Diskuze k článku

A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Příspěvků 78

1.9.2004 7:50

A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Jarka 160.?.?.?


Jezismarja, snad nehrozi dalsi valka????

32824

1.9.2004 8:24

RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Honzik 83.?.?.?

Reakce na 32824

A proč by ne?

Buď nás budou poslouchat, nebo dostanou vejprask. Co si ty vopice myslej? Že si jako na nás budou dělat atomovky? Tak to pozor.

32829

1.9.2004 9:53

RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 32829

MAXI, Jane Nováku I, nyní Honzíku, StB tě jistě dobře vycvičila, ale nic se nesmí přehánět. Zlikvidoval jsi svými výpady proti Čulíkovi a neustálým kopírováním jednoho svého příspěvku diskuzi na Britských listech, na Sprše tě vyhodili jako prvního a nyní bys chtěl zlikvidovat diskuzi i na Zvědavci. Děláš to moc okatě a přemýšlivější soudruzi tě nepochválí.

32830

1.9.2004 17:33

RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Lev 68.?.?.?

Reakce na 32830

>MAXI, Jane Nováku I, nyní Honzíku, StB tě jistě dobře
>vycvičila, ale nic se nesmí přehánět. Zlikvidoval jsi svými
>výpady proti Čulíkovi a neustálým kopírováním jednoho svého
>příspěvku diskuzi na Britských listech, na Sprše tě vyhodili
>jako prvního a nyní bys chtěl zlikvidovat diskuzi i na
>Zvědavci. Děláš to moc okatě a přemýšlivější soudruzi tě
>nepochválí.
___________________________________

No sakra, to je poznani ! Kdovi, kolik takovych křiváků s menicimi si nicky, tady, na Zvedavci jeste je - fuj tajfl ! [naštvaný]

32869

2.9.2004 0:10

RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Honzik 83.?.?.?

Reakce na 32869

Milý Lve, mohl bych s pomocí anonymizeru tady mít každý svůj příspěvek přes jiný proxy server, takže by nejen Vy Lve, ale i podstatně bystřejší lidé nemohli nic určit z této vždy unikátní IP adresy.

Asi výše uvedené větě moc nerozumíte, ale to je asi jedno. V podstatě jde o to, že bych se dokonce ani kuli Vám neobtěžoval za něco schovávat. [smích]

32897

2.9.2004 4:50

RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Chrastej chrast99 (zavináč) yahoo (tečka) ca 152.?.?.?

Reakce na 32869


>No sakra, to je poznani ! Kdovi, kolik takovych křiváků s
>menicimi si nicky, tady, na Zvedavci jeste je - fuj tajfl !

Takovychto, co pod nickem pisi zde cela prehrsle jest. Bohu Vsemohoucimu diky, vetsina z nich anonymity sve nezneuziva. Lec najde se nekolik krivakuow, kterym svateho nic neni jest !!!
Nejhorsi z nich neznalost temat diskutovanych jednou podlymi urazkami, podruhe zas ritolezectvim trapnym zakryvati raci a pismakuow ucenych tak v disputaci jejich velezajimave rusi a votravuje.
Ac muz tento za jmenem krale zwierat skryva se, moresy svymi spise hlodavce nepatrneho pripomina, procez vladykou listu tohoto jiz nejednou napominan byl !!!

32914

3.9.2004 8:37

RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Chrastej chrast99 (zavináč) yahoo (tečka) ca 152.?.?.?

Reakce na 32869

Nuz vida.
Jiz tomu je vice nez 24 hodin kdy Honzik byl pany Karlem z Cech a Lvem krive obvinen a urazen.
Ceka li na omluvu, marne ceka. Omluvy totiz jen clovek statecny a cestny schopen jest. Od zbabelcuow prolhanych tezko se dockati.

33004

3.9.2004 17:00

RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 33004

>Nuz vida.
>Jiz tomu je vice nez 24 hodin kdy Honzik byl pany Karlem z
>Cech a Lvem krive obvinen a urazen.

>Ceka li na omluvu, marne ceka. Omluvy totiz jen clovek
>statecny a cestny schopen jest. Od zbabelcuow prolhanych
>tezko se dockati.

Tak pan Chrastej čeká omluvu? Honzíkovi
{(Všechny příspěvky podepsané Honzik
Nalezeno 15 příspěveků, 3 různé IP adresy)
(Všechny příspěvky ze stejné IP adresy
Nalezeno 47 příspěveků, 2 různá jména: /\/\ /\ >

33043

3.9.2004 19:03

RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 33043

Reaguji sám na sebe:
Tak jsem si dal práci, abych tady alespoň příkladně zdokladoval jména a adresy používané Janem Novákem I. Píseckým = Honzíkem = atd., včetně fotografií autora z vinárny i z valné hromady BL, loňské léto na Sprše a další věci a objevila se jen nepatrná část příspěvku. A to jsem si i nainstaloval Operu. Nemám čas hledat to podruhé. Kdo má zájem, klikne si na Honzíka a jeho IP adresu a na Jana Nováka (I. Píseckého) a bude okamžitě v obraze. A pokud čtenář bude chtít najít všechno, tak se nakliká. Už mě to asi utne.

33045

3.9.2004 22:03

RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Honzik 83.?.?.?

Reakce na 33045

Karle, co se čílíš? Koukni se na sebe. Z tvojí IP adresy je tu 6 různých jmen: // / >< nemax, Beze jména, Chrastej, Ka, Karel z Čech, registrovaný Karel z Čech. Ne tebe nikdo nemá, ani já.

Říkal mi Otakar Kořínek (a to je ňákej pan soudní exekutor), že mít šest různých jmen, už není vůbec normální. [smích] Co ty na to Kájo?

Jsi si nainstaloval kuli mě i Operu? No to si kabrňák, vlastně kaslaňák. [smích] Proč by měl Kájo čtenář chtít najít všechno? Myslíš, že je každej jako ty?

Tak co jsi ještě zjistil? Ze serveru http://www.sprcha.com mě nevyhodili, jak už jsi se snad svým intelektem doufám dopátral, nebo ne? Nebo potřebuješ poradit?

PS: Kájo, v 53 letech už mají mít lidi rozum, nebo zase naopak některý začínají blbnout. Ty budeš asi ten druhej případ co?

33057

4.9.2004 0:08

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Lev 68.?.?.?

Reakce na 33057

No to snad neni pravda !! Co vy na to pane Karle z Cech ?!? Nerikejte mi, ze jste se zde dokonce predstavil i jako !!! "Chrastej" !! Je to zde horsi, jako v Bilem dome - SAM PODRAZ !! [naštvaný]

33065

4.9.2004 1:57

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Honzik 83.?.?.?

Reakce na 33065

[smích] Co by na to mohl říct? Na to se toho moc řict nedá. [smích]

33071

4.9.2004 16:53

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Chrastej chrast99 (zavináč) yahoo (tečka) ca 205.?.?.?

