Diskuze k článku

Racionální deklarace proti COVID-represi

Příspěvků 55

14.10.2020 1:08

Skvěle sepsáno,

Jan Hanuš 193.?.?.?

ale nebude to nic platné. Babiš i lampasák tohle určitě vědí, zas tak hloupí nejsou. Mají šanci si vydělat slušný prachy a lampasák si navíc zavelí. Kde jinde by mu to dovolili?
U novinářů je to jasný dávno, že to jsou hyeny, prachy z toho mají taky.
Konečně je krásně vidět, jak je jim národ ukradený a kde jsou ty lidský hodnoty. Ale spousta lidí to žere, armáda rouškařů je k boji připravená.
Konečně chápu, jak začala 2. světová. Lidi se zmanipulovat nechají rádi. A budou čím dál bojovnější.
Ještě to chce nějakou vyšší hodnost do party, třeba generála.
A zničit někomu podnik, z toho má profit Babiš, nadnárodní firmy, banky...
V USA už koneckonců tu střední třídu zničili. A jsou přeci náš vzor.
Ale nejsmutnější mi připadá, že většinou ti malí živnostníci optimisticky věří, že to brzy přejde a pracují pořád víc a víc. A ubozí závistivci jim to dokonce přejí. Je to fajn, když sousedovi chcípne koza.
A dareba Putin to zase řeší jinak.

382980

14.10.2020 13:53

RE: Skvěle sepsáno,

Anonymius 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 382980

To jsi jim to nandal, nyní se budou plížit kanálama [pláč][oči v sloup][oči v sloup]

383001

19.10.2020 9:01

RE: Skvěle sepsáno,

Frank51 89.?.?.?

Reakce na 382980

Jste blbý od narození anebo to přišlo později?

383138

14.10.2020 1:57

Organizovaný zločin Event201

Gój 46.?.?.?

Koronašílenství i s PCR testy je zorganizováno bankstery, proto sdělovací prostředky a politici v jejich moci šílí podle notiček.
Rozvrat států, národů, rodin, rodinných, malých a středních podniků, smrt starců, řízená hysterie mládeže, to vše je touhou banksterů. Bojují prý za udržitelný rozvoj, uhlíkovou neutralitu a zlatou miliardu. Lidí je moc, proto mají na programu velký restart. Změnu životů lidí, jejich zvyků a předsudků. Člověk závislý, otrok, je nekonečně tvárný. Novým ekonomickým modelem podle soudruha Klause Schwaba má být závislý kapitalismus! Spustili „pandemii“, za účastí závislých „epidemiologů“, aby mohli uvěřitelně hasit, co sami zažehli a beztrestně směli hlásat; „musíme naléhavě konat v souvislosti s enviromentálními problémy“, změnou klimatu. Jejich péče je dojemná. SARS covid-19 je pak „péče“ patentovaná!!!
Babiš a „demokratická“ opozice mají shodného majitele, a tím i „názor“ na „pandemii“!
Czexit !

382981

14.10.2020 5:00

Za třetí: plošná restriktivní opatření musí být politikum, nikoli diktát expertů

lubosmat 193.?.?.?

V tomto bode som temto cekom zaujímavý a vyvážený článok prestal čitať.

Je to totiž úplne naopak, to "politikum" prevalcovalo v danom prípade všetkých "expertov", pravdaže ak sa vôbec nejakí v politike vyskytujú.

To čo sa deje "NEJEN V ČESKÉ REPUBLICE" je kríza politických systémov "západu", ktoré hľadajú v jednom šíku výhovorku na to, prečo sa nedá dostiahnuť TUR "TRVALE UDRŽATEĽNÝ ROZVOJ" tak, aby sa týkal väčšinovej časti populácie, prečo už 30 rokov trčíme "podotýkam" tí šťastnejší v tzv. rozvinutých "demokratických" krajinách kdesi medzi rozvinutým "socializmom" a úpadkovým "kapitalizmom".

No a teraz sa pokúsim ten článok vystavaný na mylnom predpoklade od "za třetí" dočítať.

382982

14.10.2020 5:40

Za sedmé: média jsou jediným vítězem parazitujícím na pandemii. Mají odpovědnost.

lubosmat 193.?.?.?

No nejako som to predsa len zvládol až do konca.

Nie je to pravda, médiá prehrali svoju vojnu už dávno, ešte v čase, keď sa stali nástrojom reklamy a politickej propagandy, už dávno sa nám médiá nesnažia niečo vysvetľovať, oni nám to servírujú a nútia nás to s prepáčením zožrať aj s tým papierom na čom sú tie "ŽVÁSTY" natlačené.

Jediným víťazom v tejto špinavej hre sú tu opäť politici.

Autor sa hrá v článku s pojmom "EXPERT", v jednom prípade tento pojem zhadzuje a v druhom prípade vyzdvihuje, v ponímaní diskutérov na tejto platvorme sa jedná o klasický Trolling.

Teraz vtip:

"Expert je človek, ktorý vie čoraz viac o čoraz menšom počte vecí, a ten najväčší expert je človek, ktorý vie úplne všetko o ničom."

Čo však robia politici s tzv. EXPERTNÝM NÁZOROM (pravdaže keď sa im to hodí, keď svet ovládala cirkev robila to isté):

EXPERTNÝ NáZOR = FAKT = AXIÓMA = DOGMA

Stretávame sa v dobe temna s tým, že nás niekto riadi nie na zéklade spoločenskej dohody, ale na základe DOGIEM.

382983

14.10.2020 9:25

RE: Za sedmé: média jsou jediným vítězem parazitujícím na pandemii. Mají odpovědnost.

vladimir7 213.?.?.?

Reakce na 382983

Malý omyl pán kolega,
v tejto špinavej hre nie sú opäť víťazom politici, to sú len maličký sluhovia čo budú nakoniec tiež rozšliapnutí, víťazom sú sionistické zrúdy čo tento podvod organizujú.

382988

14.10.2020 11:00

RE: Za sedmé: média jsou jediným vítězem parazitujícím na pandemii. Mají odpovědnost.

lubosmat 212.?.?.?

Reakce na 382988

Pravdaže máte pravdu, oni tí naši politici, ktorí tvrdia, že sú zvolení nami voličmi a dokonca určitým podielom aj tými, čo sa volebnej frašky zúčastňovať odmietajú, sú len víťazmi v ponímaní "PYRRHOVO VÍŤAZSTVO".

Ale tak to je s každou mafiou. Spýtajte sa akéhokoľvek mafiána, či mu to za to stálo, ten jeho Jepičí život?, a on Vám odpovie že áno, aj keby mal zdochnúť, veď to čo dosiahol za krátku dobu životom za hranou zákona, by poctivosťou určite získať nemohol.

Politici sú nástroj mafie na ktorú my nemáme dosah, politici svojou nevedomosťou sú hračkami v rukách nadnárodnej mafie, ako túto nám nedosiahnuteľnú hydru nazývame je už len "terminus technicus".

Kultúry, národy a štáty majú rôzne obsahy, príchute a charaktery, len politici pod jednou taktovkou chcú všetko vo farbe KHAKI a s príchuťou strelného prachu medzi zubami, toto treba jednoznačne zmeniť, zastupiteľský systém bez politiky by bol za svoje konanie zodpovedný a oveľa menej pod vplyvom záujmov zvonka.

Pozrite sa na Azerbajdžan a Arménsko, obe krajiny sa vymanili spod vplyvu Ruska a keď im tam tvrdia z oboch strán muziku ambasády USA opäť sa handrkujú o Náhorný Karabach.

