Diskuze k článku

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Příspěvků 52

3.8.2004 5:28

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Ben Hur 69.?.?.?

" Z toho je tedy patrné, že zástupci Českých zemí a Slovenska, pánové Klaus a Mečiar, splnili mírovým rozdělením společného státu požadavky pro nominaci na Nobelovu cenu za mír...!

Vyborne pane Valtr opet jste nezklamal. Ja bych jen obema panum k tomu popral : Wilcome to Yasir Arrafat Family.

31709

3.8.2004 7:15

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Ben Hur 68.?.?.?

Omlouvam se a opravuji : Welcome to Yassir Arafad Family

31710

3.8.2004 22:27

Radsi

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 31710

Radsi cesky. [mrknutí jedním okem]

31736

4.8.2004 5:42

RE: Radsi

Ben Hur 68.?.?.?

Reakce na 31736

>Radsi cesky. [mrknutí jedním okem]

Dane, pokud moje omluva pro vas neni dostacujici, mohu ji rozvinout, jen se klidne ptejte a neodbyvejte me jednou vetou.Pokud ma charakter nasiraci, jsem vam k dispozici tez, jen s chuti do toho, ja to mam rad, zeptejte se pana Lva. Nechodte se ale potom jako on vyplakat na rameno panu Stworovi a vysvetlovat mu s nudli u nosu, kdo zacal.

31740

4.8.2004 15:08

RE: Radsi

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31736

>Radsi cesky. [mrknutí jedním okem]
_______________________________

Mate pravdu Dane. Nekdo se zde snazi predvest a nedari se mu to. A kdyz jej nekdo na to upozorni, tak odpoved je i jemu podobna - vztekla a ironicka a k tomu jeste s tim "zacinanim" lže.

31751

5.8.2004 3:31

RE: Radsi

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 31751


>Mate pravdu Dane. Nekdo se zde snazi predvest a nedari se mu
>to. A kdyz jej nekdo na to upozorni, tak odpoved je i jemu
>podobna - vztekla a ironicka a k tomu jeste s tim
>"zacinanim" lže.

Clovek , ktery lze a zaplatuje svou lez prisahou na smrt svoji matky jako jsi to tady ty Lve udelal dvakrat, ktery nema uctu ani k svym rodicum si svym patolizlstvim a hromadenim dalsich lzi neziska sympatie ani u tech ovci s kterymi si tak dobre rozumis. Kazdy tady na tebe sere, mel bys to uz konecne pochopit. Moji vete, byt i s chybou rozumel kazdy ctenar a verim, ze i jejimu smyslu. Tvym mongolidnim pisemnym projevum, ktere nedavaji zadny smysl, nerozumi nikdo. Proto se s tebou take nikdo nebavi. Tak bud rad, ze jsem se te otcovsky ujmul.Toz tady mas krejcar Pepku, vyskoc, zamec a upaluj.

31763

5.8.2004 22:10

RE: Radsi

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31763


>Clovek , ktery lze a zaplatuje svou lez prisahou na smrt
>svoji matky jako jsi to tady ty Lve udelal dvakrat, ktery
>nema uctu ani k svym rodicum si svym patolizlstvim a
>hromadenim dalsich lzi neziska sympatie ani u tech ovci s
>kterymi si tak dobre rozumis. Kazdy tady na tebe sere, mel
>bys to uz konecne pochopit. Moji vete, byt i s chybou
>rozumel kazdy ctenar a verim, ze i jejimu smyslu. Tvym
>mongolidnim pisemnym projevum, ktere nedavaji zadny smysl,
>nerozumi nikdo. Proto se s tebou take nikdo nebavi. Tak bud
>rad, ze jsem se te otcovsky ujmul.Toz tady mas krejcar
>Pepku, vyskoc, zamec a upaluj.
_________________________________________________

Neboj hure, vyslance mikinuv. Ja jsem v pohode. Doufam, ze jsi prepracovan ve staveni zdi v Palestine a to te omlouva. Ma to pry i vliv na tvou psychiku, coz verejne davas najevo. Kdyz se zde tak "opiras" o verejnost, tak ta te bude primo milovat za tve plnoduche projevy.

Ukaz mi, kde prisaham na smrt sve matky a za jakych okolnosti to bylo. Ale stejne na tom v podstate nesejde.

Divim se jen panu Stworovi, ze na lidi typu Ben Hur, je tak kratky. Nevydiraji Vas sioniste pane Stwora ?

31784

6.8.2004 8:30

RE: Radsi

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31784

>Divim se jen panu Stworovi, ze na lidi typu Ben Hur, je tak >kratky. Nevydiraji Vas sioniste pane Stwora ?

Lefiku, uz by jste se mel prestat strefovat do lidi na tomto foru a uz vubec by jste se nemel strefovat do pana Stwory, ktery jak je videt povoli nazory ze vsech moznych stran, aby tento webzin mel uroven. Nekdy zaskocim na idnes a mohu Vam rict, ze bych velice nerad videl podobny pripad tady. Toto je jeden z mala webzinu, kde jeste stale muzete diskutovat rozume a bez urazek. Prestante se prosim navazet do kazdeho ktery se zde ukaze s jinym nazorem nez je vas OK?


[zmaten]

31792

6.8.2004 15:20

RE: Radsi

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31792


>Lefiku, uz by jste se mel prestat strefovat do lidi na tomto
>foru a uz vubec by jste se nemel strefovat do pana Stwory,
>ktery jak je videt povoli nazory ze vsech moznych stran, aby
>tento webzin mel uroven. Nekdy zaskocim na idnes a mohu Vam
>rict, ze bych velice nerad videl podobny pripad tady. Toto
>je jeden z mala webzinu, kde jeste stale muzete diskutovat
>rozume a bez urazek. Prestante se prosim navazet do kazdeho
>ktery se zde ukaze s jinym nazorem nez je vas OK?
_________________________________________________________

Spravne pane Vcelicko. Plne s vama souhlasim. Je videt, ze to co kazete vy mne, tak vy sam se tim ridite, ze i vy se do nikoho nikdy vulkarne ( "mamlas", "debil" a jine ) nenavazite.

Podle vaseho dvojsmslneho psani a "ulisnosti" ( ale jen v uvozovkach ), si z nas na Zvedavci, delate jen srandu, vcetne pana Stwory. Mejte prijemny den k premysleni Vcelaku.

31805

7.8.2004 22:56

RE: Radsi

Markyz 69.?.?.?

Reakce na 31784


>>Clovek , ktery lze a zaplatuje svou lez prisahou na smrt
>>svoji matky jako jsi to tady ty Lve udelal dvakrat, ktery
>>nema uctu ani k svym rodicum si svym patolizlstvim a
>>hromadenim dalsich lzi neziska sympatie ani u tech ovci s
>>kterymi si tak dobre rozumis. Kazdy tady na tebe sere, mel
>

>>bys to uz konecne pochopit. Moji vete, byt i s chybou
>>rozumel kazdy ctenar a verim, ze i jejimu smyslu. Tvym
>>mongolidnim pisemnym projevum, ktere nedavaji zadny smysl,
>

>>nerozumi nikdo. Proto se s tebou take nikdo nebavi. Tak bud
>

>>rad, ze jsem se te otcovsky ujmul.Toz tady mas krejcar
>>Pepku, vyskoc, zamec a upaluj.
> _________________________________________________
>
>Neboj hure, vyslance mikinuv. Ja jsem v pohode. Doufam, ze
>jsi prepracovan ve staveni zdi v Palestine a to te omlouva.
>Ma to pry i vliv na tvou psychiku, coz verejne davas najevo.
>Kdyz se zde tak "opiras" o verejnost, tak ta te bude primo
>milovat za tve plnoduche projevy.

>
>Ukaz mi, kde prisaham na smrt sve matky a za jakych
>okolnosti to bylo. Ale stejne na tom v podstate nesejde.

>
>Divim se jen panu Stworovi, ze na lidi typu Ben Hur, je tak
>kratky. Nevydiraji Vas sioniste pane Stwora ?

