Diskuze k článku

Rada

Příspěvků 80

11.10.2004 3:19

Rada

Ariel Shitstein 24.?.?.?

Takové lidi,jako je ten Mexikán,nemájí židi rádi,ba naopak mají z nich hrůzu.
Na těch se nic nevidělá-nezdaní.

34662

11.10.2004 8:14

RE: Rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 34662

>Takové lidi,jako je ten Mexikán,nemájí židi rádi,ba naopak
>mají z nich hrůzu.

>Na těch se nic nevidělá-nezdaní.
A ja bych >hodil typ< ,ze ten Mexican byl spis potomek Azteku,tedy dle Janka barevnej,takze menecennyyy.
Chytrej ctrnact roku kope v dole,menecennyyy ctrnact roku jezdi na lodicce a hraje na kytaru.
No,neni uz nacase odprasknout toho barevyyyho,menecennyyyho?
Koupim si od pana "AshkeNaziho" zbran a DU NATO,teda!

No,a takove maji chazari nejrade.Nekteri za ne "kopou" a druzi za ne "strili" v Palestine,Iraku,Afghanistanu,Cecne[pláč] [pláč] [pláč] [naštvaný] [pláč]

34670

11.10.2004 8:16

RE: Rada

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34662

>Takové lidi,jako je ten Mexikán,nemájí židi rádi,ba naopak
>mají z nich hrůzu.

>Na těch se nic nevidělá-nezdaní.
A ja bych >hodil typ< ,ze ten Mexican byl spis potomek Azteku,tedy dle Janka barevnej,takze menecennyyy.
Chytrej ctrnact roku kope v dole,menecennyyy ctrnact roku jezdi na lodicce a hraje na kytaru.
No,neni uz nacase odprasknout toho barevyyyho,menecennyyyho?
Koupim si od pana "AshkeNaziho" zbran a DU NATO,teda!

No,a takove maji chazari nejrade.Nekteri za ne "kopou" a druzi za ne "strili" v Palestine,Iraku,Afghanistanu,Cecne[pláč] [pláč] [pláč] [naštvaný] [pláč]

Idealista.....62

34671

11.10.2004 9:52

RE: Rada

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 34671

Pane Idealisto, ten Mexican byl chytrejsi nez my vsichni dohromady, pokud neuposlechl..protoze ZIL, zil se svymi detmi, zil se svou siestou a k veceri mu stacilo to, co ulovil...Vedel dobre, ze by nejlepsi leta makal a makal a k staru, kdy by mu sily nestacili ani na udrzeni kytary v rukou uz by bylo pozde. Krasny pribeh s otevrenym koncem...
Ja ten konec vidim jinak, nez vy...Vzdyt jsem zenska a romanticka, neni co resit....

34672

11.10.2004 23:10

RE: Rada

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34672



>Ja ten konec vidim jinak, nez vy...Vzdyt jsem zenska a
>romanticka, neni co resit....

Zdravim,pani Jarko
Snazil jsem se pochopit,jak ten konec vidite Vy.Kdybyste chtela hloubeji pochopit,jak to chodi v Mexiku,staci se podivat na nejakou mexickou telenovelu a uvidite,ze typy lidi-hercu absolutne neodpovidaji typu Mexicanu,jako takovych.Potomkum Azteku moc psenka nekvete,ten jejich staly usmev na tvari jim prinasi bidu,tezko rybu ulovit....
Ale clanek je o necem jinem,takze bych se mel vratit k tematu.Hmmm,...je pekne sniiit, ale kolik Mexicanu nechce misto jedne ryby,ryb tisic? Bida je zene na sever a tam uz to neni o kytare a rybe,ale....
Na Jizni Morave je ta kytara a ryba mnohem realnejsi nez v Mexiku [mrknutí jedním okem]
Pekny vecer,preji

34718

12.10.2004 13:17

RE: Rada

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 34718

Ja nejen u mexickych telenovel, ale vubec u zadnych nevydrzim, je to na jedno kopyto. Mexiko neznam, ale verim tomu, ze je tam bida a proto utikaji na sever...No, pribeh to byl krasny, lec podle vas nerealizovatelny, je to tak? Mate pravdu, ja tu kytaru i rybu mam na zahrade v Cesku..A je to jista ryba a jista kytara....A presto, kdyz to vezmu romanticky, nezustal by onen Mexican u sve ryby, u sve kytary, u svych pratel, kdyby tu rybu mel kazdy vecer jistou?

34762

12.10.2004 15:23

RE: Rada

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34762

>Ja nejen u mexickych telenovel, ale vubec u zadnych
>nevydrzim, je to na jedno kopyto.
Zdravim,pani Jarko
Pokud bude nalada,podivejte se aspon na jeden dil a uvidite,ze hlavni postavy jsou temer vzdy aspon ze 3/4 potomci evropanu,sluzky a sluhove aspon z 3/4 potomci domorodych Indianu.A latinos mi davaji za pravdu.Vedi o tom,ale moc se o tom nemluvi.

>Mexiko neznam, ale verim
>tomu, ze je tam bida a proto utikaji na sever..
Jako treba Moldavci na zapad.

>No, pribeh
>to byl krasny, lec podle vas nerealizovatelny, je to tak?
Od toho jsem Idealista,verit muzu.

>Mate pravdu, ja tu kytaru i rybu mam na zahrade v Cesku..A
>je to jista ryba a jista kytara....A presto, kdyz to vezmu
>romanticky, nezustal by onen Mexican u sve ryby, u sve
>kytary, u svych pratel, kdyby tu rybu mel kazdy vecer
>jistou?
Mentalita domorodych Indianu je takova,ze by je ani nenapadlo odejit pro ryby dve.Ten jejich poklidny vyraz je az zarazejici a taky za svou naivitu tvrde plati.Co se da delat,nyni je to diktat Evropy a hrdinove z knih Karla Maye nemaji sanci.Cesi byli 300let pod nemecky mluvicimi.Prezili.
Indiani asi ztezi.Asi to ma tak byt.....

34768

11.10.2004 10:44

RE: Rada

miko mnop_k (zavináč) hotmail (tečka) com 80.?.?.?

Reakce na 34671

Kdyby byl ten clanek o tom, jak mali kluci hraji kulicky, tak by se z nich zarucene udelali chazari, kteri se cvici na zabijeni gojimu. Sancta simplicitas.

34674

11.10.2004 20:04

RE: Rada

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34674

>Kdyby byl ten clanek o tom, jak mali kluci hraji kulicky,
>tak by se z nich zarucene udelali chazari, kteri se cvici na
>zabijeni gojimu. Sancta simplicitas.

Zdravim,Miko
Mentalita Mexicanu mi behem zivota dost prirostla k srdci.Pouze dobre vzpominky a to staci.Byli ochotni nezistne pomoci klukovi ztracenem ve viru velkomesta a ten pocit se mi hluboko vryl do srdce.
A takovy ten premlouvac toho rybare mi silne pripomel cloveka,ktery me take premlouval,abych se zacal honit.Citil penize,ja mu naletel,vysal krev a pak mi jednoduse naznacil,ze jsem z kola ven,protoze nejsem "bohemvyvoleny".
Hluboko pichl,teklo hodne krve.Tak se mi nedivte,tezko se zbavuji tohoto trauma,a navic ten Janek zacal s tou bilou rasou a pak jen pooovl.
No,nejak mi to prislo vse dohromady a bylo to.
Kluci a kulicky....hmmmm,tam bych nesel.Idealista ma pouze snahu varovat,protoze uz jednou zaplatil a informuje.Diky Zvedavci,nekorektnimu webzinu.
Me deti a ma manzelka jsou v zemi,kde jsem se narodil,cizinci a jeden z duvodu,proc zustavame na Jizni Morave je ten,abychom nedopadli jak Janek.Honit se za mamonem a pak delat hogofogo v Horni Dolne.
Treba jsem Vas presvedcil,ze to spatne nemyslim.Na chazary utocim take proto,ze mezi Zidy mam dosti dobrych znamych a uz me stve,ze temer nikdo nedela rozdil mezi nimi.Ano,mohl bych byt vic specificky a neutocit pausalne na chazary,ale ti,co ctou Idealistovy prispevky urcite viii,ze Idealista mysli jen na Zle duse-zionisty,kteri pro Israel zradi jak Ameriku,tak i Cechy,Moravu a Slezsko.Bez mrknuti oka.Hotovo.
Idealista....62

34711

11.10.2004 12:52

RE: Rada

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 34671

>No,a takove maji chazari nejrade.Nekteri za ne "kopou" a
>druzi za ne "strili" v Palestine,Iraku,Afghanistanu,Cecne[pláč]
>[pláč] [pláč] [naštvaný] [pláč]

To je trefné. A nejsou tací pouze indiáni, ale všichni ty nemakačenkové v zaostalých státech. Je potřeba je civilizovat, přinést k nim naší nejvyspělejší civilizaci, aby na nás začali dělat a byl z nich užitek. Musí začít vyrábět, kupovat, spotřebovávat a proto pak více pracovat, více kupovat a ještě více spotřebovávat a tak ve spirále dokola, a nám tím přinášet zisk.

34683

11.10.2004 14:50

RE: Rada

Had 194.?.?.?

