Diskuze k článku

Nová úvaha nad prezidentskými volbami v USA

Příspěvků 23

23.9.2020 0:34

Perfektni

Larss 213.?.?.?

Perfektni clanek! Skvele postrehy...

Myslim, ze Saker pouze podcenuje odhodlani americkych domacich elit jit do valky proti Rusku. Pokud maji skoncit, tak s velkym ohnostrojem. Tohle je podle me jejich pohled na vec. Podivejte se na Hitlery jako typickou predstavitelku domacich elit a Demokratu. Té to zari v ocich...

382279

23.9.2020 10:29

RE: Perfektni

Mika 87.?.?.?

Reakce na 382279

The Saker nenapsal to podstatné - americkou armádu ovládá deep state. To znamená, že Trump ji nemá zcela pod kontrolou. Je to skupina fanatiků, kteří si myslí, že válku proti Rusku a Číně musí vyhrát. Jiná cesta jak spasit USA před krachem, potupou, pádem dolaru a zajistit do budoucna obrat zbrojnimu průmyslu , pro ně není.
Stačí zaznamenat co se v poslední době děje v okolí ruských hranic - permanentní provokace amerických bombardérů, špionážních letounů, přesun vojsk NATO do Polska a Litvy, provokace v Čínském moři a na závěr snaha skrze Navalneho překazit plynovod Nord Stream.
Mějme stále napaměti, že umírající kobyla kope nejvíc.

382294

23.9.2020 14:11

RE: Perfektni

Prodost 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 382279

Ano, perfekt. Myslím, že Saker nepodceňuje odhodlání (nejen US) (j)elit. Uvádí jasně, že se jejich oponenti (Rusko, Čína) stihli dobře připravit. A i přesto jsou (j)elity odhodlány do války s nimi jít. Myslím proto, že a) nemají na vybranou, jsou historicky na konci svých možností. Vždycky hráli poker a to je hra vabank. Vždycky jim to vycházelo, lidé nebyli donuceni nad tím přemýšlet, stačilo věřit zprávám. To bohužel platí pro většinu i dnes. b) je to jejich religiózní fanatismus. Abych toto tvrzení dokázal, musel bych na začátek jejich historie, tzn. do Cromwellovské Anglie, kde tato anglosasská ideologie vznikla. A to už by nebyl příspěvek komentáře, ale něco jiného...zvláště pak po zapojením sionistů

382307

23.9.2020 9:00

irelevantné voľby

libertarian 31.?.?.?

Výsledok volieb znamená pre USA iba jediný rozdiel :

Skapú o rok, alebo skapú o 10 rokov. Z hľadiska historie irelevantné.
Ten rozdiel by mohol mať vplyv iba na zvyšok sveta. Za 1 rok sa svet nedokáže odpútať od USA a skape spolu s nimi.
Za 10 rokov si (teoreticky) môže zvyšok sveta uvedomiť situáciu, a ochrániť sa pred skapínajúcimi USA. Či toto časť sveta urobí, je neznáme. Ale skoro iste nie. Väčšina sveta svojou debilitou je podobná USAkom.
Rusko to už začalo robiť, Europa je dlhodobo zalezená v USAckej riti.

Nezávidím mladej generácii ich budúcnosť. (tu grcajúci šmajlík )

382289

23.9.2020 9:55

USA nemám rád, ale

Jan Hanuš 193.?.?.?

lidi tam jsou na tom podobně jako my. Někdo je rozeštvává a staví proti sobě různé skupiny. To je u nás už taky a zelený mozek Prymula se od Hitlery určitě něco přiučí. Ještě štěstí, že tu zatím nemáme rasismus. Ale oni nám ho sem naverbují taky. Na povel.

