Diskuze k článku

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Příspěvků 32

26.7.2004 1:39

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Eva filabrasfr (zavináč) aol (tečka) com 195.?.?.?

Zdravim Vas z Francie, jsem chovatelkou Fila Brasileiro, ktere jsou v nekterych zemich zarazene jako nebezpecni psi.I ja se domnivam ze vzdy zalezi na majiteli, jak ma sveho psa zvladnuteho, zadny pes neni agresivni.
I moji psi tvrde brani sve uzemi a nikdo se k nam neodvazi vejit, kdyz uvidi celou smecku.Jestlize nekdo zacne jecet ci se okolo sebe ohanet, samozrejme by se na nej vrhli, ale ja vzdy rikam zustat klidne stat ci sedet, moji psi si ho samozrejme dukladne proveri, sice ho respektuji ale neduvera u nich je, zacinaji je respektovat az pri daksich navstevach.S nahubkem s nima nikdy nechodim a taky se nikdy nestalo, ze by se na nekoho vrhli, kdyz s nima jdu na ulici a t o nejsou zadni drobeckove.Jsou celkove vsichni dost ostri, presto se s nima na ulici neobavam vyjit.
Souhlasim s Vami ze jakykoliv prudky pohyb, chuze, jizda na kole u nich taky vyvola reakci vyrazit, ale to je skoro u vsech psu.
I tak je pes nas nejlepsi pritel;

moje psy muzete videt na strance www.filabrasfr.com

Zdravim

Eva

31407

26.7.2004 8:28

RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 31407

Re: Itak je nas pes nejlepsi pritel...
Plne s vami souhlasim, za jakekoliv chovani sveho psa je zodpovedny chovatel. Tudiz, je absolutne zodpovedny za to, kdyz jeho pes napadne cloveka, nebo dite. Znam pripad, kdy matka vede sveho synka ze skolky, ktery klackem stoucha sice do ciziho, ale znameho psa.Dokonce to dite hazelo i kaminky na nemeckeho ovcaka.Myslite, ze matka sve dite napomenula, aby to nedelal? Ne, sla si nekde vepredu a o tuto situaci neprojevila zajem...A pak se to stalo, pes toho mel dost a zautocil na kluka.Nepokousal ho, jen skrabl, asi drapem a nebo mohl jen tak po klacku skocit. T o se nikdo nedovi, kluk mlcel, ale pes to seredne odnesl, privolany policajt ho nejdriv postrelil a kdyz se pes s vyhrezlymi strevy plouzil domu, tak ho po triceti metrech zastrelil. Odsoudila jsem matku, proc nezakrocila sama vcas. Byla to jeji vinna....

31414

26.7.2004 23:43

Kdyby mel majitel

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 31414

Kdyby mel majitel psa pod kontrolou, nemuselo k nestesti dojit. Ja na sveho medveda pozor davam a je-li mezi lidmi, nespoustim ho z oci.

31434

27.7.2004 8:19

RE: Kdyby mel majitel

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 31434

Re:Kdyby mel majitel.....
Ano, plne s vami souhlasim, ze majitel psa ma mit neustale pod kontrolou a nebo pak musi byt pes zabezpecen, aby nemohl utikat ven. S timto psem si chlapec hraval i bez dozoru rodicu i majitele. Chlapec dost zlobi a ublizoval i vlastnim psum doma...Myslim si, ze je na rodicich, nejen tohoto chlapce, ale i na ostatnich, vychovavat deti k lasce ke zviratum a k prirode vubec.Proc hazet na psa kameny a bit ho klackem, nebo i stouchat do nej? Chlapec byl osetren lekarem a bylo to jen skrabnuti drapem do ruky, ve ktere chlapec drzel klacek..Ato se delo za pritomnosti matky, kdyby ho napomenula trosku razantne, aby se psa nevsimal, nemuselo to takhle dopadnout.Proste a jasne, majitel ma mit psa za plotem a matky si maji sve deti lepe hlidat!! Souhlasite?

31445

29.7.2004 1:18

Souhlasim

Dan 67.?.?.?

Reakce na 31445

Tak nejak jsem to myslel. Souhlasim s Vami.

