie Nurimberskych dokumentu,to stoji za to!!!
http://www.cwporter.com/partone.htm

36695

12.11.2004 6:25

Ještě jednou případ Zündel

albert 66.?.?.?

Zde mate holohoxniho industrialistu, magnata, plyno-prumysloveho genia, uplakaneho chazarskeho zida Wiesenthala, kteremu jeho plakani a lzi jiz vydelaly miliony $.
A stale to nestaci ($$$), a tak "zplynenych zidu" 60 let po valce pribyva ..
"Holocaust survivor and 1986 Nobel Peace Prize Laureate Elie Wiesel (C) looks on, next to Romanian President Ion Iliescu (R) during a presentation of a report by an International Commission to Study Romania's Holocaust in Bucharest, November 11, 2004. Half a million Jews were killed in Romania's Holocaust, many more than previously thought, the special commission set up to shed light on the country's Nazi past, said on Thursday."
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/041111/ids_photos_wl/r1577095353.jpg

36702

12.11.2004 11:13

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ten uplakany dodnes nemuz evysvetlit,ale ted uz ani nic vysvetlovat nemusi,ze ,ano,jak mu mohli nacisti verit opravnach zeleznicnich vagonu a jineho a dat mu dve pistole,coz sam prohlasil do protokolu,take si vzpomel ,ze chtel spachat sebevrazdu,podrezanim zapesti ,aby se stal jednim z tech holocaustovych, ale rasisticky Nemci jej v nemocnici SS zachranili,toho,jak obcas ukazuji v biografech "smradlaveho zida",tak se o nej starali a dnes je honi ,sve zachrance ,co by valecne zlocince ,divny to svet nositelu Nobelovi ceny miru,ten by se divil ,kdyby videl ,komu je cena udelovana,take si primaloval kour jdouci z komina krematoria,to je jejich domena,ale ,kazdy ,kdo pohrbil nekoho z rodiny vi,ze zadny kour z komina nestoupa,racte se presvedcit kazdy sam osobne,takze se snimky museli stahnout z holocaustove vystavky,ale to nijak neotrese tohoto pana ,ktereho Bruno Krajsky,zid take ,oznacil za podvodnika,ale weisenthal si nikdy nedovolil jej pohnat pred soud asi v ramci budoucich oceneni,ktera by normalne se neprotahla mrizemi za podvod.

36725

13.11.2004 20:50

Ještě jednou případ Zündel

kolibřík 194.?.?.?

A Hitlerův děda z matčiny strany byl podle historika J.A.Žaludského kříženec čukotské kačujky s jihoafrickým pygmejem...
Dopr...e,už jsem zhulenej(asi)jako ten Čmelák se svýma čtrnáctimilionama polskejch židů a papežovým cyklonem!

36806

14.11.2004 4:53

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pan Zundel se dopustil neodpustitelne chyby a to ,ze kazde slovo co rekl o zidech,podlozil dukazy ,takze zidum,chazarum,zionistum vzal "vitr z plachet" a jejich tak dobre skasirovany holocaust se ted po svete jevi ,jako nejvetsi mezinarodni podvod i kdyz stale a nadale se budou tisknout vsemozne artikly s tim ,ze jich stale zahynulo na 6 milionu a stale budou "literarni a jine prispevky na plynove komory,ackoliv pomalu uz vetsina lidi vi ,ze zadne koncentracnitabory v Nemecku plynove komory nemeli,stale budou povesti o zidovskem mydle a jine.
Uz v roce 1919 manipulovali se 6 miliony obeti ,aby dosahli soucitu ve svetovem mineni ,ktere pouzivaji k manipulaci,ktera je ma dovest do mist nejvyssich,tak ,jak dnes ukazuji svetu z Washingtonu a jak se svet muze presvedcit denne ,ze slova Malajskeho,byvaleho presidenta jsou pravdiv a,ze zide pouzivaji Americany ke svym celosvetovym planum na zotroceni narodu,jez ma zkoncit Jednou Svetovou Vladou,kterou si dle "Americke demokracie" sany????? zvolime pro svou vlastni bezpecnost ,ve ktere se uceni o holocaustu stane novym svetovym nabozenstvim,ktere bude povinne ,kdo neuposlechne,tak bude trestan,beda uciteli,uz dnes ,ktery odmitne prednaset zakum v USA o holocaustu i v Ceske republice se vytvari tlak na skolni system ucit holocaust,kde se jen da ,tak ,jak se drive ucilo o uspesich socialismu-komunismu,nam zidy naprogramovane uceni,nebot komunismus byl od zacatku zidovsky internacionalni program,ted je vystridan holocaustem.