382292

23.9.2020 18:31

RE: USA nemám rád, ale

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 382292

>lidi tam jsou na tom podobně jako my. Někdo je rozeštvává a staví proti

- ovčania svojimi daňami, samotnou svojou existenciou, svojou schopnosťou bojovať za štátnu moc - dávajú silu a moc tomu ZLU, ktoré robí štátna moc. Vzhľadom k tomu nepovažujem za správne ich omlúvať, a ľutovať.
Sila štátnej vlády a ich schopnosť konať ZLO pochádza z ľudí. Omľúvať ľudí ich HLÚPOSŤOU je cesta do pekla.

> Někdo je rozeštvává a staví proti ....
Človek má rozum, a dať sa rozoštvať - to je JEHO VINA, nie ospravedlnenie. Všetko ZLO sveta pochádza z ľudskej hlúposti. Omlúvať húposť je omlúvať ZLO.

382313

24.9.2020 8:49

RE: USA nemám rád, ale

Salimon 194.?.?.?

Reakce na 382313

Považujete za lidskou hloupost i nezkušenost, naivitu a ochotu odpouštět?
Protože právě to jsou živné půdy pro všechny hochštaplery a podvodníky. Opravdu byste chtěl i tyto vlastnosti vymítit? A chtěl byste v takovém světě sám žít? Kde nikdo nikomu nevěří, všichni jen kalkulují a analyzují, co ten druhý vlastně chce.
Já ne.

Ale z jiného soudku. Pokud hovoříte o lidské hlouposti, pravděpodobně máte na mysli neschopnost dohlédnout na důsledky svých činů. Ale právě schopnost chápat i dlouhodobější důsledky svých činů se často chápe jako moudrost.
Není tedy náhodou přirozené, že lidé obecně začínají jako hloupí a postupně na základě zkušeností zmoudří? To je samozřejmě předpokládaný průběh u jednotlivce. (Bohužel se nemusí vždy dostavit ve viditelné podobě). Obnovující se skupina jako celek takto nefunguje. Tam bude stále dost nových nezkušených (hloupých) a aktivních, a postupně umírající jedinci zkušení (moudří).
Takže z tohoto důvodu pravděpodobně nikdy nedojde ke zmoudření celé populace, dokud neztratíme reprodukční schopnost. A o takové zmoudření bych opět nestál. Proč se na manifestace a v neziskovkách velmi často používají mladí lidé. Často sotva plnoletí. Jsou naivní, plní ideálů a důvěřiví. A navíc jsou ochotní riskovat. Jedním slovem by se z pohledu staršího usedlého člověka dalo říci, že jsou hloupí, že? Ale na místo každého, který pochopí a zmoudří doroste další nezkušený. Je to věčný boj. A proto nestačí říci kašlu na to. Lidi jsou hloupí a zaslouží si to.

Další úhel pohledu je omezení lidského mozku. Od určité doby se lidé začali specializovat. Vy se považujete za zběhlého v otázce politologie, geopolitiky a možná i filosofie. Prostě jsou to věci, které Vás zajímají a považujete je za důležité. Jiní lidé mají jiné zájmy. O politologii nebo geopolitiku zavadí jen letmo. A když zjistí, že bez řádného studia se v tom stejně nevyznají, tak se o politiku přestanou zajímat. Minimálně do doby, než jim začne zasahovat do jejich života či oblastí zájmů. Následně při volbách volí tak, jak si myslí, že to optimálně vyhovuje jejich zájmům. Nehledají dlouhodobé a skryté souvislosti. Prostě na to nemají čas. Věnují ho jiným věcem.
Chci říci, že je přirozené, že všichni nestudují politiky, korporace, jejich vliv a vliv skrytých bratrstev. Já osobně jsem rád, že se lidé věnují i jiným věcem. Velmi často zvelebování svého nejbližšího okolí. Rozšiřování a posouvání vpřed svých oblastí zájmu. Je jedno jestli jde o jachtaření, zahrádku nebo prostě jen zkrášlování sebe sama (materiálně či duchovně). Dejme my, kteří se máme chuť o politiku zajímat alespoň jako hobby, pochopitelné a smysluplné informace těm, kteří se starají o to, abychom žili v krásnějším světě. Hovořme na ně jejich jazykem. Slovy, kterým rozumějí.

