Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 17.42 Kč
$1 CAD = 16.41 Kč
$1 AUD = 14.22 Kč
1 € = 24.85 Kč
1 £ = 30.77 Kč
1 CHF = 15.59 Kč
100 Sk = 82.09 Kč
100 rublů = 68.38 Kč
1 unce zlata = 14003 Kč
Poslední aktualizace 05.09. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 166
12.6. 3:09
Pro strach židovský
Chytro sa idem zadlzit, kupim domace kino, zajdem na super dovolenku, najdem si milenku... a ked padnem na hubu, viem kde hladat vinnika - urcite to bola niekoho "lichva", ale nie moja ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
29699
13.6. 12:29
RE: Pro strach židovský
Mozem mat na Vas jednu otazocku? Cim sa zivite? Pomohlo by mi to povhopit Vase prispevky. Dakujem
29733
13.6. 22:08
RE: Pro strach židovský
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?
Odpoviem Vam a dodam este nieco k clanku.
Som podnikatel, zatial len "drobny", ale celkom sa mi dari. Podnikam v oblasti IT a existujem aj napriek konkurencii z Ciny a Indie . Zacinal som s nulovym financnym kapitalom (a ani som si nic nepozical), mal som iba svoj rozum a ochotu sa slusne bavit s ludmi (zakaznikmi). Nepotreboval som sa znizovat k ziadnym podvodom, ani k nicomu nelegalnemu, ani k podrazom, jednoducho k nicomu, z coho su podnikatelia s oblubou obvinovani. Okrem toho nemam problem s pracou nad ramec "od 9 do 5" - pokial je zaplatena.
A teraz este k clanku:
Som rad, ze ho sem pan Stwora dal. Vzdy je poucne si precitat nieco z minulosti. Clovek sa dozvie ako vtedy ludia mysleli (a zda sa ze myslia dodnes), kto tvoril intelektualnu elitu, ake boli realie atd. priamo "zo zdroja" bez deformacii, ktore zvyknu vytvorit historici.
Text Jan Nerudu je zaujimavy. Myslim, ze celkom dobre formuluje myslenie vacsinovej spolocnosti. Zakladom tohto myslenia je idea, ze ludia su len nevinne obete vonkajsich vplyvov. Vo svojej dobromyselnosti a naivite (implicitne ospravedlnenej!) vlastne len doplacaju na zlo zvonku - tentokrat Zidov. Na druhej strane uznavam, ze Neruda ponuka iste prijatelne riesenie v zmysle "spolcujte sa a konajte" dodam: nikto Vam nebrani, osud mate vo vlastnych rukach! Samozrejme, to konanie je myslene pozitivne ("robte to aj vy" a nie negativne ("likvidujte" .
Napriek tomu Nerudovi unikla zakladna pointa celej situacie - a tou je osobna individualna zodpovednost. Teda, ked si niekto pozicia peniaze a potom je "otrokom", tak len on sam si je na vine, pretoze to bolo jeho vlastne rozhodnutie, ktore ho doviedlo do tejto situacie. Obvinit v tomto pripade zidovsku "lichvu" je rovnake ako obvinovat MacDonald z niekoho obezity.
Takisto Nerudova referencia k revolucnemu roku 1848 "Žid na tu dobu byl již připraven, náš lid teprv se začal rozhlížet po světě." - nie je nic ine ako jalovy plac. Tu je najkrajsie vidiet: 'nas dobromyselny holubici narod vs. na vsetko pripraveni Zidia bez zabran'. Este, ze je odstavec ukonceny vyssie spomenutou vyzvou k cinu. Lud bud posluchne, alebo nie. Ak neposluchne vyzvy, ostanu len oci pre plac. Komu niet rady...
Hodnotenia umeleckych a vedeckych schopnosti Zidov su zaujimave, ale subjektivne (aj ked inac to asi ani nejde).
Zaujimava cast je o bankovych operaciach so statom (14). Z dvoch dovodov:
1) Opat je to postavene akoby to cele robili Zidia bez ucasti (a teda spoluzodpovednosti) druhej strany. Akoby Zidia vlastnili nejaky magicky prut, vdaka ktoremu svet bezi podla ich pravidiel a vsetci za len nezucastnene prizeraju.
2) Podobne a dalsie machinacie sa odohravaju dodnes. Deje sa to bez toho aby ludia protestovali, cim preberaju spoluzodpovednost za dany stav. Ide napr. o monetarnu inflaciu - pumpovanie penazi do systemu cez banky, alebo o "poziciavanie" bankoveho zlata, ktore je nasledne s vedomim bank nenavratne predane, atd.
29745
14.6. 20:33
RE: Pro strach židovský
Asi slovensky zid a co predavate pan velebny? Asi odpustky ,ne?
29783
15.6. 7:31
RE: Pro strach židovský
>Asi slovensky zid a co predavate pan velebny? Asi odpustky
>,ne?
Co Ty uboziak? Zavidis? Zid nie som. Ak je podla Teba kazdy poctivy podnikatel s cistou myslou Zid, tak potom mas o nich vysoku mienku. Ale skor sa priklanam k tomu, ze si len hlupy.
Mimochodom, ak nerozumies skratke IT, tak radsej nereaguj.
29796
9.7. 23:33
RE: Pro strach židovský
Je nezvykle v teto zumpe narazit na inteligentni prispevky, ale ten Vas k nim patri. Bravo.
30651
Kdysi,kdosi ,napsal ,ze v zemich ,kde se nevyskytuje ani jedne ,co by se zval zidem,tak,tam neexistuje antisemitismus.Ten ,tak zvany antisemitismus ,zidama-chazarama pestovany je vlastne zbran na odstraneni pozornosti od anti-krestanstvi,provadene ,tak zvanymi zidy.
Anti-Semitism is nothing but the antagonistic attitude produced in the non-Jew by the Jewish group. The Jewish group has thrived on oppression and on the antagonism it has forever met in the world.’ Albert Einstein, Collier's Magazine, November 26, 1938
RABBI : NO GUILT FOR KILLING `UNBELIEVERS'
"It is permissible for the Israel Defense Forces to attack in the course
of warfare a civilian population that is ostensibly innocent of
wrongdoing. The law of the Torah is to have mercy upon and save our
civilians and our soldiers, and this is the true morality of the Torah
of Israel, and one should not feel guilt out of the morality of
unbelievers."
-- Rabbi Dov Lior, Chairman of the Council of Rabbis of Judea, Samaria
and Gaza, issued May 18 as a formal ruling of Jewish rabbinic law.
Quoted in "Settler Rabbi: Killing Civilians Permitted," Forward (New
York), May 28, 2004, p. 5.
29700
12.6. 3:37
Pro strach židovský
Dnes by za neco takoveho "antisemitickeho" Jana Nerudu bud ukamenovali, nebo zavreli az by zcernal. Kam se hrabe p. Zitko, ci p. Bakalar.
Snad je cenne se podivat zpet, do minulosti. Na zpusob, jakym se nasi predci, ci clenove ceskeho naroda, pohlizeli na zidy sve doby. A potom se zeptat sama sebe otazku: proc tomu tak bylo ??
Zde uvadim dalsi priklad, tentokrate zr "Svetozoru", z roku 1871. Napsano Frantiskem Rohrem.
----------------------------------------------------
(prvni cast)
Život židů v Polště. Napsal Fr. Rohr SVÉTOZOR 1871
V celé Evropě pronáslédovaní nalézali v Polsce nejlaskavější přítulek, jak zákonodárství poLště o tom důkaz podává, tak „že přédnósť jim vyhražena před ostatními občany „. Uvésti. dostačí privilej Bóleslavá knížete Kališského z roku 1264., kterýžto „praywiléj žydowski Boleslawa ksiecia Kaliskiego" (Privilegie židů) uveden ve „Volumina legum" ve sbírce Laského, jehož rozličná vydání "sestavil J. W. Bandtkie ve svém „Jas Polonicum".