36816

14.11.2004 5:07

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Mala ukazka z Americkeho disidenskeho Radia
------------
There, he painted landscapes and still lifes in his studio-until
he was hauled off one bright morning and whisked to Canada by
American law enforcement officials. His name is Ernst Zundel, and
he is the world's premier thought-criminal."

Find out who this man really is. You will be astonished to learn
why this man is so feared by the world's manipulators of your
thoughts. Read the new book by the man who is so feared by the
would-be censors and rulers of the West: Setting the Record
Straight: Letters From Cell Number 7 by Ernst Zundel.

This book is a collection of moving, incisive, and illuminating
letters from the man who has felt the Iron Heel of Jewish power
directly on his neck for decades -- and who has suffered at their
hands as much as anyone this side of the Dead Sea. Ernst Zundel,
a pacifist and artist who never sought to harm anyone, who sought
only to stand up for the honor of his ancestors, found himself
the object of vicious legal persecution in Canada beginning in
the 1980s. Even his detractors admit he has done nothing but
write and speak -- but writing and speaking outside the bounds
permitted by B'nai B'rith resulted in a decade-long series of
trials that ultimately ended in victory for Zundel in the Supreme
Court of Canada and a great deal of embarrassment for the Jewish
supremacists, as many of their most cherished wartime atrocity
stories were demolished under cross-examination and investigation
by the Zundel legal and forensics team. Zundel made history --
real history -- so when he wanted to retire to the rolling hills
of Tennessee, the Jewish establishment would not let him live in
piece.

36818

14.11.2004 5:11

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

A fake Auschwitz tattoo

Initially, it was convinced of the authenticity of the memoirs of Brougham, who sports a tattoo of the number 111404 on the inside of his left arm, similar to those given to Jews by the Nazis.

Brougham, 69, a mining camp cook, says his story is true -- but concedes he may never be able to prove it.

"It is true, it did happen," he said, acknowledging he had little to support his claims and might never convince his detractors that his death camp experiences were real.

He has no immigration papers, no German birth certificate and no living witnesses who could verify his arrival in Sydney from a post-war holding camp in Cyprus.

"All I have is what is in my memory," he said. "But I have got nothing to hide. This book is an account of what happened in my life.

"I am not a liar, what I have written is true. People might ask how a boy who was only nine at the time can remember what happened in so much detail but I can tell you, once you step through the gates into the barracks at Auschwitz, you instantly grow up. I remember everything. I still have nightmares about it."

On the strength of the book Brougham was invited to talk to schoolchildren at the Holocaust Institute in Yokine.

His story was questioned when his NSW foster family called UWA Press claiming that not only was he not born in Holstein, Germany, as he said, but he was not Jewish.

A private investigator employed by UWA Press claims that Brougham was born in country NSW [New South Wales, Australia], baptised a Roman Catholic in 1942, made his Confirmation in 1952 and even spent time in a seminary training to become a priest.

36819

14.11.2004 6:17

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Co rikaji o antisemitismu,zide-Torah.
Anti-Semitism has been an essential component to the furtherance of the Zionist ideology since Zionism was founded a century ago.

The founder of Zionism, Theodore Herzl, recognized at the outset that the only way to 'sell' the Zionist state as a refuge for persecuted Jews and encourage immigration was to assure the existence of anti-Semitism and persecution of Jewish people in other countries. Herzl stated in his diary "It is essential that the sufferings of Jews.. . become worse. . . this will assist in realization of our plans. . .I have an excellent idea. . . I shall induce anti-Semites to liquidate Jewish wealth. . . The anti-Semites will assist us thereby in that they will strengthen the persecution and oppression of Jews. The anti-Semites shall be our best friends. (From his Diary, Part I, pp. 16)

