Diskuze k článku

Ke knize Sebedestrukce Západu

Příspěvků 51

1.10.2020 1:37

Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

R.E. 78.?.?.?

...ten profláknutý, nenapravitelně pošetilý, zdivočelý účetní a všichni ti jeho více či méně podlézaví a snaživí příručí mají plné oči "taktiky", ale "strategie a její cíle" jim unikají a to na míle...
Pan "VK" by o nich řekl, že jsou "konceptuálně negramotní" a nemají ani zdání, oč běží....[oči v sloup]

382539

1.10.2020 14:46

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 382539

Václav Klaus je zastáncem volného trhu, ktrerý jako jediný dokáže dovést tuto civilizaci k tomu, aby lidé nebyli líní a abychom se vždy měli všichni dobře. Co proti tomu máte?

382551

1.10.2020 18:43

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 382551

Volný trh neexistuje. Tento volný trh způsobil, že ti dravější si nakradli víc a méně draví míň, což i vidíme na politické scéně, kde úplně vymizel ČLOVĚK a sociální témata a vše se zcvrklo jen na peníze a boj miliardářů (ANO) a milionářů (ODS, TOP09)...a zhulené rozmazlené mládeže (Piráti). Nějak se ztratili "Baťové" a zvýšil se počet "Kožených". Tak asi tak o tom Klausově volném trhu.

382560

2.10.2020 9:57

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

Xanidil 78.?.?.?

Reakce na 382560

Patří tam miliardářů z ODS a dement bloku

382587

3.10.2020 11:57

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

rosco 185.?.?.?

Reakce na 382560

"Volný trh neexistuje"
naprosto spravne a neexistuje nejpozdeji od zavedeni legalizace penezokazectvi 1913, stejne jako kapitlaismus. Ovsem pak v tom mate gulas, kdyz neexistuje, jak mohl zpusobit ze si nekdo nakradl?
[chechtot]

382603

3.10.2020 12:38

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

R.E 37.?.?.?

Reakce na 382603

Pane rosco, nemůžu si pomoct, ale jestli máte za to, že tzv. volný trh existuje, jste na tom ještě hůř, než běžně vyplývá z Vašich komentářů....[oči v sloup]

382606

3.10.2020 19:43

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

rosco 185.?.?.?

Reakce na 382606

Pouze urážky jiného diskutujícího. Zrušeno.

382611

3.10.2020 22:58

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

rosco 185.?.?.?

Reakce na 382611

jake urazky? Prectete si muj text a jeho odpoved, ze nechape jednoduchy text je fakt! Pokud vas fakta rusi, presedlejte k mainstreamu, tam budete vitan, zenzori jsou hledany personal.[smích]

382614

4.10.2020 2:38

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 382560

To o cem mluvite se nazyva korupce, v CR na ceste do tretiho sveta metastazovala v podobe exekutorske mafie prorostle skrze justicni system, 297 miliard Kc dluhu bez lichvarskych poplatku skoro milion osob. Kolik to je 15% praceschopneho obyvatelstva v sede ekonomice a polokriminalni ci kriminalni sfere ve vzajemnem mixu? Pamatuju, ze Klaus chtel zavest zakon o vyrovnanem statnim rozpoctu, tusim jeste jako ministr financi federalni vlady. Ale z prognostika se stal velmi rychle politik. 30 let korupce je o ceske politicke scene, Klaus je pouze cast teto zumpy.

Jestlize centralni banka ma monopol na tvorbu penez, a jestllize v Londyne to bezi uz najisto pred Napoleonem, FED od 1913 a libra i dolar byli svetovou obchodni menou, pak volny trh muze byt tolerovan pouze na lokalni urovni. V mezinarodnim obchode nikdy v historii, zadny volny trh nikdy neexistoval. Vzdy monopol ve sferach vlivu na lukrativni ksefty drzela nejaka mocenska skupina. Akorat drive se to zabezpecovalo legiemi, katapulty a kanony a dnes se to skryte dela sofistikovane a v pozadi stoji centralni banky a megakorporace. Nevim z jakeho bratrstva je John Perkins nebo kdo mu co dluzi, ci jaka spina by sla ven, kdyby ... V kazdem pripade je to nekdo, kdo si zaslouzi respekt!! O tom je i chudoba tretiho sveta, ne o nejake IQ nadrazenosti, ktera se pohybuje nekde okolo max. +/- 5% mezi lidskymi rasami. Treba pan Rosco me velmi mile prekvapil, tuto hlubokou miru empatie humanity jsou zrovna u neho neocekaval.

Ale trzni sily funguji od mikroekonomiky (nejrychleji) po globalni uroven ( velmi pomalu), ktera i skrze inflacni penize nemuze byt deformovana bez zaplaceni patricne ceny. A na to kazda imperialni moc v historii chcipla. Kazdy centralne rizeny system prerozdeluje zdroje, cim vice centralizace, tim vetsi deformace. Pokud centrum dlouhodobe nereinvestuje do vykonnych nebo pro preziti nezbytnych periferii, tak.. Dale dochazi k navysovani zivotni urovne v centru moci bez adekvatniho ekonomickeho vykonu, to vytvari ekonomicke nerovnosti a meni ekonomicke vztahy i struktury. Muzete centralni cast ekonomiky dotovat, ale ne vecne ani s fiat money. Utopiste veri, ze s globalnim imperiem toto bude eliminovano. Penize jsou primarne ekvivalent ekonomickeho vykonu, az sekundarne v co lidi veri. Ale mohou verit v plastik velmi usilovne i s bankstery, ale ekonomickou realitu s tim nezmeni!! Kapitalismus je od slova kapital, plastik od hola prdel.
https://www.youtube.com/watch?v=HcIJw9c6akk
https://www.youtube.com/watch?v=TJOYxn8Yeeg

382615

4.10.2020 9:15

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

rosco 185.?.?.?

