Diskuze k článku

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Příspěvků 35

28.7.2004 4:09

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Rin 193.?.?.?

Ježkovy zraky, buďte rád, že jste aspoň za své peníze dostal opravdové jídlo. V ČR by vám takhle podstrčili sojové "pečivo" se sojovým tukem místo másla a sacharínem místo cukru. Je fakt, že obvykle to všechno bývá napsáno na obalu zvenčí - ale je vám to prdlačku platné, protože to je napsáno na VŠEM. Prašivá sója je všude, a když už tam není sója, je tam aspoň sladidlo. A u sladidla je to o to horší, že ho výrobci cpou i tam, kde už je i cukr ("ovocná šťáva s cukrem a sladidlem" - to mě vždycky může vzít čert, obvykle vzteky mrštím láhví o regál a jdu si koupit neslazenou minerálku)...

31463

28.7.2004 8:02

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

/\/\ /\ >< 83.?.?.?

Lidé v Súdánu mají v tuto chvíli naprosto opačné starosti. Sehnat k jídlu co nejvíce kalorií, aby nezemřeli. Taky je jich mnogo, ale Súdán holt není Kanada.

31467

28.7.2004 8:18

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho

triss metriss (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Mozna jsem nepochopil hloubku clanku, ale me pripada mirne receno prehnane rozcilovat se nad takovou blbosti (pro me je to blbost), jako je nalepka z druhe strany. Drive nic takove nebylo nutne a vsichni jsem spokojene jedli, co bylo. Dnes se vsechno bali do dvaceti obalu, buchticka je zvlhlou zaparenou mrchou pod celofanem a na pochopeni nekterych nalepek bych musel studovat dietologii a nejaky potravinarsky obor, abych plne pochopil, vo co de.
No a samolepka samotna proste mohl byt technologicky kiks nejake zodpovedne osoby v balikarne, kde ty krasne buchticky cpou do obalu. Avsak nevidel jsem ten obal a nic nemuzu tvrdit. Pro me je dulezity datum spotreby a u veci, ktere vypadaji moc chemicky se dokazu zajimat i o slozeni, ale to je vse.

31468

28.7.2004 8:44

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Ten pán se stal obětí systému. Mohl bych zde napsat mnoho slov, ale je to zbytečné. Již není cesty zpět.

31469

28.7.2004 9:01

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Dr. Murt 217.?.?.?

Podľa mňa je vlastne pán Valter štastný človek v šťastnej krajine. Môže sa posťažovať, že skonzumoval viac kalórii, než myslel.

BTW: Zaujímala by ma dohra? Vrátili ste tovar (to, čo z neho ostalo) a dali ste vedieť výrobcovi, aby do budúcna dával jasne na známosť, čo to vlastne produkuje?

31471

28.7.2004 9:31

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho

odin 195.?.?.?

Takhle debilní starosti mohou mí t lidé akorát v Kanadě. V česku nám buchty pečou maminky, babičky, manželky, kamarádky, sousedky, zkrátka, ženskejch šikovnejch je u nás pořád dost. A kalorie? Každý lepší psycholog vám potvrdí, že na obezitu, či anorexii máte zaděláno, když si z jídla uděláte problém.

31473

28.7.2004 9:43

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

[oči v sloup]
Moje nervy...
...to byl článek.
Chtěl bych mít tyhle starosti! [chechtot]

Celý článek mě připomíná rozjímání Ignácia z knihy Spolčení hlupců (John Kennedy Toole). [mrknutí jedním okem]

PS: mimochodem, tu knížku doporučuji,je vážně skvělá [cool]

31474

28.7.2004 10:18

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

dub 193.?.?.?

Reakce na 31474

no četl jsem a až na několik světlých odstavců mě tedy nijak nezaujala[smích]

31477

29.7.2004 0:37

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Sidonius 24.?.?.?

