Diskuze k článku

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Příspěvků 86

13.10.2004 1:45

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Tom 24.?.?.?

Pro doplneni:

http://sweb.cz/komfort-vondra/chudy_tata.htm

34797

13.10.2004 8:10

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34797

Chyba 404
Požadovaný soubor neexistuje!

34812

13.10.2004 16:40

FIREFOX!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 34812

Požadovaný soubor samozřejmě existuje, já si odkazy na linky ověřuji. Error 404 vám produkuje ta herka s kterou surfujete na netu.

Pro srovnání - Avant browser a Mozilla nebyly schopné načist stránku ani do 30s. (5s je hranice mé trpělivosti.) Pro srandu králíkům jsem nakopnul Internet explorer a ten zatuhnul dřív, než stačil vypustit průjem Error 404.

Firefox měl stánku načtenou za 2s!

Firefox http://www.mozilla.org/

Kliknout na "download" uložit na disk (kdekoliv a pamatovat si kde) odpojit se od internetu, najít kde je to uloženo, kliknout na ikonu Firefoxu (Firefox Setup 1.OPR) a ono se to samo nainstaluje. Akorát se to zeptá, zda chcete nainstalovat (import) bookmarks (záložky?) ze stávajícího brow. .. prohlížeče. Odklikněte "Yes" a můžete vyrazit do světa. Firefox švihá websajtky jako Baťa cvičky [velký smích]

Pane Včeličko, tato poslední rada pochopitelně nebyla určena vám, protože vy víte všechno nejlíp [mrknutí jedním okem]

Byla určena těm českým surféřům, kteří radši s jejich miláčkem Počítačem (fuj!) nic nedělají, aby se něco nepokazilo. Nedávno jsem takový případ (instalaci Firefoxu) v Česku řešil půl hodiny(!) po telefonu ... [překvapení]

34845

13.10.2004 19:31

RE: FIREFOX!

Had 194.?.?.?

Reakce na 34845

>Nedávno jsem takový případ (instalaci Firefoxu) v Česku řešil >půl hodiny(!) po telefonu ...
Kolik berete na hodinu? Nechte si poradit, jak z takového poradenství vyždímat "automatický reziduální příjem" [cool] , jsme ve správné debatě [velký smích] .

34873

13.10.2004 20:41

RE: FIREFOX!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 34873

>Kolik berete na hodinu?

Pane Hade, jsem už nějaký ten pátek za vodou (Kanada [mrknutí jedním okem] a byl to jen přátelský pokec s tchýní (má tuhej kořen, mrcha). Navíc se zdá, že nejen na tchýni, působí dobře míněná slova jako rudej hadr na kolovrátek [oči v sloup]

34886

13.10.2004 20:59

RE: FIREFOX!

Had 194.?.?.?

Reakce na 34886

> a byl to jen přátelský pokec s tchýní (má tuhej kořen, >mrcha).
[překvapení] Vy vedete s tchýní - mrchou přátelský pokec? To Jste nesmírně trpělivý, milý, tolerantní člověk [chechtot] . Pod jazykem (éé v klávesnici) máte ovšem hodně trnů, ale já se bavím [velký smích] , tak jsem zvědav, až se začneme virtuálně hádat o ..no snad se něco najde.
Stálý úsměv.
P.S. ten Firefox je fakt tak dobrej?

34889

13.10.2004 22:16

RE: FIREFOX!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 34889

>P.S. ten Firefox je fakt tak dobrej?

Je. Vyzkoušejte.

34896

13.10.2004 23:00

RE: FIREFOX!

Had 194.?.?.?

Reakce na 34896

Zkouším. Nejdou emotikóny. Zatím.

34899

13.10.2004 23:46

RE: FIREFOX!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 34899

Emotikóny? Pán má na mysli "elektroniczne buźki" [velký smích]

(@@)

34901

13.10.2004 23:55

RE: FIREFOX!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 34899

Eh, na tomto foru je nutno naklepat je ručně. Dotaz adresujte na admina.

34902

14.10.2004 5:08

RE: FIREFOX!

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34896

Tome, a co takova Opera ( ale neee Narodni ), myslim tim jen vyhledavac - Cesky receno [velký smích]

34921

14.10.2004 11:13

RE: FIREFOX!

Druid 81.?.?.?

Reakce na 34896

Jeste bych doplnil, ze pokud si misto Outlooku naistalujete od Mozilly postovniho klienta Thunderbird bude vas zivot s pocitacem o poznani prijemnejsi.

34946

14.10.2004 6:27

RE: FIREFOX!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 34889

Poslední slovo k Firefoxu, abych nedostal vynadáno, že ho tady propaguju.

Náhodou jsem narazil na českou verzi

http://firefox.czilla.cz/

Vědět to dřív, tak jsem tchýni poslal rovnou do cézilly! [zahanbení]

34925

14.10.2004 8:37

RE: FIREFOX!

Had 194.?.?.?

Reakce na 34925

No, jelikož fakt lítá jako vichřice, tak si myslím, že Vám nikdo nevynadá. Jen ty emkony ručně ťukat..[mrknutí jedním okem].
Uvěřil jsem, ověřuji a zatím nelituji...

34932

14.10.2004 23:05

RE: FIREFOX!

Druid 62.?.?.?

Reakce na 34925

Nemyslim ze by vam chtel nekdo nadavat za propagaci neceho co je kvalitni a zdarma. Pouze admin by se mel zamyslet proc nefunguje
v Mozille vkladani emotikonu kdyz na jinych webech to jede bez problemu.

34987

13.10.2004 19:35

RE: FIREFOX!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34845

pane Tom, dekuji vam za pochvalu, ze vim vsechno nejlip. Zapomel jste napsat, ze vse znam a vsude jsem byl. Z meho kratkeho prispevku dokonce poznate jake znacky je muj pocitac a jaky pouzivam prohlizec, vase uspechy moudrosti jsou k neprekonani [chechtot] Doufam, ze jste si precet knizku jak poznat blba do peti sekund, pokud jste ji jeste necet, je k dostani na www.znamkablbosti.cz v pripade, ze vas borowser stranky nenajde
stahnete si zdarma kolovratek, ten vam stranku prinese primo ke dverim vaseho authouzu
preji krasny den u vaseho super pocitace. [oči v sloup]

34874

13.10.2004 20:37

RE: FIREFOX!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 34874

Pane Včeličko,

do vaší genitálnosti mám hodně daleko. Netroufnu si třeba na podkladě hlášky "Chyba 404" tvrdit, že "Požadovaný soubor neexistuje!"

Ne, nepoznám značku vašeho píčatoče. Vy ano?

"knizku jak poznat blba do peti sekund" jsem nečetl. Mohu vás ale ujistit, že neblba poznám do 2s - to víte, Firefox!

34883

14.10.2004 9:50

RE: FIREFOX!

Jarda z Pisku 160.?.?.?

Reakce na 34845

To je malo pravdepodobne, ze by browser "produkoval" chybu 404. To je jasna odezva web serveru, takze pravdepodobne bylo neco shnileho na serveru sweb.cz. Ale je fajn, ze se tak "skvele" vyznate v prohlizecich. BTW, pouzivam Mozillu, obcas FireFox nebo Konqueror a zadne vyrazne rozdily v rychlosti nacitani stranek jsem nepozoroval. To je spis zbozne prani.

34940

14.10.2004 18:20

RE: FIREFOX!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 34940

>To je malo pravdepodobne, ze by browser "produkoval" chybu 404. To je jasna odezva web serveru, takze pravdepodobne bylo neco shnileho na serveru sweb.cz.

