Diskuze k článku

Poslední svobodné volby

Příspěvků 22

25.6.2004 15:29

Poslední svobodné volby

Jasmina 62.?.?.?

Tak a ted,co s tim? Ja,maly clovek,nijak nezajimavy,postavit se proti narizeni?
Vzdyt jste to videli,tu slavu pri vstupu do EU!Lide se smali.

30135

25.6.2004 16:31

RE: Poslední svobodné volby

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 30135

Obávám se, že to budeme muset nechat vyhnít. Bude to trvat dlouho a bude to bolestivé. Z minulosti víme, že zánik, rozpad společnosti a vznik nové většinou trvá jednu až dvě generace. My sami se asi změny nedožijeme. Možná naše děti, pokud tady ještě nějaké zůstanou...

30137

25.6.2004 16:08

Poslední svobodné volby

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Referendum k EU ústavě a Česko?
Pchááá,český národ je lid dobrý, dobře se mu vládne...
Jsem si téměř jist,že tlupy rozjásaných idiotů půjdou radostně dát své ANO evropské ústavě.
A ptáte se proč? Inu,ta většina,co s tím nesouhlasí,nebo reptají, zůstane nasraně doma,na svých chatách, případně v hospodách budou lít pivo do hlavy a nadávat,jak to v té EU stojí za hovno.
Že právě teď mají poslední šanci říct své NE,ty jejich mozky otupělé pivem, snězeným bůčkem a sledující TV Nova ani nenapadne...

30136

25.6.2004 16:33

RE: Poslední svobodné volby

Rado 24.?.?.?

Reakce na 30136

Aj keby ludia povedali v referende NE, tak im to nebude nic platne. Papalasi uz maju svoje paky. Napriklad opakovanie referend az do "spravnej" odpovede (cim sa papalasi z EU ani netaja). Na Slovensku maju este lepsi sposob - vyhlasia, ze ludia hlasovali "nezodpovedne" a ze referendum je aj tak len "poradne" a v parlamente si odhlasuju ANO. Niecim podobnym sa otvorene vyhrazali pri referende o vstupe do EU.

S EU je to ako so Sovietskym Zvazom - musi najprv totalne zhnit zvnutra a potom pockat na vetrik (alebo imigrantov z tretieho sveta), ktory ju polozi. Obavam sa, ze to bude trvat velmi dlho...

30138

25.6.2004 17:52

Poslední svobodné volby

convertible 213.?.?.?

Vážení, svezte se někdy metrem, tramvají, poslechněte si, co normální lidi zajímá, o čem se baví a co chtějí. Narazíte na témata : Superstar, výprodej, sleva, televize, žrádlo,drahota - pořád kolem dokola. Je to trapné a hrozné, ale tenhle národ si nic jiného nezaslouží. I kdyby v EU vládli Tataři, nebo Mongolové, těm lidem by to bylo jedno a bude je vždy jen zajímat, co si strčí do pupku a co jim dávají v TV a když jim daně z příjmu zvýší na 80%, tak budou přemýšlet, jak to ošulit a kde nakoupit levněji.
My, co tady remcáme a trápíme se, nás je tak málo....

30140

25.6.2004 18:58

RE: Poslední svobodné volby

djb 194.?.?.?

Reakce na 30140

to trapné a hrozné, ale tenhle národ si nic jiného nezaslouží.

ale tak, uz toho vsichni nechte. Vzdyt to je zcela normalni, kazdy narod, kazda populace se z 80-90 procent zajima jen o to co sezrat a kde bydlet a jak usetrit. To neni zadna vysada Cechu. (a v podstate je to, bohuzel, naprosto prirozene a logicke...) Vysada Cechu je mozna v tom, ze o tom vic nakecaj...

30143

25.6.2004 19:52

RE: Poslední svobodné volby

Ister ister (zavináč) xko (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 30140

baba

30144

25.6.2004 22:38

RE: Poslední svobodné volby

P.Peshmerga, Mgr Paed 69.?.?.?

