Diskuze k článku

Zahmlievači

Příspěvků 58

1.8.2004 7:20

Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

>Pre Američanov sa bude v novembri konať 10 minútové obdobie >demokracie - vhodenie volebného lístka do urny, ktorým však >pre nich na ďalšie 4 roky demokracia končí.

>Zvyšok sveta sa bude len v nemom úžase diviť ako je to všetko >vlastne možné.


Vazeny pane, snad by bylo pro vas lepe, napsat neco o Meciarovi nebo o vasem dalsim saskovi prevleceneho za presidenta.

Nevim, jestli jste videl film 9/11 od pana Moore ale podle toho, co o tom pisete jste ho asi nevidel. Nebo je mozne ze videl,ale nepochopil. Jak jiste vite, takove veci se stavaji PREMOUDRELIM lidem jako jste vy. Clovek by se mel snazit chapat, vam se to ovsem nepovede, vy zde mluvite o "Americanech"
takze o 280 milionech lidi.
Vy vite presne, co nastane po volbach a verim tomu, ze jste presvedcen ze vite ktery z nich Bush nebo Kerry to vyhraje.
Pisete, ze my americane nemame na vyber, no nechce nam poslat nekoho od vas do nasi vlady? Treba Kovace, nebo Ferka z vratnice, co vy na to.
Byl bych rad, kdyby jste mi vysvetlil vasi nafoukanost, stacilo by jen vysvetleni, kam chodite na svoji chytrost.
No necham urazek, to totiz neukazuje na inteligenci ale nekdy se clovek opravdu musi nastvat na takove mamlasy jako jste vy.
Svycari, jsou schopni vladnout sami sobe. Neni jich ani jako Slovaku ( I KDYZ POCETNE, JAK JISTE NAMITNETE JE JICH 8 MILIONU). Proc to tedy nezvladnete vy, proc musite cekat, jak zase dopadnou volby v Americe?
Vzpomente na doby, kdy jste kritizovali Cechy, tenkrat to byla jejich vina, ze na Slovensku neni dost prace. Dnes po rozdeleni, nejste schopni dotahnout slovenskou korunu na jednu ceskou. Urcite to bude vina americanu, jenze az vam to dojde, ze je to jinak, ze zalezi na vas. BUDE POZDE. Budete opet Madarsko.

31657

1.8.2004 10:57

Ale pane Vcelicko

Marty 213.?.?.?

Reakce na 31657

Ja nevim pane Vcelicko, ale Vas asi popudi vsechno. Kazdy je mamlas, nikdo nema pravdu jenom Vy. Reknete mi, to mate v naplni prace posilat "nasiraci" prispevky do diskusi a provokovat, nebo je to jenom Vase iniciativa??? Uz vickrat jsem si na forech vsimnul Vase prispevky a prispevky pana Leva. Nejste to nahodou Vy ve dvou ruznych osobach ??? Prakticky kazdou diskusi i kdyby mnelo jit o navysost odborny problem rozbijete svymi off-topic prispevky a otocite uplne jinam nez by bylo vhodne. Normalne mam dojem, ze i Vy jste takovy "Zahmlievac".


Ja jsem film Fahrenheit 911 videl a stejne jako autorovi clanku i mne v nem chybeli nektere informace, ktere nezapadaji do oficialnich verzii. Pan Moore bere jako absolutni nevyvratitelny fakt, ze utok na WTC zorganizovali arabove, i kdyz je to tak trochu diskutabilni. Vubec nebere do uvahy indicie, ktere smeruji k statu Izrael a jeho tajne sluzbe MOSSAD. A pritom v zoznamu odpovedi na otazku "Kdo mnel nejvetsi prospech z 9/11" je stat Izrael na cestnem miste...

A co se tyce noveho US prezidenta, clovek se musi zamyslet nad tim, proc po muzi, ktery uplne okate lezl do zadnice zidum (vid. hlasovani v BR OSN, postoj k Palestine...) musi prijit nekdo, kdo je primo zidem. Takze ted se deje i diky "disidnetum" jako pan MOORE kampan, diky ktere zasadne na post US prezidenta pan Johannes Kohn pardon John Kerry.

An at chceme nebo ne, to jakou olitiku bude zastavat v mnoha oblastech od ekonomiky az po zahranici nebo vztah k OSN a NATO chte-nechte ovlivni 90% sveta.

31665

1.8.2004 12:06

RE: Ale pane Vcelicko

Blbobijec 212.?.?.?

Reakce na 31665

"chte-nechte ovlivni 90% sveta."... Já se domnívám, že 100% světa a to bez ohledu na to zda se prezidentem stane Kerry nebo Bush.
A co se týká filmu Fahrenheit 911, tak si myslím, že plní nejlepší funkci "neplacené" reklamy a to právě proto, že jeho podání okolností 9/11 je dle mého názoru "strojeně spiklenecké", mírně "paranoidní" a tím, že vyvolává v divácích "pochybnosti" kolem současného prezidenta, tak chtě nechtě diváky přiměje k tomu, aby o panu prezidentovi přemýšleli a zaobírali se jeho osobou a jeho konáním, jak před událostmi, tak i po nich. Aktivní voliče prezidenta Bushe to dle mého pohledu na věc nezvyklá, a aktivní nevoliči Bushe chtě nechtě přemýšlejí stejně víc o Bushovi než o Kerrym. A hraje se o procenta, či procentíčka a ne o desítky procent... Pokud vyhraje volby Kerry a pak jakkoliv své voliče "zklame" budou demokraté na dlouhou dobu za ještě opravdovější osly než se pokládají a to ne ani tak před republikány a ostatními, ale hlavně sami před sebou, každý v sobě.
Myslím, že Bush je čitelnější osobou, od které, jak voliči, tak i svět ví co může čekat a nikdo nepočítá s tím, že by Bushova administrativa výrazně slevila ze svých postojů vůči čemukoli. Naopak Kerry, asi, nemá ani příliš šancí, aby "převratně" měnil budoucí politiku USA a boj proti terorismu způsobem, který by se lišil od současné "prezidentské" koncepce. Proto Kerry své voliče může velmi zklamat a v celku bych se nedivil, kdyby pro demokratickou stranu nebylo v současné době volby "zabalit" a pro "jistotu" je nevyhrát. V rozumější a bezpečnější době budou mít jistě více šancí a méně kontroverzní práce, s kterou, jak se domnívám, ani nechtějí mít nic společného.

31666

1.8.2004 20:44

RE: Ale pane Vcelicko

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31665

pane Marty, omlouvam se, pokud me prispevky jsou tak zvane nasirajici. Stejne jsou prispevky pro mne, ktere ctu o americe od neznalcu teto zeme. Budu se ovsem snazit lepe vyjadrovat a jak zduraznuje redaktor tohoto webzinu, prikladat fakta.
Ovsem neocekavam zadneho uspechu. Pokud nebudu nadavat na zidy a Ameriku. V kazdem pripade, se budu snazit....

31681

2.8.2004 10:49

RE: Ale pane Vcelicko

Rastislav Paluš r (tečka) palus (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 31681

Zrejme vam uz propaganda v USA uplne vymyla mozog. Take metody ako pouzivate vy sa pouzivali u nas za socializmu - kazdu kritiku nazvali mocipani nadavanim a rozvracanim namiesto toho, aby sa nad nou zamysleli. To len potvrdzuje, ze USA uspesne smeruje do totality a americki obcania tomu este nadsene prikyvuju.
BTW este donedavna som nechapal, ako mohol Hitler zblbnut cely nemecky narod vratane inteligetnych a slusnych ludi - dnes je mi to uz jasne, pretoze to mam moznost sledovat nazivo. Tym nemyslim len USA, aby ste opat neurazili, ale prakticky cely svet.

31697

7.8.2004 18:13

RE: Ale pane Vcelicko

defacto 82.?.?.?

Reakce na 31665

Ja by som mal len malu poznamku k panovi Mooreovi: www.hardylaw.net/Truth_About_Bowling.html
Skuste si precitat analyzu filmu Bowling for Columbine, v ktorej autor poukazuje na vsetky nepresnosti, dezinformacie ale i vylozene klamstva pana Moorea.

31846

1.8.2004 14:04

RE: Zahmlievači

Dr. Murt 217.?.?.?

Reakce na 31657

1. Vy (mozno az na par jedincov), Cesi si radi myslite, ze Slovak moze hovorit tak maximalne o Slovakoch a to este aj s despektom, pricom nema zabudnut dodat, ako mu je luto za tzv. Ceskoslovenskom.
Okrem toho, Szeremed, vy osobne kritizujete slovenskeho pisatela (ktory ma mozno aj obcianstvo USA), ze hovori o Amerike a sam sa szeriete do Slovenska. Nie je to dvojaky meter?
No jo, vy Cesi muzete, vy jste nam prinesli kulturu, naucili jist priborem, donesly elektrifikaci a vymysleli plazmovou obrazovku. . .

Tak to je teda omyl! Casy vasho tutorstva pominuli a vysporiadajte sa s tym ako viete!

2. Vy snad poznate toho cloveka osobne, ze ho oznacujete za mamlasa? Nie ste trochu drzi? Dokazali by ste mu to povedat aj do oci, alebo ste taky hrdina len spoza monitora, co?

