Diskuze k článku

Ještě k tragédii v Beslanu

Příspěvků 88

6.9.2004 3:48

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

K te poznamce ,ze ,ta terroristicka skupina ,kterou drive nikdo neznal a to ,ze mluvci 'Cecencu" odmitl zotpovednost,mne uvedla k premysleni,ze v dobe druhe svetove valky Hitler pouzil take trik v obsazeni Gliwicke vysilacky udajne "polaky" a zanechali za sebou "stopu" mrtveho vojaka v polske uniforme.
Ukrajina vitala Nemce ,jako sve osvoboditele od bolsevismu,coz byl debakl pro Moskvy atak se stalo ,ze byla ukrajinska vesnice prepadena oddilem "Nemcu" kteri si pocinali nepricetne ,od vrazd,znasilneni a jine a jakoby " nahodou"nechali utect svedka techto nepricetnosti,kazdy ,kdo znal moralku v nemecke armade s tim jiste nebude souhlasit,ale Stalinovi to pomohlo uvest nenavist proti "osvoboditelum".Nakonec 11 September je ted soucasti mnoha dohadu a nevyjasnenych zalezitosti,takze s mnoha historickymi podvrhy se da DOKAZAT MNOHE- jaka teda bude pravda v Beslanu,kdyz se vetsine "terroristu"podarilo "utect" z obkliceni?

33184

6.9.2004 9:52

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 33184

No,takze; v Americe maji lide strach,v Rusku maji strach,v Cine maji strach,ve spanelsku,Francii,Izraeli a samo Palestine a Irak nemluve, a kde jeste buchla bomba; jo Filipiny tusim?
Je toho nejak moc a je to skoro vsude a nejak v malem casovem prostoru,takze jde vlastne o co?
Aby mel cely svet strach?

33198

6.9.2004 15:25

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Tomáš 194.?.?.?

Reakce na 33198

Presne o to jde, aby mel cely svet strach. Strachem se da velmi jednoduse ovladat velke mnozstvi lidi, cele masy.
Strach ma velke oci, to prece zname uz od mala.

Verim tomu, ze prichazi obdobi velkeho strachu na cele Zemi. Ma tu svuj vyznam, protoze clovek je prilis pohodlny na to, aby se zmenil. Nekdy je k tomu potreba, aby se setkal tvari v tvar se smrti, nekomu nepomuze ani to. [pláč]

To je jen takovy pohled v globalu, jinak samozrejme to, co se deje, je pekny hnus. Dokud ovsem lide nebudou ochotni zmenit svuj zpusob mysleni a celeho zivota, tak to bude pokracovat a myslim, ze to bude jeste silit...

33223

6.9.2004 21:04

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Had 194.?.?.?

Reakce na 33223


>Verim tomu, ze prichazi obdobi velkeho strachu na cele Zemi. >Ma tu svuj vyznam, protoze clovek je prilis pohodlny na to, >aby se zmenil. Nekdy je k tomu potreba, aby se setkal tvari v >tvar se smrti, nekomu nepomuze ani to.

>To je jen takovy pohled v globalu, jinak samozrejme to, co se >deje, je pekny hnus. Dokud ovsem lide nebudou ochotni zmenit >svuj zpusob mysleni a celeho zivota, tak to bude pokracovat a >myslim, ze to bude jeste silit...

Hmm, neznáme se? Naše moudra sem poslaná mají hodně podobnou tóninu..a "čichám, čichám" podobné zkušenosti [mrknutí jedním okem].

33240

6.9.2004 18:17

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Pavel Zatloukal 212.?.?.?

Reakce na 33184

Problem s Vami uvedenymi podvrhy (tedy Gliwicemi, protiněmeckými hrami na Ukrajine (ovšem co si budeme povídat, Einsatzgruppen C a D žádné provokace rudých agentů k vyvolání odporu ukrajinců nepotřebovaly) a přidal bych ještě Katyň) je, že jejich pravá podstata byla odhalena a známa téměř okamžitě poté, co byly spáchány či (v případě Katyně) odhaleny. U 11. září se jen kdosi snaží konstruovat uslintané výpotky jednou o tom, že to udělal Bush (příprava takového spiknutí jak píší jiní konspirátoři by ovšem musela zabrat aspoň 5 let), jindy CIA, jindy Mossad atd. Jednou narazil do Pentagonu náklaďák, jindy malé letadlo maskované jako velké civilní, jednou jedno z letadel na WTC odpálilo těsně před nárazem rakety a podruhé zase to byly výbuchy uvnitř budov co je ve skutečnosti zničily..

No a o metodě s jakou Mr Stwora přišel na to, že za Madridem stojí Mossad ani není nutné hovořit. Jen bych doplnil, že ten Francouz co z pár fotek usuzoval že do Pentagonu narazil náklaďák (pominul tak, že okolní lampy osvětlení byly usekány přesně v koridoru rozpět boeingu) o tom od zeleného stolu napsal knihu a vydělal na ní balík - co vy na to Mr Stwora? [smích]

33231

19.9.2004 0:19

Skutečná tragédie v Beslanu

Passant 212.?.?.?

Reakce na 33184

http://100777.com/doc/959

33675

6.9.2004 4:40

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zajimava zprav az Anglie,z mesta desitek minaretu.
Muslim Cleric Supports
Targeting Children
By Rajeev Syal
9-6-4

An extremist Islamic cleric based in Britain said yesterday that he would support hostage-taking at British schools if carried out by terrorists with a just cause.

Omar Bakri Mohammed, the spiritual leader of the extremist sect al-Muhajiroun, said that holding women and children hostage would be a reasonable course of action for a Muslim who has suffered under British rule.

In an interview with The Sunday Telegraph, Mr Mohammed said: "If an Iraqi Muslim carried out an attack like that in Britain, it would be justified because Britain has carried out acts of terrorism in Iraq.

"As long as the Iraqi did not deliberately kill women and children, and they were killed in the crossfire, that would be okay."

Mr Mohammed, 44, who lives in Edmonton, north London, but is originally from Syria, also claimed that the Chechen rebels were not responsible for the deaths of more than 350 people - at least half of them children - who are so far known to have died in Beslan.

"The Mujahideen [Chechen rebels] would not have wanted to kill those people, because it is strictly forbidden as a Muslim to deliberately kill women and children. It is the fault of the Russians," he said.
Andrew Dismore, the Labour MP for Hendon, was infuriated by Mr Mohammed's comments. "That sounds to me like incitement and I will report him to Scotland Yard," he said. "It is an insult to most moderate Muslims, who are sick of people like this claiming to represent them."

http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2004/09/05/wosse705.xml
Upraveno

33188

6.9.2004 5:12

Ještě k tragédii v Beslanu

albert 67.?.?.?

Cecenci a rusti (vseobecne vychodo-evropsti) Ashkenazi zide se sice od sebe mohou lisit svym "nabozenstvim" (tamud vs. koran), ale maji spolecneho jmenovatele: pochazi ze stejnych asiatickych nelitostnych, brutalnich a moralne zdegenerovanych hord Chazaru.
Jsou to asiaticti misenci, a tyto asiaticke geny v nich zanechaly nelitostnost, bezcitnost a brutalitu.
Bolsevici yidds-chazari to dokazali behem VRSR a i po ni: 1918 bez jakychkoliv pohnutek ve sklepe vyvrazdili rodinu ruskeho cara i s detmi, pozdeji na zacatku 30. let nechali vyhynout hlady na 7 milionu Ukrajincu (vcetene deti); celkove na svedomi maji exterminaci na 100 milionu lidi, 50-60 milionu bilych krestanu.
Cecensti teroriste jen potvrdili, ze za svymi pokrevnimi bratry (ackoliv jineho "nabozenstvi"[mrknutí jedním okem] nezustavaji vzadu a ze patri do stejneho kalibru.

... Beginning in the 9th century AD when ancestors of Chechens, a Semitic nation of Khazars, dominated the North Caucasus region and created many problems for the Russians,...
http://sangha.net/papers/CHECHNYA.html

33189

6.9.2004 7:54

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

TT 62.?.?.?

Reakce na 33189

Tak to snad ne?! My žijeme v Evropě, proto nevidíme jaký prasata byli evropani (bílý křesťani). Ani nevim jak váš názor nazvat.. rasismus? nacismus? Prostě nevim.
...........
Zato jsem na dětském táboře s policejním programem viděl ukázku z práce se psem. Tam pes útočil na člověka, kterej byl převlečenej za araba... nácvik na "boj s terorismem" - To vyjde na stejno tvrzení, že "všichni arabové jsou teroristi" a "všichni asiati jsou nelítostní zabijáci" apod.

33194

6.9.2004 11:48

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 33194

Re: Vsichni Arabove jsou teroristi....
Na tom preci nezalezi jestli jsou teroriste arabove, cecenci nebo zide, ci krestani...Jsou v kazdem pripade vrazi nevinnych deti a nevinnych lidi..A co si takovy clovek zaslouzi, posudte sam..Medaili za "hrdinstvi" urcite ne!!

33209

6.9.2004 20:49

RE: ...vina - nevina..??

Had 194.?.?.?

