Diskuze k článku

Odposlechnuto - skutečně ze života

Příspěvků 102

4.9.2004 23:02

Odposlechnuto - skutečně ze života

Bohumil Kalvas bkalvas (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Po delsi sobe neco apolitickeho [smích]
Jo, zastavam nazor, ze proste zena je z Venuse a muzi z Marsu, a kdyz si to oba uvedomi, mohou zit v pohode. Moje manzelka nastesti patri do te "spravne" casti (tezko napsat mensiny/vetsiny), tak nam to klape.
Btw i kdyz vsemu nerozumim, moc se mi libi, ze zeny na Vychode chodi zahaleny (pry az od svatby, nevim 100%). Prijde mi to totiz rozumnejsi, nez kdyz se u nas (Cechy) prohaneji po mestech s odhalenym dekoltem a pupikem - a kdyz clovek na ten jejich pupik nebo dekolt kouka, tak se (pro mne paradoxne) tvareji dotcene... [cool]

33122

5.9.2004 3:26

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Co ,jsme si udelali ,to mame ,nebo ,take ,co jsme zasili to sklizime,feminismus neni legrace ,to poznalo mnoho muzu a jeste pozna u rozvodovych rizeni ,kde se mu vse sebere na zaklade zenskych slzicek a ten ,kdo jej uplne ozebraci ,je advokat muz a soudce take,takze pro par jidasskych grosu rozbijime sve rodiny a zenske toho dokazi plne vyuzit a je jedno jestli jste na zapade a nebo vychode ,tenhle mor zachvatil vsechny,zenske dostali anticoncepci a je to videt vecer ve vsech ulicich vsech velkomest.Tata ,ktery chce zadrzet nezletitou dceru je okamzite tyran ,ne jenom v ocich dcery ,ale take manzelky,malo ,kde ma muz podporu od sv ezeny,spise naopak,yakze ,placme ,jestli je nam to neco platne.
Muj soused vzdycky rikal[velký smích]ej mu Pan Buh lehke nebe- ze zensky plac a kocicici smich je jedno a to same,ten uz to mel odpozorovane uz v rannich dobach socialismu v letech sedesatych,dnes nam z rozbitych rodin roste nova generace a prvni vysledky se rovnez obevuji v narustu kriminality,takoveho razu ,ze mladicek klidne zmlati mrzaka na invalidnim voziku,to vse jsou nasledky feminismu,ktery se i projevil v obrazcich z Iraku z Abu Ghraib,co myslite ,mucitelka ahrdinka americke armady tam prisla od ostatnich hrdinu do jineho stavu,jake bud ejeji manzelstvi ve vztahu k muzi a jak bude vychovavat sve dite po takovych feministickych zkusenostech,ja osobne bych zni neudelal manzelku pro nikoho i kdyby zil na pustem ostrove.

33127

5.9.2004 13:07

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 33127

feminismus neni zpusob jak nechat vladnout zeny nad muzi. feminismus je pokus jak nechat nadvladu nadvladou a koncecne se rozumne domluvit.
pani z clanku feminismus zjevne nepochopila.
reakce, ke na kterou tato reakce formalne reaguje, je ukazkovym prikladem demagogie, kdy se zavery odvozuji z premis niikoliv pomoci logiky ale pomoci predsudkove-emocionalnich asociaci.

33141

5.9.2004 15:21

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

djb 83.?.?.?

Reakce na 33141

obavam se, ze nemate zcela pravdu. Vy mozna chapete feminizmus spravne, ale mylne predpokladate, ze to tak je vsude a ve vetsine. Diky tomu jak jsou stale vice slyset feministicke extremistky, tak se chapani feminizmu pomalu meni a zustava spise ten extremni.

33149

5.9.2004 7:44

Odposlechnuto - skutečně ze života

Jarka 160.?.?.?

Bohuzel, jako zena souhlasim s p.Kalvasem i s p.Nohejlem..Je pravdou ze zeny chodi takto odhalene, ze je vic rozvodu, vic deti z neuplnych manzelstvi.A zase podle mne , zeny z vychodu, jsou az prilis zahalene. Jsou to vlastne takove chudinky pod nadvladou sveho muze..No, je to jejich mentalita, jejich zivot..Uz davno si myslim, ze feminisace je blbost, zeny to vzaly za spatny konec. Feminismus nebylo a neni treba propagovat, my normalni zeny se strednim vzdelanim i vyssim, se musime umet postarat o vsechno, co se deje kolem rodin i na pracovistich..Abychom jako rodina, jako celek mohly fungovat, musime na to byt dva. Muz a zena. Oba se musi podilet na spravnem vyvoji cele rodiny..Nikdo se nesmi citit jako nadrazeny...A pak to vyborne klape...Vite, ono je to vlastne vsechno v lidech, kdyz se chteji dohodnout, tak se dohodnou..Co k tomu dodat? Nesmi chybet laska.....tot vse.....

33133

5.9.2004 9:32

Odposlechnuto - skutečně ze života

Jasmina 62.?.?.?

Fakt je,ze nevim,kdo ovladl pred tim zeny;zda to byly puvodne muzi ci zda zenske samy.
Mozna to vse vzniklo z toho duvodu,ze muzu je preci mene a tak kazda zena hledela toho sveho co nejvice obskakovat a zarlive strezit pred vetrelkynemy.
Nebot ruzne zakony z minulosti,ktere zenu svazovaly a uprednostnovaly muze jsou pricinou dnesniho feminismu.
Ale kdyz to vezmu zase z lidu,pak kdyz se objevila zena "rebelka" at u v cemkoliv-sundani satku,obleknuti prvnich kalhot,byly to zase spise zeny,co stekaly a ukazovaly prstem na nemoralku te dotycne.
Proste zeny strilely do svych vlastnich rad ale taktez do rad muzskych.
Ja jsem proste asi tak "blba",ja bych se ani nezarazila a proste okamzite bych mu ten sroubovak podala,nevidic v tom nic divneho.
Ale nedivte se,mate sami,co jste chteli.
Kazdy z Vas touzi mit zenu inteligentni a atraktivni.(nebo skoro kazdy). Koho napada,ze by si mel prat zenu hodnou a milujici?
A kdyz nekdo takovou dostane,zacne ji kritizovat,komandovat,zakazovat,mnozi i bit.
neni to tak jeste davno,kdy zena za neveru byla trestana smrti,kdezto muz cim vice mel milenek,tim vetsi byl hrdina.
Tak se nedivte,kdyz potkate krasnou a moudrou zenu-nemate ani odvahu ji oslovit.
Feminismus-tot plody vasi sadby.

33134

5.9.2004 16:48

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Had 194.?.?.?

Reakce na 33134

Pro Jasminu: z mého pohledu - dobře napsáno - jen mohu přidat - muži(převážně) cintají, že si přejí "ženu plnou ducha",ale ve skutečnosti jde o "duchaplnou otrokyni", ta první totiž logicky projeví samostatnost a když si dva "nejsou souzeni", přijde rozkol, trápení dlouhé nebo krátké a rozchod, no a těch druhých moc není..Ale na druhou stranu - viděl jsem v životě i pár pořádných satorií a chudák chlap(?), že ji nedokázal vypakovat.

33159

6.9.2004 10:44

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 33159

Chudak chlap? Inu,uznavam ze jsou muzi povahove mirni a z kraje mohou byt chudaci.
Nez clovek najde v sobe silu uznat svou hodnotu,jasne ze to chvili potrva(stejne i pro zeny)ale clovek by si to mel uvedomit a pozdvihnout se.
Myslim si,ze to je snad hlavni ukol kazdeho cloveka tady na zemi-naucit se mit rad a vazit si sama sebe.V tom je svoboda.
Takze chudak chlap-do urcite miry.
Pak uz ne chudak ale vul.

33206

6.9.2004 19:58

RE: ..žongl se slovíčky a znaménky..

Had 194.?.?.?

Reakce na 33206

>Chudak chlap? Inu,uznavam ze jsou muzi povahove mirni a z >kraje mohou byt chudaci.
>Nez clovek najde v sobe silu uznat svou hodnotu,jasne ze to >chvili potrva(stejne i pro zeny)ale clovek by si to mel >uvedomit a pozdvihnout se.
>Myslim si,ze to je snad hlavni ukol kazdeho cloveka tady na >zemi-naucit se mit rad a vazit si sama sebe.V tom je svoboda.
>Takze chudak chlap-do urcite miry.
>Pak uz ne chudak ale vul.
No, vida jak pěkně Jste rozvila ten můj otazník v závorce za slovem chlap [cool] .
To filozofické mít rád a vážit si sama sebe... To je otázka. Ego v člověku se má tak rádo a tak si sebe váží, že..atd.Vidím to hodně jinak, ale dodávám - rozumím Vaší formulaci. A další a velmi aktuální a nenápadný, ale velký člověčí problém je ten, že lidé milují SVÉ TRÁPENÍ, potřebují ho jako drogu, bez které by neměli zpětnou vazbu, že žijí, a tak trápí v různých stupních sebe i druhé. Sákriš, zase to směruji jinam...zůstaňme u odlehčené formy výměnu mouder. [smích]

33234

6.9.2004 22:18

RE: ..žongl se slovíčky a znaménky..

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 33234

Tak tak,Hade,ja Vam rozumim o tom egu,ale myslim ze jste vycitil,jak jsem to presne myslela-mit se rad.[mrknutí jedním okem]
Lide nejen miluji sve trapeni,oni na nem i lpi,nebot je to pohodlnejsi a vim o cem mluvim.Myslim,ze vubec veskera ta hruza spociva v tom,ze clovek dal prednost pohodli.

33251

7.9.2004 11:38

RE: ..žongl se slovíčky a znaménky..

Had 194.?.?.?

Reakce na 33251

>Lide nejen miluji sve trapeni,oni na nem i lpi,nebot je to >pohodlnejsi a vim o cem mluvim.Myslim,ze vubec veskera ta >hruza spociva v tom,ze clovek dal prednost pohodli.

Sssss ..jsem [překvapení] [překvapení] ; 100% souhlas - já to nechtěl jen psát tak razantně - znáte jméno hm, např. Tilopa? A pak ještě pár dalších souvisejících? Pak bych měl jasno - prožitá zkušenost lpění na svém trápení (a následně jeho likvidování - je-li?) je dobrý výsledek cílené introverze ( praktické psychologie) a tato "technologie proměny" není tak rožšířená a známá; zmiňuje to např. Carlos Castaňeda, ale "indiánsky" - to je pro bělochy hodně těžké.
Ale ať znáte,nebo neznáte vnější doprovodné parametry tohoto - kéž by bylo více takových, kteří cíleně odmítají trápení a vůbec negace v sobě a stejně cíleně dosazují opak - prostě stálý úsměv navzdory okolnostem!!
Mnoho zdaru! [mrknutí jedním okem]

33278

7.9.2004 23:25

RE: ..žongl se slovíčky a znaménky..