Divit se budes jeste vic, az budez z USA deportovany Romanku.

Co se tyce nejakeho e-mailu pane, tak vam mohu odprisahnout na zivot i smrt sve matky, ze jsem vam NIKDY !!! zadny e-mail NENAPSAL, cili me krive usvedcujete z neceho, cehoz jsem neucinil. E-maily vam hure NEPOTREBUJU psat. Mi osobne staci kontakt s vama na tomto verejnem foru. Adios hure, valku jste prohral !



Lev -- 68...*

Tady to mas jednou Lve, poprve jsi prisahal na smrt sve matky pri diskusi o Iraku, kde jsi pouzival zbabele nekolik nicku a hral si na dobreho krestana, tak si to najdi sam. Myslim, ze na ukazku tve prolhanosti to staci videt jednou. Za celou dobu existence Zvedavce se tady objevila jenom jedna cynicka zruda, ktera si vazi rodicu jako ty. Tvoje veta : stejne je to jedno ostane hovori za vse. Pochybuji, ze by se v ceske republice nasle jeste jedna takova zruda jako jses ty.
Ben Hur.

31854

8.8.2004 5:11

RE: Radsi

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31854

Ja se ti smeju, at jsi kdo jsi Hur, Bobous a neno kus h.... Pokud budu deportovany z USA, jak pises, tak ne tebou. Setri silu, budes ji potrebovat k literalnimu poucovanim pana Valtra a k hledani mych "lzi". Na vic se ty chudaku nezmuzes. A propo, kolik jsi dnes postavil zdi v Palestine ? [velký smích]

Jsi obycejny smejd a je lepe te ignorovat.

31861

3.8.2004 8:50

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Dr. Murt 217.?.?.?

Sú dve veci, ktoré by možno ešte stále boli hodné preskúmania:

1. Ako si Slováci vážia svoju svojbytnosť, keď svoj štát dostali ľahko a zadarmo.

2. Akým spôsobom bolo ovplyvnené vnímanie Slovákov Čechmi, po vzniku SR.

Čo sa týka Nobelovej ceny, tak keď ju mohol dostať Mandela. . .

31714

9.8.2004 1:37

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Rob 129.?.?.?

Reakce na 31714

>Sú dve veci, ktoré by možno ešte stále boli hodné
>preskúmania:

>1. Ako si Slováci vážia svoju svojbytnosť, keď svoj štát
>dostali ľahko a zadarmo.

>2. Akým spôsobom bolo ovplyvnené vnímanie Slovákov Čechmi,
>po vzniku SR.

>Čo sa týka Nobelovej ceny, tak keď ju mohol dostať Mandela.
>. .

opravdova diskuse zacina az timto hlasem dr murta kterej ideu pochopil a byljeden z prvnich diskutujicich. presto cela prvni strana pakporacovala o hovne. zacal to ten (cenzurováno) tim ze si stal na vedeni , ne,byla mu hlavni myslenka fuk , navez se do autora zamerne ten se branil,jak bych se branil i ja a rejpala m se do nej navez vosobnimi vypady. chce pochovat tuto webzine.znam ho osobne, jednou se u taborakusveril. jen von ma pravdu a kdyz nema argumenty sopti. doktor murt reagoval hned mezi prvnimi, pochopil vo co se jedna, m si to uvedomil ale nechtel couvnout. Dal prednost dohadovaniTo je von.
autor ukazal jak se daj pravidla prizpusobitl

31897

3.8.2004 8:53

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

"...jeden díl té osobě, která vykonala nejlepší práci, jež podporovala bratrství mezi národy, nebo se zasloužila o zrušení či snížení stavu armád, anebo se přičinila o uspořádání mírových kongresů..."
To o těch armádách sedí, jinak nevím.

31715

3.8.2004 10:05

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Jarka 160.?.?.?

Potvrdilo se bratrstvi mezi obema narody......
To jste si z nas udelali legraci, ze by panove Klaus a Meciar, meli dostat Nobelovu cenu miru. Za co, ze k rozdeleni doslo bez krveproliti? A take proc? To jsme si my obycejni lide neupekli, aby doslo k rozdeleni. Mam Slovaky rada, mam tam spoustu pratel a pokud by tehdy doslo k referendu, byla bych mezi prvnimi, kteri by tehdy nesouhlasili. Musim zduraznit, ze zadne hranice i kdyby byli vyssi, nez berlinska zed, mne nemuze odradit, co k celemu slovenskemu narodu citim a rozhodne nejsem sama...
Ale, ze by panove Klaus a Meciar meli dostat Nobelovu cenu miru, to se mi zda trosku pritazene za vlasy, vzdyt jsme to byli my, kteri nevytahli do ulic a krvave neprotestovali proti rozdeleni. Tak kdo by mel dostat cenu miru? Ano, meli by to byt lide obou narodu........

31716

3.8.2004 17:06

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31716

Pani Jarko, promluvila jste mi z duse. Politici se nemohou delat zasluhy na nicem, i kdyz rozdeluji ci slucuji narody. Vytvari i rusi hranice mezi staty i narody. Je to jen a jen v lidech samotnych, jaky si najdou k sobe pristup.

I kdyz jsem slysel hodne diskriminaci z rad Cechu na Slovaky a naopak, tak ja povazuji Slovaky za sve BRATRY !!!

31730

4.8.2004 3:50

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 31716

Take souhlasim s Jarkou, ziskat se da scitanim a nasobenim, delenim a odecitanim se ztraci. Hranice a dve meny jsou nesmysl, ktery stoji obe strany penize a kdyz si ja jako cech dokazi uvarit ceskou drzkovou polevku podle slovenskeho navodu, verim, ze si ji podle ceskeho uvari i kazdy slovak. Rozdeleni je aktem neschopnych politiku na obou stranach. Zaslouzili by aby je svobodnik Halik narval do Michellinky.

31739

3.8.2004 10:07

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

dub 193.?.?.?

já bych si nebyl tak jistý, že toto rozdělení nebylo organizováno zvenčí...

31717

3.8.2004 10:12

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Na to jsou urcita parvidla,nejdriv jste partizanem,gerila,terrorista,Mandela dostal ,ze je terrorista,ktery v ramci vlastenectvi zabil nekolik lidi,ale ,vezeni jej polepsilo a tim se z nej stal "andelicek "a tady uz je prvni krucek stat se kandidatem na Nobelovu cenu miru,tech par ,co dostalo pneumatiku kolem krku je zapomenuto,polepseny revolucionar je to nejlepsi ,co muzem dat svetu k obdivovani,nakonec mame to ,ze i Hitler byl zidovskou reporterkou navrzen za muze roku,skoda ,ze se nepolepsil ,cena miru by jej neminula,ale bolsevici vse pokazili, jaka skoda.
-----------------
1938: Adolf Hitler

FROM THE TIME ARCHIVE
Jan. 2, 1939

Past People of the Year:
Year/Selection1999:Jeff Bezos1998:Clinton/Starr1997:Grove1996:Ho1995:Gingrich1994:John Paul II1993[vyplazený jazyk]eacemakers1992:Clinton1991:Turner1990:Bush1989:Gorbachev1988:Earth1987:Gorbachev1986:Aquino1985[velký smích]eng Xiaoping1984:Ueberroth1983:ReaganAndropov1982:The Computer1981:Walesa1980:Reagan1979:Khomeini1978:Hsiao P'ing1977:Sadat1976:Carter1975:U.S. Women1974:King Faisal1973:Sirica1972:Nixon/Kissinger1971:Nixon1970:Brandt1969:Middle Amer.1968:Astronauts1967:Johnson1966:Twenty-Five1965:Westmoreland1964:L. Johnson1963:ML King Jr.1962:John XXIII1961:Kennedy1960:Scientists1959:Eisenhower1958[velký smích]e Gaulle1957:Krushchev1956:Freedom Fighter1955:Curtice1954[velký smích]ulles1953:Adenauer1952:Elizabeth II1951:Mossadegh1950:Fighting-Man1949:Churchill1948:Truman1947: Marshall1946:Byrnes1945:Truman1944:Eisenhower1943: Marshall1942:Stalin1941:Roosevelt1940:Churchill1939: Stalin1938:Hitler1937:C. Kai-Shek1936:Simpson1935:Selassie1934:Roosevelt1933:H. Johnson1932:Roosevelt1931:Laval1930:Gandhi1929: Young1928:Chrysler1927:Lindbergh


Greatest single news event of 1938 took place on September 29, when four statesmen met at the Fuhrerhaus, in Munich, to redraw the map of Europe. The three visiting statesmen at that historic conference were Prime Minister Neville Chamberlain of Great Britain, Premier Edouard Daladier of France, and Dictator Benito Mussolini of Italy. But by all odds the dominating figure at Munich was the German host, Adolf Hitler.