3. Co mate s tym Svajciarskom a co podla vas nezvladneme? Na takychto kuvikajucich mame prislovie: "Hlada inemu smietku v oku a vo vlastnom ma kol."
(BTW: Vas je viac ako Svajciarov a teda mate od nich daleko. A to vobec nie len co sa tyka ekonomiky.)

4. To, ze na Slovensku zanikli podniky tazkeho priemyslu je aktom nekompetentnej Ceskej pseudointelektualnej oligarchie, na cele s amaterskym politikom Havelom. Je to historicky fakt.

5. Co sa tyka vasej silnej koruny, tak uvazte, ze ste stale boli v pomere 2:1. Vasa koruna je v pomere 1,3:1. Takze o com to asi rozpravate? Ak by ste na nas skutocne doplacali, museli by ste mat kurt aspon 3:1, ake boli odkazy niektorych vasich rado-by financnych analytikov vinsujucich Slovensku 300% inflaciu v priebehu prveho polroka 1993. Takze sa spamatajte a netrepte sprostosti!!

6. Slovensko nikdy nebolo sucastou Madarska (to si pletiete s Uhorskom, kde vsak Madarsky narod nebol majoritny). A nikdy nebudeme Madarsko! To su zapamatajte raz a navzdy!
(Na dovazok prisadim tym, ze existuju dokazy o spiknuti Madarskej a Ceskej politickej garnitury proti Slovenskej inteligencii rovnako v dvadsiatych, patdesiatych a sestdesiatych rokoch minuleho storocia. Pise o tom napriklad Jergus Ferko v knihe Madarske (seba)klamy.)

31667

1.8.2004 21:05

RE: Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31667

>1. Vy (mozno az na par jedincov), Cesi si radi myslite, ze >Slovak moze hovorit tak maximalne o Slovakoch a to este aj s >despektom, pricom nema zabudnut dodat, ako mu je luto za tzv. >Ceskoslovenskom.
>Okrem toho, Szeremed, vy osobne kritizujete slovenskeho >pisatela (ktory ma mozno aj obcianstvo USA), ze hovori o >Amerike a sam sa szeriete do Slovenska. Nie je to dvojaky >meter?

Vazeny pane Murt, ano, ja si myslim, ze Cech by mel mluvit o cechach, Slovak o slovakach a proste kazdy o tom, s cim ma personalni zkusenosti. Co se tyce pisatele clanku a jeho prislusenstvi, staci kdyz si znova clanek prectete. Myslim, ze o prislusenstvi nebudete mit pochybu. Me pridani o sloveske korune bylo stejne neznale, jako z ceho se skladalo Slovensko pred rokem 1918
Proste blekotal jsem asi podobne (dle meho nazoru) jako pisatel clanku. Pokusim se "zlepsit" sve prispevky. Ovsem bude to opet pouze muj nazor.

31684

1.8.2004 15:09

RE: Zahmlievači

saso pocmarany ® 213.?.?.?

Reakce na 31657

Ahaho American [smích]

A ako sa rozcertil [překvapení]

Ked vas ten clanok tak vytocil, tak tento vas urcite pochova : http://www.analyza.wz.cz/

Ale pozor, napisal ho Cech, takze vazte slova [smích]

31669

1.8.2004 15:24

RE: Zahmlievači

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 69.?.?.?

Reakce na 31657

Pane Včeličko mírněte se. Váš příspěvek je plný despektu a urážek, aniž byste přednesl jediný protiargument.

Vaše komentáře sleduji už delší dobu se vzrůstající nechutí. Berte to jako varování.

31670

1.8.2004 20:53

RE: Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31670

>Pane Včeličko mírněte se. Váš příspěvek je plný despektu a
>urážek, aniž byste přednesl jediný protiargument.

>
>Můžu vám říct, že vaše komentáře sleduji už delší dobu s
>nechuti. Berte to jako varování.

pane Stwora, pokud Vam nebudou vadit me odlisne nazory, pokusim se najit vice protiargumentu. Bude to tezke ale za pokus to stoji. Souhlasim, ze urazky jsou zbytecne, ovsem proti argument muze byt urazkou nebo dokonce jak nekteri pisatele zde zdeluji provokaci. Je mi lito, ze muj nazor na Ameriku je jiny nez vas.
Co se zidu tyce na to nazor nemam stejne jako krestany nebo jine verici kasty vlastne ani neznam.

31682

2.8.2004 10:51

RE: Zahmlievači

Rastislav Paluš r (tečka) palus (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 31682

Tak to vas teda lutujem, ked nemate vedomosti o nabozenstvach, ktore su jednym zo zakladov kultury spolocnosti, v ktorej aj vy zijete. [překvapení]

31698

3.8.2004 3:22

RE: Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31698

>Tak to vas teda lutujem, ked nemate vedomosti o
>nabozenstvach, ktore su jednym zo zakladov kultury
>spolocnosti, v ktorej aj vy zijete. [překvapení]

Mozna, ze by bylo rozumejsi Vase vypady ignorovat, ovsem to neni ma povaha. Musim Vam tedy rici sve a sice je videt, ze pokud s vami nekdo nesouhlasi, nebo ma jiny nazor. Musi byt zmanipulovan nebo primo vymazan. No a kdyz jeste neveri v nabozenstvi tak to uz je pres prilis. Takze pokud mam jiny nazor a u toho se nemodlim jsem urcite podle vas hlupak.
[chechtot]

31708

3.8.2004 8:03

RE: Zahmlievači

Rastislav Paluš r (tečka) palus (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 31708

Ak ste si nevsimli, nepisal som nic o viere, ale o poznani judaizmu a krestanstva. Tieto nabozenstva su sucastou nasho kulturneho dedicstva, ci sa to niekomu paci alebo nie, a preto by mal kazdy vzdelany clovek minimalne precitat bibliu. Bez toho moze len tazko plne pochopit kulturny kontext sucasnych udalosti.

31711

1.8.2004 9:58

Zahmlievači

google 213.?.?.?

No necham urazek, to totiz neukazuje na inteligenci
Vcelicka


kludne urazaj dalej ty naivka, u teba stejne nikto neocakava ani len naznak inteligencie.

31663

2.8.2004 4:31

RE: Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31663

>No necham urazek, to totiz neukazuje na inteligenci
>Vcelicka
>
>kludne urazaj dalej ty naivka, u teba stejne nikto neocakava
>ani len naznak inteligencie.


Na toto Google proti argument najit nemohu a jak sem psal, budu argumenty hledat. Pokud v mych prispevcich nevidite inteligenci, nemohu vam pomoc. Mozna, ze moc inteligentu neznate

31689

2.8.2004 23:56

RE: Zahmlievači

fjodor 213.?.?.?

Reakce na 31663

Googlova "rana istoty". Ak Ti nestaci, ze Vcelicka uznal argumrntaciu, potom mi vychadza, ze to jednoducho potrebujes - znova a znova.
Pani, k povodnemu clanku: Treba dat pozor, aby clovek nespadol do paranoje, a nepodozrieval vsetko a vsade. Priznam sa, obcas sa mi to stava tiez, clovek sa obcas pyta, ako to, ze ZVEDAVEC este funguje ??? Niecomu treba verit, napr. intuicii [smích])
Slovensko, Cesko - je to cele komedia. Momentalne je lepsie na tom takmer po vsetkych makroekonomickych ukazovateloch, vyhladoch a td. slovenska ekonomika. O par rokov to moze byt kludne naopak, a tak stale doookoooola ...

Otazka stoji zrejme inak, taketo fora, filmy 911, a tak dalej su nesmierne dolezite, aby ZOBUDILI spiacu (niekedy az azda mrtvu) filozofiu. Cloveka neoklames, aspon nie na dlho, preto sa netreba obavat zahmlievacov, pravda je ako voda, najde si cestu..

Zijem si v pravicovom systeme, nie zle - musim povedat, ale verte, vychadza mi, ze tento system je chory, nie Slovensky, Cesky, ale system Zapadneho cloveka ako taky vobec. Je zalozeny, funguje, stoji a pada totiz na jednej jedinej skutocnej premise - JA CHCEM!! To je to, co sme dostali do vienka od diabla, s tym sa treba vyrovnat, a ja nateraz isto neviem ako, ale viem isto, ze sa to da.

31705

3.8.2004 8:39

RE: Zahmlievači

google 213.?.?.?

Reakce na 31705

Googlova "rana istoty". Ak Ti nestaci, ze Vcelicka uznal argumrntaciu, potom mi vychadza, ze to jednoducho potrebujes - znova a znova.

fjodor


neviem ci si fjodor, ktoreho myslim, zda sa, ze ano, ale to je jedno.
ked som ja posielal tu ranu istoty, mal som na svojom monitore len jeden prispevok a to ten prvy, demagogicky od Vcelicky, ktory mal jedinu ulohu, vyplut zlc.
jeho priznanie argumentov, ako to nazyvas ty, sa objavilo u mna dlho potom, co som odoslal moju reakciu.
nie ze by to cele malo nejaky vyznam, ide len o to, ze ty si si bol so svojou ranou istoty, tiez privelmi isty a vidis, vedla.

ostatne, Vcelickove uznanie argumentov, nema ani hodnotu monitora na ktorom je zobrazene. spomedzi riadkov jeho novsich prispevkov(uz po sypani si popola na hlavu po Stworovom upozorneni) este vzdy trci, ako slama z topanok, jeho stara-znama urazena dusicka.