36824

15.11.2004 10:04

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

:
Discussion on Norwegian State Television
On November 8, 2004 the state television had a debate about whether or not, the Norwegians, as part of Waffen-SS, did actually participate in killing Jews during WWII.
Steinfeld, a Jew living in Norway, brought up Commander Hoess’ "admission" at Nuremberg as proof that Germans gassed jews at Auschwitz. A Norwegian Waffen-SS man, for the first time, said during the Norwegian television debate, that Hoess had been tortured before he admitted to the gassing of Jews. Mr Steinfeld did not have an answer to that. He was bewildered that someone dared to tell this on open television. (Steinfeld works as journalist for the state television.)
Later in the debate Steinfeld told about the killing of Jews at Lemberg, a town in Poland. A Norwegian historian said that the uproar against the Jews at Lemberg was a revenge from the atrocities the Jews had carried out on civilians earlier, and started long before

36859

16.11.2004 5:52

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


Who Are The Christian
Zionists In America?
11-14-4

The Christian Zionists in America are those who deny the name of Jesus Christ in their "absolute and unconditional support" in their belief that the tribe of Judah is Gods chosen people among all humanity.

Christian Zionism is a cult movement in that its absolute and unconditional idolatry of "the Jews" in Israel carries a death penalty for all other humans except the Jews. As a "death cult", the Christian Zionist movement does not offer an excuse for its racism and discrimination among people of the world as it's focus of life is to the Jews only. Thus you will see no protest when Israeli's openly kill innocent Palestinian Islamics, Palestinian Jews, or Palestinian Christians. The mindset of the American Christian Zionist is focused totally on what it envisions as "the Jews" in Israel, and these as portrayed on United States national TV.

Kdyz je krestan blb ,tak proc mu neuseknout hlavu,ze ano?
Jeste jim na to Americane daji penize a budou nutit ostatni,aby je nasledovali.Idiotu je plny svet.

36897

16.11.2004 14:47

Ještě jednou případ Zündel

TraTom 194.?.?.?

Pane Stwora,
nikdo Vás v Kanadě nedrží a když se Vám tam nelíbí můžete se svobodně odstěhovat jinam.
A Vaše snaha vidět za vším sionisty již není ani směšná jako křečovitá.
Mimochodem dnes u nás sněžilo, což mi dosti zkřížilo plány. Proč mě ti sionisté nenechají na pokoji?

36912

16.11.2004 16:07

RE: Ještě jednou případ Zündel

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36912

Chazare TraTome,
ty lžeš jako židé. Již 18.10.04 v 16:39 hod. jsi napsal : Mažu fašisticko - bolševicko - antisemitského Zvědavce ze seznamu navštěvovaných adres.
Teď je již polovina listopadu a jsi tu stále.

Proč radíš jiným, aby se stěhovali? Líbí-li se ti stěhování, stěhuj se sám, třeba do Izraele. Dnes je jedno, kde kdo bydlí. Já nebydlím v Kanadě a také se mi porušování kanadských zákonů v Kanadě nelíbí. Kanada byla velmi přívětivým státem, když v ní nevládli sionisté. Fašisti a sionisti jsou jedna verbež.

36922

17.11.2004 4:10

RE: Ještě jednou případ Zündel

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 36922

Kanada byla velmi přívětivým státem, když v ní nevládli sionisté. Fašisti a sionisti jsou jedna verbež.



Jeeeee pane Karel, tak vy nejen expert vsech expertu
na vladu USA ale i Kanady. Gratuluji, takovych lidi
je na svete opravdu malo. Jeste jednou klobouk dolu.
Experti opravdu experti se snazi delat analysu vlady
Kanady, kazde jeji vladni slozky. Jsou zde desitky
kritiku vsech hlavnich tri vlad. Jak je videt proti
vam ti experti jsou proste na nic.Vy to vsechno zvla-
dnete levou rukou. Budis vam za to cest a chvala.
Jak muze byt Ceska republika stastna, ze ma takove
muze ducha jako jste vy.



36959

19.11.2004 22:37

RE: Ještě jednou případ Zündel

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 36959

Lojzičko,
ne levou rukou, ale levou zadní!