Fuhrer of the German people, Commander-in-Chief of the German Army, Navy & Air Force, Chancellor of the Third Reich, Herr Hitler reaped on that day at Munich the harvest of an audacious, defiant, ruthless foreign policy he had pursued for five and a half years. He had torn the Treaty of Versailles to shreds. He had rearmed Germany to the teeth--or as close to the tooth as he was able. He had stolen Austria before the eyes of a horrified and apparently impotent world.


All these events were shocking to nations which had defeated Germany on the battlefield only 20 years before, but nothing so terrified the world as the ruthless, methodical, Nazi-directed events which during late summer and early autumn threatened a world war over Czechoslovakia. When without loss of blood he reduced Czechoslovakia to a German puppet state, forced a drastic revision of Europe's defensive

31718

3.8.2004 11:17

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Tak nevím, ale měla by být také opačná cena, za to, co kdo kdy podělal.Hlavně z naivity jsem předpokládal, že p.t. mečiar a Klaus se snažili udělat kompromis = rozdělit Československo v klidu.
Dnes nahlas prohlašuji, že z mé strany to vidím jako zločin a nedomyšlený experiment, jehož škodlivost je evidentní !
Mám na Slovensku děti a vnuka a musel jsem jim doslova pašovat peníze, protože co jeden blbej koupí, to deset chytrých neprodá a tak po rozdělení státu nebylo vlasně možné posílat dokonce ani alimenty-- pošta dělala obstrukce, banka taky.
Dnes je to už dlouhá leta nezajímavé, děti dorostly, dospěly, ale nesouhlas zůstal i ve mě.
O tom, kdo ja naivní víc, by se dalo psát ještě dlouho §
Ferda

31719

3.8.2004 11:23

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Honza j (tečka) f (tečka) morgan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

A proč ne? Zasloužili se o mírové rozdělení, zasloužili. Já tu dobu pamatuju, všichni jsme byli podělaní, protože se zrovna ukončilo krvavé rozdělení Jugoslávie. Kdo říká, že neměl obavy, kecá.
A když ji mohl dostat Mandela a Arafat, tak už je to jedno, ne?

31720

3.8.2004 19:21

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Tom 216.?.?.?

Reakce na 31720

Krvavé lázně mezi Čechy a Slováky? Jánošík s kalašnikovem na Václaváku a Žižka s lahkým gulomeťom v Podbrezovej, hej? [velký smích]
Tak leda pivní bitky po knajpách a krčmách. To i kref z nosu teče! [zahanbení]

31731

5.8.2004 7:51

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 31720

Re: Mandela a Arafat.....
Mate pravdu s Nobelovou cenou pro ne jsem se nemohla dlouho smirit. Kdyz vidim Arafata v televizi a vidim i slysim, co dela, tak to nemohu pochopit.....

31769

3.8.2004 11:25

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Ferda

Spusťte palbu na mne, budu se docela dobře bavit, protože jsem samozvaný "moravský zeman" = mám vlastní zahradu.

japonci tomu říkají "banzai-mode ?", tedy BANZAI !

Nechci provokovat, ale spíše slyšet názor na život, než na žabomyší války kolem pravopisu- češtinu sice ovládám pravděpodobně slušně, ale za hlavní hodnotu bych považoval ochotu někoho cizího reagovat na moje "doslova stressové" psaní mezi prací, protože jindy to dělat nemohu.

Ahoj všem podobným naivním snílkům
Ferda 56 let

31721

3.8.2004 14:50

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Milos Vaclav benmil (zavináč) pobox (tečka) sk 212.?.?.?

Probůh, ne!

31726

3.8.2004 20:54

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

fjodor 213.?.?.?

V Evropě se po tisíciletí válčilo. Byla to vždy horká půda. Důvody? Imperialistické choutky silnějších, nesnášenlivost vzešlá z rozdílů náboženských, národnostních, rasových.

Dovod bol podla mna v celej historii iba jeden: tuzba po moci, vsetko ostatne (hore uvedene) boli "iba(??)" prostriedky, ako to dosiahnut. Otazka stoji: Cia tuzba po moci? V celej historii ludstva, nech sa stalo cokolvek, co v chode dejin malo co len trosku nejaky vaznejsi dosledok, vzdy pri tom najdes jeden maly narod, ktoreho prislusnikov v pomere z celou populaciou nebolo nikdy viac, ako zopar percent (0,0nic az 2%, a to asi prehanam).
preco??

K SK-CZ vztahom: Neviem odkial beriem istotu, ale som presvedceny, ze medzi tymito dvoma narodmi by nedoslo a ani nedojde k vaznejsim konfliktom, aj napriek tomu ze sa v hokeji navzajom nasieraju a pod. V kraji, odkial pochadzam sa hovori: Krv - to nie je voda ... Aj ked musim uznat, ze pozname aj bratovrazedne pripady, musela by nastat velmi specificka konstalacia, napr.: v celej europe je mier, klud pohoda, super zivotna uroven, len v CSR to riadne skripe, potom - kto ho vie, ale to su len blbe kecy typu co keby??

31734

3.8.2004 22:08

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Rony rony (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Ja si myslim ze za to rozdelenie by mali obaja ist sediet

31735

4.8.2004 9:05

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Ferda ferr (zavináč) volny (tečka) cz 213.?.?.?

Zdravím přítomné
K tomu rozdělení CSSR
Měl jsem v té době kolegu-invalidu a ten navrhoval ,to už byl dost vzteklý, aby bylo použito zkratky ČeskoSlovenskáSplachovacíRepublika
protože nakonec nás to stejně doslova spláchne do ...
a to ještě ani nebylo jasno ani o NATO, ani o EU.
No a výsledek ? poslanec Kocáb sice "vyhnal Rusy z Ralska", ale cosi jiného tam zase "zalezlo" a je problém zjistit, co to vlastně je !
Pak jsme "byli vlezeni" do NATA alias do pr...+ "jeden chytrej z hradu" už věděl, proč nás musí někdo "ochraňovat", že ? Načež je poloskrytá diskuse o vojenských základnách jistých států, že ?
No a EU má 30 000 předpisů, ktrý nikdo ani neviděl ani nečetl, ale zase nějakej "chytrák" ví, že je to nezbytné a zase sedí na Hradě, že ?
Byl jsem proti vstupu do EU, protože můj pradědeček z Kyjova říkal :Hospodáře poznáš podle toho, jaký má pořádek na dvoře, protože takový má pořádek i v hlavě !
No a pořádek v tomto státě jaksi nevidím, ve firmách většinou rovněž ne a kromě spěchání se nic jiného nikdo učit ani nechce, že ?
Našel jsem si k tomu dadaistické slovo, můj vlastní výraz pro bezhlavé postupy a tomu říkám " KWACHT !"
/pro pobavení ještě výklad = kwalt = staročesko-německý výraz- použil už Komenský o tom, že kwaltování toliko pro hovada jest !
+ Wache- Wachter - +Achtun-g = KWACHT --už to chápete ?
s rozdělením souhlasit nikdy nebudu, silně nás to omezilo, ožebračilo, nic nevyřešilo a ještě je to navíc podobné sporům Slovinců a Chorvatů a důsledkem jsou stanice na mýto na silnicích a v nočních hodinách doslova žebrající policajti /o pivo/, viděno 18-19.6.04 kolem 04:15 h !!!!! na vlastní oči !!!
Takže zase hurá do Evropy, kde už za Karla IV. byla česká síla cítit až v Bruselu a dnes tam polezu, kde už můj prapředek byl roku 1360 ?
A neni někdo praštěnej ?
zatím toho nechám a uvidíme Vaše reakce
FERDA Havránek CZ

31747

4.8.2004 12:49

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Rony,
mas zaujimavu myslienku...

mirog

31750

4.8.2004 19:23

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

google 213.?.?.?

ja osobne si myslim, ze ak by tito dvaja dostali nobelovku-mierovku, tak by este vzdy patrili medzi ostatnimi nositelmi nobelovky-mierovky, medzi tych najslusnejsich. a to ich povazujem oboch za ludsky odpad.