382998

14.10.2020 6:30

Pravda,pravdoucí

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

Ale kdo, kromě nás několika zoufalců tady se jí dozví? V neděli 18.10 2020 na Staroměstském náměstí je demonstrace. Koná se od 14,00 za KAŽDÉHO počasí a za KAŽDÉHO nařízení. Snad se ještě střílet nebude [překvapení] Ale i to bude málo když o ní média pomlčí. Zvolí tu jejích všivou taktiku,buď zcela ignorují nebo informují kratičkou zprávičkou s dehonestujícím tendenčním komentářem[bliji] Proto nás musí být na staromáku tolik aby to ignorovat nemohli. Tak milí Češi, nashledanou v neděli[smích] PS. Přežili jsme gestapo, přežili jsme StB a tohodle zmrda gumovýho přežijeme taky. Brzy budeme zase zvonit na náměstích. Tentokrát ale ne klíčema ale vidlema o sebe[velký smích] tak hrrrr na ně a na množství nehleďte

382984

14.10.2020 7:52

OK, do toho!

Alfred 85.?.?.?

Reakce na 382984

A co jako chcete dokázat? Že snad vláda ta opatření zruší? Akorát jen to, že se tam nakazí spousta lidí a oni budou mít jenom další argumenty - co když třeba jde i o to? Dal bych jim 14 dní a teprve pak, až se ukáže jestli ta opatření byla neoprávněná, bych po vládě šel.

382985

14.10.2020 10:18

RE: OK, do toho!

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 382985

Proč jim chceš dát 14.dní? Měli jich málo od března? A v čem se liší jaro od podzimu? Straší něčím co v reálu nevybočuje z normálu. Zadlužili zemi, popravili hospodský a spoustu dalších problémem vycucaným z prstu. Vidíš někde hromady mrtvol? Byl jsi se podívat v alespoň v jediný nemocnici? Ale jistě,já zapomněl,všechno jsi na vlastní oči viděl v ČT, viď? Nebo že by Nova? To se jim pak lidi oblbujou mají-li takové diváky. Bože můj,proč?

382992

15.10.2020 10:12

RE: OK, do toho!

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 382992

Jen tak pro zajímavost, pochlubíte se pane, s kolika lékaři jste hovořil Vy? Nebo v kolika nemocnicích jste se byl podívat?
Osobně nejsem závislý na zprávách z televize nebo novin, přesto se jaro od podzimu liší. Pro ČR dost zásadně. Zatímco na jaře jsme čekali příval a báli se Italského scénáře, na podzim nikdo příval neočekával a on přišel.

Jsem hodně zvědav, jestli budou opět někteří za tři měsíce vytahovat ty celkové grafy mrtvých. Protože podle informací, které se ke mně dostávají přes známé z oboru lékařství, tentokrát tam vliv Covidu znát bude. Již dříve jsem zmiňoval, že jediné podstatné číslo je naplněnost nemocnic. U všeho ostatního si může pochybovat kdo chce o čem chce. Jakmile se přestane dostávat ošetření pro skutečně nemocné (nikoliv jen nějaké virtuálně pozitivní), pak se dostáváme do problému.
A ano, vím o tom, že část lůžek je obsazena zbytečně (jako hotel) ale nikoliv lůžek s umělou plicní ventilací. A tam údajně přichází problém.

Na jaře tady lidé panikařili a vlk nepřišel. Takže na podzim prostě na vlka neuvěří i kdyby jim celou nohu sežral. Tak nějak bych popsal popsal přístup fanatiků, jako jste vy.

Zkuste vstřebat dvě informace najednou:
1) virus SARS-COV-2 a jím způsobená nemoc existuje
2) mediální bublina a histerie kolem tohoto viru je nadmíru nafouknutá

a zpět...
1) virus SARS-COV-2 a jím způsobená nemoc existuje (pamatujete?)

Pokud přestanete panikařit ze strachu před mediální bublinou nebo tím, kdo co kde OPĚT rozkrade, možná si začnete všímat informací o reálné nebezpečnosti tohoto viru. Ten je nový, rozkrádání je staré a pokud vím, zatím jsme ho vždycky přežili celkem dobře. A i když i tento virus celkem s jistotou přežijeme, hraje se tu o náš žebříček priorit. Hadr na hubu, zloději mezi politiky, solidarita se slabšími. Kde jsou ty Vaše priority? Kam Vás Vaše vášně ponesou?
Hrajete si tady na myslitele, tak myslete, prosím.

383035

14.10.2020 10:19

RE: OK, do toho!

ping789 31.?.?.?

Reakce na 382985

gratuluji, taková úžasná komprese podprahového programování kravinama, děláš svou práci výborně, budou prémie, teď hlavně aby na tebe nezapomněli s tou vakcínou a čipem, to je přece smysl tvého bytí a projevu,
dva týdny - co všechno se dá stihnout za dva týdny, např. porazit vojensky Francii,
zločinci měli 10 měsíců a co jako dokázali ? rozkrást 500 , 700 ? 1000 ? miliard a prodat naši vlast negrům jako bonus , jo a zničit obor zdravotnictví a vymazat školství, to se ani havlovi nepovedlo , no posunuli jsme se k tomu království 1 krále pěkně přímo udavačským čelem
p.s. a tomu dezoirentovanému Z. níže bych poradil spolu s Josefem Švejkem, to chce klid, na čt1 budou dávat po stopadesáté všech 20 dílů Vetřelce a Terminátora tak se konečně soustřeďte , abyste tu hru pochopil, držím palce

382993

14.10.2020 19:40

RE: OK, do toho!

Alfred 85.?.?.?

Reakce na 382993

Urážíte, aniž byste argumentoval. Zrušeno. Editor

383016

14.10.2020 22:53

RE: OK, do toho!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 383016

Editor je "užitečný" idiot, což se už bohužel brzy prokáže. Nebo není idiot, ale pak je to ještě horší, je placený Sorosem, Gatesem, WHO a celou tou covidovou sebrankou, která nepotřebuje nic jiného, než aby se virus šířil.

383021

14.10.2020 20:36

RE: OK, do toho!

JT 80.?.?.?

Reakce na 382985

opatrenia na základe čoho, ak (kopírujem, čo mi došlo): Podle WHO 2. vlna pandemie Covid-19 ve světě neexistuje.
Prohlásila o tom regionální ředitelka WHO pro mimořádné situace Dorit Nitzan v průběhu konference "Pandemie 2020: výzvy, rozhodnutí, následky".
"Druhy a formy koronaviru ukazují, že neexistuje žádná 2. vlna pandemie",- pověděla Nitzan.
Podle představitele WHO, v současné době existují země, ve kterých počet onemocnění roste, ale existují i země, ve kterých klesá.
https://www.rbc.ru/…b12
Ešte raz: na základe čoho núdzový stav na ochranu proti pandémii, ak pandémia podľa WHO už neexistuje.
Si uvedomuje Prymula, a jemu slovenské ekvivalenty, že smerujú priamou cestou tam, kam slnko len cez mrežu občas svieti? Zneužitie právomoci verejného činiteľa v tom lepšom prípade, v tom horšom VLASTIZRADA.

383018

18.10.2020 0:30

V Německu o žádné pandemii nevíme

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 383018

V Německu o žádné pandemii nevíme, dokonce ani o epidemii. Ve zdejší nemocnici ještě žádného nemocného neviděli...
Takže asi máte pravdu, že ve světě pandemie (už) neexistuje, jen v ČR a SR...

383093

14.10.2020 8:43

RE: Pravda,pravdoucí

zdezek 213.?.?.?

Reakce na 382984

Bezva[smích]
Demonstrace na podporu potažmo proti čemu?Už v tom začínám mít chaos.Abych nešel demonstrovat na podporu již zaživa zbožštělého generalissima Třínuly.

