Diskuze k článku

Co vy na to?

Příspěvků 50

30.7.2004 5:49

Co vy na to?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V Australii chteji Americani rovnez mit sve zakladny ,jak uz je maji ve 130 zemich sveta a otazkou je pro obcana ,co z toho bude mit za prospech .Politici to vysvetluji lidem ,ze Americti vojaci budou utracet sve dolary v nasich obchodech a tim se snizi i nezamestnanost.Ozval se v novinove diskusi i hlas ctenaru ,ktery upozornil na vyhody mit Americany na zahumenku,ktery uz nebude vas,ovsem,takze Filipinci si libuji ,nebot pro vojaky maji dalsi zamstnanost 1500 zen ,jako prostitutek,coz take prinasi penize do statni pokladny,coz ,dal za priklad k nasledovani.Nevim ,kdo na totmto svete je vetsi blbec,ale kazdopadne bych doporucoval pisateli teto rady,aby svou dceru a svou zenu plne zapojil do procesu snizeni nezamestnanosti timto stylem,mozna ,ze i nejaky buzerant v uniforme projevi zajem i o nej,jen at ho nezapomene "skasnout" az zkonci.

31550

30.7.2004 8:05

Co vy na to?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

A není snad pravda, že těhotenství zničí postavu a porod je bolestivý?

31552

3.8.2004 11:31

RE: Co vy na to?

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 31552

Re: A neni snad pravda, ze tehotenstvi znici postavu a porod je bolestivy?
Ano, to mate docela pravdu, je to tak...Ale "znicena " postava je jen docasne, je li Vam to znamo a pak zalezi na kazde zene, jak se ke sve postave, postavi, zda celem a zacvici si a nebo se na to vykasle a bude z ni boubelka...Co se tyka porodu, pokud je bez komplikaci, verte mi da se to vydrzet..Neni nic krasnejsiho na svete, nez drzet ve sve naruci, cerstve, vylihle lidske mlade...Jedno je jiste, kdyby meli rodit muzi, davno by uz lidstvo vyhynulo.....Otazka: Mate deti??

31722

5.8.2004 7:18

RE: Co vy na to?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31722

Pani Jarko, musi to byt nadherne drzet cerstve narozene mlade (po umyti) ale co se tyce muzu a porodu, urcite Pan Buh vedel proc porod prenechal zenam a moceni ve stoje muzum [smích]

31766

5.8.2004 9:06

RE: Co vy na to?

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 31766

Pane Vcelicko....
samozrejme, je to tak..." muz ma touhu rozsevace, zena plodny klin....." a jinak to byt nemuze, ja se jen divim, ze devcata nechteji takove lidske mlade drzet ve sve naruci...Ja to chapu, dnes je to tezka otazka, ale biologicke hodiny nezadrzitelne kazde zene tlucou a pak muze byt i pozde...
Nejsem vam pro legraci, ze mam takove staromodni mysleni? Mel by jste to pochopit, jsem zdravotnice a jinak to nevidim. Je dnes mnoho zen, ktere po tricitce tezko otehotni, lekari maji s nima dost prace a jak rikala moje maminka, ktera to v mladi "roznese po svete", tak at se nedivi. Stokrat radeji bych se uskrovnila v mladi, nez by potom mi mohli zbyt oci pro plac a litost.....

31771

30.7.2004 14:30

Co vy na to?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

MNo, Nohejle, clanek byl o pristehovalcich, a ne o US zakladnach [mrknutí jedním okem] A dluzno dodat, ze ekonomicke i bezpecnsotni aspekty z pritomnosti Amiku stoji za zvazeni.
Samozrejmne se obcas naskytne nejaky, co znasilni skolacku a tak - ale to se proste stava [zahanbení] (viz Japonsko)

Jinak abych se vratil k pristehovalcum, tak s rostoucim rozdilem v zivotni urovni na Slovensku a u nas zacina byt migrace Cikanu opravu problem, I kdyz nas berou jen jako transitni zemi a cil je Nemecko, UK ci proste podobne bohatejsi staty... Zprisnit vydavani Ceskeho obcanstvi, recidivistum znomoznit jeho ziskani nadosmrti, no a nejlepe zavest Viza a Imigracni uredniky, jako to maji v US.
Presnou kopii jejich modelu. Pri kazde stiznosti na to, ze se jedna o presnou kopii jejich modelu poukazat.

Spousta urednic bude jen lacnych po takovyh pravomocich imigracniho urednika. A kazdy den si v takove praci budou hezky prichazet na sve, jak budou otmitat zajemce o vstup [smích]
Och, ti vsemocni urednici [vyplazený jazyk]

Poznamka o tom, ze se ze strany vlady muze jednat o odvedeni pozornosti od zlodeje Zelezneho, toho casu v EU parlamentu, ci grazla Kozeneho (toho casu na Bahamach) a podobnych prikladu rozklradani ve velkem bez trestu - je myslim vice nez vhodna. Zkratka a dobre, chtelo by to trosku procistit ten socdemacko-ODesaccky marast, co tohle umoznil a zije si v tom a lebedi... [naštvaný]

31559

30.7.2004 15:08

Co vy na to?

Svoro 212.?.?.?

Aha brat Cech nema rad Slocakov, alebo si neuvedumujes , ze na Slovensku neziju iba cigani. A nejake viza a imigracne kontroly su v terjsej dobe a hlvne medzi nasimy krajinami trochu nerealne.Co sa tyka tohoto problemu treba najst ine (a hlavne aj prakticky uskutocnitelne) riesene, ale ake tod otazka? Ja ho nepoznam a vyzera to ze u nas (a neskor aj u vas [smích]) sa tiez taky este nenarodil.
Svoro

31561

30.7.2004 15:43

RE: Co vy na to?

Slocak 217.?.?.?

Reakce na 31561

Boze, Svoro a citat vies?

31563

30.7.2004 16:39

RE: Co vy na to?

Vlastimil Čech 193.?.?.?

Reakce na 31561

No, ten příspěvek jsem nepsal, ale myslím, že to ani ten pisatel tak nemyslel.... Češi a i my Moraváci máme rádi Slováky... jenom nevím , jestli jsem Moravák nebo Čech... Jsem Vlastimil Čech, ale narozený na Moravě.....takže jsem obojí...Nikdo nemá rád Cikány... Ani bratr Čech, ani bratr Slovák... smutno je mi za Československem... Seděli jsme si na Moravě tak hezky v prostředku... a teď jsme pohraničí... řekl kdysi ten vlastizrádce V.Klaus, že rozdělení Československa obyčejní lidé ani nepoznají... aha... Nechce někdo v celém širém světě ty Cikány? že by si je vzal? Na byt a na stravu? Nechce? měl by si je vzít ten, kdo je nejvíc obhajuje, ten kdo je nejvíc miluje, teda ten, kdo je nezná....Nevíte někdo o někom takovém... o takovém humanistovi?

31567

30.7.2004 18:00

RE: Co vy na to?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31567

Mate naprostou pravdu pane Cech. Pochazim taktez z pomezi Cech a Slovenska, cili z Moravy. Ceskoslovensko melo zustat. Nojo, ale ti posrani politici nam vsechno rozdeli, "jako" v zajmu lidu a naroda. Tech oblbovacek za totality, kdy politici hovorili za "narod", jsme se naposlouchali az nad hlavu. Dnes je to trochu jine. Dnes vas maji politici ( USA ) v hrsti, vyvolanym terorem - a strasi a strasi a strasi ! [pláč]

31569

30.7.2004 16:07

Co vy na to?

Jasmina 62.?.?.?

Tato otazka kultur je velice vysilujici.
Osobne nemam nic proti cikanum,protoze vedle nich neziju.
Osobne nemam nic proti arabum,protoze se mezi ne nemicham.
Sama jsem v cizi zemi,tudiz take emigrant.
A osobne nejsem rasista.
Budu-li mit 30let kramecek v klidne a krasne ulici a z toho poslednich 10let budu nucena nekolikrat volat policii,protoze nova rasa mi obcas vymlati vitrinu,
3x dostanu po palici a okradou mne,z toho jednou 17ti leti kluci (ozbrojeni strelnou zbrani)atd...nevim,zda budu k nove rase tolerantni.
Odmitne-li muj kluk dat osmiletemu snedemu hajzlikovi cigaretu a dostane za to nakladacku od dalsich snedych tak,ze skonci ve spitale s prerazenou pateri,pochybuji,ze budu nadale milovat a ctit tuto snedou rasu.Je toho vic,oba me popisovane pribehy jsou autenticke.
Nejsou vsichni stejni,znam par snedych,kterych si i vazim.At uz cikany nebo arabove,ci cernosi.
At proboha po mne nechce nikdo postoj k rasovym otazkam,nevim...

