Diskuze k článku

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo „vyvážené“ zpravodajství?

Příspěvků 57

23.9.2004 16:49

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

max 195.?.?.?

Doporucuji dokumentarni film "outfoxed" popsany sloganem "Communists had PRAVDA. Republicans have FOX".

33904

24.9.2004 5:19

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

.... (tečka) (tečka) (tečka) 64.?.?.?

Reakce na 33904

... konecne niekto napisal postreh, ktory ja uz davmo nam. zijem tu uz9 roko, ale co sa teraz deje, to jehrozne..
ale kazdy hadam vie, preco tomu je tak, a to je smutne.
najsmutnejsie, je na tom, ze americania tomu veria, co sa im predklada.. a nepozeraju i na druhu stranku...
...ale o to tu ide, ved dobre vieme , kto je majitelom medii..

33923

1.10.2004 1:54

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Anthony Machacek hotentot (zavináč) juno (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 33923

Vazeny, nejak mne uslo vase jmeno, nebo jste snad anonym?
Ti Americane kteri se rozhodli poslouchat Fox news a ve vetsine pripadu tomu veri nejsou o nic vic hloupejsi nez na priklad slovaci kteri si zvolili Meciara svym predstavitelem dvakrat za sebou. Urcite to v Americe neni prevazna vetsina jako to bylo nana slovensku. Co se tuposti tyce Slovensko 10 : 5 USA.
Jeste na upresnenou Fox News jsou spravy cenzurovane stejne nelitostne jako byla za komunistu Mlada Frona.
Anthony
New York

34105

23.9.2004 18:56

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv

Rado 24.?.?.?

Je to jednoduchsie ako si mozno myslite. Staci stanicu Fox nesledovat, alebo ju sledovat s odstupom. Tak isto ako ostatne televizne stanice. Vedia to aj ludia v Amerike...

33911

24.9.2004 12:08

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv

KRispin 192.?.?.?

Reakce na 33911

Zijes v amerike ked tvrdis ze to vedia aj americania?

33934

24.9.2004 19:23

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv

Rado 24.?.?.?

Reakce na 33934

Zijem v Kanade, pracujem pre US firmu a mam vela kontaktov s Americanmi. Tiez som si kedysi myslel aki su Amici prostacikovia, ale staci ich zopar spoznat osobne a hned zistis, ze zovseobecnovanie sa nevyplaca.
Okrem toho, tie mnohotisicove demonstracie, velke mnozstvo americkych internetovych stranok s roznymi nazormi a aj kriticke spravodajstvo mnohych inych (hlavne lokalnych) TV stanic dokazuje, ze Americanov nemozno zovseobecnit na stado tupo prijimace propagandu z Fox (alebo CNN, alebo XY).
Samozrejme su aj ludia, ktori maju jednoduche videnie sveta a kritickym myslenim sa nezatazuju. Ale takych najdete v Kanade, v USA, v Cesku na Slovensku a vsade inde. V ich pripade plati "komu niet rady, tomu niet pomoci".
[smích]

33943

24.9.2004 19:29

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv

Lev 68.?.?.?

Reakce na 33943

Spravny nazor pane Rado. Stoprocente souhlasim. [smích]

33944

25.9.2004 7:57

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv

KRispin 192.?.?.?

Reakce na 33943

Ja som sa len spytal [velký smích]

33960

26.9.2004 9:59

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv

Chrastej chrast99 (zavináč) yahoo (tečka) ca 198.?.?.?

Reakce na 33943

I ja se ke Lvu pripojuji a se slovy Radovymi souhlas vyjadruji.
Vetsina tech kteri americany hlupaky a omezenci nazyvaji sami hlupaci a omezenci jsou !!

33978

26.9.2004 10:36

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv

Josef 67.?.?.?

Reakce na 33978

Zajima me jestli je to pravda. FOX-NEWS spolecnost se zajimala o moznost vysilat v Kanade a nebylo jim umozneno ziskat licenci.
Pro zajimavost mluvci stanice Islamu Al-Jezeera licenci dostala.
Je to pravda ?
Kdo tvrdi, ze FOX-NEWS je pravicova stanice nic o pravicakach nevi. Videl jsem dokonce dva rozhovory s Kavanem, kdyz pusobyl v OSN.

33979

23.9.2004 19:00

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

v.novotny vita (tečka) nov (zavináč) worldonline (tečka) cz 195.?.?.?

V bývalé ČSSR se ČST taky zabývala pouze jednou pravdou, ale je asi fakt, že většina lidí věděla ,co si má o té propagandě myslet. V posledních letech se ale podobně chovala i ČT, silně prohavlovská a nadržovala straně blízké Havlovi , která měla méně než 5% preferencí (US), ale toto "vyvážené" zpravodajství prováděla za peníze koncesionářů, což Fox aspoň provádí za svoje.

33912

23.9.2004 19:46

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

A kdo je majitelem anebo provozovatelem této stanice?
Tam je možné najít odpověď a to jednoznačnou na její zaměření.
A že jsou dnes lidé v zajetí "televizního promývání mozku"
je všeobecné známá věc.
Také tak funguje dnešní "demokracie"!!!
Kdo si koupí lepší čas v televizi vyhraje volby, ať
se jmenuje a má program jakýkoliv.
Krásně to prohlásil nový "pan" český premiér.
Nevím zdali budu zcela autentický, ale myšlenka je jasná.
Skutečnost je to , co je připuštěno do médií!!!!
Demokratura jako vyšitá!!!!

33913

24.9.2004 9:32

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Chrastej chrast99 (zavináč) yahoo (tečka) ca 198.?.?.?

Reakce na 33913

Hoj, Pelesko - pismaku,
stanic televisnich i medii dalsich cela prehrsle jest.
Doufam, ze nestyska se vam po politrucich z dob minulych, kteri by informace vsechny k obrazu svemu a mozno i vasemu prefiltrovali ?