Židé ňebyli podrobeni obyčejným soudům, nýbrž výhradnímu dozorství a sondu krále aneb jeho vě-vody: svědectví křestana samého proti židu prohlášeno za nedostatečné; povoleno židům bráti: dle libosti úrokův, i úroky z úrokův a křesťanům přikázáno, pod pokutou peněžitou, pomoci židům, pak-li jim násilí kdo učiniti chtěl, a únos; dítěte zidovského byl co krádež trestán. (Volumina legum I. 312.)
Nesmírná hltavost a škodlivá úlisná podnikavost židův vynutily odpor ostatního. obyvatelstva, skráceného v právech a r. 1496. ustanoveno, že židé nemohou míti větších privilejí nežli křesťané. (V. L. I. 254.). V roce 1538. zabráněn jim přístup k důstojnostem' (Y. L. I. 524), pak výsady, dané jim od kazimíra Velkého, - pokud se protivily právu božskému neb zemskému, zrušeny. Škodlivý vlyv židův, zhoubné působení jich nutilo k dalším obmezením jich, tak že jim zakázáno, najímati mýta, cla, veřejné dávky, a staroství. (.V. L. II., 691, 771, V. 820, VII-.207.)
Nenávist prati židům vzbuzeni jimi samými jich vinou shledává se v obmezeních potomních. Židům bylo rozkázáno, nositi šaty rozeznávající je od křestaňů (V. L. I. 525), a obchod s koňmi byl jim pod ztrátoujich a pod trestem šibenice zapovězen {V L ':II: 607 a zároveň trestem šibenice stíháno :kupování kradených věcí, v případu 'tom, -pakli židé prodavače jmenovati nemohli. (Q. L. 525.)
Židé, kteří žili ve městech a vsích šlechtických, vyloučeni byli z právomocnosti královské, a podro. beni obyčejné právomocnosti šlechty. (V. L. I: 550.) Židům bylo zakázáno' křesťanské služebnictvo . miti, pod trestem 100 hřiven pro žida, a pod tre:stem vězení 6 neděl pro sloužícího, a vyjimečně toliko Vozkův, sládkův a skotákův v službu vžíti mohli. (V:' L°., V: 77 ; _
29703
21.6. 18:28
RE: Pro strach židovský
Mám knihu o Bedřichu Smetanovi od Zde'nka Mahlera vyd. před sametem.. Tam je faksimile z jeho kalendáře 19. staletí a je tam popis židoviny (lichva) na Hané. V nedávném vydání již tento dokument není...
30035
22.6. 23:10
RE: Pro strach židovský
Ta zmínka o židovské lichvě byla vynechána, protože po "sametové revoluci" se změnili lidé rozhodující o tom, co je publikovatelné a co ne. Předsametový komunistický režim byl silně ne-li protižidovský, alespoň silně protisionistický. Sice ne v té podobě let padesátých, kdy můj bratr na základní škole podepisoval žádosti o nejpřísnější potrestání zrádců (trockistů, titoistů...atd.) židovského původu (Rudolf Slánský a jeho zločinná banda), ale nicméně naše historicky dobré vztahy se státem Izrael (díky Janu Masarykovi) byly po řadu let na bodu mrazu. V letech devadesátých se to změnilo a teď máme i prezidenta židovského původu, pokud mohu věřit všem těm informacím o jeho skutečném původu.
30071
24.6. 0:44
RE: Pro strach židovský
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?
P.Peshmerga
Protoze zustavam v anonymite,budu slusny.Bude lepsi se zeptat Z.Mahlera,jestli bolsevikum musel lizat paty,anebo po 89tym na nej dohlizel nejaky chazar-zionista.Tot k vynechavce "zidovske lichvy".Nechapu ale,proc michate hrusky s jablky.Vasi oponenti Vam uz mnohokrat naznacili,ze proti zidum v podstate nic nemaji,pokud jsou poslusni bozim prikazanim.Ten,kdo se vozi po jejich zadech nikdy neprizna barvu.Chudaci zidi.2/Dobre vztahy se statem Israel? Co to ma znamenat? Vzdyt mnoho cechu,jeste v letech 70tych,kdyz se divali na mapu,videli tucne napsano PALESTINA.Ale asi vam to moc nerika,a kdyz ano,tak asi tolik jako me,kdyz jsem chodil na zakladku a nekdo se mi snazil neco rikat o Israeli a posilani ceskych zbrani k vrazdeni lidi.Nikdy nepochopite : Kdo po tobe kamenem........Kdyz teda nemci a rusi vrazdili nas zidy,tak my budeme vrazdit,ve jmenu zachovani statu,vse co je pobliz a hybe se to.Jak kraliky.Samozrejme s neskutecnou pomoci chazaru nalezlych do US.To,ze ostatni arabi,svym zpusobem obetovali palestince,je ta posledni tecka.Dal uz ve valce se sionisty nepujdou,Totiz,oni si neumeji predstavit,jak by se chazari smali az by se za pupky popadali,kdyby se palestinci uplne rozplynuli a to jako obcane Jordanu,Egypta atd.Takze zase na oplatku chudaci palestinci.Ale tak uz to chodi.3/Ten president zidovskeho puvodu,to ma byt kdo?Klaus?Prece po otci se to nepocita,a i kdyby,vzdyt to je uplne jedno,jestli je to clen jakekoliv mensiny,hlavne aby jeho srdce bilo pro tuto krasnou zemi,a aby nesilhal smerem k okupovane Palestine,pro upresneni stat Israel.Jsem zvedav,ktery arabsky pravnik se postavi chazarskym a bude je zalovat,treba i pred bohem,za genocidu pachanou na palestincich.Radej uz dost,abych to neprehnal.Ale posledni poznamku si neodpustim.Myslim,jak teda jsem vycitil z vasich prispevku,ze by jste mel byt predevsim cech a pak se zabyvat tim,jakeho jste puvodu.Pokud jste cech puvodu zidovskeho,bojujici za sva prava,budu vam po boku,i kdyz po genove strance s vami nemam nic spolecneho.Ale pokud jste cech,chazar-zionista,lituji.Ti ublizili me i mym detem tak moc,ze neodpustim.
30093
25.6. 0:28
RE: Pro strach židovský
A zde je zaznam zpravy z konce procesu se Slanskym, s dalsimi 7 zidy, a 3 nezidy :
( http://www.coldwar.cz/kold26.htm , Prazsky Web pro Studenou Valku, str. 54 )
"Vcelku proběhly návštěvy bez rušivých jevů, rodinní příslušníci byli na Pankrác dováženi služebními vozidly, před návštěvou byl každý z nich vyzván, aby hovořil pouze o rodinných věcech a aby si odložil kabát a případně kabelku. Všichni odsouzenci upozornili návštěvníky na to, že ještě píšou poslední dopisy, takže jim ještě některé věci vysvětlí v dopisech. Všem návštěvám byl přítomen npor. Josef Lédl, poslední návštěvu měl Slánský ve 22.00 hodin.
Tolik uvádí zpráva k návštěvám. Večer před popravou dostali odsouzení možnost napsat poslední dopisy příbuzným, případně jiným osobám. Této možnosti využili všichni, kromě Slánského. Tyto poslední dopisy jsou přiloženy. Dopisy byly s. Bacílkem zaslány s. Gottwaldovi až dne 13. 12. 1951, tedy po 10 dnech.
V uvedené již zprávě J. Lédla se při líčení výkonu trestu smrti říká:
Při výkonu trestu pronesl ŠLING: "Pane předsedo, přeji komunistické straně, československému lidu a presidentu republiky plný zdar. Nikdy jsem nebyl špiónem." ŠVÁB pronesl: "Ať žije Sovětský svaz, ať žije KSČ. " SLÁNSKÝ pronesl: "Mám to, co jsem si zasloužil." Jinak ostatní odsouzení nepronesli ani slovo a celkově provedení výkonu trestu prošlo bez zvláštních příhod nebo závad.
V závěru zprávy se hovoří o tom, že rakve s těly odsouzených byly spáleny, popel nasypán do papírového pytle a ve večerních hodinách odvezen a rozházen v okolí Prahy do větru.