Reakce na 33065

>No to snad neni pravda !! Co vy na to pane Karle z Cech ?!?
>Nerikejte mi, ze jste se zde dokonce predstavil i jako !!!
>"Chrastej" !! Je to zde horsi, jako v Bilem dome - SAM
>PODRAZ !! [naštvaný]

Lve, krali zwierat, vladce pouste a savany vzneseny,
sklanim hlavu svou pred bystrowtipem vasim a schopnosti uzasnou s jakou nepratele socialismu odhalujete.
Povezte nyni, kdepak a v jakych dobach tuto dovednost uzasnou ziskal jste ?
Vas Chrastej, knieze Ceske jez Chrasten hrad tvrd za siedlem swym zove

33107

4.9.2004 8:34

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 33043

>>Nuz vida.
>>Jiz tomu je vice nez 24 hodin kdy Honzik byl pany Karlem z
>

>>Cech a Lvem krive obvinen a urazen.
>
>>Ceka li na omluvu, marne ceka. Omluvy totiz jen clovek
>>statecny a cestny schopen jest. Od zbabelcuow prolhanych
>>tezko se dockati.
>
>Tak pan Chrastej čeká omluvu? Honzíkovi
>{(Všechny příspěvky podepsané Honzik
>Nalezeno 15 příspěveků, 3 různé IP adresy)
>(Všechny příspěvky ze stejné IP adresy
>Nalezeno 47 příspěveků, 2 různá jména: /\/\ /\ >

To je opravdu hrozny zlocin od Hozika, ze ma tri IP adresy a dva nicky. Takovy lidi hned popravit.

Všechny příspěvky podepsané Lev
Nalezeno 891 příspěveků, 367 různých IP adres

33090

4.9.2004 14:53

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Lev 68.?.?.?

Reakce na 33090

To je opravdu hrozny zlocin od Hozika, ze ma tri IP adresy a dva nicky. Takovy lidi hned popravit.

Všechny příspěvky podepsané Lev
Nalezeno 891 příspěveků, 367 různých IP adres
________________________________________________

Hure, marne se snazite a k tomu jeste zbytecne. Ja jsem cisty. Ne jako vy a vam podobni, stale si menite nicky, coz povazuji za hnusny uskok a podlou zbabelost. Stejne to delaji jen zdejsi sestaci.

No ale opet k veci. Ja jsem si nicka nezmenil, mam stale Lev a me IP # 68, takze, jako vzdy jste mimo misu Mr.hure [chechtot]

33103

4.9.2004 22:03

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Markyz 69.?.?.?

Reakce na 33103

>To je opravdu hrozny zlocin od Hozika, ze ma tri IP adresy a
>dva nicky. Takovy lidi hned popravit.

>
>Všechny příspěvky podepsané Lev
>Nalezeno 891 příspěveků, 367 různých IP adres
>________________________________________________
>
>Hure, marne se snazite a k tomu jeste zbytecne. Ja jsem
>cisty.

No to jiste, az na to, ze diky svemu chovani, hlouposti a lhani stojis po krk v hovnech.

>Ne jako vy a vam podobni, stale si menite nicky, coz
>povazuji za hnusny uskok a podlou zbabelost. Stejne to
>delaji jen zdejsi sestaci.

Dekuji, takovou sebekritiku jsem od tebe necekal. No ale to "stale si menim nicky" jsi trochu prehnal, zatim jsi ho zmenil ctyrikrat, ale to nevadi, trestne ani nepripustne to na tomto webu neni, tak se ani nemusis omlouvat. Me, ale na rozdil od tebe staci na takovy pocitacovy vedce jako jsi ty ten jeden nick-Ben Hur. I tak jsi mel v minulosti dost problemu si ho zapamatovat, a ja bych si v zadnem pripade nedovolil pretezovat tvuj genialni mozek.

>No ale opet k veci. Ja jsem si nicka nezmenil, mam stale Lev
>a me IP # 68, takze, jako vzdy jste mimo misu Mr.hure [chechtot]

Vysvetlovat ti, jak to funguje s IP adresama, by zrejme diky genialite tveho pretizeneho mozku bylo zbytecne, takze skoda pro kohokoliv, aby s tebou ztracel cas.

33117

5.9.2004 1:45

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Lev 68.?.?.?

Reakce na 33117

No to jiste, az na to, ze diky svemu chovani, hlouposti a lhani stojis po krk v hovnech.
____________________________________________

Doufam hure, ze ta hovna, nejsou vase. To bych se štítil [chechtot] [chechtot] [chechtot]

33125

5.9.2004 10:16

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Ben Hur 68.?.?.?

Reakce na 33125


>Doufam hure, ze ta hovna, nejsou vase. To bych se štítil
>[chechtot] [chechtot] [chechtot]

No hlavne, ze se nestitis tech svych.

33136

1.9.2004 18:00

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Honzik 83.?.?.?

Reakce na 32830

Karlíku, STB mě nevycvičila, to se velmi mýlíš. Čulík sliboval, že diskuse obnoví po prázdninách, ale když to loni na jaře napsal, tak zapomněl říci po kterých. [smích] Hahaha, to je další Čulíkův svérázný vklad českému humoru. Sám jsem mu psal, aby mě zaregistroval do slibovaných "neanonymních" fór, protože se s ním znám osobně z valné hromady Britských listů, kde jsem se dost dobře pobavil.

Na Sprše mě nikdy nevyhodili, to se zase velmi mýlíš. Tenhle blud mi psal i šéfredaktor tohoto plátku. To bude tedy asi nějaká nákaza a samotného by mě zajímalo, kam pro tyhle dezinformace chodíte?

Sám se můžeš na http://www.sprcha.com přesvědčit, že tam vesele diskutuji. Sprcha je tak trochu moje děťátko, sám jsem jí vlastnoručně smontoval.

Zvědavce zničit nechci, protože je to projekt MOSADu a ten tudíž asi jeden investigativní čtenář nezlikviduje.

Neskočíme večer na dvě, probrat to ke Zlatýmu kaprovi?

PS: Nejmenovaly se promítačky v kině Stalingrad DRESDEN?

32870

1.9.2004 18:05

Pane Karle z Čech,

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 32830

nevím, jestli se mýlíte a nebo vědomě šíříte bludy, ale mohu Vás ubezpečit, že max (pokud se tedy jedná skutečně o jeho komentář; nevím, z čeho jste to vyčetl) nikdy ze Sprchy vyhozen nebyl a píše tam ještě dnes, jak se můžete snadno přesvědčit, kliknete-li si na www. sprcha.com

32871

7.9.2004 13:46

RE: Pane Karle z Čech,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 32871

>nevím, jestli se mýlíte a nebo vědomě šíříte bludy, ale mohu
>Vás ubezpečit, že max (pokud se tedy jedná skutečně o jeho
>komentář;
Zrůdnosti amerických vyšetřovatelů
IQ Test for Children
Nick // / >< je v podstatě takovej jednoduchej test inteligence. Vy tomu říkáte "carecky" a pan šéfredaktor tomu říká "stříšky". Ve skutečnosti to znamená toto:
// = M
/ = A
>< = X
// / >< = MAX
PS: Testem jste neprošli. Tak zkuste alespoň ten "tekutej fosfor" ať si napravíte reputaci.
/\/\ /\ >< 04.05.04 20:31

33287

1.9.2004 9:56

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 32829

Kdyz ja vidim jen ty nevinne matky s detma...Zazila jsem na vlastni kuzi stat nad hrobem sveho ditete / autohavarie/. Zustaly po dceri dve male holcicky, ktere jsme spolecne s manzelem vychovali...Vim co to je, je to nejvetsi bolest, kterou clovek zazije..
Jak zabranit zbytecnym valkam, umiraji nevinni lide..
Je mi lito tech matek, krucinal, kdy bude konec?
O co te mocipanum jde? Nemaji uz takhle dost plna konta???

32831

1.9.2004 14:16

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Lev 68.?.?.?

Reakce na 32829

>A proč by ne?

