Diskuze k článku

Policejní provokatér zřejmě přistižen při činu, policie ho kryje

Příspěvků 72

21.10.2020 0:31

Eufemismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Jakým lepším eufemismem lze nazvat policejní provokatéry než jako "členové antikonfliktního týmu? [smích]

383243

21.10.2020 1:13

Tak v Prvni Rade...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 23.?.?.?

Antikonfliktni vyjednavac nemuze chodit oden v cernem - to vzbuzuje spise strach - jako Antifa.
100% provokater.
Navic, kdo odstartoval ty delbuchy?? Zremne kolegove z jeho "Antikonfliktniho Tymu".

383244

21.10.2020 12:13

RE: Tak v Prvni Rade...

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 383244

Přesně tak, člen vyjednávacího, antikonfliktího týmu policie se přeci nemaskuje jako pouliční lózr, ale má slušivý střih, vzorné a laskavé vystupování a taky a to je hlavní, je řádně označen signální vestou předepsaného vzoru s příslušným a už z dálky viditelným nápisem své funkce a také identifikačním číslem !!!
Byl to provokatér, nic jiného.
A v tom, jak nasírat a provokovat lidi jsou ministři vnitra asociální pademokracie už mistři počínaje Grosem, přes toho tlusťocha s winchestrovkou Chovance až k tomu AS.PENysu v červeném svetru, který dnes oficiálně ohlásil své nakažení coronou...
Doufám, že mu budou doktoři řádně pouštět žilou, přikládal velmi vyhladovělé pijavice a aby zas co nejdřív mašíroval na pozice mu dají pořááádný klystýr a dvo-ji-tej...[velký smích]

383260

23.10.2020 1:41

RE: Tak v Prvni Rade...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 383244

No tak nejlepší akce je přeci řízená akce.

383336

21.10.2020 1:15

Totální neschopnost tajných, nebo záměr?

ivann 94.?.?.?

Nerozumím - Al Hamajdovo MV už je na tom tak mizerně, že zaměstnává neschopné fízly, kteří se nechají diskreditovat (amatérským nafilmováním) v přímém přenosu tak, aby celý národ pochopil, že jde o připravovanou provakaci? Nebo někdo chce vyšachovat červenou mikinu ze hry(čemu bych vcelku rozuměl [smích]

383245

21.10.2020 9:02

RE: Totální neschopnost tajných, nebo záměr?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 383245

Stačí jen zalovit v paměti.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&...
Náhoda to není.

383252

24.10.2020 15:36

RE: Totální neschopnost tajných, nebo záměr?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 383245

Al Hamajdí už to ministerstvo kompletně přenechal "americkým poradcům" jak na ukrajině. To se teď děje.
Snad si nemyslíte že by byl sám schopný vymyslet to obuškové cvičení na staromáku, za které by se styděl i Jakeš s Husákem:

https://aeronet.cz/news/video-na-staromestskem-nam...

TOhle všechno je řízeno úplně odjinud, ne nějakými českými tajtrlíky. A je to tak špatné, že i Al Hamajdí - odchovanec Aspen institute, má naděláno v gatích, protože i přes jeho tupost tuší, že za tohle může jít na dlouho do tepláků.

383398

21.10.2020 1:35

Prymula není epidemiolog!!!

Supman 89.?.?.?

Sice trochu off-topic, ale všechno to s tím souvisí...
Pamatujete, jak byli umlčováni lékaři z jinou specializací než epidemiolog a média a mluvící hlavy se mohly potrhnout z opravdového a jediného epidemiologa a plukovníka? Tak dnes potvrdil prof. Špičák, že Prymula není epidemiolog, ale vakcinolog. Už jsme doma? Už se ví kam to směřuje? Liška v kurníku, krysař...

383246

21.10.2020 2:18

Policejni pod zloduch, Antikonfliktist,

Paw 115.?.?.?

Reakce na 383246

nemel nasazenou politicky korektni Rousku. Mel ji pod ksichtem.
Trolove ,zadnej z nich ,neprotestuji ?

383247

21.10.2020 20:41

RE: Prymula není epidemiolog!!!

ZaS 194.?.?.?

Reakce na 383246

V tom spočívá celá podstata této taškařice - ve hře jsou velké peníze pro hodně lidí, takže oficiální verzi je potřeba hájit všemi prostředky.

383283

21.10.2020 9:27

Nesmyslné kecy

Xanidil 78.?.?.?

Lidé viděli policajta v civilu. To bylo vždy a všude. Avšak nikdo neviděl, že by dělal provokatéra. Ostatní jsou jenom nenávistné žvásty, lži a výmysly. Je mně z těch pitomých lidí na blití. [bliji]

383253

21.10.2020 20:44

RE: Nesmyslné kecy

coinageboy 216.?.?.?

Reakce na 383253

Omyl pane Xanidil,

chcete rici ze si fizl vyrazil v civilu na spacir v policejnim aute a jeho civil byla Antifa "uniforma"?
Tento "civilista", v Anarchistickem obleku, si ciste civilne dojel prohlednout demonstraci ve fizlackem aute.
Ja jsem jinde nez na demonstracich tento ohoz nevidel - nosili ho tam grazlove a kriminalnici.

383284

21.10.2020 10:55

Nazor

thomason 2001:x:x:x:x:x

Vše co lze z videa usuzovat je, že policista v civilu nastupuje do auta, pro vše ostatní chybí nějaké důkazy. Z videa a vyjádření orgánů mi přijde podivné, proč je oblečen takto a proč by si sundaval vestu/označení sotva se vzdálil od demonstrace, nevypadá to moc věrohodně.

Na druhou stranu, když se podíváte na ty lidi v davu, řečníky a co říkají (ten pan boxer například), tak provokování k diskreditaci těch lidí ani není nutné, zvládli to sami, je to celkově to pověstné dno.

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/demonstrace-pro...

383256

21.10.2020 14:04

Je mozne se zeptat ,

Paw 14.?.?.?

Reakce na 383256

proc opoustel demonstraci prave v te chvili, proc tak pospichal a kam ?
A kdo to byl a jmeno,funkci, postaveni a co mel na starosti ,co organizoval a nebo co jeste ma udelat ?
A jestli jiz svoji praci na Staromaku skoncil, kdyz ty rachejtle zacali litat.
V Syrii to byl treba sarin...

383265

21.10.2020 11:27

slyším dobře?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Čas nahrávky - 2.25, volací znak pro spojení i bez fantazie navozuje podezření na provokaci.

383257

21.10.2020 13:15

Konec

Baduan 82.?.?.?

Počínaje dneškem končím s dodržováním téměř všech opatření této nekompetentní vlády.
Pohár přetekl.

Nenoste roušky venku přátelé. Dnes jsem si prošel celé město a nic se nestalo. Pokud vás bude chtít Policie pokutovat na místě, odmítněte to. Není problém to v následném správním řízení uhrát na cokoliv. Už teď je tam tolik vyjímek, že nemají šanci.
Neseďte doma. Běžte se projít, jeďte na výlet, setkávejte se s přáteli. Oni nemají nástroje na to aby to dokázali kontrolovat. Pokud vás zastaví, jedete za rodinou. Tečka.

Žijte. Nenechte se znechutit touto zkorumpovanou, postbolševickou cháskou.

383262

21.10.2020 17:59

RE: Konec

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 383262

Vážený pane vřelé díky. Teď už vím že jsme minimálně 2. A budu doufat že se další ještě objeví. Hezký den Vám i rodině.Dlouhý SVOBODNÝ a spokojený život Vám i všem na kterých Vám záleží,přeje s úctou,Červený Jiří

383274

21.10.2020 15:05

Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Salimon 88.?.?.?

Celý tento článek mi připomíná redakci České televize. Vezmete nějaký předpoklad, najdete si neutrální informaci (v tomto případě video) a pak si ji (ho) interpretujete tak, aby podporovalo tento Váš předpoklad. A ejhle máme tady potvrzení předem daného názoru.

Vzpomínám si, jak tady někteří brojili proti tendenčnímu informování naší "veřejnoprávní" televizí. Dalším vadí tendenční informování televizí Nova či Prima.
A i když je Zvědavec soukromý web, je zde otázka, jestli tedy chce být jedním z hlasatelů jediné pravdy, byť odlišné od té aktuálně oficiální, nebo chce hledat objektivní informace.

Poslední série článků poměrně zřetelně ukazuje, že pan Stwora se z hledače pravdy stal aktivistou. To je v pořádku. Každý máme právo se rozhodnout kým chceme být. Jen doufám, že si je tohoto svého posunu vědom. Je totiž velmi smutný pohled na člověka, který Vám dává "Strážní věž" a říká, že on je pro objektivní studium bible. (pro nezasvěcené - https://cs.wikipedia.org/wiki/Str%C3%A1%C5%BEn%C3%... )

Pokud používáte k podpoře svého názoru domněnky a smyšlenky (jako tento článek) velmi snadno se dostanete mimo realitu. A pak už Vás odlišuje od oficiální pravdy jen fakt, že oni mají moc a Vy ne. A to je, podle mého názoru, hodně nešťastná pozice.

Takže pokud se někdo domnívá, že jsem s tím korektním přistupováním k informacím již protivný, nemám mu to za zlé. Prostě mi je líto jednoho webu, který podle mě zabloudil. A to nezávisle na tom, že se tady najde mnoho nadšených přikyvovačů aktuálně presentované pravdy. Tomu se tuším říká sociální bublina.

To už nejsou jiná témata? Covid tady je. Nařízení tady jsou. Názor zdejších křiklounů i pana Stwory na ta nařízení je ve společnosti okrajový. (3000 lidí na Staromáku? Co to je? To je dobré tak pro okresní město.) Proč si tedy hloubit příkopy a vyvolávat další a další emoce? Opravdu krom ujišťování se o své pravdě v rámci uzavírající se sociální bubliny takovýhle článek něčemu prospěje? Podle mě jenom rozvíří další vášně. A jestli něco brání racionálnímu chápání světa, tak je to vášnivé hlásání jediné pravdy. Z takového podhoubí pak rostou jen další Breiwikové - ukřivdění hlasatelé jediné pravdy, které už přestalo být schopno akceptovat i radikální křídlo jejich názorového spektra. Mám na mysli i některé konkrétní diskutéry zde.

Takže opravdu potřebujeme více nepodložených spekulací vyvolávající další emoce?

A ano, vím, jak těžké to je, přestat hlásat svoji pravdu. Zastavit se, nechat to chvíli plavat, a hlavně dát si čas vychladnout. Když kolem se toho děje tolik...

Mě v tom pomáhá cílený a vědomý optimismus. Nemyslím zavírání očí před špatným, ale cílené hledání toho dobrého.

Držím Vám všem palce v hledání vlastní cesty.

383267

21.10.2020 17:17

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Ľudo 95.?.?.?

Reakce na 383267

Áno, je jasné, že v dezinformačnom poli presstitútiek
nie je jedna opačná a nie na 200% preverená správa, kameňom úrazu, či?
A áno, pravdu máte v tom SalAmon,
že treba i tikev vlastnú seldiacku v kľude užívať..