382986

14.10.2020 9:33

Čas na postoj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Jsem prý v nejohroženější skupině,starý, tlustý s plicní chorobou. Přesto žádám vládu aby vedla zemi k prosperitě,bez šikany,buzerace a restrikcí. Můj život,respektive jeho zbytek nemůže vyvážit zničené životy těch kteří ho mají celý před sebou. Nepřeji si abych byl jako ,,ohrožená" skupina používán k vydírání zbytků národa. A vy ostatní dědci a báby, opravdu budete takový skety, sobci a zbabělci že těch pár let co nám zbývají vyměníte za totálně zkurvené životy svých VLASTNÍCH dětí, vnoučat a pravnoučat? Kdo to vidí podobně,tak v neděli 18.10.2020 ve 14.00 na Staroměstském náměstí se s vámi rád potkám.

382989

14.10.2020 11:55

RE: Čas na postoj

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 382989

Ano, skvělé, báby a dědci nad hrobem, valte na tu demošku, ať mladí můžou dělat technopárty, mrouskat se na hejzlech diskoték a čumět, na fotbal a vůbec si užívat hlavně v Chorvatsku a okolí, to za to opravdu stojí, vždyť život je jeden mejdan a nekonečnej flám...

Neblbněte proboha živého, neblbněte a nenechte sebou těmi manipulátory jebat z jedné ani druhé strany a štvát se proti sobě....tohle všechno zatím přece není "blokáda Leningradu", ale klidně to k ní může dovést, ale virem to nebude!!!

PS: Už se nedivím, že tu někteří volají po nucené euthanásii všech nad 60...
Ve Vašem případě jsem taky pro...

[chechtot][chechtot][chechtot]

382999

14.10.2020 14:53

RE: Čas na postoj

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 382999

Na doplnění tu mám ještě něco.
Je naprosto zřejmé, že to takhle dál nejde a to v tom veskrze zhovadilém světě a už vůbec ne u nás, kde k těm deformacím z venku máme ještě svá specifika, která vše ještě násobí a zbizadňují do naprosto nesnesitelně kafkovské podoby poplatné poměrům tak typickým tomu našemu zaprděnému ďolíku a to zaprděnému nikoli jen námi, ale doslova každým, kdo má do prdele díru a doslova se do nás a nám do všeho sere...

Bezesporu tahle krize začala už dávno a ten covid není boží trest, ale je její součástí, nyní pouze přestává působit setrvačnost a docházíme k bodu zlomu a proto si zvykněme, že změny nastanou a nebudou se nám líbit, ale nebudeme je moci ignorovat anebo spoléhat se na někoho, že to vyřeší za nás a pokud to udělá, s velkou pravděpodobností se nám to nebude líbit.
A to se bude týkat úplně všech...a ty změny budou dalekosáhlejší i co se týče emocí, než v 89 a těch,kteří budou skřípat zubama (pokud je ještě mají) bude daleko víc, než předtím...

Nechci tu vypisovat nějaké litánie a proto tady v odkaze je jeden názor, který tu naši domácí situaci vystihuje a který až na nepatrné detaily sdílím a nabízím k seznámení:

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove...

383006

14.10.2020 15:59

RE: Čas na postoj

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 382999

To je rozdíl mezi námi. Ty vydíš jen sebe. Já Jája první. Dostanu 5roušek a 1 respirátor k tomu,hurá. A na mladý sereme. Co Ti je po nich,viď? Mega dluh Ty platit nebudeš. A že se mladí mrouskají? Ano,to oni dělají aTy kdybys mohl tak bys taky rád,viď? Ale ono už to nejde,tak si aspoň odplivnout co,moralisto. Nikde nikomu v příspěvku nepřeji smrt,na rozdíl od Tebe. Jen jsem napsal že zase tak důležití nejsme aby nás používali jako páku k vydírání zbytků národa. A nedej bože,musel-li bych volit mezi svým životem a životem dětí či vnoučat,neváhám ani tisícinu vteřiny. Lidí jako Ty,to podporou megašvindlu evidentně mají nastaveno jinak. Je mi Tě líto. Užij si zbytek života pěkně s rouškou a v bezpečí [bliji]

383010

14.10.2020 18:44

RE: Čas na postoj

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 383010

Jiruno, ovládejte, prosím, své emoce...
Je pravda, že já opravdu platit ten dluh nebudu a ujišťuji Vás, že bych jej naplatil, ani kdybych na světě žil dalších ne 100, ale 1000 let, protože nejsem vůl a navíc z těch prachů nic mít nebudu...
Tím, že si přejete, abych natáhl ráfy ani trdlováním na té demonstraci virus nezastavíte a ani ten dluh, který si upletli voliči už před nějakým rokem a při posledních volbách stvrdili.

Já jsem lidi jen vyzval k tomu, aby neblbli a nenechávali se sebou vyjebávat, ale u Vás bohužel došlo na nejhorší a to, že už zblbý jste...

Já na mladý neseru, to oni serou na nás, pokud jste si toho nevšiml, ale to neznamená, že je budu v jejich hloupoučké pošetilosti a nezkušenosti nenávidět, nebo že jim budu za každou cenu lézt do zadku anebo dělat něco proti jejich vůli, na to nemám náladu ani mandát, ale s trotlama jakéhokoliv věku ve svém okolí si to dovedu porovnat.

Je potřeba nebrat věci na lehkou váhu ani nepropadat šílenství a vše si řádně ověřit a nejen definovat si svoje zájmy, ale zvážit i všechny možnosti a rizika a teprve pak popouštět uzdu svému temperamentu a emocím a začít s pěnou u huby na někoho štěkat...
Právě s tím oni počítají a tací, jako Vy jim to žerete a situaci vyhrocujete a zvyšujete páchané škody a zavdáváte zbytečně záminky k eskalaci bezpráví ze strany extremistů u moci, jako je ten doktor v uniformě...

Vy konkrétně si šetřete dech a energii na tu demonstraci a vemte si sebou i pár oblíbených a do rukou dobře padnoucích francouzských holí k zvýšení mobility, argumentační síly svých názorů a také jako obrana proti tomu viru, za každý zabitý Vám vyplatím prémii a pokud chcete vědět do jaké míry jsem propadl tomu megašvindlu, tak si taky přečtěte ten můj následující příspěvek, co byl hned pod tím mým vyjádřením k té Vaší výzvě na Staromák...

383015

14.10.2020 20:21

RE: Čas na postoj

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 383015

Moje emoce jsou v pohodě. Ale vy patrně neumíte číst. Prosím kde v mém textu,na rozdíl od Vašeho vidíte přání abyste zemřel? To je buď chyba ve vzdělání nebo paranoia. Naopak,Vy se svou starostí o svůj život,nošením roušky,150 krát mytím rukou denně a nebo důslednou izolací,si ho jistě prodloužíte. A já Vám to přeji z celého srdce. Jen abyste nebyl rozčarován,jaký to bude život.

383017

15.10.2020 16:21

RE: Čas na postoj

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 383017

Jak se sakra kreslí palec nahoru?

383045

14.10.2020 14:30

RE: Čas na postoj

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 382989

Správně, zisk musí být vždy nadřazen lidskému životu. To je zásada našeho státu od roku 1989.

383003

14.10.2020 14:41

RE: Čas na postoj

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 382989

Tak jsem si znovu řečetl ta opatření. Jasně, že se spoustě lidí asi líbit nebudou, jiní je zase podporují. To je asi normální.
Jen jsem marně přemýšlel nad tím, čím třeba zavřené hospody, fitka, bazény apod., roušky na puse a 14 dní prázdnin pro děti "totálně zkurví životy našich vlastních dětí, vnoučat a pravnoučat"..
To je tedy úvaha, nad kterou zůstává fakt rozum stát.

383005

14.10.2020 15:30

RE: Čas na postoj

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 383005

Třeba zcela zbytečným astronomickým dluhem,který Ty platit nebudeš, že? Ale ty děti a jejich děti ano. No ale ty dostaneš svých 5 roušek a jeden umatlanej respirátor k tomu. Tak to jo,to je mnohem lepší úvaha. Taková nesobecká. Tak si to užij.