37207

18.11.2004 8:19

RE: Ještě jednou případ Zündel

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 36922

Árijče Karl von Bohmen,

nerad bych, abyste mi nadále tykal, neboť do školy jsme spolu nechodili. A i kdyby , určitě bych se za Vás styděl.

S tím Beobachterem, promiňte Zvědavcem máte pravdu, ale přehodnotil jsem názor.
Chodím na něj opravdu zřídka, ale má na mě blahodárné účinky.
Od přírody jsem pesimista, ale když mě přeci jenom někdy přepadne optimistická nálada, pak si otevřu Beobachtera a přesvědčím se, že blbci ještě nevymřeli.
A Vy jste (cenzurovano).
Mimochodem, raději se já přestěhuji do Izraele, než aby se ručníkáři stěhovali k nám.

P.S. Přiznám se, že i já mnohdy nesouhlasím s postupy pana Šarona, neb se mi zdají vůči Filištínům příliš měkké.

37070

18.11.2004 15:37

RE: Ještě jednou případ Zündel

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 37070


>Od přírody jsem pesimista, ale když mě přeci jenom někdy
>přepadne optimistická nálada, pak si otevřu Beobachtera a
>přesvědčím se, že blbci ještě nevymřeli.
Pane TraTome
Konkretne.Koho povazujete za blbce?
Diky za odpoved
>Mimochodem, raději se já přestěhuji do Izraele, než aby se
>ručníkáři stěhovali k nám.
Je Israel demokraticka zeme a pro cesky mluvici je vic,nez zeme ceska?
Nebo i popr.i jina,pokud zijete tam?
>P.S. Přiznám se, že i já mnohdy nesouhlasím s postupy pana
>Šarona, neb se mi zdají vůči Filištínům příliš měkké.
Kdo jsou ti Filistinsti,proti kterym Sharrrron mekkce postupuje?

37090

19.11.2004 8:39

RE: Ještě jednou případ Zündel

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 37090

Znáte tu pohádku o potrefené huse?

Nemyslel jsem tím přímo Vás, ale je úsměvné, že jste se ozval [smích]

37149

19.11.2004 9:25

RE: Ještě jednou případ Zündel

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 37149

>Znáte tu pohádku o potrefené huse?
>
>Nemyslel jsem tím přímo Vás, ale je úsměvné, že jste se
>ozval [smích]

Pane TraTom
V poho [cool]
Ja si to sam sobe rikam dost casto [velký smích] , a to z ruznych duvodů.
Ale koho jeste povazujete za blbce,to me zajima[mrknutí jedním okem]
Diky za odpoved
Pekny den,preji

37154

18.11.2004 19:19

RE: Ještě jednou případ Zündel

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 37070

Mimochodem, raději se já přestěhuji do Izraele, než aby se ručníkáři stěhovali k nám.

Snad nejlepsim prikladem je Holansko. Ti vysli
"rucnikarum" co nejvice vstric. Jako vzdycky vsem
lidem, kteri si chteli u nich zalozit novy domov.
Kazdy jim to svoji praci a svym chovanim vraci.
Jenom Arabum se to nejak nedari.

37108

19.11.2004 22:36

RE: Ještě jednou případ Zündel

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37070

>Árijče Karl von Bohmen,
>nerad bych, abyste mi nadále tykal, neboť do školy jsme
>spolu nechodili. A i kdyby , určitě bych se za Vás styděl.
TraTome kaji se, Vím, že jako příslušník řádu lidí obyčejných nejsem a nikdy nebudu roven příslušníku národa vyvoleného. Nejsem hodem, abyste si o mě své boty opucoval. Mým největším přáním a vyznamenáním může být, jen z povzdálí vám naslouchat a beze slova plnit vaše přání dřív, než na ně vůbec pomyslíte.
>S tím Beobachterem, promiňte Zvědavcem máte pravdu, ale
>přehodnotil jsem názor.
>Chodím na něj opravdu zřídka, ale má na mě blahodárné účinky.
Chápu že člověk se vyvíjí a své názory v souladu se svojí zkušeností mění. Je to přirozené, normální.
>Od přírody jsem pesimista,... pak si otevřu Beobachtera a
>přesvědčím se, že blbci ještě nevymřeli.
Máte pravdu, mohl bych vám je jmenovat, ale asi bychom se neshodli na stejných jménech.
>Mimochodem, raději se já přestěhuji do Izraele, než aby se
>ručníkáři stěhovali k nám.
Ručníkáři vám budou vděčni, když z jejich rodné země vypadnetě a svůj stát si přestěhujete nejlépe do Antarktidy, kde nebudete nikomu vadit. Tak TraTome, buď s Pánembohem a nevracej se!
>
>P.S. Přiznám se, že i já mnohdy nesouhlasím s postupy pana
>Šarona, neb se mi zdají vůči Filištínům příliš měkké.
Kdo jsou ti Filištíni? Nespletl sis náhodou tisíciletí? Tvoje názory tomu odpovídají - tedy době před několika tisíci lety.