Kto ste ale, že tu idete pozornosť od podstaty odvádzať??
Chcete azda tvrdit, že mlčiaca väčšina považuje
Koronáciho za zjav prirodzený???
To čo vám dali na ÚV ..vo Fašingtone za nové noty????
..ok, dobre, to by nebolo poprvé,
bo tam sú fakt tupelá už extrémne vymydlené ..

Alebo sa len chcete potom, keď bude celá šaškárna
predčasne ukončená,, pri vyšetrovní môcť brániť,
že ste chceli len situáciu kľudniť,
žeby nás vaši zahraniční "partneri"
nezembargovali a nezhumanitovali - cisárovi cisárovo?????

..Dobre, i Norimberg mnohým prešiel,
no nie som si až tak istý,
že konkrétne vy Šlomo, máte dostatočnú strechu na.to,
resp. dosť info..a ešte presnejšie,
že z nich naozaj viete i jedlú kašu aspoň pre seba zvariť..

383272

22.10.2020 10:48

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383272

Zeptám se Vás naprosto vážně. Tohle jste vytvořil se svou v klidu použitou sedláckou hlavou?
Je toto to nejlepší, co dokážete této diskuzi dodat?
Chtěl byste, aby si o Vás ostatní (včetně mě) vytvořili názor na základě takovéhoto příspěvku?

Proč máte potřebu vytvářet si ve mě nepřítele? Domníváte se, snad, že tím budete zajímavější? Podle toho, co píšete, Vám mohu garantovat, že o mě nevíte nic.
A co hůř pravděpodobně jste se ani nepokusil pochopit nic z toho, co jsem psal. Nebo proč jsem to psal.

Co je tedy Vaším cílem? A až si odpovíte, zkuste i otázku, zda jste toho skutečně takovýmto příspěvkem dosáhl. Nebo se tomu alespoň přiblížil.

Nechci Vás urážet, ale pokud si neumíte odpovědět na otázku "Co jste tím chtěl dosáhnout?" pak jste pravděpodobně jednal přesně tak jak to tady někteří popisují - bez vlastního mozku a jako ovce. Ve vleku stáda.
A pokud je odpověď na tu otázku, že jste chtěl jen někoho s jiným názorem vyhnat z diskuze, pak jste jenom potvrdil mou premisu v předchozím příspěvku.

Nicméně děkuji za komentář.

383305

22.10.2020 12:49

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Ľudo 95.?.?.?

Reakce na 383305

Ok, takže provokáciu z vašej strany by sme mali vylúčenú? [smích]
(ako si tu tak mnohí chodievajú svojich 30 strieborných zarobiť..)
..a z vašej strany ide tiež iba o pokus o korekciu?
Potom pardon, no vy ste tiež nekorigovali zrovna drobne,
ak teda chceme spolu objektívnu realitu aproximovať, iterovať..

T.j., ak spolu v dialógu hľadáme celkový
pravdepodobný pohľad Force Majeure na danú vec..
- konšteláciu identifikovaných subjektov, objektov riadenia
a tendenciu vývoja ich vzájomne horizontálne a vertikálne previazených
dominantných socio-naturálnych dejov(procesov).

Keď sme si teda už narýchlo obojstranným drobným
podpichnutím vyjasnili pozície a tak definovali rámce,
chceme sa spolu Salamon pozrieť na danú situáciu
z pohľadu klasického praktického, dnes každodenne
správcami Médii praktikovaného sociálneho inžinierstva?
Zdvihnete hodenú rukavicu k spolupráci?? [smích]

383316

22.10.2020 17:56

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383316

Řekněme, že vyloučená je provokoce v něčím žoldu nebo pro cizí zájem. Pokud se podíváte na více mých příspěvků, pak provokace ja jejich nedílnou částí. Záleží vždy jen na tom proč a s jakým cílem je tam vložena. Většinou se snažím vyprovokovat k hlubšímu zamyšlení nebo odchylce od monotónně nastaveného kurzu.
Takže provokaci bych na své straně obecně určitě nevylučoval.
Konkrétní provokace a zájmy, které jste naznačil v předchozím příspěvku tohoto vlákna však vyloučit mohu.

A co se diskuse a spolupráce týče, pak já pro ni považuji za jeden z předpokladů respekt. A ten ke mně Vy rozhodně nechováte. Proč si myslíte, že bych měl chtít tedy plýtvat svým časem a rozebírat s Vámi myšlenky, pro jejichž vzájemné pochopení je nutná snaha pochopit? Pokud mě nerespektujete ani natolik, abyste mě oslovoval mou přezdívkou a úmyslně komolíte i tuto základní informaci, proč bych měl věřit tomu, že budete chtít seriózně diskutovat jakékoliv téma? Zkuste to nebrat jako výmluvu, ale spíše jako informaci, až budete někdy chtít opravdu s někým diskutovat.

Ohledně diskuse, už jsem tu někde psal (tuším někdy minulý měsíc) že je obrovský rozdíl mezi diskusí s diváky a bez nich. Jestli budete chtít skutečně diskutovat, pak diváky nepotřebujeme. Všechno ostatní je jenom divadlo. I proto jste přesně v momentě kdy mě vyzýváte k diskuzi neopomněl zkomolit mou přezdívku. Divák si většinou nevšimne (nebo je mu to jedno), ale oponenta popíchnete. Tu techniku znám, v reálu stačí říci i skutečné nezkomolené jméno, abyste vyvolal emoci.

A na závěr, já nepopírám, že média hrají svou hru. Jen se nedomnívám, že jsou věci tak propojené a naplánované, jak se domníváte asi Vy. S ohledem na své zkušenosti s organizováním lidí předpokládám spíše individuální iniciativy jednotlivých hráčů. Ale i tak se celkově asi mnoho nelišíme v názoru na tuto oblast.

Lišíme se spíše v předpokladech, co bude prospěšnější, jestli situaci nadále emocionálně hrotit nebo se věnovat tématům, která stále probíhají. Jenom nyní jaksi bez pozornosti veřejnosti. A domnívám se, že neustálým sledováním červeného hadru, kterým aktuálně média mávají, se nikdo z toho "sociálního inženýrství" neosvobodí.

Takže děkuji za formální nabídku k diskuzi a i za ulehčení jejího odmítnutí. Snad někdy příště. A v tom případě snad raději přes mail.

Salimon

383321

22.10.2020 21:40

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Ľudo 95.?.?.?

Reakce na 383321

Ale-ale, nehrajte to tu prosím zase na hlupáka.
Dobre viete, že Salimon u drvivej väčšiny ľudí
proste bude podvedome evokovať
meno Šlomo..Salomon, Salamun.
A mnohí to tak budú rovno čítať.
Otázkou je, prečo to robíte, že? - tiež "len" pod-vedome??
(Pritom pri vašej inteligencii isto dobre viete aj to, že ide o predstaviteľa
asi najagresívnejšej z nacistických ideológii, aká tu kedy bola.
Ste azda tiež nacista?

Ok, odhliadnuc od tých vtípkov s prezývkami,
nebuďte radšej príliš vzťahovačný.
Pre dobro našej snáď spoločnej veci..
Moje meno tiež i tu toľko krát aj zámerne komolili
do úplných, neraz i perverzných absurdít
a preto sa mám azda odúvať???
To intro berte ako test a nie niečo v zlom.
Učte sa v politike nad konštruktívne provokácie povzniesť,
ako i sám správne vravíte, ak vás teda dobre chápem..
Rozumní sen-seii sa spolu i navzájom učia a tak i od svojich žiakov.
Bo kto sa učiť prestane, ten zahynie.. ako sa ľudovo vravieva.

Jou..a tento dialóg tu je verejný, čo má svoj hlboký dôvod.
Delíme sa predsa o vedomosti.
Okrem toho môžu takto aj iní ľudia
do nášho dialógu zasahovať, čo je plus.

Tu, na takýchto stránkach, fórach sa dnes buduje, konštruuje,
formuje informačné pole, ktoré zásadne politiku definuje.
Tu sa dnes robí reálna politika,
ako taktiež isto i vy samy dobre viete.
Tu sa vychovávajú nové kádre, nový politický personál
riadenia zriadenia, štátu, firiem budúCnosti.

..tak, ako kedysi prví tlačiari v 15.-16.stor.
informačný monopol kázní jednotlivých cirkví prevalcovali,
prevalcoval dnes "disidentský" alterstrím
"tradičné" = skorumpované, ztotalizované
nadnárodné Meédiá a ich lokajské de-mentálne otrokárske pobočky..
čo samozrejme neznamená, ako znova i vy správne tvrdíte,
že ho "preosievať" netreba - ..zdravým sedliackym rozumom,
či inými jeho modernejšími systematizovanými prejavmi..

Ostatne..ako sa tiež vraví:
Dobrými okuliarmi i hlúposti prečítať môžte
a aj z nich sa tu a tam niečo naučiť viete..
pričom u mainstrímu to je už žiaľ pomaly ako
hľadanie povestnej ihly v kope sena..
Ale o tom sa asi my dvaja hádať nemusíme, že? [smích]
Občas môže byť váš prístup k evolúcii kultúry myslenia lepší,
no tu a tam i ten, ktorí som vám ja tým divadelným konfliktíkom prezentoval.
Proste nebýva v praxi na škodu obe metodiky vhodne dopĺňať,
ako ten povestný dobrý a zlý policajt..
..a či chlapci nanajskí.. ?

383332

23.10.2020 9:39

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383332

Děkuji za odpověď.
Salimon, je přezdívka starší než Zvědavec a s náboženstvím neměla nikdy nic společného. Ale děkuji za názor o běžných asociacích. Beru ho na vědomí.

A ten zbytek?
Víte, nemám tolik času, abych se přehraboval v každém hnoji, jestli se tam náhodou neskrývá perla. Na Zvědavce jsem chodil poslední roky spíše z nostalgie.
A jestli to, co tady vidím má být líheň pro budoucí kádry a způsob myšlení, tak doufejme jen, že nenarazí na skutečného demagoga, jakým byl svého času třeba Zeman.
Zdejší "velcí kluci", kteří se nezmůžou ani na banální obhájení svého názoru mimo tábor přitakávačů, by ve světě politiky, kterým tak opovrhují, nevydrželi ani měsíc.
Tohle jsou kádry dobré tak pro SorosJugend. S velkým balíkem peněz, mediální podporou a hezky v hloučku by snad něco chvíli dokázali. Ale ouha, to jsou vlastně Ti zlí. Hm, takže to jsou kádry k ničemu. Neumíš respektovat názorového oponenta, názor stavíš na smyšlenkách a domněnkách (viz dnešní článek Kolaps zdravotnictví) tak to se sotva dá očekávat, že svou věc budeš schopen přednést někomu mimo okruh sympatizantů.