Reakce na 30140

Ne všude se podobným způsobem chovají občané (a tedy i voliči)jako v ČR. Jsou to dva roky co jistá separatistická vláda rozhodla, že sloučí celý Montréal, Jižní město, Severní město a řadu jiných menších celků a vytvoří několik mega měst (pochopitelně dražších na daních, jen s jednou odborovou organizací). Změnila se vláda, přišlo referendum a ty samostatné celky - dříve nezávislá města s dobrou administrativou, nikoliv jako Špidla a spol. - jejichž občanům se toto administrativní (čti quasi komunistické) rozhodnutí nelíbilo šli dobrovolně a hojně k volbám a mega města od příštího roku už nebudou.
Pokud budou víkendy na chalupách , okopávání mrkve a natírání plotů, pak kecání v hospodách při pivu, důležitější než demokratické rozhodování o skutečných problémech, pak si Česká republika a Češi nic lepšího nezaslouží. A podobným způsobem dopadnou i federální volby 28. června, neboť je už na čase, aby ta prohnilá liberální strana plná skandálů buď vypadla ze hry anebo se dostala jen ke "kontrolovatelnému" korytu.

30147

28.6.2004 11:04

RE: Poslední svobodné volby

Karel 217.?.?.?

Reakce na 30140

Není nás málo, jen nejsme organizovaní, ale to se dostanem k paradoxu vzniku občanského sdružení následně politické strany a následně přílivu karieristů tak jak to funguje ve všech stranách naší scény. Řešením může být "osvícená diktatura" viz Pinochet následně hospodářský zázrak. V rádoby demokraciích je to jen a jen boj o koryta a moc a je jedno jestli je to pravice nebo levice. Těch pár slušných lidí co chtěli něco udělat pro zdevastovaný stát po roce 1989 odešli nebo byli odejiti a nahrazeni současnou garniturou, která je u moci již 14 let!!! a nikdo z nich se ani na chvíli nezastydí za tu spoušť, která za nimi zůstává, jen si přehazují odpovědnost, ale situace jim nesmírně vyhovuje, protože jim včetně pana Havla nikdy!!! nešlo o spoluobčany a stát a tak to bude fungovat pořád dokola, dokud to občané budou trpět. Výsledek všeho bude občanská válka v EU.

30213

26.6.2004 5:29

Poslední svobodné volby

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Problem neni v politickych stranach,teda ten hlavni ,problem je v prizivnicke-neproduktivni adminstrative-v Byrokracii,kazda politicka strana ktera vyhraje ,samozrejme zdedi cely ten nakladny aparat,kde mnozi vubec nevedi za co jsou placeni ,ale vedi ,jak si maji utvorit ovzdusi dulezitosti a nepostradatelnosti a hlavne ,nedotknutelnosti.Vsechny zmeny,zakony ,narizeni a jine ,je jen a jen terror techto neproduktivnich lehkozivku,cely svet tim trpi.Kazda vlada ,ktera chce zvladnout masy lidi ,tak bud jim znechuti zivot a udelaje uplne apatickymi,coz je jejich vitezstvi ,na druhou stranu nasadi pomoci byrokracie terror tisice narizeni ,aby obcan se citil vinnen,pomalu uz cimnkoliv ,jen jak rano otevre oci,takovy obcan se stane v dzungli zakonu kriminalnikem a byrokracie s politiky jeho soudcem.Takze ,svet se blizi k socialni revoluci ,mezi chudymi,co musi vse zaplatit i z mala penez a bohatymi a vlivnymi ,co delaji zakony.Volby jsou zbrani volicu,ale ,volic chce ,aby byl klaman a politik to vi,takze slibuje nesplnitelne ,pro ty dole,sam sobe ,ale splni vse co souvisi s jeho funkci,sam si odhlasuje pridavky k platu a sam si odhlasuje nove sluzebni auto,take on pomuze jinym vlivnym a oni pomuzou zase jemu a je z toho politicko-byrokraticka mafie,nahore a dole ,bezduchy proletariat.Cesta ven neni ,jen revoluci.Povazte ,ze bys e nasel kandidat ,ktery by slibil poctivou praci pro vsechny,zadne vyhody,pro nikoho azadne vysoke platy a extra pro byrokraticky celek,myslite ,ze by mu lide dali svou podporu?
Jak to tak vypada,tak lide voli jen mezi mensim zlem a vetsim,pokud ,vubec voli,ale chyba je v nas volicich,az se utahne opasek na posledni dirku,tak bude zle ,jak uz bylo zle mnohokrate v historii lidstva,potom zacnou padat hlavy a tak cela tahle hra se hraje timto smerem ,kolik lide vydrzi a jak dlouho.

30152

26.6.2004 11:18

Poslední svobodné volby

Jo 63.?.?.?

