Diskuze k článku

Udělejme ze symbolu konformity symbol odporu

Příspěvků 46

15.9.2020 0:57

Hadr přes pysk

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Z nápisu CZexit nedělejte vědu. Bavlněnou roušku koupíte u čongů za 30 kč, citlivější ji mohou vyvařit a vyžehlit. V papírnictví pořídíte lihový fix, v ladící barvě, za desetikorunu, a můžete popsat kopy roušek. Na jednu stranu CZexit, na druhou do dvou řádků;
covid
teror.

381989

15.9.2020 6:55

Výbuchy vzteku + Ledecký

Mika 87.?.?.?

Včera na PL :

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vybu...

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDE...

Co se migrantů týče. Je zajímavé jakou starost má EU o zdraví a blaho populace, ale do Evropy pouští a nadále bude importovat masy nikým zdravotně nekontrolovatelnych uprchlíků. To je opravdu virová časovná bomba. Tím jenom EU potvrzuje svoje lži a faleš .
Ano, velmi dobrý nápad s rouškami ,,CZEXIT,,.
Teď ještě najít výrobce a distributora.

381992

15.9.2020 7:23

RE: Výbuchy vzteku + Ledecký

ping789 31.?.?.?

Reakce na 381992

máš fixu ?
p.s.: odkaz se dělá tak, že adresu označíš a klikneš prstem nebo myší na ikonku řetězu, pokud to nechápeš najdi si to na wiki

381993

15.9.2020 10:05

RE: Výbuchy vzteku + Ledecký

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 381993

Udělal jsem mu ty odkazy klikací, ale jinak máte pravdu. Štve mě, že to musím často opravovat, přitom stačí TAK MÁLO.

381999

15.9.2020 8:58

pekné myšlienky, pekné návrhy, .....

libertarian 31.?.?.?

pekné myšlienky, pekné návrhy, ..... ale všetko je to k ničomu, pokiaľ väčšina ovčanov sú dobrovolní poddaní, milujúci štátnu moc. Pokiaľ poddaní s láskou poslúchajú štátnu moc a jej buzerácie už stovky rokov, tak takýto poddaní nebudú konať nič proti tejto štátnej moci, bez ktorej nedokážu žiť.
Poddaní, otroci štátu , nie sú otroci iba od začiatku doby náhubkovej. Sú otroci štátu odjakživa, a libujú si v tom. A takýchto nič nezmení. Takýto sa nepostavia proti štátnej moci. Je to v riti, a náhubkami to neskončí.
Štátni poddaní budú radšej hľadať nepriateľov v židoboľševikoch, v Putinovi, v bankároch, v kapitalistoch, ........ ale vidieť ako svojich nepriateľov svoju štátnu moc - toto otroci nie sú schopní.

381994

16.9.2020 11:34

RE: pekné myšlienky, pekné návrhy, .....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 381994

A koho záujmy reprezentuje štátna moc ?

382037

15.9.2020 9:12

S kým se ale domluvit?

Jan Hanuš 193.?.?.?

Hned včera, opět v hospůdce. Jen jsem naznačil něco o viru a hned se ozvalo: "No jo, zase nějaká blbost z internetu." A opět inženýr. Ale alespoň už vím najisto, že to říkají lidé, kteří internet doma vůbec nemají, nebo ho neumí používat. Sledují jen hlavní zprávy v TV a sport.
Tupost se neuvěřitelně rychle šíří, je to totiž pohodlnější. Lidi, co dřív četli a studovali skripta najednou dřepí v křesle u TV. Jakoby zamrzli v čase. Už i ten internet je pro ně složitý, tak ho radši pomluví.
Páni inženýři, stydím se už za ten titul.

381996

15.9.2020 21:12

RE: S kým se ale domluvit?

mlcici kamen 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 381996

Presny postreh. Domluva nemozna, obcane se propadaji do zcela pasivni pozice a to i v zakladnich politickych otazkach. Spolecnost se rozpada na prvocinitele. O politice uz nejde mluvit ani s nejblizsimi znamymi, co jsou normalni a vzdelani.

Navalneho otravili Rusaci, Trump je blb a EU s Nemeckem si na nas neprijdou, protoze "to nejak udelame, jako jsme to vzdycky udelali". Tak alespon mluvi vysokoskolaci. Paradoxne maji na vec zdravejsi nahled lide s nizsim vzdelanim, ale i je uz zachvacuje mnozstvi nazoru z TV, z nichz si kazdy vybere nejaky jiny. A nejhorsi je, ze uz to prosakuje i dovnitr rodin a znam mnoho takovych, kde uz spolu skoro nemluvi. Vcera mi rikala jedna duchodkyne, ze Babis je h@jzl, protoze ji chce dat 6 tisic...vubec jsem nevedel, co na to rici.