Podle předchozí komunikace, se o sobě domníváte, že jste schopný diskutér. S kolika lidmi čerpajícími informace primárně z mainstreamu jste se v posledním roce naživo bavil? Kolik jste jich zaujal svým netradičním názorem? Kolik z nich se Vás zeptalo, kde ty informace čerpáte? Byl to alespoň jeden?

Nejistí lidé, se shlukují do svých sociálních bublin a vzájemně se utvrzují, že mají pravdu. Ale pokud chcete něco změnit, pak poslední koho byste si přál v týmu jsou nejistí lidé závislí na přitakávání.
Proto už dnes na Zvědavce nikdo neútočí. Je prostě nepodstatný, odříznutý od reality. Uzavřený sám do sebe. A o placených trolech, o kterých tady někteří stále sní, si může tak akorát nechat zdát. Alespoň má pan Stwora klid.

Držím Vám palce, ať Vám Vaše představy o způsobech diskuze vychází,
Salimon

383349

23.10.2020 10:57

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Ľudo 95.?.?.?

Reakce na 383349

Ak chcete presvedčovať fanatických "veriacich"
- ultrasliniečkárov a zarytých fašistických neoliberálov,
je to vaša vec, neváženie si vlastného času a života.

Bavíme sa predsa primárne s ľuďmi,
ktorí sa o tom baviť chcú,
otázky kladú, či o verejnej propagande
pochybovať začínajú.
A takých je veĺká väčśina.

Nechápem akurát, prečo osoby ako vy,
strácajú svoj čas s fanatikmi..
Tak vstupujete vy sám do role nejakého
jehovistu, či scientológa apod.. zrkadlovo.
Pomáhate tým, ktorí to nechcú.. a to nerobí moźno ani Boh, že?
Skúste to pochopiť pre vlasné dobro.
Škoda vašej kapacity,
no keď musíte..ale efektivita vašej osvetovej činnosti
je potom žalostne nízka.

Ostatné som vám podrobnejśie a snáď dostatoćne
vysvetlil i zodpovedal dole nižšie v diskusii.
Tak si to prípadne ešte raz prečítajte, ak ste to nečítali.
Držte sa!

383357

23.10.2020 11:50

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383357

Lišíme se především v názoru, kde jsou fanatičtí věřící. Já tvrdím, že si mnoho z nich dnes dává schůzku na Zvědavci. A pokud hovořím o komunikaci s lidmi, pak nemusím hned na nějaký protilehlý pól. Mezi fanatickými konspirátory a nadšenými Sluníčkáři je obrovská oblast, kde je naprostá většina lidí.
Pokud se omezíte na komunikaci s přesvědčenými, pak jste stále ve své bublině. Jakmile všechny nesouhlasící zařadíte mezi Sluníčkáře, zavíráte se do své sociální bubliny stále více.

Jak myslíte, že vznikají lidé, kteří pochybují? Někdo jim dal jiné informace, než na jaké byli zvyklí a vypadá to, že dávají smysl. Mě to někdo udělal kdysi dávno v mých sedmnácti letech. A já to dělám jiným. Narušuji jejich stereotyp.
Proč mě tady štvou neschopní idioti, kteří neumí krom nadávek sestavit kloudnou větu? Protože jsem přišel o místo, kde si mohli Ti nalomení pochybující doplnit informace. Najít si další a trochu si předělat svůj obraz světa. Pochopit, že je to jen obraz stavěný na základě informací, které se k nám dostávají.
Ale na začátku té cesty bude pro Ně Zvědavec nestravitelný. Protože se sám uzavřel. Přestal být použitelný pro postupný odklon z mainstreamu.

Proč Vám dnes skoro každý v diskuzi řekne, že politice nemůžeme rozumět? Před 15ti lety měl přitom ten samý člověk úplně jasno. Protože jim ty věčné veletoče a pokrytectví nedává smysl. Postavte jim logickou strukturu, která smysl bude dávat a mnozí přijdou. Remcejte, vysvěltujte si vše konspirací, (jako si kdysi lidi vymysleli bohy) a spiknutím židovstva a zůstaňte sami. Ale nestěžujte si, že sem nechodí lidé z mainstreamu. Nenadávejte všem ostatním do fanatiků. Protože oni jsou velmi často jen normální lidé, kteří si vytvářeli určitou dobu názory na základě odlišného zdroje informací.

A kdo jste Vy? Máte Vy snad jistotu, že zrovna Váš obraz světa je správný? Konkrétně u Vás, když vidím jak zacházíte s informacemi, které se Vám nehodí, bych o tom pochyboval.
Tenhle server byl kdysi o hledání a pochybování. Dnes tu má většina jasno. Domníváte se, že je to zlepšení?

Nenaplníte pohár, který už plný je. Proto je zbytečné dávat informace fantikům Sluníčkovým i Konspiračním. Napřed je potřeba pohár vyprázdnit. Naučit je znovu pochybovat.

Znáte heslo "Nevěř všemu, co si myslíš?" Kdysi to byl vtip. Dnes ho používám reálně na sebe i pro ostatní. Až si začnete s těmi ostatními povídat a poslouchat je, zjistíte, že u těch inteligentních to je opravdu jen o zdrojích informací. A je pak na Vás jim dodat pochybnosti. A pitomci ať jdou radši ke Sluníčkářům.

Ale na začátku - Nevěřte všemu, co si myslíte.

383359

23.10.2020 18:45

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 383359

Že vám do toho zasahuju, pánové. Musím se ozvat, poněvadž jsem, na základě čtení a vyhodnocování zdejších článků a příspěvku přesvědčen, že to není Zvědavec, kdo by se uzavíral názorově do nějaké bubliny nebo vědomě zvětšovat propast od běžných médií.
Naopak, pozoruji, že se pan Stwora čím dál více vyhýbá vysoce kontroverzním, chcete-li, konspiračním tématům.
A je to nepochybně hlavní proud sdělovacích prostředků, který uhýbá od normálního informování veřejnosti kamsi do vlastní lživé a od reality odtržené propagandy. Nikoliv Zvědavec.

383378

24.10.2020 0:09

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Ľudo 95.?.?.?

Reakce na 383359

1) Chodím občas na Zvedavca už nejakých tých pomaly 15 rokov
a vyslovených konšpirátorov tu naozaj moc nebadám.
Isto ich zopár na svete existuje a tak i v SR/ČR,
no je ich tu celkovo skôr zanedbateľne málo..

Po neoliberáloch (resp. pseudoliberáloch)
demokraciu asi najviac ohrozujú skôr hurápatrioti (či pseudopatrioti),
ako fiktívna alternatíva rovnakej pančovanej mince.
Pričom rozumnejší z oboch táborov by sa isto vedeli
na spoločnom konštruktívnom, obecne prospešnom postupe dohodnúť,
no zákulisní bossovia sa im páve v tom snažia zábraniť:
Falošnou zásadovosťou a propagáciou odsudzovania ..a tak odcudzovania
ľudí, miesto ich zlých činov, nehľadania súvislostí v odliśnostiach,
ale rozdielov - kolektívne samovražedného "boja protikladov" apod..

Mlčiaca väčśina však podvedome (a niektorí i vedome)
rozhodne nie je v strede, je bližšie k patriotom,
národovcom, smerom k nadnárodovcom,
alebo ak chcete, konzervatívnym liberálom,
ctiacim skúsenosti predkov prejavené v tradíciách,
a pritom schopným v prípade zmeny tendencie
priebehu objektívnych sociona-turálnych dejov,
i tradície meniť - s novými skúsenosťami a prognózami updatovať.

2) Často, väčśinou používam pomalú aproximáciu,
pomalé približovanie sa k spolupráci,
no prekvapuje ma, že vy odmietate apriori tak mocný nástroj,
ako skokové zmeny, ktorý vo forme kvantov a vyvažovaní
i v prírode spolu s Gaussovou krivkou
Normálneho štatistického rozdelenia pôsobí.
Jedno bez druhého proste byť nemôže.

3) Základom politiky (= riadenia veľkých sociálnych supersystémov)
by mal dnes rozumieť každý, lebo bez toho je demokracia nemožná,
keďže sa potom prakticky okamžite v nejakú formu totality (=fašimu) mení .
Tak ostatne i Sókratés vravieval,
i Aristoteles hrôzu z demokracie bez adekvátnej
úrovne vzdelania obćanov mal.
Davokracia = vláda davu, ako ruky inteligentných sociopatických démonkratov,
ktorí proste neodolali moci, prameniacej z ich informačného náskoku
voči nimi deprivovanému davu..

4) Bohovia nie sú, no Boh veľmi pravdepodobne existuje.
S náboženstvami však nemá moc spoločné.
Náboženstvá sú vrcholom politiky, podobne, ako i šport, či umenie.
Zákony, ani tie prírodné, nemôžu byť bez cieľa
a ten musí niekto definovať.
A neradno ísť ani proti tým jeho sociálnym..
Je lepšie, zdravšie, bezpečnejšie snažiť sa ich chápať.
Neexistencia Boha je teda nelogická,
jej pravdepodobnosť sa limitne blíži k nule.

5) židovstvo sa nepokúša vládnuť svetu samo.
Má svoju rolu najstaršej známej mafie
a podobne ako scientológia a ďalšie totalitné ideológie,
je z bezpečnostno-zákonných dôvodov ako dôležitý nástroj globálnej politiky
za náboženstvo oddávna len maskované.
Je len jednou zo súčastí globálnych štruktúr riadenia, ako i lóže, banky, korporát,
médiá apod. To dnes snáď už nikto triezvy nespochybňuje a ani vy, či?

383386

24.10.2020 0:19

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Ľudo 95.?.?.?

Reakce na 383359

5) židovstvo sa nepokúša vládnuť svetu samo.
Má svoju rolu najstaršej známej mafie
a podobne ako scientológia a ďalšie totalitné ideológie,
je z bezpečnostno-zákonných dôvodov ako dôležitý nástroj globálnej politiky
za náboženstvo oddávna len maskované.
(s pôvodným judaizmom má táto ideológia dozorcov globálneho koncentráku máločo spoločné, podobne ako jednotlivé cirkvi - ideológie pre otrokov s pôvodným kresťanstvom..)
Tzv. židovstvo je len jednou zo súčastí globálnych štruktúr riadenia,
ako i lóže, banky, korporát, médiá apod.
To dnes snáď už nikto triezvy nespochybňuje a ani vy, či?

Alebo že by nikto v starých ríšach až po dnes na svetovládu neašpiroval,
skúsenosti, prostriedky, odhodlanie svojim potomkom ne-predával,
že by v tomto ašpiranti boli úplne neúspešní?
Vysoko nepravdepodobné.
Ide len o mieru úspešnosti, nie otázku typu áno, či nie, 1/0.
Bo jednotka je jasná a ide len o jej váhu a konkrétne parametre jej prejavu.