31508

26.7.2004 11:48

RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 31407

Prohledla jsem si je,moooc krasni psi,opravdu.[mrknutí jedním okem]

31422

26.7.2004 15:29

RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 69.?.?.?

Reakce na 31407

Nádhera.

31425

27.7.2004 9:50

RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 31407

Re: I tak je nas pes nejlepsi pritel.

Paradicka, radost pohledet...

Jarka

31450

27.7.2004 13:34

RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Vladino Little (zavináč) yours (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 31407

Vazena Eva, ja som presvedceny, ze kazdy pes sa da zvladnut, pokial ho chovatel pozna, pokial pozna jeho navyky a chovanie jeho rasy, ale neziadajte toto od okoloiducich ludi. Ja ked sa prechadzam po meste s detmi tak vyzadujem, aby KAZDY vacsi pes mal nahubok a obojok. Vy neviete co sa moze stat, ked nastane nepredvidana situacia. Psa moze postipat vcela, male dieta zareaguje strachom len preto, ze pes hlasno zasteka a pes to pochopi ako vyzvu k utoku atd. Pokial toto bude majitel psa respektovat, vsetko je v poriadku. Osobne si chcem kupit psa, (NO) cvicit ho, venovat sa mu, ale vzdy v okoli, kde su deti, si nedovolim ho len tak pustit bez nahubku a obojku. Mam s tym velmi neprijemne skusenosti a chybu za pripadne pohryznutie by som si vycital len ja sam. Majitel je povinny chranit okolie a aj svojho psa. Moj sused na dedine mal krasneho vlciaka, ktoreho som mu pomahal ako dieta vypiplat od stenata, a musel ho dat zastrelit, leb deti z dediny donho hadzali kamene a drazdili ho. Neviem uz ako sa potom stalo, niekto z deti preliezol plot a uviazany pes sa odtrhol a pohryzol ho. chyba bola na strane majitela, ze neochranil psa. Psa som roky poznal a bol to strasne zlaty havino. Tot moj nazor.

31453

28.7.2004 12:44

RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

trodas 82.?.?.?

Reakce na 31453

...coz mi s tim hazenim kamenu pripomina, ze jsme meli jednou Cau Cau, Gabinku. Desne hodnej pejsek, lisal se ke kazdemu, zlodej by moh reodinu vyvrazdit a pejsek by se k nemu lisal... [vyplazený jazyk]
Ale jednou byl soused ozraly a drazdil ho, a to se mu vymstilo, kousla ho. Dobre mu tak. Ani si nedovolil stezovat, coz bych mu nedoporucoval [naštvaný]
Aneb kdo chce psa drazdit, musi strpet kousnuti.
I kdyz je to zblble decko a tim spis kdyz se objevi na cizim pozemku po prelezeni plotu...

Gabina treba lidi nekousala, ale zvirate vrazdila velice zdatnym tempem. Co se objevilo na nasi zahrade, bylo zakousnuto. Majitelum se to obcas nelibilo, ale cokoliv co nema co delat na MEM pozemku proste dopada spatne a neni to muj problem ani ma vina, ze si Cau Cau takhle chranil sve uzemi. Obzvlaste milovala kocicky [vyplazený jazyk] Stacilo rici Gabi, kocicka - a pes zacal oblitavat plot a vetrit, kde co je [chechtot]

31485

26.7.2004 2:04

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Michal P. 213.?.?.?

Velmi zajimavy clanek, diky za nej!

31408

26.7.2004 4:59

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

oz 66.?.?.?

Zaujimave,
uz som bol v situaci ked moju priatelku napadol slovensky cuvac.
Sli sme si v zime po ceste, bol tam cuvac a spraval sa kludne. Aj my sme sli absolutne v klude. Ked sme ho minuli asi po piatich metroch sa ticho a bez vrcania priblizil a pohryzol zozadu do nohy.
Nestihol zakusnut prlis a zlakol sa zvysknutia mojej priatelky.