33932

23.9.2004 20:50

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

68 68.?.?.?

Petr Mapla
Říká o sobě následující: "Mám rád cestování a poznávání nových lidí a zemí. Záliba ve sledování a analýze politických a vůbec mediálních kampaní. Nemám rád, když je mi odepíráno vytvoření si vlastního názoru na základě odepírání přístupu k informacím."


Podle toho, co o sobe rika, by nemel mit problem s zadnym broadcasting at je to z USA, Ciny a nebo Albanie.

33915

23.9.2004 21:06

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Docela zajímavý článek... [překvapení] Jo, Amerika. [oči v sloup]
Ale využívám příležitosti,že mnoho čtenářů tohoto webu bydlí v USA či Kanadě - a chci se je na něco zeptat.
Zajímá mě vše okolo satelitního vysílání i kabelových TV a proto mě zajímá i kolik TV stanic vám nabízí váš operátor CATV.
Neptám se na to,kolik je v USA či Kanadě TV stanic - i tedy v Česku můžu přijímat volně stovky TV stanic přes satelit.
Ale chci vědět, kolik jako "běžní uživatelé" můžete ve svém TV přijímači naladit stanic, případně, co se na těchto stanicích vysílá, jaká je skladba programů, zaměření TV stanic, jak často je přerušováno vysílání reklamou.
Moc Vám děkuji za Vaše odpovědi, opravdu mě tato tématika hodně zajímá.
PS: my tady v kabelovce máme 40 TV stanic,včetně pay-TV jako je HBO a HBO2, stojí mě to kolem 700,- kč měsíčně. [cool]

33916

23.9.2004 23:36

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo

Axl axl (zavináč) acl (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 33916

No jak vypadá taková americká televize je velice pěkně popsáno v následujících článcích:

http://www.omicron.cz/amerika/Hnizdo/Story/Lobel/37.htm
http://www.omicron.cz/amerika/Hnizdo/Story/Lobel/38.htm

Pobývám v USA (Harrisburg, PA) už skoro čtyři roky a myslím si že s těmahle článkama můžu veskrze souhlasit.

Já sosobně mám od společnosti Comcast naprostý základ. Platím zhruba 30 dolarů měsíčně a mám zhruba asi 60 programů. HBO ovšem nemám. Skladba je různorodá, od místních lokálních stanic, přes velké zpravodajské (například CNN), sport (ESPN, ESPN2) až přes ty povětšinou filmové (FX, SciFi, TBS). Jsem spokojený, stačí mi to, žádné rozšířené verze nepoltřebuji, už teď někdy nevím na co koukat.

Hitem americké televize je pak Real TV, nebo-li reality show. Jedná se o pořad, při kterém několik kamer nepřetržitě sleduje skupinu lidí žijících společně v uzavřené místnosti, na ostrově či v nějaké komunitě. Většinou se jedná o soutěžní pořady. Celá reality mánie odstartovala v roce 1999 nizozemskou show Big Brother. Druhým velice úspěšným projektem byl americký pořad Survival (bylo možno ho vidět i u nás), nebo Joe Millionair (ten u nás šel nedávno). Patří sem i u nás dávaný pořad Česko hledá SuperStar, který se pod původním názvem Idols vysílal poprvé v roce 2001 ve Velké Británii. Koncem loňského roku společnost FreemantleMedia prodala licenci do dvaadvaceti zemí světa. V mnohých z nich proběhlo už i druhé kolo soutěže. Zájem o SuperStar už projevila i komunistická Čína.

Hodně se teď v Americe rozmáhá HDTV (high definition television), nebo-li vysokorozlišovací televize. Jedná se o kánály s vysokým rozlišením a s větším obrazem. Na jejich sledování je pak potřeba vlastnit televizi, která má vysokorozlišovací shopnosti, nejlépší jsou pak širokoúhlé plasmové televize. My nic podobného nemáme, ale kolega z práce si plasmovku pořídil (celkem levně za cca. 2000 dolarů) a nyní je hrdým vlastníkem asi dvaceti HDTV kanálů. Byly jsme se podívat a stojí to zato. Hlavně sportovní přenosy a přírodovědné pořady v tomhle formátu nemají chybu a jsou dokonalé. Současně s tím pokud máte digitální kabel si můžete filmy (vlastně jakékoliv pořady) také nahrávat a ukládat a pouštět kdy chcete, včetně toho, že je můžete pauzovat, přetáčet a já nevím co všechno. A to včetně živých přenosů. Je to takové video v televizi - ale digitální.

S těma reklamama by to byla kapitola sama pro sebe. Je jich hodně a jdou velice často. Mě reklamy nevadí, mám je rád. Není nic lepšího než vtipně a dobře udělaná reklama. Jak je zminováno v těch článkách, můžete zde v reklamě přímo kritizovat svojí konkurenci. Tyhle reklamy se někdy můžou ztrhnout v docela zajímavé bitvy na pokračování. Posledním takovým příkladem byla válka mezi pivovary Miller a Budweiser, která probíhala při zápasech NHL, kdy jednotlivé reklamy vždy navazovaly a odpovídaly na tu předcházející reklamu konkurenta. Člověk se u toho docela slušně baví, protože ty reklamy jsou opravdu vtipné.

No víc mě nenapadá.

33918

24.9.2004 17:15

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 33918

[smích] AXL
Moc Ti děkuji a Tvé informace o vysílání TV stanic v kabelové síti. Konečně jsem získal nějaké informace přímo ze "zdroje"
Ještě jeddnou moc děkuji! [cool]

33940

23.9.2004 23:09

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

karel karel4u (zavináč) cz 152.?.?.?