6) Kde som tvrdil, že ja mám absolútnu pravdu??
Preśli ste predsa len znova k provokáciám,
(po)slušnosť iba naoko deklarujúc? [smích]
Každý sme v niečom pravde bližšie a v niečom ďalej.
Kvôli tomu predsa spolu formujeme kolektívny intelekt.
A tu a tam sa niekto v niečom i hodne mýli, sa objektívnej realite silno vzdiali.
Pravda je vśak len jedna a spolu ju iterujeme, približujeme.
Jej plnosť pozná len Force Majeure.
Alebo chcete azda povedať, že podĺa vás objektívna realita,
pravda neexituje ..bez pozorovateľa??
To snáď nie, či? to nemyslíte vážne, alebo som vás zasa len zle pochopil?
Keby nebolo ľudí, že ani tá planéta Zem neexistuje, bo pozorovateľov niet? [smích]

Tož spolu pravdu hľadajme a hlavne nachádzajme,
sa jej pribliźujme. Bo ilúzia je vždy smrteľná.
Hra na slepú babu je ako chvíľková skúsenosť v detstve celkom dobrá,
no načo sa ju hrať celý život,
keď sme pri narodení dostali 6 zmyslov i mozog nie nadarmo?

7. Ako som hore vyššie uviedol:
na ostatné som vám už dole nižšie odpovedal,
tak si to prečítajte a otázky zodpovedané prosím neopakujte.
Alebo ste niečo z toho nepochopil a mám vám to skúsiť nasvetliť podrobnejšie?

8. Ešte raz: ja sliniečkárov, ich konšpirátorov, či hurápatriotov
ako okrajové skupiny nepresvedčujem a pokiaĺ nehućia do mňa,
neútočia, v zásade neriešim. Zákon času ich sám dobehne
a potom sa sami začnú pýtať, hľadať.
Ak ale zaútočia: Ako sa do hory volá, tak sa Zhora ozýva..
a neraz i z ozvenou, keď treba i preventívne, pokiaľ je útok opakovaný.
I chlieb môže byť zbraň.. hlavne ak je trochu tvrdší [smích]

383387

25.10.2020 23:45

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Salimon 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 383387

Dostali jsme se na hranu (nebo možná už za hranu) možností diskuze v rámci nějakého komentáře k článku.
Jestli chcete diskutovat, pojďme. Ale ne tady. Máme opakovaně problém v chápání toho druhého. Když čtu Vaše reakce, je z nich patrné mnoho nedorozumění. Momentů na které reagujete a přitom se na nich obecně shodneme. Předpokládám, že obráceně to může být podobné.

Ve svých názorech vycházím z obrovského množství předpokladů. Pokud mám čas a prostor umím se dobrat s oponentem k předpokladům, ze kterých se odvíjí naše odlišné názory. Ale potřebuji k tomu určité předpoklady.
Prvním z nich je oboustranná snaha o vzájemné pochopení. Psal jsem, že provokuji. To ano. Ale nemám potřebu někoho urážet. Provokuji, abych narušil stereotyp, abych vyvolal otázky.
Například tam, kde se ohrazujete, že jste o sobě neprohlásil, že máte absolutní pravdu, reagujete na mou větu, zda máte jistotu, že Váš obraz světa je správný. To samo byla reakce na Váš příspěvek jinému diskutérovi u tohoto článku, kde jste jeho informaci odmítl a zesměšnil bez jakéhokoliv doplnění informací.
Pro mě je samozřejmé, že lidé si vytvoří obraz světa jen na základě informací, které se k nim dostaly. A mimojiné i na základě pořadí v jakém se k nim dostaly a také toho, kdo jim ty informace přednesl.
A jelikož toto je u každého jiné, tak máme i odlišné představy o světě. Odlišné obrazy světa. Každá nová informace, která je v rozporu s mým obrazem světa je vítaná. Přináší šanci na zpřesnění (i když to znamená nějakou práci s ověřováním). I toto je pro mě samozřejmé. Proto jsem zmínil Váš přístup k nehodícím se informacím. Protože to byl příklad, kde se lišíme.

Zabralo mi hodně prostoru (vzhledem k maximální velikosti příspěvku) zkusit vysvětlit jen jedno jediné nedorozumění. A stejně se domnívám, že se mi to nepodařilo.
Snad je to ale pochopitelné zdůvodnění, proč s Vámi nechci obecné věci diskutovat tady. Nemám nic proti diskuzi. Ale tady je to divadlo. A jakmile začneme rozebírat moc složité otázky, diváka přestáváme bavit.
Takže, chcete-li vést diskuzi, otevřenou a bez urážek, jsem Vám k dispozici. Ale ne tady.
Najdete mě na post.cz.

Salimon

383441

26.10.2020 14:46

RE: Opět jenom hledání?

Ľudo 95.?.?.?

Reakce na 383441

Odmietnutie a zosmiešnenie informácie?
Ak myslíte Robreda, tak z jeho strany sa jednalo o úplne jasnú
a extrémnu provokáciu buď z hlúposti, alebo dokonca
z hlboko protiľudského, fašistického totalitné presvedčenia, či zaplatenia,
prípadne o kombináciu týchto faktorov..

A na otvorenú provokáciu sa väčšinou odpovedá zrkadlom.
Pamätáte sa ako syn najvyššieho - PerZeus, Gorgóne svoj štít zrkadlový nastavil?
To je vaša ochrana, i ostatných..
Proste sú situácie, keď sa so zlom nezahrávate, nediskutujete.
Ak je to ale možné, tak áno, no neočakávanou intervenciou, impulzom aspoň mierne jeho taktiku, či stratégiu narušíte, resp. fázovo posuniete, keď už koncepciu jeho okamžite ovládnuť ťažko..

V tom tiež s vami súlasim podobne, ako i v mnohom inom.
Jou..a ako sme sa bavili, tu nediskutujeme pre seba,
ale hlavne pre druhých.
Kvôli zdieľaniu informácii,
a to dľa možnosti v zábavnej forme.. pre aktívnejšie publikum,
t.j., občas i s trochou šou a korenia [smích]

mňa nájdete na ludo32123@protonmail.com

383475

21.10.2020 18:47

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

pepina 84.?.?.?

Reakce na 383267

Re: Pan Stwora má naprostou pravdu, i když ani on, ani mnoho dalších si nevšimlo jedné věci. Vysvětlete mi prosím, nebo požádajte tu policejní mluvčí, proč a k čemu musel mít policista z antikonfliktního týmu na ruce nasazený boxer? Podívejte se na obrázky z toho videa:
https://www.topcz.net/images/boxer.jpg
https://www.topcz.net/images/boxer-vyrez.jpg
To jako, aby svým slovům v antikonfliktním týmu dodal více důrazu? Tomu snad nemůžete věřit ani Vy.

383277

21.10.2020 22:50

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

P9 178.?.?.?

Reakce na 383277

Tohle je taky zajímavé video. Policejní provokatér rozpoutal zásah na Staroměstském náměstí 18.10.2020
https://youtu.be/A-3YCyTXxgs#menu

383289

21.10.2020 22:52

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

P9 178.?.?.?

Reakce na 383277

Tohle je taky zajímavé video. Policejní provokatér rozpoutal zásah na Staroměstském náměstí 18.10.2020
https://youtu.be/A-3YCyTXxgs#menu

383290

21.10.2020 23:13

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

P9 178.?.?.?

Reakce na 383290

https://youtu.be/O_3iB01sDpA
Svobodní žádají prošetření zásahu Policie ČR, která podle nich pokojným demonstrantům neumožnila po skončení akce opustit prostory náměstí. „Byli smícháni s těmi, kteří rádi využili příležitost k bitce, což je ve zřejmém rozporu se zákonem. Zatarasení některých ulic navíc vedlo k ještě větší koncentraci lidí, což je v rozporu s hygienickými poučkami, které nám jsou kladeny v posledních měsících na srdce,“ tvrdí Svobodní.

383291

22.10.2020 1:43

To je Sila

coinageboy 216.?.?.?

Reakce na 383290

Tihle cerne-odeni "protesteri" vypadaji jako spatne secvicenej ansambl ze skolni besidky.
Tupy fizlove.
Holt ani nekokazou verohodne zahrat roli odhodlanyho revolucionare.

383294

21.10.2020 19:06

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 383267

Web nikam nezabloudil. Najít pravdu trvá déle a vyplývá z diskuze a hledání informací. Žádný člověk nemůže dojít ke správnému názoru, když nemá dostatek informací.
Skládá se to jako mozaika. Je to velká mozaika. Někdy je potřeba diskutovat a hledat informace déle, než by si někdo přál. Vy se trochu ukvapujete. Neházel bych zatím flintu do žita. Pokračujte v diskuzi, já si Vaše názory poslechnu rád. To ale neznamená, že hned přeběhnu na druhou stranu. Nechtějte všechno hned.
Diskuze je užitečná, i když zdánlivě k ničemu nevede.

383279

22.10.2020 10:15

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383279

Obecně s Vámi budu souhlasit, že diskuze je užitečná i když zdánlivě k ničemu nevede.
Dodal bych ale několik podmínek. Přesněji definoval bych pojem diskuze.
Je diskuzí hádka, která jen budí větší a větší emoce?
Je diskuzí názorový střet, kde se používají doměnky a smyšlneky jako argumenty?

Diskuze je, podle mého chápání, výměna informací, kde cílem diskutujících je předložit svůj názor a možná o něm i někoho přesvědčit. A dalším cílem je dozvědět se něco o názorech a arguemntech druhých. Aby si diskutér mohl obohatit svůj obzor.

Je podle Vás součástí diskuse i předkládání smyšlenek, které vyvolávají především emoce? Podle mě je to směr, který vede právě k izolaci v rámci nějaké malé sociální skupiny. Nikoliv k rozšíření hodnotného názoru ostatním.
Předpokládejme, že máte názor, který považujete za správný a domníváte se, že by ho mělo sdílet více lidí.
Jakou cestu zvolíte? Budete všechny, kteří Váš názor nesdílí urážet? Budete se snažit vyprovokovat emotivní "hádku"? Nálepkovat kohokoliv z jiných táborů?
Nebo budete hledat argumenty, které budou relevantní uvěřitelné a ověřitelné. A tyto budete v klidu předkládat svým názorovým oponentům?
Která cesta podle Vás zvyšuje šanci, že svůj názor rozšíříte a která vede k izolaci v rámci malé sociální skupiny.

A právě o tom byl můj předchozí příspěvek. Můžete se šťourat v něčem, co vyvolává emoce. A můžete mít dokonce v dílčích věcech pravdu. Ale k čemu to bude? Zůstanete sám (či sami). Nebo můžete hledat cestu, jak oslovit větší množství lidí. Jak jim předložit informace na základě kterých si oni sami upraví své názory. Ale věřte, že budou celkem kritičtí (jako Vy k názorům oponentů). Článek plný doměnek a smyšlenek jen povzbudí přívržence. Odpůrcům a nezaujatým bude v nejlepším směšný.