Co bolo zaujimave, odbehol kusok ale na ociach som mu videl dalsi utok (mam psov a poznam to). Chvilu som zavahal - aj on, ale mykol sa smerom ku mne. V tej chvili som sa nielen riadne "nasral" ( asi ten adrenalin) ale som sa rozbehol proti nemu - neuverite, ale bol som absolutne dedikovany ho zabit. Proste, bolo mi jedno co bude - chcel som ho zabit.
Chvilu cakal v obrannej pozicii - asi ho to prekvapilo, ale asi ked som bol meter od neho v poloskoku, zvrtol sa a zdrhol. Este som ho prenasledoval v amoku a neskor zistil, ze s takym majitelom akeho mal ani iny byt nemohol. Zakerne utociaci pes. Nenadarmo sa hovori, ze pes je obrazom svojho pana.

Zaujimalo by ma ale, ze co robit ak sa do vas zahryzne pittbull, mackanie varlat asi moc nepomoze.( kamaratova sucka isla po svojich k veterinarovi s roztrhnutym bruchom zopnutym zicherkou. po skoku do vody si ho rozrezala na ostrom kameni).

31409

27.7.2004 8:40

RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 31409

Re: Tak jak je to s utoky psu na lidi..
I me se stal takovy podobny pripad, ale bylo v Rumunsku v Transylvanskych Alpach. Uz jsme koncili a schazeli dolu v Monty Rodney. Jak je to tam zvykem, vsude plno ovci a take psu..Ano psi me zajimali, obzvlast stenata, ale k zadnemu z nich jsem se nepriblizila, jen z dalky pozorovala jejich praci. Sla jsem uplne posledni a najednou se ke mne hnal jeden pes, vypadal zle, spis rval nez stekal a ja uz to nevidela dobre. Kdyz byl asi na sest metru ode mne, stacila jsem velmi silne zarvat a udelala pohyb, jako ze sbiram kamen / nezvedla jsem ho, protoze jsem nemela v umyslu psu ublizit, nikdy bych to neudelala/. Pes se lekl a vratil se rychle k ovcakovi zpatky. Chvilku jsem mu tajne nadavala a nakonec odpustila.Pes delal svou praci a mi tam nemeli podle neho co delat. Ja vim, je to blbost si tohle myslet, ale mam je rada, jsou to nasi pratele.......

31446

26.7.2004 8:15

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Vcelicka 24.?.?.?

Dekuji pane Viliam, uz to mam vytistene. Snad priste napisete jeste jak podle ocasu poznam, co prave pes pripravuje za prekvapeni. Treba ocas zaseknut a nehejbajici se, myslim, ze to znamena, ze ma pes strach.

31413

26.7.2004 9:48

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Jsem rad, ze jsme se ve Zvedavci dostali na toto tema. Pana Jarose si velmi vazim, jak za to co pro ta zvirata dela, tak za ty obrovske zkusenosti, o ktere se s nami muze podelit.
I ja mam psa, tedy fenku Anglickeho kokrspanela (Jenny, 8 let). Je vychovana, nikdy na nikoho nezautocila, nikdy nikoho nekousla. Vzdy kdyz zacala vrcet, tak k tomu mela dobry duvod. Napr.: Nebylo ji dobre, manzelka ji sla vyprasit kozich a Jenny se pred ni klidila do chodby. Zena za ni sla dal, hubovala ji, nerosvitila si, takze bylo vlastne vydet pouze jeji siluetu ve dverich, jinak nic, tam Jennynka zacala vrcet a dokonce udelala takovy naznak vypadu. Vylozene zvire zahnane do kouta. Na nervy pak byly obe. Jenny se klepala a byla sama vydesena. jinak na sobe necha doslova drivi stipat. Kdyz si ji deti vyberou jako objekt na mazleni (mluvim o miminkach, co pro ktere delat "mala" a nekoho stipnout je jedno a to same) drzi privira oci, jako by rikala tak si hrajte, ja to nejak vydrzim. Samozrejme to nenechame dojit nejak daleko. Proc to tady pisu? Vlastne ani nevim, nikdy neutocila tak jak ho popisuje p. Jaros, spis bych rekl takove domaci hadky. Kdyz je manzelka s deckem na zahrade, tak hlida a zahani vetrelce, jako kazdy normalni pes. Kazdy kdo ma doma psa neco takoveho zazil.
Jenny se boji velkych psu. Nekolikrat jsme v lese potkali preba vlcaka, ktery mel zajem o Jenny a na me bylo, abych ho odehnal a nevyprovokoval. Perfektne funguje hazeni "vzdusnych" kamenu. Zde bych si dovolil nesouhlasit s autorem clanku, kdyz clovek jako zvedne kamen, tak se pes zastavi a diva se co bude. Kdyz jsem naprahl a "hodil" na 80% se otoci a odkluse, samozrejme se otaci, tak to musim opakovat. Je to ale jiny pripad, nez kdyz pes hlida nebo je z nejakeho duvodu ve stresu.
Psi nejsou stroje, muze je neco vystrasit, nazlobit, bolet atd.. proto udelaji neco necekaneho. Pak se ukaze, jestli to snimi umime, nebo ne. Osobne si myslim, ze maji takovou detskou povahu.

