Diskuze k článku

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Příspěvků 79

10.10.2004 1:04

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ryba vzdycky smrdi od hlavy.

Original Link: http://www.washtimes.com/national/20020510-25256488.htm

A UNICEF-funded book being passed out at the United Nations Child Summit encourages children to engage in sexual activities with other minors and with homosexuals and animals.

As the delegations to the summit remain deadlocked on abortion, international nongovernmental organizations (NGOs) that support the U.S. delegation's anti-abortion stance circulated copies of pages from a UNICEF-funded book given to delegates from Latin America that promotes sexual activity and abortion among teens in their countries.

"Reproductive health includes the following components: Counseling on sexuality, pregnancy, methods of contraception, abortion, infertility, infections and diseases," says the Spanish-language book, whose title translates to "Theoretic Elements for Working with Mothers and Pregnant Teens."

An accompanying workshop book produced by the U.N. Children's Fund (UNICEF) tells Latin American mothers and teens: "Situations in which you can obtain sexual pleasure: 1. Masturbation. 2. Sexual relations with a partner — whether heterosexual, homosexual, or bisexual. 3. A sexual response that is directed toward inanimate objects, animals, minors, non-consenting persons."

The book, which was distributed by the Mexican government with U.N. funding, suggests lesbian sex as an acceptable alternative for girls.

"Zkraceno

34601

11.10.2004 15:04

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Had jiri (tečka) halada (zavináč) tiscali (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 34601

Trochu off topic, ale stojí za to...
>Ryba vzdycky smrdi od hlavy.
[překvapení] [překvapení] ..tak to se máme na co těšit i v pupku světa (ČR)
http://www.dfens.wz.cz/view.php?cisloclanku=2004101003 hlavně obrazový materiál jsem měl na mysli... [pláč]

34689

10.10.2004 5:47

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Jitka Veselá 198.?.?.?

Milý pane Stworo,
Mám ve vašem líčení případu J.R. Sharpea jste zapomněl zmínit několik důležitých detailů.
Sharpe neměl ve svém držení jenom několik nevinných povídek, které si psal do šuplíku. Součástí obžaloby je také držení sbírky dětských pornografických fotografií - asi 400 kusů.
Sharpe založil svou obhajobu na tvrzení, že jím psané povídky, které byly také zadrženy jsou uměleckým projevem, díky tomu získal jeho případ takovou mediální popularitu. Nechci se teď zabývat tím, jestli to či ono dílko se dá nazvat uměním, či čirou perverzí, na to nemám dostatek informací. Stručný obsah jednotlivých povídek je ale možný si přečíst v obžalobě Sharpea na http://www.courts.gov.bc.ca/jdb%2Dtxt/sc/02/04/2002bcsc0423.htm ...můj osobní názor je, že do umění mají jeho výtvory daleko.
Další fakt, který jste neuvedl je to, že Sharpe byl na jaře 2004 odsouzen ke dvoum letům vězení za zneužívání jedenáctiletého chlapce, které se odehrávalo opakovaně před asi dvaceti lety.

Vím, že je lákavé označit Sharpea za dalšího Larryho Flinta, bojovníka s předsudky a vyznavače svobody slova, oběť "thoughtcrime"
Sharpe má ale k Orwellovskému hrdinovi dost daleko, možná by stálo poohlédnout se po někom jiném.

34609

10.10.2004 15:29

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 34609

Máte pravdu. Skoro.

Počet zabavených fotografií byl 400 a na dvě. Alespoň to vyplývá z odkazu, který jste poslala. Já jsem někde četl, že šlo jen o dva obrázky, ale ten link se mi už nepodařilo najít. Opravím to v textu.

Nicméně zůstává otázkou, jaké to byly vlastně obrázky. Na většině z nich byly jen nazí výrostci - chlapci (podles soudu ve vyzývavých pózach). Možná, kdybychom je viděli a porovnali s řeckými sochami a obrazy, že bychom nenašli ani tolik rozdílů.

Co se jeho psaných textů týče, nikdy nebyly zveřejněny, takže si těžko můžeme udělat vlastní názor. Ať už byly umělecky hodnotné (o čemž sám pochybuji) nebo ne, faktem je, že si je psal do šuplíku pro sebe a nikomu tím tedy neubližoval.

To, že byl Sharpe odsouzen ke dvěma letum za dvacet let starý čin, jsem naprosto úmyslně přeskočil. Nemá totiž nic společného se skutečností, že byl dříve souzen za "závadné myšlení". Jistě -, dokresluje to jeho osobnost. Sharpeho zcela určitě přitahují mladí chlapci více než je zdrávo. Ale i tento jeho zločin je diskutabilní, když už jste to nakousla. Chlapec se sice údajně seznámil se Sharpem, když mu bylo 11, ale k oboustrannému dobrovolnému bližšímu kontaktu došlo až kolem 14. A to je věk, kdy je (byl v té době) povolen v Kanadě styk. Soud nakonec řešil jen to, zda chlapci bylo už čtrnáct nebo ještě třináct: http://www.ctv.ca/servlet/ArticleNews/print/CTVNews/1079052395627_74461595/?hub=Canada&subhub=PrintStory&articleURL=

A celé je to nějaké "nadivoko". Proč ta dotyčná oběť čekala dvacet let, než podal oznámení?

34622

10.10.2004 16:41

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos

Had 194.?.?.?

Reakce na 34622

Opět Jste "vladyko" dobře připraven..dobré.
Paní Jitka Zelená bude muset vybrakovat nějaký soudní archiv pro další, silnější argumenty, ale že téma Vámi nadhozené je oficiální zvrhlost hrající si na mravnost,je fakt-pro mě. Tak to raději ať ten archiv nechá zavřený, kdo ví, co by se mohlo potvrdit...
[velký smích] .
To souzení za "závadné myšlení" to je fakt? Pořád tomu odmítám uvěřit.. [překvapení] [překvapení] [oči v sloup]

34626

11.10.2004 6:25

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 34622

V Sharpeově případě je jasné, že ho prostě chtěli dostat za každou cenu a proto nakonec "objevili" onoho svědka, který hrál roli v jeho konečném odsouzení po dvaceti letech od činu.
...že by mi ho proto bylo líto...ne, není.

O tom, nakolik byly dotyčné fotky uměním, či pedofilní pornografií se také dohadovat nemůžeme, nemáme je před sebou. Ale věčné ohánění se řeckým uměním a kulturou mi také nepřipadá vhodný příměr. Jestli jste někdy viděl dětské pornografické pózy (akty), pak víte, že je pak opravdu těžké tam hledat prvky umění a nějaký skrytý význam.

Co mě ale v následné diskuzi pod článkem zarazilo nejvíc, je to, že nikdo nenašel na zákonech proti dětské pornografii a zneužívání dětí za sexuálním účelem, nic pozitivního. Když pominu přihlouplé názory typu, že za všechno stejně můžou Židi a homosexuálové, tak zbytek naříká akorát ´Kam se ten svět žene...naše svoboda je ohrožena...´
Demokratická společnost musí kontrolovat sama sebe, musí vykládat zákony tak, aby nebyly zneužívány. A to platí i pro nový zákon o pedofilii. Je primárně založen na vůli lépe ochránit děti, které jsou vystavené pedofilním predátorům. Není stvořen proto, aby kanaďanům bral práva na svobodný názor, či aby je předem odsuzoval ke crimethought.

34667

11.10.2004 16:51

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos

Had 194.?.?.?

Reakce na 34667

>Demokratická společnost musí kontrolovat sama sebe, musí >vykládat zákony tak, aby nebyly zneužívány.
Ano, trefné a dosti ideální až idealistické. A děje se tak? Pokud žijete v ČR, nebo aspoň znáte fungování soudů a uplatňování zákonů.. [pláč] [pláč] , tak to jsou hodně slabé emotikony na vyjádření stavu. Orosím se při pomyšlení, že bych se musel domáhat pomocí soudů svého práva, nebo je obhajovat... A Kanada? Asi holt má p. Stwora jiný náhled a většina debatérů též - přitvrzuje a státní moc hledá každou skulinku, jak utáhnout plebsu ohlávku.. Při úpadku a devastaci celkové atmosféry a vůbec všeho ve společnosti, nelze očekávat skvostné zákony, jejich dodržování, jejich vymáhání..
A ochranitelských zákonů a předpisů zná historie též dosti, a výsledek?

34698

12.10.2004 4:54

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 34698

Tak já přidám ještě trochu víc idealismu. [smích]

Když je nějaký zákon podle vašich představ nevyhovující, máte jakožto člen demokratické společnosti právo vyvíjet nátlak a zákon změnit. Je to těžké, vyžaduje to hodně odhodlání, času a idealismu...ale je to možné. Můžete se veřejně postavit tomu co vás štve, a to je krása, ne?
Obecné naříkání na to, že společnost je dekadentní a morálně devastovaná nevede nikam, akorát k té morální devastaci.

Co se týče ochranitelských zákonů...podle mě se vyspělost a funkčnost společnosti pozná právě tím, nakolik dokáže chránit slabé a zranitelné. A nakolik dokáže těch daných zákonů nezneužívat.

Jitka Veselá.
PS: Omlouvám se za minulý anonymní příspěvek, nezobrazilo se jméno.

34741

12.10.2004 9:35

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos

Had 194.?.?.?

