Diskuze k článku

Orwellovská Amerika

Příspěvků 55

30.9.2004 10:55

Orwellovská Amerika

qwe 193.?.?.?

Já myslím, že si USA nic lepšího nezaslouží, dobře jim tak.

34075

30.9.2004 10:56

Orwellovská Amerika

Jarka 160.?.?.?

Je to dost silna kava pro obyvatele CR, kteri za komunisticke totality videli v Americe svobodny svet. Pravda, ne vsichni, ale urcita vetsina ano.A ted prichazeji pravdy primo ...Zbyvajici komuniste v CR se musi pekne usmivat, jak nas za jejich totality "pravdive" informovali...A ted co? Na psychiatrickou prohlidku nemuze nikdo nikoho donutit!!Lekar muze donutit sebevraha /po zachraneni zivota/, nebo alkoholovou otravu k takove prohlidce, ale normalniho obcana? Tak nevim...
Monitorovani domacich ucitelu,blbost na desatou, zrovna tak kazdorocni scitani lidu, dnes, kdy jsou na kazdem rohu a v kazde psi boude pocitace. Ono spis nejde o to , kolik obcanu se narodi a kolik zemre,to maji v pocitaci, ale o urcitou solventnost i majetek a to jim neda spat...
Inu byrokraticka inkvizice je nezdolatelny aparat v kazdem state!!!

34076

30.9.2004 20:38

RE: Orwellovská Amerika

v.novotny vita (tečka) nov (zavináč) worldonline (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 34076

V době CCCP a spol. byly USA nejspíš opravdu proti východu o hodně svobodnější. Když ale nemaj nepřítele na východě , musejí si ho vytvořit doma.
Co se týče domácího vyučování, to je silně ztíženo i u nás v ČR. Pokud to někomu povolejí, tak se žáci taky myslím nějak přezkušují ze státem uznané osnovy, což v USA teprve zavádějí (aspoň tak jsem to z článku pochopil).
Ostatní dva body, to by bylo silný kafe i na husákův režim. Za něj se k udávání nutily většinou osoby, které "něco znamenaly a měly určité společenské výhody a styky" a to většinou tajně.Jinak většina obyvatelstva o STB jen slyšela. Ale dělat veřejnou zpověď o sobě a všech svých známých jednou do roka ???!!! to už smrdí stalinským obdobím a padesátými lety navíc s moderní informační technologií, pěkně třaskavá směs.

34089

8.10.2004 1:58

RE: Orwellovská Amerika

Grovik 81.?.?.?

Reakce na 34089

Ja ych rekl ze nebyli ani svobodnejsi, spise bych to nazval ze byly nesvobodne jinym zpusobem. Stejne jako dneska.

Grovik
die with smile
http://gph.wz.cz

34515

30.9.2004 11:08

Orwellovská Amerika

Max 82.?.?.?

To je snad blbá sranda!?!

34077

30.9.2004 15:48

RE: Orwellovská Amerika

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 34077

Take jsem si to myslela, ze je to legrace..Opravdu nevim....

34081

30.9.2004 15:17

Orwellovská Amerika

G.Pitic grega0d (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Vnimavy clovek vidi i dalsi podobnost 1984-realita.

A) Aktivita Bushove vlady "sexualni abstinence proti AIDS", obecne znedostupneni antikoncepce. Toto povazuji za snad nejvetsi zvrhlost - navrat k stredoveku.

B) Newspeak funguje i u nas, typicky v reklamnich sdelenich.

Psat by se dalo hodne, bohuzel musim se vratiti k praci. Snad me nekdo doplni.

34080

30.9.2004 18:07

Orwellovská Amerika

Vladimir Pospisil 199.?.?.?

Tak tomu rikam demagogie nejvysiho stupne. Proste lez na lzi...

34082

6.10.2004 19:06

RE: Orwellovská Amerika

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 34082

Tak se podívejme, kdopak nás to obviňuje za lži, pani "Warnerova"
[smích] [vyplazený jazyk]

Tedy pardon, pane "Pospíšil" eh vlastně pane "Nový" z Brna... [chechtot]

A proč jako paní Warnerová používáte mužský rod? [oči v sloup]

No ale všímáte si, že polovina těch Bushovců jsou pěkně vylízané palice? Kdysi jsem viděl na jednom politickém webu stránku "letters from idiots", kde se pro-Bushovci snažili napsat protestní dopis webmastrovi domény. Ten webmaster tyto dopisy jen přidával na konec stránky. A byly tam věci, že jsem řval smíchy...

No a teď další takový...

34427

30.9.2004 18:50

Orwellovská Amerika

Karel z Čech 212.?.?.?

Vláda potřebuje poslušné loyální občany. Pokud někteří z nich projevují samostatné myšlení, tak je potřeba je žádoucím směrem usměrnit. Nelze připustit, aby budovatelské úsilí občanů USA bylo narušováno protispolečenskými rejdy nekalých živlů. My už jsme to zažili a umíme v takovém režimu se pohybovat. Američané nyní do námi překonané fáze společenského vývoje dospívají a budou se muset učit v totalitní společnosti žít.
Američané jsou na světové špičce (spolu se zeměmi, jako je Japonsko, Malajsie a pod. a se zeměmi Západní Evropy) v ekomomice a ve vědě, ovšem uplynulý rozvoj demokracie v USA byl jen obdobou rozvoje demokracie antické, po které nastoupilo římské císařství. Bude ještě dlouho trvat, než Amerika dožene Evropu ve společenském vývoji. Američané, alespoň ti přemýšlivější, se mají od nás (Evropy západní ale i východní)mnoho co učit. Ovšem "stádoví nafoukaní ředitelé zeměkoule" si to zatím nepřipouštějí a nadšeně budou volit Bushe (tedy jen zvolení volitelé, kteří budou k volbám připuštěni). A snad i jednou přijde den, kdy i američané se dočkají přímého a rovného volebního práva s tajnými volbami, jaké je v "zaostalé" Evropě již dlouho běžné.

34083

30.9.2004 22:04

RE: Orwellovská Amerika

Vladimir Pospisil 199.?.?.?

Reakce na 34083

Karle moc se mylis. Evropa se ma po spolecenskem vyvoji co ucit od Ameriky. Zvlast ti nafoukani namestkove stare byroktaicke Evropy. Mas to nejak pomychane...asi zijes v Evrope( asi v Praze !!!)

34093

30.9.2004 20:50

Korekce

Doktor 63.?.?.?

Ja jsem ten posledni, kdo by se federalu zastaval, ale precetl jsem si ten dotaznik (premedikoval jsem se antiemetikem) a zadnou kolonku na "adresy pratel a znamych", jak clanek sdeluje, jsem tam nenasel. Take v instrukcich se rika, ze kdyz to odmitnete vyplnit, hrozi pokuta ne vice nez USD 100 za cely dotaznik, ne za kazdou otazku. Dotaznik nevyplnuje kadzda rodina kazdy rok, ale jedna se o statisticke vzorky pouze v nekterych okresech (counties). Presvedcte se sami:

http://www.census.gov/acs/www/SBasics/index.htm
http://www.census.gov/acs/www/Downloads/SQuest03.pdf

34090

30.9.2004 21:24

RE: Korekce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 34090

Díky, tohle jsou dobré odkazy.