31756

5.8.2004 10:12

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ja ,uz se dnes nicemu nedivim,dostanete peknou nakladacku na rohu ulice ve tme od zlodeje a u soudu to odbornici projednaji a zlodej dostaner z Vasi strany odskodneni,protoze ,kdyz Vam daval pres hubu,tak si omaltil klouby a tak doslo k nezakonnemu ublizeni na tele.Proc by nemohl dostat in memorium treb aVysinsky,rikejme mu tak i kdyz Moskvane mu rikali "Reznik MOskvy" nakonec ,on napomahal ke klidu a miru,kdyz lidi odpravoval na hrbitov,takze vlastne mel zasluhy a takovych uchazecu by se naslo vic,treb aisraelsky premier ,ktery drive slouzil ve Stern Gun a tak ten se zaslouzil take ,muzem navrhnout Areal Sherona ,ten pro to dela ,co jen muze ,naposled israelska policie pouziva nejakeho plynu ,pro kterem demonstranti ztraceji pamet a jine priznaky.
------------
PTA-Mezinarodni Tiskove Centrum,
)
hlasi,ze : oficialni a zpravy z verejnosti Al-Zawya prohlasuje ,ze ti ,co se nadychali slzneho plynu od jednotek IOF,ktere j na ne plyn pouzily pred ctyrmi dny,stale trpi nasledkem tohoto plynu,znacna cast obcanu ma potize s dychanim,ztrata pameti,poboureny zaludek,mnohe nasledky maji interval kazdych trech hodin.,ti ,jez se toho nadychali,tak trpi boletsmi v kloubech i po ctyrech dnech od pouziti.Ocividni svedci potvrzuji,ze Israelsti vojaci byli videni jak sbiraji prazdne kanistry od slzneho plynu.Reporter rekl IPC"tento plyn byl jiny barvy,nez dosavadni zkusenosti v minulosti s pouzitim slzneho plynu a mel zvlastni pach.
TAKOVY MANDELA SE TAKE ZASLOUZIL,CIM VETSI GANSTER TIM BLIZE PANUM VE FRAKU VE STOKHOLMU.kDE JE LIDSKA INTELIGENCE ,NEVIM ,V TOMTO PRIPADE.

31772

7.8.2004 9:53

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?

Pravilo se rozdel a panuj. Lidem obstarej zabavu a dej jim nazrat.--.
Po letech jsem slysel hloupe nazory typu, konecne bude pokoj.
Tehda pri rozdeleni mne nejvic zajimalo kdo z toho bude tezit. Jedna strana, druha, obe, nekdo jiny? Mam dojem ze vsechny moznosti jsou platne, nejedna se vsak o cesko a slovensko. Dodnes si myslim ze Klaus je agentem Moskvy; ofuk byl i z jinych stran. Tak hosi, abysme to meli pekne pod kontrolou, otroci budou delat na nas.

31833

8.8.2004 0:20

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 128.?.?.?

Jako obvykle se diskuze ponekud dochylila od tematu, takze tedy zpatky k puvodnimu clanku:

"V roce 1992 byly zraky politiků a žurnalistů, tím pádem i veřejnosti celého světa, upřeny na naši rodnou zem. Na sílící nesouhlas žít ve společném státním svazku."

Nebyly. Snad jenom v zemich nasich nejblizsich sousedu, ale ani tim si nejsem moc jista. Jestli se rozpadneme nebo ne, to zajimalo akorat nas, vetsina "veřejnosti celého světa" bud ani nevedela, ze existujeme, nebo si nas pletla drive s Jugoslavii a pozdeji s Cecenskem.

Ani v roce 1989 celkem nikoho nezajimalo, ze se nekde ve vychodni Evrope "zbavila komunismu" jedna z poslednich zemi sovetskeho bloku. Vsechno to zastinila polska Solidarita, rozpad SSSR a zbourani berlinske zdi.

Udalosti roku 1968 zajimaly Rakousko a zapadni Nemecko z pochopitelnych duvodu. Rakusaci velice rychle umistili sve tanky kolem ceskoslovenske hranice s hlavnemi namirenymi k nam. Ale zbytek sveta? V Parizi divoke studenske demonstrace, v USA skoro nezvladnutelne demonstrace proti vietnamske valce a radeni Cernych Pantheru. Rok 1968 byl bohaty na neprijemne udalosti i jinde, takze ani tehdy "nebyly zraky verejnosti celeho sveta upreny na nasi rodnou zem".

Proto doufam, ze jsem clanek spravne pochopila: uvazovat o udeleni Nobelovi ceny miru Klausovi a Meciarovi za "mirove reseni" prakticky neexistujiciho konfliktu mezi Cechy a Slovaky je pokus o spatny vtip.

31856

8.8.2004 2:22

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 31856

Ani v roce 1989 celkem nikoho nezajimalo, ze se nekde ve vychodni Evrope "zbavila komunismu" jedna z poslednich zemi sovetskeho bloku. Vsechno to zastinila polska Solidarita, rozpad SSSR a zbourani berlinske zdi.

Mylite se.Nevim sice,co si presne predstavujete pod pojmemem "nikoho nezajimalo",ale v quebecke TV a v dennim tisku byly zpravy o deni v Ceskoslovensku radu tydnu na prvnim miste.

V roce 1992 byly zraky politiků a žurnalistů, tím pádem i veřejnosti celého světa, upřeny na naši rodnou zem. Na sílící nesouhlas žít ve společném státním svazku."

Nebyly. Snad jenom v zemich nasich nejblizsich sousedu, ale ani tim si nejsem moc jista. Jestli se rozpadneme nebo ne, to zajimalo akorat nas, vetsina "veřejnosti celého světa" bud ani nevedela, ze existujeme, nebo si nas pletla drive s Jugoslavii a pozdeji s Cecenskem


I tady mam vyhrady,quebecti separatiste jezdili do Cech i na Slovensko "studovat metody sametoveho rozvodu".
Jinak je pravdou,ze rozdeleni republiky melo zajimat hlavne vas(nas),koho jineho?

Co se tyka "udeleni Nobelky Meciarovi a Klausovi",pochopila jsem cele pojednani,jako ukazku nedokonalosti jakekoliv definice,ci vymezeni pravidel.Kdyz se to vezme vseobecne,jsou pravidla na Nobelovu cenu miru zdanlive jasna,kdyz se aplikuji na jednotlive kandidaty a nositele,vypada to uz jinak.Proste by se do nich oba zmineni panove vtesnali.
P.S.Pokud jsem to pochopila spatne,omlouvam se vam i autorovi.

31859

11.8.2004 20:47

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

68 68.?.?.?

Pro Leva:

je az zarazejici, jak se poustite do pana Valtra.

Pan Valtr je totiz jedinny, komu vadi nicky a nebo je aspon jedinny, kdo proti nickum tady pobourene vystoupil. Je mne zahadou, k cemu by mu byla prava jmena. Jinak co se tyce pana Valtra, diky sve demagogii ma hodne masla na hlave, takze by nemel chodit moc na slunko. Nastesti v tom Edmontonu nejsou nejake velke tepla. [smích]

31997

11.8.2004 23:02

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Vcelicka 24.?.?.?