37206

17.11.2004 1:18

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdo, prepise jednou historii,jestli vubec k tomu bude mit moznost,lzi se snadneji ctou a jsou vzdycky v soulade s dobou.

WHAT REALLY HAPPENED?

Prior to 1941: The Reichs Government demands Jewish emigration

The Jewish policies of the NSDAP, from the very outset, aimed at continually reducing Jewish influence in Germany and at encouraging as many German Jews to emigrate as possible. This initial objective was pursued from 1933 onwards by means of numerous laws and decrees which limited the number of Jews among lawyers, doctors, etc. by means of quotas, and which restricted the economic and political rights of the Jews. This continued, until at least 1938, practically without violence; until the Night of Broken Glass (1), not one Jew was ever sent to a camp just for being a Jew. If Jews were sent to camps, it was for militant anti-governmental political activity or for common crime

Revoluce v Nemecku mela z Nemecka ucinit bolsevicky stat,podle vzoru Ruska ,kde zahynulo dilem Trockeho-Bronstejna na 100 milionu krestanu,jez nezapadaji do odskodneni a holocaustu,nebot potomci "rudych komisaru" zionistu nemaji na takove voloviny penize a mimo jine krestani se ani nedozaduji odskodneni,nebot z rodin nikdo moc neprezil,kdyz likvidovali cele oblasti,vesnice ,mesta,tak co ?

36946

17.11.2004 2:22

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

SLOVA ZIDOVSKEHO RABBINA ARYE FRIEDMAN.

Sionistické vydírání


Je nám záhadou, proč mezinárodní společenství připouští likvidaci palestinských náboženských vůdců, zatímco takzvané vrchní rabíny Státu Izrael, kteří stojí za všemi krvavými a teroristickými vojenskými akcemi této země, slavnostně a s velkou pompou přijímají všechny vlády světa i Vatikán. Oni však v žádném případě nejsou zástupci židovské víry! To platí i pro hnutí "Kach Kahane Chabad Lubavich", které se vydává za ortodoxní a podporuje teroristické skupiny osidlovatelů a kterému se v Rakousku dostává tak velké podpory. Jedině antisionistické židovství věrné tóře reprezentuje pravou židovskou víru. Je načase, aby to světová veřejnost a také katolická církev a Vatikán uznaly a nenechaly se dále vydírat bohapustými sionisty

36953

18.11.2004 6:54

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Poturcenec ,horsi Turka-Kanada.Neni vetsich blbcu ,nez .....

Mr. Gowans' passion and commitment to passing on the lessons of the Holocaust to his students did not go unnoticed. When the Shoah (Holocaust) Committee of Ottawa was offered a scholarship by the Canadian Friends of Yad VaShem, Mr. Shentow and his wife, Rose, recommend Mr. Gowans as a perfect candidate for a threeweek course in Israel to learn more about the Holocaust and teaching it to others.

"Paul stood out because he was already doing an amazing job," said Zev Kalin, chairman of the Holocaust Education Program 2004. "He wasn't just teaching his own students, he was working on a program for other teachers to tap into."

After spending three weeks in Israel in June and July, Mr. Gowans -- who had never travelled outside of Canada -- said the trip further opened his eyes and made him more committed than ever.

"We met so many survivors, and they have so many resources on the Holocaust that I had no idea were available," said Mr. Gowans, who has been staying at school one night a week until 11 p.m., creating personalized workbooks for students.

Drive se pro rozumi jezdilo do sovetskeho svazu,ted do Israelu,takze ,kolaboranti neschudnou.

