Diskuze k článku

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Příspěvků 60

17.7.2004 4:09

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Kouření je hloupý zlozvyk, který zná lidstvo / jako cigaretu /
pouhých cca 100 let. Sám tabák a jiné druhy rostlin se používaly
k rozmanitým praktikám / věštění a jiné / , protože při nedokonalém spalování se z dýmu uvolňují látky v rostlinách
obsažených. Nakuřování bylinami je známé, co snad lidstvo samo.
Při průmyslové výrobě cigaret se však k tabákovému senu přidávají ještě další látky,aby příkladně cigareta dobře hořela, vytvářela "krásný dým" a podobně. Spolu s papírem jsou tyto komponenty při hoření zdrojem zásadně škodlivých látek pro lidský organizmus.
Takže obhajovat kouření cigaret je naprostá hloupost
a svědčí o jisté "vychýlenosti" pisatele!
I pasivní vdechování takového kouře je nebezpečné.
Masivní kampaň proti kuřákům je jediné správné opatření
a nemá nic společného s nějakou "svobodou".
Kuřák cigaret je závislý narkoman. Zvláště ti militantní
kuřáci, kteří jsou si schopni zapálit cigaretu kdekoliv,
protože to je jejich svoboda!!!
Já zase mám svoji svobodu a tou je čistý vzduch, což je
přirozené prostředí.Myslím , že máme dostatečně poškozené
prostředí ve městech od nadbytečné dopravy a dalšími vlivy
a ještě máme tolerovat narkomany, kuřáky.
Opravdu se plně stavím za propagační slogan, že
normální je nekouřit!!!
Kouření je především zbytečné a myslím, že stejně bude brzy vymýceno.
A nějaká pseudovědecká pojednání,ve kterých se ještě většinou
za peníze tabákových monopolů , snaží právě tihle výrobci
chytit poslední dech, jsou trapná.
Ve vyspělejší části světa kouření cigaret skončí a myslím, že
dost brzy.
V rozvojových zemích to bude ještě nějaký čas trvat, ale ten
vývoj je nezadržitelný.
Když kouří, nedal bych těm hodně chudým / Bangladéš a další /,
ani žádnou hospodářskou pomoc.
Když mají peníze na cigarety, ať si také seženou peníze na jídlo!!!
Nic a žádná argumentace nemůže obhájit kouření, včetně daní
do státní kasy. Je snadný výpočet, že kouření je pro společnost
i přes výběr daní z cigaret , trvalým zatížením a hlavně není
finančním přínosem pro stát !!!
Negativní dopady převyšují pozitiva z výběru daní z cigaret !!!
Kouřící jedinec, který není schopen se své závislosti na cigaretách vzdát, je ubohý chudák, stejně postižený, jako
kterýkoliv narkoman.
Zavislý chudáček na kouření cigaret bude svojí závislost obhajovat stejně urputně jako jiný narkoman svojí dávku drogy!!!
A hlavně ještě když je sebestředný , tak potom bude vystavovat
účinkům nebezpečných splodin z cigaret i ostatní spoluobčany ,
bez ohledu na to, co oni si přejí !
On má přeci právo kouřit!!!

31023

17.7.2004 19:38

Kouření je hloupý zlozvyk.....

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 31023

[překvapení] ..... [zmaten] ....... [oči v sloup] ....... [mrknutí jedním okem] ..... [chechtot]

31045

17.7.2004 19:40

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

dub 212.?.?.?

Reakce na 31023

není nad ten správný fanatismus[smích]

31046

17.7.2004 21:23

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Dr. Murt 217.?.?.?

Reakce na 31023

Presne tak, pán Peleška!
Nech fajčiari vysvetlia, prečo fajčia.
A nech sa trápne nesnažia vyvracať argumenty proti tomuto hnusnému nešváru.
Nefajčiť je normálne!

31050

17.7.2004 23:30

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Blbobijec blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 31023

Panno Orleánská, pochopil jste vůbec o čem pojednává článek pana Stwory? [překvapení] Nebo jste zase chytl svatý amok a psal co Vám na dušičku přišlo? [zmaten] Radím Vám, zhluboka vdechujte čistý vzduch a počítejte do sta než se příště rozhodnete něco napsat. V neposlední řadě Vám patří můj dík za Váš příspěvek, zasmál jsem se skutečně od srdce [smích] .

31052

18.7.2004 12:38

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 31052

No,ja se jen trpce usmivam tomu cistemu vzduchu.
Tak mozna,kdybych zila na vesnici a to jeste,kdyz treba o 1km dal je fabrika na azbest a podobne.
A mit opravdu cisty vzduch,tak ty bojovniky proti koureni mohu lepe pochopit.
On bojovnik mne napada,ze kourim,cimz jsem chudinka zavislak,smrdici sobec atd.pak si sedne do auta,odjede a necha mne vydychat zplodiny z vyfuku.No nic,vidim,ze jsou mnozi,co stejne nepochopi.

31072

18.7.2004 15:07

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 31072

Re: Koureni.....

Jasmino nebo Jasmine, ja se tomu " cistemu" vzduchu take chechtam.....cha cha cisty vzduch, ale myslim si, pokud je kurak rozumny, nezapali si tam, kde jsou nekuraci a pred detmi v jedne mistnosti uz vubec ne. Tak o co jde?

Jarka

31074

18.7.2004 23:24

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 31074

O co jde?
Hovado je hovado,at je kurak nebo nekurak.
Jsou kuraci,kteri si v nekuracke mistnosti nezapali,ani kdyz je nekdo pobidne,ze mohou.
On totiz slusny clovek si v mistnosti,kde jsou lide ani neuprdne a taky se nevedou nenavistne kampane proti prdochum.))))(bylo by to zajimave)[velký smích]

31085

19.7.2004 4:54

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

abra 216.?.?.?