383009

14.10.2020 17:04

RE: Čas na postoj

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 383009

No, madam, já žádné roušky nedostal, natož "umatlané"..
Ovšem výplod, že 500 mld. schodku v r, 2020, jakkoliv je jistě nepříjemný, ale určený na pomoc lidem, "zkurví život vnoučatům a pravnoučatům" to je tedy opravdu kalouskovština a produkt mozku s "velíkym" rozhledem.

383011

14.10.2020 10:04

Pohled z jiné strany

Roman z Třince 37.?.?.?

Příspěvek velmi hezky napsaný a souhlasím s jeho závěry ve všech bodech.

Ano, politici jsou tady od toho, aby balancovali mezi způsoby řešení, tak aby následek řešení nebyl zcela zjevně horší než ten, který hrozil vzniknout příčinou.

Věta první: zní, že článek je trefný, pravdivý a představuje veškerá řešení pro společnost přijatelná (vzhledem k nepřijatelnosti zavedených opatření), tak aby mohl být zvládnut problém nCOV-19.

Věta druhá: autor jako příčinu (i masmédia i politici i všichni kdo se účastí strašení lidstva) uvádí přítomnost viru nCOV-19.

Otázka první: Ví autor to, co vědí čelní představitelé globální politiky, pro které nCOV-19 zcela zjevně příčinou není?
Otázka druhá: Co by se stalo, kdyby byla odhalena pravá příčina přijatých opatření?
Otázka zásadní: s ohledem na to, že již bylo odhaleno, že ohrožení pro lidský život virusem nCOV-19 je na stejné úrovni jako ohrožení virem typu A H3N2 či H1N1, v čem je globální politicko ekonomická situace z období okolo roku 2010 kdy ještě nebylo nutné zavádět ekonomické restrikce jiná, než současná?

Roušky nejsou nutné, je nutné změnit systém, přehodit ekonomickou a společenskou výhybku. Nastartováno již bylo v roce 2006 až 2008.

Jen je pro celou společnost záhadou na co se má systém přetvořit. Z prohlášení mocných mi vychází mocná totalita.

382990

14.10.2020 10:19

Svět kapitálu bez hodnot

svatoslav.butora 2a00:x:x:x:x:x

Přeji hezký den v nehezky uspořádaném světě, který "řídí" ne-lidský mrtvolný Svět kapitálu bez hodnot. V tomto umrtveném světě musíme žít a tvářit se skvěle a "odpovědně" i když již dávno bylo potřebné se z tohoto hnojiště Světa kapitálu vymanit.
Naše neštěstí spustila v Evropě ve jménu globalizace nehodná německá osoba kancléřky Merkel, která pod přímým "řízením" amerického woodoo presidenta Obamy spustila proces podřízení Evropských národů (jak jinak než "odpovědně" pod jejím vedením) věčně nenažraným entitám Světa kapitálu a jejich MMF a entitám Wall Streetu a spol. a otevřela brány do Evropy na lidi se podobajícím chodícím virům - imigrantům.
Globalismem posedlí světovládní "odpovědní" nenažranci si stejně jako Evropu prostřednictvím německé Merkel podřizují Svět Lidí i prostřednictvím darebácké zkorumpované OSN/UN, ze které si vytvořili Globální Prostitutku. Tato GP přes své "odpovědné" chapadlo s názvem Světová Zdravotnická Organizace řídí zbí-dačení národů a Světa Lidí prostřednictvím uměle vytvořeného viru s nelidským názvem Sars-Covid 19 jenom proto, aby vlády (i ta naše) musely přijmout jako "záchranu" výhodné půjčky od MMF, které do Evropy nasouvají přes tzv.EU. Je to čisté sprosté vydírání... a obětěmi tohoto globalizačního zotročení jsme i tu u nás, ale naše vláda se musí tvářit vůči tomuto vydírání "odpovědně"....

Tato světová prostitutka OSN ku prospěchu jejího pasáka MMF (doupata mají poblíž sebe pod ochranou světového četníka v USA) nakazila Svět Lidí tímto umělým virovým exkrementem z jejich přímo po-hlavních orgánů. Zbídačovaná společenství lidí dostali od pasáka(OSN) a jeho kurvy(OSN) na výběr jen jednu možnost: Podřídit se jejich "světové vládě", utratit své státní rezervy na "boj" s kovidem a příjmout jejich "záchranné" půjčky (od MMF, v Evropě přes tzv.EU).

To je celá podstata uměle vyvolané kovidové "pandémie". Je to ve skutečnosti proces, který prostitutka OSN a pasáci z MMF dlouhá léta připravovali (Event201) pod patronací světového četníka v USA.
To je proces pro inauguraci globální otrokářské světovlády Světa kapitálu bez jakýchkoliv hodnot. Otrokářský svět starověkého Babylonu, Persie, Říma...v novodobé anglo-saské verzi podporované Světem Mohameda a Světem Vatikánu.

Vzniká otázka: Jsme "odpovědni" do té míry, že se staneme otroky v nenažraném globálním Světě kapitálu?
Prosím a žádám naši vládu, aby po "neúspěšném" anti-kovidním zbídačovacímu maratonu, kterému naše vláda na pokyn "seshora" podrobila celou zemi a aby po ukončení teď vyhlášeného nouzového stavu od dalších podobných zbídačovacích "odpovědných" opatření ustoupila a našla odvahu ty ďábelské pokyny "seshora" neposlechnout...a nebát se. Škody za "neposlešnost" jsou menší než škody za servilní podřízení celé země ve pro...Automaticky kráceno

382994

14.10.2020 10:47

Se základním zaměřením

Velekněz Ratata 90.?.?.?

a naprostou většinou konkrétních hodnocení či návrhů nemám problém. Celkově úctyhodné. Proto nebudu vypichovat místa, kde si myslím, že to v dobré snaze a víře trochu ujíždí. Zádrhel je prostě "jen" v tom, co sebelépe sepsaná deklarace a bohužel ani sebelepší konkrétní návrhy nevyřeší: velmi obecně řečeno, v dlouhodobě utvářeném stavu celé společnosti, jejího řízení i "samoregulace". Kdyby se problém, slovy komentu shora, jmenoval (jenom) "Babiš a lampasák", bylo by hej. Je to ta "krize politických systémů Západu", jak správně praví kolega lubosmat.

To co je navrhováno, je racionální, dobře. Pořád máme v republice lidi i týmy, kteří umějí a dokázali by ledacos zprocesovat. Výborně. Snad je i dost takových z nás, kteří by to aspoň coby adresáti brali racionálně (byť např. i stručná a tolerantní diskuse pod článkem už taky svědčí přinejmenším o rozptylu názorů "jak na to" ). Ale nejsou funkční natož robustní, zažité mechanismy, jak řekněme racionální koncepty vyjadřující zájmy (když už ne vůli) nějaké podstatné části národa nejdřív vůbec překlopit do roviny programu či "projektu" (to jest něčeho, co už musí počítat s konkrétním a různorodým prostředím, s problémy, odporem, variantami ...), jak to zároveň efektivně prohnat nějakou organizací, strukturou, sítí (nebo ji nejdřív vytvořit od nuly), a přitom ji už jen tím zároveň nezničit, jak to potom prodávat dál... mám pokračovat? Hořká zkušenost ? Áno, aj. Naproti tomu jsou velmi robustní a odzkoušené mechanismy, jak tomu bránit - efektivně, bez zbytečného úsilí, špinění rukou, přiměřeně situaci - a ty jsou podložené velice reálnými zájmy, vlivem, kapitálem - v tomto ohledu jsou Bureš, Parašutista, Lampasák, Tchajwanec atd. cestující ze stejné paluby. V takovém prostředí se mohou prosadit i naprosto racionální dílčí opatření (i článek cosi kvituje), ale zpravidla jen pokud nebudou ani perspektivně riziková pro zavedený systém, nepůjdou proti zájmům takových hráčů, a ještě lépe, pokud je některý bude moci "prodat" jako vlastní službu. Pokusy něco protlačit takovým prostředím "kooperativně" mohou vést jen k občasnému zaskórování (díky i za to), ale jedinci i spolky s reálným alternativním či konkurečním potenciálem jsou identifikováni a eliminováni - nezřídka komfortní a vzájemně výhodnou cestou. Proč by to tedy mělo být zrovna u epidemie a jejího zvládání jinak. Pokud je to tedy předmět těch "velkých" zájmů, a tom asi nikdo nepochybujeme.

