Diskuze k článku

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Příspěvků 44

11.4.2004 3:47

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Tzv. koalice šla do války ze lží a také ve lžích musí
pokračovat.
Jenom mám obavu, co bude po válce, až budou muset Američané
pod mezinárodním politickým tlakem Irák opustit
a k moci se nejspíše dostane nějaká forma islámské vlády.
Irák měl diktaturu o tom není pochyb, ale co přijde po ní.
Vyhánět čerta ďáblem je ale hodně hloupé
a účet zaplatíme všichni. Španělé již zaplatili.
Kdo bude další? A bránit se těmto útokům jde jenom stěží.
Kolik tisíc Iráčanů bylo zabito a dále je zabíjeno v této válce.
A kolik tisíc budou mít řádně "nabuzených" příbuzných,
kteří touží se pomstít!!!

27634

14.4.2004 23:40

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

duchacek 139.?.?.?

Reakce na 27634

Me se rovnez zda, ze tato valka je velice nespravedliva.
Musim s vami souhlasit pane Peleska. Stejne souhlasim s
panem Lvem. Arabohe jsou jedini, kdo nas mohou vyvest s
teto krise kapitalismu a sejmout pouta do kretych nas zavedla Bushova osudna administrativa. Lide potrebuji mir a ne valku.

27794

15.4.2004 2:03

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27794

>Me se rovnez zda, ze tato valka je velice nespravedliva.
>Musim s vami souhlasit pane Peleska. Stejne souhlasim s
>panem Lvem. Arabohe jsou jedini, kdo nas mohou vyvest s
>teto krise kapitalismu a sejmout pouta do kretych nas
>zavedla Bushova osudna administrativa. Lide potrebuji mir a
>ne valku.
____________________________________________

Vazeny pane duchacek, pokud tyto slova jsou od srdce a uprimna, tak si dovolim Vam podekovat, za vsechny zde pritomne, pozitivne smyslejici lidi Zvedavce, kteri maji dost nesmyslneho vrazdeni, na teto umirajici, ale pritom krasne planete.

Nemohu s vama souhlasit, snad k Vasemu prekvapeni, ze zrovna Arabove, nas mohou vyvest z nejake krize. Zalezi jen na nas samotnych, civilizovanych lidech, abychom nasli bez politiku k sobe spravny lidsky vztah. Dekuji - Lev

27804

15.4.2004 2:23

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 27804

____________________________________________
>
>Vazeny pane duchacek, pokud tyto slova jsou od srdce a
>uprimna, tak si dovolim Vam podekovat, za vsechny zde
>pritomne, pozitivne smyslejici lidi Zvedavce, kteri maji
>dost nesmyslneho vrazdeni, na teto umirajici, ale pritom
>krasne planete.

co tak vytvorit koalici pod novym jmenem LEVACEK

27805

15.4.2004 3:03

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27805

co tak vytvorit koalici pod novym jmenem LEVACEK
_____________________________________

Dobry napad Zdenku, ale pod jednou podminkou, ze Vy budete delat predsedu organizace. Jinak by to nemelo zadnou cenu. [vyplazený jazyk]

27815

16.4.2004 9:27

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

karsten 199.?.?.?

Reakce na 27804

Ne pane Lve. Ja souhlasim s panem Duchackem absolutne a bez vyhrad.
My uz jsme tak tou zapadni civilizaci zkazeni, ze si sami pomoci nedokazeme. Prohnila zapadni demokracie muze byt porazena jen kdyz se naprosto podridime arabum.
Zadny rock'roll, televize a alkohol. Na sibenici s pravniky a zavedeme stare uslechtile pravo Sharia. Neverne zeny ukamenujeme, tem vernym aspon zakazeme vzdelani, prikazeme nosit burky a urezeme klitorisy.
Zrusime staty a vlady slozene z prolhanych politiku a zalozime jednotny arabsky lidove demokraticky socialisticky kalifat. (JALDSK)
Vas zvolime demokraticky velkovezirem a Passanta vrchnim ajatollahem a ministrem spravedlnosti. A jestli vas dva nekdo odmitne volit, tak ho lumpa utluceme, mrtvolu zohavime a povesime za nohy z mostu.
Prece uz musi byt na tom svete sakra poradek !!!