31713

3.8.2004 20:05

RE: Zahmlievači

fjodor 213.?.?.?

Reakce na 31713

... no ja len, ze administrator si zela, aby sa tu neurazali autori, eto fsjo. Samozrejme, ze niesom ten fjodor "mit f", co si myslis, inak by som Ti predsa zavolal a vytmavil si to s Tebou osobne, na Tvojom cisle 0917 246733 [chechtot]

Na chvilu k Tvojej rakcii - mal som na mysli to ospravedlnenie, ktore si sam citoval.
Co trci s pomadzi riadkov jeho odpovedi, je jeho problem. Argumenty stacia, urazky su bonus, na ktory podobni (ako vcelicka) pisatelia cakaju, potrebuju to ako drogu, chcu to, atd, vies presne, co mam na mysli.

31732

4.8.2004 6:48

RE: Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31732

pane Fjodore, spatne jste odhad moji povahu, vubec se rad nehadam, naopak, obycejne se rad smeji. V pripade, ze nekoho napadnu delam to vice v zertu nez opravdu. Opravdu se s clovekem, ktery nadava na ameriku a americany neda diskutovat.
Stejne tak kdyz nadava na slovaky nebo cechy, proste, pokud nekdo generalizuje, neda se s nim vest diskuze.
Takze nadavky, ponizovani, povysovani se nad nekoho opravdu nepotrebuji ani k zivotu ani ke klidnemu spanku. Nekdy ovsem to na mne z obrazovky vyskoci jako lef, proste musim zareagovat.
Opet, omlouvam se, pokud to vypada, ze jsem provokater a ze mam radost z toho, kdyz nekoho nadzvednu ze zidle. Pravda je opakem.

31743

4.8.2004 19:11

RE: Zahmlievači

google 213.?.?.?

Reakce na 31732

Na chvilu k Tvojej rakcii - mal som na mysli to ospravedlnenie, ktore si sam citoval.


fjodor



fjodor, nech sa kukam ako kukuk, ziadne ospravedlnenie, ktore by som citoval, nevidim. (mozno, ze v tom je skutocny problem a to moj) [zmaten]

Samozrejme, ze niesom ten fjodor "mit f", co si myslis, inak by som Ti predsa zavolal a vytmavil si to s Tebou osobne, na Tvojom cisle 0917 246733

vobec sa mi nepaci, ze zverejnujes moje tel. cislo, ty pomstychtivec. chces dosiahnut, aby mi Vcelicka vynadal osobne? [naštvaný]

31755

4.8.2004 21:34

RE: Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31755

>vobec sa mi nepaci, ze zverejnujes moje tel. cislo, ty >pomstychtivec. chces dosiahnut, aby mi Vcelicka vynadal >osobne?

pane Google, klidne zdvihejte telefony, Vcelicka Vam volat nebude [smích] preji Vam hezky slunecny den [smích]

31758

1.8.2004 14:20

Zahmlievači

dub 212.?.?.?

podstata moorovo dílka nebylo odhalit pravdu, (to že je bush blb a figurka nebylo nic objevného a jeho přezdívka v tajných spolcích je contemporary - takže to že skončí nebude žádná náhoda), ale to utvrdit ovce v tom, že oficiální verze o 9/11 je pravda.
protože v celém dílku sice napadá bushe, ale ani slůvkem se nezmiňuje o nesrovnalostech v 9/11, takže pod pláštíkem kritika režimu mu v podstatě slouží. a to dokonce tak, že silně zdůrazňuje jeho vazby na saudis, takže opět to byli zlí arabové - přece arab jako arab... a tak je třeba je zničit a ukrást jejich ropu.
takže moora nelze považovat za disidenta, ale spíše dobře maskovaného poskoka.
ale každému to jeho[smích]

31668

2.8.2004 10:42

Zahmlievači

Jarka 160.?.?.?

Panove, to jste to ukazali pekne, zbytecne se "nasirate" a to neni podstatou techto reakci na ruzne clanky. Ono to neni podstatou ani zivota. Napisme si na techto strankach svoje nazory, ale ve slusne forme.....Ja take Bushe odsuzuji za zbytecnou valku v Iraku a doufam pokud bude zvolen John Kerry, ze to vyresi a valku skonci, protoze si myslim, ze tam jeste neskoncila..No, myslete si, ze jsem idealistka a budete mit pravdu, ale preci neni mozne, aby se lide tak silne nenavideli..V jedne tride jsme meli vynikajici kantorku a ta nam rozdala listecky, abychom na nich napsaly jakoukoliv otazku, za pokud bude vedet, nam na ni odpovi.Zeptala jsem, zda muze byt 3 svetova valka.Jeji odpoved znela:"Nebude a pokud bude, bude horsi nez ta 2 svet. valka.."Neni nic horsiho nad valku teroristickou a ta se muze rozsirit na celou planetu..A proto, panove budme k sobe slusni, nevime dne, ani hodiny.......

31696

2.8.2004 16:16

Zahmlievači

Lev 68.?.?.?

Prominte pane Stwora, vim, ze to zde, k tomuto clanku nepatri, ale potrebuji technickou pomoc kvuli meho PC ( mam problem ). Hledal jsem na Zvedavci, v rubrice "Pocitace" - otazky a odpovedi, ale nevim, kde napsat muj dotaz. Jeste jednou se omlouvam a dekuji za Vasi odpoved. - Lev

31701

3.8.2004 8:05

Zahmlievači

Josef 12.?.?.?

Autor nepochopil, ze Mr. More je velice talentovany reziser a kameraman. Jeho talent spociva v genialnim pouziti kamery a komentare. Za to dostal ve francouzskem Canes nejvyzsi poctu festivalu - zlatou palmu. Film neni oznacen za tajny, protoze se promita po celem svete a dodnes More uz utrzil 125 milionu $$. Proto se na TV nedostal, protoze promitanim v kinech prinese vetsi profit a navic jeste prijde distribuce formou videokaset a DVDs. I kdyz vsechna fakta ve filmu jsou pokroucena , nebo dokonce lziva divaci hlavne v Evrope filmu veri ze je to skutecnost - vede Francie s 85.%. Demokrate v USA vcele se svym kandidatem Kerrym film uvitali jako politickou reklamu proti svemu oponentovi. Na konventu dem. strany dokonce Moore sedel v presidentske lozi vedle Gora a Cartera. Problem je ze dosti volicu bere film jako urazku mrtvym v 9-11 a vysmech svym synum slouzicim v armade. Vyrok Moora, ze si preje aby vice vojaku zemrelo v Iraku je pokladan za idiotsky a spise lidi odradil od demokraticke strany.
Jestlize autor clanku ma zamlzenou zidovskou otazku, tak 90% americkych zidu v cele s Hollywoodem voli demokraty. Kerryho filmove zpracovani zivotopisu vcetne strelby ve Vietnamu bylo vyrobene samotnym Spilberkem. Do voleb jeste prijdou do kin tri protibushovske celovecerni filmy. Hollywoodske hvezdy jsou hlavni financnimi darci demokratum. Samotny Soros uz utratil 16 milionu $. Navic bude financovat cestu profesionalnim demonstrantum do New Yorku na konvent republikanske strany, kterych se ma sejit vice jak sto tisic. Takze zidy bych dal dohromady s americkou levici nikoliv s republikany! To jen tak pro autora.

/// Je take zbytecne si zde nadavat do Cehunu a do Slovakov, protoze oba narody se museli rozdelit, aby se dostalo zamestnani pro vsechny komunisty - dve vlady, dvakrat tolik ministru ministerstev ambasadoru a tuny byrokratu, kterym se strasne hodi aby se Cesi se Slovakama mezi sebou stouchali a uslo jim pritom, ze oba narody zustali okradany uplne stejne.

31712

3.8.2004 16:23

RE: Zahmlievači

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31712

Pane Josefe, az na nejake vyjimky ve Vasem prispevku, s Vami souhlasim. Velmi dobre uvahy i dukazy. - Lev

31727

5.8.2004 21:43

RE: Zahmlievači

Josef 12.?.?.?

Reakce na 31727

Proc nesouhlasim s autorem a se Zvedavcem!
Kdyz clovek otevre Zvedavce tak vidi vlajici vlajecky a u nich clanecky jak to Americane delaji vsechno blbe. To ale neznamena, ze Evropa se chova uplne vzorne!
Po ostre kritice z Evropy ktera nesouhlasi s odstranenim Saddama Husejna, Bush pozadal vlady Francie , Nemecka a Britanie aby se zabyvaly zastavenim iranskeho programu vyroby atomovych zbrani.----
Washington delegated the issue to a committee of three - the foreign ministers of Britain, France and Germany - that has been meeting with the Iranians to get them to shut down their nuclear program.
The result? They have been led by the nose. Time is of the essence, and the runaround that the Tehran Three have gotten from the mullahs has meant that we have lost at least nine months in doing anything to stop the Iranian nuclear program.
-----
A vysldek? Mulahove vodili EU za nos, ztratili 9 mesicu vyjednavanim a Iran pokracracuje v programu dale. Jestli si Evropane mysli , ze atomovky hodi Iran jen na Izrael, tak je na omylu a i kdyz jenom na Izrael, tak radioaktivni prach muze spadnout i na Evropany. Z cehoz vypliva, ze Evropa se chova pri nastupu militantniho islamismu stejne, jako pred nastupem Hitlera - same ustupky, jen zachovat mir.