31565

30.7.2004 20:22

hajtla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

zasadni omyl clanku, a tudiz rasisticky obsah, je dan tim, ze clanek notoricky rozlisuje lidi podle vnejskovych kategorii - napr. barva kuze ci zeme puvodu. oc jednodussi a masove prodatelnejsi, nez namaha s vyhledanim a eliminaci zlocincu, nezavisle na barve pleti.

31574

30.7.2004 20:34

RE: hajtla

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 69.?.?.?

Reakce na 31574

Chcete říct, že vaše strana barikády to nedělá? A co tohle (cituj z článku Rukověti politicky korektního zde ve Zvědavci http://www.zvedavec.org/humorSQL.php?clanek_id=489 ):

O: Hodně jsem slyšel o novém slovníku PC, ve kterém se nahrazují slova jako "černý", "indián", apod.

Ano, to je také součástí hnutí PC. Podívejte se: způsob, jakým o některých lidech smýšlíme, je přímo závislý na slovech, které k tomu používáme. Vezměte si například slovo "černý". Proč by měl být někdo posuzován podle barvy své kůže?

O: Chcete říct, že by měl být posuzován podle svého charakteru?

Ne. Chci říct, že by měl být posuzován podle toho, odkud přišli jeho předkové. Byl-li váš pra- pra- pradědeček původem z Afriky nebo Asie, měl byste být tímto faktem označen. A můžete dokonce požádat o zvláštní stipendium!

O: V mé krvi koluje mix Francouzů, Němců, Angličanů a Rusů. Mohu o to stipendium také požádat?

Ne. Žádné stipendium není dostupné bílým mužům. Ledaže byste byl ženou. Pak byste měl celou škálu stipendií.

O: Běloch z Libye nebo Egypta je přece také Afro-Kanaďan, ne?

Po technické stránce ano. Ale není to ten druh Afro-Kanaďana, o který nám jde. Chci říct, my tady ve skutečnosti míníme barvu kůže, ačkoliv předstíráme, že ne. Podobný příklad: běloch z Jihoafrické republiky také není Afro-Kanaďan.

31575

31.7.2004 1:23

RE: hajtla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 31575

a) co je prosim "moje strana barikady"? nevalcim. diskutuji.
b) co vas prosim vede k nazoru, ze jsem zastancem "politicke korektnosti"?? nikde jsem neuvedl, ze je nevhodne pouzivat slova k oznaceni rasove ci jine prislusnosti. tim rasova ci jina prislusnost nezmizi. zasadne vsak nesouhlasim s rozdilnym nakladanim s lidmi podle prislusnosti k rase. namisto toho bych rad videl rozdilne pristupovani k lidem podle chovani.

31580

31.7.2004 9:25

RE: hajtla

google 217.?.?.?

Reakce na 31580


zasadne vsak nesouhlasim s rozdilnym nakladanim s lidmi podle prislusnosti k rase. namisto toho bych rad videl rozdilne pristupovani k lidem podle chovani.

do frasa, s cim vy suhlasite alebo nie, je absolutne irelevantne, dolezite je ako chcete zabranit svojim instinktom aby vzdy cukli, aby sa vam najezili vsetky chlpy, ked vam pri dverach niekto zazvoni a po otvoreni uvidite odrasteneho cigana, ktory si prisiel poziciat trochu cukru? porucime desti, vetru a aj nasmu vegetativnemu systemu?

uz sme tu mali system, ktory chcel rozdelovat podla potrieb a schopnosti, bola potom z toho neuveritelna sranda.
a ako to budete robit, ked budete podla chovania pristupovat k ludom. podla akych kriterii? co ak je laskavy sused zaroven agent SIAJEJ?
nie je to lepsie prenechat nasim instinktom, nasej prirodzenosti ako sa ku ktoremu cloveku postavime?
tak ako je lepsie prenechat napriklad chodzu nasemu podvedomiu, nez sa nad kazdym krokom zamyslat, ci je napr. chodidlo v spravnom uhle k zemi alebo nie?
nase podvedomie si s tym poradi omnoho lepsie, nemyslite?

31590

31.7.2004 15:07

RE: hajtla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 31590

"nase podvedomie si s tym poradi omnoho lepsie, nemyslite?"...OK, ale jak chcete podvědomí dovést do politicko-společenské reality a současného zákonodárství?

31594

31.7.2004 17:49

RE: hajtla

google 217.?.?.?

Reakce na 31594


OK, ale jak chcete podvědomí dovést do politicko-společenské reality a současného zákonodárství?

Nijak.
zakony maju platit pre kazdeho rovnako, egal ci si cierny, biely alebo pruhovany a konsekventne uplatnovanie platneho prava, bez vynimiek.

priklad: ak niekto ma s vlastnou dcerou 4 deti, tak ho zavriem do konca zivota, nutene prace o chlebe a vode, napriklad v uranovych baniach, aby na tie retardovane decka zarobil, az kym by unavou neskonal a nie zavierat pred tymto skutocnym zlocinom proti ludskosti oci, len preto, ze dotycny pachatel je napr. povodom z uzemia dnesnej Indie.
verte mi, ze take nieco by ziadnemu bielemu ani na Slovensku, ani v Cechach beztrestne nepreslo, bezna prax u ciganov.


31601

31.7.2004 19:31

RE: hajtla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 31601

vy si nadavejte na cigany, cernochy, araby, rusy, ukrajince, belochy... jak chcete. ja se s nima vetsinou domluvim... [mrknutí jedním okem] ale o to mi nejde.

jde o to, jak se k nim ma chovat stat. jak se k nim ma chovat policie. a ja tvrdim, ze _presne_ _stejne_. to jest: nechat lidi, kteri nedelaji nic ilegalniho. zavirat zlodeje. zavirat vrahy. zavirat nasilniky. pokud toto stat nedokaze, pak je neco spatne. ale nikoliv s cikany, ale se statem.

mimochodem, myslite, ze nejvetsi majetek u nas rozkradli cikani ? to je hluboky omyl. nejvice nakradli "white collar criminals", kteri jsou bohuzel nepoastizitelni, protoze na bahamy nebo do peru nase jurisdikce nesaha.

31609

31.7.2004 19:51

RE: hajtla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 31590

nejde mi o pristup muj, ale o pristup statnich organu.

pokud se tyka mych osobnich zkusenosti, tak jsem potkal spoustu lidi z ruznych koutu sveta. z afriky, z bosny, z bulharska, ukrajiny, ze slovenska, z nusli, z mlade boleslavi, z USA, z thajska a ja uz nevim odkud jeste. vetsinou slo o normalni lidi s kterymi se dalo normalne povidat. zadny z nich me nechtel zabit. zadny z nich me nechtel okrast.

a samozrejme - zlocinci jsou v kazde etnicke skupine, kterou si jen vymyslite. ale nevim, co vam dava pravo generalizovat.

31612

31.7.2004 1:12

RE: hajtla

Aja 24.?.?.?

Reakce na 31574


Skutecne slova cernoch nebo beloch maji rasistickou konotaci?Nespociva rasizmus v necem jinem,nez v pojmenovani barvy kuze?

31579

31.7.2004 20:39

RE: hajtla

68 68.?.?.?

Reakce na 31579

Ajo, spociva, ale rikejte to takovemu Jesse Jackson, Al Sharpton a takovym.

31617

31.7.2004 9:36

Co vy na to?

Modráček 62.?.?.?

Autor správně pochopil, že je zapotřebí odstranit ty, kteří přistěhovalectví prosazují. Je to zvláštní, drtivá většina občanů o imigranty prokazatelně nestojí a přesto dál proudí v hojném počtu do vyspělých zemí. Jen je důležité nebát se pojmenovat viníky tohoto problému, kteří po všech požadují, aby přijímali cizí, jinorodé a rozkladné elementy do svých zemí, zatímco oni sami svůj stát před cizími vlivy vehementně brání. Nazývat tu zemi "jejich" státem je ovšem značně nadnesené, protože onen národ, přesně v duchu svých historických kořistnických tradic, to území ukradl jinému národu.

31591

31.7.2004 19:42

RE: Co vy na to?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 31591

a) odkud mate informace o "drtive vetsine" a o "prokazatelne nestoji"?
b) jakou souvislost ma "cizost" ci "jinorodost" s "rozkladnosti" elementu?
c) slysel/a jste uz nekdy o vyhodach "biodiverzity" a "heterogenniho (ruznorodeho)" prostredi, zejmena pak o zavislosti zdravi populace na jeji heterogenite? nebo o snizene odolnosti monokultur (viz krusne hory)?
d) vite, ze kdyz se pred tretim svetem uzavreme, tak ze si drive ci pozdeji otevre brany nasilim?

31611

31.7.2004 20:20

No jo...