27909

16.4.2004 20:07

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27909

Karstene nebo jak se vlastně jmenuješ.Ale na jménu nezáleží.
To, co jsi napsal je taková snůška hlouposti, že na to reagovat
musím.
A budu velice konkrétní.Islámský svět je jiný a má úplně jiné tradice, ale on se vyvíjí.
Zářný příklad je Irán i když tam dnes zase zvítězili opoziční
síly proti mládeži, která chce změny a bouří se proti tradicím,
které je svazují.Rozdíl mezi Iránem před 20lety a dnes je naprosto diametrální.Změny k normálnějšímu způsobu života bez
náboženských omezení je vidět na každám kroku.
A pokuď se bude chtít vláda náboženských politických vůdců
udržet u moci, musí hodně ustoupit ze svých požadavků.
Takže Tvůj příspěvek je nesmyslný blábol.
Všude v islámském světě je vidět postupný odklon od náboženství
k sekularizaci společnosti.Je pomalý, ale znatelný.
Doufám,ale že nedojde k úplné ztrátě tradic a nezvítězí
konzum bez hranic, tak jak ho zažíváme v naší společnosti
a který je ve své podstatě ještě destruktivnější než islám!!!
Náboženství konzumu bude mít bez korekce smrtelný dopad
pro celou civilizaci!

27939

16.4.2004 20:16

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

oji 194.?.?.?

Reakce na 27939

Islam je stejne totalitni nabozenstvi jako krestanstvi a zidovstvi.

27941

16.4.2004 22:41

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27941

To nejde takhle zevšeobecnit.
Judaismus je nejstarší, křesťanství z judaismu vychází
a islám je docela mladý / 600 let rozdílu /, ale o to
je útočnejší.
Naše kultura Evropy si také prodělala svoje. Jenom vzpoměňte
třicetileté války, když potom ke konci bylo jedno, kdo s kým
válčí, hlavně , že bylo za co.Celé Čechy zplundrované
a to všechno provedli čistokrevní křesťané.
Hlavně Habsburkové v čele s velice pobožným Ferdinandem II.
Ten se modlil denně, dokonce ustanovil biskupa vojevůdcem!!!
Ale ty hromady mrtvol je netrápily!!!
Historie se jenom opakuje.

27952

17.4.2004 3:40

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27952

Pane Peleska, myslim si, ze zde uz nejde ani o nabozenstvi. U Arabu - muslimu ( islam ), snad, ale ne u Anglosasu

27965

17.4.2004 15:23

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

oji 194.?.?.?

Reakce na 27952

Jde to zobecnit v tom smyslu, ze lidi jsou nuceni necemu bezhlave verit. Jedina autorita a nebo autority rozhoduji o tom co je spravne a co ne. Pripada mi smesne kdyz na zaklade nejake knihy nejaky "vykladac" urcuje co je moralka, co je pravo a co je skutecnost.

Pritom tyto relikvie popisuji udalosti, ktere vznikly vzdy vice nez 6 generaci po jejich vzniku. 6 generaci je povazovano za hranici uchovani alespon stopy realnosti popisovane udalosti. Takze na zaklade nejakych baji a povesti nam nekdo rika co mame delat. Pche...

A to je pro me totalita. Svobodny clovek se ma rozhodnout na zaklade sveho rozumu. Ne na zaklade, toho co mu kdo nakuka.

Na druhou stranu verim, ze vetsina lidstva neni svobodneho mysleni schopna. Takze je pro ne nabozenstvi jedinym vychodiskem, aby jejich zivot ziskal nejaky smysl a rad.

27978

11.4.2004 3:53

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Konecne mame zarny priklad ,tak zvane "americke demokracie" ,ktera s i s nicim nezada s komunismem "Drz hubu a krok".Proste ,cely nas zivot v tomto tak svobodnem svete,jez nikdy svobody nepoznal je vlastne jen reklamou na pravdu,a jako kazda reklama ,cim honosnejsi a stale opakovana,tak zbozi musi byt pekny kus smejdu ,kdyz to nikde nemuzou prodat,proto tolik kriku ve zdelovacich prostredkach.Zkuecna svoboda a nebo demokracie ,nepotrebuje reklamu,ta se predvede svetovemu publiku sama a nepotrebuje velmi dobre placene rvouny do sveta.Nakonec Americane sami maji moznost se presvedcit ,kde je konec jejich revoluce za nezavislost a kde je konec jejich boje za svetovou demokracii,mozna ,ze dojdou poznani ,ze vysledky druhe svetove valky jsou znat teprve ted na jejich "zadech" a v jejich vsednich dnech az ted ,po vice ,jak 55 letech.

