Diskuze k článku

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Příspěvků 64

17.5.2004 5:08

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V podstate ,kazda valka je loupez na obe strany.Utocnik jde okrast svou obet (o olej ),at uz je to z jakehokoliv duvodu.Utocnik ,je obcan utociciho statu,ktery ,aby mohl byt agresivni ,tak musi byt k tomu vybaven a je vybaven zbranemi a vsim jinym ze sve vlastni kapsi pomoci dani,ktere jsou pouzity k placeni jeho pripravy do valky ,takze ten ,ktery jej vystroji do valky chrabne poradny kus penez ,ktere by jinak ani nemohl v mirove dobe tak dobre vydelat,jinymi slovy ,cenou ,kterou si necha vyplatit,okrade obcana,ktery by mu v mirov edobe ,tak dobre nezaplatil ,jako v pripade "ohrozeni statu" a tak Chimney a BUsh a jini se pakuji v Americe a jeste si prisvojuji lup z Iraku.
Obcan utociciho statu se stane "oslickem ,otres se!"az po krabici v ktere lezi a jeste dodatecne poslouzi v propagande o hrdinskych cinnech aby dalsi hlupaci se ujmuli jeho "hrdinske " role a pro "Chytraky" byl zajisten dostatecny pocet dalsich hrdinu,ale hlavne ,dalsiho vydelku pro bohate,kteri bohatnou na mrtvolach na obou stranach bojiste a nakonec se sami ozdobi nejakou tou medaili za zasluhy pro vlast,tisicilite leta hra a stale ucelna.

29011

18.5.2004 8:18

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 29011

>"ohrozeni statu" a tak Chimney a BUsh a jini se pakuji

pane Nohejl chcete byt bran vazne, nebo mate pocit, ze potrebujete, aby si o vas lide mysleli, ze jste primitiv?

Vice president Spojenych statu Americkych neni kominik ani komin...jeho jmeno je Richard Cheney president je [b]G.W. Bush[b/]

Stale Vam pisu aby ste se laskave soustredil na klokanov, urcite si budete pamatovat vasi vedouci stranu a vladu.

29035

17.5.2004 9:16

Nejde o "ztrátu respektu"

Jan Šimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Islámská a euroatlantická civilizace jsou natolik rozdílné, že nemohou existovat vedle sebe bez toho, že by se jedna druhé natolik razantně přizpůsobila, až by ztratila svou identitu.
Nemohou také existovat izolovaně vedle sebe, protože obě mají globální charakter. Takže typický "syndrom dvou kohoutů na jednom smetišti".


29014

17.5.2004 13:26

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Karel z Čech 212.?.?.?

Plně souhlasím s Robertem Nohejlem.
Ke komentáři Jana Šimůnka si povolím poznamenat, že křesťanská a islámská civilizace (lze-li náboženství označovat jako samostatnou civilizaci) existují spolu vedle sebe již cca 1.500 let. A byly doby, kdy koexistovali vedle sebe velmi úspěšně - např. Maurové ve Španělsku do doby, než je kastilská královna v touze po uchvácení majetku arabů a židů nechala ze Španělska vojenskou mocí vyhnat.
Podle mě nejde ani tak o náboženské názory, jako spíš o majetkové ambice církevní a světské vrchnosti v minulosti a vlád jednotlivých států v současnosti. Řadový islamista stejně tak jako křesťan je rád, že žije - nějak přežívá - a nemá žádný zájem na loupeživých vojenských tažení své vrchnosti v cizině, aby ti z nejbohatších ještě více zbohatli.

29018

17.5.2004 17:14

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Ister 147.?.?.?

Reakce na 29018

A ti nejchudší ještě schudli

jinak souhlas

29022

17.5.2004 18:53

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Kostěj 213.?.?.?

Reakce na 29018

Malinko zasáhnu, blízký východ byl vždycky agresosem - napr. Persie, a evropska civilizace je zase reprezentovana Alexandrem Velikym - jenze prave on predvedl onu tajemnou hru na Respekt, ktry byl akceptovany...

29025

18.5.2004 4:50

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Rado 24.?.?.?

Reakce na 29018

Coze? Vidim dobre? Mierumilovni Maurovia, ktorych vyhnala chamtiva kastilska kralovna? Zda sa, ze vy ste ignorant.
1.) Maurovia predtym rovnako prisli no ibersky polostrov a dobili uzemie, ktore patrilo krestanom. Takze v tomto pripade je to nanajvys 1:1.
2.) Mierove spouzitie? Tym myslite tych milion bielych otrokov v arabskych krajinach v minulosti?

Chyba vam trocha perspektivy, rovnako ako aj autorovi clanku.

Som odporca vojny v Iraku a aj vsetkych ostatnych zbytocnych konfliktov. Ale kvoli tomu nebudem zatvarat oci pred realitou, len aby som si nasiel argument pre svoje postoje.

29030

18.5.2004 10:36

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Jan Šimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 29018

Těch 1500 let si evropská a islámská civilizace nevadily jednoduše proto, že výprava z centra Evropy do nejbližší islámské země trvala týdny a byl to náročný podnik jen pro movité či jinak vyvolené (dtto opačným směrem).
Dnes, kdy je to pár hodin cesty letadlem, navíc v ceně zaplatitelné (alespoň z naší strany) z průměrných příjmů, je situace jiná.

Je mi jasné, že tato změna podmínek se konala už někdy po WW2 v minulém století. Dnes pouze dochází k překonání určité společenské setrvačnosti, která zabraňuje, aby sociální jevy reagovaly okamžitě a bezprostředně na technické inovace a jiné změny.

29038

17.5.2004 16:16

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Peter Veliky 205.?.?.?

Ja k tomuhle clanku mam vazne vyhrady.
Pisatel haze slovem 'RESPEKT', jako by clovek mohl respektovat nabozenstvi ktere verejne provolava smrt zidum, infidelum (to asi mame byt mi). I kdyby 9/11 anebo Spanelske vyhozeni vlaku do povetri se nikdy nestalo, clovek k nim nemuze mit respekt. Jen se kouknite na ty zfanatizovane muhamedanske davy poskakujici jako zver v ulicich. Jen se podivejte jak se chovaji k svemu vlastnimu muhamedanskemu obyvatelstvu (Saudi Arabia).. Muhamedanska kultura je nejmene 1000 let za cimkoliv jinym. Rwanda prosla genocidou. Hutove jak vite povrazdili kolem 700.000 Tutsi bratru. A to udelala jejich vlastni etnicka branze! Co teprve muhamedi, kterych podnecuji jejich vlastni 'cirkevni' sejkove!! Jejich nabozenstvi (jestli se to da tak nazvat)ma v jejich bibli uplne neco jineho nez provozuji.
Jakej respekt ma clovek mit ?!?

29021

17.5.2004 20:16

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Kostěj kostej (zavináč) kostejuvsvet (tečka) net 213.?.?.?

Reakce na 29021

Ale no tak, autor (tedy já) stejně tak vnímá obě strany. Nejde o Irák,jde o princip,základní lidský a výsostně kultivovaný princip práva být respektován,pokud dodržuji stejné ke druhé straně....
Takze uvadet priklady nasilnosti jako argument procpachat nasilnosti dalsi je velmi podivne....

29026

19.5.2004 0:59

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Aja 69.?.?.?

Reakce na 29021

Jakej respekt ma clovek mit ?!?

No jakej,jakej...ten lidsky nejzakladnejsi.
Vy porad vidite jen zfanatizovany dav v ulicich.
Mam nekolik znamych muslimu(ne vsichni jsou Arabove),s tim,co delaji fundamentalisti,nechteji mit nic spolecneho a docela jim vadi,ze normalni muslimsky "svet"neni schopny se zorganizovat a ukazat,ze,muslim se ne vzdycky rovna terorista.
Ja vim,ze nemate rad liberalni partaj a Mr.Trudeau uz vubec ne,ale mel v necem pravdu-rikal,nestaci tolerovat a akceptovat,je potreba respektovat.Hmmm...mozna by svet vypadal trochu jinak.

29055

19.5.2004 10:16

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Sidonius Není třeba 24.?.?.?

Reakce na 29055



>Ja vim,ze nemate rad liberalni partaj a Mr.Trudeau uz vubec
>ne,ale mel v necem pravdu-rikal,nestaci tolerovat a
>akceptovat,je potreba respektovat.Hmmm...mozna by svet
>vypadal trochu jinak.
----------------------------------------------------------------
Tak teda přelíbezná Ájo, ted jste mně trošičku zahrkala s osrdím. Jestli jsem tomu dobře porozuměl, Vy snad máte určitý, kladný vztah k Trudeau(ovi) ?! Ten, je jeden z největších hrobařů Kanady a dej mu Pánbůh věčný hovno. Po něm už snad může přijít jen "Kroužkované ů", darebák Mullroney. Ale co, nakonec i Husák měl nějaké dobré stránky, neníliž pravda ?

29069

19.5.2004 13:52

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Aja 69.?.?.?

Reakce na 29069



>Tak teda přelíbezná Ájo, ted jste mně trošičku zahrkala s
>osrdím. Jestli jsem tomu dobře porozuměl, Vy snad máte
>určitý, kladný vztah k Trudeau(ovi) ?! Ten, je jeden z
>největších hrobařů Kanady a dej mu Pánbůh věčný hovno. Po
>něm už snad může přijít jen "Kroužkované ů", darebák
>Mullroney. Ale co, nakonec i Husák měl nějaké dobré stránky,
>neníliž pravda ?