Reakce na 382615

" V mezinarodnim obchode nikdy v historii, zadny volny trh nikdy neexistoval."
to je mozna pravda,ovsem stezejnim pilirem kazde ekonomiky je vyroba a kreditni trh, bez vyroby zadny obchod a bez funkcniho kreditniho trhu miziva vyroba.
Pomoci cel a myt si potentati zajistovali prijmy ale dokud volny trh existoval vnitrostatne a predevsim v hlavnim imperiu, nedochazelo k deformacim ktere vidime dnes. Dokud cenu kapitalu, neboli urokovou sazbu urcoval trh, fungovala tvorba zivotne duleziteho kapitalu dobre, protoze vetsina investic sla do vyroby a konzumni kredit prakticky neexistoval, jakmile tajtrlici centralnich bank zacli urok manipulovat, dochazelo v celem systemu k deformacim o kterych pisete a netrvalo dlouho, objevili banksteri zlaty dul v podobe kreditni karty, dnes jsou konzumni kredity dominantni a hlavnim zdrojem tvorby kreditnich bublin,ktere nevyhnutelne zkolabuji. Ostatne dokud centralni banky neexistovaly, byla vsude na svete 1 unce zlata jedna unce zlata a nedochazelo k ozebracovani uspor bankovnich klientu inflaci. Vetsina ekonomickych analfabetu si pod pojmem volny trh predstavuje bezpravni system kde si kazdy muze delat co chce, tak to neni, tak je to pouze v systemu legalizovaneho penezokazectvi ktery mame dnes, ten kdo si muze obezivo vyrobit kliknutim mysky, muze si koupit cele parlamenty korupcniku a vysledek vidime prave ted.
[smích]

382620

4.10.2020 11:14

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 382620

Ten Váš "volný trh" nejlépe dnes ukazuje to šílení s přechodem na elekromobilní dopravu a způsob výroby automobilů a ostatní dopravní techniky několika skupinami monopolních, mezi sebou se doplňujících skupin výrobců, kdy cca 30% vyrobených aut v normálním provozu neujede ani kilometr a která hnijí zašitá na starých vojenských letištích, než je stále ještě vonících novotou a se všemi paramerty a mírami ve výrobních tolerancích semelou do štotu...

Další skvělý příklad toho Vašeho "volného trhu" je celé hospodářství EU, jehož základním pilířem je korupce, která naprosto "volně" moderuje idiotskými dotacemi trh a výrobu do tak obludných rozměrů a patvarů a to jen proto, aby ti správní vydělali a to bez ohledu na cenu i kvalitu a koneckonců i bez ohledu na tak opečovávané životní prostředí, přičemž na koncového uživatele a zákazníka a jeho potřeby se naprosto otevřeně sere...

Něco tak obludně neefektivního, plýtvavého a nesmyslně dirigovaného, jako je hospdaření EU pod vedením těch dočista jeblých všech těch aSociálistů, mrazem přešlých maoistů a potrhlých zelených sexuálních deviantů, v posluze nadnárodním korporacím a bankám, nelze rozhodně pokládat za "volný trh" a s ním ani ty ostatní hlučně proklamované "volnosti". Je to o několik řádů zvrhlejší, než bylo to poněkud nepraktická a těžkopádná RVHP ...

"Dio e morto" a taky ten Váš slavný "volný trh", jen spousta pošetilců si to nechce uvědomit a pokud kdy nějaký "volný trh" opravdu existoval, tak to byl hrbatý a všemi možnými způsoby znetvořený mrzák, kterého všichni tak milovali, že mu hned na potkání podle svých možností naložili holí, co se do něj vešlo a jedním z nich byl právě ten Klaus, co se jím tak všude a vždy zaříkával...
Volný trh byl takový fenomén na způsob Járy Cimrmana, všichni ho znali, všichni o něm mluvili, ale nikdo jej nikdy nepotkal...a proto dál bude kolovat v bajkách ekonomických šejdířů jako jeden z hlavních hrdinů při ukolébávání a zukázňování oveček při jejich stříhání a následném košerizování a hallálizování...

382622

4.10.2020 19:18

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 382622

EU, ale taky RVHP nebo USA pod FED....Pri monopolu tvorby penez se velmi rychle tvori podrizene megakorporace. Bankeri co vymysli strategii i taktiku s instrumenty na prosazeni a jsou to velmi inteligentni a bezcharakterni lide anebo si dobre strategy muzou zaplatit. Divaji se na nas neco jako na neziva numera statistiky. Krome venkova, kde se neobtezuje nekdo stavet jeden supermarket vedle druheho, ci malych a strednich vyrazne lokalnich byznysu jako treba mensi stavby do 5 milionu Kc v CR, stavby, zemedelstvi apod. proste do levnejsich ekonomickych lokalit exportovat nelze. Zijeme na zapade mimo par vyjimek jako Svycarsko, de facto v mekke forme nejakeho korporatniho fasismu, jestli ideologii dodal Marx nebo nejaky fuhrer je pouze opryskana fasada.

Kdyz se vam nelibi zprofanovany pojem volny trh, tak se dosadte ekonomicky minimalne ovlivnovane ekonomicke vztahy. Vsecky mocensky zhora ovlivnovane ekonomicke vztahy jsou korupcni, tak jak se neporadilo nikomu v historii vymytit prostituci, tak ani korupci. Pouze system s centralni bankou je na korupci velmi chytlavy s rostouci vyssi a vyssi tvorbou fiat money v case nasycuje system pres korporace az po sedlaky, kteri jsou od masiny na prachy "nejdale", ale bez kterych chcipnem hlady. Na zacatku se kupuji politici a urednici za tisice, po 70-ti letech od posledniho valecneho restartu za miliony. Jourova apod. se svymi kecy proti korupci jsou k smichu, 4 000 byrokratu v Bruselu ma plat vice nez kancler v NSR. Jaka bude asi zakladni sazba v korupcnim koryte pro takove demokraty? To by slo jeste zkousnout, ale kdyz se podivam treba na Leynovou, ktera pry zdevastovala bundeswehr vice jako Napoleon s Zukovem dohromady, tak jake jsou kvality techto radoby lidru?

To, ze nejake pravidla a pravo musi fungovat, aby stat byl schopen existovat o tom zadna, ale krome vitalni infrastruktury by se stat mel motat do ekonomickych vztahu pouze z duvodu bezpecnosti nebo zajisteni prava, a to na minimalni urovni. Nikdo nechce, aby mu barak padl na hlavu, nebo prodavane vyrobky byli zdravi ci zivotu nebezpecne. Treba privatni kriminal nebo exekutor ci privatni vyber dani, zkorumpovana prebujela byrokracie.... jsou taky cesta do pekel. Jestli skrze media, nizkou uroven vzdelani, lzivou reklamu a propagandu vymyli obycejnym lidem hlavy a ti se hloupe zadluzili, tak at si laskave korporace nesou ztraty. A ne ze poslou do sede ekonomicky 10 % populace a to prosim dozivotne. Kolik si zeme jak CR muze dovolit 15-20 % populace pod exekuci na urovni stredoveku nez ji to dlouhodobe ekonomicky znici? A souvisi to s tim, co napsal Rosco, kdyz je manipulovany urok centralni banky a taky s tiskem inflancnich penez ve velkem, aby se ta neustale rostouci hromada dluhu nepolozila. Investice zacnou proudit do blbosti jako cyklostezky, aquaparky, eko-auta... s ceduli to vam postavila EU. To je pouze vhodny priklad jak obecne funguje libovolny system skrze inflacni penize centralnich bank.