Reakce na 34741

Zdravím Jitko Veselá,
>Tak já přidám ještě trochu víc idealismu.
No, a s praktickým a racionálním přístupem (dle příspěvků)k životu se stanete ideální [velký smích] [velký smích] [cool] .
>Obecné naříkání na to, že společnost je dekadentní a morálně >devastovaná nevede nikam, akorát k té morální devastaci.
Souhlas - nemohu ovšem ve všech zde psaných moudrech moudře burácet a hřímat, že jde především o správně vedený každodenní způsob života, musím také nechat prostor jiným - třeba Vám- [velký smích] , a že zákony světské - vnější- toto NAPROSTO NEZMĚNÍ. Ty jsou již jen restrikce na "úlety" od morálky a mravnosti, či zákonů "vnitřních". To jsem si takto virtuálně pinkal výrazivo s Petrmatem a Jiřím Valtrem - pro změnu okolí a následně světa je postatná změna jedince. Zákony lidstvo pěstuje tisíce let a...Ovšem: jasně, že pro fungování společnosti nějaký vymahatelný rámec jednání být musí.
>Je to těžké, vyžaduje to hodně odhodlání, času a >idealismu...ale je to možné. Můžete se veřejně postavit tomu >co vás štve, a to je krása, ne?
No, úplně blbé to není, pravda. Jak dlouho to vydrží? A té energie tomuto věnované je dle mého příliš - užiji ji jinak, jak již psáno..

34752

10.10.2004 6:41

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

klicpera george geokli03 (zavináč) telus (tečka) net 207.?.?.?

kdyz ctu dnesni zpravi tak je me do place a nebo k smichu. vyrosst jsem v komunisticke spolesnosti a ta byla vice fer nez dnsni poliutic corection. lide bdete ale neblbnete

34611

10.10.2004 6:45

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

klicpera george geokli03 (zavináč) telus (tečka) net 207.?.?.?

co dnes ctu je blbost.lide mnejte svuj usudek

34612

10.10.2004 7:12

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

klicpera george geokli03 (zavináč) telus (tečka) net 207.?.?.?

vjetsina lidi v canade jsou dobry ovecky co jim goverment naridi stim souhlasi.lide bdete a neblbnete

34613

10.10.2004 18:15

Zamyšlení

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Předevčírem u mě byla na kafi kamarádka. Vzala s sebou i svou mladší sestru. Mohl jsem na ní oči nechat. Prý jí bylo 12 (!) leč vypadala minimálně o 3 roky starší. Inu dobré zmalování se a ségřino tričko nad pupík udělá své.

Už se vážně moc těším, až v článku zmíněné paragrafy (pardon: "hodnoty"[mrknutí jedním okem] bude prosazovat rovněž náš parlament. Pomalu se zdá, že uječené neukojené feminstky a skupiny samozvaných "odborníků" diktují i Evropě co je a co není normální. A kdo neslintá s námi, slintá proti nám. Ono je to nakonec logické. Řekněte "NE" a budete ocejchován médii zmasírovaným davem jakožto "úchyl" či "šovinistické prase". Jak prosté.

Uvědomme si prosím absurditu už existujících českých zákonů: od 15ti let můžeme souložit (podle mě je ta hranice zbytečně vysoká a posunul bych ji tak o rok dva níž, maldí mají jsou dnes výborně informovaní), leč až od 18ti se smíme na totéž dívat. V krajním případě by tedy sedmnáctiletý mladík mohl být popotahován za to, že si natočil sex se svojí stejně starou přítelkyní.

A co taková islámská kultura? Dívka se zde považuje za dospělou jakmile dosáhne puberty. Co naši středověcí panovníci?

Bože můj, kam to ten svět spěje?

34631

12.10.2004 3:25

RE: Zamyšlení

Grovik 81.?.?.?

Reakce na 34631

Rad ybch podotknul ze neni problem komukoliv vhodnym zpusobem do pocitace podstrcit jednu ci dve fotky takoveho razeni... je to vskutku snadne.
Nikde se nepise jestli je nutne prokazat zamner je skladovat to znamena ze kdyz je tam najdou mate to na tryku. Pritom to skutecne muze byt az hanebne snadne. Staci POPUP okno na ni jedna dve takove fotky.. okamzite jsou v Cache pamenti prohlizece a sup.. pak vam nekdo sebere pocitac udela znalecky rozbor a najde tam ty dve fotky.. o kterych vi ani nemusite vedet!! To okno se muze otevrit zmensene nebo prsoet tak ze ani neuvidite co tam je!!

A je vymalovano jdete si sednout.

podle mne je to celel absurdni, nechapu proc drzeni takoveho materialu ma byt trestne tim ze mate fotku sve netere jak se koupe v detskem bazenu na zahrade (stejne jako jeji rodice a vase babicka a kdo vi kdo jeste protoze ty fotky z dovolenene ma cela ridina) jste spachali trestny cin? To je trosku silne kafe!


Grovik
die with smile
http://gph.wz.cz

34739

12.10.2004 8:20

RE: Zamyšlení

Vlastimil Čech 193.?.?.?

Reakce na 34739

pane, jsem uživatel internetu, starší člověk....umím jen základy a občas se překliknu... snad jsem si chtěl přečíst e-mail se (spam) se zajímavým názvem, snad jsem udělal nějakou jinou akci... ale nevím o ničem... otevřela se jakási brána a zní se valily obrázky: nahaté ukrajinské děti! zavřít se to nedalo, pořád se otvírala nová a nová okna... nakonec jsem natvrdo odpojil počítač...ale po restartu se ta věc obnovila... Nepochopil jsem proč se to stalo, jaký zisk by autor tohoto měl získat, proč to udělal... nakonec jsem přivolal známeného, který to nějak zlikvidoval... ale nezůstalo v tom PC něco? Čím jsem se provinil? To mě teď za to můžou zavřít?
určitě nejsem ani pedagog ani pedofil, ale bojím se, že ty obrázky, nebo nějaký závadový odkaz tam asi někde je.... co s tím mám dělat? nevíte někdo?

34746

12.10.2004 15:11

Jasně

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 34746

Jsou tam různé dialery, trojské koně a podobné svinstvo. Stáhněte si Ad-Aware z http://www.lavasoftusa.com/support/download/ a SpyBot z http://www.safer-networking.org/en/download/index.html. Po instalaci nechejte počítač těmito programy zkontrolovat a najdou-li něco, nekompromisně to smažte. Uvidíte, že se nejedná o nic složitého. Když to uděláte alespoň 1x týdně, měl by být Váš počítač v poměrně dobré kondici.

Rovněž by nebylo od věci používat solidní firewall (já mám český Kerio) http://www.kerio.cz/kpf_home.html a antivirák (třeba avast! nebo AVG)... Těch produktů je celá řada. Těžko radit takhle na dálku; zde je třeba si trošku pohrát s nastaveními.

34765

12.10.2004 15:25

RE: Jasně

Grovik 81.?.?.?

Reakce na 34765

Mozna by stacilo vymnenit Internet Exploder za neco rozumneho treba za FIREFOX nebo MOZILLU [mrknutí jedním okem] Tim se clovek zbavi celkem snadne lecjakeho nesvaru!

Grovik
die with smile
http://gph.wz.cz

34769

13.10.2004 17:26

Pravda!

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 34769

Tu taky používám. Úplně jsem na ni na holku pozapomněl. To je tak, když máte v práci jen IE a zaměstnavatel si NEPŘEJE, abyste používali jinej browser, byť se třeba ani nemusí instalovat...

[oči v sloup]

34853

10.10.2004 18:15

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Jiri 213.?.?.?

Tak koukám, že by chlapi měli emigrovat jinam. Tlustý ženský s jejich harašením a k tomu nedej bože si přivézt katalog z Itálie, no servus. Zdá se že je to nějak moc.

34632

10.10.2004 19:03

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Jan 66.?.?.?

Stredovek...paleni carodejnic...za kazdou obet dostal Prazsky kat 60 zlatych...
Nezalezelo, jestli je to pravda nebo ne...Soudy vedeli velmi dobre,ze vse je jenom lez. Priznani carodejnic bylo vynuceno udesnym mucenim obeti(Kolik z Vas by to vydrzelo se nepriznat?-moje zena by se zhroutila pri prvni hrozbe...ani by nemuselo k muceni dojit...a zajistila by si trest smrti upalenim..... ci popravu stetim hlavy..)
Co bylo dulezite pro soudy tehda ale i dnes, bylo vypadat jako ucinny mechanismus a vydelavat pritom penize..nebo se aspon udrzet dobre placenoou praci a nebo vliv u dvora.... i za cenu vrazdeni nevinnych obeti. [oči v sloup] [zmaten]
Justice....nebo snad radsi Jewstice(Zidactvi...). A dokud tam budou,tak se to nezmeni. Realita ci vina s tim nema co do cineni...
Jan

34638

10.10.2004 19:07

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Jiri Jirovec jirovecj (zavináč) magma (tečka) ca 64.?.?.?

Pane Stworo,

ten zákon je jen malou součástí rostoucího ledovce, zvaného totální kontrola obyvatelstva. Trik je samozřejmě v tom vzbudit zdání, že kontrola je v zájmu občana. V tomto ohledu není nic lepšího než terorismus a dětská pornografie - v kombinaci s demagogickým tvrzením, že se spořádaný (míněno poslušný) občan přece nemá čeho bát.

Nikoli paradoxně, si moc napomáhá šířením atmosféry strachu. V době, kdy kanadská kriminalita obecně klesá, lžou politikové o tom, že je třeba poměry přitvrdit.