Reakce na 33209

>Jsou v kazdem pripade vrazi nevinnych deti a nevinnych lidi..A >co si takovy clovek zaslouzi, posudte sam..Medaili >za "hrdinstvi" urcite ne!!
1.Jak víte, že jsou nevinní? (Netvrdím ovšem, dobře jim tak, byli ve špatný čas na špatném místě). Kde je vina a nevina např. od narození slepého, nebo debila, či jinak postiženého? Proč někdo trpí v životě méně(ovšem dá se změřit např. míra týraných manželek, dětí nebo slabošských manželů?)a někdo mnohem více?
2.Co si zaslouží, to ho jistě potká, jako každého z nás - na čase mnoho nesejde.
3. Chtěl jsem položit ještě další otázky, ale po autocenzuře zbylo pouze - nemusíte odpovídat, nicméně to zkuste, zajímá mě to. Nechci Vás ani vytočit, ani urazit.
Stálý úsměv navzdory okolnostem...syčí..

33238

6.9.2004 21:20

RE: ...vina - nevina..??

Dr. Murt 217.?.?.?

Reakce na 33238

>2.Co si zaslouží, to ho jistě potká, jako každého z nás - na
>čase mnoho nesejde.

A keď nie hneď, tak v niektorej ďaľšej inkarnácii. . .


33245

6.9.2004 22:38

RE: ...vina - nevina..??

Had 194.?.?.?

Reakce na 33245

sss..zdravím na jiném poli...
>A keď nie hneď, tak v niektorej ďaľšej inkarnácii. . .
Vy Jste ten termín použil první - kterak ho definujete?Sečtělý Jste očividně dost, ale upozorňuji [cool] : encyklopedické znalosti nestačí a zvláště v tomto, kde se člověk pohybuje na hranici "bláznovství"...

33253

7.9.2004 23:31

RE: ...vina - nevina..??

Dr. Murt 217.?.?.?

Reakce na 33253

Poňal by som to skôr buddhisticky.

33314

8.9.2004 9:16

RE: ...vina - nevina..??

Had 194.?.?.?

Reakce na 33314

>Poňal by som to skôr buddhisticky.
Jo? A víte, že i v buddhismu najdete, že reinkarnace není? Záleží totiž na úhlu pohledu a zkušeností s tímto. Právě proto se mnoha spíše racionálně-hmotařsky chápajícím lidem "davově interpretovaná" reinkarnace nepozdává..a mají pravdu, tedy z mého pohledu [mrknutí jedním okem] . Ale abych vyvětil nejen A také B - nejde o převtělování "duše" jedná se o "stěhování" kvalit, vlastností, vibrací do vhodného, adekvátního těm kvalitám a vibracím odpovídajícího prostředí - a tak "reinkarnace" úplně klidně proběhne a probíhá ještě v době, kdy jisté tělo pobíhá na hmotné pláni, prostě za života onoho(oněch) jedince(-ů).A je vůbec otázka, zda nejzřejmější reinkarnací není prosté zplození potomka - to je tak jasné pokračování, předání(reinkarnace) kvalit rodičů, že o tom nemůže nikdo pochybovat. Pak tedy takový člověk může mít ze 30% kvality otce, ze 30% kvality matky a 40% se může najít nějaký soubor vlastností, který byl "vyroben a odpočívá v prostoru", aby se "nacucl" tam, kde je pro něj vhodné prostředí k existenci. Pokud je v tom tedy takový guláš - jakápak reinkarnace? Co je tedy tvor s názvem člověk?
A vyvěťuji C: reinkarnaci beru vážně, velmi vážně (na základě zkušeností, ne akademicky - knižně).
Ssstálý úsměv přeji...

33337

9.9.2004 16:07

RE: ...vina - nevina..??

Druid 81.?.?.?

Reakce na 33337

>A je vůbec otázka, zda nejzřejmější
>reinkarnací není prosté zplození potomka - to je tak jasné
>pokračování, předání(reinkarnace) kvalit rodičů, že o tom
>nemůže nikdo pochybovat.

myslim si, ze zplozeni potomka nema s reinkarnaci nic spolecneho. Ani to co nazyvate stehovanim vibraci. V tomto pripade se vzdy jedna o naprosto jedinecnou bytost. Rodice poskytuji pouze cast sveho retezce ke stavbe tela. Vlastnosti ktere se zdaji byt dedicne jsou uz jen naucene.
Ale jiste vite kolik je tkz. odrodilcu kteri nemaji z vlastnosti a "kvalit" svych rodicu vubec nic.

33378

10.9.2004 0:08

RE: ...vina - nevina..??

Had 194.?.?.?

Reakce na 33378

Pro Druida 1. část:
Strkáme debatu jinam-(nenazývá se to flame?)a myslím, že to ostatní ani nečtou, ale odpovím, i když autocenzura roztáčí sirénu na plné pecky.
>myslim si, ze zplozeni potomka nema s reinkarnaci nic spolecneho
>Ani to co nazyvate stehovanim vibraci.
>V tomto pripade se vzdy jedna o naprosto jedinecnou bytost
>odrodilcu kteri nemaji z vlastnosti a "kvalit" svych rodicu vubec nic.
Hlavně: celé to již je jen "slovní driblink" - máte - li jiné ZKUŠENOSTI a může Vám je někdo hodnověrně zopakovat a potvrdit, v pořádku - jsou Vaše a zformují - li se Vám do uvedených znalostí, proč ne? Možná po sjednocení slovníku, bychom přišli na to, že mluvíme o tomtéž jinými slovy.
1. dle mého to je řádný kus "rei." - dětí jsou prodlouženou existencí rodičů, prarodičů, prapra....je to předávání kvalit (vibrací - vše, co bytuje, vibruje). Vztek má svou kvalitu - vibraci, radost svou, atd. to vše je vibrace (vše je to vidět na auře; =barva=vibrace)

33392

11.9.2004 3:05

RE: ...vina - nevina..??

Druid 62.?.?.?

Reakce na 33392

Hade:
na to ze jste si zautocenzuroval flame jste se docela rozepsal [smích]
Berte to s klidem nikdo to necte tak co by jste se upejpal.
Nejaka ta veticka navic se ve virtualnu snadno ztrati a vydavatel doufam odpusti. Chtel bych se zeptat, kdyz jsou vase zkusenosti
(ty neakademicke) jineho druhu nez ty me, kde je podle vas ta hranice mezi naucenym, obkoukanym nebo vnucenym a tim co nazyvate rei? Pokud mi odpovite, prosim bez toho driblovani.

33432

10.9.2004 0:14

RE: ...vina - nevina..??

Had ji 194.?.?.?

Reakce na 33378

2. stěhují - li se "vlastnosti, schopnosti atd." (lidově duše), mají formu vibrací,
3. o jedinečnosti a neopakovatelnosti vůbec nemluvím a souhlasím a dodávám - ten "Had", který psal předchozí blábol už je jiný "Had" než píše nynější chytrolínství...samá proměnlivá jedinečnost a tak je to se vším ve světech proměn.
4.ano odrodilci, jeden můj známý jim říká "kukačky" [mrknutí jedním okem] ale i oni přece nosí nějaké geny - trochu jsem to přiblížil těmi procenty.
5. kde je přesně rozdíl mezi naučenou vlastností a zděděnou?Vidíte Druide - plky kidy driblink - moc účelu v tomto nevidím...
Nechce se mi takto "driblovat", patřilo by to i jinam a ostatní to nejspíše nudí-uzavírám: nejlepší jsou vlastní zkušenosti s rei. a MUSÍ VÉST K POUČENÍ O ZÁKONITOSTECH PŘESAHUJÍCÍ život "lidské larvy" od kolébky do rakve a přinutit k přijetí pravidel, jež nejdříve pomohou v běžném žití takto poznávajícímu a pak i okolnímu světu.
A konec konců - řešit se má život TADY A TEĎ a ne hledat senzace a "prožitky" z rei. To je už lepší skouknout nějaký líbivý film - tak dobrý zážitek [smích] .
Sstálý úsměv..

33393

6.9.2004 22:10

RE: ...vina - nevina..??

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 33238

Kdo ma mecem zemrit-musi zemrit mecem,je to tak?

33250

6.9.2004 23:43

RE: ...vina - nevina..??

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 33250

>Kdo ma mecem zemrit-musi zemrit mecem,je to tak?
>

Kdo bojuje s mecem v ruce, zpravidla mecem umira, myslim, ze jsou to slova Jezisova.

33254

7.9.2004 8:43

RE: ...vina - nevina..??

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 33238

Re: Vina, nevina..
Pane Hade, mam pocit, ze jste mi asi nerozumel.Je velmi jednoduche pro dobre ozbrojene teroristy prepadnout skolu s detmi a ve sve zbesilosti je zmasakrovat. Nemyslite, ze ty deti za nic nemohou? Je pravda, ze prilis pravdivych zprav do teto doby neprislo na verejnost...Ja jsem zasadne proti vrazdeni deti!!
Proc nekdo v zivote trpi vice a nekdo mene? Zminil jste se o slepcich, mentalne ci fysicky postizenych. Bohuzel, tady vam neodpovim, kdo je na vine a kdo za to nese odpovednost.Je mi to lito...
Jinak mi muzete otazky klast, neurazim se, ani se nenecham vytocit, jen mnohe nechapu....

33270

7.9.2004 15:10

RE: ...vina - nevina..??

Had 194.?.?.?