Reakce na 31477

>no četl jsem a až na několik světlých odstavců mě tedy nijak
>nezaujala[smích]
----------------------------------------------------------------

Človíčku Dube, nejste taky náhodou "záložní lajtnant" ? Nic proti Vašemu vkusu, ale J.K.Toole byl kromě jiných literárních ocenění, oceněn i cenou Pulitzerovou, kterou mnoho, i dobrých autorů, nedostalo. Ale jinak, :"proti gustu, žádný dišputát".[smích]


S těma caloriema je to poněkud složitější, a s cukrem, neboli s cukry, zrovna tak. Někdo může "sežrat" deset takových buchtiček, o kterých se zmínil p.Valtr a nebude mít nejmenší problém, ale někdo, kdo má vysokou hladinu triglyceridů (další druh tuku v krvi), bude mít potíže. Jenže to nemusíme ani jíst nic sladkého a dostaneme velkou dávku TGR, třeba v pár pivech, či sklenkách vína. Důležité je jak na to reaguje naše tělo a jak to dokáže zpracovat. Pochopitelně, čím víc pohybu, tím lépe. Ale když už má člověk takovýto, nebo podobný problém, neměl by používat cukr VŮBEC, když tak radši trošku medu a ovoce, tam je cukrů až přespříliš. Jenže tohle všechno autor jistě ví, a proto se divím proč o tom píše. Ještě víc mě udivuje, jeho rozhořčení nad tím nedbalým značením. To je přece jasný záměr většiny výrobců těchto produktů, oblbnout zákazníka a on, po tolika letech v Kanadě, si toho ještě nevšiml ? Velmi dobře to vyjádřila p.Ája tím "vykostěným" olejem, to se mi dost líbí. Horší je, že těch syntetických a přechemizovaných a já nevím jak upravených potravin, je drtivá většina, takže i když člověk ví o co jde, výběr je užší a omezenější. A co je pro většinu z nás podstatné, ty "jako" lepší produkty, jsou taky dražší. To potom častěji určuje, co koupit a co ne.

Zdenek M.

31506

29.7.2004 1:14

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 31506

ale J.K.Toole byl kromě jiných literárních ocenění, oceněn i cenou Pulitzerovou, kterou mnoho, i dobrých autorů, nedostalo.

...jo,jenze az radu let po smrti.Nic to ovsem nemeni na tom,ze se mi kniha libi.

31507

28.7.2004 10:24

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 31474

No,tak rozjimejte.Koukam,jak nejsou krvave demonstrace a muceni veznu,tak se nerozjima.
Taky jsem si nejdrive rekla,proc se nespolehat na svou chut a porad pocitat kalorie,bodejd,kdyz jsem relativne zdrava.Ale zitra byt nemusim.
Muzu mit uz ted najezd na cukrovku a jednou mne budou muset kalorie velice zajimat,chte nechte.
Ale tady jde o princip-jiste ze zakaznik ma pravo vedet,co kupuje a to pred tim,nez to zaplati.
I na trhu Vam dovoli si ohmatavat ovoce a zeleninu,aby jste si nakoupil to co chcete.
Moc dobre si pamatuji jeste za komousu,kdy jsem koupila 5kg brambor a doma pak nejmene dve kila mohla vyhodit,protoze mi tam prodavac nahazel shnile.

31479

28.7.2004 16:55

Koupil? Koupil!

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 31479

Kdyz tak moc potreboval pan Valter znat informace o slozeni vyrobku, jinak by asi mohl i umrit, zda se, tak mel pozadat prodavace anebo to jidlo proste nekupovat. Koupil na slepo a tak se nemuze divit. Jestli je kaloricke oznacovani vyrobku tak dulezite, pak ty buchticky asi brzy nebudou lidi kupovat, dokud vyrobce znaceni neupravi. Jsem-li nemocen a musim kontrolovat svuj prijem kalorii, necpu se buchtickama, ale radeji zeleninou a ovocem [smích]

31495

30.7.2004 12:49

RE: Koupil? Koupil!

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 31495

Mate pravdu,pokud se vyjimecne jedna o buchticky,ktere jako jedine zbozi budou takto znacene.
Ale jestli to projde s buchtickama,za par let tak bude znacene vsechno,nebot prodavajici uvidi,ze lide kupuji tak jako tak,oznacene ze predu ci ze zadu)))
Nejde jen o, kalorie,jde o celkove slozeni.
Kdyz babicka napekla buchty,pravda,nikdo se nezamyslel nad kaloriemy ale kazdy vedel,ze ji mouku,vejce,drozdi mleko a mak ci tvaroh...
Dnes casto vi jen Buh,co to vlastne pojidame,kdyz si neco kupujeme.
A take-je narizeni,ze kazdy produkt musi byt viditelne oznacen,jakeho je slozeni.
Tak at to respektuje kazdy.