31783

6.8.2004 0:59

RE: Zahmlievači

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31783

>Po ostre kritice z Evropy ktera nesouhlasi s odstranenim
>Saddama Husejna, Bush pozadal vlady Francie , Nemecka a
>Britanie aby se zabyvaly zastavenim iranskeho programu
>vyroby atomovych zbrani.----
Pane Josefe
Vy jste puvodem Iranec?Mnno,jako Iranec by jste pak opravdu mel pravo se zabyvat tim,co dela Vasevlada.

> A vysldek? Mulahove vodili EU za nos, ztratili 9 mesicu
>vyjednavanim a Iran pokracracuje v programu dale. Jestli si
>Evropane mysli , ze atomovky hodi Iran jen na Izrael, tak je
>na omylu a i kdyz jenom na Izrael, tak radioaktivni prach
>muze spadnout i na Evropany. Z cehoz vypliva, ze Evropa se
>chova pri nastupu militantniho islamismu stejne, jako pred
>nastupem Hitlera - same ustupky, jen zachovat mir.

Kdoze je tak blbej,ze se necha tahat za nos celych 9 mesiiicuuu?
A jakejze je rozdil mezi militantnim islamismem a militantnim sionismem?
A kdoze je horsi,a kdoze je lepsiiii? A kdoze ma lepsiho brankare a vic penez na uuuuplatky rozhodciiiim?
A ze jste neopomel se zmiiinit o jinych strasacich lidskeho pokoleniii.....

31786

6.8.2004 8:49

RE: Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31786

pane Idealisto, v tomto prispevku Vas vubec nepoznavam, je mozne, ze by se za vas nekdo vydaval? Myslite, ze by bylo rozumne aby Iran nebo Severni Korea meli ve svem arsenalu primitivnich zbrani, atomovou bombu? Myslite, ze by bylo rozumne, pockat na dalsiho Otomana ktery prevalcuje Evropu za Allaha? Jiste mi date za pravdu, ze JIHAD se proklate rychle blizi do evropy. Vim, ze je tezke si vybrat kterym fanatikem se necham obrat ale verte mi, ze preferuju byti obran od nekho kdo vypada jako ja. Pravde podobne, vsichni zapominaji na modry turban.

31793

6.8.2004 9:35

RE: Zahmlievači

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31793

: ))))))
Zdravim,pane Vcelicko
Cely ten muj prispevek byl psan,tak trochu,s nadsazkou a pokusem toto zavazne tema zlehcit.Mezi radky se,mozna,dalo cist.A to neco ve smylu:pokud Pakistan,Indie,USA,Rusko atd. mohou doma varit zelnacku,tak proc by si tu polivcicku nemohl varit doma nekdo jiny? Vzdyt suverenita kazdeho statu by mela platit pro kohokoliv.A logicky vedene uvahy o demokracii v tom,nebo onom state,no to mohou byt uplne zvasty.
Kdybychom vzali Manzelstviii jako vzorek mikrodemokracie,tak se zkuste zamyslet,proc nektera zena potrebuje k zivotu dennodeniii vyprask a nektera Vas za facku udaaa na policii.Chlap potrebuje znat hodne o zenach,aby vedel, kdy hodne placat pres zadek,nekdy zene stisknout tepny na krku.Samozrejme tak,aby pak videl ten jeji stastny usmev.
Jiny kraj,jiny mrav.Ne vzdy musi platit,ze evropske mocnosti,spolecne s USA,si mohou diktovat kdo muze varit zelnacku a kdo ne.
Jasne,rozumim.Pravo silnejsiho.Ale takhle se proti muslimum nemuze.
Vim,co rikam.S vericim muslimem si ruku vzdy stisknu.
Treba jsem uplne do hloubky nepochopil ten prispevek,ale spis ano a citil jsem tam zase to,jak se nekdo zase moc staraaaa a poradek doma v kuchyni nemaaa.
Pekny slunecny den,preji : )))

31797

6.8.2004 9:46

RE: Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31797

pane Idealisto budto si nehorazne placate pres pysky a nebo zkousite moji trpelivost. To co jste napsal o zenach, nemohu zde ani pojmenovat, protoze by to bylo okamzite cenzurovano. No a Vas nazor, ze kazdy si ve svem state muze varit svoji polivcicku? Co, k tomu jeste dodat? Vy si opravdu myslite, ze dalsi zeme stavi atomovku na to, aby si ji hazeli doma na sve obyvatele? Vam nestaci, ze prave zeme vyjmenovane, maji moznost nekolikrat znicit cely svet? Vy by jste opravdu chtel tuto moznost dat vsem? Mozna, ze by bylo na case, aby jste si zmenil nick, nikterak se mi nezda, ze jste idealista.

31798

6.8.2004 10:33

RE: Zahmlievači

google 213.?.?.?

Reakce na 31798

pan Idealista, vy ste sa v tom svojom idealizme, ale uplne stratili.
vy snad nechcete, aby nas kolektiv, vedeny nasim zodpovednym veducim, panom Vcelickom, akceptoval rovnake prava pre moslimov, ake si uzivaju zajordanski, fasisticki hypermacisti?
tak to by ste nas teda velmi, ale skutocne velmi sklamal a boli by sme nuteni, vam strhnut vsetky bezvyznamne plusove body, ktore ste si doteraz vysluzili!

na zaver jeden vtip, aby ste z toho maleho pokarhania neboli skormuteni:

stretnu sa traja zajordanci, Icik z CSSR, Isaak z NDR a Ariel z Izraela a vykladaju si svoje zivotne osudy.
Icik vravi: ja v Ceskoslovensku budujem komunizmus a bojujem proti fasizmu!
Isaak: ja budujem este tvrdsi komunizmus v NDR a este tvrdsie bojujem proti fasizmu!
a ty, obratia sa na Ariela obaja, tiez budujes komunizmus a bojujes proti fasizmu??
co ste sa zblaznili, ved ja som doma!

31801

7.8.2004 4:37

RE: Zahmlievači

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31801

Nemohu si pomoci, ale musim to napsat. A sice: moc se mi libi nova nejšn "Zajordanci" ( Zaj...ci ). Doufam, ze OSN s Velkym bratrem, na Velnem shromazdeni, ji schvalilo. [mrknutí jedním okem]

31821

7.8.2004 5:49

RE: Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31801

>snad nechcete, aby nas kolektiv, vedeny nasim zodpovednym >veducim, panom Vcelickom, akceptoval rovnake prava pre >moslimov, ake si uzivaju zajordanski, fasisticki hypermacisti?

Nevim o cem znova placate, mozna ze vam uteklo, ze vasi zajordansti bratri atomovku americanum ukradli, myslite, ze by jste ji nam mohl prinest zpet i s plany?
Podle vas by bylo tedy dobre, vyuzit prava kazdeho vareni sve polifcicky, jak pise pan idealista. Doufam, ze jste dost mlady na to, aby jste se dockal nejake te polifcicky na vasi hlave.
good day

31824

7.8.2004 9:12

RE: Zahmlievači

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 31824




>zajordansti bratri atomovku americanum ukradli, myslite, ze
>by jste ji nam mohl prinest zpet i s plany?
Zdravim,pane Vcelicko
V atmosfere dobre nalady bych Vam chtel naznacit,jak jednoduse se da manipulovat s argumenty.
Chtel bych se zeptat:Jaky je rozdil mezi "byt svetu nebezpecny tim,ze se snazim na vlastnim uzemi snazim vyrobit nebezpecnou zbran",anebo"nechat si ukrast dokumentaci k vyrobe nebezpecne zbrane"...?
Vzdyt je to fraska.
Jsem obcan Spojenych statu,jsem na to patricne hrdy a nenecham nikoho plivat na svou druhou vlast stejne jako na Moravu,Slezsko a Cechy.Ale aby jste uplne porozumeli,Idealista je hlavne pysny na to,ze se narodil na maticce Zemi (planet EARTH) a proto se snazi,na zaklade selskeho rozumu,hledat porozumeni mezi lidmi.Neuprednostnuje nikoho.
Uvedte prosim jediny priklad,proc by kteremukoliv statu mela byt uprena moznost svobodneho rozhodnuti,a to treba i v pripade vyroby nebezpecnych zbrani.Vzdyt vlada takoveho statu ztezi udrzi tlak sveta a vzda to.Jen v jednom pripade to nevzda,a to kdyz to dostane prikazem a jeste od takovych prosionistickych zmetku,kteri nechaji ukrast dokumentaci.Mnnno,vzdyt si rozumiiiime,ne? : )))
P.S. Co se tyce toho "sednuti si ke stolu",tak tam by se jen slusne zadalo o preruseni nesmyslneho pocinani,jako je vyzkum a pripadna vyroba hlouposti,nikoliv rozdelovani sveta,jak jste naznacil.Kazdy chytry by pochopil,ze zastavenim muze jedine ziskat.Aspon tak,se se snazila N.Korea.Kazdy dela,co umi,ale ne vzdy na zaklade umyslů počestných.

