Diskuze k článku

Kolaps zdravotnictví

Příspěvků 45

23.10.2020 5:03

Vážený pane Brandt

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

Vaše geniálně a úžasně pečlivě zpracované příspěvky, čtu moc rád. Jdou po podstatě a jdou do hloubky. Bohužel v tomto světě,je pravda to poslední co cizí agenty v čelech většiny evropských vlád,zajímá. A tak se vytvoří tzv.OFICIÁLNÍ pravda a podle té se jede kdyby hrom bil. A tak ,,věříme,, že jediná kulka dvakrát trefila Kennedyho a ještě zranila dalšího člověka. ,,Věříme" že dvě letadla dokáží zničit přímým zásahem tři mrakodrapy. Že Usámu Bin Ladina hodili do moře protože.....? Protože vlastně proč ne že? No a teď je tu ,,smrtelná" nákaza na kterou sice asi možná nikdo neumřel ale to je vedlejší. Naší zastupitelé jsou zkorumpovaní. A díky tomu i vydíratelní. Oni MUSÍ hrát podle předepsaných not. Mají na výběr jen ze dvou variant. Moc,prebendy a bohatství nebo tepláky. A očekávat od těchto bezcených zmrdů že ochrání národ i za cenu sebezničení by bylo naivní. Hezký den přeje Červený Jiří

383339

23.10.2020 7:09

Smrt není strašná

Pacholík 80.?.?.?

Smrt není strašná, strašné je pokud jsme před ní nežili.

383341

23.10.2020 9:43

RE: Smrt není strašná

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 383341

Ale umírání může být strašné.
I takový Mirabeau si raději vzal opium (tvrdí J. Michelet).

383352

23.10.2020 17:38

RE: Smrt je krásná

moucha 178.?.?.?

Reakce na 383341

Lépe je ovšem žít tak, aby až ta kráska přijde, tak abychom jí s chutí a láskou poslali do hajzlu.[smích]

383376

23.10.2020 8:02

Záchrana

Putinovec 93.?.?.?

Naše záchrana je už na cestě ,v podobě vojenských zahraničních odborníků. Zřejmě dohled, pro odborný odběr genetického materiálu, k cílené výrobě píchacích dobrot.

383342

23.10.2020 8:11

Kolaps vzdelania

Dan z Piesku 188.?.?.?

Príčinou úmrtí nie je covid, príčinou je kolaps vzdelania. Rozlišujme vzdelanie a vzdelávanie. Motivovaní jedinci dosiahnu vzdelanie aj sami, len je ich žalostne málo. Vzdelávianie je zo zákona povinné, lebo pripravuje materiál pre vojnu. Pochopila to už Mária Terézia a jej syn sa pokúšal o vzdelávanie bez účasti cirkvi. Tak aj dopadol. Ospevovaný Komenský bol predovšetkým náboženský kazateľ a až potom učiteľ, učiteľ prenasledovaného výkladu viery. Kto nič nevie, musí všetkému veriť. Dokonca sa zakazovalo čítať bibliu, lebo vlastný výklad biblie bol rovnako nebezpečný ako ješivy či ajatoláhovia. Takže Komeského prínos bol v demokratizácii výkladu Biblie.
To otvorilo čítanie a počítanie, ale súčasne nalomilo cenzúru výkladu autorít. Preto každá kolonizácia začína vzdelávaním a končí jeho devalváciou do opakovania nových dogiem. Kolonizácia prebehla pádom socializmu, devalváciu máme v priamom prenose vo vláde. Ľudia, ktorí si kúpili akademické tituly nie sú schopní chápať vyššiu matematiku. Nechápu už logaritmy, nie diferenciálny počet. Myslia si, že s vírusmi sa dá vyjednávať a dokonca ich podvádzať. Podvádzať možno len veriacich.
Tak nám vyhlásili zákaz vychádzania vo voľnom čase. Nezrušili však robotu, dochádzka do práce je naďalej povinná. Škody sú naďalej osobný problém, provízie rozdelené a riadenie je podnikateľské: čím väčší problém vyrobíme, tým väčšie môžu byť provízie.
Späť ku Covidu. Ochorenie je reálne, ale nie je to chyba vírusu. Je to chyba imunitného systému obete. Pokiaľ imunita funguje normálne, vírus veľa šancí nemá a je za niekoľko dní porazený. Ťažký priebeh znamená, že imunita je narušená a zabíja dvoma mechanizmami: prvým je citokinínová búrka a druhým je posledný boj neutrofilov -kamikadze útok v štýle sústreďte všetku paľbu na mňa, zabijete aj nepriateľa v mojej blízkosti. Viac dá váš vyhľadávač na heslo Peter + Celec + Pravda.
Riešenie? Testovanie bezcennými imunotestami nič nevyrieši. Tieto testy sú určené pre rozvojové krajiny a pre obete už klinicky choré. Ide o triedenie v sanitkách ku ktorým dverám centrálneho príjmu (covidovým/necovidoným) pacienta vyložiť. Pri testovaní vo vojenskom prevedení je zóna špinavá a zóna čistá, pracovisko je priechodné jedným smerom. Politici to pojali ako voľby - výber najmenšieho zla. Nemá zmysel hovoriť o menšom alebo väčšom zle. Vírus morálne kategórie nepozná. Chce prežiť. Prežije len ak nezabije svojho hostiteľa. Menšie či väčšie zlo robí jediné. Napomáha jeho šíreniu. Napríklad šírením pri manipulácii sa situácie nedostatku ochranných prostriedkov (jeden overal na celý deň), napríklad sľubmi, že po otestovaní môže opäť žiť ako pred coronou.
Chudobní duchom uveria a budú znova oklamaní, tak ako už mnohokrát predtým. To je predsa špecializácia politikov. Vzdelanie majú komerčné, riešia len problémy, ktor...Automaticky kráceno