Reakce na 33270

Zdravím
>Pane Hade, mam pocit, ze jste mi asi nerozumel.Je velmi >jednoduche pro dobre ozbrojene teroristy prepadnout skolu s >detmi a ve sve zbesilosti je zmasakrovat. Nemyslite, ze ty >deti za nic nemohou? Je pravda, ze prilis pravdivych zprav do >teto doby neprislo na verejnost...Ja jsem zasadne proti >vrazdeni deti!!
>Proc nekdo v zivote trpi vice a nekdo mene?
Právě, že jsem rozuměl, proč by měli být děti nevinné, ostatní větší a dospělejší, starší aj. jsou JEN bývalé děti, tudíž už mají nevinnost za sebou? Jde o to, že masakruje člověk člověka!
Ne, vskutku si nemyslím, že ty děti za nic nemohou, kdyby tomu tak bylo, prostě by je to nepotkalo - ve vesmíru a na zemi existuje neoblomný, neúplatný, spravedlivý, matematický přesný zákon příčiny a následku - neuznávám něco jiného... Jejich "vina"(?) je již jen to, že "umožnily", aby jim bylo ublíženo...A co když se tímto z "viny" stává "zásluha"? Zbabělost pseudobojovníků má také někde kořeny..
Jste proti vraždění dětí, ehm, Jste tedy pro vraždění "ne-dětí"? URČITĚ NE, ale když máte ráda více děti, máte tedy méně ráda ostatní lidské bytosti?A co dětští zabijáci z Afriky, nyní v Čechách vrazi mezi 11 a 16 lety? Ne,ne - jsme prostě lidé a vina a nevina - to jsou velmi vágní pojmy. Mělo by se zacházet s tímto opatrně. Napsal jsem to razantně, aby smysl více "duněl".. Vše dobré přeji..

33293

7.9.2004 19:12

RE: ...vina - nevina..??

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 33293

Pro Hada...
Opravil jste mne dobre, masakruje clovek cloveka...
Ano, je mi stejne tech deti i dospelych lidi lito, at je to kdekoliv...v Rusku nebo v Americe, nebo v Palestine, proste kdekoliv.
Mate pravdu v Cechach ubodali vyrostci starenku a to dost brutalne. Udajne pro 100kc.
Neni to dobre, kam se ten svet zene, kam pada a co ted s tim?
Preji mnoho stastnych dni i noci...

33303

8.9.2004 8:46

RE: ...vina - nevina..??

Had 194.?.?.?

Reakce na 33303

>Neni to dobre, kam se ten svet zene, kam pada a co ted s tim?
Již jsem jednu opověď posílal, ale můj dobrý osud bdí a já tedy tímto veden, jsem zbrkle kliknul a máčknul jinam - a můj moudrý blábol se ztratil ve virtuálnu,uff.
Tak tedy jiný moudrý blábol: nemyslím si, že je dobré se citově angažovat v trápení, které se ke mně dostane prostřednictvím "prodloužených tykadel smyslů" (překlad-noviny, TV, internet aj.). Soucit to není, to je přecitlivělost. Postiženým již člověk nepomůže a sobě ublíží (klesne z lepšího - snad - stavu, rozpoložení do horšího...a trápení se zvětšuje namísto zmenšování). Nejdříve si člověk musí pomoci sám, aby mohl pomáhat druhým - nemyslím stát se dalšími Gatesy atp., ale právě sám v sobě a tedy sobě (no, taky pěkné...). Návody se dostaví, "volá"-li člověk dostatečně silně a dlouho.
Konec moudra.. [mrknutí jedním okem]

33333

6.9.2004 21:18

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Dr. Murt 217.?.?.?

Reakce na 33194

Mentalita Aziata je trochu iná, ako mentalita Európana.

33244

7.9.2004 8:03

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

TT 62.?.?.?

Reakce na 33244

A v čem? Že mají jiné náboženství? Jinak evropani jsou úplně stejná zvířata jako asiati. Stačí se podívat pár let zpátky - historie Evropy to je historie válek a v těch válkách rozhodně Evropani nebyli svatoušci. Dokonce to podle všeho byli ještě větší barbaři než asiati. To jen proto, že žijeme v Evropě, tak máme zamlženej úsudek.

33266

7.9.2004 12:48

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 33266

>A v čem? Že mají jiné náboženství? Jinak evropani jsou úplně
>stejná zvířata jako asiati.

Ale kdeže? Mírumilovní evropané v minulém století vyvolali pouze dvě světové války. Válkychtiví asiaté ani jednu.

33281

7.9.2004 19:24

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 33281

Když Japonci napadli Pearl Harbor, to byl podle velkého mudrce Karla z Čech jenom drobný pohraniční konflikt. Když napadli Čínu, okupovali Koreu, Filipiny, Indonésii,atd. málem to dotáhli až k východní Indii (bombardovali Kalkatu), to byly též jenom pohraniční přestřelky. A co takhle velká říše Mongolů, to že nemáte mongolské rysy je jen díky tomu, že jeden z těch nejdůležitějších Chánů natáhl bačkory a všechny bojovníky stáhli z bojiště zpět do mongolské říše, a tehdá nebyli moc daleko od Čech a Moravy. To mluvím jen o těch největších konfliktech. Než příště vypustíte něco do světa tak se raději někoho zeptejte.

33304

7.9.2004 13:07

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

djb 83.?.?.?

Reakce na 33266

nebudte za kazdou cenu politicky korektni. Mentalita jina je, to se samozrejme neda merit na valky. Jina jeste neznamena horsi.
Pisete.

Dokonce to podle všeho byli ještě větší barbaři než asiati

Tedy co? Sam prinasite naznak rozdilu. Co na tom, ze tento je v "nas" neprospech.

Zamlzeny usudek mate jen proto, ze nejste racionalni, ale pocitovy a tak preci "vsichni musi byt stejni".

Jenze nejsou. A nejde o asiaty-evropany. Staci se podivat na Cechy-Nemce-Anglicany-... ani nemusite menit barvu pleti. Natozpak takovy Fin-Jihoafrican. Ne proto, ze je bily-cerny, ale je odjinud, je tam jina kultura, jine podminky na ziti, jine vzpominky, jine podvedome vzpominky, ktere se podle Junga tez dedi, to vse ovlivnuje charakter naroda.

Ale vy holt chcete uniformni svet.

Potiz je, ze tento postup, postavit vedle sebe Cinana a Indiana a ric diteti "vidis, ti dva jsou uplne stejni", je presne ten, ktery v tom diteti/cloveku rovnou vyvola pocit, ze mu jednoduse lzete. Dite jeste neni slepe/zaslepene.

Namisto abyste mu osvetlil rozdily v temperamentu, vrozenem zpusobu zivota, hudebnim a literarnim citenim..., vysvetlil, ze tyto nesouvisi s tim, jestli dotycny je zly nebo hodny, pouze urcuji jeho predispozice a ze se muzete od neho necemu naucit, tak zalzete, posluchac to pozna a rasismus se vesele siri dal...

33283

7.9.2004 15:01

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

TT 62.?.?.?

Reakce na 33283

Ale no tak! Rozdíl je přeci pouze ve výchově (to je ta kultura), jinak jsme všichni jenom lidi. Nemluvte o mentalitě, ale o výchově.

33291

7.9.2004 17:28

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

djb 83.?.?.?

Reakce na 33291

To je otazka pohledu na vec. Jiste jste nekdy slysel o "vzpominkach na minule zivoty", take je znamo, ze male deti vykonavaji automaticky stare ritualy, aniz by je tomu kdo ucil, existuje spoustu gest, ktera chapeme a ve vetsine je delame stejne, bez uceni.
A je na to psychologicke vysvetleni(v ramci normalni seriozni psychologie, zadna parapsychologie, nic takoveho!), celkem snadne a to ze vyjma tela dedime i tzv. kolektivni podvedomi, tj. vzpominky/pocity/reakce predku.

Kdyz toto neprijmate diskuze konci je pro Vas kazdy clovek tak jak pisete mentalne identicky.

Pokud jste ochoten to prijmout, jiste chapete, ze do vychovy musite pocitat i tisicilete koreny.

A nezlobte se, narod zijici tisice let v pralese a narod zijici tisice let ve snehu, nebo kocovnym zpusobem zivota, si odnasi uplne jine zvyky uz v sobe, temer geneticky.

Mozna nejde o rozdil v mentalite, ale spise o takovou "predvychovu" a tu nezmenite prevychovanim(nastesti!), to byste musel vydrzet po cele generace.

A kultura, jelikoz je soucast naroda po generace, se postupne stava i jakousi vrozenou predispozici k tem ci onem sklonum.

A opakuji, na tom celem neni vubec nic spatneho a to je jedine nedorozumeni.

33300

8.9.2004 8:58

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

TT petrmate (zavináč) quick (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 33300

Já neříkám, že neexistujou odlišné kultury a odlišné chování lidí v různých situacích. To rozhodně ne! Ale tvrdim, že když vezmete skupinu asiatů, mongoloidů, evropanů a afričanů a strčíte je do extrémních podmínek (boj o přežití), tak až jim začne jít o život, tak zapomenou na kulturu a na výchovu a začnou se chovat všichni podobně. Kultura a výchova, to je jenom to, co je vidět navenek..
A dál tvrdim, že to, že jsou všichni arabové teroristi a všichni asiati krvelačný mašiny, atd. to je jenom euroamerická propaganda.

