Diskuze k článku
Realita po vstupu do EU
Příspěvků 22
Autorem je D-FENS
(viz http://www.dfens.wz.cz)
28.4.2004 15:36
RE: Autor
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 28439
Díky, opravím.
Jojojo, moc jsem se pobavil. D-Fens jsem objevil nedávno a je tam spousta článků, které nelítostně buší do různých paskvilů naší doby.
http://www.cbsnews.com/stories/2004/04/27/60II/main614063.shtml
30.4.2004 11:35
Realita po vstupu do EU
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Kdyz, vidim vysledky svobodne a demokraticke vladu Ceske republiky a pohlednu se po celem svete a zhodnotim ,cim ,vsim musel Cesky narod projit od porazky na Bile Hore,popravou ceskych panu,JAN HUS ,KAREL HAVLICEK BOROVSKY ,NASE LEGIE V RUSKU,FRANCII,ITALII ,SRBSKU a muzeme koncit Mnichovem ,jez byl pod anglickou a francouskou zarukou a nakonec vystraznym obetovanim Palacha a Zajice,tak ,ted si vlasten rikam,chtel vubec nekdy cesky narod svobodu?
Co by tomu rikal stabni kapitan Moravek,Peltan,Linhart,Balaban,kdyby videli ,kam jsme to az dopracovali.Zanechme kritiky,konsele rozhodli,kdochce kam ,pomozme mu tam,Britanie s celou zeleznou lady to zacali,ale v posledni chvili vycouvali a cesti politici navnadu zcela spolkli,takze bude zase Bohmen und Merem,tak nejak to psali,ze ano ,hlavne ze par "radnich "dostane kreslo v evropskem parlamentu.
Tak dveste trista let a mozna bude EU stejne brano jak Spojene Staty Americke. Kazdej Evropskou vlajecku, jeden dva jazyky a vtipy o amicich. Mozna casem ekonomicka valka vzroste ve skutecnou...
no kdovi.
Hlavne jsem hrdy ze jsem Evropan, zeme bohate zkusenostmi, at uz spatnymi ci dobrymi (vetsinou ty horsi). Ale lidi jsou lidi.
>Hlavne jsem hrdy ze jsem Evropan, zeme bohate zkusenostmi,
Tva hrdost by mela patrit tvym rodicum.. ty jsi se o to moc nezaslouzil, (ze jsi evropan).
Cinani jsou na tom se zkusenostmi lepe
>>Hlavne jsem hrdy ze jsem Evropan, zeme bohate zkusenostmi,
>
>Tva hrdost by mela patrit tvym rodicum.. ty jsi se o to moc
>nezaslouzil, (ze jsi evropan).
>
>Cinani jsou na tom se zkusenostmi lepe
_________________________________________________
Vcelicko, vy by jste vse nejradeji vsem zakazal, ( dokonce i tu hrdost ) a zaroven dovedete i kazdemu "poradit". Od dnesniho dne vas pasuju Vcelicko, na "Svateho" - Vcelicku, patrona vsech mudrcu.
>Vcelicko, vy by jste vse nejradeji vsem zakazal, ( dokonce i >tu hrdost ) a zaroven dovedete i kazdemu "poradit". Od >dnesniho dne vas pasuju Vcelicko, na "Svateho" - Vcelicku, >patrona vsech mudrcu.
Lefe muj zlaty Lefe, konecne zacinas chapat, ze ti ten zid v tom vlaku prodal ty rybi hlavy ... nebo ti nekdo musi radit, ze by to byl Taborskej? Urcite jses hrdej na to, ze jsi se nekde narodil...no slava..clovek muze snad byt hrdy i na to, ze v tom nema zadnou zasluhu.. no proste Leff kral zvirat haha no pockej az dorostes do hmyzu
1.5.2004 3:10
Realita po vstupu do EU
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Cesky narod bude pomoci multikulturni propagandy uplne rozmelnem,tak ,jak se to zacina obevovat v Nemecku,Francii a Britanii.
"Trevor Phillips, chairman of the Commission for Racial Equality, has called for an end to multiculturalism in Britain. Separateness is over, he said last week. It is time to rediscover the nation's belief in 'core British values' and integrate under an umbrella marked with the colours of the Union flag. ... The Observer asked people from across the cultural and racial spectrum, all British passport holders, for their points of view. ...: Is multiculturalism a threat to Britishness? Or is it an essential part of it? The polls suggest that Britain is a country uncomfortable with ethnic diversity. One poll last week-end found that a quarter of the public want to 'close the doors' to any more immigration and that 16 per cent would consider voting for the British National Party."
[The Observer, Sunday April 11, 2004]
"According to studies the majority of the British population will be non-whites by the year 2011." [Die Welt, Jan. 5, 2001, p. 6]
1.5.2004 3:15
Realita po vstupu do EU
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
"Democracy becomes the latest trick of tyranny"
George Bernard Shaw
(Parents and Misalliance)
Akorat, ze je to realita uz pred vstupem do EU. Muze se to jen zlepsit.