382627

4.10.2020 20:38

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

rosco 185.?.?.?

Reakce na 382622

uz to tady zacina byt trapne, dalsi vytecnik se slabymi brylemi, ctete vubec nekdy to na co reagujete? Asi ne, jinak byste zde takhle trapne nenosil drivi do lesa. Viz vcera 11.57 a spoustu mych dalsich komentaru!!!!!
[chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot]

382628

1.10.2020 20:24

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 382551

Napadáte a urážíte autora knihy osobními útoky, zrušeno. Editor

382566

1.10.2020 21:22

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

Gój 46.?.?.?

Reakce na 382551

Volný trh ovládaný zločinci, bankstery, není pro to, aby se všichni měli dobře. Volný trh je o bezbřehém kořistnictví! Soudruh Klaus, spolupachatel rozkrádačky století, bankstery režírované kuponové privatizace, zapomněl sdělit, že ten rozvrat je opět z jejich touhy po růstu. Takže kecy soudruhů Weigla a Klause jsou, stejně jako jejich přiblblá kniha, ke škodě nebo k ničemu.
Rozvratné síly dlouhá desetiletí nepostupovaly institucemi, ale jsou základem toho údajně svobodného Západního světa! O žádnou rovnostářskou utopii banksterům nejde. Teror skrze vyvyšování menšin je jen jejich zažitou zločinnotí rozděl a panuj, poštvi proti sobě alespoň dvě skupiny a zotročuj!
Weigl a Klausové jsou záškodníci. Klaus mladší předstírá nějaké národní cítění, když sám je vyvolencem, a odmítá jen připustit opuštění zločinci vedené dekadentní organizace Evropská unie, která se podílí na pašování a vnucování kriminálních živlů afrických a arabských, na organizaci postupné genocidy původního obyvatelstva Evropy cizorodou zhoubnou náplavou!
Válku s námi banksteři vedou, ale je to válka kulturní? Co je na podvraťáctví kulturního ??? Postavit se (podle svých omezených možností) zločincům prosazujícím zvrácenosti, to ano, ale škodlivé je přitom tolik oblbovat jako Břicháček, Klausové nebo Weigl.

382569

1.10.2020 21:22

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2620:x:x:x:x:x

Reakce na 382551

Psáno přes proxy v Indii, zrušeno.

382570

1.10.2020 21:48

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

Šifrin 77.?.?.?

Reakce na 382551

Volný trh je přenáška pro právo okrádat bližního svého. To k ničemu dobrému nepovede. Právě současná destrukce Západu je logickým vyústěním.

382572

2.10.2020 8:43

RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 382572

> Volný trh
už skoro skončil . Nový socializmus zamaskovaný pod názvom liberalizmus je už narodený a dospieva do plnej sily pod vedením bratských USA.
A to maskovanie pod novým názvom funguje perfektne. Bývalí bojovníci proti komunizmu dnes bojujú za tento nový tzv. "kapitalistický" komunizmus.

382583

2.10.2020 10:08

Omezte počet svých příspěvků

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 382583

Sice proti obsahu vašich komentářů nic nemám, ale začínáte tlachat. Dnes je 2. a vy jenom od rána máte 5 příspěvků, od včerejška 9. Nárok máte na 10 příspěvků v měsíci. Takže doporučuji zvolnit.

382589

2.10.2020 13:09

RE: Omezte počet svých příspěvků

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 382589

Správne.
Dal som sa trochu uniesť tým, že som vám prispel v poslednej dobe 2x slušným darom.
A tiež tým, že ja považujem svoje príspevky za fakt "k veci" , možno niekedy viac k veci, ako samotné články. Na rozdiel od tunajších židobijcov a krivonosobijcov.

Budem sa snažiť na váš web už neliezť. Pánom ste tu vy. Možno by bolo vhodné zablokovať moju IP adresu, nech nemusím odolávať pokušeniu liezť sem.

382591

2.10.2020 16:27

RE: Omezte počet svých příspěvků

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 382591

Prosím, abyste mi rozuměl. Já proti vaším příspěvkům nic nemám. Jsou slušné, k věci a neurážíte ostatní diskutující. Dovolil jsem vám minulý měsíc 50 příspěvků. Jsem rád, když tu píšete. Jen vás prosím, abyste uvážil, zda musíte opakovaně komentovat každý prd. Prostě jste se nějak moc rozjel. Méně někdy znamená více.

382593

2.10.2020 16:41

RE: Omezte počet svých příspěvků

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 382591

tenhle debilizátor mě fascinuje, libertarian svoje pohrdání gojimy považuje za "fakt k veci". Podle něj občania/ovčania sú debilný, židia niesú lebo sú svätý.

Odporný tlachale debilit, libertariáne, občané nejsou debilní, ale ustrašení z xidácké zločinecké sebranky. Ničivé agendy, které jsi sepsal v jednom svém vyjímečně kloudném příspěvku (genderismus, krimigrace a multikulturalismus, greténismus, islamofilie, nesplatitelná zadluženost) - jsou agendy vrchní ničivé xidácké sebranky. Pokud za BLM, čenošským rasismem nevidíš xido-chazaro-banksterskou sebranku a její košer přisluhovače - potomky obyvatel xidáckých ghett, tak jsi buď debil, nebo oblbuješ za cizí peníze.

Pokud sem nebudeš liezť, a především soustavně pohrdat prostými lidmi, jen dobře. Tlachy typu - lidé jsou debilní - podle mě nevedou k lepšímu všeobecnému pochopení rozvratných aktivit banksterstva a pátých kolon - košer kolaborantů.

K tomu tvému spásnému daru (nebo darům) - kdyby pan Stwora prvořadě usiloval o zisk, zvolil by jiné téma. Kdejaký youtuber šířící blbosti dostane od košer Velkého bratra prachy za vlezlou, "personalizovanou" reklamu, ale "konspirační" weby jsou u xido-chazarského molochu na černé listině, většinou nedostanou nic.

Mezinárodní xid je zlou realitou, důkazem budiž xidácké hřbitovy po celém světě, a synagogy a košer propaganda ublíženosti - a především jejich zhoubná účast u moci! Shalom

382594

3.10.2020 14:55

RE: Omezte počet svých příspěvků

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 382594

Vypadnem odtiaľto ani nie tak na prianie majiteľa webu, ale hlavne kvôli spoločnosti, ktorá to tu začína ovládať. Nebudem vám kaziť váš protiKrivonosí xidoboj.
Ak panovi Stworovi viac vyhovuje vaša bojová agitka, nebudem mu to tu kaziť. Aj tak evidentne 80% tunajších nechápe podstatu, čo som písaval. Je to tu mrhanie písmenkami.
SEBEDESTRUKCE ZÁPADU môže , a bude pokračovať.
A skapanie takéhoto, vcelku dobrého webu, bude krôčikom k tomu skapaniu.