27635

14.4.2004 10:41

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

binarniladin binarniladin (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 27635

Myslím si , že srovnávat Ameriku s komunismem není tak úplně fér, protože v takovém případě by pan Fisk už dávno kácel stromy holýma rukama někde na severu. KAždá vláda se snaží filtrovat informace a ovlivňovat media, ovšem v Americe a demokratických zemích obecně , tak nevzniká nepřekročitelná zeď, Zvědavec a celá tahle debata je toho neoddiskutaovatelným důkazem.

K jádru článku. Američanům se nepodařilo přesvědčit svět , že akce v Iráku byla potřebná, a teď za to platí. Ovšem škodolibost těch, kteří "to říkali od začátku" je v tuhle chvíli kotraproduktivní,jak tu někdo poznamenal, bezvládí bude v Iráku ta nejhorší možná alternativa.

A druhá nejhorší varianta ,viděno očima Bushových odpůrců, je následující: OSN nebo EU pomůže situaci v Iráku stabilizovat, Bush to vydá za svůj úspěch a pomůže si tak ke znovuzvolení [mrknutí jedním okem]

27770

11.4.2004 4:54

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Passant 212.?.?.?

Ano ... a stále více mrzáků tak dlouho, až se sociální systém zhroutí. Nevídaná krátkozrakost, nebo lhostejnost u vědomí nedalekého konce? Co je to za vládu, která vraždí vlastní vojáky?!

http://www.robert-fisk.com/depleted_uranium_links.htm

27639

11.4.2004 20:54

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27639

Pane Passant, pokud podle Vaseho predpokladu, se tento system zhrouti, mate nejakou alternativu? System, ktery by treba nevrazdil sve vojaky? Ktery by mel neprustrelne rytire?

Jaky system by jste v budoucnu navrhoval? "Demokracie" jiste neni perfektni system, ovsem momentalne v lidskem vyvoji je snad nejprijatelnejsi.>Ano ... a stále více mrzáků tak dlouho, až se sociální
>systém zhroutí. Nevídaná krátkozrakost, nebo lhostejnost u
>vědomí nedalekého konce? Co je to za vládu, která vraždí
>vlastní vojáky?!

>
>http://www.robert-fisk.com/depleted_uranium_links.htm

27659

12.4.2004 20:40

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 27659

Za prve, lepsim systemem je osvicena monarchie, ale to je risk. Co kdyz osvicena nebude, ze?? [smích]
Za druhe, stale jeste verim, ze se da demokracie zlepsit. (Tim zlepsenim nemyslim hromadeni zakonu) [smích]

27692

13.4.2004 5:24

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27692

Vazeny anonyme, vy musite byt urcite hlava pomazana...mozna zmazana [oči v sloup]

27705

13.4.2004 17:57

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

oji 158.?.?.?

Reakce na 27705

To je teda padny argument pane Vcelicka [mrknutí jedním okem]

27722

14.4.2004 7:34

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27722

>To je teda padny argument pane Vcelicka [mrknutí jedním okem]

oji dalo by se to vysvetlit PADNEJI?
[zmaten] [chechtot]

27761

14.4.2004 11:27

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

oji 158.?.?.?

Reakce na 27761

Myslim, ze ano.

Ja osobne pokladam demokracii za pomerne dost spravedlivy, ale nebezpecne nestabilni system spravy veci verejnych. Problem je, ze si nekdy lid demokraticky zvoli totalitu. Coz jsme taky zazili, ze?? [smích]

Demokracie je jednoduse moznost lidi zasahovat do deni ve spolecnosti. Neexistuje nic takoveho jako "jednou tu demokracii mame, tak jsme nafurt v pohode". My si totiz demokraticky muzeme taky zvolit, ze tu nasi modrou planetu odpalime ke vsem certum. Zbrani uz na to mame dost. [pláč]

Na škále mezi absolutni svobodou a absolutni nesvobodou se tedy jednotlive spolecnosti motaji sem a tam podle "materialu" ze ktereho vzchazi. A to je to nejdesivejsi. [mrknutí jedním okem]

27771

12.4.2004 20:59

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Passant 212.?.?.?