33335

10.9.2004 13:46

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

djb 83.?.?.?

Reakce na 33335

zapomenou na kulturu a na výchovu a začnou se chovat všichni podobně.

jo, to si dovedu predstavit, vsuchni se budou vyvrazdovat navzajem...

Potiz je, ze obvykle zijeme v obvyklych podminkach a tak je treba pocitat spis s tim chovanim ovlivnene kulturou, nez s temi extremy.

Mimochodem, kdyz jste nekde ve spolecnosti a zacnete vysvetlovat, ze dejme tomu pudl je chytrejsi nez irsky vlkodav. Tento je ale zato klidnejsi a pratelstejsi, ze kolie se neda vycvicit prilis dobre...
nikdo se nezarazi a pritom to jsou vsechno jen psi, ale jak zacnete srovnavat lidi...
a ujistuji Vas, ze kdyz do te kukane zavrete vsechny dohromady a bude sance, ze prezije jen jeden, uvidite, ze ta doga se bude chovat stejne, jak lecjaky clovek

33414

6.9.2004 8:47

Ještě k tragédii v Beslanu

Jarka 160.?.?.?

Je mi jedno, jestli teroristicka skupina byli Cecenci, nebo kdokoliv jiny...Byla to horda tech nejhorsich vrahu, kteri dokazali prepadnout a postrilet nevinne deti..Skola je jednoduchy a snadny cil..Dobra, nekdo pise, ze slo o pomstu, ale proc deti???????Proc ne, muz proti muzi, kdyz se chteji prat??????
Je mi spatne kdyz na to pomyslim, je to hruza, tolik nevinnych deti..
Kam se ten svet zene, kdo to ma na svedomi, co tim sleduji, co vlastne chteji a proc??
Cecenci chteji svobodu, ale za jakou cenu? Za cenu detskych zivotu??Proc?
Sakra, at jim Putin tu svobodu necha, at neumiraji deti, myslim si, ze to jeho svedomi, nebude moc ciste........

33196

6.9.2004 15:19

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 33196

>Kam se ten svet zene, kdo to ma na svedomi, co tim sleduji,
>co vlastne chteji a proc??
>Cecenci chteji svobodu, ale za jakou cenu? Za cenu detskych
>zivotu??Proc?
>Sakra, at jim Putin tu svobodu necha, at neumiraji deti,
>myslim si, ze to jeho svedomi, nebude moc ciste........
Jestli nebylo lepší, když se Mečiar dohodl s Klausem o pokojném rozdělení Československa. Nikdo nemusel umřít. A netrvalo dlouho a jsme už opět společně v EU.
Třeba se nikdy nedozvíme, jak to bylo doopravdy. Muslimové mají rádi děti, zabíjením dětí nemohou získat žádnou oblibu ani podporu od ostatních muslimů. Můžou být proti nám zaostaješí, ale tak hloupí, že by jim toto nedošlo, rozhodně být nemohou. Takovýto čin muslimům neprospívá. Ovšem je ve světě dost jiných lidí, kterým tato jatka přišla velmi vhod.

33222

6.9.2004 18:06

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

SKiD 147.?.?.?

Reakce na 33222

Byt vami,tak bych netvrdil, ze muslimove (globalne) jsou proti nam zaostalejsi..tohle neni otazkou nabozenstvi. Nezapomente,ze v dobe, kdy se nasi vzneseni predkove mydlili klackama pres hlavu, v arabskem svete se rozvijelo umeni a meli treba i takove vymozenosti,jako lekarske skoly.
A mimochodem, drtiva vetsina nasich maturantu by u si syrske maturity ani neskrtla [mrknutí jedním okem]

33229

6.9.2004 21:23

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Dr. Murt 217.?.?.?

Reakce na 33229

...minimálne preto, lebo píše zľava doprava...

...ale nie o tom som chcel:

Arabská kultúra bola skutočne kultúrnejšia ako naša (napokon, čerpala z podmanených Byzantských kolónií). Pointa je však, že kým my sme trochu pokročili, oni ostali, kde boli (a štandard na to, čo sa dnes volá kultúra, je niekde inde).

33246

7.9.2004 3:31

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

P.Peshmerga, Mgr.Paed 69.?.?.?

Reakce na 33246

Arabsky píši, ale že by Arabové psali zleva doprava, to je i pro mne novinkou. Arabové začínají psát z pravé strany na stranu levou. Ze stejného důvodu jejich knihy mají přední stránku či obal na "našem konci". Kdybyste podobné tvrdil o Číňanech, to bylo pravdivé až do nedávna. Psát zleva do prava, zprava do leva, nahoru dolů, to existovalo. Dnes už však díky moudrému vedení velkého kormidelníka Mao-dze-Tunga většina novin a časopisů píší, resp. tisknou zleva doprava. Tyto výsledky, jak řekla po návratu z Olympiády v Řecku jedna čínská soudružka, jsou dílem strany a vlády, tudíž jak vidno blbne se tam na drátě jako kdysi u nás.

33260

7.9.2004 8:05

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

TT 62.?.?.?

Reakce na 33260

Vy jste evidentně předchozí příspěvek nepochopil..

33267

7.9.2004 11:17

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 33260

>Tyto výsledky, jak řekla po návratu z Olympiády v Řecku
>jedna čínská soudružka, jsou dílem strany a vlády, tudíž jak
>vidno blbne se tam na drátě jako kdysi u nás.

Proč "jako kdysi" - unifikace v EU běží stále. Velké změny nikdo jiný jak "strana a vláda" (i ta strana jen prostřednictvím vlády) prosadit nemůže. Nebo si snad dovede někdo představit, že např. změny způsobu jízdy automobilů vpravo namísto vlevo lze dosáhnout nějakým evolučním vývojem - kdo chce, bude si jezdit vlevo, jiní vpravo?
Unifikace jde ruku v ruce s globalizací a dotkne se postupně úplně všeho (tedy pokud se svět = současná civilizace toho dožije).

33274

7.9.2004 23:36

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Dr. Murt 217.?.?.?

Reakce na 33260

Myslel som možno príliš skratkovito:

A mimochodem, drtiva vetsina nasich maturantu by u si syrske maturity ani neskrtla...

...na čo som reagoval v zmysle, že je to minimálne preto, lebo píšu (tí vaši maturanti) zľava do prava...

Ospravedlňujem sa za malé nedorozumenie.

33317

7.9.2004 8:07

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

TT 62.?.?.?

Reakce na 33246

Naše kultura o moc nepokročila, pokročila jen věda... to ostatní je přelud ... demokracie, svoboda, atd. - jen lež

33268

7.9.2004 21:26

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Had 194.?.?.?

Reakce na 33268

>pokročila jen věda...
Sssskvělý pokrok - ty zbraně, poznání bez mravnosti= svět v žumpě...
A netáhne "věda" (beru to od vědění,jelikož věda cestu z nynějšího zmatku neukazuje jaképak vědění, proto nyní ironické uvozovky) i tu kulturu a vůbec zbytek lidstva. Předvoj nás všech jsou (nebo by aspoň měli být) vědci - kam nám ukazují?...odpověď prožíváme.

33306

7.9.2004 23:39

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Dr. Murt 217.?.?.?

Reakce na 33268

Vy si snáď robíte srandu!

Nikdy v minulosti a v žiadnom režime nemal človek toľko možností uspokojovať svoje potreby sebarealizácie (ktoré sú najvyššími potrebami), ako je naša liberálna demokracia.

33318

8.9.2004 0:26

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Had 194.?.?.?

Reakce na 33318

>Vy si snáď robíte srandu!
>Nikdy v minulosti a v žiadnom režime nemal človek toľko >možností uspokojovať svoje potreby sebarealizácie (ktoré sú >najvyššími potrebami), ako je naša liberálna demokracia.
Tedy pokud to bylo směrováno na mě - srandu si naprosto nedělám, msta vynálezů již jede v plném rozsahu..
Již se těším, až výdobytků naší skvělé liberální demokracie [zmaten] [zmaten] začnou náležitě razantně chtít využívat Číňánci a Afričané a vůbec všichni budou chtít mít uspokojené normální(kde má tato norma hranici - pro každého BMW-soukromé letadélko, nebo je libo raketoplánek poslední výroby) nejvyšší potřeby [překvapení] [překvapení] . To tedy už aby raději rychle rupla Tien An Min (nebo jak se to píše) a v Africe ještě pár hladomorků s novou variantou AIDS a zbytek světa se vymydlí kvůlivá Chazarům, Arabům, Rusům, amíkům(na koho jsem zapomněl?) a Bushovi...no pak už se ty nádherné, přirozené potřeby zase na nějakou dobu budou moci v plném rozsahu uspokojovat, aniž by se planeta nemusela nafukovat jako "Mišelinek"... Taky plesáte nad technickým pokrokem reprezentovaný hlavně zbrojařstvím?
Jo >a nikdy v minulosti
.. jak daleko vzad je zmapována tahle skvělá civilizace? Před ní nic, všichni blbí a my nejskvělejší?? Brr..
Pokud to nebylo adresováno mně, odpověď platí bez emotivního, ironického náboje. Jinak SSSS.
Sladké spaní s naplněnými potřebami [smích] .