>precetl jsem si ten dotaznik (premedikoval jsem se
>antiemetikem) a zadnou kolonku na "adresy pratel a znamych",
>jak clanek sdeluje, jsem tam nenasel.

Hned na stránce 2 (Lists of residents), kde za spolubydlící se považuje nikoliv rodina, ale každý, kdo v domě zůstává déle než dva měsíce, nebo kdo tam je třeba jen den, ale nemá jiné stálé bydliště.


>Take v instrukcich se
>rika, ze kdyz to odmitnete vyplnit, hrozi pokuta ne vice nez
>USD 100 za cely dotaznik, ne za kazdou otazku.

Je to trošku skryté (jako každé vládní svinstvo). Musíte hledat, abyste to našel. V Title 13 v sekci 221 se praví:

(a) Whoever, being over eighteen years of age, refuses or willfully neglects, when requested by the Secretary, or by any other authorized officer or employee of the Department of Commerce or bureau or agency thereof acting under the instructions of the Secretary or authorized officer, to answer, to the best of his knowledge, any of the questions on any schedule submitted to him in connection with any census or survey provided for by subchapters I, II, IV, and V of chapter 5 of this title, applying to himself or to the family to which he belongs or is related, or to the farm or farms of which he or his family is the occupant, shall be fined not more than $100.

(b) Whoever, when answering questions described in subsection (a) of this section, and under the conditions or circumstances described in such subsection, willfully gives any answer that is false, shall be fined not more than $500.

(Klikněte si na http://uscode.house.gov/search/criteria.php, napište do kolonky Title 13 a na nové stránce klikněte na sekci 221 - Refusal or neglect to answer questions; false answers. A když už tam budete, doporučuji vaší pozornosti i sekci 223. Refusal, by owners, proprietors, etc., to assist census)

34091

1.10.2004 20:49

RE: Korekce

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34091

pane Stwora, toto je daleko horsi nez si Orwell mohl kdy vymyslet !!! Ovsem prave tim, ze v americe jeste porad existuje "svobodne slovo" je mozne zmenit, nebo zamezit nesmyslnemu zakonu. Zaplat Buh se jedna pouze o populaci vlastnenou federalni vladou, durazne se jedna o welfare, medicade a podobne. Nikoliv o bezneho americana, to ovsem muze prijit...zacatky manipulace jsou vzdy tezke [naštvaný]
Ctete prosim dal o tomto navrhu a urcite vas samotneho zacne mrazit v zadech...
I am gratified to read the responses of so many persons who are concerned about the unbridled screening of our nation's children on the basis of a government initiative of dubious origin. To those who remain skeptical, or in disbelief, please read the following from the State of Illinois: http://www.illinoisleader.com/news/newsview.asp?c=17748 http://illinoisleader.com/news/newsview.asp?c=17852

Illinois now has legislation requiring Mental Health screening of children from the womb through age 18. It also allows children to be evaluated without parental consent and calls for screening of all pregnant women from conception until one year after delivery.

Barbara Shaw of the Illinois Children’s Mental Health Partnership, Director of the Illinois Violence Prevention Authority spearheaded the effort. Some of you may remember the shameful, race-based, “Violence Prevention” efforts which were defeated in the past when their likewise- dubious agendas were revealed. http://www.ivpa.org/childrensmhtf/

Please suspend disbelief. This IS happening now.

Allen Jones

Competing interests: As a former government investigator, now private citizen,I am involved in litigation and educational efforts to expose Pharma/Political corruption.

34135

30.9.2004 22:45

Korekce 2

Doktor 63.?.?.?

Ad uvadeni jmen a adres pratel a znamych: Z toho, co jste napsal, pane Stworo, nevyplyva, ze dotazovany musi uvadet adresy a jmena techto lidi. Vyjimkou by snad bylo jmeno bezdomovce, ktereho jste pozval na veceri zrovna ten den, kdy vyplnujete dotaznik. Anebo pokud mate hosty, kteri se ozerou a prespi ne jednu noc, ale rovnou cele 2 mesice. V techto extremnich pripadech ale stejne neni v dotazniku misto k vyplnovani adres techto lidi. Myslim si, ze z ciste statistickeho hlediska to dava smysl, ze se do dotazniku vyplnuji i lide, kteri se v danou dobu na urcitem miste nachazeji i kdyz tam nebydli. Je tomu tak i pri scitani obyvatel v CR.

Ad pokuty: Skutecne neni jasne, jestli by mohli pokutovat stovkou za kazdou nezodpovezenou otazku i v tom pripade, kdybyste nic nevyplnil a se "scitacim komisarem" se odmitl bavit. Mozna bych to mel zkusit?

Neberte prosim me poznamky jako obhajobu federalu. Pouze si hraji na "devil's advocate".

34094

30.9.2004 23:23

RE: Korekce 2

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 34094

Tak především, já jsem to nenapsal, pouze překládal.

Co se osob, o kterých musíte psát, týče, počínaje stránkou 10 jsou tam dotazy jako: Jméno, příjmnení, kde se narodil, je občan US, od kterého roku žije v US, byl v posledních třech měsících v nějaké škole a jakého druhu (velmi podrobně), jaké je jeho nejvyšší vzdělání (i nedokončené - velmi podrobně), odkud pochází, zná jiný jazyk mimo angličtinu a jaký, jak dobře mluví anglicky, bydlel tady před rokem, pokud ne, uveďte město, okres a poštovní úřad kde bydlel, uveďte, zda bydlel v hranicích města, uveďte jeho ZIP kód, uveďte jeho zdravotní stav, invaliditu a mentální zdraví, zda je schopen sám vyjít z domu, měl dítě v posledních 12 měsících, má vnoučata, stará se o ně, jak dlouho, byl někdy v armádě (velmi podrobně), kde a kdy sloužil, kolik roků, pracoval někde minulý týden, kde pracoval (přesná adresa, město, okres, ZIP), jakým způsobem se dopravoval do práce (velmi podrobně), kolik lidí s ním cestuje společně do práce, v kolik odchází do práce, jak dlouho mu trvá cesta, byl minulý týden propuštěný, hledal práci v posledních 4 týdnech, mohl začít pracovat minulý týden, kdy naposledy pracoval, kolik týdnů v uplynulém roce pracoval, kolik hodin týdně v průměru, popište jasně jeho pracovní aktivitu nebo business minulý týden, pro koho pracoval (jméno, adresu), jaký druh průmyslu, co dělal, jaké jsou jeho hlavní povinnosti, jeho příjem v uplynulém roce, jeho příjem ze soukromého podnikání, jeho příjem z úroků, dividend, jeho příjem sociálních dávek, penze, další příjmy (podrobně).