Reakce na 27659

Pane Včeličko, úplně Vám unikla podstata problému. Samozřejmě - každá země, která posílá své vojáky do války počítá se ztrátami. Významný rozdíl zde ovšem spočívá ve skutečnosti, že dnes je VĚDOMĚ užíváno zbraní, jejichž dlouhodobé vedlejší účinky TRVALE POŠKODÍ každého, kdo se nechráněn (a neupozorněn!) stane objetí jimi produkovaných "postranních efektů". Ač jsou vydávány za "konvenční výzbroj" a jejich používání neupravují žádné dohody, jednoznačně jde o chemicky toxické a radiotoxické zbraně, které by měly být zařazeny mezi obzvlášť zavrženíhodné ZHN. Oficiálně je to samozřejmě popíráno, jelikož armáda se nechce vzdát strategické výhody, které jí používání těchto zbraní poskytuje, ale je to vykoupeno hrůznou statistikou: v současnosti je známo už 90 000 postižených veteránů (ze 400 000) zasažených oxidy uranu; v GB je tento počet procentuálně adekvátní nasazenému kontigentu. Mimo přímé zasažení organizmu radiotoxickými látkami (fall-out) s náskedkem onemocnění ledvin, jater, leukémie a rakovin tkání či kostí, PROKAZATELNĚ dochází k trvalému poškození genetického fondu postižených. Jinými slovy - každý z těchto lidí, už dnes představujících vehementně popíraný sociálně zdravotnický problém, navíc přivede na svět statisticky vzato 1,5 potomka stiženého genetickou vadou. Jelikož žijeme ve vysoce humánní společnosti, většina těchto dětí (za enormně zvýšených nákladů na zdravotnictví a sociální systém) má šanci dosáhnout reprodukčního věku a přenést svou vrozenou poškozenou genetickou matrici na další generaci...

Uvedený počet 90 000 postižených (ve skutečnosti jistě bude mnohem vyšší) zahrnuje pouze veterány z GW1, kolik jich přibude po současné kampani v Iráku a Afghanistanu (mnohem delší pobyt v zamořeném prostředí; vyšší tonáž použitých špinavých DU zbraní) se teprve ukáže, ale rozhodně nebude nižší.

Pokud tedy mám na mysli "vládu vraždící vlastní vojáky" míním tohle, ne padlé v bojích. Hovořím-li o zhroucení ´systému´, nemám na mysli demokracii, jak mi předkládáte, ale systém sociálního zabezpečení, který je ve Státech úspěšně vykrádán vládou už dnes, o zdravotnictví nemluvě. Je to časovaná bomba, která může přinést i zhroucení vládního systému jako takového.

27693

13.4.2004 5:22

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27693

Pane Passant, jmenujte prosim jednu valku, kde se nepouzivali zhoubne zbrane. Muzete klidne zacit s valkou Trojskou.

A nebojte se, urcite pochopim co asi chcete napsat. [smích]

27704

13.4.2004 20:34

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Žádám o pjet hadri na 69.?.?.?

Reakce na 27704

Pane Včelička,
lidí je na světě jak sraček, hlavně těch "low quality" niggers a arabů, tak co je jeden milion míň nebo jeden milion víc.

27732

13.4.2004 23:42

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Passant 212.?.?.?

Reakce na 27704

Zanechali po sobě Řekové u Tróje stovky tun jaderných odpadů, které budou poškozovat další a další generace, a které doslova navěky zamořily rozsáhlé oblasti Iráku, Afghanistanu, Bosny, Srbska a Kosova?

27734

15.4.2004 11:48

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 27734

Nezanechali, a vite proc? Protoze je nemeli. To je ten samý argument jako kdyz se komuniste ptali,"Mohl si prosty delnik za prvni republiky dovolit televizi?" Spravna odpoved, podle stranickeho vyboru, byla, "NEMOHL", a za socialismus uz muze.

27831

13.4.2004 23:47

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Passant 212.?.?.?

Reakce na 27704

Já se nebojím. Vzhledem k Vaší reakci na předchozí text už totiž VÍM, že jste tak rafinovaný, že v rámci ochrany čistoty své duše a pozitivního myšlení vůbec nehodláte pochopit [mrknutí jedním okem]

27735

14.4.2004 7:38

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27735

Pane p-ASS-ANT uz jsem Vas pochopil, nemusite se snazit mi dale presvedcovat. [vyplazený jazyk]

27762

12.4.2004 5:23

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Valecni magnati a CIA voli presidenta Ameriky a volici jsou jen spatnymi akteri ve velkem humbuku o demokracii,Amerika je svetu pro smich.

CIA-owned Voting Machines Ensure Bush Victory in 2004

Chris Floyd

It's a shell game, with money, companies and corporate brands switching in a blur of buyouts and bogus fronts. It's a sinkhole, where mobbed-up operators, paid-off public servants, crazed Christian fascists, CIA shadow-jobbers, war-pimping arms dealers -- and presidential family members -- lie down together in the slime. It's a hacker's dream, with pork-funded, half-finished, secretly programmed computer systems installed without basic security standards by politically partisan private firms, and protected by law from public scrutiny. It's how the United States, the "world's greatest democracy," casts its votes. And it's why George W. Bush will almost certainly be the next president of the United States -- no matter what the people of the United States might want.