V USA zpravy jsou spise takova podivana nez opravdovy politicky proces. Kazdy se diva na televizi na zaklade toho ktere obliceje se mu libi. Je to mozna tim, ze at je u moci ten, nebo onen nic se v zaklade nezmeni. Musi se pracovat a to je to hlavni. Vse ostatni je zabava. Opravdovy student mezinarodnich udalosti nehleda informace na televizi. Jsou zde excelentni casopisy, a hlavne internet, kde muzete cist noviny z jinych zemi. Na kabelove televizi je mnoho kanalu, ale ne vsechny jsou kvalitni. Je tezke vyprodukovat dobry program. Vetsinou kupuji starsi programy a hraji je az umrou. Co se tyce reklam, je to se mi zda asi deset minut na pul hodiny. V pripade sportovnich prenosu jeste vice. Vzdy si ale musite uvedomit, ze hlavni ulohou televize je vydelavat penize. Nejde jim o "vymyvani mozku" ale o komercni uspesnost. Kdyby Fox nemel divaky tak by rychle zmenil programovani.
Bylo by najivni ocekavat pravdu od jedne televizni stanice. Ona ma svou pravdu , ti jini maji zase jinou. To zalezi ktera pravda je ta vase. Co se tyce politiky, lide zde nehovori o politice takovym zpusobem jako v Evrope. Nekdky se setkate s absolutne informovanym clovekem od ktereho by jste to nikdy neocekavali a jindy potkate absolutni ignoranci od nekoho kdo by mel byt informovan.
Ted mi prislo takova pomucka k pochopeni americke televize. Kdyz chcete videt fotbal tak si nepustite hokej.

33917

24.9.2004 0:42

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Jiri Jirovec jirovecj (zavináč) magma (tečka) ca 209.?.?.?

Problém není v tom že by (v USA)nebylo možné získat určitou informaci, ale v tom jak je klíčová informace presentovaná těmi sdělovacími prostředky, které mají hlavní vliv na formování veřejného mínění a na to zda občan sedne na lep a "koupí" třeba válku v Iráku nebo cokoli jiného, pro co moc potřebuje dostat zelenou. Následující text je výňatkem z tohoto článku v Britských Listech (http://www.blisty.cz/art/18117.html). Zmíněná studie je na http://www.truthout.org/docs_03/printer_100403F.shtml.

V říjnu 2003 byla uveřejněna zajímavá studie zkoumající vliv sdělovacích prostředků na to jak veřejnost nakonec vnímá jednu a tutež zprávu. V tomto případě šlo o tři (jak nyní již víme) lži, jimiž se americká vláda snažila získat podporu veřejnosti k válce s Irákem:

(a) Irák má zbraně hromadného ničení;
(b) Má spojení s al Qaedou; a
(c) USA mají podporu světové veřejnosti.

Podle studie věřilo alespoň jedné z těchto tří mystifikací 80% respondentů, kteří uvedli jako hlavní zdroj svých informací TV sít FOX. Zmíněné procento pak klesalo v tomto pořadí CBS (71), ABC (61), NBC (55), CNN (55), tisk (47) a PBS – veřejná televise (23). (konec citátu).

K tomu se lze dodat, že jakkoli se míra lží liší, ani jedna ze zmíněných sítí ani náznakem neřekne pravdu o "zájmech" USA, jimiž je vojenská dominace světa. Nedělá to konec konců ani Michael Moore.

33919

27.9.2004 21:39

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Josef 12.?.?.?

Reakce na 33919

Pane Jirovec!
Cetl jsem vasi praci BL http://www.blisty.cz/art/18117.html). a mohu Vam rici, ze davat za priklad situaci s Haydrichem a Lidicemi jako priklad disinformace pokladam jako urazku a i urazku vsem obetem nacismu! Nedivim se, ze Vam nikdo Vase spisy nachce vydat knizne.Jestli jste chtel udat pripad pretvareni dejin a misinformaci, mohl jste pouzit 40 let komunismu - to byla doba, kdy bylo vse prekroucene a podvod vedle podvodu a lez vedle lzi, zvlaste od tak zvane pracujici inteligence.
Petiletce zdar!

34007

2.10.2004 5:42

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Jiri Jirovec jirovecj (zavináč) magma (tečka) ca 64.?.?.?

Reakce na 34007

Čtenář Josef se pohoršuje nad mou interpretací atentátu na Heydricha a následných událostí. Kdyby ovšem četl to, co jsem napsal, poněkud pozorněji, zjistil by, že jde o ironii založené na terminologii, kterou používá americká propaganda v Iráku i jinde a kterou přejímají severoamerické sdělovací prostředky.

34153

2.10.2004 20:35

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Josef 67.?.?.?

Reakce na 34153

Pane Jirovec.
Pouziti Lidic se mi nelibi a mohl jste klidne pouzit eru komunismu, kdy nam tvrdili, jak je vyhodne zit za plotem se sesti tisici volty aby nas zapadonemecti revansiste nerusili v radostne ceste k socialismu. A ted jsme s nimi kamaradi!
Nehlede na to, ze jste mohl dat priklad primo z Fox-News stanice, ktere jak jsem slysel kanadska vlada odmitla dat vysilaci licenci, protoze by narusovala budovani socialni multikulturni spolecnosti v Kanade. Americky divak ma moznost si pustit stanice ABC, NBC, CBS o kterych se da rici, ze jsou levicove a jsou ve vsech statech. Fox News je kabelova stanice a ma ji moznost sledovat pouze 60% divaku v USA - vsude kabel neni. Presto jeji sledovanost je vetsi nez soucet divaku hlavnich stanic. Neni to bohuzel propagandou, ale formatem podavani politickych zprav. Politicka vysilani maji vzdy zastoupani levice i pravice a divak si musi udelat usudek a vytvorit politicky nazor sam.

34173

24.9.2004 1:39

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

68 68.?.?.?

Pan Mapla o sobe napsal:

Nemám rád, když je mi odepíráno vytvoření si vlastního názoru na základě odepírání přístupu k informacím.

