Diskuze k článku

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Příspěvků 34

19.7.2004 4:22

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

To je těžká pomoc.
Pokuď budete žít ve státě, který nikdy nebyl ve válce
a nepoznal hrůzi války a teď najednou dojde k napadení,
ať již WTC způsobil kdokoliv, začnou ve společnosti
pracovat iracionální principy chování obecně.
Lidé se začnou bát, budou podezíravý a i jinak se projevovat.
Je pouze otázka času, kdy se vzorce chování ve společnosti
změní.Je pravdou, že se moc snaží takové chování "přiživit"
a lidem ještě nahnat více strach, protože je to pro moc
výhodné. Stává se skoro nekontrolovatelnou.
Jenomže nic netrvá věčně!
A procitnutí bude pro moc nebezpečné.
Američané jsou sice "divný" národ, jak zde bylo již mnohokrát
řečeno, ale jedno je na nich dobré. Mají vysokou míru racionality a dlouho se "opíjet" rohlíkem nenechají.

31086

19.7.2004 16:46

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

Tom 24.?.?.?

Reakce na 31086

>Jenomže nic netrvá věčně!

Omyl. Lidská blbost je věčná. A právě na lidské blbosti jsou stavěny základy moci.

>A procitnutí bude pro moc nebezpečné.

Nebude. Moc neprocítá. Moc trvá.

>Američané jsou sice "divný" národ, jak zde bylo již mnohokrát
řečeno, ale jedno je na nich dobré. Mají vysokou míru racionality a dlouho se "opíjet" rohlíkem nenechají.

Nemají ani ždibec racionality a kupříkladu rohlíkem nacionality se nechávají opíjet v bezbřehé míře a rádi. A o tom ten článek je.

31104

19.7.2004 8:16

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Jarka 160.?.?.?

Re: Muz na moste.

Mily Bene, vy jste se jeste nenaucil plavat? Ale to je chyba. To vite, ze jste musel byt policajtum podezrely, ac jste byl v plavkach, brylich a v klobouku, co kdyby nahodou v techto atributech byla nejaka vybusnina? A k tomu klast takove podezrele otazky plavcikovi? Mate stesti, ze jste jeste nefotil, asi by to dopadlo hur.....Ponauceni: Naucte se plavat, nic jineho vam nezbyva, plavajici clovek neni nebezpecny..Jo, jo, ta svoboda, ta je sakra draha a teroristy nam byl cert dluzen.....

Jarka

31091

19.7.2004 9:36

Hlavní zprávy: Muž na mostě

/\/\ /\ >< 83.?.?.?

Vo co tomu tydýtovi jde? Ani zatčenej nebyl, ale píše, jako by ho policajti málem zamordovali.

Když se někdo chová jako pedofil, tak se nemůže divit, že to obsluhující personál zajímá. Takovejch pedofilů po podobných atrakcích pro děti nechodí určitě málo.

Kdyby podobnou obezřetnost měl personál všech atrakcí pro děti, nemuselo jich mít mnoho natrženej svěrač.

31094

19.7.2004 9:49

Hlavní zprávy: Muž na mostě

ladA 193.?.?.?

nejsmutnejsi na tom je, ze ty prasata tlusty americky sou tema hamburgerama a televizi tak zmagoreny, ze ikdyz maj relativne dost zbrani, obcanska valka, ktera by tenhle stav mozna uvolnila, nejspis nehrozi.
Boze, dobre jsi udelal, ze jsi Ameriku davno opustil.
ladA

31095

20.7.2004 0:37

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 31095

http://zdravi.idnes.cz/hubnuti.asp?r=hubnuti&c=A040718_223252_hubnuti_pol&t=A040718_223252_hubnuti_pol&r2=hubnuti

31115

21.7.2004 10:59

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31095

>nejsmutnejsi na tom je, ze ty prasata tlusty americky sou
>tema hamburgerama a televizi tak zmagoreny...
Je jasne,ze prispevky tohoto zneni degradujiii tento webzine.Mimo jine,kdyby nebylo take mozkuuu, v te bohem opustene zemi,tak ztezi vy se svym procesnekovanym buckem,by jste vymyslel komunikacni system jako je internet.Jak,a hlavne komu, by jste psal ty vase zvasty o tlustych americanech,kteri pouzivaji doma drzene zbrane ne k obcanske valce,ale k sebeobrane.Kdyz pan opravdovy sampion se nehorazne poddava alkoholu na verejnosti a to jeste v hostitelske zemi,tak vam radej doporucuji,aby jste sve nazory sel radej vykaaalit nekam jinam.

31175

21.7.2004 11:06

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31175

>americanech,kteri pouzivaji doma drzene zbrane ne k obcanske
>valce,ale k sebeobrane
oprava: ...valce.Pouzivaji je hlavne k sebeobrane.

31176

19.7.2004 14:22

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Igor Turecek 80.?.?.?

Ve vídeňském listu BAZAR jsem uveřejnil inzerát, že přijmu
spolubydlícího. BAZAR je periodikum, které uveřejňuje pouze
inzeráty. Do bytu mi přišel nějaký Američan udajně z International Atomic Energy Agency (IAEA). Všechno si důkladně prohlédl! Z nějakého důvodu, už jsem zapomněl jakého, jsem zapnul svůj počítač abych mu předvedl něco, na co se ptal. Přistoupil až k mému stolu na vzdálenost půl metru a pokoušel se přečíst můj password, který jsem právě psal na klávesnici. Pak jsme opět odešli do předsíně, kde zamumlal něco o někám svém telefonu nebo faxu který by si eventuelně vzal s sebou do mého bytu a k mému
velkému překvapení přede mnou vytáhl mou zástrčku telefonu, aby
se prý přesvědčil, jaký konektor prý mám. Což se mu na poprvé hned nepovedlo a musel vynaložit sílu, aby zásuvku ze zdi vytáhl.
Zásuvka je umístěna 10 cm na podlahou, takže se také musel sehnout. Poté co ji vytáhl a důkladně prozkoumal ji zase zastrčil. Vztyčil se a pohledem sledoval pomyslné vedení kabelu po stropě. Pak se na mě usmál a řekl mi, že o byt nemá zájem. Proč jej tedy tak důkladně kontroloval? Například zdvihl i matraci a díval se pod ní! Škoda, že jsem si předem nevyžádal pas. Což obvykle nedělám, protože jsem prozatím měl vždy štěstí
a slušné lidi a nikoli drzouny. Naprosto nejslušnější byla zaměstnaňkyně IAEA z Číny, která měla pokoj pronajatý na měsíc několik měsíců před ním.
Během rozhovoru jsem jej ptal odkud je v USA a dozvěděl jsem se,
že z OHIO a údajně studoval na Ohio State University. Jsou to halt pomatenci, tihle Američani ...