Pane Blbobijce
Jsem rad,ze aspon neco Vas primelo k nazoru na muj, alegoricky psany, prispevek.Chtel bych jen podotknout,ze popisovani nekterych detailu neni z meho soukromeho zivota,ale jen tak z poznatku,jak zivot jde.Ve svem soukromem zivote toto mohu,ale take nemusim praktikovat.
Vim,ze jste urcite pochopil,kam Idealista miriiii.A jsem i rad za Vas tichy souhlas.Mohu se ovsem take mylit.Nemohu vedet vse.

Slysel jsem takovy zajimavy nazor od znameho,ktery byl navstivit Israel.
Mistni obyvatel,zidovskeho puvodu,rekl,ze jejich problem jen tak nekdo nevyresi,ale jak tak pozoruje,tak mladi Zidi i Palestinci zacinaji vic a vic uzavirat snatky.Prirozenemu splynuti pry uz nic nezabrani.
Kdyby to byla pravda,a navic by existovala pravdiva statistika.......Co dodat.Snad jen,ze uuupal nemam : ))))))) Pekny den !

31832

13.8.2004 6:18

RE: Zahmlievači

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31832


>Chtel bych se zeptat:Jaky je rozdil mezi "byt svetu
>nebezpecny tim,ze se snazim na vlastnim uzemi snazim vyrobit
>nebezpecnou zbran",anebo"nechat si ukrast dokumentaci k
>vyrobe nebezpecne zbrane"...?

Takze panove,co takhle neodbocovat a popripade diskutovat o vecech na tema Vyroba a drzeni nebezpecnych zbrani.To radej ne,ze jo?To by mohlo vyjit najevo,ze podporujete tu, chazary manipulovanou,politiku.Kdyz jsem se ptal nicka sidonius na utok chasidske sekty na Prazskou zidovskou obec,tak ticho po pesine.Pak nick sidonius necte, a muj,alegoricky psany prispevek,podsunuje do meho soukromeho zivota.
Zlo v dusich nicku,jako je sidonius(male s, taky me castuje malym i) a spol. !!!

vynato z textu:
>Jsem rad,ze aspon neco Vas primelo k nazoru na muj,
>alegoricky psany, prispevek.Chtel bych jen podotknout,ze
>popisovani nekterych detailu neni z meho soukromeho
>zivota,ale jen tak z poznatku,jak zivot jde.Ve svem
>soukromem zivote toto mohu,ale take nemusim praktikovat.

Toto Vam uniklo,ze?Nicku sidonius!


>Slysel jsem takovy zajimavy nazor od znameho,ktery byl
>navstivit Israel.

>Mistni obyvatel,zidovskeho puvodu,rekl,ze jejich problem jen
>tak nekdo nevyresi,ale jak tak pozoruje,tak mladi Zidi i
>Palestinci zacinaji vic a vic uzavirat snatky.Prirozenemu
>splynuti pry uz nic nezabrani.

>Kdyby to byla pravda,a navic by existovala pravdiva
>statistika.......
Nazor na takoveto tema je Vam taky proti srsti,nemylim li se!
Museli byste s pravdou ven.Anebo mlzit.

Cast prispevku,kde popisuji DOUBLE FACE a mikrodemokracii byl pro Vas,panove,zajimavy pouze tim,abyste mohli zase najit neco,jak NAPADNOUT.Vubec Vas nezajimal obsah.
A to "pritisknuti tepny" a nasledny usmev na tvari zeny.....prominte,damy.Asi jsem chtel po Vas moc.Ale stejne malou radu pro Vas:NEODDAVEJTE SE SEXUALNIM HRATKAM S MUMIEMI! Nac budete vzpominat?Toto pisu jen z toho duvodu,ze zadna z Vas nenasla odvahu se k teto,alegoricky psane,poznamce vyjadrit a nechaly jste ty pany do me piiichat.

Idealista zde,na Zvedavci,nemusi obhajovat sve prispevky.Nemusiiii se bat,ze ho nejaky nick "dostane",protoze nelze a lhat nemusiii.A to je jeho stit proti Zlu a demagogii.
Pekny slunecny den,preji.

32034

7.8.2004 0:17

RE: Zahmlievači

fjodor 213.?.?.?

Reakce na 31798

Uplne super by bolo, keby jadrove zbrane mohli mat len americania. To by bolo zarukou toho, ze su v tych najlepsich rukach. Ved oni by ju nikdy, ale nikdy nepouzili (v japonsku sa len vysmykla, do frasa)!
Pane Vcelicko, bacha na vjec, lebo technicky najvyspelejsi stat to este neznamena, ze ide aj o stat s najvyzsimi kulturnymi, mravnymi, nabozenskymi a neviem este akymi hodnotami. Je to pre nas - Zapadneho cloveka - az neprijemne zistenie, ale ukazuje sa, ze jediny skutocne vazny problem vychodnych narodov (mam na mysli, prevazne aziu, ale nie len ju) je ZAPADNY CLOVEK. Zial, nie v zmysle jeho existencie ako takej, ale jeho sustavneho sa vmiešavania do ich existencie. Mnohi nasi filozofi, psychologovia a lekari pochopili, ze ich filozofia, kultura, medicina su tak daleko, ze je lahsie pre nas povedat, ze su nevedecki, detinsky, alebo sarlatansky primitivovia.

31817

7.8.2004 5:42

RE: Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31817

pane fjodore, nevim, kde jsem napsal, ze bych byl rad aby pouze USA melo jaderne zbrane. Pokud by bylo podle meho, jaderne zbrane by byly zniceny a pouze konvencni zbrane povoleny. To ovsem nerikejte nekomu kdo veri na napadeni U.F.Oem.

Co se tyce pouziti atomovky na Nagasaky a Hirosimi mate moznost si o tom trosicku vice precist, tady by to zabralo moc mista.
V kazdem pripade to ukoncilo valku mezi USA a Japonskem.

Pokud Vam jeste neni jasne, ze muslimove chteji rozsirit jejich viru do zbytku sveta, jako krestane pocinaje jedenactym stoletim, neni o cem dale diskutovat.

31823

7.8.2004 6:29

RE: Zahmlievači

fjodor 213.?.?.?

Reakce na 31823

Good Morning Mr. Vcelicka!
Porovnajte si pocet Vychodno - Zapadnych s poctom Zapado - Vychodnych turbulencii v 19, 20 storoci, storocia ktore povazujeme za vrchol rozvoja Zapadneho cloveka (storocia obrovskych omylov, podla mojho). Zistite, ze tych druhych bolo nejako napadne viacej.

31825

7.8.2004 8:18

RE: Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31825

>Good Morning Mr. Vcelicka!
>Porovnajte si pocet Vychodno - Zapadnych s poctom Zapado -
>Vychodnych turbulencii v 19, 20 storoci, storocia ktore
>povazujeme za vrchol rozvoja Zapadneho cloveka (storocia
>obrovskych omylov, podla mojho). Zistite, ze tych druhych
>bolo nejako napadne viacej.

Dekuji za prani dobreho rana, preji vam taktez. Ted ovsem k veci, zde jsem vam nasel kraticke cteni.. muzete v tom pokracovat. Staci si do hledacku zadat
Toto udajne psal Nostradamus:

Out of the country of Greater Arabia
Shall be born a strong master of Mohammed...
He will enter Europe wearing a blue turban.
He will be the terror of mankind.
Never more horror.

http://boisdarc.tamu-commerce.edu/www/w/willmc/nostra.htm

Takze pokud se na toto divam ze sveho hlediska, nejprv v tom bude litat Evropa, no a protoze jsem ve Spojenych Statech, budu moc pozorovat jak treba vy na to reagujete. Ma skusenost zatim pravi, ze zde v USA skoncil divoky zapad pred sto lety, v Evrope je divoky vychod a asi bude sto let.

31828

6.8.2004 10:49

RE: Zahmlievači

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 31797

Idealisto,
považuji Vás za dost nebezpečného jedince. Raději si myslím, že jste pobyl na sluníčku příliš dlouho, než že toto jsou Vaše osobní stanoviska a ne "chlapské" holedbání se.

31802

6.8.2004 21:20

RE: Zahmlievači

Josef 12.?.?.?

Reakce na 31802

Typicky Idealista.
Zajimave srovnani atomovka se zelnackou. Idealista bohuzel nechape, ze tu zelnacku vari islamiste prave pro idealisty a ne pro sebe.
Ve svem uvodnim prispevku jsem poukazoval na to, ze Evropa by se uz mohla zacit chovat jako velmoc a ne se nechat tahat za nos nebezpecnymi Islamisty v souvislosti s atomovym programem Iranu a tim spojenou nrvozitou na trhu a rustem ceny ropy.