Kdyz se pan Mapla bude toho drzet, tak nebude mit problemy si vybrat si vybrat z broadcasting, z medii a nakonec i ze Zvedavce to, z ceho si utvori svuj vlastni nazor. Ja myslim, ze neexistuje zdroj informaci, ktery by byl 100% bez nejakeho zaujeti a nebo bez nejakych nepresnosti a nebo bez chyb.

33921

24.9.2004 3:57

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Bohuslav Danek 216.?.?.?

Fox News rocks.....vsechny jine televizni stanice lzou !! Bill O'Reilly je fantastickej...konecne nekdo oponuje tem levicakum!!

33922

25.9.2004 2:26

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Miro 209.?.?.?

Reakce na 33922

Ale prosim ta kamarat Bill O'Raily je prechlastany alkoholik.
Urcite si dokazes vymysliet lepsi dvovod preco mas rad FOX-NEWS...

33955

24.9.2004 7:17

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Robert Greenwald (www.outfoxed.org) natocil o Fox News DVD "Outfoxed: Rupert Murdoch's War on Journalism." Kdyby jste sledovali Fox News v obdobi pred valkou v Iraku, mohli by jste dojit k zaveru ze podle meritek zakonu uplatnovanych v Norimberskych procesech je pan Murdoch valecnym zlocincem, protoze zneuzil sveho vlastnictvi verejnych televiznich pasem k podnecovani k agresivni valce. Geenwaldovo DVD dokumentuje jak Murdoch nutil sve zamestnance k vybicovani pro-valecne nalady Americke verejnosti. Honza(USA)

33926

24.9.2004 8:54

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

zajimavy jak lidi zabiji cas. Ze by procitnuti? Nekde je 200kanalu s porady "z kanalu". Kabel jsme odhlasili a telku hodili do kyblu. Nejlepsi televize je vypnuta.

Jak na vas pusobi ceska, neco k divani?

33928

24.9.2004 19:46

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 33928

Jak na vas pusobi ceska, neco k divani?
Ale ano, sleduji hlavne TV2, je tam hodne prirody i z celeho sveta a to je dulezite..Rada ji poznavam a zajimam se..
Na ostatnich stanicich samozrejme sleduji nase politiky a srovnavam si je..Kdo vic keca nebo kdo to mysli uprimne, ale ruku na srdce, ktery politik je uprimny, vzdycky mu o neco jde, ale rozhodne to nebude spokojenost a klidny zivot svych volicu..
Co se tyka Novy, je to sama vrazda, samy krvak, same zabijeni a jsme u toho...Na Nove se mi libi pouze jeden serialek a to Colombo, vim je to takove lehounke pokoukanicko...
Jinak si programy vybiram, nejsem televizni maniak....
Politika me zajima a tak ji sleduji....

33945

24.9.2004 15:55

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv

Emma Bovary 62.?.?.?

Zajímavé je že Rupert Murdoch kromě Fox News vlastní i britské noviny The Times v kterých stěží najdete nějakou ultrapravicovou probushovskou propagandu ale docela rozumné články.

33937

29.9.2004 16:58

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 33937

Vyvolávání válečných nálad v Británii moc nepůjde. Tam je silná BBC a Guardian, kteří by o něm něco hezkýho napsaly. Ztratil by důvěryhodnost.

34057

24.9.2004 17:03

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Josef 12.?.?.?

Dobry clanek!
Mimo PBS vsechny stanice jsou soukrome a samozrejme je mezi stanicemi boj o divaka, protoze od poctu sledovatelu stanice se odvozuje cena za reklamy. Proc je Fox nejsledovanejsi, protoze v diskusnich poradech maji vzdy zastoupeny nazory z leva i z prava a je na divakovi aby si utvoril svuj nazor. Ke zdeseni agentury Reuters jenom 40% US divaku si utvari svuj politicky usudek podle TV. Bill O'Reilly bude mit pristi tyden tri interview s presidentem Bushem - po-ut-streda. Ono je to vlastne jeden rozhovor rozdelen do trech dnu - zase kasa, aby se zajistila sledovanost tri dni. Bill O'Reilly ma program v 8PM N. York casu a opakuje v jedenact vecer, coz je ve dve a pet rano prazskeho casu. Rozhovor s Kerrym ma prisliben, cas jeste nebyl urcen.
Bill O'Reilly je nejsledovanejsi program na FOX-NEWS. Jestli nekdo potrebuje program liberalni proKerry pusti si CBS, tam dokonce zfalsovali vojenske dokumenty kde kompromituji Bushe, ale udelali chybu, ze je vytvorili na MicrosoftWords a kdyz byl Bush v r.1972 na vojne tak psaci stroje ten typ pismen nepouzivaly a ted se CBS TV nestaci vykrucovat. Konkurencni stanice to uz druhy tyden rozmazavaji jak muzou. Samozrejme, ze jim jde o pretazeni divaku. Majitele stanic programy neovlivnuji, jim jde ciste o profit z investic.

33939

24.9.2004 20:06

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Doktor 63.?.?.?

Me vzdycky vytoci, kdyz slizak Bill O'Reilly zacne kazat a jeho proslov pak muzete bud poslouchat, nebo cist hnedle vedle jeho hlavy (asi to ma propojene s teleprompterem). To mi pripomina, jak nam na zakladni skole soudruzka ucitelka vysvetlovala dulezite ucivo pri hodine obcanske nauky a stezejni vety jeste napsala kridou na tabuli, aby si to vizualne-zalozeni zaci lepe zapamatovali. Ja tedy sleduji Fox News skutecne skoro kazdy den jen proto, abych se zdrave nastval. Pred 15-20 lety jsem take pozorne cetl Rude Pravo. Mezi radky jsem se toho tenkrat docela dost docetl. Pri sledovani Fox News se ovsem mezi obrazky nedozvite nic. Slabsiho ducha to indoktrinuje, silnejsiho tak akorat nazlobi.