382608

3.10.2020 20:34

RE: Omezte počet svých příspěvků

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 382608

Ublíženecký a poraženecký chudáček, který byl pouze požádán, aby se uskrovnil v počtu příspěvků.
Trochu se proberu těmi dementními a dekadentními příspěvky.

>evidentne 80% tunajších nechápe podstatu, čo som písaval
Tak já vytáhnu ta tvoje „moudra“, ať každý posoudí, k čemu jsou dobrá. Ještě si ty debility dovolím komentovat!
>ja považujem svoje príspevky za fakt "k veci"
>Dementokracia v USA od ich vzniku nebola, USA fungovali na princípe právneho systému
USA založili zločinci, viz Karl Deschner, Moloch.
>sa dnešná EU snaží vlastným zničením predbehnúť zničenie USA.
EU, Evropská komise jako zločinecká organizace mezinárodního xidovstva, EU a EK ovládaná bankstery skrze třicet tisíc lobbistů a množství nátlakových politických mafiánských organizací!
> Volný trh…už skoro skončil . Nový socializmus zamaskovaný pod názvom liberalizmus
S volným trhem je to přibližně jako se svobodou a otevřenou společností. Jsme zahlceni milióny norem, nařízení a zákonů, které ku svému prospěchu provozuje xido-fašistická SSebranka. Normální člověk to nemá šanci obsáhnout, žije tak, jak se od mládí naučil. Řídit se přesně takovým množstvím nařízení od xido-fašistických magorů ani není možné. Socializují se především ztráty korporátních fašistů. Na programu šmejdů jsou také dotace a další přerozdělovací zvrácenosti.
>1. - CS aj SK majú v NATO NULOVÉ reálne hlasovacie práva…CHCÚ BYŤ zalezení v USAckej riti
NATO je zločinecká organizace sloužící globalistickým xido-chazarským banksterům jako ochranka jejich lupičských podniků.
>Perfektne to povedal V. Klaus (st.) - akékoľvek politické návrhy majú zmysel iba vedy, ak sú reálne.
Klaus je zločinec ze stejné sekty. Jak chceš poznat reálný návrh ve společnosti ovládané lstivými a podlými otrokáři, hromadnými vrahy? Normální je bránit se zvrácenostem, podle svých možností.
>pre koho máme chrániť normálny svet ??? Mladá generácia evidentne o normálny svet nestojí. Jej sa zrejme páči ten šialený
Je tvojí volbou, že se těšíš na smrt. Pro lidi, kteří chtějí žít má smysl se těšit z přítomnosti, a bránit se zrůdnostem. Mladá generace se raduje ze života – děti nemohou za to, že jim zaměstnanci banksterů páchají v mysli chaos genderistickými a xenofilními žvásty. Že v Čechách je ministrem školství agent Aspen, xido-fašismu.
>V nás je iba nepochopiteľná tolerancia k tomu, čo prichádza z vonku (Islamizácia EU "Zelená" politika…Koronašialenstvo…Superdlhové šialenstvo…Genderové šialenstvo)
Tolerance nebo strach mají své důvody. Teď mě napadla poprava sedláka Koziny nebo Kubaty (Kubata dal hlavu za Blata). Xido-chazaro zmrdy jsme totiž terorizováni jistě od Cyrila a Metuda, od zavedení debilizace s Ukřižovaným a postavení prvního kostela.

382612

4.10.2020 14:23

RE: Omezte počet svých příspěvků

ping789 91.?.?.?

Reakce na 382612

inu nevyváženost a nekonzistence je zvláštní, že, já třeba říkám, že ne všechny kuny hryžou kabely a hadice u motorů automobilů, ale všechny přehryzané kabely a hadice mají na svědomí kuny, občasná zdebilizovaná veverka se nepočítá, pan libertarián nicméně píše , že všici majitelé vozidel jsou blbci, protože chodit pěšky je zdravé a jezdit mhd prý chrání planetu a kuny žerou jen jablka a hrušky, a kabely a hadice si ti slabomyslní motoristé překousali sami z nudy , protože příkladů motoristické slabomyslnosti je nekonečně ,
p.s. právě proběhnuvší volby opět potvrdily, že český volič potřebuje německý bejkovec jako prase drbáni a teprve pak je spokojen , 400 let je 400 let

382625

4.10.2020 21:18

RE: Omezte počet svých příspěvků

Pátá Mojžíšova 7:24 78.?.?.?

Reakce na 382625

Český volič převážně netuší, která bije, proto volí takové pro-banksterské partaje jako Pirátskou, ODS nebo STAN. V podstatě kouzlo změny podivného sebepoškozujícího rozhodování spočívá v pochopení zla a jeho kořenů - a to je zakleté. Podvědomý, hluboce zažitý strach brání připustit, že většinu politické scény ovládá banksterská otrokářská sebranka.
Na výletu SSoudruha Vyskoč na Tchajwan se ukázala poslušnost "demokratických" stran vůči globalistickému Molochu, poskoci a vyskoči banksterů hlásali ve shodně o svobodě. Nešlo o svobodu, ale o pomlouvání Číny. Nebo štvavá kampaň proti Lukašenkovi v Bělorusku, za účelem majdanizace, rozkradení a zotročení. Banksterští propagandisté hlavního debilizačního proudu šíří dezinformoce typu 95% uvěřitelného a 5% lstivého oblbování. Lidé si multikulti a gender zhoubu s dluhovým otroctvím málo připouštějí. Chtělo by to vynalézt způsob, aby lidé jednali a hlasovali ke svému dlouhodobému prospěchu, sebezáchově druhu, nikoli naopak, aby nevolili takové lstivé šmejdy, kteří se nacházejí v ODS, ANO, Pirátské, TOP 00, KDU, ČSSD - kde banksteři mají své zájmy zajištěné. Viz ten fašistický, xido-banksterský Aspen s Bakalou a Krvavou Madlou.