Ano, těch možností je víc. Kupříkladu server touto hláškou elegantně odmítne přístup z adres PC které má na indexu, popřípadě vypotí tuto hlášku po uplynutí daného časového limitu, což se stává, když je síť přetížena, server hostuje někde na páteřní síti u profesionálních poskytovatelů jejichž rychlost přístupu (kromě vlastních scriptů) nemůže ovlivnit; nebo browser není schopen načíst stránku v limitu.

Pokud je v IE zatrženo "Zobrazovat podrobné zprávy protokolu HTTP" a velikost chybové stránky je menší než 1 024 bytů, pak Explorer nezobrazí při chybě 404 stránku, kterou odeslal server, ale svoji vlastní.

Neskvěle, velice neskvěle se vyznám v browserech. Pouze jsem porovnal výše zmíněné v rychlosti načtení websajtky, o které pan Včelička rezolutně prohlásil, že neexistuje.

34968

15.10.2004 9:11

RE: FIREFOX!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34968

pane Tom, pri vasi chytrosti jste prakticky hlupak. Udelal jsem pouze copy and paste. jednalo se o dalsi stranku kterou jsem chtel z te prvni otevrit. Ta prvni, i kdyz mam kabelove napojeni se natahovala velice dlouho. Druha jak jsem se jiz zminil, se neukazala vubec. Vase znalosti Mozily nebo Firefoxu, (coz je v podstate to same) jsou ohromujici.

35011

15.10.2004 17:01

RE: FIREFOX!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 35011

Pane Včeličko,

co myslíte, bude zítra pršet?

35033

16.10.2004 8:43

RE: FIREFOX!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 35033

>Pane Včeličko,
>
>co myslíte, bude zítra pršet?

nebude, ale the rusians are coming!

35064

13.10.2004 13:55

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

kavol 193.?.?.?

Reakce na 34797

Hm, 160 Kč versus 319 Sk ... to už naši bratia klesli tak hluboko nebo se tu někdo snaží nepatřičně vydělat? :-/

34830

13.10.2004 15:51

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

kocalka 195.?.?.?

Reakce na 34830

Zdravym

treba si pozriet ostatne ceny na SLovensku za knihy. V CR je DPH na knihy 5% na slovensku 19%. nemale su aj distribucne naklady. Ako hovorim, pozrite si ceny knihy v inych knihkupectvach na SLovensku.

34834

13.10.2004 16:28

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34834

>Zdravym
>
>treba si pozriet ostatne ceny na SLovensku za knihy.

Pane Kocalka
A nejakou zpravu pro nemocne mate taky?
Treba: Kam smerujeme a VS nam v tom nepomohla.[zahanbení]

34840

13.10.2004 16:36

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

kocalka 195.?.?.?

Reakce na 34840

No pre chorych je len jedna sprava. Nie vzdy sa asi da chorobe vyhnut ale cato vynikaju ako nasledok niecoho. Zla strava, stres, malo spanku, malo vody a podobne.

Odporucam kazdemu precitat si knihu Dynamicky zivot. Davnejsie som ju aj s manyelkou docital. Su tam fajn popisane udaje o zdravy, co jest a preco respektive co sa doporucuje nejest a preco. VC podstate cela edicia New Start je dobra. Samozrejme ak niekto chce najde aj tu chyby.

Kniha nie je v knihkupectvach. Ja som ju kupil od jedneho kolportera lebo iba oni to predavaju.

Info o knihe najdete na stranke

http://www.adventorion.cz/index.php?stranka=3

Alebo na slovensku na

www.AdventOrion.sk ale tu si musite najst ediciu Zivot a zdravie.

Mam rozhovory so zastupcom kolporterov, ze hadam budem moct knihu do ponuky zaradit. Uvidime co z toho bude. Tak ci onak, zavolajte si zatial do AdventOrion a daju vam mozno kontakt na niekoho od koho sa to da kupit.

34843

13.10.2004 16:51

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34843



>... ale tu si musite najst ediciu Zivot a
>zdravie.

Nespletl jste se? Nejmenuje se ta kniha Zivot a zdravyyyyie?
[zahanbení] ,pane rediteli s vysokoskolskym vzdelanim.

34849

13.10.2004 16:46

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

kocalka 195.?.?.?

Reakce na 34840

Este na doplnenie k tomu zdraviu.

Tu je definicia podla Svetovej zdravotnickej organizcie (WHO)

"Zdravie nie je len nepritomnost choroby. Zdravie je stav uplnej fyzickej, psychyckej a socialnej pohody cloveka"

Tu su zakladne faktory, ktore ovplyvnuju zdravie, kvalitu a dlzku zivota, na zaklade vyskumov WHO.

- 50%-70% Styl zivota
- do 20% bilologicka dedicnost
- do 20% ekologia
- do 10% Lekarska starostlivost

Z tohto vyvplyva aj to, ze ak sa o seba nestarate, doktori vam uy casto nevedia pomoct lebo choroba je v pokrocilom stadiu.

34848

13.10.2004 16:29

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

kocalka 195.?.?.?

Reakce na 34830

Este som chcel doplnit k cenam. Nezanedbatelny je aj kurz CZK/SKK a dopravne naklady z CR a SR. Velke knihkupectva mozu vozit vela knih a tak mat nizsie naklady na jednotku. Pre istotu si pozrite aj stranku knihkupectva Martinus co je jedno z najvacsich internet knihkupectiev na SLovenksu:

http://www.martinus.sk/shop/index.php?uItem=11161

V cene je aj servis. Ja dosielam knihy takmer vzdy nasledovny den, posielam notifikacie na mobil o odoslani zasielky a podobne. Ale o tom sa kaydy presvedci sam. Niektore knihy dokonca v ponuke slovenskych knihkupectvach nie su.

Ak z Vas niekto niekedy podnikal alebo pracoval v zasielkovych obchodoch tak viete, ze prvym nakupom nezarobite vela penazi. Naopak, mozete ich vela strati ak bude zakaznik nespokojny.

Pri internete je to tak ze ludia nakupuju tam kde sa citia dobre a tam sa opakovane vracaju. Inak to nebude ani s projektom DobreKnihy.com

34841

13.10.2004 2:43

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Preji autorovi clanku,
aby nadale pokracoval ve sve uspesne kariere,aby po ceste potkal co nejmin zlych dusi a aby taky nezapomel,ze je treba se ucit i jine dulezite veci,bez kterych ten penezplny zivot neni to prave orechove.
Je dobre vedet o dobrych knihach,....nicmene je treba si davat pozor,co nam ten prodavajici nabizi.Nemohu si pomoci,ale celkovy dojem po shlednuti jeho webside byl takovy,ze mi to silne pripominalo tu podlizavou dennodeni reklamu na mnoha TV chanels v US,ktera hlasa asi toto: VIDITE,JAKOU KRASNOU SEKRETARKU SI MOHU DOVOLIT! A TO JEN PROTO,ZE JSEM CHYTRY,ZAKOUPIL JSEM SI TENTO SUPERNAVOD OD SUPERROZUMNYCH LIDI A ZA TRI MESICE JSEM VYDELAL VIC NEZ ...X $$$ A BLABLABLA.
A to cele za $199+sales tax(shipping and handling not included).
Pokud autor prispevku chce rozjet ten "American dream",tak jako prvni krok by mel najmout schopneho grafika a pak teprve utocit na lidske podvedomi.Ta cervena je jak pest na oko.