27676

12.4.2004 7:41

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

y x 66.?.?.?

Je tu plno nespokojencu (mimo Vas Priteli Pelesko). Mate Americky dream tj splatku umernou vasemu platu na krasne domy ktere si muzete ve velkem vyberu koupiti na jihu ci zapade ci Aljasce . Tak co rypakujete ,, nechcete snad bolsevika ? Vubec nerozumim proc se vam neliby krasna a odusevnela a jemna slova naseho draheho velemuze krasne to urostleho Jirika druheho. Jeho zena mne pripada jak Libuse z Prodane nevesty jak krasne ona umi hovoriti. Take prijizdi nas drahy vojevudce na tezke diete Aron a vida byli to je pomluvy ze neco kraddl se svymi synky. Takze do lepcich zitrku mrdu zdar. Vas Josh. [oči v sloup] Zdravim take pana Stvola .

27684

12.4.2004 14:34

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Josef 12.?.?.?

Kdyby ten Fisk nekecal.
"Když senátor Edward Kennedy přirovnal Bushův Irák k Vietnamu, vzkázal mu ministr zahraničí Colin Powell, aby "vážil slova a byl opatrný ve svých komentářích."
On ten Colin jenom upozornil na zvazovani slov, protoze to byl bracha Edwarda - John, ktery Ameriku do valky ve Vietnamu zatahl. Takze to nebylo drzte huby, ale upozorneni , aby se Eda nezesmesnoval.

27688

14.4.2004 8:08

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

karsten 199.?.?.?

Reakce na 27688

Souhlasim s Josefem.
Situace je dnes naprosto odlisna od te ve Vietnamu. Americane se nespolehaji na odvedence ale na dobre vycvicenou profesionalni armadu.
A politicke a vojenske vedeni tahne na rozdil od valky ve Vietnamu za jeden provaz.
Edward Kennedy zde tedy projevuje jen sve zbozne prani. Je skoda, ze se ten clovek nedokazal na rozdil od Jirky Bushe vyporadat s chlastem. [zahanbení]

27764

13.4.2004 4:57

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zadny americky president nikam nikoho nezatahne ,jen tak od sebe,kdyz se o tom bavime od pocatku,ze to je jen a jen figurka mocnych koncernu ,kteri jej plati a zaplati mu volby v kterych on slibi ,ze bude delat to ,co oni si za zavrenymi dvermi dohodnou,takze ,vinit on udelal tohle anebo tamhleto,to je jen herec na jevisti verejnosti,spravne to rekl byvaly premier Britanie Israeli,ktery rekl ,ze vlada ,ta zkutecna ,je to ,co divak nevidi,ta se verejnosti neukazuje ,ta ma sveho mluvciho,herce-saska v jedne osobe.ktery je representuje,kdyz banky nedaji penize ,tak kral nemohl valcit a tak je to dodnes,Bush je kral,ale jen po tu dobu dokud mu na jeho "panovani" sypou do "zlabu" ,jakmile nejsou penize ,tak je konec panovani,to snad neni tak tezke pochopit.Kdyz by Bush rekl neco ,co se zbohatlikum nehodi,tak je zitra na dlazbe pred Bilym Domem,kdyz se kouknete ,jak ty politicti herci se opiceji jeden po druhem a prakticky nikdo nepouziva svuj rozum na nic jineho ,jak jen kopirovat druhe a co nejvic nahrabat ,nez jej vystridaji jinym hercem.Kdyz zprikladu zvoleni Havla,kdy se sam navrhnul "Havel na hrad" a sam si to zaplatil,takze bez jakekoliv konkurence se zvolil z pozadi tech ,co si jej vybrali ,aby se takto s jejich "pozehnanim" uvedl ve znamost verejnosti,to je jen maly priklad ,v Americe je to obrovsky humbuk uz dopredu s urcenym nastupcem presidenta,jestlize je americky vojak koupeny za penize ,co by zoldner,tak president je zoldnerem mezinarodnich koncernu, tam jsou jiny ,jako Rumsfeld a jini neocon,co z toho vseho tezi a co si preji valku,protoze valka je rychly obchod s rychlym zbohatnutim.
Kdyz Rothchild jim rekl"dejte mi kontrolu penez do ruky a mne nezajima ,kdo bude ve vlade."

27701

13.4.2004 7:55

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Clark Thought Moore Called Bush 'Desserter'
(2004-01-24) -- In an effort to halt his slide in the polls, Democrat presidential candidate Wesley Clark today attempted to distance himself from remarks that Oscar-winning documentarist Michael Moore made last week while introducing Mr. Clark at a campaign appearance.