31101

19.7.2004 16:45

Neodpustím si rýpnutí

Paranoicus Maximus paranoik (zavináč) c-mail (tečka) cz 213.?.?.?

Jsou za tím tentokrát pro změnu židi, Izraelci, nebo sionisti?

31103

19.7.2004 19:40

Hlavní zprávy: Muž na mostě

true.champion true (tečka) champion (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Byl sem v Americe dvakrat a mam jednu super historku: Stojim na zastavce autobusu nekde v jizni Kalifornii a zjistim ze se mi po tech nekolika dzusech chce nehorazne na hajzl. Bejt to u nas tak zajdu za roh a vydojim se, ale tohle bylo v USA. Tak jdu kousek dal od zastavky az dojdu k vyschlemu ricnimu koritu, pokracuji dal a vidim docela zajimavy kerik tak sem si za nej stoupl, kolem nikdo nikde, ani civilizace a zacal si spokojene ulevovat. No a najednou citim jak mi nekdo klepe na rameno. Oklepu, otocim se a tam chlupatej [překvapení] Prej se obnazuji na ulici. Tak sem mu vysvetlil, ze tohle za ulici nepovazuji a, ze mne tu nebyl shopen nikdo videt. On mne snad smiroval, protoze byl buzerant a pak byl nasranej, ze ho mam vetsiho nez on. Jinak by mne nesledoval az nekam do divociny. No nic ja sem vzdycky sral na Americke zakony. Jednou sem se nestydate ozral na ulici (ani sem to vino neschovaval) a Amici jen cumeli. Jeste, ze u nas mame tu pravou svobodu...

31110

19.7.2004 19:50

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

68 68.?.?.?

Reakce na 31110

Jses opravdu "true champion." A jses take true representantant ceske kultury. Muzes byt na sebe pysny.

31111

19.7.2004 23:33

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

true.champion true (tečka) champion (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 31111

Ano. V Cechach te kazdej necha na pokoji, dokud ho bezprostredne neobtezujes. A to je hlavni si myslim. V USA muzes bejt podezrelej i kdyz se vychcijes do keriky nekde v divocine. Co kdybych chtel treba vyhodit do povetri hnizdo chrestysu?

31112

19.7.2004 23:54

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

68 68.?.?.?

Reakce na 31112

Jo champione. Ty by jsi mel jezdit po svete a rozsirovat tu ceskou kulturu a vsem ukazovat, jaka je v Cesku svoboda. Amikum uz jsi to ukazal, ti se celi tresou v botech, tak si zajed nekam do Iraku, Ciny, Australie a ukaz jim, jak se maji na ulici chovat, jak tam maji chlastat a kde se maji vymocit. Uz se nemuzu dockat, az cely svet se bude chovat jako se chova "true champion."

31113

21.7.2004 4:58

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jestlize "Americani" presvedci Ceskou vladu o nutnosti americkych zakladen v Cechach ,tak budete mit tu nejvetsi prilezitost se vzit do "americkych pomeru".Budete moci porovnat ,jak okupanti rusti zili v Cechach ajak demokraticky Americani budou s Vami zit.
Nakonec ,ten blazinec proti terrorismu,neni nicim jinym,jenom ,abyste jim otevreli dvere do vaseho baraku v ramci jedne svetove vlady.
Ten terorismus je dobre definovan v slovniku naucnem,kde najdete pod bodem jedna ,ze ,terorismus je akce terroru,bodem dve ,je ,ze terorismus je vladni system ,ktery chce vladnout pomoci strachu!!!
A,o to tu dneska bezi na celem svete,vladnout pomoci strachu,nekde neco bouchne ,nikdo ani nevi ,kdo to udelal,ale ,vladaVam predlozi opatreni,ze vlasten Vas svleknou z Vasich prav vymenou ,za tak zvanou bezpecnost.Tak ,tohle je ten "americky export " do evropskych zemi,vymente svou svobodu za nasi bezpecnost.
V Americe samotne dodnes kloudne nevysvetlili,kdo byl vlasten puvodcem 11 Septembra,jen se nepise ,ze zide dostali varovani a neprisli do prace,na takovou demokratickou zpravu Amerika nema dostatek demokracie,nebot ji exportuje a tim ji samotne se ji nedostava.
V Iraku a Afganistanu,demokracie kvete,ale tece pri tom hodne krve,takze ,zoldneri nevedi kam se driv obratit a jak se zda ,tak stejne americky superman odtahne s neporizenou i kdyz udela desitky kolaboranskych vlad.

31158

21.7.2004 10:39

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31158




>,tohle je ten "americky export " do evropskych zemi,vymente
>svou svobodu za nasi bezpecnost.


Pane Nohejl
Byt Americanem znamena hlavne byt citove spojen se zemi,kde jste se narodil,nebo kdyz tato zem vas privita s otevrenou naruci a vy tam najdete svuj novy domov.A pak za blaho teto zeme jste ochoten obetovat kus sveho soukromi a dalsi,pro vas dulezite hodnoty.Neznam nikoho,kdo by pri otazce Citis se Americanem? myslel na to,jestli je loajalni te nenazrane chazarske sebrance,ktera manipuluje s obyvateli teto obduvuhodne zeme.Vlady prichazeji a odchazeji,jednou jsou Americane vic rudi,pak zase vic biliii,nebo minoritne cerniii,treba v budoucnu vsichni Americane budou Latinos.ALE BUDOU AMERICANE,hrdi na svou vlast.Pohroma bude,az kdyz nekdo jako vy, bude rikat Americane, a jasne bude vedet, ze 100% vsech ma nos ve tvaru cislice sest.Doufejme,ze k tomu NIKDY,NIKDY NEDOJDE !