1.5.2004 12:44
Realita po vstupu do EU
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Česko je v Evropské unii
Česká republika se úderem půlnoci stala členem Evropské unie. Spolu s ní i Slovensko, Polsko, Maďarsko, Slovinsko, Litva, Lotyšsko, Estonsko, Malta a Kypr. Stali jsme se součástí obrovského celku 25 evropských zemí od Atlantiku až k ruským hranicím. Jde o společenství s rozlohou 3,969 miliónů kilometrů čtverečních, v němž žije 454,6 miliónů lidí.
Celý článek: http://www.novinky.cz//03/10/34.html
Klaus a Špidla se na Hradě o EU neshodli
ČR podle prezidenta Klause přestane vstupem do EU existovat jako samostatný státní celek. Úkolem Čechů bude naučit se orientovat v unii jako nadnárodním bloku, neztratit svou identitu a současně zachovat pokračování české státnosti, prohlásil v pátek prezident na Pražském hradě. Premiér Špidla je přesvědčen, že Češi o svoji identitu nepřijdou.
Moje poznamka.
S pozdejsim zavedeni nove evropske meny,prestanete existovat ,jako stat uplnestehovanim a zamestnanim v jinych zemich s pomoci multikulturni propagandy za sto let zkoncite ve vitrine muzea,co by vyhynuly narod.
2.5.2004 4:46
Realita po vstupu do EU
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Odpoved neni snadna ,nebot zde hraji roli hluboke lidske city a rozum,ja jsem vedel ,uz predem ,ze to pod bolsevizmem nekam nedotahnem,ze to svejkovani bude i kdyz novy pan se dostavi,moje deti ,uz nejsou ceske ,srostli se zemi kam jsme je privedl,ja se nemohu odloucit od ceske historie a kultury ,ta umre se mnou v tvrde pude ciziny,ale me deti uz to budou mit jine,to ,co by nemeli doma v Cechach pro "chyby" rodicu k politickemu zrizeni,tak tyhle chyby by byly opet "kajnovym " znamenim do dalsiho lokajskeho rezimu,ja uz nechtel byt otrokem a zejmena ,nechtel jsem udelat sve deti otroky a tak jsem se rozhodl zanechat materialnich statku za sebou a zkocit ,co by svobodny clovek do temnoty emigrace a zacit svuj zivot od nuli na novem poli zivota s nadeji,ze to bude lepsi.Proc ,stale pisi,protoze i ceska rodina Komenskych zijicich i nekolik generaci v Jizni Africe ,stale mluvi cesky a hlasi se k odkazum sveho naroda,ktery i kdyz maly ,svetu leccos dal k dobremu ,mimo sve lokajstvi ,ke kteremu je stale "nucen".Mam na to pravo nebot mi predci bojovali za svobodu a svebytnost tohoto naroda ,ze hostapleri a materialiste slapou na hroby svych predchudcu,to je vec jina.Z ,jednoho hledisak je jedno ,kde clovek zije ,jestlize ma ten sparvny pomer k okolnimu svetu.Jestlize pisi neco,co napomaha lidem ,nestat se zviraty,tak to pomaha i tem ,kde jsem kdysi zil,ale i tem ,co ziji zde se mnou,nestat se nastrojem karieristu a neudelatze sebe dusevniho otroka.
---------------------
Byly dve matky,jedna prava ,co dala porod diteti o ktere se moc nestarala a obcas jej bila,druha byla "Macecha",nebyla opravdovou matkou ,ale vzdy diteti neco dala na prilepsenou a utesila jej vlidnymi slovy ,ktera z techto zen byla opravdovou matkou ditete?
Souhlasim s Vama pane Nohejl. Ziju taktez v emigraci poradnou radku let, ale jsem stale Cechoslovakem. Nekdo by se snad zeptal, proc pisu "Cechoslovakem" ? Jen proto, ze jsme si vsichni rovni a taktez, i kdyz trochu odlisne, nas spojuje jedna srozumitelna rec, coz je videt i na Zvedavci, ze pisou, jak Cesi, tak i Slovaci a i kdyz mame nekdy jine politicke, nebo i jine nazory, coz nema s narodnosti nic spolecneho, tak si rozumime. A to je to pekne, co tyto dva narody spojuje.
Kdo dela hranice mezi staty a narody, jsou politici, kteri vetsinou narody rozestvavaji. Mozna, ze to snad ?!? bude v sjednocene Evrope vypadat jinak. ..... Uvidime, o tom si pak povime za dalsich padesat let.