Reakce na 34683

[chechtot] [chechtot] ..ano, ano, a my jako správní "civilizační vymoženci" se budeme honit 8,10,12...hod. denně, abychom zajistili s přehledem a odborně v chodu ten nádherný rozkvět naší osvíceneckodemokratickotechnickéhumánní společnosti...
Už když jsem ten vtip ve variantě Ital ze severu(pokrokový kapitalista) a Ital z jihu(jednoduchý, leč pohodový rybář), tak jsem si říkal, jak šikovně se do vtípku dá shrnout rozpor způsobu života "pokrokových" a "barbarů".
Jo, jo a už zase pokrokově spěchám posílat nabídky do výběrových řízení, abych si utrmácen mohl ke stáru koupit místečko v DD... [velký smích]

34687

11.10.2004 19:37

RE: Rada

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34683

>To je trefné. A nejsou tací pouze indiáni, ale všichni ty
>nemakačenkové v zaostalých státech. Je potřeba je
>civilizovat, přinést k nim naší nejvyspělejší civilizaci,
>aby na nás začali dělat a byl z nich užitek. Musí začít
>vyrábět, kupovat, spotřebovávat a proto pak více pracovat,
>více kupovat a ještě více spotřebovávat a tak ve spirále
>dokola, a nám tím přinášet zisk.

[zahanbení] [zahanbení] [zahanbení] [zmaten] [zahanbení]

Pane Lve
Uz nepotrebuji vice casu [smích]

34708

11.10.2004 19:46

RE: Rada

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34708

Pane Lve
Uz nepotrebuji vice casu [smích]
_______________________________________

Pane Idealisto, rad bych Vas pochopil, ale nechapu a domnivat se nechci. Nevim, proc mi odpovidate na neco, co jsem nenapsal. Pokud ale mohu jen konstatovat a pokud se nemylim, tak pan Karel z Cech, napsal tyto radky v urcitem sarkazmu - doufam, ze se nemylim. [oči v sloup]

34710

11.10.2004 22:35

RE: Rada

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34710

> pokud se
>nemylim, tak pan Karel z Cech, napsal tyto radky v urcitem
>sarkazmu - doufam, ze se nemylim. [oči v sloup]

Zdravim,pane Lve
Nepruhledne.To je to.Pan Karel by to polozil jednoznacne,u pana Karla z Cech nikdy nevim.Muzu jen hadat.
Date vedet,Pane Karle z Cech? Ale polopatisticky,abychom nemuseli hadat.
Dekuji

34716

15.10.2004 12:58

RE: Rada

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34683

>To je trefné. A nejsou tací pouze indiáni, ale všichni ty
>nemakačenkové v zaostalých státech.

Pane Karle z Cech
Napisete,jak jste to vlastne myslel,nebo to mam radej hodit za hlavu [smích]

35024

19.10.2004 22:41

RE: Rada

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 35024

>>To je trefné. A nejsou tací pouze indiáni, ale všichni ty
>>nemakačenkové v zaostalých státech.
>
>Pane Karle z Cech
>Napisete,jak jste to vlastne myslel,nebo to mam radej hodit
>za hlavu [smích]
Pane Karle z Cech
Skoda,ze jste neodpovedel.

35232

11.10.2004 10:29

RE: Rada

Ludva 195.?.?.?

Reakce na 34662

Co si takhle prostudovat "vijmenovaná" slova.

34673

11.10.2004 21:46

RE: Rada

Tom 24.?.?.?

Reakce na 34673

>Co si takhle prostudovat "vijmenovaná" slova.

Vyviklati vi? [mrknutí jedním okem]

34713

11.10.2004 23:17

Rada

Jasmina 62.?.?.?

Ksakru,porad mi vycitali,ze nejsem udernice a ze se hodim akorat ke komediantum.Kolik vycitek,narezu a opovrhovani aby se clovek nakonec dovedel,ze sel spravnym smerem,jako jeden z mala a cela ta masa sla smerem pekelnym[chechtot]
Tedy,poznala jsem zenu,ktera 30let vylozene drela v zelezarskem zavodu a jeste byla na to hrda-jak ja se pred ni citila?-Tehdy smisene...

34719

12.10.2004 0:15

Pokracovanie

Rado 24.?.?.?

Jedneho dna rybar vazne ochorel. Za miestnym samanom zajst nemohol, lebo ten uz mal vsetko co potreboval a radsej si uzival s rodinou. Spomenul si na chamtiveho lekara z vedlajsej dediny, ktory vraj kvoli peniazom tajne ordinuje vo dne aj v noci. Ako sa k nemu dostat? Susedna dedina je daleko a auta sa prestali vyrabat, ked Osvieteni vysvetlili Chamtivcom, ze si maju radsej uzivat zivot a vyrabat len tolko, co potrebuju k zivotu. Zeby toho lekara skusil zavolat? Tak daleko vsak nedokrici a telefony zmizli s Chamtivcami, ktori ich vyrabali...

Po dlhych utrapach rybar umrel. Umrel vsak stastny, ze svoj zivot prezil spravne - skromne vo svete bez chamtivosti. [mrknutí jedním okem]

34723

12.10.2004 0:48

RE: Pokracovanie

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 34723

A vo tom to je-umrit stastny,ze svuj zivot prozil,jak se patri.

34726

12.10.2004 1:49

RE: Pokracovanie

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34726

Zabudol som napisat, ze rybar umrel vo krasnom vysokom veku - ako 35 rocny, co bolo viac ako priemer v jeho dedine...

34731

12.10.2004 1:33

Rybar ...

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 34723

Ja myslim, ze i na svou nemoc nebo nemoc manzelky ci svych deti rybar myslel. Urcite myslel i na zimu ... Ale asi nemyslel na to, ze NUTNE potrebuje jachtu a jaguara a tak velkej barak, ze v nem muze jezdit na motorce ... ze desne NUTNE potrebuje NOVY video, televizi, ten peknej modni kabatek pro manzelku, nadobi Zepter, horkovzdusnou troubu a mikrovlnnou troubu a jinou troubu [překvapení]) a tak podobne ... A tak se nemusel drit s prodavani hromady ryb a misto nadbytecne makacky si uzival s rodinou a prateli, trebaze skrome, lec radostne a spokojene. Stacilo, aby taky prinesl rybu sousedovi a soused ho za tim samanem nebo doktorem odvezl ...

34729

12.10.2004 3:07

RE: Rybar ...

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34729

Dan, ked uz snivate, tak dovedte svoje myslienky do dosledku:
1. Ako ho sused odvezie, ked k spokojnemu zivotu nepotrebuje auto? Alebo ho nahodou potrebuje - kto urci hranicu medzi nutnostou a luxusom?
2. Kde vlastne sused zoberie auto ked ho nikto nebude vyrabat? Auta totiz vyrabaju hnusni nenazrani kapitalisti a pre takych vo Vasom svete nie je miesto.
3. Ak sused bude mat auto a odvezie ho, preco by sa mal lekar tym rybarom zaoberat? Mozno uz vsetko ma, ryby nepotrebuje atd., tak moze rybara kludne niekam poslat.

Dan, rybar zije svoj spokojny zivot len vdaka tym chamtivcom ktorymi pohrdate. Vase pohrdanie je teda pokrytectvom.
Bez chamtivcov by rybar mal len kratky zivot, pocas ktoreho by zazival epidemie, smrt blizkych, hladomory a vojny o najzakladnejsie zdroje. Barter (vymena ryby za sluzbu a podobne) by prinasal neustaly nedostatok mnohych tovarov.

Do toho, co niekto NUTNE potrebuje sa nestarajte. Kazdy o svojich potrebach rozhoduje sam. Druhym prikazuje len diktator.

34737

14.10.2004 0:20

RE: Rybar ...

saso pocmarany ® 82.?.?.?

Reakce na 34737

najprv: www.natcap.org
a potom uz len:
http://www.futurologia.sk/index.php?id=mapyglobciviliz

1. pride po neho zadarmo sanitka (na vodikovy pohon[smích])
2. halo halo, nova doba, pozri link vyssie
3. Lekar sa stal lekarom preto, aby ludi liecil, jeho praca ho uspokojuje...

Nastudujte si, kedy zavladol v rozvojovych krajinach hladomor. Bolo to pred prichodom, alebo az po prichode "zapadneho turistu".

Nezazival by ziadne epidemie (AIDS, SARS, BSE, atd.), pretoze ovlada zakladne hygienicke navyky, tak mu mor ani nic podobne nehrozi, navyse je vzdelany a zije v 21. storoci...

A urcite by nezvadzal vojny o zakladne zdroje, tak ako ich zvadza chamtivec...

Je ale mozne, ze chamtivci vyprodukuju take mnozstvo emisii CO2, ze sa dvihne hladina oceanu o pol metra a cely rybarov ostrov zatopi [pláč]

O tej spotrebe je to velky omyl. Budte si isty, ze sa vacsina vzdelanych africanov nastve, ked im pripomeniete, aku spotrebu zdrojov ma zapadny svet, a aku spotrebu ma zvysok sveta. Prirodne zdroje su tu pre kazdeho, nie len pre chamtivcov. Ak by chcel mat cely svet taku zivotnu uroven (spotrebu) aku ma priemerny american, tak sa do 2 tyzdnov rozpadne biosfera...

Mimochodom: pointa pribehu je uplne inde

34906

12.10.2004 3:24

RE: Pokracovanie

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34723

>Jedneho dna .....
Rado
Za poslednich 20 tisic let....nebylo obyvatelum americkeho kontinentu lepe bez evropanu?
To vite,ze bylo.
A mohli takhle zit dal bez ozonovych der a smogu.A umrit treba v petatriceti,no a?
Za to,ze zachranili Evropu pred hladomorem (brambory),Evropane poslali alkohol a nestovice.
Tak nechte toho potomka Azteku lovit rybu a umrit mlad a stastny.