---------------------------------------------------------
Proc "poprava" a "pohreb" byly provedeny zpusobem jak sepsal J. Ledl ? Ve 3 hodiny noci ? Za zavrenymi dvermi? Aby, krome J. Ledla, to nikdo nevidel ??
Po vykonani rozsudku behem Norimberskeho procesu fotografie obesenych tel Narodnich Socialistu kolovaly po celem svete. Podobne tak i fotografie davem zlyncovaneho Benita Mussoliniho.
Kde je ale nejaka lekarska zparava o smrti 11 povesenych? Kde jsou nejake fotografie obesenych komunistickych lumpu a vrahu?
Prece takovemu teroristickemu systemu jakym komunisticky rezim predevsim na zacatku 50. let byl, by k intimidaci obyvatelstva, k intimidaci dalsich pripadnych "zradcu, zidu (kdyz ti byli vyhlaseni za "kontrarevolucni elementy" , "sionistu", takovy jasny DUKAZ trestu (poprava na verejnosti, fotografie, vystaveni mrvol), jako intimidace a zastraseni lidu - VYBORNE POSLOUZIL !
Proc byla "poprava" tajna ?
Co znamenaji slova "CELKOVE", ci "BEZ ZVLASTNICH PRIHOD NEBO ZAVAD" v Ledlove zprave?
Kdyz nekdo rekne "celkove", to naznacuje ze to nebylo uplne 100%. Co se teda nezavazneho pri tech "popravach" vyskytlo? A k jakym normalnim prihodam ci zavadam, ktere nejsou nicim zvlastnim, pri poprave doslo ?
I normalnimu ctenari musi dojit, ze zprava J. Ledla NENI PRAVDIVA !
Co se vubec mezi 22.00 hodinou 2. prosince a 3. prosince casne rano (poprava mela byt za zavrenymi dvermi o 3-ti hodine rani) v Pankracke veznici stalo ?
30120
25.6. 0:31
RE: Pro strach židovský
ospravedlnujem sa povodnemu autorovi prispevku (mam dojem, ze sa zucastnuje na Zvedavcovi diskusii), ale nemohol som odolat a metodou copy&paste som to tu smikol.
takze sorry!![stydím se nebo omlouvám se... [zahanbení]](images/smiles/icon_redface.gif)
30121
25.6. 0:37
RE: Pro strach židovský
pokracovanie
Stalo se snad to, ze -
a) Nikdo z tech 11 nbyl popraven. V tajnosti v noci byli vsichni odvezeni, mozna odleteli do Moskvy. Ci do Izraele (zionisticti zide byli svemu soukmenovci Slanskemu a dalsim zavazani, co pro ne udelal. Podle Talmudu je trestne kdyz zid by zabil zida). Ci nekam jinam. V novych pusobistich pak ziskali novou identitu, pripadne nove ukoly.
b) 3 nezide (Svab, Frank, Clementis) byli popraveni, ale s 8 zidy bylo nalezeno jako uvedeno v a)
c) Namisto odsouzenych byli popraveni jini politicti vezni (o ty, v te dobe, nebyla nouze. Napr. krestansti duchovni, to by se zidum, v jejich mste, naramne hodilo), a vsech 11, ci alespon 8, potkal osud uvedeny v a)
d) Kdyz nic co je uvedeno v a), b), c) se nestalo, co se tedy SKUTECNE stalo ?
Rada okolnosti totiz nasvedcuje tomu, ze udalosti ze 3. prosince 1952 na Pankraci neprobehly tak, jak komuniste svetu oficielne oznamili.
Proc tela "popravenych" byla "tajne spalena a popel v noci za Prahou rozfoukan vetrem", kdyz napr. Milada Horakova byla pohrbena, a ma svuj hrob?
Kteri dalsi budouci "nepratele rezimu" byli kdy v tajnosti popraveni, spaleni a rozfoukani vetrem jako propaganda tvrdi o osudu techto 11 bolsevickych hrdlorezu ?
Ostatne, mel/ma Svet verit komunistum, verit tomu co 3. prosince 1952 rano jejich propaganda oznamila ?? Bez jakehokoli dukazu ??
Soveti take tvrdili Svetu o 4 milionech zplynenych veznu v Oswietimi, tvrdili ze "vsechny nemecke dukazy o poctu veznu byly Nemci zniceny" - nakonec se to vse prokazalo jako lez (po 1989 Gorbacev predal precizni nemecke zaznamy o umrti v Oswietimi, cca 70 tisic zemrelo, vsemi druhy smrti). A Svet, po 45 let veril Sovetum !!
Samozrejme, normalni clovek by se v te dobe neodvazil Gottwalda a jine komunisty podezirat z nejakeho humbugu. To by z takoveho samotneho jedince udelalo "kontrarevolucni zivel" a dostal by kdyz ne sibenici, tak alespon leta na uranovych dolech ..
V nedavnosti cely svet mohl sledovat nafilmovanou "popravu" americkeho zida Berga, dnes prokazany PODVOD.
Byl podobny podvod nafingovan 3. prosince 1952 se zidy-komunisty z cs. vlady ?
Nacasovani bylo perfektni, a ucel svetil prostredky.
Masy v gojimskem svete zacaly verit tomu, co vedouci zide si prali:
Ze komunismus byl zameren proti zidum, komunismus byl proti pravu Izraele na existenci, komunismus byl ve sve podstate anti-zionisticky.
A "Studena Valka" zacinala nabirat na obratkach ..
(Pzn.: I takove atmosfere, az do padu komunismu, pouze kdo mohl legalne, v statisicich emigrovat do Izraele, do USA, vseobecne na Zapad - byli pouze zide ..)
30122
12.6. 3:39
Pro strach židovský
(2 cast, "Život židů v Polště", Fr. Rohr SVÉTOZOR 1871)
Shlédáňó; že židé práva svého zneužívají, tu tutíž ustanoveno, že židé'' jen 20 ze sta úroků bráti smějí jinakže, smlouva neplatná jest: r (V. L. V. -77.) Konečně jen podotýkáme, že přílišným vášním židův ,škodlivým 'obyvatelstvu ostatnímu meze klásti se hleděly tim, že ti, kteří rolnictvím se živiti uvolili, osvobozeni byli, od platu z hlavy; a. od jiných po plátkův 'na šest ;let. (V. F OIII. 147.)
Slovanská dobročinnost. a líbezná srdečnost přijala židy prnásledované, `avšak brzo tuzemcům ujímali práva, -.zkracovali .je, potulovali ,úlisnou snahou svou, tak že sobě vydobyli výsady, že avěděctví křesťaná: tuzemce proti cizozemci' přijatému z milosti, vyhnanému z jeho rodné země psanci - neplatné bylo, ano, přinutili úlisní židé své dobrodince že zákon ná obranu svou omezili: Zkušenosti Of, že Poláci klesli hmotně a mravně velkou vinou židův ;přijatých z milosti; že posud venkovské obyvatelstvo v Polště, ani valná část obyvatelstva městského trpí, úpí pod vplyvem židův znemravňujicím, že" posud nevyvázla valná 'část. z pout schytrale ukovaných, 'posud kořálna židovská v Pólště vládne neobmezěně nad valnou částí občanů, a šlechta hleděvši z poddaných svých vyzískati užitku mnoho, naklonila, se vadám židův, klesla sama, uvrhla se v propast bídy, nemravnosti, odtrhla od sebe národ nešlechtický - a z úkazův, z objevů těch vzchází úpadek Polsky.
Znemravnělá šlechta nehleděla vzdělávati národ a nevzdělaný lid nepodporoval šlechtu nená viděnou, tudíž nutný byl rozklad, z něhož těžili jen židé.