>Buď nás budou poslouchat, nebo dostanou vejprask. Co si ty
>vopice myslej? Že si jako na nás budou dělat atomovky? Tak
>to pozor.
______________________________________________

MAXi, vám straší ve věži. Jeste stesti, ze Izrael, je nas bratr a kamarad a ze On ty zakazane atomovky, uz davno vyrobene, ( ale pochpitelne, ze tim neni mysleno nuki-elektrarny ), ktere si dovolil vyrobit za nasi US asistence a pomoci, takze je nepouzije proti nam. Anebo, žeby ??

32849

1.9.2004 18:15

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Honzik 83.?.?.?

Reakce na 32849

Vás Lve prý Izraelci atomovku nezabijí. Prý jim za to nestojíte, aby plýtvali atomovými bombami na někoho, kdo už to má stejnak za pár. Alzheimer je jejich silný spojenec koukám, když už jste zapomněl, že atomovku Americe vyrobili židé. [smích]

32872

1.9.2004 18:42

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Lev 68.?.?.?

Reakce na 32872

>Vás Lve prý Izraelci atomovku nezabijí. Prý jim za to
>nestojíte, aby plýtvali atomovými bombami na někoho, kdo už
>to má stejnak za pár. Alzheimer je jejich silný spojenec
>koukám, když už jste zapomněl, že atomovku Americe vyrobili
>židé. [smích]
_________________________________________

Jeste dobre Jene Novaku, MAXi, strisko s careckou a nyni Honziku ( sakrys, vy jste ale naklonovany ), ze jste mi o puvodci zla na teto planete pripomel. To vite, strejda Alzheimer, me mel vzdycky moc rad.

32874

1.9.2004 19:16

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

P.Peshmerga, Mgr.Paed 69.?.?.?

Reakce na 32874

Pane Lve,
když si vzpomenete na mladá léta, pamatujete si kolik jste zahubil židů či nežitů, jak jste rozhodoval o tom, podobně jako dr. Mengele, který žid před návštěvou tanečních hodin přežije a který se stane obětí Vašich dvou prstíků. Jak jste je pak frankovkou či Pitralonem bezmilostně hubil. Myslím, že by o Vaší činnosti v minulosti měl vědět nějaký "desk officer" či "case officer" z Mossadu. V takovém případě nechť Vás Alláh doprovází na každém kroku, budete to potřebovat.

32876

1.9.2004 21:32

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Lev 68.?.?.?

Reakce na 32876

>Pane Lve,
>když si vzpomenete na mladá léta, pamatujete si kolik jste
>zahubil židů či nežitů, jak jste rozhodoval o tom, podobně
>jako dr. Mengele, který žid před návštěvou tanečních hodin
>přežije a který se stane obětí Vašich dvou prstíků. Jak jste
>je pak frankovkou či Pitralonem bezmilostně hubil. Myslím,
>že by o Vaší činnosti v minulosti měl vědět nějaký "desk
>officer" či "case officer" z Mossadu. V takovém případě
>nechť Vás Alláh doprovází na každém kroku, budete to
>potřebovat.
_____________________________________________________

S tim cim me zde OSOBNE napadate Pešmergo, nemam nic spolecneho. Mel by jste si predevsim uklidit pred svym domem. Palestina a podobne zlorady. A budte tak laskav a nevyhrozujte a nezastrasujte - coz se ani nedivim, je vam to vlastni a potrebujete me umlcet. Tad ty vase chemikalie zkousite na Palestincich, takze neni zde co resit - zbabelci.

32882

1.9.2004 22:11

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Blbobijec 212.?.?.?

Reakce na 32876

Francovkou ne frankovkou...

32884

1.9.2004 22:56

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

P.Peshmerga, Mgr.Paed 69.?.?.?

Reakce na 32884

Promiňte, já jsem jen překlepl, něco jako hodinky a holinky (ale moc rozdílu v tom nevidím, oboje se natahuje, ačkoliv přiznám, že jen to jedno ukazuje čas, pokud je to Paběda) Frankovku, jako takovou jsem nikdy nepil (ve velkém množství), ale vzhledem k dnešním cenám lihovin, to začne velice brzo pít řada Čechů nižší sociální úrovně. Dobrou chuť - Smacznego.

32890

2.9.2004 9:51

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Blbobijec 212.?.?.?

Reakce na 32890

Byl to zábavný překlep [smích]

32928

3.9.2004 1:41

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 32872

>Vás Lve prý Izraelci atomovku nezabijí. Prý jim za to
>nestojíte, aby plýtvali atomovými bombami na někoho, kdo už
>to má stejnak za pár. Alzheimer je jejich silný spojenec
>koukám, když už jste zapomněl, že atomovku Americe vyrobili
>židé. [smích]

Honziku nepracovali nahodou ti zide nejdriv pro Hitlera? [smích]

Pro pana lefa, zide atomovku americanum ukradli.. ne ze s pomoci americanu, uz si to prosim zapamatujte.
a pan Alzheimer je take zid a Lefovi furt schovava hracky.

32991

4.9.2004 6:28

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Lev 68.?.?.?

Reakce na 32829

Co si ty
vopice myslej?

Pozor, tady pise Honzik vo sobe. ... Radej vem pusku, nebo prak a jdi bojovat a ne řvát zpoza pocitace.



33085

3.9.2004 1:43

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 32824

>
>Jezismarja, snad nehrozi dalsi valka????

Nebojte se pani Jarko, nehrozi bude ale konec sveta, ja uz pakuju.

32992

1.9.2004 10:11

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

IVAn 80.?.?.?

Tak to jsem si loni myslel, že je na řadě Sýrie. Vypadá to, že území Velkého Izraele v hranicích království Davidova bude "osvobozováno" v jiném pořadí. [mrknutí jedním okem]

32833

1.9.2004 11:56

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Vopice jsi mozna tak ty.Kdyz tak prosazujes tu zapadni "demokracii" a "svobodu" tak proc jim zakazovat neco co mame taky?Kazdy stat ma pravo na atomovku,laser,chemicke zbrane a kdovico jeste.Tvuj nazor mi to na Vas pouzivame,opovazte se to pouzit Vy na nas je opravdu inteligentni [smích]

32837

2.9.2004 12:10

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 32837

Kazdy stat ma pravo na to, co si zaslouzi, ale ze by se meli vyrabet atomovky a chemicke zbrane proti lidem? At je to kterakoliv strana, zakazala bych to a dost razantne...Ja bohuzel nemam tu moc, ale mam moc vypnout si v pocitaci Zvedavce a necist to vase nasirani se...Copak nejsme lide, nemame deti, copak nenajdeme k sobe nejakou sikovnou cesticku???Jsem proti valce a kdo ji zacne, je vrah...
Ja vim, reknete si co ta zenska se nam porad mota do nasich nazoru, ale mam rada deti, mam rada lidi, mam rada vsechno, co zije, budme k sobe seriozni a tolerantni....

32943

4.9.2004 19:30

Nu coz ...

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 32943

Nu coz, kdyz se lidi vymlati, budou profitovat zase zvirata, hmyz, rostliny, houby a tak podobne. Kdyz lidi znici celou planetu, tak se z hlediska vesmiru taky prdlajs stane. Jedine pocit vlastniho osobniho stesti anebo nestesti ma vyznam si myslim. Kdyz z naseho pocitu stesti muze profitovat jeste nekdo jiny - tim lepe. Ale vetsinou, prave proto, ze jsme lide, spis stesti a spokojenost jednoho = skoda pro druheho. Svet je halt takovej. Mam dojem, ze by se detem nemely cist pohadky. Ma to negativni vliv na jejich psychiku v detstvi a pak i dospelosti.