Tak na osrdi pozor!!
Kladny vztah k Trudeau,hmmm,tezko.Jsem parchantak,politiky vseobecne moc nemusim(ja vim,on a jeho multikulturalismus atd),ale uznejte,ze pri trose vzajemneho respektu by mohlo "bejt lip".Ze to rekl zrovna on,neubira nic na podstate.
Myslite,ze i Husak trousil moudra?Nepamatuju si.[velký smích]

29078

18.5.2004 7:25

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Konflikt mezi mohamety a krestany je v podstate konfikt mezi vericimi a vericimi. Kdo jste vy lide, kteri veri,ze Vy jste Ti Pravdovlumni a chcete byt soudci? Historie nam bohuzel mnohokrat ukazala, kterou cestou bychom se meli ubirat,ale protoze jsme zaslepeni svou vlastni dulezitosti,nevidime strom v lese.Vsechno jednou skonci, na stesti mame dovolene limitovane poskozeni, takze se nakonec vsichni sejdem v posteli!(according to Briditt Bardot)." V te posledni" Adios Pedro [chechtot]

29033

19.5.2004 1:47

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Petr Veliky napsal-Pisatel haze slovem 'RESPEKT', jako by clovek mohl respektovat nabozenstvi ktere verejne provolava smrt zidum, infidelum (to asi mame byt mi).
Tak ,tenhle vyrok se "Petrovi" nelibi,za ano?Naproti tomu mame zaznam z Budapesskeho radia ,kde k milionum posluchacu jisty levicove orientovany pank-rokenrolovy homo-sapiens (doufam ,z ejsem to napsal spravne,nakonec Vcelicka to opravi-dekuji )se vyjadril,ze by chtel vsechny krestany vyhubit samozrejme ,ze to je holocaustovy odskodnenec.JTA-16.5.04-Hungarian literati divided by salvo that ignited anti-semitic fire storm. http://www.jta.org/
Je to zvlastni ,ze v krestanske zemi si nejaky nekrestan muze klidne ric ,ze chce vyhubit krestany,tak ,jako by v Israelu ,nejaky krestan prohlasil do radia "zlikvidovat vsechny zidy",pokud by vubec mohl a dostal povoleni zit v tomto state .Samozrejme ,ze se madarsti obcane ozvali,ale ouha ,to je od nich antisemitismus ric nekomu,kdo tam ani nepatri ,ze by si tyhle vrazebne myslenky mel nechat pro sebe nekde jinde ,nez v krestanskem state ,kde by jako host se mel chovat prinejmensim slusne.Takze madarska vlada a madarsky lid "hreje zmiji na svych prsou" ,jak se drive oznacilo takove jednani,jez neni vyplodem jedince ,ale vyplodem jejich "Bohem vybranymi" a jejich Talmud ucenim ,z ev kazde zemi ,kde hostuji se hostitel musi jim podrobit,tak ,jak to chteli v Nemecku ,kde500 000 zidu prislych odnekud chteli rikat Nemcum v jejich zemi ,co maji a co nemaji delat,tak ,jak Palestincum narizuji v jejich vlastni zemi ,co maji delat,to ovsem "Petr" nevidi a ani videt nechce.Pokud se najd enarod a stat ,ktery se zidum-zionistum podridi,tak je z toho holocaust pro nej a ne pro,tak zvane zidy-Chazary.
--------------
THINK ABOUT IT DAMN IT; USE YOUR HEAD, IF ENGLAND AND FRANCE DECLARED WAR ON GERMANY JUST BECAUSE THEY INVADED POLAND THEN WHY DID THEY NOT ALSO DECLARE WAR AGAINST RUSSIA, AS THEY ALSO INVADED POLAND WHEN GERMANY DID?

James Forestall, later to become Secretary of Defense in his diary of December 27, 1945, notes that he played golf with Joseph Kennedy FDR's Ambassador to Britain, who told him that ex?Prime Minister Neville Chamberlain ASTATED THAT AMERICA AND THE WORLD JEWS HAD FORCED ENGLAND INTO WAR.@ For his candor and later opposition to the bandit state of Israel, Forestall was murdered in 1949 [ruled a 'suicide']. Jews throughout the world screamed that Germany was intent on ruling the world, but General George C. Marshall admitted after the war, in testimony before Congress [it is recorded in the Congressional Record], that NO PROOF COULD BE FOUND THAT HITLER PLANNED ANY CONQUEST OF THE WORLD.

29057

19.5.2004 3:05

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

By Michael Isikoff
Investigative Correspondent
Newsweek
Updated: 6:28 p.m. ET May 17, 2004
http://msnbc.msn.com/id/4999734/site/newsweek/

May 17 - The White House's top lawyer warned more than two years ago that U.S. officials could be prosecuted for "war crimes" as a result of new and unorthodox measures used by the Bush administration in the war on terrorism, according to an internal White House memo and interviews with participants in the debate over the issue.

The concern about possible future prosecution for war crimes—and that it might even apply to Bush adminstration officials themselves— is contained in a crucial portion of an internal January 25, 2002, memo by White House counsel Alberto Gonzales obtained by NEWSWEEK. It urges President George Bush declare the war in Afghanistan, including the detention of Taliban and Al Qaeda fighters, exempt from the provisions of the Geneva Convention.

In the memo, the White House lawyer focused on a little known 1996 law passed by Congress, known as the War Crimes Act, that banned any Americans from committing war crimes—defined in part as "grave breaches" of the Geneva Conventions. Noting that the law applies to "U.S. officials" and that punishments for violators "include the death penalty," Gonzales told Bush that "it was difficult to predict with confidence" how Justice Department prosecutors might apply the law in the future. This was especially the case given that some of the language in the Geneva Conventions—such as that outlawing "outrages upon personal dignity" and "inhuman treatment" of prisoners—was "undefined."
COPY OF MEMO:
http://msnbc.msn.com/id/4999148/site/newsweek/

One key advantage of declaring that Taliban and Al Qaeda fighters did not have Geneva Conventio protections is that it "substantially reduces the threat of domestic criminal prosecution under the War Crimes Act," Gonzales wrote.

"It is difficult to predict the motives of prosecutors and independent counsels who may in the future decide to pursue unwarranted charges based on Section 2441 [the War Crimes Act]," Gonzales wrote.

29060

19.5.2004 6:18

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 29060

ok Nohejl zase zajimava kopie...tak kdyz se dohodneme, ze zidi jsou jako vs^i a nebo stenice a kazdej stat/narod je pouze hostitel, jak to udelame aby oni zidi meli take nejakou zemi? Izrael nemuzou mit, to je Palestincu.. Je tedy jedina moznost, nechat Palestince aby zahnali zidy do more jak uz to planujou padesat let. Nebo mas jinej napad? Rusko je nechce, dokonce bolsevik jim dovolil vycestovat. Polsko je nechce, tam bylo zidu skoro padesat procent, dnes ma Polsko asi 5% zidu. Prakticky nikdo je v Evrope nechce...co s nima???? Co s nima, mas napad?????

29065

19.5.2004 10:21

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Predevsim oni nejsou zidi,vsud eve vsech statech sveta rekrutuji lidi ,aby prijmuli "zidovskou"viru,tak tomu aspon rikaji ,nebot jejich vira -Talmud nenavidi vsechny ,kdoz nejsou "zide. Reseni je ,ale neni to vyvrazdovanim arabskych vesnic ,jak se tito ,tak zvani "zide" chazari -zionisti uvedli,kdyz si to Britanie spiskala na ucet Palestincu ,tak at jednou nes enasledky sve kolonialni politiky a nebo ,jak tomu rikali v "zajmu jeho velicenstva".
Na svete mame vic nez jeden billion muslimu a ti nemaji jedinou zemi s muslimskym vedenim ,proc davat zem nekolika milionum falesnych zidu,kteri se ani neumi chovat k domacimu obyvatelstvu ,ktere je hostilo v miru nekolik stoleti,kdyz zde mame biliony muslimu,jez nemaji svou zem,rovnez Kurdove zadaji o svuj stat v mistech kde zili po tisileti,zatimco ,tak zvani zide se stahli ze vsech moznych koutu sveta a udajne 2000 roku zde nebyli a ani nemohli byt ,nebot ti puvodni iracky zide-babylonsti uz jsou davno pryc,tihle chazari si jen na ne hraji a dovolavaji se bible se kterou nemaji ale naprosto nic spolecneho ,jako Chazari nejsou ani od Abrahama ani od Mojzise.Rikat ,ze bible je zidovskeho razu ,protoze se tam mluvi o zidech je naprosty nesmysl,nebot biblicky zide se tak za ta tisicleti promichali ,ze po nich uz nic nezbylo,racte nadlednout do statistiky Israelu ,kde devet z deseti jsou vsichni Chazari.Takze ,svet ma mnohem vetsi problemy s mnohem pocetnejsi narodem a nebo nabozenskou skupinou ,tak zvani zide jsou v mensine a dosahli "sve zeme-Israelu" podvodem ,coz jim i NaTurei Carta zcela otevrene rika, ze stat Israel neni legitimni.Tito ,tak zvani zide ,pred tim chteli Madagaskar,Kenu a nebo cast statu Texas ,dokonce chteli odkoupit cast Argentiny a jine,take to zkouseli v severni casti Australie.
Dnes maji dvere zavrene ,po udalostech v Palestine je nikdo nechce ,nechteli je ani Spojene Staty Americke i kdyz v dobe druhe svetove valky meli zidovskeho presidenta ve vlade,dokonce mnohem driv ,pri tvoreni bolsevickeho statu v Rusku je vyhostili z USA,ale ani uz u moci zidovsky bolsevici je rovnez nechteli.
Takze,jejich problem s naturou "zlatych hord "jim nedava zadnou nadeji,nikdo totiz nenecha sve obcany vrazdit,tim ,ze oni nekam se vloudili,kam nepatri a oni to sami o sobe vedi,proto i to atomove vydirani,ktereho jsme ted svedky ,kdyz rabin rekne ,kdyz nam nedate co chceme ,tak strhneme cely svet do zahuby a nebo ten "dobrodinec" z Budapesskeho radia ,ktery by likvidoval vsechny krestany-kdo by prosim Vas chtel?
Kazdy ,kdo je jednou mel ,tak je vyhnal,kouknete na Britanii,300 roku ,tam nesmeli,Amerika je nechtela take v dobe kolonisace,vlezli tam pod jinymi jmeny a jinymi -podvrzenymi dokumenty,jako protestenti-katolici a jine.