31174

21.7.2004 23:49

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

Cygnus 213.?.?.?

Reakce na 31174

Hrdost na zemi? Proč proboha, k čemu to doprdele je? Žiju v Praze, mám Čechy i Slovensko rád (a tak nějak podvědomě obojí považuju za společný stát), ale nedokážu pochopit jak bych na zemi mohl být hrdý. Hrdý mohu být na sebe, na někoho blízkého (pokud já nebo ten dotyčný s mou pomocí vykoná něco na co lze být hrdý), ale na zemi? Proč? Je snad země mým dílem? Možná z jedné desetimiliontiny tj. zcela zanedbatelně, takže moje činnost se většinou téměř neprojeví, teda pokud neprovedu něco tak otřesného, že to světem doslova "zatřese", ale to rozhodně nebývají důvody k hrdosti, jen opravdu hodně výjimečně.

Obávám se, že termín hrdost chápete velmi špatně, nebo (což je výrazně pravděpodobnější) je americkou propagandou zcela deformován, podobně jako komunistická hesla v padesátých letech.

Krom toho si nedovedu představit hrdost (bez ohledu na nesmyslnost termínu) na zemi, kde politici provádějí jeden zločin za druhým (u nás v Čechách jsou to spíš nemravnosti než skutečné zločiny jako v případě amerických politiků).


Ad. článek. Ano souhlasím, že to vypadá jako jasný počátek celospolečenské paranoi, šílenství strachu a šmírování mezi lidmi. Při současné politice žádný div. I kdyby se politika ze dne na den změnila k lepšímu, bude se smýšlení lidí měnit mnoho desítek let. Problém je v domělé svobodě, přičemž skutečná už dlouho neexistuje. Dneska jsem sledoval americkou rodinku v pražské tramvaji. Jejich děti se chovaly jak tlupa opic vypuštěných do města, houpaly se na tyčích k držení cestujích a běhaly po tramvajovém voze a jejich rodiče je ani trochu (!!!!) nenapomenuly, že to není správné. Tohle je základ špatného přístupu k dětem, tohle je základ problémů, kdy se (třeba i díky špatným zákazům rodičů) člověk včas nenaučí rozlišovat dobré a špatné, nenaučí se přemýšlet o zákazech, protože ne všechny zákazy je nutné/vhodné/možné dodržet. Na pár řádcích příliš jednoduše řečeno, takže zkreslující, ale stejně jako vždy platí, že špatný je extrém, pokud k němu není velmi dobrý důvod. Tím extrémem v tomto případě byla naprostá lhostejnost rodičů k vlastním dětem, totéž si představuji ve zmiňovaném parku a pak mne neudiví ostražitost obsluhy (plus výše zmiňovaná pedofilie), ačkoliv článek vypovídá o ostražitosti z jiných důvodů, tak bych ostrahu parku docela omlouval, pokud se mají postarat o obrovskou bandu nevychovanců, jejich rodiče a lidi s potenciálně nebezpečnými úmysly, které takový park může přitahovat. Navíc ve světle politické situace, v situaci kdy jsou lidem denně předkládány katastrofy (protože to je divácky zajímavé a co jiného asi strážný dělá po službě, než kouká na bednu neb mu na nic jiného nestačí ani intelekt, ani síly po vyčerpávajícím dni), fakt se není čemu divit.

31207

22.7.2004 1:04

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31207

Pane Cygnus, velmi dobry prispevek, objektivni, rozumny a strizlivy. [smích]

31211

22.7.2004 2:47

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31207

>Hrdost na zemi? Proč proboha, k čemu to doprdele je?
Ano,rozumim Vam.Taky jsem se narodil v CSSR,proto muzu pochopit Vase pocity.Vemte,prosim, na zretel,ze Vam je odeprena moznost pocitit to,co je byt hrdy na svou vlast.Nezkoumejte to,to se musi prozit.Nic ve zlem.Nemuzete vedet a citit vse.

> Dneska jsem sledoval
>americkou rodinku v pražské tramvaji. Jejich děti se chovaly
>jak tlupa opic vypuštěných do města, houpaly se na tyčích k
>držení cestujích a běhaly po tramvajovém voze a jejich
>rodiče je ani trochu (!!!!) nenapomenuly, že to není
>správné.
Stat s poctem obyvatel asi 10 milionu lidi,je je asi pul Los Angeles.Chcete snad kritizovat populaci vetsi nez ctvrt miliardy lidi podle jedne rodinky v prazske tramvaji? Cestujte a poznavejte,pak kritizujte.Ale to nadavani,to k Cechum opravdu patri.Bez toho Cesi by ani Cechy nebyli.Umite se treba radovat?To Americani umi,Cesi zase umi uplest z h... bic.Take neco umi.Ten umi to a ten zas tohle.Tak budte hodny,ten ,kdo Vam v budoucnu muze ublizit nejsou ti obtloustli Americane,ale zakerni......

31218

23.7.2004 0:12

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

Cygnus 213.?.?.?

Reakce na 31218

>Stat s poctem obyvatel asi 10 milionu lidi,je je asi pul Los
>Angeles.Chcete snad kritizovat populaci vetsi nez ctvrt
>miliardy lidi podle jedne rodinky v prazske tramvaji?

Na počtu nezáleží, ta rodinka není jediná. Zmínil jsem ji pouze proto, protože se to stalo v den, kdy jsem psal příspěvek. Zkreslující spíše může být fakt, že ti kteří vybočují z řady jsou víc vidět.

>Cestujte a poznavejte,pak kritizujte.Ale to nadavani,to k
>Cechum opravdu patri.Bez toho Cesi by ani Cechy nebyli

>Umite se treba radovat?

Samozřejmě, vy snad pochybujete?

>To Americani umi,Cesi zase umi uplest z
>h... bic.Take neco umi.Ten umi to a ten zas tohle.Tak budte
>hodny,ten ,kdo Vam v budoucnu muze ublizit nejsou ti
>obtloustli Americane,ale zakerni......