Takže když píšu, že tento web zabloudil, domnívám se, že pan Stwora v rámci nadšení pro věc zapomíná na taktiku. Což je přirozené, ale bohužel omezující možný výsledek.
Když přidám, že lidé, kteří Vás obklopují Vás zároveň formují, je naprosto normální, že obklopíte-li se křiklouny a milovníky nálepek, budete mít tendence k černobílému vnímání světa.
Všiml jste si jak tady někteří rádi zvedají rukavice a napadají každého s trochu odlišným názorem? Jsou to podle Vás diskustující, kteří pomohou diskuzi být užitečná? Podle mě jsou to odháněči normálních diskutujících. Většinou jsou to navíc diskuzní trpaslíci, kteří krom smyšlenek nálepek a urážek nemají mnoho, co nabídnout. A právě takoví žijí z článků jako byl tento. To je JEJICH doména - smyšlenky, domněnky a emoce.

Takže nic proti skládání mozaiky. Jde jen o to jakou mozaiku si vybrat a koho ke skládání přizvat. A to si samozřejmě určuje autor. Já jsem měl jen potřebu upozornit na jiný pohled na věc

383302

22.10.2020 12:39

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 383302

Emoce jsou lidské v rozumných mezích, ostatně to úplně správně pan Stwora připomněl "Mojžíšovi". Urážky taky nemám rád, ale je to vlastně taky lidské. Někdy i záleží na tom, jak se to podá. Mám kamaráda, který nadává pořád, každé druhé slovo je "ty pičo", ale zvykl jsem si na to, je o dost mladší. Vysvětluju si to běžnějším používám takových výrazů dnes. Je jiná doba. A já stárnu.

383315

22.10.2020 13:15

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Ľudo 95.?.?.?

Reakce na 383302

Sú situácie, keď sa treba opatrne približovať
a situácie, keď je už dobré, rýchlo si pozície vyjasniť,
žeby človek čas na ceste zarúbanej, so slepým fanatikom,
či plateným provokatérom nestrácal..

Sun´c inak na tú vašu tému "TAKTIKY" vo vojne
(včítane prastarej studenej=informačnej) myslím vravieval:
"Stratégia bez taktiky je najdlhšou cestou k víťazstvu,
avšak taktika bez stratégie je len chaosom pred porážkou."

Vedel by ste uvedenú formuláciu interpretovať
vo vzťahu k vami uvedenej situácii?

..jou..inak to isté platí o krok ďalej v riadení (komunikácii, či vojny vedení)
aj vo vzťahu medzi stratégiou a koncepciou,
ktorá je zasa na vyššej úrovni voči stratégii..

Politická koncepcia, je verbálne zadefinovaná
aktuálne projektovaná kulturologická matrica,
t.j., sekvencia želaných obrazov budúcnosti
od A-Z, s jej medzistavmi a definovanými
prípustnými odchýlkami riadenia.
Pekne od konca, od cieľa, de fini..
Pričom Z je tzv. cieľový vektor danej zvolenej politicko-mediálnej operácie.
Alebo z druhej strany:
Kulturologická matrica je zadefinovaná koncepcia ("samo" )riadenia
nejakého objektu/kolektívu v jej obraznom vyjadrení.

To len krátky výlet do terminológie
Základov sociologickej mechaniky
z lepších technických škôl a kurzov
vyššieho konceptuálno-strategického manažmentu,
v rámci praktického bezštruktúrneho nepriameho riadenia
inžinierov mnohorozmerných sociálnych supersystémov,
ktoré sa vo vyšších politických kruhoch využívajú
a optimalizujú minimálne kdesi od antiky.
Akurát boli kedysi tieto technológie
inak pomenovávané a monopolne využívané
výlučne príslušníkmi starých (j)elít
na zabezpečenie a vylepšenie svojho postavenia
na tichej šPičke spoločenskej pyramidy

383317

21.10.2020 19:19

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Putinovec 93.?.?.?

Reakce na 383267

Tou cestou svojí představou zřejmě myslíte hnané stádo ovcí , které neví zda jde na stříhání či podřezání a důležité je , aby nad tím ovce nezačaly přemýšlet. Na to si musíte najít jiná boží hovádka.

383281

22.10.2020 11:38

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383281

Dobrá, pokud chcete přirovnání, měl bych pro Vás několik verzí.

1) Jde stádo na šťavnatou pastvu, ale je trochu vzdálenější, takže musí na náklaďák. A tam je teprve vypustí.

2) Stádo se půl roku páslo volně a teď je někdo shání a někam žene. Blíží se totiž zima a ovčák pro ně má přístřešek.

3) Stádo ženou na nezvyklé místo, zužuje se to tam. Ovčák je žene na stříhání.

4) Stádo (jak píšete vy) ženou na porážku. A opět nakládají na náklaďák.

A teď mi řekněte, v které situaci bude ku prospěchu komukoliv ve stádě bát se dopředu. Kdy jako těm ovcím, které neví, která z výše uvedených situací to je, bude ku prospěchu se vzájemně děsit?
V některých budou Ti, kteří panikaří nakonec jen pro smích. V jiných budou mít pravdu. V každém případě strachem a panikou toho moc nedosáhnou. A po pár cestách na pastvu nebo stříhání už budou ti panikařící jen omezená skupinka, kterou nikdo nebude brát vážně.

A teď v kterých situacích uškodí hledat si ty pozitivní aspekty. Užívat si toho, co život dává? I cestou na porážku.
Celkem nedávno jsem byl s člověkem, který měl nádor na mozku. A pomalu čekal až umře. Všichni ho přesvědčovali, že je to nevyléčitelné. A on si prožíval svoje vlastní peklo. Tělo ho z půlky neposlouchalo. Byl závislý na ostatních a žil s prognózou, že zanedlouho umře. Řekl jsem mu ať bojuje. Je jedno jak to dopadne. Dobře nebo špatně, ať se snaží o to nejlepší. Protože nic není horší než když jen čekáte na smrt.
I stádo jedoucí na porážku si může do poslední chvíle užívat, co život nabízí. Nebo může prožívat stres z přicházející smrti.

Plácáte tady, s prominutím, hovadiny. Bojujete zbytečné boje. Boje o ničem. Nic nezměníte. Rozhodně ne, dokud nezačnete chápat jak se hra o politice hraje ve skutečnosti. Takže si kazíte cestu na pastvu, zimoviště i stříhání úvahami o jatkách. Užijte si to podle svého.
Já jen tvrdím, že i cestou na jatka budu raději hledat pěkný výhled a vzpomínat na to hezké, co jsem zažil. Co budete dělat Vy?
A neřikejte vyskakovat z náklaďáku, protože i tady jenom bečíte.

Dokud nechápete, co se skutečně děje, což sebeutvrzováním sotva zjistíte, pak je podle mě lepší mít optimistický pohled na svět.

A můj příspěvek byl právě o tom, že pokud chcete skutečně vědět, co se děje, pak je třeba přestat se sebeutvrzujícími domněnkami. A naopak pozorně sledovat dění. Pozorně sledovat, zbytečně nepanikařit a mezitím si užívat to, co máte.
Už si rozumíme? Nebo mě také stále chcete považovat za nepřítele?

383306

22.10.2020 16:48

"Uz si rozumime?" - Rozhodne NE!!

coinageboy 104.?.?.?

Reakce na 383306

Tyhle porazenecky kecy nemusim.
At si na porazku jezdi pan Salimon sam a at si pri tom uziva ten vyhled, jak rika.

S manipulacemi mocnych se da bojovat a ja jim budu vzdorovat, hazet klacky pod nohy, rvat se ale i strilet, dokud budu moc.

383318

22.10.2020 20:06

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Dipome 77.?.?.?

Reakce na 383306

Ale jo příteli "Pozorně sledovat, zbytečně nepanikařit a mezitím si užívat to, co máte" souhlas. Pokud ale víte, či se domníváte, že prostě na ten náklaďák nenastoupíte, ať už vás má dovézt kamkoli a pro užívání do poslední chvíle se necháte zahnat maximálně do kouta, nikoli do zúžení, tak budete chtít, aby si to finále minimálně naháněč pamatoval, když už to tedy musí být. A to není stres, to je život.

383326

23.10.2020 9:48

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383326

Víte, že tohle mi připadá ze všeho nejvíc jako plno prázdných keců. Jaké bojové umění studujete? Jaké technologie používáte na svou ochranu dnes?
Jestli nic, tak jak chcete někomu dávat na pamětnou? Máte vůbec představu jak bezvýznamný je jednotlivec v tisícihlavém stádu? A co takhle milion či deset milonů?

A pokud jste shodou okolností bojovník a stýkáte se s lidmi od fochu, tak jistě víte, že tváří partě profesionálů si jako jednotlivec ani neškrtnete.

Takže jak to chcete reálně udělat, že se nenecháte nahnat na náklaďák? Poraďte to tady i ostatním. Jistě by také byli rádi stateční.

Já jsem psal v přirovnáních o realitě. O Vás se domnívám, že jenom sníte. Ale proč ne, je to hezký sen.

383353

23.10.2020 10:58

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Dipome 109.?.?.?

Reakce na 383353

O čem to příteli píšete? Vy jste zřejmě vůbec můj příspěvek nepochopil. Já jsem naprostý pacifista a mírumilovný tvor a už vůbec né bojovník. Trošku jste změnil argumentaci, co vás tak vyvedlo ze směru? Uklidněte se, nemohu nikomu radit, to tady děláte v každém příspěvku vy. Každý má svou intuici a byla mu nadělena svobodná vůle, příteli.

383358

23.10.2020 12:08

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383358

Až se budete chtít bavit o intuici a jak vzniká jsem Vám k dispozici. Jen mi tedy řekněte, jak si představujete to "nenechat se nahnat" někam nahnat, nebo "aby si to aspoň pamatoval"? Zřejmě jsem si to mylně vysvětlil, protože o reakci vedle byla řeč i o střílení.

A ptáte-li se, co mě vytočilo tak je to totéž co obvykle. Lidská hloupost a neschopnost porozumět alespoň banálním manipulacím. Zvláště když ji vidím ve vlastním táboře. Dokud nás bylo jen pár vnímavých, bylo to fajn. Od doby, co se staly konspirační teorie populární jde to do háje.
A máte pravdu, Vy jste v tom byl celkem nevinně.

Salimon

383363

21.10.2020 22:00

Stwora se z hledače pravdy stal aktivistou??

coinageboy 216.?.?.?

Reakce na 383267

"A co je to Pravda"? (Pilat Pontsky)

Z myho zornyho uhlu si Stwora behem let naprosto vybrousil styl - Clanky tepou a maji prichut "Hunter S. Thompsonova Gonzo zurnalismu" - tedy propleteni osobniho prozitku a pouzitim ho jako nosic pro svoji spravu.

Pane Stwora, nepoustejte si radily do kuchyne.. [smích]

383287

22.10.2020 11:45

RE: Stwora se z hledače pravdy stal aktivistou??

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383287

Ok, proč ne. Žánrovou kvalitu článku jsem nezpochybňoval.
Ale získávají si ty články pozornost širší veřejnosti? Mají schopnost rozšířit zdejší pohled na věc mezi ostatní? Nebo se komunita kolem Zvědavce spíše uzavírá a radikalizuje.