29705
MASTERMIND OF 9/11! Rabbi Dov Zakheim: Under-sec of Defense
Fri Jun 11, 2004 02:45
69.43.13.1
I believe that Mr. St. John has just identified the Mastermind of the operation of Sept. 11th! READ THIS ARTICLE AGAIN! [http://disc.server.com/discussion.cgi?id=149495;article=57214;show_parent=1]
"In the context of 9/11 it also needs to be pointed out that Rabbi Dov Zakheim was Chief Executive Officer of System Planning Corporation's International Division until President George W. Bush appointed him Undersecretary of Defense and Comptroller of the Pentagon. Not long before Rabbi Zakheim rose to power over the Pentagon's labyrinthine, bottomless accounts, he co-authored an article entitled "Rebuilding America's Defenses: Strategy, Forces and Resources for a New Century" which was published by The Project for a New American Century in September 2000, exactly a year before 9/11; in this article, on page 51, it is stated that "the process of transformation, even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, absent some catastrophic and catalyzing event - like a new Pearl Harbor"! Voila! 9/11!"
Anyone else done any research on this stealthy, never-mentioned "undersecretary of defense" (authority) and controller of the Pentagon (funding/power)? TIME TO PUT THIS NAME AT THE FORE OF CHIEF SUSPECTS---and, without apology, here is a obviously Jewish/Zionist (Rothchild agent) man of authority, with the remote-control expertise (CEO of System Planning Corporation--aircraft remote control tech!), with authority just under Rumsfeld, the PNAC policy WRITER (talk about central figure!), and the power of shifting funds within the Pentagon itself! This suspect shows Motive, Means, and Opportunity...all in ONE MAN! I believe he could very well be THE MASTERMIND OF 9/11! (Amazing how he is never mentioned in press either).
POST ANYTHING ON THIS MAN!! Time to indict, not an Arab, but a Jew!
29706
12.6. 15:10
Pro strach židovský
Dobre je mit pro strach "udelano"
![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
http://www.geocities.com/meetetnow/cz.htm
29712
12.6. 23:41
Pro strach židovský
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?
KLASA, Neruda byl cesky Henry Ford SR.
29718
13.6. 17:42
RE: Pro strach židovský
ale ved uz tolkokrat a nielen nasi predci sa snazili ich zbavit, najdalej to dotiahol hitler (hoci o tych milionoch sa mozme hadat), nehovoriac o tom, ze to ci budu parazitovat, rozhoduju len niekolki a ti sa daju bez problemov podplatit...ved preco ihned po komunistickej revolucii bol antisemitizmus trestany smrtou?
29735
13.6. 19:11
RE: Pro strach židovský
V tom případě je velmi zvláštní, že přes mnoho pokusů zgenocidovat židovský národ a to jak pogromy nebo holocaustem Židé jako národ a víra žijí na Zemi vesele dále a stále jsou trnem v oku následníkům předešlých protižidovských generací. V čem je potom zakopaný pes? Antisemitismus je blábol pitomců a debilů - a to zcela jistě je, protože jinak by už antisemitismus nebyl, protože by nebyli Židé. Kdyby Židé byli tak mocní, že by mohli zotročit celé generace ostatních ras a národů, pak bych se divil, proč by pro svůj relativně malý počet Židů cca do 30 milionů na světě udržovali 6 miliardovou armádů otroků, přestože by jim bohatě stačilo cca 0.5 miliarda otroků pro naprosto bezstarostný život otrokářů vřetně toho, že by jim při jejich "židovské chytrosti" bylo zcela jasné, že mají surovinové zdroje planety Země na několikanásobně delší dobu než v současném stavu, a tak by se zcela jistě dočkali příchodu svého mesiáše v daleko větším pohodlí a v relativně menším nebezpečí než dnes . Soudím, že kdyby Židé měli jen 20 procent těch vlastností a schopností, které jim přisuzují antisemité, pak by v žádném případě nenastala populační exploze 18 až 20 století, ba právě naopak by chladnokrevní finančníci, počtáři a vydřiduchové židovské národnosti udržovali lidskou populaci skutečně jen tak, aby zajistili svou superprioritu pro budoucí přežití jejich národnosti a rasy s pomocí otrocké práce nežidů. Jestli mají pravdu kovaní antisemité pak budou muset Židé vybít nejméně pět a půl miliardy lidí - nebo to "nějak" zařídit a jestli pravdu nemají, pak patří antisemité do psychiatrické léčebny. Položme si otázku na tělo, přátelé, kdo z vás zná osobně jakéhokoli bohatého nebo nebezpečného Žida / a nemyslím úplně superbohatého a teroristu/ jinak než z doslechu, novin, televize apodobně? Pochybuji, že kterýkoli z Vás měl nebo má tu možnost, protože kdyby takového člověka znal, pak by rozhodně asi o něm nemluvil jen jako o Židovi, ale také jako o bohatém člověku a kde kdo by o něm zároveň psal články na téma proč nemám rád bohaté nebo proč nemám rád Židy , ale jaksi mi tu chybí články proč nemám rád teroristy nebo proč je lidstvo tak pitomé, že si vymýšlí bajky o pohádkových strašidlech židovské národnosti, což je srovnatelné s woodoo praktikami jiných ras a národností nebo dokonce co se blbosti týká přirovnatelné k Starým pověstem českým Aloise Jiráska, což jsou bajky pro "dospělé" nacionalisty, ve kterých vystupuje létající kůň Šemík, zápasník s prasaty Bivoj, paranoická schizofrenička kněžna /princezna/ Libuše a to prosím pěkně má být zobrazení udatných předků českých. Na co pak mají být třebas čeští nacionalistí hrdí? Nevím, ale vím, že hrdí být nemusí, stačí jim když jsou na někoho naštvaní, třeba na Němce /permanenetně/, na Rakušáky /vzpomeňte obrození a rok 1918/ nebo na Rusy /1968/, na kohokoli včetně Židů. Vždyť čeští a jiní nacionalisté házejí do jednoho pytle Němce a Židy. Prostě stačí jim k existenci jen nepřítel a to jakýkoli.
29738
13.6. 20:05
RE: Pro strach židovský
ja som bol prevcera s jednym na party v USA, jeho meno bolo Rusakov, ihned na zaciatku zdoraznil, ze je zid, po jednej sliovici bol na mol bol velmi zhovorcivy a robil som mu radost, ked som povedal jeho meno tak ako ma byt povedane, bol do pohody...to vsak nemozem povedat o tych vplyvnych zidoch, ktorych dennodenne vidim v TV, citam clanky v NYT, to su cirociste klamstva servirovane ignorantskym a neinformovanym americanom, neviete si to predstavit, ked som im aj poodhalil ine nahlady na izraelsko palestinky konflikt, II. svetovu vojnu, demokraciu atd...zo zaciatku sa strachvali o tom rozpravat (pred rokom), teraz ked uz sa zvolebnieva a sucana garnitura ma velke problemy, sa uz zacina otvorene sem tam diskutovat, aj v TV narazite na "extremne" nazory...tie tu boli aj predtym, ale len na internete, teraz sa uz daju vyuzit na zmenu rezimu, ako zidia prezivaju? tak ze su zidia aj miesanci, ved zid je aj ten co ma len zidovsku staru mamu...a nezabudnite na to, ze u belochov je snad najviac zradcov, daju sa najlahsie opit rozkom, naviac citia vinnu a krestanstvo ich v tom len utvrdzuje...suhlasim s tym, ze antisemitizmus je blbost, ale nesuhlasim s tym, ze by mal byt trestny, skuste par rokov zit v USA a pochopite, kto tu vladne, na koho zretel sa prihliada, kto ma peniaze, kym su politici sponzorovany, samozrejme je to volba americanov (ja tu nezostanem ani za milion), ak ste si vsak nevsimli zidia urcuju, kto je nepriatel ameriky, demokracie, spomente na vyhadzovanie arabov z vysokych skol atd...preco si nemozme my vymedzit priatelov resp. nepriatelov? som proti zidovskej takisto moslimskej kulture, ale to neznamena, ze ich zacnem zabijat v ich vlastnej krajine...neprajem Vam aby ste bol v zivote oznaceny za antisemitu, len kvoli tomu, ze nesuhlasite s politikou izraela, alebo Vam vadi kultura zidov
29742
13.6. 22:25
RE: Pro strach židovský
Vcelku s Vámi souhlasím, ale skutečně jsem si neráčil všimnout toho, že by Židé určovali, kdo je přítel či nepřítel Ameriky. Pokud však vycházíte z toho, že lidé věří tomu co jim naservírují média, pak tomuto dávám zapravdu. Ale to není vina Židů, nýbrž osobní vina těch kdož věří čemukoli co vídí v TV, či čtou v novinách nebo se učí ve školách nebo od svých rodičů.