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Naprosto souhlasím, že významná část přistěhovalců, resp. jejich "kultura" (ač to neumím odhadnout procenticky) představuje do budoucnosti závažný problém. Ale to nemění nic na faktu, že potřebujeme novou pracovní sílu; stárneme a vymíráme. Autorem článku nenáviděné feministické časopisy se na krajně nepříznivém demografickém vývoji určitě podílejí, leč ne rozhodující měrou. Problémem je myslím přebujelý "sociální" stát. Asi to bude znít tvrdě, ale lidé tu zkrátka dožívají příliš vysokého věku (od r. 89 tuším o 7 let a roste to). I když o kousek prodloužíte dobu odchodu do důchodu, pořád to nebude kompenzovat těch +20 let oproti dvěma třem generacím zpět (a podstatně větší závislost na drahé moderní medicíně). Vážně nechápu, proč by měl mít penzista 70 procent průměrného přijmu. Jaké má oproti mladému člověku, který si "zařizuje" život výdaje? Vlastně jo, je mi to jasný: jak se relativně zvyšuje jejich počet, volí si "své" levičácké strany. Jsem vysokoškolský student a velmi se rozmýšlím, zda budu mít se svojí stejně starou polovičkou jedno nebo dvě děti. Víc zkrátka finančně (ačkoliv předpokládám do budoucna více/méně nadprůměrný příjem) neutáhneme - zejména díky vysokým daním. Pro "vyrovnaný" stav populace potřebujete natalitu 2,1 dítěte na ženu, je tuším 1,18 (a to se do toho započítávají i ti jako rakovina se množící z 90ti procent parazitující Cikáni - bydlím v cikánské čtvrti, vím z vlastní zkušenosti o čem mluvím).

Než tady někdo začne peskovat za sociální necitlivost, xenofobii či rasismus, nechť se prosím pokusí nad tím co jsem napsal zamyslet...

[pláč]

31613

31.7.2004 23:35

RE: No jo...

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31613

Vazeny VS skolaku, prestante chodit do skoly a zapiste se do tanecnich, jak zadate, zamyslel jsem se letmo co pisete. Prvorade si myslite, ze proto ze jste mladsi rocnik, si zaslouzite vice od spolecnosti, nez clovek, ktery vas na tento svet prived a spolecnosti cely zivot daval. (Cenzurováno - spousty urážek.) Mozna (o cemz silne pochybuji, vas neco trkne) V dobach, kdy ja jsem chodil na VS, jsem nepremyslel, jestli chci jedno nebo dve deti ale o tom, jak predelam svet k lepsimu pro vsechny. Rikali nam tenkrat hipis... dnes nevidim, ze by existovala mladez, ktera by se zajimala o krasu jejich noveho sveta, vidim mladez jako jste vy.... jsem rad, ze s vami nemusim zdilet ten samy svet !!!

31632

1.8.2004 9:50

Ideály jsou krásná věc...

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 31632

Pane Včeličko, tady nejde o to kdo si co zaslouží. Morální právo na slušné žití důchodci samozřejmě mají (a větší než já), leč stát může přerozdělit právě jen tolik peněz, kolik na daních vybere. Pokud stále se zmenšující skupinu v ekonomicky aktivním věku příliš zatíží, na penze stejně nebude, neb ta nejproduktivnější část populace se sebere a odjede cvakat do kasičky jiného státu. Možná namítnete, že existují různé penzijní systémy, méně závislé na státní podpoře - ale v české kotlině v jejich znatelné rozšíření nevěřím (kéž bych se pletl).

Chtěl jste změnit svět k lepšímu? Krásná idea. Opravdu a bez ironie. Takovou ambici vskutku nemám; myslete si třeba, že jsem cynik či srab, já bych řekl spíš realista. Podle svých možností se nicméně snažím pravidelně přispívat alespoň na charitu. No jo, alespoň něco...

[oči v sloup]

31662

31.7.2004 23:53

RE: No jo...

Blbobijec 212.?.?.?

Reakce na 31613

"Víc zkrátka finančně (ačkoliv předpokládám do budoucna více/méně nadprůměrný příjem) neutáhneme - zejména díky vysokým daním."... Buďte klidný, Vy budete (cenzurováno - pokus o zesměšnění).

31634

1.8.2004 8:14

RE: No jo...

Blbobijec 212.?.?.?

Reakce na 31634

OK, snad toto projde bez mého pokusu o zesměšnění a bez cenzury.
Buďte klidný, u mírně nadprůměrných příjmů budete mít děti odpočitatelné z daňového základu daňe z příjmu na vyživované osoby. Pokud nedosáhnete ani průmerných příjmů, pak budete příjemci rozličných sociálních dávek, jako mnozí jiní - a v Čechách je jich podstatný počet.
Předpokládám, že aktuální sazby DPH 19 a 5 procent nejsou na překážku natality Vaší budoucí rodiny a že spotřební daně na pohonné hmoty, alkohol, cigarety apod. nejsou překážkou o které píšete.
A ještě konkrétní otázka, jaká by dle Vás měla být výše daní či podpor, která by Vaši budoucí rodině umožnila mít více jak jedno dítě?

31658

1.8.2004 15:46

Omlouvám se za úsečnouodpověď...

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 31658

...leč mám na spěch. Řeknu Vám to v absolutních číslech. Čistý roční příjem rodiny cca 380 000 Kč, přičemž alkohol a cigarety si v míře větší než malé klidně odpustím...

Nalezl jsem zajímavý web k tématu: http://www.vyplata.cz/vypocty/vypocetvysepridavkunadite.php?stayform=true

Později prostuduju. Zatím se loučím...

[mrknutí jedním okem]

31671

1.8.2004 10:29

Pro "Blbobijce"

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 31634

Vysvětlení větičky "předpokládám do budoucna více/méně nadprůměrný příjem": Žijeme v kapitalismu. Po studiu mi podnikatel, u kterého jsem nyní na brigádě nabídnul na místní poměry slušný plat. Nicméně takzkvané "jistoty" patří minulosti. Proto slůvko "předpokládám". Pokud nemáte trvalé bydliště v KLDR, snad víte o čem je řeč.

[mrknutí jedním okem]

31664

1.8.2004 1:09

Co vy na to?

Emma Bovary 168.?.?.?

Modráčku nerozšiřuj tady nesmysly. Samozřejmě i mezi židy existují jedinci kteří obhajují principy multikulturalismu nicméně ta část židů která je nekriticky proisraelská a podporuje zločince Šarona se vůči multikulturalismu staví víc než odmítavě. V českých poměrech je typickým příkladem takového antimultikulturalistického xenofobního a prošaronovského žida Stworův oblíbenec Benjamin Kuras.

31644

1.8.2004 16:01

Co vy na to?

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Já Vám na to odpovím takto:
mne nezajímá, jaká konkrétní výše platu Vám byla nabídnuta, ale proč " zejména díky vysokým daním"?

31672

7.8.2004 16:26

15. červen 2004

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 31672

Říká Vám to datum něco? Ano správně, je to letošní den daňové svobody (vypočtený jako souhrn výdajů veřejných rozpočtů, který se vztáhne k hrubému domácímu produktu v relaci k délce roku).

[pláč]

Stát je (i v demokracii) zoufale neefektivní instituce. Z každé vybrané koruny vrátí zpět občanovi v nějaké smysluplné službě (zdravotnictví, školství, policie...) zhruba 70 haléřů, zbytek spolkne jeho nenasytný byrokratický aparát. Méně prostředků státu tedy zjednodušeně znamená více peněz občanovi - a ten už si rozmyslí, zda bude spořit, či pojede na drahou zahraniční dovolenou (nebo bez větších problémů ufinancuje dalšího potomka).

A ještě konkrétní otázka, jaká by dle Vás měla být výše daní či podpor, která by Vaši budoucí rodině umožnila mít více jak jedno dítě?

Nestojím přímou o finanční podporu státu, opravdu ne. Zvlášť po téměř každodenních zkušenostech s našimi "diskriminovanými" spoluobčany z Pandžábu, kteří dobře míněnou sociální pomoc pouze zneužívají. Velmi by mi (dalším samozřejmě taky) pomohly, třeba dle počtu dětí odstupňované výrazné daňové úlevy pro rodiny s dětmi, pokud - a zde je jádro pudla - alespoň jeden z partnerů dlouhodobě pracuje.

...dotyčný vysokoškolský student se bude o životě muset ještě hodně učit, ale někde jinde než na bezplatném - státem a z daní jemu placeném studiu...

Ano opravdu studuji bezpatně. Na státní, podfinancované univerzitě. Zavedení školného není špatný nápad - pokud se projeví na kvalitě výuky (plus možnosti sociálních stipendíí, dotovaných půjček u bank apod). Zírat celé "cvičení" na diapozitivy místo abyste dělal něco smysluplného je ubíjející...

31840

7.8.2004 18:11

RE: 15. červen 2004

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 31840

>Říká Vám to datum něco? Ano správně, je to letošní den
>daňové svobody (vypočtený jako souhrn výdajů veřejných
>rozpočtů, který se vztáhne k hrubému domácímu produktu v
>relaci k délce roku).