Přečetl jsem si to po sobě, a nebudu to ani mazat ani už přepisovat, ale s lehkým zděšením jsem si uvědomil : Mimoděk jsem zreprodukoval dvě oblíbené teze jistého Uljanova, zvaného též Lenin: Musíte mít silnou goal oriented organizaci. Nemůžete převzít a ochočit staré řídící struktury, musíte je dát pryč a vytvořit vlastní. As you know, Bob ...

382995

14.10.2020 12:29

tolko textu ... pre kritiku lzi...

Lekno 37.?.?.?

nastaci napisat, ze virus a teda aj covid, hiv neexistuje ?
na co prihrievate polievocku kriminalkom od farmako ?
pouziju to znova proti Vam v buducnosti, ked nezacnete viacej citat.
skuste napr. prednaska od Anita Petek

383000

14.10.2020 14:22

Špatné argumenty

thomason 2a0b:x:x:x:x:x

Zaprvé: nakažení nerovná se nemocní, přestaňte manipulovat
Evidovat nakažené není manipulace, ti lidé mohou nemoc přenášet, u HIV může trvat roky než se vyskytnou problémy, budete je taky ignorovat a nechat je dál předávat vir?

Za druhé: přestaňte jako „úmrtí na COVID“ lživě vykazovat oběti dopravních nehod apod.
Nesmysl, nepochopil jste smysl sdělení a kontext, tady máte kontext a jak se úmrtí evidují, nehody, vraždy, sebevraždy atd. tam nedávají, divil bych se, kdyby vůbec takové mrtvé testovali.
https://www.uzis.cz/index.php?pg=aktuality&aid...

Počet nehod, vražd, sebevražd apod je u nás malý, dělte třeba 10 (jako potenciálních 10% nakažených), vyjde číslo z pohledu statistiky bezvýznamné i kdyby to tvrzení bylo pravdivé. Už v květnu vydali studii, že cca 60% úmrtí nebylo přímo na Covid, takže tajemství a spiknutí to neni.

Za šesté: přestaňte vytrhávat čísla z kontextu a zveličovat je
Čísla jsou proti vám, 0,5% a nějakých 0,67% pro obě chřipkové vlny o kterých píšete, u Covidu nyní 2,8% až 4% (to je procento z uzavřených případů) a Covid ještě zdaleka neskončil. U obou chřipových vln taky docházelo k opatřením, o lockdownu nevím, ale opatření byla, zavíralo se, omezovalo se.

Edpidemie 1995, to číslo 6000 je takové teoretické maximum když tam nacpete vše možné, jaká byla evidovaná čísla pro chřipku máte tady a jsou to mnohem nižší čísla
https://napravoumiru.afp.com/chripkova-epidemie-v-...

Uniká vám základní matematika, nakažených u té chřipky 1,1 milionu, u Covidu 129 tisíc, dost velký nepoměr nakažení x mrtví, pro nějaká drastická opatření u té chřipky proto nebyl důvod. Obecná norma pro vyhlášení epidemie není, ten výraz nic takového nezná, zavisí přece i na konkrétním onemocnění, něco jiného je 1860 na 100tis. nakažených běžnou chřipkou, a něco jiného je 1860 na 100 tis. nakažených Ebolou, to dá snad rozum. Jestli to vy nebo ten váš zdroj nechápe, tak i taková wikipedie to chápe
https://en.wikipedia.org/wiki/Epidemic

Srovnání s rakovinou je pitomost, rakovina je něco úplně jiného, není nakažlivá a jde o označení pro celou škálu různých typů rakovin, u Covidu jde o jeden jediný typ onemocnění, který je součástí celé rodiny coronavirů a respiračních nemocí, které dohromady vykazují jiná čísla než samotný Covid nebo nějaká jedna rakovina.

Závěrem, jako třešnička na dortu, je celé srovnání zcela bezcenné, protože jak sám říkáte, u Covidu se zavedla drastická opatření, u jiných nemocí ne, statistika je teda dost ovlivněná tím, že prostě nevíte jak by to u Covidu bylo nebýt těch opatření. To, že i s opatřeními Covid vykazuje taková čísla v porovnání třeba s tou chřipkou, jen podporuje, že jste to vy kdo nemá pravdu.

383002

14.10.2020 18:14

RE: Špatné argumenty

Baduan 82.?.?.?

Reakce na 383002

1) Bohužel je to manipulace. To číslo které si každé ráno přečtete v tisku je naprosto abstraktní a nic neříkající. Je důležité si říci, že ty testy jsou poměrně chybové a mohou detekovat falešně pozitivní. Mohou detekovat i neaktivní virus, který v hostiteli zůstal při nějakém kontaktu aniž by spustil samotnou nemoc. Za další nevíme, kolik z celkového počtu testů jsou opakované testy u lidí, kteří byli pozitivní či nemocní. A dalo by se pokračovat dále.

2) Do statistiky úmrtí s Covidem jsou dle MZ zahrnuti všichni, u kterých byl zjištěn Covid. Co to znamená? Že každý kdo zemře a měl pozitivní test na Covid, je zařazen do statistiky zemřelých na Covid. I statistik Dušek přiznal, že až 60% zemřelých pravděpodobně zemřelo z jiné příčiny.
No a teď si vezměte, že virus je v populaci silně rozšířený. A denně tady zemře přes 300 lidí z různých příčin. Někteří lidé tak skutečně zemřou na Covid, protože jim to přitíží v jejich už tak mizerném zdravotním stavu ale zcela jistě do té statistiky spadne i mnoho dalších lidí, kteří budou vyhodnoceni jako pozitivní, ale zemřou na něco zcela jiného. Vzhledem k tomu jak je virus v populaci rozšířen, bude tato oficiální statistika samozřejmě a logicky růst. Pokud se nezačne pitvat a zjišťovat, proč a na co kdo zemřel jsou i tato čísla manipulativní.

3) Nemůžete počítat smrtnost pokud neznáte celkový počet nakažených a těch co se s virem již potkali. Ten může dnes být kolem 800 000- 1 500 000 lidí. Pak vám vyjdou zcela odlišná čísla než která uvádíte vy a budete někde na 0,3%, což je smrtnost u silnější chřipky, která jednou za čas udeří.

Současná panika není rozhodně na místě.

383013

14.10.2020 20:36

RE: Špatné argumenty

thomason 212.?.?.?

Reakce na 383013

1)Nic neříkající není a ani neni manipulativní, říká to co má říkat, počty nakažených, na stránce ministerstva je napsáno jaký je počet nově odhalených i zmínka o opakovaných testech, takže nic tajného.

2)Jistě, ale ne ve smyslu, že každý kdo zemřel, takže autonehody apod. tam nejsou. Na těch 60% jsem odkazoval také, má jít o číslo těch u kterých to nebyl primárně Covid, což neznamená, že by zemřeli tak jako tak, jde o lidi, které zřejmě dorazil a mohli i žít dál i se svými chronickými problémy, znovu žádné tajemství. Stejně to platí u chřipky, takže když omezíte čísla u obou nemocí jen na přímé smrti, budeme pořád tam kde jsme, nic se nemění. Pokud je virus rozšířený, tak nám ve statistice může chybět spousta úmrtí, která se neodhalí a počet tak může být dokonce vyšší a vyruší se případně chybně evidované případy.