Napadla mne taková otázečka. Mnoho lidí různých ras a národů vidí v Židech velkého nepřítele, takřka se dá říci, že se někteří lidé v nepochopitelné jednotě schodují na definování společného nepřítele. Ale kdo je protikladem společnému nepříteli? Proč se v podobné vzácné shodě neshodují lidé rozličných ras a národů na největším společném takřka univerzálním příteli? Mám silný pocit, že je to proto, že žádný takový společný uzniverzální přítel prostě a jednoduše neexistuje. To mne nutí k výroku, že tedy neexistuje ani skutečný univerzální nepřítel, tedy, že antisemetismus je blbábolem nad bláboly neboť neumí pojmenovat protiklad, tj. shodnout se na společném příteli. Za sebe prohlašuji, že židovskou kulturu vpodstatě neznám, protože mne nezajímá. To málo co jsem viděl v TV jsem přepnul, protože mne poskakování v krojích jakékoli národnosti naplňuje pohoršením, z literatury si pamatuji, že ač náruživý čtenář, tak jsem Kafkův Zámek sice přelouskal, ale řekl bych, že autor byl psychicky nemocný jedinec, jehož význam se přeceňuje a ze všeho nejvíce se směji "kloboukům", kteří se o víkendu po Vídní šourají ze synagog a působí stejně trapně, jako křesťanské procesí v neděli z kostela či dnes na "boží tělo" či co s muzikou. Za stejně perverzní a nehodné pro mne považuji vzývání jakýchkoli bytostí ze světa pohádek a báchorek, ale když to někomu dělá dobře, tak proč ne. Jenom když s tím neobtěžuje mne osobně, jako například křesťané zvoněním na zvony, muslimové hulákáním z mešit, budhisté s řechtacími modlitebními mlýnky, homosexuálové s love parade, ožralci na ulicích a co je nejhorší, tak jsou plakáty a inzerce v TV politických stran před volbama. Politika je asi ta největší úchylka, ze které je mi tuplem zle a musím říct, že antisemitismus a nacionalismus či jiný takzvaný tradicionalismus nebo dokonce i modernismus považuji za součást politiky a že má jednoznačně politický charakter a obsah.
29746
14.6. 0:42
RE: Pro strach židovský
skoro veskrze (krasne ceske slovo) s vami suhlasim hlavne s tym univerzalnym nepriatelom, jedine co by som trocha namietol, je ze predtym nez som nenavstivil USA, bol som nieco ako kozmopolita, univerzalista, bezboznik atd...stale v dusi ostavam, ale ak mam prejavit trocha sebeckosti ci odpovednosti voci vlastnym detskym potomkom (este ziadne nemam ), tak nechcem aby vyrastali v multikulti spolocnosti, viem, ze je tu hrozba akejsi formy totality ci obmedzenia slobody v "rasovo cistej spolocnosti" (vnucovanie krestanstva od malicka v kostoloch atd.), ale na to je tu cestovanie a poznavanie inych kultur ci nabozenstiev v ich povodnom zazemi...viem, je to trochu despoticke, ale chcem podporovat slovansku kulturu (aj cesku, pozeram napr. len ceske filmy, nikomu ich vsak v amerike nenutim pozerat, cakam az prejavia zaujem, slovenske za vela nestoja resp. je ich ako safranu), citim ze slovania su daleko uprimnejsi (casto pocuvam pripomienky od amikov, napr. "hovoril som ti, ze oni hovoria vzdy co si myslia", niekedy su kvoli tomu problemy, ale ja nemienim zostat v amerike, takze sa priposobovat nebudem az do takeho stadia, ze sa budem usmievat a klamat do oci priatelom), citim, ze ostatni svet by si mal skorej priklad od slovanov (nikomu som to este nepovedal), proste po roku v amerike sa zo mna stal nacionalista nie vsak v politickom chapani slova zmyslu, stale neviem koho volit ked sa vratim...narodne orientovane strany sa zvacsa prilis nevenuju stranke ekonomickej, pravnej atd...zaver? je mi luto, ze sa slovania jednostaj ponizuju voci "zapadnej" kulture, preberaju len to najhorsie v kulturnej oblasti (napr. inteligentni americania nepozeraju TV, ale kolko ich je?, tiez vzdelani priselci ako ja tiez ignoruju TV), jedno je vsak iste vsetky tie televizne programy, ktore formuju maldych ludi, su produktom zidov, pozrite kto je executive producer, kto robil scenar, vlastnici spolocnosti...media menia spolocnost o tom niet pochyb, dekadencia bola vzdy pricinou zaniku civilizacii, nedavno mi jeden brazilec hovoril, ze TV vlastnena americanmi zacala robit nejake americke reality show, ludia to nenavideli, protestovali (stalo sa to aj na slovensku), ale show nezrusili, po roku boli ludia zmasirovani...chapem vsak Vas nazor a keby som bol v dialogu s niekym, kto je viac radikalny nez moje nazory, snazil by som sa mu chvilu oponovat aby nezostal zatrpknuty
29747
14.6. 1:24
RE: Pro strach židovský
Velmi dobre, uprimne a citlive podane, pane barbarian.
29749
14.6. 3:49
RE: Pro strach židovský
dakujem, a nedakujem preto aby som sa sa pochvalil, ci utvrdzoval vo vlastnom pre niekoho mozno pokrivenom usudku...(pochlebovani, je myslim ten pravy cesky vyraz)
29753
14.6. 1:29
RE: Pro strach židovský
>TV vlastnena americanmi zacala robit nejake americke reality show, ludia
>to nenavideli, protestovali (stalo sa to aj na slovensku),
>ale show nezrusili, po roku boli ludia zmasirovani...chapem
>vsak Vas nazor a keby som bol v dialogu s niekym, kto je
>viac radikalny nez moje nazory, snazil by som sa mu chvilu
>oponovat aby nezostal zatrpknuty
Vy ste dobry! Takze ludia to nenavideli, ale pozerali sa na to. A nakoniec po tom "nedobrovolnom" pozerani na americky brak boli "zmasirovani" - nejaka magicka sila, silnejsia ako ich vlastna vola ich prinutila podlahnut...
Ako sa to podla vas udialo? Drzal im niekto hlavy? Alebo boli vsetci na drogach?
Zakladny problem vo vasom texte je v tom, ze vidite "ludi", ale ignorujete "jednotlivcov". Takze ked sa skupina jednotlivcov rozhodne protestovat, tak Vy usudite, ze "ludia to nenavidia". A ked protestujuca skupina nedosiahne svoje, lebo okrem nej existuje aj (dostatocne velka) skupina, ktora sa na to rada pozrie, tak vyhlasite, ze "ludia boli zmasirovani"...
Vlastne ste tymto ukazali jeden z prikladov, toho co som spominal v reakcii vyssie - ignoranciu, ci nepochopenie individuality a individualnej zodpovednosti a skryvanie sa za vyhovorky o vonkajsich vplyvoch.
Mimochodom, prave tieto problemy s uvazovanim su dovodom, preco ani demokracia nemoze dlhodobo fungovat.
29750
14.6. 3:32
RE: Pro strach židovský
ale kdeze oni to nepozerali dost dlho, lenze pocas toho roku si somar zvykne na vsetko, kazdy z nas sa tak chova? ci nie? zda sa mi, ze prilis verite v moc ludu...ono sa to robi tak, ze sa im da na tyzden slovo a potom dovidenia...