Ti obtloustlí pro mne symbolizují dav s nimiž ti nebezpeční manipulují (ve velmi různém rozsahu). V tomhle ohledu zastávám názory Yossariana, takže sice nevím jesli jste myslel ty zákeřné ozbrojené, zákeřné proradné, zákeřné zkorumpované, zákeřné úchylné, nebo já nevím koho, a je mi to jedno. Nebezpeční jsou všichni a bohužel i ten dav obtloustlých, který není ochoten přemýšlet o tom jak je s ním manipulováno a hlavně proč (neb ne všechny manipulace jsou špatné).

(Krom toho rodinka nebyla obtloustlá, naopak všichni byli docela hubení, na američany jsem je odhadl podle řeči, ačkoliv si nemohu být stoprocentně jist, neptal jsem se jich.)

Já se snažím o věcech přemýšlet. Ne vždy úspěšně. Ale snažím se a kritika k tomu patří, protože jen nesouhlas a pochybnosti ve správné míře a ve správný okamžik mohou vyvolat diskuzi o věcech a jejich případnou nápravu.

A nadávky? Proč ne? Nadávka ve správný okamžik funguje jako koření, podtrhuje význam slov, odkrývá pocity pisatele. Nesmí se to však přehnat.

31272

21.7.2004 9:39

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Bush poznal,ze vladne blazinci.




Bush To Screen Everyone
For 'Mental Illness'
All 'Disruptive' Children To Be Forcibly Medicated?
By Jeanne Lenzer
British Medical Journal
6-19-4

NEW YORK -- A sweeping mental health initiative will be unveiled by President George W Bush in July. The plan promises to integrate mentally ill patients fully into the community by providing "services in the community, rather than institutions," according to a March 2004 progress report entitled New Freedom Initiative (www.whitehouse.gov/infocus/newfreedom/toc-2004.html). While some praise the plan's goals, others say it protects the profits of drug companies at the expense of the public.

Bush established the New Freedom Commission on Mental Health in April 2002 to conduct a "comprehensive study of the United States mental health service delivery system." The commission issued its recommendations in July 2003. Bush instructed more than 25 federal agencies to develop an implementation plan based on those recommendations.

The president's commission found that "despite their prevalence, mental disorders often go undiagnosed" and recommended comprehensive mental health screening for "consumers of all ages," including preschool children. According to the commission, "Each year, young children are expelled from preschools and childcare facilities for severely disruptive behaviours and emotional disorders." Schools, wrote the commission, are in a "key position" to screen the 52 million students and 6 million adults who work at the schools.

The commission also recommended "Linkage [of screening] with treatment and supports" including "state-of-the-art treatments" using "specific medications for specific conditions." The commission commended the Texas Medication Algorithm Project (TMAP) as a "model" medication treatment plan that "illustrates an evidence-based practice that results in better consumer outcomes."

Dr Darrel Regier, director of research at the American Psychiatric Association (APA), lauded the president's initiative and the Texas project model saying, "What's nice about TMAP is that this is a logical plan based on efficacy data from clinical trials."

He said the association has called for increased funding for implementation of the overall plan.

But the Texas project, which promotes the use of newer, more expensive antidepressants and antipsychotic drugs, sparked off controversy when Allen Jones, an employee of the Pennsylvania Office of the Inspector General, revealed that key officials with influence over the medication plan in his state received money and perks from drug companies with a stake in the medication algorithm (15 May, p1153). He was sacked this week for speaking to the BMJ and the New York Times.

The Texas project started in 1995 as an alliance of individuals from the pharmaceutical industry, the University of Texas, and the mental health and corrections systems of Texas. The project was funded by a Robert Wood Johnson grant - and by several drug companies.

Mr Jones told the BMJ that tKráceno (Editor)

31170

22.7.2004 3:59

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Idealisto,Bush Vam zaridil ,ze budete muset jit na kontrolu s tou na rodni hrdosti k psychiatrovi.
Kdyz mluvite o narodni hrdosti,proc nedoprali Nemcum narodni hrdost ,ze branili svou zem a plnili rozkazy,proc jim prisili pocit viny za druhou svetovou valku ,kterou nezacali,ackolivs e vsude tvrdi ,ze ano?
Tak,jak je to ,jeden muze byt hrdy na svou zem ,tedy vlastenec-patriot a take fasista,proc jeden ,co je hrdy brani svou zemia je jako partizan,zaskodnik ,ale take terrorista ,jak nam vysvetluji ted nase media,okupant je ,jednotka verejneho poradku a ten co se brani okupaci je terrorista ,vis Palestina.
Israel poukazuje ,na terroristy,ale stat Israel vznikl terrorem na palestinskem obyvatelstvu a jeho prvni akci bylo vyhlazeni Der Yassin vesnice a dnes mluvi o terrorismu,zlodej ,krici chytte zlodeje.
Je hezke byt hrdy na svuj narod ,ale je dobre mit prehled o tech ,co jsou u vesla ,co oni delaji jinym lidem po svete ,jez jsou rovnez hrdi na svuj narod.
Myslite ,ze matka syna ,ktery krade muze byt na nej hrda?

31221

22.7.2004 10:41

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31221


>Kdyz mluvite o narodni hrdosti,proc nedoprali Nemcum narodni
>hrdost ,ze branili svou zem a plnili rozkazy,proc jim
>prisili pocit viny za druhou svetovou valku ,kterou
>nezacali,ackolivs e vsude tvrdi ,ze ano?