Pokud jim budeme ř

382333

24.9.2020 8:50

RE: USA nemám rád, ale

Salimon 194.?.?.?

Reakce na 382313

... pokračování ...

Pokud jim budeme říkat, že jsou to hlupáci a urážet je, že nic nechápou, pak se nic nezmění. Když už sakra máte tu vůli něco dělat, tak to udělejte ku prospěchu ne ke zkáze.

Bohužel hovořit k jiným lidem jejich jazykem a poskytovat jim informace, kterým rozumí a které by jim mohly pomoci se lépe rozhodnout není jednoduché. A pokud se nenaučíme věcně diskutovat ani tady, tak sotva najdeme cestu jak pomoci jachtařům, zahrádkářům, krasavcům i mudrcům vidět, to co považujeme za podstatné. (Omlouvám se, ale jsem muž, který už dávno pochopil, že ženy hovoří jiným jazykem. Kterému často nerozumím. Proto uvádím pouze mužské verze hobby. Ale pro ženy, odvážnější muže a obecně lidi schopnější než já, je tu prostor na komunikaci i s tou úžasnější polovinou populace).

Salimon

382334

24.9.2020 10:04

RE: USA nemám rád, ale

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 382334

>Považujete za lidskou hloupost i nezkušenost, naivitu a ochotu odpouštět?
- nekomplikujte to. Za hluposť považujem VŠETKY vlastnosti a konanie, ktoré ŠKODIA TOMU človeku. Akékoľvek, všetky.... Ochrana seba samého je ZÁKLADNOU vlastnosťou živých tvorov, okrem terajšieho bieleho človeka.


>Bohužel hovořit k jiným lidem jejich jazykem a poskytovat jim informace, kterým rozumí a které by jim mohly pomoci se lépe rozhodnout není jednoduché.
Je to jednoduché S tým problém nemám, a snažím sa to robiť. Ovčania však odmietajú počuť informácie, ktoré odporujú demagogii od politikov a od TV.

Ziadny živočíšny druh nekoná VEDOME to, čo mu uškodí a zničí ho. Jedine človek. A preto myslím, že biela rasa je na ceste k sebazničeniu.

Najlepším testom PRAVDY je porovnanie s realitou. A moje tvrdenia potvrdzuje dnešná realita. Vaše ideály pekne znejú z kazateľnice v kostole, ale realita smeruje inam.

382337

23.9.2020 10:44

Rozdělení USA

Erwin 194.?.?.?

Saker píše o pozitivních věcech jako je Ústava USA, Listina základních lidských práv a svobod, duch samostatnosti a nezávislosti, silná pracovní morálka, nesmírná kreativita lidí v USA a jejich láska ke své zemi.
To ovšem platí pouze pro část obyvatelstva - potomky Evropanů. Pro potomky Chazarů, negry, hispánce a další je rozhodující příslušnost ke svému etniku. Vlast – tedy USA je pro ně až na druhém (kdo ví, zda na druhém) místě. Podobně jako např. ve Francii, kde čtvrtá generace dávných neevropských přivandrovalců, která se už narodila ve Francii, se cítí především příslušníky etnika a patřičného náboženství.
Pouze potomci Evropanů (a zčásti i východní asiaté) jsou nositeli kultury, vzdělání, vědy a pokroku. Ostatní etnika jsou jen parazitující. Není třeba to nijak složitě dokazovat. Stačí se rozjet do světa a podívat se, jak kdo kde žije. Přečíst si hodnotné knihy, zaposlouchat se do nádherné hudby, uvědomit si, kdo co úchvatného postavil, vynalezl, pozvedl ducha, rozvinul a upevnil vzájemnost mezi lidmi vlastního národa.
Celý vývoj USA, a zde je dobré si připomenout slova prvních amerických prezidentů, kteří varovali před touto katastrofou etnického mísení, dle mého jednoznačně spěje k jednomu ze dvou řešení. Rozdělení USA mírovou či válečnou cestou. Rozdělení etnického. Nejen etnického rozdělení, ale navíc bude nutno oddělit i příslušníky bílé populace, a to dle ochoty bílých lidí pokračovat v novém státě v nesení praporu civilizace či „negroizaci“ nemalé části, která nechť raději zůstane fyzicky tam, kde i inteligenčně zůstává na úrovni těch, od kterých je nezbytné se oddělit.
Většina lidí se bojí něco podobného vyslovit, poněvadž by mohli být, chudáčci, obviněni z rasizmu. Jak strašlivá nálepka. S takovým balvanem kolem krku je lépe se snad oběsit.
Velká část lidí v USA (potomků Evropanů) to prý ovšem takto čím dál více cítí, jak jsem se nedávno dozvěděl.