34805

13.10.2004 8:27

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34805

pane idealisto, neni idealni ze kluk 25 lety, zjistil jak delat 24 hodin dene? Panu Stworovi gratuluji ke dvou poslednim clankum.
Jeden o stastnem chudem mexikanovi a druhy o stastnem brzo bohatem slovakovi. Krasne ukazky....exelent job!

pro pana, ktery se rozdelil o jeho novy zcela plny zivot bych pouze dodal, ze v jeho statistice se nikde nemluvi o zdravi...
najdete si na googlu, jake je procento zdravych a nemocnych
a hlavne jak ke svemu zdravi dospeli.
pan Zig Zigler je velice bohaty prijemny pan, ovsem jedine co v zivote delal, je ze stal na podiu a mluvil o tom, jak nezit pouze hledat cestu k vrcholu. SEE YOU AT THE TOP [smích]

34813

13.10.2004 16:46

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Tom 24.?.?.?

Reakce na 34805

> je treba se ucit i jine dulezite veci,bez kterych ten penezplny zivot neni to prave orechove.

Naprosto souhlasím. Každý přece ví, že než peníze, jsou lepší velé peníze [mrknutí jedním okem]

34847

13.10.2004 3:03

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

P.S.
Tech chyb tam je vic,.....ale ma vysokou a hodne zkusenosti,takze mi neprislusi radit.
[mrknutí jedním okem] [cool]

34806

13.10.2004 8:08

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

TT 62.?.?.?

Ach jo, prostě mu to nedalo a MUSEL se pochlubit. Je to krása, když je někdo se sebou takhle spokojenej... bavit bych se s nim nechtěl ani jednu vteřinu[oči v sloup]

34811

13.10.2004 10:04

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Krispin 161.?.?.?

Reakce na 34811

Zavist nie je najlepsia vlastnost a v tvojom prispevku sa prejavuje az az.
A este k tomu prispevku vyssie...neviem ako skoly v cechach a v usa, ale na slovensku je ich uroven v podstate nulova a vobec nerozvijaju podnikaveho a uz vonkoncom nie kreativneho ducha.
Ak je kniha dobre napisana a dokaze cloveka presvedcit o tom ze moze byt uspesny, tak je v podstate jedno aky ma obsah. Ide o pozitivne naprogramovanie podvedomia a celkovej psychiky cloveka, ktore potom vedu k uspechu vo vacsej miere ako depresivny a oportunisticky pohlad na prilezitosti vo svete.

34823

13.10.2004 14:43

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

TT 62.?.?.?

Reakce na 34823

Hovadina. Jestli si myslíš, že se musíš pachtit, aby sis mohl koupit lepší auto anebo místo párku kaviár, tak tě lituju. Dá se žít spokojeně i bez toho, o čem čtu v tom článku. Ty se snaž být úspěšnej a napěchovanej prachama - já toho ke spokojenýmu životu potřebuju mnohem míň.

34831

13.10.2004 19:54

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Had 194.?.?.?

Reakce na 34831

>já toho ke spokojenýmu životu potřebuju mnohem míň.
Jen tak dál. Příjemně Jste mě překvapil Petrmate - teď jen pozor - možná budete nařknut z lenosti, nebo z neschopnosti chopit se šance...
[velký smích]

34879

14.10.2004 12:50

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

TT 62.?.?.?

Reakce na 34879

A navíc ze závisti...
Mám jednoho kamaráda, který má názory podobné těm Vašim. Často s nim o nich debatuju. Ale on by navíc jistě souhlasil s tímhle článkem (je to budhista ekonom[smích]). Tím chci říct, že se sice nemusíme shodnout v názorech na duchovno, přesto můžu mít na některé věci "nematerialistický" názor. Není na tom nic divného.. Souhlasíte?

34950

14.10.2004 13:36

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 34950

>A navíc ze závisti...
Pointa mi unikla.. se zbytkem klidně souhlasím a dle svého rozšířím ze zkušenosti: ono je vůbec otázka, kdo se a kam, či k čemu řadí a pak (což jistě odsouhlasíte)je mnohem důležitější CO A JAK ŽIJE. Byla doba, kdy jsem i pro okolí "byl přece buddhista", dnes to vidím také jinak - hlavně je mi to zařazení dost šumák, nejdříve by se muselo stanovit, kdo to je buddhista,odouhlasit si to navzájem a pak tedy ano, či ne. A k čemu to? Ty nálepky se správnou praxí "rozpouštějí", jsou nedůležité. Příklad: v Bavorsku jsem pracoval a pak i vedl "moudré hovory" s jedním muslimem z Bosny (jako správný "jogurt" měl hned ohýnek u zadku-i já vztekloun jsem si připadal jako anglický lord se stoickým klidem generace předávaným- takže naše disputace měly šťávu:lol[smích], no a tento mě na závěr našeho spolupůsobení dost zařízl:" víš, Georg, Tys jeden z mála správných muslimů, které znám..." A to jsem se v těch debatách ne zase moc otevřeně zaštiťoval ve smyslu ukázky z životní praxe-zkušenosti,ale spíše texty, které by se daly definovat hlavně jako buddhistické...Jak to píše můj oblíbený spisovatel tzv. okultních románů G.Meyrink:"Co je žid, co je křesťan, co je pohan? Je jménem pro ty, kteří mají náboženství místo víry." A pro pořádek: víru chápu v nejvyšším projevu jako TVŮRČÍ SÍLU...
Ekonom - buddhista? Zajímavé. Ekonomové,kteří odsouhlasí tento článek mají spíše sklony k magii.
A tak tedy rozumář - ateista má mnohdy k poznání zákonitostí života blíže, než "kovaný cokolivista"... Je to velmi individuální a tvárlivé. A v těchto "podivných oborech" obzvláště platí - k praxi je člověk z mnohem hlubších a záhadnějších příčin, než si sám dlouho, dlouho vůbec dokáže vysvětlit. Proto není radno "kázat a evangelizovat" a proto vždy zdůrazňuji (a také to myslím vážně), že jen KLÁBOSÍM, DEBATUJI..
Ss..

34952

14.10.2004 15:55

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

TT 62.?.?.?

Reakce na 34952

>>A navíc ze závisti...

To jsem Vás jen doplnil.. že budu nařknut z lenosti nebo neschopnosti..

Máte pravdu v tom, že všechna náboženství jsou jedna věc. Tady vidím rozdíl jen mezi náboženstvím a filozofií. Náboženství vychází z dogmat - není tedy nutné nad ním přemýšlet. Narozdíl od filozofie, ketrá člověka nutí přemýšlet.. A víra je asi to na co člověk sám přijde a přesvědčí se o tom, nebo něco co by si přál..

>> Ekonom - buddhista? Zajímavé.

Už to není buddhista, teď tvrdí, že si ze všeho bere jen něco a zároveň vypráví o tom jak se vypracuje na šéfa nadnárodní velký firmy[smích]

34958

14.10.2004 16:02

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Had 82.?.?.?

Reakce na 34958

>To jsem Vás jen doplnil.. že budu nařknut z lenosti nebo >neschopnosti..
Secvaklo mi to, když jsem pročetl reakci-příspěvek, reakci-příspěvek...
>Už to není buddhista, teď tvrdí, že si ze všeho bere jen něco a >zároveň vypráví o tom jak se vypracuje na šéfa nadnárodní velký >firmy
[chechtot] ahá, tak takhle je to s buddhismem...[chechtot]. No, je vidět, že zmoudřel, kdo by se chtěl taky držet takových pitomých pravidel[mrknutí jedním okem].