>A zase vam lezi v zaludku mikin, Bene Hure. A dokonce i >Vcelicka, pardon, prerekl jsem se, Matej! Hm! Vy toho tady >musite jo pamatovat. Zajimave ovsem je to, ze jste jako Ben >Hur vstoupil do teto hry 26.3.04, pote odprisahl, ze jste tu >nikdy jinak nez Ben Hur nevystupoval, a pritom ted jasne >davate najevo, ze mate o Matejovi, tedy o dost starem pribehu, >poneti. Asi jste jenom nekolik roku cetl a neozyval se, ze? To >tak nekteri lide delaji. Zejmena takovi ti razantne rvavi, >neomylni, sebevedomi, jakym jste vy.

pane Valtr, nerad bych odbocoval od danho tematu, ale muzete mi prosim vysvetlit, co myslite pod tim, ze jsem MATEJ? Udelal jsem vam neco spatneho, ze me nadavate do Mateju???

32001

12.8.2004 0:10

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Aja 24.?.?.?

Pro Ben Hura.
Sleduju tady vasi debatu s panem Valtrem a ac mi do toho nic neni,neda mi to,a trosicku se vetru.
Jestli jsem dobre pochopila,psani pana Valtra se vam nelibi,povazujete ho za podprumerne a zbytecne.OK.
Pak,pokud nechcete debatovat k obsahu,mozna byste mel sve vyhrady k forme a hodnote psani podlozit argumenty,byt konkretni.
Zatim to pusobi,jako osobni vypady,nikoliv literarni kritika ctenare(predpokladam ze nejste profesionalni kritik).
....to jen tak na okraj.

32004

12.8.2004 4:11

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 32004

(predpokladam ze nejste profesionalni kritik).

>....to jen tak na okraj.

Co vy predpokladate pani Ajo, je mi zcela lhostejne. Zastrcte drapky, na vase rozkazy nereflektuji.

To jen tak na zaver.

32008

12.8.2004 6:35

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 32008

>(predpokladam ze nejste profesionalni kritik).
>
>>....to jen tak na okraj.
>
>Co vy predpokladate pani Ajo, je mi zcela lhostejne.
>Zastrcte drapky, na vase rozkazy nereflektuji.

>
>To jen tak na zaver.
>

..co dodat?

32011

13.8.2004 9:00

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Pane Lve
Dzungle,Spasitel,Kompromisy.....to nezvladnem.Ale podivejte se na par poslednich prispevku a jejich obsah.Nadavky,urazky,lzi......tady je treba zacit.Kdyz nebudeme mit na to,abychom presvedcili dopisovatele,aby se chovali slusne,tak to s temi pozitivnimi vibracemi moc neumime a jak potom bychom chteli pozitivne naladit celyyy svet : )))
Hadky a dokazovani "aby jsme,abysme"..........Hlavne abysmeabyjsme vedeli,ze jsme Cesi a Slovaci (at uz biiiliiizlutiiiicerniiifialoviiii),padesat ruznych obcanstvi po kapsach,rozhazeniiii po svete.Uz jsem jednou psal:Hlavne abychom vedeli,jestli nase srdce bijiii pro nasi zem(nase zeme).A abychom poznali chazary,kteří zradí Prahu bez mrknutí oka.A hlavne:zadna tezka bremena na bedra nasich detiiii.
Que bonitos ojos que tienen mis ni?os : ))))

32043

13.8.2004 9:06

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Pane Lve
Dzungle,Spasitel,Kompromisy.....to nezvladnem.Ale podivejte se na par poslednich prispevku a jejich obsah.Nadavky,urazky,lzi......tady je treba zacit.Kdyz nebudeme mit na to,abychom presvedcili dopisovatele,aby se chovali slusne,tak to s temi pozitivnimi vibracemi moc neumime a jak potom bychom chteli pozitivne naladit celyyy svet : )))
Hadky a dokazovani "aby jsme,abysme"..........Hlavne abysmeabyjsme vedeli,ze jsme Cesi a Slovaci (at uz biiiliiizlutiiiicerniiifialoviiii),padesat ruznych obcanstvi po kapsach,rozhazeniiii po svete.Uz jsem jednou psal:Hlavne abychom vedeli,jestli nase srdce bijiii pro nasi zem(nase zeme).A abychom poznali chazary,kteří zradí Prahu bez mrknutí oka.A hlavne:zadna tezka bremena na bedra nasich detiii.
Que bonitos ojos que tienen mis ni?os : )))

32044

13.8.2004 10:55

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 32044

>Pane Lve
>Dzungle,Spasitel,Kompromisy.....to nezvladnem.Ale podivejte
>se na par poslednich prispevku a jejich
>obsah.Nadavky,urazky,lzi......tady je treba zacit.Kdyz
>nebudeme mit na to,abychom presvedcili dopisovatele,aby se
>chovali slusne,tak to s temi pozitivnimi vibracemi moc
>neumime a jak potom bychom chteli pozitivne naladit celyyy
>svet : )))

>Hadky a dokazovani "aby jsme,abysme"..........Hlavne
>abysmeabyjsme vedeli,ze jsme Cesi a Slovaci (at uz
>biiiliiizlutiiiicerniiifialoviiii),padesat ruznych obcanstvi
>po kapsach,rozhazeniiii po svete.Uz jsem jednou psal:Hlavne
>abychom vedeli,jestli nase srdce bijiii pro nasi zem(nase
>zeme).A abychom poznali chazary,kteří zradí Prahu bez
>mrknutí oka.A hlavne:zadna tezka bremena na bedra nasich
>detiii.

>Que bonitos ojos que tienen mis ni?os : )))

----------------------------------------------------------------

No,tak na to, že si říkáte Idealista, jste se poněkud odklonil od svého kréda, pokud ho ovšem mohu odvozovat z Vašeho nicku. Víte, já si myslím, že všechno (ale ne, spíš jen většina z toho) by se dalo vyřešit tím, kdyby každý dodržoval to ? přikázání o tom, že :"nečiň druhému, co nechceš, aby bylo činěno tobě samému!". To je snad Alfa a Omega celého lidského bytí. Ale jak vidno, nelze to brát za bernou minci, kterou všichni dodržují. Snad dost velká část, to ano.
Lidstvo pokročilo hodně ve svém vývoji, podle některých ukazatelů. Například už se ve válkách nezabíjí meči, sekerami, palcáty a já nevím čím, aby tekla krev. Vymysleli si dokonalejší způsoby, jak toho druhého zneškodnit, zlikvidovat, zabít. Ale stále ještě nedospěli k tomu, že se nemají, lépeřečeno by mělo být nesmí!, jeden druhého zabíjet vůbec. A to je řadí, se všemi computery, raketami a s celým technickým pokrokem do prvobytně pospolné, možmá ještě hlouběji. Nevím, jak to ten Pánbíček spáchal, když nás teda stvořil "k obrazu svému", ale nemohu si pomoct, zatím mu to s náma moc nevyšlo. Že by se snad opět rozhodl nás přetvořit ? Možná, že už je na čase. Aspoň u některých jedinců to tak naozaj z vonku vizerá. [zmaten]

32048

13.8.2004 12:52

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Aja 24.?.?.?

Pro Ben Hura.
Chybi vam u prispevku "klapicka" na odpoved.

1)Piste:To jen tak na okraj pro pani Aju, kdyby se ji zase nezdalo, ze nepisu k tematu clanku, ackoliv ona sama se k tomuto tematu nevyjadrila ani slovem a vyuzila diskusi pouze na vyrizeni sve soukrome posty a jednim arogantnim vypadem proti me. Prominte pani AJO, ze na vas vystrkuji zuby.


2)Prehledl jste:Co se tyka "udeleni Nobelky Meciarovi a Klausovi",pochopila jsem cele pojednani,jako ukazku nedokonalosti jakekoliv definice,ci vymezeni pravidel.Kdyz se to vezme vseobecne,jsou pravidla na Nobelovu cenu miru zdanlive jasna,kdyz se aplikuji na jednotlive kandidaty a nositele,vypada to uz jinak.Proste by se do nich oba zmineni panove vtesnali.
P.S.Pokud jsem to pochopila spatne,omlouvam se vam i autorovi.