31558

28.7.2004 10:30

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 31474

> [oči v sloup]
>Moje nervy...
>...to byl článek.
>Chtěl bych mít tyhle starosti! [chechtot]
>
>Celý článek mě připomíná rozjímání Ignácia z knihy Spolčení
>hlupců (John Kennedy Toole). [mrknutí jedním okem]

>
>PS: mimochodem, tu knížku doporučuji,je vážně skvělá [cool]

----------------------------------------------------------------

Máte pravdu, ale takových "Ignáciů" je tady povíc. A víte že J.K.Toole se nedočkal ocenění svého díla ? Neuspěl s ním u nakladatele. Až několik let po jeho smrti (sebevražda) se to podařilo jeho matce. No, takový je holt dneska ten svět. BTW, jak často míváte záklopku ?[chechtot]

31480

29.7.2004 19:03

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 31480



>
>Máte pravdu, ale takových "Ignáciů" je tady povíc. A víte že
>J.K.Toole se nedočkal ocenění svého díla ? Neuspěl s ním u
>nakladatele. Až několik let po jeho smrti (sebevražda) se to
>podařilo jeho matce. No, takový je holt dneska ten svět.
>BTW, jak často míváte záklopku ?[chechtot]

Omlouvam se,nevsimla jsem si,ze jste se uz o posmrtnem udeleni ceny zminil.Inu,ale....

31529

28.7.2004 10:16

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Jarka 160.?.?.?

Samozrejme, byl mel zakaznik znat parametry kazdeho vyrobku, s tim absolutne souhlasim, ale bohuzel v Cesku to tak neni. A tak si buchticky radeji upecu sama, no jiste nejsou to buchticky ale buchty a vim co v nich mam. Jakou maji kalorickou hodnotu, o tom se radeji nezminuji, kalorie si nehlidam spalim to ve skalach a na horach.
Je jiste, ze zakaznik kolikrat kupuje " zajice v pytli", ale to je uz riziko. Vyrobci by meli mit na vyrobku stitecek z ceho je to vyrobeny.Myslim, ze se o tom napsalo dost, ale stejne se to nedeje. Aspon, ze je tam adresa vyrobce, pokud se "spalim", vickrat od toho vyrobce nic nekoupim. Neni to jen s pecivem, ale i s uzeninou.A zase si vybiram...Ja za sve penize, chci dobry vyrobek....

31476

29.7.2004 4:47

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 31476

A zase si vybiram...Ja za
>sve penize, chci dobry vyrobek....

toz jarko, jak vis, ze za tve penize ten dobry vyrobek je dobry??? anebo, ze mu nekdo udelal "jen" takovou reklamu, ze je???
zdravi stefan

31511

3.8.2004 11:53

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 31511

Re: Pro Stefana...
Mas pravdu, nevi to nikdo z nas a tak nez bych si koupila "nejasnou" sekanou udelam si ji sama, nez bych si koupila buchticky upecu si je sama a polevky z pytliku take nevarim...Mozna, ze namitnes, ta zenska je porad u plotny a bohuzel budes na omylu, nejsem, staci jen trochu organisace v kuchyni a mit ji zarizenou tak, aby pracoval sikovny kuchynsky robot a od ceho jsou mycky nadobi? Takze, Stefane, vi se jak na to, nabo nemam pravdu???

31723

28.7.2004 11:10

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Lendys 82.?.?.?

Už zase počítání kalorií - to je děsný, je vůbec na tomto světě někdo, kdo si s tím neláme hlavu? A potrom se divte nad touto hlídací tukománií [oči v sloup]

31483

28.7.2004 18:25

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Dr. Murt 217.?.?.?

Reakce na 31483

ja

31498

28.7.2004 11:26

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Harold K 62.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot]
Existuje stara moznost - nekupovat zajice v pytli. V ČR jsem parkrat koupil slunecnicova ci jina seminka a potom, co se mi zdala chut nejaka podivna a prozkoumal jsem etiketu, zjistil jsem, ze jsou "made in usa" - ihned putovaly do kose.