34959

14.10.2004 17:43

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34950

ou ou ou, tak ten Vas kamarad pane petrmate, musi byt pan Had ssssss [velký smích] [velký smích] [velký smích]

34965

14.10.2004 18:36

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Had 194.?.?.?

Reakce na 34965

ééé že bych "zmoudřel" tak, že si toho všimne Lev na Zvědavci a mě to unikne[zmaten] to se mi to propagované sebepozorování nějak nedaří, zato král savan a pouští se změnil v orla a prohlédá skrzevá dálavy a do niter druhých.. To jsem měl vědět dřív a zůstal bych jen u čtení..[mrknutí jedním okem] a spokojeného, sebestředného syčení. A když už Jste nás s petrmatem odhalil - nemáte tedy nějaké teplé místečko manágera, kde po pár měsících páchání zásadních rozhodnutí dostanu zlatý padák?

34971

14.10.2004 22:53

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34971

ale jo, neco by se i naslo, ale bez toho padaku, no a o zlate, si nechame jen snit [velký smích]

34986

13.10.2004 22:29

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

SKiD skid1 (zavináč) post (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 34831

Je docela smutne,ze ani po 15 letech po padu totality se tady (a na slovensku taky [mrknutí jedním okem] ) lidi nezbavili zavisti. Pan Kocalka tady nemluvil o tom,jak behem nekolika tydnu vydelat miliony, ale o tom, jak maji lide hospodarit se svymi penezi-coz v nasi republice neumi temer nikdo, protoze nam o tom nikdo nikdy nerekl. Ja jsem mel to stesti se k teto knize dostat, jeste jsem ji neprecetl celou, ale urcite za to stoji. Lide v teto republice si stale nezvykli na to,ze se o sebe (a sve finance) museji starat sami, ze jim nikdo nic jen tak neda. Zijeme porad v iluzi, ze az pudjeme do duchodu, tak se o nas nekdo postara...ale jestli to tak pujde dal,tak nase deti budou drit od rana do vecera,aby se vubec uzivily a o nas se postara kdo??? stat??!! Tomu snad neveri ani ten nejvetsi idealista (nic osobniho proti Idealistovi [chechtot] ).Zeptejte se lidi ve veku kolem 20-30 let, kdo z nich ma penzijni pripojisteni nebo nejakou jinou formu sporeni na duchod-temer nikdo, vzdyt do duchodu je daleko,ne? Proste zijeme ze dne na den a nepremyslime o budoucnosti.

PS[velký smích]oporucuju jeste knihu George S. Clasona Nejbohatsi muz v Babylone

34897

14.10.2004 7:54

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

TT 62.?.?.?

Reakce na 34897

To je závist, když netoužim po tom si ve 20-30ti letech zakládat důchodové připojištění a k životu potřebuju jenom určité minimum? Jestli člověk žije proto, aby byl "úspěšný", tak je to teda docela bída.. Co je to být "úspěšný"? Já si svého volného času a pohody cením daleko víc než peněz nebo "společenského postavení" - to je jen prázdný termín..

34927

14.10.2004 9:10

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

SKiD skid1 (zavináč) post (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 34927

1. duchodove pojisteni byl jen priklad, protoze ho skoro kazdy aspon zna. Samozrejme je mozne se na duchod zajistit jinymy (efektivnejsimi) zpusoby...a o tom je prave tato kniha. Ja osobne nepotrebuju miliony, abych byl uspesny. Jsem student,a kdyz jsem nastupoval na skolu,dostaval jsem od rodicu urcity obnos penez. Za ty 4 roky,co studuju stouply naklady cca o 100% (strava,doprava,ubytovani!!),takze rodice nejsou schopni me dale financovat...a vydelavat na studia pri studiu je pekne tezke. Takze k me spokojenosti by mi stacil pouze takovy pasivni prijem, abych prezil a nemusel drit jak magor. Btw domu jezdim z koleji tak 1x-2x za 2 mesice, vzdy maximalne na 2 dny,protoze vic casu na sve rodice proste nemam....a o tom byl tento clanek-jak si zajistit takove zdroje, aby mel clovek cas na sve blizke a na sve zaliby.

34934

19.10.2004 6:41

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

ina 199.?.?.?

Reakce na 34934

vydelavat na studia pri studiu je pekne
>tezke. Takze k me spokojenosti by mi stacil pouze takovy
>pasivni prijem, abych prezil a nemusel drit jak magor.

A z ceho si myslite ze je ten "pasivni prijem"?
Z baliku penez dobre investovanych Vami, rodici,
prarodici.......

35208

13.10.2004 9:17

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Rasto palus (zavináč) tetras (tečka) sk 212.?.?.?

O com je tento clanok? [oči v sloup] Vobec som sa nedozvedel, co sa tymi pasivnymi prijmami vlastne mysli. Okrem toho, nerobit nic a dostavat peniaze je podla mna nemoralne. Ak by sa takto spravali vsetci, tak by sme nemali co jest.

34818

13.10.2004 16:01

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

kocalka 195.?.?.?

Reakce na 34818

Pasivne prijmy su take ktore prichadyaju aj vtedy ked do toho nemusite davat vlastnu energiu. Napriklad autorske prava. Rowlingova tiez dostava peniaze zato ze napisala dobru knihu a tiey to nie je nemoralne, telekomunikaciam tiez kazdy mesiac platime aj napriek tomu, ze netelefonujeme, Webova stranka. Hzpermarket do ktoreho chodime je pre majitelov tiey pasivny zdroj prijmu, autoservis ktory vybudoval najskor niekto sam a potom ho yautomatiyoval sam je tiez pasivny typ prijmu.

Neviem ci je to dost jasne. Ak nie skuste pohladat na internete alebo v knihach.

34836

14.10.2004 9:53

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Rasto palus (zavináč) tetras (tečka) sk 212.?.?.?

Reakce na 34836

Dakujem za vysvetlenie. Ja samozrejme viem, co su to pasivne prijmy, lenze som od zaciatku clanku cakal, ze tam bude aspon strucne nacrtnute, ako sa autor k takymto prijmom snazil dopracovat a ake konkretne rady by dal nam ostatnym.

34941

13.10.2004 18:42

O cem?

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 34818

Ten clanek je o tom, ze si mame koupit ty bajecne knihy a dat tak moznost autorovi a distributorum vydelat aby byli zajisteni na stari. V tech knihach se pak stejne dozvite "moudrosti", ktere uz davno znate. [velký smích]

34865

13.10.2004 9:44

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Vlado 213.?.?.?

Ahojte,

autor ma pravdu v tom ako to chodi v zivote.
Ja som si uz zabezpecil pasivne prijmy tak, ze
sa mozem v klude venovat veciam ktore chcem.

Myslenim a pracou, ktore su popisane v uvedenych
knihach.

Doporucujem este jednu knihu, ktoru prave citam
a zda sa, ze by ju mal mat kazdy kdo nie je otrokom.

Autor: Tony Buzan
Nazov: Jdete na to chytre / Mind First /

34821

13.10.2004 10:14

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Had 194.?.?.?

Jako v jedné reklamě: ..je to otázka priorit.." Za vše se musí zaplatit ( časem, umem, námahou, prostě energií). Jestliže někdo touží po kariéře, ať platí-honí si triko v byznyse, jestliže chce mít Nobelovky, ať platí-bádá, chce žít spokojené manželství, vztah, ať platí - no, to sem teď nepatří [mrknutí jedním okem] . A navíc je to vždy ta kombinace, kterou současně pojetí života moc neuznává - kombinace snahy s možnostmi životem (osudem) dané. A toto žádné skvělé a zaručené příručky MLM, ekonomie apod. v potaz neberou(a ani nemohou - neznají to) - odradily by spoustu zájemců. Tož, autore, vpřed k dalším velkým příjmům a zajištění na stáří.