3.5.2004 6:02
Realita po vstupu do EU
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Souhlasim plne s Vami,jak Cesky ,tak Slovensky sedlak maji stejne mozolnate ruce od produkovani produktu,jen politici chodi navoneni a za sebou nechavaji politicky hnuj,za ,ktery nenesou ,ovsem,zadnou zotpovednost,poslednim ,zkutecne dobrym cinem ,byla defesetrace na Parzskem Hrade ,kde z oken vyhazeli zradne konseli do toho zmineneho hnoje,take ,tim padem se jim nic nestalo, a nestane se ani temto,nebot ,toho hnoje -politickeho_ je sakramesky mnoho.
>zkutecne dobrym cinem ,byla defesetrace na Parzskem Hrade ,kde >z oken vyhazeli zradne konseli
pane Nohejl a kdy ze byla ta defenestrace na prazkem hrade?
Mate na mysli Vysehrad? To si urcite pletete se Semikem.
S tim sedlakem souhlasim, ma mozolnate ruce a vladu ktera chrani jeho pole pred najezdem zlodeju. No ale to uz vedel i ten Semik.
6.5.2004 5:44
Mimo téma, ale zajímavé...
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
'Ano Juchelko, svym rozhledem at je to v zahranicni politice nebo v cestovani nesahas panu Ulcovi ani po kotniky. Bez si opravdu radeji povidat se Lvem. (Lev je nick nejhloupejsiho dopisovatele webu nezamestnaneho torontskeho nacisty Waltera Stwory, se kterym si pan Juchelka velice rozumi).'
Z fór Neviditelného Psa... To musel psát nejmíň - doktor? )
>'Ano Juchelko, svym rozhledem at je to v zahranicni politice
>nebo v cestovani nesahas panu Ulcovi ani po kotniky. Bez si
>opravdu radeji povidat se Lvem. (Lev je nick nejhloupejsiho
>dopisovatele webu nezamestnaneho torontskeho nacisty Waltera
>Stwory, se kterym si pan Juchelka velice rozumi).'
>
>Z fór Neviditelného Psa... To musel psát nejmíň - doktor?
>)
______________________________________________
Pane Juchelka, verte, nebo neverte, ale pisatel z Neviditelneho Psa, ktery se takto o me vyjadril: "(Lev je nick nejhloupejsiho dopisovatele webu .....)" mi na nejvys polichotil - uprimne receno. Nejhorsim trestem pro mou jesitnost je, kdyz me nekdo ignoruje. Konecne, me jesitnosti bylo ucineno zadost, ze jsem se dostal, nejen na Zvedavci, ale i na jinych platcich Inter. Serveru, do "ust" lidi, kteri vedi vsechno o vsem a o vsech. I ta vycitka na mou adresu zni pro mne, jako zavist, ehm. No neni to krasne pane Juchelka, udrzovat kontakty s genii na Webu ? Lev
6.5.2004 19:24
RE: Mimo téma, ale zajímavé...
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 28678
Já vím, a je to zábavné pozorovat, jak lidé reagují na někoho s jiným světovým názorem, který je navíc neagresivní.
8.5.2004 12:49
Realita po vstupu do EU
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Stat ,ktery se zbavi sve suverinity atim i protekce sveho uzemi,tak ,vyda sve obcany-zeny mezinarodnim gangum pasaku.
Stat Israel je tim primo povestny,neni divu ,ze zide jsou rozradostneni s dalsim vstupem evropskych statu do evropskeho spolecenstvi,nebot vedi,k jakemu "zbozi"se dostanou.
Local organizations dealing with the issue, such as the Hotline for Migrant
Workers and the Awareness Center, believe that some 3,000 women are smuggled
into the country every year for the purpose of prostitution. The majority of
these women are from Moldavia, Russia and the Ukraine. They are approached in
their countries of origin - where they earn $20 to $30 a month - with the
promise of employment which will bring in a magical monthly $1,000.
According to a report issued by the International Abolitionist Federation, an
estimated one-fourth of these women are unaware that they will be working in the
sex trade, believing instead they will be employed as waitresses, cooks, au
pairs, models or masseuses. None are prepared for what they eventually
encounter. Most suffer beatings and repeated rape. The women are viewed and
bought at pimping auctions - during which they are forced to undress - at prices
ranging from $4,000 to $10,000.
... a louky, lesy a pole. Co? Já už jsem ve vysílání? Óó, tak to se omlouvám režii! Jak se máte? Sledujete jak jde vaše země díky těm páprdům, co sedí nahoře na zadku v těch konežých sedačkách a potí si ty svoje vyžrané zadky za naše peníze?(netýká se pana Stanislava Grozze, ten váží kolem padesátky, ale obírá nás taky).
Ja nevím jak oni tam fungujou, když jde naše země pořád více do sraček a ti lidi mají 50.000, ale to jenom pro hloupé lidi, protože ty výdělky jsou mnohdy mnohem vyšší, neříkám, že kradou !!! TO NE, ale mají určitě spoustu práce i mimo parlament. A nesmíme zapomenout na náš senát, který taky tak rádi platíme. Stejně to je jenom těch několik vyvolených kamarádů, který tam jako že asi něco dělá nebo tak ...