33109

1.9.2004 12:34

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Amerika se stala vazalskym statem zidu,rikejme jim tak ,Israelu.
Zde maji ctenri nazorny priklad i zpet do minulosti ,jak zide ovlivnovali odjakziva svetovou politiku i Skristalovou Noci,revolucemi avalkami vseho druhu,nic se za stovky roku nezmenilo.Israel chce utvorit tak zvany velky biblicky Israel,ktery zahrnuje Kuwait,Jordansko,Syrii a Iran a cast Jizni Arabie.
Having succeeded in getting the United States to invade and occupy Iraq, Israel is now making efforts to instigate the Bush administration to deal with the "Iranian threat".
This week, a high-ranking Israeli official urged the US "and the rest of the free world" to deal with the "Iranian threat before it is too late".
The remarks - reminiscent of the vitriolic propaganda campaign against Iraq prior to the Anglo-American invasion of the Arab country last year - coincided with the publication of an article by a leading Israeli military historian Martin Van-Creveld, suggesting that Israeli Prime Minister Ariel Sharon might very well order an attack on Iranian nuclear plants.
Writing in the Paris-based International Herald Tribune on 21 August, Creveld opined that an Israeli or American (or a joint Israeli-American) attack on Iranian nuclear plants may be carried out before the US November elections.
Israel reportedly possess a big arsenal of nuclear weapons - estimates range from 100 to 400 weapons and bombs - along with efficient delivery systems, including a fleet of long-range American-supplied F-15 fighter bombers as well as the medium range ballistic missile Yeriho.

32839

1.9.2004 13:06

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

ANOTHER STEP TOWARDS WORLD WAR III

In the case of Iran, the use of nuclear weapons by the US would have a dangerous complication: Iran is an important neighbor and trading partner of the Russian Federation, which is helping with Iran,s nuclear power reactor program. The threatened US/Israeli raid on Iran might kill Russian citizens as well. Such a US attack on Iran might prod the Russian government into drawing its own line in the sand, rather than sitting idle as the tide of US aggression swept closer and closer to Russia,s borders, as one country after another in central Asia was occupied. In other words, a US attack on Iran bids fair to be the opening of World War III, making explicit was already implicit in the invasion of Iraq. The Iran war project of the neocons is the very midsummer of madness, and it must be stopped.

32843

1.9.2004 17:07

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Rado 24.?.?.?

Reakce na 32843

Pan Nohejl, tuto linku venujem specialne Vam: http://www.lewrockwell.com/gottfried/gottfried63.html

32867

1.9.2004 17:13

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Rado 24.?.?.?

Reakce na 32843

Tym, ze za vsetkym vidite Zidov vlastne robite z nezidov len nemohucne figurky, ktore iba plavaju v toku udalosti a trpia vsetko co na nich vladcovia sveta vymyslia. Ludia su podla Vas velmi ubohe stvorenia - s vynimkou Zidov. Cim to asi je? [mrknutí jedním okem]

32868

3.9.2004 1:46

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 32868

>Tym, ze za vsetkym vidite Zidov vlastne robite z nezidov len
>nemohucne figurky, ktore iba plavaju v toku udalosti a trpia
>vsetko co na nich vladcovia sveta vymyslia. Ludia su podla
>Vas velmi ubohe stvorenia - s vynimkou Zidov. Cim to asi je?
>[mrknutí jedním okem]

pane Rado opet se vsazim ze pan Nohejl je zid zijici v Sydney Australie a chodici tamtez do synagogy

32993

2.9.2004 2:30

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Josef 12.?.?.?

Reakce na 32843

Po zkusenostech v Osetii snad Ruskou Federaci napadne, ze ta atomovka se da strelit i do Moskvy. Kdy tady tomu foru dojde, ze jde o valku mezi Islamem a krestanama. A krestan ani nemusi chodit do kostela a boha muze nenavidet, stejne se kvalifikuje na uriznuti hlavy za revu alah-agbar. Do dnes jsem o Nepalu nic moc nevedel, ale dnes jsem je posunul na jednicku civilizace.Za uriznuti dvanacti kontraktorum hlavy v Iraku vypalili a zbourali vsechny mesity v Nepalu! Prvni narod ktery pochopil o co jde! Tak se jedna s vrahy!!! A ne jako zapadni civilizace, ktera blouzni a blabola o mirovem souziti a multikulturni politicky korektni spolecnosti.

32903

2.9.2004 4:24

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Lev 68.?.?.?

Reakce na 32903

>Po zkusenostech v Osetii snad Ruskou Federaci napadne, ze ta
>atomovka se da strelit i do Moskvy. Kdy tady tomu foru
>dojde, ze jde o valku mezi Islamem a krestanama. A krestan
>ani nemusi chodit do kostela a boha muze nenavidet, stejne
>se kvalifikuje na uriznuti hlavy za revu alah-agbar. Do dnes
>jsem o Nepalu nic moc nevedel, ale dnes jsem je posunul na
>jednicku civilizace.Za uriznuti dvanacti kontraktorum hlavy
>v Iraku vypalili a zbourali vsechny mesity v Nepalu! Prvni
>narod ktery pochopil o co jde! Tak se jedna s vrahy!!! A ne
>jako zapadni civilizace, ktera blouzni a blabola o mirovem
>souziti a multikulturni politicky korektni spolecnosti
_______________________________________

Pane Josefe, mam Vas rad, ale jste nebezpecne militantni [pláč]

32912

2.9.2004 17:12

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Josef 12.?.?.?

Reakce na 32912

Leve;
Ja sem nepisi nazory kvuli tomu, abyste mem mel rad, ja jen poukazuji na to, jak to evropsti politici kurvi v pripade militantniho islamu a kolik kvuli jejich postoji zbytecne zarve lidi, nez jim dojde, ze islam neni politicky problem, ale boj mezi nasi a jejich civilizaci! Nejrychleji se sirici nabozenstvi islam mam 1.4 miliardy vericich, z toho je 10% militantnich a to staci na vytvoreni bordelu a vrazdeni na cele zemekouli.

32963

2.9.2004 17:37

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Lev 68.?.?.?

Reakce na 32963

>Leve;
>Ja sem nepisi nazory kvuli tomu, abyste mem mel rad, ja jen
>poukazuji na to, jak to evropsti politici kurvi v pripade
>militantniho islamu a kolik kvuli jejich postoji zbytecne
>zarve lidi, nez jim dojde, ze islam neni politicky problem,
>ale boj mezi nasi a jejich civilizaci! Nejrychleji se sirici
>nabozenstvi islam mam 1.4 miliardy vericich, z toho je 10%
>militantnich a to staci na vytvoreni bordelu a vrazdeni na
>cele zemekouli.
__________________________________

Tomu NEVERIM !! Josefe. Proc teda stourat do vosiho hnizda ? A toto jsou pak vsechno jen nasledky. Na nekoho se to ale "hodit" musi. Podle me, se zde nejedna ani ne tak o nabozenstvi - viru, jako o prirodni zdroje a ohrozeni Izraele, ze strany Arabu. Verim a jsem presvedcen, ze v nekterych spinavych akcich ma sve prsty Mossad i CIA.

32966

2.9.2004 17:53

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

P.Peshmerga, Mgr.Paed 69.?.?.?