Reakce na 31074

Povazuji za skutecne pokrytectvi, kdyz stat jako je CR necha na cigarety vytisknout neco o skodlivosti koureni a to proto,ze by se nejdrive mel postarat o zdrave zivotni prostredi. Byl nekdoz Vas na navsteve napr.v Chomutove, ci Moste? Ja ano, mam tam sestru. Tam se neda spat pri otevrenem okne, jaky smrad tam je ve vzduchu. Smog a sira z elektraren, obcas jsou tam vyhlaseny zakazy vychazeni ven pro deti. Keca se o tom cela leta a stat udelal jen to,ze lidem zlikvidoval priuplatky za znecistene ovzdusi. Lide si mohli alespon jednou v roce zajet do hor se nadychat kapku lepsiho vzduchu. Dnes je v te oblasti 20% nezamestnanost, lide ziji jen ze socialnich davek a na nic nemaji penize. Plice techto lidi jsou mnohokreate horsi, nezli plice celozivotniho kuraka. Tim nechci koureni obhajovat, sama jsem v zivote nekourila. zato muj muz huli 40 let a tesi se narame dobremu zdravi, ktere mu muze kazdy zavidet. Myslim,ze je to individualni vec, jsou lide,kteri nikdy nekourili a jsou nemocni a jsou lide,kteri huli a piji a jsou tu ve zdravi do 90. Rekla bych,ze by bylo opravdu nejlepsi, aby se zlepsilo v prvni rade zivotni prostredi a samozrejme pak to chce i osvetu o skodlivosti koureni. Ale pokud se nic nedela s zivotnim prostredim a nezakaze se podnikum znecistovani prirody, jenom zakaz koureni to nevyresi.Mam chalupu v Krkonosich, je tam krasne, ale ve Stribrnem potoce vidim, jakou barvu kapesniku Mileta zrovna vyrabi. Jelikoz cisticka je nevyhovujici, tovarna vypousti barvy do potoka a chudaci pstruzi plavou brichem nahoru. Rybari delaji vysad a kontroluji brehy, ale staci par hodin a vse je zniceno. A nic se nedeje. A tak je to s chemickami, elektrarnami a sirou, atd. Ale hlavne se honi vzdy jen posledni clanek zla. jako ve vsem tom bordelu. [zmaten] [oči v sloup]

31087

17.7.2004 23:46

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Petr 62.?.?.?

Reakce na 31023

Kouřit, nekouřit, to je především volba jednotlivce, pane. Agresivní kampaň vedená proti čemukoli, to je přímé ohrožení společnosti. A není důležité, jde-li o agresivní proti - kuřáckou, proti - alkoholickou (Ona se nám nějak ta prohibice v USA let dvacátých tak trochu vyškubla z riky, že?), proti - masožravou (kampaně organizované panem Vachlerem patří zcela určitě mezi to agresivnější), proti - ?. Co bude příště? Proti kávě? Proti čokoládám? Proti spaní méně než 6 a déle než 7 hodin? Proti mužům, kteří si neholí nohy? Nebo proti těm co si nohy holí? Problém je v tom, pane, že někdo rozhoduje co mám či nemám dělat. A to je zlé, velmi zlé. Mnohem horší než kouření, pití alkoholu a holení si levé a neholení pravé nohy dohromady.

31054

18.7.2004 1:28

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 69.?.?.?

Reakce na 31054

Přesně tak jsem to myslel. Děkuji.

31058

18.7.2004 2:07

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 31054

Proti kouření je nutné vést agresivní kampaň, pokuď
nebudou kuřáci do té míry rozumní a nebudou nekuřákům
ničit jejich právo na čistý vzduch!
Když si chce kuřák kouřit, nikdo mu to nemůže zakázat,
ale musí svojí "narkomanii" provozovat tak, aby neškodil
nekuřákům.
Bohužel výrobci cigaret jsou neskonale drzí a sprostí!
Když je někde vyhodíte dveřmi, vlezou tam oknem.
Podobné vlastnosti mají někteří příslušníci etnika, které je
zde často probíráno!!!
Odporné reklamy, které podprahově působí hlavně na mladé lidi,
jsou dobře známy.
Škodlivost vdechování kouře je všeobecně známa a nikomu se již
nepodaří závěry nikoliv vědců, ale docela prostých praktických
lékařů zpochybnit. Problémem zůstává samotné kouření některých lékařů.Příklady bohužel táhnou.
Blbý bijec se opět projevil.Nebudu jeho výroky komentovat.
Za něj hovoří jeho přezdívka.
A kvůli kouření se již také není potřeba nějak příliš rozčilovat.
Prostě kouření skončí a kuřáci budou vytěsněni tam, kam
ze svým zlozvykem patří.
Myslím, že se ještě v Americe dočkáme dalších kampaní.
Další na tapetě bude alkohol. Nejdříve ten tvrdý a potom
i ostatní druhy alkoholických nápojů.
Tady bych se pozastavil nad takovými zákazy, ale Amerika
musí být ve všem "nejlepší", ať již jde o "válčení"
nebo bigótní zákazy čehokoliv.
Ale Amerika je silná a společnost si "pomůže"!
Jenom jsou zde vidět velké "výkyvy". Ode zdi ke zdi.
To není správný vývoj společnosti.
Myslím , že Evropa je v tomto ohledu lepší a když se příliš
nebude "amerikanizovat" je možné , že najde východiska,
která se budou moci uplatnit ve společnosti všeobecně.
Včetně slušné a pro všechny strany přijatelné restrikce kouření!
To je také velká "politika"!!!

31060

18.7.2004 4:02

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31054

Musim se priklonit k Vam Petre. Prozatim ( podle me ), je Vas clanek nejlepsi v tomto komentari "v boji, proti koureni". Je pochopitelne, ze nekuraci jsou v pravu, ale kuraci, maji zase pravo na tu svoji cigaretku. Pokud kuraci neohrozuji nekuraky, tak neni duvod je pranyrovat.

O necem jinem, je ale zdravi. No a kdybychom se zeptali Prazaku a nebo obyvatel Los Angeles, hlavne tech nekouricich, tak urcite, kuraci jsou v takovychto mestech daleko otuzilejsi. A co takova strava ?! kolik chemikalii a barev ( pro lepsi vzhled na oci ), se do ni pridava ? A co voda ? A co vzduch ? A co vubec, celicka nase priroda ? Na co dnes sahnete, tak je to sama chemie.

Takze, zanechme koureni, ale stejne pujdeme set fitu pod zem, celi zamoreni. Buh nam zehnej, i nasi "vyspele" civilizaci.

31064

18.7.2004 18:46

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 31064

>O necem jinem, je ale zdravi. No a kdybychom se zeptali
>Prazaku a nebo obyvatel Los Angeles, hlavne tech
>nekouricich, tak urcite, kuraci jsou v takovychto mestech
>daleko otuzilejsi. A co takova strava ?! kolik chemikalii a
>barev ( pro lepsi vzhled na oci ), se do ni pridava ? A co
>voda ? A co vzduch ? A co vubec, celicka nase priroda ? Na
>co dnes sahnete, tak je to sama chemie.