29751
14.6. 4:20
RE: Pro strach židovský
Nie neverim v moc ludu (aj tak nic take neexistuje). Som zastancom osobnej zodpovednosti kazdeho jednotlivca. Myslim, ze som to celkom jasne vyjadril aj v predchadzajucich reakciach.
29754
14.6. 3:45
RE: Pro strach židovský
takze ste chcel povedat, ze mam aj ja aj vy pravdu, resp. kazdy ma svoju pravdu, zavisi to na tom, ci islo o vacsinu v brazilii alebo nie (resp. kolko jednotlivcov bolo proti, kolko za, problem je ten, ze mlciaci sa automaticky beru v tychto pripadoch ako skoro za)...skusim sa na ten pripad este popytat, pamatam si len, ze tam islo o ponizovanie ludi, urazky atd...mne to bolo cudne, lebo v brazilii maju reality show, ktore vystrednostou daleko predcia tie americke, hlavne erotickymi prvkami...ale iny kraj iny marv
29752
14.6. 4:26
RE: Pro strach židovský
Nie, pravda je len jedna. Koncepty typu "kazdy ma svoju pravdu" neuznavam. Mozno iny pohlad, ale to je vsetko.
Fakt, ci bola proti vacsina, alebo mensina je uplne irelevantny. Aj keby vacsina mala nieco proti spominanej relacii, nic jej nedava pravo to politickou cestou zakazat. Televizia vysiela to, co zaujima jej divakov. Pokial vysiela nieco, co zaujima len malo ludi, alebo nikoho, tak potom skrachuje (za predpokladu, ze nema umelu ochranu od statu).
Zaver: Ked sa mi nieco nepaci, tak sa toho nezucastnim. Nic mi nedava pravo zakazat inym ludom sa zucastnovat na aktivite, ktora im vyhovuje, pokial tym nikoho ineho neobmedzuju. To plati aj za predpokladu, ze vacsina ludi ma rovnaky vkus ako ja a napr. danu relaciu odmieta.
29755
14.6. 14:28
RE: Pro strach židovský
to je Vasa teoria, ale ani jeden z nas nevie ako to v tej branzi funguje, ale isto mi musite dat za pravdu, ze zo spominaneho prikladu, je zatial pravdiva aj moznost moja...so zaverom v podstate suhlasim, lenze ludia sa nechovaju + a -, a uz vonkoncom nie v oblasti sledovania TV drogy
29772
14.6. 13:07
RE: Pro strach židovský
asi byste si měl něco přečíst o subliminálech. a když pak zjistíte, kde všude se tato manipulace provádí, možná se budete světu divit opět o něco méně![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
29768
15.6. 7:34
RE: Pro strach židovský
>asi byste si měl něco přečíst o subliminálech. a když pak
>zjistíte, kde všude se tato manipulace provádí, možná se
>budete světu divit opět o něco méně
Ja sa "svetu nedivim". Mozno keby ludia boli ochotni prebrat zodpovednost za svoje konanie, tak by sa nemuseli vecne vyhovarat na tajomne sily, zle bozstva, ufo, spolocnost, bohacov alebo "subliminaly". Potom by aj vam svitlo a konecne by ste pochopili ako to vlastne vsetko je.
29797
15.6. 22:08
RE: Pro strach židovský
děkuji za radu milý génie a mohu vás potěšit - myslím, že vím o čem to vše je mnohem více, než vy jako velký učitel![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
možná právě proto jsou naše názory jaké jsou a nemají příliš společných bodů.
kdybyste se totiž vy sám držel své rady, tak bystě těžko mohl brát bláboly oficiální propagandy vážně. nicméně klidně berte, vaše věc, ale nežádejte po ostatních aby opakovali stejnou blbost, když o to nestojí![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
29829
16.6. 3:27
RE: Pro strach židovský
Nic od Vas neziadam. Ste mi lahostajny...
29839
14.6. 1:02
RE: Pro strach židovský
Magnus, zdravim ta!
29748
15.6. 11:51
RE: Pro strach židovský
Kdyby Židé byli tak mocní, že by mohli zotročit celé generace ostatních ras a národů, pak bych se divil, proč by pro svůj relativně malý počet Židů cca do 30 milionů na světě udržovali 6 miliardovou armádů otroků, přestože by jim bohatě stačilo cca 0.5 miliarda otroků pro naprosto bezstarostný život otrokářů
Je vidět, že pan Blbobijec v má ve všem jasno, snad jen s výjimkou zeměpisu. Jinak by asi věděl, že v zemích, v nichž uplatňovali po staletí židé svůj vliv žije asi jen 1/6 obyvatelstva Země.
29802
15.6. 15:48
RE: Pro strach židovský
Blbobijec
blbobijec (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Milý pane Tome, můžete prosím Vás pěkně, mě nevzdělance a blba poučit o tom, která země na světě je tak vyjímečná, že v ní chybí globální /pro Vás vzdělance zejména "židovský" kapitál/? Nemáte-li ovšem na mysli Anatrktidu - a tam je stejně přítomen, i když tam nežije 5/6 obyvatekstva, I ty semitské arabské kmeny si od svých židovských bratranců rádi nechávají platit v "petrodolarech" a arabské banky jsou korespondenčními bankami bank židovských. Vůbec nemluvím o tom, že celý svět nakupuje od globálních nadnárodních korporací /pro vzdělance "židovských"/ a ještě raději jim prodává za ceny, které určuje kupec /pro vzdělance "židovský" monopol/. Upozorňuji Vás, že pojištovnictví, zasilatelské a spediční agentury, finančnictví, rejdařství a transkontinentální obchodní vazby mezinárodního meřítka skutečně nezapoměly do svých struktur začlenit ani jeden jediný národ a tudíž v těchto již po staletí fungujících mechanismech uplatňují svůj vliv kupříkladu Rusové, Holanďané, Číňané, Indové, Aleuté, Arabové, Japonci, Korejci a další a další. Všichni co mají cokoli ke zobchodování /včetně své práce/ jsou již po staletí /dokonce mnoha tisíciletí/ součástí světové ekonomiky a vzájemné obchodní směny a mezinárodní obchodní politiky. Co vy na to Tome? Kde se já blbeček pletu. Prosím doplňte mé znalosti, sám na to nestačím, potřebuji pomoci od odborníka Vašeho formátu. Pěkný den
29806
15.6. 18:42
RE: Pro strach židovský
Tome a kdyby jsi uvazoval ty, tak bys vedel, ze zbytek ovladaji Cinani, kterym se rika zide Asie. To bys ovsem musel mit vetsi rozhled.
29811
11.4. 2:19
RE: Pro strach židovský
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
ty ses tak hrozne (cenzurovano) že to až boli....chtel sem ti neco vysvetlovat,ale ty si jeste na zacatku cesty poznani a na to ja nemam naladu....přecti si vsechny clanky zde,jsou velice podnetne a troufam si tvrdit ze pravdive a objektivni ..proč temeř vsichni odmitaji verit,že se mocni mezi sebou domlouvaj????
48735
Kdyz se podivate kolem sveta do vsech moznych byrokratickych dokumentu,kdo vlasten propaguje multikulturni spolecnost ,tak zjistite v pozadi zidy.kdyz nahlednete do dilny zidu -Hollywoodu,tak zjistite ve svech filmech ,co predkladaji krestanum ke koukani,ze ,vzdy to je blondyna s cernym pritelem plane lasky,coz nase TV hraje i v detektivnich filmech, denne,cerny detektiv ,co by boss.Tak tedy,koukneme do Israelu,tam zide zadny multikulturni program ani neukazuji a take neni jediny film ,kde by zidovska zena slala laskou k cernemu,dokonce zapovidaji svatby mezi zidovskou a krestanem a oficialne se vyjadrili,ze pro stat Israel ,neni zadny multikulturni program,coz je zajimave ,jak si zidovsky Holywood dava zalezet na nas ,krestanech.Posledni bastou ,kde neni spolecnost tak promichana je Rusko.