383343

23.10.2020 8:14

Kolaps vzdelania 2

Dan z Piesku 188.?.?.?

Chudobní duchom uveria a budú znova oklamaní, tak ako už mnohokrát predtým. To je predsa špecializácia politikov. Vzdelanie majú komerčné, riešia len problémy, ktoré sa mi spôsobili. Spôsobovanie problémov im ide dokonale.
Účinné riešenia:
1. Spomaliť mobilitu pohybu, najlepšie na rýchlosť "krokom".
2. Strážiť hranice (aj obcí)
3. Dodržiavať pravidlá sociálneho odstupu a hygieny
4. Zákaz predaja rozlievaných nápojov, najmä alkoholických
5. Zákaz fajčenia v interiéroch a na pracoviskách
6. Vypnutie klimatizácií (všetko závislé od klimatizácie od open officov po lietadlá je zbytočné riziko)

Že podnikatelia nainvestovali do budov kúrených klimatizáciou, že bez auta sa väčšina ľudí do práce nedostane a že z jedného platu rodina nevyžije je dôsledok stupidity a kolonizácie. Na začiatku bol kolaps vzdelania a inflácia titulov. Bolestne, spoločnosť musí cestou nekonečnej série omylov vrátiť sa ku kvalitnému vzdelaniu. Dnes sa razí vzdelanie zadarmo, t.j. cez internet. Aj pozeraním TV môžete spôsobiť krízu autorít (stačí len pridať peniaze a farebná revolúcie je na svete), ale vzdelávanie cez rozhlas a televíziu už preukázalo svoju homeopatickú účinnosť ...

383344

23.10.2020 8:25

Marnost nad marnost

Mika 87.?.?.?

Vše je marnost. Ano pan Brand má ve svém dokonale zpracovaném článku pravdu ale co naplat,stojíme tváří v tvář demagogii a lži liberálních fašistů, kteří přišli k moci nejen u nás, ale ovládli i celou Evropu.
Aby se něco změnilo k lepšímu, aby konečně zavládla pravda a fakta, museli bychom se vzbouřit a povstat jako jeden muž a celou tu prolhanou bandu vypraskat.
To se týká i médií, které jsou věrnou děvkou vlády. Mainstream nahradit novinářemi typu pana Branda aby se konečně lidem otevřeli oči, protože ne každý sleduje a čte alternativu. Bohužel je celkem dost lidí, kteří dění vlády a Prymuly schvalují.
Na Slovensku to není o nic lepší, pan premiér vydírá národ - kdo nebude testován zůstane doma a lékařům slibuje 20 € za pozitivní test. Navíc je ve střetu zájmu, protože testování obyvatel svěřil firmě, která je úzce spjata s jeho rodinou a má dluh.
Za vším hledej prachy a v dnešní situaci to platí dvojnásob. Pár jedinců co tuhle komedii vymysleli a ovládají ji, vydělá miliardy a člověk a jeho zdraví je to poslední co je zajímá.
Vládci světa zabijou dvě mouchy jednou ranou(sníží populaci,sníží CO2) a budou mít pod kontrolu lidstvo.

383346

23.10.2020 9:39

RE: Marnost nad marnost

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 383346

Já vládní rozhodnutí naprosto schvaluji, pouze bych je zavedl už dříve.

383350

23.10.2020 10:40

RE: Marnost nad marnost

Mika 87.?.?.?

Reakce na 383350

Když vám to vyhovuje, proč ne, ale pro mě a mnoho dalších lidí je to omezování svobod a diktatura. Samozřejmě s jejich tvrzením, že to dělají jen pro naše dobro a blaho.
Vy opravdu věříte, že vlády mají s námi pouze dobré úmysly?

Až Prymula vydá nařízení, že virus se vyskytuje od 1 metru nad zemí a lidé se musí pohybovat po čtyřech, tak vy budete asi ten typ člověka, který si dá ještě na krk zvoneček.

383355

23.10.2020 19:50

RE: Marnost nad marnost

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 383346

Hm. Že se na tom přiživí každý, kdo může, je věc v kapitalizmu jasná. Že se virus šíří exponenciálně, je také jasné. A že když v GB tomu chtěli nechat volný průběh, tak museli ustoupit. A pokud se pamatuji, Johnson s tím byl na JIP ce a nijak slavně na tom nebyl. Ale možná máte informace jiné.