33946

25.9.2004 2:14

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Vsichni vime,ze media lzou ,ale kuriosni na tom vsem je ,ze ted dostaly ten legalni punc k provadeni lzi.Soudne ,soudce ve state Florida uznal,ze media muzou lhat,je to asi tim ,ze se vsude od satatnich budov odstranilo desatero prikazani,ktere tak nekterym lidem ,nad jine povznesenejsich ,prekazelo v jejich propagande -lhani.,Takze ,takovy "osvicenci" medii ,jako Rudolf Murdof si muze napsat do svych platku ,co chce ,tim padem se verejnost nikdy nedozvi pravdivou zpravu a tak mne napada neni skoda kaceni lesu na lzi bohatych a zaroven majitelu a manipulatoru lzivych novin,nemeli by lide odric noviny a najit jiny zpusob komunikace a nebo se udelat pro sebe s prvni strankou desatera,aby lhari nemohli cist pravdive zpravy.

33954

25.9.2004 19:06

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 33954

>uznal,ze media muzou lhat,je to asi tim ,ze se vsude od >satatnich budov odstranilo desatero prikazani

pane nohejl, ctu dobre? na kterych statnich budovach bylo desatero prikazani?

33966

25.9.2004 3:01

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Za sedesat roku po nasi smrti se nasi nastupci teprva dozvi to ,co nesmime vedet my!!!!

By Rick Fountain
BBC, London


Secret wartime discussions about Palestine between Winston Churchill and the future Israeli President Chaim Weizmann led to an icy exchange with Anthony Eden, the British foreign secretary, according to official papers just released at the National Archives at Kew, London.

A top-secret Colonial Office file from 1943 shows that Mr Churchill favoured a plan to try to bribe King Abdul Aziz Ibn Saud, with £20m and the leadership of a new Arab confederation, in exchange for the Saudi monarch's help in handing over Palestine to the Jews.

As Mr Eden pointed out to his boss, such a move would be the opposite of British official policy.

'Glacial'

The idea was put to Mr Churchill by Dr Weizmann, at that time head of the Jewish Agency, the body which acted for the Jewish community in Palestine in the years of the League of Nations mandate.

Mr Churchill was sympathetic to the Jewish cause and had long been a supporter of the 1917 Balfour Declaration which proposed a national home for the Jews.

33957

25.9.2004 6:37

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo

68 68.?.?.?

Pokud nekdo chce vedet, jak to bylo, je a bude, jestli nekdo chce vedet pravdu o USA, o koncentracich za druhe svetove valky, kdo valku zacal a podobne, tak at cte Roberta Nohejla. Robert Nohejl je chodici encyklopedie. Sice chodi (cenzurovano, urazka) ale on je asi jedinny zdroj tech pravdivych informaci. [smích]

33958

25.9.2004 15:28

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo

Josef 67.?.?.?

Reakce na 33958

Take jsem si toho vsiml, V tom clanku pana Nohejla je datum 1943 a to je tan problem, protoze v tom roce Londyn byl bombardovan uspesne raketami V-1 a V-2 a nebylo jasne, jestli se vubec Anglie Hitlerovi ubrani. Nedovedu si predstavit, ze by uz v te dobe mel nekdo cas myslet na vytvoreni Izraele.
Zajimavejsi je zprava, ze Iran pokracuje v zuslechtovani uranu a ve vyrobe sve atomove pumy a nikdo v OSN s tim nic nedela. Kazdemu je jasne, ze prvni test bude Tel Aviv, a kam spadne radioaktivni prach nikoho nezajima.
Pro porovnani kdyz se ma spustit nuklearni elektrarna, tak Jihoceske Matky omdlevaji, Rakusane blokuji hranice a spousta lidi porada protestni pochody, neji a trapi se kvuli elektrarne hlady. TV o tom mlci, coz je ovlivnovani verejneho mineni mlcenim. Nejsem paranojni, ale kdyz havaroval Cernobyl, tak radioaktivita se objevila v mlece krav, ktere se pasly v Oregonu - USA a to je od Cernobylu na opacne strane zemekoule.
-------------------------------------------------------------
Vyborna parodie na volby v USA. http://www.jibjab.com

33963

25.9.2004 17:41

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 33963

Zajimavejsi je zprava, ze Iran pokracuje v zuslechtovani uranu a ve vyrobe sve atomove pumy a nikdo v OSN s tim nic nedela.


Pane Josef,
no na to je preci velice lehka odpoved. Bush stoji tvrde a
neochvejne proti vyrobam atomovych pum jak v Iranu ci v Koreji.
Ale at dela co dela, dobre nebo spatne, nase nova "pseudointe-
ligentni trida novodobych politiku " mu bude ted i potom podrazet nohy a radeji hrde zemre a necha zemrit sve deti nasledkama ozareni. Jejich jedina politicka akce je " za vsechno
mohou zidove". Tim jejich odpovednost konci. Po na potopa.

33965

25.9.2004 19:27

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

vcelicka 24.?.?.?

amerika a Fox News...
1. Fox News je vysilana pouze na placenem rozsirenem kabelu, tedy ne volne k dostani jako lokalni news.
2. Statistika, ze 40% americanu dostava zpravy z Fox News je nejspis udelana prave Fox News, prevazna vetsina americanu sleduje news na lokalnich kanalech.
3. Program na americke TV je pouze vyplneni nebo spis nalakani divaka na shlednuti reklam. Dlouhou dobu pred rokem 82 (pred kabelovym vysilanim)byla americka TV zdarma, veskere vydaje byli pokryty reklamou.
4. Inteligentni american nehleda zpravy/informace na jednostranem kanalu jako je Fox News.
5. V Americe, stejne jako ve zbytku sveta, ziji lide inteligentni a debilove, podle sve inteligence si vybiraji porady na TV. Pouze v zakladnim vysilani maji na vyber minimalne triceti kanalu.

33967

26.9.2004 12:10

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Lone 195.?.?.?