Zdravim,pane Roberte
Dle vaseho prispevku soudim,ze jste nazory Idealisty moc necetl.Pokud mohu,na zaklade vlastnich zkusenosti,kritizovat Americany(at uz pozitivne,ci negativne),tak to nedelam z toho duvodu,abych ukazoval jak jsem strasne chytry a svetaznaly,ale proto,ze mnoho lidi nemelo moznost pocitit mentalitu potomkuuu vsech moznych ras a nabozenstvi.Opravdu neni mozne tzv.pausalizovat.Hlavne jde o to,ze drtiva vetsina obyvatel USA vubec nema predstavu o zahranicni politice jimi zvolenych vladcu,ale lide vaseho nadhledu zcela jiste chapou,co tim vlastne Idealista chce rici.
Pokud ti,kteri ve jmenu Ameriky a antiterorizmu,zabijeji at uz Iracany,Palestince a v minulosti treba ve jmenu neceho jineho zase nechali silou americke armady vrazdit nekoho jineho,tak jejich srdce(pokud nejake maji) urcite netluce pro Ameriku,ale jsou zaslepeni myslenkou zionismu a Israele.Toto nejsou Americane,a nikdy nebudou.
Kdyz vidim,z jakych etnickych skupin se rekrutujiii vojaci-zabijaci,verte,je mi smutno kdyz vidim,jak jednoduche to ti zionisti majiii.Je jednoduche manipulovat s masou,ktera nikdy nepoznala,co je to opravdova ztrata blizniho.Krome Vietnam war,a to je dosud nevylecene trauma.
Muzeme tady hazet argumenty az do aleluja......Vzdyt Vy sam vite:Nam uz nikdo mozek nevymyje,ale je hodne Americanu,kteri pujdou na porazku jak dobytek a budou si myslet,ze delaji dobro pro svou vlast.A mnoho z nich ani nevi,co je to Israel a Palestina a zionismus a chazari v celosvetove vlade a , co dodat.Kazdy z nas ma pocit originality.Snazte se pristupovat ke kazdemu cloveku(opakuji-cloveku,ne k chazarske smecce)tak,jako by to byl Vas blizni.
Zdravim a pozdrav z prenadherne Jizni Moravy posilam.I teto zeme jsem obcanem a vazim si ji stejne jako rodiste meho syna a me to druhe vlasti.

31245

22.7.2004 5:07

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Israel soudne legalizuje ,zakroky komanda smrti proti vsem na celem svete ,co neveri v holocaust,takze vrazdeni v Kanade a na uzemi Spojenych Statu Americkych je nadnarodni zakon nad temito zememi a ovsem to je problem dnesnich dnu v Novem Zealandu,kam terroristi-Mossad chtel rovnez vykonavat rozsudky smrti.
July 19, 2004

>Israel Will Prosecute Holocaust Deniers / Jerusalem Post, July 19, 2004
>
>By NINA GILBERT
>
>Holocaust denial crimes committed overseas would be an offense under
>Israeli legal jurisdiction and serve as grounds for extradition
>under legislation, which is expected to pass a first reading in the
>Knesset this week.
>
>The government is backing the bill, drafted by MK Aryeh Eldad
>(National Union). Eldad originally proposed the measure as a move
>against then Palestinian Authority prime minister Mahmoud Abbas (Abu
>Mazen) for his doctoral dissertation 20 years ago in which he
>estimated that the Nazis killed less than a million Jews.
>
>But the bill is unlikely to be anything more than declarative in
>nature. Countries that don't have laws against Holocaust denial are
>unlikely to extradite citizens to be tried in Israel for the crime,
>although Israel's protective measure would not require such a law to
>be on their books, according to Justice Ministry officials. Another
>problem is the fact that Holocaust denial is a crime of expression,
>and most countries treat such crimes liberally.
>
>A more practical implication of the law is that it would deter
>Holocaust deniers from visiting Israel. - [http://www.israelect.com/reference/Willie-Martin/RitualMurder3.html] -
>
>In 1994, Israel extended its legal protection abroad for the state
>and its citizens to Jews and Jewish institutions, which enables it
>to obtain justice for them as it does for Israelis. At the time, the
>idea of including Holocaust denial -[http://www.codoh.com/review/revdogma.html] - in Israel's ex-territorial laws
>was considered, but eventually dropped.
>
>Eldad said the amendment to the law in Israel, where Holocaust
>denial is a crime, is necessary because "almost all" of those crimes
>are committed abroad.
>
>He said he believes the law is going to be "very practical," since
>violations would give Israel the right to demand prosecution even if
>it does not request extradition. He said it would also enable Israel
>to file counter suits if Jews are sued for libel for labeling
>Holocaust deniers.
>
>The law would also "send a signal to a Holocaust denier like Abu
>Mazen" that if he enters Israel he is a "criminal," Eldad said.
>
>Moreover, he said the passage of the law would send a message that
>for the Jewish people there is "no statute of limitations" on the
>Holocaust. "The generation of survivors is dwindling," he noted, - [http://zgrams.zundelsite.org/pipermail/zgrams/2004-July/000909.html] -
>emphasizing the need to keep Nazism from rearing again.
>
>The bill has the support of Knesset factions on the Left and Right.
>
- [http://zgrams.zundelsite.org/pipermail/zgrams/Kráceno (Editor)

31227

23.7.2004 3:58

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Lev 68.?.?.?

23.7.2004
Americká armáda terčem kritiky za kontrakt udělený firmě Halliburton
Americká armáda provedla naprosto špatně plánování i realizaci mnohomiliardového kontraktu, uzavřeného s firmou Halliburton, která dodává potraviny a další služby vojskům v Iráku, konstatuje zpráva amerického Kongresu.

Vyšetřovatelé z americké vlády zaznamenali "systematické problémy s řízením realizace tohoto kontraktu", což vedlo k sporům ohledně nákladů mezi Pentagonem a firmou Halliburton. Kongres také kritizoval firmu Halliburton za personální politiku a za nedokonalé účetnictví.

Dosud americká armáda souhlasila, že vyplatí firmě Halliburton - jejímž ředitelem byl v letech 1995 - 2000 nynější americký viceprezident Dick Cheney - v rámci tohoto kontraktu více než 5 miliard dolarů.

Probíhá samostatné federální vyšetřování, zda firma Halliburton záměrně účtovala americké armádě za potraviny přemrštěné ceny, a také toho, zda bývalí zaměstnanci této firmy brali úplatky od jednoho kuvajtského subdodavatele.

Z jiné zprávy od Demokratů v americkém Kongresu vyplývá, že firma Halliburton účtovala americké vládě 2,68 dolary za dovoz galonu benzínu z Kuvajtu do Iráku, kdežto vládní úřad dělal tutéž práci za 1,57 dolarů za galon. Tento rozdíl stál americkou vládou dalších 166,5 milionů dolarů, konstatuje tato zpráva. Firma Halliburton se hájí, že podmínky jejího kontraktu byly pravděpodobně jiné a že dělala v chaosu války, "co bylo v jejích silách".