Je rovněž třeba vidět, že atmosféra strachu je v zájmu různých skupin, které se na "ochraně" společnosti přiživují. Sem konec konců spadá i policie sama.

(
) Je to samozřejmě lež. Když nic jiného, občan nemá přístup k informacím o vlastní osobě a tudí ani možnost obrany proti jejich interpretaci a zneužití.

34640

11.10.2004 12:57

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 34640

Něco na Vašem výroku bude. Jako informatik v podnikové síti mohu obvinit kohokoliv za držení pornografie a za malý příplatek dodám i s fotkou jak dědeček przní vlastní vnučku. Podotýkám, že jsem samozřejmě pro trestání dětské pornografie, ale toto mírně zapáchá. Peppino

34684

10.10.2004 19:20

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihu

Pavel Šrubař 80.?.?.?

Ba, pedofilé jsou čím dál drzejší. Onehdy u nás jeden zazvonil, zrovna, když jsem hlídal vnučku, že prý jestli si u nás může skočit na malou. Tak jsem s ním vyrazil dveře.

34642

10.10.2004 19:43

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34642

>Ba, pedofilé jsou čím dál drzejší. Onehdy u nás jeden
>zazvonil, zrovna, když jsem hlídal vnučku, že prý jestli si
>u nás může skočit na malou. Tak jsem s ním vyrazil dveře.

doufam, ze se vam pan vymocil na dvere
[překvapení]
a mala vnucka byla uchranena, pred zlym panem ktery nechtel mocit na ulici. Omlouvam se predem, ze pouzivam vasich par slov k ukazce, jak nekteri premysli. Lidi jako jste "mozna" vy, je zcela jednoduche zmanipulovat. Takze budeme mit WAR proti drogam, kde muzeme kazdemu nakouknout do soukromi, WAR proti teroru, WAR proti haraseni WAR proti koureni na verejnosti. WAR proti opilcum za volantem a na kolech. WAR proti svobodnemu mysleni. Ano pedofilie je hrozna, zanecha to na diteti trvale nasledky. Stejne jako znasilneni jakeho koliv druhu. Ovsem vyhodit nekoho, kdo se chce vymocit? Vy nemate na zachode dvere?

34646

10.10.2004 20:19

Pane Včeličko

Leto_Atreides 62.?.?.?

Reakce na 34646

Nevím nevím, ale mám takový dojem, že autor si dělal legraci...

[mrknutí jedním okem]

Jinak s Vámi ale souhlasím.

34648

11.10.2004 3:46

RE: Pane Včeličko

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34648

>Nevím nevím, ale mám takový dojem, že autor si dělal
>legraci...

>
>[mrknutí jedním okem]
>
>Jinak s Vámi ale souhlasím.

Mozne je vse, ovsem potom by to byla blba legrace

[smích]

34666

11.10.2004 6:36

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos

Tom 24.?.?.?

Reakce na 34646

>"...mala vnucka byla uchranena, pred zlym panem ktery nechtel mocit na ulici. Omlouvam se predem, ze pouzivam vasich par slov k ukazce, jak nekteri premysli."

Pane Včeličko,

omlouvám se předem, že používám vašich pár slov k ukázce, jak někteří lidé nepřemýšlí.

V uvedeném textu, na který odpovídáte:

>Ba, pedofilé jsou čím dál drzejší. Onehdy u nás jeden
>zazvonil, zrovna, když jsem hlídal vnučku, že prý jestli si
>u nás může skočit na malou. Tak jsem s ním vyrazil dveře.

se nevyskytuje žádný zlý pán, který nechtěl močit na ulici. Vašich pár slov postrádá logiku v kontextu souvislosti ochrany malé vnučky před zlým pánem. Nejenže jste do shora uvedeného textu vsunul jakéhosi pána a dal mu přívlastek "zlý" vy jste mu ještě navíc podsunul neochotu k močení na ulici. Takovouto manipulaci s originálním textem považuji za účelovou, irelevantní a vzhledem k absolutnímu nepochopení textu za velice nepřemýšlivou.

34668

10.10.2004 20:32

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Lev 68.?.?.?

Jsem TOTALNE !!!! Proti detske pornografii, pedofilum a homosexualum. Ono-to, ta tak zvana "detska" pornografie, muze zacit uz od batolat !! Komu se to ale libi, pak mezi normalni lidskou spolecnost, podle me, nepatri. Mas-li sexualni chut na dite, tak jsi jen mizerny uchylak a potrebujes lecit a nebo zavrit !! [naštvaný]

34649

10.10.2004 21:20

No jo

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 34649

To sice může začínat už u batolat a tady (co se týče zneužívání) není co řešit, ale copak není čirou stupiditou zavírat člověka do kriminálu za fotky patnácti, šestnácti, sedmnácti letých slečen či psaní povídek, tuplem "do šuplíku"?

Co se týče homosexuálů - znám dva. Nebo lépe vím o jejich orientaci. První je "hroznej vůl" v tom nejobecnějším smyslu, kterýžto se mě nejednou - naštěstí pro něj jen verbálně - pokoušel přesvědčit, že vlastně každý muž jest gay. Ten druhý je docela "normální" člověk. To mě naučilo mezi nimi rozlišovat. Jedná-li se o činnost provozovanou dvěma svéprávnými zletilými osobami, nevidím v tom problém... narozdíl od USA, kde je údajně v některých státech zakázán orální, anální sex aj. a milostivě se povoluje (i manželským párům) jen misionářská poloha.

[mrknutí jedním okem]

A co takové lesbičky? Vám se nelíbí?

[smích]

34651

10.10.2004 21:52

RE: No jo

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34651

Pane Leto, pro Vas to jeste doplnim asi tak, ze pokud jsou dva dospeli a jsou teda "přihřáti", ale nedelaji zbytecne "sceny" na verejnosti, kde jsou i deti, tak pak, je to jejich osobni vec. Soukromi, takovych lidi, by se melo respektovat. Co bych u takovych "paru" vubec nerespektoval, je vychova deti v jejich domacnosti. Ale, kdyz se poradaji sex-parady verejnych pruvodu gayu a lezbicek, tak to se za nejake "soukromi" povazovat neda. Ja bych to hodnotil, za verejnou provokaci ! Co se tyce te detske pornografie a pedofilu vubec, tak to je bezpredmetne. Jak uz jsem shora uvedl - "lecit a nebo zavrit".

Co se tyce toho pana Robina Sharpe, tak to ja nemohu a mozna ani Vy, posoudit. Vzdy jsou dulezite "betonove" fakta u soudu. Je mozna i pravdou, jak je v clanku uvedeno, ze i nejakou roli v tom hrale politika. Ale ukazte mi prosim, kde dnes politika nehraje zadnou roli. Vzdy na tom stesti i nestesti lidi, musi nekdo vydelat. Mylim se ??

34652

12.10.2004 12:45

Souhlas

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 34652

Ty jejich průvody jsou provokací. Někteří totiž - stejně jako výše zmíněný hošan - opravu věří, že být teplým jest zdravé a "heterákem" zase abnormální. Vidět dva (či více) ocumlávajících se chlapíků, asi vrhnu. Jak už před časem napsal pan Stwora, nic proti nim, jen je třeba jasně říct, že se přírodě neco nepovedlo a ne postavit "kriplíky" na piedestál (snaha o co nejpřesnější citaci). Je to podobné, jako kdybych já absurdně tvrdil, že být barvoslepým = pravé ořechové a zbytek světa je "nemocný".

[mrknutí jedním okem]

Co se týče dětí, máte jistě pravdu i když si nemyslím, že by to mohlo v budoucnu ovlivnit jejich sexuální orientaci, spíš identifikování se společenskou rolí, kterou zcela logicky a k šílenství feministek znamená být mužem/ženou.

[oči v sloup]

O případu Robina Sharpa jsem poprvé četl před několika dny tady na Zvědavci, proto si odpouštím další komentář.

Nakonec mi dovolte malé rýpnutí: neodpověděl jste mi "na lesbičky"...

[smích]

34761

12.10.2004 15:19

RE: Souhlas

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34761

Nakonec mi dovolte malé rýpnutí: neodpověděl jste mi "na
lesbičky"... [smích]
_____________________________________________________

Nic jineho mi nezbyva, nez Vas sexualne ukojit pane Leto, kdyz jinak nedate. [mrknutí jedním okem] ..... Muj osobni nahled na lezbice, jelikoz jsem opacneho pohlavi, je ten, ze zeny maji k sobe daleko bliz, nez muzi. Zena, jako akt, je v celkove pohode, ale zeny, ktere se "olizuji", v pohode uz moc nejsou. Nakonec, muzeme se zde zeptat nasich zen, jak ony se divaji na dva obcujici muze, co ty nam na to odpovi, jako opacne pohlavi. [velký smích]



34766

12.10.2004 15:30

Děkuji za sexuální ukojení :-D

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 34766

Já se té své ptal. Pohled na dva "obcující" muže je prý "rozhodně horší", než na dvě (téměř) totéž konající ženy.

[mrknutí jedním okem]

Ještě jeden humorný zážitek ze života: pocházím z malebné moraské vsi a jako malý kluk jsem chodil s babičkou do kostla. Pořád mi vrtalo hlavou, co k čertu farář myslí tím "obcováním s ďáblem". Snad místní pekelnou samosprávu? Mé "nepříjemné" otázky však byly obyty. Mnohé se od té doby změnilo. Například: rád obcuji a nechodím do kostela...