382295

23.9.2020 18:56

RE: Rozdělení USA

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 382295

>Pouze potomci Evropanů (a zčásti i východní asiaté) jsou nositeli kultury,
>vzdělání, vědy a pokroku. Ostatní etnika jsou jen parazitující. Není

- je normálne, ak je časť ľudí parazitmi. NIE JE NORMÁLNE, ak sa tí ostatní im dobrovoľne podriadia. A NIE JE NORMÁLNE, ak štátna moc núti ostatných, aby sa podriadili. Politický systém v štáte, ktorí urobí časť ľudí otrokov pre ostatných, je skurvený , otrokársky. A demokracia - vláda debilnej väčšiny
- toto robí.



>Celý vývoj USA, a zde je dobré si připomenout slova prvních amerických
>prezidentů, kteří varovali před touto katastrofou

- V americkej Ústave niet ani slova o demokracii. Politici postupne republikánsky systém (vládu PRÁVA) zmenili na vládu VäČŠINY - demokraciu. A tak ju majú - a ona ich zničí.

Z tej kurvárne NIET CESTY von. Oni ani cestu von nehľadajú.

382315

24.9.2020 5:16

RE: Rozdělení USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 382315

Vzdycky je nejaka cesta, ale momentalne je nepruchozi politicky. Za prve volebni pravo a moznost byt zvoleni budou mit pouze ti, co plati dane. Jestli jsou to socialni paraziti nebo prominennti revoluce z roku 1776 je sumafuk, proste pokud neplati dane... Znamena to mimo jine automaticke ukonceni politicke podpory socialniho parazitismu. Za druhe korupce likviduje pravni stat, nejvetsi masina na korupci co lidi zatim dokazali vymyslet jsou fiat money. Kapitalismus uz neexistuje nejpozdeji od roku 1913, protoze ten je od slova kapital. Ekonomicky system, ve kterem zijeme je od slova zadluzena hola prdel a nekery by to radi kormidlovali k nevolnictvi nebo otrokarstvi. Nebude existovat monopol na tvorbu penez, kdo ma kryti drahymi kovy, at si razi svoje prachy. Za treti bankeri nebudou pri puknuti inflacni megabubliny holit lidi na kost. Neni problem vytvorit neco jako green bucks, nejvetsi zlocin Lincolna. Tusim tehdy astronomickych 400 milionu dolaru si USA pujcili od lidu USA a zaplaceno to bylo za 5 let. Za poslednich 500 let jedina valka, na ktere banksteri prodelali. Rikam to nerad, ale bez bankovniho systemu se komlexni civilizace neobejde, ale nebude monopolem bratrstva tiskarskeho lisu. Meli by to vzit, ponevadz nuklearni valku neprezije nikdo, ani optimisti.

382330

24.9.2020 10:23

RE: Rozdělení USA

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 382330

> Vzdycky je nejaka cesta, ale momentalne je nepruchozi politicky.

- ja vymyslím desať rôznych ciest von.
Lenža ani jednu nepríjmu a nezrealizujú demokratickí ovčania voliči. Najprv musí nastať katastrofa, ktorá MOŽNO zmení myslenie ovčanov.