29070

19.5.2004 10:38

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Declaration On Zionism
And The State Of Israel
From Neturei Karta on behalf of Torah true Jews to the
Palestinian People and the Arab and Muslim world.
5-17-4

A statement delivered by Rabbi Yisroel D. Weiss of Neturei Karta Int. at a rally in Times Square, New York City on May 14, 2004, organized by many major American-Muslim organizations in commemoration of Al-Nakba Day (The day of the creation of the 'State' of Israel) --

Torah true Jews mourn the fifty six years of the illegitimate State of Israel in Palestine and express their solidarity and deep sympathy with the Palestinian People in their suffering and struggle against the Zionist oppression.

The practical outcome of Zionism in the form of the State known as 'Israel', is completely alien to Judaism and the Jewish Faith and has been and continues to be the cause of untold suffering and bloodshed both Jewish and non-Jewish.

With a continuing chain of events over more than half a century, ranging from the withholding of the 'right of return' from the Palestinian refugees and leading currently to such issues as the 'wall' and 'extra judicial assassinations', Zionism has proven to be one of the greatest desecrations of God's name and the Jewish religion.

29072

20.5.2004 5:39

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 29072

pane Nohejl, zacinam verit tomu, ze jste zid...nikoho v mem okoli nezajima zidovstvo tak moc jako vas...muzete mi par slovy vysvetlit proc mate takovy zajem o zidy?

29097

19.5.2004 10:52

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

The American Rabbi Moshe Levinger and his wife Maryam, both from New York, squat in Avraham Avino, the settlement on the Vegetable Market in Hebron. Levinger refers to Arafat as a “murder” and to Arabs in general as “dogs”. In 1987 he was appointed the ultimate leader of the Gush Emunim (Bloc of the Faithful) terror movement, which is rooted in the six day war. Recently Levinger supported the establishment of the “Committee for Security on the Roads”, a terrorist cell which was involved in injuriing six Palestinians and killing another three of the same family after they left a wedding near Tarqomia junction on the 19 of July 2001. The murdered people were a child of three months, Deia'a Al-Temezi, Muhammad Hilmi Al-Temezi of 22 years, and Muhammad Salameh Al-Temezi of age 20. In the 1980's Moshe Levinger also encouraged the Jewish underground “TNT” terror cells to attack Arabs. The home of TNT is the Kiryat Arba settlement in Hebron.

The American Jewish terrorist Baruch Goldstein, who killed 29 Palestinians and caused over hundred injuries for others praying in the Abraham Mosque on February 28 1993, was a member of “TNT”. The “TNT” terror movement functioned with financial support from many American citizens and members of Kach. A famous American Jewish Millionair and another Australian Jewish Millionair are supporting and financing this terror movement.

29075

19.5.2004 18:33

kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

peter veliky 205.?.?.?

Vedela jste ze to je ten kterej zadluzil Kanadske pristi generace do sedmeho kolena? Ze to je ten co umoznil vselijakym vandrakum z tretiho sveta emigrovat do Kanady, ale pod podminkou ze se usadi v Quebecu. (To proto aby nevolili nahodou stranu ktera usilovala o odtrhnuti Quebecu) Negramotni, bez jakehokoliv trade lide z Haiti a jinejch slumu zaplnili Montreal, z ktereho pak koroprace se stehovali pryc. Parti Quebec pak dvakrat za sebou prosrali referendum kvuli temhle noveprichozim.
Trudeau v dobe 2 svetove valky odmitl narukovat a projizdel se ulicemi Montrealu na motocyklu v Nemecke vojenske helme. Trudeau byl velkej pritel Castra atd, atd.
Mela byste vice o jeho zasluhach cist, mluvila byste jinak.
Jeho nejvetsi prestupek a chyba byla ze byl clenem Liberalu. Strany ktera privadi KAnadu na mizinu uz pres dvacet let.

29084

19.5.2004 22:28

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

Rado 24.?.?.?

Reakce na 29084

Trudeau bol hochstapler. Instantna celebrita - so vsetkymi dobre vychcal, uzival si svoj bezstarostny zivot za cudzie a plebs mu pri tom jasavo tlieskal...

29090

20.5.2004 12:01

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

oji 213.?.?.?

Reakce na 29090

Trudeau bol hochstapler. Instantna celebrita - so vsetkymi dobre vychcal, uzival si svoj bezstarostny zivot za cudzie a plebs mu pri tom jasavo tlieskal...[I]

To je ale u politiku normalni, ne?? Takze vlastne nedelal nic spatneho, akorat je na nej vic videt. [smích]

29107

20.5.2004 19:37

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

Rado 24.?.?.?

Reakce na 29107

> Trudeau bol hochstapler. Instantna celebrita - so
>vsetkymi dobre vychcal, uzival si svoj bezstarostny zivot za
>cudzie a plebs mu pri tom jasavo tlieskal...[I]


>
>To je ale u politiku normalni, ne?? Takze vlastne nedelal
>nic spatneho, akorat je na nej vic videt. [smích]

To ze je to "u politiku normalni" neznamena ze "nedelal nic spatneho". Zadlzil krajinu, narobil kopu problemov a este sa aj vsetkym nahlas vysmial. A Kanadania ho oslavuju...

29119

20.5.2004 0:43

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

Aja 69.?.?.?

Reakce na 29084

>Vedela jste ze to je ten kterej zadluzil Kanadske pristi
>generace do sedmeho kolena? Ze to je ten co umoznil
>vselijakym vandrakum z tretiho sveta emigrovat do Kanady,
>ale pod podminkou ze se usadi v Quebecu. (To proto aby
>nevolili nahodou stranu ktera usilovala o odtrhnuti Quebecu)
>Negramotni, bez jakehokoliv trade lide z Haiti a jinejch
>slumu zaplnili Montreal, z ktereho pak koroprace se
>stehovali pryc. Parti Quebec pak dvakrat za sebou prosrali
>referendum kvuli temhle noveprichozim.

>Trudeau v dobe 2 svetove valky odmitl narukovat a projizdel
>se ulicemi Montrealu na motocyklu v Nemecke vojenske helme.
>Trudeau byl velkej pritel Castra atd, atd.

>Mela byste vice o jeho zasluhach cist, mluvila byste jinak.
>Jeho nejvetsi prestupek a chyba byla ze byl clenem Liberalu.
>Strany ktera privadi KAnadu na mizinu uz pres dvacet let.

Pane Petre,vy "vo koze,ja vo voze".
Nejaky patek uz v Quebecu ziju,troufam si tvrdit,ze o nem neco vim,ale to je ted nepodstatne.
Vy jste zcela zmenil moje slova a aby to jooo koukalo ven,nadepsal jste odpoved :kladny vztah k Trudeau.Jak jste k takovemu zaveru dosel?
Prijde vam citovani jeho slov nenormalni?Ja chapu,ze pozadovat po vas respekt k nekomu,koho nesnasite(ted nemam na mysli ani liberalni stranu,ani Trudeau),je slozite,ale chtela bych pochopit,proc jste mi udelil tuhle zbytecnou lekci.Neslo ani o politickou stranu,ani o jejiho sefa,jednalo se o RESPEKT.

29092

20.5.2004 5:45

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

Sidonius Zdenekm (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 29092



>Prijde vam citovani jeho slov nenormalni?Ja chapu,ze
>pozadovat po vas respekt k nekomu,koho nesnasite(ted nemam
>na mysli ani liberalni stranu,ani Trudeau),je slozite,ale
>chtela bych pochopit,proc jste mi udelil tuhle zbytecnou
>lekci.Neslo ani o politickou stranu,ani o jejiho
>sefa,jednalo se o RESPEKT.
----------------------------------------------------------------
Ájo, ta citace je v pořádku, akorát mě zarazilo to, že jste si k tomu vybrala právě toho Trudeau, a právě proto jsem Vám tam hodil toho Husáka. Já si teda nevzpomínám, na něco, co by ho činilo nějakým způsobem dobrým, a kdyby tedy i řekl něco významného, nebo správného, asi bych si ho nevybral k citaci nějaké sentence. Jinak Vase stanovisko chápu a určitě mnozí další. [mrknutí jedním okem]

29099

20.5.2004 14:02

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

Aja 69.?.?.?

Reakce na 29099


>-----

>Ájo, ta citace je v pořádku, akorát mě zarazilo to, že jste
>si k tomu vybrala právě toho Trudeau, a právě proto jsem Vám
>tam hodil toho Husáka. Já si teda nevzpomínám, na něco, co
>by ho činilo nějakým způsobem dobrým, a kdyby tedy i řekl
>něco významného, nebo správného, asi bych si ho nevybral k
>citaci nějaké sentence. Jinak Vase stanovisko chápu a určitě
>mnozí další. [mrknutí jedním okem]

>

No jo,Zdenku,ale kdyz on tohle utrousil prave Trudeau(mozna by se nasel i nekdo jiny?).
A ted mi reknete,kdyby si jeden mohl mezi politiky vybrat,ktery jeden by byl k citaci vhodny?Treba,no treba....[mrknutí jedním okem]

29113

20.5.2004 5:49

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 29092

>jednalo se o RESPEKT.