[velký smích] [velký smích] [velký smích]

34770

13.10.2004 15:58

RE: Děkuji za sexuální ukojení :-D

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 34770

Ptat se jakekoli zenske na cokoliv tykajici se sexu je uplne zbytecne. Odpovi Vam tak abyste se citil co mozna nejhur. Jestli Vam rika ze pohled na muzskou souloz je horsi nez na zenskou, jen chce rict, vzdyt jsi odporny kus slizu. A nerika to proto, ze byste byl odporny kus slizu, ale proto abyste se citil spatne.

Je jen na Vas jestli tomu chcete naslouchat.

34835

13.10.2004 17:29

Ve většině případů byste měl pravdu...

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 34835

...leč ta moje jest vyjímkou potvrzující pravidlo (snad)...

[smích]

34855

13.10.2004 21:27

RE: Děkuji za sexuální ukojení :-D

Had 194.?.?.?

Reakce na 34835

>Ptat se jakekoli zenske na cokoliv tykajici se sexu je uplne >zbytecne. Odpovi Vam tak abyste se citil co mozna nejhur. >Jestli Vam rika ze pohled na muzskou souloz je horsi nez na >zenskou, jen chce rict, vzdyt jsi odporny kus slizu. A nerika >to proto, ze byste byl odporny kus slizu, ale proto abyste se >citil spatne.

>Je jen na Vas jestli tomu chcete naslouchat.
Vy máte za sebou čerstvé rozvodové řízení, měl Jste blbého akvokáta, bejvalka lepšího a ještě ji pořád "milujete", nebo tak něco, ne? Tak JAKÉKOLIV jistě ne, pokud jsem jen trochu k uvěření, znám a znal jsem pár se kterými se o sexu dalo bavit (a nejen to) velmi nezbytečně a příjemně - to hlavně to "a nejen to"- takže JAKÉKOLIV je zbytečně mužistické...
No nic, hlavně na pohodu...

34892

17.10.2004 21:29

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos

Droll 62.?.?.?

Reakce na 34649

Ne ze bych byl pedofil ale jsem proti vsem lidem Vaseho razeni. Asi Vas necham take zavrit . Jak by se Vam libilo kdyby Vas nekdo chtel zavirat za Vase presvedceni. V davnych dobach to byla nahota vubec,pak homosexualove, a dnes to jsou pedofilove. Vzdy se najdou lide kteri musi proti necemu ve jmenu neceho bojovat.

35144

10.10.2004 22:02

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Bohumil Kalvas bkalvas (zavináč) seznam (tečka) cz 83.?.?.?

Tak ja navim... Vlastne vim. IMHO. Vysetroval bych vzdy pouze, zda "subject" jednat dobrovolne ci ne. A je jedno kolik mu bylo. Vzdyt i (de jure) dospely meni leckdy svuj nazor na vec. Delal to dobrovovolne, obema 12, ok. At fotil, soulozit, nebo vrazdil. Jestli se nepletu, tak v US osoudi vraha i kdyz je mu 11 let. V CR to nelze [pláč]
Jednas jako dospely = pykej jajko dospely.
[je to maly paradox - kdyz jsem se o tomto pravidlu v US dozvedel, byl jsem docela proti: cca do 13-14 clovek nevi, co dela a de facto "zkouma"; vrazda (i brutalni) cloveka se IMHO rovna trhani kridel mouse]
Btw pokud ja si vzpominam, si sve "procitnuti"/"uvedomneni se" datuji nekam do svych 18-ti. Ale zda je to vekem, ci tim, ze jsem se v 17 postavil na vlastni nohy - to nevim. Mozna vhodny namet na diskuzi (pool) [mrknutí jedním okem]

34653

11.10.2004 3:45

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34653

pane Kalvas v USA je padesat statu a kazdy ma jine zakony. O tom, ze by bylo mozno odsoudit 11 leteho kluka nevim. Je mozne, ze se o tom nekde diskutovalo. Na rozdil od cechu, v americe ve vetsine statu, je plnolety clovek az v 21. Ovsem jak pisi, kazdy stat ma jine zakony veku plnoletosti,nabyti ridickeho prukazu, koupi alkoholu, cigaret a podobne. Co se tyce zakazu oralniho sexu, nebo jine uchylky z bible, opet zalezi na statu.
Nektere zakony jsou v zakoniku 200 let a nikdo je zatim nevymazal, i kdyz se podle techto zakonu uz davno nesoudi. Kazdemu americkemu advokatu je jasne, ze i kdyz je to v zakoniku soudce by se mu vysmal, kdyby to chtel pouzit.

34665

11.10.2004 23:41

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Bohumil Kalvas bkalvas (zavináč) seznam (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 34665

Opravdu jsem pouzil nepresnou formulaci: znamy z Colorada se me cca pred rokem btw ptal na muj nazor, ktery se tykal onoho zakonu. Netusim, zda slo o navrh zakona ci co presne, ani zda to bylo z Colorada. b.

34720

11.10.2004 1:38

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Uz v roce 1919 se nasel dokument ,ktery hovori ,jak krestansky svet bude znicen pomoci feminismu a homosexuality,takze ctenari ,nic se nedeje nahodou,precti si Talmud ,kde muze zid mit sex se triletym a jeden den starym krestanskym ditetem-przneni rasy bilych,coz privadelo Hitlera k silenstvi ,ale neprivadi dnesni "ovce" a zkorumplovane politiky.

Thursday, March 18, 2004



--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
BRAVE NEW SCHOOLS
Homosexual book
for 1st-graders
Parents outraged over story where prince finds love with another prince

--------------------------------------------------------------------------------
Posted: March 18, 2004
5:00 p.m. Eastern




--------------------------------------------------------------------------------
© 2004 WorldNetDaily.com
A North Carolina couple is outraged by a book their first-grade daughter brought home from the school library in which a prince finds his true love – in the form of another prince.




The leading character in "King & King," Prince Bertie, waves off a bevy of eligible princesses before falling for Prince Lee, Associated Press reported. The book ends with the two "marrying" and sharing a kiss.

"I was flabbergasted," Michael Hartsell of Wilmington, N.C., told the news service. "My child is not old enough to understand something like that, especially when it is not in our beliefs."

Zkraceno

34654

11.10.2004 8:10

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Jarka 160.?.?.?

Sharpea neznam a tak se nemohu k tomu vyjadrit..Ale pedofila bych zavrela, treba do samotky az by zcernal, jeste je tu kastrace a zadne vybavovani jestli je to dobry otec, dobry pracant, ale rozhodne to neni dobry clovek. Ten vi velice dobre, jakou spatnou cinost provadi.
Co se tyka gayu a lesbicek, at si ve svem soukromi delaji na co jim jejich uchylka staci, ale na verejnosti je to zrudnost, zveda se mi z nich zaludek.

34669

11.10.2004 13:30

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

qwe 193.?.?.?

Je zajímavé, že nikdo z diskutujících se nepokusil řešit metodologický problém, jak formulovat (kvantifikovat) kvalitu života na míře ochrany. Je to už tak na světě zařízeno, že každý systém má svůj optimální pracovní bod. Kyslíku v atmosféře musí být 20%, je-li ho víc, nebo míň, životu to neprospívá. Einstein se nechtěl obtěžovat oblečením, tak ho minimalizovat (jak známo chodil bez ponožek) a dospěl k závislosti, že minimalizace přináší usnadnění jen do určitého stupně, pak problémy začnou opět narůstat. A tak je to i se zákony na ochranu čehokoliv a kohokoliv. Do určitého stupně je ochrana zákonem nutná, ale je-li už větší, působí kontraproduktivně. Najít toto optimum a metodu k jeho nalezení je úkol pro filozofy a zákonodárce. Bohužel s chabnoucím zdravým roumem je to nějak cím dál horší. Snad nejlépe v historii to zvládala antická filozofie se svojí uměřeností.

34685

11.10.2004 16:45

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Karel z Čech 212.?.?.?

Naši vyspělou civilizaci si musíme bránit. Takoví staří římané také měli namísto svých žen rádi chlapce. A to ještě ani žádná pořádná antikoncepce neexistovala. No a jak dopadli? Barbaři Řím rozvrátili, protože se nerodilo dost vojáků - a ti, co se narodili, byli zhýčkaní a líní. Musíme si z toho vzít pounaučení. Tedy žádná pedofílie ani homosexualita a žádná antikoncepce, potraty ty už vůbec ne, jen tvrdé odřínání při modlení. Jinak se barbarům neubráníme. Čím budeme mít otlačenější kolena, tím víc prospějeme naší slavné civilizaci. Křesťanský Pánbůh a Jirka z Buše nám při tom pomáhej!

34697

11.10.2004 18:00

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos

Tom 24.?.?.?

Reakce na 34697

>Čím budeme mít otlačenější kolena, tím víc prospějeme naší slavné civilizaci. Křesťanský Pánbůh a Jirka z Buše nám při tom pomáhej!

Na kolena křesťané. Na kolena! A pamatujte si:

"Toto není válka kvůli Iráčanům ani Američanům ani kvůli ropě - je to duchovní válka. Lidé, kteří toto nechápou, si prostě musejí otevřít bibli a přečíst si to tam. Tato válka byla předpověděna, byla předurčena. Pan prezident Bush je velmi zbožný křesťan. Pan prezident byl povolán, aby šel do této války, měl o ní vědomí a pochopil, co se děje a je to daleko hlubší, než čemu my lidi můžeme vůbec rozumět. My nemáme informace, jaké má pan prezident."