34738

12.10.2004 3:57

RE: Pokracovanie

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34738

>>Jedneho dna .....
>Rado
>Za poslednich 20 tisic let....nebylo obyvatelum americkeho
>kontinentu lepe bez evropanu?

epidemie, smrt blizkych, hladomory a vojny o najzakladnejsie zdroje

Je rozdiel medzi romantickou predstavou a realitou. Kedysi bol zivot kruty a kratky. Platilo to davno pre Europanov, donedavna pre Indianov a dodnes pre mnohych Africanov.
A aby niekto nahodou neprekrutil to co hovorim - ano Europania priniesli Indianom nove choroby. Ano, zabrali im uzemie. Co to ma vsak spolocne s pointou pribehu? Nic. Pribeh vyzdvihuje jednoduchy zivot a dava ho do popredia pred zivot "chamtivcov". Realita je taka, ze bez "chamtivcov" to jednoducho nejde. Iba ak niekomu nevadia tie epidemie, hladomory, nedostatok... ale to by som sa uz znova opakoval...

34740

12.10.2004 8:00

RE: Pokracovanie

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34740


>Pribeh vyzdvihuje jednoduchy zivot a dava ho do popredia
>pred zivot "chamtivcov". Realita je taka, ze bez
>"chamtivcov" to jednoducho nejde.
Rado
Muzete stravit treba pul zivota v dole,abyste pak mohl zit dele,ale nevnucujte svou myslenku nechamtivym potomkum Azkeku a nechte je lovit rybu tak,jak to delali jejich predci po mnoho tisicileti a do delky jejich veku Vam taky nic neni,nevnucujte jim,aby se stali majiteli velkofabrik na ryby a tucna konta.
Bez chamtivcu to slo a muze jit,ale jedine pod tou podminkou,ze chamtivci prestanou byt chamtivi a pujdou si ulovit jen tolik,kolik potrebuji.
Cena za stastny zivot se muze zdat vysoka,ale stoji za to.
Ale mista je dost pro vsechny.Treba se stejne smyslejicimi najdete kus zeme,zalozte banky a vyzkumne ustavy a nechte Mexicana lovit rybu tak,abyste mu ji pak nechteli danit.Ale to uz neumi asi zadna zeme na svete.Jen na par vyjimek.Vyjimka potvrzuje pravidlo o nenazranosti a tam radite i sam sebe.
Problem je v tom,ze kazdy chamtivec potrebuje 2000 goyims.

34743

12.10.2004 8:36

RE: Pokracovanie

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34743

>
>>Pribeh vyzdvihuje jednoduchy zivot a dava ho do popredia
>>pred zivot "chamtivcov". Realita je taka, ze bez
>>"chamtivcov" to jednoducho nejde.
>Rado
>Muzete stravit treba pul zivota v dole,abyste pak mohl zit
>dele,ale nevnucujte svou myslenku nechamtivym potomkum
>Azkeku a nechte je lovit rybu tak,jak to delali jejich
>predci po mnoho tisicileti a do delky jejich veku Vam taky
>nic neni,nevnucujte jim,aby se stali majiteli velkofabrik na
>ryby a tucna konta.

Nikomu nic nevnucujem. Len spochybnujem Vas ideal...
Uznavam kazdeho pravo rohodnut sa aky zivot bude viest. Ked si niekto dobrovolne vyberie zivot v chudobe so vsetkymi rizikami je to jeho problem. Nema vsak pravo tvarit sa, ze je moralne vyssie ako ten kto jeho nazor nezdiela - vdaka nemu si totiz moze svoj pateticky zivot uzit. Bez neho ("chamtivca"[mrknutí jedním okem]- opat sa opakujem - bude jeho zivot len uboha kratka epizoda plna utrpenia, hladu a krutych bojov.

>Bez chamtivcu to slo a muze jit,ale jedine pod tou
>podminkou,ze chamtivci prestanou byt chamtivi a pujdou si
>ulovit jen tolik,kolik potrebuji.

Potrebuju tolko, kolko sami uznaju za vhodne. Stale Vam to nedochadza? Nikto iny nema pravo im urcovat co a kolko potrebuju.

>Cena za stastny zivot se muze zdat vysoka,ale stoji za to.
>Ale mista je dost pro vsechny.Treba se stejne smyslejicimi
>najdete kus zeme,zalozte banky a vyzkumne ustavy a nechte
>Mexicana lovit rybu tak,abyste mu ji pak nechteli danit.
Opakujem - nikomu v nicom nebranim a nikoho do nicoho nenutim.

>Ale to uz neumi asi zadna zeme na svete.Jen na par
>vyjimek.Vyjimka potvrzuje pravidlo o nenazranosti a tam
>radite i sam sebe.

Nie som nenazrany. Naopak - doprajem kazdemu. Pokial niekto neobmedzuje slobodu druhych, tak nech si "hrabe" kolko chce.

>Problem je v tom,ze kazdy chamtivec potrebuje 2000 goyims.

To uz hovoria len Vase komplexy. Mate smutny zivot.

34747

12.10.2004 9:22

RE: Pokracovanie

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 34747

Rado-pokud nekdo hrabe,je to vzdy,vzdy na ukor druhych.Vzdycky.
Dokud nikdo nehrabal,zilo se v harmonii s prirodou-a svete div se ale tech nemoci bylo velice,velice malo.
Jak je to dnes?Civilizace nam nabizi lekarske sluzby a nekdy i lekarske zazraky.Ale?........
Nejdrive nam civilizace porusi zdravi-a pak se laskave nabidne(za penize)ze nas zase vyleci ackoliv zaruku na 100%vyleceni nemate nikdy,ze,lekarska veda neni jeste uplne vyspela.
Taci jako Vy jste jim skocili na spek.Zapomnel jste minulost.
Tady v Belgii,kdyz chcete bydlet na venkove-mit automobil je vlastne zakladni potreba,jak je to mozné,ptam se,kdyz jsem kdysi take zila na vesnici a mnozi lide tam auto nevlastnili-a take zili.
Protoze;kazda vesnice mela svuj obchod,sveho pekare,sveho holice,kovare,pokryvace,reznika,obuvnika,truhlare,zednika a zamecnika a dokonce i porodni babu,babu bylinkarku,svuj kostel a svuj hrbitov a hlavne hospodu a taky skolu a vsichni se znali.-Tak na co auto?
Oni dnes lide v civilizaci neumiraji?
Takove argumenty,co uvadite opravdu jsou beze smyslu.
Jo,treba zit jen do 35ti,a co?
Je lepsi zit do 75ti a z toho 20 let mit problemy se treba vysrat?

34751

12.10.2004 18:54

RE: Pokracovanie

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34751

>Rado-pokud nekdo hrabe,je to vzdy,vzdy na ukor
>druhych.Vzdycky.
To nie je pravda.
Bohatstvo sa da vyrobit ALEBO ukradnut. Keby sa nedalo vyrobit nebolo by co kradnut.

>Dokud nikdo nehrabal,zilo se v harmonii s prirodou-a svete
>div se ale tech nemoci bylo velice,velice malo.
V harmonii s prirodou? Co je to za frazu? V prirode funguje prirodzeny vyber. Kto je slaby, nech umrie. To je ta vasa harmonia?
A "nemoci bylo velice,velice malo"??? Kde to beriete? Uz male poranenie byvalo casto smrtelne - infekcie patrili k "zahadam" prirody, proti ktorym sa dalo "branit" nanajvys tak zaklinanim.

34775

13.10.2004 0:58

RE: Pokracovanie

Druid 62.?.?.?

Reakce na 34775

>Bohatstvo sa da vyrobit ALEBO ukradnut. Keby sa nedalo
>vyrobit nebolo by co kradnut.

pane Rado to "vase" bohatstvi se da predevsim vytezit zvlast kdyz tezi poradni chamtivci. Ropa, plyn, zlato, diamanty, uran.
To jsou hlavni komodity chamtivcu. Chcete okrast chamtivce? Obavam se, ze vyuziji vsech tech "vasich" vymozenosti aby vam v tom zabranili.

34789

13.10.2004 1:27

RE: Pokracovanie

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34789

>pane Rado to "vase" bohatstvi se da predevsim vytezit zvlast
>kdyz tezi poradni chamtivci. Ropa, plyn, zlato, diamanty,
>uran.

>To jsou hlavni komodity chamtivcu. Chcete okrast chamtivce?
>Obavam se, ze vyuziji vsech tech "vasich" vymozenosti aby
>vam v tom zabranili.

Ja nikoho okradat nechcem. Ale ludia ako Vy kludne schvalia kradnutie od "chamtivcov". Pri Vasom pomylenom vnimani sveta sa tomu ani nedivim. Pre vas je zlodej a chamtivec aj ten kto preda viac chleba "ako potrebuje". Ubohost...

34793

13.10.2004 10:33

RE: Pokracovanie

Druid 81.?.?.?

Reakce na 34793

Žebrácká opera, Václav Havel
LOCKIT
Kdo neví, že slouží, slouží vždycky nejlíp! Dobrou chuť!

Preji Vam prijemnou sluzbu pane nepomyleny.

34825

13.10.2004 10:50

RE: Pokracovanie

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 34775

V harmonii s prirodou? Co je to za frazu? V prirode funguje prirodzeny vyber. Kto je slaby, nech umrie. To je ta vasa harmonia?
A "nemoci bylo velice,velice malo"??? Kde to beriete? Uz male poranenie byvalo casto smrtelne - infekcie patrili k "zahadam" prirody, proti ktorym sa dalo "branit" nanajvys tak zaklinanim.

Clovece,a ze lidstvo uz dfavno nevymrelo?
Ja ze vymozenosti dnesni civilizace trvaji neco pres 100 let,predtim si tedy pomohli lide jak asi?

34826

12.10.2004 10:15

RE: Pokracovanie

Had 194.?.?.?