During the recent Democrat debate, Mr. Clark defended Mr. Moore's right to call the Commander-in-Chief a "deserter."

But today Mr. Clark said, "I thought Michael called the president a desserter -- you know, one who enjoys dessert after dinner. This, coming from Michael Moore, is a term of endearment. Like most people, there's nothing Michael likes better than dessert. I can assure you he meant no insult to the president. Michael is a patriot. He's as American as apple pie."

27709

13.4.2004 12:12

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Bodejd by nekriceli,"drte hubu",kdyz vlastne tohle vse je pro Israel.

Published on Monday, March 29, 2004 by Inter Press Service
Iraq War Launched to Protect Israel - Bush Adviser
by Emad Mekay

WASHINGTON - IPS uncovered the remarks by Philip Zelikow, who is now the executive director of the body set up to investigate the terrorist attacks on the United States in September 2001 -- the 9/11 commission -- in which he suggests a prime motive for the invasion just over one year ago was to eliminate a threat to Israel, a staunch U.S. ally in the Middle East.

Zelikow's casting of the attack on Iraq as one launched to protect Israel appears at odds with the public position of President George W. Bush and his administration, which has never overtly drawn the link between its war on the regime of former president Hussein and its concern for Israel's security.

The administration has instead insisted it launched the war to liberate the Iraqi people, destroy Iraq's weapons of mass destruction (WMD) and to protect the United States.

Zelikow made his statements about ”the unstated threat” during his tenure on a highly knowledgeable and well-connected body known as the President's Foreign Intelligence Advisory Board (PFIAB), which reports directly to the president.

He served on the board between 2001 and 2003.

”Why would Iraq attack America or use nuclear weapons against us? I'll tell you what I think the real threat (is) and actually has been since 1990 -- it's the threat against Israel,” Zelikow told a crowd at the University of Virginia on Sep. 10, 2002, speaking on a panel of foreign policy experts assessing the impact of 9/11 and the future of the war on the al-Qaeda terrorist organization.

”And this is the threat that dare not speak its name, because the Europeans don't care deeply about that threat, I will tell you frankly. And the American government doesn't want to lean too hard on it rhetorically, because it is not a popular sell,” said Zelikow.

The statements are the first to surface from a source closely linked to the Bush administration acknowledging that the war, which has so far cost the lives of nearly 600 U.S. troops and thousands of Iraqis, was motivated by Washington's desire to defend the Jewish state.

The administration, which is surrounded by staunch pro-Israel, neo-conservative hawks, is currently fighting an extensive campaign to ward off accusations that it derailed the ”war on terrorism” it launched after 9/11 by taking a detour to Iraq, which appears to have posed no direct threat to the United States.

Israel is Washington's biggest ally in the Middle East, receiving annual direct aid of three to four billion dollars.

Even though members of the 16-person PFIAB come from outside government, they enjoy the confidence of the president and have access to all information related to foreign intelligence that they need to play their vital advisory role.

Known in intelligence circles as ”Piffy-ab”, the board is supposed toKráceno (Editor)

27715

13.4.2004 12:50

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Robertův psychiatr 62.?.?.?

Roberte požádej vrchní sestru o utišujicí injekci.

27717

14.4.2004 5:38

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nekteri ,uz toho maji dost ,slouzit Israelu a neocon-um.

TERRORIST PLANS TO USE CHEMICALS IN ATTACK, MORE ADVANCED THAN FIRST THOUGHT!
TERROR CELLS KNOWN TO HAVE CHEMICAL EXPERTS
I am saddened to have to say this, but say it I must: If terrorists unleash a deadly chemical attack in America, I hope they do so in a way that devestates the United States Congress. Frankly, Congress is the epicenter of egregious U.S. Policies and, in my opinion, most of the people working in the US Capitol have acted in ways so unconstitutional and un-American they deserve to die. I know this sounds harsh, but the ugly reality is that Congress is a major problem and the American people (collectively) have been - and are - too uninvolved or ignorant to dump these creeps via the electoral process. I won't shed a tear if most of the US Congress is wiped out.

27752

14.4.2004 17:22

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Aiki jfojtik (zavináč) centrum (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 27752

http://lidovky.centrum.cz/clanek.phtml?id=254366

trošku off topic, alespoň se dá říct, že je to věrohodná zpráva.