Reakce na 33967

Fox News jsem nikdy neměl možnost sledovat, ale pokud má sloužit jako obal pro reklamu (což považuju za pravděpodobné), pak bych očekával, že obsah bude maximálně přizpůsoben vkusu američanů. Obliba jednostranného, schematického a triviálního pohledu na svět samozřejmě není výsadou američanů, v tom souhlasím i s bodem 5. Podobné stanice zcela demokraticky a na základě nesmírně propracované analýzy trhu cpou davu do chřtánu přesně dávkovanou směs primitivní propagandy, nepříčetné agresivity a stupidního rozplizlého sentimentu, po jakých lidstvo lační.

33980

25.9.2004 22:19

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Josef 193.?.?.?

Fox je silne republikanska stanice a vzdy po 10 minutach prepinam. Je ideologicka a propagandisticka. Kdyz si chci zavzpominat na CZ pred 1989 staci si pustit FOX a sentiment mne opousti [smích]

33969

26.9.2004 1:35

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Svet je ohrozen atomovou valkou a uz kolik desetileti toto strasidlo obchazi svet,tak tedy zavzpominejme s tim Nohejlem ,co vsechno vi!?!
Atomovou pumu ma na svedomi zidovsky Enstein ,ze ano? Jeji tvorbu a vyzkouseni bylo v rukach vsech zidovskych fysiku Opemmaierem pocinaje a jeji vyzkouseni na populaci Japonska je vseobecne znamo a ted se nekdo boji ,ze ten zidovsky vynalez padne na "zidovsky" Tel Aviv,tedy misto ukradene Palestincum na zaklade podvodu s "Bohem vyvolenych "samovyvolencu.Cely svet nespi strachy od doby tohoto zidovskeho experimentu a tak si pripomenme ,jak se i atomova hrozba rozsirila do bolsevickeho-zidovskeho Ruska pomoci zidovske rodiny Rosenbergu a jak zide z Ameryky dali zaklady k budovani zidovske atomove bomby a slova zidovskeho profesora ,ze vsechna evropska mesta muzou byt znicena z Israelu "We could destroy ALL EUROPIAN CAPITOLS"-Jerusalem:Frbruary 1,2003-IAP News
Neni divu ,ze Ruska vojenska klika uvazuje vybudovat velitelstvi svych armad na Mesici,asi dobre vedi proc,ze zivot na Zemi zachvilku diky zidovskym tisiciletym gebirum v boji o svetovladu za zotroceni goyimu muze vest k uplne katastrofe,nakonec zide v atomove komisi to rekli otevrene,"Bud svet prijme ( rozumej jejich vedeni )jednu svetovou vladu a nebo nebude nic!!!!!-1947.Jinak Vam dekuji za reklamu ,ktera pro hlupaky stejne je k nicemu.

33971

26.9.2004 2:34

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 33971

>Jinak Vam dekuji za reklamu ,ktera pro hlupaky stejne je k >nicemu.

Ale pane nohejl, proc ta sebekritika na konci vasi osvicene reci?

33974

26.9.2004 22:03

Lise Maitner

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 33971

Tak napriklad Zidovka Lise Maitner se na vyrobe atomovych bomb primo nepodilela, prestoze je uzce spojena s objevem stepeni uranu bombardovanim neutrony. Zid Einstein vyvinul aktivitu smerujici k nepouziti tech bomb. A tak podobne, nemam cas hledat dalsi priklady, snad postaci tyhle dva notoricky zname.

33984

26.9.2004 2:57

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Not only would the attack be ineffective, but it might well plunge the entire Persian Gulf into a bloody, protracted war, perhaps involving nukes, perhaps escalating into World War III. And if a U.S.-Israeli attack on Iran gets us into a nuke war with Russia and/or China? No problem. Sooner or later, the neo-crazies plant to have us at war with Russia over Chechnya and with China over Taiwan, anyway.
Came the Islamic Revolution, Germany (Siemens ) was almost finished building the nuclear power plant at Bushehr. France (Framatome ) had begun the construction of two nuclear power plants at Darkhovin. In 1992 China also contracted for – but never built – two nuclear power plants at Darkhovin.
France already operates a large uranium-enrichment plant in France (EURODIF), but it uses half-century-old gaseous-diffusion technology. The Russians signed a contract – canceled by Clinton – to provide Iran a turnkey gas-centrifuge plant.

33975

26.9.2004 3:06

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

How close was the Mideast to nuclear war?
TEL AVIV, (UPI) Israel, Sept. 23 , 2004 -
The day Egypt and Syria stunned Israel by launching the 1973 Yom Kippur War, Israel's then Defense Minister Moshe Dayan ordered the preparation of a weapon said to be a ballistic missile capable of carrying a nuclear warhead.
Nevertheless, Dayan ordered preparation of very extreme means of retaliation -- the Ivri, which according to foreign press reports is another name for the ground-to-ground missile, Jericho, capable of carrying also a nuclear warhead.
The Ivri should be moved at night and be ready, Dayan ordered.

Three days later, an Israeli counter-strike in the Sinai desert failed. Grief gripped the officers at the supreme command headquarters. Some people cried, the newspaper said.

Elazar advocated, A dramatic effect, that Syria will be torn, that someone will scream ... 'Syria is being destroyed!' Elazar talked of bombing power stations and other targets that would burn as well as ruthless air attacks on two armored divisions even if we lose planes.

The apocalyptic atmosphere affected everybody ... and in The Pit (the fortified underground army headquarters) there were thoughts of recommending to the Cabinet the most extreme measures against Arab states, the newspaper said.
Eventually the tide turned, the United States airlifted arms to Israel, and the war ended with the Israelis reaching 101 kilometers (63 miles) from Cairo and closer than ever to Damascus.

The Israelis violated a cease-fire and encircled the Egyptian Third Army. The Soviet Union demanded Israel pull back, threatened to intervene unilaterally, and the United States reacted by declaring a DefconIII nuclear alert.


33976

27.9.2004 2:30

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

karel karel4u (zavináč) cz 152.?.?.?