Zdravim
Ano,volici.Volte levici a do 15.6.kazdorocne budete platit az zčernáte a pak se postavte na soc.podporu a budete k nerozeznání s etnikem,které na rudé makalo v uranových dolech společně s politickými.Zvolili jste tresnicky a dnes z toho mate pruuujem.


>Stát je (i v demokracii) zoufale neefektivní instituce. Z
>každé vybrané koruny vrátí zpět občanovi v nějaké smysluplné
>službě (zdravotnictví, školství, policie...) zhruba 70
>haléřů, zbytek spolkne jeho nenasytný byrokratický aparát.

Umela zamestnanost.To uz v Cechach a na Morave jednou bylo.Niceho noveho od rudych se nedockate.

>Nestojím přímou o finanční podporu státu, opravdu ne.
Nikdo Vas netlaci (urcite ani Vase soc.situace).Vite,jak se riiikaaa: Blbej,kdo dava,hloupejsi,kdo nebere.
Ma rada: Mate,dle zakona,narok?Berte! Nema,Vami neoblibene,etnikum narok na soc.podporu a dostava ji? Podejte trestni oznameni na ouradu za zneuziti pravomoci verejneho cinitele.Treba se strhne lavina a bude vic penez na WHITE COLLAR CRIME a nejakej ten tunel navic do okupovane Palestiny.
Jeste porad spite?Pozor,za chvili dite bude potrebovat kolo a novou skolni brasnu!

>Velmi by mi (dalším
>samozřejmě taky) pomohly, třeba dle počtu dětí odstupňované
>výrazné daňové úlevy pro rodiny s dětmi, pokud - a
>zde je jádro pudla - alespoň jeden z partnerů dlouhodobě
>pracuje.
No,a jak by to bylo,kdyby oba studovali,nebo samozivitelka s peti detmi,nebo cizi statni prislusnice,zijici se svymi detmi a ceskym manzelem,ktery se znenadani vypariii a Interpol ho bude pet let hledat nekde v Paraquai,atd.
Cely tento socprogram pro socpripady pracovat nebude.Dle zakona Syty hladovemu neveri,tak proc by mel do nej jeste cpat penize,ktere mohou tunelem zmizet a ticho po pesine.Pane,je to boj a kazdy dela,co umiii.A co dovolili rudiii svym cernym spoluobcanum? Gheto,zvlastni skolu a byti levnou pracovni silou v uranovych dolech na zaklade rozsudku a vykonu trestu.Kazdy rezim potrebuje otroky.Je treba studovat dejiny,nejen matiku a telaaak.

>...dotyčný vysokoškolský student se bude o životě muset
>ještě hodně učit, ale někde jinde než na bezplatném - státem
>a z daní jemu placeném studiu...

Na Zvedavci i kvalitni informace zdarma : )))

>Ano opravdu studuji bezpatně. Na státní, podfinancované
>univerzitě. Zavedení školného není špatný nápad - pokud se
>projeví na kvalitě výuky (plus možnosti sociálních
>stipendíí, dotovaných půjček u bank apod). Zírat celé
>"cvičení" na diapozitivy místo abyste dělal něco
>smysluplného je ubíjející...
Nic neplatte,penez je dost.8miliard tunel KB do ruk podvodnika z Israele,Khazars Zelezny a Lauder 10miliard,stavba nestavba Israelske firmy na Sev.Morave,Chemapol atd.
Pane,uz Vasi rodice platili na danich,abyste Vy mohl studovat zdarma.
Pekny slunecny den,preji

31845

7.8.2004 18:16

RE: 15. červen 2004

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 31840

"... Velmi by mi (dalším samozřejmě taky) pomohly, třeba dle počtu dětí odstupňované výrazné daňové úlevy pro rodiny s dětmi, pokud - a zde je jádro pudla - alespoň jeden z partnerů dlouhodobě pracuje..."

Výrazné daňové úlevy, jak hezky psáno.. [smích] ,ale popište přesněji své představy, tedy to slovíčko výrazné převeďte do numerické podoby..
stačí, když otazníky nahradíte čísly


Nezdanitelné částky za zdaňovací období 2004

SOUČASNÁ PRAXE "VÝRAZNÁ DAŇOVÁ ÚLEVA"
poplatník 38 040 ?
vyživované dítě 25 560 ?
manželka 21 720 ?

ročně /1 dítě/ 85 320

31847

8.8.2004 10:18

RE: 15. červen 2004

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 31847

ad 1) 42000
ad 2) 30000
ad 3) 28000 (!)

...a jsme u krásně kulatých 100 000. Tohle bych už považoval za rozumné minimum, které pocítím. Jak vidíte, netoužím po žádné závratné revoluci... Pro nás (mě a partnerku) však tento "nárůst" o cca 15 tisíc znamená dovolenou či nájem na tři měsíce.

[mrknutí jedním okem]

Leč v obecnější rovině: jednotná sociální dávka či rovná daň stojí minimálně za zamyšlení... Ve smyslupnosti těchto kroků se ale nedokázali shodnout ani naši (na "Západě" studovaní) kantoři, tak nevím nevím. Co si o tom myslíte Vy, pane Blobobijče?

[oči v sloup]

http://finance.centrum.cz/clanek.phtml?id=83566
http://www.kapital.cz/2002.06/clanky/12.htm

31871

2.8.2004 9:34

Co vy na to?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

>ač by jste to ode mne asi nečekal, tak za tento příspěvek
>Vám patří 1* /jednička s hvězdičkou/.

Pane Blbobijce
Urcite chapete,ze Idealista timto chtel naznacit vic,nez rozebirat Vasi situaci.Totiz pan VS skolak docela dobre nastinuje mozny model (pouze nastinuje),a to k nahlednuti pod poklicku socialnich problemu v CR.
Jen modelove.Nic osobniho.
Zkusme si predstavit mlade snoubence-vysokoskolaky,ktere financni situace donutila zit v,komunisty zbudovanem,cikanskem ghetu.Pise se rok 2004.
Nemalujme certa na zed,ale muze se stat,ze jeden z dvojice uhne a nasledne se narodi nechtene dite,ktere bude nuceno nest tihu stredoevropskeho sveta.Jestli mohu odbocit,tak si napr.predstavte dite narozene israelske divce s mladym palestincem.Taky docela chmurka,ze?
No,a pan Valtr se zminoval o necem takovym,ze v roce 1966 chteli mit dite.Tudiz,narodilo se dite.A pak dva mladi,cerny a bily,nechteli mit dite,ale narodilo se.Takze dve narozene deti.Kdo jsou tyto deti? V pripade,ze neemigruji,tak to mohou byt potencionalni volici,sousede,kamaradi,zamestnanci,nebo zamestnavatele,proste lide,kteri spolu budou zit.Nebo lide,kteri spolu budou muset zit! A co budete teda chtit pro Vase deti? Aby se sousedem vychazeli v pohode(jako treba hippies,pane Vcelicko),nebo aby museli nosit strelnou zbran.Toto zadny rodic nechce.Moznost predcasneho umrti ditete nechce zadny rozumny rodic.Klid a mir chteji rodice pro sve deti.Tak se snazte,panove a damy,aby jednou pro vzdy tato hloupost vymizela z tohoto prekrasneho kraje a budujte to,nac Vase deti budou v budoucnu hrde.Rasova nenavist buji,ale hlavnim duvodem je neznalost.Studujte,jakoukoliv formou.Bez predsudků.
Take muze byt pravdou,ze obe deti v budoucnu budou prispivat danemi do spolecne kasy,aby bylo na duchody,skolstvi a nejaky ten drobas tunelem do Satan sro,Zahraniciiii.Ale pokud obe deti budou Cechy,a to opravdovymi,tak slovo tunel nebudou spojovat se spinavou politikou cizopasniků.
Mnnno,a kolikze to komaru jsme zabili jednou ranou,panove a damy? : ))))
A na Morave tak krasne sviiitiii sluniiicko...

31692

4.8.2004 9:02

Co vy na to?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Jo,jo....zvedavci!
Urcite Vam,panove a damy,neubyva chuti vymen nazoru.Spise Vam dosel strelny prach,no a kdyz neni ani te kulky,ktera by mohla popripade dat tu posledni ranu,tak Vas vymena nazoru ani nebavi.Radej tlachate na tema "kila navic po porodu","muzi at radej nerodi"a dalsi hlouposti.
Nebo je ta raelita,ve ktere zijete,opravdu tak hrozna,ze se bojite ji radikalne resit?
Moc zviiidaviii nejste,spis trochu pokakani.......Nemate zajem.Ten mate jen tehdy,pokud Vam to prinasi jen pozitiva.Samozrejme,takovych Cechu jsem uz po ceste potkal.Hodte problemy,ktere vytvorili Vasi otcove a dedove,na hrbet Vasich detiiii.Umyjte si ruce
A hlavne,mili emigranti.Pokud v Cechach,nebo na Morave nezijete,tak s Vasimi nazory radej pomalu.Totez plati pro mistni pri kritizovani Americanu.Bezte tam,zijte,nasaaavejte,ucte se a pak respect Vasim nazorum.
Vzdy,kdyz Idealista nastinil tema,ktere je resitelne pouzitim "selskeho rozumu",tak ticho po pesine......to zlo v srdci,dela Vam potize?
A slunce na Jizni Morave sviiiitiii stejne krasne jako na West coast : )

31746

7.8.2004 18:16

Co vy na to?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

>Říká Vám to datum něco? Ano správně, je to letošní den
>daňové svobody (vypočtený jako souhrn výdajů veřejných
>rozpočtů, který se vztáhne k hrubému domácímu produktu v
>relaci k délce roku).