27780

14.4.2004 18:02

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27780

>http://lidovky.centrum.cz/clanek.phtml?id=254366
>
>trošku off topic, alespoň se dá říct, že je to věrohodná
>zpráva.
______________________________________________________

No a mimo jine: "Na stranu vyhledávače se překvapivě postavila organizace Anti-Defamation League, která monitoruje antisemitské aktivity ve světě a snaží se bojovat proti rasové nesnášenlivosti" No konecne, nas goimy, budou chranit !!!. .... A proc asi se postavili na stranu Google ? Odpved je jednoducha - jelikoz by pak nemohli "smirovat", hmm, pardon - monitorovat. No a kde je pak ta "demokracie" ??

27781

14.4.2004 7:31

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Vcelicka 24.?.?.?

Pane Nohejl a z ceho jste to zase prekopiroval??? [oči v sloup]

27760

14.4.2004 23:25

Váleční magnáti vzkazují kritikům:

duchacek 139.?.?.?

Musim se priznat, ze Zvedavac se me libi. Zacal jsem se na nej divat asi pred 3 dny. Je plny velice dobrych postrehu. Proti sobe stoji skvely redaktor pan Stwora se skupinou lidi jako
je pan Taborsky, Peleska a pan Lev. Proti nemu se stavi oposicni
skupina lidi jako je Ben Hur (musi to byt [cenzurováno - uražlivé označení národa]) nejaky prisluhovac kapitalismu Vcelicka a pak jeste jeden clovek, jeho jmeno si nepamatuji. Ti se snazi podrazet nohy vsem co uvazuji
logicky. Neni to od nich ferove. Pan Stwora si to nezaslouzto co dela, aby pomohl liden co nerozumi politice.
Vas Duchacek.

27793

15.4.2004 2:43

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pro Vcelicku-zajdete si nekdy nahlednout do zprav z "Americkeho" senatu a budete prekvapen mnozstvim ruzneho materialu,ktery neni propagovan pro verejnost,rovnez v archivech muzete najit materiali o tajnych akci CIA proti domacimu obyvatelstvu ,pak dostanete obrazek ,ze Rusko a Amerika mela ama ty same pany,kterym dnes rikaji chytre neocon.


One Nation Under Israel

"One Nation Under Israel" may be the first historically documented expose of the hijacking of the American Congress. It is a popular lament that, "Congress is out of control," but nothing could be further from the truth. For as Author Andrew Hurley clearly explains, Congress is not under the control of its constituents but of a foreign power.
Former United States Senator J. William Fulbright, Chairman of the powerful Senate Foreign Relations Committee, stated repeatedly in 1973, "Israel controls the (U.S.) Senate." Fulbright soon became a "former Senator."

President George Prescott Bush admitted in a media interview in 1991 that he had been virtually blackmailed to grant a $10 billion dollar loan guaranty to the State of Israel, compliments of the American taxpayers. He described his contact as an agent of "AIPAC... a very a very strong Jewish lobby", ... Mr. Bush later approved the loan without objection from Congress.

27811

15.4.2004 5:04

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Od dob druhe svetove valky ,se neco jineho rika verejnosti a neco jineho provadi ve zkutecnosti.Tak,jak pred 60 roky,tak ,dnes jsou zakulisni cachry monopolu opet v praci.Chudaci ztraci zivoty a monopoli bohatnou.

World War Two started when the Germans invaded Poland, September, 1939. Three weeks AFTER that, Rockefeller's Standard Oil of New Jersey and the German chemical octopus, I.G. Farben, made an unholy deal to share patents, royalties, and deals all during the war via neutral South American countries like Columbia. To make it seem legal, they arranged to fraudulently back-date the deal to THREE WEEKS BEFORE THE WAR STARTED. Who brokered and arranged this? Why, Joseph P. Kennedy, the pro-Hitler U.S. Ambassador to London until October, 1940, and "Founding Father" of the Kennedy clan. See: "The Crime and Punishment of I.G. Farben" by Joseph Borkin. I.G. Farben had a secret arrangement with the top U.S. Military brass, not to bomb any of Farben's facilities during the war. At the close of the conflict, Farben's facilities were 93 per cent untouched and intact.

A U.S. Military officer wrote a heavily documented account of Farben being not bombed. See: the book "I.G. Farben" by Richard Sasuly, Boni & Gaer Publ., N.Y. N.Y, 1947.

With Joseph P. Kennedy having a strong financial link to Hollywood, he ORDERED some 50 of the leading screenwriters NOT to write anything about the Nazi concentration camps. See: Ben Hecht's book, "Child of the Century", Simon & Schuster, N.Y. N.Y., 1954, page 520.