383380

25.10.2020 10:20

RE: Marnost nad marnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 383346

Z vašeho komentáře:Aby se něco změnilo k lepšímu, aby konečně zavládla pravda a fakta.....
Tyto argumenty také postrádám. Oponentuje se pouze s dojmy a papouškováním "tak zvané pravdy". Každá oponentura musí nutně vykazovat fakta která uvedenou kauzu vyvrací. To se neděje. Mnozí jsou zmatení.

383424

23.10.2020 9:29

doktorská hysterie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Mojí známé se v Březnu stalo, že se vrátila z lyžovačky s oboustranným plicním zápalem. Bohužel měla tu smůlu že se jí to nestalo o měsíc dřív. Takhle kolem ní lítali vyděšení doktoři v atombordelech a celoobličejových maskách jako by měla dýměljový mor a choleru dohromady.

Kdyby se to stalo o měsíc dřív, tak by se akorát doktor při ranní vizitě zeptal: antibiotika zabírají? A po kladné odpovědi by ji okamžitě pustil ze zřetele a začal se věnovat starším pacientům s komplikacemi kteří mají opravdu závažné potíže.

Tak se nabízí otázka, kolik starých lidí zemřelo přímo vnemocnici na nedostatečnou péči kterou věnovali covidovým chřipečkářům do 40 let.

383347

23.10.2020 17:32

RE: doktorská hysterie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 383347

A ta nesmyslná opatření s dvojím oblekem atd jsou jen další faktor k vystresování zdravotníků a k vyhrocení situace

Nikdy nebyli zdravotníci navlečení do "atombordelu" kvůli žádné viróze. A už vůbec ne kvůli viróze, na kterou je úmrtnost v řádu cca 150 úmrtí na 10 milionů obyvatel za 7 měsíců "pandemie"

Proč teď?

Vyhrotit situaci, vynervovat zdravotníky, mít obrázky do TV show

383374

24.10.2020 15:29

RE: doktorská hysterie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 383374

Přesně tak to je, teď jste na to kápl!
A je to důsledek 30 let kdy "vzdělávání" doktorů u nás převzaly farmaceutické firmy a z dokrora se tak stal jen neuronový harddisk na ukládání libovolných dat co se do něj nacpou. Schopnost myšlení a analýzy byla u biflujících doktorů potlačena prakticky na nulu.
Řadoví inženýři které znám, mají mnohem racionálnější náhled na současnou situaci než doktoři.

To mám od jedné sestry z nemocnice v dubnu: pobíháme v maskách a atombordelech, neustále testujeme na covid, vůbec nevíme co se děje, nikdo nám nic neřekne
Záměrně je udržují ve stresu, zmatku, nedostatku ochranných pomůcek a jedou často na doraz až do vyčerpání, aby ani nebyli schopní myslet co se to doopravdy děje.

383397

23.10.2020 9:35

Trochu příliš rozhořčený ton...

Joseph Chlor 89.?.?.?

...ale jinak napsáno dobře.
Nicméně i tak bude možno objektivně hodnotit až později. Samozřejmě že by se neměla kamuflovat či skrývat fakta, třeba tak, jak popisuje autor článku. Protože i v hodnoceních ex post pak bude možné zpochybnit jakoukoliv snahu o vysvětlení a porozumění, toť živná půda nejen pro triumfalisty či alarmisty...ale i pro vyznavače konspirativních teorií (nemám toto pojmosloví moc rád, protože etymologicky je " konspirace" určena tak, že jde o " společné dýchání", tedy určitý to druh přípravy jednání a o jednání samotné, chcete-li tak mafijní povahy....že se toto pojmosloví ujalo coby prvoplánová dehonestace a zpochybňování jakéhokoliv nemainstreamového názoru, to svědčí víceméně jen o nízké úrovni rozumu dotyčných nálepkovačů - kdy víme, že tkzv. " cejch" není často nic než propagandistický prostředek, jak dopředu znevážit oponenta či protivníka).

Ministra zdravotnictví Prymulu prý přistihli při odchodu z restaurace, v době, kdy měla být zavřená. Údajně měl být bez roušky, a prý bez roušky byl i ve služebním autě se svým řidičem. Možná s ním sdílí společnou domácnost ?
No, hlavně že tam nekouřil, to by bylo už na pováženou (on totiž vyjmenoval mezi výjimkami, udělenými obchodům, které tak nemusí být uzavřeny, i ty, které " prodávají tabákové výrobky"...což je už morbidně absurdní - tím, že na takřka každé krabičce cigaret se skví nápis v tom smyslu, že : Ministerstvo zdravotnictví varuje, kouření ohrožuje zdraví a život).
Takhle se z toho jistě nějak vykecá. nebyl by prvním a posledním, nejen co se papalášů týče.