4)Porovnávám celkové evidované počty nakažených a mrtvých, to jsou čísla, která máme, jestli je jich ve skutečnosti víc a o kolik, to je spekulace. Podobnou argumentaci můžete uplatnit i u chřipky, navýšit u ní počty také a pak nám poměry budou vycházet pořád stejně, takže jsme opět tam kde jsme byli.

Panika rozhodně není na místě, nikdy.

383019

15.10.2020 10:37

RE: Špatné argumenty

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383013

Mimochodem všiml jste si, že na jedné straně tvrdíte, že počty nakažených jsou nesmyslně nadsazené (a možná byste počítal jenom skutečně nemocné) a pokud chcete poukázat na nízkou nebezpečnost (smrtnost) tak sám ta čísla nakažených ještě nafouknete?

Protože buď jsou počty nakažených podceněné a smrtnost je opravdu velmi nízká.
nebo
Jsou počty nakažených nesmyslně nadsazené a smrtnost je pak poměrně vysoká.

Vyberte si, ale pokud zároveň navyšujete i snižujete počty nakažených podle svých aktuálních argumentačních potřeb, působíte nevěrohodně.

383036

14.10.2020 15:13

video ze slovenskeho parlamentu, delka jen 2 minuty

te 94.?.?.?

obsah: pocet infikovanych je tolik, ze lockdowny jiz postradaji smysl
https://youtu.be/LxpnmO-8hOA?t=126

383008

14.10.2020 18:13

Text nelze brát vážně

JanN 178.?.?.?

Text je převzat z d-fense, kde se v únoru hystericky varovalo před děsně smrtící nemocí valící se na nás z Číny. Která prý vyhubí celou republiku, kvůli předvídatelné liknavosti Babiše, který prý nebude chtít uzavírat ekonomiku kvůli svému byznysu a voličům... Když se ukázalo, že Babiš liknavý není, ale d-fens je hysterická baba, začalo se na tom samém webu s kritikou zavedených opatření a relativizováním škodlivosti viru. Klasika [oči v sloup]

Autor navíc vypustil jednu velmi důležitou proměnnou, tedy oportunistickou úlohu opozice v prlamentní demokracii. Která stejně jako d-fens nejprve vyřvávala, že nás Babiš nechá všechny vyhubit, protože nemáme miliony čínských roušek a respirátorů. Pak otočili a řvali, že je Babiš tyran a že je potřeba ihned rozvolnit opatření, protože COVID nebyl nebezpečný a je už navždy pryč (že, paní Peková?). Aby pak zase vystartovali s vyřváváním, že to Babiš všechno podělal. Takže logicky už teď Babiš neponechá nic náhodě.

Další veledůležitou proměnnou sice autor uvedl, ale zcela chybně - média opravdu Babišovi do zadku nelezou a kvůli COVIDu si na něm smlsávají úplně stejně jako opozice, neb jsou placeni ze stejných kapes.

383012

14.10.2020 20:44

RE: Text nelze brát vážně

Antimon 89.?.?.?

Reakce na 383012

Přesně tak.

383020

14.10.2020 18:25

Kacířská myšlenka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Ekonomiky celého světa míří do pekel. Příčin je více. Zalidněná planeta, přírodní zdroje rychle ubývají, dramaticky nerovnoměrné rozdělování nově vytvořeného bohatství (vítězové berou v neoliberalismu téměř vše),soustavná aplikace neudržitelné teorie nekonečného růstu ekonomik, stěhování národů z totálně vykradených a do doby kamenné vybombardovaných zemí Asie, Afriky a Střední a Jižní Ameriky do USA a Západní Evropy, současné koronavirové šílenství atd. Ta hlavní příčina je ale v tom, že dosud blahobytný Západ má už velmi dlouho svůj blahobyt založený jen na dluzích a na úkor zbytku světa. Doma mi moudří rodiče říkali, abych si nedělal dluhy, když nemusím, protože pak budu mít po celou dobu splácení dluhů na noze olověnou kouli a budu jen pouhý vystresovaný otrok těchto dluhů. Proto jsem si dluh nikdy neudělal. Hodně staromódní, že. Zejména v současné době.Dnes žijí na dluh nejen ti opravdu sociálně slabí, ale i ti, kteří rádi předvádějí svému okolí, na co všechno se rychle zmohli.Na dluh (úvěr) dokonce žije i většina firem a celé státy. Ten dluh mají většinou u bank. Jenže světové banky už hodně dlouho půjčují v souhrnu obrovské sumy peněz (bilióny), které ale nemají. Vlastníci bank totiž velmi rádi půjčují jen čísla, která vytvořili pouze svými klávesnicemi. Ta čísla jsou krytá už jen naivitou a strachem otroků.

383014

14.10.2020 22:59

Strach

Jan Hanuš 193.?.?.?

Všechno okolo covidu vytváří atmosféru strachu a odvádí pozornost. To je ideální pro schválení dalších zákonů, kterých si v téhle atmosféře ani nikdo nevšimne. Třeba přijímání imigrantů. Dokáže se na to někdo v téhle atmosféře soustředit a zajímat se o to? Jsem si jistý, že v Bruselu na tom právě intenzivně pracují. Covid pak bude vypadat jako legrácka.

383022

15.10.2020 2:12

RE: Strach

R.E 89.?.?.?

Reakce na 383022

V Bruseli se neřeší covid, nýbrž "mnichovská dohoda" o tom, jak na chvilku zavřít hubu tomu zdivočelýmu Turkovi, co si začal hrát na Hitlera a jak přinutit Řeky, aby mu vyklidili ty ropou smrdící sudety, aby dal na chvilku pokoj, než ho Rusák spráská, jako prašivýho psa z rodu hyenovitých a bylo alespoň v Evropě zas na chvilku pokoj...
EU vyřeší jako vždycky kulový a jsem jen zvědavej, jak se zachová ten Merkl pucflek Babiš... a který pometlo to za něj potichu podepíše...
Řeckem ten tanec v Evropě začne a skončí rozvratem EU a zánikem Turecka...už se na to docela těším...[velký smích]

To bude jiná zábava, než zahánění a zaříkávání obrsta Prymuly/Gruensteina a toho jeho viru na Staromáku...

383025

15.10.2020 11:23

RE: Strach

Lubosmat 212.?.?.?

Reakce na 383022

Nedá mi aby som nereagoval na titulok príspevku, lebo toto má niečo do seba.

Na úvod stará anekdota:

V čase morovej epidémie stojí pred bránami stredovekého mesta SMRŤ a žiada od starostu kľúče od mestskej brány, ten vyjednáva a dohodne sa so SMRŤOU o tom, že si zoberie so sebou 8 000 duší.
SMRŤ prešla mestom a pri návrate jej starosta vyčíta: "Sľúbila si že si vezmeš 8 000 duší a ty si ich vzala 16 000."
SMRŤ sa obrátila k starostovi a hovorí: Ja som si naozaj vzala len 8 000 duší, tí ostatní zomreli od strachu!"

Niečo podobné sa deje na základe štatistických údajov v hospicoch v Českej republike, kde v roku 2019 zomrelo v takýchto zariadeniach oproti roku 2018 takmer o tisícku viac ľudí, no ale za prvú polovicu roku 2020 to je už toľko úmrtí ako za celý predchádzajúci rok, pritom len 20% z nich zomrelo s pozitívnym nálezom na COVID-19, tí ostatní jednoducho zomreli od strachu.