Vazena pani Ajo, RESPECT si clovek vyslouzi chovanim, dalo by se snad i rict ze regiony, i samotne zeme vytvareji RESPECT vuci sobe svym chovanim. RESPECT neni zdarma a respektujeme pouze ty, kteri si to zaslouzi.




29100

20.5.2004 12:09

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

oji 213.?.?.?

Reakce na 29100

RESPECT neni zdarma a respektujeme pouze ty, kteri si to zaslouzi.

A v tom je jadro pudla.
Cast lidi si mysli, ze bez systemu vendety se svet zhrouti do sebe.
A druha cast priznava kazde bytosti zakladni prava a respekt.
Kdo vi, ktera cesta je spravna. To ale pozname az nam Zeme shori pod nohama. [smích]

29109

20.5.2004 13:58

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

Aja 69.?.?.?

Reakce na 29100

>>jednalo se o RESPEKT.
>
>Vazena pani Ajo, RESPECT si clovek vyslouzi chovanim, dalo
>by se snad i rict ze regiony, i samotne zeme vytvareji
>RESPECT vuci sobe svym chovanim. RESPECT neni zdarma a
>respektujeme pouze ty, kteri si to zaslouzi.

>
Respekt se "nevysluhuje",k tomu je potreba vychovat.
A my,pokud se povazujeme za vyspelou zapadni demokracii,nemuzeme respekt ucit fackama.

29112

22.5.2004 8:14

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 29112

>>>jednalo se o RESPEKT.
>>
>>Vazena pani Ajo, RESPECT si clovek vyslouzi chovanim, dalo
>

>>by se snad i rict ze regiony, i samotne zeme vytvareji
>>RESPECT vuci sobe svym chovanim. RESPECT neni zdarma a
>>respektujeme pouze ty, kteri si to zaslouzi.
>
>>
>Respekt se "nevysluhuje",k tomu je potreba vychovat.
>A my,pokud se povazujeme za vyspelou zapadni
>demokracii,nemuzeme respekt ucit fackama.

Pani Ajo, muzete mi kratce zdelit jak se vychovava clovek k respektu? Vim, ze nekteri rodicove si mysli, kdyz budou mlatit sve dite, ze ho privedou k "respektu" mozna ze nekteri ucitele ve skole take. Policajti at uz ve veznici na Ruzyni, nebo v jachymovskych dolech, nebo policajti Saddama nebo v te same veznici policajti Bushe vsichni konci stejnym myslenim, ze respekt se da vychovat. Ja zatim mam v zivote zkusenost, ze respekt vuci nekomu vzdy ten clovek u mne vybuduje.
Mozna, ze nerozumim tomu, cemu vy rikate respekt...slovo je pomerne dost zprofanovane stejne jako "I love you"... Ja si predstavuji pod slovem respekt, ze respektuji cloveka protoze je spravedlivy a moudry, duvodu bych urcite nasel jeste vic, to pouze zkracene, ovsem jak tento RESPEKT mohu prirovnat k americkym policajtum, nebo Irackym veznum nevim. Jiste vite, ze muceni neprovadi jen americti debilove ale spousta jinych debilu po celem svete, k tomu ovsem nemuzeme vyzadovat respekt. A jak muzete "respektovat" lhare, ktery mluvi o respektu take nechapu. No a snad kdyz se opravdu zamyslite budete se mnou souhlasit, ze to byli debilove. Chytry policajt jako pan Valtr by v zadnem pripade neurazel a nemucil, naopak nabidnul by cigaretu a vezne politoval. Mozna, ze to pak delali vysetrovaci ze CIA to my ovsem nevime. Nam je predkladane pouze to zverstvo, clovek musi mit strach aby mu mohlo byt vladnuto.
Pravdu ovsem z muceneho nedostanete, ten vam rekne vse co chcete slyset. Take by mi zajimalo, kolik lidi muzete zabit a jeste stale mit treba"respekt" k lidskemu zivotu. (nebo lepe receno respektovat ZIVOT....

AT ZIJI CHLEBA A HRY. -|--


29162

22.5.2004 19:09

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

Aja 69.?.?.?

Reakce na 29162


>
>Pani Ajo, muzete mi kratce zdelit jak se vychovava clovek k
>respektu?

Tak,jako ke vsemu jinemu.
Od mala,od detstvi,v rodine,ve
skole.Prikladem,vysvetlovanim.Tak se deti nauci respektovat druhe,prirodu,zvirata,odlisnosti,jedince s jinymi nazory atd.

Vim, ze nekteri rodicove si mysli, kdyz budou
>mlatit sve dite, ze ho privedou k "respektu" mozna ze
>nekteri ucitele ve skole take. Policajti at uz ve veznici na
>Ruzyni, nebo v jachymovskych dolech, nebo policajti Saddama
>nebo v te same veznici policajti Bushe vsichni konci stejnym
>myslenim, ze respekt se da vychovat. Ja zatim mam v zivote
>zkusenost, ze respekt vuci nekomu vzdy ten clovek u mne
>vybuduje.

To uz jsem vam psala v reakci na vas minuly prispevek.Fackama se respekt do hlavy nenatluce.

>Mozna, ze nerozumim tomu, cemu vy rikate respekt...slovo je
>pomerne dost zprofanovane stejne jako "I love you"... Ja si
>predstavuji pod slovem respekt, ze respektuji cloveka
>protoze je spravedlivy a moudry, duvodu bych urcite nasel
>jeste vic, to pouze zkracene,

Mozna mate pravdu,treba je to slovickareni.Cloveka moudreho a spravedliveho nejen respektuji,ale mam k nemu uctu.
Respektovat jsem schopna cloveka s odlisnym nazorem,jinou zivotni filozofii,nez je ta moje,ale nemusim k nemu nutne pocitovat uctu.

ovsem jak tento RESPEKT mohu
>prirovnat k americkym policajtum, nebo Irackym veznum nevim.
>Jiste vite, ze muceni neprovadi jen americti debilove ale
>spousta jinych debilu po celem svete, k tomu ovsem nemuzeme
>vyzadovat respekt.

Souhlas.Ty "debilky"nejspis nikdo k respektu nevedl....a kdyz uz nemaji respekt k lidske bytosti,mohli by projevit respekt k jistym pravum svych protivniku,ne?Rekla bych,ze tohle by melo platit vseobecne,pro "siritele demokracie"pak dvojnasobne.

A jak muzete "respektovat" lhare, ktery
>mluvi o respektu take nechapu.

Ted asi nerozumim,jakeho lhare myslite?Trudeau?Uz zase [pláč]

No a snad kdyz se opravdu
>zamyslite budete se mnou souhlasit, ze to byli debilove.
>Chytry policajt jako pan Valtr by v zadnem pripade neurazel
>a nemucil, naopak nabidnul by cigaretu a vezne politoval.
>Mozna, ze to pak delali vysetrovaci ze CIA to my ovsem
>nevime. Nam je predkladane pouze to zverstvo, clovek musi
>mit strach aby mu mohlo byt vladnuto.

Nevim,proc tu hovorite o panu Valtrovi,ale budiz,ma nejspis odlisny nazor od vaseho,ale to vy jiste respektujete,ze?[mrknutí jedním okem]

>Pravdu ovsem z muceneho nedostanete, ten vam rekne vse co
>chcete slyset. Take by mi zajimalo, kolik lidi muzete zabit
>a jeste stale mit treba"respekt" k lidskemu zivotu. (nebo
>lepe receno respektovat ZIVOT....

O tom tu byla rec v prispevku,ke kteremu tu diskutujeme.
Jako vojak-nevim.Jako nevojak-zadneho(snad jen v mezni zivotni situaci-sebeobrana).
>
>AT ZIJI CHLEBA A HRY. -|--
>
>
>

Ja bych k tem hram a chlebu pridala,pane Vcelicko,jeste krapet vina(ale dobreho).

29169

24.5.2004 2:07

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 29169

pani Ajo, konecne rozumim Vasemu slovu RESPECT musim s vami slouhlasit, ze podle toho nahledu mate 100% pravdu. Ja jsem mel respekt spojen s "uctou" coz vy vidite samostatne. Ja totiz pokud si nekoho nevazim tak ho ani nerespektuju. Musim byt presvedcen, ze nazor toho ci onoho i kdyz jiny je stale respektovatelny coz znaci, ze si musim vazit toho, ktery ten nazor prones.

S panem Valtrem nemam skusenosti, pouze vim z jeho prispevku, ze ma dobry policajsky cich a ze rad se zamysli da se rict detektivne. Co je tyce jeho nazoru, necetl jsem neco co by vybocovalo z normalu takze nevim, jak jste dosla k obzervaci, ze asi mame jine nazory.

29187

20.5.2004 7:06

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Ariel Blbstein 24.?.?.?

To video je perfect,sešli jsme se s kamárádama,dali brambůrky se salsou,pivo a měli jsme fun.
http://209.0.144.17/ogrish-dot-com-american-nick-berg-beheaded-in-iraq.wmv

Jiní na to mají opačný názor........
Berg Video: "Someone with U.S. military cap seen in frame"
http://www.propagandamatrix.com/articles/may2004/180504militarycap.htm

29105

21.5.2004 2:00

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Vcelicka,napsal:pane Nohejl, zacinam verit tomu, ze jste zid...nikoho v mem okoli nezajima zidovstvo tak moc jako vas...muzete mi par slovy vysvetlit proc mate takovy zajem o zidy?