To jsou témata, která jsem svým příspěvkem otvíral. Protože Zvědavec se nejmenuje Aktivista.

Na druhou stranu, podle reakcí, nejen té Vaší, jsem to buď napsal špatně-nesrozumitelně nebo jsem na špatném místě. Budu doufat, že to je ten první případ. I proto na Vás reaguji.

383307

22.10.2020 17:05

A Sakra, Mozna tu Mame Marketingoveho Genia

coinageboy 104.?.?.?

Reakce na 383307

"Ale získávají si ty články pozornost širší veřejnosti?"

Pane Salimon, mozna ze by jste mohl poradit jak na to cteni zde tu verejnost upozornit?
Ja se vsadim ze tech lidi co by radi presli z mainstreamu sem je dost ale nevi.
Poradte!!!

383320

22.10.2020 18:28

RE: A Sakra, Mozna tu Mame Marketingoveho Genia

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383320

Tak předně lidé, kteří dosud čtou jenom mainstream mají totálně odlišné předpoklady. Zkuste si to někdy mezi svými známými, kteří mají jiný názor. Poslechněte si je, vyptávejte se jich a nesnažte se jim sdělovat svůj názor. Pokud jenom nepapouškují, pak vychází z velmi odlišných informací, než mnozí zdejší přispěvatelé. Možná budete překvapen, co považují za vstupní fakta.

A teď o informacích. Když slyšíte první informaci, nemáte důvod jí nevěřit. Když pak přijde informace opačná, máte naopak tendenci o ní pochybovat a jste celkem kritický při jejím přijímání (protože už jste jinou informaci přijal a narušuje Vám to Váš obraz světa). Dokonce platí, že pokud by ty stejné informace přišli v opačném pořadí, mohl byste snadno uvěřit té, kterou nyní odmítáte.
Toto obecně platí u informací, které neumíme zapasovat do existujícího (našeho) obrazu světa. Pokud nová informace je v rozporu s mým obrazem světa nebo jeho částí, budu s jejím přijímáním opatrný nebo ji budu ignorovat či považovat za lež.

Takže pokud chci oslovit člověka, který dosud čerpal informace odjinud, budu mu muset nabídnout něco kvalitního (a ne informaci samotnou). Něco, co ho zaujme. Buď úrovní diskuse, nebo profesionalitou v oboru žurnalistiky či publicistiky. Berte to tak, že vysoká kvalita zpracování vždycky zaujme. Je to jako obal. Něco ve smyslu "Nerozumím co říká, ale říká to hezky." nebo "Nějak mi to nesedí, vypadá to, že mu to pasuje."

Takže když přijde člověk kojený jinými informacemi a uvidí článek plný aktivismu, odvrátí se a už nikdy se nevrátí. Stejně jako jste si Vy asi nikdy nepřečetl tu Strážní Věž. A ani se k tomu nechystáte a přitom ani nevíte, co se tam píše.

Když naopak uvidí zajímavou úvahu, pěkně odzdrojovanou, s vyjmenovanými předpoklady a dobře postavenými vývody. Nejlépe elegantně a pěkně napsanou, pak si ji třeba přečte až do konce. Nejde o to ho okamžitě přesvědčit. Nic se nestane hned. Potřebujete ho zaujmout. Potřebujete ho neodradit.

Když to dočte a půjde do diskuse, tak si začne vytvářet názor o tom servru na základě úrovně té diskuse. Je to diskuse lidí se vzájemným respektem? Pak to vypadá na zdroj informací. Je to samé obviňování nebo Xidactví? Pak pravděpodobně zase půjde pryč.
Případně pokud zkusí sám něco napsat a sesypou se na něj zdejší melody boys a hodí mu pár nelichotivých nálepek, co myslíte, že udělá.

A teď se dostáváme k tomu poslednímu. Jak sem vůbec lidi přilákat, až se naučíme je nevyhánět? Inu to už je to nejsnazší. Přijdou sami. Oni se totiž mezi sebou baví. Svého času jsem takto sám dostal na Zvědavce několik pravidelných čtenářů mezi svými známými. Dnes už ho doporučit neumím. Bohužel. Tak se alespoň pokouším přispívat do zdejších diskuzí. A doufám, že se do nich vrátí více respektu.

Stačí Vám to takto zkráceně?

383323

22.10.2020 21:12

Vy asi nikdy nepřečetl tu Strážní Věž.

coinageboy 23.?.?.?

Reakce na 383323

Dostal jste mne! Strážní Věž Svedku Jehovovych jsem opravdu necetl.

Priklanim se totiz ke Svedkum Manitouovym.

Howgh!

383331

22.10.2020 22:09

RE: Vy asi nikdy nepřečetl tu Strážní Věž.

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 383331

Já si přečetl i tu Věž, ale pomstila se mi. Následně mi každou chvíli u dveří stáli dvě debilně, ale přátelsky se usmívající existence. Díky tomu mám i jisté pochybnosti o té nenásilnosti, ale poradit si s tím neumím.

383333

23.10.2020 5:50

RE: Vy asi nikdy nepřečetl tu Strážní Věž.

Ľudo 95.?.?.?

Reakce na 383333

Povedzte im, že nemáte radi satanistov [smích]
U mňa to zabralo.
A bola potom aj krátka super debata s nimi,
ktorú si snáď doteraz pamätajú.
Úprimná, od duše,
na rozdiel od tých ich naučených
"kultúrne" podaných zombižvástov.
Proste rázne prerušenie infernálneho kola,
..s úprimným úsmevom a či počudovaním.
A možno i koniec začiatku,
koniec hrôzy bez konca..

Cukor a bič, no občas i bič a cukor.
Inu nástroj, technológia, ktorá sa i vo veľmi
dobrom použiť dá a hodne diskusiu oživuje,
ako i tu vidíme.
A občas i "mŕtveho" k životu prebudí [velký smích]

Bo u poniektorých, akoby človek hrach na stenu hádzal,
či tie perly.. resp. sú osoby typu zombíci, alebo de-ámon-es
na kradnutie času zameraní.
To ako takému hysterikovi, osobe v samonebezpečnom (i pre okolie svoje)
rauši, občas taká priateľská facka ako soľ na chlieb s maslom pomôže..
čo rozumný pochopí a iba falošne zásadový si na tom voziť začne.

I vysvetľovanie, i facka má občas svoje miesto,
ako majzlik s kladivkom, keď navzájom zo seba
v spolupráci stále krajšie, živšie sochy robíme,
od robotov až po ľudí..
Sú proste viaceré.. i ďalšie nástroje sochára, podľa potreby.
Prečo sa obmedzovať len na jeden.
To akoby som i v hokeji.. len jedno držanie puku vedel..

383340

22.10.2020 4:09

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 383267

Kdyz se divam na nejake hlasovani o obavach covid-19, tak jet to tak 55 ku 45 pro odmitace. Na demonstrace nechodim, nemam na takove hovadiny cas. Bud to je ta "spravna" demonstrace, kde zpivaji a kulturu zajistuji celevriti na podiu recni vetsinou pitomosti politici, co jsou momentalne odstrceni od korytka. Davu i placenym demonstrantum je to jedno, ale tam prevazne nedostanete dlazebni kostkou nebo pendrekem pri taskarici tajnych i uniformovanych policajtu s nejakymi fanatiky, u kterych na idelogii nezalezi. U tech fuj demonstraci, o kterych cely parlament i kulturni avantgarda jako jeden muz vi, ze se nema ve vlastnim zajmu dostavit, srandy jako dlazebni kostka, pendrek, vodni delo... jsou soucasti folkloru. A pokud by lidi spontane cirou nahodou nenapadlo zacit taskarici, tak od toho jsou tam provokateri. Zajimave je, ze tam nebyl nikdo z kultuury, ponevadz v mediich ohledne likvidace kultury je slyset kvikotu pomerne hlasiteho. Nas muz z antikonfliktniho tymu se mel v klidu i osprchovanej vodnim delem rozejit s ostanimi. Dat si panaka a z domova sefovi zavolat, ze se tam vicemene hovno stalo, a hlaseni mu timpadem doda zitra. Sefove v takovych situacich vetsinou mivaji pochopeni pro uvolneni moralky. Pro me to je pouze o nizke urovni Hamacka a policajtu v Praze a pri MV, a to Hamacek ma byt zdaleka nejlepsi v CSSD. Muzu se samozrejme mylit, vzdy se najde vyjimka co potvrzuje pravidlo. V tomto pripade to ale vyzaduje souhru nahod v retezci nekolika propojenych udalosti.

383296

22.10.2020 12:24

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383296

Vidíte a já bych si myslel, že lidí kteří nemají roušky a další opatření rádi je proti zbytku spíše 95 ku 5 či dokonce ještě více. Prostě většině lidí ty roušky, zavírání hospod, muzeí a divadel vadí.
Ale prostě velká část z nich přemýšlí o tom, jak se chovat v situaci, kdy se nemocnice i jednotky intezivní péče reálně plní. A ten Váš poměr 55 ku 45 je pak aktuální výsledek. Kdy osobní pohodlí (či ztráty) mírně převládá nad neosobní hrozbou.

Ale pokud tvrdím, že radikálních odpůrců je minimum, pak mě k tomu vedou krom účasti na demonstraci i jiné poznatky. Protože i mnoho odpůrců Babiše a ČSSD akceptuje existenci nemoci Covid 19 jako prokázaný fakt. A akceptuje i plnící se nemocnice jako prokázaný fakt. Zároveň předpokládá, že vláda (ať už je tam kdokoliv) by měla něco udělat. A krom profesionálních panikářů a křiklounů se radikalizují především lidé, kterým opatření reálně ničí živobytí. Ti mají většinou ale důležitější věci na práci než demonstrovat.

Takže lidí, kteří nemají rádi roušky a opatření ku nadšeným nositelům je tak 95 ku 5.
Lidí, kteří po zvážení ohrožení a opatření jsou pro roušky a proti nim, je tak 45 ku 55 (jak píšete).
A radikálů, kteří by kvůli tomu chtěli svrhnout vládu nebo demonstrativně nenosit roušku je tak do 5ti procent.

Ale znáte to, každý máme pocit, že náš názor je (nebo by alespoň měl být) ten převládající. A i Breiwik sepsal manifest a svým činem chtěl především rozšířit svůj názor, o kterém se domníval, že je správný a neprávem opomíjený. Od některých zdejších přispěvatelů se z mého pohledu liší především akceschopností. A budu doufat, že ten rozdíl zůstane. Ale osobně bych byl raději pokud by se zdejší diskuze vyvíjela více ke sdílení relevantních informací než k aktivismu. Protože aktivismus žije z emocí a potřebuje je. A přestože svět podle mě potřebuje i aktivisty (a to hodně) raději bych viděl Zvědavce jako toho, kdo informace přináší než jako jejich tvůrce. Nelze být ohnivým revolucionářem a zároveň hledačem objektivní pravdy. Můžete si myslet, že jste obojí, ale skončíte jako Svědci Jehovovi (viz můj první příspěvek).