Zdravim
Ano,volici.Volte levici a do 15.6.kazdorocne budete platit az zčernáte a pak se postavte na soc.podporu a budete k nerozeznání s etnikem,které na rudé makalo v uranových dolech společně s politickými.Zvolili jste tresnicky a dnes z toho mate pruuujem.


>Stát je (i v demokracii) zoufale neefektivní instituce. Z
>každé vybrané koruny vrátí zpět občanovi v nějaké smysluplné
>službě (zdravotnictví, školství, policie...) zhruba 70
>haléřů, zbytek spolkne jeho nenasytný byrokratický aparát.

Umela zamestnanost.To uz v Cechach a na Morave jednou bylo.Niceho noveho od rudych se nedockate.

>Nestojím přímou o finanční podporu státu, opravdu ne.
Nikdo Vas netlaci (urcite ani Vase soc.situace).Vite,jak se riiikaaa: Blbej,kdo dava,hloupejsi,kdo nebere.
Ma rada: Mate,dle zakona,narok?Berte! Nema,Vami neoblibene,etnikum narok na soc.podporu a dostava ji? Podejte trestni oznameni na ouradu za zneuziti pravomoci verejneho cinitele.Treba se strhne lavina a bude vic penez na WHITE COLLAR CRIME a nejakej ten tunel navic do okupovane Palestiny.
Jeste porad spite?Pozor,za chvili dite bude potrebovat kolo a novou skolni brasnu!

>Velmi by mi (dalším
>samozřejmě taky) pomohly, třeba dle počtu dětí odstupňované
>výrazné daňové úlevy pro rodiny s dětmi, pokud - a
>zde je jádro pudla - alespoň jeden z partnerů dlouhodobě
>pracuje.
No,a jak by to bylo,kdyby oba studovali,nebo samozivitelka s peti detmi,nebo cizi statni prislusnice,zijici se svymi detmi a ceskym manzelem,ktery se znenadani vypariii a Interpol ho bude pet let hledat nekde v Paraquai,atd.
Cely tento socprogram pro socpripady pracovat nebude.Dle zakona Syty hladovemu neveri,tak proc by mel do nej jeste cpat penize,ktere mohou tunelem zmizet a ticho po pesine.Pane,je to boj a kazdy dela,co umiii.A co dovolili rudiii svym cernym spoluobcanum? Gheto,zvlastni skolu a byti levnou pracovni silou v uranovych dolech na zaklade rozsudku a vykonu trestu.Kazdy rezim potrebuje otroky.Je treba studovat dejiny,nejen matiku a telaaak.

>...dotyčný vysokoškolský student se bude o životě muset
>ještě hodně učit, ale někde jinde než na bezplatném - státem
>a z daní jemu placeném studiu...

Na Zvedavci i kvalitni informace zdarma : )))

>Ano opravdu studuji bezpatně. Na státní, podfinancované
>univerzitě. Zavedení školného není špatný nápad - pokud se
>projeví na kvalitě výuky (plus možnosti sociálních
>stipendíí, dotovaných půjček u bank apod). Zírat celé
>"cvičení" na diapozitivy místo abyste dělal něco
>smysluplného je ubíjející
Nic neplatte,penez je dost.8miliard tunel KB do ruk podvodnika z Israele,Khazars Zelezny a Lauder 10miliard,stavba nestavba Israelske firmy na Sev.Morave,Chemapol atd.
Pane,uz Vasi rodice platili na danich,abyste Vy mohl studovat zdarma.
Pekny slunecny den,preji

31848

7.8.2004 19:35

RE: Co vy na to?

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 31848

Volte levici a do 15.6.kazdorocne budete platit az zčernáte...

Zvolili jste tresnicky a dnes z toho mate pruuujem.


Ano ano, rudí ba ani růžoví mi vskutku k srdci nějak nepřirostli.

[mrknutí jedním okem]


Nema,Vami neoblibene,etnikum narok na soc.podporu a dostava ji? Podejte trestni oznameni na ouradu za zneuziti pravomoci verejneho cinitele.

Náš sociální systém je žel nastaven tak pitomně, že na ni myslím nárok většinou mají. Inspiraci bych hledal na Slovensku - tam zavedli "strop" sociálních dávek na jednu familii a basta fidli, byť by děcek nasekali třeba dvacet. Chcete-li peníze, makejte. Jak prosté.

Blbej,kdo dava,hloupejsi,kdo nebere.

Naprostý souhlas.

A co dovolili rudiii svym cernym spoluobcanum? Gheto,zvlastni skolu a byti levnou pracovni silou v uranovych dolech na zaklade rozsudku a vykonu trestu.Kazdy rezim potrebuje otroky.Je treba studovat dejiny,nejen matiku a telaaak.

A co zakazuji "demokrati" svým černým spoluobčanům? V ghetech se zdržují i nadále, ač je tam už nikdo násilím nedrží (ano, beru argument nízkého nájemného - pokud se tedy obtěžují je platit).

Co se týče zvláštních škol, máte jistě pravdu. Minulý (totalitní) režim se dle mého názoru vzdal byť jen pokusu o začlenění cikánského etnika do většinové společnosti a nyní sklízíme hořké plody této politiky. Rodiče odmítají posílat děti do běžné základky (kde se zcela jistě ve větší míře jejich ratolesti setkávají s předsudky) - a oni sami chodili do "pomocné", tak co. Cikáni úspěšně odolávají civilizačním vlivům po tisíc let. To co většina z nich předvádí, je jejich původní kultura.

Co se týče režimu a otroků: kdo je jimi dnes??? "Romové" teda určitě ne...

Shrnutí: jediné světýlko na konci tunelu vidím v jejich postupné a pokud možno nenásilné "převýchově" (alespoň do té míry, aby je okolí nevnímalo jako riziko) a důsledným uplatňováním jednoduchého pravidla padni komu padni. To neplatí jen pro Cikány, ale i pro eventuální nepřirpůsobivé přistěhovalce odkudkoliv. Jinak se taky můžeme za dvacet, nebo padesát let dočkat nového Hitlera.

Na závěr bych chtěl podotknout, že mám prátele i mezi černočernými černochy a ani oni nemají s Cikány většinou moc dobré zkušenosti...

31849

8.8.2004 1:09

RE: Co vy na to?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31849

>Náš sociální systém je žel nastaven tak pitomně, že na ni
>myslím nárok většinou mají. Inspiraci bych hledal na
>Slovensku -
Pitome jste volili,pitomy mate socsystem i zakony.Z toho plyne,ze volici i nevolici jsou.....Zvlastni sebekritika,kdyz dovoliiite.
Pozor,pitomce na Slovensko neposilejte,prinesou jen pitomosti.Inspiraci hledejte doma.To je tam,kde spolu v nesnasenlivosti zijete.Majorita s minoritami.Ale chapu Vas.Ale je jasne,ze jak negativne jste naladen Vy,tak stejne negativne je naladena i druha strana.Pane,nezapomente,ze tento valecny stav pretrvava mnoho desetileti.Zkuste najit vinika a ukazte na nej prstem.A hlavne:budete pak stat za svym presvedcenim,i kdyz se Vas a Vasi rodiny bude nekdo chtit zbavit,jako No welcome people? Zalezete do ulity,jako kazdy z nas.
Pokud Vas neco trapi,nemel by jste zajem to resit rozumejsi cestou?
Cin ze svych nepratel pratele a budes nepremozitelny! Tato slova jiste znate : )
>A co zakazuji "demokrati" svým černým spoluobčanům? V
>ghetech se zdržují i nadále, ač je tam už nikdo násilím
>nedrží (ano, beru argument nízkého nájemného - pokud se tedy
>obtěžují je platit).
Udelal jste prvni dulezity krok a ani o tom nevite.At rikate cokoliv,prozatim s nimi sdilite snad chodnik,ulici,dvere,atd.Ale taky se muze stat,ze casem muzete sdilet usmev,dotek podane ruky ( dnes se Vam trepe zaludek),treba privedete k nim domu jejich ztracene dite........podekujiiiii,uvidite.No,a pak se Vam muze stat,ze Vam mladi cerni ukradnou auto a za par hodin ho budete mit zpet,jejich starsi rozhodnou.A to z duvodu,ze zijete s nimi a domacimu se nebere.Pujdou za ukrast auto do vedlejsi ctvrti,nekomu cizimu.No,a Statisticky urad po uzaverce oznami,ze hodnota nahlaseneho ukradeneho zbozi v CR za minuly rok je 1%hodnoty tzv.WHITE COLLAR CRIME.Pane,i z vasich prispevku do danoveho systemu CR.A panove s bilymi limecky budou kricet:Chytte zlodeje! Ano,muzete spat daaaal.