382629

4.10.2020 22:03

RE: Omezte počet svých příspěvků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 382625

Vas P.S. potvrzuje, ze pan libetarian se zas tak nemyli. Ja akorat nejsem tak jednostrane tvrdy v hodnoceni, ponevadz vidim jak treba rodice s trema detma toho maji plne brejle i bez koronace a v 9 vecer, kdyz konecne velmi zdrave a velmi zive deti spi, tak skutecne padnou na drzku na gauc a nemaji ani silu na nejakou kravovinu na netflixu, u ktere by stejne po pul hodine usnuli. Jedna se o inteligentni lidi, kteri pred potomstvem procestovali vychodni i zapadni Evropu, stredomori i jizni a stredni Ameriku a zdaleka se nepohybovali v turisticke zone. Sleduji i politiku i alternativni informace, ne tak podrobne jako ja. Dokonce se me kamoska zeptala jestli vim o Pjakinovi. Ted se pod tihou situace ozbrojili a v pripade nutnosti z predmesti velkomesta dokazou behem nekolika malo hodin zmizet na venkov, kde maji pribuzne. USA maji v pripade obcanske valky jednu velkou vyhodu, mimo velkomesta je tato rozlohou velka zeme ridce osidlena. A to ridke osidleni vykazuje z 90 % konzervativni charakter. Zvedavec byl kdysi mnohem nazorove pestrejsi, takze znechuti se to trochu osobne liberitarianovi a uroven diskuze pujde nahoru. Kdo neceka s "posvatnou uctou" co vypadne z Pjakina... Co takhle pouzivat vlastni hlavu? Asi ne, co? Tak mozna fan-club. Sochy bych nestavel mohl by to v dnesnich casech nekdo posprejovat nebo rovnou odtahnout jerabem.

P.S. Zadny strach nedelam propagandu ani pro CIA ani jinou primou ci neprimou soucast govermentu USA a jakekoliv vlady kdekoliv na svete ci subjektu typu neziskovky. Jsem lopata, neni teda treba branit informacni pole. Jenom na okraj vyhrat krajske volby vyzaduje 700 000 lidi presvedcit, aby se zvedli sli a hodili to, ale to je trochu jine informacni pole. Zkuste se zeptat jak se dela s informacemi u Barose nebo Okamury, to jsou ti co si vyrazne polepsili. A nejde o to jestli s nima souhlasim, i kdyz bych dal hlas SPD. Chteji neco delat s exekuci, podporuji referendum, jsou ostre proti migraci, socialnimu parazitismu a maji skutecne jako lidra vyraznou osobnost. Vzhledem k nehybne bazine v ceske vysoke politice si nakupte potraviny a zbrane, az bude minimalne ctvrtina populace ozbrojena, tak mate nejakou sanci a budou potentati v zahranici vedet i kde je CR na mape. Zatim se tim nemusi zatezovat, Pjakin v tomto ma pravdu nejakou CR utahnou na vareny nudli.[oči v sloup] A Orban ukazuje, ze zeme velikosti CR muze delat neco pro svou zachranu. Nevim jestli ceka kazde pondeli zda mu nekdo poradi, ale evidentne on i lidi okolo neho pouzivaji vlastni kuru mozkovou, proto maji od naroda takovou podporu!! A rozhodne nemyslim, ze by populace v Madarsku se nejak vyrazne lisila od CR ohledne IQ, kdyz nekery jiny pro zmenu rikaji, ze 30 let od plyse je porad malo. Zrejme v Uhrach ubehlo jinych 30 let.

382631

1.10.2020 7:36

Blbosti o marxismu dnes omílá kdejaké ťululum

gippius 213.?.?.?

a tuneldědek není vyjímkou. Jak slyším pojmenovávat slouhy dnešního velkokapitálu marxisty, tak slyším kejhat vyloženého pitomce. A Klaus už za svou dlouhou politickou dráhu udělal tolik bot, že vlastně vůbec nechápu, proč dále prezentovat jeho názory, navíc kritiků dnešních poměrů máme dost a všichni jsou lepší a trefnější, než on. S Kalusem prosím už běžte do zádele /nebo do báně/

382542

1.10.2020 17:52

RE: Blbosti o marxismu dnes omílá kdejaké ťululum

Xanidil 78.?.?.?

Reakce na 382542

Co, že udělal boty? Přímo nenapravitelné tločiny. Z toho je člověku na blití. [bliji]

382559

1.10.2020 9:24

dementní Homo-erectus.

libertarian 31.?.?.?

> Obhajoba normálního světa před rozvratem je prvořadým politickým programem a životním postojem dneška.

- no jo,lenže......
Lenže problém je v tom, že dnes váčšinu euro-atlantického priestoru obývajú dementní Homo-erectus. Dnešní ovčania , Homo-erectus, páchajú asistovanú samovraždu sami na sebe. Dnes nás neohrozuje nik z vonku, ničíme sa demokraticky sami. Ako to autor sám napísal. Ťažko čakať, že sa miliarda šialencov začne chovať rozumne. Demokratická väčšina tomu zabráni.

382544

1.10.2020 11:39

Je to v nás.

Jan Hanuš 193.?.?.?

Když stařenka ve filmu Policejní akademie rozbila kamenem pouliční lampu a šťastně se po činu usmála, zdálo se nám to veselé. Když rozpustilá mládež pomaluje sprejem nebo fixou všechno, co se pomalovat dá a přidá k tomu nějaké výřezy žiletkou v dopravním prostředku, tak mlčíme a neděláme nic. Je to jen rozpustilost. Přeci je nebudeme fackovat. Fuj.
Od malování a žiletek se dostáváme do vyššího levelu a boří se. Někdo zmlátí nebo znásilní holky a zavíráme oči. A dělají to dokonce "Francouzi", kteří jsou pověstní obdivovatelé ženské krásy. A opět zavíráme oči.
Dav se vlastně chová úplně přirozeně v podmínkách, jaké jsou k dispozici.
Člověk, který v mládí nepoznal, co je to pevná ruka otce, nepoznal žádné mantinely a ani teď je nikdo nenastaví, žádnou kulturní revoluci nepotřebuje.
Trochu fanatismu do toho, a je vymalováno.

382547

1.10.2020 17:16

Je to v nás.

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 382547

> Je to v nás.
je to oveľa horšie. Tie "drobné gaunerstvá" sú v nás. Lenže to, čo sa okolo nás TERAZ deje, to nie je v nás. V nás je iba nepochopiteľná tolerancia k tomu, čo prichádza z vonku. To, čo prichádza z vonku, a naša tolerancia k tomu, to je tá SEBEDESTRUKCE ZÁPADU . ktorí zničí našu kuluru, našu civilizáciu, a teda nás.

Teraz prvý krát v živote ma prestáva trápiť môj vek. Nemám chuť prežiť to, čo prichádza, a k čomu je tolerantná mladá generácia.

382557

1.10.2020 22:44

RE: Je to v nás.

moucha 178.?.?.?