I kdyz na druhou stranu - Vase starosti bych chtel mit...

31484

28.7.2004 12:48

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

trodas 82.?.?.?

Mno muze to znit jako zbytecna stiznost, ale kdyz ma nekdo nadvahu a musi si ji hlidat kvuli koubum, tak kalorie jsou dulezity [smích]
Me se to netyka, ale to neznamena, ze autora odsoudim.
A ma recht.
Tohle jsou DULEZITE informace a MUSI byt dostupne spotrebiteli PRED zakoupenim. Stejne jako musi byt v obchode cenovky u zbozi, tak musi byt na obalo vyrobku jeho kaloricka hodnota.

Je to to same, jako by vam nekdo prodal relativne levne, velmi dobre vypadajici auto se velmi slusnymi jizdnimi vlastnostmi (proste zdalo by se to jako dobry kup) a jedine, co byste se nedozvedeli pred koupi by byla spotreba 50l benzinu na 100Km.

De facto je to extremni priklad toho samotneho a jde o pravo spotrebitele na informace - samozrejmne PRED zakoupenim, nikoliv at POTE.

Schovavani vysoke kaloricke hodnoty na zadni casti nalepky je hezky podvod - aneb jezte buchticky, jsou dobre, jen trosku ztloustnete.

V USA by to brali vazneji, u nas je to smesny, ale chce to pochopit hlubsi myslenku clanku [mrknutí jedním okem]

31486

28.7.2004 13:40

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Ale jooo [oči v sloup]
Neříkám,že na obalech nemají být informace.
Ale jde o to,že autor toho článku se v podstatě diví,že: "ó hrůzo,ve sladkém pečivu je spousta kalorií".
To je jako ti pohlupaví tlustí Američani: žerou u mc.Donald tuny hamburgerů,zalévají to sladkými smetanovými koktejly, pak se "diví",že jsou obézní - a chtějí na mc.Donald vysoudit miliony. Bože můj,co to je za národ...
[chechtot]

Takže,nic ve zlém proti autorovi článku. Zkrátka,ať se nediví,že ve sladkém pečivu jsou kalorie: raději ať jí ovoce, zeleninu, ať pije čistou minerálku,ta je FAT @ SUGAR FREE [smích]
Bude štíhlý , zdravý a my čtenáři se pak dočkáme jistě i vysoce hodnotných článku.
[mrknutí jedním okem]

31487

28.7.2004 15:25

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 31487

Dost dobrý [smích] . Navíc v okurkové sezóně by se měl víc věnovat okurkům než psaní.

31490

28.7.2004 17:06

Cloveku se nechce umrit

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Cloveku se nechce umrit, natoz prilis brzy, ale i tak me tak napada, jestli je lepsi umrit s brichem plnym dobrych skoricovych buchticek anebo s krokomerem...

31496

28.7.2004 18:01

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Aja 24.?.?.?

Informace o surovinach,ktere vyrobek obsahuje by mely nejspis na obalu byt.Jen nevim,jestli nam k necemu jsou.
Dobre,pokud jde o kalorie,je to jasne(ja je ale nepocitam,zatim jeste nemusim) [mrknutí jedním okem]
Chtela bych vedet,v cem jsou geneticky upravene suroviny.No jo,ale co s tim?
Na mnoha druzich "sladkosti" je uvedeno,ze "mohou" obsahovat burske orisky.Tak mohou,nebo obsahuji?Nebo je to jen alibismus firmy,protoze rada lidi ma na orisky alergii...a co kdyby?
..a na rostlinnem oleji jsem si precetla,ze je bez cholesterolu.No,to je,jako by mi sdelili,ze je olej vykosteny.Delaji si ze me srandicky?
Takze povetsinou cedulky stejne nectu.

31497

28.7.2004 18:32

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Lone 195.?.?.?