Citovaný text je úryvek z rozhovoru s otcem amerického vojáka Bena Isenberga, který byl v Iráku usmrcen dne 13. září.
http://www.blisty.cz/2004/10/8/art20036.html

Absurdárium dotažené k absolutoriu. Pro mnohé křesťany jsou otlačená kolena daleko menší újmou na zdraví, než smrtelný zásah vlastní myšlenky.

34702

11.10.2004 19:24

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos

Had 194.?.?.?

Reakce na 34702

>Pro mnohé křesťany jsou otlačená kolena daleko menší újmou na >zdraví, než smrtelný zásah vlastní myšlenky.
.. [chechtot] [chechtot] a kdyby jen pro křesťany..Vítejte Tome a díky za podporu v příspěvcích o síle myšlenky, slova apod. [velký smích] .
>"Toto není válka kvůli Iráčanům ani Američanům ani...
To byla prda, když jsem to četl: sním, bdím, jsem zase u inkvizice a chystají se mě upálit...Ten tatík to je závěrečné stadium úplné a dobrovolné ztráty vlastního úsudku a myšlení - Mesiáš je zde a všechny mé problémy vyřeší - prostě se ze ztráty syna zbláznil, tak ho organismus hodil do schizofrenie..
Pan velkoprezident by si měl pořádně zadovádět v peřinách, a pak by ho vize přešly..anebo by mu naskočily jiné, snad veselejší.. [vyplazený jazyk]

34706

12.10.2004 1:40

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V skolnich lavicich do nas lili dejiny o otrokarskem radu,kde jedinec nemel zadne prava ,byl otrok ,nakladalo se s nim ,jak se zbozim a tak se hned upozornilo na pokrok ,ktery mame dnes ,jak stastne zijeme na rozdil od toho otroka,jenze veci se deji tak,ze urcite veci se nepisi a nepublikuji,abychom zustali v tom dobrem presvedceni,jak dobre se mame.v tom nasem osvicenem prostredi,tak ,napriklad mnoho lidi vubec nevi a nechce vedet ,ze existuje obchod s bilym nasem,kde zejmena vinika stat Israel se svou siti obchodniku po celem svete,ale take mnozi nevi ,ze na trhu jsou pro homosexuali,kteri dostali v ramci humanismu tolik prav,ze ovladaji media a tim i trh na desetilete deti k sexualnimu pouziti-to je ten pokrok,ktereho jsme stoletimi dosahli.
http://www.rense.com/general58/sexsc.htm
Myslim,ze muzeme nasim politikum "blahoprat".

34730

12.10.2004 19:39

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

jozin z bazin 128.?.?.?

Jestlize jste napsal, ze by se mela snizit vekova hranice pro sexualni styk, nedopustil jste se podle uvedene formulace trestneho cinu, pane Stwora. Tim jste totiz nedoporucoval ilegalni sexualni aktivitu, ale zmenu zakona.

34778

13.10.2004 1:46

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zakon potira homosexualy v ramci jejich aktivity se zmocnit deti,proto zakon v Britanii snizil vek u devcat ,aby mnohem driv byly k mani a na chlapce nezapomel take,aby si i buzerantici uspokojili.V Australii se nasel prikladny proces ,kde "chlapecek" nechtel poslouchat rodice a tak dosahl soudniho rozvodu od rodicu,jinymi slovy ,co by dite se uvedl svym jednanim do situace ,kdy muze byt bez ochrany rodicu obeti vlivu homosexualu,jeste jinymi slovy,zakon "prihral" obet k mani.Ted se resi pripad ,ze vetsinou na 400 lidi jez jsou vysetrovany pro detskou pornografii,tak hodne jich je vedoucich vselijakych humalnich instituci,jez prave napomahaji omezovat vliv rodicu v udajnem programu "pomoci detem",hlavne od rodicu,predevsim ,ke svemu ucelu,nevim ,jak vlada a skolsky system se s tim vyrovna v ocich verejnosti.Jeden reditel,"utulku pro deti" mel 2000 obrazku deti a museli zatknout i dva policisty a ctyri "mlsouni" spachali sebevrazdu.

34798

14.10.2004 1:26

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Gilhad 62.?.?.?

Tak jsem si precetl ten soudni spis, vyplyva z nej,

1) ze ty texty sdilel s cizimi lidmi (tedy nikoli "psal do supliku" ale "psal pro omezenou skupinu"[mrknutí jedním okem], ale podle zakona byly shledany "literarnim dilem" a ackoli popisovaly ciny odporujici zakonu (a moralce), tak k nim nenabadaly a TUDIZ SE VE VECI TECH TEXTU NEPROVINIL PROTI ZAKONU.

2) Ze mel na disku fotky, (zamerne a vedel o tom), ktere dle shledani soudy BYLY DETSKOU PORNOGRAFII a tim se PROTI ZAKONU PROVINIL. (A z popisu tech fotek to opravdu spis vypada, ze tou pornografii byly.)

34908

14.10.2004 1:36

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Gilhad 62.?.?.?

Podle meho mineni je ten zakon nemravny, mel by trestat ublizovani detem, nikoli sexualni preference.

Tedy pokud pri porizovani tech fotek nebylo nikomu ublizeno, pak by jejich vlastnictvi nemelo byt trestano.

To, ze nekdo slinta pri pomysleni na nedospele deti (nebo cokoli jineho) je pouze jeho problem. Pokud si slinta doma a zadnemu diteti neublizi.
Pokud si vymaluje pokoj explicitnimi obrazky batolat a pise si PRO SEBE nemravne povidky o batolatech, to je porad jeho problem. DOKUD neprestoupi hranice sveho pokoje a nesahne se zlym umyslem na dite. DOKUD se nepokusi nejakemu diteti ublizit.

DOKUD se nepokusi nekomu ublizit, tak at si slinta nad cim chce.

34909

14.10.2004 5:59

RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34909

Pane Gilhad, myslite si, ze zustane nekdo doma a jen tak bude "slintat" a nevytahne ven z domu, pro nejake to madinke, zive realne a chutne masicko ? No to bych chtel videt, ( ale radeji ne, videt to nechci ).

34924

14.10.2004 20:54

Lev

Gilhad 62.?.?.?

Pane Lev, řekněme si to na rovinu: Mě se líbí hezké holky. To by mě asi teda měli z fleku zavřít, protože co kdybych "vytahnul ven z domu, pro nejake to zive, realne a chutne masicko". A znásilnění je trestné, tak do basy se mnou. Koho zajímá, že jsem ještě nikoho neznásilnil. Že jsem se o to ani nepokusil. Líbí se mi pěkné holky, to samo o sobě snad stačí. A kdyby snad nestačilo, tak lze dokázata, že jsem napsal povídku o hezké holce, dokonce si doma kreslím i obrázky a občas, zvláště pak v létě, koukám z okna.Kolik let žaláře mi navrhujete?

34977

14.10.2004 23:10

RE: Lev

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34977

hm, nevim, nevim pane Gilhad, ale musim se zase obratit k tomu staremu rceni, ze "vyjimka, potvrzuje pravidlo". Mozna, ze te Vasi oblibene holcicce, je uz x let, aspon jste to neuvedl. Pochopte jednu vec prosim, ze ja se vyjadruji, jen !! proti sexualnimu przneni deti. Mate vubec dite ? Pokud ne a snad jej nekdy budete mit ( na pohlavi nezalezi ), a nejaky "uslintany" pedofil Vam zprzni Vase milovane dite, tak pak "mozna", procitnete, coz Vam z cele duse preji, ale bylo by snad lepsi, kdyby se to ani Vam nestalo. Jinak Vam preji "lovu zdar" !

34990

15.10.2004 10:20

RE: Lev

_harkon_ harkon (zavináč) xko (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 34990

Dovolím si citovať, iba slovo "pedofil" vymením za "heterosexuál" a slovo "holčička/dítě" vymením za "žena/manželka":

Pochopte jednu vec prosim, ze ja se vyjadruji, jen !! proti sexualnimu przneni zen. Mate vubec manzelku ? Pokud ne a snad jej nekdy budete mit ( na pohlavi nezalezi ), a nejaky "uslintany" heterosexual Vam zprzni Vasi milovanou manzelku, tak pak "mozna", procitnete, coz Vam z cele duse preji, ale bylo by snad lepsi, kdyby se to ani Vam nestalo.

Dúfa že ste za preventívny odstrel všetkých heterosexuálov. Veď čo keby náhodou...
Dúfam že ste pochopili akú absurditu vlastne hovoríte.

35018

15.10.2004 15:51

RE: Lev

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 35018


>Pochopte jednu vec prosim, ze ja se vyjadruji, jen !! proti
>sexualnimu przneni zen.
>...nejaky
>"uslintany" heterosexual Vam zprzni Vasi milovanou manzelku,
>tak pak "mozna", procitnete, coz Vam z cele duse preji, ale
>bylo by snad lepsi, kdyby se to ani Vam nestalo.

Pane Harkon
Ikdyz vcelku to muzete myslet dobre,stale je ta sance,ze jste na "tenkem ledu".
Przneni "uslintancem" je urcite pro zenu velmi,velmi zly zazitek.Ovsem vemte taky v uvahu,ze role se taky muze otocit a bylo by dobre zeptat se psychologu,co si ma manzel myslet,a jak ma jednat,kdyz jeho partnerka vyzaduje toto przneni.A pro mnoho zen (%nevim) je to nutna soucast jejich sexualniho zivota.
Takze,radej nebudte kategoricky proti necemu,co nam nemuze byt tak blizke,protoze jsme chlapi a do mozku zenskych tak uplne nevidime.
P.S.Prispevek je psan Idealistou ( virtualni osoba s.r.o.).Muj soukromy zivot s timto nema nic spolecneho.Pisu to jen pro pripad,ze by zase nekoho napadlo atakovat me,osobne [smích]

35028

15.10.2004 16:30

RE: Lev

Gilhad 195.?.?.?