31417

26.7.2004 11:47

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Jasmina 62.?.?.?

Nemela jsem to "stesti" aby mne nejak ohrozoval velky pes,ba ani stredni.
Kdysi davno jsem byvala cacna a delala koniny.
Soused mel za plotem dva zurive setry,kteri rvali na kazdeho kolem,pena jim litala z mord.Kdo se priblizil k plotu,pena strikala az na nej.
Prelezla jsem plot.V momente,kdy jsem z plotu seskocila do dvora ke psum,z obou se razem stali hodni pejskove,nechali se hladit a nechali mne vstoupit do domu,pobihajic kolem mne,jako by byli moji.
Samozrejme tohle nikomu nedoporucuji,ale to je tak nejak o psychice psu a jak se rika-pes co steka,nekouse.
Neni to ale vzdy pravidlo.Mali psi obcas po mne vyjeli,kdyz byli volne na ulici.Stacilo se k nim otocit celem a vzdy couvli do urcite vzdalenosti.Sotva jsem sla dale,znovu dorazeli.Tak se to opakovalo,dokud jsem se nedostala z "jejich" uzemi,pak dali pokoj.
Jen jednou mne kousla romska fena,kdyz jsem jela na kole,do lytka a docela fest.
Pohled do oci kolemstojicich romu mne donutil nereagovat a pokracovat v ceste dal.))))

31421

26.7.2004 23:58

GMO

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 31421

Jakypak druh fenky to byl, ktera vas kousla do lytka? Romskou neznam. Neni to nejaky druh GMO? Nejaky novy krizenec? Proste nejaka horka novinka?

31435

27.7.2004 8:47

RE: GMO

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 31435

I kdepak,zadna GMO.Fenka patrici Romum.Chtela jsem ji nakopnout za to kousnuti ale pak jsem si to rozmyslela.
Inu,jak jsem psala,pohled do oci kolem stojicich Romu mne jasne upozornil,ze lepsi mit dve diry v lytku po zubech nez dalsi v tele od nozu.To clovek jeste rad rekne;"hodny pejsek...."

31447

29.7.2004 1:24

To ja tusil ...

Dan 67.?.?.?

Reakce na 31447

Rikal jsem si, jestli tu fenku treba nepojmenovavate podle toho, komu patri, ale netusim, kdo nebo co jsou to ti romove... Posledni dobou se ta nova slova rozsiruji rychlosti plevele... nestiham.

31509

26.7.2004 13:49

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

hombredavid 62.?.?.?

Myslím, že pes jako takový nebezpečný není ale už to že se s ním potkám na ulici kde by mě mohl ohrozit je problém. Mám na mysli to, že za psa je odpovědný jeho majitel. Je jistě velmi prospěšné učit nás tu základy vlastní ochrany před psem ale bohužel kdo je se tyto věci schopen naučit, nebo aby se o nich vůbec dozvěděl. Je to tak promile nebo možná ještě méně to bych spekuloval. Věc se má tak že jsem pro to, aby majitelé psů stejně jako vlastníci nebo uživatelé osobních aut nebo nositelé zbraní měli k takové věci nějaké oprávnění ( jako řidiči řidičský průkaz, zbrojní průkaz a pod.) Jednak by se tím předešlo tomu, že někdo koupí někomu např. k narozeninám malého dobrmana a on jako štěňátko bude velice přítulný, ale po roce z něj bude neovladatelná "bestie" , která bude ohrožovat své okolí. Každý majitel psa by o svém miláčkovi měl vědět co nejvíce a samozřejmně by měl mít i základní znalosti všeobecného rázu o chovu psů. Je mnoho lidí, kteří samozřejmně toto znají ale bohužel pes je dnes velká móda a sposta rádoby chovatelů vůbec neví co a jak. Tím trpí zvíře a samozřejmně i okolí. Dál to nemá cenu rozepisovat ale skoro každý den je v tv nějaký případ pokousání psem a myslím že za toto může jednoznačně jeho majitel. Obyčejní lidé jsou pak hysteričtí na jakýkoukoli věc, která je v souvislosti se psem dělána.