Odpoved Vam primo nedam,ale ,zeptejte se v Americe ,kdyz Americani hledi na rakve se svymi syny a partnery,kdo ridi jejich zivot a smrt,tech nepotrebnych 280 milionu Americanu a nebo ten tym kolem Bushe-vsichni zide.
Jdete a zeptejte se prodejnych kongresmanu,kolik jejich deti zemrelo ve jmenu demokracie a nebo ve jmenu Israelu ,mozna ,ze Vam to ani tak nedojde.
Ted nam zdrazuji benzin ,proc myslite ,ze to tak je?

29123

21.5.2004 4:53

seem seem, pane Nohejl to ja veem

Dr. Benway 152.?.?.?

Reakce na 29123

proc nam zdrazujou zidaci benzin.

Preci kvuli tomu aby arabsky a palestinsky majitele benzinek v emeryce mohli vydelavat vic penez na krestanskych psech.

Mam to spravne [zmaten] [zmaten] [zmaten]

29129

21.5.2004 19:50

RE: seem seem, pane Nohejl to ja veem

Lev 68.?.?.?

Reakce na 29129

proc nam zdrazujou zidaci benzin.

Preci kvuli tomu aby arabsky a palestinsky zidovsti majitele benzinek v emeryce, mohli vydelavat vic penez na krestanskych psech.

Mam to spravne ? ....... Ano, ted je to spravne. Vzdy "nechtic", na nejake to slovo zapomenete pane YBay ( Dr. )

29146

21.5.2004 2:35

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Why 9/11 and the Global War on Terror, War on Iraq, and Global "Perestroika"?

This is what "Novus Ordo Seclorum" (new world order) is all about, and this web site documents the many links between Masonry, Raelians, JWs, Mormons, Talmudic (Babylonian) Judaism (idolatry and witchcraft), False Prophets (Billy Graham, Robert Schuller, etc) and the "Israel" Zionist plan for ONE WORLD GOVERNMENT! JERUSALEM, in perverting the Scriptures, and pretending an ORCHESTRATED literalist fulfillment of Biblical (and heathen) prophecies by these Usurpers of Divine Right, to pretend to Divine Authority (again), will be the NEW VATICAN-LIKE CITY/STATE CENTER OF THEIR SATANIC GOVERNMENT. Iraq was "necessary" to obtain the historic old borders of historic Israel, to pretend "fulfillment", as under Solomon, from "the (Eurphrates) River to the Great (Mediteranean) Sea." Prediction: SYRIA, JORDON, AND LEBANON WILL BE NEXT.

All pretended "Christians" who participate in this as government leaders or religous leaders (i.e. Bush, et al) ARE ANTI-CHRIST Usurpers, pretended Christian "saviors", like the Caesars of Pagan Rome or the Popes of Papal Rome (Romanized Christianity), who pretend Divine Right! These are ALL anti-Christ religions collecting all under Ecumenicalism into a One World Religion. Without religion there is no power over the conscience of people, which they need....what "political-correctness" and "higher laws" (since Lincoln's Civil War abolitionism) morality is all about. (Donald Rumsfeld encouraged himself about the Iraqi problem by "reading about Lincoln" (i.e. "Emancipation" justifies abuse and tyranny)--America's first Republican, on the way to troop visit in Iraq. ABC News)

29126

21.5.2004 2:58

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Vcelicka,jak si nechate rikat,odpoved Vam daji zide samotni,kteri slovy sveho rabbina rikaji,ze ,zabit kohokoliv ,kdo neni zidem je spravne,proto,vsechny krestanske vlady jich maji plno kolem sebe!!!!!

Rabbi Supports Killing
Of 'Lesser Beings' In Rafah
By Khalid Amayreh In The West Bank
Aljazeera.net
5-20-4

A prominent rabbi has supported the killings of Palestinian civilians by Israeli occupation troops in the Gaza Strip, saying killing non-Jewish civilians is compatible with religious laws.

Rabbi Dov Lior, Chairman of the Jewish Rabbinical Council, was quoted as saying "during warfare, killing non-Jewish civilians is permitted if it saves Jewish lives".

According to Lior's ruling, which was made public on Wednesday, Israeli occupation troops in Gaza are allowed to kill and harm "so-called innocent civilians" during warfare.

"The law of our Torah is to have mercy on our soldiers and to save them. This is the real moral behind Israel's Torah and we must not feel guilty due to foreign morals," the Ma'ariv Israeli newspaper quoted him as saying.

He added that Jewish lives were more important than non-Jewish lives.

Extremist

Rabbi Lior is considered among the most learned sages of the Torah.

"Without any doubt, he is among the most learned scholars of the Torah, but he is viewed as an extremist among some liberal sectors," said Rabbi Menachem Froman from the Tku' settlement near Bethlehem.

Froman said he did not agree with Lior's views, calling them controversial.

"I believe that Judaism is against killing innocent people. One of the main commandments of the Torah is 'thou shall not murder.'"

However, after speaking to many rabbis, it is clear that Lior's views and interpretation of Jewish Law enjoy far more popularity and acceptance than Froman,s relatively dovish interpretations.

The basic point of disagreement concerns whether Biblical injunctions apply equally to Jews and non-Jews.

Lior, like most of the rabbis of the Gush Emunim settler movement, believes that Biblical commandments such as "thou shall not murder" refer only to "Jews" since the Torah was given to Jews, not Gentiles.

This view, however, is rejected to varying degrees by the two main unorthodox Jewish sects - the Conservatives and the Reformists - who constitute a numerical majority of Jews outside Israel, especially in North America.

Settlers' rabbi

Dov Lior is considered a champion rabbi among settlers. In 1994, he strongly supported the murder by an American immigrant settler, Baruch Goldstein, of 29 Palestinian worshippers at the Ibrahimi Mosque.

PHOTO: Many children have been killed or injured in the Rafah onslaught

Lior then issued a religious edict, saying, "a thousand non-Jewish lives are not worth a Jew's fingernail".

Lior praised Goldstein, calling him a "great saint and rabbi may his memory be blessed".

Several months after the massacre, Li

29127

22.5.2004 8:37

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 29127

>Pane Vcelicka,jak si nechate rikat,odpoved Vam daji zide >samotni,kteri slovy sveho rabbina rikaji,ze ,zabit >kohokoliv ,kdo neni zidem je spravne,proto,vsechny krestanske >vlady jich maji plno kolem sebe!!!!!

A PROC JE MAJI KOLEM SEBE ABY JE ZIDI ZABILI?????



pane Nohejl, muzete mi poradit jak si mam nechat rikat?
Nechtel jste mi dat primou odpoved na primou otazku jestli jste zid. Odpoveste mi prosim proc tedy sledujete vse co se deje v Israeli? Nerikejte mi, ze par zblblych rabinu v Israeli, nebo par muslimu v arabii vam nahani strach natolik, ze denne procitate vsechny zpravy na svete jen se dozvedet, co zase nejaky prasteny rabin rek, nebo co rek zblazneny arab ktery chce ukoncit zivot sebevrazdou. Urcite verite, ze techto mamlasu je na svete strasne malo. Nebo troubite dopredu jako se melo troubit kdyz nasedaval do sedla Lenin, Stalin, Mao Ze Tung,
Hitler, Pinocelli, atd ? Mozna, ze vase hlidani ma nejakou cenu ale nepamatuji si v dejinach lidstva, ze hlidaci jako jste vy byli nekdy vysliseni. Vase obcese se zidy, mne pripada velice podobne, jako prave te rabin co si mysli, ze zidi maji vissi poslani, nebo ten muslim ktery stale krici dzihad. Svet si myslim, je vice inteligentni nez si myslite vy. Doufam, ze se ani jeden z nas nedocka vysledku, kdo z nas ma pravdu.

29163

21.5.2004 12:41

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Bolo S. 217.?.?.?

takto vyzera Iracan, po vysluchu, ktoreho zobrali do väzby len preto, lebo sused po ktoreho GIs prisli, nebol doma.

http://www.spiegel.de/img/0,1020,355611,00.jpg

na umrtnom liste stalo: umrel v spanku

http://www.spiegel.de/img/0,1020,355609,00.jpg

to by som uz nenazyval stratou respektu, ani svinstvom. to su vsetko slabe vyrazy.

najvystiznejsie by som to nazval rozsirovanie demokracie na blizkom vychode americko-sionistickymi, samovyvolenymi obrezanymi hovädami, ktori ako ludia len vyzeraju.


29134

21.5.2004 20:28

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Lev 68.?.?.?

Reakce na 29134

Mas pravdu Bolo. "HOVADA", je jen lichotka pro ty nuly ( 0 )

Mluvčí amerického ministerstva obrany konstatoval, že zřejmě jde o záznamy a fotografie, které byly předvedeny poslancům amerického Kongresu, o nichž ministr obrany Rumsfeld varoval, že "přijdou ještě horší věci". Případy se podle mluvčího Pentagonu vyšetřují.

Záznamy neobjasňují, kdo týrání řídil, ale je z nich zjevné, že vojáci se na týrání účastnili s nadšením a že týraní vězni mají velký strach.

Na jednom videozáznamu stojí ve tmě pět nahých vězňů s kápěmi na hlavě a masturbují. Dva další vězni s kápěmi na hlavě jim klečí u nohou. Na jiném záznamu je vězeň, připoutaný pouty k vnější straně dveří cely. Opakovaně naráží hlavou do zeleného kovu, zanechává za sebou šmouhy krve a nakonec zkolabuje na zemi.