3)Nechcete a neumite diskutovat,vzdavam se.

32049

13.8.2004 17:58

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Lev 68.?.?.?

Pleskni sem svuj e-mail, abych ti mohl nahlasit zmenu telefonniho cisla ty vole.
_____________________________________________________

Hej, ty "poctivy" obcane teto planety, slusny clovece Ben Hure -mikinovce, je videt, ze ti ujizdeji nervy. Mel by ses vice setrit, jelikoz te muzeme i prezit.

Veris, ze mi zacinas i imponovat ? Libi se mi tve prazdne vypady chlapce. Jen do nas v plne sile, at se pobavime. Jinak je to zde sama nuda. Sam jsi lhar a to je to, co mi na tobe moc libi, Benne Huraaatko [chechtot]

P.S. Skoda, ze u tve "vyhlasky" neni ten knoflicek "Reagovat".

32065

15.8.2004 8:56

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Vcelicka 24.?.?.?

>A pak opacne,kdy pan Vcelicka hazi Idealistu pres palubu jen >proto,ze v jednom prispevku ......

Idealisto, nevim, ze bych nebyl schopen "vstrebat", take vam mohu rict, ze jsem vas nehodil pres palubu. Jak vidite jeste stale ctu vase prispevky. Dokonce jsem si precetl dlouhosahle dejiny Chazaru-Khazaru abych rozumel vasemu rozhorceni nad timto narodem.

To ze s vami v nekolika bodech nesouhlasim, jeste neznamena, ze jsem vas jako cloveka zatratil. Proste v nekterych prispevcich mozna ukazujete svou pravou tvar.

Vsim sem se, ze zadna zena, nepridala komentar k vasemu priskrcovani, je mi tedy jasne, ze na tomto webzinu to neni nenormalni. Takze priste, kdyz o necem takovem budete psat, nebudu to komentovat. Pro mne, to bylo velke prekvapeni, stejne jako buzeni pana Valtra v jednu hodinu patnact minut plus sedm.
Je mozne, ze ten pan co mu volal, bydli v jinem casovem pasmu.
Mozna, ze ten pan si vubec neuvedomil, ze pan Valtr ma jednu hodinu patnact minut plus sedm. V kazdem pripade, to bylo velice nezdvorile a jak pan Valtr pise naprosto sproste.
Takovyto nenavistni lide, by meli byt zverejneni na zvedavci, se jmenem a telefonim cislem. Urcite pan Valtr to cislo, ktere mu volalo zna.

32082

15.8.2004 11:05

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 32082

> Jak vidite jeste
>stale ctu vase prispevky. Dokonce jsem si precetl
>dlouhosahle dejiny Chazaru-Khazaru abych rozumel vasemu
>rozhorceni nad timto narodem.
Pane Vcelicko
Idealista nechce ukazovat sve rozhorceni.Jeho poslani je pouze upozornit na Zlo v lidske dusi,jenz skodi lidem dobre vule.
S prihlednutim k dnesnim dnum ve vztahu vlastnostiii,jako jsou podlost,zrada,lez,utlak a pak pohledutim zpet do dejin,jsem nachazel pouze jedinou nit,ktera vedla v genetickem retezci,a to k hordam,ktere utlacovaly ,pak po prohrane valce se dokazaly vetřít mezi zidovske kmeny, zacali mlžit a poslednich par set let mlží i v Evrope,kde prisun jinych genu nebyl moc platny.Poslednich par desitek let mlzii i na americkych kontinentech,jejich letadla kropiii i civilisty a za tato jejich svinstva nejvic platiii ti,kteri jsou stejne obrezani jako oni,ale v dusi maji klid a mir,coz utocnik s chazarskymi geny v dusi nema.No,a pak to jde raznaraz.Kdyz jeden takovy se necha od sveho dobreho kamarada podporovat radove deset let,pak mu jen tak mirne naznaci,ze si uvedomuje prapuvod sve geneticke schranky a na techto zakladech postavi pocatek agrese vuci svemu kamaradovi a zamestnavateli v jedne osobe a to stylem vlasnim takove skupine lidi,ktera dokazala ošálit i prave Zidy( radove pred tisicem let),takze pak uz je to KDO Z KOHO.Zneuzil absolutni duvery ,z hladu po penezich nicil mezilidske vztahy a s odvolanim na puvod svych genu,dokazal vybudovat i zed mezi Nimi a mou osobou i za morem,odkud on a jeho rodina dostavali kamaradskou vypomoc,aby se jim trochu lepe vedlo za vlady bolsevika.Panejo,vite jak to boliii? A navic,kdyz mam mezi Zidy hodne dobrych znamych a kamaradu? Ale ti mohou chodit s hlavou vzprimenou.
Zkuste se pak orientovat v tom zmatku s vedomim,ze hlavni je NIKOMU NEUBLIZIT,krome tech,kteri jdou po me osobe a me rodine.
> Proste v nekterych
>prispevcich mozna ukazujete svou pravou tvar.
Idealista nemuze mit vic,nez jednu.Prozatim nemate duvod takhle na nej pohlizet.
>Vsim sem se, ze zadna zena, nepridala komentar...
Ten otisk prstu tam hral dulezitou roli. Jako dukaz ve veci pripadne zaloby.
Nemohl jsem uvest nazornejsi priklad absurdity ve vztazich mezi partnery,kteri si vytvareji tu mikrodemokracii.Nechapeme cloveka blizkeho,tezko muzeme pochopit mentalitu jineho narodu.

>Takovyto nenavistni lide, by meli byt zverejneni

Lide plni nenavisti se zde odhaliii velice jednoduse. Jsou to ti,kteri neodpoviii na jasne dane tema a predtim navic steknou,nebo i kousnou.

Jeste mi,prosim,reknete,kdo jsou mikinovci,abych si je treba nespletl s nejakou bezpaterniii hordou.
Prihlasil se nekdo,zde na Zvedavci, ke stoupencum ultrapravice a sionismu?
Bylo by to dobre.A to hlavne proto,aby uz konecne bylo jasno a dopisovatelee prestali napadat Zidy,jako takove.
A co rabin Sidon?Podporu od nick sidonius nedostal.Hlavne aby tu podporu od vsech lidi dobre vule dostala Prazska zidovska obec a pak Praha.Jinak brzo vykrvacii.
Kdy pujdem s panem Lvem na pivo? : ))))

32087

15.8.2004 11:29

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 32082

> Jak vidite jeste
>stale ctu vase prispevky. Dokonce jsem si precetl
>dlouhosahle dejiny Chazaru-Khazaru abych rozumel vasemu
>rozhorceni nad timto narodem.
Pane Vcelicko
Idealista nechce ukazovat sve rozhorceni.Jeho poslani je pouze upozornit na Zlo v lidske dusi,jenz skodi lidem dobre vule.
S prihlednutim k dnesnim dnum ve vztahu vlastnostiii,jako jsou podlost,zrada,lez,utlak a pak pohledutim zpet do dejin,jsem nachazel pouze jedinou nit,ktera vedla v genetickem retezci,a to k hordam,ktere utlacovaly ,pak po prohrane valce se dokazaly vetřít mezi zidovske kmeny, zacali mlžit a poslednich par set let mlží i v Evrope,kde prisun jinych genu nebyl moc platny.Poslednich par desitek let mlzii i na americkych kontinentech,jejich letadla kropiii i civilisty a za tato jejich svinstva nejvic platiii ti,kteri jsou stejne obrezani jako oni,ale v dusi maji klid a mir,coz utocnik s chazarskymi geny v dusi nema.No,a pak to jde raznaraz.Kdyz jeden takovy se necha od sveho dobreho kamarada podporovat radove deset let,pak mu jen tak mirne naznaci,ze si uvedomuje prapuvod sve geneticke schranky a na techto zakladech postavi pocatek agrese vuci svemu kamaradovi a zamestnavateli v jedne osobe a to stylem vlasnim takove skupine lidi,ktera dokazala ošálit i prave Zidy( radove pred tisicem let),takze pak uz je to KDO Z KOHO.Zneuzil absolutni duvery ,z hladu po penezich nicil mezilidske vztahy a s odvolanim na puvod svych genu,dokazal vybudovat i zed mezi Nimi a mou osobou i za morem,odkud on a jeho rodina dostavali kamaradskou vypomoc,aby se jim trochu lepe vedlo za vlady bolsevika.Panejo,vite jak to boliii? A navic,kdyz mam mezi Zidy hodne dobrych znamych a kamaradu? Ale ti mohou chodit s hlavou vzprimenou.
Zkuste se pak orientovat v tom zmatku s vedomim,ze hlavni je NIKOMU NEUBLIZIT,krome tech,kteri jdou po me osobe a me rodine.
> Proste v nekterych
>prispevcich mozna ukazujete svou pravou tvar.
Idealista nemuze mit vic,nez jednu.Prozatim nemate duvod takhle na nej pohlizet.
>Vsim sem se, ze zadna zena, nepridala komentar.....
Ten otisk prstu tam hral dulezitou roli. Jako dukaz ve veci pripadne zaloby.
Nemohl jsem uvest nazornejsi priklad absurdity ve vztazich mezi partnery,kteri si vytvareji tu mikrodemokracii.Nechapeme cloveka blizkeho,tezko muzeme pochopit mentalitu jineho narodu.