34824

13.10.2004 16:11

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

kocalka 195.?.?.?

Reakce na 34824

Ak sa niekto pachti za bohatstvom a zanedbava rodinu, pripadne ine oblasti v harmionickom zivote, tazko moze byt povazovany ako celok za uspesneho. Nemozes robit hovadiny v jednej oblasti aby sa to neprejavilo casom aj v inej oblasti. Nic nie je cierno biele. Tak ako maju knihy v sebe 80% omacky a 20% hodnotneho inspirativneho obsahu tak asi aj zivot sam. Byt dokonalym je byt tazke lebo este nemame presnu definiciu dokonalosti aspon teda ja ju nepoznam.

Osobne si myslim a snazim sa aj praktikovat, ze zdravie je najdolezitejsie. Rodina detto.

CO vsak urobite ak budete bez financnych prostriedkov. Nemame ich nato aby sme na nich spinkali ale na to aby sme ich mohli vymenit za hodnote veci, zdravie, darovat ich, pomoct rodicom ay budu starsi alebo inym chorym ludom.

Co urobite az pride najomnik bytu a povie ze ste nezaplatili najomne. Poviete mu ze vsak ja som skromny mozem byvat aj pod stanom. Kde je hranica? Myslim si, ze bohatstvo je velmi idividualne. Kizosaki to pekne vyjadril:

Ste tak bohaty ako dlho dokazet dlho existovat pri sucasnej zivotnej keby ste prestali zarabat peniaze vlastnou pracou.

Samozrejme mysli tym byt financne bohaty. Mozeme byt bohaty aj duchovne. Napriklad povybudit inych, inspirovat ich, nakreslit obraz, a podobne.

Mne sa paci aj slovnikova definicia uspechu:

Uspech: Kladny vysledok usilia

Ak niekto usiluje o to aby makal 24 hodin a yanedbaval rodinu tak sa moze povazovat za uspesneho.

Nie je problem v cinnosti ale v hodnotach ktore clovek ma a za ktorymi ide. A malokto vie co vlastne chce na konci mat. Tak v duhovnej oblasti ako aj materialnej.

34838

13.10.2004 17:50

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Had 194.?.?.?

Reakce na 34838

>Ak sa niekto pachti za bohatstvom a zanedbava rodinu, pripadne >ine oblasti v harmionickom zivote, tazko moze byt povazovany >ako celok za uspesneho.
Ano. A co je to harmonický život z hlediska Vašeho asi hodně bohatého člověka?
>Byt dokonalym je byt tazke lebo este nemame presnu definiciu >dokonalosti aspon teda ja ju nepoznam.
No vida, já definici znám a nejsem sám..
>CO vsak urobite ak budete bez financnych prostriedkov.
I toto se mi přihodilo, dokonce v mínuse vše bylo..a žiji a je to opět v plusu a v pohodě.
>Myslim si, ze bohatstvo je velmi idividualne.
Ano.
>Mozeme byt bohaty aj duchovne.
Zde ulpím na přesné definici - duchovně jako "neviditelně"? Pak je to spíše niterně, než duchovně. Duchovno je hodně něco jiného...ale toto neberte tak vážně.
A jestli Vám osud dopřál, tak toho využijte, jak dokážete.
Jinak: docela se ty debatéři-ignoranti do Vás obuli, co [velký smích] .

34856

13.10.2004 19:01

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34856

>>Byt dokonalym je byt tazke lebo este nemame presnu
>definiciu >dokonalosti aspon teda ja ju nepoznam.

>No vida, já definici znám a nejsem sám..
[velký smích] Tak sem s nou! Predpokladam, ze Vy uz dokonaly ste, alebo na tom pilne pracujete. Vyvedte aj mna a dalsich z tmy a vysvetlite ako to s tou dokonalostou je?

34869

13.10.2004 19:51

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Had 194.?.?.?

Reakce na 34869


> Tak sem s nou! Predpokladam, ze Vy uz dokonaly ste, alebo na >tom pilne pracujete. Vyvedte aj mna a dalsich z tmy a >vysvetlite ako to s tou dokonalostou je?
Dokonalý = Buddha...o tomto se v učebnicích MLM apod. nepíše...
Kupodivu [velký smích] [velký smích] s tou prací stále nějak kulhám, no, nicméně žádný strach- určitě dám vědět, jakmile dozraji [velký smích] .
Na vyvádění ze tmy Jste tady Vy, já článek s návody "Bohatý, šťastný, zdravý, nejlepší z nejlepších snadno a rychle"-kupte návod ode mě- zatím nepsal a neprezentoval - já tady jen tak v klídku klábosím a spokojeně si vydělávám mírně nadprůměrně.

34878

13.10.2004 20:37

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34878

>já tady jen tak v klídku klábosím a spokojeně si vydělávám
>mírně nadprůměrně.
Nie ste nahodou chamtivy? Ako k tomu dojdu ludia co zarabaju len priemerne, alebo podpriemerne?

[chechtot]

34884

13.10.2004 21:09

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Had 194.?.?.?

Reakce na 34884

>Nie ste nahodou chamtivy? Ako k tomu dojdu ludia co zarabaju >len priemerne, alebo podpriemerne?
[chechtot] jistě, že jsem, proto tak dobře káži o skromnosti, znám obé [mrknutí jedním okem] - ovšem hlavně - celý život (hlavně vnější, niterný je teprve semínko budoucího vnějšího) je jen poměr zásluh a nezásluh v podobě "osudu". Mně osud přihrál toto a tak to konám(+ další postupy, ale ty sem nevytroubím). A Rado, toto v technických příručkách nenajdete: niterným postojem ("duševní stav"[mrknutí jedním okem] lze změnit povahu a dopad prováděného činu. Nedoporučuje se ovšem takto postupovat dlouho je lepší žít a konat - PÓZOR - harmonicky a cíleně. [mrknutí jedním okem]

34890

13.10.2004 21:38

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34890

No pan "Had", mate svoju filozofiu - to beriem. Ja na osud neverim, radsej sa snazim rohodovat sam za seba a brat za to plnu zodpovednost.
Prajem Vam prijemne rozjimanie a uspesnu cestu k dokonalosti.
[mrknutí jedním okem]

34894

13.10.2004 21:53

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Had 194.?.?.?

Reakce na 34894

>radsej sa snazim rohodovat sam za seba a brat za to plnu >zodpovednost.
Já o ničem jiném nehovořím a nic jiného nežiji, to, že berete moji filozofii, neznamená, že jí rozumíte (jak byste mohl, když jsem Vám ji nesděloval..) OSUD jsme si vytvořili (táhne se to s námi miliony let - je to v genech; tělo - geny - vlastnosti, schopnosti - reakce na dění apod.) a stále svojí činností vytváříme. Není žádný hodný Pánbíček ani ošklivý Ďábel mimo nás - obsahujeme vše, co obsahuje veškeré stvoření-my sami jsme nejvyšší Bůh(?) i nejhorší Ďábel... Jde jen o to, s čím se ztotožníme (chceme a můžeme). Ovšem problém je(jak pro koho), že síly OSUDU NÁMI VYTVOŘENÉHO se jaksi nekoukají, jak se nám to zrovna teď líbí, nebo ne a prostě slepě, matematicky konají, aby se vše uvedlo do rovnováhy. Proto ta různost lidských osudů.
A naše (Rado - Had) porozumění, či neshoda - co na tom záleží...vše pomine a zmizí..
Tak tedy sstálý úsměv okolnostem a technice navzdory...