Russian Media Promote Nationalism and White Racial Solidarity
Russian media favor Russians: Jews, globalists worried.According to a new study, national newspapers and magazines are one of the factors behind growing racial solidarity and anti-immigrant sentiment in Russia, reports Maria Danilova for the Associated Press:
"A nearly two-year monitoring of about a dozen nationwide publications, conducted under the auspices of the Union of Russian Journalists, indicated that the main newspapers were promoting fear and hatred toward the mostly Islamic peoples of the Caucasus region, said Suliyeta Kusova-Chukho, president of the Association on Ethnic Problems, who conducted the study." Tak,v Rusku ,jd ezidum o to vse zmenit a dostat media pod svou kontrolu a otevrit kina pro jed z Holywoodu a otazkou je ,jak tam dostat emigranty z jinych zemi,kdyz ,tam si moc nepolepsi,tak ,jak ruznobarevne Evrope,takovy Amsterdodam ma v porodnici vic cernych deti a muslimskych nez ,krestanu,takze ,dochazi na slova v Talmud,ze znici krestanstvi,s cimzse zide ,tak zvani,ani netaji,nebot sleduji sve ,tak zvane "nabozenstvi" asvet po propagande holocaustu je zaplaven armadou uzitecnych idiotu,kteri nevedi ,ze si kopou hrob spolecne s temi ,proti kterym zbroji v ramci rasoveho spoluziti,Americane by si denne meli opakovat slova Benjamina Franklina,ktery Ameriku varoval,co se stane za 200 roku,kdyz se nezbavi zidu,ze jejich deti avnuci se stanou zidovskymi otroky,coz ,v pripade valky v Iraku je dost padny dukaz,nakonec i pan Buchannan ji to pripomina ai demokraticky-zidovsky senator se nechal slyset k nelibosti vladnouci "Neocon" junty.
29722
13.6. 9:56
RE: Pro strach židovský
Pane Nohejl, dovoluji si citovat z Vašeho příspěvku:
"co predkladaji krestanum ke koukani,ze ,vzdy to je blondyna s cernym pritelem plane lasky". Zamyslel jste se vážený nad možností, že by dotyčná blondýna byla a to i onen její černý přítel křesťanem? Takže by Vám pane Nohejl, zřejmě křesťanovi, Židé prezentovali vztah mezi dvěma křesťany, kteří jsou jen shodou okolností jiné rasy, ale stejného vyznání? Ba dokonce silně hrozí, že i ti prodejní herci, kteří za mrzký židovský šesták zahrají kdejakou multikulturní perverznost by byli křesťany, jen opět jiné rasy? Nebo je tu snad někdo, kdo se domnívá, že křesťané jsou jen ti, kdož se mezi sebou rasově sexuálně nestýkají a nekříží? Co například křesťanské manželství mezi Germánkou a Slovanem? - Pro mne osobně jsou to jiné rasy stejně tak jako blondýna a černoch.
Dále si dovoluji Vás citovat: " jejich deti a vnuci se stanou zidovskymi otroky...". Tvrdím, že k tomu, aby se kdokoli stal otrokem musí splňovat minimálně tu podmínku, že musí být úplně pitomý a otroctvímilný, neboť kdyby byl svodobymilný vyvaroval by se všeho jednání směřájícího k upadnutí do otroctví. Pokud máte Vy a Vám podobní strach ze Židů - zřejmě proto, že pro Vás křeťana představují mocného nepřítele, kterému asi nesaháte ani pod kotníky, tak potom máte úplnou pravdu a jste se svým strachem v otroctví již nyní. Jsem dobrosredčný člověk a proto se směji stejně tak Židům, tak i křesťanům stejně Jen blbům se směji o něco více, jsou jako dobrá komedie Pane Nohejl, dobře jste mě pobavil
29730
14.6. 5:12
RE: Pro strach židovský
> křesťanské manželství mezi Germánkou a Slovanem? - Pro mne osobně jsou to jiné rasy stejně tak jako blondýna a černoch.
A jinak krome zrakovych problemu a problemu tykajiciho se zdraveho selskeho rozumu jinymi problemy netrpite?
Slovan & German - maji byti "jina rasa" ????????????????
Co takhle se dnes podivat do USA?
Treba do Texasu (kdysi nemcina c. 1, anglictina c. 2, cestina c. 3, po "kolaches" slinta kazdy nygro, mestizo, "pravy American" .
Ci do Nebrasky ? Do obouch Dakot? Do Iowy? Do Kansasu? Tam vsude, kde snad vetsina dnesni bile populace je germansko-ceskeho puvodu, jsou tedy "white" (bili), zido-americkou propagandou jsou uvadeni jako tzv. "anglo-saxon" (coz neni pravda) - a ziji bez problemu. A az dodnes. A mnozstvi parazitu (kteri si rikaji "americane" z jejich polich (coby buranu, tj. "redneku" jsou ziveni jejich zemedelskymi proddukty, protoze bez nich, by obchodem a lichvou zijici paraziti vyhynuli ??????????
Placate, priteli, a ani nevite co placate.
A tim a jen hrajete do noty zidovskym propagandistum (nekde v americkych mestech, z lichvy a obchodu, jako paraziti, zijicich ze zemedelskych produktu teto cesko-germanske smesi), zionistum (kteri tvrdi az dodnes, ze "nacisticti Nemci chteli vyhubit Cechy" , a New-World-Orderistum (pohrobci komunismu) !
Ale snad, za svoji snahu, si zaslouzite vylet do Palestiny, dnes nazyvane "Izrael".
Shalom.
29756
14.6. 7:19
RE: Pro strach židovský
pane Albert, jinak zdravi mate v poradku? Napiste tedy zcela nenasilne kolik vy znate ras. Ja vam napovim, jsou tri, Vy se je muzete snazit vyjmenovat.(ale prosim piste az po kratke studii tohoto problemu, jinak opet budete vypadat hloupe)
29757
14.6. 8:36
RE: Pro strach židovský
Napiste tedy zcela nenasilne kolik vy znate ras. Ja vam napovim, jsou tri, Vy se je muzete snazit vyjmenovat.
______________________________________________
Omyl pane Vcelicko, nenasilne napsano: ty rasy jsou ctyri ( 4 ). Ta posledni rasa, cili ctvrta ( 4 ), se jmenuje "skokan Vcelicka". Mejte prijemny slunechy den pane.
29759
15.6. 2:52
RE: Pro strach židovský
leffe. proc se furt motas do hovoru, chovas se jako magor..no kdyk vlastne magor jses, ja jsem zapomel
29790
15.6. 8:11
RE: Pro strach židovský
leffe. proc se furt motas do hovoru, chovas se jako magor..no kdyk vlastne magor jses, ja jsem zapomel
______________________________________________
Včeláku, vždyť ty jsi jen obyčejná díra do zadku ! Doufám, že jsis už konečně přestál cumlat palečky na nohou. Zdraví Lev
29798
15.6. 15:51
RE: Pro strach židovský
>leffe. proc se furt motas do hovoru, chovas se jako
>magor..no kdyk vlastne magor jses, ja jsem zapomel
Pane Stworo, nepripomina vam tento styl prispevku, styl dr. Rehorka? Kde se v tomto vyjadreni nachazi to, co jste stanovil pri zrizeni privilegovane ucasti bez cenzury? ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
29807
13.6. 5:20
Pro strach židovský
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?
preklad: ( Ide o kopiu zaslanu na jeden diskusny server )
Ked odoslem akukolvek spravu niekto jej da iny vyznam, to sa stalo zo vsetkymi linkami co som poslal. Takze budem pisat len v cistej anglictine. Je tu DIABOL, NERVOZITA alebo TRASENIE alebo PONAHLANIE SA ... vsetko to same. Nie mier alebo tichy zivot.
Lucifer znamena - nosic svetla. On sa pokusi zapalit nasu planetu aby bola ako slnko coskoro. Budte opatrny a zastavte ho rychlo, najlepsie hned.Ako ? Budte ticho nepremyslajte prilis vela, nepouzivajte externe zdroje informacii a tak podobne.