383348

23.10.2020 9:43

V plánu nosatých "světovládců" a jejich poskoků je kolaps všeho, nejen zdravotnictví

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Už pochopili, že na válku s Ruskem a s Čínou nemají ani koule ani vojenskou převahu, jejich Západu už došly zdroje, takže už dlouho jede jen na dluhy a podvody s hodnotou akcií a měn, a proto chystají velký reset. Samozřejmě, podle jejich plánu. Miliardy otroků pro ně jsou jen zdroj zisku a spotřební materiál a je jich už zbytečně a nebezpečně moc. Proto pomocí vlastních médii a zkorumpovaných či vydíratelných politiků spustili pandemii koronaviru jako začátek velkého resetu ve své režii. V nastálé krizi koupí to, co ještě nevlastní, doslova za hubičky. V tom jsou a vždy byli opravdu dobří. Současně spoléhají na to, že otroků v nastávající krizi v důsledku hladomoru, chorob a konfliktů dramaticky ubyde, zatímco oni ve svých rezidencích budou svoji další šílenou hru se světem v bezpečí a luxusu sledovat.

383351

23.10.2020 10:50

RE: V plánu nosatých

Mika 87.?.?.?

Reakce na 383351

Souhlas. Zdroje dochází a votom to je. Hladovej západ čumí přes plot na Rusko a tak rád by si urval a rozpalceloval to obrovské území, které tak nutně potřebuje ke své existenci, ke svému ekonomickému růstu. Vono to ale zatím nejde.
A tak se dal budou tisknout toaletní papírky s $ a € a pak se hotovost zruší a nebo přijde krach.
Držte si klobouky letíme z kopce

383356

23.10.2020 12:02

RE: V plánu nosatých

svatoslav.butora 88.?.?.?

Reakce na 383356

Svět Lidí na základě výsledků "práce" a antihodnot světovládců a jejich prázdných přemoudřelých sluhů zjistil, že světovládu a světovládce každého druhu včetně těch nosatých a různými čepičkami zdobených Vůdců Světa Kapitálu a s jejich kovidními vědátory a vědecky založenými ničiteli života již nepotřebuje. Jsou k ničemu.

383361

23.10.2020 11:55

Zajímalo by mě,

Jan Hanuš 193.?.?.?

jak Pryguma dokáže motivovat ředitele nemocnic, aby se toho podvodu účastnili. Pár těch ředitelů znám a až doteď jsem si myslel, že to jsou velice slušní lidé. Dokonce jsem si u některých byl jistý tím, že jim ani nejde o peníze. Vím ale určitě, že jim jde o ten post kvůli existenci. Jednou mi jeden ředitel řekl: "Když na tomhle místě skončím, neseženu už práci nikde." Že by tedy bičem? To guma asi umí.
Ale stejně nejvíc viním Babiše a nově i Zemana. Musí ho tam snad nechat a všechno mu dovolit?

383360

23.10.2020 13:40

RE: Zajímalo by mě,

Putinovec 93.?.?.?

Reakce na 383360

Zkuste se zamyslet nad tím , kdo nejen ve hře covid dokáže lámat vlády celého světa.

383366

23.10.2020 13:52

RE: Zajímalo by mě,

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 383366

Všichni jsme pod nějakým tlakem, ale alespoň trochu by se měl každý, v rámci svých možností, snažit. Mám pocit, že se vláda podřizuje ještě víc, než se po ní odněkud chce. Nezdá se mi, že se nějak snaží, ale třeba se mýlím a to odvolání Prygumy něco změní. A možná to bude ještě horší.

383367

23.10.2020 12:04

Že by?

Jan Hanuš 193.?.?.?

Právě čtu, že Pryguma končí. Je to vůbec možný?

383362

23.10.2020 12:30

kolaps zdravotnictvi

rosco 185.?.?.?

v CR neni nasledek corony, nybrz volneho pohybu pracujicich v Eurosojuzu, netrvalo dlouho a vsiml si zdravotni personal ze za hranici jsou jablicka cervenejsi a vzal nohy na ramena, nemecke a rakouske nemocnice jsou plne doktoru z vychodni Evropy a ty svycarske jsou pro zmenu plne Skopcaku, kteri rovnez zjistili ze v porovnani se svycarskymi platy maji doma almuznu. Podobna situace je samozrejme i mnoha dalsich odvetvich ktera odsavaji vysoce kvalifikovany personal smerem na zapad, vychodni Evrope tak zustanou mizerne placene montovny v majetku vychcaneho zapadniho bratra ktery uz da pozor aby platy nestoupaly.
Bohuzel vetsina natvrdle populace nechape ze to co si tak pochvaluji ma pro vyvoj domaci ekonomiky masivne negativni dopad.
[bliji]

383364

25.10.2020 1:46

RE: kolaps zdravotnictvi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 383364

No, zacinam mit neprijemny pocit, ze tomu kolapsu zdravotnictvi nekdo vedome skryte pomahal. Nemam informace a pres ocean je to trochu daleko, takze musim spolehnout na instikty, intuici a trochu varit polivku z vody, sekyrku jako zaklad jsem do kotliku uz dal. Pozoruhodna schuzka Prymula - Faltynek. Lidi se spravne ptaji proc ne na urade vlady, u nich doma ....? Nemel o tom vedet nikdo opozice, president, ani Babis ani ambasady v Praze..., proste nikdo. Vypada to, ze pan ministr jel solo bez ochranky, a pan Faltynek asi taky. Nevim jak vypada ta hospoda na Vysehrade, ale ciste nahodou by to mohla byt vinarnicka ve starych sklepich pekne se solidni klenbou, sudy, svicky, cihla treba jenom nalakovana... Nekery lidi by se mohli zajimat, kde v dobe schuzky plus hodinu pred a po se nachazeli fyzicky mobilni telefony, zda byli vypnute a podobne blbosti.