31424

27.7.2004 9:34

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Jasmina 62.?.?.?

Novinky.cz-pes pokousal devcatko do obliceje.
Chtela bych rici,ze mlady manzelsky par by si mel nejdrive poridit dite a potom psa.
Zvlaste,bydli-li pes v domacnosti a ne venku.
Narozene dite totiz automaticky psa zarazuje za sebe,coz neodpovida pravidlum ve smeckach.
Myslim si ze ne tak v rodinach,kde je vice psu-nejmene dva.
Psi smecka si usporada mezi sebou poradek postaveni a pan a pani jsou vudci,kteri,kdyz si poridi dite,toto dite je brano jako potomek vudcu a respektovano.
Ale v rodine,kde pes je "jedinacek" je to jine,nebot drive se kolem psa jedinacka tocila cela rodina-nyni se toci kolem ditete a tak nastava "zarlivost",ktera nekdy vede az tak daleko.
Toto by mel vedet kazdy chovatel.
Vubec si myslim,ze kdo chce mit psychicky zdraveho psa,nemel by mit jen jednoho.
Chapu,ze vice psu take vice stoji,zradlo,veterinar,(nekdy nervy) ale ruku na srdce,pes neni clovek ale zvire,a chci-li mit doma zvire,musim tez respektovat jeho potreby a ne z nej delat "cloveka".
Kdyz vidim ty "namaslickovane"smetaky,je mi jich na jednu stranu lito a na druhou stranu mne nekdy nervujou ale bodejd,kdyz jim clovek sebral identitu.

31448

28.7.2004 10:52

RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 31448

Jasmino, pisete mi ze srdce, mate pravdu a je to tak.Majitel noveho psa by se mel nejdrive radne poucit o chovu psu. Vybrat si rasu, podle toho k cemu ji bude pozivat a zda vubec, staci li na vychovu ditete i psa. Kazdeho psa vychovate ke svemu obrazu.Mam s tim zkusenosti.Bydlime na venkove a na vic na samote.Potrebovali jsme psy a koupili si dve stenata z jedne stanice nemeckych ovcaku. Jejich rodice rodili stenata pro praci na hranicich a jak byli zli se neda ani vypsat. A nase stenata, jak dopadla kdyz dospeli? To byli nejhodnejsi "coklikove", snad na svete. Samozrejme do baraku, ani na zahradu ciziho nepustili, ale nikoho nikdy nepokousali.Je pravdou, ze si nikdo nic nedovolil.A nase deti a jejich kamaradi s nimi uzili mnoho radosti a smichu. Proste byla to smecka deti a psu.Podotknu: deti jim nesmeli v zadnem pripade ublizovat a tak to ma byt, potom je vyhrano!!

31482

27.7.2004 15:25

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Mallet mallet (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Několikrát jsem se díval psům z blízka do jejich napěněné tlamy, vždy to dopadlo dobře, uf..... Jen se tady všude mluví o napadání člověka psem, ale nikde se nikdo nezmíní o obtěžování psem, to znamená vemu si světlé šedé kalhoty a jdu se projít, no a hned za rohem na mě skočí nějaký čokl (výraz pro neurčitelné plemeno psa, vlastně skoro pro všechny) no a už si to samozřejmě vykračuji s fleky...