Reakce na 35028

Pro Idealni osobu:
Tady se ani tak neresi pocity prznene zeny, jako spise to, zda by se nemeli preventivne strilet vsichni normalni muzi, protoze by eventualne mohli chtit nejakou zenu zprznit ve chvili, kdy by si to dotycna treba ani neprala.

Proste, spor zda strilet pouze za przneni, nebo i za to, ze se mi libi zenske

35030

16.10.2004 6:10

to Harkon & Gilhad

Lev 68.?.?.?

Reakce na 35018

Poslyste panove Harkon a Gilhade. V jednoduchosti je krasa. Myslim si, ze oba zbytecne kombinujete a dalo by se malem rict, ze souhlasite s prznenim deti. Je to vas nazor. Muj nazor je uplne jiny. Jsem přímočarý - radikalni, pokud chcete ...

Jen k panu Gilhadovi: nemusite mi sice odpovidat, je to Vase soukroma vec, ale mate dite ? ( potomka ? ).

35057

17.10.2004 14:12

RE: to Harkon & Gilhad

Gilhad 62.?.?.?

Reakce na 35057

S prznenim deti nesouhlasim, ale silne vnimam rozdil mezi MYSLET a DELAT.
Co se deti tyce, mam dve - kluka a holku.
Pokud by se na ne nekdo pokusil sahnout, tak by se se zlou potazal, nejspis by to neprezil.
To same i v pripade cizich deti.
Ale pokud se nekomu libi predstava obcovani s detmi a nikdy se ji nepokusi realizovat pak je to jeho soukromy problem a nemel by za to byt trestan.

Fantazie jsou fantazie, realita je realita a pokud zavadne veci neprosaknou z fantazii do reality, potud neni duvod k trestum.

35128

17.10.2004 16:17

RE: to Harkon & Gilhad

Lev 68.?.?.?

Reakce na 35128

Vsechno moc mile, myslim tim Vase vysvetleni pane Gilhad. Vy me asi nechapete. Ale, na tom moc stejne nezalezi. Jen pro doplneni: tim, ze nekdo ma zvrhle smysleni, ale zadne dite neohrozuje, tak POCHOPITELNE !!! ze to neni trestuhodne. Za to se netresta !! Ale, uz jen to a nebo lepe napsano "ta" PREDSTAVA !!!, ze by mel si nekdo sexualne "hrat" s ditetem, je obycejna zvrhlost a driv, nez se neco "stane", mel by takovy "clovek" vyhledat pomoc u psychiatra. Je to jen takova prevence, pred ohrozenim detskeho okoli.

Jsem rad pane Gilhad, ze jste mi odpovedel, na mou otazku, co se tyce Vasich potomku. Jen maly priklad: jak pisete, ze kdyby se nekdo dotkl Vasich deti, ze by jste s nim asi zatocil. Cili, co by jste delal, kdyby jste byl s Vasima dvema detma v parku na piskovisti a k Vam by se prichomejtl nejaky muz, na kterem by jste pozoroval, ze se ( uz jen pohledem ) chlipne diva, na Vase deti, aniz by vedel, ze jsou ty deti Vase a utrousil by nejakou chlipnou poznamku, urcite pro Vas nevhodnou, ale pritom, by se Vasich deti, mimo pohledu, nedotkl, mozna jen, ze by si ten dotycny zajel rukou do kapsy svych kalhot a "neco" si tam delal. Co by jste clovece delal ?? Spolkl by jste slinu a odsedl si, ze ?? Preji hodne stesti.

35134

17.10.2004 22:01

RE: to Harkon & Gilhad

Gilhad 62.?.?.?

Reakce na 35134

Ne, vyštípal bych ho ze svého okolí. Stál bych mezi ním a dětmi a dal mu najevo, že ho tam nechci. Že tam nejsou samy (ty děti) a že JEHO přítomnost není nadále žádoucí. Takovéto věci se snadno dají říct i bez mluvení - pohledem, postojem, natočením těla ... a velice dobře to funguje, zvláště když vyštípávaný ví proč je vyštípáván a že je vyštípáván. Navíc někým mocnějším. (Nejsem žádný velký ramenáč, ale to je odhodlání a sebedůvěře.)

A ano, už jsem pár lidí takto vyštípal, když obtěžovali někoho v mém okolí (jak vztahovém, tak i pouze i fyzickém).

Naposledy nějakého opilce v metru, co obtěžoval mě neznámou ženu. Já viděl, že jí to není přijemné a on viděl, že já to vím a nesouhlasím. Zkusil si na mě vyšlápnout (slovně) a zastrašit mě. Já necouvnul, jak čekal a odpověděl mu nahlas, jasně, slušně a zřetelně, nicméně natolik rozhodně, že on uskočil o pár kroků zpět. Ještě mě párkrát zkusil slvně napadnout, ale viděl že narazil a že všichni vidí, že narazil. Že už tu není kolem mlčící dav, který se bojí proti němu ohradit, ale že ho všichni kolem pozorují bez strachu, ale s pohrdáním. Jeho ústup bych asi nejlíp popsal, že se odplížil kanálama. (Předtím postupně prudil kolem celého nástupiště a lidi se tvářili, že ho nevidí, ustupovali mu z cesty stylem "ať si vybere kohokoli, jen ne mě!"[mrknutí jedním okem]

Když přijelo metro, usmívali se kolem mě všichni nastupující. Zvláště ta dotyčná žena se na mě krásně usmála a pokývla hlavou. Dobré skutky nesou odměnu už samy v sobě.

35146

17.10.2004 23:01

RE: to Harkon & Gilhad

Gilhad 62.?.?.?

Reakce na 35134

> Ale, uz jen to a nebo lepe napsano "ta" PREDSTAVA !!!, ze by mel si nekdo sexualne "hrat" s ditetem, je obycejna zvrhlost a driv, nez se neco "stane", mel by takovy "clovek" vyhledat pomoc u psychiatra. Je to jen takova prevence, pred ohrozenim detskeho okoli.


S tím, že je to zvrhlost souhlasím, s tím vyhledáním pomoci také (ale samozřejmě s následným dodržením lékařského tajemství) (a samozřejmě pouze dobrovolně, pokud to udělá dřív, než se něco stane) (a vámi níže popsaný příklad už považuji těsně ZA hranicí toho "něco se stane" ... těsně před by to bylo, kdyby nic neřekl, nikdo nic neviděl, a v té kapse lovil až v bezpečí domova) jen ty závorky okolo člověka bych vypustil.

Ono i ta zvrhlost má své stupně a mnoho těch prvních může být pohodově v hranicích zvladatelnosti.

35151

15.10.2004 2:05

RE: Lev

Gilhad 62.?.?.?

Nevim, me se libi vsechny hezke holky. Tedy odhadem tak (50% populace jsou zeny, ve veku 15-45 je jich rekneme tak polovina, z tech odecteme jeste tak cvrtinu na holky, co jsou fakt osklive a nedbaji o sebe ...) takze asi tak 19% celkoveho poctu obyvatel me muze potencialne pritahovat ... 19% populace, ktera by me mohla svest k tomu, abych na ni spachal znasilneni. To, ze jsem zatim zadnou zenu neznasilnil, ani se k tomu nechystam neni dulezite (vyjimka potvrzujici pravidlo), dulezite prece je, ze bych mohl ... ze ano.

Ja jsem se teda vyjadroval taky proti przneni deti, ale porad tvrdim, ze trestny by mel byt cin, nebo pokus o nej. Nikoli to, ze se nekomu _libi_ male deti.
To, ze se mi libi zeny a ze by se mi pravdepodobne libilo vyspat se s libovolnou z tech 19% (pokud by ona souhlasila) by snad nemelo byt trestano stejne jako kdybych skutecne vylezl ven a nejakou zenu znasilnil.
(BTW: Fakt jsem takovy exot, kdyz jsem muz a libi se mi zeny?)

Tu moji povidku najdete v erotickem sborniku "Klaster slasti", jmenuje se "Vox populi, vox dei", vek hlavni hrdinky na zacatku neni urcen, nicmene je zjevne nekde v rozmezi 15-25, prectete si ji, ma jen jeden a pul stranky ...
Jeden takovy hambaty obrazek je napriklad na adrese http://gilhad.zoom-int.cz/download/ pod jmenem stena_nahotinka2.jpg

Lovit nehodlam, jsem spokojen s tim, co mam doma [mrknutí jedním okem]

Kazde me oblibene holcicce je uz x let. x pritom nabyva ruznych hodnot. Ten vyrok sam o sobe nic nerika ... kterou mate na mysli ve svem prispevku nevim, ja o zadne konkretni nemluvil. Te se kterou spokojene ziju je napriklad prez 40 ... [mrknutí jedním okem]
Tem z obrazku se tezko urcuje vek, kdyz podle ruznych kriterii vychazi tak diametralne ruzne hodnoty ...