Ještě jsou normální lidi. Jako ten Ir co dorazil na východní břeh, zeptal se jestli tady mají vládu, a hned dodal že je proti ní. Toho si vážím. Nejsou všechny národy stejné. Evropa je pěkná na vidění, ale průměrné lidi nejvíc je zajímá stav vlastních koupelen a lednic.

30160

26.6.2004 20:58

Poslední svobodné volby

Marie Terezie 160.?.?.?

Neuveritelni saj*ajti ti (pro/in)stituti KHB. Co reknou to je perla. Pry jsou pravicova politicka strana, ale jsou mezi nimi anarchisti. Pry jsou liberalni, ale jsou to extremisti. Teda pardon, ja mluvim o lidech v politicke strane LIRA www.liberalnistrana.cz Ale to je jedno, oni jsou stejni jedni a titiz. Treba ten Hamersky. To je fakt osobnost primo brnenska. A maji i senatora v senatu, pana rektora. Fakt super: www.zlatuska.cz
Dam vam jednu radu. Kdyz neco rikaji, otocte si to o 180 stupnu a vite na cem jste. V cesku uz je vsichni znaji tak zkousi stesti na zvedavci. To se fakt mate na co tesit. Vesmirni lide.
Muzou za to zidi.
A to jeste nevedi, ze K.H.Borovsky byl antisemita. Hahaha

30168

26.6.2004 21:07

Poslední svobodné volby

Otto 160.?.?.?

To je zazitek cist vyplody techto chorobnych mozku z Brna (anebo nejsou chorobni?).
Kdo zatim stoji:


LIRA www.liberalnistrana.cz
IKHB www.ikhb.cz
MU www.muni.cz
...

Osobne
Hamersky
Zlatuska www.zlatuska.cz
Linkov
...

Bude zajimave sledovat osud techto individui. Napada mne pouze jeden priklad. Kdyz cesky kral Pohrobek vyhnal Zidy z Brna ven.

30169

27.6.2004 16:06

Poslední svobodné volby

Novák 160.?.?.?

Nevím proč bych měl věřit tomu , že právě průběh sčítání volebních výsledků je vždy poctivý. Vy za to dáte ruku do ohně? Znám jednoho , který pátral ve svém okolí, kdo jak hlasoval pro vstup do unie. Vyšlo mu - ze sta lidí 90 proti. Mě vycházelo z 50 také rozhodné proti. Slyšel jsem o jedné vesnici , kde byl oficiální výsledek jednohlasně pro ,když si však lidé navzájem říkali jak kdo hlasoval, zjistilo se , že je to nesmysl a případ měl jít ůdajně k soudu .Co bylo dál nevím, zřejmě případ mediálně usnul. Důležitý je pro mě jen fakt , že neexistuje důkaz o poctivosti voleb , na kterých si tu někteří tolik zakládají. Osobně si myslím ,že řešení neexistuje a, že dělat se dá jen jediné , jít těm velkým příkladem a nebýt tak nenažraný, jak oni .I na to je však pozdě.

30191

27.6.2004 23:18

RE: Poslední svobodné volby

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 30191

Tak to je gol[překvapení]
no,verim,verim...

30206

28.6.2004 8:05

Poslední svobodné volby

Jumo/Tomas szabot (zavináč) eurotel (tečka) sk 194.?.?.?

Novak:
"Nie je dolezite ako sa bude volit, dolezite je ako sa to spocita!"

J.V. Stalin

30212

29.6.2004 23:06

Poslední svobodné volby

Povidlwenzel kačátko (zavináč) kačátko (tečka) cz 62.?.?.?

Už Churchil říkal, "že věří jen té statistice kterou si sám zfalšuje". A při tom vedle Roosewelta a Stalina patřil k architektům poválečného rozdělení světa! A to na 50 let. Což je generačně skousnutelné. Jinak Němci chodili ještě dnes v dřevácích, vzhledem k reparacím! "Historia magistra vitae". Stejně tak jako "gui bono". Všechno je v podstatě jednoduché, jde jen o to vykládat to tak složitě, že je to nesrozumitelné a to je to pravé vědecké podání. Je to zvláštní způsob všeobecného blbnutí, kdy se záměr totálně ztrácí a nikdo konce nedohlédne jen scénáristi a i ti časem kličkují s ohledem na své skupinové (někdy i ješitnostní) zájmy. Jen příklad s rozdělením ČSR, podle vzoru Mnichovské dohody má vypovídací hodnotu! Také nebylo třeba se ptát občanů. Tak jaké ohledy na
jejich blaho? O vyrábění mediálních politiků za 1300 DM měsíčně
které splácí ten dav ještě dnes a ještě dlouho za to platit bude!