1. Je smutné, kolik úsilí a prostředků se promarní při výrobě potravin, které neobsahují vůbec žádné výživné látky. A nabízí se otázka, proč takové jídlo vůbec konzumovat?
2. Cukr je návyková omamná látka toho nejhoršího druhu - nepřináší tělu užitek, naopak ho výrazně a mnohostranně poškozuje, vytváří velmi silný návyk, je připravován chemickou technologií
3. Podle mého názoru mám ve svobodné společnosti právo prodat třeba psí lejno, pokud se najde hlupák, který ho koupí. Jinými slovy, v každém supermarketu najdete neméně deset výrobků k nerozeznání podobných, které budou opatřené pestrobarevnými, blikajícími a mesmerizujícími údaji o obsahu všeho možného. (budete snad příště provádět hmotovou spektrální analýzu, abyste si tyto informace ověřil?)

31499

28.7.2004 21:55

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Rin 193.?.?.?

Reakce na 31499

Psi lejno muzete prodavat, ale jen potud, pokud ho budete prodavat jako psi lejno. Pokud ho nekdo bude prodavat jako svacinovou pomazanku, zasluhuje kulku do hlavy a nechat vlacet za vozem. Jenomze na to je nase spolecnost bohuzel az prilis bezzuba a prilis "demokraticka" - takze prava tech, kdo prodavaji psi lejna v krabickach s napisem "svacinova pomazanka", jsou stavena nad prava tech, kdo si koupi svacinovou pomazanku a najdou v krabicce psi lejno.

31502

28.7.2004 23:10

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Lone 195.?.?.?

Reakce na 31502

Souhlas, ale ty buchtičky se přece netvářily, že jsou vyplněny éterem - koneckonců dostal autor článku za své peníze spíš víc než očekával.
Chci jen hájit právo pekaře, který nevěří v existenci kalorií a podobných nesmyslů.

31504

29.7.2004 12:46

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Jarka 160.?.?.?

P.Lone....mate pravdu, pekar pece housky a malo se stara o kalorie, hlavne ze ma praci a uzivi rodinu. Jinak jsou mu kalorie fuk a me jsou fuk take, mozna, ze to jednou prijde a budu se take starat....

31520

29.7.2004 16:05

Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Jedinecny 80.?.?.?

to ten clanok naozaj myslite vazne? och ..
O kvalite jedla by sa dalo diskutovat, ale kupit si buchty a ocakavt malo kalorii ...

31522

30.7.2004 0:59

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Anaconda 128.?.?.?

Reakce na 31522

Presne tak! Kdyz si mam hlidat kalorie, tak nejim buchty!

31541

30.7.2004 10:26

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31541

>Presne tak! Kdyz si mam hlidat kalorie, tak nejim buchty!

Anacondo, ja bych se na to dival z jineho hlediska, musite uznat, ze clovek ktery prezil svou smrt, ma pravo vedet, kolik kalorii skryva v sobe buchticka. Mnohe z nas nenapadne, ze mala buchticka muze obsahovat skryte kalorie o kterych my se dozvime az po konsumaci.
Osobne si myslim, ze je to sproste vydirani konsumera davat upozorneni o mnozstvi kalorii na cast nalepky, ktera je necitelna. Byti panem Valtrem vratil bych se do obchodu, nechal zavolat managera a pekne mu vysvetlil celou situaci. Pripadne bych vzal onen obchod k soudu. Kdyz se opravdu zamyslite mohlo prakticky dojit k vrazde.
Pan Valtr jiste vi, ze cukr ma vice kalorii nez kus salamu ale od toho mame vypocitane na kazdem jidle, kolik obsahuje kalorii aby treba lide jako je pan Valtr, kteri prezili jejich smrt mohli podporovat sve zdravi a tim zdravi spolecnosti. Jiste vam neuslo, ze dlouhe leta vyrobci cigaret nemluvili pravdu a tak mnozi v domeni ze koureni neni skodlive, propadli tomuto nesvaru.
S buchtickama to neni jednostrane, buchticky mohou byt desertni a nikterak vysoce kaloricke. Pan Valtr jiste vedel, ze nejake kalorie spotrebuje prave snidani buchticek, ovsem urcite ho ani ve snu nenapadlo, ze bude muset cely den hladovet, jen aby zachoval svou linii. Vite ono chodit denne pet kilometru, neni zadny spas, kolik kilometru jste v posledni dobe nachodila/nachodil?
Ne kazdy z nas, je schopen pocitat kalorie a zdrave zit, nezapomente ze tim podporuje zdravou spolecnost.
Na zdravi vsem moudrym lidem, pocitajicim kalorie..preji mnoho zdravi ba i stesti. Vam pane Valtr, drzim palce aby jste byl schopen, schodit tech pet kilo co mate na vic a zil jeste dlouha leta. Edmonton je krasne mesto, dekujem Vam za naftu kterou na do Buffala posilate.