Reakce na 34747

No, přiostřilo se, ale to tříbí a poučuje, že... [mrknutí jedním okem]
>Bez neho ("chamtivca"[mrknutí jedním okem]- opat sa opakujem - bude jeho zivot len >uboha kratka epizoda plna utrpenia, hladu a krutych bojov.
Jste Rado ochoten a pak schopen uznat, že i bez těch chamtivců kapitalistických může člověk odžít spokojený a šťastný život s DOBRÝM VYÚSTĚNÍM ( smrt s úsměvem)? Jako člověk s rozhledem Jste jistě na takové případy narazil, či můžete info nalézt. Generalizujete, abyste tvrdošíjně obháhil svůj postoj. Přeceňujete "osvícenecko-technickou" civilizaci. Stroje měly život ulehčit - vypadá to, že udržováním a blýskáním mašin nemáme čas na sebe, své nitro, své blízké..aj. Dělal jsem jeden čas ošetřovatele na geriatrii - věru kvalitní prodlužování..ne života napsat nelze, živoření a utrpení - takové výdobytky techniky mě doufám nepotkají. Přeji si umřít bez pomoci doktorů a umělého, nesmyslného prodlužování pinožení se za zbytky žití. Smrt s úsměvem a při plném vědomí, že jsem třeba i 35-letý a přesto na konci pozemské pouti má svou velkou hodnotu...Samozřejmě pro toho, kdo to dokáže.

34755

12.10.2004 19:02

RE: Pokracovanie

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34755

>No, přiostřilo se, ale to tříbí a poučuje, že... [mrknutí jedním okem]
>>Bez neho ("chamtivca"[mrknutí jedním okem]- opat sa opakujem - bude jeho zivot
>len >uboha kratka epizoda plna utrpenia, hladu a krutych
>bojov.

>Jste Rado ochoten a pak schopen uznat, že i bez těch
>chamtivců kapitalistických může člověk odžít spokojený a
>šťastný život s DOBRÝM VYÚSTĚNÍM ( smrt s úsměvem)?
Nie. (Mimichodom, slovo chamtivec pouzivam ironicky)
Kratky zivot moze byt stastny, ale urcite nie vtedy, ked vidim zo svojich 10 deti 8 umierat na choroby a hlad.
Kazdy ideal treba podrobit testu. A test sa robi tak, ze sa ideal dovedie do dosledkov. V tomto pripade je udajnym idealom clovek, ktory nestraca cas studiom a "hrabanim" pre seba, ale zije jednoduchy zivot, kde si ulovi/vyrobi len tolko kolko bezprostredne potrebuje. Skuste to aplikovat na vsetkych a uvidite aka katastrofa z toho vznikne. Uz som to raz popisal vyssie. Vysledok nebude dlhy stastny zivot, ani kratky stastny zivot, ale skor kratky kruty zivot. Nebudem to tu opat rozpisovat. Skuste si to detailne predstavit sam. Odputajte sa od romantickych predstav a aplikujte na svoj ideal realitu, teda zakony prirody...

34776

12.10.2004 21:49

RE: Pokracovanie

Had 194.?.?.?

Reakce na 34776

Takže základní rozpor: jednoduchý, střídmý život bez potřeby technických vymožeností kontra zběsilá honba v rámci diktátu byznysu. Jde to i uprostřed - říkám tomu kombinace snahy s tím, co mi dovolí osud - nerozvíjet touhy a přání,plnit povinnosti, ale více a více se uskromňovat. Myslím, že to je Vám nepochopitelné-Jste zastánce "rozvoje",já "zavíjení"(systematická, kontrolovaná introverze).
>Skuste to aplikovat na vsetkych a uvidite aka katastrofa..
Nesmysl. Neaplikovatelné pro pestrost života-musí se sbírat zkušenosti.
>Odputajte sa od romantickych predstav a aplikujte na svoj >ideal realitu, teda zakony prirody...
Snaha o skromný, pohodový život není romantická představa, stejně tak jako práce "na plný úvazek v západní civilizaci" není špína hodná pouze opovržení.Jde totiž o "osudové zařazení".
Ten zákon přírody - to Jste HODNĚ vedle - tato civilizace a její technika přírodu NEKOMPROMISNĚ A SYSTEMATICKY LIKVIDUJE a zákony přírody se nám(lidstvu) tedy pěkně svezou po hrbu.A dle zákonů přírody dokázali žít "přírodní" národy tisíce let a neudělali takový bordel jako my za cca 150 let...

34785

12.10.2004 22:52

RE: Pokracovanie

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34785

>>Skuste to aplikovat na vsetkych a uvidite aka katastrofa..
>Nesmysl. Neaplikovatelné pro pestrost života-musí se sbírat
>zkušenosti.
Lenze v tom je cela pointa! Ked sa nejaky ideal neda vseobecne aplikovat, tak je nezmyselny! O tom cely cas hovorim. Vas ideal moze existovat IBA ak sa aplikuje na cast celku, pricom druha cast musi tvrdo makat aby tu uzivajucu si cast uzivila. Akonahle sa aj druha cast celku prida k prvej, tak sa cely system zruti. Takze ten "ideal" je nie len nezmyselny, ale doslova zly.

34786

13.10.2004 1:28

RE: Pokracovanie

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34786

> Ked sa nejaky ideal neda
>vseobecne aplikovat, tak je nezmyselny!
Neda se aplikovat,protoze zle duse nechteji,aby lide zili mimo konzumni spolecnost.Nadmerna konzumace jim prinasi nadmerne zisky a tak si mohou nadmerne uplatnovat svou vysnenou nadrazenost a pokud bych to mel nejak rict trochu srozumitelneji,tak delaji zrovna to,nac poukazoval treba Kristus a dalsi,kterym to trochu palilo .
Tak se svymi nazory muzete treba k certu,ten vam urcite bude rozumet.Vrana k vrane seda,.....


O tom cely cas
>hovorim. Vas ideal moze existovat IBA ak sa aplikuje na cast
>celku, pricom druha cast musi tvrdo makat aby tu uzivajucu
>si cast uzivila. Akonahle sa aj druha cast celku prida k
>prvej, tak sa cely system zruti. Takze ten "ideal" je nie
>len nezmyselny, ale doslova zly.

Makejte si treba v dole jako Janek,vase vec,hlavne za mnou nechodte,abych zaplatil dan za ulovenou rybu a jako duvod budete uvadet,ze se vam jinak sesype system.Me idealy na mem pisecku,vy si stavejte velkovyrobny konzerv na ryby.

34794

13.10.2004 1:34

RE: Pokracovanie

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34794

>Makejte si treba v dole jako Janek,vase vec,hlavne za mnou
>nechodte,abych zaplatil dan za ulovenou rybu a jako duvod
>budete uvadet,ze se vam jinak sesype system.
Co sem stale pletiete tie dane??? Kde som hovoril o daniach? Ked neviete argumentovat, tak mi aspon nevkladajte do ust veci, ktore som netvrdil.

34795

13.10.2004 8:58

RE: Pokracovanie

Had 194.?.?.?

Reakce na 34786

>Lenze v tom je cela pointa! Ked sa nejaky ideal neda vseobecne >aplikovat, tak je nezmyselny
A kde je tedy ten Váš ideál aplikovaný na celek (nemyslím ideál jako romantiku, myslím ideál jako převládající IDEU, která se uskutečňuje, je již "hotová"[mrknutí jedním okem]? Pokud je tato uskutečňující se idea to, co právě prožíváme jako celek, tak mám právo tvrdit, že Jste naprosto vedle, pokud si myslíte(a asi ano, neb to obhajujete), že konzum a technický pokrok je směr k vrcholu lidství a naplnění smyslu žití člověčenstva. Nemusí být člověk šaman a jasnovidec, aby bylo jasné, že takto žít nelze. A poplašně bijí kupodivu učenci, jejichž dítkem ta nejen Vámi opěvovaná technika a "pokrok" jsou.
O léčení drobných oděrek - nemáte očividně ani šajnu,na jakém principu a s jakou účinností dokázali "příroďáci"(indoši, Tibeťané, Aboriginci aj.) léčit. Jenže oni uměli i dobře umírat, narozdíl od nás "vyspěle civilizovaných" a to je též jeden z podstatných vtípků umění života.
No, ponechte si svoji víru, že rádoby osvícenectví a technický pokrok je tím správným směrem k nalezení správného způsobu života a já si ponechám své směrování - nejde o názory jde o způsob života.
Stálý úsměv.

34816

13.10.2004 19:18

RE: Pokracovanie

Had 194.?.?.?

Reakce na 34786

>Vas ideal moze existovat IBA ak sa aplikuje na cast celku, >pricom druha cast musi tvrdo makat aby tu uzivajucu si cast >uzivila. Akonahle sa aj druha cast celku prida k prvej, tak sa >cely system zruti. Takze ten "ideal" je nie len nezmyselny, >ale doslova zly.
Co je tohle za blbost?! Teď jsem si to přečetl znovu a pořádně.. Kde je jaký "můj ideál"? Pokud jsem nějaký vůbec definoval, tak to nebyl ten, co mi zde podsouváte. A krom toho - KAŽDÝ ŽIJE, CO SI ZASLOUŽÍ. A který "ideál" se dá VŠEOBECNĚ APLIKOVAT- nestudoval Jste také VUML - komančové by se rozšiřovali a "aplikovali" až na hranice kosmíru, nyní je na řadě "dolar"?!! Co to je v praxi - všeobecně aplikovaný ideál- všudegulag, všudeburzy, všudefabriky, všudeghetto???

34870

12.10.2004 10:17

RE: Pokracovanie

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34747


>Nikomu nic nevnucujem. Len spochybnujem Vas ideal...