Druha dulezita otazka proc ted? Vypada to, ze pany tlacil cas a docela znejisteli. I bych veril, ze slo o ty "zdravotniky" z USA. Jestlize si totiz nekdo pohral se senzitivitou testu, statistikami, prikrmil vhodne propagandu, zasadil se o masivni testovani...., pokud se ve vhodny cas uvolni v budoucnu situace a prestane turovat motor v cervenych otackach, tak pak se ve statistice zacne jevit vakcina i antivirotika jako zazrak. Kolik to muzu v mistnim zahnivajicim rybnicku hodit 50 milionu euro? Mozna nekomu ve finale docvaklo, ze pokud se CR zacinala objevovat v zahranicnich mediich ohledne epidemie, a financni trhy jsou nervozni pred volbama v USA, nekery lidi by nemuseli byt dvakrat nadseny. Rekneme, ze pan Prymula zkousel kontaktovat sve "pratele" lobisty venku a mozna z toho nebyli dvakrat poteseni, nekerym se vubec nedovolal... to cloveka dokaze i vydesit. Bude se klopit, muzete si vybrat neprijemny nebo zatracene neprijemny zpusob!!

Podle toho jak fyzicky i psychicky vypada Babis, tak si myslim, ze to pro nej byl sok a dalsi rana. Stale plati, ze by si mel dat 20 hodin nepretrziteho spanku, spat aspon 5-6 hodin denne. Ohledne odborne stranky nekdo rovny s pristupem padni komu padni a top klasa tiskoveho mluvci na komunikaci. Jsou hlasy po demisi vlady nebo jmenovani urednicke vlady, kdyz se nekdo citi na kormidlo v tehle bouri...Doporucuji snizit u nekterych pridel rumu a jinych omamnych latek na polovinu. A na Hrade neuraduje Drahos-Nevim, kteremu by bylo treba vhodne poradit. Volby jsou za necely rok, vyhrajte je a pak muzete ukazat, co umite. Nektere staronove ksichty na opakovany reparat. Doufejme, ze znova neprolitnou.

383417

25.10.2020 11:09

RE: kolaps zdravotnictvi

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 383417

K tématu toho našeho LágrOberArcta mengeleho, "PrýMully v souvislostech" se celkem výstižně vyjádřil Hájek na protiproudu...:

https://www.protiproud.cz/politika/5408-poprava-ro...

383429

23.10.2020 14:08

Prymula + Maláčová

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Žádný z nich nic neprovedl, vinni jsou novináři.
U Maláčové televise, U Prymuly Blesk.
Maláčová klidně sedí ve vládě s předsedou, kterého považuje za debila a který tu udělal strašný bordel.
Prymula o půlnoci projednává s Faltýnkem opatření na projekty BigPharma – na plošné očkování, pardon testování jednotnou vakcínou.
Neresignuje ani Maláčová ani Prymula ani Faltýnek.
Potrestat je třeba pracovníky televise a Blesku, kteří zavinili nedůvěru k vládě a k jejím opatřením.
Taky je potřeba pohovořil s policejními orgány, kteří nezabránili předběžným posouzením mediálních zpráv jejich zveřejnění.
Závěr: Posice Maláčové, Prymuly a Faltýnka se těmito událostmi upevnila a události jsou varováním jak pro média, tak pro policejní orgány, že musejí napravit a zkvalitnit svou činnost.

383369

23.10.2020 19:01

RE: Prymula + Maláčová

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 383369

Plošné očkování jsem zažil. Naprikld v roce 1957, to bylo proti obrně. A tím v ČSR i ČSSR skončily epidemie obrny.

383379

23.10.2020 16:23

Držím autorovi palce.

Erwin 194.?.?.?

Byl bych mu vděčen, kdyby nepolevoval. Je třeba těm, kteří na ten podvod skočili, denodenně připomínat fakta. Bez ustání. Nekompromisně a nemilosrdně. Mnozí, kteří si sestavili svůj svět ze zpráv ČT, budou nenávidět tento pohled do zrcadla. Nic jiného jim ale nakonec nezbude, než uvidět sama sebe coby hlupce, který jim spolkl návnadu i s navijákem.
Nechci a nemám ani právo nikomu nic vyčítat, přeju jim ovšem co nejrychlejší vystřízlivění. Je to v jejich vlastním zájmu.

383372

23.10.2020 17:32

RE: Držím autorovi palce.

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383372

Docela by mě zajímalo, proč Vy jste přestal hltat zprávy TV Nova nebo ČT.
Jestli Vám stačí snůžka dohadů a polopravd vydávaná za fakta, co Vás odvedlo od mainstreamu?

To tolik obdivujete techniku předkládání nezodpovězených otázek, které si ani nehrají na informace? Mají za cíl pouze spekulativně navodit určitou představu a atmosféru. Nebo co se Vám na tom článku tak líbí?