>Co se týče zvláštních škol, máte jistě pravdu. Minulý
>(totalitní) režim se dle mého názoru vzdal byť jen pokusu o
>začlenění cikánského etnika do většinové společnosti a nyní
>sklízíme hořké plody této politiky.
Vzpominam si,jak komunisti cpali stredni a nizsi vrstvu do panelovych bytu,z kterych je pak vozili do fabrik,kde za almuznu dreli a dreli az zadreli.Asi tuto poslusnost ma bila majorita zakodovanou v genech,cerna minorita toto urcite nema.A konflikt vzplane okamzite.Koho ze to je chyba?

Cikáni úspěšně odolávají civilizačním
>vlivům po tisíc let. To co většina z nich předvádí, je
>jejich původní kultura.
Ve spatny cas na spatnem miste.Reknete Vasemu diteti,ze se narodilo blbe. : )

>Shrnutí: jediné světýlko na konci tunelu vidím v jejich
>postupné a pokud možno nenásilné "převýchově" (alespoň do té
>míry, aby je okolí nevnímalo jako riziko)
Prevychova? Boze,jak naivni!

>Na závěr bych chtěl podotknout, že mám prátele i mezi
>černočernými černochy a ani oni nemají s Cikány většinou moc
>dobré zkušenosti...
Priste napisu jeden vtip : )))

31858

8.8.2004 9:48

Pane Idealisto

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 31858

Já volil pravici. A to vždy. Že většina národa viděla věc jinak hold musím respektovat, o tom je ta "demogracie".

Cin ze svych nepratel pratele a budes nepremozitelny! Tato slova jiste znate : )

Krásná teorie. Něco na ní jistě bude, leč mám jakýsi prazvláštní blok bratříčkovat se s kriminálními živly bez ohledu na jejich etnickou příslušnost.

Udelal jste prvni dulezity krok a ani o tom nevite.At rikate cokoliv,prozatim s nimi sdilite snad chodnik,ulici,dvere,atd.

Ach ano, žijeme (přežíváme?) vedle sebe. Ale ne spolu. Čert vem "rasu", Cikánky jsou většinou moc hezké holky a jejich mužské protějšky by mi taky opravdu nevadili, kdyby neměli (v cca 90ti procentech případů) ten nepěkný zvyk krást a dělat bordel. Podotýkám: nikoliv předsudek, leč empiricky ověřený fakt.

Zkuste najit vinika a ukazte na nej prstem.

Ne, tak jednoduchá věc opravdu není. Jak jsem ale napsal už výše: co předvádějí, je jejich původí kultura. Evropa pro ně však neznala po staletí nic než represi, pak je těžké sžít se s "novým" prostředím, to ano. Snažím-li se vžít do pocitů mladého Cikána, musím přiznat, že to nemá lehké. Od lidí jako jsem já se setkává s nedůvěrou (založenou na zkušenosti s "jemu podobnými"[mrknutí jedním okem], u dalších s oteřeným rasismem. Sotva může mít chuť poctivě pracovat, když přeci na sociálních dávkách přežije a "gádžové" ho prostě neberou.

Ad "převýchova": Že jsem naivní? To jste mě tedy, pane Idealisto (?!), opravdu nepotěšil. Možná (nejsem sociolog) by nebylo od věci požadovat stejně tak po bílých, jako zelených, fialových a černých, aby své děti posílali do školy (pokud možno ne zvláštní). A zabudovat do paragrafu případné sankce (jako např úplné odejmutí sociálních dávek). Ne nebude to lehké. Máte-li nějaké lepší řešení, sem s ním. Ale říkám vám předem: pouhá "pomoc" a vstřícný přístup z té "naší" strany nestačí. Musí se snažit také oni. Otázkou zůstává, jak je nenásilně přesvědčit.

31869

8.8.2004 11:32

RE: Co vy na to?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 31858


> Ve spatny cas na spatnem miste.Reknete Vasemu diteti,ze se
>narodilo blbe. : )
Timto bylo mineno to,jestli Vy by jste byl schopen se vžít do situace rodice,ktery by mel vysvetlit svemu diteti,ze se narodilo v zemi,jejiz zakonodarci cela ta leta meli hodne prace cpanim si kapes penezi danovych poplatniku a jaksi opomeli ( umyslne ) pracovat.Za jejich neschopnost platite dnes i Vy.

>Shrnutí: jediné světýlko na konci tunelu vidím v jejich
>postupné a pokud možno nenásilné "převýchově" (alespoň do
>té

>míry, aby je okolí nevnímalo jako riziko)
>Prevychova? Boze,jak naivni!
Nechcete videt,ze cerni mohou take vniiimat bile jako riziko.Namitnete,ze bili jsou doma a cerni jsou privandrovalci.V tomto pripade pak neni co resit,timto by jste mi dal najevo,ze Vase zorne pole je limitovano inteligenciii vrozenou a ja,i kdyz jsem idealista,bych nenasel silu Vam dokazovat omyl.Se svym nabytym vzdelanim se mate narok zaradit mezi elitu naroda,tak si toho vazte a reste konflikt jinou cestou,nez to delali fasisti,pak komunisti a nyni ultrapravicovi sionisti.Pro ty treti jsou lide Vaseho postaveni docela silne riziko.A ani to nevite,nebo necitite.Nekomu vadi jina mentalita,nekomu jina barva kuze,nekomu inteligentni mozek.


Leta jsem dojizdel za praci do mist,kde zili cernosi,ne jako minorita,ale jako majorita : ) . Jejich mentalitu mam nactenou.At pozitivni,nebo negativni-to je jedno.Navic,pri pobytu v CR,u nas doma to nekdy vypadalo,ze zde mame soustredeny konzulaty cele Latinske Ameriky a Afriky.Psano s nadsazkou : )
Nektere cernochy jsem si pripustil k telu az nezdrave moc.Ale jo,v pohode,zadny vetsi konflikt.
Ale je pravda,ze pokud tlacite do nekomu do hlavy,ze cerna je spatne a bila spis ne,tak:
ten vtipek nakonec
Ve state Senegal misionar nechal seradit mlade cernosske chlapce do rady a ptal se,kdo rozbil to okno.Mladiiii ukazali na jednoho a sborem hlasili:TEN CERNYYY to udelal !!!
No,kdo jiny,ze jo? A votomtoje.

Verte,kdyby jsem si nebyl jist vasiii inteligenciii,nenamahal by jsem se psat po nocich a ranech prispevky smerovane na Vas.Vite,i na West coast se mi stalo,ze jedna pani mi rekla,abych tahl tam,odkud jsem prisel.A to jen proto,ze jako manazerka bytovych jednotek mi nabidla zarizeny byt i s lednici a pak pri predavani bytu tam lednice nebyla.Poprela tu skutecnost a rekla neco,co se tehdy jen tak nespolklo.Dnes se ale jen usmivam,ale sem tam si na to vzpomenu.

Peknou slunecnou nedeli preje Idealista

31873

8.8.2004 9:40

RE: Co vy na to?

google 213.?.?.?

Reakce na 31849

Shrnutí: jediné světýlko na konci tunelu vidím v jejich postupné a pokud možno nenásilné "převýchově"

nenasilna prevychova, velmi zaujimave slovne spojenie asi take ako bola komunisticka konstruktivna kritika
a este by som sa chcel spytat, ako by ta nenasilna prevychova mala vyzerat?

vcera som videl korektny film o ciganoch z Temesvaru a dozvedel som sa zaujimavu vedomost. v Temesvari zije asi 130 ciganskych, bohatych rodin v tazvanych ciganskych palacoch, ktori maju neskutocne vela penazi, ale ani za svet nechcu pomoct chudobnejsim ciganskym spoluobcanom. ich zdovodnenie je velmi prozaicke: tvrdia, ze chudoba je nakazliva a preto sa ich strania. pre autorov filmu je to len roztomily prvok ciganskej kultury, ktory treba akceptovat.
mozno by sme si tento kulturny klenot mali tiez zaviest do nasej kultury. [mrknutí jedním okem]

31868

8.8.2004 16:08

Já ten film viděl taky

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 31868

Z mnohých pikantností jste se ještě zapomněl zmínit o koni chovaném v kuchyni, Centru pro Romské ženy atd.