>Ked si niekto dobrovolne vyberie zivot v chudobe so vsetkymi
>rizikami je to jeho problem.
Zdravim
Zakladni neshoda bude asi v tom,za Idealista se aspon pokousi ztotoznit s potomkem Azteku a Vy spis s tim druhym panem.Pak je vse jasne.
Dnes ovsem je uz takova doba,ze si tezko najdete na svete misto,kde nejsou vyberci dani.Stale vam budou vnucovat neco z "vymozenosti civilizace"vymenou za povinnost platit.
Proto take zpochybnujete muj ideal....
Ale radej budu zit pro naplneni idealu,nez sklonit hlavu pred okupanty meho nitra.

> Bez neho
>("chamtivca"[mrknutí jedním okem]- opat sa opakujem - bude jeho zivot len uboha
>kratka epizoda plna utrpenia, hladu a krutych bojov.
Opet se opakuji.Slo to po mnoho tisic let bez chamtivce,mohlo by to jit takto znovu.Jen kdyby ten chamtivec tolik netlacil.

> Nikto iny nema pravo im urcovat co a kolko
>potrebuju.
To je moc pekne,ale reknete to tem,kteri urcili radove 20% zivotniho minima jako minimalni platbu za zdravotni pojisteni a tyto penize namisto pomoci nemocnym se investuji do nemovitosti VZP a male deti umiraji,protoze nejsou penize na kvalitni osetreni.Takze Vas ideal je postaven na hlavu.Ale to mluvime o Cesku,treba bydlite v jine zemi.


>Problem je v tom,ze kazdy chamtivec potrebuje 2000 goyims.
>To uz hovoria len Vase komplexy.
Jakepak komplexy,pouze suche konstatovani faktu dle knihy pro "vyvolene" chamtivce [smích]
Ti vam zdani i rybu,kterou hodite zpet do vody.
>Mate smutny zivot.
Myslite,ze clovek,ktery zije se svymi detmi a manzelkou v lasce,muze mit smutny zivot? [cool]
Debaty na politicky nekorektnim webzinu nejsou zrcadlem meho soukromeho zivota [smích]
Zijeme normalni zivot se vsemi krasami a starostmi.A tim je zivot krasny.Ale muze byt krasnejsi,ale tlak chamtivcu je vetsi a vetsi.
Nadherny slunecny den na Jizni Morave.Ne tak teplo,jako v Kalifornii,ale toto pocasi mi vyhovuje.To kalifornske slunicko je nekdy trochu silnejsi,pravda[cool]
Pekny den,preji

34756

12.10.2004 19:16

RE: Pokracovanie

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34756

>Zdravim
>Zakladni neshoda bude asi v tom,za Idealista se aspon
>pokousi ztotoznit s potomkem Azteku a Vy spis s tim druhym
>panem.Pak je vse jasne.
Nie. Stotoznujem sa s realitou, Vy s romantikou. V tom je zakladny problem.

>Dnes ovsem je uz takova doba,ze si tezko najdete na svete
>misto,kde nejsou vyberci dani.Stale vam budou vnucovat neco
>z "vymozenosti civilizace"vymenou za povinnost platit.
S tymi danami mate pravdu. Ja ale dane neobhajujem. Okrem toho
1.) dane nemaju vobec nic spolocne s pointou pribehu a
2.) dane su cistym protikladom kapitalizmu. Dane jednym beru, druhym davaju. Kapitalizmus vytvara a dava vsetkym (vsetkym, co sa na vytvarani hodnot podielaju)

>Proto take zpochybnujete muj ideal....
>Ale radej budu zit pro naplneni idealu,nez sklonit hlavu
>pred okupanty meho nitra.
Vas ideal je falosny.

>
>> Bez neho
>>("chamtivca"[mrknutí jedním okem]- opat sa opakujem - bude jeho zivot len uboha
>

>>kratka epizoda plna utrpenia, hladu a krutych bojov.
>Opet se opakuji.Slo to po mnoho tisic let bez
>chamtivce,mohlo by to jit takto znovu.Jen kdyby ten
>chamtivec tolik netlacil.
Kedy to bolo? Myslite prvotnopospolnu spolocnost? Ked vsetko bolo zahadou a kazda katastrofa, choroba a krutost boli prijimane ako nevyhnutna sucast zivota?


>>Problem je v tom,ze kazdy chamtivec potrebuje 2000 goyims.
>>To uz hovoria len Vase komplexy.
>Jakepak komplexy,pouze suche konstatovani faktu dle knihy
>pro "vyvolene" chamtivce [smích]
Su to komplexy. Mate pocit, ze svet je v rukach nejakej skupiny ludi a Vy ste ich obetou.

>Ti vam zdani i rybu,kterou hodite zpet do vody.
Dane sem neplette. Vid vyssie...

34777

12.10.2004 21:44

RE: Pokracovanie

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 34777

No to jsme se dopracovali k pěkným závěrům diskuze.
Tak to dopadá, když někdo vtipný příběh - bajku, bere doslova a jde do exterémů.
Vše je však řešitelné. Navrhuji zvážit dva v praxi uplatněné teoretické přístupy, které nesmiřitelná stanoviska smiřují:
1. Budhismus : Pokud je člověk mladý, tak se honí za úspěchem a majetkem, aby zajistil svojí rodinu a dobře vychoval své děti. Když děti odrostou a osamostatní se, tak budhista odejde do bezdomoví. Opustí majetek, rodinu, přátele a věnuje se v chudobě rozjímání, přemýšlení a po letech když nadejde jeho čas, spokojeně a klidně ulehne a zemře.
2. Socialismus - mládež se vzdělává, dospělí pracují, ale nijak se nehoní, protože dobře vědí, budou-li lenošit nebo dřít, tak na tom budou v obou případech zhruba stejně. Platí zásada stejných žaludků a tedy každému náleží ze společně vyrobeného koláče podle jeho potřeb relativně stejně s mírnými diferenciacemi s ohledem na zajištění potřebných pracovních sil pro různé úseky národního hospodářství.

34784

13.10.2004 1:09

RE: Pokracovanie

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34784


>..... mládež se vzdělává, dospělí pracují, ale
>nijak se nehoní, protože dobře vědí, budou-li lenošit nebo
>dřít, tak na tom budou v obou případech zhruba stejně. Platí
>zásada stejných žaludků a tedy každému náleží ze společně
>vyrobeného koláče podle jeho potřeb relativně stejně s
>mírnými diferenciacemi s ohledem na zajištění potřebných
>pracovních sil pro různé úseky....

Severoamericti Indiani zili a umirali s usmevem na tvari uz tisice let predtim,nez se Budha naucil vnimat zivot a smrt.
Ulovili bizona,rozloucili se s jeho dusi,poprosili o smir a najedli se vsichni dle velikosti svych zaludku.Harmonicky vztah s prirodou jim zajistil neporovnatelne lepsi zivot.
Uz se tesim,jak si letos vylisuji cisty most z moravskych jablek.Ta nahrazka ze supermarkets se neda pit,natoz vychutnat.
Kazdemu dle jeho gusta

34790

13.10.2004 1:17

RE: Pokracovanie

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34790

>Severoamericti Indiani zili a umirali s usmevem na tvari uz
>tisice let predtim,nez se Budha naucil vnimat zivot a smrt.

>Ulovili bizona,rozloucili se s jeho dusi,poprosili o smir a
>najedli se vsichni dle velikosti svych zaludku.Harmonicky
>vztah s prirodou jim zajistil neporovnatelne lepsi zivot.

Ach... Vo Vasej romantickej predstave chyba vysvetlenie, preco tych Indianov bolo stale tak malo. Ako je mozne, ze ich osidlenie kontinentu bolo tak riedke? Bolo to snad tym, ze rodili malo deti? Nie, deti sa im rodilo dost. Porodnost bola ovela vyssia ako je v dnesnej modernej spolocnosti. Rozdiel bol vsak v tom, ze z tych deti sa vacsina nedozila dospelosti. Vasa predstava o stastnom zivote Indianov tak dostava vaznu trhlinu. Ano, mozno sa subjektivne citili stastni, ale len preto, lebo smrt vlastnych deti akceptovali ako normalny jav.

34791

13.10.2004 8:50

RE: Pokracovanie

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 34791


>Ach... Vo Vasej romantickej predstave chyba vysvetlenie,
>preco ...
----------------------------------------------------------------
Krucinálfagot, co to furt třepeš o nějakém vysvětlování! Ta povídka je vlastně bajka, metafora, jinotaj. Řiká ti něco Ezop, Krylov, nebo La Fontaine ? Tady jde přece jen o to, aby si člověk uvědomil, že méně může být někdy více. Rozebírat to takovým "mengeleovským" způsobem mě poněkud rozezlilo. V podstatě by se to mohlo brát i tak, že obě strany mají pravdu, ale jen velmi omezeně. Myslím, že sdělením té bajky je, aby člověk žil radostně a poctivě a aby ho neuchvacovaly touhy po velkém zisku, rakev nemá peněženku a jestli mě chceš říct, že to obohacování je vlastně pro blaho ostatních, tak to moc neobstojí. Docela pěkně to vyjádřila Jasmína, myslím, že je to, co jsi chtěl vyjádřit.. Ale hlavně je to vše o povaze člověka, a ta je velmi rozdílná. Takže ono to asi dlouho lepší nebude. Těch co se dovedou uskrovnit je asi mnohem míň. Všechno je to relativní. Rozpitvávat tu bajku na kationty a anionty je volovina, potažmo radovina. S tím tvým tvrdým materialismem dojdeš stejně akorát do ...

34814

13.10.2004 17:24

RE: Pokracovanie

Had 194.?.?.?