31455

29.7.2004 10:32

RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 31455

To se stava, ze pes se spinavyma packama vas uspini, ja vim je to neprijemne, ale treba si vas oblibil na prvni pohled. Dulezite je, ze vam nechtel ublizit, ale i v tomto pripade si ma chovatel davat pozor, protoze urcite tuto vlastnost sveho psa zna..Mam doma takovou "horkou novinku",/jak to paradne nazval p.Dan/, je to krizenec nemecke dogy a nemeckeho, cerneho ovcaka.Jeho vlastnosti a poslusnost je vynikajici az na to, ze ho nemohu odnaucit na mne skakat, kdyz treba z nakupu prijedu domu, vim ze skace radosti, ale jak ja vypadam, nez od auta dojdu domu, si umite predstavit, obzvlast po desti...Nakonec mu to odpoustim a jsem rada, ze na mne neskace, kdyz jedu pryc..Kdyz k nam jde navsteva, psa si podrzim a jakmile usednou je klid..Pes si musi ocichat kazdeho navstevnika, rekla bych, ze je to jeho povinnost hlidace....

31514

27.7.2004 16:34

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Eva - filabrasfr - moc hezci hafacci [smích] Tomu se rika zivot se psy [velký smích]

Jinak se musim pridat k ostatnim - za psa je v prve rade zodpovedny jeho majitel. Realita je ta, ze majitel si samozrejmne niceho nehledi, dokud neni problem. Pak ale byva casto pozde...
Druhy skupina jsou povetsinou majitelky, jenz nedokazou vychovat ani sebe, natozpak tak sveho psa. No nedej boze, kdyz je to vetsi plemeno, Nemecky ovcak, Nemecka velka doga ci Pitbull - je to v zasade jedno. Tuhle jsem sel s matcinym vlcakem, stredni velikost, nastesti velmi mirne povahy, a proti nam sli manzele s dvemi dogami. Naprosto me nenapadlo, ze by se neco mohlo stat, Eliska ma problem s malymi psy, jenz na ni strasne stekaji a ona se jich - asi aby nedostala vyhubovano (nebo ji nekdy nejaky takovy malicky zakomplexovany pudlicek kousl?) ci co ja vim, takze jsem proste necekal zadny problem. Pes sel dva metry predemnou klidne po sve strane cesty, ale najednou jedna z dog vystartovala a vyslovene po Elisce skocila. Vypadalo to sice jako dovadeni stenete, ale nahnalo mi to strach a milou dogu jsem popadnul za obojek, poradne plesknul az odskocila a jeste potvore zahrozil.
A uz se do me pustil majitel, ze je to jen maly stene a ze si hraje. Opacil jsem mu, estli si nevsim, ze stene nestene, je to skoro 2x vetsi nez muj pes. Majitele proste... nestoji za moc.
Za tyden jsem je potkal znova a situace se skoro presne opakovala.

Co se tyce napadnuti psa clovekem, tak tu mam zkusenost, kdyz asi v mych 19-ti na me kluci z legrace postvali boxera Cira, tusim ze se tak jmenoval. Jak je spravne uvedeno, pes se musi trosku natocit, aby vas kousnul do nohy kdyz jde o frontalni utok a otocit a dat se na uprk psa jen povzbudi :p
Me se osvedcilo (ovsem musite byt hodne rychli) nastavit psovi ruku, jako na cvicisti, aby se vam do ni zakousl (jako kdyz mate rukav na sobe). Pes po ni jde, vyskoci a v tom okamziku mate sanci zbrzdit jeho utocne choutky poradnym kopancem proti jeho zebrum. V mem pripade bylo potreba nekolika poradnych kopancu, aby se utocici pes stahl aniz by si kousl, uff :p
Predpokladam ze ucinnejsi by byla rana, jenz zasahne cumak ci oci a s vhodnou obuvi (okovane kandady [smích] ) ... jenze ja mel jen tenisky - mozna nastesti, protoze Cir za to rozhodne nemohl.

Psy mam stale rad a krome prvniho vlcaka, jehoz jsme se ujali pote, co ho sousedi temer utyrali a bylo potreba ho "predrezurovat" na normalniho psa (aby neutocil na kohokoliv kdo bezi/jede na kole/ma v rukou cokoliv jako klacek...), me zadny pes nikdy nekousl. Byl jsem proste vzdy - nastesti a zatim - rychlejsi. Naposledy me malem kousnul malinky pudlik uvazany u meho kola a vylozene vystresovany k smrti z me velikoti... No, nakonec jsme se spratelili a v poklidu jsem si ho pohladil a sve kolo zpet ziskal bez boje [smích]

Pes je opravdu stejny, jako jeho majitel.
Od nekterych majitelu a jejich milacku radeji dale... [oči v sloup]

31456

28.7.2004 22:27

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Jarda z Pisku 160.?.?.?