37061

19.11.2004 13:25

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zundel a mnoho jinych je pronasledovan,ze s predstihem doby rekl pravdu.

In the 1970s, Agence France Presse reported the so-called
Holocaust gas chamber at Auschwitz was built in 1947.

In the 1980s, execution expert Fred Leuchter proved no one could have
been killed by gas without killing the people administering the gas.
It was impossible technically.

From various books it was a well known fact that the World
Jewish Organization, based in Switzerland, conspired with Nazi officials
as to who would go to the camps and who would go to Palestine, proving
Jewish complicity in the deaths of those who did die.

Neither Eisenhower nor Churchill in their memoirs mentioned anything
about a Holocaust, which was virtually unmentioned until publication
of the Elie Wiesel propaganda masterpiece, "Night", in the late 1960s.

It was popular during World War I and even before to hear about the
myths of six million Jews having died in various other attacks. In 1933
worldwide Jewry declared war on Germany, after Hitler removed Jews
from key positions in German society. The reason was that after the bogus
Jewish Treaty of Versailles, Jews had ravaged Germany and tried to wipe out
German culture, as they are doing now in America.

Hitler saved Germany from this fate, but worldwide Jewry controlling
all the international banks eventually inveigled the United States into
doing its bidding, exactly what is happening now in Iraq.

37165

22.11.2004 4:14

Ještě jednou případ Zündel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jen zide mohou o zidech rici;Zionists Made A Deal
With The Devil
Accepting The 'Protocols of the Elders of Zion'
By Henry Makow, Ph.D
11-5-2

Under the 1935 Nuremberg Laws, only two flags were permitted in Nazi Germany. One was the swastika. The other was the blue and white banner of Zionism.

According to Lenni Brenner's online book Zionism in the Age of Dictators (Ch.7), the Zionist party was the only other political party in Nazi Germany that enjoyed a measure of freedom, and could publish a newspaper. The reason: Zionists and Nazis had a common interest, making German Jews go to Palestine. (http://www.marxists.de/middleast/brenner/ch07.htm)

History is not always what you'd expect.

There are more shocking examples in Brenner's book (Chapters 24 & 25).

For instance, in November 1942, Rabbi Michael Dov-Ber Weismandel, a Jewish activist in Slovakia approached Adoph Eichmann's representative, Dieter Wisliceny: "How much money would be needed for all the European Jews to be saved?" Wisliceny went to Berlin and returned with an answer. For a mere $2 million they could have all the Jews in Western Europe and the Balkans. Weismandel sent a courier to the World Zionist Organization in Switzerland. His request was refused. The official, Nathan Schwalb sent enough money to save only Weismandel and his cadre. He wrote:

"About the cries coming from your country, we should know that all the Allied nations are spilling much of their blood, and if we do not sacrifice any blood, by what right shall we merit coming before the bargaining table when they divide nations and lands at the war's end? ....for only with blood shall we get the land." (p.237)