33323

8.9.2004 9:09

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

TT 62.?.?.?

Reakce na 33318

Myslim, že to byl reakce na můj příspěvek[smích]
Ano, uspokojujeme svoje potřeby (máme jídlo a střechu nad hlavou a hromadu zbytečných věcí), žijeme konzumním způsobem života.. Nic víc - reklama, nákup, prodej, nákup, reklama, atd. Toto je zatím nejpromyšlenější forma otrokářského režimu, která se ve známých dějinách použila - "kapitalismus + demokracie". Jsme dobrovolnými otroky. Ne úplně všichni...

33336

6.9.2004 18:01

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

SKiD 147.?.?.?

Reakce na 33196

Nezlobte se na me, ale zpusob,jakym se poslednich par let jedna s Cecenci neni zrovna idealni. A co je brutalnejsi a nechutnejsi: obsadit skolu nebo vybombardovat mesto? Provedeni jine, konecne skore stejne. Je to to same, jako kdyz nejaky zoufaly Palestinec spacha nejaky "teroristicky" utok a Izraelci podniknou "protiutok" AH-64 na auto s nejakym vozickarem uprostred trziste. Forma jina,obsah stejny.
K tomu,co se stalo v Beslanu se nebudu vyjadrovat, protoze mame jen velmi malo informaci a i to malo je tak zkreslene, ze si z toho soudny clovek muze tezko vyvodit nejaky logicky zaver.

33228

6.9.2004 10:10

Ještě k tragédii v Beslanu

Bolo S 213.?.?.?

treba sa zamysliet nad faktom, ze zorganizovat taketo akcie, stoji dost vela penazi. velmi dolezitou otazkou je teda, kto ich financuje a len dufam, ze ruske urady po nich pojdu.

nedavno prebehlo tlacou, ze (zid-chazar)berezovski venoval vyse milion dollarov vrahovi basajevovovi(cecenec) ako dar na rozvoj cecnie.
v knihe od Paula Chlebnikova:"Berezovski Krstny otec Kremla"
sa opisuje ako si berezovski(zid-chazar), vtedy sefom uradu bezpecnosti pocas Jelcinovho rezimu, pestoval dobre vztahy s cecencom Movladim(zaujimave meno, caste aj v Izraeli) Udugovom a podporoval milionovymi sumami jeho moslimsku sektu Wahabi, ktoru vedie jeho brat.
mimochodom bol autor horeuvedenej knihy Paul Chlebnikov, sefredaktor Forbes-Russia pred nedavnom zavrazdeny v Moskve.
ak sa este k tomu doda, ze berezovski(zid-chazar) dostal v UK politicky azyl, zacina byt cela zalezitost jasnejsia.

existuje teoria, ktora kladie povodne uzemie chazarov na uzemie dnesnej cecenie.
zaujimava strana a fakty su aj na:

http://www.hejrup.sk/view.php?cisloclanku=2004082001
prebrate

33199

6.9.2004 10:52

Ještě k tragédii v Beslanu

Had 194.?.?.?

Tedy ty detaily... [pláč] [pláč] opravdu "lahůdka". Nevím jak bych tváří tvář takovému hnusu reagoval. Stačí jen se trochu "citově zaangažovat" a již se dělá nevolno...a pošilhávám po nabroušeném meči-což je dost naivní.
No, děkuji velmi hlasitě mému osudu (Stvořiteli ne, ten na nás kašle) že mě takové zkoušce nevystavil a důrazně mrmlám k němu, aby to dodržel i nadále...
A to televizní a jiné zpravodajství neprodává utrpení z jiného kouta planety.
A kde se vzalo zlo na světě? Lidé, lidičky ho zplodili a stále živí... a jsme jako celek a jednotlivci k poučení? Odpověď dávají oficiální i neoficiální zdroje zpravodajství a hlavně naše individuální zkušenosti.A to jak s okolím, tak i se sebou samými - stačí trocha introspekce a upřímnosti k sobě - kdo z nás někdy "spravedlivě"(??!!) nevybublal a nezanechal po sobě ublížení druhým bez omluvy? Čin je již "jen" zralá myšlenka, pocit...a tak tedy v první řadě kázeň myšlení, pocitů a nálad - pche taková naivní pitomost. No, ale soudit se budeme my sami a neomylně spravedlivě.
Je to hořké, ale pravdivé - OPĚT VÍTEJTE V PEKLE.

33207

6.9.2004 11:59

Ještě k tragédii v Beslanu

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

[naštvaný]
Co se týká např.konfiktu Palestina vs. Izrael ,jsem na straně Palestinců.

Ale za to, co se stalo v Beslanu,za to by měli Rusové vybombardovat do mrtě všechny města a obce odkud Ti teroristé pocházeli, lhostejno zda v Čečensku, Ingušsku či mimo hranice Ruska.
Zadržené zajatce zpravodajsky vytěžit, brutálně mučit a zvlášť trýznivým způsobem popravit. Doufám, že aspoň něco z toho Rusové realizují.

Není nic odpornějšího než to,co tihle islámští teroristé provedli s těmi dětmi.

[naštvaný]

33210

6.9.2004 12:20

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

TT petrmate (zavináč) quick (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 33210

Souhlasim. Někde jsem zaslech, že jednomu z nich odvezli 30příbuzných.. Nechápu útoky na civilisty - za to bych vymyslel extra pomalou a extra bolestivou smrt, ale útoky na děti... trest za to mě nenapadá. Schvaluju atentáty na papaláše a defenestrace všeho druhu.

33211

6.9.2004 12:27

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Jeníček 83.?.?.?

Reakce na 33210

Velmi hloupý názor. Zadržené zločince by měli Rusové zpravodajsky vytěžit, to znamená zjistit od nich veškeré informace o jejich skupině, veškeré kontakty a vazby na jiné skupiny a osoby. O získané informace se podělit s Američany a ostatními státy, protože terorismus je dnes mezinárodní, jak správně řekl pan prezident Bush.

Rusové by měli zřídit výslechový tábor podobně jak to dělají Američané s teroristy na Guantanámu. Tam zadržené dlouhodobě soustředit a maximálně je informačně vytěžit a pak je postavit před soud, který jejich skutky odsoudí, přesně jako to dělají USA v táboře X.

V žádném případě by Rusové neměli dělat to co jim doporučuje tento perverzní čtenář, na jehož příspěvek reaguji a už vůbec by se neměli mstít na nevinných civilistech. Takové názory může stvořit jenom chorobný mozek.

33212

6.9.2004 12:53

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 33210

Ty viditelně nevíš nic o genocidě v Čečensku. Putin je hitleroidní vrah a jeho bandu poslat do koncentráku je málo.

33213

6.9.2004 14:54

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 33210

>Ale za to, co se stalo v Beslanu,za to by měli Rusové vybombardovat do mrtě všechny města a obce odkud Ti teroristé pocházeli, lhostejno zda v Čečensku, Ingušsku či mimo hranice Ruska.

No bravo! A vite co? Ono kdyz jiste zajmove skupiny potrebuji nejakou zaminku pro brualni akci, kterou by jim jinak nikdo neschvalil, pak zapali Rissky snem, zinscenuji unos letadel, nechaji odpalit par mrakodrapu a nebo pripravi utok na skolu s detmi... A pak se to panecku bojuje, kdyz verejnost zacne hromadne slepe pranyrovat komunisty, Zidy, Araby a nebo Cecence.

Stejne jako Mossad byl jiz nekolikrat v historii pristizen pri pachani teroristickych akci v prevleceni za muslimske bojovniky, stejne tak ruska FSB byla nekolikrat usvedcena z realizace podobnych akci s cilem pohnat verejnost a svetova media proti cecenskym extremistum.

Cilem utoku na skolu bylo opet jedno (vzhledem k tomu, ze stale nikdo nevi, co vlastne ti vrazi chteli - telefony pry nefungovaly a jedina kazeta z pozadavky byla pry prazdna...) - sokovat verejnost a ukazat jak jsou ti Arabove a Cecenci nebezpecni a jak je nutno proti nim bojovat. Zavdat tak zaminku k jejich "opravnene" likvidaci.

A jen takova otazka na zaver:
Myslite si, ze pokud by se ukazalo, ze tento cin "provedli" muslimsti radikalove, ze by Rusko neprehodnotilo svuj postoj vuci napriklad Iranu? Nemuze byt i v tom motiv? Nemelo dosud Rusko na deni na strednim a blizkem vychode ponekud odlisny nazor, nez kolegove z USA a Izraele?

33220

6.9.2004 21:01

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

striga 160.?.?.?

Reakce na 33210

Bezva. A v těch městech, která chceš vybombardovat, děti nebudou? Nebo jim dopředu poslat varování? A kdy už lidé nejsou dětmi, takže už není tak odporné nějak je zabít? V patnácti, ve dvaceti? Od dvaceti nahoru to nebude taková hrůza, když někoho zabiješ? Ať dítě nebo dospělý, pořád je to bezmocný člověk.

33239

8.9.2004 22:25

????????????????

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 33210

Take it easy and watch the show.

P.S. Zkuste vice naslouchat Hadovi.

33351

6.9.2004 14:52

Ještě k tragédii v Beslanu

Had 194.?.?.?