Reakce na 34791

>Ach... Vo Vasej romantickej predstave chyba vysvetlenie, preco >tych Indianov bolo stale tak malo.
ÁÁ vida!!" Milujte se a množte se!!" Vy Jste chodil hodně do kostela a navíc máte rozvinutý intelekt, takže tu máme zvláštní druh křesťanského materialisty.
Člověče, Rado - KVALITA života rasy nebo lidstva je dána KVANTITOU [překvapení] [překvapení] [překvapení] ??? Vždyť i to je přece jeden z problémů dnešního světa - přemnoženost... užijte své analytické a kombinačně - filozofické schopnosti i jinak, než jen materialisticko-byznysmensky a nevydávejte to za realismus. Hmotařství není realismus!!! Snaha o jednodušší život není romantismus.. Anebo ne, dělejte si, co chcete to je lepší pro Vás i pro mě [mrknutí jedním okem] .
Je ale zajímavé, jakou střelbu spustil vtípek a hrozba blbých zákonů ani tolik ne..

34852

13.10.2004 17:15

RE: Pokracovanie

Had 194.?.?.?

Reakce na 34790

>Severoamericti Indiani zili a umirali s usmevem na tvari uz >tisice let predtim,nez se Budha naucil vnimat zivot a smrt
Není vyloučeno, že i mezi Indiány byl jedinec, jenž došel až na dno své bytosti a dosáhl poznání VŠEHO - stal se Buddhou.
U indiánů převládaly jiné směry (a navíc běloši je suverénně a přehlíživě "odmázli" jako primitivní pohanství-čehož pokračování jsou i názory Rada..) viz. Castaněda.
Jinak Buddha nebyl jen Gautama. Buddha je bytostný stav...
Sstálý úsměv na jižní Moravu - dnes vám tam fouká a leje, že jo.

34851

13.10.2004 18:24

RE: Pokracovanie

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34851

>Jinak Buddha nebyl jen Gautama. Buddha je bytostný stav...
>Sstálý úsměv na jižní Moravu - dnes vám tam fouká a leje, že
>jo.
Nefoukaaa,neleye,....ale na teplejsi sfetrr to uz ye!
Jinak,dobry cas slidit ( pokud nekdo zasel ) [cool]
Ja nesklizim.Nesaaziiiim...
P.S. Dik za vysvetleni bytostneho stavu.

34860

13.10.2004 18:30

RE: Pokracovanie

Druid 81.?.?.?

Reakce na 34851

>Není vyloučeno, že i mezi Indiány byl jedinec, jenž došel až na >dno své bytosti a dosáhl poznání VŠEHO - stal se Buddhou.
Zdravim Hade,
podle toho co pise Castaneda a mam sjetych vsech 12 knih pak nejen ze to neni vylouceno ale je to tak. Pokud mate nekde ve sve blizkosti naleziste hub muzete se predvedcit sam. [mrknutí jedním okem] Prave rostou.

34862

13.10.2004 0:17

RE: Pokracovanie

Druid 62.?.?.?

Reakce na 34723

nam se to stat nemuze, mame dokonale zdravotnictvi...
http://zpravy.idnes.cz/praha.asp?r=praha&c=A041012_204611_praha_jan

34788

13.10.2004 19:28

RE: Pokracovanie

Had 194.?.?.?

Reakce na 34788

Druide - nehrajete na didge a nemáte "Peruánské píšťaly"? Pak bychom se znali osobně.. to kvůlivá těm "velkým plísním".. Jinak: povzbuzovadla nepoužívám - není jich třeba.

34872

14.10.2004 10:57

RE: Pokracovanie

Druid 81.?.?.?

Reakce na 34872

Kdyby neco nebylo potreba tak by to uz neexistovalo. Ale jinak vam rozumim cest za zrcadlo je mnoho. Neni potreba chodit tou nejkratsi.

34943

14.10.2004 14:30

RE: Pokracovanie

Had 194.?.?.?

Reakce na 34943

Máte pravdu, zapomněl jsem přesně se vyjádřit - pro mě jich není třeba.[mrknutí jedním okem].
A co to didge a píšťaly?

34953

14.10.2004 22:47

RE: Pokracovanie

Druid 62.?.?.?

Reakce na 34953

Kdepak Hade nic takoveho misto didge a pistal si hraji na Denon pres Pioneer do Sennheiser [cool]

34984

13.10.2004 23:59

RE: Pokracovanie

saso pocmarany ® 82.?.?.?

Reakce na 34723

A akou vaznou chorobou ochorel? [smích] Aids? Astma? Hm?
Ved by mu komunita pomohla, neboj...
Tam vsetci studovali Building a win-win world od Hazel Hendersonovej... [smích]


Ale ine, trosku inak:
Jedneho krasneho dna, vazne ochorel dotycny lekar... Kedze sam seba liecit riadne nevladal, tak len lezal a pozeral cez internet pedofilne porno, papal burgre, hromadu liekov a stale dokola zapinal a vypinal alarm na svojom 5 litrovom bouraku.

Ked videl, ze jeho stav sa nelepsi, zavolal inemu lekarovi, ci ho nepride liecit. Samozrejme, ze bol ochotny riadne zaplatit. Druhy lekar si vsak spomenul na zakladnu poucku o konkurencii a nasho lekara odmietol liecit, pretoze ked chory lekar zomrie, on preberie vsetkych jeho doterajsich pancientov a jeho ZISK bude daleko daleko vyssi, ako keby mu chory lekar jednoducho zaplatil, hoci by predal aj vsetok svoj majteok...

Darmo ho chory lekar prosil, nech si spomenie na prisahu, nech pomoze, ved sme ludia,vsetko marne. Konkurencia predsa musi byt, vravel neustale a dokola omielal ekonomicke poucky o konkurencii, liberalizacii, zisku a HDP...

http://www.paradigma.sk/index.php?id=rybar

http://www.paradigma.sk/index.php?id=dream

34903

14.10.2004 0:41

RE: Pokracovanie

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34903

>Ale ine, trosku inak:
>Jedneho krasneho dna, vazne ochorel dotycny lekar... Kedze
>sam seba liecit riadne nevladal, tak len lezal a pozeral cez
>internet pedofilne porno, papal burgre, hromadu liekov a
>stale dokola zapinal a vypinal alarm na svojom 5 litrovom
>bouraku.
Demagogia skoda reagovat...

>
>Ked videl, ze jeho stav sa nelepsi, zavolal inemu lekarovi,
>ci ho nepride liecit. Samozrejme, ze bol ochotny riadne
>zaplatit. Druhy lekar si vsak spomenul na zakladnu poucku o
>konkurencii a nasho lekara odmietol liecit, pretoze ked
>chory lekar zomrie, on preberie vsetkych jeho doterajsich
>pancientov a jeho ZISK bude daleko daleko vyssi, ako keby mu
>chory lekar jednoducho zaplatil, hoci by predal aj vsetok
>svoj majteok...
Asi tazko by mohol liecit vsetkych. Aj lekar je len clovek, ma dve ruky a jeden rozum. Takze opat strela mimo.


>http://www.paradigma.sk/index.php?id=rybar
>http://www.paradigma.sk/index.php?id=dream
Nikde neobhajujem WTO a ine totalitne organizacie, ktore ludom prikazuju co maju robit a "volny trh" pouzivaju len ako eufemizmus. Obhajujem ludi, ktori tvoria a nehabia sa za to, ze dostanu odmenu za svoju pracu. Ale to je asi zbytocne x krat vysvetlovat.
Ak viete po anglicky, precitajte si nazor aj z druhej strany:
Down With Primitivism: A Thorough Critique of Polanyi http://www.mises.org/fullstory.aspx?Id=1607


34907

14.10.2004 2:45

RE: Pokracovanie

saso pocmarany ® 82.?.?.?

Reakce na 34907

Tou demagogiu som chcel pripomenut negativne stranky liberalizmu a liberalizacie, resp. globalizacie... (porno si mozte pozriet z ktorehokolvek miesta na svete, vztah nezdravej vyzivy, neefektivnej spotreby a lobbistickych skupin netreba tiez asi velmi rozoberat)

Ako pisete, kedze je chamtivy a chce vela zarobit, tak bude mat kvoli dalsim pacientom (vsetkym po nebohom lekarovi) otvorene non-stop [smích]

By ste sa cudovali, kolko ludi ma rozum, ale to zjavne nestaci [pláč]


Trosku sme si nerozumeli asi...
Proti ludom co tvoria a popri tom nic neznicia, nemam nic. Volny trh, resp. povestna neviditelna ruka riesi vela veci, ale nie vsetky... Odmietam jej absolutizaciu, a vnimam ju, tak ako trh, len ako prostriedok... Rovnako tak odmietam absolutizaciu ekonomickeho rastu (v podobe rastu HDP ako rastu spotreby urcite) a vsetkych sprievodnych ekonomickych rozhodnuti (resp. ekon. nastrojov) na jeho maximalizaciu, ako zakladny predpoklad pre rast kvality zivota vsetkych ludi...

Z toho mi vychadza teda bud trvalo udrzatelny rozvoj (dnes by som preferoval teoriu prirodneho kapitalizmu, preto ten link - natcap.org) alebo alternativne postmaterialne holisticke ekonomicke teorie...

Konvecny "spotrebny" (alebo konzumny) kapitalizmus by v dnesnom svete uz naozaj nemal mat miesto...

No a ked uz sme u tej kritiky [smích]

http://www.paradigma.sk/index.php?id=recenzia

34915

12.10.2004 1:23

A znate tu ...

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

A znate tu o pilnem mraveveckovi a line kobylce?