Zdravim,s pranim staleho zdraviiii
V LA je to jen otazka penez,co dychate a jiiite.Ten hrozny smog se drzi hlavne za horami(San Fernando valey)a svezi vzduch od more dorazi az do Beverly hills.Jinak,kazda vetsi krizovatka stredne velkeho mesta v CR ma ale horsi vzduch nez v San Fernando valey.
A co se cigaret tyce,tak za poslednich 20let cena v LA vzrostla radove o 300% ,benzin se drzel porad kolem $1.30 za gallon od pocatku 80tych let az do nedavna,ted kolem $2.50.Nenadaly skok,ktery ublizil hlavne chudym.
Mate-li hodne penez,muzete si v LA koupit cokoliv.I ten filtrovany vzduch doma i v aute.A do bazenu si muzete liiit Evian.Takze,kdo pujde do stretu s vyrobci benzinu? Tezko pujde,tak nanejvys prijede v aute a uz je jasne,ze prohral.
A co se tyce chemie pri vyrobe napr.ocnich stinu,tak drazdivost na ocni vicka je limitovana normou a ta byla(mozna jeste je) v CR prisnejsi nez v USA.
A ten tlak,na ceskou mladez na zacatku 90tych tabakovym prumyslem,byl obrovskyyyy.Legislativa totalne selhala.Kdyby tabak a zplodiny ze spaleneho cigaretoveho papirku byly zakazany aspon ve stejne mire jako koureni marihuany,tak by pokladna CR byla tak prazdna,ze by pak ouradoveee nemeli z ceho krast.A VOTOMTOJE !

31076

18.7.2004 19:32

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31076

Pane Stwora
Jsem u Vas registrovan,pred prispevkem se cerstve prihlasim a stejne me vpustite po nejake dobe a to jeste jako anonym.Dekuji za odpoved.Idealista

31077

19.7.2004 16:46

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 69.?.?.?

Reakce na 31077

Nechápu. V čem je problém? Kdy říkáte "přihlásím se", znamená to, doufám, že vložíte své userid a heslo do rámečku vpravo nahoře na titulní straně.

Další možnost je, že nemáte povoleny cookies. Bez cookies má systém tendenci vaše přihlášení občas (dost často) "zapomenout".

31105

18.7.2004 22:47

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 31076

To jste vážený pane píchl do správného "vosího hnízda".
Marihuana je doopravdy velmi zajímavá rostlina a její účinné
látky/nechci zde zacházet do nějakých odborných podrobností/
jsou i po lékařské stránce mimořádně pozoruhodné.
Třeba i některých typů mozkových demencí se mohou při podávání
canabisu / marihuany / výrazně snížit nebo i vysadit dávky léků,
které mají značné vedlejší účinky!
A vůbec, když je povolen alkohol, mělo by být povoleno i požívání canabisu a to nejenom ve formě kouření.
Nakonec Holandsko již takový projekt má a canabis se běžně nechá
koupit ve vybraných obchodech. To je svoboda s velkým S.
Bohužel spůsob americké restrikce všeho, co se nelíbí nějakým
hlasatelům podivné "americké morálky" je špatný.
Zde by si měla vzít Amerika v Evropě příklad.
Včetně rozumných předpisů na omezení tabakismu a hlavně
na rozumných a pro většinu přijatelných zákazů na ochranu
nekuřáků před kuřáky.

31084

19.7.2004 13:32

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Druid 81.?.?.?

Reakce na 31054

Petr: Musim reagovat protoze michate hrusky a jablka. Kampan neni zadne ohrozeni spolecnosti. Predstavte si libovolnou kampan ktera Vas primeje k necemu co sam nechcete. Kampan je svobodna. Ale prohibice? Ta nema se svobodou co delat proto taky dopadla jak dopadla. Stejne dopadne i ta marihuanova prohibice jen o nejake to desetileti pozdeji. Ale pokud nekdo chce plosne ochranovat nekuraky tak, ze hospodskym naridi aby jejich podnik byl nekuracky pak si musime dat opravdu pozor!
To je ohrozeni.

31099

28.7.2004 8:55

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Petr 82.?.?.?

Reakce na 31099

Druid: Trochu déle jsem se sem nepodíval, tak reaguji se zpožděním. Ano, máte pravdu, kampaň je svobodná. Měla by přitom ovšem dodržet alespoň to, čemu se říká Etický kodex reklamy. Kampaň proti kuřákům tento kodex významným způsobem porušuje např. uváděním neúplných informací, přímým zatajováním, oslovováním cílové skupiny prostřednictvím dětí (pozor, tady nemám na mysli přímé působení na děti jako cílovou skupinu - to je v pořádku). Co se týká záměny prohibice a kampaně, tedy prohibice a obecně restriktivní opatření vůči čemukoli bývá obvykle předcházeno kampaní, která vytváří vhodné společenské prostředí v němž teprve lze přijmout legislativní restrikci. A podobnost současného tažení proti kuřákům s tažením proti alkoholu, které v USA vyvrcholilo prohibicí, je, řekl bych, dosti výrazná. Prohibice také nezačala jako absolutní zákaz požívání alkoholu ve všech státech USA najednou. Tato podobnost je ale také dosti úděsná, tentokrát jde o celý svět. Ale hlavně a především. Jestli projde tohle, co bude zakázáno příště? Co se znelíbí natolik, že proti tomu bude nutno celosvětově zakročit? Nebo jaký zákaz bude tak výnosný, že bude žádoucí?

31470

20.7.2004 9:01

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

qweasy 213.?.?.?

Reakce na 31023

Fajčenie je podla mňa úplne zbytočné. Prečo by mal človek vdychovať do seba a hneď zo seba nejaký dym. Je to totálne zbytočné. Ak mi poviete jeden dôvod, ktorý je ptrebný, čo mi dáva fajčenie, ja vám zaručím, že budem fajčiť, takže ten dôvod.........ten dôvod nieje

31134

20.7.2004 18:58

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31134

> Ak mi poviete jeden dôvod, ktorý je ptrebný, čo mi
>dáva fajčenie, ja vám zaručím, že budem fajčiť, takže ten
>dôvod.........ten dôvod nieje
Tradice americkych Indianu po mnoho let bylo inhalovani dymu.Ale asi ti to umeli kontrolovat.Pokud bychom mluvili o tradici vdechovani latky THC(rostlina marihuana-znama to nositelka THC),to si musi zvazit kazdy sam,duvod at si take najde sam.Tobacco-to uz je jine kafe.To je TEZKY ZABIJAK lidske populace.

31144

20.7.2004 20:33

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

google 217.?.?.?