My starší budeme mať trochu vzrúšo na konci života, a mladí to odserú natvrdo.

382339

23.9.2020 10:53

Ještě si neodpustím jednu

Erwin 194.?.?.?

poznámku. Tak na černých životech prý záleží. Hmmm. Úplně sama se nabízí otázka : A komupak, prosím? Možná těm rovnostářským, sluníčkovým, sójovým, neomarxistickým teploušům z antify, kteří rádi využijí kohokoliv pro své anarchistické bourání všeho, co souvisí s naší kulturou, věděním, uměním a intelektem vůbec. A čím primitivnější cíle, tím primitivnější metody za využití primitivních etnik a primitivních hesel. Ne, těmto na životech nějakých negrů vůbec nezáleží. Jejich páníčkům už samozřejmě vůbec ne.
Možná těm samotným černým záleží na jejich životech. Těm ale také ne. Ze způsobu jejich života plyne, že žijí jen pro dnešek, zítřek je nekonečně daleko, plánování života za účelem jeho zachování neznají. Celá Afrika, různá gheta a gangy v našem kulturním světě, Haiti, JAR a další místa, kde se zmocnili bohaté země a udělali z ní za pár let poušť, žijí dle hesla : Ty chcípni dnes, já až zítra.
A tak snad možná obyčejnému člověku může na nich záležet. Obyčejnému člověku ovšem záleží na všech životech.
Toto heslo je tak nejen hloupé, nenávistné a pokrytecké, ale i lživé.

382296

23.9.2020 15:16

Volby mohou spustit občanskou válku...

Miroslava 46.?.?.?

Situace je taková, že kdo by v prezidentských volbách nevyhrál, rozdíl bude nepatrný. A strana, která prohraje, bude zuřivě vyžadovat "spravedlivé" sčítání hlasů. Zde je velká hrozba konfliktu a občanské války. Už dnes strany na meetinzích prohlašují, že nepřiznají vítězství druhé strany.

382308

24.9.2020 1:53

RE: Volby mohou spustit občanskou válku...

vvv 206.?.?.?

Reakce na 382308

I kdyz je rozdil nepatrny v lidovem hlasovani, vyhraje ten, kdo dostane hlasy od Electoral College. Takze nejake prepocitavani do nekonecna nema v Americe smysl.

Spousta lidi v Americe ideologicky odmitla Trumpa jako presidenta, a odmitla i to, ze byl zakonite zvolen. Ale on president je.

Nepriznani vitezstvi se mi zda jako pitomost, ktera nikam nevede.

Horsi jsou bojuvky ve znicenych mestech. A pozar se taky lehce zapali.

382328

23.9.2020 16:23

Vynikající článek.

Jan Čáka 2a00:x:x:x:x:x

Opravdu dobře podáno.Můžu se s tím ztotožnit. Jak říká Petr Hampl každý milimentr a centimetr uhájený konzervativizmu a vlastenectví je dobrý. Tak snad to ten Trump dá.....Držím palce.

382311

23.9.2020 16:34

S autorem Sakerem nesouhlasím

pv 193.?.?.?