Nevím jak vám, ale mně připadají ty otázky dosti vlezlé. A to jsem ještě nepřeložil všechno.

34095

1.10.2004 21:40

RE: Korekce 2

Josef 12.?.?.?

Reakce na 34095

Pane Stwora napsal jste:

"Nevím jak vám, ale mně připadají ty otázky dosti vlezlé. A to jsem ještě nepřeložil všechno."
Jelikoz jste neprelozil vsechno utekl vam posledni octavec:

"These three proposals amount to a bureaucratic inquisition. And I don’t think I exaggerate when I call them Orwellian. Once implemented their scope will be gradually expanded."

Coz znamena, ze je to proposice nejakych byrokratu, ktera se rovna stredoveke inkvizici. A dale pan Jarvis pokracuje: Jestli nasi voleni predstavitele zustanou k temto navrhum nevsimavi. Jak asi si predstavuji, ze je budem znovu volit.
(Tyto proposice, aby nabyly patnosti by musely byt schvaleny kongresem)
>volne prelozeno<

Jarvisova organizace, kterou zalozil jeho otec hlida a bije byrokraty kde se da. Zaslouzila se o snizeni pozemkovych dani v Californii a asistovala pravnicky pri vymene guvernera Davise za Arnolda Sschwartzeneegra referendem volicu. V loni (03) v lednu nastoupil Davis na urad guvernera, zvysil dane za autolicence a v breznu zacala podpisova akce, kde obyvatele museli sebrat 12.5% podpisu z poctu lidi, kteri pro Davise volili v minulych volbach, pod zadostmi zadajici sesazeni guvernera. Potrebovali 950 000 a behem tri msicu se k zadosti podepsalo 1.6 milionu volicu.
Po namatkovem prekontrolovani spravnosti co se tyce licencnich volicu statni sekretar podle ustavy Californie musel vypsat do sedesati dnu specialni volby a v listopadu 2003 uz byl guverner vymenen Arnoldem a ani ne rok po tom se objevil na rakousky postovnich znamkach.

Census probiha v USA jednou za deset let, kdyz je na konci roku 0 (2010)a je velice jednoduchy.
Ja pod otazkou rasa pisi "Czech" - cska a hodne lidi pise "human" - lidska rasa a nikdy jsem o pokutach neslysel.

34138

1.10.2004 21:49

RE: Korekce 2

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 34138

Díky za opravu smyslu překladu posledního odstavce. Opravím to. A díky za další podrobnosti.

Co se pokut za špatné vyplnění týče, nebo za úplné domítnutí já myslím, že to funguje flexibilně. (Dvojí výklad.) Pokud jim nedáte příležitost je rozlobit, pokud usoudí, že jste neškodní, přivřou oči. Ale pokud by chtěli někoho potopit - příslušný zákon mají po ruce.

34139

1.10.2004 20:37

RE: Korekce 2

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34094

jiste pane doktore, dabluv advokat je take pan Stwora, vy se zde dohadujete o necem, co je zatim pouze navrhnuto. Jedna se o svistvo hnane vyrobcema drog. Pokud si trosicku zagooglujete bude vas mrazit v zadech, nepredpokladam ze k necemu takovemu dojde ovsem prave diky lidem jako je pan Stwora, napady jako je tento NEPROJDOU, bylo by ovsem rozumne aby vice (hlavne americanu) o tomto svistvu vedelo a mohli neco delat jako odejit od TV a protestovat. Jedna se o navrh z roku 2002, zatim stale jen navrh. Zde je velice dobre cteni o celem problemu od ruznych moudrych americkych obcanu.
http://bmj.bmjjournals.com/cgi/content/full/328/7454/1458
Vy v cechach, se neteste, ze to americe patri, pokud to projde tady v USA, v cechach to budete mit coby dup.

34133

1.10.2004 1:37

Orwellovská Amerika

Honzy 83.?.?.?

Já nežiji v Praze, ale v čechách ano a jsem zatraceně rád, že nežiji v USA. Na zásahy do soukromí jsem mimořádně citlivý a proti jakémukoli náznaku takových zásahů ze strany našich úřadů jsem "nastartovaný" již předem. Troufám si ale tvrdit, že podobné "sčítání lidu" by v tolik "za Amerikou zaostalých" Čechách vládě ani náhodou neprošlo a bylo by to považováno za nebetyčńou drzost vůči občanům. Při posledním sčítání musel náš statistický úřad opravdu zásadně ustupovat a kdo nechtěl, neuvedl o sobě prakticky nic a i přes zákonou možnost se pokutu dát nikdo neohodlal. Na naši demokracii hledím značně kriticky, ale tu Americkou - probůh nikdy.

34102

1.10.2004 12:06

RE: Orwellovská Amerika

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 34102

>Já nežiji v Praze, ale v čechách ano a jsem zatraceně rád,
>že nežiji v USA. Na zásahy do soukromí jsem mimořádně
>citlivý a proti jakémukoli náznaku takových zásahů ze strany
>našich úřadů jsem "nastartovaný" již předem. Troufám si ale
>tvrdit, že podobné "sčítání lidu" by v tolik "za Amerikou
>zaostalých" Čechách vládě ani náhodou neprošlo a bylo by to
>považováno za nebetyčńou drzost vůči občanům. Při posledním
>sčítání musel náš statistický úřad opravdu zásadně ustupovat
>a kdo nechtěl, neuvedl o sobě prakticky nic a i přes zákonou
>možnost se pokutu dát nikdo neohodlal. Na naši demokracii
>hledím značně kriticky, ale tu Americkou - probůh nikdy.

Naprosto souhlasím a podepisuji.

34119

1.10.2004 5:34

Orwellovská Amerika

karel karel4u (zavináč) cz 64.?.?.?

Spojene Staty jsou otevrenou spolecnosti, takze takovyto dotaznik nema jiny vyznam nez statisticky. Jen velmi malo veci je tajnych a temer vse je verejne dosazitelne. Nejake odmitnuti odpovedi na otazky verejnym cinitelem s tim, ze je to "uredni tajemstvi" zde neexistuje.
Porovnavani USA s Ceskou Republikou je absurdni a jen slepy idiot by je mohl vypustit z ust. USA je fungujici demokracie ktera umoznuje poctive pracujicimu cloveku zit a bydlet na urovni o ktere se lidem v Cesku muze jen zdat. Porad se tady da otevrit business za dve hodiny a sehnat byt za tri.

34110

1.10.2004 12:13

RE: Orwellovská Amerika

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 34110

Pane Karle, to jste skutečně tak naivní nebo jste státní zaměstnanec, který prosazování šmírování lidí ma v pracovní náplni?
Možná jsem proti Vám chudák hlupák, ale pod takovou hovadinu bych se nepodepsal. Styděl bych se, že mě budou považovat za úplného pitomce.