34895

14.10.2004 5:05

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34895

Pane Hade, takovou vitalitu jsem jeste u nikoho nepoznal, jako u Vas. Jako spravny "had", dovedete ze vseho zdrave vyklouznout a taktez, muzete lidem rict / napsat cokoliv ( i vytknout ), ale udelate to tak, ze se na Vas nikdo nemuze zlobit. Jste dobry strateg - skoro politik [smích] Dam se na Buddhismus a basta ! Zacnu setrit na Tibet [smích]

34920

14.10.2004 7:55

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Had 194.?.?.?

Reakce na 34920

>Jste dobry strateg - skoro politik [smích] Dam se na Buddhismus a >basta ! Zacnu setrit na Tibet [smích]
No s tím politikem, nevím, nevím. Já bych na tom poli neuspěl, neboť mám svoji lajnu a hlavně hodně a cíleně lhostejním k vnějším projevům života a tak v jisté etapě čehokoliv (zde tedy debaty-vidím neústupnost, kterou chápu a nevyčítám, tak místo svého vztekání si odzívnu a nechám každému, co jeho jest..) prostě "vypnu" a pozoruji(a zpracovávám své reakce k lhostejnosti), vyjádřím se,resp. udělám maximum a.. nechám to běžet. To asi není dobrá strategie, jak získávat bodíky v politice. Učím se vzdávat i dobrého výsledku a přitom nepropadnout do pasivity. Jsou to z běžného pohledu zvláštní paradoxy, které nejdou jen tak proklábosit. Prostě: i když nesouhlasím - nevyčítám, neodsuzuji a navíc to kupodivu chápu, jen pokud někdo koná hrůzno, mrazí mě mírně při představě sklízení za toto.. Pro dosažení žádoucího výsledku preferuji niterný postoj s činností a pak trpělivost, jak to dopadne.
Na buddhismus se nedávejte - počkejte až dozrajete [velký smích]. pak je to s plnou výzbrojí...

34928

14.10.2004 8:34

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Had 194.?.?.?

Reakce na 34878

Komentář sebe sama - nepřečetl jsem si podpis pod reakcí, takže jsem autorství článku připsal Radovi - Rado,nezbývá Vám než nějaký takový nepsat a poslat, abych si mohl tvrdošíjně trvat na ...
>Na vyvádění ze tmy Jste tady Vy, já článek s návody "Bohatý, >šťastný, zdravý, nejlepší z nejlepších snadno a rychle"-kupte návod >ode mě- zatím nepsal a neprezentoval - já tady jen tak v klídku >klábosím a spokojeně si vydělávám mírně nadprůměrně.
... anebo mě nezbývá než omluva a slibuji, že když budu ještě debatit, tak si určitě někde rýpnu..

34931

13.10.2004 12:00

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?

srsi do doby nez ho vymackaj jako citron a kopnou do prdele.
Takovych jsme uz videli. Jestli ma jeste zbytek rozumu, zacne uvazovat o tom co dela, jestli svec, nebo strom naproti nema vetsi hodnotu. Kdyz slysim marketing, plnim magazin, cistim hlaveň a laduju patrony do foroty.

34827

13.10.2004 12:47

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

mancuso 83.?.?.?

Autorovi: pokud s vážnou tváří napíšete "..expertovi na leadership" a celou tu zhovadilou vazbu nedáte do uvozovek, tak už jste asi zašel příliš daleko a není vám pomoci. Čpí to účelovou "firemní kulturou", která má za cíl udělat z normálních lidí "členy teamu".

34829

13.10.2004 16:15

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

mark 195.?.?.?

naozaj odporucam precitat si 'Bohaty tata, chudy tata', je to
kniha ktora vam moze pomoct porozmyslat nad svojimi zivotnymi cielmi a cestami ktore k nim vedu.

Hlavna myslienka je jednoducha - rozmyslaj nad svojim zivotom, nad tym co chces dosiahnut,
a skus najst najlepsiu cestu k svojmu cielu. Nestaraj sa o to ze 99% ludi to robi naopak (a viditelne zle).

Nemam ziaden zisk z predaja knihy, odporucam ju len preto lebo mne v istom zmysle zmenila zivot,
a tiez som sa o nej dozvedel nahodou na nejakom fore.

Vzdy som intuitivne vedel ze chcem zit nejako inak, ale az po precitani tej knihy som si uvedomil
ako presne a mohol som na tom zacat robit efektivnejsie.
Napr. moje vlastne ciele su jednoduche - ziskat slobodu, financnu a casovu, aby som sa mohol venovat veciam,
ktore ma bavia alebo ktore su pre mna dolezite.
Svoj ciel som este nedosiahol, ale trufam si povedat, ze som na spravnej ceste a idem k tomuto
cielu rychlejsie nez vsetci okolo mna.

Mozete si nahovarat ze ste slobodni, ked musite travit vacsinu casu v zamestnani. Postupom casu
mozno aj zacnete verit ze to je to co naozaj chcete, ale za tym je len strach skusit nieco ine.


To ze autor je prilis velky fanatik do podobnych knih este neznizuje ich hodnotu.
Osobne som necital ziadne knihy od marketingovych magov, mam na nich svoj nazor, ale tato kniha od Kiyosakiho je nieco ine. Vsetky jeho dalsie knihy su len omielanie dokola toho isteho a neoplati sa ich moc kupovat.

34839

13.10.2004 16:36

Autor se myslím prozradil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

...jako že má co do činění s www.dobreknihy.cz

Knihu hodnotím (podle útržků) spíše jako beletrii, rozhodně nic extra informativního.

A dávám to najevo, protože IMHO tento článek je skrytá REKLAMA.

34842

13.10.2004 16:38

Magicka desitka

Druid 81.?.?.?

Autor pracoval ve firme ktera patri mezi 10 nejvetsich...
v odkazech na knihu
http://www.dobreknihy.com/bohatytataradi.html
najdeme 10 zakladnich pravidel....
a 10 veci ktere mame mit pod kontrolou...
v dalsim odkaze na knihu "Do duchodu mlady a bohaty"
http://www.dobreknihy.com/kiyosaki.html
najdeme "ako autori počas necelých desiatich rokov odišli do dôchodku..."
jiste moudre knihy na tema "Najdi si sveho blba ktery na tebe bude pracovat!" ale nezapomen musi jich byt 10

34844

13.10.2004 16:43

Autor se prozradil...

Dramenbejs 195.?.?.?

...že má co do činění s www.dobreknihy.com

Proto si dovolim upozornit, že na netu je k dohledání jen ve spojitosti s výše uvedenou webovou stránkou, rozhodně není ředitelem nadnárodní společnosti, tipuji že je spíše mezinárodním lhářem.

Okradl mě o čas a podle toho se budu o www.dobreknihy.com vyjadřovat - budu říkat: jsou to překlady amerických blábolů typu "jak se stát bohatým snadno a rychle".

Vykopejte ho!

34846

13.10.2004 16:56

RE: Autor se prozradil...

kocalka 195.?.?.?

Reakce na 34846

Ahoj,

naco by som sa prezradzoval. Vystupujem na tejto diskusii aj v clanku stale pod svojim menom na rozdiel od anonymov. Aj na stranke DobreKnihy.com je moje meno v casti Kontakt.