Jinde voják hrozí obuškem nahému vězni, který má pouta na nohou a je pomazán hnědou hmotou. Stojí uprostřed vězeňské haly s rozpřaženýma rukama.

Na jiných fotografiích se vězni chrání před útoky psů.

Muži v kápích a v přehozech jsou připoutáni k zábradlí v hale. Vězeň s pouty na rukou je nucen banánem simulovat anální sex. Nahý vězeň visí hlavou dolů z horní palandy. Vězeň, který má znetvořenou levou ruku, je nucen chodit s nápisem "Pařát", který mu na vězeňský oděv napsali američtí vojáci.

Američtí vojáci se také natáčeli při vlastním, dobrovolném sexu

Tohle, co predvadeji americti zoldaci v Iraku, NEMA NIC !!! SPOLECNEHO S RESPEKTEM !! K LIDSKE RASE. Nemohu se dockat, az to muceni prijde do USA. Kazdy ma prece pravo, "ochutnat" sveho upeceneho chleba.

29148

22.5.2004 5:05

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

O ,jakou dustonost Vam pane Lev jde?O,jaky respekt k lidske rase ,vzdyt to jsou jen dusledky vymyvani mozku ,co nam delaji desitky roku a dnes nase deti a vnuky uci to same,cely ten cas se snazim lidem ukazat parvdu ,ze tak zvani zid esi vzali ,tak zvane nabozenstvi ,kde lide, jine rasy nejsou pro ne lidmi,ale zveri ,ktara se musi utratit anasi politici jim v tom napomahaji,nebo si myslite naivne ,ze ,kdyz do svych rukou vezme tak zvany George Tenet-zid vedeni CIA,tak nebude temito novodobimi otroky manipolovat tak ,aby provedli ve skrytem zajmu statu Israel ,ty nejvetsi zlociny.Kdyz na to vzali do Bagdadske veznice na smlouvu Israelce-mossada Israel je rizen Kabalou ,nabozenskou vladou ,ktera dela ideologii tohoto statu,kde rabbin se necha verejne slyset"pod oknu UN",ze vsichni ti na ulicich ,co jsou zavrazdeni raketama a nabojema z americkych dodavek Israelu ,jsou v ramci jejich zakonu zavrazdeni pravoplatne ,nebot nejsou lidmi-tedy,co nam nalevaji do hlavy o lidskych pravech,neplati ve state Israel a pro zadneho zida-chazara-zionistu na celem svete,proto jejich komanda smrti si vyrizuji "ucty" na uzemi krestanskych statu a z politiku nikdo ani nepipne a nejen to ,nechteji to ani vedet,v Australii otec hocha zavreneho na Kube chtel poslat pravnika k premierovia ten jej vubec nepripustil,aby se k nemu jen priblizil,proste nasi politici lizaji zidovske zadky akaslou na vlastni obcany a nechaji ,tak zvanym zidum delat co se jim zachce,kde mame tu tolikrate vychvalovanou demokracii a spravedlnost?
Kdyz Vas Mossad bude chtit oddelat,at uz je to v Australi,v Kanade a nebo v Cechach a nebo v Bulharsku,tak Vas oddelaji a nikd enemate zastani-mnohokrate jsem tvrdil.ze jestlize Hitler bude historii omylostnen ,tak se o to zaslouzi zide sami o sobe svym chovanim k druhym lide.Nemci byli pro zidy rovnez jen zver v jejich vlastni zemi-to je to prvni provineni za coz jsou Nemci vinni,nic vic ,nic min!!!
Mnozi zide to tusi,ze ,kdyz to dojde tak daleko,ze oni strati nad tou lidskou zveri kontrolu,tak se to obrati ,uz po kolikrate,proti nim a mnozi maji strach ,ze potom bude opravdu ten holocaust,jen si opatrne prectete profesora Finkelsteina a jine a uvidite ,ze jim to i jinak mysli.
Co,muze byt vetsi svinstvo ,kdyz israelsky vojak zamerne vystreli oko palestinskemu devceti,aby ji zohavil na cely zivot,delal to same Hitler?
Pan Amann,co by hlava Spojenych Narodu je zenat se zidovkou,co myslite ,ze Spojene Narody s armadou dobre placenych zidovskych poskoku udela ve veci genocidy palestinskeho naroda,nejaky papir ,co zkonci na hrebiku Sharonova WC ?

29154

22.5.2004 5:57

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Lev 68.?.?.?

Reakce na 29154

Co jineho pane Nohejl dodat ?!, mate pravdu, ale miliony vymytych mozku to nikdy nepochopi. Ja osobne nevidim ve Vas nejak zaujateho cloveka proti zidum, i kdyz mnozi ctenari Zvedavce, tak to vidi. Chapu Vase mysleni a chapu, o co Vam jde. Je ale dulezite, aby to pochopili i jini.

Podle vseho, jak to tak vypada v dnesni dobe, jsou to krizackosionisticke vypravy, ve Strednim Vychode. Je to i svym zpusobem, urcita beznadeje, ale jak nas uz dejiny poucily, zadna rise, netrva vecne.

Pred chvili jsem videl moc pekna, usmevava dvojcatka, dcery od G.W Bushe, ktera budou pro nej kandidovat. Hm, divim se, ze nejsou, jako vzor vlastencu v Iraku a nemuci tam vezne. ... Jak zvlastni.

29157

22.5.2004 7:42

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Vcelicka 24.?.?.?

Pane Nohejl a pane Lef, po tomhle povidani mam podezreni, ze jste oba zidi a zde pouze provokujete, aby ste nasli zidobijce.
Myslim si ale, ze vam to neprojde, urcite se dozvime od pana Valtra kdo vlastne jste.

Pane Valtr, Vas zadam jako dobreho detektiva aby jste zjistil, kdo tito dva provokareri jsou. Normalni clovek o zidech nevi ani z desetiny co vi hlavne pan Nohejl a ted pan Lef s panem Nohejlem souhlasi, coz znaci ze asi take vi o zidech vice nez my vsichni dohromady. Melo by se to zde vysetrit, trosku opatrnosti nikdy neskodi.

29160

22.5.2004 7:45

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Lev 68.?.?.?

Reakce na 29160

Vcelicko, dobra rada nad zlato - nebudte nadrzenej.

29161

24.5.2004 2:11

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 29161

>Vcelicko, dobra rada nad zlato - nebudte nadrzenej.

A to jako z ceho Leffe?
[zmaten]

29188

22.5.2004 9:24

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Rado 24.?.?.?

Jedna vec stoji za zamyslenie: V Iraku za poslednych 10-12 rokov zomrelo niekolko sto-tisic ludi na nasledky vojny, sankcii, vladneho teroru atd. V poslednych mesiacoch zomreli tisice kvoli najnovsej vojne.
Ale rozhorcenie verejnosti vyvolali az fotografie zopar umucenych vaznov. Zrazu su media plne "moralky" a "humanizmu" a verejnost je "zhnusena", republikanske pozicie su ohrozene.
Nie je to trocha zvlastne? Zeby pokrytectvo?

29164

23.5.2004 5:17

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Vcelicka,verte na co chcete,zachovejte se podle toho,nepripoustejte si zadny zidovsky vliv na svet a na nas osobne,je jen a jen na Vas,co si vyberete,neberte v uvahu nejake dokumenty,historicke pravdy ,ridte se sam sebou,ale ,jednou treba zjistite uplne sam od sebe ,ze ve sve vlastni skode jste neco minul.
Daleko pred rokem 1980 ,v dobe tak zvane "Sametove revoluce,tak pred tou dobou v Karlovych Varech byl tajny zidovsky snem,kde se rozhodlo ,ze se Ceskoslovensko rozdeli a ze po rozdeleni budou chopni na samostatnem Slovesku,co by byvaleho spojence nacistickeho Nemecka pozadovat odskodneni,verte a nebo neverte ,vse se tak vyplnilo,proto sleduji ,co oni delaji a ne nas e noviny,ty jenom papouskuji,co oni jim predlozi,ja nakupuji u kovare ,radeji nez u kovaricka a to je to cele tajemstvi,co Vam a jinym nedava spat,ja mnohe vim o nekolik hodin a nebo dnu predem nez nas demokraticky tisk s tim vyjde na verejnost-Bush spadl z kola na svem ranci.........

29173

24.5.2004 1:58

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 29173

takze pane Nohejl, jestli tomu dobre rozumim, zidi jsou jako pocasi a vy jste jako farmar, ktery stale sleduje pocasi.
No vzhledem k tomu, ze ja nejsem farmar a penize a moc mi moc nezajimaji, proto asi nerozumim vasemu chovani. Jednou jsem uz psal, ze jste to mozna vy, ktery ma pravdu...ja si ovsem neumim predstavit, ze bych si kazil hezky den ctenim o rabinovi, ktery prohlasil, ze znici vsechny goje, nebo ctenim muslimskych platku abych se bal nastoupit do letadla.

29186

30.5.2004 5:26

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 29173

>Daleko pred rokem 1980 ,v dobe tak zvane "Sametove >revoluce,tak pred tou dobou v Karlovych Varech byl tajny >zidovsky snem,kde se rozhodlo ,......

Mozna ze jste mel na mysly SOCIALISMUS S LIDSKOU TVARI...jo to byl jeste soudruh Dubcek [smích]))


pane Nohejl, vzdy Vase prispevky ctu pozorne, ale stale vice se vsimam, ze si maximalne vymyslite... No mohu Vam rict, ze ty husy vam slusej vic.