[mrknutí jedním okem]

Jak by měla "převýchova" (všimněte si prosím uvozovek) vypadat? Krom rodiny, která má většinou na cikánské děti devastující vliv (viz nedávný velmi pravdivý a politicky nekorekní článek v Reflexu) existuje myslím jediná reálná naděje: škola - viz výše. Tam "malí lidé" tráví dost času na to, aby alepspoň pochopili, jaké mají alternativy, když už nic jiného - a že nakažlivé jsou choroby (nebudou-li si mýt ruce ect. - to byste se divil, kolik z nich nemá o vztahu mezi hygienou a nemocemi opravdu ani páru), ne chudoba.

31882

8.8.2004 17:37

RE: Já ten film viděl taky

Google 213.?.?.?

Reakce na 31882

ked sa asi pred rokom, europsky vyslanec na Slovensku, zacal zaoberat ciganskou problematikou, prisiel k jedinemu moznemu rieseniu, ktoremu mimochodom tiez 100% neveril, ze treba ciganom deti zobrat a poslat ich do internatov( rozumej: izolovat od rodiny, len na weekend domov). spustili na neho taky pogrom, ze ho to stalo chudaka takmer to dobre platene, miestecko ambasadora. napriek tomu, ze tento navrh podporovali takmer vsetky romske iniciativy na Slovensku. biedak naivny sa musel ospravedlnit, kariera v p....li a side effect jediny: nikto nikdy sa uz viac neodvazi prist s nejakym rozumnym nazorom na vyriesenie tohto obrovskeho problemu, zvaneho POKUS O ADAPTACIU INDICKEHO ETNIKA NA EUROPSKOM KONTINENTE [mrknutí jedním okem]

31883

9.8.2004 18:42

RE: Já ten film viděl taky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 31882

>Z mnohých pikantností jste se ještě zapomněl zmínit o koni
>chovaném v kuchyni
Pro jeden ze tri kmenu zde zijicich,je kun to stejne,jako pro Zidy diamant zaplombovany v zubu.Zaruka preziti.Symbolicky. Neefektivni,ze?

Zdravim
Radove dvacet let s manzelkou diskutujeme o situaci v Latinske americe a samozrejme i o situaci zde na Morave a v Cechach.
Pokud by nekdo nasel tolik odvahy a casu resit problem,ktery nam vsem zde hodili nasi predkove na hrbet,tak mu preji hodne stesti.Mohu mit nejake osobni nazory,ale ty nejsou podlozeny dlouhodobou studii psychologu a ani inteligence(zvoleni zastupci)obou zainteresovanych stran.Jedna vec mi je vsak jasna,abych musel moc uvazovat,nebo se ptat psychologu.Pokud nekdo chce zacit,tak od zakladu a tim vedomim,ze se bezpodminecne vyvaruje chyb,ktere spachali predkove.A kdyz se chce neco nastartovat,tak jedine na zaklade presvedceni o konani dobra a neoblomnou viru v to.Pokud takto nekdo cini,tak z nej mohou vychazet pozitivni vibrace,bez kterych tato tezka prace by byla odsouzena k zaniku od sameho pocatku.Tezke podminky,ze jo?
Nechci rikat,jak zacit,ale lidove se budu snazit naznacit,jak to urcite urcite nesmi byt.
Pred nekolika dny jsem slysel o planovane statistice romskeho etnika,a to statistice o vsem moznym.Pocinaje zdravotnim stavem,socstav,no proste az do morku kosti.Pocita se s vyclenenim penez danovych poplatniku na tuto hura akci.Kolik je to milionu si nepamatuji.Reakce ciganu-romu byla okamzita a jasne negativni.Pokud tato akce zacne,nebude mit uspech.Bili se nic nedovi a cerni si reknou:Aby nam bili lezli do soukromi,na to penize maji.Tak at maji i tehdy,kdy my si chodime pro podporu,dle danych zakonu bilymi zakonodarci,na urad.A ohen je na strese.Myslenka teto statistiky muze byt dobra pro cigany,ale celkove to mohou brat jako ze se jim nekdo chce navezt do soukromi.At tak,nebo tak,je to chyba nekoho z ministerstva.
Kdyby nekdo chtel zacit,ma nyni sanci.Staci zjistit,pro koho konkretne tato akce je financne zajimava (ktere organizaci za tento pruzkum stat chce platit miliony z penez danovych poplatniku,ktery urednik na tom trval a podepsal,aniz by k tak zavazne veci pozval poradce k tomu akreditovane.No,prvni pozitivni vlny na obzoru a jedeme dal.Ale bez chyb.
Nechci pokracovat dal,Idealista na tomto projektu pracovat nechce.
Jen nakonec.Kontinent za Tichym oceanem pred peti sty lety byl obydlen potomky lidi,kteri se stehovali z dnesniho Mongolska,pres Cinu,Indocinu az na kontinent.Po 500letech uz jich tam moc nepomichanejch neni.Temer nikdo.Prijeli potomci jinych ras s agresivnimi sklony a "bylo po vtakach".
To stejne udelali Slovane Keltum.Atd.Ma otazka[vyplazený jazyk]roc potomci tak silneho kmene,jako byli Slovane,pripustili,aby se bez aktivni valky potomci nejakeho nevalciciho kmene usidlili na jejich pude a zakonodarci vymysleli takove zakony,aby Vy jste dnes nadaval a oni dostavali financni podporu.
Paaanejo,a kdo tady je blbej a kdo chytrej.Je treba se ucit,vstrebat jejich mentalitu a pak resit. : )

31912

9.8.2004 18:46

RE: Já ten film viděl taky

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31882

>Z mnohých pikantností jste se ještě zapomněl zmínit o koni
>chovaném v kuchyni
Pro jeden ze tri kmenu zde zijicich,je kun to stejne,jako pro Zidy diamant zaplombovany v zubu.Zaruka preziti.Symbolicky. Neefektivni,ze?

Zdravim
Radove dvacet let s manzelkou diskutujeme o situaci v Latinske americe a samozrejme i o situaci zde na Morave a v Cechach.
Pokud by nekdo nasel tolik odvahy a casu resit problem,ktery nam vsem zde hodili nasi predkove na hrbet,tak mu preji hodne stesti.Mohu mit nejake osobni nazory,ale ty nejsou podlozeny dlouhodobou studii psychologu a ani inteligence(zvoleni zastupci)obou zainteresovanych stran.Jedna vec mi je vsak jasna,abych musel moc uvazovat,nebo se ptat psychologu.Pokud nekdo chce zacit,tak od zakladu a tim vedomim,ze se bezpodminecne vyvaruje chyb,ktere spachali predkove.A kdyz se chce neco nastartovat,tak jedine na zaklade presvedceni o konani dobra a neoblomnou viru v to.Pokud takto nekdo cini,tak z nej mohou vychazet pozitivni vibrace,bez kterych tato tezka prace by byla odsouzena k zaniku od sameho pocatku.Tezke podminky,ze jo?
Nechci rikat,jak zacit,ale lidove se budu snazit naznacit,jak to urcite urcite nesmi byt.
Pred nekolika dny jsem slysel o planovane statistice romskeho etnika,a to statistice o vsem moznym.Pocinaje zdravotnim stavem,socstav,no proste az do morku kosti.Pocita se s vyclenenim penez danovych poplatniku na tuto hura akci.Kolik je to milionu si nepamatuji.Reakce ciganu-romu byla okamzita a jasne negativni.Pokud tato akce zacne,nebude mit uspech.Bili se nic nedovi a cerni si reknou:Aby nam bili lezli do soukromi,na to penize maji.Tak at maji i tehdy,kdy my si chodime pro podporu,dle danych zakonu bilymi zakonodarci,na urad.A ohen je na strese.Myslenka teto statistiky muze byt dobra pro cigany,ale celkove to mohou brat jako ze se jim nekdo chce navezt do soukromi.At tak,nebo tak,je to chyba nekoho z ministerstva.
Kdyby nekdo chtel zacit,ma nyni sanci.Staci zjistit,pro koho konkretne tato akce je financne zajimava (ktere organizaci za tento pruzkum stat chce platit miliony z penez danovych poplatniku,ktery urednik na tom trval a podepsal,aniz by k tak zavazne veci pozval poradce k tomu akreditovane.No,prvni pozitivni vlny na obzoru a jedeme dal.Ale bez chyb.
Nechci pokracovat dal,Idealista na tomto projektu pracovat nechce.
Jen nakonec.Kontinent za Tichym oceanem pred peti sty lety byl obydlen potomky lidi,kteri se stehovali z dnesniho Mongolska,pres Cinu,Indocinu az na kontinent.Po 500letech uz jich tam moc nepomichanejch neni.Temer nikdo.Prijeli potomci jinych ras s agresivnimi sklony a "bylo po vtakach".
To stejne udelali Slovane Keltum.Atd.Ma otazka[vyplazený jazyk]roc potomci tak silneho kmene,jako byli Slovane,pripustili,aby se bez aktivni valky potomci nejakeho nevalciciho kmene usidlili na jejich pude a zakonodarci vymysleli takove zakony,aby Vy jste dnes nadaval a oni dostavali financni podporu.
Paanejo,a kdo tady je blbej a kdo chytrej.Je treba se ucit,vstrebat jejich mentalitu a pak resit. : ))

31913

8.8.2004 11:37

Co vy na to?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

> Ve spatny cas na spatnem miste.Reknete Vasemu diteti,ze se
>narodilo blbe. : )
Timto bylo mineno to,jestli Vy by jste byl schopen se vžít do situace rodice,ktery by mel vysvetlit svemu diteti,ze se narodilo v zemi,jejiz zakonodarci cela ta leta meli hodne prace cpanim si kapes penezi danovych poplatniku a jaksi opomeli ( umyslne ) pracovat.Za jejich neschopnost platite dnes i Vy.