31812

6.8.2004 21:41

Zahmlievači

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Panove
Jak zacit? Asi nejdriv omluvou Vam,pane Vcelicko,za asi spatne na stul polozeny priklad mikrodemokracie.Ovsem tady bych chtel pozadat Vas damy,aby jste naznacily,jestli nekdy samy uvitate,kdyz Vam partner probouziii erotogenni zony na Vasem pozadi.Podle me,na tom neni nic spatneho.A pokud pujdeme o stupinek vys,tak zase bych chtel pozadat damy,aby naznacily,jak moc jim pri milostnem styku s partnerem pomuze jen tak trochu pridrzet tepnu na krku,omezit prisun kysliku....... : ))))
Ale to podstatne bylo to,ze hledat pravidla v tom,jak se k sobe chovat,to je teda fuska.Jedna zena,po techto zazitcich,uz do smrti nebude hledat nahradu za sveho partnera,no a druhe se to rozlezi v hlave,na chvile rozkose zapomene a pujde udat partnera za pokus o uduseniiii.Otisky prstuuu tam budou.No,neni to k smichu? No ruuuuls,homeboys.
A kdyz teda nejsou pravidla ani mezi dvema blizkymi osobami,tak proc najednou hledate pravidla mezi rozdilnymi nabozenstvimi,etniky,nebo narody?Vim proc.Protoze se,jako potomci krestanskych evropanu,citite hodne vysoko,temer tam,kde se ve svym spinavym povysovanim ciiitiii Bohemvyvoleniiii.Taky mate v hlave maglajz,jako oni.Ne,narcismus nepodporuji.
Takze,panove.Co takhle se drzet trochu pri zemi a uznat,ze kdokoliv si muze ve sve rodne zemi delat co chce.Pokud si myslite,ze to jeho vareniii si polivky(hodne statu vari,nebo se pokousejiii varit stejnou poliiivku)Vas a Vasi zem muze ohrozit,tak jedina,pro me axeptovatelna, metoda je oznameni nesouhlasu s a uvest neduveru v jejich pocinani jako hlavniii duvod k sankcim,a to absolutniiim.Pokud se to obyvatelum Iranu nebude libit,mohou sveho dosahnout ruznymi zpusoby.ALE BUDOU TO OBYVATELE IRANU,kteri budou resit tuto otazku,a ne nejaky agresor ze zapadu a jeste navic jineho nabozenskeho vyznaniii.Nasiliii plodiii nasiliiii.
Kdyz po nekom neco chci,tak ho pozvu,aby si sedl se mnou ke stolu a pak ho slusne pozadam.A Vy jste nekdy videli,ze by mocipaaani zapadniho sveta nekdy slusne pozadali Araby,aby prestali blbnout s vyrobou atomovych zbrani? Ta jejich DOUBLE FACE je prekazkou v jednanich s Araby.
Tak mi pripada,ze jste vlastne radi,ze Palestina je stale okupovana ultrapravicovymi militantnimi sionisty,kteriiii majiii pozehnaniii zapadnich mocnostiii k vyrobe atomoveeee zbrane.Iran,i kdyz nesouhlasim s jeho vyzkumem a pripadnou vyrobou atom.zbrani,ma stejna prava jako Israel,Indie,Pakistan,N.Korea,USA,Rusko a kdokoliv jiny.Stejna prava pro kazdeho je zakladni myslenkou pro nastoleni toho,co "bohemvyvoleniii"nemuzou ani ciiitit.Zase je to jen boj dobra proti zlu.Ano,zakazujte,narizujte a prikazujte jinym nabozenstvim a kulturam,ale pak se nedivte,ze Vas podriznou jak to podsvince.
Ano,pro nekoho muzu byt "nebezpecny jedinec".Ale snad jen pro toho,kdo nema srdce na dlani a lasku k jine bytosti.Takovi radi prikazuji a zakazuji.Nebudte jako oni,mate na vic.
P.S.Idealista take zada o shovivavost,protoze i on neni neomylnyyyy.Proto je tady.Aby se z Vasich prispevku taky poucil : ))))))

31813

6.8.2004 21:55

Zahmlievači

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Panove
Jak zacit? Asi nejdriv omluvou Vam,pane Vcelicko,za asi spatne na stul polozeny priklad mikrodemokracie.Ovsem tady bych chtel pozadat Vas damy,aby jste naznacily,jestli nekdy samy uvitate,kdyz Vam partner probouziii erotogenni zony na Vasem pozadi.Podle me,na tom neni nic spatneho.A pokud pujdeme o stupinek vys,tak zase bych chtel pozadat damy,aby naznacily,jak moc jim pri milostnem styku s partnerem pomuze jen tak trochu pridrzet tepnu na krku,omezit prisun kysliku....... : ))))
Ale to podstatne bylo to,ze hledat pravidla v tom,jak se k sobe chovat,to je teda fuska.Jedna zena,po techto zazitcich,uz do smrti nebude hledat nahradu za sveho partnera,no a druhe se to rozlezi v hlave,na chvile rozkose zapomene a pujde udat partnera za pokus o uduseniiii.Otisky prstuuu tam budou.No,neni to k smichu? No ruuuuls,homeboys.
A kdyz teda nejsou pravidla ani mezi dvema blizkymi osobami,tak proc najednou hledate pravidla mezi rozdilnymi nabozenstvimi,etniky,nebo narody?Vim proc.Protoze se,jako potomci krestanskych evropanu,citite hodne vysoko,temer tam,kde se ve svym spinavym povysovanim ciiitiii Bohemvyvoleniiii.Taky mate v hlave maglajz,jako oni.Ne,narcismus nepodporuji.
Takze,panove.Co takhle se drzet trochu pri zemi a uznat,ze kdokoliv si muze ve sve rodne zemi delat co chce.Pokud si myslite,ze to jeho vareniii si polivky(hodne statu vari,nebo se pokousejiii varit stejnou poliiivku)Vas a Vasi zem muze ohrozit,tak jedina,pro me axeptovatelna, metoda je oznameni nesouhlasu s a uvest neduveru v jejich pocinani jako hlavniii duvod k sankcim,a to absolutniiim.Pokud se to obyvatelum Iranu nebude libit,mohou sveho dosahnout ruznymi zpusoby.ALE BUDOU TO OBYVATELE IRANU,kteri budou resit tuto otazku,a ne nejaky agresor ze zapadu a jeste navic jineho nabozenskeho vyznaniii.Nasiliii plodiii nasiliiii.
Kdyz po nekom neco chci,tak ho pozvu,aby si sedl se mnou ke stolu a pak ho slusne pozadam.A Vy jste nekdy videli,ze by mocipaaani zapadniho sveta nekdy slusne pozadali Araby,aby prestali blbnout s vyrobou atomovych zbrani? Ta jejich DOUBLE FACE je prekazkou v jednanich s Araby.
Tak mi pripada,ze jste vlastne radi,ze Palestina je stale okupovana ultrapravicovymi militantnimi sionisty,kteriiii majiii pozehnaniii zapadnich mocnostiii k vyrobe atomoveeee zbrane.Iran,i kdyz nesouhlasim s jeho vyzkumem a pripadnou vyrobou atom.zbrani,ma stejna prava jako Israel,Indie,Pakistan,N.Korea,USA,Rusko a kdokoliv jiny.Stejna prava pro kazdeho je zakladni myslenkou pro nastoleni toho,co "bohemvyvoleniii"nemuzou ani ciiitit.Zase je to jen boj dobra proti zlu.Ano,zakazujte,narizujte a prikazujte jinym nabozenstvim a kulturam,ale pak se nedivte,ze Vas podriznou jak to podsvince.
Ano,pro nekoho muzu byt "nebezpecny jedinec".Ale snad jen pro toho,kdo nema srdce na dlani a lasku k jine bytosti.Takovi radi prikazuji a zakazuji.Nebudte jako oni,mate na vic.
P.S.Idealista take zada o shovivavost,protoze i on neni neomylnyyyy.Proto je tady.Aby se z Vasich prispevku taky poucil : )))

31814

7.8.2004 1:51

RE: Zahmlievači

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31814

Pane Idealisto, po precteni Vaseho prispevku s Vasim nazorem 100% souhlasim ( mimo toho sexu, kteremu nerozumim [smích] ). Dost casto ctu Vase prispevky a musim se priznat, ze jsem NEVEDEL !!!, kde Vas zaradit. Ted uz zacinam chapat. Jste prolidsky a to je faj. Je pravdou, ze chceme "ucit" arabsky svet novemu nabozenstvi, mravum i kulture. Sami nejsme dokonali, ale dokonalost bychom chteli zadat po jinych, i nasilim. Copak by se asi ?!? stalo, kdyby to, co dnes delaji svetapani Arabum, Arabi delali nam. Pak bychom snad meli duvod se jim postavit a "poopravit" je.

Zde jde naprosto o neco jineho. Jde jen a jen o prirodni zdroje. Nikdo mi nevysvetli, ze nynejsi bilionove investice ze strany USA, jsou jen !!! proto, aby Irak byl zbaven sveho diktatora a vymyslenych zbrani, hromadneho niceni a k nastoleni nejake demokracie - Made in USA ! Takovou propagandu mohou papat jen dusevne postizeni, plus zastrasovani umele vyvolanym terorem.