Reakce na 31134

Fajčenie je podla mňa úplne zbytočné. Prečo by mal človek vdychovať do seba a hneď zo seba nejaký dym. Je to totálne zbytočné. Ak mi poviete jeden dôvod, ktorý je ptrebný, čo mi dáva fajčenie, ja vám zaručím, že budem fajčiť, takže ten dôvod.........ten dôvod nieje
qweasy -- 213.


tak ja ti teda jeden dovod poviem [oči v sloup]
ak by si fajcil, nepisal by si take blbe prispevky do Zvedavca!
a teraz som zvedavy, ci dodrzis slovo ty a zacnes fajcit? [cool]

31148

22.7.2004 16:19

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

rony 194.?.?.?

Reakce na 31134

ano nie je. no a? na sexovanie je podla katolickej cirkvi iba jediny dovod a to splodenie potomka. a predsa vacsina z nas sexuje iba tak.
tu nejde o dovody/nedovody - ak vy nemate dovod, je to pre vas len plus a vacsina zavislakov fajciarov vam v istom obdobi zivota moze len zavidiet. Fajcenie vytvara zavislost, to je vseobecne zname, tak sa pytam (a prepacte, ze sprosto na rovinu) preco sa vobec pytate ked slovo zavislost je dostatocne jasne snad vsetkym [mrknutí jedním okem]

31254

20.7.2010 21:09

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Renegaders 85.?.?.?

Reakce na 31134

nuti te nekdo kourit?ne,proc chces nutit prestat kourit nekoho ty?

224589

22.7.2004 16:15

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

rony 194.?.?.?

Reakce na 31023

p. Peleska, zjavne ste nepochopili znenie clanku p. Stworu. Pokial ale basnite o fajceni, obujte sa prosim aj do ostatnych skodlivych vplyvov na cloveka, ktore na vas vplyvaju dajme tomu agresivnejsie ako 10 metrov od vas fajciaci clovek.

Uz v predoslych clankoch som sa aj ja snazil naznacit, ze problem nefajciarov s fajciarmi a opacne je tvoreny nie samotnym fajcenim ale prave hulvatskym spravanim. A hulvat moze byt rovnako fajciar ale aj nefajciar.

Nebudem predsa nadavat psovi, ktory napadol cloveka, nadavat budem jeho majitelovi, pretoze vacsinu konfliktov ludi so psami maju na vine prave oni (o ano, pocujem aj reci o provokovani psa) [mrknutí jedním okem] tu je to tiez o hulvatskom spravani sa.

Zobudte sa, zlozte kriziacku zastavu a skuste premyslat. Fajciari vas nezabijaju, mozno su to iba utkvele militantne predstavy vo vas [mrknutí jedním okem]

davno som sa nad takto zaslepenym traktatom nepobavil [mrknutí jedním okem]

31253

23.7.2004 14:12

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 31023

Pil a umřel, nepil a také umřel. Kouřil a zemřel a nekouřil a také zemřel na rakovinu plic. Kouření tou hlavní příčinou patrně nebude.
Kouření je zlozvyk, kterým kuřák otravuje své nekuřácké okolí. Ovšem platí za to nepoměrně víc do státní kasy, než nekuřáci. Protikuřácká hesla na cigaretových krabičkách jsou pro kuřáky maximálně tak k pobavení nad hloupostí státních úředníků, kteří ci od takové propagandy cokoliv slibují. Věřím, že mnohem účinnější by bylo heslo na krabičce : "Zakoupením této krabičky cigaret dobrovolně přispívám na reprezentační výdaje současné vlády." Takové pravdivé heslo by kuřáky určitě nadzvedlo.

Ministr zdravotnictví se svými jalovými výkřiky nám může být ukradený, protože svojí činností skoro nic neovlivní. Ovšem ministr financí má skutečnou moc ve státě a placením daní ho v jeho počínání podporujeme a tím podporujeme i vládu.

31296

23.7.2004 16:22

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31296

Aplaus,pane Karle !
Jen by me jeste zajimalo,kolik jeste dostavaji bokem za to,aby drzeli distribuci marihuany mimo zakon.Kdyby to bylo legalni,jako treba holandsky model,tak dane z prodeje by sly do statni pokladny,Coz oni nechteji,potrebujiiii taky prijmy bokem.To je jasneee.Zdraviiii Idealista

31303

17.7.2004 5:25

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Lev 68.?.?.?

[chechtot] Potence mé kouřící družky, je víc, jak vyníkající :lol"

31028

17.7.2004 6:27

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 31028

Re: Tak jak je to vlastne s tim kourenim?

Problem neni naucit se kourit, ale problem je jak prestat, kdyz stareho psa, novym kouskum nenaucis....A kdo by ted prestaval, kdyz to jde na potenci?

Jarka

31032

17.7.2004 5:39

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Lev 68.?.?.?

Monica Lewinski kourila a jak vypada zdrave ! [mrknutí jedním okem]

31031

17.7.2004 7:47

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Tom 24.?.?.?

>také cigareta ohnutá směrem dolů - zřejmě má vzbudit asociaci >s údem po vykouřené cigaretě.

V rámci údové objektivity je ovšem nutno uvést, že i na jednom obrázku z této odpuzující kolekce - dokonce i stojí (cigareta).

http://www.hc-sc.gc.ca/hecs-sesc/tobacco/legislation/warnings/e_p.html

Originál, ohnutý dolů

http://www.hc-sc.gc.ca/hecs-sesc/tobacco/legislation/warnings/e_d.html

navozuje asociaci s pokleslou aktivitou odnaučených kuřáků:"Dokouřil's, kamaráde? Dokouřil?"

Podobným protipólem působí i tento obrázek:

http://www.hc-sc.gc.ca/hecs-sesc/tobacco/legislation/warnings/e_b.html

Ženská, která svým vzhledem připomíná vyhaslý doutník, na erekci rozhodně nepřidá. Obrázek jakoby říkal:"Nesouložte. Kuřte!"

K mým neoblíbenějším, z celé té protikuřácké kolekce v rámci všeobecné buzerace obyvatelstva, patří tento:

http://www.hc-sc.gc.ca/hecs-sesc/tobacco/legislation/warnings/e_e.html

Nazval jsem ho:"Mladí kuřáci. Tom Sawyer a Huckleberry Finn."

31033

17.7.2004 8:00

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Jasmina 62.?.?.?