383037

15.10.2020 2:27

Každý novinář ví,

zdeněk412 2a00:x:x:x:x:x

Každý novinář ví, že informace se musí ověřovat nejméně ze dvou nezávislých zdrojů. A tady se likviduje svět na základě jednoho zavádějícího testu, který má až 70% chybovost . PCR pozitivita znamená jen to, že je ve vyšetřeném vzorku přítomna část virové RNA. Nikoliv celý virus. Nic to neříká o tom, zda je dotyčný infekční. Člověk nakažený SARS-CoV-2 je infekční maximálně týden. PCR, jako pomocná metoda, vykazuje pozitivitu běžně týdny i měsíce. Jde tedy o klinicky falešně pozitivní výsledky. Vyšetření PCR je bez klinického kontextu bezcenné a přesto je pozitivní výsledek jediného testu automaticky prohlášen za diagnózu, aniž by dotyčného vyšetřil lékař. Přibývá osob s náhodně zachycenou zbytkovou RNA . Počet „případů“ bude dlouho narůstat a „epidemie“ se bude uměle a naprosto zbytečně prodlužovat. Počet hospitalizovaných i zemřelých s pozitivním PCR testem na SARS-CoV-2 dál poroste a to bude využito jako argument pro další testování a další represivní opatření. Diagnostiku infekčních nemocí je nutné neodkladně vrátit do ruku kvalifikovaných lékařů, kteří budou výsledky vyšetření interpretovat na základě pacientových příznaků a dalších laboratorních testů.

383026

19.10.2020 10:46

RE: Každý novinář ví,

Salimon 194.?.?.?

Reakce na 383026

Souhasím s Vámi, že informace je třeba si ověřovat. Nicméně je třeba také informacím rozumět a chápat jejich význam.

Takže máme tady čísla nakažených podle PCR testů. Je to nějakým způsobem nafouknuté číslo. Slouží především jako strašák.
Pak tady máme čísla skutečně nemocných. Jelikož tato jsou opět nepřesná, zredukujeme to na počet hospitalizovaných. To už je číslo poměrně přesné a halvně ověřitelné. Bohužel od něj musíme odečítat lidi, hospitalozvané jen proto, že se nemají kam po dobu karantény či mírného průběhu vrátit.
A pak tady máme počet lidí, kteří nutně potřebují lékařskou pomoc, aby tuto chorobu a jí vyvolaný oboustraný zápal plic, přežili.

Tak a teď si představte, když geometricky roste to první nepřesné číslo - počet nakažených dle PCR testů, jak se asi bude chovat následně počet hospitalizovaných? A co počet lidí na umělé plicní ventilaci?
Podle mých informací jsou tato čísla jako různé body na gumě. Čím více roste jedno, tím více rostou ty další. jen s určitým časovým odstupem.
A tady se dostáváme k tomu, proč se vůbec někdo obtěžuje to první číslo měřit. Pokouší se podle něj odhadnout budoucí vývoj v nemocnicích a na JIPkách.
Zároveň se pokouší odhadovat replikační číslo nemoci. Tedy, jestli se už blížíme k nejhoršímu případně to máme za sebou.
Ano to první číslo je zatížené velkou chybou. A ta další čísla zase přijdou s určitým zpožděním. Takže určovat jak správně postupovat je jako věštit. Jenže místo křišťálové koule máte jen matnou skleněnku, kde toho není moc vidět.
Jak byste to dělal Vy? Zahodil byste tu skleněnku? Rozhodoval se jen náhodně?

Než budete příště papouškovat moudra z nějakého článku, abyste vyjádřil svou nespokojenost, zkuste se nejprve zeptat sám sebe, jak byste to dělal Vy.
Protože ono nejde jenom o to zjistit nějaká čísla a následně je studovat a po týdnech a měsících říci, co kdo udělal špatně. Bohužel někteří lidé potřebují předvídat vývoj a podle něj se dopředu rozhodovat a přijmout včas patřičná opatření. Protože na jejich rozhodnutích záleží další vývoj. Oponentům pak stačí počkat, podívat se jak to dopadlo a zkritizovat výsledek.
Ó, jak snadné.
Nebo si jen tak jako oponent něco plácnete a nemusíte řešit nedomyšlené důsledky svého názoru. Když jste opatření nezavedl, nemusíte řešit jejich nežádoucí negativní důsledky. Nemusíte ani obhajovat, zavedená opatření, když se nakonec nic nestalo (možná i díky těm opatřením).
Ó jak laciné.

Takže máte pravdu, měli by se hodnotit jako nemocní jenom ti, kteří skutečně onemocněli. Ale bohužel to neznamená, že by se neměl nikdo zajímat o šíření té nemoci mezi lidmi. Protože kapacita lůžek s umělou plicní ventilací se plní.
Takže jak byste se připravoval Vy?

383150

15.10.2020 7:22

Mohl by mi to někdo přepočítat

Pacholík 80.?.?.?

Včera jsem levým uchem zaslechl z matčina pokoje že v ČR se ten den udělalo rekordních 30 000 testů. Dnes ráno se na Seznamu objevilo číslo 9 500 nakažených za dem. Hm nevím..školy nemám...ale není to tetina? Chtěl jsem říct třetina? Dík za pomoc. Pacholík.

383030

15.10.2020 11:37

20 min vysilani ze Slovenska, nejenom o Slovacich..

ivann 94.?.?.?

https://zemavek.sk/video-koronaskandal-caka-medzin...

383038

15.10.2020 13:50

RE: 20 min vysilani ze Slovenska, nejenom o Slovacich..

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 383038

Nádherně srozumitelné. Tomu nikdo neuvěří. Teď by se hodil příspěvek libertariána...

383042

15.10.2020 13:06

Antibabiš

El 188.?.?.?

Tak jsem si našel web odkud článek pochází. Antibabiš. Takže nic překvapujícího.

383040

15.10.2020 16:01

Zdá se, že ....

Popelka Josef 2a00:x:x:x:x:x

Zdá se, že naše "elita", kavárna, komedianti a opíblok jsou totálně nevzdělaní, více než naši předci ve středověku, kdy jak známo řádili různé nekažlivé nemoci včetně moru, tak tito ignoranti by měli navštívit nějeké muizeum u nás, kde jsou vystaveny celoobličejové masky z té minulé doby i s nosním bodcem, který zřejmě měl ukazovat distanční vzdálenost. Už tehdy bylo známo, že tato ochrana silně snižuje možnost nakažení. Pro hňupy bych pouze dodal, aby si ji jednou za dva dny vyvařili a nenosili jednu měsíc. Proto bych doporučoval, aby jsme pro naši naší "elitu" i nádále používali oblíbenou přezdívku JELITA!
Co se týče původu kovidu stačí seřadit fakta a indície které máme.
Čína: Při olympiádě ve Wů-Chanu se nemoc objevila. Tam ovšem startovali i nemocní vojáci z USA, místní biolaboratoř prováděla pro USA práce na dotyčném viru a na tamní ambasádě USA, kterou jejich diplomaté opustili jako smradi od rozbytého okna, byly objeveny nádoby s biologickým materiálem.
USA: Zhruba před čtyřmi roky zastavil Obama prezidentským výnopsem práce ve Fort Detrixu /probíhali tam práce na dotyčném viru/ z důvodu úniku biologických odpadů z místní laboratoře a to búh ví jak dlouho. Tyto práce byly v rozporu s právem USA podstrčeny k pokračování do Wů-Chanu. Představitel CDC před senátním výborem USA přiznal, nákaza Covid-19 byla objevena u exhumovaných
v USA již púl roku před jeho výskytem v Číně, ale dá se předpokládat, že by se jeho existence prokázala i dříve. Jen bych ještě dodal, že ani ta "Španělská chřipka" nebyla Španělská, ale ryze Americká.

383044

16.10.2020 8:36

Tak 18.10. vzhůru na Babiše!!!

Qwe 37.?.?.?

Samozřejmě o nějaká opatření proti kovidu nejde, to je jasné minimálně organizátorům demonstrace. Jde o to, odstranit Babiše, resp. vládu a nejlépe i Zemana. To je vroucí přání představitelů demobloku, neštítící se použít jakéhokoliv prostředku. Přidá se samozřejmě řada prostoduchých jedinců, kteří opravdu věří, že bojují za svobodu.

383051

17.10.2020 9:58

RE: Tak 18.10. vzhůru na Babiše!!!