27824

18.4.2004 12:02

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

To je jak s kompjutrem ,kdyz mu date spatna cisla ,tak i kdyz to presne pracuje s nepresnymi cisly,tak vysledek je soucet nepresnosti=tedy ,uplne k nicemu.
Kdyz ,lide jsou vychovavani v propagande a lzi,tak ,jake musi byt jejich ,tak zvane svobodne rozhodnuti na zaklade nesvobodneho vyskoleni v ramci propagandy a lzi ?
Mnoho lidi veri v nejdemokratejsi system a to referendum,kde lide primo rozhodnou verejnym hlasovanim,jake to hlasovani bude ,kdyz tisice lidi je pod vlivem propagandy a lzi a od pravdivych informaci jsou zcela oddeleni ,toto pochopili zide a tak ovladaji svetova media a tim neprimo kontroluji verejne smysleni ,ale ovlivnuji i politicke rozhodnuti nasich politiku,nebot vedi ze media muze jinak netecnou masu lidi postvat proti nim i na zaklade vykonstruovanych lzi ,bez jakekoliv podkladu.Takze,i referendum neni k zadnemu uzitku,spise se rovnez muze stat nastrojem propagandy a falesnym rozhodnutim demokraticke vetsiny se lzivou indformovanosti udela vic skody ,nez uzitku.Lide ,dnes muzou verit na co chteji ,jen nesmi verit na to ,co skodi elite teto planety,uz dnes se najdou chytraci co prodavaji parceli na Marsu,ale ,jsou i zakaznici ,co to koupi,ja napriklad nekdy verim ,ze jsme "cinsky cisar'na to mohu verit ,ale zkuste verit,z ese zadny holocaust nekonal a uvidite,zejmena ,kdyz jste ucitel,politik,pravnik a nebo jen verejnosti znama osobnost.

28020

19.4.2004 12:49

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

HEAD NUMBER ONE: An American extremist group works exclusively for Israel, for the annexation of Arab lands in order to enlarge (the Jewish State in) Israel's size and security perimeter, and for overpowering (the Jewish State in) Israel's neighbors in the region — militarily. These goals cannot be met without the assistance of the United States. Cost to Americans? TRILLIONS. And the BLOOD of thousands of average Americans. Plus the probable decline of the great American republic. Paul Wolfowitz, Richard Perle, John Bolton, Harold Rhode, Douglas Feith, David Wurmser, Abram Shulsky, and many others are part of this tribe of conspirators. They infect the highest offices of 'intelligence'â Defense, and State Department. They sit on the boards of several right-wing think-tanks, including the American Enterprise Institute, Office of Special Plans, and Cato Institute.
http://i.am/jah/freedman.htm

28085

Příspěvků: 44

11.04. 03:47 Peleška Milan  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
14.04. 23:40 duchacek  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
15.04. 02:03 Lev  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
15.04. 02:23 zdenek  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
15.04. 03:03 Lev  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
16.04. 09:27 karsten  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
16.04. 20:07 Peleška Milan  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
16.04. 20:16 oji  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
16.04. 22:41 Peleška Milan  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
17.04. 03:40 Lev  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
17.04. 15:23 oji  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
11.04. 03:53 Robert Nohejl  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
14.04. 10:41 binarniladin  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
11.04. 04:54 Passant  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
11.04. 20:54 Vcelicka  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
12.04. 20:40  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
13.04. 05:24 Vcelicka  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
13.04. 17:57 oji  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
14.04. 07:34 Vcelicka  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
14.04. 11:27 oji  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
12.04. 20:59 Passant  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
13.04. 05:22 Vcelicka  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
13.04. 20:34 Žádám o pjet hadri na  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
13.04. 23:42 Passant  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
15.04. 11:48 P.Peshmerga  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
13.04. 23:47 Passant  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
14.04. 07:38 Vcelicka  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
12.04. 05:23 Robert Nohejl  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
12.04. 07:41 y  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
12.04. 14:34 Josef  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
14.04. 08:08 karsten  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
13.04. 04:57 Robert Nohejl  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
13.04. 07:55 Robert Nohejl  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
13.04. 12:12 Robert Nohejl  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
13.04. 12:50 Robertův psychiatr  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
14.04. 05:38 Robert Nohejl  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
14.04. 17:22 Aiki  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
14.04. 18:02 Lev  RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
14.04. 07:31 Vcelicka  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
14.04. 23:25 duchacek  Váleční magnáti vzkazují kritikům:
15.04. 02:43 Robert Nohejl  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
15.04. 05:04 Robert Nohejl  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
18.04. 12:02 Robert Nohejl  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"
19.04. 12:49 Robert Nohejl  Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 697