Sametova Revoluce jak jiste vite byla ta v 1989 coz jaksi pred 1980 nebylo mozne...nebo ze by jste mel nejakou zvlastni time masinu?

29349

24.5.2004 5:01

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


Jste svym zpusobem stastny clovek ,ale jenom do toho okamziku,kdy se rovnez stanete cislem ztrat,mnoho stesti v teto cinnosti!!!!!


The brave Aleksandr Solzhenitsyn, the famous Russian writer who has been called the "Conscience of the 20th Century," served eight long years in the Soviet Gulag prison system. Today, he is hated by top-level Jews in America and around the world because he exposed the Jewish leadership of the genocide of 66 million Communist Gulag victims. Many victims were Christians.

29191

26.5.2004 5:54

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 29191

Ano pane Nohejl, ne svym spusobem stastny clovek ale opravdu stastny clovek dokonce je krasne, ze mi svym spusobem prirovnavate k "The brave Aleksandr Solzhenitsyn" mam pouze trosku spolecne puvod ovsem ne.

Clovek nemusi byt ani tupec ani bohac aby mohl byt stastny, staci pouhe rozhodnuti. Pokud mi osud prinese otravenou vodu teroristou, nebo rozmlacenou hlavu rabinem, nebudu proto nosit stale helmu a neprestanu pit vodu z kohoutku. Zemrit musime kazdy to je dano. Je pouze na nas, jak si ten zivot prozijem, jestli ve stale bazni a nebo stastne. Zacnete treba u zidovskych vtipu, jsou velice poucne [smích]

29221

24.5.2004 5:07

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

"I love strong opponents! It's such fun to break their backs! said the Leningrad interrogator Shitov. And if your opponent (e.g. your prisoner) is so strong that he refuses to give in, all your methods have failed and you are in a rage? Then, don't control your fury! It's tremendously satisfying, that outburst! Let your anger have its way; don't set any bounds to it. Don't hold yourself back! That's when interrogators spit in the open mouth of the accused! And shove his face into a full toilet! That's the state of mind in which they drag Christian believers around by their hair. Or urinate in a kneeling prisoner's face! After such a storm of fury you feel yourself a real honest-to-God man!"—Aleksandr SolzhenitsynThe Gulag Archipelago
Texe Marrs
It's been all over the press, on TV and in newspapers. Mel Gibson, the famous movie actor and director, has been horribly slandered, defamed, and verbally mauled by the Jewish elite who uniformly hate and despise Gibson's powerful film, The Passion of The Christ. The ADL, the Simon Wiesenthal Center, and other racist anti-Christian hate groups have made Gibson their whipping boy now for over a year.But, hold on! You think Gibson has been treated unfairly, you haven't seen anything yet. Consider the case of Nobel Prize-winning historian and writer Aleksandr Solzhenitsyn. The Jews have been ripping into, slandering and otherwise savaging the reputation of the solidly Christian Solzhenitsyn for some four years now. But unlike the Gibson affair, the controlled media disingenuously refuse to report it. Solzhenitsyn is the hapless victim whose brutal mental whipping and emotional beating the world knows nothing about.It now seems aeons ago that the stoic Russian author was celebrated for his insightful, poignant accounts of the horrible, subhuman treatment of the victims of the Soviet Communist Gulag, an interlocking system of thousands of concentration and slave labor camps. Solzhenitsyn himself had been a prisoner of the Gulag for a decade, preventively jailed for nothing more than the fear of the communist overlords that he might someday write something the Kremlin masters might find offensive to the state.Solzhenitsyn: The "Conscience of the 20th Century"Historian Solzhenitsyn's gut-wrenching book, Gulag Archipelago, went through countless printings—in over 50 languages—and touched the hearts of westerners. Expelled by the Kremlin for telling the awful truth, this great man was honored by freedom-loving people both in the United States and in Europe. He was often called the "Conscience of the 20th Century" and recognized universally as one of the globe's prime examples of bold courage and moral conviction. Even the liberal press initially had nice things to say about Solzhenitsyn. They were reluctant to go up against a man so honored for high moral stature, and recognized by so many as a truthteller of the highest character.Then, the historian and truthteller Solzhenitsyn made what was, to liberals and communists, a grave error. Asked at a press conference his opinion on why the terribKráceno (Editor)

29192

25.5.2004 12:04

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Lide ,dnes maji moznost dostat informace mimo kontrolovane media,s podekovanim k internetu si clovek muz eprecist otevreny dopis od otce popraveneho Nick Berg,ktery vinni Bushe a ktery ,jak je vidno je proti valce v Iraku a sveho syna jmenuje "vojakem miru".
Kdyz,celosvetovy zidovsky kongres uvalil 24 brezna ,roku 1933 boykoy a zaroven vyhlaseni Svate valky na Nemecko,tak sledovali uplne vyhladoveni Nemecka,ted ,protestanske kosteli ve Svedsku vyzvali sve verici na boykou Israelskeho zbozi ,jako odpoved na to ,jak zachazeji s Palestinci a jako moznost poucit Israel ,coz nedokazou Spojene Narody,ktere jen tisknou papir a nic se nedeje,Palestinci s puncem terroristu umiraji dal.Tak se mi zda,ze kdyby se slusni lide celeho sveta spojili,bez toho ,jak nazory zastavaji jejich zkorumplovani politici a pridali se celosvetove k bojkotu svedskych kostelu,tak by to bylo mnohem lepsi,nez cely aparat UN ,kteri by si v ten okamzik pripadali zcela zbytecni.
Ze to parcuje ,je videt ,jak zide samotni se boji rozsireni tohoto bojkotu ze Svedska do jinych oblasti.Severni zeme jsou znami svym politickym "chladem",ale tentokrate zachytili situci z Palestiny a davaji na vedomi,ceho je moc ,je az prilis,je cas ukoncit nasili a my ,k tomu pridame sve razne ne!!!!!!
----------
Swedish Outrage

by Daniella Peled - 24 May

Sweden’s Jewish community has cut all official ties with the country’s church after it launched a boycott of Israeli goods.

Led by Archbishop K.G. Hammar of the Lutheran church, the Hopp –meaning Hope -campaign has called for sanctions to be imposed on all items from the West Bank and Gaza Strip.

Infuriated at the initiative, which has the backing of 12 church groups including the Christian Peace Movement and the Baptist Union of Sweden, the Jewish central council sent a letter to the archbishop last week, criticising the “one-sided standpoint”.

They added: “A boycott of Israeli products is not the right way if you want to build bridges between the parties in the conflict. Placing all the blame on Israel does not promote dialogue with us.”

The controversy has also led to the cancellation of a planned interfaith peace summit later this year in the capital Stockholm.

29211

29.5.2004 4:23

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Lev 68.?.?.?

29.5.2004
Výbor OSN proti mučení kritizuje Českou republiku
Během svého dvaatřicátého zasedání, které se konalo ve dnech od 3. do 21. května 2004, vyslechl Výbor OSN proti mučení ve dnech 4. a 5. května 2004 třetí periodickou zprávu, kterou předkládá vláda České republiky. Dne 13. května 2004 o tom vydal svou Zprávu. S uspokojením konstatoval, že v některých skutečnostech došlo v ČR k zlepšení situace, avšak vyjádřil zároveň znepokojení, že v mnoha oblastech zůstává situace v České republice neuspokojivá. Kritizoval mj. to, že si vězni své

...... a tak dal a tak dal - zbytek clanku v BL. ... Sakra ta slavna OSN ma ale starosti, i kdyz s ni souhlasim. ALE !! ma takove starosti OSN o muceni civilnich nevinnych Iracanu, vcetne irackych deti ??, pochopitelne nynejsimu muceni, ne za toho tyrana Saddama. Deji se to ale podivne veci na teto planete.

29319

31.5.2004 3:51

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Vcelicka ,tak si prectet v zaznamech komunistu ,od ktere doby mel prognosticky ustav pripravenou "Sametovou revoluci",ta v roce 1989 ,byla jen a jen provedenim ve vhodne dobe,soudruzi ,uz meli vse davno naplanovane,nic se nedeje nahodou vse je predem peclive pripraveno.Nakonec si zkuste najit ten Karlovarsky kongres a uvidte sam ,ze co se deje v Cechach a jinde ve svete neni nahoda.Puvodne ,mel byt presidentem Vaculik ,ale STB nakonec rychleji dosahla dohody s Havlem,Moskva byla plne informovana daleko predem ,nez lid ena Narodni tride.