>Zadržené zajatce zpravodajsky vytěžit, brutálně mučit a zvlášť >trýznivým způsobem popravit. Doufám, že aspoň něco z toho >Rusové realizují.
No to je šupa Delto 100 [překvapení] ; Teď jde jen o to, zda máte silnou představivost a vůli, abyste to mohl "poslat do prostoru", kde to jistě v tomto světě najde uplatnění a naplnění [pláč] . Nemohu se divit reakci bezprostředně dotčených, ale překvapuje (i když to není správné - moc mě to nepřekvapuje - chceme se rvát a mstít a trápit sebe i druhé) mě programově nenávistná reakce přímo nedotčených, takže si říkám: sakra vždyť je to tak jasné!! Kde je to slavné, opěvované osvícenectví dnešní civilizace?! - nálady, pocity, myšlenka - následuje ČIN, který je "JEN" přesným uzráním toho subtilního předchozího..No, tak až Vás dostihne tento výkřik, toto přání, tak si to nejspíše nebudete pamatovat budete vřískat nad nespravedlností a bude Vás to bolet - ale jako "stvořitel" takovýchto nálad a přání si to budete muset odžít jako každý z nás své "stvořené"...Jo a časová úsečka kolébka - hrob vůbec není určující pro návrat takto vyslaného..Tak tedy spravedlivé odžívání přeji.

33219

6.9.2004 17:28

Ještě k tragédii v Beslanu

SKiD 147.?.?.?

Doporucuju sledovat v patek v 8 Novu, je tam film "Září 2001.Smrt přišla z Hamburku". Jsem zvedav,jak si tentokrat "spojenci" upravili historii [mrknutí jedním okem]

33227

6.9.2004 18:09

Ještě k tragédii v Beslanu

ako 200.?.?.?

vsetci zabudaju na cisielko 42.000 cecenskych deti,ktore zahynuli behom 2 vojen.takze 156 ....

33230

6.9.2004 20:19

Ještě k tragédii v Beslanu

albert 67.?.?.?

A UZ TO TADY MAME !

"Since the Sept. 11, 2001, attack on U.S. targets, the Israeli government has portrayed its own battle with Palestinian militants as part of a larger global war against terrorism."

"Predvcirem 9-11, vcera Beslan. Kdyz jsou neprateli nas (Izrael), tak at jsou neprateli i vas (USA, RUSKO, zapadni krestansky svet). United we stand!"

Russia, Israel Agree on Anti-Terror Union
By STEVE WEIZMAN, Associated Press Writer
JERUSALEM - Russia's foreign minister welcomed Israel's offer of help in combating militant groups on Monday, saying Russia needs to be more effective in fighting terror after last week's deadly hostage school standoff.
While showing willingness to work with Israel against militants, Foreign Minister Sergey Lavrov said any counter-terrorism alliance would have to include Arab countries — in a nod to Russia's traditional allies in the region.

33236

6.9.2004 20:19

Ještě k tragédii v Beslanu

Paranoicus Maximus paranoik (zavináč) c-mail (tečka) cz 82.?.?.?

Taktak. Muslimové, co ožralí jak prasata znásilňoujou, to je přece jasná věc ...

33237

7.9.2004 0:43

České noviny 6.9.a komentáře

excelent excelentcz (zavináč) yahoo (tečka) com 83.?.?.?

Zajímavé jak jednotně reagují komentáře v pondělních českých novinách.Obratně využívají masakru dětí v Beslanu k propagandě politiky státu Izrael především pak zdurazňují jak židovský stát trpí nepřízní evropských politiků a tento masakr poměřují z útoky palestinců na jejich obyvatelstvo.Ve vzájemné shodě znějí komentáře v Právu od p.Turečka Mezi teroristy a povstalci,Lidové noviny p.Jiří X.Doležal Kolik zavraždili židé německých dětí? a v MF dnes dokonce sám pan šéfredaktor Pavel Šafr a jeho Beslam by nam měl otevřít oči.Mediální souhra hlavních českých denníků tentokrát na špičkové úrovni!!!!

33258

7.9.2004 4:08

RE: České noviny 6.9.a komentáře

albert 67.?.?.?

Reakce na 33258

>Zajímavé jak jednotně reagují komentáře v pondělních českých
>novinách.Obratně využívají masakru dětí v Beslanu k
>propagandě politiky státu Izrael především pak zdurazňují
>jak židovský stát trpí nepřízní evropských politiků a tento
>masakr poměřují z útoky palestinců na jejich obyvatelstvo.Ve
>vzájemné shodě znějí komentáře v Právu od p.Turečka Mezi
>teroristy a povstalci,Lidové noviny p.Jiří X.Doležal Kolik
>zavraždili židé německých dětí? a v MF dnes dokonce sám pan
>šéfredaktor Pavel Šafr a jeho Beslam by nam měl otevřít
>oči.Mediální souhra hlavních českých denníků tentokrát na
>špičkové úrovni!!!!

Maestro excelent, dobry postreh.
Snad jeste nase draha zidomedia pres jejich Judenwood to trochu priopepri nejakym srdceryvnym celovecernim filmem, vpasovanym pres Talmud Vizi (TV) do domacnosti milionu gojimskych rodin, napr. o holokaustu, ci o denicku ubohe Anicky Frankove (napsanym kulickovym perem, komercne prodavanym az po r. 1949) - a jsme opet fajnovi.
A o pochopeni, ci o sympatie s "narodem vyvolenych", bude opet na cas postarano.
Proste maji to (jak jsme rikali) "na haku", je to spitze!
Ale hlavni je to - ze dnes Rusko posiluje internacionalni gojimskou komunitu v boji proti terorismu (je to zadarmo, -kasa cink! - zidak se smeje!)!
To je jeste vetsi spitze!



33262

7.9.2004 3:51

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

nedavno prebehlo tlacou, ze (zid-chazar)berezovski venoval vyse milion dollarov vrahovi basajevovovi(cecenec) ako dar na rozvoj cecnie.
v knihe od Paula Chlebnikova:"Berezovski Krstny otec Kremla"
sa opisuje ako si berezovski(zid-chazar), vtedy sefom uradu bezpecnosti pocas Jelcinovho rezimu, pestoval dobre vztahy s cecencom
-----------
"Predvcirem 9-11, vcera Beslan. Kdyz jsou neprateli nas (Izrael), tak at jsou neprateli i vas (USA, RUSKO, zapadni krestansky svet). United we stand!"

Russia, Israel Agree on Anti-Terror Union
By STEVE WEIZMAN, Associated Press Writer
JERUSALEM - Russia's foreign minister welcomed Israel's offer

33261

7.9.2004 5:26

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Akhmed Zakayev, a special envoy to Chechen separatist leader Aslan Maskhadov has said that “a third force that brought Russian President Vladimir Putin to power” is behind all the terrorist attacks committed in Russia over the past two weeks. London-based Zakayev said this in an exclusive interview with the Caucasus Times newspaper, printed in Prague, Czech Republic.

Zakayev said that “Chechen resistance forces led by Ichkeria President Aslan Maskhadov have nothing to do with the hostage crisis in North Ossetia”. He called the events a sad fact and condemned actions against Russian children and civilians.
-----------
As the smoke cleared after Friday's gun battle, details began to emerge about how many terrorists seized the Beslan school, their identities and leaders. Deputy Prosecutor General Sergei Fridinsky said Sunday that a total of 32 terrorists had seized the school and that the bodies of 30 -- several of them foreign citizens -- had been recovered.

33265

7.9.2004 9:20

Ještě k tragédii v Beslanu

SKiD 147.?.?.?

Tohle me orpavdu dostalo:
iDnes:
"Jeden ze zajatých teroristů, jehož záběry odvysílala ruská státní televize Rossija, prohlásil, že mu bylo řečeno, že za útokem stojí Basajev a bývalý čečenský prezident Aslan Maschadov."

http://zpravy.idnes.cz/zahranicni.asp?r=zahranicni&c=A040907_075149_zahranicni_jpl&t=A040907_075149_zahranicni_jpl&r2=zahranicni

33272

7.9.2004 11:35

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zde je jeste jedna dulezita vec k zamysleni,Rusko bylo ve vsech pripadech konfliktu mezi arabskymi staty a Israelem na strane Arabu,ted ,s prichodem terrorismu,na kterem vyrostl stat Israel,jak sami priznavaji Torah zide,se situace ve svete meni,kdo byl drive vlastenec-partizan ,tak ,ted je terrorista.V pripade udalosti s detmi je zajimave ,ze z ruskych novin jsme se docetl,ze zena terrroristy ,jez ma pet deti ,zaprisahala muze pred odchodem do akce ,at ma smilovani nad detmi,policie zjistila jmeno terroristy a jeden z nich natocil na video vzkaz od jeho zeny,ktery terroristum predali.
Vezmete si ,ze mate doma pet svych deti a jdete riskovat svuj zivot do akce ,ze ,ktere se nevratite,take byl zastrelen.
Prakticky,znepratelit Rusy s Araby-muslimy vydela jen Israel,jako ted v USA priznavaji,ze valka s Irakem byla pro Israel.

33277

8.9.2004 14:00

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Josef 12.?.?.?