Takže můj příspěvek se týkal jen toho - je Zvědavec aktivista nebo hledač? Emoce nebo rozvaha?
A není to otázka černá nebo bílá, spíše celkový trend.

383314

22.10.2020 17:56

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 383314

Vynechal jste jeste zhruba 5 % extremistu, kteri vam kdyz je nechate vyrust za chvili zkusi uriznout hlavu za spatne nasazenou rousku. Jednim z nich muze byt i primar interniho na Bulovce. Kde do to haje jsme, ze si doktor verejne na plnou hubu dovoli rict, ze po bitce by nechal lezet ty padle, co jsou nejsou schopni na ulici se ani odplazit. To jako treba at "chcipnou" ? Ma svobodu projevu a ja mu ji neupiram, ale at toto laskave posoudi lekarska komora a nese si profesni nasledky. Kdyz Hamacek zmasti demonstraci, protoze ruzni volove mu naseptavaji, ze je treba pritvrdit, tak mu mam poslat blahoprejny telegram? Evidentne, protoze nezucastnili mistni papalasi, neziskovkovky, celevriti... slo o skutecny projev psychicke frustrace, beznadeje, stresu i skryteho strachu. Vysoce pravdepodbne by se v klidu rozesli, ale to by nevypadalo dobre pro medialni preference. Policajti meli zasahnout pouze v pripade, ze by zacalo rabovani, paleni aut..., a pak by se zatkli lidi, ne protoze uz psychickcy maji problem dat si na hubu rousku, ale za kriminalni ciny. Chapete demonstrace je pojistny tlakovy ventil pri psychologicke mizerne kondici populace. Co priste, nafasujou policajti samopaly s ostrymi? Stale nekteri volaji, ze je treba pritvrdit a to proti vlastnim lidem!!! To je cast politickeho rozmeru covid.

Babis je na hrane fyzickeho zhrouceni, misto 20 hodin denne na nohach potrebuje jeden den 20 hodin spanku, za tu dobu se nic zvlastniho nestane. A spat tak 5-6 hodin denne, jinak pri fyzicke unave ztrati i psychickou odolnost a intelektualni vykon. Prijede na kontrolu situace 300 doktoru z NATO a EU, jiste chapate, ze nemluvime o zadne charite. Potentati v zahranici nechteji myslet, ale vedet, co se deje v CR. Taky politicky rozmer covid, jestli se jedna pouze propagandistickou valku o mistni korytka nebo jde o problem na biologicke urovni. V Nebrasce a Texasu zije dost konzervativnich americanu s ceskymi koreny, tak si dejte bacha na chytry reci. Tehle 300 jsou "sekernici", nezkousejte je zkorumpovat, delat z nich voli, ani si na ne otvirat hubu... Nejlepsi je s nima jednat na rovinu!!

Neznamena to, ze si pred nima mate sednout na prdel!! Byl jsem na freetest v USA jako pesak z ulice, za 3.5 hodiny jsem pri cisle 19 dosel na radu, odebrali vzorky, za tyden dosel vysledek. Do budovi jsem vubec nevesel, vse probehlo na ulici. Vetsina lidi cekala v aute, ti co prijeli MHD na zidli, byl krasny slunecny den babiho leta, tak to bylo pouze nasirajici. Delalo na tom venku 5 lidi a z kanclu mu volala jedna pani. Z USA mate jak to funguje, at vam ambasady pres pesaka bez protekce na free-covid-test, daji vedet jak to chodi jinde, aby jste vedeli, co mate rict, kdyby si na vas nekdo bezduvodne otviral hubu. Do vlady by to chtelo soukromeho skutecne nezavisleho poradce nejlip zenskou vseobecnou doktorku s dlouholetou praxi, ale taky sekernika, ktera si vybere experty dle vlastniho vyberu. A prodebatuje odbornou stranku s Prymulovym tymem. Konecny verdikt je politicke rozhodnuti vlady, ktere v nekterych pripadech potrebuje posveceni parlamentu.

383322

22.10.2020 19:00

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383322

Zareaguji jenom na něco, protože opravdu nechci sypat sůl do otevřené rány.

1) Neznám konkrétní komentář Vámi zmiňovaného primáře. Ale není náhodou právě primář někdo, kdo by o dopadech této nemoci mohl mít informace z první ruky? Přemýšlel jste proč řekl, to co řekl? Nebo jste se jen rozčílil, když to nekorespondovalo s Vaším názorem?

2) Stavíte na předpokladu, že potyčku vyprovokovala policie jakoby to byl prokázaný fakt. Ignorujete možnost, že fotbaloví rowdies se skutečně přijeli vyřádit? Možná máte pravdu a celé to byla JENOM provokace. Přesto je historka s fotbalovými rowdies pro většinu lidí strašně snadno uvěřitelná. A proto jí budou věřit. Je to pro ně přijatelnější, než kompletně vykonstruovaná provokace policií. Chybí jim jasný motiv. Zatímco o rowdies "je obecně známo" že se chtějí vyřádit. A jelikož Váš předpoklad (který považujete za fakt) a běžně akceptovatelá historka jsou v protikladu, dá se předvídat výsledek většiny diskusí. Emoce.

3) Je zřejmé, že je pro Vás osud České republiky citlivá věc, přestože podle všeho aktuálně prodléváte mimo ni. Jestli jsem se ale o populaci obývající území ČR z historie něco naučil, tak je to schopnost ignorovat nepodstatné. Budeme švejkovat, budeme se hádat, ale dokud půjde jen o roušky a rozkrádání státu, tak to naprostou většinu nechá v klidu. A až bude příležitost zase něco dělat, tak to každý sám za sebe udělá. Jeden přispěje na kina a nakonec tam ani nepůjde, druhý podpoří hospodu, třetí zase něco jiného. Máme odlišné cesty, neumíme se často domluvit, ale nakonec každý udělá co má. Tohle si myslím já o České republice. A sotva mi to někdo vymluví. Chcete se vsadit? Já tvrdím že v ČR se dál bude žít a pracovat a dál nás bude někdo okrádat. A dál se budeme hádat o blbostech. A je to jen o tom, jakou roli v té komedii chce kdo hrát.

383325

23.10.2020 3:49

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 383325

Se soli nemusite setrit . O tom jake parametry jsou ohledne me psychicke odolnosti i kontroly emoci, kdyz musim , o tom nemate nejmensi potuchy. Pokud se zacnou hroutit lidi meho typu, tak netreba si delat uz zadne starosti. Pan primar si pri rozhovoru k mediim musi uvedomit, ze kdysi skladal Hipokratovu prisahu. Ted se nebavime o kriticke situaci na operacnim sale, kdyz rupla arterie nekde v brise nebo klaboseni s kolegy u kafe, ci jine soukrome rozmluve. Ale muzu vas ujistit, ze prave v techto kritickych situacich, i kdyz uplne jineho typu jsem chladny jako ledovec a lidi, kteri jsou kolem me a zacinaji trochu kolisat nebo potrebuji chytit zpatky balanc, tak ja jsem ten zachytny bod, ponevadz makovice mi jede na plny vykon a jenom rikam to, tohle ne....

Pokud jde o tu demonstraci, pak ja nesazim na predpoklady, to je o instinktech a taky k tomu jde retezec vzajemne propojenych udalosti. Prvne si na MV zjistili, ze tam prijdou rowdies. Z toho vydedukovali nasilny scenar, ponevadz v CR se vsecko vykeca i v parlamentu, tak se nikdo jako jeden muz nedostavil, plus kultura, TV, neziskovky, aby nahodou neprisli k urazu. Pouze informace pustena do medii, by takovou homogenitu vytvorit nedokazala. A nakonec diletant z antikonflitniho tymu. Cela uroven vypovida, ze by jste si mel delat starosti o psychickou stabilitu toho, co ridil zasah na demonstraci. Je to jako kdyz se symfonii pokusi prehrat banda zacatecniku, rve to za usi. Doufam, ze nikdy neskoncite na ulici nebo nekde v divocine, protoze s logikou tam neprezijete.

Pokud jde o moji rodnou hroudu, ano delam si starosti, aby jste byli po teto komlexni krizi zapadni civilizace jako stat. Kdyz nebudete, tak skoncite jako nevolnici v lepsim pripade. A rozhodovat se o tom nebude ani v Praze, ani v Bruseli ani v Berline, jak nekery mysli, ze s Nemeckem by bylo lip. Brusel je mrtvy nefunkcni projekt, Berlinu za to prisijou vinu a CR neni suverennim statem. Dam vam jeden predpoklad, ponevadz jsem taky sekernik. Tak az lehce naserou jednou z tech 300 doktoru, tak jako blesk z cisteho nebe zafici takovy uragan emoci, ze dotycni budou potrebovat nove spodni pradlo, nekery se budou klepat strachy fyzicky, a pak to jako mavnutim kouzelneho proutku prestane. Tihle lidi byli poslani, aby meldovali o situaci. A oni jsou experti nejenom na viry a biochemii, ale i psychologii a vyhledavani informaci, specielne pruseru, co maji zustat u ledu.

P.S. Psychologii se taky nezivte, panove jako Rosco nebo R.E. do me vidi vice a hloubeji. Ponevadz oni jsou taky dobri v intuici a instiktech.

383337

23.10.2020 15:29

RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 383296

No..., vono je to celé hlavně o úrovni vyspělosti (mentální - emoční - hmotné) daného národa a křišťálově čistý a ničím nestíněný obraz bude vidět teprve až se naserou 3 lidi ze 4 z důvodu nedostatku potravy (fyzické - mentální - emoční).

To pak bude jiné kafíčko než řízená strkanice na staromáku s dohrou v soc. sítích. [mrknutí jedním okem]

383370

21.10.2020 15:48

Vydělejte si

Robred 82.?.?.?

Jarek Jesenský na FB nabízí 1000 Kč za záběry policejní provokace. Zatím je zvláštní, že z těch tisíců účastníků nikdo žádnou provokaci nenatočil.

383269

21.10.2020 17:23

RE: Vydělejte si

Ľudo 95.?.?.?

Reakce na 383269

To ako chcete robo povedať, že nejaká vaša presstitútka
by s vami šla.. za 1000 KČ niečo doniesla, dáku šoa na kolekne vyrábala?? [velký smích]
Ani by sa nehla..

A za fízlovanie fízlov?
(nič proti neposlušnej väčšine zodpovedných policajtov)
Sú azda normálni občania pre vás horší, ako tie vaše odporné
choré zrúdne genocídne sociopatické teroristické prestitútky?

Skúste proste občanom ponúknuť aspoň to,
čo svojim bielym negrom - 10 000, alebo rovno 100 000 za "akciu".
Potom uvidíte robertko, čo sa budú diať za veci [smích]

383273

21.10.2020 20:55

RE: Vydělejte si

coinageboy 216.?.?.?