Tak jak to je?
Spis asi opravdu o te komunikaci,prvni kontakt cigareta usnadnuje.
Kdyz totiz nekam vejdete na cigarko,ikdyby jste si nemel s nikym o cem co povidat,tak tam aspon nebudete trapne cucet a budete kourit.Uz to cloveka uvolni a potom se snaze kontaktuje.A protoze dnes kouri i mnoho zen,pak se mozna snaze prvne oslovi a pak se vidi.
Faktem je,ze kdyz si zalistuji v pameti;kdo byl nesmely a kdo smely,tak asi opravdu vice kuraci ale to jiste neni pravidlem.

31034

17.7.2004 12:20

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Cygnus 213.?.?.?

Soudě dle sebe a svého okolí tak má doktor Uzel naprostou pravdu.

31038

17.7.2004 16:23

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

excelent excelentcz (zavináč) yahoo (tečka) com 83.?.?.?

Kouření má především uklidňující učinky což potvrzuje chování lidí kteří po určitém třeba pracovnim vypětí si dají tzv.čouda na uklidněnou.Pro zajímavost jen uvedu zážitek ze svatby která se konala v jedné zapadlé vesnici na Slovensku kde se hostina konala na zahradě a na ohni se peklo prase.Synek jednoho z hostů kterému mohlo být tak okolo dvou let se lekl výbuchu petardy jeho následný pláč nebyl k utišení a tu k němu přistoupila starší babka odvedla jej k ohni vytáhla kus doutnajícího polene a do připraveného pytliku odchytila dým poté chlapci pytlík přiložila k ústům a nechala jej pořadně nadechnout chlapec se během chvilky zklidnil.
Nechci se přít zda je kouření škodlivé či zdravé,ale určitě zde platí zlatá střední cesta.

31043

17.7.2004 23:37

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Tom Mraz 81.?.?.?

Reakce na 31043

No to je jasné, že se zklidnil, když ho babička jaguška přiotrávila CO - kysličníkem uhelnatým
[velký smích]

31053

20.7.2004 16:34

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

petrxh petrxh (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 31043

Neco podobneho se pouziva na uklidneni cloveka s histerickym zachvatem. Proste se mu pretahne igelitak pres hlavu. To mu snizi mnozstvi kysliku v mozku a histerik se uklidni (nenechate-li mu ten pytlik moc dlouho, pak se uklidni az do pristiho zrozeni, pokud si ovsem vsimne, ze uz je mrtvej. To mi pripomina... [velký smích])

31142

22.7.2004 16:25

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

rony 194.?.?.?

Reakce na 31043

tu to trosku posmerujem na spravnu mieru - cigaretka ako odputanie sa od napatia v praci je pomocka - normalne by si mal clovek v praci robit prestavky v pravidelnych intervaloch. takze je bezne, ze sa nehuli rovno v miestnosti ale sa odoberiem na ine miesto a pobudnem tam par minut.
toto presne sa doporucuje robit kludne aj bez cigarety ale to, ze fajciara k tomu nuti jeho zavislost, tak je viacmenej poctivejsim plnicom doporuceni.
tak to vidim ja.
preto mi pripadaju aj divne nazory niektorych ludi, ktori by najradsej fajciarske prestavky postihovali.

inak: toto je neriesitelny barikadovy boj - militantni antifajciari proste budu mliet svoje dokola a obcas nejakemu fajciarovi uletia slova, ktore im len nahraju na ich verklik. ostatne obcas staci len trosku popremyslat aka je miera skodlivosti fajciarov pre nefajciarov v primere k ostatnym skodlivym vplyvom - dovolim si znovu vyhlasit, ze fajciari su v tom takmer minimalne nevinne [mrknutí jedním okem]

31255

22.7.2004 17:10

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 69.?.?.?

Reakce na 31255

Díky za hlas rozumu.

31257

17.7.2004 18:02

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Koureni vede k apatii (clovek si tak nebere, ze nekoho zabije). To moc dobre vedel jiz Hitler a tak i presto, ze koureni nesnasel a nemecti vedci jiz pred 2. sv. valkou zjistili, ze zpusobuje rakovinu tak nemecti vojaci jako ostatni dostavali cigarety pridelove zadarmo. Tak to bylo i v jinych armadach a dale to pokracovalo.

31044

18.7.2004 0:53

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

google 217.?.?.?

-kto fajci nedostane Alzheimera [vyplazený jazyk]

inac mi argumentacia Radima Uzela silne pripomina moj prispevok, ktory som na temu "blahodarnost cigarety" zosmolil k predchadzajucemu clanku Mr.Stwory o fajceni.--

31056

18.7.2004 1:06

MAO Dopamine Nicotine Parkinson Alzheimer

jan 67.?.?.?

http://www.jrussellshealth.com/smokbens.html

31057

18.7.2004 4:02

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ja ,tomu rikam "indianska pomsta",kterou k nam dovezl mimo kukurice a brambor Kolombus,jsem nekurak,ale pamatuji to,ze stari lide kourili fajfku a zadna rakovina nebyla,ne ,ze by doktori ji neznali,ale byla jen v malem rozsahu,takze ,kazdy "dedek" mel na zahradce svuj tabak ,ktery mu tam rostl a on jej pouzival.Samozrejme ,,ze ta tabakova rostlina rostla zcela prirodne ,bez osetrovani chemikaliema a vselijakych ruznych prostredku proti hmyzu,v tom lezi ten zaklad ,proc kuraci maji tolik potizi ,nebot zar v cigaretach pali chemicke prisady ,ktere se takto stanou telu velmi skodlivy.Rakovina je tedy zpusobena ,vice pouzitymi chemikaliemi,kterych je dnes na kazde zahrade plno,natoz v prumyslovem na farmach delanem systemu-to je to,co nas zabiji,jeste k tomu pripoctete chemikalie z jidla a chemikalie ve vode a vsem ostatnim.Prostredkem proti rakovine plic je rostlina rostouci ve vsech oblastech ,kde je teplo-Paw-paw ,nebo ,jak ji nazyvaji indiani Stredni Ameriky -Papaja.
Odstranme prumyslove strikani tabakovych plantazi a mozna ,ze se veci zlepsi,avsak ,to je velky obchod proto soukrmnici ,kteri by "pokoutne " prodavali svuj doma vypestovany tabak jsou honeni policii,nebot vliv ruznych tabakovych koncernu je takovy ,jako vliv ,koncernu s vajicky,s dragami a jinym,podle nich se uzpusobuji zakony,ne ,podle spotrebitele,kazdy kurak,necht si pokoutne pestuje svoji rostlinu,pokud je jisty ,ze jeho zahrada nebyla nikdy chemicky osetrovana.