34120

1.10.2004 19:52

RE: Orwellovská Amerika

vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34120

>Pane Karle, to jste skutečně tak naivní nebo jste státní
>zaměstnanec, který prosazování šmírování lidí ma v pracovní
>náplni?

>Možná jsem proti Vám chudák hlupák, ale pod takovou hovadinu
>bych se nepodepsal. Styděl bych se, že mě budou považovat za
>úplného pitomce.

pane K z cech, pokud se opravdu zacnete zajimat o zivot v americe versus zivot v cechach a zjiste si fakta, nezbyde vam nic jeneho, nez se za vas nazor stydet a povazovat se za uplneho pitomce. Scitani lidu jsem vyplnoval jiz nekolikrat, nikdy mi to nepripadalo vlezle pouze me mrzelo, ze neni kolonka pro puvod, ze ktere zeme clovek prichazi, proste receno ve formulari jsem white, nemam treba moznost rict, ze jsem slovan, potom se stavam anglosas jako kazdy jiny "white"

34132

1.10.2004 11:07

Orwellovská Amerika

kubik 195.?.?.?

To s tema detma mi spis pripomina "The Brave New World" - tam byly deti pestovany statem a otupovany drogama, aby byly spokojeny s pridelenym spolecenskym zarazenim a praci.

34116

6.10.2004 18:44

RE: Orwellovská Amerika

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 34116

Tím pěstováním státem, to bude státní školství USA a těma drogama myslíš PROZAC, ne? [velký smích]

Jsme v prdeli... Cyril Svoboda to tady zavede (je těžkým prdelolízalem USA).

34424

1.10.2004 20:40

Orwellovská Amerika

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Zdravim
Kdyz ctu tuto "prestrelku",tak vidim,ze je zbytecne ukazovat neco,co jini nechteji videt a taky to vypada tak,ze ani nechteji,aby jejich oponenti meli pravdu.A pritom piiisiii o necem,co jim neni blizke,takze jakakoliv kritika je mimo.
Muzu zit,kde chci,ziju na Morave,ale panove....system,ktery je ve statech,respekt....a to opravdovej.Zbytecne psat vic.Pan Karel uz to napsal,a tak to je.

34134

2.10.2004 1:38

Orwellovská Amerika

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zakladem vzdy bylo sbirani informaci ,tech nahore o tech dole,jen casem se vse modernisovalo.V dobach svetlych zitrku jste dostali jednou za cas komunisticky statisticky dotaznik az do tretiho kolena nasi rodiny,tedy ,kazdych pet roku a otazky v poctu 200 se museli dobre zotpovedit a beda ,kdyz za pet let nesouhlasili s minulym dotaznikem.Takze otazka byla ,od vlastneni rozhlasovych prijimacu az zda Vas nekdy kousl vstekly pes a zda nekdo z rodiny nebyl v Kuratoriu a nebo jinak nenapomahal okupantum ,na rozdil od "osvoboditelu".Takovy Slansky -Salzman byl delnickeho puvodu do doby ,kdy pred Pancrackym soudem se "zjistilo" ,ze je syn velkoobchodnika a sionistickeho puvodu,ktery se pres veskera ucinna opatreni dotazniku vetrel do rodne strany.Dnes ,mame kompjutry ,ale ,ucel je stejny,vedet o tech dole ,co nejvic a ti dole ,aby nevedeli nic o tech nahore,teda ,jen do te doby ,kdy se zjisti,ze treba zproneverili jeden billion dollaru penzijniho fondu,ale i tak se v zadnem pripade nedozvite celou pravdu,nebot ten ,ted oznaceny kriminalnik nikdy v tom nejede sam,tam jsou byrokrati staniho apratu,pravnici ,proste ,cela ta smetanka ,co o nas chce vedet vsechno !!!!!!

34143

2.10.2004 3:39

Orwellovská Amerika

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Cokoliv budete delat,kupovat benzin na kartu,platit v supermarketu,projdete dvermi uradu,tak budete vsude sledovan.
RFID promoter can't stand being tracked

The Register | October 1 2004

It's apparently okay for RFID tag promoters to watch you apply lipstick from 750 miles away, but not for a privacy advocate to keep an eye on companies using the pesky technology.

Yes, the cloak and dagger operations of consumer trackers have come under the microscope and it's not to the liking of Frontline Solutions. The conference organizer sent a letter to CASPIAN (Consumers Against Supermarket Privacy Invasion and Numbering), requiring that the organization pull down "unauthorized" photos of CheckPoint's RFID tags popping up in clothing from the likes of Abercrombie & Fitch and Champion taken at a recent event here. CASPIAN's leader Katherine Albrecht has refused to gag herself, opting instead to print Frontline's complaint online.

"It has come to my attention that you falsely represented yourself as a member of the press at the recently-concluded Frontline Solutions Conference & Expo in Chicago," the complaint states. "In addition to attending the event under false pretenses, you surreptitiously took pictures of the exhibitors&#8217; booths and products and posted those photographs on your websites without obtaining the permission of the exhibitors.

"I am writing to request that you remove all unauthorized photos that you obtained at Frontline Solutions Conference & Expo from your websites, www.spychips.com, www.spychips.org , www.nocards.com , www.nocards.org and any other websites under your management and that you refrain from making the photos available to anyone else."

Zkraceno.

34146

2.10.2004 14:57

Orwellovská Amerika

Fantomas vladastriz (zavináč) seznam 212.?.?.?

Myslím si že Amerika je tou největší totalitou (nebo je snad v demokracii možné odsoudit k trestu smrti člověka na základě toho, že byl donucen podepst vymyšlené přiznání k vraždě kterému navíc nerozuměl) a oni sami jsou středem "osy zla". Nejhorší je, že má vliv (největší armádu) a všichni skáčou, jak oni pískaj.I ta slavná[zahanbení] EU. Krásně to šlo vidět na případu války v Iráku. Někteří sice proje vili názor, že válka je špatná a že ji odmítají (Francie, Německo), ale nakonec stejně vyslali do Iráku své vojáky. Mlčíme. A možná na to jednou dojedem. Nebudem si moci dovolit nesouhlasit s jejich názory. Budem jak tupé ovce kývat na to co nám řeknou, jíst co nám řeknou, oblékat se jak nám řeknou. Bude to uniformní konzum. Snad se nás najde dost lidí ochotných proti tomu něco dělat, nenechat si umýt mozek, mít vlastní názor. Nenechme se ovládat.