Lide jakoby vubec netusi, ze ziji a jsou na svete a ze maji nejake zajmy. Namisto toho, aby po vlade pozadovaji jasny postoj, vysvetleni problemu a zhodnoceni urovne nebezpeci nakazy, tak se hadaji o nejaky hadr na puse. K imigraci jsou lhostejni, k vlastnim dejinam take (Konev), ke zdaneni zahranicnich firem, exekucim, evropske a ceske zahranicni politice jak bys met, konec cinskych investic je dobry, protoze "Cinani jsou komunisti".
Ovsem co jim vadi, to jsou rousky a tenhle hadr maji za dukaz totality. S takovymhle lidskym materialem ani netreba nejak manipulovat, proste se neco naridi a oduvodni se to vyhodou pro obcana a je to. Uz jsem slysel, ze sudetske restituce jsou zadouci, protoze konecne se nekdo "o to bude starat". Kdyz jsem namitl, o co se kdo bude starat, dostalo se mi odpovedi, ze nevi, ale treba bohati Nemci o hroby. To by clovek plakal.

382017

17.9.2020 6:26

RE: S kým se ale domluvit?

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 382017

Souhlas

382056

15.9.2020 9:12

Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví

F&T 45.?.?.?

To by člověk nečekal, že v roce 2020 bude možné opět zavádět totalitu a nutit obyvatelstvo nosit náhubky, které škodí zdraví.

Je to ukázka toho, že farmaceuntický průmysl už neřeší zdraví obyvatelstva jako svoji prioritu, ale jedině maximalizaci zisku. Zisk se zvyšuje strašením obyvatelstva a prodejem naprosto nepotřebných zdravotních pomůcek, ze kterých se stává fetiš vlády.

Obří firmy uplatily vlády aby trvadl strašily své obyvatelstvo. Zaváděná opatření nemají nic společného se zdravím lidí a jen to ničí ekonomiku.

A navíc za oponou těchto nesmyslných a nelogických opatření dochází k vykrádání státních ekonomik a nasouvání ekonomických migrantů do jednotlivých zemí.

381997

15.9.2020 10:18

RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví

Xanidil 78.?.?.?

Reakce na 381997

Jestli víš o nějaké korupci, tak je tvou povinností to oznámit. Jinak seš také viník. [naštvaný]

382002

15.9.2020 11:43

RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 382002

Vláda ČR, poddaná mezinárodního banksterského zločinu
1. Uplácí 10 miliony, přes aktivistickou ziskovku Občanské Bělorusko, se Šustrovou, s Rumlem a Štětinou, pátou kolunu v Bělorusku.
2.Loupí. Na údajný vývoj vakcíny, proti bankstery uměle vypěstěnému a vypuštěnému (patentovanému) covid-19, s úmyslnou hysterií, vydává stamilióny, ve prospěch těchto banksterů, přes EU, ESI, Evropskou komisi s Jourovou, vysálli 2,6 miliardy €. Babiš vychvaloval Novavax, Gatesovu firmu z Marylandu, která v ČR obsadila firmu Praha Vaccines, a.s., v Bohumili u Kostelce, a hodlá vypouštět miliardu očkovacích látek ročně (patent Matrix-M).

382006

15.9.2020 12:07

RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví

F&T 45.?.?.?

Reakce na 382002

Ano, o korupci vím moc dobře, ale z nepřímých zdrojů a náznaků:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/rousky-zivnost-... Pokud si někdo nově registruje živnost na prodej a distribuci zdravotního materiálu a současně rozhoduje o vládních opatřeních, tak je v konfliktu zájmu jako hrom!

Nebo třeba miliónový chlívek přestal dělat demonstrace proti Babišovi v létě? Nejlogičtější vysvětlení je, že Babiš začal pískat podle dodaných notiček. Miliónový chlívek dokonce stáhnul petici na odvolání Babiše z hlavní stránky. Jenže jsou neustále připraveni zase vyjít do ulic kdyby Babiš začal "zlobit".

Na Babiše a na ty nahoře se naše zákony pro plebs nevztahují. Pokud Babiš pobývá ve stejné místnosti s nakaženým, tak se ani nepotřebuje dát testovat. Babiš totiž ví, že koronavirus je škodlivý asi jako chřipka a jenom my otroci mysíme být vyklepaní strachem.

A vidíte, že s Čapím hnízdem nikdo nic nesvedl i přes desítky oznámení.