Reakce na 32963

Milý pane Josefe,
mít rád pana Lva je někdy jako mít rád zlatou žílu (však víte kde), některý den to bolí méně, některý den více. To nemám z vlastní zkušenosti, ale kolega mi o tom vyprávěl. Nejlepší je prostě zakoupit příslušný krém, např. Preparation H či Anusol a aplikovat. Navíc ten krém zvaný Preparation H můžete aplikovat i na obličej, neboť obsahuje olej ze žraločích jater. Čili dá se aplikovat na různých místech, všeobecně řečeno je to jak říkají Poláci o mrkvi, "zycie jest jak markowky, raz w ustach raz v dupie".

32970

1.9.2004 16:42

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Josef 12.?.?.?

Je zajimave, ze atomovy reaktor stavi Rusko, ma kontrakt za 4 miliardy dolaru. Vyrobu plutonia davaji dohromady Francouzi. Obe zeme momentalne maji problem s radikalnim Islamem. Ze by verily, ze bomby budou pouzity pouze na vygumovani Izraele z mapy a uz na nic jineho? A pro vasi zajimavost Iran s USA uz momentalne bojuje prostrednictvim Al Sadara a jeho milice 10000 muzu. Kdo myslite, ze to financuje ty neco snedi a prostrileji. Vetsina nepokoju v Iraku je podporovano a financovano Iranem a Syriji. Demokracie v Iraku by slozila vlady nabozenskych fanatiku v Iranu a Syriji proto to napeti. Izrael se asi jen tak prekvapit nenecha a muze zakrocit stejne jako zakoncil Sadamuv projekt s atomovym programem.

32864

1.9.2004 19:49

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Jarka 160.?.?.?

Panove, samozrejme ma kazdy pravo na svuj vlastni nazor, ale nikdo z vas nenapsal, ze je proti valce, proti terorismu, proti zabijeni nevinnych lidi a lidi vubec..Teroriste jsou ti nejvetsi hajzlove sveta, at jsou to zide, Iracane, vubec kdokoliv. Pokud si vsimnete napadaji vzdycky ten nejslabsi cil, at je to skola v Rusku, nebo autobus plny lidi.Myslite, ze je to hrdinstvi, kdyz sedmnact dobre ozbrojenych blbcu prepadne deti ve skole?? To neni hrdinstvi!!
Stredni vychod nam byl cert dluzen. Muzete namitnout, ze je to od nas daleko, tak co se plasim, ale jak jste pochopili, vidim to jinak, vy vidite zbrane, ja vidim zbytecne mrtve, nevinne lidi, obzvlaste deti....

32877

1.9.2004 23:25

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

[naštvaný]
Poslouchej: P.Peshmerga, Mgr.Paed - moc tady nedelej vlny..
Muze byt, že se ocitneš zpatky v Kurdistanu, kde budes zase Turkum cistit boty a zrat skopove s cesnekem [chechtot]

Doporucuji ti misto brouzdani po internetu koukat doma na TRT, at vis, co je doma noveho! [vyplazený jazyk]

32892

2.9.2004 3:08

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Lev 68.?.?.?

Reakce na 32892

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

32905

2.9.2004 15:25

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

P.Peshmerga, Mgr.Paed 69.?.?.?

Reakce na 32892

To Delta: filise to gkolomou, archidía kopanistá chorís tríchis.
Nech si to od nějakého Řeka přeložit.

32951

1.9.2004 23:51

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Bolo S. 213.?.?.?

Pfui-Teufel, to sa tu dnes ale nabrala pekna spolocnost!?

32895

2.9.2004 3:09

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Lev 68.?.?.?

Reakce na 32895

666666666666 [zmaten]

32906

2.9.2004 4:03

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 32906

[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [pláč] [naštvaný] [naštvaný] [pláč] [naštvaný] [pláč] [naštvaný]
[pláč] [naštvaný] [oči v sloup] [naštvaný] [pláč] [naštvaný] [oči v sloup] [naštvaný]

32908

2.9.2004 9:54

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Blbobijec 212.?.?.?

Reakce na 32908

Idealista je ten, kdo pomáhá ostatním k prosperitě. --- Henry Ford

32929

4.9.2004 0:33

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 32929

> Idealista je ten, kdo pomáhá ostatním k prosperitě. ---
>Henry Ford

Tak uz vim,proc se ti chazari tak na me nalepili a saaali a saaali,a ja blbec si myslel,ze to jsou cesi a ze majiiii hlad[překvapení]

33067

4.9.2004 2:02

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Honzik 83.?.?.?

Reakce na 33067

No ono to spíš bylo tak, že kde nic není ani smrt nebere a svádět svojí vlastní blbost na Chazary je takzvaná z nouze ctnost.

PS: Velmi zábavné.

33072

4.9.2004 11:09

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 33072

>No ono to spíš bylo tak, že kde nic není ani smrt nebere a
>svádět svojí vlastní blbost na Chazary je takzvaná z nouze
>ctnost.

Mily pane
Kdybyste racil si precist prispevky psane pod zn.Idealista,tak by Vam urcite doslo,ze posledni prispevek je psan s nadsazkou a humorem.
Ma rodina se ma dobre,mame co jist,zijeme s lidmi v pohode,at uz na Jizni Morave,nebo v California state.A babicky a dedeckove mych deti vidi sva vnoucata alespon jednou rocne,at uz jsou v Evrope,nebo USA,a to je taky dost dulezite. [cool] [cool] [cool] [cool] [cool]

33094

4.9.2004 21:06

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 33094

pane idealisto, to jste asi v te "California state" moc dlouho nepotrval. Jiste jste se podival na vlajku Californie. Muzete napsat co je na ni napsano? Ale nesvindlovat. Piste z hlavy, neopisujte.

33112

5.9.2004 1:51

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 33112

>pane idealisto, to jste asi v te "California state" moc
>dlouho nepotrval.

[smích] Ano,pane Vcelicko
Idealista si zaklada na pravdomluvnosti ( i kdyz subjektivni ) a ke lzim se nikdy nesnizi.
Nechtel jsem psat State of California,jak se bezne v [smích] Kalifornii [smích] pouziva,ale jednodussi formou.Je pravdou,ze oficialni nazev na vlajce zni jinak.
Ale pravdou taky zustava,ze se spis citim jako svetoobcan,coz je vic fair.
Ale California state jsem nikdy neopustil,i kdyz drtivou vetsinu casu travim na Jizni Morave kvuli rodine a praci.
Vite,jeste par mesicu a uz to bude ctvrt stoleti,co se USA szelelo zbloudile duse me,poznamenane tlakem cervenych a za ta ochranna kridla budu vdecny az do konce zivota.Proto me tak strasne mrzi,jak se svet diva na Americany a pritom tu spinu dela uplne nekdo jiny.Vzdyt to musite taky citit stejne jako ja,....uz jsem Vam napsal,nic proti Vam nemam,proc taky.Jen se tady na Zvedavci porad dokola ptam lidi,jestli jejich srdce bije pro tuto kotlinu,nebo pro rasisticky stat Israel- viz okupovana Palestina.Nikdo pravdu nerekne.Proc se stydi? Nikdo jim za to hlavu neutrhne.Je to jejich svobodne rozhodnuti.Sweet dreams.

33126

5.9.2004 14:25

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

P.Peshmerga, Mgr.Paed 69.?.?.?

Reakce na 33112

Na tu vlajku nikdy nezapomenu od své první návštěvy Kalifornie. Červená pěticípá hvězda (na počest komunistické strany USA), pak ten velký medvěd na čerstvě posečeném trávníku, který šlape ve 12 bobcích, které tam pravděpodobně sám vydělal. A pod tou prasárnou ten nápis California republic s červeným pruhem.