Pane Valter, s timto jste mi kapl do noty. Ja sam nepochopim chod myslenek lidi kteri takto organizuji soudnictvi v Cechach. Mozna, ze to je vinou tech let stravenych v USA , ale jsem uplne na vetvi.
Logicky, clovek by si myslel, ze potom co soudci rekli, ze si sami neveri, a ze potrebuji dostat zaplaceno tolik aby se nikomu uplaceni nevyplacelo a aby se citili na vysi. Nikdo se neotazal po kvalite jejich charakteru ackoliv toto je ciste vydirani, platy byly odsouhlaseny. Vcera jsem cetl, ze korupce stale pokracuje, soudnictvi je na zoufale urovni, prakticky nekontrolovane. To je zvlaste videt na problemu likvidaci.
Jestlize to bude takto pokracovat tak vsechno co bude v budoucnosti vytvoreno bude rozkradene zlodejskou tridou ktera bude chranena soudy . Republika se nikdy nedostane z problemu v kterych je v soucasne dobe .

33985

29.9.2004 11:32

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Také se všeobecně ví, že na poli mezinárodního obchodu a financí pracuje spousta Izraelců. Statistika velí, že mezi 500 mrtvými cizinci z 80 různých zemí by mělo být výrazné množství Izraelců. Ale množství izraelských mrtvých je překvapivě nízké, zejména pokud uvážíme fakt, že - jak informoval 12. září izraelský list Jerusalem Post - izraelská ambasáda v Americe byla 11. září bombardována telefonáty 4000 ustrašených izraelských rodin, které se obávaly o život svých blízkých pracujících v budově Světového centra. George Bush řekl Kongresu USA, že truchlí ze smrti cizinců, včetně "více jak 130 Izraelců". Ale dezinformován byl i Bush, nebo rovnou lhal. Přesné číslo izraelských mrtvých bylo menší jak 130. Bylo menší jak 100. Bylo dokonce menší jak 50. Bylo menší než 25 a bylo menší než 10. Počet mrtvých s izraelským občanstvím byl…. nula! Jak uvádí internetová stránka CNN (http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/lists/by-country/) s přesnou evidencí všech obětí teroristických útoků z 11. září 2001 seřazených podle národnosti,

34049

1.10.2004 13:01

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 34049

No tak pane 68 -- 68.?.?.? a pane Včeličko, čekám na vaše věcné komentáře, že pan Nohejl nemá v příspěvku pravdu.

34122

2.10.2004 3:46

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 34122

pane Karle z cech, to nemyslite vazne, nebo ano?

34148

2.10.2004 6:46

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

68 68.?.?.?

Reakce na 34122

Pane Karle z Cech:

No tak pane 68 -- 68.?.?.? a pane Včeličko, čekám na vaše věcné komentáře, že pan Nohejl nemá v příspěvku pravdu.

Pan Nohejl ma vzdycky pravdu. Tu svoji.

34154

1.10.2004 16:18

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 34049

Velevazeny pane Nohejle.
Ja jsem si myslel, ze jste expert na Zidovskou otazku.
Neni tomu tak. Zapomel jste na jednu vec, ze s celosve-
tove populace zije ve statu Israel jen asi 25 % lidi.
Zbytek zidu je roztrousen po svete. S Israele je mozne
ze byl zabit jen jeden clovek, ale tech dalsich 129 zidu
co byli zabiti byli obcane jinych zemi, prevazne s USA.
Priste to zkuste jinak, tentokrate vam to, aspon pro me
nevyslo.

34127

2.10.2004 1:29

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Lojza ,je videt ,ze nejste znaly veci,pokud nahlidnete do seznamu obeti,tak je mate rozdelene podle narodnosti,ale rovnez podle nabozenskeho vyznani,takovy americky zid Vam rekne ,ze nejdriv je Americanem ,ale je zidovskeho vyznani,druhy Vam rekne ,ze jeho prvnim statem je Israel a potom Amerika,takze ,kazdy si muze vybrat ,co chce ,ale jedno je stoprocentni ,ze vsichni zide Vam potvrdi ,ze vlastne nejdriv ze vseho jsou zide ,potom zase zide a zase zide a tam nekde v dali ,potom to ostatni.
Tkovy nekolikrate perjmenovany Maxweel se narodil v Cechach a dostal se az do Britskeho parlamentu ,ale provadel spionaz pro Israel,to same manzele Rosembergovi a nakonec posledni spionazni afery z Pentagonu a Bileho Domu Vam musi dat jsanou odpoved s tim ,ze at si zide kolem Vas rikaji ,co chteji,tak stale pracuji pro Israel i kdyby zili na Severnim Polu.

34142

2.10.2004 12:29

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

>Protoze v tomto usili svem jiz slova dekovna od ctenaruow
>listu tohoto obdrzel jsem, hodlam v tomto pokracovati.

Halohalo,pane Chrasteji
Idealista se take priklani k Vasemu stylu psani,ovsem veri,ze to "dopilujete" a tak za rok,za dva to bude prava starocestina.Slovo vedle slova.Kdyzuz,takuz...,ne?[mrknutí jedním okem]
Prozatim to beru jen jako pokus o klasiku,ale v pohode[smích]
Pekny den preji
P.S.Tento prispevek jsem napsal (ale zapomel odeslat ) jeste predtim,nez jsem se docetl neco o "vranach".
Jen bych chtel dodat.Nikam si nesedam,pouze respektuji dopisovatele.
Vite,takovyyy ten normalni respekt.

34160

3.10.2004 6:27

RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Chrastej chrast99 (zavináč) yahoo (tečka) ca 198.?.?.?

Reakce na 34160

I ja Idealisto - Pismaku zdravim a za slova uznala dekuji.
Jest s podivem, jak my dva i pres nazory rozdilne jez na jewrejce mame, v duchu gentlemanskem vyjdeme.