34163

2.10.2004 16:30

RE: Orwellovská Amerika

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34163

Pane Fantomas, o nejake "demokracii" kterou provadi Bily dum, se neda vubec hovorit ! Fasismus, je to prave slovo. Vubec nedovodu pochopit, jak muze nas milovany a "cisty" president Jirka Křovák, predstoupit, pred americkou, ci celosvetovou verejnost a tvarit se, ze vse co dela on a jeho klan je OK ! Jen maly priklad "demokracie" nynejsiho Bileho domu:
2.10.2004
Britský občan byl "mučen v americkém zajetí"
Americké úřady nyní povolily zveřejnění dopisu britského vězně z Guantánama, Moazzama Begga ( podle jmena asi Arab, majici britske obcanstvi - moje poznamka - Lev ) z Birminghamu. Byl zveřejněn v pátek v Londýně. Begg napsal tento svůj otevřený dopis, datovaný 12. července 2004 svým právníkům a americké a britské vládě. Tvrdí v něm, že byl týrán, že se mu strážci vysmívali kvůli jeho víře a jeho náboženství ( kdyby se tak nekdo vysmival - vire, krestanum a nebo VUBEC !!! zidum, to by byl ale ve svete frmol, ze ? - Lev ) a že mu bylo vyhrožováno mučením a smrtí. Také tvrdí, že byl svědkem toho, jak zaměstnanci americké armády usmrtili dva vězně ......
a tak dal a tak dal. Kdo chce, at si tento clanek docte v BL.
(pokracovani)

34167

2.10.2004 23:18

RE: Orwellovská Amerika

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 34167

>o nejake "demokracii" kterou provadi Bily
>dum, se neda vubec hovorit ! Fasismus, je to prave slovo.

>Americké úřady nyní povolily zveřejnění dopisu
>a tak dal a tak dal.
Pane Lve
Ze by se v Bilem dome rozhodli pro fasismus s lidskou tváří? [smích]

34178

2.10.2004 16:30

RE: Orwellovská Amerika

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34163

(dokonceni)
I kdyby byl nekdo zlocinec, ale MUCENI ?? Kde to proboha jsme ?? A to jeste nic neni proti tomu, kolik NEVINNYCH !! lidi je muceno Americany v Iraku a Izraelci Palestincu. Je to skutecny "demokraticky" hyjenismus !! A jeste horsi na cele veci je, ze hodne nevinnych, tak zvanych veznu, musi pod natlakem muceni podepsat a nebo souhlasit, ze jsou vinni z teroru a podobne vymyslenych obvineni ( nic noveho pod slunce, pokud si dobre pamatuji z CSSR totality, tak nasi pani StB, to delavali taktez, ze jste dostal "nakladacku" a pak jste musel podepsat papir, ze vas nikdo "neuhodil". Kazdy FASIZMUS je stejny ). Je toto normalni. Nedovedu pochopit, ze to Svet basti. Mozna ale, ze se vicemene, jedna o genocidu arabskych muslimu. Sranda ale je, ze pryyyy nas ohrozovali - slova naseho nejlepsiho soudruha presidenta, nervozniho, Jiriho Křováka.

34168

2.10.2004 22:01

RE: Orwellovská Amerika

Vaclav 4 xx 24.?.?.?

Reakce na 34168

Sleduji vas se zajmem jiz urcite obdobi neb vypada ze mate mozna i gymnasium a ucarovala mne ,Vase velecteny pane, uzasna odvaha neb se nebojite, naopak hrdine vyzyvate primo ke vzpoure proti tomuto tyranskemu rezimu. Jste hrdina .Budeteli zakladat nejakou odbojovou ci odborovou organisaci prosim zde to vyhlaste, jsem pripraven i zemrit za tutu skvelou ideu kterou zde sirite bez ohledu na nebezpeci ktere ciha na kazdem kroku ktery cinite

Vaclav 4

34175

3.10.2004 3:29

RE: Orwellovská Amerika

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34175

Dekuji pane za vas sarkazmus. Rad bych si s vama vymenil nazory, ale jak sam vite - kdyz me tak bedlive pozorujete ( jen pozorujte, jen pozorujte, hodne se aspon priucite, budete to jeste potrebovat ), ze jsem na Zvedavci v podmince - on probatione -, takze nic z toho mily Jašoa.

34187

5.10.2004 2:56

RE: Orwellovská Amerika

Scorpio eminence (zavináč) sendme (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 34175

Dej sem alespon mail, HRDINO, kdyz uz se do nekoho navazis. [smích])) [velký smích] Leoš SIKORA

34325

2.6.2008 0:16

RE: Orwellovská Amerika

fish 213.?.?.?

Reakce na 34175

Pridavam se k nespokojenosti a ja jsem ochoten klidne i zemrit. Lepe zemrit nez tise a se strachem pozorovat jak se fasiste opet dostavaji k moci.

162273

3.10.2004 6:35

RE: Orwellovská Amerika

Josef 67.?.?.?

Reakce na 34163

"Myslím si že Amerika je tou největší totalitou".....
------------------------------------------------------
Vyhoda je , ze dnes uz si muzete myslet co chcete!

A to si predstavte, ze rocne milion lidi se necha napalit a emigruje do USA legalne a 7 milionu pracuje v totalite dobrovolne nelegalne. Podle stanice Deutche Welle TV nejvetsi zajem o USA maji vedecti pracovnici. Sedum z deseti vedeckych pracovniku odchazi z EU do USA, protoze Evropa venuje velmi nizky rozpocet na vyzkum.
Zatim z USA se lide moc nehrnou, myslite ze je to tim, ze nedostanou vyjezdni dolozku a devizovy prislib na Eura?
---------------------------------------------------
Jeste tu nekdo pise, ze Francouzi by nevolili Bushe - to je normalni antiamerikanismus, ktery existuje jiz od roku 1964 vystoupenim Francie z NATO. Nemci celkem maji narok na antiamerikanismus, protoze kvuli Americe uz prohrali dve svetove valky. Nemohou se doposud ani vyrovnat se stratou Sudet. V USA se v tisku ani TV o techto problemech nedozvite a kdyz tak u prilezitosti nejakych schuzi NATO nebo G-7, kdy ukazi jak demonstranti pali americke vlajky a kolem jsou davy lidi s rudymi prapory, nektere dokonce se srpem a kladivem. Prezident ale vzdy mluvi o vsech evropskych zemich jako o spojencich vcetne Nemecka a Francie.
Podle agentury Reuters Bush by ale ziskal vetsinu hlasu v nove Evrope, z toho nejvice v Polsku, kolik v Ceskoslovensku tam nebylo udano.

Pro zajimavost Sochu Svobody v New Yorku dostali Americane darem od Francouzu.
Prezident Havel i Klaus jsou popularni v USA. Klaus dobre zabodoval, kdyz mel na jare prednasku v KATO institutu.

34197

4.10.2004 17:24

RE: Orwellovská Amerika

Fantomas vladastriz (zavináč) seznam 212.?.?.?

Reakce na 34197

"Vyhoda je , ze dnes uz si muzete myslet co chcete!"

Ano. Můžu. Myslet si co chci můžu vždy. Mohl bych napsat ten článek do nějákých oficiálních novin v US? Dost pochybuju...