Reakce na 382557

Ty vole, strejdo starej, autodestrukční systém je vyplej, nebuď prosím na tu omladinu a ovčanstvo tak přísný.[smích]

382574

2.10.2020 8:46

RE: Je to v nás.

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 382574

> .......................................... nebuď prosím na
>tu omladinu a ovčanstvo tak přísný.[smích]

hahá..... ja tej ovčianskej omladine doprajem to skurvenie si vlastných životov. S radosťou.

382584

1.10.2020 13:51

Zcela zavádějící pojem "neomarxismus"

Petrski 2a00:x:x:x:x:x

Klaus st. a jeho parta naskakují na vlnu nálepkování "neomarxismem", aniž by tento pojem jasně vymezili vůči původnímu dílu Marxe (a Engelse). Na jejich pojetí pojmu "neomarxismus" tak lze usuzovat jen podle skupin, které tímto označením nálepkují. A to je naprostý guláš zájmů, kde převažují zájmy nadnárodních hráčů prezentované nadnárodními institucemi a organizacemi, na které jsou nalepeni domácí oportunisté a placení rozvraceči národních států a hodnot, na kterých tyto státy vznikly. Stačí sledovat stopu peněz a motivací. Potkává se zde zvrácené sociální inženýrství se zeleným šílenstvím, střetávají se neslučitelné proudy různých kultur, náboženství, mocenských a imperiálních zájmů, atd. Hodit to vše do jednoho pytle a nazvat to "neomarxismem" může jen paranoidní ideologický zaslepenec, který chce bojovat s "marxismem" i tam, kde není. Nebo snad chce Klaus st. přisuzovat marxistické motivace nadnárodnímu finančnímu kapitálu, Kalergiho pohrobkům nebo vojensko-průmyslovým klikám ve službách novodobých kolonialistů a imperialistů ?

382548

1.10.2020 18:44

RE: Zcela zavádějící pojem

gippius 213.?.?.?

Reakce na 382548

Napadáte a urážíte autora knihy osobními výpady, zrušeno. Editor

382561

2.10.2020 2:09

RE: Zcela zavádějící pojem

Rudolf_K 2620.?.?.?

Reakce na 382548

Taky nevim, koho mini temi "neomarxisty".

382579

1.10.2020 14:12

Nebudu číst knihu ani tento komentář. Protože

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

žádná sebedestrukce Západu není, neexistuje. Je to blábolivé sousloví Klause st. Pravda je taková, že Západ se nedestruuje, ale je destruová. Záměrně, cíleně ničen. A je to i o to horší, že k jeho destrukci přispěl, a velice, i Klaus st. On sice destruoval jen ekonomiku, ale Západ je na penězích, v prvé řadě na pěnězích a podle plánu Klause st., postaven, takže ten, kdo rozvrací ekonomiku Západu, v důsledku a především rozvrací i Západ.
Ono je to tak, jak to Klaus st. porodil: Za komunismu se říkalo, že to a to ty kur.y komunistický zase zdražily. Klaus st. to zařídil tak, že se dnes říká, že to a to se zase zdražilo. Samo se zdražilo. Klausovo samozdražování. Tak i Klausova sama či sebedestrukce. Ano, pane Klausi st.: jste jeden z předních destruktorů Západu, pokud jde o ČR. A ještě jste tak drzý, že si jezdíte do Ruska pro Gajdarovu cenu, toho člověka, který zdestruoval Rusko tak, že se tam z toho už 20 le bolestně léčí a zdaleka ještě nejsou zdraví. Mlčte. Jste drzý jak veš.

382549

1.10.2020 15:23

Tohle je ta skutečná Sebedestrukce Západu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Opravdu perfektně udělaná prezentace "Ni Lampedusa, ni Bruxelles, être Européen !" s CZ-titulky. Měla by se promítat dětem ve škole:

https://www.youtube.com/embed/02nLxNzIA9g

382552

1.10.2020 15:59

Optimistický scénář

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Nechal bych ale Západ, aby se samodestruoval. Francii, kdysi nebezpečné Německo a další země Česko dobyje jako své budoucí kolonie. Tak za 30 let. Válku tradičně rozhodne převaha v množství a vyspělosti zbraní. Vyhrají české ocelové tyče proti dřevěným holím v rukou ve všech směrech zdegenerovaných nových pestrobarevných západoevropanů.

Na knihu se těším.

382553

1.10.2020 16:03

Tak Klaus už to taky hází na neomarxisty ....

Joseph Chlor 89.?.?.?

Pohodlné, jednoduché, to asi masy blbců osloví.
Klaus nepřítelem "Západu" asi nebyl, že ....
[velký smích])))))
Možná si knihu koupím,až bude stát v Levných knihách 29 korun.

382554

1.10.2020 17:22

pre koho máme chrániť normálny svet ???

libertarian 31.?.?.?

> Obhajoba normálního světa před rozvratem je prvořadým politickým programem a životním postojem dneška.

hmm,..... ale pre koho máme chrániť normálny svet ??? Mladá generácia evidentne o normálny svet nestojí. Jej sa zrejme páči ten šialený, absurdný moderný svet. Tak nech si ho užijú.

382558

1.10.2020 19:01

Západ v roli hegemona světa opravdu končí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

A je úplně jedno, zda je rychle destruován tamějšími tzv. neomarxisty ( mnozí si dnes záměrně nebo z rajské nevědomosti opravdu hodně pletou pojmy se svými dojmy ), nebo nenažraností a chamtivostí převážně nosatých "elit" Západu. Osobně se přikláním ke druhé možnosti, ale svůj názor nikomu nevnucuji.

382563

2.10.2020 0:42

Jakápak sebedestrukce - prostě destrukce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

od starých známých ...
Pád Varšavské smlouvy svého času „pravice“ (od nacistů po konzervativce) přivítala a dodnes si jej připomíná coby „inspirující“ – což bohužel ponejvíce svědčí o intelektuální plochosti větší části „pravice“, která není schopná rozpoznat sovětský blok coby jedinou významnou konzervativní sílu ve světě a USA jako celosvětového zvěstovatele rozkladu. Této americké úlohy si nebyl vědom jen Yockey, ale také – a to s velkým nadšením – trockisté, z nichž se mnozí posunuli do role jestřábů studené války a neokonzervativních stratégů, jako mezi jinými Ralph Peters.

382577

2.10.2020 2:07

Kniha bojuje proti vetrnym mlynum

Rudolf_K 2620.?.?.?

Zapad se nedestruuje, ale snazi se destruovat Rusko. Ale Russia delenda est je sine qua non. Proti tomu se nikdo neodvazi ani ceknout. Proto si autori vytvareji zastupny terc.

Pane Brichacek, snad byste nam mohl vysvetlit, kdo jsou to ti "neomarxiste", pripadne pojem vydefinovat.