30272

30.6.2004 0:46

RE: Poslední svobodné volby

djb 194.?.?.?

Reakce na 30272

jde jen o to vykládat to tak složitě, že je to nesrozumitelné

v tom jste uspel... !

30279

3.7.2004 21:14

Snůška lží

pájek pajek at hotmail dot com 62.?.?.?

Vážený pane Valenčíku, musím zareagovat na váš článek, který považuji za demagogickou snůšku postřehů typu "jedna paní povídala", nikoliv za seriózní rozbor Evropské ústavní smlouvy. Narozdíl od vás se pokusím být konkrétní.
> ...už nikdy nebudeme muset chodit k volbám. Jakákoli svoboda tím totiž skončí. K přijetí jakéhokoli rozhodnutí o našem každodenním životě totiž bude stačit souhlas Německa, Francie, Itálie a Španělska.
EU rozlišuje tři typy kompetencí a definuje oblasti, kterých se týká. Jde o politiky ve výhradní kompetenci orgánů EU - např. společná obchodní či měnová politika (článek I-12 Ústavy), dále o tzv. sdílené politiky - např. dopravní polkitika, vnitřní trh, ochrana ŽP a rybolov atd. (článek I-13 Ústavy). Všechny ostatní záležitosti jsou plně v kompetenci členských států. Mimochodem, souhlas Německa, Francie, Itálie a Španělska nestačí k přijetí jakéhokoliv rozhodnutí, tomu zabraňuje právě tolik (bezdůvodně) kritizovaný princip hlasování kvalif. většinou (článek I-24 Ústavy)
>Co je tedy konkrétně zvrhlého na návrhu evropské ústavy? Například princip vystoupení. O vystoupení členského státu bude rozhodovat většinovým hlasováním celá Unie.
Ústava zakotvuje právo členského státu kdykoliv z EU vystoupit (I-59, odst. 1). To, o čem mluvíte, se týká vyjednání konkrétních podmínek vystoupení a budoucího vztahu k EU (např. Norsko je členem Schengenského systému, ačkoliv není členem EU). I bez tohoto schválení členský stát ztrácí členství po uplynutí lhůty (I-59, odst. 3).
>O daních z příjmu tedy bude rozhodovat náš parlament do té doby, než mu tuto pravomoc EU odejme.
Nikoliv, daních z příjmu bude rozhodovat náš parlament do té doby, než se ČLENSKÉ STÁTY (jednomyslně) rozhodnou svěřit tuto pravomoc orgánům EU.
>Následují další zrůdnosti. Například "vědecky" spočítané množství jakýchkoli výrobků, včetně jízdních kol a másla, které bude závazné a více se vyrobit nesmí.
Přiznám se, že toto jsem v Ústavě nenašel [mrknutí jedním okem] Ale vážně, společná zemědělská politika je dle mého názoru nejproblematičtější politikou EU, a to navzdory všem reformám. Na podrobnější rozbor bych potřeboval mnohem více místa než 3000 znaků [pláč].
>Členské státy se svobodně zavazují k tomu, že budou zavázány jakýmikoli dalšími změnami této smlouvy, přijatými podle principů této smlouvy(...)
Ano, právě jste shrnul podstatu Evropské integrace. Nezapomínejte, že Ústava není nic více či méně než mezinárodní smlouva, tedy SVOBODNÝ projev vůle zůčastněných subjektů. Komu se nelíbí, nemusí ji podepisovat.
Jinak ještě pro upřesnění, navzdory vašemu názoru já považují Ústavu za "shrnutí již platných dohod pod jednu zaštiťující" (ostatně pokud byste ji přečetl celou a srovnal ji např. se zněním Amsterodamské smlouvy, veškeré podobnosti vám vyplynou). To, co já považuji za nejdůležitější na Ústavě, je ustavení PRÁVNÍ SUBJEKTIVITY EU (kterou doposud neměla).
I když bych rád toho napsal mnohem více, nemám již prostor.
přeji hezký den
pájek

30428

6.7.2004 1:19

Poslední svobodné volby

joshua nereknu 66.?.?.?