>Shrnutí: jediné světýlko na konci tunelu vidím v jejich
>postupné a pokud možno nenásilné "převýchově" (alespoň do
>té

>míry, aby je okolí nevnímalo jako riziko)
>Prevychova? Boze,jak naivni!
Nechcete videt,ze cerni mohou take vniiimat bile jako riziko.Namitnete,ze bili jsou doma a cerni jsou privandrovalci.V tomto pripade pak neni co resit,timto by jste mi dal najevo,ze Vase zorne pole je limitovano inteligenciii vrozenou a ja,i kdyz jsem idealista,bych nenasel silu Vam dokazovat omyl.Se svym nabytym vzdelanim se mate narok zaradit mezi elitu naroda,tak si toho vazte a reste konflikt jinou cestou,nez to delali fasisti,pak komunisti a nyni ultrapravicovi sionisti.Pro ty treti jsou lide Vaseho postaveni docela silne riziko.A ani to nevite,nebo necitite.Nekomu vadi jina mentalita,nekomu jina barva kuze,nekomu inteligentni mozek.


Leta jsem dojizdel za praci do mist,kde zili cernosi,ne jako minorita,ale jako majorita : ) . Jejich mentalitu mam nactenou.At pozitivni,nebo negativni-to je jedno.Navic,pri pobytu v CR,u nas doma to nekdy vypadalo,ze zde mame soustredeny konzulaty cele Latinske Ameriky a Afriky.Psano s nadsazkou : )
Nektere cernochy jsem si pripustil k telu az nezdrave moc.Ale jo,v pohode,zadny vetsi konflikt.
Ale je pravda,ze pokud tlacite do nekomu do hlavy,ze cerna je spatne a bila spis ne,tak:
ten vtipek nakonec
Ve state Senegal misionar nechal seradit mlade cernosske chlapce do rady a ptal se,kdo rozbil to okno.Mladiiii ukazali na jednoho a sborem hlasili:TEN CERNYYY to udelal !!!
No,kdo jiny,ze jo? A votomtoje.

Verte,kdyby jsem si nebyl jist vasiii inteligenciii,nenamahal by jsem se psat po nocich a ranech prispevky smerovane na Vas.Vite,i na West coast se mi stalo,ze jedna pani mi rekla,abych tahl tam,odkud jsem prisel.A to jen proto,ze jako manazerka bytovych jednotek mi nabidla zarizeny byt i s lednici a pak pri predavani bytu tam lednice nebyla.Poprela tu skutecnost a rekla neco,co se tehdy jen tak nespolklo.Dnes se ale jen usmivam,ale sem tam si na to vzpomenu.
Peknou slunecnou nedeli preje Idealista



31874

8.8.2004 12:19

Co vy na to?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Papež odsoudil feminismus

Jan Pavel II. se usmívá na fotografii pořízené před bazilikou v polské Wadowici. Snímek vznikl 16. června 1995.
foto: REUTERS/Reinhard Krause Ideologii, podle níž jsou ženy a muži v podstatě totožní, v sobotu ostře odmítl Vatikán 37stránkovým dokumentem, který schválil osobně papež Jan Pavel II. Od biskupů se v nejdůležitějším prohlášení o roli žen za posledních deset let žádá, aby feminismus aktivně potírali, protože "připravuje ženy o jejich mateřské poslání".

4.8. 08:10
VATIKÁN - "Žena umí přirozeně naslouchat, přijímat druhé, je pokorná, věrná, povzbuzuje a umí trpělivě čekat," vypočítal charakteristické vlastnosti Panny Marie a obecně slabšího pohlaví autor textu kardinál Joseph Ratzinger, šéf Kongregace pro víru a učení.

Papežský dokument ale současně apeloval na světové vlády, aby začaly pomáhat ženám lépe se vyrovnávat s problémy moderní doby, zejména s kombinovanými nároky na zaměstnanost a péči o rodinu.

"Chybou je tvrzení, že ženy se na cestě za svou realizací musejí stát konkurenty či rovnou protivníky mužů," napsal šéf bývalé inkvizice. Z textu také vyplynulo, že Vatikán se rozhodl začít se začleňováním žen do dosud čistě mužského vedení katolické církve.

Italská média v této souvislosti referovala o nejmenované jeptišce, která pracuje jako špičková poradkyně vatikánského "ministra zahraničí", arcibiskupa Giovanniho Lajola. Církev nicméně nadále setrvává v ostré opozici vůči sňatkům homosexuálů či svěcení žen do kněžského úřadu

31876

Příspěvků: 50

30.07. 05:49 Robert Nohejl  Co vy na to?
30.07. 08:05  Co vy na to?
03.08. 11:31 Jarka  RE: Co vy na to?
05.08. 07:18 Vcelicka  RE: Co vy na to?
05.08. 09:06 Jarka  RE: Co vy na to?
30.07. 14:30  Co vy na to?
30.07. 15:08 Svoro  Co vy na to?
30.07. 15:43 Slocak  RE: Co vy na to?
30.07. 16:39 Vlastimil Čech  RE: Co vy na to?
30.07. 18:00 Lev  RE: Co vy na to?
30.07. 16:07 Jasmina  Co vy na to?
30.07. 20:22  hajtla
30.07. 20:34 Vladimír Stwora  RE: hajtla
31.07. 01:23  RE: hajtla
31.07. 09:25 google  RE: hajtla
31.07. 15:07  RE: hajtla
31.07. 17:49 google  RE: hajtla
31.07. 19:31  RE: hajtla
31.07. 19:51  RE: hajtla
31.07. 01:12 Aja  RE: hajtla
31.07. 20:39 68  RE: hajtla
31.07. 09:36 Modráček  Co vy na to?
31.07. 19:42  RE: Co vy na to?
31.07. 20:20 Leto_Atreides  No jo...
31.07. 23:35 Vcelicka  RE: No jo...
01.08. 09:50 Leto_Atreides  Ideály jsou krásná věc...
31.07. 23:53 Blbobijec  RE: No jo...
01.08. 08:14 Blbobijec  RE: No jo...
01.08. 15:46 Leto_Atreides  Omlouvám se za úsečnouodpověď...
01.08. 10:29 Leto_Atreides  Pro "Blbobijce"
01.08. 01:09 Emma Bovary  Co vy na to?
01.08. 16:01 Blbobijec  Co vy na to?
07.08. 16:26 Leto_Atreides  15. červen 2004
07.08. 18:11  RE: 15. červen 2004
07.08. 18:16 Blbobijec  RE: 15. červen 2004
08.08. 10:18 Leto_Atreides  RE: 15. červen 2004
02.08. 09:34 Idealista  Co vy na to?
04.08. 09:02 Idealista  Co vy na to?
07.08. 18:16 Idealista  Co vy na to?
07.08. 19:35 Leto_Atreides  RE: Co vy na to?
08.08. 01:09 Idealista  RE: Co vy na to?
08.08. 09:48 Leto_Atreides  Pane Idealisto
08.08. 11:32  RE: Co vy na to?
08.08. 09:40 google  RE: Co vy na to?
08.08. 16:08 Leto_Atreides  Já ten film viděl taky
08.08. 17:37 Google  RE: Já ten film viděl taky
09.08. 18:42  RE: Já ten film viděl taky
09.08. 18:46 Idealista  RE: Já ten film viděl taky
08.08. 11:37 Idealista  Co vy na to?
08.08. 12:19 Robert Nohejl  Co vy na to?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

56

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 120 čtenářů částkou 19 700 korun, což je 56 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 1

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 1

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
21,96 Kč
Euro
26,16 Kč
Libra
29,33 Kč
Kanadský dolar
16,88 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,02 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 724,77 Kč
1 unce stříbra
512,42 Kč
Bitcoin
366 363,51 Kč

Poslední aktualizace: 26.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 477