Co sa tyka pozicie riaditel, pisal som a je to aj v info o mne na tejto stranke, bol som nim az kym som sa neroyhodol odist.

Pozrite si vyopis z registra firmy pre ktoru som pracoval.

http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=15813&SID=2&P=1

34850

13.10.2004 18:02

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Druid 81.?.?.?

pane Kocalko, to ze pracujete pro firmu Telenakup s.r.o. ktera je zrejme nejakou dcerinou firmou Studia Moderna kde jste byl do brezna t.r. a ktera prodava lidem sracku zvanou Kosmodisk se da celkem snadno zjistit. Bavi vas vytahovat tem nejchudsim a nejbezbranejsim starym lidem navic s podlomenym zdravim posledni penize z kapes? Asi ano, ze? Odmena vas nemine!

34858

13.10.2004 18:50

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

kocalka 195.?.?.?

Reakce na 34858

Asi sa mylite. Uz tam nie som. Inak kosmodisk je super vyrobok. Moj svokor ho tiez obcas nosi. Mal totizto zlomenu chrbticu.

Ci tomu verite alebo nie pochybujem ze by firma ktora predava citujem "sracky ako kosmodisk" prezila viac 10 rokov ako je to v pripade studio-moderna.

Firma ma vela aktivit, okrem ineho prenajom callcentier automobilkam, poistovniam, vydavatelom dennikov a podobne. Vydavaju casopis o zdravy a tak dalej. Stranka spolocnostije na

http://www.studio-moderna.com/

Inak firma patri k poprednym slovinskym obchodnym firmam. Ale to si zistite sami na slovinskom internete.

Uz dlhsiu dobu sa riadim heslom nepytaj sa ale sa pozeraj. Preto je fajn ze neverite nicomu co som napisal.

Doporucujem sa opytat ludi co kosmodisk pouzivaju ako su spokojni a nie takych co ho videli len z reklamy. Inak ludia v reklame nedostavaju za to, ze su tam peniaze, ktore by im vylepsili financnu situaciu. Ale tomu uz urcite nebudete verit.
No ale to uz vidim, ze sme poriadne odbocili.

Myslim, ze sme prebrali podstatne veci ohlane clanku. A uz nepotrebujem za dolezite venovat tejto teme viac casu. Ak niekto chce, nech mi napise priamo email na moju adresu cez kontaktny formular namojich strankach.

AK niekomu clanok nieco dal som rad, ak nikomu nedal nic a ma iny nazor nic proti tomu nemam.

Coskoro snad napisem iny clanok. Teraz uz vsetci vedia co robim a aj to, ze u mna nikto nemusi nakupovat. Vsak vas je vacsina aj tak v Kanade, aspon si to teda myslim [smích]

34866

13.10.2004 20:25

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34866

>Asi sa mylite. Uz tam nie som.
Ale vzal jste si sebou >know how< Zaplatil jste?
No,na ty hlavni veci Vas sahnout nedali,tak nebylo vlstne co ukrast,ze? [velký smích]

>Ci tomu verite alebo nie pochybujem ze by firma ktora
>predava citujem "sracky ako kosmodisk" prezila viac 10 rokov
>ako je to v pripade studio-moderna.
Vira u postizenych umira posledni.Dobry bussines.


>Firma ma vela aktivit, okrem ineho prenajom callcentier
>automobilkam, poistovniam, vydavatelom dennikov a podobne.
>Vydavaju casopis o zdravy a tak dalej. Stranka spolocnostije ...
Vy mate ale hrosiii kuzi !

>Inak firma patri k poprednym slovinskym obchodnym firmam.
>Ale to si zistite sami na slovinskom internete.
A koho to tady,na Zvedavci,zajima?

>Uz dlhsiu dobu sa riadim heslom nepytaj sa ale sa pozeraj.
>Preto je fajn ze neverite nicomu co som napisal.
Jen proto,ze jste vlezlej jak ...

>No ale to uz vidim, ze sme poriadne odbocili.
Uz svym clankem jste uplne mimo,pane vlezlej.


>AK niekomu clanok nieco dal som rad, ak nikomu nedal nic a
>ma iny nazor nic proti tomu nemam.
Uz jste pryc ? [naštvaný]

>Coskoro snad napisem iny clanok. Teraz uz vsetci vedia co
>robim a aj to, ze u mna nikto nemusi nakupovat. Vsak vas je
>vacsina aj tak v Kanade, aspon si to teda myslim [smích]
Zase myslite spatne.
Tak sup,uz toho vaseho vtirani se bylo azaz.

34881

13.10.2004 21:35

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34881

Idealista, Vy ste snad majitel Zvedavca? Ak ste si nevsimol tak tu nie ste jediny, takze laskavo neposielajte nikoho prec a ani nikomu neodporucajte zatvarat dvere zvonku.

34893

13.10.2004 22:54

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34893

>Idealista, Vy ste snad majitel Zvedavca? Ak ste si nevsimol
>tak tu nie ste jediny, takze laskavo neposielajte nikoho
>prec a ani nikomu neodporucajte zatvarat dvere zvonku.
Rado
Vy jste si jeste nevsimnul,ze Idealista je pokornym sluhou pana Dramenbejs? A na jeho prikaz VYKOPEJTE HO! se yall toho ukolu a s hrudi nastavenou vetrudesti zautocil na >skodnou<
Ta skodna stejne byla urcena, vladykou chrabrym, na odstrel.Nebo se snad myyliiim? [velký smích]
Ze Vy,Rado,mate jen slepe naboje.....za to ja nemuzu [chechtot]

34898

13.10.2004 23:23

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34898

Aspon, ze ukazujete svoje idealy v plnej krase... [oči v sloup]

34900

14.10.2004 0:07

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34900

>Aspon, ze ukazujete svoje idealy v plnej krase... [oči v sloup]
No,radej takove,nez Kocalkove a Vase.
Nyni kopiruje zasilkovou sluzbu.Az zacne kopirovat kosmodisk,mozna,ze Vam jeden,nebo vice posle....za vase horolezectvi.
Pokud ho ovsem Slovinci a Holandane "neodprasknou" driv,nez vam to posle.Vite,takove podrazy se trestaji.
Doufam,ze aspon tu pater mate,kdyz on uz ne.
To,jakou formou je presentovan jejich vyrobek na TV stations v CR,tak to uz je dlouhou dobu v US zakazano.Vite,co je to BRAIN WASHING ? To jsou ty dvacetiminutove reklamni spoty.
Rado,......no tak [cool]

34904

14.10.2004 15:01

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Druid 81.?.?.?

Reakce na 34904

>To,jakou formou je presentovan jejich vyrobek na TV stations v CR

pane Idealisto, prece si nemyslite ze to je jejich vyrobek? Tihle vyplachovaci hlav nic vyrabet neumi ani nechteji. To je totiz prace. Predrazovat cizi vyrobky pomoci brainwashigove reklamy TO JE JEJICH ZRADLO.

34954

13.10.2004 20:26

RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Druid 62.?.?.?

Reakce na 34866

>Inak kosmodisk je super vyrobok. Moj svokor ho tiez obcas nosi. >Mal totizto zlomenu chrbticu.
Vy ho nikdy potrebovat nebudete. Chodite si po svete bez chrbtice a je vam hej. Adios.

34882

13.10.2004 18:31

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Pane Kocalko
Zvedavec je pro Vas trochu silne kafe.Zavrete dvere zvenku.