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 33278

Tilopa,neznam.
A ze se zminujete o Indianech,mam je jako etnitu nejradeji.[mrknutí jedním okem]

33313

5.9.2004 12:42

Odposlechnuto - skutečně ze života

dub 62.?.?.?

dotyčný udělal chybu. místo otevření piva měl pipce sbalit kufry a odeslat ji do pozadí s tím, že když je něco spešl tak jinde určitě udělá díru do světa[velký smích]DD
volové, kteří po něčem takovém sklapnou botky si nic inšího nezasloužej[smích]

33140

5.9.2004 14:24

Odposlechnuto - skutečně ze života

Lendys 82.?.?.?

řekla bych, že tu nejde ani tak o feminismus jako o to, že ta dotyčná byla pěkná káča - vztahovačná a popudlivá - ostatně takoví jsou i někteří muži, nemáme si co vyčítat [mrknutí jedním okem]

33144

5.9.2004 20:24

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

P.Peshmerga, Mgr.Paed 69.?.?.?

Reakce na 33144

Feminismus musel existovat i ve středověku či trochu později. Jako part-time průvodci po Praze jsme nedaleko Staromáku (tj. v Praze pro sedláky) vždy ukazovali kašnu, na které seděla na zeměkouli nahá žena a ukazovala si mezi nohy, naznačujíc kolem čeho se točí svět. Možná, že už ta kašna zrezla nebo byla prodána Sudeťákům, ale v letech šedesátých a sedmdesátých tam ještě byla.

33171

6.9.2004 9:44

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 33171

>Feminismus musel existovat i ve středověku či trochu
>později. Jako part-time průvodci po Praze jsme nedaleko
>Staromáku (tj. v Praze pro sedláky) vždy ukazovali kašnu, na
>které seděla na zeměkouli nahá žena a ukazovala si mezi
>nohy, naznačujíc kolem čeho se točí svět. Možná, že už ta
>kašna zrezla nebo byla prodána Sudeťákům, ale v letech
>šedesátých a sedmdesátých tam ještě byla.
----------------------------------------------------------------

A víte, že tomu bylo jednou i naopak ? Bylo to tehdy, když Rusové vystřelili Těrěškovu do vesmíru, ale potom se to zase vrátilo do starých kolejí.[smích]

33197

5.9.2004 15:46

Odposlechnuto - skutečně ze života

trodas 82.?.?.?

Lidska - v tomhle pripade zenska - blbost je proste nemeritelna a jak s takovou kravou ten clovek muze zit, no, teda nevim, ja bych ji vyhodil nebo prizabil (nebo oboji) za velmi kratkou dobu [oči v sloup] Vsechno ma svy meze.
Feminismus mel byt puvodne zrovnopravnujicim hnutim, coz je naprosto v poradku, ale ted se z nej stala "metla na muze". Stejne jako policista se boji zakrocit dostatecne tvrde proti bande cikanskych vyrostku, demolujicich mesto aby nebyl obvinen z rasismu, tak nektere pipky se ohaneji feministickymi blaboly aby odrazily utoky na svou osobu, prokazujic-tim feminismu medvedi sluzbu [oči v sloup]
Pokud nektere "take feministky" tvrdi, ze jsou neco lepsiho nez muzi a podobne zvasty a my mame pak jen plne ruce s dokazovanim, ze nejsme takovi, jaci ony rikaji, ze jsme, tak to neprinasi spolecnsoti nic dobreho.

Robert Nohej ma s tim rozvodovym rizenim pravdu, tady by to chtelo opravdu ROVNOPRAVNOST, nebot zde jsme jako muzi vetsinou slusne diskriminovani [naštvaný]

Jarka - mas recht, kazdy at si nosi co chce, domluva a vubec jeji schopnost je zaklad. To ovsem neprijde ani na mysli kacam, co si mysli, ze jsou neco extra, takze zde je feminismus jasne kontraproduktivni [oči v sloup]
Kdzy jsme u toho oblekani, holky nosi hezky provokativni oblecky, aby je muzi obdovovali a aby s nimi tak lehce manipulovaly. Orientalky maji tyhle moznosti ztizene, a mozna proto je co se vztahu v rodinach tyce, jejich spolecnost zdravejsi. I ten vztah k detem to dokladuje... Tady clivek jen cte o matce, co zardousi sve dite...

33150

5.9.2004 15:46

Odposlechnuto - skutečně ze života

trodas 82.?.?.?

Jasmina - vetrelkynemi, prosim [mrknutí jedním okem] U koncovek ami, emi ... mi piseme vzdy mekke i [mrknutí jedním okem] Jinak uprednostnovani muze v urcitych vecech v minulosti nebylo zcela od veci, nebot kdyz se tak dnes nedeje, tak je svet o to horsi. Aby nebyl, kdyz holky nerozlisi sroubovak a jediny co umi je omilat jak jsou vyjmecny - jo, kravy! Cely ten boj pohlavi je o jedinem - uznani, ze nejsme stejni v zadnem pripade. A ze zena neni ve spouste veci srovnatelna ani nahodou s muzem, ale stejne tak je spousta veci, co zase nedokaze muz... Takze o co jde? Budem rvat, jak jsme stejni, kdyz to neni pravda? Anebo primo ze zena je neco extra? Pfff... "Tak se nedivte,kdyz potkate krasnou a moudrou zenu-nemate ani odvahu ji oslovit." - a tyhle vysplechty by jsis mohla take nechat od cesty, nebot kdyz je ctu, tak me napada, estli ta povestna hezka a inteligentni zena nebude neco jako Yetti - kazdy si mysli, ze je, ale jeste ho nikdo nikdy nevidel. Ja bych spis rek, ze kazda hezka holka vyuziva toho, ze je hezka k manipulaci a kazda oskliva, co nemuze tak snadno manipulovat s muzi aby dostala co chce, musi zapojit mozek. Ktera je hezka, mozek nepouziva, pac ho nepotrebuje a muzi se pretrhnou - a tim jai zakrnuje, mno a kdyz do toho zbytecku sede kury mozkove si nalije takovehle zvasty - tak to dopada...

Lendys - kazdy muz vi, co to je sroubovak [mrknutí jedním okem] [vyplazený jazyk]

33151

5.9.2004 20:12

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Had 194.?.?.?

Reakce na 33151

No, pane Trodasi-1.připomínky k pravopisu dobré - jen potom dále tedy opravit u sebe jiné chybičky.., 2.upřednostňování muže v historii dovedlo svět tam, kde je - hošani se musí prsit a bojovat a kázat a napravovat svět, ženský si vskutku raději hlídají a oheň a pacholata 3. holky nerozliší šroubovák... ale uměj dobře vařit, uklízet,vyrobit doma i jinde "pěkno a příjemno" a kupodivu již i manágerují a vůbec se ty mrchy cpou do všelijakých řídících funkcí a mnohde jsou ó hrůzo lepší než býci,no a krávy - nekrávy, leckteré taky pěkně....a o to jde nám chlapečkům hlavně(zamaskovaně i těm krávám a jiným ženským-dnes ale to maskování odpadá,mění se role ) a proto s námi krávy mávají a manipulují, pokud jsme tak blbí a dovolíme jim to a vůbec se potkáváme s krávama. 4. jistě že nejsme stejní - zezadu ano a zpředu do sebe pasujem [mrknutí jedním okem] . 5.žena není nic moc extra - je to prostě půlka Člověka a muž také není žádná slávie, ten je ta druhá půlka - tímto tedy, co, nebo kdo je to ten Člověk?To bude rébus [mrknutí jedním okem] .
6.vy se přetrháváte kvůlivá lepé a blbé děvě-krávě?Když ne tak ať si ostatní natřásají chocholy, proč to vyčítáte nějaké anonymní "kikině" (není poptávka není nabídka..) a prskáte, že se tak chovají všechny hezké - to myslíte vážně, nebo jen nadáváte, anžto Jste byl hezkou a inteligentní odmítnut?Že Vy Jste se při výletu do Nepálu zabouchl do yeťandy [překvapení] ...?
Ale jinak nic ve zlém... [mrknutí jedním okem]

33170

6.9.2004 11:04

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 33151

No,Had uz to krasne napsal za mne.
Je opravdu daleko jednodussi rici,ze krasna a (inteligentni)-ja rikam spise moudra zena je jako yetti,nez-li dostat odvahu se s takovou zenou seznamit.
Rika se to i opacne;krasny chlap-blby chlap.Houby,jako jsou osklivi a blbi chlapi,tak jsou i fakt pekni a rozumni chlapi.
Ze zena se nevyrovna muzi;jak a v cem.
Zrovna tak,jako maji zeny problemy s tim,ze kdyz zahori pro takoveho playboye,ktery rad flirtuje a potom z nej chteji udelat domaciho gaucaka,tak maji problemy muzi v tom,ze kdyz zahori po samostatne zene a potom z ni chteji udelat domaci maminu.
Hej, muzi,jsou zeny co dobre vedi,co je sroubovak a dokazou jak spravit auto,tak treba odchytit byka a jsou muzi,co radi vari,ba dokonce dekoruji bytecek.
Kde je problem?V tom,ze pomalu nikdo nezije tak,jak vyhovuje jemu ale podle mineni okoli.Aby se mu chlapi v hospode nesmali, aby ji sousedky nepomlouvaly...... tak je to.

33208

6.9.2004 23:50

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

oji 80.?.?.?

Reakce na 33208

Mila Jasmino, nezbyva nez souhlasit.

Ale jestli jste krasna, tak se s Vami rad seznamim. [smích] (joke)

33255

5.9.2004 16:40

Odposlechnuto - skutečně ze života

Had 194.?.?.?

Reakce po přečtení:
1. [smích] ; 2. [překvapení] ; 3. [cool] + úleva -neboť tak nežiji a převládá harmonie [mrknutí jedním okem] , 4. hluboké [mrknutí jedním okem] zamyšlení - následné moudro [vyplazený jazyk] - samozřejmě, že je to naprosto učebnicový příklad pipiny, ale může se "opřít" o přiblblý feminismus, který ovšem přivedli na svět muži [překvapení] ,jelikož vládli a rozhodovali ne směrem k harmonii a splynutí s druhým pólem (jak by mohli,když se neznala hodnota a jiné kvality ženství),ale "vtiskli"a realizovali neúctu k ženství a jeho ponižování(viz.pálení čarodějnic,"kam čert nemůže, nastrčí ženskou","žena nástroj ďáblův","dlouhé vlasy-krátký rozum" a podobné chlísty od církevních i necírkevních autorit), - drž zobák, umyj, uvař, vychovej mé potomky,no a hlavně buď po vůli...Pouze velmi vzácně a jednotlivě se podařilo dobré soužití. Je tady teď druhý extrém (brutální Nikity aj.), a individuálně i kolektivně musíme "zaplatit odžitím" tohoto blábolu zvaného feminismus, jde jen o to, co tím odžitím zasadíme...MUŽISMUS? Toť vše - vlastně ne - věřte,nevěřte - nejsem podpantoflák,doma jsem hýčkán a obdivován atd. [velký smích] [cool]

33158

6.9.2004 0:00

Odposlechnuto - skutečně ze života

ladA 193.?.?.?

to je mela [smích]) je mi 26 (svobodny, bez zavazku) a jen koukam [velký smích] radite zenit, nbo nezenit??? (to je to, oc tu bezi[smích])

33177

6.9.2004 19:48

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Had 194.?.?.?