31063

18.7.2004 10:18

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

M.Š. milan (tečka) sumpik (zavináč) quick (tečka) cz 194.?.?.?

Nevím nevím,pánové
ale myslím si že kouření i jako mnoho jiných věcí je problém pouze jedince a nikoho jiného.Na stránkách internetu obhajuje každý pochopitelně své názory.Nemíním se zastávat kuřáků,ale říkám,že ostatním do toho zda někdo kouří nebo ne vůbec ale vůbec nic není.Navíc poněkud idiotské nadávky,jež obsahují odpovědi,mne inspirovaly k napsání těchto řádků.
Nedávno v česku začaly být krabičky cigaret označovány poněkud nevkusným grafickým výplodem,opravdu výplodem chorých mozků jak v legislativě tak i grafiků.
Vážení,protetuji!!!!
Protestuji ještě jednou a jako daňový poplatník žádám,aby byly idiotskými symboly označeny automobily-jelikož produkují velké množství škodlivin a smradů,jejich výroba a provozování je pro lidstvo škodlivá.
Taktéž požaduji aby nálepkou byly označeny výrobky chemického průmyslu,potravinářství...atd.
Zvláštní nálepkou s výrazněním velkého nebezpečí by měli být označeni politikové,novináři,tvůrci reklama jiná sebranka,která se živí nesmysly a nahlodáváním lidské pospolitosti a jejím rozbíjením.
Nejlepším grafickým symbolem by měla být lebka se skříženými hnátay,jelikož k tomuto symbolu úspěšně a rychlým tempem směřujeme,tedy k naplnění tohot symbolu.
Vidím,jak jsem píchnul do vosího hnízda různých mravokárců,avšak ruku na srdce...ryba smrdí od hlavy...zameť si před svým vlastním prahem...Pár slov,a ne a ne je naplnit.


Zdraví M.Š.

31069

19.7.2004 16:48

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Paranoicus Maximus paranoik (zavináč) c-mail (tečka) cz 213.?.?.?

Tak tohle je teda MAXIHLOD a já jsem extrovert jak poleno. K výrokům páně Uzla se snad ani nemá cenu vyjadřovat.

31106

22.7.2004 16:40

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Cigaretovy kour je vskutku odporny...
Ale co, hasis jeste nejaky mam...

31256

22.7.2004 21:16

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31256

>Cigaretovy kour je vskutku odporny...
>Ale co, hasis jeste nejaky mam...
Kdyz jsme u tech pozitkuuu z koureniii.Co preferujete,hash z Maroka nebo Mauiii wowuiii z tichomoriii? Cigaretaci asi moc nerozumi : )))).Ten tabaaak,to je teda siiila.P.S. Taky jsem leeeta kouril tobacco.Jsem rad,ze uz ne.Ale ja jsem te zasady: Kazdemu dle jeho gusta,ale nesmi to otravovat druhe,nebo aby doplaceli na kurakovo leceni pres povinne platby pojistneho,jako treba v CR.

31263

23.7.2004 20:33

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31263

Idealisto, ne jen ze kuraci plati mnohonasobne vic dani z cigaret a tim prispivavaji na zdravotni pojisteni nekurakum, ale jeste neni dokazano, ze nastartovani auta nevyda vice polutantu nez krabicka cigaret. Je to pouze vladni hracka, jak se pustit do tretinove populace, ktera sama vi, ze koureni je blbost. Zcela jednoducha proba, jak ovlivnovat spolecnost ruznymi zakazy......

31314

24.7.2004 1:51

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Sidonius 24.?.?.?

Reakce na 31314

>Idealisto, ne jen ze kuraci plati mnohonasobne vic dani z
>cigaret a tim prispivavaji na zdravotni pojisteni nekurakum,
>ale jeste neni dokazano, ze nastartovani auta nevyda vice
>polutantu nez krabicka cigaret. Je to pouze vladni hracka,
>jak se pustit do tretinove populace, ktera sama vi, ze
>koureni je blbost. Zcela jednoducha proba, jak ovlivnovat
>spolecnost ruznymi zakazy......
----------------------------------------------------------------

Děkuji za přihrávku pane Géza,
kdysi v šerém dávnověku, kdy jsem byl ještě nucen setrvávat v Tamzemsku na komoušském řetězu, slyšel jsem v rádiové relaci známé jako ... :"Pozor! Zákruta!", toto prohlášení : " Jedno přidání plynu, odborně - ´akcelerace při rozjezdu ´ nákladního auta, nebo autobosu na křižovatce, kde stojí maminka, držící své dvou či tříleté robě za ruku a čeká na zelenou, znamená, že toto dítě při jednom nadechnutí koncentrovaného, výfukového plynu, dostane do plic takovou dávku toxických a jedovatých látek, které se rovnají [b]40[/] vykouřeným cigaretám. A že tím děti trpí nejvíc, je už jen z toho prostého důvodu, že výfuková roura, neboli tail pipe, je umísťována, respektive bývala, do výšky asi tak 50 - 60 cm od povrchu. Čili tam, kde je kontakt a koncentrace nejvyšší. Ale ono i tak jde těch neřádů do luftu přespříliš, i když je ta roura vyvedena a namířena do nebes. A hlavně :" Je jich strašně moc !, těch rour. "[oči v sloup]
Ještě jeden příklad z doby nedávné, a to po 9.září 2001, kdy byly staženy všechny lety v USA ( asi 5 dní ), se najednou o 100% zlepšilo počasí nad velkou částí území USA !?

Ale zpět ke kouření. Z mé vlastní zkušenosti prohlašuji, že kouření je svinstvo a škodí. Možná že někomu víc, někomu míň. A s tím obtěžováním kouřem, to už tady bylo řečeno mnohokrát, je to otázka slušného chování a je zbytečné o tom dále hovořit. Kdo je hulvát, tak je jedno jestli kouří, nebo ne, a naopak.

31324

24.7.2004 6:09

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31324

pane Sidoniusi dekuji za krasny prispevek, co se tyce toho pana Gezy Vcelicky tak se prosim jmenoval muj dedecek, vy jste ho znal? To uz to musite mit na konec cesty dosti blizko [smích]Prakticky by vam muselo byt ke stovce. No muj dedecek by z vas mel urcite radost, jste moudry clovek.

31340

24.7.2004 6:41

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 31340

co se tyce toho pana Gezy Vcelicky tak se prosim jmenoval muj dedecek
__________________________________________

To snad ne Vcelaku ! Vy jste mel dedecka ? ..... Ale jooo, ano, uz si vzpominam. Loni pry sel vas dedecek Geza na jahody a spadl ze žebře.