píše, že jde o úvahu, předkládám tedy k úvaze své důvody: Střídání republikánů a demokratů je primitivní hra. Jsou to komedianti, mezi sebou soupeří jen kvůli udržování lidí v naivním pocitu, že stále volí a vybírají si. Viditelně v USA vládne FED a vybraná finanční a korporátní mafie. Jaké zákony budou platit určují oni a nikoliv nějaká vláda, protože drží v rukou finance a rozhodují, na co je vydají. Proto také hned první den presidentování Trump navýšil peníze pro Izrael, zrušil příspěvky na péči invalidům a také veteránům. To je holý fakt. Nedodržel žádné sliby stejně jako žádný jiný před ním. A ani piculina Clintonová by bez financí žádnou válku proti Rusku nezačala, Trump nezrušil FED a ani Putin neudělal z "národní" banky ruskou, jen kecal. A situace v Rusku není o nic jiná než v USA. Bankéři rozhodli i o věku odchodu ruských lidí do důchodu, stačí si pročíst dodatky k ruské ústavě a budete ve vobraze. V globalizačním procesu jedou velmoci společně, viz opatření kvůli korunoviru! Depopulace země je v zájmu všech. Takže, pane Saker, žádná veškerá moc do rukou menšin nehrozí, jsou pouze používáni jako nástroj a neví o tom. Týká se i přivandrovalců do Evropy, mluvím s nimi o tom.
Co neustále viditelně probíhá, je boj mezi globalizačními rodinami (většinou joudovskými) a dovolím si říct, že vedou ti, co ovládají Rusko a Čínu, neboť rozhodujícím měřítkem bohatství nejsou peníze, ale půda a nerostné bohatství. A ikdyž USA dlouhodobě rabovaly cizí země, bohatly na ropě i krádeží ( viz Sýrie), na ruský potenciál nemají v žádném směru a hot válku nemají šanci vyhrát ani za pomocí získaných vazalů včetně naší republičky. Váš příměr s Titanikem beru. to bylo výstižné, opravdu je jedno, kdo bude jako kapitán a na pasažérech nesejde, ani na bojích mezi nimi. Je těžké si připustit, že vládnoucí psychopati nás už k ničemu nepotřebují, přesněji jen takový počet na práci, co jim nezastanou roboti. Není žádná náhoda, že nejvíce se jich vyrobí v Číně a bílá rasa není ochotna otročit dobrovolně, proto jede její likvidace.

382312

23.9.2020 23:15

Strašný článek.

Tync Dunchaw 88.?.?.?

Doparoma Sakere. Tenhle článek je tak depresívní, že se vůbec nehodí číst.

Být to v bojovém nasazení a já být Vašim velitelem, vlastnoručně Vás zastřelím před nastoupenou jednotkou. Takhle šířit depresi a beznaděj mezi mužstvem! Nebo Vás alespoň degraduji, pokud bych měl mimořádně dobrou náladu a byl bych velmi velkorysý. Vy byste mi na oplátku musel slíbit, že už budete držet hubu.

Za článek máte ode mne pětku.

Takové řeči jenom šíří depresi a strach. Snad největší nepřítel vojáka, mnohem horší než přesila protivníků.

Slušní Američané jsou odhodláni bojovat a mají zbraně. Proti nim stojí rabující dav černých kriminálníků spolu s nimi levicoví aktivisté a bílý odpad, takzvaný white trash.

Vojáci a policajti nejsou těmto davům nakloněni a mají k dispozici docela kvalitní bojové vybavení a především motivaci s tímto svinstvem bojovat. Takové řeči, jak ty Vaše doslova každou motivaci ničí, tak raději sem už nic nepište.

382319

24.9.2020 12:02

RE: Strašný článek.

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 382319

Saker není velitel bojového útvaru, ale člověk. která má přehled a realistický názor. Ostatně, depresivnější je spíše Roberts, jehož radami bych se zrovna neřídil, ale pravdu má taky. Malovat si vše narůžovo je dobré u piva, protože si tam chodíme zlepšit náladu, kterou nám neustále budou zhoršovat Prymulové, Kalousci, šmejdi v pozadí a prodejní parchanti.
Můj kamarád z Bostonu mi říkal, že tam chodí republikáni do jedné hospody a demokrati do druhé. Do jedné spolu nechodí, aby si nekazili náladu a nehádali se. Pro zlepšení pocitu je dobré si spolu zajásat, ale není to diskuze, je to relaxace. Možná povzbuzení do boje. A to tu chceme?

382342

24.9.2020 15:42

Spíš bych to viděl na výběr ....

Joseph Chlor 89.?.?.?