"A to si predstavte, ze rocne milion lidi se necha napalit a emigruje do USA legalne a 7 milionu pracuje v totalite dobrovolne nelegalne."

Jedna věc je totalita a druhá je, když nemáte co do huby(protože NĚKOMU náramně vyhovuje, že určité země jsou chudé - narážka na United Fruit Company nebo jak se ta společnost jmenuje.). V Americe si přece jen můžete vydělat. Ale peníze nejsou vše...


"este tu nekdo pise, ze Francouzi by nevolili Bushe - to je normalni antiamerikanismus,"

Mi to spíše příjde jako fakt, že Francouzi by prostě nevolili Bushe. Ale stejně oni nevolí, tak ať se rozhodnou Američané.
Co se týče těch rudých praporů se srpy a kladivy. Jsou to jen symboly. Někdo to vidí jako znak totality, někdo jako znak revoluce. Hákový kříž má v asii také úplně jiný význam než v evropě. Stačí jen potočit...Důležité je co říká a hlavně co dělá, jaký je. Mr. Brush, pardon Bush se už ukázal. Všichni vidíme. A jestli by podle nějákých průzkumů vyhrál volby v Evropě na tom nesejde. Je to nácek.

34293

2.10.2004 23:49

Orwellovská Amerika

Emma Bovary 62.?.?.?

>Kazdy FASIZMUS je stejny ). Je toto normalni. Nedovedu pochopit, ze to Svet basti.<

On to ten svet moc nebasti. V Zapadni Evrope je Amerika nejmin oblibena tak jako nikdy v historii a to nemluvim o muslimskem svete. Kdyby v americkych prezidentskych volbach volili Germani a Frantici tak Krovak dostane slabych 15 procent hlasu a leti z Ovalne pracovny jak namydlenej blesk.

>I kdyby byl nekdo zlocinec, ale MUCENI ?? Kde to proboha jsme ?? A to jeste nic neni proti tomu, kolik NEVINNYCH !! lidi je muceno Americany v Iraku a Izraelci Palestincu<

Rusaci v Cecne taky muci. To jejich Guantanamo se jmenuje filtracni tabor Cernokozovo.

34179

3.10.2004 1:39

RE: Orwellovská Amerika

68 68.?.?.?

Reakce na 34179

Kdyby v americkych prezidentskych volbach volili Germani a Frantici tak Krovak dostane slabych 15 procent hlasu a leti z Ovalne pracovny jak namydlenej blesk

Nastesti Germani a Frantici musi drzet hubu a krok. Ti uz se v historii lidstva nadelali dost bordelu.

34182

3.10.2004 3:43

RE: Orwellovská Amerika

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34182

Poprve s vami souhlasim pane SedesatOsmicko. Musi nyni byt vice prostoru pro delani bordelu jinych mocnosti. Skutecne mate pravdu, aniz to snad vite.

34188

3.10.2004 3:09

Orwellovská Amerika

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

"This country is in the grip of a President who was not elected, who has surrounded himself with thugs in suits who care nothing about human life abroad or here, who care nothing about freedom abroad or here, who care nothing about what happens to the earth... The so-called war on terrorism is not only a war on innocent people in other countries, but it is also a war on the people of the United States: a war on our liberties, a war on our standard of living. The wealth of the country is being stolen from the people and handed over to the superrich. The lives of our young are being stolen. And the thieves are in the White House."
Howard Zinn

34183

3.10.2004 3:29

RE: Orwellovská Amerika

68 68.?.?.?

Reakce na 34183

This country is in the grip of a President who was not elected

Kdokoliv rika neco takoveho, tak nevi nic o elektorate system voleb v USA. At uz je to nejaky Howard Zinn a nebo Robert Nohejl.

Like it or not!

34186

3.10.2004 5:52

RE: Orwellovská Amerika

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34183

ano pane nohejl svoboda slova jeste stale existuje, ale ctete dal...kopirovat to nemusite..stejny pan totiz bombardoval Prahu v druhe svetove

Then there is the occupation of the United States. I wake up in the morning, read the newspaper, and feel that we are an occupied country, that some alien group has taken over. Those Mexican workers trying to cross the border--dying in the attempt to evade immigration officials (ironically, trying to cross into land taken from Mexico by the United States in 1848)--those Mexican workers are not alien to me. Those millions of people in this country who are not citizens and therefore, by the Patriot Act, are subject to being pulled out of their homes and held indefinitely by the FBI, with no constitutional rights--those people are not alien to me. But this small group of men who have taken power in Washington, they are alien to me.

I.

34191

3.10.2004 6:48

Orwellovská Amerika

Vaclav 4 xx 24.?.?.?

Pane Leff , Hrdino, jste opravdu potomek zida Brensteina (trockeho) co padl v Mexicu? Kdysi jsem to zde cetl a jelikoz seslost v tomto liste je temer neco jako seslost ceskych basniku temer tomu verim . Prosim vas mily pane o potvrzeni tohoto sprochu neb pravdy trochu. Hele jsem take jiz basnik.Jak jinak jdou obchody ? Jste pry velice podnikavy a take uspesny. Nechcete nam zebrackum neco prozradit jak zit bezstarostne pul na pul a hyrit prachama po Praze az po Porubu a jak se rika hazet dolacema po cisnicich. Take bych si chtel taky zit.Namisto toho jen zavistive pokukuji po zbohatlicich jako Vy pane. Moc pozdravuje Kukackova

34198

3.10.2004 17:10

RE: Orwellovská Amerika

Lev 68.?.?.?

Reakce na 34198

Podivejte vazeny, piste si co chcete. Me vase problemy a pomluvy nezajimaji. Toto je posledni sbohem ode mne pro vas. Vice vam nebudu na vase levne a nepravdive provokace odpovidat. So long

34211

3.10.2004 20:49

RE: Orwellovská Amerika

Vaclav 4 xx 24.?.?.?

Reakce na 34211

Nikde jsem ale neslysel ze ho mate so long. Ovsem o uspesnem niceni nezneho pohlavi se vypravi da se rici epopeje. Nuze tedy pozor na dnu nemoc urozenych (boli kolena a C....)Pry jako ten rytir co na svem hrade...atd. Nuze uslechtily muzi Nashledanou.

34220

4.10.2004 12:54

Orwellovská Amerika

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Liberating America From Israel By Former Congressman Paul Findley

9-12-2

Nine-eleven would not have occurred if the U.S. government had refused to help Israel humiliate and destroy Palestinian society. Few express this conclusion publicly, but many believe it is the truth. I believe the catastrophe could have been prevented if any U.S. president during the past 35 years had had the courage and wisdom to suspend all U.S. aid until Israel withdrew from the Arab land seized in the 1967 Arab-Israeli war.