Reakce na 383269

1000 Kc??
Co takhle nabidnout lizatko anebo turecky med?
Notabene, jak dokazete ze v zaberu probiha fizlacka provokace??
Kdokoliv odpalil vybusniny na namesti behem demonstrace je velmi pravdepodobne provokater. Ackoliv muzete mit jejich fotku "in flagrante delicto", jak budete dokazovat ze to byl fizl?.

383286

21.10.2020 16:16

Technická.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Ministr zdravotnictví dnes na ČTV 24 oznámil nová preventivní, a tedy i restriktivní opatření . Všimněte si, že (viz stránky ČTV 24 stopáž 19 : 20 a následující) ve výjimkách, co se týče maloobchodních prodejen, MINISTR ZDRAVOTNICTVÍ vyjmenoval i " prodej tabákových výrobků".
Se vší úctou ke svobodě kuřáků : Jak se tato výjimka má nejen k tomu, že cigarety a pod., asi nepřispívají k tomu, aby obyvatelstvo lépe zvládalo možnou nákazu covidem. A jak se tato výjimka má k tomu, co je výrazným nápisem napsáno na takřka každém obalu tabákových výrobků, cituji : Ministerstvo zdravotnictví varuje.........( a dále jsou uvedeny různé nemoci, které kouření může způsobovat či vyvolává). A jak k tomu, že covid 19 způsobuje komplikace zejména co se týče lidského dýchacího systému.

No nic, snad mu to jen podstrčili zlí rádcové nebo jde o omyl, jiné by asi bylo na pováženou (tedy mít takového ministra zdravotnictví, se vší úctou vůči tabakovému průmyslu a jeho klientům).

383271

22.10.2020 22:23

RE: Technická.

coinageboy 23.?.?.?

Reakce na 383271

Ale to je zcela proste mily pane Cl (Watsone) [smích] .
Prodej cigaret je vynosnej kseft - a stat z toho ma ohromnej vyvar na danich.
Snad si nemyslite ze by tito manipulatori opravdu chteli aby populace plosne prestala kourit.

383334

21.10.2020 18:28

A pořád někdo věří,

Jan Hanuš 193.?.?.?

že nejde o likvidaci střední třídy? Pamatuji si, že Babiš na začátku své kariéry řekl, že podnikat v malém nemá smysl. Fakt si to nikdo nepamatuje? Hledat důkaz ale kvůli šťouralům nebudu, stejně to bylo jen v TV, možná to už i smazali.

383276

21.10.2020 19:07

Strach, chaos a panika je v režii globálních superzločinců a jejich poskoků ve funkcích

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

a nabírá na intenzitě. Nebezpečné divadlo pro naivní plebs s pandemií v laboratoři splácaného koronaviru a stěhováním národů z vykradených a vybombardovaných zemí vzniklo zejména proto, že Rusko se za Putina nedalo do mrtě vykrást a někdejší kolonie Západu, lidnatá a pracovitá Čína, se současně stala v ekonomice lídrem světa. Západu dramaticky rychle docházejí zdroje na udržení životní úrovně tamějších otroků a především své dosavadní hegemonie, a proto globální superzločinci, většinou s křivými frňáky, aristokratickým nebo alespoň anglosaským původem, kteří se usídlili na Západě, zaplatili koronavirovou pandemii. Chaos, krize, války a bída otroků byly vždy zdrojem jejich fantastických zisků. Na rozpoutání poslední války v dějinách nemají koule, protože se mají velmi rádi a dobře ví, že tentokrát by nevyhráli. Naopak, ztratili by úplně vše. To je pro lidstvo dobrá zpráva. Nyní své zoufalství a frustrace přenášejí na naivní otroky. Většina hrůz světa se děje už velmi dlouho jen kvůli tomuto zlomku promile lidstva. Neuvěřitelné, ale pravdivé. Bohužel, současný stav světa je velice smutná vizitka lidstva na počátku 21. století.

383280

21.10.2020 20:45

policejně-vojenské cvičení na ženách a dětech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 23.?.?.?

Psáno přes proxy. Zrušeno.

383285

21.10.2020 22:38

marnost a nic nez marnost

outrata 2a02:x:x:x:x:x

Cituji z clanku: "Nejsilnější zbraní je cílené vyvolávání strachu. Kdo se bojí, mlčí a nechá si nakakat na hlavu."
Obavam se, pane Stworo, ze takhle to neni. Covidova krize neukazuje zrudnost rezimu, ale zrudnou lhostejnost vetsiny obcanu k vlastnimu osudu a budoucnosti.
Lide se neboji, jen delaji to, co slyseli nekde v televizi a je jim naprosto lhostejne, co to je.
Pokud ma policie v mottu "Pomahat a slouzit", pak (nejen) ceska verejnost by si tam mela dat "Slouzit a nadavat", o nic jineho ji totiz nejde, to je jejim osobnim i ploitickym cilem.
Takove odhaleni se tezko prijima a clovek ma tendenci to nejak omluvit, treba strachem, zmanipulovanosti, tlakem cizich organizaci a podobne. Ale bohuzel, tahle krize ukazala predevsim hloubku obcanske prazdnoty, hlouposti, letargie, otupelosti, apatie, nezajmu...mohl bych pokracovat jeste dlouho.
To je spatne zjisteni pro lidi, kteri jsou duchem pravymi obcany, nebot ztratili temer vsechny spojence. A zaroven vyborna zprava pro elity, nebot odted je jim jasne, ze s lidem si mohou delat, co se jim zamane.

383288

21.10.2020 23:55

Nebojte se!

vvv 206.?.?.?

Pane Stwora, inhalace jako za casu nasich babicek funguji dobre. Litr vody, lzice jedle sody, privest do varu, pak vdechovat co nejteplejsi pod rucnikem. Teplo vir nici.

Totez taky mozno opakovat s medunkovym cajem. Medunka je antivirova.

Necitite-li se, ci mate pocit, ze potrebujete vic kysliku, toto rychle pomaha. Mam to vyzkousene. Mozno opakovat trikrat denne.

383292

22.10.2020 12:00

Hlavně že

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Hlavně že se v mainstreamu tolik nadává na komunisty. Ve srovnání s těmito byli komunisté gentlemani.

383310

22.10.2020 18:41

Vono to Totiz Vubec Neni o Komunismu

coinageboy 23.?.?.?

Reakce na 383310

Mily pane, v byvalem Ceskoslovensku bylo okolo 1,000,000 komunistu.
Za Nemecke okupace se tu i slusne hajlovalo a udavalo.
Je to o jistem procentu lidi bez svedomi, dusevnich prostitutek, hypokrytu, kteri jsou ochotni spolupracovat a podporovat jakykoliv rezim, pokud z toho budou mit vyhody.

Kdyby mel znovu prijit komunismus, nepochybuji ze by se soudruzi nepoucili z "novych technik" - a jeste by je lecjak 'vylepsili'.

383324

Příspěvků: 72

21.10. 00:31  Eufemismus
21.10. 01:13  Tak v Prvni Rade...
21.10. 12:13 R.E.  RE: Tak v Prvni Rade...
23.10. 01:41  RE: Tak v Prvni Rade...
21.10. 01:15 ivann  Totální neschopnost tajných, nebo záměr?
21.10. 09:02  RE: Totální neschopnost tajných, nebo záměr?
24.10. 15:36  RE: Totální neschopnost tajných, nebo záměr?
21.10. 01:35 Supman  Prymula není epidemiolog!!!
21.10. 02:18 Paw  Policejni pod zloduch, Antikonfliktist,
21.10. 20:41 ZaS  RE: Prymula není epidemiolog!!!
21.10. 09:27 Xanidil  Nesmyslné kecy
21.10. 20:44 coinageboy  RE: Nesmyslné kecy
21.10. 10:55 thomason  Nazor
21.10. 14:04 Paw  Je mozne se zeptat ,
21.10. 11:27  slyším dobře?
21.10. 13:15 Baduan  Konec
21.10. 17:59 Jiruna  RE: Konec
21.10. 15:05 Salimon  Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
21.10. 17:17 Ľudo  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
22.10. 10:48 Salimon  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
22.10. 12:49 Ľudo  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
22.10. 17:56 Salimon  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
22.10. 21:40 Ľudo  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
23.10. 09:39 Salimon  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
23.10. 10:57 Ľudo  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
23.10. 11:50 Salimon  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
23.10. 18:45 Erwin  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
24.10. 00:09 Ľudo  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
24.10. 00:19 Ľudo  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
25.10. 23:45 Salimon  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
26.10. 14:46 Ľudo  RE: Opět jenom hledání?
21.10. 18:47 pepina  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
21.10. 22:50 P9  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
21.10. 22:52 P9  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
21.10. 23:13 P9  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
22.10. 01:43 coinageboy  To je Sila
21.10. 19:06 Jan Hanuš  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
22.10. 10:15 Salimon  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
22.10. 12:39 Jan Hanuš  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
22.10. 13:15 Ľudo  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
21.10. 19:19 Putinovec  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
22.10. 11:38 Salimon  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
22.10. 16:48 coinageboy  "Uz si rozumime?" - Rozhodne NE!!
22.10. 20:06 Dipome  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
23.10. 09:48 Salimon  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
23.10. 10:58 Dipome  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
23.10. 12:08 Salimon  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
21.10. 22:00 coinageboy  Stwora se z hledače pravdy stal aktivistou??
22.10. 11:45 Salimon  RE: Stwora se z hledače pravdy stal aktivistou??
22.10. 17:05 coinageboy  A Sakra, Mozna tu Mame Marketingoveho Genia
22.10. 18:28 Salimon  RE: A Sakra, Mozna tu Mame Marketingoveho Genia
22.10. 21:12 coinageboy  Vy asi nikdy nepřečetl tu Strážní Věž.
22.10. 22:09 Jan Hanuš  RE: Vy asi nikdy nepřečetl tu Strážní Věž.
23.10. 05:50 Ľudo  RE: Vy asi nikdy nepřečetl tu Strážní Věž.
22.10. 04:09  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
22.10. 12:24 Salimon  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
22.10. 17:56  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
22.10. 19:00 Salimon  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
23.10. 03:49  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
23.10. 15:29  RE: Opět jenom hledání potvrzení předem daného názoru
21.10. 15:48 Robred  Vydělejte si
21.10. 17:23 Ľudo  RE: Vydělejte si
21.10. 20:55 coinageboy  RE: Vydělejte si
21.10. 16:16 Joseph Chlor  Technická.
22.10. 22:23 coinageboy  RE: Technická.
21.10. 18:28 Jan Hanuš  A pořád někdo věří,
21.10. 19:07  Strach, chaos a panika je v režii globálních superzločinců a jejich poskoků ve funkcích
21.10. 20:45  policejně-vojenské cvičení na ženách a dětech
21.10. 22:38 outrata  marnost a nic nez marnost
21.10. 23:55 vvv  Nebojte se!
22.10. 12:00  Hlavně že
22.10. 18:41 coinageboy  Vono to Totiz Vubec Neni o Komunismu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 204