Je vsade, je to jeho hra ale on nevie zdolat jednu umiernenu dusu. Takze budet taky laskavy a zabudnite na tuto hru a vratte sa spat do ticheho modu vo svojom zivote.
Pomozte si sami aj boh Vam pomoze. To same plati pre nas. Raj je tuto na zemi, my to akurat nevidime. Nerobte vyskumy na oblohe. Je tu moznost prenasat informacie pomocou svetla. On je expert na to, buddte opatrny. Zite obycajny zivot a modlite sa za lepsie casy.
P.S. Ak chcete mozem napisat viac, ale je potrebne rozsirovat pokoj a ticho teraz. Pokuste sa rozsirovat ho okolo seba.
j.
29725
13.6. 18:43
Pro strach židovský
No tak nevim,rekneme jednoduse;
proc Cesi a jine narody nedrzeli a nedrzi pri sobe tak jako zide?
Proc se od nich nenaucili to uzitecne?
Kdyby totiz soused pomohl sousedu-ten by nepotreboval lichvare.
Nechci hanet Cechy,jsou taci,co pomohou ale neni jich zrovna vetsina.Spise naopak.Zato udavacstvi,to mnohym Cechum slo naramne.
Anebo situace,kdy soused ma to stesti,ze si pomuze,-dalsi soused mu ze zasti spacha skodu.Tak s takovouto povahou se to opravdu daleko nedotahne.
A jak se zide zachovali k jinym narodum-a jak evropane,kdyz kolonizovali americky kontinent?
Nebraly je mnohe indianske kmeny jako pratele a nenabizeli jim sirokou zemi kol a kolem?
A co kolonizace Afriky,tam byli jenom zide?
Krom toho uzavrena gheta;ja jen vidim emigranty;italy,spanely,turky-vsichni maji svou komunitu a pokud si jeden z nich chce vzit dceru jine narodnosti,jeste dnes ma problemy jak s rodinou,tak s celou komunitou.
Takze ta uzavrenost neni vlastni jen zidum ale vsem emigrantum-snazi se udrzet svou kulturu stuj co stuj.
A podvody nejsou vlastni jen zidum,jen se zeptejte par Cechu,co se snazili poctive zacinat a neco vybudovat a dnes jsou zrujnovani.
Takze ikdyz tento clanek ma na jednu stranu pravdu,,moc dobre vidim,jak zatajuje tu stranu druhou a je dost neobjektivni.
Co se tyce Egypta,moc pohostinna zeme to nebyla,nebot za Josefa prisli zide jako hoste a po smrti farao se z nich stali otroci pro nucene prace.
A historka s obrizkou,ac je velice hezky popsana,-chybi tam taktez,ze cela zidovska komunita viniky ostre pokarala.
Tak jako tak,stary zakon neni poezie o tom jak jsou zide svati,to by tam takove chyby nebyly snad vypsany,ze?
Takze,kdos bez viny,prvni hod kamenem a kdo pise za svuj narod,at si nejdrive zamete pred vlastnim prahem,nebot ackoliv jsme nekolonizovali,ackoliv mame bohatou kulturu a mnoho dobreho,svinstva mezi sebou mame taktez dost.
29737
14.6. 13:28
RE: Pro strach židovský
Co se tyce pomahani sousedum, byl to v Cechach, alespon na vesnici, jeste pred nasilnou kolektivizaci, normalni jev. Hospodari si pujcovali zemedelske stroje a vzajemne si pomahali pri sklizni. A je to normalni i ted, sousede si pujci naradi, matky si pujci obleceni a vybavu pro batolata.
Proste bych to s ocernovanim Cechu zase tak neprehanel. Vubec mi prijde, ze jsme obeti nejake zamerne kampane, jejimz ucelem je snizit sebevedomi tohoto naroda na minimum. Smutne na tom je, ze spousta lidi uz tento nazor prijala.
V nekolika prispevcich bylo podiveni, proc se vsichni tak naivne nechali od Zidu vykoristovat a proc si od nich pujcovali atd. atd. Odpoved je velice jednoducha. Drive si lide proste vice verili, platilo dane slovo a nebyvalo zvykem hledat ruzne klicky v dohodach, aby se dohody nemusely naplnit. To jsme se naucili az v posledni dobe, mozna ze Zide v tomto byli dobrymi uciteli.
29769
14.6. 13:49
RE: Pro strach židovský
> A podvody nejsou vlastni jen zidum,jen se zeptejte par Cechu,co se snazili poctive zacinat a neco vybudovat a dnes jsou zrujnovani.
To máte tak. Spolupráce plodí lepší výsledky pro skupinu. Ale když v té skupině máte lidi, kteří se necítí být její součástí a jen berou a nevrací, tak máte dvě možnosti:
1. exkomunikovat, izolovat záškodníky (to se nestane, to by byl ANTISEMITISMUS)
2. Stát se stejnou sviní jako oni. A to je prohrávající strategie, protože oni jsou v tom, jak se ukazuje, lepší.
Vlastně jen nenávidím židy z americké administrativy.
29770
14.6. 10:34
Pro strach židovský
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?
Pro pana Blbobijec,mate to krasne serazene ,proc a jine.
Nahlednete do srchivu a zjistite ,ze tech zidu i kdyby byla polivina ,z tech 30 milionu ,tak nam stejne budou vladnout a stejne nas pozenou do bratrovrazebnych valek,protoze v radach krestanu je plno kolaborantu,(zionsky krestane),jez si delaji citove vycitky antisemitickeho razu ,zatimco zide si zadne vycitky nedelaji a ze spatnosti,co nam provedou jsou dokonce hrdi ,jak to s nami umi valet.
-----------------------
Joseph P. Kennedy, U.S. Ambassador in London during the years immediately preceding WW2 was the father of the famous American Kennedy dynasty. James Forrestal the first US Secretary of Defense (1947-1949) quotes him as saying "Chamberlain (the British Prime Minister) stated that America and the world Jews had forced England into the war". (The Forrestal Diaries ed. Millis, Cassell 1952 p129).
---------------------
Hugh Wilson, the US Ambassador in Berlin until 1938, the year before the war broke out, found anti-Semitism in Germany 'understandable'. This was because before the advent of the Nazis, "the stage, the press, medicine and law [were] crowded with Jews.among the few with money to splurge, a high proportion [were] Jews.the leaders of the Bolshevist movement in Russia, a movement desperately feared in Germany, were Jews. One could feel the spreading resentment and hatred." (Hugh Wilson: Diplomat between the Wars, Longmans 1941, quoted in Leonard Mosley, Lindbergh, Hodder 1976, p252).
____-------------------------
Ted ,nam pan Bush slibil nekolik desetileti valku proti terrorismu a podivejte ,co jsou lide kolem nej,zase zide ,jeden vetsi ,nezli ten druhy a nase"krestanske" a nebo rasisticky oznacene bile vlady a politici se mohou blahem .......jen,aby ,tak zvane "Americe ",ve vlade ,bez Americanu ,pomuzou v ramci spojenectvi,takze lidstvo je nepoucitelne ,"ruska" revoluce 100 milionu,hlad na Ukajine 8 millionu ,prvni svetova valka 55 milionu,plus 20 milionu nasledkem valky-spanelske chripku,druha svetova valka 60 millionu.Politici mluvili na D-day o hrdinstvi vojaku druhe svetove valky,kde se rikalo"Uz nikdy" a Ti ,co tam zvanili vedou treti svetovou valku,ted ,dnes a zitra a nekolik desitek roku,k cemu,aby vyprovokovali Islamsky svet k tomu,ze nakonec prece jen pouziji zbrani hromadneho niceni,jak sami rekli "americti" senatori,pro dobro statu Israel.Mimo jine se Bush ulil z valky ve Vitnamu,proto uklidili jeho osobni papiry o jeho sluzbe vlasti,zbabelec ,kaze o hrdinstvi-Clinton ,ktery utekl od odvedeni do Vienamu ,nakonec prohlasil,ze by za Israel sel bojovat,ted ,uz i Powel rekl verejne ,ze Iraq byl omyl,ale ,co |