Prevzato z BL.
_______________________________________________________

Pochopitelne, ze firma Halliburton s pomoci dalsiho vladniho krkavce pana Dicka Chenyho delala co "mohla", jak okrast americke danove poplatniky.

Co kdyby tak "omylem" a nechtic uctovala firma Halliburton za galon benzinu dovezeneho z Kuwaitu do Iraku, pouhych 80 centu ?! Dulezite je, ze nasi "vlastenci" z Bileho domova pro postizene, nosi na klopach svych sak prispendlene americke vlajecky. ... Nepripomina vam to neco z doby u nas za totality, pripnute rude hvezdy na klopach sak "nasich" papalasu a za Hitlera na klopach sak hakove krize v podobe knofliku ? Jo jo, kazda doba nese sve znaky.

31279

23.7.2004 9:47

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Idealisto,to ,co rikate ,ze "Doufejme,ze k tomu NIKDY,NIKDY NEDOJDE !".tak k tomu uz doslo,bojujete za nekoho jineho a ne za sebe.Tak,jak to posuzujete ,tak nikdy nedojdete k zadnym zaverum ,nebot vsude jsou dobri a spatni lide,tak,jak eje teda meritko,abyste si mohl udelat usudek-rozsudek,kdo je dobry a,kdo spatny ?
Je to jednoduche:Nedelej druhym to ,co by vadilo tobe samotnemu!!
Jak by se chovali Americani ,kdyby nekdo strilel z helikopter lidi na ulici a odstrelovaci strileli na deti na kole anebo ,kdyz si hraji na dvorecku a vsechno to smrtelne zarizeni by bylo za penize americkych poplatniku,jak by jim to chutnalo se denne koukat na mrtve a tezce ranene a jeste jim nekdo rikal a hlasal do celeho sveta ,ze to jsou terroristi?
Americani radiaktivni munici zamorili na 4.5 billionu roku Somalii,Afganistan a Irak,chtel byste bydlet v takove oblasti?
Toto je mezinnarodni kriminalni zlocin,stokrat horsi nez to divadlo v Nuremberskem procesu.Ted je to otazka zivota asmrti-i ,kdyz pozvolne,my jsme uprostred tiche nuklearni valky a zde jdou nejake dobri a spatni stranou ,vlada USA je zlocinecka.

31286

23.7.2004 10:54

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 31286


>Toto je mezinnarodni kriminalni zlocin,stokrat horsi nez to
>divadlo v Nuremberskem procesu.Ted je to otazka zivota
>asmrti-i ,kdyz pozvolne,my jsme uprostred tiche nuklearni
>valky a zde jdou nejake dobri a spatni stranou ,vlada USA je
>zlocinecka.
Pane Roberte
Opravdu si myslite,ze se potomci Chazaru,s dusi zlou,budou ptat toho maximixu Americanu,jestli maji,nebo nemaji strilet z helikopter do Iracanu,popr.Israelci do Palestincu? Pripnou si americkou vlajku na klopu sveho saka zn.Bijan-znameho to designera z Rodeo drive rd. a jdou vymyslet dalsi,prozionisticke zakony a ruzna Veta OSN rezoluciii atd.TOTO NEJSOU AMERICANE,a opravdu Vas prosim,aby jste citili rozdil a nehazeli je do jednoho pytle.Napr.Vite kolik desitek milionu asiatu,latinos atd,absolutne nesouhlasiii s touto politikou? A take jsou to Americane.Vzdyt si staci precist jmena tech,kteri rozhoduji.No,bylo by treba se jich zeptat,kterym smerem se koukajiii,jestli k soše Svobody,nebo rasistickemu Israeli (cti okupovana Palestina).American,ktery ma jasno,se distancuje od teto spiny.Ale nezapomente na praktiky umyslneho potlaceni gramotnosti a vedeniii.Skolstvi v cernosskych ghetech je na nulove urovni a z techto zaku se hlavne rekrutuji vojaci-zabijaci.Ne Ve jmenu obrany svobodne Ameriky,ale pouze,za symboly Ameriky schovany,boj o Svatou zemi a naslednem ovladnuti sveta s jedinym bohem.Bohem s dusi lumpa Chazara.Vite kolik procent Americanu muze diskutovat na toto tema? Muzu pocitat na prstech jedne ruky.Co vic dodat.PROSIM.NEPAUSALIZUJTE AMERICANY.Jejich nevedomost neni umyslna,vubec neviiii,ktera bije.A to je problem,a hodne velky....A kdyz vam daji na vybranou Bush-Kerry(cti Kohn)? No,neni to fraska?

31289

23.7.2004 11:38

RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31286




>vlada USA je
>zlocinecka.
Pane Roberte
Obsahlejsi odpoved byla napsana a bude zobrazena az po uvolneni administratotem,anonym je neplatnyyy,podpis Idealista.Snad se tato zprava objeviii ihned po odeslani.Pekny den,preji

31293

23.7.2004 11:21

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Depleted uranium is chemically toxic. It is an extremely dense, hard metal, and can cause chemical poisoning to the body in the same way as can lead or any other heavy metal. However, depleted uranium is also radiologically hazardous, as it spontaneously burns on impact, creating tiny aerosolised glass particles which are small enough to be inhaled. These uranium oxide particles emit all types of radiation, alpha, beta and gamma, and can be carried in the air over long distances. Depleted uranium has a half life of 4.5 billion years, and the presence of depleted uranium ceramic aerosols can pose a long term threat to human health and the environment.