Reakce na 33177

[smích] [smích] rady se požadují proto, aby když se poslechnou bylo na koho nadávat - to pokud se to dle té rady nevydaří, anebo aby se člověk sám pochválil, že moudře posoudil a vybral a zrealizoval - to zas když to vyjde... [vyplazený jazyk] Jaképak rady - líbí se Vám holky? Tak svému osudu neuteče nikdo, ani svobodný, 26, bez závazků [velký smích] .

33233

6.9.2004 2:23

Odposlechnuto - skutečně ze života

Druid 213.?.?.?

Kazdy ma to, co si zaslouzi. Neni tam jednostranna vina jen zoufale neporozumeni jednoho pro druheho.

33180

6.9.2004 3:09

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tak ,jsem vsechno precetl a zustava otazka ,jak dal,vratit zenu do kuchyne ,udelat z ni nerovnopravnou a podle inteligentu hloupou zenskou v rodine ,ktera povede v ramci sve "hlouposti" rodinu k poradku ,deti budou slusne vychovane ,muz bude milovan acten celou rodinou a zena bude nasledovat jeho nazoru ve vedeni rodiny a deti budou mit cerstve vareno a vyhnou se tak vselijakemu jidlu plneho chemikalii atak i zdravi rodiny i po strance psychicke bude opet k prospechu vsech ,rodiny,spolecnosti a statu a nebo tedy pujdem dal touto cestou,kterou dnes mnozi vidi ,ze je to cesta do "pekla",kdyz desetilety "fakan" posle stareho muze do "urcitych mist" protoze se on chova nehorazne ,vyzivave a neukaznene.Reditel skoly nechce jit do skoly,protoze 'deti" se mneni v gang ,ktery se mu postavi na odpor ,kdyz se mu neprehledne ,jejich doopravdy kriminalni cinnost,se kterou si nani policie nevi rady,jak by mohla ,kdyz deti pres UN dostali vic prava nez kdokoliv jiny,take UN ,poradilo detem mit sex se zviraty a politikove Vasi zeme to prijali bez odporu,nebot UN dnes je pro vsechny nadrizeny organ mimo statu Israel,ktery je "nahore v tom UN"
--------
An accompanying workshop book produced by the U.N. Children's Fund (UNICEF) tells Latin American mothers and teens: "Situations in which you can obtain sexual pleasure: 1. Masturbation. 2. Sexual relations with a partner — whether heterosexual, homosexual, or bisexual. 3. A sexual response that is directed toward inanimate objects, animals, minors, non-consenting persons."---------------
Original Link: http://www.washtimes.com/national/20020510-25256488.htm

33181

6.9.2004 4:27

Odposlechnuto - skutečně ze života

Mezek 12.?.?.?

BEDA MUZUM KTERYM ZENA VLADNE...

33187

6.9.2004 5:24

Odposlechnuto - skutečně ze života

albert 67.?.?.?

Nejenom ze feminismus je odporny, ale je to rakovina lidske civilizace.
A kdo s timto hnusem v modernim veku prisel? Kdo ma zajem, necht si vyhledava informace na Internetu; temi vyvolenymi jmeny se to jen hemzi. Fuj.

33190

6.9.2004 7:39

Odposlechnuto - skutečně ze života

Tom 24.?.?.?

Spíše než zasranej femnismus, ukazuje uvedený rozhovor na typickou komunikaci mezi volem a krávou. Vůl s krávou se nikdy nemohou domluvit. Není čím.

Bylo na volovi, aby krávě vysvětlil KDE je a JAK vypadá šroubovák, popřípadě předem, mohl říci:"Já podržím TOHLE a ty mi podáš TOTO." čímž by čest dámy zůstala nedotčena. Snad se volovi nechtělo vysvětlovat, že šroubovák vypadá jako to jeho hubený žiži a tak se stalo, že kráva zůstala čumět jako vůl na garážový vrata.

Daleko horší ovšem je, a to je doména zejména českých volů - záměrně dělat z manželky slepici. Vůl a slepice, to už vůbec nejde dohromady a také to podle toho vypadá. Takový typycky český vůl NIKDY nepustí manželku za volant. Nikdy. To se tady v Kanadě nevidí. Chlapi chlastaj, ženy řídí - zemskej ráj to napohled.

Jednou jsme vyzvedávali známé z Česka na letišti v Torontu a moje paní se mezi řečí zmínila o tom, jak jí přes cestu přeběhnul dikobraz. "To's řídila sama?" On byl na mrtvici a ona si přisadila. "Jó, to já si doma nezajezdím." "Tak si sedni za volant, já tě budu navigovat." Usadil jsem se vedle pohledné známé a známý vůl se smažil vzadu. Ještě po letech vzpomíná na to, jak si v Kanadě zajezdila. Od té doby si za volantem ani neškrtla [oči v sloup]

>"...kdyz se u nas (Cechy) prohaneji po mestech s odhalenym >dekoltem a pupikem - a kdyz clovek na ten jejich pupik nebo >dekolt kouka, tak se (pro mne paradoxne) tvareji dotcene..."

Ono totiž záleží na tom, KDO se na ten pupík kouká. Kupříkladu nemůžete po šestnáct-dvatce chtít, aby ocenila horoucí žár v oku šedesátiletýho škatuláka [velký smích]

33193

6.9.2004 10:24

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Had 194.?.?.?

Reakce na 33193

[velký smích] [velký smích] velmi dobré.. [velký smích] [velký smích]

33204

6.9.2004 10:42

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

oji 80.?.?.?

Reakce na 33193

Vase reakce ukazuje na to, ze jste se v Cechach choval uplne stejne a teprve velky svet z vas udelal opravdoveho cloveka.
Mohu vas ubezpecit, ze je zde stejne procento normalnich lidi jako kdekoliv na svete. Je jen vasim problemem s jakou sortou lidi jste se v Cechach pratelil.

>"...kdyz se u nas (Cechy) prohaneji po mestech s odhalenym >dekoltem a pupikem - a kdyz clovek na ten jejich pupik nebo >dekolt kouka, tak se (pro mne paradoxne) tvareji dotcene..."

Ono totiž záleží na tom, KDO se na ten pupík kouká. Kupříkladu nemůžete po šestnáct-dvatce chtít, aby ocenila horoucí žár v oku šedesátiletýho škatuláka



To je opet vas problem, ze vam tahne na sedesat. Jestli me nejaka
slecna na ulici ukazuje kozy, brisko a stehna, tak se podivam a je mi uplne jedno co si bude myslet.

33205

6.9.2004 17:02

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Tom 24.?.?.?

Reakce na 33205

>Vase reakce ukazuje na to, ze jste se v Cechach choval uplne stejne a teprve velky svet z vas udelal opravdoveho cloveka.

Ne, opravdu jsem netušil, že to vyzní jako příběh opravdového člověka. Máte literární představivost. Pište!

>Mohu vas ubezpecit, ze je zde stejne procento normalnich lidi jako kdekoliv na svete. Je jen vasim problemem s jakou sortou lidi jste se v Cechach pratelil.

O procentech nepochybuji. Přátelil jsem se se všemi sortami, které si, svého času, byly rovné - což byl právě ten problém.

>Jestli me nejaka slecna na ulici ukazuje kozy, brisko a stehna, tak se podivam a je mi uplne jedno co si bude myslet.

KOZY! Proboha, píše se "ňadra". U vás ta syntax:"... kozy, brisko a stehna ..." ukazuje právě na ono neblahé dědictví oněch rovnejch sort. Vzdělávejte se.



33224

6.9.2004 23:55

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

oji 80.?.?.?

Reakce na 33224

Nemam "exulantsky komplex". Takze si to musite vyresit Vy.

33257

6.9.2004 8:06

Odposlechnuto - skutečně ze života

68 68.?.?.?

Ono totiž záleží na tom, KDO se na ten pupík kouká. Kupříkladu nemůžete po šestnáct-dvatce chtít, aby ocenila horoucí žár v oku šedesátiletýho škatuláka

To si tedy ma dat na ten svuj pupek ceduli, kde bude napsano, kolikaleti se na to mohou divat.
[smích]

33195

6.9.2004 17:03

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Tom 24.?.?.?

Reakce na 33195

>To si tedy ma dat na ten svuj pupek ceduli, kde bude napsano, kolikaleti se na to mohou divat

"kolikaleti"? Absence diakritiky a možnost splitu mě mate. Kolik a letí? nebo Kolík a letí? Mno, v případě kolikaletých, by měla mít na pupíku ceduli - za kolik.

33225

7.9.2004 11:47

RE: ... Tom, oji a "68"-

H 194.?.?.?

Reakce na 33225

Tom, oji a "68"- pokračování příště...doufám.
Vy už nebudete pokračovat [pláč] ? Mělo to šmrnc [velký smích] [velký smích]

33279

6.9.2004 10:18

Diagnóza

LACO 62.?.?.?

Myslím, že už vím, jak se projevuje "nemoc šílených krav" [oči v sloup] Nikdy jsem ženskou nepraštil, ale v tomto případě bych měl asi malou smutnou premiéru...

33201

6.9.2004 15:18

RE: Diagnóza

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 33201

Tak jste si , panove na nas zenskych pekne smlsli..No, ja vam to nemam za zle, ale kolik jich tady vypocitalo take nase prednosti? Je jich dost na to, aby manzelstvi klaplo, tim neberu samozrejme prednosti vase a jsme u toho....
Do manzelstvi se ma jit s plnou odpovednosti a tak trochu s prozretelnosti, videt malinko do predu. Vim je to tezke.....
Ale , panove neznam feministku, ktera vari, pere, zehli a vubec ma bunky na vedeni domacnosti..Ne takova snad ani neexistuje, ale na druhou stranu, zena, ktera se stara o domacnost a deti nemusi byt "putka"..Takze o co jde? My jsme tady pro vas a vy jste tu pro nas, vidite v tom logiku? Ja, ano...
Dotycna zenska z clanku je docela, ale docela normalni NANA....

33221

6.9.2004 17:07

RE: Diagnóza

Tom 24.?.?.?

Reakce na 33221

>kolik jich tady vypocitalo take nase prednosti?

3?

33226

6.9.2004 19:27

Odposlechnuto - skutečně ze života

Aja 24.?.?.?

...no,kdyby cela historka nekoncila tak podivne,rekla bych hotova Betty Mac Donald "Vejce a ja"......podej mi to kladivo.
Kdo,ja?