Nebo se Vám líbí, když někdo opakuje své dohady tak dlouho až je začne vydávat za fakta?
Nebo je to prostě tím, že máte shodný názor a líbí se Vám, že to někdo napsal v dlouhém článku a úderně. A je Vám vlastně jedno, že kdyby stejnou spekulativní techniku použila protistrana, tak byste to asi ani nečetl. Vyloučil byste to jako nesmyslný a zavádějící blábol.

383375

23.10.2020 20:53

RE: Držím autorovi palce.

ping789 31.?.?.?

Reakce na 383375

tedy pane při čtení vašich tirád si vždy vzpomenu za zde citovaný výrok Theodora Herzla o etnické problematické produkci podřadných intelektuálů, pište dál, dáváte tomu tomu tady jakýsi havlovský šestý rozměr , jinak by to byla nuda všedních událostí s našimi milými vládními zločinci
p.s. pro editora, je to vážně peklo , ta historie, citovat z Volkischer Beobachter, Komsomolské pravdy či Rudého práva je jen pro silné povahy - ta podobnost s dnešní ČT1 je prostě kund(er)ovsky nesnesitelná

383381

23.10.2020 21:21

Polinko do ohne

wo1ow 2a00:x:x:x:x:x

Kolega z prace ma dceru s pozitivnim testem na kovid. Doma v mensim byte jsou na tesnani celkem ctyri. Cela rodina musela jit na testy. A zajimave je to ze zadny dalsi clen nebyl pozitivni. A to bez dezinfeci a rousek v primem kontaktu s pozitivnim jedince mnoho hodin. Nedoveu si predstavit cisla po plosnem otestovani, ale dovedu si predstavi dost lidi v karantene s tim ze pokud odmitnou ockovani, nedostanou osetrovne, kompenzace a pod a zamestnavatel je neprijme zpet do prace.

383382

23.10.2020 22:05

Příspěvek z nemocnice

Zdravotník 2a00:x:x:x:x:x

Chodím pravidelně na Zvědavec a čtu tady články, které jsou pro mne obohacením. V článku pana Branda je mnoho informací, se kterými lze souhlasit. Nicméně schází mu realisticky pohled do běžné nemocnice někde v ČR. Musím říct, že problémy jsou - je nakažený a nemocný personál (i na mém pracovišti) a jsou pacienti - byť už vyléčeni či bezpříznakoví, které si nikdo nechce vzít - ať už domů nebo třeba do domova důchodců. Lůžka se opravdu plní, a to jsme na začátku. Takže problémy s překročením kapacit zdrav. systému reálně hrozí. Obdobné problémy mají i okolní nemocnice. A to jsem dalek od šíření nějaké hysterie. Zaměstnanec jedné nemocnice.

383383

24.10.2020 9:07

RE: Příspěvek z nemocnice

Baduan 82.?.?.?

Reakce na 383383

To je právě o tom. Že tato současná mediálně budovaná hysterie to zdravotnictví přetíží, nikoliv samotný Covid.
Vezměte si, že by se Covid neřešil. Že by doma zůstával jenom ten kdo se cítí nemocný, ostatní by normálně pracovali. Máme kousek od naší vesnice velkou fabriku kde pracují stovky lidí. Už i tam jsou nakažení. Pár z nich má klinické příznaky, zbytek byl pouze pozitivní bez jakýchkoliv příznaků, odhalení při testování. Nic jim není ale do práce nemohou a jsou v karanténě.
Zajímalo by mne, kolik z těch zdravotníků, sester a lékařů je skutečně nemocných, že mají klinické příznaky nemoci a kolik z nich sedí doma protože pouze byli posláni na testy, nic jim není ale test jim vyšel pozitivní. To je velmi podstatná informace kterou jsem nikde nenašel.

A další problém je to o čem píšete. V mnoha nemocnicích je až 40% lidí zcela zbytečně.
Další věc je panika, hysterie, strach. Prý si lidé volají zbytečně záchranku protože jsou mediálně tak zdebilizovaní, že se bojí, že nebude místo v nemocnici. Takže každý druhý hypochondr si dnes s horečkou zavolá sanitku a chce se nechat odvézt do nemocnice.

Pokud tyto všechny faktory sečteme, nedivím se, že to zdravotnictví bude kolabovat. Ale ani ne snad kvůli Covidu, ale kvůli panice a hysterii. Což ostatně byl případ i severní Itálie a dalších oblastní odkud nám naše média předkládala apokalypsu.

383389

24.10.2020 11:39

RE: Příspěvek z nemocnice

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 383389

Přesné. Nikdo se nezabývá tím, jestli je to vážně nutné, aby byl někdo hned v nemocnici, v karanténě, nebo dokonce na jipce. Kdyby se to samý stalo před pár lety, tak by všichni byli doma a pili čaj s citrónem. Doktoři by jim řekli, že zneužívají první pomoc, protože ta je tu pro skutečně nemocné.
Jsem šokován, že i lidé velmi inteligentní, jak je pan Hampl, se tomu poddávají. Ale asi je to oficiální filosofie NR, jiný názor by mu stejně nezveřejnili. Tam už to mají ve stanovách a pánové jsou tam vůči opačným názorům celkem agresivní. Rozhodně bych se teď neodvážil tam něco napsat. A to jsem panu Davidovi docela fandil.
Ostatně...celé mi to připadá jako příprava na válku.