34727

12.10.2004 1:28

Rada

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdyz zacla kolonisace "Noveho Sveta" na coz mnoho indianu vzpomina v dnech ,tak zvaneho,Kristofa Kolumba a tvrdi ,ze to je nejsmutnejsi den c cele jejich historii ,tak ocuhli nove pristehovalce ,jak obsazuji zemi ,zabiraji,co se da a i nici ,co se da v ramci zpenezeni.
A ,tak jeden moury indiansky bojovnik ohodnotil bilou zaplavu temto slovy;"Az bily muz zastreli posledniho bisona, chyti posledni rybu,porazi posledni strom ,tak zjisti,ze se dolaeu nenaji !!!"

Dnes se staci podivat ,jak se svet meni,jak rychle ubyvaji lesy,jak se zem plundruje ve jmenu "businesss-u" a uz se to projevuje na zmene pocasi,nebot priroda nezapada do komunistickehoa i kapitalistickeho "porucime,vetru desti", lidi se znici vlastni hrabivosti,ti co maji hodne ,ze to ani nestaci sami spotrebovat ,tak chteji jeste vic.

34728

12.10.2004 8:52

RE: Rada

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 34728

Pane Nohejl, k vasemu nazoru se pripojuji take, vidim to na svych toulkach po vlastech ceskych. Na horach, kde jste sel pred rokem hustym lesem, najednou je prusek....Moc se v Cesku tezi drevo, za par let budou hory hole i kdyz se snazi to podsadit mladymi stromky - nestaci to...
Jedno je jasne, podrezavame si vetev pod sebou...

34749

12.10.2004 9:35

Rada

Pašák 213.?.?.?

Mraveneček a kobylka je jasná parafráze na bílé a nebílé.
A pánové, uvědomte si takovou maličkost - chamtivci skutečně pár nejen mexikánů přesvědčili, aby si koupitli lodě a fabriky na zpracování ryb a skutečně se to rozjelo jedna radost, jenže ty potvory ryby jaksi nezaregistrovaly zvýšené potřeby chamtivců a produkují stejné množství jiker. Takže zatímco chamtivci je loví pomocí sonarů a vlečných sítí, ty hlupačky se pořád třou jen jednou v roce... Takže pak přijde doba, kdy i ten největší chamtivec o rybku nezavadí a bohužel ani ten mexikán....

34753

13.10.2004 1:35

Rada

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zasah svetove zdravotnicke organizace zpusobyl katastrofu v Africe,kdyz se rozhodl ockovat vsechny deti a tak se stalo ,ze rodiny pozbyli ztraty na detech a rozrostli se do nebyvaleho poctu ,coz melo za nasledek vice kaceni lesa na zabrani pudy na obzivu a ,tak prudkymi desti byla odplavena urodna puda do rek a vesnicane v ramci neurodnosti se jali zabirat opet dalsi cast lesa na produktivni zemedelskou pudu,zkratka receno,zmenili svou zem v poust a dosel hlad a umrtnost je vyssi nez kdykoliv pred tim ,jediny uspech zaznamenala tovarna na ockovaci latky a svetu zustal na krku problem zivit umirajici a hladovejici domorodce,chytre hlavy v UN zapracovali a vznikl nenapravitelny problem-podivejte se na umirajici Afriku ve svych TV zpravach,na ktere se experti dozajista nekoukaji,ty maji na starosti sledovat narust dolaru-uplatku od velkych fitem v jejich sporitelnich knizkach.

34796

13.10.2004 2:05

RE: Rada

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34796

> rozrostli se do
>nebyvaleho poctu ,coz melo za nasledek vice kaceni lesa na
>zabrani pudy na obzivu a ,tak prudkymi desti byla odplavena
>urodna puda do rek a vesnicane v ramci neurodnosti se jali
>zabirat opet dalsi cast lesa na produktivni zemedelskou
>pudu,zkratka receno,zmenili svou zem v poust a dosel hlad a
>umrtnost je vyssi nez kdykoliv pred tim ,jediny uspech
>zaznamenala tovarna na ockovaci latky a svetu zustal na krku
>problem zivit umirajici a hladovejici domorodce...
Pane Roberte
Pokud Rado neveme ani Vas argument v potaz,tak uz fakt nevim,jak mu vysvetlit nutnost zit zivot v harmonii s prirodou alespon tak,jak to zkousi rybar.Diky za polopatisticke vysvetleni.

34802

13.10.2004 18:52

RE: Rada

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34802

To co pise pan Nohejl (s ktorym v tomto suhlasim) vobec nevyvracia to co pisem ja. Chudaci Africania totiz ziju prave tym jednoduchym (a nezodpovednym) zivotom, ktory obhajujete a kedze medzi nimi nie je dost "chamtivcov", co by na nich makali, tak ich zivot je ubohy a kratky.
Ja viem, ze Vy v mene svojho "idealu" radsej preferujete chorobu a smrt (eufemisticky to nazyvate "harmonia s prirodou"[mrknutí jedním okem], ja si zasa cenim zodpovednost a slobodu. Sloboda znamena moznost robit cokolvek co uznam za vhodne pokial tym neobmedzujem druhych (hoci aj zarabat peniaze) a sam zodpovedam za svoje konanie. Tento ideal na rozdiel od toho vasho pomyleneho umozni zit rybarovi aj "chamtivcovi" spokojne zivoty, aj ked vasho rybara oberie o moralnu 'nadradenost' [smích]

34867

13.10.2004 19:23

RE: Rada

Had 194.?.?.?

Reakce na 34796

Pane Nohejle - ZÁSAH!!

34871

13.10.2004 1:58

Rada

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

>hovorim. Vas ideal moze existovat IBA ak sa aplikuje na cast
>celku, pricom druha cast musi tvrdo makat aby tu uzivajucu
>si cast uzivila.


>Co sem stale pletiete tie dane?

Rado
A jak jinak si predstavujete,ze byste nas idealisty zivil?
Dnes,v te "demokraticke"konzumni spolecnosti,kterou tak vehementne obhajujete i za cenu toho,ze potomka Azteku,kteremu staci jedna ryba,berete jako pritez,neschopnou kvalitniho konzumniho stylu zivota.


34800

13.10.2004 18:33

RE: Rada

Rado 24.?.?.?

Reakce na 34800

>>Co sem stale pletiete tie dane?
>Rado
>A jak jinak si predstavujete,ze byste nas idealisty zivil?
>Dnes,v te "demokraticke"konzumni spolecnosti,kterou tak
>vehementne obhajujete i za cenu toho,ze potomka
>Azteku,kteremu staci jedna ryba,berete jako
>pritez,neschopnou kvalitniho konzumniho stylu zivota.

Coze??? Nikde som neobhajoval '"demokraticke"konzumni spolecnosti'. Obhajujem ludi, ktori su ochotni investovat svoj cas a energiu do vyskumu a vyroby aby ludia ako vy mohli filozofovat cez Internet, ktori vdaka nim existuje, aby ste sa mohli vozit na autach, zit dlhsi zivot a byt vylieceny z chorob, ktore vas zastihnu pocas vasho uzasneho zivota. Vase bluznenie o daniach je len ukazkou totalneho nepochopenia reality, aj ked spravne poznamenavate, ze prave kvoli daniam zijete svoj pohodlny zivot. V opacnom pripade by ste totiz boli zodpovedny sam za seba a museli by ste makat.
Taktiez nikde nepisem, ze potomka Aztekov beriem ako pritaz, ale pisem, ze zivot jeho predkov bol velmi odlisny od infantilnych "idealov" - v skutocnosti bol kruty a kratky. Zivot potomka Aztekov je dnes lepsi prave vdaka ludom ,ktorych Vy nenavidite.

34864

13.10.2004 19:42

RE: Rada

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34864

> Obhajujem ludi, ktori su ochotni investovat
>svoj cas a energiu do vyskumu a vyroby aby ludia ako vy
>mohli filozofovat cez Internet, ktori vdaka nim existuje,
>aby ste sa mohli vozit na autach, zit dlhsi zivot a byt
>vylieceny z chorob, ktore vas zastihnu pocas vasho uzasneho
>zivota.
Rado
Pokud Vas nepresvedcily prispevky pani Jarky a Jasminy,pripomenu taky prispevky panu Sidonius,Nohejl,Had,Druid,Dan,Pašák.....Idealista na to nemá.
Nechám si svá romanticko-idealistická přání,Vy si žijte svým životem.
Já budu hopsat po prérii s Indiany a Vy můžete vymýšlet nové mašinky na SMS zprávy.
BTW,slyšel jste někdy o telepatii? To už oni praktikovali jestě před slavným příjezdem Kolumbovým,atd.....
Ziju normalni zivot,tak,jak mi to spolecnost dovoluje.Devatenact let jsem nikoho nezadal o vyplatu,jsem samostatna jednotka a chci vic.Vic pro me znamena min tlaku od konzumni spolecnosti.A to,ze pouzivam jeji produkty neberu jako vyhodu,ale nutnost k preziti.Radej bych zil jako Indian mezi bizony.

>Vase bluznenie o daniach je len ukazkou totalneho
>nepochopenia reality, aj ked spravne poznamenavate, ze prave
>kvoli daniam zijete svoj pohodlny zivot. V opacnom pripade
>by ste totiz boli zodpovedny sam za seba a museli by ste
>makat.
Idealista zije ve virtualnim svete.
A realita? Myslite treba muj pristup k penezum?
Pane,vydelavat samozrejme musim.A verte,jen za letenky z krasne Moravy do krasne Kalifornie jsem zaplatil vic,nez je schopen prumerny Cech usetrit za cely zivot.Myslite,ze nejsem schopny pochopit realitu? Jste naivnejsi nez Idealista.