37316

Příspěvků: 85

07.11. 07:15 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
07.11. 12:17 trodas  Ještě jednou případ Zündel
07.11. 12:53 delta.100  Ještě jednou případ Zündel
07.11. 12:55 delta.100  RE: Ještě jednou případ Zündel
07.11. 14:06 Jarka  Ještě jednou případ Zündel
13.11. 16:25  RE: Ještě jednou případ Zündel
07.11. 20:39 trodas  Ještě jednou případ Zündel
07.11. 21:16 Vladimír Stwora  RE: Ještě jednou případ Zündel
08.11. 00:37 oji  RE: Ještě jednou případ Zündel
08.11. 09:54 Jasmina  RE: Ještě jednou případ Zündel
08.11. 08:27 Jarka  RE: Ještě jednou případ Zündel
07.11. 23:44 Vandal  Ještě jednou případ Zündel
08.11. 03:25 albert  Ještě jednou případ Zündel
08.11. 04:55 Ariel Shitstein  Zündel není jediný,po kom jedou Vampíři !
08.11. 05:07 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
08.11. 06:58 Ariel Shitstein  RE: Ještě jednou případ Zündel
08.11. 06:35 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
08.11. 18:07 Marcel  Ještě jednou případ Zündel
08.11. 20:47  Ještě jednou případ Zündel
09.11. 23:31 Karel z Čech  RE: Ještě jednou případ Zündel
08.11. 23:42 Mishak  Ještě jednou případ Zündel
09.11. 23:38 Karel z Čech  RE: Ještě jednou případ Zündel
09.11. 03:37 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
09.11. 04:50  RE: Ještě jednou případ Zündel
09.11. 07:10 albert  RE: Ještě jednou případ Zündel
09.11. 08:28  RE: Ještě jednou případ Zündel
09.11. 23:43 Karel z Čech  RE: Ještě jednou případ Zündel
10.11. 07:11  RE: Ještě jednou případ Zündel
10.11. 17:07 Karel z Čech  RE: Ještě jednou případ Zündel
10.11. 21:07  RE: Ještě jednou případ Zündel
11.11. 00:25 albert  RE: Ještě jednou případ Zündel
11.11. 05:31 Lojza  RE: Ještě jednou případ Zündel
11.11. 06:26 albert  RE: Ještě jednou případ Zündel
11.11. 08:24 vcelicka  RE: Ještě jednou případ Zündel
12.11. 06:40 albert  RE: Ještě jednou případ Zündel
19.11. 07:58 Vcelicka  RE: Ještě jednou případ Zündel
07.12. 00:10 Druid  RE: Ještě jednou případ Zündel
09.11. 20:54 Peleška Milan  RE: Ještě jednou případ Zündel
10.11. 01:30 albert  RE: Ještě jednou případ Zündel
11.11. 00:12 Peleška Milan  RE: Ještě jednou případ Zündel
11.11. 20:28 Peleška Milan  RE: Ještě jednou případ Zündel
11.11. 21:17 kismet  RE: Ještě jednou případ Zündel
11.11. 22:02 Peleška Milan  RE: Ještě jednou případ Zündel
09.11. 18:36 Vandal  Ještě jednou případ Zündel
09.11. 23:17 Karel z Čech  RE: Ještě jednou případ Zündel
11.11. 21:25 Jarda  RE: Ještě jednou případ Zündel
10.11. 07:22  RE: Ještě jednou případ Zündel
10.11. 15:43 albert  RE: Ještě jednou případ Zündel
07.12. 00:00 Druid  RE: Ještě jednou případ Zündel
10.11. 01:13 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
10.11. 01:26 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
10.11. 03:30 albert  Ještě jednou případ Zündel
10.11. 12:09 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
10.11. 17:00 Karel z Čech  RE: Ještě jednou případ Zündel
10.11. 15:46 albert  Ještě jednou případ Zündel
11.11. 03:01 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
11.11. 05:38 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
11.11. 06:48 albert  Ještě jednou případ Zündel
11.11. 20:57 trodas  Ještě jednou případ Zündel
12.11. 03:09 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
12.11. 03:12 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
12.11. 06:25 albert  Ještě jednou případ Zündel
12.11. 11:13 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
13.11. 20:50 kolibřík  Ještě jednou případ Zündel
14.11. 04:53 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
14.11. 05:07 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
14.11. 05:11 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
14.11. 06:17 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
15.11. 10:04 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
16.11. 05:52 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
16.11. 14:47 TraTom  Ještě jednou případ Zündel
16.11. 16:07 Karel z Čech  RE: Ještě jednou případ Zündel
17.11. 04:10 Lojza  RE: Ještě jednou případ Zündel
19.11. 22:37 Karel z Čech  RE: Ještě jednou případ Zündel
18.11. 08:19 TraTom  RE: Ještě jednou případ Zündel
18.11. 15:37 Idealista  RE: Ještě jednou případ Zündel
19.11. 08:39 TraTom  RE: Ještě jednou případ Zündel
19.11. 09:25 Idealista  RE: Ještě jednou případ Zündel
18.11. 19:19 Lojza  RE: Ještě jednou případ Zündel
19.11. 22:36 Karel z Čech  RE: Ještě jednou případ Zündel
17.11. 01:18 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
17.11. 02:22 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
18.11. 06:54 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
19.11. 13:25 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel
22.11. 04:14 Robert Nohejl  Ještě jednou případ Zündel

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 3

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 795