Co se tyce tech atomovych zbrani, ktere Izrael ma prakticky nacerno, bez schvaleni RB OSN, tak vubec, veskere tyto strasidelne zbrane, jsou k nicemu, sned zase a opet k zastrasovani. Ja osobne, jsem proti veskerym zbranim, ktere jsou namireny, proti lidskosti, i kdyz vime, ze prave toto zbrojeni, je velikansky business, stejne, jako koncici prirodni zdroje na teto nasi ubohe a nevyrovnane planete.

Vazeny pane Idealisto. Budu se snazit Vas co nejvice pochopit. Vy, jak jste na Zvedavci po nekolikrate uvedl, jste zil v Republic of California. I ja ziju nekolik desetileti v zemi "zaslibene" USA, ale v nekterych Vasich nazorech se rozchazim: Americane nejsou my a my nejsme Americane, i kdyz zde zijeme. Jinak Vas pane mohu ujistit, ze America s Canadou, jako zeme, se mi moc a moc libi. Vzdyt tato planeta patri vsem zivocichum, bez rozdilu srsti. [mrknutí jedním okem] - Lev

31820

6.8.2004 22:49

Zahmlievači

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Idealisto,
vnést Vaše sexuální praktiky, zkušenosti či jiné "činy" do politické diskuze je velmi, ale velmi podivné...

31815

7.8.2004 5:31

Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

>kdyz Vam partner probouziii erotogenni zony na Vasem >pozadi.Podle me,na tom neni nic spatneho.A pokud pujdeme o >stupinek vys,tak zase bych chtel pozadat damy,aby >naznacily,jak moc jim pri milostnem styku s partnerem pomuze >jen tak trochu pridrzet tepnu na krku,omezit prisun >kysliku....... : ))))

Pane Idealisto, nejsem dama a tak doufam, ze nektera z zen na tomto webzinu vam na tento blabol odpovi. Rad se priucim, nemam absolutne anung o cem pisete.

>kdyz teda nejsou pravidla ani mezi dvema blizkymi osobami,tak >proc najednou hledate pravidla mezi rozdilnymi >nabozenstvimi,etniky,nebo narody?Vim proc.Protoze se,jako >potomci krestanskych evropanu,citite hodne vysoko,temer >tam,kde se ve svym spinavym povysovanim ciiitiii >Bohemvyvoleniiii.Taky mate v hlave maglajz,jako >oni.Ne,narcismus nepodporuji.
>Takze,panove.Co takhle se drzet trochu pri zemi a uznat,ze >kdokoliv si muze ve sve rodne zemi delat co chce.Pokud si >myslite,ze to jeho vareniii si polivky(hodne statu vari,nebo >se pokousejiii varit stejnou poliiivku)Vas a Vasi zem muze >ohrozit,tak jedina,pro me axeptovatelna, metoda je oznameni >nesouhlasu s a uvest neduveru v jejich pocinani jako hlavniii >duvod k sankcim,a to absolutniiim.Pokud se to obyvatelum Iranu >nebude libit,mohou sveho dosahnout ruznymi zpusoby.ALE BUDOU >TO OBYVATELE IRANU,kteri budou resit tuto otazku,a ne nejaky >agresor ze zapadu a jeste navic jineho nabozenskeho >vyznaniii.Nasiliii plodiii nasiliiii.

Zde vas opet nekde ztracim. Nechapu, co se snazite naznacit. Jiste vam je jasne o co jde. ABY NEBYLO VICE ZEMI NEZ JE, S MOZNOSTI ATOMOVE VALKY. Snad je to velice proste, ti co atomove bomby vlastni se jich zbavovat nebudou, urcite si nemyslim, ze by bylo vhodne pouze pro USA tyto zbrane vlastnit, ale stejne tak si nemyslim, ze by bylo dobre aby tyto zbrane vlastnili dalsi zeme ktere je prave ted vyrabi. Cim vice velice nebezpecnych zbrani, tim vice moznosti k pouziti.
Pokud si myslite, ze si panove presidenti ruznych zemi mohou sednout ke stolu a domluvit se, kdo co bude vlastnit, jste opravdu idealista (a to na vic, nerozumim vasim idealum)

31822

11.8.2004 15:01

RE: Zahmlievači

Druid 81.?.?.?

Reakce na 31822

Vcelicko:
>Pane Idealisto, nejsem dama a tak doufam, ze nektera z zen na
>tomto webzinu vam na tento blabol odpovi. Rad se priucim,
>nemam absolutne anung o cem pisete.
Kdyz nemate anung o cem Idealista pise tak jak vite, ze je to blabol? Kdyz uz se chcete neco priucit tak hlavne poslouchejte/ctete a snazte se pochopit. Jinak se vam muze stat, ze Vam ta VASE, utece za nejakym idealistou. [mrknutí jedním okem]

31990

11.8.2004 19:01

RE: Zahmlievači

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 31990

>Vcelicko:
>>Pane Idealisto, nejsem dama a tak doufam, ze nektera z zen
>na

>>tomto webzinu vam na tento blabol odpovi. Rad se priucim,
>>nemam absolutne anung o cem pisete.

>Kdyz nemate anung o cem Idealista pise tak jak vite, ze je
>to blabol? Kdyz uz se chcete neco priucit tak hlavne
>poslouchejte/ctete a snazte se pochopit. Jinak se vam muze
>stat, ze Vam ta VASE, utece za nejakym idealistou. [mrknutí jedním okem]
----------------------------------------------------------------

No tak s tím čtením, jste na tom Vy, p.Druide, taky nějak pochybeně. Jestli si to přečtete ještě jednou (možná, že budete muset i několikrát), tak si jistě všimnete, že se ten včeličkův výraz : "nemam absolutně anung o čem píšete", vztahuje pouze k tomu artiklu o přidušení partnerky a omezení kyslíku, což je i pro mne malinko záhadné. Škrtit, dusit, nebo i jinak trýznit partnerku , zdá se mi poněkud vyšinuté, ale proti gustu žádný dišputát. Ono se to teda musí taky zamlouvat té partnerce, aby byl kýžený efekt, že ano. Potom jsou ale vyšinutí oba, a to už je lepší nekomentovat. Vím, že je takových habaděj. Nicméně, je to velice svérázný přístup, a proto se nedivím reakcím, podobným jako je včeličkova. Zatím však jsem zde neviděl ani jednu, ať už kladnou, či zápornou, reakci, kterou by se k takovému počínání, vyjádřila žena. Ale pravda, ono je to mimo téma. I když zajímavé by to bylo.[smích][mrknutí jedním okem]

31994

12.8.2004 11:45

RE: Zahmlievači

Druid 81.?.?.?

Reakce na 31994

Sidonius: Muzete me rict na co jsem podle Vas reagoval? Chtel bych to vedet. Pak bych mozna pochopil jak se nekdo muze ztratit ve trech vetach textu.

32017

12.8.2004 23:36

RE: Zahmlievači

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 32017

>Sidonius: Muzete me rict na co jsem podle Vas reagoval?
>Chtel bych to vedet. Pak bych mozna pochopil jak se nekdo
>muze ztratit ve trech vetach textu.
----------------------------------------------------------------

Vcelicko:
>Pane Idealisto, nejsem dama a tak doufam, ze nektera z zen na
>tomto webzinu vam na tento blabol odpovi. Rad se priucim,
>nemam absolutne anung o cem pisete.

Kdyz nemate anung o cem Idealista pise tak jak vite, ze je to blabol? Kdyz uz se chcete neco priucit tak hlavne poslouchejte/ctete a snazte se pochopit.
----------------------------------------------------------------

No, já věděl že to neprojde jen tak. Tak si Druide laskavě ještě několikrát přečtěte k čemu se váže ten včeličkův výrok ! Je to za tím artiklem, co v něm idealista popisuje svérázný způsob vyznání lásky své partnerce, a o tom to je ! Včelička říká, že nemá "ahnung", tedy o tom "milostném aktu", ke kterému se to vztahuje. To ostatní popisuje jako blábol, takže o tom něco vědět bude, ale k tomu já jsem se nevyjadřoval. Jen mi jde o konsekvenci, kterou jsem pochopil tak, jak se Vám snažím vysvětlit, protože mě to tak připadá samozřejmé.
BTW, Druidové - to byli keltští kněží, či čarodějové. Určitě chytří a na svou dobu velice vzdělaní lidé, neníliž pravda ?[smích]

32027

13.8.2004 14:27

RE: Zahmlievači

Druid 81.?.?.?