35000

15.10.2004 2:08

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pan Gilhat napsal;A znásilnění je trestné, tak do basy se mnou. Koho zajímá, že jsem ještě nikoho neznásilnil. Že jsem se o to ani nepokusil. Líbí se mi pěkné holky, to samo o sobě snad stačí. A kdyby snad nestačilo, tak lze dokázata, že jsem napsal povídku o hezké holce, dokonce si doma kreslím i obrázky a občas, zvláště pak v létě, koukám z okna.Kolik let žaláře mi navrhujete?

Nemohu si pomoc ,ale ve zneni zakonu ,kazdy chlap by podle nich zkoncil ve vezeni ,staci rici ,ze nesouhlasila se sexem ,tedy i Vase zena a nebo ,ze nekde ,daleko pred tim Vas odmitala a zkoncite u soudu,tedy ,vsichni chlapi,driv a nebo pozdeji podle zakonu,tak zkoncime.Je rozdil,dle prirody mit rad svuj protejsek a je rozdil byt pervezni a lest na male chlapecky a dnes tito "mlsouni" dostali tolik prav ,ze radne vychovany chlap je proste nema,ten ve spolecenskem zebricku je uplne posledni.

35001

15.10.2004 3:12

Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Vse je uplne zkorumplovane.
Woman judge 'ran sex ring that killed boy aged five'
London Telegraph | 1st March 2003

A woman former lay judge in a youth court in Germany is thought to have headed a child abuse ring that murdered a five-year-old boy.

Police have arrested 12 men and women thought to have abused the dead boy, his friend, now aged seven, and an even younger girl and possibly other children.

The boy, named only as Pascal, was killed in September 2001, according to statements made to police by several of the arrested adults. His body has not been found and a search has been taking place in a quarry just over the border in France.

The abuse took place in the back room of a pub run by the former judge, named only as Christa W. The bar was a well-known meeting place for drug dealers and prostitutes. Some press reports suggest that Christa W took money from customers for access to the children.

35002

15.10.2004 9:43

Robert Nohejl (1)

Gilhad 62.?.?.?

Tady se ani tak nejedna o to, ze si to dotycna muze casem rozmyslet a zazalovat me, ze se mnou vlastne spat nechtela (to se rozebira jinde), ale o to, zda mam byt zavren pouze za to, ze bych uvazoval o tom, ze se s dotycnou vyspim, aniz bych k tomu ucinil nejake konkretni kroky (kuprikladu ji vyznal lasku) ... proste za to, ze jsem ted vyhlednul z okna, uvidel na zastavce autobusu neznamou holku v zelenym tricku a rekl si "Jo! Nebylo by spatne se s ni vyspat!" a pak zase sednul na zidli pokracoval v psani tohoto prispevku (a dotycnou nikdy pradtim ani nikdy potom uz nevidel)

Ja proste tvrdim, ze jsem nikomu neublizil a tak me nema nikdo co zavirat a co je komu do toho, koho vseho bych chtel osoulozit...

Ale spousta lidi tvrdi, ze by mel byt trest za to, ze se nekomu libi male deti, at uz jim neco udelal, nebo ne. Ze k vezneni/lynchovani/poprave staci mit zvrhle choutky a neni treba dale resit, zda bylo nekomu ublizeno, ci nikoli.

Ze staci, aby na dalku 100 metru prez okno zahlednul holku v zelenym tricku a rekl si "Jo! ..." a pokud ta holka bude pod zakonnou hranici, tak do satlavy s nim ... (Nevim kolik bylo te holce na zastavce, kdyz jsem se ted kouknul, uz tam nikdo nebyl, autobus uz odjel - takze jak na tom jsem - vypadala vyspele, pekne vyvinute poprsi, ale do obcanky jsem ji nenahlizel .. co kdyz byla pod hranici a ja jsem jednou nohou v kriminale za pedofilii ... co kdyz byla nad hranici a ja jsem v kriminale druhou nohou za znasilneni ...)

35015

16.10.2004 5:56

RE: Robert Nohejl (1)

Lev 68.?.?.?

Reakce na 35015

Jooooo pane Gilhad, neznalost zakonu, nikoho neomlouva. .... hm, videl jsem Vase Webove stranky. Same maluvky tvaricek mladounkych holcicek. Trochu mi to pripada, jako Michael Jackson, ten tez nikomu neublizil, kdyz vyspaval s madyma hochama. Ale jinak je to mily běloch [zahanbení]

35056

17.10.2004 14:31

RE: Robert Nohejl (1)

Gilhad 62.?.?.?

Reakce na 35056

Ano, same maluvky.
Ktere holcice ublizilo ze si maluju maluvky podle sve fantazie?
Ktere holcicky/chlapecka jsem se kdy byt jen dotkul s nemravnym umyslem?
Komu vadi, ze si kreslim tvaricky holcicek? A kdybych kreslil roztomila chundelata stenatka, to me obvinite ze zoofilie? [mrknutí jedním okem]

Tohle mi tu prave vadi - neschopnost odlisit fantazie od reality. Pro ty, kteri me stranky nenavstivili - ty holcicky maji oci jako CDcka, jsou kresleny ve stylu Manga (nikoli hentai), nemaji svuj podklad (predlohu, ...) v realnem svete a me se na nich libi, jak jsou naivni, vesele a stastne ...

V realu leta ziju stastne se svou partnerkou a zadne jine nehledam ...

35129

17.10.2004 16:36

RE: Robert Nohejl (1)

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 35129

>Ano, same maluvky.
>Ktere holcice ublizilo ze si maluju maluvky podle sve
>fantazie?

Pane Gilhad
V tomto pripade neni co namitat. [cool]

35136

21.7.2005 17:54

upřesnění ke VŠEM příspěvkům

j-hanus j-hanus (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Pokud jde o dětskou pornografii,její pořízení ubližuje(i když dítě sex chce,tak je ohrožena jeho mrav.výchova)a proto musí být trestáno.Trestán musí být i PODÍL na něm(přímá objednávka obsahu,úhrada za ni přímo výrobci...).Šíření a držení NEPŘÍMO získaných kopií však již žádnou újmu nepůsobí a proto jejich trestání je čistým fašismem a honem na čarodějnice.Každý sexuolog navíc potvrdí,že onanie nad těmito snímky snižuje sexuální touhy zaměřené na děti,které tak tudíž v podstatě chrání.

62591

21.7.2005 18:00

Upřesnění ke VŠEM příspěvkům II

j-hanus j-hanus (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Dětské akty naopak neubližují(viz např.nahota dětí ve filmech S tebou mě baví svět,Duhová kulička,Báječná léta pod psa),proto(je-li účast dítěte dobrovolná a se souhlasem rodičů)nelze trestat ani jejich pořízení,ani distribuci natož jejich držení(opět snižují touhy pedofilně zaměřených na SKUTEČNÝ kontakt s dítětem).

62592

21.7.2005 18:03

RE: Upřesnění ke VŠEM příspěvkům II

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 62592

Samozřejmě, že ano. Tohle říkají odborníci. Bohužel je nikdo neposlouchá.

62594

21.7.2005 18:10

Upřesnění ke VŠEM příspěvkům III

j-hanus j-hanus (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Pokud jde o pedofilii,VĚTŠINA pedofilů SEXUÁLNÍ kontakty s dětmi nemá.Jde totiž o -filii,ne o -sexualitu.Hlavní roli hraje vztah k dětem.Pedofil je k nim milý,laskavý,místo autority,příkazů a zákazů volí kamarádství,trpělivé vysvětlování,na děti si vždy umí najít čas,i když ho z jejich "věčných otázek" bolí hlava(na rozdíl od rodičů),vždy si s nimi rád hraje,i když ho dětské hry nebaví.Narozdíl od mnoha nepedofilů,pro které je dítě nesvéprávným,neposlušným spratkem a kteří tak nemají právo odsuzovat pedofily,médii nesprávně slučované s pachateli tr.činu pohlavní zneužití,které je dle urč.pramenů až z 95 % pácháno právě nepedofily - dle jiných minimálně z poloviny.

62597

21.7.2005 18:25

RE: Upřesnění ke VŠEM příspěvkům III

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 62597

Opět s vámi musím souhlasit. Z pedofilů bývají nejlepší a nejobětavější vedoucí dědských oddílů. Jenomže říct to tady v Kanadě na hlas, tak to je na kriminál.

62600

21.7.2005 18:24

Upřesnění ke VŠEM příspěvkům IV

j-hanus j-hanus (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Případné intim.kontakty pedofilů s dětmi nejsou totožné se skuteč.zneužitím(souloží,atd.)páchaném nepedofily.Pedofilova sexualita odpovídá pubertě => vystačí si právě s obrázky,přitulením ze str.dítěte,tajným okukováním nahých dětí u vody,mytím např.v příbuzenstvu (dítě chce vše dělat s oblíbeným "strejdou",matka chce někdy pomoc,když je otec v práci).
Dopustí-li se pedofil deliktu,obvykle se jen nechá přemluvit dětmi k tzv.hře na doktora (vzájemné svlékání a okukování,příp.i osahávání klína).ŽÁDNÝ ze zveř.případů zneužití spojeného s traumatem nic takového nepopisuje.Dle nizozemského sexuologa Dr. Gielese (http://pf03.wz.cz/ a zde umístěný odkaz na jeho přednášku z r.2001) je příp.stres způsoben SPÍŠE vinou spol.negativizace,odmítavého rodinného prostředí a nedostatečné přípravy dětí.