Reakce na 33277

Pane Nohejl!
Nikdo netvrdi, ze valka v Iraku byla na prani Izraele. Militantni Islam (islamofasismus) je nutno zastavit. Problem je, ze Rusko ,Francie Nemecko a Belgie to nechteji pripustit a misto na islamofasismus zautocily na Bushe. Tragedie v Beslamu ma vsechny znamky Al-Kaidy a nejen Putin vidi svoji chybu, ale i Chirac ma pekne starosti s unosem dvou novinaru. French officials had felt that French citizens were largely immune to the rash of kidnappings in Iraq because of their strong opposition to the war in Iraq.
Chirac myslel, ze bude usetren, a uz to ma doma na vlastnim dvorku. Problem totiz nejsou jenom satky skolacek, ale Francii ceka zmena cele spolecnosti na islamske zakony a zvyky.

However, the controversial law banning head scarves has evoked outrage in the Muslim world. Neni problem satky odvolat, ale otazka je co si vrazdama budou vymahat priste. Islamofasiste zadaji zruseni zakona satku a 5 milionu $ vykupne. Odstraneni krizu z verejnych budov si uz vymohli, pristi vydirani se muze tykat zbourani kostelu a nastoleni zakonu saria. Jestli si myslite, ze blouznim, podivejte se, jak dopadl sedmset let stary Budha! http://www.orientalarchitecture.com/afghanistan/bamiyanindex.htm

33344

9.9.2004 1:05

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 33344

PANE JOSEF, neznalosti historie, je lidstvo odsouzeno historii opakovat. To, ze Taliban vyhodil do povetri historicky skvost jiste mnoho lidi zapomelo. Pokud si najdete webove stranky o Borboduru uvidite, jak dopadlo nejvetsi budhisticke misto v Indonezii po napadeni a zniceni muslimama. Muslimove urazeli vsem sedicim budhum hlavy a ponicili steny, na kterych byli vytesany sexualni akty z kamasutry. Takze nejde o to, ze muslimove zabijeji zidy, to je pouze zacatek, stejne jako pred tisici lety, i ted maji muslimove namireno do Evropy.

33357

7.9.2004 12:37

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Despite the scheduled cooperation, Israeli reporters asked Lavrov, if Russia continued the traditional Soviet pro-Arab policy. "Russia's policy is neither pro-Arab, nor pro-Israel. It is aimed at securing Russian national interests. Maintaining close and friendly ties with Arab states and Israel is among them," the Russian foreign minister said.
Sharon promised to stand side by side with Russia "in the global Islamic Jihad." The exchange of intelligence information in a larger volume will be the first step in the new relations between Russia and Israel.
It is important for Russia that the anti-terrorist struggle should not take a shape of another campaign with solemn reports to governmental officials. Russia may find itself trapped, if it forgets the fact that it pays for its own political failures in the Caucasus. Israel fights Palestinian terrorist groups, and Russia needs to solve its problems in Chechnya before chasing another Bin Laden.

33280

7.9.2004 13:12

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Russian General: UK Terror
Network Undermines Russia
9-6-4

"A terrorist network whose purpose is to undermine Russia is organized and coordinated from London. There, under the wing of British intelligence, thrive the world's most radical Islamic terrorist organizations, such as the "Islamic Liberation Party", the "Worldwide Islamic Front", the "Defenders of Shariat", the "Mukhadjiri" movement, the Islamic Movement of Uzbekistan and others. I've named only those organizations which are forbidden in the majority of Islamic countries. In London also are located the nerve centers of Chechen terrorism along with the bank accounts of the terrorists."

-- Leonid Ivashov
Russian General

To read the entire article by General Ivashov, go here -

http://oag.ru/views/ivashov_who.html

33284

7.9.2004 13:50

Ještě k tragédii v Beslanu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Máte se tam v Kanadě na co těšit

http://www.bbc.co.uk/czech/worldnews/story/2004/09/040906_ontario_muslims_pckg.shtml

33288

7.9.2004 22:24

Ještě k tragédii v Beslanu

Had 194.?.?.?

Je toho dost všude, ale tohle je též dobré. Obzvláště posilování "kontroly nad společností" atd...
http://lidovky.centrum.cz/svet/clanek.phtml?id=290701
Patriot act made in Rusland ve vývoji...

33309

8.9.2004 3:01

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jen si predstavte tu hruzu,kdyby Australie se drzela sveho rassistickeho zakona a zadny asiati by zde nemohli byt a tim i muslimsky vliv a tim by nebyl zde strach i z terroristu a tim i s podekovanim rassismu jsme usetrili milliony a mozna billiony dolaru na pouziti nekde jinde,kde by bylo vic penez zapotrebi,jak by mnozi byli mnohem bezpecnejsi ,jen diky tomu rassismu,ktery zde drive panoval ,takze tato zeme nikdy nepoznala nasili ,ktere ted vladne svetem a co to stoji,Bush -osvoboditel ,chce 400 billionu dollaru na ten udajny boj i kdyz mnozi vedi ,ze je to k nicemu a cela bila ano spravne ctete bila civilisace hine,at se to vezme z jakekoliv strany,nejsou jenom denni obeti v Iraku a nebo hromadne obeti v Rusku,jsou i tiche obeti v potratech bilych deti ,ktere musi umrit na blbost politiku a spolecnosti-manipulovane stado,jez je pripravovane na pristi velkou valku ve jmenu neceho a niceho,naplnit hladove kapsy nekolika jedincu-Bohu teto planety.

33324

8.9.2004 3:27

RE: Ještě k tragédii v Beslanu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 33324

pane Nohejl, ja si myslim, ze "bile" deti pokud byli potraceny se jeste nenarodili. Pokud ovsem mate nazor, ze potrat je vrazda, pak bych rad slysel, kdo se o to bile dite bude starat. Stale jen slysim narazky na potraty (hlavne od busove vlady) ale neslysim co tedy budeme s tim ditetem jako spolecnost delat.
Co se tyce rasisticke Australie, nebyla jedina. Cernosi v USA jezdili vzadu v busech do 1965 a meli sve vlastni fontanky. Tenkrat se jim rikalo colored. Pokud by Australie zustala u svych pocatku, jeste dnes by to byl ostrov pro tezke vezne a abosi by zustali v bushi. Mate tam holt vyvoj a tak dnes Harbor bridge v Sydney, vydelava tezke prachy od pesich lezicich po obloukach. Zase to vymyslel nejaky zid ale to proto aby byli penize na udrbu toho mostu. Jo take to tam nemate lehke. Ted uz za chvilku budete mit vedra tak snad to bude lepsi.

33326

9.9.2004 2:47

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nikdo netvrdi, ze valka v Iraku byla na prani Izraele-napsal Josef.
Jak, je videt ,asi ctete jine noviny ,nebot dnes v Americe ,uz je mnoho lidi kterise tim netaji,ze cely ten cirkus ve svete s terrorismem,je jen a jen pro dobro zidu a statu Israel.Najdete si clanek a to ne jeden ,s nazvem"Iraq was invaded"to protect Israel"-US official "Jestlize mluvite o nebezpeci islamu ,ktere ma zmenit svet ,tak jedna mensinova skupina ,zide ,chteli zmenit se svym vic jak jedno procento vladu a system v Nemecku a kdyz Nemci se nepodvolili,tak,jak dnes Amerika a Americani

33359

9.9.2004 2:53

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

tak na ne celosvetovy zidovsky kongres v cele s Ultermairem z Ameriky-z ciziho uzemi- vyhlasil valku a dokazali znicit tento krestansky stat a Evropu zaplavili cernochy a jinymi.Kdyz se podivejte na archivni snimky,kdo vedlo boj za prava mensim v ramci americke demokracie,kdyz jste meli predsednictvo cernochu za rovnopravnost a sedeli tam samy zide-takze ,ted sklizite ,co jste zaseli,bohuzel , my se v tom vezem take,dnes Kanada ma
600 000 a ty zadaji sve zakony ,tak ,jak nutite Americanum sve zidovske zakony.

33360

9.9.2004 3:13

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Driv ,nez pan Josef vyrkne soud nad terroristickym islamem,tak mu pripomenu,ze pan zid Berezovsky pred nekolika mesici daroval miliony dolaru "Cecenskemu muslimskemu vrahovi" Basejevovi na podporu jeho "boje",coz si muzete najit v knize od Paula Chlebnikova,Berezovsky sveho casu velmi mocny muz Ruska v Jalcinove vlade zastaval funkci bezpecnostniho uradu-jak priznacne ,ze ano?

33363

9.9.2004 4:06

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zidovsky terroristi se stali v Israelu presidenty.

But looking back over the 20th century, no fewer than three Israeli prime ministers have been accused of terrorism: Menachem Begin, whose Irgun blew up the King David Hotel and carried out the massacre of Palestinian villagers in Deir Yassin in April of 1948. Yitzhak Shamir, head of the Stern Gang that murdered Edward Lord Moyne in Cairo in 1944 – enraging Churchill, who gave Moyne's eulogy – and assassinated U.N. mediator Count Bernadotte in Jerusalem in 1948.

Ariel Sharon, as head of Force 101, is accused of massacring scores of Palestinian villagers at Qibya in 1953 in a reprisal raid for the murder of an Israel woman and her children.

33366

9.9.2004 4:47

Ještě k tragédii v Beslanu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?


A group of prominent Jewish rabbis have asked the Israeli army not to flinch from killing Palestinian civilians in the context of the ongoing military campaign against armed groups resisting the occupation.