34875

13.10.2004 20:52

RE: Rada

Had 194.?.?.?

Reakce na 34875

>Ziju normalni zivot,tak,jak mi to spolecnost >dovoluje.Devatenact let jsem nikoho nezadal o vyplatu,jsem >samostatna jednotka a chci vic.Vic pro me znamena min tlaku od >konzumni spolecnosti.A to,ze pouzivam jeji produkty neberu >jako vyhodu,ale nutnost k preziti.Radej bych zil jako Indian >mezi bizony.
Mnohokráte SPRÁVNĚ..Je vskutku zajímavé, jak člověk brnknuvše o slova a spojení "ideál, harmonie, příroda, dobro, duchovno aj." vyvolá u hmotařsko-křesťanských (byť inteligentních) jedinců reakce typu: romantické, nereálné, nerealistické, zastaralé, nepraktické, blouznivé apod. Tedy zajímavé..pro mě logické a poučné. Ale co, stejně sa musíme otáčať a nabúchať papulu a posuzování zde je jen tříbení schopnosti diskutovat.
No takže- idealistický, nenaivní, praktický (v těle usazený) a stálý úsměv.
Jo a ten Sidonius to vyhmátl velmi dobře.

34887

13.10.2004 18:26

Rada

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

;D slidit nikoliv,...ale cas sklidit [mrknutí jedním okem]

34861

13.10.2004 19:46

Rada

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

P.S.
Zrovna ukazuji na TV,jak ve Venezuele rozbijeji sochu Kolumba.
Co dodat.

34876

13.10.2004 21:18

RE: Rada

Had 194.?.?.?

Reakce na 34876

>P.S.
>Zrovna ukazuji na TV,jak ve Venezuele rozbijeji sochu Kolumba.
>Co dodat.
Že je asi ňáko nasral, bo co...

34891

14.10.2004 2:31

Rada

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Podivejme se ve svete jinam,kde opet zasah bilych lidi nadelal paseku ,kterou nikdo uz nespravy.Eskymaci meli zdrave zuby a neznali zadne civilisacni nemoci,v takove Kanade a jinde ted jim udelali supermarkety v ramci vydelecnych planu a tak te dEskymaci musi chodit k zubari ,kdyz od tradicni stravy presedlali na potraviny civilisovaneho sveta,take uz vedi ,co to je infarkt a take uz maji rakovinu,jsou obezni a vlada musi vynakladat vetsi prispevky na jejich zdravi.
Kdyz shlednete stare cestopisne snimky treba z Afriky ,tak vidite urostle cernochy,velice dobre vypadajici ,kteri zili svym zivotem zemedelce a nebo lovce do tech dob nez se tam dostali bily ,kteri jim to zacli jinak vse organisovat v ramci kolonialniho drancovani,dnes mame na TV obzazek vychrtleho,kost a kuze lezouciho bojovnika ,ktery slabosti tahne za sebou po zemi "kalasnikov",co ,tam dodali bily obchodnici,tak jak indianum davali zbrane a koralku.

34913

14.10.2004 15:28

RE: Rada

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 34913

Pane Nohejle, kam by naše civilizace došla, kdyby lidé zdravě žili, zdravě jedli a pili a nenervovali se stresy? Kdo by pak kupoval to množství léků? Vždyť by je pak nebylo třeba ani vyrábět, lékaři by měli jen minimum práce, úředníci v pojišťovnách by byly z většiny nadbyteční a invalidních důchodů by bylo minimum. Vždyť to by naší civilizaci položilo, kdyby se kola začala točit pomaleji. To by byl náš konec. Potřebujeme pro rozvoj naší společnosti co nejvíc udřených, stresovaných a nemocných, co bezhlavě výhodně koupí to nejlacinější a nejméně kvalitní zboží, které nic nevydrží, aby si člověk opět koupil nový výrobek. Čím rychleji si pod sebou budeme podřezávat větev, tím více zisku přineseme vyvoleným a tím dřív naše civilizace uvolní prostor pro vznik jiné, možná rozumnější civilizace. Buďme vděčni židovskému kapitálu, že naše směřování k zániku všemožně podporuje, včetně financování válečných konfliktů. Čím dřív naše civilizace z tohoto světa zmizí, tím zachovalejší může matka Země zůstat.

34956

14.10.2004 5:36

Rada

Lev 68.?.?.?

Pane Zdenku Matousku, nemohu odolat a jen UPRIMNE !! vam sdelit, ze s Vama sdilim Vas nazor. Skutecne se mi libilo, co jste zde uvedl. Bohuzel, nemohu to napsat pod Vase psani, jelikoz tam nemate knoflicek "Reagovat". Zdravi - Lev

34922

20.10.2004 17:36

Rada

martin 213.?.?.?

skoda ze my v robote nikdy nebudeme mat mexicke vedenie... [smích]

35255

Příspěvků: 80

11.10. 03:19 Ariel Shitstein  Rada
11.10. 08:14  RE: Rada
11.10. 08:16 Idealista  RE: Rada
11.10. 09:52 Jarka  RE: Rada
11.10. 23:10 Idealista  RE: Rada
12.10. 13:17 Jarka  RE: Rada
12.10. 15:23 Idealista  RE: Rada
11.10. 10:44 miko  RE: Rada
11.10. 20:04 Idealista  RE: Rada
11.10. 12:52 Karel z Čech  RE: Rada
11.10. 14:50 Had  RE: Rada
11.10. 19:37 Idealista  RE: Rada
11.10. 19:46 Lev  RE: Rada
11.10. 22:35 Idealista  RE: Rada
15.10. 12:58 Idealista  RE: Rada
19.10. 22:41 Idealista  RE: Rada
11.10. 10:29 Ludva  RE: Rada
11.10. 21:46 Tom  RE: Rada
11.10. 23:17 Jasmina  Rada
12.10. 00:15 Rado  Pokracovanie
12.10. 00:48 Jasmina  RE: Pokracovanie
12.10. 01:49 Rado  RE: Pokracovanie
12.10. 01:33 Dan  Rybar ...
12.10. 03:07 Rado  RE: Rybar ...
14.10. 00:20 saso pocmarany ®  RE: Rybar ...
12.10. 03:24 Idealista  RE: Pokracovanie
12.10. 03:57 Rado  RE: Pokracovanie
12.10. 08:00 Idealista  RE: Pokracovanie
12.10. 08:36 Rado  RE: Pokracovanie
12.10. 09:22 Jasmina  RE: Pokracovanie
12.10. 18:54 Rado  RE: Pokracovanie
13.10. 00:58 Druid  RE: Pokracovanie
13.10. 01:27 Rado  RE: Pokracovanie
13.10. 10:33 Druid  RE: Pokracovanie
13.10. 10:50 Jasmina  RE: Pokracovanie
12.10. 10:15 Had  RE: Pokracovanie
12.10. 19:02 Rado  RE: Pokracovanie
12.10. 21:49 Had  RE: Pokracovanie
12.10. 22:52 Rado  RE: Pokracovanie
13.10. 01:28 Idealista  RE: Pokracovanie
13.10. 01:34 Rado  RE: Pokracovanie
13.10. 08:58 Had  RE: Pokracovanie
13.10. 19:18 Had  RE: Pokracovanie
12.10. 10:17 Idealista  RE: Pokracovanie
12.10. 19:16 Rado  RE: Pokracovanie
12.10. 21:44 Karel z Čech  RE: Pokracovanie
13.10. 01:09 Idealista  RE: Pokracovanie
13.10. 01:17 Rado  RE: Pokracovanie
13.10. 08:50 Sidonius  RE: Pokracovanie
13.10. 17:24 Had  RE: Pokracovanie
13.10. 17:15 Had  RE: Pokracovanie
13.10. 18:24 Idealista  RE: Pokracovanie
13.10. 18:30 Druid  RE: Pokracovanie
13.10. 00:17 Druid  RE: Pokracovanie
13.10. 19:28 Had  RE: Pokracovanie
14.10. 10:57 Druid  RE: Pokracovanie
14.10. 14:30 Had  RE: Pokracovanie
14.10. 22:47 Druid  RE: Pokracovanie
13.10. 23:59 saso pocmarany ®  RE: Pokracovanie
14.10. 00:41 Rado  RE: Pokracovanie
14.10. 02:45 saso pocmarany ®  RE: Pokracovanie
12.10. 01:23 Dan  A znate tu ...
12.10. 01:28 Robert Nohejl  Rada
12.10. 08:52 Jarka  RE: Rada
12.10. 09:35 Pašák  Rada
13.10. 01:35 Robert Nohejl  Rada
13.10. 02:05 Idealista  RE: Rada
13.10. 18:52 Rado  RE: Rada
13.10. 19:23 Had  RE: Rada
13.10. 01:58 Idealista  Rada
13.10. 18:33 Rado  RE: Rada
13.10. 19:42 Idealista  RE: Rada
13.10. 20:52 Had  RE: Rada
13.10. 18:26 Idealista  Rada
13.10. 19:46 Idealista  Rada
13.10. 21:18 Had  RE: Rada
14.10. 02:31 Robert Nohejl  Rada
14.10. 15:28 Karel z Čech  RE: Rada
14.10. 05:36 Lev  Rada
20.10. 17:36 martin  Rada

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 95 čtenářů částkou 16 224 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 2

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
27,02 Kč
Libra
29,38 Kč
Kanadský dolar
17,35 Kč
Australský dolar
16,56 Kč
Švýcarský frank
25,10 Kč
100 japonských jenů
21,98 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
6,02 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 880,58 Kč
1 unce stříbra
561,54 Kč
Bitcoin
241 582,70 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 425