Pane Stvola do kibucu do kibucu a vas do kriminalu ale k nam do Israelu. Nejakej vytrhnutej nehet a asi byste spival v hidis [chechtot] [chechtot] [chechtot]

30474

6.7.2004 2:36

RE: Poslední svobodné volby

Lev 68.?.?.?

Reakce na 30474

>Pane Stvola do kibucu do kibucu a vas do kriminalu ale k nam
>do Israelu. Nejakej vytrhnutej nehet a asi byste spival v
>hidis [chechtot] [chechtot] [chechtot]
_____________________________________________

Vazeni ctenari a uzivatele Internetu, pozor prosim na novy pocitacovy virus pod nazvem "joshua" ! Cesky - "pepan" !

30478

6.7.2004 3:25

Poslední svobodné volby

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pan Pajek to napsal velmi hezky,ale teorie a praxe dela velke rozdily,ze ani.Kdyz jsme cetli komunisticky manifest ,tak to byla pohadka ,kazdy si byl roven ,vsicni meli stejne ,stejne vzdelani a jien,o klicich od auta ,aby synecek byl prijat ani zminka.
Mame demokracii,narod Husitu a uceni Jana Husa se dostal k vlade,tedy na prvni pohled ,nebot tech Cechu ,tam bylo pramalo a ty co se za ne vydavali se dostali ke "korytu" a aby se zalibili,tak svym podlizavym postupem delali to ,co NATO chtelo,zadne NE nepadlo z ceske strany,zacala se kampan proti terrorismu,terrorismem USA a "ceska vlada" nemohla rici NE ,jak by to vypadalo,pouzivat svuj mozek,je snad neuzitecne pro politiky,to prinasi jen problemy a tak nase budova Narodniho Shromazdeni lide prejmenovali na "Kejvarnu",kdepak postavit se na odpor necemu takovemu ,jako bombardovani suverennich statu,prece nemuzem sve "bratrstvo " ve Washingtonu zradit.Proto pane Pajek myslite si ,ze nekdo z ceskych politiku dokaze rici nejake Ne v ramci nejakeho rozhodnuti ,ja myslim ,ze se tak nikdy nestane,ti lide ,tamjdou pro sve financni prijmy a ne delat nejakou demokratickou politiku ,jez by representovala zajmy ceskeho lidu,tam si nikdo z nasich politiku nenarovna hrbet,spise si jej tam jeste vic ohnou,ja ,uz jsem ztratil nadeji ze slova pravdy Jana Hussa dopadly na urodnou pudu,trpitivy baksis je pozlatko vsech svetovych politiku.Moralka nema misto v radach ceske inteligence ,jako nema uz nikde ve svete,tak proc by cesky politici meli byt jini od ostatnich?

30481

Příspěvků: 22

25.06. 15:29 Jasmina  Poslední svobodné volby
25.06. 16:31 Vladimír Stwora  RE: Poslední svobodné volby
25.06. 16:08 delta.100  Poslední svobodné volby
25.06. 16:33 Rado  RE: Poslední svobodné volby
25.06. 17:52 convertible  Poslední svobodné volby
25.06. 18:58 djb  RE: Poslední svobodné volby
25.06. 19:52 Ister  RE: Poslední svobodné volby
25.06. 22:38 P.Peshmerga, Mgr Paed  RE: Poslední svobodné volby
28.06. 11:04 Karel  RE: Poslední svobodné volby
26.06. 05:29 Robert Nohejl  Poslední svobodné volby
26.06. 11:18 Jo  Poslední svobodné volby
26.06. 20:58 Marie Terezie  Poslední svobodné volby
26.06. 21:07 Otto  Poslední svobodné volby
27.06. 16:06 Novák  Poslední svobodné volby
27.06. 23:18 Jasmina  RE: Poslední svobodné volby
28.06. 08:05 Jumo/Tomas  Poslední svobodné volby
29.06. 23:06 Povidlwenzel  Poslední svobodné volby
30.06. 00:46 djb  RE: Poslední svobodné volby
03.07. 21:14 pájek  Snůška lží
06.07. 01:19 joshua  Poslední svobodné volby
06.07. 02:36 Lev  RE: Poslední svobodné volby
06.07. 03:25 Robert Nohejl  Poslední svobodné volby

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 1

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,29 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,45 Kč
100 japonských jenů
22,01 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 944,01 Kč
1 unce stříbra
562,76 Kč
Bitcoin
297 763,25 Kč

Poslední aktualizace: 26.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 316