In a letter to the Israeli defence minister, Shaul Mofaz, published on Tuesday, the rabbis said killing enemy civilians is "normal" during the time of war and that the Israeli occupation army should never hesitate to kill non-Jewish civilians in order to save Jewish lives.

"There is no war in the world in which it is possible to delineate entirely between the population and the enemy army, neither in the US war in Iraq, the Russian war in Chechnya, nor in Israel's war with its enemies," the rabbis said.

The rabbis quoted a Talmudic edict, or religious ruling, stating that "our lives come first".

"The Christian preaching of 'turning the other cheek' doesn't concern us, and we will not be impressed by those who prefer the lives of our enemies to our lives," they said.

33367

10.9.2004 5:00

RIGHT ON

Dr.Benway 12.?.?.?

Reakce na 33367

rabbis!!!

33398

10.9.2004 14:11

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Co muze mit spolecneho zid Brezinsky s Cecenskymi terroristickymi muslimy?
The Chechens' American Friends [Brzezinski/PNAC]
Fri Sep 10, 2004 04:13
68.92.134.177

The Chechens' American Friends [Brzezinski/PNAC]
The American Committee for Peace In Chechnya is chaired by former National Security Advisor Zbigniew Brzezinski
, former Secretary of State Alexander M. Haig, Jr. and former Congressman Stephen J. Solarz. Member Bruce P. Jackson is a founder and director/president of Project for the New American Century, US Committee for NATO/Expand NATO, Committee for the Liberation of Iraq, Project on Transitional Democracies, etc
Related Articles:

Beslan: Not a Single Chechen Has Been Found Among the Dead Gunmen

[CIA] Beslan Killers Cast Spotlight On Shadowy Arab Army From Chechnya To Balkans

Some Close To Putin Think Beslan Attack Was CIA

1999 Report: CIA "heavily involved" in Chechnya

* Much more from the Awoken Chechnya Archive

33416

14.9.2004 3:10

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Vsechno to zlo ,ktere se kolem nas deje ma sve pozadi o kterem nic prakticky nevime atak je dulezite tyto veci posuzovat s hlediska "komu to poslouzi k prospechu".Tak ,udalosti v Rusku,ktere bylo vzdy spojencem Arabu a ted ve jmenu terorismu,ktery byl drive dobre ziven CIA proti Rusku ve valce v Afganistanu,ted obraceji Rusko na boj proti terrorismu,coz dnes predtstavuji Arabove.Prvni nasleduje akce,potom prijde reakce verejnosti ,statu ,politiku a medii,no a na konec prijde protiopatreni ,ktere je nekdy ve stejnych rukach ,co udelali tu akci,tim,ze udelaji jedni a ti samy akci a i opatreni dostanou verejnost ,narod ,politiky a media ,tam ,kde je chteji mit a tim "akci" i "opatrenim" vlastne vladnou masam lidi a tak jevzy dulezite se ptat "komu to poslouzi"-Israel okamzite nabidl Putinovi spojenectvi v boji proti "tem terroristum".

33496

14.9.2004 3:43

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

US Support to Al Qaeda (1999-2001)

US and NATO support to Al Qaeda continued during the wars in Kosovo (1999) and Macedonia (2001). Three weeks before 9/11, the US government and the "Islamic Militant Network" were working hand in glove in supporting and financing the self-proclaimed National Liberation Army (NLA), involved in the terrorist attacks in Macedonia. US military advisers mingle with Mujahideen within the same paramilitary force, Western mercenaries from NATO countries fight alongside Mujahideen recruited in the Middle East and Central Asia. And the US media calls this a "blowback" where so-called "intelligence assets" have gone against their sponsors!

Jaky uzitek bude ted z vrazdeni ve skole pro politiky a ti,jez jsou v zakulisi?

33497

15.9.2004 12:54

...možná začátek třetí světové války...

Had 194.?.?.?

Prý třetí světová na spadnutí, tedy možná...http://lidovky.centrum.cz/clanek.phtml?id=292435

33553

19.9.2004 3:27

Ještě k tragédii v Beslanu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jeden a ten samy tryk nas vzdycky dostane do valky,k tomu pripocteme lenost premyslet a jednat o volbach zotpovedne a vysledek se dostavi-jdeme chcipat za nekoho ,kdo si nahrabe hromadu dolaru.

Reading the speeches, beginning in January, 1941 through December which marked the 'official' entry of the U.S. into WWII, a story is laid out to the reader. The 'official' entry was not the start of U.S. forces being used militaristically in WWII, for as we've discovered Roosevelt gave the orders to U.S. Naval forces to "shoot on sight" any German ship or U-Boat, anywhere on the high seas in September, 1941.

The book itself exposes many of the lies told the American and British people in every aspect of the war (although the lies will not be as obvious to readers who haven't the true facts); and most significantly we see/hear the signature of those who have been the sole beneficiaries of wars throughout the ages: the International Masters of Finance. . . they call themselves Jews.

In our recent past, billions of dollars have been made from every war fought, and each war has been a giant step toward the evil entanglements in which we find ourselves today... the neverendingwar on Terror. This war was NOT planned by George W. Bush. He is merely a 'puppet' installed by the puppet masters and faithfully carrying out their orders. We are experiencing today the culmination of a plan laid thousands of years ago in the insidious political program for World Dominion.

33681

20.9.2004 1:58

Ještě k tragédii v Beslanu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Pane Stwora, tak co ten dotycny vydava? Je to WM nebo VM? [oči v sloup] aBBa (mate tam chybu) Jestli je z Otrokovic, tak jde asi o WM [vyplazený jazyk]

33718

Příspěvků: 88

06.09. 03:48 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 09:52 Jasmina  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 15:25 Tomáš  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 21:04 Had  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 18:17 Pavel Zatloukal  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
19.09. 00:19 Passant  Skutečná tragédie v Beslanu
06.09. 04:40 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 05:12 albert  Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 07:54 TT  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 11:48 Jarka  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 20:49 Had  RE: ...vina - nevina..??
06.09. 21:20 Dr. Murt  RE: ...vina - nevina..??
06.09. 22:38 Had  RE: ...vina - nevina..??
07.09. 23:31 Dr. Murt  RE: ...vina - nevina..??
08.09. 09:16 Had  RE: ...vina - nevina..??
09.09. 16:07 Druid  RE: ...vina - nevina..??
10.09. 00:08 Had  RE: ...vina - nevina..??
11.09. 03:05 Druid  RE: ...vina - nevina..??
10.09. 00:14 Had  RE: ...vina - nevina..??
06.09. 22:10 Jasmina  RE: ...vina - nevina..??
06.09. 23:43 Ben Hur  RE: ...vina - nevina..??
07.09. 08:43 Jarka  RE: ...vina - nevina..??
07.09. 15:10 Had  RE: ...vina - nevina..??
07.09. 19:12 Jarka  RE: ...vina - nevina..??
08.09. 08:46 Had  RE: ...vina - nevina..??
06.09. 21:18 Dr. Murt  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 08:03 TT  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 12:48 Karel z Čech  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 19:24 P.Peshmerga  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 13:07 djb  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 15:01 TT  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 17:28 djb  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
08.09. 08:58 TT  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
10.09. 13:46 djb  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 08:47 Jarka  Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 15:19 Karel z Čech  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 18:06 SKiD  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 21:23 Dr. Murt  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 03:31 P.Peshmerga, Mgr.Paed  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 08:05 TT  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 11:17 Karel z Čech  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 23:36 Dr. Murt  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 08:07 TT  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 21:26 Had  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 23:39 Dr. Murt  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
08.09. 00:26 Had  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
08.09. 09:09 TT  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 18:01 SKiD  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 10:10 Bolo S  Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 10:52 Had  Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 11:59 delta.100  Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 12:20 TT  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 12:27 Jeníček  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 12:53 Dramenbejs  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 14:54 Jan Jansky  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 21:01 striga  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
08.09. 22:25 Dan  ????????????????
06.09. 14:52 Had  Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 17:28 SKiD  Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 18:09 ako  Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 20:19 albert  Ještě k tragédii v Beslanu
06.09. 20:19 Paranoicus Maximus  Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 00:43 excelent  České noviny 6.9.a komentáře
07.09. 04:08 albert  RE: České noviny 6.9.a komentáře
07.09. 03:51 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 05:26 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 09:20 SKiD  Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 11:35 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
08.09. 14:00 Josef  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
09.09. 01:05 Vcelicka  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 12:37 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 13:12 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 13:50 milo  Ještě k tragédii v Beslanu
07.09. 22:24 Had  Ještě k tragédii v Beslanu
08.09. 03:01 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
08.09. 03:27 Vcelicka  RE: Ještě k tragédii v Beslanu
09.09. 02:47 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
09.09. 02:53 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
09.09. 03:13 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
09.09. 04:06 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
09.09. 04:47  Ještě k tragédii v Beslanu
10.09. 05:00 Dr.Benway  RIGHT ON
10.09. 14:11 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
14.09. 03:10 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
14.09. 03:43 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
15.09. 12:54 Had  ...možná začátek třetí světové války...
19.09. 03:27 Robert Nohejl  Ještě k tragédii v Beslanu
20.09. 01:58  Ještě k tragédii v Beslanu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 447