33232

7.9.2004 4:18

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nejlepsi v rodinach je ,kde se manzel snazi jeste neco udelat sam ,aby za vsechno nemusel platit odbornikum,kteri si uctuji v ramci firmy trikrate a i vice na hodinu,samozrejme ,ze to neujde oku jeho "mistra",ktera se dostavi s dotazem ,co to delas ?
Otazku zotpovite a dozvite se od "mistra" ,ze to vlastne delate spatne!!!!
Kdyz se zeptate ,jak to teda mate delat spravne,tak dostanete tuto duchaplnou odpoved:Ja to sice nevim ,ale ,tak ,jak to delas Ty ,je to spatne!!!

Ja se nedivim,ze muzi umiraji driv nez zeny a nekteri dokonce i s usmevem odchazeji z tohoto sveta a zanechavajice za sebou v ramci sveho zivota asnazeni a i sve "zivotni nesikovnosti " hodnoty, velmi ucelnych pro vdovu do zbytku jejiho "mistrovani" nad dalsim "nesikou".
Zivot pro chlapa ,dnes neni "pericko".

33263

7.9.2004 14:00

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 33263

>Nejlepsi v rodinach je ,kde se manzel snazi jeste neco
>
>Ja se nedivim,ze muzi umiraji driv nez zeny a nekteri
>dokonce i s usmevem odchazeji z tohoto sveta a zanechavajice
>
Pravdivé a brilantně formulované. Marně hledám v paměti ženu ze širokého okolí, na kterou by tento postřeh neplatil. Snad některé ženy ze starší generace.
Zajímavé je, že je to stejné v Austrálii jako v nás v ČR. Asi to bude "tou globalizací".

33289

7.9.2004 21:37

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Had 194.?.?.?

Reakce na 33289

[velký smích] [velký smích] no právě, tak brilantně, že si jeden říká, že je to velmi ŽIVÁ zkušenost.. [velký smích] [velký smích] .
Nyní pro Roberta Nohejla: ..že Vy Jste při zatloukání hřebíku mnohokráte poraněn [velký smích] [cool] ?
Odejít s úsměvem z tohoto světa - to je paráda...za to by měli "pracanti" těm ježibabám ze záhrobí pořádně děkovat.
Ale dobrá, dobrá jen žertík, dobře Jste mi nahrál, tak využívám [vyplazený jazyk] , pokud Vás to píchlo do osrdí, tak [zahanbení] .

33307

7.9.2004 23:17

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 33289

No,chlapi,neblbnete,tak zle to snad s nama zenskejma neni[překvapení]
Ja zase znam spoustu chlapu,kde si jejich zena musi poradit i s lehkou instalaterinou,elektrikou a opravy kola a jine,jinak by se niceho nedockala.

33312

8.9.2004 9:47

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Had 194.?.?.?

Reakce na 33312

>No,chlapi,neblbnete,tak zle to snad s nama zenskejma neni
Pokud Jste to, Jasmíno, pochopila, že s p. Nohejlem souhlasím, tak jsem to blbě napsal a naemotikonoval. V podstatě je mi to buřt, jen "pranýřuji" [cool] generalizování a plošnou zapšklost tímto směrem - ten feminismus se tímto jen vyživuje a co teprvé jiné -ismy.
Pokud Jste to nenapsala pro mě, tak "odvolávám, co jsem odvolal.."
No ale je to jen (?!) virtuální klábos.

33339

9.9.2004 0:39

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 33339

Spise jsem psala pro Karla z Cech,ktery marne hleda...[smích]

33354

13.9.2004 22:52

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 33354

>Spise jsem psala pro Karla z Cech,ktery marne hleda...[smích]

Milá Jasmíno, neberte to tak vážně. Proč by si člověk trochu nedloubl, když se naskytene možnost. Vždyť to také znáte: Co se škorpívá, to se rádo má. Vy ženy nám také nic jen tak nedarujete. (Zase mě neberte doslova.)

33490

8.9.2004 23:20

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 33312

Takové rodiny ty já také znám, kde žena musí vyměnit žárovku a stěžuje si, že na strop nedosáhne (vzít židli jí napadne až později), dokonce i vyměnit baterie v TV remote control nebo napumpovat duši u jízdního kola. Některé odbornice pak s přehledem vymění vypálenou 100W žárovku za 40W a pak si stěžují, že špatně vidí.
Když tak čtu ty příspěvky, děkuji Bohu, že mám ženu, kterou mám, ale pro jistotu, když se do nějaké práce pouštím natáhnu si na sebe ten řemeslnický opasek, kde mám veškeré potřebné nářadí hned po ruce. To pro případ, že by žena trpěla momentálně PMS nebo práci odložím až po období PMS.

33352

9.9.2004 0:41

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 33352

No a co tim basnik"P.Peshmerga" chtel rict?[zmaten]

33355

9.9.2004 16:09

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 33355

Pokud jste to nepochopila, patříte mezi ty osvícené feministky, které se smějí nejlépe protože se smějí naposled. Skutečný důvod k opožděnému smíchu je, že jsou tupé. Můj táta vždycky říkal, že ženské jsou jako slepice, vletí do silnice na poslední chvíli.

33379

10.9.2004 9:40

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 33379

To joooo,proto ze jsem nepochopila prave Vas tak jsem feministka. Voilà,uz mam stempl.[chechtot]
No,vono mozna zenskou ,napadne az pozdeji si vzit zidli ale hlavne ze ji to napadne,ze jo.
Jsou chlapi,co nenajdou ani maslo v lednici a pritom tam lezi pred jejich cumakem.
Budem si vypisovat nedostatky zen a nedostatky muzu?
Na to nemam naladu

33409

7.9.2004 13:04

Odposlechnuto - skutečně ze života

Magnuss ver Magnusson 213.?.?.?

Tak hele, ta ženská si zasloužila dobře mířenýho facáka a vrazit ten šroubovák do pozadí a když by se jí to jako nelíbilo, tak sbohem a šáteček.
Přesně takovéhle blbky se pak nejvíce diví a hubu křiví, když jim starej zahejbá, kde může, protože na takovou slepici nelze vlízt, z čehož plyne, že je neukojená a neukojenost je prvotní předpoklad, příznak a podmínka feminismu ( kecy o prznění fotrem jsou blbost ).

Feministky jsou ve své podstatě buď anorgastické chudinky, nebo chudinky, co s nimi nějaký střihoun vymetl a ony se teď mstí na všech, nebo viz dále.

Všichni, kdo mají nějaké zkušenosti s ženami, mi musí dát za pravdu, že ty, které to mají rády a často a užívají si to, ty snad ani neumí být zlé, natož feministky. Vyžírky, zlatokopky, feministky, hysterky, migrénistky a potížistky obecně - to jsou ženy, které nemají v pořádku sexuální život - buď málo, nebo problémy se záněty, nebo problémy v mládí s výchovou - utekl od nich otec a matka celý den do holčičky nehustila nic jiného, než že chlapi jsou prasata, hajzlové a šmejdi a že to, co má mezi nohama, je ten největší poklad, který si žádnej chlap, pokud se nejmenuje Bill Gates nezaslouží, no a máme tu feministku, jako když vyšije.

33282

7.9.2004 15:31

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Had 194.?.?.?

Reakce na 33282

Magnussi - je to sice kapánek hustší mluva, ale jedno z důležitých (ne - li vůbec nejdůležitější) jadýrek dnešní skupinové schizofrenie zvané "Civilizace a život lidí na Zemi" a sice špatný přístup k sexu, pojmenováváte dost trefně....zpoloviny. Nedáte mi za pravdu, že střihouni i nestřihouni s neukojeným pimpasem také zadělávají na různý bordel? Např. manágerové svoji erekci nalijí do získávání milionů - jejich orgasmus je rozložen na delší časový úsek, je to uspokojení z bobtnajícího konta, pseudobojovníci na střílení do druhých, kazatelé na hlásání a prosazování "ideálů" [oči v sloup] apod.?
Pořádnému sexu pro všechny ZDAR,ZDAR,ZDAR.. [cool]

33294

7.9.2004 23:32

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 33282

Hele,musim se smat,ne tedy ze bych mela zkusenosti s zenami;
ale jednu periodu jsem zila i na vesnici,kde,jasne bylo i mnoho starych babicek.
Ty mile,usmevave a vecne mlade babicky;jsem se dovedela z drbu,ze byly za mlada hooodne "vesele".
Ty zapskle carodejnice,co vecne moralizovaly- ty byly uz takove za mlada.

33315

8.9.2004 3:14

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jsou manzelstvi,jak staromodni jsme,ze ano? A ,tam zasadne vse funguje tak,ze ,cokoliv rekn emanzel ,tak zena ,jakoby naschval a nebo v zachovani jeji "nezavislosti" udela opacne,v podstate vladne anarchije v teto rodine ,ale jen na prvni pohled ,nebot ,kdyz ONA neco chce ,tak to od nej musi byt udelano doslova ado pismene.
Takze ,co delat,nenechte se mylit odbornici Vam neporadi,co rikaji v "praci" neni to ,co prozivaji sami doma.
Tak ,tedy,chceteli manzelku-feministku-anarchistku mit v pravo,tak ji reknete at jde doleva ,a budete prekvapeni ,jak rychle ji najdete tam ,kde ji chcete mit-tedy v pravo,ale nikdy ani ve slabe chvilce nesmite nikdy -zduraznuji priznat ,ze jste ji chteli mit v pravo,to by Vam v zivote neodpustila ,ale na druhou stranu,prospech z tohoto systemu bude pro celou rodinu ,dokonce i pro ni,ale to si sama ani neuvedomi.

33325

8.9.2004 6:56

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Tom 24.?.?.?

Reakce na 33325

Pane Nohejle,

uvádíte zde hluboká životní moudra. Koketujete dokonce i s vyšší dívčí manželského sarate. Ne každému je dáno tuto filosofii pochopit. Otázka kam manželku-feministku-anarchistku poslat, zda vpravo či vlevo, je většinou řešena zlatou střední cestou - aktivistka je poslána do prdele. Bohužel, zhusta zůstává jenom u slov a následně zbičovaný podpantofelník se odplazí lízat si rány do hospody, kde radí mladším, jak s ženskou vyjebat ...

Mám takový dojem, že některým atrapám chlapů svištění důtek, jedová huba a tvrdá manželčina pěst náramně vyhovuje. Z manželství se pak stává vzrušující sádo-mjáso, nekonečné labůdžo. Takový šedivý úředníček na ministerstvu, který celý nudný den smolí příkazy, zákazy, vyhlášky - jak nasrat lidi - se jen jen třese nedočkavostí až ho ta jeho xemetrikální satórie doma stříská.

Politováníhodní jsou ovšem muži, kteří trpí utkvělou představou, že si ženu vychovají k obrazu svému. Zoufalci. Ani bohu se nepodařilo vychovat člověka k obrazu svému. Allah Akbar.

33331

8.9.2004 9:36

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Had 194.?.?.?