O korupci lékařů pomocí jistých benefitů od zdravotních firem, pokud předepisují dohodnuté léky, se ví celé desetiletí. A žádná oznámení nikdy nepomohla. Jenže teď to jede na stereoidech a firmy cítí miliardové zisky. Že tím rozvrátí celé státy je nezajímá.

Sama WHO by chtěla pro sebe spotřebovat hrubý národní produkt všech zemí světa za celých 500let abychom byli připraveni na budoucí koronahoax nebo jak se ta nová chřipka bude jmenovat.

382008

15.9.2020 13:15

RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví

Xanidil 78.?.?.?

Reakce na 382008

Všichni víme, že ta korupce opravdu existuje, tuneláři dělají tunely jak prase, mnozí podnikatelé kradou, soudci soudí podle přání těch bohatých, mafiáni si dělají co chtějé apod. Takto už je to 30 let. Ať zvolím tu či onu stranu, tak to bude podobné, protože takto funguje parlamentní či buržoazní demokracie. Bohatí si koupí cokoliv, politiky, soudce, policisty... a my jenom čumíme a pořád je volíme dokola. Tak já, vážený diskutére, já už k příštím volbám nejdu. Dělali si ze mě blbce 30 let. Stačilo. Kdyby to tak udělali všichni nebo alespoň významná většina, tak by bylo vidět, že s demokracií to v naší zemi není v pořádku. A to by tak bylo všechno. Ty lumpy je nutno odcvaknout od koryta určitou formou (nekrvavou) násilí. A chudák Masaryk si myslel, že to půjde formou evoluce. Tak to byl také filosof na howno. Tak z toho je člověku na zblití. [bliji]

382011

15.9.2020 16:43

RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 382011

Je to jenom část skládačky. Likvidace autoprůmysl u je pro Evropu téměř smrtící. K tomu migrace, další giga náklady a Corona blábol návrh jako zlatý hřeb a rána ekonomikám z milosti. Celé to připomíná předválečné Německo. Nejdříve vytvořit katastrofu a až bude nasranost lidí na té správné úrovni tak Vytáhnout z klobouku nového fürera. A lidé ho s radostí přivítají. A budou se dít opět věci,dnes nemyslitelné. A až svou úlohu mouřenína splní,spáchá nejspíš sebevraždu nebo bude zastřelen a vhozen do moře. Prostě zmizí a my se nikdy nedozvíme kdo ho v tom klobouku vypiplal a pak použil. Díky bohu už u toho nebudu.[cool]

382015

15.9.2020 12:21

RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví

F&T 45.?.?.?

Reakce na 382002

A nebo ten nákup nekvalitního zdravotního zdravotního materiálu to byla korupce jako hrom všem na očích. Stát se zachoval jako hysterka, která v záchvatu něco koupila a ani nevěděla co. A přitom to bylo nakoupeno od nově vytvořené firmy bez historie.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ucet-za-cinske-...

Tam to vypadá na "malou domů" pro korupci, ale dokázat u soudu a potrestat viníky to půjde velice těžko.

382009

15.9.2020 11:09

RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 381997

> To by člověk nečekal, že v roce 2020 bude možné opět zavádět totalitu
> a nutit obyvatelstvo nosit náhubky

- Je to oveľa horšie. Tá totalita nie je zavádzaná nasilu, proti vôli ovčanov, ale ja zavádzaná so súhlasom ovčanov.
Včera ma baba v zmenárni v Olomouci vyhodila, lebo som nemal náhubok. Radšej prišla o biznis. A ona sedela za plexi.


>Jan Hanuš 193.?.?.?
>Tupost se neuvěřitelně rychle šíří, je to totiž pohodlnější. Lidi, co dřív četli a studovali skripta najednou dřepí v křesle u TV.

-ja som definitívne dospel k názoru, že väčšina euro-amerických ovčanov ZDEBILNATEĽA , a nedá sa s tým už nič robiť.
Neviem, či je TV príčinou, alebo dôsledkom tej debility.

382004

15.9.2020 10:02

ako je to v Nemecku

Bauer 2003:x:x:x:x:x

Zaujimavá je situácia v Nemecku, konkrétne v Bavorsku. V bavorskom zákone o zhromaždeniach je v paragrafe 16 jasne definovaný zákaz nosenia masky. (Vermummungsverbot.) Dôvody sú jasná a jednoznačná identifikácia demonštranta. Tento zákon nikto nikdy nezrušil.

V Mníchove posledný víkend dňa 12. septembra 2020 rozdala mníchovská polícia 100 trestných oznámení, pretože demonštranti nemali masky.