33145

5.9.2004 18:56

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 33145

pane peshmerga svindlujete, pocitate lejna na vlajce. myslim, ze vam to Kalifornane nezapomenou.

Historic Bear Flag raised at Sonoma on June 14, 1846, by a group of American settlers in revolt against Mexican rule. The flag was designed by William Todd on a piece of new unbleached cotton. The star imitated the lone star of Texas. A grizzly bear represented the many bears seen in the state. The word, "California Republic" was placed beneath the star and bear. It was adopted by the 1911 State Legislature as the State Flag.

33167

2.9.2004 4:14

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

&#1580;&#1604;&#1587; &#1575;&#1604;&#1571;&#1605;&#1606; &#1575;&#1604;&#1583;&#1608;&#1604;&#1610; &#1610;&#1583;&#1610;&#1606; &#1575;&#1581;&#1578;&#1580;&#1575;&#1586; &#1575;&#1604;&#1585;&#1607;&#1575;&#1574;&#1606; &#1601;&#1610; &#1571;&#1608;&#1587;&#1610;&#1578;&#1610;&#1575;

[cool]

32910

2.9.2004 11:48

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pani Jarka napsala[vyplazený jazyk]okud si vsimnete napadaji vzdycky ten nejslabsi cil,
To je kazdemu jasne ,ze nevinni civiliste to vzdy odskaci,kdyby terroristi vzali za rukojmi panaky-diplomaty a jinou smetanku,tak je po terrorismu,neboy terroristi vladni by se v ramci sve vlastni bezpecnosti a starosti o svou kuzi domluvili aprtotoze se jedna o obycejne lidi,kterych je hodne ,tak ,politici nemaji zajem,nebot se nejedna o ne.
Dejte na fotbalove hriste jakekoliv "terroristy" a proti nim,dejte ty zastance "miru a poradku" a reknete jim ,ze si to muzou vyridit mezi sebou a uvidite ,zda se do sebe pusti a nebo ne.Dejte na valecne pole bankere ,co z valek bohatnou ,at take ochutnaji ,svoji vlastni medicinu a uvidite ,ze zadne valky se konat nebudou.Pan Chiney a Rumsfeld tlacili Ameriku do valky bez priciny ,protoze se di v predsednictvech velkych prumyslovych koncernu ,kde se na valce vydelavaji velke penize,ale dejte Rumsfeldovi pusku at si to jde osobne vyridit ,kdyz chce valku a uvidite tu zmenu,ti ,co valku chteji ,nikdy ve valce nejsou!!!!!!

32939

3.9.2004 3:49

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN Reagovat02.09.04 04:14

&#1580;&#1604;&#1587; &#1575;&#1604;&#1571;&#1605;&#1606; &#1575;&#1604;&#1583;&#1608;&#1604;&#1610; &#1610;&#1583;&#1610;&#1606; &#1575;&#1581;&#1578;&#1580;&#1575;&#1586; &#1575;&#1604;&#1585;&#1607;&#1575;&#1574;&#1606; &#1601;&#1610; &#1571;&#1608;&#1587;&#1610;&#1578;&#1610;&#1575;



delta.100 -- delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz -- 193.?.?.?
----------------------------------------------------------------

Do dupy, kaj si k temu synku došel ? To už aj "Ostravaci" mluvju po arabsky ?

Taky Zdenek.[překvapení]

32994

3.9.2004 12:38

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Friday 3rd September 2004 :
Why Bush Said We Can&#8217;t Win War on Terror
by Ira Chernus

If you read that President Bush said we can&#8217;t win the war on terrorism, you may have missed the point. You had to hear the way he said the words. When the interviewer asked "Can we win it?", Bush replied: "I don&#8217;t think you can win IT." The emphasis was on "IT," as if to say "You can&#8217;t win this war. But you can win other wars" -- in Afghanistan, Iraq, and anyplace else the U.S. wants to conquer.

The Bush administration seems content to have a permanent war on terrorism. That gives us a permanent excuse to overthrow governments, wherever and whenever the U.S. chooses.

The Bushies started preparing us for an endless war just days after the 9/11 attack. In his most important policy speech, on September 20, 2001, the president called the war on terrorism "a task that does not end." A few days earlier, Dick Cheney said: "There&#8217;s not going to be an end date when we&#8217;re going to say, &#8217;There, it&#8217;s all over with.&#8217;&#8217;&#8217; Donald Rumsfeld agreed that we "surely will not" eliminate terrorism "completely from the face of the Earth."

So what would constitute victory, a reporter asked Rumsfeld. His answer gave away the game. This will always be a dangerous world, he replied, full of "powerful weapons and with people who are willing to use those powerful weapons." Victory means simply being able to "continue our way of life. . to a point that you are satisfied that the American people are going to be able to live their lives in relative freedom -zkraceno

33026

4.9.2004 7:07

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Vcelicka 24.?.?.?

>Pochopitelně se nikdy nedovíme, kdo skutečně tahal za nitky >této tragédie. Svou surovostí a pohrdáním životy připomíná >akce Mossadu. A načasovaná je tak, že není pochyb, kdo z ní >bude těžit.
>Doufám jen, že Putin bude dostatečně prozíravý, že prokoukne >hru, kterou mu vnucuje fašisticko-sionistická smečka, a že se >nenechá vtáhnout do jejich "boje proti terorismu".

Pane Stwora, asi mi neco uniklo, podle vas se tedy mozna jedna o Mossad? Dale se docitam v prispevcich, ze Cecenci jsou vlastne Khazari, tedy zidi. Rad bych pochopil co je mozne mezi radky precist ale nechapu. Je mozne, ze zidovske deti byli upozorneni aby nechodili do skoly? Ja jsem byl toho nazoru, ze Cecenci jsou muslimove..Mate tuseni kdo z toho bude tezit? Ja ne

33086

4.9.2004 21:01

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 33086

Vidim, ze se odpovedi nedockam, ovsem jsem rad, ze aspon Honzik stravil mnoho casu aby rozebral clanek plny polopravd. Jiste, ze se najdou ti, jako pan Lef, ktery jednou vetou mavne rukou nad nekym, kdo se zamyslel a dal si praci napsat svuj nazor.
Jednoho dne se snad dockame a precteme si "nazor" pana Lva, ktery snizuje ostatni za meneni nicku, ovsem sam se schovava za zvire. Zmena nicku nemeni nazor cloveka.

Pane Lef, me jmeno je Vcelicka jak se jmenujete vy? Kde jste se narodil a kdy? Jak dlouho (jestli vubec) jste zil v USA?
Mate vy vubec odvahu napsat neco o sobe? Nebo jste schopen pouze snizovat nazor cloveka, ktery ma jiny nazor nez vy?

33111

5.9.2004 1:40

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Lev 68.?.?.?

Reakce na 33111

Supi se sletaji. Jsem rad, ze jsem vas vsechny rozpumpoval lenivci. Jinak tady byla nuda. Jen se na me vyřáďte, dela vam to vy uchylaci dobre a ja se vam jen smeju. Predvedte sve vyhulene mozky, at Svet vidi, co jste zac.

Vceldo, ted jen pro vas hochu. To, co jsem, kdo jsem a kde ziju neni podstatne. Dulezite je, jak se divam na zivocichy vaseho druhu. Amen [vyplazený jazyk]

33124

5.9.2004 18:38

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Chrastej chrast99 (zavináč) yahoo (tečka) ca 64.?.?.?