Jsemt mirne nakvasen na nekterych z pismakuow mistnich, jez na kazdy nazor muoj obvinenim ze jewrejcem jsem obrezanym reaguji, ci poznamkami na motivy moje ci napojeni na Rehorka doktora, ci mikinu jakehosi reaguji.
Noblesa a gentlemanstwie vase temto velice by prospely !!

34196

2.10.2004 19:27

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Pane Jiri
Pojdte si na chvili odpocinout od tech stresu na ceste zivotem.
Vcera jsem byl s tatou na pohrbu me tety ( behem poslednich 8 mesicu ho navzdy opustili tri jeho sourozenci ) a tak nejak zjistuji,ze bych se mel jeste vice usmivat a byt spokojeny a rozdavat pohodu a min kritizovat a az umru,tak bych chtel,aby si me lide pamatovali jako cloveka,ktery rozdaval dobrou naladu,a ne jako na nekoho,kteremu vadily tunely a vysoke platy Zlych dusi.

Toho stresu je dost a dost a vsichni to citime.
A venku chcije a chcije, a pokus o starocestinu z Kanady je spis pozitivum a stret dopisovatelu je taky pozitivni do te doby,pokud ho pisi Dobre duse a ja si myslim,ze hodne Zloduchu ulitlo do jejich "pekla",vzdyt Zvedavce bereme jako poucnou zabavu a tak trochu Vam zavidim ty prochazky a styl psani, a vubec.....dekuji vsem dopisovatelum Vaseho kalibru.Respect [smích]
Idealista.....62, nikoliv ananym

34171

17.10.2004 6:27

Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

sly sly21 (zavináč) post (tečka) cz 24.?.?.?

chtel napsat jenom nekolik vet. moc nerozumim tomu proc se hodne cechu dava na stranu demokratu. vzdyt to neni nikdo jiny nez obdoba nasi soc. dem. je potreba se americkou situaci zajimat trochu vice a ne jenom poslouchat nazory v hospode. doporucuji se vice venovat tomuto problemu.
dale: zalezi jekou cnn sledujes, pravdepodobne cnn world nebo international, jenom tady muzes sledovat cnn headline news a cnn. stejne je to s bbc( bbc world) je to jako kdyby jsi sledoval vecernik ze severni moravy a divil se ze tam neni nic o plzni.
za 2) kdyby jsi se trosku zajimal vis ze fox jsou nejvyvazenejsi zpravy, hlavne oproti cnn, abc, cbs, pbs.to ze to nevidis neni muj problem.
jen abych dal priklad z posledni doby: kdo sleduje predvolebni kampan vi ze kerry strasi povinnym vstupem do armady(draft). rika ze kdyz budou volit bushe tak budou zase odvedenci. bush jasne rekl ze nic takovyho nebude primo v prezidedtke debate ted v utery. a ani to nikdy nemel v umyslu. proste kerry je nejvetsi lhar a proto aby se stal prezidentem udela cokoliv. a to ani nemluvim o tom co delal ve vietnamu...

35122

Příspěvků: 57

23.09. 16:49 max  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
24.09. 05:19 ....  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
01.10. 01:54 Anthony Machacek  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
23.09. 18:56 Rado  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv
24.09. 12:08 KRispin  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv
24.09. 19:23 Rado  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv
24.09. 19:29 Lev  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv
25.09. 07:57 KRispin  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv
26.09. 09:59 Chrastej  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv
26.09. 10:36 Josef  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv
23.09. 19:00 v.novotny  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
23.09. 19:46 Peleška Milan  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
24.09. 09:32 Chrastej  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
23.09. 20:50 68  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
23.09. 21:06 delta.100  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
23.09. 23:36 Axl  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo
24.09. 17:15 delta.100  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo
23.09. 23:09 karel  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
24.09. 00:42 Jiri Jirovec  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
27.09. 21:39 Josef  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
02.10. 05:42 Jiri Jirovec  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
02.10. 20:35 Josef  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
24.09. 01:39 68  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
24.09. 03:57 Bohuslav Danek  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
25.09. 02:26 Miro  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
24.09. 07:17  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
24.09. 08:54  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
24.09. 19:46 Jarka  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
24.09. 15:55 Emma Bovary  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyv
29.09. 16:58 Dramenbejs  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo
24.09. 17:03 Josef  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
24.09. 20:06 Doktor  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
25.09. 02:14 Robert Nohejl  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
25.09. 19:06 vcelicka  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
25.09. 03:01 Robert Nohejl  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
25.09. 06:37 68  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo
25.09. 15:28 Josef  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo
25.09. 17:41 Lojza  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo
25.09. 19:27 vcelicka  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
26.09. 12:10 Lone  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
25.09. 22:19 Josef  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
26.09. 01:35 Robert Nohejl  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
26.09. 02:34 vcelicka  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
26.09. 22:03 Dan  Lise Maitner
26.09. 02:57 Robert Nohejl  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
26.09. 03:06 Robert Nohejl  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
27.09. 02:30 karel  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
29.09. 11:32 Robert Nohejl  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
01.10. 13:01 Karel z Čech  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
02.10. 03:46 Vcelicka  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
02.10. 06:46 68  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
01.10. 16:18 Lojza  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
02.10. 01:29 Robert Nohejl  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
02.10. 12:29 Idealista  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
03.10. 06:27 Chrastej  RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
02.10. 19:27 Idealista  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?
17.10. 06:27 sly  Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo "vyvážené" zpravodajství?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 33 čtenářů částkou 4 742 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 0

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 0

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 0

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 1

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 0

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Nejvyšší soud se zastal somálské studentky s hidžábem. Česko musí tolerovat náboženský pluralismus06.12.19 10:24 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
30,32 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,68 Kč
Švýcarský frank
23,35 Kč
100 japonských jenů
21,16 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 683,36 Kč
1 unce stříbra
383,43 Kč
Bitcoin
166 666,88 Kč

Poslední aktualizace: 10.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 439