Reakce na 33331

1. [velký smích]
2. bůh nás má v paži (nebo dle toho, co se kolem nás děje jinde [zmaten] )
3. drtivou většinu manželství lze nazvat permanentním bojiště - jde o přemožení jednoho druhým.
3. opět mi u pana Nohejla připadá to, co píše jako neobyčejně ŽIVÁ zkušenost [vyplazený jazyk] ...ale abych se ho zastal - mám životní zkušenost, ne sice s oficiálním manželstvím, ale soužitím, které bylo hodně takové jak právě on popisuje - nejen ona se chovala jako kráva, ale já byl též naprostý idiot (nó tedy ne naprostý.. [mrknutí jedním okem] dva tehdy (snad jen tehdy)blbci a sobci si vnucovali své JÁ,JÁ,JÁ!!!..., prostě vzájemné trápení a vydírání sexem... teprve naprosto jiné životní nasměrování a "odžití" minulosti a změna sebe sama a ještě něco, co mi brání autocenzura napsat (není to zde důležité) zkrátka můj milý, mnou vyrobený osud mi přivedl ženu párekscelánc... A koukaje okolo - je to velmi vzácné, když se sejdou dva, kteří k sobě skutečně patří...

33338

8.9.2004 10:52

Odposlechnuto - skutečně ze života

Modráček 62.?.?.?

Už se nemůžu dočkat, až bude možné podobný rozhovor vyslechnout i v ČR. To už bude asi ten slibovaný ráj na Zemi, ten pluralismus a multikulturalismus. Páni, proč to ještě nemáme? Žijeme sto let za opicemi a vůbec nechápeme, jak velkou šanci nám moudří rádcové za velkou louží nabízejí. A až k tomu dojde, pak ještě přijmeme hebrejštinu jako oficiální jazyk a Talmud jako novou bibli. Protokoly se tak definitivně naplní. Omlouvám se čtenářům za ironický sarkasmus, ale bohužel k tomu nelze říci nic jiného.

33342

8.9.2004 12:49

Odposlechnuto - skutečně ze života

pwc pwc (zavináč) mail (tečka) cz 194.?.?.?

Víte vůbec, že šroubovák (screwdriver) znamená v hovorový angličtině čů*ák? Kvůli tomu se ta kráva tak rozčilovala, ne proto že by byla feministka!!

33343

8.9.2004 20:30

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Tom 24.?.?.?

Reakce na 33343

Já jsem si tak říkal, kdo to tady rozetne ...

Takže ona rozuměla velice dobře, ale nechtěla už jenom z principu!

Jakobych slyšel dilema v její lebce:"Mám mu ho podat, nemám mu ho podat ... Co s ním asi bude dělat, když drží ty pitomý vrata?"

A když jí došlo, že není šroubovák jako šroubovák, tak už bylo pozdě ...

33349

9.9.2004 2:54

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 33343

>Víte vůbec, že šroubovák (screwdriver) znamená v hovorový
>angličtině čů*ák? Kvůli tomu se ta kráva tak rozčilovala, ne
>proto že by byla feministka!!

pane pwc, nechci vas nastvat, pouze opravit. Nevim kde, nebo kdo vas uci hovorovou anglictinu, ovsem jedine pouziti screwdriver v hovorove americtine, je na mix vodka a pomerancovy dzus. Clovek muze byt screwed, screwball ale nikdy jsem neslysel nadavku screwdriver. Snad jedine screwed-driver.
[smích]

33361

9.9.2004 6:05

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Tom 24.?.?.?

Reakce na 33361

Aleale, pane Včeličko, kdepak vy jste se zdělával? Řeč nebyla o nadávkách, ale o genitálu - když už musím být tak slušně sprostej na vaší frekvenci mixu vodky s džůsem.

http://www.thefreedictionary.com/screwing

Tady si to můžete přečíst nahlas, abyste si zase nestěžoval, že jste to nikdy neslyšel

http://www.totse.com/en/ego/no_laughing_matter/willie.html

a tady to máte podle abecedy - pro vaší rychlou orientaci - než zase začnete opravovat

http://www.totse.com/en/ego/no_laughing_matter/male.html

Jojo, život je pestrej, pane Včeličko, to není jenom (cenzurovano)

33370

9.9.2004 10:19

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

pwc pwc (zavináč) mail (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 33370

Díky za zastání.. [chechtot]

33373

9.9.2004 18:46

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 33370

pane Tom, snad ze slusnosti vam odpovim. Ptate se, kde jsem se vzdelaval. Jak se jiste muzete vsimnout na me cestine, vzdelaval jsem se a jeste stale vzdelavam v americe.
Chtel sem byt pouze napomocny, prispevek nebyl nasiraci. Nebudu vam brat uceni anglictiny/americtiny ze slovniku ovsem snad uznate, ze slovnik je pouze nahrada. Snad si tentokrat rozumime.
Pokud ne, predem se omlouvam za moji snahu.

33384

10.9.2004 5:47

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Tom 24.?.?.?

Reakce na 33384

Pane Včeličko,

neptal jsem se vás kde jste se vzdělával. Šlo o hovorovou otázku adekvátní vaší sugestivní sentenci:"Nevim kde, nebo kdo vas uci hovorovou anglictinu ..." kterou jste položil panu pwc. Tak, jako jste vy zřejmě neočekával, že vám pwc odpoví konkrétně - kdo ho učí angličtinu - zrovna tak jsem já neočekával, že mi odpovíte kde jste se skutečně vzdělával.

Opravdu nevím, pane Včeličko, proč zde zdůrazňujete vaší slušnost:"... snad ze slusnosti vam odpovim." Buďto odpovíte, nebo neodpovíte. To je vaše svobodná volba. Pohnutky, které vás k odpovědi vedly a póza s kterou odpovídáte, jsou kudrlinky zcela bezpředmětné.

>"Nebudu vam brat uceni anglictiny/americtiny ze slovniku ovsem snad uznate, ze slovnik je pouze nahrada. Snad si tentokrat rozumime."

Nerozumíme si. Je pouze váš sugestivní problém, když mi podsouváte učení angličtiny ze slovníku. Odkazy na slang, slang pane Včeličko, jsem uvedl pouze z toho důvodu, že jste vy doslova napsal:" jedine pouziti screwdriver v hovorove americtine, je na mix vodka a pomerancovy dzus." A snad mi tady nebudete tvrdit, pane Včeličko, že slang není hovorová angličtina?

33399

11.9.2004 3:49

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 33399

pane Tom, byl sem vychovavan k tomu, ze i debila nemam ignorovat, tak jsem vas slusne odpovedel. Je videt z vasi odpovedi, ze vam neni pomoci. S jistotou zde mate k dispozici mnoho cechoamericanu kterych se muzete otazat, pripadne muzete najit jednoho, ktery s vami bude souhlasit.
Na tomto webzinu me neni dovoleno vas poslat do prdele.
s uctou

33435

11.9.2004 15:31

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Tom 24.?.?.?

Reakce na 33435

Pane Včelčko,

vzpamatujte se, hovoříte k zrcadlu ...

33443

11.9.2004 15:31

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Lev 68.?.?.?

Reakce na 33435

pane Tom, byl sem vychovavan k tomu, ze i debila nemam
ignorovat, tak jsem vas slusne odpovedel. Je videt z vasi
odpovedi, ze vam neni pomoci. S jistotou zde mate k
dispozici mnoho cechoamericanu kterych se muzete otazat,
pripadne muzete najit jednoho, ktery s vami bude souhlasit.

Na tomto webzinu me neni dovoleno vas poslat do prdele.
s uctou
_______________________________________

Co Vy na to Tome ? Pekna kombinace od pana Vcelicky, ze ano. Pritom vsem, panu Vcelickovi nebylo nijak ublizeno od Vas Tome, aby Vas pan Vcelicka, pokud by to bylo na tomto "webzinu" povoleno, posilal.

33444

13.9.2004 6:43

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Tom 24.?.?.?

Reakce na 33444

>Co Vy na to Tome ? Pekna kombinace od pana Vcelicky, ze ano. Pritom vsem, panu Vcelickovi nebylo nijak ublizeno od Vas Tome, aby Vas pan Vcelicka, pokud by to bylo na tomto "webzinu" povoleno, posilal.

Víte, pane Lve, jaksi se k tomu necítím povolán vyjadřovat. A v takových případech, hledám odpověď u odborníků. Jedním z takových odborníků (doslova - přeborníků) na život a na ty nejryzejší mezilidské vztahy je MUDr Uzel. Sexuolog, doktor Radim Uzel se uvedl do povědomí veřejnosti radikální odpovědí na dotaz:"Jakou byste radil nejdokonalejší pánskou antikoncepci?" Odpověď rozburácela aulu:"Radím uzel."

Kupříkladu k otázce porna a lidské uslušněnosti se doktor Radim Uzel vyjadřuje touto úvahou:

"Porno je pohádka pro dospělé," říká MUDr. Uzel a dodává: "Sexuální fantazie jsou součástí lidské sexuality. Právě tím se třeba lišíme od zvířat. Fantazie nikomu neškodí ani neubližuje. A pokud se vyjádří v grafické podobě - nic proti tomu!" Proč je tedy nemalým procentem lidí pornografie považována za něco pokleslého? Podle doktora Uzla jsou nejčastějšími příznivci pornografie spokojení manželé středního věku a nejvášnivějšími odpůrci úchylní lidé, kteří se při pohledu na pornofilm nebo fotku leknou toho, že je to vzrušuje. "Neví, co se sebou a se sexem, a tak se radši postaví do role spasitele lidstva a hlásají morální čistotu. Čeština na to má výstižné přísloví: Nedívej se do zrcadla, máš-li křivou hubu," dodává Radim Uzel.

Doufám, pane Lve, že Vás tento krátký úryvek uspokojil zrovna tak, jako mne potěšil Váš dotaz "Co Vy na to, Tome?"

33476

14.9.2004 5:25

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Lev 172.?.?.?

Reakce na 33476

Ano Tome, už to chápu ! [zmaten]

33500

14.9.2004 5:30

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Had 194.?.?.?

Reakce na 33476

>Jedním z takových odborníků (doslova - přeborníků) na život a >na ty nejryzejší mezilidské vztahy je MUDr Uzel.
To Jste mě Tome překvapil, několikráte jsem pana Uzla slyšel a musím uznat, že má jistý smysl pro humor a navíc otevřenost v tabuizovaném sexu. Přesto se mi nezdá, že toto a odbornost(vzdělání) stačí, aby měl titul "přeborníka na život"..
>Neví, co se sebou a se sexem, a tak se radši postaví do role >spasitele lidstva a hlásají morální čistotu.
Uznávám - velmi přesné. Ovšem porno hraje pouze na jednu výraznou strunu nástroje zvaného sex - zvířeckost a pouhopouhé "vybouchání pytle".A zůstanu-li u not:sex je přitom ne jedna struna, ale harfa, ne - li symfonický orchestr!!! Obrázky z tantrických chrámů a spisů z Asie jsou plné sexuálních aktů a přesto nejsou pornografické v tom smyslu jako pornografie Západu, čili oné pokleslosti a "byznysnosti".Porno a západní sexuologové naprosto opomíjejí (protože je neznají,nezapadají do byznysu a "vědeckosti" západního stylu myšlení a chápání) jiné, výrazné a důležité("zušlechťující"[mrknutí jedním okem] aspekty sexu. Opět se mi jeví, že je to nevyvážená reakce na staletí útlaků a nesmylů vnucovaných církví.
Obsáhleji a mnohem lépe o tomto píše Osho. Prozradil hodně na to(uměl si poradit s reakcemi), že je to díky prudérii naší společnosti tak choulostivé téma.
Dobrému sexu ZDAR, ZDAR, ZDAR...