62598

21.7.2005 20:09

Upřesnění ke VŠEM příspěvkům V

j-hanus j-hanus (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 62598

Nemá-li pedofil výše uved.kontakty,může se dopustit přemlouvání.V příp.kombinace se sadismem či agresivitou i nucení(znásilnění),přestože TOTO je pácháno především nepedofily.
Prevencí je prohlížení dětských aktů(focených např.Janem Saudkem),možnost pracovat s dětmi(pod urč.dohledem další dospělé osoby)na vedl.úvazek v nemocnici,v dět.domově,legálním způsobem k sobě dítě nechat přitulit,legálně je koupat.Samo dítě někdy "zneužívá" dospělého,který mu v tom nestačí zabránit(škádlivě mu sahá do klína nebo ho tajně okukuje,když se na procházce jde někam za roh vyčůrat).Pedofila s dětmi nezajímá soulož a tyto legální,pro dítě naprosto běžné kontakty,mu bohatě stačí.Vzrušení je samovolné,nedokáže ho potlačit,takže nejde o úmyslné pohlavní zneužití (jsou-li kontakty iniciovány dítětem).

62619

21.7.2005 18:39

Upřesnění ke VŠEM příspěvkům VI

j-hanus j-hanus (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

K tomu je ale pedofily třeba vychovávat (většina s tím z obav z prozrazení vyrůstá sama a nesvěří se odborníkovi-mohou tedy selhat).Pedofilii lze odhalit již v pubertě a mladý člověk s těmito sklony tak může mít specifickou výchovu (její nedostatek se vzhledem k předčasné souloži,předčas.těhotenství a promiskuitě mládeže týká i ostatních dětí).
Prevencí zneužívání ze str.nepedofilů může být i maximální přístupnost DOTOVANÉ(a tudíž co nejlevnější)prostituce,u které lze kontrolovat užití kondomu a bezpečnost personálu.Tyto jinak normální osoby k němu totiž vede touha po dominanci(a nemožnost jejího uplatnění nad dnešní emancipovanou ženou),nedostateč.vyžití,touha činit něco zakázaného nebo prostě přesycenost sexem a chuť po něčem novém.U prostitutky si muži mohou své touhy ventilovat.

62603

21.7.2005 18:47

Upřesnění ke VŠEM příspěvkům VII

j-hanus j-hanus (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Proto touhy po hře a mazlení s dětmi,případně po jimi iniciovaném okukování a příp.osahávání přirození dospělého(nedovolí jim to,ale ony jej v nestřežené chvíli neposlechnou,nejde o tr.čin)a po koupání nemohou být trestné.
Touhy po vylož.sexu jsou sice horší,ale opět je nelze trestat.Není tudíž ani důvod,aby se pedofil musel preventivně uvěznit nebo léčit.Léčba jen nahrazuje nedostatek výchovy a znamená hledání náhrad za zakázaný kontakt s dětmi.Preventivní léčba a výchova jsou v podstatě totéž.A výchovu pořebují všechny děti,nejen ty s pedofilními sklony.
Pokud má vedoucí doma 2000 fotografií nahých dětí,je nepochybně pedofil,ale právě proto je vedoucím skvělým,chovajícím se lépen,než mnoho rodičů.I kdyby měl 2 miliony fotografií,neznamená to ještě,že se skutečně dopustil tr.činu,možná právě díky těm fotografiím je zdrženlivý.

62605

21.7.2005 19:05

Upřesnění ke VŠEM příspěvkům VIII

j-hanus j-hanus (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Mnozí lidé(vč.rodičů)se k dětem chová mnohem hůře,než pedofil,kterého většinou uspokojí běžné normální kontakty rodinného typu,jaké jsou pro dítě naprosto přirozené a proto bez společenské negativizace ani nemohou způsobit trauma,vzláště chce-li je samo.Běžné je spílání a fyz.trestání za maličkosti,nadřazenost,autorita,stavění dítěte do role nesvépr.osoby.Jestliže tedy pedofilní vedoucí posiluje sebevědomí dítěte a jeho rovnocennou společenskou roli,je to jistě pozitivní,i kdyby takové dítě pak iniciovalo soudní řízení kvůli změně rodiny.
Jenže společnost potřebuje POSLUŠNÉ lidi bez vl.vůle,vychovávané k tomu od dětství,rodiče žárlí,to jsou hlavní důvody antipedofilní hysterie(že pedofil děti neprzní je jasné po přečtení všech novějších odbor.textů na téma pedofilie).PROTO jsou takoví lidé trestáni i za pouhé držení dětských aktů,aniž by se zmanipulovaná veřejnost stavěla na odpor.

62610

Příspěvků: 79

10.10. 01:04 Robert Nohejl  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
11.10. 15:04 Had  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
10.10. 05:47 Jitka Veselá  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
10.10. 15:29 Vladimír Stwora  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos
10.10. 16:41 Had  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos
11.10. 06:25  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos
11.10. 16:51 Had  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos
12.10. 04:54  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos
12.10. 09:35 Had  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos
10.10. 06:41 klicpera george  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
10.10. 06:45 klicpera george  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
10.10. 07:12 klicpera george  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
10.10. 18:15 Leto_Atreides  Zamyšlení
12.10. 03:25 Grovik  RE: Zamyšlení
12.10. 08:20 Vlastimil Čech  RE: Zamyšlení
12.10. 15:11 Leto_Atreides  Jasně
12.10. 15:25 Grovik  RE: Jasně
13.10. 17:26 Leto_Atreides  Pravda!
10.10. 18:15 Jiri  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
10.10. 19:03 Jan  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
10.10. 19:07 Jiri Jirovec  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
11.10. 12:57  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
10.10. 19:20 Pavel Šrubař  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihu
10.10. 19:43 Vcelicka  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihu
10.10. 20:19 Leto_Atreides  Pane Včeličko
11.10. 03:46 Vcelicka  RE: Pane Včeličko
11.10. 06:36 Tom  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos
10.10. 20:32 Lev  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
10.10. 21:20 Leto_Atreides  No jo
10.10. 21:52 Lev  RE: No jo
12.10. 12:45 Leto_Atreides  Souhlas
12.10. 15:19 Lev  RE: Souhlas
12.10. 15:30 Leto_Atreides  Děkuji za sexuální ukojení :-D
13.10. 15:58 jozin z bazin  RE: Děkuji za sexuální ukojení :-D
13.10. 17:29 Leto_Atreides  Ve většině případů byste měl pravdu...
13.10. 21:27 Had  RE: Děkuji za sexuální ukojení :-D
17.10. 21:29 Droll  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos
10.10. 22:02 Bohumil Kalvas  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
11.10. 03:45 Vcelicka  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
11.10. 23:41 Bohumil Kalvas  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
11.10. 01:38 Robert Nohejl  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
11.10. 08:10 Jarka  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
11.10. 13:30 qwe  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
11.10. 16:45 Karel z Čech  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
11.10. 18:00 Tom  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos
11.10. 19:24 Had  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona pos
12.10. 01:40 Robert Nohejl  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
12.10. 19:39 jozin z bazin  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
13.10. 01:46 Robert Nohejl  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
14.10. 01:26 Gilhad  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
14.10. 01:36 Gilhad  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
14.10. 05:59 Lev  RE: Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
14.10. 20:54 Gilhad  Lev
14.10. 23:10 Lev  RE: Lev
15.10. 10:20 _harkon_  RE: Lev
15.10. 15:51 Idealista  RE: Lev
15.10. 16:30 Gilhad  RE: Lev
16.10. 06:10 Lev   to Harkon & Gilhad
17.10. 14:12 Gilhad  RE: to Harkon & Gilhad
17.10. 16:17 Lev  RE: to Harkon & Gilhad
17.10. 22:01 Gilhad  RE: to Harkon & Gilhad
17.10. 23:01 Gilhad  RE: to Harkon & Gilhad
15.10. 02:05 Gilhad  RE: Lev
15.10. 02:08 Robert Nohejl  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
15.10. 03:12 Robert Nohejl  Byl předložen ještě přísnější návrh zákona postihující dětskou pornografii
15.10. 09:43 Gilhad  Robert Nohejl (1)
16.10. 05:56 Lev  RE: Robert Nohejl (1)
17.10. 14:31 Gilhad  RE: Robert Nohejl (1)
17.10. 16:36 Idealista  RE: Robert Nohejl (1)
21.07. 17:54 j-hanus  upřesnění ke VŠEM příspěvkům
21.07. 18:00 j-hanus  Upřesnění ke VŠEM příspěvkům II
21.07. 18:03 Vladimír Stwora  RE: Upřesnění ke VŠEM příspěvkům II
21.07. 18:10 j-hanus  Upřesnění ke VŠEM příspěvkům III
21.07. 18:25 Vladimír Stwora  RE: Upřesnění ke VŠEM příspěvkům III
21.07. 18:24 j-hanus  Upřesnění ke VŠEM příspěvkům IV
21.07. 20:09 j-hanus  Upřesnění ke VŠEM příspěvkům V
21.07. 18:39 j-hanus  Upřesnění ke VŠEM příspěvkům VI
21.07. 18:47 j-hanus  Upřesnění ke VŠEM příspěvkům VII
21.07. 19:05 j-hanus  Upřesnění ke VŠEM příspěvkům VIII

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa03.12.20 10:51 USA 4

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 6

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Měnové kurzy

USD
21,74 Kč
Euro
26,42 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,41 Kč
100 japonských jenů
20,95 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,40 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 883,66 Kč
1 unce stříbra
521,24 Kč
Bitcoin
421 938,50 Kč

Poslední aktualizace: 3.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 604