The U.S. lobby for Israel is powerful and intimidating, but any determined president - even President Bush this very day - could prevail and win overwhelming public support for the suspension of aid by laying these facts before the American people:

Israel's present government, like its predecessors, is determined to annex the West Bank - biblical Judea and Samaria - so Israel will become Greater Israel. Ultra-Orthodox Jews, who maintain a powerful role in Israeli politics, believe the Jewish Messiah will not come until Greater Israel is a reality. Although a minority in Israel, they are committed, aggressive, and influential. Because of deep religious conviction, they are determined to prevent Palestinians from gaining statehood on any part of the West Bank.

In its violent assaults on Palestinians, Israel uses the pretext of eradicating terrorism, but its forces are actually engaged advancing the territorial expansion just cited. Under the guise of anti-terrorism, Israeli forces treat Palestinians worse than cattle. With due process nowhere to be found, hundreds are detained for long periods and most are tortured. Some are assassinated. Homes, orchards, and business places are destroyed.
Zkraceno

34270

5.10.2004 2:25

Orwellovská Amerika

Scorpio eminence (zavináč) sendme (tečka) cz 160.?.?.?

Hitler a Stalin by měli radost,
USA se pomalu ale jistě stává totalitním státem, to čeho u nás doma a v dalších státech Evropy máme plné zuby si amíci chtějí nejspíš vyzkoušet na vlastní kůži. Nad jejich debilními zákony odsouhlasenými senátem v poslední době zůstává rozum stát, ale je zde vysvětlení, spirála dějin se neustále opakuje a tak jako Řím se postupně stal císařstvím tak něco podobného zřejmě čeká Ameriku. Háček je v tom že Římské císařství sice mohlo vzniknout díky neuvěřitelné neschopnosti a zkorumpovanosti senátorů a výstřelky císařů impéria se dotýkaly jen jejich nejbližšího okolí ale jinak stát fungoval naprosto perfektně, protože je vždy lepší jedna pijavice než všechny ty co se vyskytují v zákonodárném sboru toho kterého státu, zde je zřejmá snaha ovládnout nejdříve veškeré obyvatelstvo v USA, a následně celý svět. Zdejší "císař" nemá naneštěstí svůj rozum ale řídí ho zpravodajské služby, a to je vždy zle. Nastupuje zde po bolševismu a fašismu další negativní diktatura, nebezpečná především tím, že má k dispozici nejlepší technologie jaké kdy člověk vymyslel a bude nesmírně obtížné se tomu bránit. V každé zemi se totiž najde dostatek zmrdů, kteří se za pár šupů zaprodají k tomu aby škodili ostatním a nevědomky i sami sobě. No, máme se na co těšit, a jak tak sleduji vývoj tady v Čechách tak jestli s tím honem něco neuděláme, dopadneme stejně.

34322

5.10.2004 3:58

Orwellovská Amerika

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Goldstein is the leader and author of the plan behind the overthrow of the WORLD by Big Brother - an evil organization that seeks to replace Nature (God) as omnipotent.

Trotsky and Stalin are followers of the plan, not its creators. They played a part in implementing the Communist system in Russia that resulted in the destruction of the nation and the slaughter of millions of people. Granted, Orwell does use some of their characteristics in 1984 (ie Big Brother is represented by a Stalin-look-alike and Goldstein was driven out of the Party as Trotsky supposedly was). But Orwell tells us through O'Brien that Goldstein is in fact the brains behind the Party and Big Brother. Members of the Brotherhood drink toasts to his health.

The modus operandi of those seeking to set up a Communist-like World Government was laid out way before the Russian Revolution. That's why Orwell says "the book" has been passed on from generation to generation. Actually, in a previous essay I compared The Theory and Practice of Oligarchical Collectivism by Emmanuel Goldstein to The Communist Manifesto by Karl Marx but that isn't the whole picture by any means.

1984 is about the FUTURE not the past, although it encompasses the past. Orwell wants people to realize that what was done to Russia could also be done to other nations if the followers of Goldstein (whoever he may be) are allowed to conspire secretly behind the scenes "destroying the societies in which they live". Orwell described the plan in detail and I've compiled his thoughts in the essay CONSPIRACY FOR WORLD DOMINATION IN 1984.

34329

5.10.2004 10:29

Orwellovská Amerika

Prevít (já) 80.?.?.?

--
1. Zavřete do prázdné místnosti 20 opic.
2. Pod strop do středu místnosti zavěste banán
a přisuňte k němu žebřík tak, aby se dalo na banán
dosáhnout. Je důležité, aby se k banánu nedalo dostat
jinou cestou než po žebříku.
3. Nainstalujte na strop systém, který vždy, když nějaká
opice začne vylézat nahoru po žebříku, spustí na celou
plochu místnosti ledovou sprchu (něco na způsob hašení
požáru).
4. Opice se rychle naučí, že není možné lézt po žebříku,
aby se zároveň nespustila ledová sprcha.
5. Potom nahraďte jednu z 20 opic novou. Ta se hned zkusí
přiblížit k žebříku a dostat se tak k banánu. Zbytek opic
se na ni okamžitě vrhne a začne ji mlátit, i když chuděra
vůbec netuší proč.
6. Následně vyměňte další starou opici za novou. Při jejím
pokusu o zteč banánů se ostatní na ni opět vrhnou a ta,
která byla dodána těsně před ní, ji bude mlátit nejvíc.
7. Pokračujte ve výměně opic podle předešlého vzoru až do
té doby, než budou všechny opice "nové".
8. Nyní už se žádná z opic neodváží přiblížit k žebříku
a i kdyby to nějakou opici z nějakého důvodu jenom napadlo,
ostatní ji zmasakrují a nejhorší na té věci je, že ani
jedna z opic nebude tušit důvod.

Takto se rodí běh a kultura firmy.
--

... a nejen! Jednou budou tyto opice (děti) vést stát,
budou vládnout... Nedokáži si představit, co příjde...



34345

5.10.2004 16:19

RE: Orwellovská Amerika

Had 194.?.?.?

Reakce na 34345

Prevíte-já, takový pokus skutečně proběhl, nebo je to jen úvaha?
Ať je to úvaha, nebo pokus, tak je působivé, jak silný prvek je STÁDNOST a ve vhodných podmínkách naprosto likviduje individualitu.
A jak to souvisí s během a kulturou firmy? Nějak mi to nedochází. Ve firmě jsou lidé hlavně kvůli SVÉ obživě a tak by se na ten "banán" měli domluvit, nebo ne?
Zkuste to na příkladu.

34357

6.10.2004 1:49

Orwellovská Amerika

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nevim,zda by nejaky Soros nekoupil i toho Orwella, nebot za dolary lze koupit vse ,dokonce i lidsky rozum."Billionaire George Soros is trying to 'buy' the White House.

"There isn't a 'For Sale' sign on the White House lawn YET, but foreign-born billionaire George Soros is busy making good on his $15 million down payment to buy the Oval Office for his own personal bought-and-paid-for Democrat nominee, 'Scary Kerry,' -- a commander-in-chief wannabe who has flip-flopped on just about every war and skirmish from Vietnam to our current battle for the peace in Iraq." --William Greene, Executive Director of RightMarch.com.