33501

15.9.2004 5:47

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Tom 24.?.?.?

Reakce na 33501

Kdyby nebylo sexu, nebylo by života. Je však jen otázkou času, kdy se díky geneticky upraveným potravinám podaří vědcům vygenerovat manuála s deseti páry rukou a snem každé bordelmamá bude typ K 100 - dívka zvaná Stonožka. Pro feministky je "in" - švihnout si se zkumavkou - již dnes.

My, dosud sexem a díky němu žijící, můžeme sex velebit, zatracovat, dávat mu různé přívlastky, donekonečna o něm kecat - sex zůstává. Lidem se to líbí! Matka příroda už to tak zařídila. A komu se to nelíbí, ať nám ...

>Ovšem porno hraje pouze na jednu výraznou strunu nástroje zvaného sex - zvířeckost a pouhopouhé "vybouchání pytle".

Takhle bych to neviděl. Porovnáte-li jednotku byznysnosti porna s jednotkou byznysnosti manželství, dostanete se z říše pohádek do tvrdé reality na které proděláte trenýrky. Řekl bych, že porno je divadlo s iluzí. Divák zaplatí a sebemrskačsky se ujišťuje v tom, že jeho představy o sexu v manželství byly čistou desiluzí. Je konsternován třeba už jenom tím, že pornoherečku nikdy nebolí hlava!

Porno samozřejmě byznys je. O tom není sporu. Není však byznysu bez poptávky.

Úryvek pana Uzla jsem použil pouze příkladmo. Jestliže se ztotožníte s názorem, že světu vládnou peníze, pak - z hlediska životaschopnosti - platí, že Kolk peněz máš, tolikrát jsi člověkem. Človek je však ovládán tou šedou eminencí dole a na tu šedou eminenci je, pan Uzel, skutečně přeborník.

>A zůstanu-li u not:sex je přitom ne jedna struna, ale harfa, ne - li symfonický orchestr!!!

Preferujete preludování na harfu, pane Hade? Mno, to já radši varhany. Ten vřískot píšťal! Někdo se třeba omezí na břinknutí činelů a pak jim oběma hučí v hlavě devět měsíců. A následující partitura fortissima u alimentačního soudu? Tomu říkám Orchestra Seráta!

33536

15.9.2004 9:34

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Had 194.?.?.?

Reakce na 33536

Dobrá odpověď - dovedl Jste ji ve svém stylu ad absurdum k úsměvu, podržel Jste si svůj směr. Tímto již [překvapení] nejsem [smích] .
"Feministky, stonožka, zkumavka" - nemám co bych k výstižnosti dodal. "Nabídka-poptávka" - přesné.
Manželství - no, na základě mé zkušenosti a pozorování - převládá, to co tvrdíte. Já žiji v mnoha směrech lepší výjimku [mrknutí jedním okem] [cool] .A tak mohu tvrdit, že většina příkladů je smutný a tragický konkubinát-ne manželství.Skutečné manželství se "provádělo ve velkém" ještě ve starém Egyptě(nevím, zda písemné zmínky existují).
Světu prachy vládnou - i Vy jistě znáte(?) lidi, jež žijí skromně a přesto hmm - SPOKOJENĚ, čili jsou hodně mimo tento stádní, dekadentní směr.
Že nám šéfuje "spodek" o tom není pochyb(toto otroctví mě dlouho vytáčelo - pak jsem slyšel:" je to jako bujný oř, zvládneš ho a doveze tě, kam chceš, ne - li, shodí tě do bahna...) - trvám na svém - jsou návody a přeborníci, jež všechny sexuology se štemplem MNOHEM převyšují. Tito ovšem nesbírají body v žebříčku popularity a jejich "poradenství" je také cílené pro zralé jedince, nelze o tomto "kázat" veřejně. Co je to tedy ta zralost, že...
Velice dobře při svém umu žonglovat se slovíčky víte, jak jsem ten orchestr myslel, nicméně dobré [velký smích]

33544

9.9.2004 17:06

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 33361


Pane Vcelicko
To,ze nekteri lide rozumi tomu kdo jsou Americane jen diky slovniku,tak i dle slovniku citi slovo screwdriver.Holt,neco se da naucit ze slovniku a neco se musi ziiit a proziiiit,aby to mel clovek v sobe.Nenechte si vzit ten svuj vnitrni pocit,protoze tak jste to do sebe dostal spravne.Takove veci se neuciiii,ty prichazeji samy.Pripustme,ze nekde nekdo slengove tak mluviiii,ale tyto lidi jste nepotkal a neverim,ze je nekdy potkate.Nac taky,ze? [mrknutí jedním okem]

33382

9.9.2004 17:40

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

68 68.?.?.?

Reakce na 33382

Pane Idealisto,

Souhlasim s Vasim komentarem panu Vcelickovi. Kdyby se clovek chtel vyjadrovat slusne, tak podle slovniku, ktery pouzivaji panove pwc a pan Tom, by clovek nemohl otevrit hubu, protoze mezi ty "sproste" vyrazy patri mezi jinym "banana, brumstick, pudding, blowtorch, carrot, chicken atd."

Jestlize nekdy, nekdo, nekde pouzil slovo screwdriver pro ono oznaceni, to neznamena, ze je to uzivany vyraz v dennim slangu.

Doporucil bych, aby panove pwc a pan Tom sahli po jinem slovniku pri jejich studiich anglictiny, protoze podle toho, ktery uzivaji nyni si budou rozumet jen sami dva mezi sebou. [smích]

33383

10.9.2004 5:50

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Tom 24.?.?.?

Reakce na 33383

Pane 68,

k vaším uslušněně sugestivním jedovatostem - vaše věta:


"Kdyby se clovek chtel vyjadrovat slusne, tak podle slovniku, ktery pouzivaji panove pwc a pan Tom, by clovek nemohl otevrit hubu, protoze mezi ty "sproste" vyrazy patri mezi jinym "banana, brumstick, pudding, blowtorch, carrot, chicken atd."

"ústa" pane 68, když už [mrknutí jedním okem]

33400

10.9.2004 7:13

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

68 68.?.?.?

Reakce na 33400

"ústa" pane 68, když už

Lide, kteri uzivaji takovy druh slangu usta nemaji. Ti maji hubu.

33405

9.9.2004 19:19

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 33382

dekuji pane Idealisto, za prilehave vysvetleni. Projezdil jsem staty krizem krazem, ovsem se slovem screwdriver jako nadavkou, dokonce jako oznaceni panskeho udu, jsem se nesetkal.
Snad mozna proto, ze mi velice malo lidi nadava. Myslel jsem si, ze je dulezite upozornit onoho ctenare na chybu, ovsem jak vidim, nekteri se radeji uci cizi rec ze slovniku a pak opravuji zpetne. Snazim se na techto strankach priblizit nasim ceskym dopisovatelum mysleni bezneho americana. Ctu tyto stranky abych se priucil neco o mysleni bezneho cechoslovaka.
Chtel jsem opravdu byt pouze napomocny, nic vic nic min.

33388

14.9.2004 7:48

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 33361

>>Víte vůbec, že šroubovák (screwdriver) znamená v hovorový
>>angličtině čů*ák? Kvůli tomu se ta kráva tak rozčilovala,
>ne

>>proto že by byla feministka!!

>pane pwc, nechci vas nastvat, pouze opravit. Nevim kde, nebo
>kdo vas uci hovorovou anglictinu.....

Pane Tome
Spis by Vam sluselo,kdybyste prehodnotil Vase zastavani se pana pwc.Navezl jste se do neceho,co Vam nebylo uplne blizke,no a to ostatni uz bylo chytani se stebla.Nebo si myslite,ze tyto "prestrelky"nejsou mimo misu?
Vzdyt ani nevime,jaka je rodna rec svepomocneho stavitele a taky nevime,co se mezi manzely odehralo od doby,kdy si navzajem rekli to velke ANO.Svym zpusobem probiha negativni kritika zeny,o ktere vubec nic nevime a navic ten dialog neni napsan zrovna stastne.
At jsou zensky jaky chteji,ja se tesim na babiii leeeto [cool]

33508

15.9.2004 5:53

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Tom 24.?.?.?

Reakce na 33508

Pane Idealisto,

také se těším na babiii leeeto obzvláště poté, co letošné lééééto nebylo zrovna vydařenééééé. [velký smích]

33537

15.9.2004 10:39

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 33537


>také se těším na babiii leeeto obzvláště poté, co letošné
>lééééto nebylo zrovna vydařenééééé. [velký smích]
Pane Tome
Mnno,nevim jak u Vas,ale ja si nepamatuji nevydarene leeeto na Jizniii Morave.Verte,ja jsem tady jeste nemluvil s zadnou feministkou.Tady ten feminismus nejak nefrciiii.Pomerne zdrave jadro.Tak nejak to vykrystalizovalo v normalni vztahy.A to je dobre.[cool] [smích]

33547

11.9.2004 18:09

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 33343

Nevím, kdo Vás angličtinu učil, ale screwdriver znamená v angličtině a americké angličtině jen jedno, a to šroubovák, u koktejlů pak druh drinku, ale jako mužský pohlavní úd, to jsem nikdy neslyšel a pro jistotu jsem i googloval. Jako sloveso "to screw", to má ovšem velice časté použití ve smyslu "pojebat, ojebat někoho či něco", nebo se na něco s odpuštěním vykálet. Tak tu nešiřte bludy, pár učitelů angličtiny Vás kontroluje.

33447

8.9.2004 19:35

Odposlechnuto - skutečně ze života

M^2 147.?.?.?