31344

24.7.2004 2:33

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31314


>spolecnost ruznymi zakazy......
Pane Vcelicko
Vy urcite stravite nejaky ten cas ctenim mych prispevkuuu,takze vite,ze jsem psal neco o demonstraci proti splodinam a kdyz tam prijede demonstrant autem,tak....Mnnno,takze kdo pojede demonstrovat proti spalovani benzinu a nafty?Jsem proti zneuzivani cehokoliv.Drogy se dajiii lehce zneuzit.Auto s plnou nadrzi je take droga.A jak silnaaaa.Veci je treba vyuzivat,ale vyuzivat lidi? A jeste proti jejich presvedceni? Ochrani nas demokracie,nebo totalita?

31327

24.7.2004 6:02

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 31327

pane Idealisto, mate pravdu, jsem vybiravy pri cteni prispevku a nektere prispivatele se neobtezuju ani cist, Vase prispevky, ctu zatim vsechny. Zarazilo mi vase vtipkovani o hasi jinak mate celkem zdrave nazory. Nevim, jestli jste si vsim, nebo jste preskocil to hlavni v cem sem vam odporoval a sice ze kuraci plati na danich z cigaret nejvice zdravotniho pojisteni.
Jiste bude tezke, az spolecnost vyresi nes^var koureni zajistit penize na zdravotnictvi [smích]Nekteri prispivatele se zabivaji tim, ze nikotyn je droga, ano je, ovsem kofin, teen, cukr jsou drogy take valka proti drogam ne nesmyslna, je to pouze valka jedne casti spolecnosti proti druhe. Drogama pry podporujeme teroristy...hmm a CIA si za ne kupuje kamarady. Mame to krasny svet haha

31338

25.7.2004 6:52

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 31338

>pane Idealisto, mate pravdu, jsem vybiravy pri cteni
>Vase prispevky, ctu zatim vsechny. Zarazilo mi vase
>vtipkovani o hasi jinak mate celkem zdrave nazory. Nevim,
>jestli jste si vsim, nebo jste preskocil to hlavni v cem sem
>vam odporoval a sice ze kuraci plati na danich z cigaret
>nejvice zdravotniho pojisteni.

Dobry den,pane Vcelicko
Dekuji za Vas cas,straveny ctenim mych prispevku.
Co se tyce meho vtipkovani,tak ja jen chtel vedet,jestli pan viii,o cem mluviii,kdyz napise slovo hash.Vseobecna znalost neni ke skode.Odpoved jsem nedostal,tak jako k minulym prispevkum smerem na pany Sidonius,Peshmerga atd.Vzdyt me prispevky jsou jasne psany a mysleny tak,ze to hlavni,o co mi jde,je bezpecnejsi zivot na Zemi a upozornit na to,ze byt idealistou mezi chazarskymi dusemi,je jasna sebevrazda.A jedine hlupak me muze narknout z rasismu a jinych ismuuuu,prave naopak.A argumenty mam silne dost.Jenze jsem si take vsimnul,ze vetsinou dopisovatele nemaji zajem o vytvoreni platformy 100% tolerance nabozenstvi a ras.To je moc prace,ze? Kazda strana pak haji to sve a to hlavni,kam se maji divat,jim unika a navic se jim smeje.Panove a damy.At uz jste vyznanim krestane,nebo zide,nebo kyho certa,treba toho meho,vericiho v Matku prirodu a zdravy rozum( vse psano s nadsazkou,aby jste pochopili,ze nejsem absolvent nejake politicke skoly ),....ja uz fakt nevim,jak Vam naznacit,ze by to slo,vytlacit zleee duse z kola ven.No reknete,co by bylo pro Zlou dusi to nejhorsi? Videt orthodoxniho krestana s orthodoxnim zidem a orthodoxnim kyhocertaatheistoupohanemmuslimematd drzet se za ruce s vedomim spolecneho cile a to vymytit Zlo.....No jo,blbec Idealista zase zvaaastaaa
Trochu jsem se dostal mimo miiisu,omlouvam se.

31375

25.7.2004 20:23

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 31375

Popravde jsem ani nechtel odpovedet. To byla prilisna provokace a az prilis napadna. A na provokace nema smysl reagovat ci se jimi prilis zabyvat. A to ze se jedna o pryskyrici (alespon tak jsem v tomhle ohledu informovan) vim.
Pokud bych mel neco rici k tem antireklamam, tak jedine. Jedna se o provokaci a tudis na ni kuraci nebudou reagovat.

PS - zvlastni ze ty antireklamy jsou vetsinou zamereny jen proti muzske casti kourici populace.

31388

25.7.2004 21:43

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31388

>Popravde jsem ani nechtel odpovedet. To byla prilisna
>provokace a az prilis napadna. A na provokace nema smysl
>reagovat ci se jimi prilis zabyvat. A to ze se jedna o
>pryskyrici (alespon tak jsem v tomhle ohledu informovan)
>vim.

Mily pane LG
Idealista si zaklada na pravdomluvnosti a za timto si pevne stoji.
Provokace prisla z Vasi strany a ja chtel jenom vedet,jestli vubec vite o cem piiisete.
Rozdil mezi kurakem tobacco a THC je obrovsky.Ti,co vi,co inhalace THC prinasi,se za to vubec nestydi.
Nyni se nachazim v zemi,kde je inhalace THC zakonem povolena.Distribuce a prodej nikoliv.
Pokud mi budete chtit odpovedet,dejte si joint a pak urcite Vas nenapadne klickovat.Ja nemusim,tyto zalezitosti me zivot naucil brat s nadhledem.Mame jine starosti.Takze,kliiiidek [smích])))))

31389

25.7.2004 22:24

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 31389

Odpovim vam i bez toho aniz bych zahulil. Ikdyz vlastne neni ani na co odpovidat.
Je dost rozdil, pokud nekdo napise provokativni prispevek aniz by jim raegoval na prispevek nekoho jineho, a provokativnim prispevkem mirenym, to jest vase reakce na muj prispevek. V druhem pripade to zavani konfliktem a tak je lepsi se odpovedi vyhnout pokud dotycneho jeste nemate otukaneho.
Jiste, za to ze obcas zahulim se vubec nestydimm ale nebudu to taky rikat vsem hnet na potkani. A uz vubec nebudu vsem popisovat sve picity a stavy. mimochodem o tomhle si kuraci mohou ve vetsine pripadu nechat jen zdat neb prakticky memaji co popisovat.