29356

31.5.2004 3:58

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Napadeni Iraku,se mnohym jevi ,jako valka ,krestanu proti islamu,ackoliv v americke vlade, je tak zvany neocon,coz ,je znacne mnozstvi zidu kolem presidenta Bushe,jejiz planem je zorganisovat valku ,muslimu proti krestanum, ve prospech svetoveho zionistickeho zidovstava. Zcela spravne ,demokraticka senator , pan Hollings pravem upozornuje ,ze tato nespravedliva valka byla udelana ve prospech statu Israel a zidu v Americe.
Pokud se zahledime do historie ,tak zjistime ,ze to neni poprve ,kdy Spojene Staty celi a s uspechem ,potlacili islamskemu hnuti. General John J.Pershing,ktery se pustil do akce proti mexickemu vzbourenci Willy Pancho v Mexiku a pozdeji vedl americke vojaky v prvni svetove valce ve Francii, tak byl rovnez zucastnen v akci na Filipinach ,proti filipinskym muslimum, kde se spojenymi silami postavili proti sobe filipince v okupacnich sluzbach,proti filipincum-muslimum ,v tak zvane , Moro valce ,ktera zapocala revoltou proti katolickym krestanum-1903 a vyvrcholila bitvou na hore Dajo-1906 ,kde v kombinaci namornich lodi a vysadku, bylo usmrceno mnoha muslimskych Maros,kteri se branili v sopecnem krateru do posledniho muze a zemreli spolecne se svymi zenami a detmi, takze ,se jejich pocet obeti odhaduji mezi 600 az 1000 obetmi,kde jejich noze a pistole, nestacily na namorni dela a bodaky vojaku . Dalsi ,druha ,akce stretu ,se udala v roce 1913 v Bud Bousak pobliz mestecka Jolo,Sulu, kde nespokojenost muslimu presla v revoltu po akci Americanu ,jez udajne se sem dostavili na "cviceni".
http://www.oovrag.com/~oov/esseys2003b-1.shtml
Protoze, muslimove verili ,ze prijdou svym sebeobetovanim do nebe,tak se stalo,ze kdyz tela mrtvych byla nahazena do jam ,hodili za nimi i prasata ,aby znemoznili jejich cistotu ,prasecimi teli,to same chteji mnozi zide ,kteri chteji pouzit podobneho zpusobu a chteji pouzit toto proti sebevrahum-muslimu, v Palestine ,kteri zabaleni v praseci kuzi a takto pohrbeni, nemohou docilit, takto znecisteni ,sveho raje.
"Burial plan to deter suicide bombs"-http://cnn.worldnews. ( 21 August,2001 )
Takze ,filipinsti muslimove z okupace Spanelu presli do okupace USA a celou vojenskou kampan USA proti muslimum ,prezilo jen sest Moros muslimu a general Pershing mohl oznamit ,ze , byl muslimskya zaroven posledni odpor k okupaci zlomen, ale drzel v tajnosti ,ze s bojovniky se obetovaly zeny a deti,techto bojovniku.kteri se zoufale branili. Takze,brano z historickeho hlediska, konflikt mezi dvema ruznymi vericimi skupinami ma dlouhou historii a je mylne se domnivat ,ze udalosti v Iraku jsou pocatkem boje proti islamu.

29357

31.5.2004 16:08

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Vcelicka ,jeste dnes ,tam nejsme,ale ,jak vidite ,tak se Evropa spojila,co dnes prozivate ,tak uz bylo naplanovano v roce 1946 a ti ,co nam to planuji,tak jich neni ani jedno procento cele svetove populace a vsichni nasi politici skaci ,jak oni piskaji i ta valka proti Iraku ,uz byla planovana driv v ramci postupu k jedne svetove vlade.

In 1946, the US government put to Stalin a plan for World Government, created by Bernard Baruch & David Lilienthal, both Jews. This plan was put in the pages of The Bulletin of the Atomic Scientists Bertrand Russell described its development in his book Has Man a Future?. Baruch had earlier been associated with Wilson's attempt to have the League of Nations created as a World Government, with a World Army and a World Court. The Encyclopaedia Judaica (Jerusalem, 1971) says that Baruch "served on the Supreme Economic Council at the Conference of Versailles, where he was President Wilson's personal economic adviser".

29361

1.6.2004 18:25

Novy president Iraku - Yawyer

Lev 68.?.?.?

''These are not America's puppets,'' national security adviser Condoleezza Rice told reporters at the White House. ''This is a terrific list and really good government and we're very pleased with the names that emerged
__________________________________________

Muzeme ale verit lharum, co sdelila Gondola Ryzova, ktera naseptava do velkeho ucha Jirkovi z Křoví ?

Jak je ale zvlasni, ze poradkyne Rice verejne rekne !!!, ze nynejsi zvolena iracka vlada, nejsou americke "loutky" !!!, coz jenom potvrzuje, ze ve zbytku sveta, kde se ochomejtl Bily dum, tak vlady techto zemi americkymi lotkami jsou.

Je taktez "zvlastni", ze nove zvoleny ?!? presiden Iraku ( asi "tvrdy" moslim ) Yawyer, verejne kritizuje USA a Bily dum mu asi za to i tleska. Martan nejsem, ale pripadam si jako na Marsu - hahaha.

No uvidime, jak se situace ukaze, rekneme, tak asi za mesic a pul. ??????????!

29385

1.6.2004 18:58

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Peter Veliky 205.?.?.?

Pane Lev, nepripada Vam to zvlastni, ze si osvobozeny narod cizi armadou (tak jako sametovi Cesi v roce 45 a 68) dovoli vubec si vybrat presidenta, kterej ma negativni postoj vuci armade a statu ktera tam ztratila 'par' svych vojaku?
Neni uz tohle jakaz takaz ukazka rodici se demokracie? Myslite si, ze kdyby amici trvali na kandidatu kterej jim vice hraje do noty, ze by si to amici nedovedli 'vydupat'?!?
Jen to porovnejte s Ceskym narodem, kterej by si natruc misto Heydricha a Franka nejakeho Fucika a jemu podobnych!
Common, get real !

29387

1.6.2004 23:43

RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Lev 68.?.?.?

Reakce na 29387

>Pane Lev, nepripada Vam to zvlastni, ze si osvobozeny narod
>cizi armadou (tak jako sametovi Cesi v roce 45 a 68) dovoli
>vubec si vybrat presidenta, kterej ma negativni postoj vuci
>armade a statu ktera tam ztratila 'par' svych vojaku?

>Neni uz tohle jakaz takaz ukazka rodici se demokracie?
>Myslite si, ze kdyby amici trvali na kandidatu kterej jim
>vice hraje do noty, ze by si to amici nedovedli
>'vydupat'?!?

Jakaz takaz demokracie je vzdycky nekde i vsude, ehm ( na priklad: lidove - demokraticky stat, ten uz jsme meli nekdy i v Evrope ). Pokud to vite nebo nevite Petre, tak Islam a Demokracie, nejak k sobe nepujdou. ... Jak uz jsem jednou uvedl "uvidime mozna, za mesic a pul", jak se vse bude vybarvovat. Pochopitelne je, ze vse nepujde udelat pres noc. Jinak Petre zdravim a vubec mi nevadi, ze jste "pravicak". Hlavne, kdyz budete vetsi humanista. Lidsky a vubec, jakykoliv zivot na teto, mozna i prelidnene planete, je numero uno = # 1

>Jen to porovnejte s Ceskym narodem, kterej by si natruc
>misto Heydricha a Franka nejakeho Fucika a jemu podobnych!

>Common, get real ! hm, jsem aspon v obraze [mrknutí jedním okem]

29391

1.6.2004 19:20

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Pane Kostěji, píšete celkem zajímavé úvahy. Pište ale, prosím vás, Irák s krátkým "I". Nejedná se o obskurní pedantství, česká forma krátkého "i" respektuje původní arabské slovo. Podobně slovo "Írán" s dlouhým "Í" respektuje původní perské slovo. S přáním mnoha dalších povedených úvah Váš anonymní čtenář.

29388

Příspěvků: 64

17.05. 05:08 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
18.05. 08:18 Vcelicka  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
17.05. 09:16 Jan Šimůnek  Nejde o "ztrátu respektu"
17.05. 13:26 Karel z Čech  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
17.05. 17:14 Ister  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
17.05. 18:53 Kostěj  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
18.05. 04:50 Rado  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
18.05. 10:36 Jan Šimůnek  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
17.05. 16:16 Peter Veliky  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
17.05. 20:16 Kostěj  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
19.05. 00:59 Aja  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
19.05. 10:16 Sidonius  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
19.05. 13:52 Aja  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
18.05. 07:25  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
19.05. 01:47 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
19.05. 03:05 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
19.05. 06:18 Vcelicka  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
19.05. 10:21 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
19.05. 10:38 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
20.05. 05:39 Vcelicka  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
19.05. 10:52 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
19.05. 18:33 peter veliky  kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja
19.05. 22:28 Rado  RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja
20.05. 12:01 oji  RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja
20.05. 19:37 Rado  RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja
20.05. 00:43 Aja  RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja
20.05. 05:45 Sidonius  RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja
20.05. 14:02 Aja  RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja
20.05. 05:49 Vcelicka  RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja
20.05. 12:09 oji  RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja
20.05. 13:58 Aja  RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja
22.05. 08:14 Vcelicka  RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja
22.05. 19:09 Aja  RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja
24.05. 02:07 Vcelicka  RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja
20.05. 07:06 Ariel Blbstein  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
21.05. 02:00 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
21.05. 04:53 Dr. Benway  seem seem, pane Nohejl to ja veem
21.05. 19:50 Lev  RE: seem seem, pane Nohejl to ja veem
21.05. 02:35 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
21.05. 02:58 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
22.05. 08:37 Vcelicka  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
21.05. 12:41 Bolo S.  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
21.05. 20:28 Lev  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
22.05. 05:05 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
22.05. 05:57 Lev  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
22.05. 07:42 Vcelicka  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
22.05. 07:45 Lev  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
24.05. 02:11 Vcelicka  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
22.05. 09:24 Rado  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
23.05. 05:17 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
24.05. 01:58 Vcelicka  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
30.05. 05:26 Vcelicka  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
24.05. 05:01 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
26.05. 05:54 Vcelicka  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
24.05. 05:07 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
25.05. 12:04 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
29.05. 04:23 Lev  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
31.05. 03:51 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
31.05. 03:58 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
31.05. 16:08 Robert Nohejl  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
01.06. 18:25 Lev  Novy president Iraku - Yawyer
01.06. 18:58 Peter Veliky  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
01.06. 23:43 Lev  RE: Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem
01.06. 19:20  Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 320