383393

24.10.2020 14:14

RE: Příspěvek z nemocnice

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 383393

Je zřejmé, že jste toho Hampla nepochopil a krapet jim tam na NR křivdíte, ale to nic, stejně to nemá vůbec na nic vliv...
A co se týče té přípravy na válku, tak ta už probíhá, jen zatím ne takovými prostředky a způsoby, které nám ukazují v béčkových filmech, podle kterých si války představuje většina lidí, žijících v omamném masmediálním kouři a jeho následkem omamném rauši...[mrknutí jedním okem]
Momentálně jsme pod masívním útokem biologickým a pod útokem stvůr vylezlých ze shnilých útrob trojského koně podstrčeného nám EU, kdy vně vozové hradby se už houfují tlupy barbarských invazistů a jejich pomocníků...a zkoumání páně Hamplovic morálky obránců je nanejvýš aktuální, neb na ní závisí naprosto vše a je to to jediné, co můžeme momentálně ovlivnit a vytěžit z toho ve svůj prospěch a ke své záchraně...

Pro představu co to ty "shnilé útroby trojského koně EU" jsou je tu příklad jedné, Pirátské straně blízké organizace plné agentů, pracujících pro nepřítele za naše vládou jí poskytované prostředky...a právě proti takovým přímo příkladně bojuje David a SPD seč jim síly stačí na rozdíl od ostatních poslanců EU, které jste si zvolili...:

https://uprchlici-vitejte.cz/

Ti jsou náš problém, nikoli Hampl a David...

383394

24.10.2020 14:54

RE: Příspěvek z nemocnice

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 383394

Máte úplnou pravdu, že příkladně bojují proti imigraci a v tom jim fandím. Ale co se týče covidu, tak přímo vyhrožovali (lze dohledat), že nebudou uveřejňovat názory, které nesouhlasí s těmi od nich. Současně plaší a děsí nejvíc ze všech. Pan Hampl sice popisuje většinu věcí úplně správně, ale covid pěkně obchází.
Ale možná jsem fakt příliš kritický, holt ty emoce pracují taky. Nakonec, pana Hampla pořád respektuji.

383396

24.10.2020 23:36

RE: Příspěvek z nemocnice

Putinovec 93.?.?.?

Reakce na 383396

Pane Hanuši , rozhodně se nemýlíte. Pravda je jen ta , která je nařízena a ti kdo závisí na financích ,musí držet zvolenou trasu. Překvapilo mne to už i u více lidí , např . pan Vondruška.
Pana Hampla nemá smysl citovat , ten jako sociolog žije z nevědomosti lidí. Své udělá i systematicky řízená panika obyvatel , ale Váš postřeh o plném výkonu při odkrývání migrace a proti tomu zaryté zabejčení ohledně akce covid , je do očí bijící.
Pan David vykonává užitečnou práci v tom , že aktuálně informuje o dění v bruselstánu. Nicméně si škodí tím , že nezvládá své ego. Jeho odpovědi na NR jsou v pohrdavém postoji , při kterém se snižuje v komunikaci s tím méně inteligentním vzorkem populace.

383414

24.10.2020 19:24

RE: Příspěvek z nemocnice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 383394

Hampl se imho vyjádřil naprosto jasně - oficiální údaje bere jako Písmo svaté, o kterém se nepochybuje.

100 mrtvých "na covid" je pro něj 100 mrtvých na covid, i kdyby všichni do jednoho umřeli na rakovinu


A kdo jakkoli zpochybní oficiální kovidalarmistickou propagandu, třeba i rozborem faktů, prostě jakkoli, ten je pro Hampla idiot a konspirační teoretik

383406

24.10.2020 10:57

RE: Příspěvek z nemocnice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 383383

Ano, přesně o tom píši - uměle vyrobená hysterie (hospitalizace zdravých lidí nebo lidí, kteří by normálně leželi doma v posteli) v kombinaci s nesmyslnou karanténou zdravých zdravotníků s pozitivním testem společně zajistí kolaps zdravotnictví.

A to je také cílem všech těch nesmyslných opatření - co nejvíce zhoršit situaci

383392

23.10.2020 22:26

Načo sa učiť na chybách druhých, keď sa môžeme učiť na vlastných!

lubosmat 185.?.?.?

Prvú vlnu "pandémie ktorá nebola" v jarných mesiacoch naši lokálni politici nestihli, preto sa v čase prázdnin poctivo pripravovali na nástup druhej vlny "pandémie ktorá nebola" a spustili vlnu hystérie s takou vervou, že opäť prerazili dná čiernych dier do ktorých nás jedna vláda za druhou pravidelne vťahujú.

Hlúpe administratívne opatrenia počas prvej vlny narobili naším partnerom z EU nemálo problémov s neboštíkmi a ich pochovávaním. Keďže sa naši lokaji vo vláde chcú zaskvieť a tých preukázateľných neboštíkov je po očakávanom nástupe "druhej vlny" žalostne málo, vymysleli si celoplošné testovanie nielen chorej, ale aj zdravej populácie bez akýchkoľvek klinických príznakov a lock-downy.