31292

24.7.2004 4:35

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jestlize dnes v Americe si nevladnou Americane a ve vlade maji plno zidu-zionistu a chazaru ,tak stejne ,vse spatne se deje jejich jmenem,jmenem Ameriky,jmenem americkych obcanu,to dobre "chazari vedi" a proto to delaji ,spina nepada na zidy a na Israel ,ale na Americke obcany ,ale je to vec Americanu a nikoho jineho ,tak ,jak zde v Australii si predseda vlady rozhodl proti 70% obyvatel ,ze se jde do valky,to dnes jsou diktatori a ne demokraticky zastupci lidu.Prectete si ,co vubec demokracie je ,politici to nectou ,protoze to nepotrebuji,ale je vse na lidech,jejich snaze rozumet historii,politice a odvratit a tak najit cas od fobalu a tenisu k zjisteni,co s nami nasi politici delaji.Tudiz ,je to v rukach Americanu,vsech dohromady ,ale i jednotlivcu ,kteri za zild jdou delat do sveta spinavou praci neocon-zidu-zionistu,ti sami si nechteji spinit ruce ,dollarem si najmou vrahy,co to je ,kdyz za jidassky baksis jdete vrazdit nekoho,koho neznate ,nikdy jste jej nevideli a on Vam nikdy neublizil a zije od Vas daleko za morem.
Takze ,je na Americanech vymest ten hnuj ze sve staje ,coz mnoho Americanu zacina pozadovat na APFN diskusni strance,zlikvidovat ,ten neocon ,co zene Americany do zkazy,ze cely svet jich zacina mit plne zuby.
Tady v Australii se lide take uz bouri a vedi ,ze je media podvedly spolecne s politiky a politici zacinaji byt vareni ve sve vlastni stave,jak se lidove rika a politici vedi ,jak celit lidu,kriminalitou a terrorem,coz je v mnoha pripadech sabotaz jejich vlastnich tajnych sluzeb ,proto i 11 Septembru si zide neprisli do prace ,nechali tam jen Americke goimy,kterym to nemysli a po zriceni techto budov ,pozustaly zamestnanci jeste nabydli extra neplacenou parci pro tyto vrahy,nebot nemaji vubec tuseni ,co se s nimi deje,dnes ,mnozi pozustaly chteji soudit Bushe a Americkou vladu,ze vedeli a nic neudelali pro bezpecnost svych obcanu,ale prvni by mel byt na lavici obzalovanych nas propagacni tisk a televise,ktera napomaha zlocincum na vsech stranach,tistenim lzi a falesnych zprav,ti manipuluji s verejnym minenim,proto jsou v rukach zidu-zionistu.

31332

24.7.2004 4:50

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Americani vedi,"kde je bota tlaci" a zide vedi ,co v budoucnosti na ne prijde,jako uz mnohokrate.
-------------
CIA/MOSSAD ... Berger, Albright, Cohen, Deutsch, Angleton,
Fri Jul 23, 2004 12:15
69.6.136.136

Operation Paperclip was a U.S. sponsored relocation program for high level NAZIS after WWII. The OSS (Office of Strategic Services) the precursor to the CIA was originally organized by one of the Dulles brothers with many of the original members being repatriated NAZIS.

SIDE NOTE: The predominate numbers of so-called Jews are called ashkeNAZI Jews (90% by their own admission). Please try to forget your prior indoctrination and begin to realize that NAZIS have infiltrated the U.S. Govt. for many years, McCarthy was correct, Alger Hiss a Russian Jew Spy was the first Secy. General of the U.N. that drafted the State of Israel Proclamation, etc., which led to the 1948 FRAUDULENT Nation State of Israel. It should be noted here that AshkeNAZI Jews (90% of the Jew Population) claim desendancy from Esau/Edom ... which is true.

Now ... let's take a look at National Security. James Jesus Angleton (CIA) was memorialized in Israel as its good friend ... because he was a MOSSAD Agent and assisted in the assassination of JFK because JFK wanted to dismantle the Israeli Nuclear Capability.

John Deutsch [Jew] (Pardoned by Clinton for stealing documents and taking them home, putting them on his own computer).

George Tenet [Jew] Resigns under questionable circumstances to in the midst of the so-called WAR ON TERROR.

Samuel [JEW] Sandy Berger gets caught with a pantload ... of super secret documents to the tune of some 500 plus pages of "code word" classified documents. Samuel is a lawyer and was the top security official in the U.S. under our black-mailed President Clinton. You remember, the guy that had the "teas" with Chinese Officials and accepted bribes for nuclear secrets. OK, do you remember the CIGAR at least ?

Madeleine "KORBEL" Albright [Jew] ... former Secretary of State that claimed she didn't know she was Jewish ... hahahaha look at that nose !!! Her father was a high ranking communist official in Czeckoslovakia and her grandfather worked for Stalin.

Wm. Cohen [Jew] claims to be a Christian but is a marrano, politician that is acceptable to both parties ...like McCain or any of the traitors.

The U.S. Govt. has been taken over by a Jew (fake jews) Cabal and is operating as the military arm of Zionist objectives. The only enemy greater than Israel on the planet is the fundamentalist Christian Churches that promote the ideology behind the Zionist (Chosen People) State.

31334

24.7.2004 4:59

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Israel's Nukes
There are two terrorist states in the world which have nuclear weapons, the USA and Israel. Both are clear and present dangers to the entire planet. The greater threat is Israel, because Israel can destroy Western civilization and possibly make the entire planet uninhabitable. This is not because Israel can detonate thousands of nukes over the entire planet. Rather it is because Israel can nuke Russia. If that were to happen then Russia would launch a nuclear attack against the United States (both the U.S. and Russia are on hair-trigger nuclear alert), and the U.S. would retaliate in the same way. This is perhaps the main reason why the U.S. gives Israel everything it wants and never criticises it, except in the gentlest way possible. The only way out of this situation is either the destruction of Israel's nuclear weapons capability or the destruction of Israel itelf.

The U.S. is loud in demanding that Iran and North Korea open its nuclear sites to International Atomic Energy Agency inspectors. Why does it not demand the same of Israel?

31336

24.7.2004 5:05

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ukazka ,jak dnes smysli Americane o sve vlastni vlade a systemu.