Rudolf Kavan
https://voxpopuliblog.cz/author/rudolf_k/

382578

2.10.2020 8:55

RE: Kniha bojuje proti vetrnym mlynum

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 382578

>Zapad se nedestruuje, ale snazi se destruovat Rusko.

Pane Rudolf Kavan. Vám pripadá dianie v USA NEdestrukčné ??????

Islamizácia EU Vám pripadá NEdestrukčná ??????

"Zelená" politika EU Vám pripadá NEdestrukčná ??????
Koronašialenstvo vlád EU Vám pripadá NEdestrukčné ??????
Superdlhové šialenstvo EU Vám pripadá NEdestrukčné ??????
Genderové šialenstvo EU a USA Vám pripadá NEdestrukčné ??????

Ktorékoľvek z tohto samotné je schopné nás zničiť.

382585

2.10.2020 7:04

Na tomto serveru je typická zabedněnost

gippius 213.?.?.?

typická častým používáním nesmyslného, popleteného pojmu "neomarxismus" , tu skrytějším, tu otevřenějším a úměrně tomu stupidnějším antisemitismem.Nyní se tu propaguje kniha člověka, který víc, než kdo jiný způsobil nesvéprávné, fatálně poškozené postavení naší země v zahraničně-politickém a hlavně v ekonomickém kontextu. Každý den se tu objevuje jeden článek v hlavním panelu, většinou je to povrchní škvár. K tomu pár zpráv ve zkratce. Každý měsíc se žadoní o finanční prostředky. Myslím si zcela důvodně, že zvědavec je dnes už k ničemu. Ne že by bylo už tak krásně, aby současný systém nepotřeboval kritiku, právě opak je pravdou. Ale tahle současná pozice Zvědavce je úplně vedle. Když porovnám Zvědavce s jinými servery /Argument, Nová republika/ vidím tam až na vyjímky logičtější a hlavně vytříbenější argumentaci. Nebo se podívat na letošní litoměřická odborný seminář. To je úplně jiná liga, než tohle klausovské a antisemitské stupidně konspirační pařeniště. Můžete cenzurovat, to ale úroveň vašeho serveru nijak nevylepší, už tak jste se zakopali dost hluboko.

382581

2.10.2020 11:35

RE: Na tomto serveru je typická zabedněnost

R.E 37.?.?.?

Reakce na 382581

S tím Klausem a jeho helfry máte pravdu, ale že ten bordel, který musíme prožívat, není řízen a že v tom nemají pracky pejzatí, tak v tom se velice mýlíte a ne vše, co bylo řečeno na tom semináři v Litoměřicích, kde se už poněkolikáté předváděli jen poněkud uprdění a hodně opatrní dědci, bojící se, pokud to vůbec vědí, ukázat prstem, byly perly...[velký smích]


PS: a se slovy jako je"antisemitismus" by jste měl žonglovat opatrněji...

382590

3.10.2020 8:34

RE: Na tomto serveru je typická zabedněnost

gippius 213.?.?.?

Reakce na 382590

Ale to víte, že v tom mají pracky, to je mi jasné. Ale nejedou v tom zdaleka sami a i mezi Židy je na druhou stranu pár hlasů, kteří se vymezují proti globalizaci, třeba Chomsky. A s tím antisemitismem máte pravdu, je to posvátná kráva, třebaže už ten název je úplně mylně vystavěný. Ale opět se musím vrátit k tomu Klausovi, je fakt nehorázné tomu darebákovi dělat ještě po letech reklamu. Ten člověk se snad mýlil úplně ve všem, naco sáhnul, snad s vyjímkou zahraniční politiky, kde se ale v letech aktivního působení stejně nechal vléct okolnostmi. Fakt tragická, nebo spíš neblahá postava.

382600

2.10.2020 17:35

RE: Na tomto serveru je typická zabedněnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 382581

Podival jsem na diskuzi na Nova republika dva prvni clanky, ktere mi prijdou podobne jako treba tady, ale kvalita dikuze me nejak nenadchla. Mozna pisou s diakritikou bez pravopisnych chyb a preklepu, s lepsi stylistikou, ale pokud jde o obsah.... Pamatuju Zvedavec tak pred 10-12 lety, kdy diskuze byla bourlivejsi a nazorove mnohem pestrejsi. Tedka je to takove vice ploche, ale dva vzorky z NR mi prijdou dost placate.

Neomarxismus na zapade by chtelo jiste definovat, ale de facto se to jevi jako roztristena nespokojena, frustrovana a radikalizujici se mladsi generace a intelektualni elity universit, masmedii, a taky marxiste z 1968 i na zapade.... Nekteri se vidi v agende zfanatizovaneho ekologismu, nekdo veri ze korektnost v LGBT, gender, rasova nenavist a vsichni si z toho delaji v neziskovkach snadny a lukrativni byznys... a vzdy je spolecnym nepritelem zapadni krestanska kultura. Rozlozite kulturu, rozlozite socialni vztahy a v konci zkolabuje i statni zrizeni. Nema to nic spolecneho s marxismem u politicke moci treba v Cine, protoze tam se evidentne jakekoliv tendence proti kulture, socialnim vztahum i statu tvrde potlacuji!! Z toho mi vychazi, ze se jedna o nastroj ideologicke diverze vuci zapadni kulture - relikt ze studene valky, ktere krome rezimu mohou vyuzivat i mocenske skupiny globalnich korporaci, velke kosmopolitni cirkve, anarchiste, fasiste, rude kosile jako antifa... Kazdy samozrejme sleduje svoji agendu a veri, ze konecne viteztvi bude patrit pouze jemu.

90. leta souvisi v CR s vrazdou Dubceka, at tento pan ideove byl jaky byl, tak v prve rade chapal jak prakticky funguje stat, diplomacie a velky mezinarodni ksefty. Proto Venca-Lahvac. Jakmile dojde k likvidaci jistych struktur statu v bezpecnosti a diplomacii, tak mezinarodni obchod je silne zredukovan, namorni lode muzete klidne prodat, protoze nemaji jaksi co vozit. Kuponova privitazice nepochybne umoznila predevsim dobre informovanym skupinam a jedincum prevzit ohromne majetky, ale i bezny clovek si mohl za tisicovku prijit k rekneme 50 000 v akciich. Pri transformaci majetku v bilionech je to rekneme tak 10%, ale lepsi nez dratem do oka. Dalo by se diskutovat o tom, co vsechno melo byt rozprodano, jako rozvody vody, plynu, doly, nerostne bohatstvi...