>Takovyto nenavistni lide, by meli byt zverejneni

Lide plni nenavisti se zde odhaliii velice jednoduse. Jsou to ti,kteri neodpoviii na jasne dane tema a predtim navic steknou,nebo i kousnou.

Jeste mi,prosim,reknete,kdo jsou mikinovci,abych si je treba nespletl s nejakou bezpaterniii hordou.
Prihlasil se nekdo,zde na Zvedavci, ke stoupencum ultrapravice a sionismu?
Bylo by to dobre.A to hlavne proto,aby uz konecne bylo jasno a dopisovatelee prestali napadat Zidy,jako takove.
A co rabin Sidon?Podporu od nick sidonius nedostal.Hlavne aby tu podporu od vsech lidi dobre vule dostala Prazska zidovska obec a pak Praha.Jinak brzo vykrvacii.
Kdy pujdem s panem Lvem na pivo? : )))

32090

16.8.2004 12:44

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 32090

A co rabin Sidon?Podporu od nick sidonius nedostal.Hlavne aby tu podporu od vsech lidi dobre vule dostala Prazska zidovska obec a pak Praha.Jinak brzo vykrvacii.
Kdy pujdem s panem Lvem na pivo? : )))

Idealista -- idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com -- 62...*
----------------------------------------------------------------

Tak tedy pane Ideáli100,
Sidon je žid a rabín, kdežto Sidonius je jméno mající svůj původ v antickém Římě, a bylo původně dáno, či dáváno tomu, nebo těm, co ze Sidonie pocházeli, pravděpodobně oblast v Malé Asii, nebo střední východ. Další pokračování a obměny tohoto jména, si můžete přečíst, když si to hodíte do "search", třeba Google. Jistě tam taky najdete třeba původ jména Jiří. [cool]

A jak Vy víte, že tu podporu rabín nedostal ? Vy jste si tak "close"? [překvapení]

32137

16.8.2004 19:07

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 32137

>Tak tedy pane Ideáli100,
>Sidon je žid a rabín, kdežto Sidonius je jméno mající svůj
>původ v antickém Římě, a bylo původně dáno, či dáváno tomu,
>nebo těm, co ze Sidonie pocházeli, pravděpodobně oblast v
>Malé Asii, nebo střední východ.
Tak tedy,pane Sidonius(nickname)
Protoze respekt Idealisty k dopisovatelum je pruzracne cisty,nechapal jsem,proc jsem se rozhodl v nekolika prispevcich poukazat na to,ze nekteri zde nechodi,aby se mohli podelit o nejakou tu prebytecnou energii,ale chodi sem energii vysavat a to hlavne tim,ze na dulezite postrehy odpovi jen tehdy,pokud z toho mohou tezit.Jinak neodpovi.Nacpak,zejo? Ztracet enegii,neeee... radej nasaaavat.
Neveril jsem,ze bych si dovolil takovou hloupost a jmeno Sidon a nickname Sidonius daval nejak dohromady jen na zaklade podobnosti jmen.Prece jen jsem Idealistovi nasadil latku dost vysoko.
Totiz, jednom Vasem prispevku jste napsal,ze nam nic jineho nezbyva,nez verit v soudy.Na to,aby jste mohl psat hlouposti,mate narok.Ale mel jste mluvit jen za sebe,anebo aspon odpovedet a vysvetlit.
V dobe,kdy je jen otazka casu,kdy vyslani chazari,spolecne s Jelinkem,prevezmou v Prazske zidovske obci moc a nasledne zacnou spolecne s justici a loutkami ve vlade stavet ten TUNEL NEJVETSI, tak Vy napisete,ze nam nic jineho nezbyva. Panejo,nejste sionista?
Pokud jste,plne respektuji Vase rozhodnuti k zarazeni se mezi "VYVOLENE",
ale musite to rict tzv.na plnou hubu! Pak je to feeer.Misto toho,abyste odpovedi naznacil,jak to vlastne s tim "nic jineho nam nezbyva",tak jste radej neodpovedel a namisto toho jste si tvrde "rejpnul" v prispevku panu Druidovi vetou: Je to za tim artiklem,co v nem idealista popisuje sverazny zpusob......
Tento prispevek jste psal 12.8. ale Idealista jiz pet dni predtim vysvetlil,ze se nejedna o popis praktik z jeho soukromeho zivota.Rozumim,jen jste potreboval nekoho zesmesnit,coz Vam Idealista odpustil i tim,ze pise Vas nickname Sidonius s velkym pocatecnim pismenem,protoze hlavni duvod,proc Idealista posila prispevky,je upozornit na ZLO a verim,ze pochopite nutnost porvat se s tim.Ale Spasitel nejsem,nebudu a ani nemam zajem odcerpat energii v mnozstvi vetsim nez maleeem.Jsem tady kratce,ucim se,ale mam rad cistou hru.
Tak jak,teda? Uz rozumite,proc mi vice zalezi na rabinovi Prazske zidovske obce,nez na Chazar holding Ltd,New York-Prague-Tel Aviv?
A Vam?

32139

16.8.2004 19:14

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 32137

>Tak tedy pane Ideáli100,
>Sidon je žid a rabín, kdežto Sidonius je jméno mající svůj
>původ v antickém Římě, a bylo původně dáno, či dáváno tomu,
>nebo těm, co ze Sidonie pocházeli, pravděpodobně oblast v
>Malé Asii, nebo střední východ.
Tak tedy,pane Sidonius(nickname)
Protoze respekt Idealisty k dopisovatelum je pruzracne cisty,nechapal jsem,proc jsem se rozhodl v nekolika prispevcich poukazat na to,ze nekteri zde nechodi,aby se mohli podelit o nejakou tu prebytecnou energii,ale chodi sem energii vysavat a to hlavne tim,ze na dulezite postrehy odpovi jen tehdy,pokud z toho mohou tezit.Jinak neodpovi.Nacpak,zejo? Ztracet enegii,neeee.... radej nasaavat.
Neveril jsem,ze bych si dovolil takovou hloupost a jmeno Sidon a nickname Sidonius daval nejak dohromady jen na zaklade podobnosti jmen.Prece jen jsem Idealistovi nasadil latku dost vysoko.
Totiz, jednom Vasem prispevku jste napsal,ze nam nic jineho nezbyva,nez verit v soudy.Na to,aby jste mohl psat hlouposti,mate narok.Ale mel jste mluvit jen za sebe,anebo aspon odpovedet a vysvetlit.
V dobe,kdy je jen otazka casu,kdy vyslani chazari,spolecne s Jelinkem,prevezmou v Prazske zidovske obci moc a nasledne zacnou spolecne s justici a loutkami ve vlade stavet ten TUNEL NEJVETSI, tak Vy napisete,ze nam nic jineho nezbyva. Panejo,nejste sionista?
Pokud jste,plne respektuji Vase rozhodnuti k zarazeni se mezi "VYVOLENE",
ale musite to rict tzv.na plnou hubu! Pak je to feeer.Misto toho,abyste odpovedi naznacil,jak to vlastne s tim "nic jineho nam nezbyva",tak jste radej neodpovedel a namisto toho jste si tvrde "rejpnul" v prispevku panu Druidovi vetou: Je to za tim artiklem,co v nem idealista popisuje sverazny zpusob......
Tento prispevek jste psal 12.8. ale Idealista jiz pet dni predtim vysvetlil,ze se nejedna o popis praktik z jeho soukromeho zivota.Rozumim,jen jste potreboval nekoho zesmesnit,coz Vam Idealista odpustil i tim,ze pise Vas nickname Sidonius s velkym pocatecnim pismenem,protoze hlavni duvod,proc Idealista posila prispevky,je upozornit na ZLO a verim,ze pochopite nutnost porvat se s tim.Ale Spasitel nejsem,nebudu a ani nemam zajem odcerpat energii v mnozstvi vetsim nez maleeem.Jsem tady kratce,ucim se,ale mam rad cistou hru.
Tak jak,teda? Uz rozumite,proc mi vice zalezi na rabinovi Prazske zidovske obce,nez na Chazar holding Ltd,New York-Prague-Tel Aviv?
A Vam?
P.S.Tento,obsahove stejny,prispevek bude zarazen az po uvolneni administratorem.Znovu toto obchazim a zarazuji prispevek ihned.Na ten druhy,obsahove stejny,odpovidat nemusite.
Pekny den preje Idealista