Reakce na 33124

>Supi se sletaji. Jsem rad, ze jsem vas vsechny rozpumpoval
>lenivci. Jinak tady byla nuda. Jen se na me vyřáďte, dela
>vam to vy uchylaci dobre a ja se vam jen smeju. Predvedte
>sve vyhulene mozky, at Svet vidi, co jste zac.

>
>Vceldo, ted jen pro vas hochu. To, co jsem, kdo jsem a kde
>ziju neni podstatne. Dulezite je, jak se divam na zivocichy
>vaseho druhu. Amen [vyplazený jazyk]

Lve,
upozornuji Vase velicenstvo zwirecie, ze od thematu zde diskutovaneho znacne jste se odchyliti racil.
Posouzeni toho, kdo koho rozpumpoval a kdo ze sebe urazkami muzuow ucenych vola udelal prenechte laskave dalsim ctenaruom listu tohoto.

33166

5.9.2004 16:23

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

trodas 82.?.?.?

Nemela tu byt puvodne diskuze o tom, kterak USA, vedene bandou zlocincu, se chystaji napadnout relativne hodny Iran, jenz ma ovsem tu drzost, ze si stavi jadernou elektrarnu (asi jako my Temelin) proti vuli svych sousedu - teda vlastne jen Izraele, nikomu jinemu to jaksis neva [chechtot]

Jinymi slovy - bezte si s tim navazenim-se do sebe jinam - vsichni [naštvaný]

Jarka - obcas je valka nevyhnutelna. Jsem zastancem nazoru, ze treba Sesazeni Husajna bylo DOBROU veci, stejne jako osovobozeni Severni Koreje by bylo dobrou veci... Byt by stala lidske zivoty. Co je spatnou veci je to, ze valka proti terorismu se stala zaminkou pro to, aby se USA pokusilo obsadit vsechny svetove zasoby ropy - ropy, bez niz se nikdo neobejde a jenz rychle dochazi.
Komu nedochazi, kam to miri, potrebuje novy mozek [smích] ...anebo mene anti-sionismu... Ja bych vam pral zit v Izraeli - kde nemate jistotu, estli ten ci onen obcan nahodou na sobe nema 20kg dynamitu a nehodla vas poslat do pekla [oči v sloup]

Jinak je dobre, ze se Francie, Nemecko, UK a mozna i Rusko stavi proti. Mozna bych sel i tak daleko, ze bych - stejne jako USA musi pri napadeni Taiwanu zasahnout - uvedl, ze v pripade napadeni Iranu ho vojensky podporim. Rusove by si to mohli dovolit, aby si vyzkouseli jak se proti sice dobre vyzbrojenym, ale zmatenym a namachrovanym vojakum USA bojuje [mrknutí jedním okem] ...pripadne, pokud to byli oni, kro prostrelil Amikum neprostrelitelny Abrams, by mohli predvest, ze ten tancik nestoji zas tak za moc [chechtot]
...jen aby ten odpor proti invazi do Iranu tu nebyl jen kvuli ekonomickym vazbam, to by bylo spatne...

Proc amici nejdou radeji na Severni Koreu, kdyz pred volbami tak moc chteji valku, nebo o co jineho nez odlakani pozornosti tu muze jit?!

33154

5.9.2004 16:30

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

trodas 82.?.?.?

Josef - ano, Nepal to vyresil spravne. Jestlize se ve jmene jednoho nabozenstvi budou urezavat hlavy, tak to nabozenstvi proste na svem uzemi nechceme a basta. End of story [smích] Way to go! ...aneb na hruby pytel, hruba zaplata.

Idealista - eh, vy se DIVITE, proc lide nemaji USA radi? Ok, napsu par prikladu, jenz me osobne vadi a proc nemuzu USA ani citit...:

Je velke procento cechu, co nenavidi USA proste z principu. Jako jsme nenavideli Rusaky, kdyz tu byli, tak tedka nenavidime USA (a to tu este zadnou USA zakladnu nemame...). Patri to k narodnimu folkloru, nadavat na vsechno a nenavidet velmoci.

Ale je take velke procento cechu, co vidi veci jako ja, a to jest asi takto. USA nejprve vymyslelo, vytvorilo, vytrenovalo a vyzbrojilo "Zakladnu" aby bojovala proti Rusakum v Afganu, protoze pro vyhnani Belzebuba se preci spojim i s dablem, no ne? Jenze kdyz staty posleze pomoc, penize a zbrane po odchodu rusaku utli ve prospech umirnejsiho hnuti (samo, ropovod je potreba), tak to tihle silenci videli jako jasnou zradu. Tihle lide nejsou "Joe Average", co je mu cilenou kampani v TV mozne "vysvetlit" ze vlastne zrazen nebyl a vse je, jak ma byt. Tihle lide jsou nebezpecni fanaticti silenci, s kterymi se nemluvi, nevyjednava, kteri se nepodporuji a pred nimiz se utika, jak to jen jde... Takze zrazeni fanatici nejdrive podnikli par varovnych utoku, ale to si jen postvali USA a Clinton na ne poslal Tomahawky. To byl pravdepodobne ten nejvyznamnejsi moment, kdy se o osudu WTC rozhodlo.

Podle vsech informaci to ale navic vypada, ze o tom, ze WTC padne rozhodli sami americane, kdyz nechali vycvicit piloty a ignorovali varovani vsech ostatnich tajnych sluzeb cizich zemi, nemluve o varovnanich samotnych obcanu.

33155

5.9.2004 23:09

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 33155



>Idealista - eh, vy se DIVITE, proc lide nemaji USA radi? Ok,
>napsu par prikladu, jenz me osobne vadi a proc nemuzu USA
>ani citit...:
Pane,prosim konkretneji.
Nemuzete ciiitit ten okouzlujici kus nasi maticky Zeme a prosty lid,nebo ty zakonodarce,typu chazarskeho,zijici pouze pro rasisticky Israel?
Odpovite,nebo budete mlcet,jako oni?

>Je velke procento cechu, co nenavidi USA proste z principu.
>Jako jsme nenavideli Rusaky, kdyz tu byli, tak tedka
>nenavidime USA .Patri to k narodnimu folkloru, nadavat na vsechno a
>nenavidet velmoci.

Tak si udelejte v hlave poradek,a jak byla blbost nenavidet Ivana z vesnicky u Kieva,tak je blbost nenavidet Joe Average z Idaho.
A proto ten smutek.Pak si kdejaky supak otvira hubu a hleda hovna.

33176

6.9.2004 0:22

RE: A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

68 68.?.?.?

Reakce na 33155

Pane Trodas,

Je velke procento cechu, co nenavidi USA proste z principu. Jako jsme nenavideli Rusaky, kdyz tu byli, tak tedka nenavidime USA (a to tu este zadnou USA zakladnu nemame...). Patri to k narodnimu folkloru, nadavat na vsechno a nenavidet velmoci.

V tomto mate pane Trodas velikou pravdu. A ten folklor je take ziveny ceskym pivem. Cim vice piva, tim vice folkloru.

Jinak ale Vam musim rict, ze Vas dlouhy prispevek odpovida Vasemu zdroji, - Playboy.

33178

5.9.2004 16:33

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

trodas 82.?.?.?

Takze, jak mame nenadavat na zemi, jenz si necha zbourat dva velke baraky a zabit tolik svych obcanu, jen aby mohla vsude prosazovat likvidaci svobod v ramci boje proti terorismu?
Je navic pravdepodobne, ze vybuchy ve Spanelsku meli na svedomi take, rekneme "jine zajmy", nebot 4 z 6 utocniku jsou na vyplatnich listinach tajnych sluzeb jako zamnestnanci a vybusniny dodal placeny policejni informator - co si o tom asi tak myslet?!