- Seemingly this is the talmudic "legal posture" of the Occupation "Government" . Literally a Zionist Police State. Riveting Radio ! ..........and Wasn't the fact that the Neocon Bush Administration initially recommended Heinze Kissinger as a 911 Commission Appointee reason enough to suspect Bad Faith on the part of the Zionist Neocons in The Bush Administration ? To say nothing of Jaime Gorelick, who determined that Lon Horiuchis' "Head Shot" that killed Vickie Weaver was a "Constitutional Shot", nothwithstanding Hoiruchi enjoyed "Qualified Immunity" ! Go Figure ! - [http://www.worldmag.com/world/issue/08-18-01/opening_4.asp] (emet group) ....try to find it! - [http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&q=emet+group%2Cjoel+c.+rosenberg&btnG=Search] - Recently John Stadtmiller had on two Guests discussing the unfortunate circumstance of being ------- "Detained" by an agent of the Zionist Police State - What the Law is , and how to Help the zionazi thugs - "law enforcement Goons" - State Zionist Police - Policy enforcers, who do not Know or understand the finer points of Law, like Due Process, and the presumption of innocence, and the Freedom to move about "OUR" homeland without having to prove anything to our "alleged" servants. Meanwhile the wheels of Justice grind slowly for the victims of zionist Terrorism in our Homeland, the families of the victims and the survivors of the attack on the USS LIBERTY , The Fact that Yorie Kahl is still in prison, The Branch Davidians , The Families of the dead from the Bombing of the Murrah Building , and the families of the Zionist "Inside Job" terror event called 911. [http://www.c-span.org/] Shapeshifter - Philip Zelikow was on C-span : Asked by a caller about his statements regarding the Iraq "Neocon" "War",

31337

27.7.2004 11:27

Hlavní zprávy: Muž na mostě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tomu rikam vysledek:


Record 6.9 Million Adults
In US Corrections
By Curt Anderson
7-27-4

WASHINGTON (AP) - A record 6.9 million adults were incarcerated or on probation or parole last year, nearly 131,000 more than in 2002, according to a Justice Department (news - web sites) study.

Put another way, about 3.2 percent of the adult U.S. population, or 1 in 32 adults, were incarcerated or on probation or parole at the end of last year.

A record 4.8 million adults were on probation or parole in 2003, about 73,000 more than the year before. About 70 percent of adults involved in federal, state or local corrections systems fall into this category. The states of California and Texas together accounted for about 1 million.

The number of adults on parole after serving a prison sentence rose by 3.1 percent from 2002 to 2003, to more than 774,500 people. That compares with an average annual rise of about 1.7 percent since 1995 for those on parole, a figure that has been increasing at a much slower rate than those in jails (4 percent a year), in prison (3.4 percent) and on probation (2.9 percent).

Since 1995, states around the country have increased the use of mandatory parole after prison release and cut down on use of discretionary releases overseen by parole boards, the report says.

The report, released Sunday, focused most on the characteristics of those on probation or parole. Its findings include:

Almost half of all probationers were convicted of a felony, with 25 percent convicted of a drug violation.

Washington state had the highest number of people on probation per 100,000 population, at 3,767. New Hampshire had the lowest rate at 426.

Of the 2.2 million people discharged from probation in 2003, three out of five met the conditions of their supervision. Another 16 percent were jailed because of a rule violation or a new crime, with 4 percent becoming fugitives.

About 95 percent of those on parole had been convicted of a felony.

* Of the 470,500 parolees discharged from supervision last year, 38 percent went back to jail for a new crime or a rule violation, with 9 percent becoming fugitives

31451

Příspěvků: 34

19.07. 04:22 Peleška Milan  Hlavní zprávy: Muž na mostě
19.07. 16:46 Tom  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
19.07. 08:16 Jarka  Hlavní zprávy: Muž na mostě
19.07. 09:36 /\/\ /\ ><  Hlavní zprávy: Muž na mostě
19.07. 09:49 ladA  Hlavní zprávy: Muž na mostě
20.07. 00:37  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
21.07. 10:59 Idealista  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
21.07. 11:06 Idealista  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
19.07. 14:22 Igor Turecek  Hlavní zprávy: Muž na mostě
19.07. 16:45 Paranoicus Maximus  Neodpustím si rýpnutí
19.07. 19:40 true.champion  Hlavní zprávy: Muž na mostě
19.07. 19:50 68  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
19.07. 23:33 true.champion  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
19.07. 23:54 68  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
21.07. 04:58 Robert Nohejl  Hlavní zprávy: Muž na mostě
21.07. 10:39 Idealista  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
21.07. 23:49 Cygnus  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
22.07. 01:04 Lev  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
22.07. 02:47 Idealista  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
23.07. 00:12 Cygnus  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
21.07. 09:39 Robert Nohejl  Hlavní zprávy: Muž na mostě
22.07. 03:59 Robert Nohejl  Hlavní zprávy: Muž na mostě
22.07. 10:41 Idealista  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
22.07. 05:07 Robert Nohejl  Hlavní zprávy: Muž na mostě
23.07. 03:58 Lev  Hlavní zprávy: Muž na mostě
23.07. 09:47 Robert Nohejl  Hlavní zprávy: Muž na mostě
23.07. 10:54  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
23.07. 11:38 Idealista  RE: Hlavní zprávy: Muž na mostě
23.07. 11:21 Robert Nohejl  Hlavní zprávy: Muž na mostě
24.07. 04:35 Robert Nohejl  Hlavní zprávy: Muž na mostě
24.07. 04:50 Robert Nohejl  Hlavní zprávy: Muž na mostě
24.07. 04:59 Robert Nohejl  Hlavní zprávy: Muž na mostě
24.07. 05:05 Robert Nohejl  Hlavní zprávy: Muž na mostě
27.07. 11:27 Robert Nohejl  Hlavní zprávy: Muž na mostě

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 36 čtenářů částkou 9 294 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Feminacistky chtějí rovné zastoupení v NERV09.04.20 22:11 Česká republika 0

„Odevzdejte nám sochu maršála Koněva!“, žádá Rusko09.04.20 18:16 Rusko 4

Jean Paul Belmondo má dnes narozeniny09.04.20 17:43 Francie 1

Vláda po vzoru Lenina (NEP) schválila NERV - orgán, který bude radit, jak oživit ekonomiku09.04.20 14:06 Česká republika 2

Plánovaná panika09.04.20 11:40 Neurčeno 0

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 10

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Měnové kurzy

USD
24,68 Kč
Euro
26,98 Kč
Libra
30,74 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
15,57 Kč
Švýcarský frank
25,55 Kč
100 japonských jenů
22,78 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
33,48 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 558,66 Kč
1 unce stříbra
379,11 Kč
Bitcoin
179 724,44 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 996