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 383051

Nikdo nechce odvolávat Babiše,co to meleš? Chceme odvolání Prygumy a nesmyslných,neetických a neústavních omezení a nařízení. Chceme jen návrat k normálu, protože k tomu co se děje, není žádný důvod. Reálný.

383073

16.10.2020 19:42

trest

Golem 194.?.?.?

skvelé, ale chýba mi tam, že vinníci by mali byť potrestaní, niektorí oprátkou. A nie nežartujem, terorizmus a vlastizrada je na trest smrti viac ako dostatočný dôvod.

383064

20.10.2020 13:49

RE: trest

Salimon 88.?.?.?

Reakce na 383064

Buďte, prosím, opatrný s tím voláním po trestu. Zvlášť pokud jmenujete vlastizradu. Právě trestáním názorových oponentů (často za rozvracení zřízení nebo za vlastizradu) jsou specifické všechny diktátorské režimy vládnoucí tvrdou rukou. Místo získávání si přízně obyvatel nasazují tvrdé represe za nesouhlas.
Za svého života jsem zažil již dvě zřízení a dvě totálně odlišné oficiální pravdy. Jste si jistý, že nepřijde v dohledné době další změna? Navíc i dnes máme ve vrcholné politice minimálně dva odlišné názorové proudy. Zatímco ODS a ČSSD si svého času šli tak nějak na ruku a ve finále celkem spolupracovali, tak Babiš se svým ANO ten takzvzný "demoblok" skutečně štve. On jim totiž sáhnul na peníze. A hodně peněz. Ty si odklonil po svém a moc se nechce dělit. A to se neodpouští. Takže kdo bude koho popravovat dnes? A kdo zítra? A kdo pak vlastně zbyde? Bezpáteřní a beznázoroví přikyvovači?

Navíc pokud zmiňujete vlastizradu, dám Vám sem pár úryvků (tentokrát z wikipedie), ze kterých by mohl jít mráz po zádech právě stávajícím odpůrcům současných vladních nařízení. Neboť jsou to oni, kdo by dnes mohl být potenciálně souzen za vlastizradu.

VLASTIZRADA
Vlastizrada je trestný čin podle § 309 trestního zákoníku, který spáchá ten „občan ČR, který ve spojení s cizí mocí (každý stát mimo Českou republiku) nebo s cizím činitelem (osoba, která sice není oprávněna jednat jménem cizího státu, ale má na politické dění v něm významný vliv) spáchá trestný čin rozvracení republiky (§ 310), teroristického útoku (§ 311), teroru (§ 312) nebo sabotáže (§ 314)“.
Příprava je trestná.

ROZVRACENÍ REPUBLIKY
Rozvracením republiky se míní úmyslné rozvrácení ústavního zřízení, územní celistvosti nebo obranyschopnosti České republiky anebo zničení její samostatnosti, a to účastenstvím na násilných akcích proti ní nebo proti jejím orgánům.

Teroristický útok (paragraf 311, speciálně odstavec 1 písmeno g) si už dohledejte sám. Zajímavý je i odstavec 2. A odstavec 3 písmeno h. A jako obvykle, trestná je i příprava.

Jak těžké by bylo najít spojení (skrze financování) organizátorů demonstrací se zahraničními subjekty? Jak těžké by bylo vysvětlit organizaci násilných (bohužel i násilím končících) demonstrací jako rozvracení republiky nebo teroristický útok. A to vše v době "nouzového stavu". Tohle už není jen halekání v hospodě. Tady a teď doufejte, že ta Vámi nenáviděná vláda, nebude mít stejný přístup, po kterém voláte ve svém příspěvku Vy.
A nezapomínejte, že nezávisle na Vašem osobním názoru je Covid 19 oficiálně považován za nebezpečnou a potenciálně smrtelnou chorobu. A její úmyslné šíření lze tak velmi snadno naroubovat na teroristický útok - se škodou velkého rozsahu či smrtí.

Takže hlavně klid, rozum do hrsti a emoce na uzdě

383216

Příspěvků: 55

14.10. 01:08 Jan Hanuš  Skvěle sepsáno,
14.10. 13:53 Anonymius  RE: Skvěle sepsáno,
19.10. 09:01 Frank51  RE: Skvěle sepsáno,
14.10. 01:57 Gój  Organizovaný zločin Event201
14.10. 05:00 lubosmat  Za třetí: plošná restriktivní opatření musí být politikum, nikoli diktát expertů
14.10. 05:40 lubosmat  Za sedmé: média jsou jediným vítězem parazitujícím na pandemii. Mají odpovědnost.
14.10. 09:25 vladimir7  RE: Za sedmé: média jsou jediným vítězem parazitujícím na pandemii. Mají odpovědnost.
14.10. 11:00 lubosmat  RE: Za sedmé: média jsou jediným vítězem parazitujícím na pandemii. Mají odpovědnost.
14.10. 06:30 Jiruna  Pravda,pravdoucí
14.10. 07:52 Alfred  OK, do toho!
14.10. 10:18 Jiruna  RE: OK, do toho!
15.10. 10:12 Salimon  RE: OK, do toho!
14.10. 10:19 ping789  RE: OK, do toho!
14.10. 19:40 Alfred  RE: OK, do toho!
14.10. 22:53  RE: OK, do toho!
14.10. 20:36 JT  RE: OK, do toho!
18.10. 00:30  V Německu o žádné pandemii nevíme
14.10. 08:43 zdezek  RE: Pravda,pravdoucí
14.10. 09:33  Čas na postoj
14.10. 11:55 R.E.  RE: Čas na postoj
14.10. 14:53 R.E.  RE: Čas na postoj
14.10. 15:59 Jiruna  RE: Čas na postoj
14.10. 18:44 R.E.  RE: Čas na postoj
14.10. 20:21 Jiruna  RE: Čas na postoj
15.10. 16:21 Erwin  RE: Čas na postoj
14.10. 14:30 Qwe  RE: Čas na postoj
14.10. 14:41 Heriot  RE: Čas na postoj
14.10. 15:30 Jiruna  RE: Čas na postoj
14.10. 17:04 Heriot  RE: Čas na postoj
14.10. 10:04 Roman z Třince  Pohled z jiné strany
14.10. 10:19 svatoslav.butora  Svět kapitálu bez hodnot
14.10. 10:47 Velekněz Ratata  Se základním zaměřením
14.10. 12:29 Lekno  tolko textu ... pre kritiku lzi...
14.10. 14:22 thomason  Špatné argumenty
14.10. 18:14 Baduan  RE: Špatné argumenty
14.10. 20:36 thomason  RE: Špatné argumenty
15.10. 10:37 Salimon  RE: Špatné argumenty
14.10. 15:13 te  video ze slovenskeho parlamentu, delka jen 2 minuty
14.10. 18:13 JanN  Text nelze brát vážně
14.10. 20:44 Antimon  RE: Text nelze brát vážně
14.10. 18:25  Kacířská myšlenka
14.10. 22:59 Jan Hanuš  Strach
15.10. 02:12 R.E  RE: Strach
15.10. 11:23 Lubosmat  RE: Strach
15.10. 02:27 zdeněk412  Každý novinář ví,
19.10. 10:46 Salimon  RE: Každý novinář ví,
15.10. 07:22 Pacholík  Mohl by mi to někdo přepočítat
15.10. 11:37 ivann  20 min vysilani ze Slovenska, nejenom o Slovacich..
15.10. 13:50 Jan Hanuš  RE: 20 min vysilani ze Slovenska, nejenom o Slovacich..
15.10. 13:06 El  Antibabiš
15.10. 16:01 Popelka Josef  Zdá se, že ....
16.10. 08:36 Qwe  Tak 18.10. vzhůru na Babiše!!!
17.10. 09:58 Jiruna  RE: Tak 18.10. vzhůru na Babiše!!!
16.10. 19:42 Golem  trest
20.10. 13:49 Salimon  RE: trest

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 331