Jak mame nenavidet zemi, jenz je schopna sice sesadit diktatora Saddama, nicmene na zaklade zcela vymyslenych zvastu o zbranich hromadneho niceni a bez podpory OSN okupovat cizi zemi?! (dyt je to skoro jako jako 1968 - oni nam take jen prisli "pomoci s kontrarevoluci", ze?) Well, je to jasne, jde o kontrolu 50% ropnych zasob a "strategicnou" pritomnost v oblasti, aby se dala ropa nadale prodavat za dolar a ne za euro. (zivotne dulezite pro ekonomiku USA)

Jak chcete, aby lidi neplivali na zemi, co bombarduje v Sudanu tovarnu na Aspirin? Nebo si testuje v Kosovu strelivo a bomby s ochuzenym uranem i kdyz vi, jake nasledky pro deti tohle bude mit - vrozene vady, deformace... Strucne vyroba kriplu [pláč]

Neni divu, ze lide tleskaji zpustoseni USA, kdyz silu temhle hurikanum dodavaji hlavne sokove rozdily teplot, zpusobovane majoritne sklenikovym efektem - a vsichni vime, jak USA odmitly ratifikovat Kjotska omezeni emisi, jenz jsou uz jako navrzena nedostatecna pro zachranu planety a ani tohle emericanci neudelaji? No Hurikan na ne, ze...

33156

5.9.2004 16:33

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

trodas 82.?.?.?

Tim spise, ze uz zaciname (diky sklenikovemu efektu) zazivat hurikany i zde - pred dvema mesici jeden takovy malinky v 30km vzdalene vesnici strhl strechy z 50-ti ci 55 domu a spoustu dalsich poskodil. Holt sklenikovy efekt a jeho akcelerace zpusobuje extremni jevy i zde. Zaplavy v 1997 jsem si vyskousel na vlastni kuzi a par lidi i tu, v Prerove, utonulo... ...nemluve o hmotnych skodach... A to pomale vysychani domu [pláč]

Ja bych se byt vami proste nedivil. USA nema nikdo na svete rad. A nemuze za to svet, ale USA samy. Prilis zneuzivaji sve sily a pozice k "ochrane narodnich zajmu", jenz jsou casto v rozporu mezinarodnim pravem a zakladnimi ujednanimi...

...uz radeji vubec nebudu rozvadet jak to vypada v USA co se tyce lidskych prav. Za komancu jsme tu meli mene omezeni - prinejmensim nikdo nam nemluvil do nasich soukromych zivotu, ale mnozstvi zakonu, zakazujich takovy a makovy styk, stavici tetovani mimo zakon v hromade statu a podobne jasne zasahy do zakladnich prav a svobod obcana nemaji v celem svete obdoby [pláč]

Shodou okolnosti si ctu USA Playboy a obcas se nestacim divit, ze staci aby clovek citoval clanek o "weapons of mass stupidity" a druhy den ho navstivi FBI a chteji prohledat auto a takove soky... ...policejni stat jak vysity. Brrrr, des!

...takze, jeste se divite?

PS. sorry za tu delku... [oči v sloup]

33157

6.9.2004 3:40

A máme to tady znovu &#8211; šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Prakticky a v kratkosti receno,politici nasich vlastnich zemi se nestydeji lhat lidem a nejen to ,dokonce se to vyzaduje a ukazkou jsou nase media ,ktera prekrouti co se da ,jen ,aby se ctenar nedozvedel pravdu,pravda ,panove je dnes velmi vzacne koreni a brzo nebude k mani,nebot hrska lidi dostane tu moc ,ze bude vse nemilosrdne kontrolovat a tim ridit i nas zivot,takze ,svym zpusobem mame vladu velmi dobre placenych lharu,kteri ,kdyz se osvedci ve sve predesle ,narodni funkci,tak postoupi do rad vyssich lharu ,do kuloaru oragnisace Spojenych Narodu,takze ,svet je v rukach tech nejlepsich z tech nejlepsich lharu a podle toho to tak vypada,ale ,chyba je ve volici,prilis mnoho TV o fotbale a nic navic ze zivota k praktickemu zajisteni nasich zivotu,priznejme si to,ze jsme se stali samy o sobe "stadem".

33183

Příspěvků: 78

01.09. 07:50 Jarka  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 08:24 Honzik  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 09:53 Karel z Čech  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 17:33 Lev  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 00:10 Honzik  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 04:50 Chrastej  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
03.09. 08:37 Chrastej  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
03.09. 17:00 Karel z Čech  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
03.09. 19:03 Karel z Čech  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
03.09. 22:03 Honzik  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 00:08 Lev  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 01:57 Honzik  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 16:53 Chrastej  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 08:34 Ben Hur  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 14:53 Lev  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 22:03 Markyz  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
05.09. 01:45 Lev  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
05.09. 10:16 Ben Hur  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 18:00 Honzik  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 18:05 Vodník  Pane Karle z Čech,
07.09. 13:46 Karel z Čech  RE: Pane Karle z Čech,
01.09. 09:56 Jarka  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 14:16 Lev  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 18:15 Honzik  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 18:42 Lev  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 19:16 P.Peshmerga, Mgr.Paed  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 21:32 Lev  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 22:11 Blbobijec  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 22:56 P.Peshmerga, Mgr.Paed  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 09:51 Blbobijec  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
03.09. 01:41 Vcelicka  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 06:28 Lev  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
03.09. 01:43 Vcelicka  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 10:11 IVAn  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 11:56  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 12:10 Jarka  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 19:30 Dan  Nu coz ...
01.09. 12:34 Robert Nohejl  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 13:06 Robert Nohejl  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 17:07 Rado  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 17:13 Rado  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
03.09. 01:46 Vcelicka  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 02:30 Josef  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 04:24 Lev  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 17:12 Josef  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 17:37 Lev  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 17:53 P.Peshmerga, Mgr.Paed  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 16:42 Josef  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 19:49 Jarka  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 23:25 delta.100  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 03:08 Lev  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 15:25 P.Peshmerga, Mgr.Paed  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
01.09. 23:51 Bolo S.  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 03:09 Lev  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 04:03 Idealista  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 09:54 Blbobijec  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 00:33 Idealista  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 02:02 Honzik  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 11:09 Idealista  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 21:06 Vcelicka  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
05.09. 01:51 Idealista  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
05.09. 14:25 P.Peshmerga, Mgr.Paed  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
05.09. 18:56 Vcelicka  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 04:14 delta.100  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
02.09. 11:48 Robert Nohejl  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
03.09. 03:49 Sidonius  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
03.09. 12:38 Robert Nohejl  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 07:07 Vcelicka  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
04.09. 21:01 Vcelicka  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
05.09. 01:40 Lev  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
05.09. 18:38 Chrastej  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
05.09. 16:23 trodas  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
05.09. 16:30 trodas  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
05.09. 23:09 Idealista  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
06.09. 00:22 68  RE: A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
05.09. 16:33 trodas  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
05.09. 16:33 trodas  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
06.09. 03:40 Robert Nohejl  A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 39 čtenářů částkou 5 666 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 0

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
22,90 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
30,26 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,09 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 769,84 Kč
1 unce stříbra
386,83 Kč
Bitcoin
163 641,26 Kč

Poslední aktualizace: 12.12.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 866