Nejakou dobu jsem vnucovala pojisteni po telefonu, panove tvorstva mi snad v pulce pripadu rekli:"o tyhle veci se stara zena." Nektere damy proste tise vladnou rodu v pozadi, my co to nedokazeme jsme feministky [smích], asi.
Panove zajimalo by me, jak pomahate sve zene, starate se o to jakou banku zvolit, u koho se pojistit? Vetsinu rodin co znam ridi v podstate zena, protoze muzi nejsou ochotni mnoho otazek vubec resit. Doufam, ze se mi to jen zda, ze znam jen maly vzorek :-/

33347

9.9.2004 3:06

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Je vedecky a socialne dokazano ,ze i s tim nejchytrejsim muskym ,dokaze mavat i ta "nejhloupejsi " zena ,ale co to da prace inteligentni zene ,kdyz ma ,co delat s hlupakem !!
-------------
At to berem z kterekoliv strany ,tak ,jedinym meritkem ,jak jsme doopravdy na tom je videt na nasich dtech ,na pristi genraci ,ktera ma nas vystridat,ale i postarat se o nas ,kdyz uz toho nejsme schopni samy.
Kdyz shlednete rodiny,jinych narodnosti a jine rasy,tak zjistite ,ze mnohde rodinna pouta a soudruznost a funkce rodiny je v mnohem lepsim poradku ,nez v rodinach "krestanskych' coz ,ukazuje,ze feministicke maminky vyhrali nad muzi a udelali jej nepotrebnym kusem domacnosti,ale prohraly ve svych detech a nasledky se projevuji jiz dnes a nejsou nijak radostne-doufam,ze se mnou souhlasite.

33362

10.9.2004 0:50

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

H 194.?.?.?

Reakce na 33362

>Je vedecky a socialne dokazano

[zmaten] [zmaten] [překvapení] [zmaten] [zmaten] jak se toto dokazuje, nějaký laserový měřák a snímač "poslechne ten nejchytřejší(?) muž, tu blbou ženskou nebo, ne?"..aha už tuším, cosi jako krysy v labyrintu [mrknutí jedním okem]

33395

10.9.2004 6:36

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

God and the Harley Davidson

The inventor of the Harley-Davidson motorcycle, Arthur Davidson, died and went to heaven. At the gates, St. Peter told Arthur, "Since you've been such a good man and your motorcycles have changed the world, your reward is you can hang out with anyone you want in Heaven."

Arthur thought about it for a minute and then said, "I want to hang out with God."

St. Peter took Arthur to the Throne Room, and introduced him to God. God recognised Arthur and commented, "Okay, so you were the one who invented the Harley Davidson motorcycle?!"

Arthur said, "Yeah, that's me..."

God commented: "Well, what's the big deal in inventing something that's pretty unstable, makes noise and pollution, and can't run without a road?!

Arthur was apparently embarrassed, but finally spoke, "Excuse me, but aren't you the inventor of woman?"

God said, "Ah, yes."

"Well," said Arthur, "professional to professional, you have some major design flaws in your invention: 1. There's too much inconsistency in the front-end protrusion; 2. It chatters constantly at high speeds; 3. Most of the rear ends are too soft and wobble too much; 4. The intake is placed way too close to the exhaust; 5. And the maintenance costs are outrageous!!"

"Hmmmm, you may have some good points there," replied God, "hold on."

God went to his Celestial super-computer, typed in a few words and waited for the results. The computer printed out a slip of paper and God read it. "Well, it may be true that my invention is flawed," God said to Arthur, "but according to these numbers, more men are riding my invention than yours."

33403

11.9.2004 2:22

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V roce 1911 zidovska anarchistka Emma Goldman,pritelkyne Lenina -Scrull razila heslo,ze :"Kazda zena bude zenou kazdeho muze a kazdy muz bude muzem ,kazde zeny".Jeji nazory se ujmuly nejdrive ve Spanelske obcanske valce,ovsem po prikladnem zakone v bolsevickem Ruku ,kde vsechny zeny starsi 16 let byly "majetkem statu".(Jak dobre je nahlidnout do komunistickych archivu ) Tato ,pokrokova zidovka rovnez rekla,ze pomoci feminismu znici krestanske rodiny.V roce 1919 v jinem dokumentu se dokonce uvadlo dopodrobna,jak to bude vse provedeno.
Kdyz ,muz pracuje a jeho partnerka nema praci ,tak je samozrejme ,ze zije za jeho penize ,ale ,co se stane ,kdyz ona ma praci a jeji partner zije z podpory v nezamestnanosti,ve vetsine pripadu je tak zvane oznacen ,ze je " k nicemu" a partnertka se jej ,jak priteze zbavi,prece jej nebude zivit ,to da rozum.
Kdyz ,muz pracuje tezce a dela hodne hodin navic ,tak jeho partnerka prohlasi ,ze nema zadny cas pro ni!!
Kdyz , si hledi jen svych hodin a po praci chce mit odpocinek a klid, tak jeho partnerka prohlasi, v ramci jeho zakladniho prijmu ze je tak dobry na nic a k nicemu.
Kdyz ,muz rozhodne ,bez sve zeny,tak prohlasi ,ze je despota a zensky sovinist.
Kdyz ,vsak zena udela rozhodnuti ,bez toho ze by informovala jej,tak je to znamka "osvobozeni se od muzu."
Kdyz ,muz narika ,,tak je to ufnukanec,ale kdyz nenarika,tak je to necita.
Kdyz ,se muz chce neco ,co ona nema rada,tak rekne ,ze on representuje svoji nadrazenost nad ni v opacnem pripade je to jeji prednost.Takze nas zivot v modernim prostredi se da zhodnotit na poctu rozvodu dnes a tech ,co zili pred nami,pred sto roky,kazdopadne muz ztratil sve vedouci postaveni a v mnohych rodinach po prichodu deti ,uz se stal zbytecnym zarizenim v domacnosti

33429

13.9.2004 13:05

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

By Henry Makow, PhD
9-12-4

When I was younger, I couldn't understand what women wanted.

This is because women themselves didn't know.

Feminism told them to be independent, to have careers and lovers. But their instincts told them to get married and have children.

Recently Mary, an American woman living in London England wrote:

"I am 39, twice divorced, childless and could not understand why it is so difficult for me to find Mr Right. Thanks to your website now I know exactly why. I will show one of your articles to my lady friends [who] are very unhappy and complain that most of the men they meet (and we are talking about men over the age of 30, not 15) just want sex and refuse to commit. I have become spiritual as a result of my loneliness and eagerness to procreate.

In the meantime, I will read your articles faithfully and thank God that someone has the guts to come out with the truth. For the past five years I kept asking myself why my life has turned out as unfulfilling as it has whereas my mother didn't have that problem (she was born in 1929)."

Mary is one of millions of men and women (including myself) who do not have families because of a covert campaign of psychological warfare against heterosexuals. This Rockefeller-sponsored program of social engineering and eugenics is waged under the guise of "feminism" and "equality." The pill, sexual liberation and the mainstreaming of homosexuality are all part of it. See "Sexism is Heterosexuality (http://www.savethemales.ca/040902.html) and "Playboy and the (Homo)sexual Revolution" (http://www.savethemales.ca/091101.html)


33481

14.9.2004 9:08

Odposlechnuto - skutečně ze života

Grovik 81.?.?.?

A proto jsem stastne zamilovany do zeny, ktere jsou potrhle feministky stejne protivne jako mne [mrknutí jedním okem].


Grovik
die with smile
http://gph.wz.cz

33509

15.9.2004 3:45

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tak zvany sex ,nema nic spolecneho s laskou.Sex se stal komercnim zlatym dolem na kterem mnoho lidi vydelava obrovske penize a ustanovili se byrokraticti odbornici,tedy na to ,co drive kazdy dospeli delal a bez odborniku.Laska byla nakonec podlozena sexem ,dnes maji lide sex a to bez lasky a jak tvrdi odbornici ,je to tak v poradku ,pro ne ,jsou ochotni ,kdykoliv ,co by chytra neproduktivni odborna sila priskocit,tam ,kde drive otec a nebo matka poucila sve dospivajici dite ,bez nakladnych casopisu ,odbornych knih,mnohdy priroda sama vedla s moralkou,kdy je pravy cas,dnes mame v mediich a kulture tolik sexu,za velky prijem penez ,ti co se tim zivi,ze nakonec 12 -lete jsou v jinem stavu a mezi mladezi se rozmaha AIDS a pohlavni choroby ,jez vytvareji spolu se sexualni kriminalitou dalsi odvetvi byrokratickeho podhoubi,tam ,kde drive byl" tatuv remen" bez uctu za sluzby verejnosti, tak dnes je to velmi vynosny obchod ,prakticky ,fungujici z niceho.Nevim,srovnam-li moje detstvi s dnesni generaci,tak si myslim,ze zadne detstvi nemaji, diky zdelovacim prostredkum a stabu darmozroutu z vysledku spolecnosti,kteri mimo spatneho ,nic spolecnosti neprinaseji a jen mladym lidem blbnou hlavu pro svuj business!!!!
Prohlaseni mlade divky v TV ,ze jeji prani je prodelat 2000 sexu, mi vyrazi dech ,jestli dotycna ma hlavu jen na natacky a na nic vic,z meho pohledu,tak ,jak jsem byl vychovan ja,mozna ,ze pro dnesni mladez je to zcela normalni,pravdepodobne,nectou nic o AIDS

33535

15.9.2004 6:26

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 33535

pane nohejl z dvou tisic sexualnich zazitku, jeste mlada divka nemusi dostat AIDS, no a je znamo, ze deloha neni mydlo, ze neubejva. Za pet let ma tato divka vyplaceny barak a pak uz nemusi mit sex do konce zivota. Mimo jine byla to nejspis australanka ty jsou o neco povolnejsi nez americanky.

Vase mladi bylo jiste nadherne, muj deda mi take vypravel jak jeho mladi o proti memu bylo nadherne, urcite dnesni mladez bude vypravet to same dalsimu pokoleni. Proste detstvi kazdeho je krasne, specialne v pozdnim veku. No a jak vypadaji husy, uz prileteli zpet?

33541

15.9.2004 11:54

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Vas deda ,pane Vcelicka ,mel rozhodne lepsi casy,kdyz si uvedomite ,ze dnes na svete ma na 40 milionu plne propuknuty AIDS,tedy ,presne ,dalsi dve tretiny ,to maji,ale jeste to nevedi,nemaji plne priznaky,to ,urcite dela rozdil,co prozil Vas a i muj deda a co prozivame my.Kdyz nahlidnete do statistiky zdravotnictvi,tak Vam vstanou vlasy na hlave ,pri pohledu na stav zdravotnictvi v letech dvacatych a co mame dnes.
-------------

1/3 Of Global Population
Infected With TB
By Shaoni Bhattacharya
NewScientist.com
9-14-4

The major World Health Organization programme to curb tuberculosis globally is failing to bring the disease under control, warns a new review.

The WHO's strategy to combat the widespread infectious disease involves stopping the spread of TB by treating people who have tested positive for it.
Ani nevite ,jak rad bych se mylil.