..mezi dvěmi deprivanty.
Nechápu ty, co se i dnes, po tolika zkušenostech, na tom cirkusu podílejí a nic okamžitého z toho nemají.
V podstatě dělají z ostatních nesvéprávné blby.

Jedno ponaučení tu ale je.
A sice, že když porovnáme situaci u nás a tam, tak my jsme národem velmi zdravým , národem rozumných lidí. Který umí vygenerovat přeci jen aspoň nějaký trochu neobskurní výběr, netvrdím že lidí rozumných a moudrých...ale ve srovnání s národem, který prý už skoro 250 let žije v demokracii a který má nesouměřitelně větší populaci....jsme na tom lépe. Což je dobrým příslibem pro budoucích 200 let. [velký smích]
Bohužel jsme z jistých důvodů nuceni hrát submisivní roli, někdy až nechutně submisivní. Ale to už kdysi dávno vyslovil jeden, teď nevím kdo. Že velké národy se chovají jako grázli a malé se proto musí chovat jako děvky. Já dodám, že není děvka jako děvka.

382345

24.9.2020 22:02

RE: Spíš bych to viděl na výběr ....

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 382345

Já bych s tím docela souhlasil. Není důvod tam dávat rozchechtanýho smajlíka. Možná nejsme ti nejrozumnější, ale v tenhle národ celkem věřím. A to i tehdy, když to vypadá, že jsme hlupáci a máme spoustu špatných vlastností.
Neumíme se v kapitalismu nijak moc prosadit. Vynálezy nám vždycky někdo ukradl, protože jsme byli hloupí nebo prostě neměli odvahu se prosadit. Nebo to byla pohodlná česká vyčůranost.
Je to tak i dnes. Prodáváme se levně, ale kupodivu pořád celkem dobře přežíváme a asi i dál přežijeme. Mám pocit, že se máme pořád nejlíp ze všech. A to i přes to, že volíme ve volbách neuvěřitelný svině. Jsme svým způsobem originální.

382351

27.9.2020 5:58

Pište jen máte-li co říci

Vida Lucia 2607:x:x:x:x:x

Měli byste si svou vlastní radu vzít k srdci. Vy se jednou zalknete tou nenávistí!

382432

Příspěvků: 23

23.09. 00:34 Larss  Perfektni
23.09. 10:29 Mika  RE: Perfektni
23.09. 14:11 Prodost  RE: Perfektni
23.09. 09:00 libertarian  irelevantné voľby
23.09. 09:55 Jan Hanuš  USA nemám rád, ale
23.09. 18:31 libertarian  RE: USA nemám rád, ale
24.09. 08:49 Salimon  RE: USA nemám rád, ale
24.09. 08:50 Salimon  RE: USA nemám rád, ale
24.09. 10:04 libertarian  RE: USA nemám rád, ale
23.09. 10:44 Erwin  Rozdělení USA
23.09. 18:56 libertarian  RE: Rozdělení USA
24.09. 05:16  RE: Rozdělení USA
24.09. 10:23 libertarian  RE: Rozdělení USA
23.09. 10:53 Erwin  Ještě si neodpustím jednu
23.09. 15:16 Miroslava  Volby mohou spustit občanskou válku...
24.09. 01:53 vvv  RE: Volby mohou spustit občanskou válku...
23.09. 16:23 Jan Čáka  Vynikající článek.
23.09. 16:34 pv  S autorem Sakerem nesouhlasím
23.09. 23:15 Tync Dunchaw  Strašný článek.
24.09. 12:02 Jan Hanuš  RE: Strašný článek.
24.09. 15:42 Joseph Chlor  Spíš bych to viděl na výběr ....
24.09. 22:02 Jan Hanuš  RE: Spíš bych to viděl na výběr ....
27.09. 05:58 Vida Lucia  Pište jen máte-li co říci

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,94 Kč
Euro
26,24 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 153,71 Kč
1 unce stříbra
501,25 Kč
Bitcoin
426 318,99 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 906