BUFORD, Ga., October 5 /Christian Wire Service/ -- In response to the multi-million dollar attack campaign being waged by Soros against President Bush, RightMarch.com has launched their own campaign to counter the damage being inflicted on the American people by Mr. Soros. The effort includes running radio ads and multiple full page ads across America wherever Soros travels on his trash-Bush tour (Pennsylvania, Massachusetts, Minnesota, Ohio, Florida, Iowa, etc.), -- exposing the anti-American antics of the rich foreigner -- as well as the launching of a new website called "SorosLoser.com", focusing on Soros' threat to American sovereignty, values and morals.

34390

7.10.2004 12:51

Orwellovská Amerika

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jestlize ,jednou ,v budoucnu ,budou zide borit krestanske kosteli,tak ,jak v Rusku,tak nehnu ani prstem ,pro tyhle kolaboranty krestanstvi.



Brian Hendler

Christians from around the world on a pilgrimage to Israel participate in a group prayer Oct. 3 in Jerusalem.


BEHIND THE HEADLINES
Evangelical Christians rally
en masse for the Jewish state

By Dina Kraft



JERUSALEM, Oct. 5 (JTA) &#8212; &#8220;I Stand by Israel&#8221; reads Christel Diekmann&#8217;s T-shirt as Star of David earrings dangle above her shoulders.
On her 34th pilgrimage to Israel, she is one of more than 4,000 evangelical Christians from across the globe who have gathered here to pledge their unconditional support for the Jewish state.

&#8220;If I believe in the Bible I have to help Israel,&#8221; said Diekmann, 51, who runs a Jewish-Christian outreach organization in Oberursel, Germany.

Dismissing any skepticism about the unflinching support for Israel offered by the evangelists, American television evangelist Pat Robertson, the highest profile of the pilgrims, who has spoken out vehemently against Palestinian statehood and militant Islam, said, &#8220;I&#8217;m one of the best friends you&#8217;ve ever had.&#8221;

As other Christian groups consider divestment campaigns against Israel and anti-Israel sentiment across the world grows, many here welcomed the visiting Christians.

Israel&#8217;s minister of Diaspora affairs, Natan Sharanksy, who spoke to and was honored by the visiting pilgrims, told JTA that the evangelical Christians are good for the Jewish people.

Zkraceno



34468

Příspěvků: 55

30.09. 10:55 qwe  Orwellovská Amerika
30.09. 10:56 Jarka  Orwellovská Amerika
30.09. 20:38 v.novotny  RE: Orwellovská Amerika
08.10. 01:58 Grovik  RE: Orwellovská Amerika
30.09. 11:08 Max  Orwellovská Amerika
30.09. 15:48 Jarka  RE: Orwellovská Amerika
30.09. 15:17 G.Pitic  Orwellovská Amerika
30.09. 18:07 Vladimir Pospisil  Orwellovská Amerika
06.10. 19:06 Dramenbejs  RE: Orwellovská Amerika
30.09. 18:50 Karel z Čech  Orwellovská Amerika
30.09. 22:04 Vladimir Pospisil  RE: Orwellovská Amerika
30.09. 20:50 Doktor  Korekce
30.09. 21:24 Vladimír Stwora  RE: Korekce
01.10. 20:49 Vcelicka  RE: Korekce
30.09. 22:45 Doktor  Korekce 2
30.09. 23:23 Vladimír Stwora  RE: Korekce 2
01.10. 21:40 Josef  RE: Korekce 2
01.10. 21:49 Vladimír Stwora  RE: Korekce 2
01.10. 20:37 Vcelicka  RE: Korekce 2
01.10. 01:37 Honzy  Orwellovská Amerika
01.10. 12:06 Karel z Čech  RE: Orwellovská Amerika
01.10. 05:34 karel  Orwellovská Amerika
01.10. 12:13 Karel z Čech  RE: Orwellovská Amerika
01.10. 19:52 vcelicka  RE: Orwellovská Amerika
01.10. 11:07 kubik  Orwellovská Amerika
06.10. 18:44 Dramenbejs  RE: Orwellovská Amerika
01.10. 20:40 Idealista  Orwellovská Amerika
02.10. 01:38 Robert Nohejl  Orwellovská Amerika
02.10. 03:39 Robert Nohejl  Orwellovská Amerika
02.10. 14:57 Fantomas  Orwellovská Amerika
02.10. 16:30 Lev  RE: Orwellovská Amerika
02.10. 23:18 Idealista  RE: Orwellovská Amerika
02.10. 16:30 Lev  RE: Orwellovská Amerika
02.10. 22:01 Vaclav 4  RE: Orwellovská Amerika
03.10. 03:29 Lev  RE: Orwellovská Amerika
05.10. 02:56 Scorpio  RE: Orwellovská Amerika
02.06. 00:16 fish  RE: Orwellovská Amerika
03.10. 06:35 Josef  RE: Orwellovská Amerika
04.10. 17:24 Fantomas  RE: Orwellovská Amerika
02.10. 23:49 Emma Bovary  Orwellovská Amerika
03.10. 01:39 68  RE: Orwellovská Amerika
03.10. 03:43 Lev  RE: Orwellovská Amerika
03.10. 03:09 Robert Nohejl  Orwellovská Amerika
03.10. 03:29 68  RE: Orwellovská Amerika
03.10. 05:52 Vcelicka  RE: Orwellovská Amerika
03.10. 06:48 Vaclav 4  Orwellovská Amerika
03.10. 17:10 Lev  RE: Orwellovská Amerika
03.10. 20:49 Vaclav 4  RE: Orwellovská Amerika
04.10. 12:54 Robert Nohejl  Orwellovská Amerika
05.10. 02:25 Scorpio  Orwellovská Amerika
05.10. 03:58 Robert Nohejl  Orwellovská Amerika
05.10. 10:29 Prevít (já)  Orwellovská Amerika
05.10. 16:19 Had  RE: Orwellovská Amerika
06.10. 01:49 Robert Nohejl  Orwellovská Amerika
07.10. 12:51 Robert Nohejl  Orwellovská Amerika

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

17

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 35 čtenářů částkou 5 852 korun, což je 17 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 1

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 1

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 1

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 0

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 1

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Mohou prdy přenášet koronavirus?04.07.20 17:40 Austrálie 9

Pokračujte! Dvojice právníků brání svůj dům se zbraní v ruce před útokem lůzy04.07.20 15:04 USA 6

Už začínají vidět přínosy multikulturního obohacení i mainstreamová média04.07.20 14:19 Francie 0

Měnové kurzy

USD
23,54 Kč
Euro
26,64 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,06 Kč
100 japonských jenů
22,05 Kč
Čínský juan
3,36 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,54 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 333,78 Kč
1 unce stříbra
439,99 Kč
Bitcoin
217 611,90 Kč

Poslední aktualizace: 10.7.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 084