33551

15.9.2004 18:49

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 33551

vy se pane nohejl musite stale neceho bat, kdyz to neni zid, tak to jsou AIDS nebo TB. Mimo jine, pisete o AIDS a kopirujete o TB. Clovek umrit musi, to uz je dane prirodou. Na co umrete to nikdo nevi. V USA zemre rocne vice lidi v auto nehode, nez zemrelo lidi na AIDS nebo TB.
http://www.driveandstayalive.com/info%20section/statistics/stats-usa_indiv-states_per-capita_2003.htm
Na prvnim miste umrti je srdecni mrtvice na druhem miste rakovina. Takze AIDS nebo TB vam asi nehrozi. Mimo jine obe tyto nemoci maji dlouho dobou inkubaci, takze ve vasem veku nemate problem. Zapomel jste dodat, ze Americane vytvorili AIDS ve svych laboratorich aby ziskali nove pozemky v Africe.
Pokud budete hledat nemoci, zjistite, ze se opet blizi mor, ovsem tentokrat je odolny na penicilin.

33560

16.9.2004 2:47

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Bat se ,je dano inteligenci ,tedy rozumem,kazde zvire na svete ma svuj pud sebezachovi,kdyz, zvire zjisti ,ze je neco nebezpecneho ,tak se tomu kouka vyhnout ,ale u lidi ,jka je videt toto nefunguje,nevim ,jak byste mi rikal svoji theorii,kdyby jste byl uz v situaci,ze byste nakoupil AIDS a ja Vam rikal,at si z toho nic nedelate ,ze stejne byste jednou musel umrit.Ja znam hodne lidi,kterym vse vzdy byle jedno,co se kolem nich deje ,az do doby ,kdy oni byli postizeni,neveril byste ,jak halasni byli potom,co rana osudu potkala je.Sranda je ,kdyz sousedovi schori barak,ale tragedie se stane,kdyz schori ten Vas.Tudiz ,mladym ,co jsme zotpovedni,tak je varujeme,co jsou lidi vaseho razeni,tak ,dal pestujte sve heslo ,ze jednou umrit musime,svym zpusobem mate velmi jednoduchy a stastny zivot,cely svet se dnes podoba Formanovu filmu "Ma panenko hori!"
Ted ,tady v Australii odsoudili jednoho,co uz dve zeny nakazil AIDS,kdyby to byla Vase dcera,ktera by prenesla chorobu na sve deti,nevim,zda byste zmenil nazor,kazdopadne je lepsi se bat ,nez byt k vecem lhostejny,ale ctim Vas nazor na vec.

33572

16.9.2004 6:56

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Lev 68.?.?.?

Reakce na 33572

Souhlasim pane Nohejl.

33573

16.9.2004 8:55

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 33572

pane nohejl, mozna ze jste to necetl stejne jako ja jsem to napsal, nikde jsem se nevsim, ze by muj postoj byl lhostejny.
Ovsem uz pred 2000 lety napsal Sneca v jeho dopisech. Hrdina umira jen jednou, srab kazdy den. Je tedy na vas, jestli budete jako to vystrasene zvire a za kazdym rohem budete hledat cekajici nebezpeci. Pokud jezdite autem, davejte velky pozor, jestli jste si kliknul na link, ktery jsem vam doporucil, jiste ctete kolik se lidi zabije prave v aute.

33579

17.9.2004 5:03

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

To ,ze pisete ,treba,ze jednoho dne ,musime stejne umrit ,je postojem lhostejnosti,prirovnavat ztraty na zivotech lidskou bezsttarostnosti-hlouposti k cislum automobilovych nehod,kde mnozi sednou za volant a bezestrachu zabiji ty ,co jedou zotpovedne a opatrne mne nepripada rozumne,my ,starsi bychom naopak meli vest mlade a varovat je a ucit zotpovednosti,driv etakovym lidem se rikalo filosofove a mudrcove ,jeste dnes se nekde riky priklady reckych ucencu -mudrcu,nebot stale jeste plati na tomto svete jejich moudre rady.Nemeli bychom v zadnem pripade ucit novou generaci tomu,aby brali zivot na lehkou vahu a tim se dopustili smrtelnych prehmatu,jsem si jist ,ze divenka s pranim mit 2000 muzu ,by mozna po tom stem ,pri nalezu AIDS sve mineni v nekolika minutach zmenila,co myslite?

33610

17.9.2004 6:01

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Gloria Steinem: How the CIA Used Feminism to Destabilize Society

In the 1960's, the elite media invented second-wave feminism as part of the elite agenda to dismantle civilization and create a New World Order. Gloria Steinem became a media darling due to her CIA connections. MS Magazine, which she edited for many years was indirectly funded by the CIA.

33613

17.9.2004 6:10

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Children 'having sex at 11'
More than a quarter of 11-year-olds in the UK know someone their age who is having sex, according to a new survey.
The charity, Marie Stopes International, commissioned the study of 1,077 children aged from 11-15.

It intends to use the findings to win support for a new campaign it is running to supply any child logging onto its website with free condoms on request, which will be posted to them at home.

More than half of those surveyed did not know that condoms could prevent HIV while one in 10 believed the virus could be passed on through kissing.

The study also revealed that more young people were concerned about contracting a sexually transmitted infection or getting pregnant than they were about doing well at school.

33614

18.9.2004 4:00

Odposlechnuto - skutečně ze života

Vcelicka 24.?.?.?

pane nohejl, ze mlada divka muze mit sex v 11 letech bych veril
s chlapcem to bude asi trosku horsi, ten to mam v jedenacti pouze na curani, at ziji prodavaci condomu [smích] Deti po celem svete potrebuji pizzu a condom, mno mozna coca colu [oči v sloup]

33658

18.9.2004 10:34

Odposlechnuto - skutečně ze života

ich 63.?.?.?

no jo, muzskejm se velice rado furt neco vycita. Jenze v tom je podstata muzstvi. Bez predsudku otocte stranky v knize knih, o jakych vecech se tam pise? muzsky je zminovak jako rozsevac. ptakovinky o rovnosti, samy blbosti. Fyzicka ani psychycka rovnost neni. Kazdy je delan pro neco jineho.

33664

19.9.2004 3:32

Odposlechnuto - skutečně ze života

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Vcelicka ,pripominete mi jeden vtip:prochazi delegace jednim podnikem a zastavi se v mistnosti ,kde je spousta malych deti ,ktere si tam radostne dovadi na vselijakem zarizeni pod dohledem ucitelek,vedouci delegace se obrati k sefovi tovarny a pravi: takhle krasne zarizene detske -tovarni jesle jsem v zivote nevidel ,je videt ,ze mate zajem o vase pracovniky.
Nacez sef odpovi,to nejsou jesle -materska skolka nasich pracovniku,to je reklamace s nasledky na nase nekvalitni vyrobky.

33682

Příspěvků: 102

04.09. 23:02 Bohumil Kalvas  Odposlechnuto - skutečně ze života
05.09. 03:26 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
05.09. 13:07  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
05.09. 15:21 djb  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
05.09. 07:44 Jarka  Odposlechnuto - skutečně ze života
05.09. 09:32 Jasmina  Odposlechnuto - skutečně ze života
05.09. 16:48 Had  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 10:44 Jasmina  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 19:58 Had  RE: ..žongl se slovíčky a znaménky..
06.09. 22:18 Jasmina  RE: ..žongl se slovíčky a znaménky..
07.09. 11:38 Had  RE: ..žongl se slovíčky a znaménky..
07.09. 23:25 Jasmina  RE: ..žongl se slovíčky a znaménky..
05.09. 12:42 dub  Odposlechnuto - skutečně ze života
05.09. 14:24 Lendys  Odposlechnuto - skutečně ze života
05.09. 20:24 P.Peshmerga, Mgr.Paed  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 09:44 Sidonius  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
05.09. 15:46 trodas  Odposlechnuto - skutečně ze života
05.09. 15:46 trodas  Odposlechnuto - skutečně ze života
05.09. 20:12 Had  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 11:04 Jasmina  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 23:50 oji  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
05.09. 16:40 Had  Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 00:00 ladA  Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 19:48 Had  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 02:23 Druid  Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 03:09 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 04:27 Mezek  Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 05:24 albert  Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 07:39 Tom  Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 10:24 Had  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 10:42 oji  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 17:02 Tom  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 23:55 oji  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 08:06 68  Odposlechnuto - skutečně ze života
06.09. 17:03 Tom  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
07.09. 11:47 H  RE: ... Tom, oji a "68"-
06.09. 10:18 LACO  Diagnóza
06.09. 15:18 Jarka  RE: Diagnóza
06.09. 17:07 Tom  RE: Diagnóza
06.09. 19:27 Aja  Odposlechnuto - skutečně ze života
07.09. 04:18 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
07.09. 14:00 Karel z Čech  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
07.09. 21:37 Had  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
07.09. 23:17 Jasmina  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
08.09. 09:47 Had  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
09.09. 00:39 Jasmina  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
13.09. 22:52 Karel z Čech  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
08.09. 23:20 P.Peshmerga  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
09.09. 00:41 Jasmina  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
09.09. 16:09 P.Peshmerga  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
10.09. 09:40 Jasmina  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
07.09. 13:04 Magnuss ver Magnusson  Odposlechnuto - skutečně ze života
07.09. 15:31 Had  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
07.09. 23:32 Jasmina  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
08.09. 03:14 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
08.09. 06:56 Tom  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
08.09. 09:36 Had  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
08.09. 10:52 Modráček  Odposlechnuto - skutečně ze života
08.09. 12:49 pwc  Odposlechnuto - skutečně ze života
08.09. 20:30 Tom  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
09.09. 02:54 Vcelicka  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
09.09. 06:05 Tom  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
09.09. 10:19 pwc  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
09.09. 18:46 Vcelicka  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
10.09. 05:47 Tom  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
11.09. 03:49 Vcelicka  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
11.09. 15:31 Tom  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
11.09. 15:31 Lev  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
13.09. 06:43 Tom  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
14.09. 05:25 Lev  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
14.09. 05:30 Had  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
15.09. 05:47 Tom  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
15.09. 09:34 Had  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
09.09. 17:06 Idealista  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
09.09. 17:40 68  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
10.09. 05:50 Tom  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
10.09. 07:13 68  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
09.09. 19:19 Vcelicka  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
14.09. 07:48 Idealista  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
15.09. 05:53 Tom  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
15.09. 10:39 Idealista  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
11.09. 18:09 P.Peshmerga  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
08.09. 19:35 M^2  Odposlechnuto - skutečně ze života
09.09. 03:06 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
10.09. 00:50 H  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
10.09. 06:36 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
11.09. 02:22 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
13.09. 13:05 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
14.09. 09:08 Grovik  Odposlechnuto - skutečně ze života
15.09. 03:45 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
15.09. 06:26 Vcelicka  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
15.09. 11:54 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
15.09. 18:49  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
16.09. 02:47 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
16.09. 06:56 Lev  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
16.09. 08:55 Vcelicka  RE: Odposlechnuto - skutečně ze života
17.09. 05:03 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
17.09. 06:01 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
17.09. 06:10 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života
18.09. 04:00 Vcelicka  Odposlechnuto - skutečně ze života
18.09. 10:34 ich  Odposlechnuto - skutečně ze života
19.09. 03:32 Robert Nohejl  Odposlechnuto - skutečně ze života

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 706