31556

31.7.2004 22:02

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Anaconda 128.?.?.?

Reakce na 31556

Vcelicko,
mam takovy dojem, ze jeste existuje neco jako "zdravy selsky rozum", ktery cloveku rekne, ze koureni je zdravi skodlive a ze buchty jsou kaloricky vydatne jidlo, aniz by si to nekde musel precist. Pravda, je mozne vyrabet buchty, do nichz se misto tuku dava jogurt nebo jablecna kase a misto cukru nejake jine sladidlo. Ovsem take podle toho chutnaji.
Kdybych se mne podarilo prezit infarkt a svoji vlastni smrt, tak budu rada, ze jsem nazivu, a budu poslusne jist a delat jenom to, co mne doporuci lekar. Tucna a sladka jidla bych rozhodne neriskovala, i kdybych na ne mela sebevetsi chut.
Zatim je jenom omezuji, ono peceni buchet ci vyroba svickove zabere dost casu, takze tomuto "hrichu" propadnu tak jednou za tri mesice. A buchty nebo koblihy ze supermarkeu? Zabelene v igelitu? Ty uz za ten "hrich" uz vubec nestoji!
Pet kilaku denne nebeham, na to nemam cas ani nohy (7 operaci). Ale tak 3-5x tydne plavu 2.5 km, to sice trva dele, ale noham to nevadi.

31626

31.7.2004 22:47

RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31626

Anakondo, doufam, ze pri plavani si nezpivate "plavu si a nevim jak, nemam prsa nemam znak" [smích]

Ono nekdy byti na zivu a cpat se jen praskama, nebo dokonce jezdit na vozejcku a slintat si do klina, neni zrovna to, jak bych chtel koncit. Takze, jak rikate, existuje selsky rozum, jenze s tim se clovek rodi a (cenzurovano - pokus o urážku) se zamyslet nad nesmrtelnosti chrousta.
Jak nekteri zde uz psali, mit pana Valtra starosti a Billa Gatese penize svet by pro nas vypadal uplne jinak [smích]
Ovsem, nekdy povidani o buchtickach, je prijatelnejsi nez cteni o hrdinem partizanovi v Iraku...

31628

Příspěvků: 35

28.07. 04:09 Rin  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 08:02 /\/\ /\ ><  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 08:18 triss  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho
28.07. 08:44  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 09:01 Dr. Murt  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 09:31 odin  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho
28.07. 09:43 delta.100  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 10:18 dub  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
29.07. 00:37 Sidonius  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
29.07. 01:14 Aja  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 10:24 Jasmina  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 16:55 Dan  Koupil? Koupil!
30.07. 12:49 Jasmina  RE: Koupil? Koupil!
28.07. 10:30 Sidonius  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
29.07. 19:03 Aja  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 10:16 Jarka  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
29.07. 04:47  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
03.08. 11:53 Jarka  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 11:10 Lendys  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 18:25 Dr. Murt  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 11:26 Harold K  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 12:48 trodas  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 13:40 delta.100  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 15:25 Blbobijec  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 17:06 Dan  Cloveku se nechce umrit
28.07. 18:01 Aja  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 18:32 Lone  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 21:55 Rin  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
28.07. 23:10 Lone  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
29.07. 12:46 Jarka  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
29.07. 16:05 Jedinecny  Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
30.07. 00:59 Anaconda  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
30.07. 10:26 Vcelicka  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
31.07. 22:02 Anaconda  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?
31.07. 22:47 Vcelicka  RE: Měl by zákazník před zakoupením výrobku znát jeho nejzákladnější údaje?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 1

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 5

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,85 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
234 220,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 886