34863

13.10.2004 20:15

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

ladA ladarysan na hotmail dot com 193.?.?.?

pane Kocalko, knihy, ktere doporucujete, myslenky, ktere tyto knihy nabizeji (spise muti prijmout) jsou z hrnku, ktery neni mnoha lidem nejblizsi. priznam se, i ja bych chtel mit dost penez, ve stari klid, byt zajisten. ted je mi 26, vydelavam 6 tisic cisteho (stipendium pri studiu phd na zemedelske skole) a neco vam povim, ja na tu vasi metodu a doporuceni (myslim tim vsech tech z knih chudy tata, bohaty tata, atd..) kaslu. pro mne je zivot cesta, a cesta ma musi byt zaprasena, kamenita, z udusane hliny. zadnej samet. vnitrne si to tak preju. a i kdyz ted jsem vpodstate chudy, ziju od mesice k mesici, vyhovuje mi to a libi se mi to.
dela mi to pokornym, pred svetem, pred lidmi.
nezavidim vam penize, ani pozici vykonneho reditele, idkyz to zni pravda lakave (navic z pozice meho hvezdneho znameni - blizenec, jsem pro tyto pozice pry primo predurcen [smích])
lide v cechach opravdu nepotrebuji dolary.
coz takhle treba byt rovny pred prirodou, pred bohem, sam pred sebou?? marketing ruku v ruce s penezi jsou rakovina dnesni moderni spolecnosti, nikdo uz nechce brat do rukou hlinu.
ja ano
ladA

34880

13.10.2004 20:40

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Marty 213.?.?.?

Vzpominam si na jedno story z USA kdyz tam jeden podnikavec masivni reklamou nabizel lidem recept "na zaklade kteryho do roka zhubnou kolik si jen budou prat" - objednavejte na cisle xxx xxx xxx jen za $19.90 + tax and shipping. Vydelal tak nekolik milionu a zajemcum posilal hrubou obalku ve ktere byl papir s napisem ZER MENE (samozrejme v anglictine). A pravne byl nenapadnutelny. Neco podobneho mi pripominaji navody "jak zbohatnout za 2 roky" ci "jak vydelat prvni milion" jen za xxx korun, ktere se zacinaji prodavat i u nas. Kdyz si odmyslime ruzne "Leadership" kecy, zustane nam to co je kazdemu z nas jasne pouhym selskym rozumem. Ale nekdo na tom hezky zbohatne...

A na margo teleshopingu a vyrobku v nem inzerovanych: Vetsina z nich jsou veci kterych skutecna cena je tak desetinou prodejni a kdyz jsem od jedne pani na prezentaci firmy WS chtel na predvadeny vyrobek certifikat statni skusebny zacala po mne nepricetne jecet a nechala mne vyvest ze salu. Po nekolika tydnech jsem pochopil proc - jedna z mych teticek mi jako elektrikari donesla zrovinka mixer z telesrackingu, za ktery vysolila jenom 1999 + postovni a balne (500). Kdyz jsem dotycny pristroj otevrel, neveril jsem svym ocim. Motorek made in Thaiwan bych se bal dat do ventilatoru, odruseni veskere zadne, vidlice neschvalena pro EU a tak bych mohl pokracovat. Proste kram zivotu nebezpecny svemu okoli s vyrobni cenou tak (hodne prezenu) 199 korun.

Takze chlubit se tim ze jsem delal v teleshopingu - ja vim penize nesmrdi - ale stejne bych se stydel pri pohledu na lidi kteri zblbnuti TV reklamou daji posledni penize za neco podobneho...

34885

14.10.2004 5:36

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Skvělé, doporučte to k přečtení všem svým přátelům...

34923

14.10.2004 12:33

Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?

čpí to kulturou korporací a brainwash, neboli totálním vymytím mozku. Jak může dělat kariéru vysokoškolák v 25ti, když ostatní v této době studovali? Patrně jde o rychlokvašku, tak se říkalo VÚML Sorboně, v kanadě mají podobné ústavy. Bez práce a radosti z něčeho člověk úplně zblbne.
"Už dlouho jsem poslouchal o vaší firmě skvělé zprávy"."Vaše organizace práce je úžasná. Přesně této firmě mohu být přínosem". a podobné zvratky.

34949

Příspěvků: 86

13.10. 01:45 Tom  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 08:10 Vcelicka  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 16:40 Tom  FIREFOX!
13.10. 19:31 Had  RE: FIREFOX!
13.10. 20:41 Tom  RE: FIREFOX!
13.10. 20:59 Had  RE: FIREFOX!
13.10. 22:16 Tom  RE: FIREFOX!
13.10. 23:00 Had  RE: FIREFOX!
13.10. 23:46 Tom  RE: FIREFOX!
13.10. 23:55 Tom  RE: FIREFOX!
14.10. 05:08 Lev  RE: FIREFOX!
14.10. 11:13 Druid  RE: FIREFOX!
14.10. 06:27 Tom  RE: FIREFOX!
14.10. 08:37 Had  RE: FIREFOX!
14.10. 23:05 Druid  RE: FIREFOX!
13.10. 19:35 Vcelicka  RE: FIREFOX!
13.10. 20:37 Tom  RE: FIREFOX!
14.10. 09:50 Jarda z Pisku  RE: FIREFOX!
14.10. 18:20 Tom  RE: FIREFOX!
15.10. 09:11 Vcelicka  RE: FIREFOX!
15.10. 17:01 Tom  RE: FIREFOX!
16.10. 08:43 Vcelicka  RE: FIREFOX!
13.10. 13:55 kavol  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 15:51 kocalka  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 16:28 Idealista  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 16:36 kocalka  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 16:51 Idealista  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 16:46 kocalka  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 16:29 kocalka  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 02:43 Idealista  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 08:27 Vcelicka  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 16:46 Tom  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 03:03 Idealista  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 08:08 TT  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 10:04 Krispin  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 14:43 TT  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 19:54 Had  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 12:50 TT  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 13:36  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 15:55 TT  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 16:02 Had  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 17:43 Lev  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 18:36 Had  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 22:53 Lev  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 22:29 SKiD  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 07:54 TT  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 09:10 SKiD  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
19.10. 06:41 ina  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 09:17 Rasto  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 16:01 kocalka  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 09:53 Rasto  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 18:42 Dan  O cem?
13.10. 09:44 Vlado  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 10:14 Had  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 16:11 kocalka  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 17:50 Had  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 19:01 Rado  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 19:51 Had  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 20:37 Rado  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 21:09 Had  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 21:38 Rado  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 21:53 Had  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 05:05 Lev  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 07:55 Had  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 08:34 Had  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 12:00  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 12:47 mancuso  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 16:15 mark  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 16:36  Autor se myslím prozradil
13.10. 16:38 Druid  Magicka desitka
13.10. 16:43 Dramenbejs  Autor se prozradil...
13.10. 16:56 kocalka  RE: Autor se prozradil...
13.10. 18:02 Druid  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 18:50 kocalka  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 20:25 Idealista  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 21:35 Rado  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 22:54 Idealista  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 23:23 Rado  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 00:07 Idealista  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 15:01 Druid  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 20:26 Druid  RE: Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 18:31 Idealista  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 20:15 ladA  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
13.10. 20:40 Marty  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 05:36  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
14.10. 12:33  Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 32 čtenářů částkou 8 801 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 4

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 7

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 4

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
24,98 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
30,97 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
15,58 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 195,22 Kč
1 unce stříbra
376,88 Kč
Bitcoin
182 129,21 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 877