Niet nič geniálnejšie pre šarlatána, ako presvedčiť zdravých ľudí, že sú chorí a následne ich liečiť, trebárs mlátením údu o bubon. Úspešnosť liečby je dopredu zaručená.

V pozadí však prebieha iná súťaž, o to kto dokáže svojou tuposťou čo najviac zvýšiť štátny dlh.

383385

24.10.2020 19:46

Jeste je treba neco doplnit

xenos 84.?.?.?

Vyborny clanek.Dekuji.Je treba si take dat pozor na testy na Covid-19.Tim,ze se nechavate otestovat,dobrovolne davate svoji DNA k dispozici.Komu?Kdo to vlastni? atd.Jak je znamo,kdo shromazduje osobni udaje lidi,ma moc.

383407

25.10.2020 11:19

Kde je největší pravděpodobnost nakazit se?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Pokud by oficiální údaje o počtech testů a počtech pozitivních byly pravdivé,
pak nejpravděpodobnější místo nákazy je

ODBĚROVÉ MÍSTO

1. Třetina všech testů je pozitivních, takže pokud virus dosud nemáte, tak je pozitivní buď ten před vámi nebo ten za vámi,
kteří virus naprskají [bliji] do vzduchu a pokud nemáte speciální respirační masku s uhlíkovými filtry, tak už to máte taky

(Případně to zachytilo vaše oblečení a pak to dostanete doma z oblečení)

2. Pracovník, který sepisuje vaše osobní údaje a odebírá vzorky - na něj a jeho oblečení virus naprskalo několik set lidí za den



[pláč][pláč][pláč]

383431

25.10.2020 12:08

Pro vakcínu chtějí vědci infikovat zdravé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

https://www.novinky.cz/zahranicni/clanek/pro-vakci...

No tak to už přeci dělá plošně Matovičova vláda, ne? [mrknutí jedním okem] [chechtot][chechtot][chechtot]

383432

Příspěvků: 45

23.10. 05:03 Jiruna  Vážený pane Brandt
23.10. 07:09 Pacholík  Smrt není strašná
23.10. 09:43 Joseph Chlor  RE: Smrt není strašná
23.10. 17:38 moucha  RE: Smrt je krásná
23.10. 08:02 Putinovec  Záchrana
23.10. 08:11 Dan z Piesku  Kolaps vzdelania
23.10. 08:14 Dan z Piesku  Kolaps vzdelania 2
23.10. 08:25 Mika  Marnost nad marnost
23.10. 09:39 Qwe  RE: Marnost nad marnost
23.10. 10:40 Mika  RE: Marnost nad marnost
23.10. 19:50 Qwe  RE: Marnost nad marnost
25.10. 10:20  RE: Marnost nad marnost
23.10. 09:29  doktorská hysterie
23.10. 17:32  RE: doktorská hysterie
24.10. 15:29  RE: doktorská hysterie
23.10. 09:35 Joseph Chlor  Trochu příliš rozhořčený ton...
23.10. 09:43  V plánu nosatých "světovládců" a jejich poskoků je kolaps všeho, nejen zdravotnictví
23.10. 10:50 Mika  RE: V plánu nosatých
23.10. 12:02 svatoslav.butora  RE: V plánu nosatých
23.10. 11:55 Jan Hanuš  Zajímalo by mě,
23.10. 13:40 Putinovec  RE: Zajímalo by mě,
23.10. 13:52 Jan Hanuš  RE: Zajímalo by mě,
23.10. 12:04 Jan Hanuš  Že by?
23.10. 12:30 rosco  kolaps zdravotnictvi
25.10. 01:46  RE: kolaps zdravotnictvi
25.10. 11:09 R.E.  RE: kolaps zdravotnictvi
23.10. 14:08  Prymula + Maláčová
23.10. 19:01 Qwe  RE: Prymula + Maláčová
23.10. 16:23 Erwin  Držím autorovi palce.
23.10. 17:32 Salimon  RE: Držím autorovi palce.
23.10. 20:53 ping789  RE: Držím autorovi palce.
23.10. 21:21 wo1ow  Polinko do ohne
23.10. 22:05 Zdravotník  Příspěvek z nemocnice
24.10. 09:07 Baduan  RE: Příspěvek z nemocnice
24.10. 11:39 Jan Hanuš  RE: Příspěvek z nemocnice
24.10. 14:14 R.E.  RE: Příspěvek z nemocnice
24.10. 14:54 Jan Hanuš  RE: Příspěvek z nemocnice
24.10. 23:36 Putinovec  RE: Příspěvek z nemocnice
24.10. 19:24  RE: Příspěvek z nemocnice
24.10. 10:57  RE: Příspěvek z nemocnice
23.10. 22:26 lubosmat  Načo sa učiť na chybách druhých, keď sa môžeme učiť na vlastných!
24.10. 19:46 xenos  Jeste je treba neco doplnit
25.10. 11:19  Kde je největší pravděpodobnost nakazit se?
25.10. 12:08  Pro vakcínu chtějí vědci infikovat zdravé
25.10. 18:27 Jan Hanuš  Pro srovnání

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 295