Ja si myslím, že především by pes neměl být za "žádných" okolností na veřejnosti bez náhubku a v případě, že se majitel vzdálí, by měl být uvázaný. V opačném případě by měl být majitel postihován tučnou pokutou a v případě opakování klidně i odnětím svobody. Co je to za nesmysl, že člověk běhající v parku nebo jedoucí na kole psa "provokuje"? Pes ať se z toho třeba podělá, ale pokud si člověk hledí svého a úmyslně psa nedráždí, je v právu on a je to majitel, kdo by měl zabránit tomu, aby došlo k útoku.

31503

2.8.2004 13:44

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

fettgesicht 213.?.?.?

A to co jste popsal zabere beze zbytku? Co když běžící pes prostě nezastaví, vyskočí a zahryzne se do mě?

A co když budu něco "hrát", ale přitom budu psovi úplně jinak páchnout? Já osobně třeba se leknu každého psa který na mě vyjede; nevydráždí ho potom můj pach k útoku bez ohledu na všelijaké pohyby které budu eventuálně vykonávat?

31699

16.9.2009 22:15

Nenechajte sa ocuchavat!

Peto 213.?.?.?

Mam 39rokov a od narodenia som vyrastal v mnohodetnej rodine, kde vzdy bol pes.Jedna z mojich vobec prvych fotiek bola so psom, psov poznam dobre, nikdy som sa psov nebal a mam ich ozaj rad.Zazitkov so psami, milych aj nemilych mam tiez dost.
Pisem preto, ze vcera opat dvaja uteceni psi takmer na smrt dohryzli (a oskalpovali)2-rocne dieta a dohryzli aj jeho staru mamu.
Suhlasim s tym, ze za to, ako sa pes sprava je do znacnej miery zodpovedny jeho majitel. A kedze ludia su rozni,neraz hlupi, nevzdelani,a hlavne bezohladni a neraz aj agresivni(majitelia psov tiez) a tak to potom so psami aj vyzera.
Preto si myslim, ako pisal aj predchadzajuci pisatel, ze pes na verejnosti by mal mat vzdy nahubok a byt na voditku.
Rozhodne nesuhlasim s pisatelom clanku, ktory uvadza, ze sa treba psom nechat onuchat a "nejako" sa pri tom tvarit...
To je podla mna pekna blbost! Co ked sa mu nebudem pacit,ked bude mat zuby 2cm od mojho zadku? To je vazeni priatelia uz prilis neskoro! A TO VAM NIKTO NEZARUCI, ze sa nieco podobne nestane... Riešenie? Nedovolim ziadnemu psovi bez nahubku, aby sa ku mne priblizil na vzdialenost, mensiu ako 1m. Mam vo vrecku vzdy kaser s kayenskym korenim a pokial sa ku mne podozrivy pes priblizi, mam ho hned v ruke a v pripade potreby sa nerozpakujem ho pouzit.( Zatial, sa to chvalabohu nestalo, hoci to uz hrozilo). Ked by to nestacilo a pes by mal skutocne nepriatelske umysly), v druhom vrecku mam noz s 13cm cepelou a aj napriek mojmu pozitivnemu vztahu ku psom, ked treba viem co s nim...

200531

15.4.2010 0:41

nechcem riskovat

JohnyXxx 95.?.?.?

Skoro vseci tu pisete ako keby za to mohol len clovek, ze ide po ceste a niekde kde je diera v plote alebo nieco, cez ktoru pes vylezie a na cloveka zautoci aj ked mu nic nerobi.
Najlepsia primerana obrana je myslim si slzak, no ak nemate ten tak mozte mat bud stastie alebo ste v prdeli...
Ak by nejaky ten pes vybehol namna, a poblize je nejaky objekt na ktory by sa dalo vyliezt tak by som vyliezol asi na nho... napriklad na auto.. ak by som to stihol a z neho sa branil zubamy nechtamy.

217173

7.4.2011 18:43

jo psi ci psy

prznitel 193.?.?.?