32140

16.8.2004 23:45

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 32140


>Totiz, jednom Vasem prispevku jste napsal,ze nam nic jineho
>nezbyva,nez verit v soudy.Na to,aby jste mohl psat
>hlouposti,mate narok.Ale mel jste mluvit jen za sebe,anebo
>aspon odpovedet a vysvetlit.

Mohu Vám sdělit je to, že o tom co zde uvádíte o pražské, židovské obci a tamější situaci, vím velmi, ale velmi málo, takřka nic. Události tam sleduji čistě okrajově, nežiji tam, takže mě to ani moc nezajímá. A s těmi soudy jsem měl namysli větší, globálnější sféru. Mimochodem, mě by zajímalo jaké řešení doporučujete Vy ?

>V dobe,kdy je jen otazka casu,kdy vyslani chazari,spolecne s
>Jelinkem,prevezmou v Prazske zidovske obci moc a nasledne
>zacnou spolecne s justici a loutkami ve vlade stavet ten
>TUNEL NEJVETSI, tak Vy napisete,ze nam nic jineho nezbyva.
>Panejo,nejste sionista?

Ale tady byla řeč o trestech, specielně o trestu smrti a ne o pražské, židovské obci, ne snad ? [překvapení]


>Pokud jste,plne respektuji Vase rozhodnuti k zarazeni se
>mezi "VYVOLENE",

Nevím, co myslíte tím VYVOLE-NÉ.

>ale musite to rict tzv.na plnou hubu! Pak je to feeer.Misto
>toho,abyste odpovedi naznacil,jak to vlastne s tim "nic
>jineho nam nezbyva",tak jste radej neodpovedel a namisto
>toho jste si tvrde "rejpnul" v prispevku panu Druidovi
>vetou: Je to za tim artiklem,co v nem idealista popisuje
>sverazny zpusob......

>Tento prispevek jste psal 12.8. ale Idealista jiz pet dni
>predtim vysvetlil,ze se nejedna o popis praktik z jeho
>soukromeho zivota.

Já jsem přece reagoval na ten způsob "milostného aktu", který jste uvedl, a ne na Vás.

Rozumim,jen jste potreboval nekoho
>zesmesnit,coz Vam Idealista odpustil i tim,ze pise Vas
>nickname Sidonius s velkym pocatecnim pismenem,protoze
>hlavni duvod,proc Idealista posila prispevky,je upozornit na
>ZLO a verim,ze pochopite nutnost porvat se s tim.Ale
>Spasitel nejsem,nebudu a ani nemam zajem odcerpat energii v
>mnozstvi vetsim nez maleeem.Jsem tady kratce,ucim se,ale mam
>rad cistou hru.

To je od Vás pěkné a záslužné, že se snažíte upozorňovat na zlo, ale tohle předsevzetí může říct já nevím kolik dalších dopisovatelů. Mimo jiné, ono je to někdy zavádějící, když si přečtete něčí reakci na určitou věc a neslyšíte tu intonaci a hlasové zabarvení toho, kterého, těch emotikonů tady není zase tolik. A vyjadčovat se stylem Ema má mísu, my máme maso, ó my se máme, by bylo možná jasnější, ale myslím, poněkud nezáživné.

>Tak jak,teda? Uz rozumite,proc mi vice zalezi na rabinovi
>Prazske zidovske obce,nez na Chazar holding Ltd,New
>York-Prague-Tel Aviv?

>A Vam?

Ne, opravdu nerozumím, ale možná byste měl začít s tím, že označíte a separujete pravé židy od Chazarů. Good luck ![smích]
Vemte si na pomoc A. Kestlera.

>P.S.Tento,obsahove stejny,prispevek bude zarazen az po
>uvolneni administratorem.Znovu toto obchazim a zarazuji
>prispevek ihned.Na ten druhy,obsahove stejny,odpovidat
>nemusite.

>Pekny den preje Idealista


32151

1.12.2004 18:03

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

m 195.?.?.?

Pane Valtře, myslím, že jste to napsal dobře. Kritiků se tady již sešlo dost. Vyjádřil jste své podivení k takové absurditě, že dva lidé kteří způsobili rozdělení státu, aniž by se nejprve zeptali všech obyvatelů, zda toto skutečně chhtějí, splňují požadavky na udělení ceny Pana Alfréda Nobela. Je dobře, že jste na to upozornil. Pro šťouralce uvádím, že záměrně píšu Pan Nobel, protože si ho vážím.

37920

Příspěvků: 52

03.08. 05:28 Ben Hur  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 07:15 Ben Hur  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 22:27 Dan  Radsi
04.08. 05:42 Ben Hur  RE: Radsi
04.08. 15:08 Lev  RE: Radsi
05.08. 03:31 Ben Hur  RE: Radsi
05.08. 22:10 Lev  RE: Radsi
06.08. 08:30 Vcelicka  RE: Radsi
06.08. 15:20 Lev  RE: Radsi
07.08. 22:56 Markyz  RE: Radsi
08.08. 05:11 Lev  RE: Radsi
03.08. 08:50 Dr. Murt  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
09.08. 01:37 Rob  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 08:53  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 10:05 Jarka  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 17:06 Lev  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
04.08. 03:50 Ben Hur  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 10:07 dub  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 10:12 Robert Nohejl  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 11:17  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 11:23 Honza  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 19:21 Tom  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
05.08. 07:51 Jarka  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 11:25  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 14:50 Milos Vaclav  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 20:54 fjodor  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
03.08. 22:08 Rony  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
04.08. 09:05 Ferda  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
04.08. 12:49  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
04.08. 19:23 google  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
05.08. 10:12 Robert Nohejl  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
07.08. 09:53  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
08.08. 00:20  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
08.08. 02:22 Aja  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
11.08. 20:47 68  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
11.08. 23:02 Vcelicka  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
12.08. 00:10 Aja  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
12.08. 04:11 Ben Hur  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
12.08. 06:35 Aja  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
13.08. 09:00  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
13.08. 09:06 Idealista  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
13.08. 10:55 Sidonius  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
13.08. 12:52 Aja  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
13.08. 17:58 Lev  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
15.08. 08:56 Vcelicka  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
15.08. 11:05  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
15.08. 11:29 Idealista  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
16.08. 12:44 Sidonius  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
16.08. 19:07  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
16.08. 19:14 Idealista  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
16.08. 23:45 Sidonius  RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?
01.12. 18:03 m  Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 2

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
237 932,85 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 563