Doslo k odchodu SSSR za sceny, coz zlikvidovalo imperialni sferu vlivu se vsemi dusledky politickymi i ekonomickymi. A at se to komu libi ci ne, tak staty VS nedokazali celit tlaku ohledne ekonomicke expanze na vlastni uzemi, ne tak sfery zajmu byvaleho vychodniho bloku. Pragmaticky Meciar v SR nakonec, i pres vitezstvi ve volbach byl odstaven od moci, takze Dubcek mohl pouze jiste procesy zpomalit. Jugoslavie jako treti alernativa byla rozbombardovana. EU po 2010 uplatnuje mix marxismu s korupcnim diktatem megakorporaci. Vysledkem je ekonomicka likvidace Spanelska, Italie a obrovske problemy Francie na ukor ekonomickeho "uspechu" severu. Pokud by ECB nesla do zapornych uroku, a "nevytiskla" vice jako 10 bilionu euro, tak ...

382595

2.10.2020 10:06

Samodesktrukcia?

AntePortas 109.?.?.?

Samodestrukcia to nieco ako u nas samounos, teda nezmysel. To nie je ziadna samodestrukcia, to je stav, kde spotreba prevysi tvorbu. Tento jav je sucastou vesmiru od pociatku. Zial, toto sa neda nijako odvratit. Je to prirodzeny cyklus, vzniku a zaniku, tvorby a spotreby. Dodnes na to nikto liek nenasiel.
Do tohto sa hodi bajka o Prometheovi.
Prometheus, slachetny rytier, jeden z bohov, rozumej svetlonos, odpadlik, zlodej a podvodnik, vzal bohom ohen, rozumej okradol tvorivych o rozumy, a priniesol ho ludom, rozumej dal nieco cenne tym, ktori to nevytvorili. Za to ho bohovia pribili na skalu, rozumej nedokaze sa odputat od vyhod, ktore mu to prinieslo, a tak ho kazdy den obera o pecen orol, rozumej za svoju neschiopnost sa od tychto vyhod odtrhnut, trpi, pretoze ten ohen co im dal, ich pali.
Zabavam sa na tom, ako stale dookola pocuvam, ako tu niekto nieco riadi a ako su ti ostatni otroci a ovce. Ano, je to dobry namet pre bajku. Skutocnost je vsak uplne ina. Tu vobec nejde o riadenie, pretoze riadenie ma viest k celospolocenskemu prospechu. Tu ide len o prerozdelovanie hodnot, ktore dotycni nevytvorili. Tym dochadza k vzniku nerovnovahy, ked spotreba postupne prevysi tvorbu. Dosledky budu take, ze zo sveta postupne zniznu ti tvorivi a ti ostatni, spotrebitelia, zozeru vsetko vratane seba teda aj toho Promethea a aj toho orla. A az ked vsetko zozeru, znovu pridu ti tvorivi, bohovia, aby nastartovali dalsi cyklus.
Zda sa, ze Prometheus zacina byt z toho nervozny. Zial pre neho, je pribity ku skale a nemoze s tym nic urobit, lebo sa nevie zbavit svojich ulupenych vyhod. Stacilo by vzdat sa vyhod, rozumej bohatstva a domnelej moci, a stane sa slobodnym. Inak prave on jediny zostane skutocnym otrokom.

382588

Příspěvků: 51

01.10. 01:37 R.E.  Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
01.10. 14:46  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
01.10. 18:43  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
02.10. 09:57 Xanidil  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
03.10. 11:57 rosco  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
03.10. 12:38 R.E  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
03.10. 19:43 rosco  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
03.10. 22:58 rosco  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
04.10. 02:38  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
04.10. 09:15 rosco  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
04.10. 11:14 R.E.  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
04.10. 19:18  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
04.10. 20:38 rosco  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
01.10. 20:24 R.E.  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
01.10. 21:22 Gój  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
01.10. 21:22  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
01.10. 21:48 Šifrin  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
02.10. 08:43 libertarian  RE: Samolibec a majitel neomylnosti Klaus st., ....
02.10. 10:08 Vladimír Stwora  Omezte počet svých příspěvků
02.10. 13:09 libertarian  RE: Omezte počet svých příspěvků
02.10. 16:27 Vladimír Stwora  RE: Omezte počet svých příspěvků
02.10. 16:41 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Omezte počet svých příspěvků
03.10. 14:55 libertarian  RE: Omezte počet svých příspěvků
03.10. 20:34 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Omezte počet svých příspěvků
04.10. 14:23 ping789  RE: Omezte počet svých příspěvků
04.10. 21:18 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Omezte počet svých příspěvků
04.10. 22:03  RE: Omezte počet svých příspěvků
01.10. 07:36 gippius  Blbosti o marxismu dnes omílá kdejaké ťululum
01.10. 17:52 Xanidil  RE: Blbosti o marxismu dnes omílá kdejaké ťululum
01.10. 09:24 libertarian  dementní Homo-erectus.
01.10. 11:39 Jan Hanuš  Je to v nás.
01.10. 17:16 libertarian  Je to v nás.
01.10. 22:44 moucha  RE: Je to v nás.
02.10. 08:46 libertarian  RE: Je to v nás.
01.10. 13:51 Petrski  Zcela zavádějící pojem "neomarxismus"
01.10. 18:44 gippius  RE: Zcela zavádějící pojem
02.10. 02:09 Rudolf_K  RE: Zcela zavádějící pojem
01.10. 14:12  Nebudu číst knihu ani tento komentář. Protože
01.10. 15:23  Tohle je ta skutečná Sebedestrukce Západu
01.10. 15:59  Optimistický scénář
01.10. 16:03 Joseph Chlor  Tak Klaus už to taky hází na neomarxisty ....
01.10. 17:22 libertarian  pre koho máme chrániť normálny svet ???
01.10. 19:01  Západ v roli hegemona světa opravdu končí
02.10. 00:42  Jakápak sebedestrukce - prostě destrukce
02.10. 02:07 Rudolf_K  Kniha bojuje proti vetrnym mlynum
02.10. 08:55 libertarian  RE: Kniha bojuje proti vetrnym mlynum
02.10. 07:04 gippius  Na tomto serveru je typická zabedněnost
02.10. 11:35 R.E  RE: Na tomto serveru je typická zabedněnost
03.10. 08:34 gippius  RE: Na tomto serveru je typická zabedněnost
02.10. 17:35  RE: Na tomto serveru je typická zabedněnost
02.10. 10:06 AntePortas  Samodesktrukcia?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

52

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 111 čtenářů částkou 18 231 korun, což je 52 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 0

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
21,95 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,37 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 739,34 Kč
1 unce stříbra
512,79 Kč
Bitcoin
417 079,51 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 491