Pride doba ked budeme chodit z revolmermi na ochranu pred ludmi alebo ich psami..pes kona pudovo, neuvedomuje si plny dosledok konania, moze byt nevyspytatelny.. vsetci psy nad 15 cm, by mali byt nahubok a obojok..Co ja mam co riesit psa na ulici a stresovat sa o dieta..

241240

7.4.2011 19:29

Hladajte pricinu a nerieste dosledky.

Peptalkin jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru 62.?.?.?

Spravanie psa(a zvierat chovanych v zajati celkovo) je len plnym odrazom toho, ako s nim naklada clovek. Akekolvek zviera, ktore je odmalicka vychovane s uctou a nepozna co je tyranie, tak je neagresivne. Lenze ked vidim, ako sa k zvieraatm ludia spravaju, tak sa ani nedivim nasledkom. Mojej chlpatej nadhere mozete kludne pchat prsty do papulky a najhorsie ako obidete bude len oliznutie prsta. Vsetky zvierata ktor som dosial mal, nikdy nikomu neublizili. Ak sa niekto sprava k zvieratu ako hajzel, tak sa ina reakcia neda ani cakat.

Ako sa do hory vola...

241243

21.9.2012 17:23

psi voľne...

Lucy_89 195.?.?.?

Tiež mám strach z velkých psov, z malých a stredných nemám strach ani ked sú na volno. Bojim sa vlčiakov, dogy, atď. úplne súhlasím s tým, že by všetky velke psy mali byť minimálne na vodítku, ten náhubok by som aj prežila keby nebol, ale na vodítku musí byť. Aj v mestských parkoch... Ked som u priatela, trochu sa tam bojím chodiť po oklí, pretože býva pri parku kam radi chodia psíčkari. raz som takto išla do práce, rano na svitaní lebo som začínala o 6 ráno, a majitel tam venčil dvoch psíkov, jedného malého ajedného veľkého, vyzeral ako polovnícky a bol vysoký, chudé nohy, rýchly. majitel na jednej strane cesty, a pes sa rozbehol na druhú stranu na moj chodník, tak som poporosila majiteľa aby si ho aspon zavolal keď už ho nechce chytiť. A on miesto toho aby sa venoval psovi, mne povedal že sa nemám báť že mi nič nespraví. Presne toto tak veľmi nemám rada, som na t strašne alergická. ešte keď mi to povedia s takým posmeškom, akože "nebuď detinská"... Našťastie mi nikdy žiadny pes nič nespravil (len ke´d som bola malá chňapol po mne trošku babkin pes, ale to preto, lebo som ho išla hladkaať ke´d jedol - ale vobec som sa ho ani potom nebála, všetko OK)V poslednej dobemám pocit že tu začínajú vládnuť psi a nie ľudia....

275253

Příspěvků: 32

26.07. 01:39 Eva  Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
26.07. 08:28 Jarka  RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
26.07. 23:43 Dan  Kdyby mel majitel
27.07. 08:19 Jarka  RE: Kdyby mel majitel
29.07. 01:18 Dan  Souhlasim
26.07. 11:48 Jasmina  RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
26.07. 15:29 Vladimír Stwora  RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľu
27.07. 09:50 Jarka  RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
27.07. 13:34 Vladino  RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
28.07. 12:44 trodas  RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
26.07. 02:04 Michal P.  Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
26.07. 04:59 oz  Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
27.07. 08:40 Jarka  RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
26.07. 08:15 Vcelicka  Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
26.07. 09:48  Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
26.07. 11:47 Jasmina  Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
26.07. 23:58 Dan  GMO
27.07. 08:47 Jasmina  RE: GMO
29.07. 01:24 Dan  To ja tusil ...
26.07. 13:49 hombredavid  Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
27.07. 09:34 Jasmina  Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
28.07. 10:52 Jarka  RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
27.07. 15:25 Mallet  Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
29.07. 10:32 Jarka  RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
27.07. 16:34  Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
28.07. 22:27 Jarda z Pisku  Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
02.08. 13:44 fettgesicht  Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí
16.09. 22:15 Peto  Nenechajte sa ocuchavat!
15.04. 00:41 JohnyXxx  nechcem riskovat
07.04. 18:43 prznitel  jo psi ci psy
07.04. 19:29 Peptalkin  Hladajte pricinu a nerieste dosledky.
21.09. 17:23 Lucy_89  psi voľne...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
245 056,01 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 717