Ale zpet k tem antireklamam. Nebudu tet mluvit o koureni ale o huleni. V posledni dobe se trochu divam i na zpravy a ruzne jine porady s novinarkou tematikou. Cas od casu se do mlyna dostane i otazka huleni a udelaji i rozhovor s nekym kdo k tomu ma blizko. Problem je v tom ze ve vetsine pripadu odchytnou nekoho kdo k tomu ma az prilis blisko. Dle meho soudu jsem to odhadnul tak pred necelou pulhodinkou a prakticky pokazde "vzorovy" priklad u nejz uz neni jistota ze nejede na necem o dost tvrtsim. Pak se clovem nema divit, ze predstava siroke a nutno podotnout ze i hloupe verejnosti, je takova jaka je.

A to, ze byly bezne lany lany konopi uz prakticky nikdo nevi...
Pokud se nemylim tak se o nich pise i Bozena Nemcova ve svem nejslavnejsim dile. (nemohu to potvrdit neb jsem to necetl a mam to zdruhe ruky)

31391

26.7.2004 19:09

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 31391

Jasne!...V pohode : ))))))

31430

27.7.2004 16:53

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

trodas 82.?.?.?

Koureni cigaret (tabaku) je desne svinstvo.
Drtiva vetsina (vsichni ktere znam, ale naivne predpokladam, ze nekteri jsou lepsi???) kuraku jsou naprosta hovada, jenz jsou schopni obtezovat vsechny dokola svym hnusnym zdravi skodlivym smradem a jeste hovorit o "Teroru nekuraku..." TM by Pavel Foret [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

Priznam se, ze nezapaleny tabak mi voni. Zapaleny, ne, to je des.

Jako mlady jsem take podlehl vlivu kamaradu a par cigaret vykouril, ale nijak me to nechytlo. (prvni cigarata byla bezvadne euforicka, zbytek nic, takze nic pro me [mrknutí jedním okem] )

Zastavam nazor, ze JAKMILE budou OSOBNI zdravotni ucty, tak at si kazdy huli s sebe doma co chce, kdy chce a jak chce. Ovsem zadne koureni na verejnych prostranstvich/mistnostech/kavarnach/restauracich/hospodach.

Co se tyce travy, tak tu jsem este nezkousel (na rozdil od uz dneska skoro vsech 16-ti letych, eh...) ale verim na to, ze kazdy je zodpovedny za sebe, takze at si kouri co chce.
I Thomas Jefferson kouril travu a nerek bych, ze z nej byl magor. Navic vsechny studie jasne ukazuji, ze THC nema zadny velky vliv na organismus - na rozdil od zplodin horeni tabaku... [oči v sloup]

Jediny problem - koureni cehokoliv nelze zakazat. Co je zakazane, to je zadane a podporuje se tak jedine organizovany zlocin. Prohibice v US ho vlastne vytvorila, ze... [zahanbení]

31457

28.7.2004 6:36

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 31457

jen na doplneni.

Nejen zakaz neceho podporuje organizovany zlocin.
Taky uvaleni vysokych dani na neco ma stejny ucinek.

31465

17.8.2019 15:19

doba elektronická

lukyn 176.?.?.?

Dneska je všechno na elektřinu dokonce i kola, motorky, koloběžky, auta...proč sakra ještě někdo má u pusy smradlavou cigaretu. Dneska je moderní vapovat nikotin s elektronickou cigaretu. Za mě naprostá spokojenost a v mnohé mi to ulehčilo život i po zdravotní stránce. Pořídil jsem si tuhle pecku https://mojeelektronickacigareta.cz/elektronicke-c... a nemůžu si ji vynachválit. A ty příchutě jsou TOOOOP!

373105

Příspěvků: 60

17.07. 04:09 Peleška Milan  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.07. 19:38 Dan  Kouření je hloupý zlozvyk.....
17.07. 19:40 dub  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.07. 21:23 Dr. Murt  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.07. 23:30 Blbobijec  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
18.07. 12:38 Jasmina  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
18.07. 15:07 Jarka  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
18.07. 23:24 Jasmina  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
19.07. 04:54 abra  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.07. 23:46 Petr  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
18.07. 01:28 Vladimír Stwora  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
18.07. 02:07 Peleška Milan  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
18.07. 04:02 Lev  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
18.07. 18:46  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
18.07. 19:32 Idealista  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
19.07. 16:46 Vladimír Stwora  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
18.07. 22:47 Peleška Milan  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
19.07. 13:32 Druid  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
28.07. 08:55 Petr  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
20.07. 09:01 qweasy  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
20.07. 18:58 Idealista  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
20.07. 20:33 google  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
22.07. 16:19 rony  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
20.07. 21:09 Renegaders  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
22.07. 16:15 rony  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
23.07. 14:12 Karel z Čech  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
23.07. 16:22 Idealista  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.07. 05:25 Lev  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.07. 06:27 Jarka  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.07. 05:39 Lev  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.07. 07:47 Tom  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.07. 08:00 Jasmina  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.07. 12:20 Cygnus  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.07. 16:23 excelent  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.07. 23:37 Tom Mraz  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
20.07. 16:34 petrxh  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
22.07. 16:25 rony  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
22.07. 17:10 Vladimír Stwora  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.07. 18:02  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
18.07. 00:53 google  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
18.07. 01:06 jan  MAO Dopamine Nicotine Parkinson Alzheimer
18.07. 04:02 Robert Nohejl  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
18.07. 10:18 M.Š.  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
19.07. 16:48 Paranoicus Maximus  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
22.07. 16:40 LG  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
22.07. 21:16 Idealista  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
23.07. 20:33 Vcelicka  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
24.07. 01:51 Sidonius  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
24.07. 06:09 Vcelicka  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
24.07. 06:41 Lev  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
24.07. 02:33 Idealista  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
24.07. 06:02 Vcelicka  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
25.07. 06:52  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
25.07. 20:23 LG  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
25.07. 21:43 Idealista  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
25.07. 22:24  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
26.07. 19:09 Idealista  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
27.07. 16:53 trodas  Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
28.07. 06:36 LG  RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?
17.08. 15:19 lukyn  doba elektronická

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
15,80 Kč
Švýcarský frank
23,49 Kč
100 japonských jenů
21,39 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,66 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 054,99 Kč
1 unce stříbra
394,77 Kč
Bitcoin
201 515,96 Kč

Poslední aktualizace: 14.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 681