Reakce na 32027

Mate pravdu pane Sidoniusi, neprojde! Mate nejakou bujnou fantazii a nedrzite se toho co bylo napsano. Idealita nepopisuje zpusob vyznani lasky a o jeho partnerce taky nepadlo ani slovo. Ono by se to dalo zrejme logicky ocekavat ze popisuje svoje zazitky ale nenapsal to tak. IMHO se snazil o nejake vice ci mene stastne prirovnani toho co psal k tematu a to nejdrive pres polivcicku a potom pres sex. Zrejme v ocekavani lepsiho pochopeni toho co napsal. Takze pokud si nekdo bude chtit u sebe doma zpestrit svuj sexualni zivot je to jen a jen jeho vec (pri oboustranne spokojenosti) stejne jako kdyz se nektery stat rozhodne, ze chce vlastnit jadernou zbran. Jaderna zbran je spise politicka karta nez nejaky prakticky prostredek valky a rozhodovani kdo tuto kartu bude nebo nebude mit neni opet nic jineho nez rozhodnuti daneho suvereniho statu at uz se nekomu libi nebo ne. No a nakonec mate samozrejme pravdu v tom ze druidove jsou keltsti knezi ale na rozdil od jinych knezi nepodlehaji celibatu a tudiz mohou mit ahnung i o sexu. [mrknutí jedním okem]

32053

13.8.2004 20:04

RE: Zahmlievači

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 32053

>Mate pravdu pane Sidoniusi, neprojde! Mate nejakou bujnou
>fantazii a nedrzite se toho co bylo napsano. Idealita
>nepopisuje zpusob vyznani lasky a o jeho partnerce taky
>nepadlo ani slovo. Ono by se to dalo zrejme logicky ocekavat
>ze popisuje svoje zazitky ale nenapsal to tak. IMHO se
>snazil o nejake vice ci mene stastne prirovnani toho co psal
>k tematu a to nejdrive pres polivcicku a potom pres sex.

Ale v podstatě je to to samé, nemyslíte ?

>Zrejme v ocekavani lepsiho pochopeni toho co napsal. Takze
>pokud si nekdo bude chtit u sebe doma zpestrit svuj sexualni
>zivot je to jen a jen jeho vec (pri oboustranne
>spokojenosti)

No a to je právě to, na co reagoval Včelička, že o tom nemá ánung, aspoň si to myslím.

stejne jako kdyz se nektery stat rozhodne, ze
>chce vlastnit jadernou zbran. Jaderna zbran je spise
>politicka karta nez nejaky prakticky prostredek valky a
>rozhodovani kdo tuto kartu bude nebo nebude mit neni opet
>nic jineho nez rozhodnuti daneho suvereniho statu at uz se
>nekomu libi nebo ne. No a nakonec mate samozrejme pravdu v
>tom ze druidove jsou keltsti knezi ale na rozdil od jinych
>knezi nepodlehaji celibatu a tudiz mohou mit ahnung i o
>sexu. [mrknutí jedním okem]

O tom se s váma nehodlám přít, ale o tom jestli jste opravdový DRUID, to ano.[cool]

32066

16.8.2004 10:31

RE: Zahmlievači

Druid 81.?.?.?

Reakce na 32066

>O tom se s váma nehodlám přít, ale o tom jestli jste
>opravdový DRUID, to ano.[cool]

To by byla jen ztrata casu pro nas oba.

32133

13.8.2004 8:07

RE: Zahmlievači

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 32017

>Sidonius: Muzete me rict na co jsem podle Vas reagoval?
>Chtel bych to vedet. Pak bych mozna pochopil jak se nekdo
>muze ztratit ve trech vetach textu.

No Druide, me take neni jasne, jak jste se mohl ztratit ve trech vetach, ovsem pokud vy rozumite pomalemu priskrcovani, je mi to uz uplne jasne. Jak jiste vite, mozek potrebuje urcite mnozstvi kysliku, tim, ze vas nekdo priskrcoval jste mozna ztratil na soudnosti.
[smích]

32041

13.8.2004 15:57

RE: Zahmlievači

Druid 81.?.?.?

Reakce na 32041

Vcelicko:
jsem rad, ze je vam to uplne jasne. Nesmite zapominat ze kyslik je "v podstate" jedovaty plyn ktery v mnozstvi vetsim nez malem zpusobuje halucinace. Takze obcasna kyslikova dietka nemuze skodit. [smích]

32057

7.8.2004 6:37

Zahmlievači

Lev 68.?.?.?

Policii v Dukovanech vyburcoval tajemný telefonát
Vyhrožovala jaderce Al Kajdou
V policejním obležení byl včera v Třebíči byt patřící ženě (54).
Policisté v civilu řadu hodin vyčkávali, zda majitelka byt sama opustí. Právě ona totiž ve čtvrtek večer vyděsila ostrahu jaderné elektrárny Dukovany. "K elektrárně jedou autobusy Al-káidy plné bomb a zbraní hromadného ničení!" zatelefonovala na ústřednu přísně střeženého objektu.

Žena na ústřednu elektrárny zatelefonovala hned dvakrát. Do plné pohotovosti byla okamžitě uvedena policejní zásahová jednotka, která je trvale umístěna uvnitř elektrárny. Současně se rozhodovalo, zda k jaderné elektrárně budou vyslány další ozbrojené posily.


"Na displeji telefonu naštěstí zůstalo číslo volajícího. Během několika minut se nám podařilo zjistit, že telefonováno bylo z bytové stanice v Třebíči," popisoval tiskový mluvčí třebíčských policistů Karel Neuman okamžité kroky policejního aparátu. K jaderné elektrárně nakonec žádné autobusy naplněné nebezpečnými výbušninami nedorazily.

"Od čtvrteční noci čekáme, zda žena, která ze zjištěného bytu telefonovala, půjde třeba do města nakoupit. Na naše výzvy k otevření neodpovídá. Máme už zjištěno, že se jedná o psychicky nemocného člověka, který trpí paranoidní schizofrenií. Nechceme používat násilí, pokusíme se ji přesvědčit, aby nám sama otevřela," uvedl v pátek večer policejní mluvčí Neuman s tím, že ženu po zadržení čeká s největší pravděpodobností psychiatrické vyšetření.
__________________________________________________________

Bushuv virus v Cesku ( zastrasovani terorem )

31826

Příspěvků: 58

01.08. 07:20 Vcelicka  Zahmlievači
01.08. 10:57 Marty  Ale pane Vcelicko
01.08. 12:06 Blbobijec  RE: Ale pane Vcelicko
01.08. 20:44 Vcelicka  RE: Ale pane Vcelicko
02.08. 10:49 Rastislav Paluš  RE: Ale pane Vcelicko
07.08. 18:13 defacto  RE: Ale pane Vcelicko
01.08. 14:04 Dr. Murt  RE: Zahmlievači
01.08. 21:05 Vcelicka  RE: Zahmlievači
01.08. 15:09 saso pocmarany ®  RE: Zahmlievači
01.08. 15:24 Vladimír Stwora  RE: Zahmlievači
01.08. 20:53 Vcelicka  RE: Zahmlievači
02.08. 10:51 Rastislav Paluš  RE: Zahmlievači
03.08. 03:22 Vcelicka  RE: Zahmlievači
03.08. 08:03 Rastislav Paluš  RE: Zahmlievači
01.08. 09:58 google  Zahmlievači
02.08. 04:31 Vcelicka  RE: Zahmlievači
02.08. 23:56 fjodor  RE: Zahmlievači
03.08. 08:39 google  RE: Zahmlievači
03.08. 20:05 fjodor  RE: Zahmlievači
04.08. 06:48 Vcelicka  RE: Zahmlievači
04.08. 19:11 google  RE: Zahmlievači
04.08. 21:34 Vcelicka  RE: Zahmlievači
01.08. 14:20 dub  Zahmlievači
02.08. 10:42 Jarka  Zahmlievači
02.08. 16:16 Lev  Zahmlievači
03.08. 08:05 Josef  Zahmlievači
03.08. 16:23 Lev  RE: Zahmlievači
05.08. 21:43 Josef  RE: Zahmlievači
06.08. 00:59 Idealista  RE: Zahmlievači
06.08. 08:49 Vcelicka  RE: Zahmlievači
06.08. 09:35 Idealista  RE: Zahmlievači
06.08. 09:46 Vcelicka  RE: Zahmlievači
06.08. 10:33 google  RE: Zahmlievači
07.08. 04:37 Lev  RE: Zahmlievači
07.08. 05:49 Vcelicka  RE: Zahmlievači
07.08. 09:12  RE: Zahmlievači
13.08. 06:18 Idealista  RE: Zahmlievači
07.08. 00:17 fjodor  RE: Zahmlievači
07.08. 05:42 Vcelicka  RE: Zahmlievači
07.08. 06:29 fjodor  RE: Zahmlievači
07.08. 08:18 Vcelicka  RE: Zahmlievači
06.08. 10:49 Blbobijec  RE: Zahmlievači
06.08. 21:20 Josef  RE: Zahmlievači
06.08. 21:41  Zahmlievači
06.08. 21:55 Idealista  Zahmlievači
07.08. 01:51 Lev  RE: Zahmlievači
06.08. 22:49 Blbobijec  Zahmlievači
07.08. 05:31 Vcelicka  Zahmlievači
11.08. 15:01 Druid  RE: Zahmlievači
11.08. 19:01 Sidonius  RE: Zahmlievači
12.08. 11:45 Druid  RE: Zahmlievači
12.08. 23:36 Sidonius  RE: Zahmlievači
13.08. 14:27 Druid  RE: Zahmlievači
13.08. 20:04 Sidonius  RE: Zahmlievači
16.08. 10:31 Druid  RE: Zahmlievači
13.08. 08:07 Vcelicka  RE: Zahmlievači
13.08. 15:57 Druid  RE: Zahmlievači
07.08. 06:37 Lev  Zahmlievači

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,94 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,37 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 975,15 Kč
1 unce stříbra
393,18 Kč
Bitcoin
194 289,47 Kč

Poslední aktualizace: 18.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 733