Berlínsky senát rozhodol, že z dôvodu ochrany proti nákazlivým chorobám pri demonštráciach od najmenej 100 demonštrantov budú v Berlíne masky vyžadované.

Tak isto je v zákone o pozemnej doprave v paragrafe 23 vodičovi zakázané používať masku z dôvodu, aby bol jasne identifikovateľný. To isté platí aj na pumpách. Skúste dnes na pumpe len chcieť zaplatiť bez masky.

https://de.wikipedia.org/wiki/Vermummungsverbot
https://www.sicherheitsrecht-bayern.de/node/33
https://www.rbb24.de/politik/thema/2020/coronaviru...
https://www.merkur.de/bayern/demo-coronavirus-muen...

381998

15.9.2020 11:03

Tak už jsem si ten náhubek objednal

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Roušky dle vlastního návrhu dělají tady: http://www.belabel.cz/.

Vložený obrázek

382003

15.9.2020 11:47

RE: Tak už jsem si ten náhubek objednal

RomanTička 85.?.?.?

Reakce na 382003

Co třeba odkaz na jeden skvělý film: "VRTĚTI COVIDEM" ?

382007

15.9.2020 21:15

Tak Me Napadlo

coinageboy 104.?.?.?

Reakce na 382003

Situaci v nezavislych mediich - hlavne zahranicnich sleduji.
Naprosta vetsina akteru prodava "merchandise" - tedy tovar.
Rousky, tricka a to se stava podstatnou casti prijmu pro ten nezavisly zdroj informaci.
Proc tech rousek, (co tricka?) nekoupit 200 a pak je zajemcum z nejakou marzi preprodat?
Meli by jsme jit s dobou....

382018

16.9.2020 21:17

Pripominka Ciste Umelecka

coinageboy 212.?.?.?

Reakce na 382003

Co takhle ten "COVID TERROR " zvetsit tak nemene 3x?
"CECHZIT" tak 10x?
Pridat "www.zvedavec.org"?

382049

15.9.2020 14:28

Duchodci vyfasují roušky..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Až je objevím ve schránce,tak je vyhodím,nebot mi připomínají nakažené pokrývky od fešáku Shermana a Sheridana pro Indiány..Budu sledovat,jak vrstevníci najednou začnou kapat do penálu..Ledecký ještě pro jistotu tady https://uloz.to/file/BZZjpiQZkKod/janek-ledecky-pa...

382012

15.9.2020 14:41

Roušky proti antirouškám

Jacob 193.?.?.?

S nadcházejícím obdobím bude přibývat zastánců roušek a jiných opatření proti COVID -19. Bude to přirozený vývoj podle toho jak bude nemoc prostupovat populací. K tomuto mne vede zkušenost dvou mých známých, kteří tuto nemoc prodělali - byli nemocní. Vzhledem k tomu, že to jsou dospělí lidé mezi 35 a 40 roky, beru jejich popsané zkušenosti jako věrohodné. Nebudu zde popisovat co bylo jak bylo. Dle jejich vyjádření se trápili po tři týdny (léky nejsou, léčba taktéž, rady jak samoléčit taky neexistují). Býti opět nemocní touto nemocí už nechtějí. Pozoruhodné je, že obě osoby nezávisle na sobě změnili názor na nošení roušek a proticovidová opatření o 180 stupňů. Myslím si, že jak bude přibývat nemocných COVID 19 (ne jen pozitivních), budou mít na opatření proti Covid 19 stejný názor jako hygienici, potom co se uzdraví. No a takových lidí bude postupně přibývat a postupem času se nálada ve společnosti v opatřeních proti COVID 19 změní ve prospěch těchto opatření. Tito lidé budou aktivně bránit své zdraví před antirouškami, spolu s nimi i jejich blízcí a počet prorouškových postupem času převýší antiroušky.

382013

15.9.2020 21:44

RE: Roušky proti antirouškám

F&T 45.?.?.?

Reakce na 382013

Tak noste respirátor nebo rovnou plynovou masku! Rouška se musí každých pár hodin vyměňovat.

Až z té roušky dostanete úplně jinou chorobu, tak se budete divit. Třeba spóry plísní výrazně snižují imunitu. Můžete dostat třeba lišej:
Vložený obrázek

Ano miliónkrát opakovaná lež se prý stává podle nacistického pohlavára pravdou. Takže až nám budou miliónkrát opakovat "noste náhubky" tak ani nikoho nenapadne jak náhubky proti COVID nefungují. Jedná se o neomarxistické kolektivní dílo, které je budováno pro světlé "zítřky".

382019

15.9.2020 22:18

RE: Roušky proti antirouškám

coinageboy 104.?.?.?

Reakce na 382019

Co takhle sehnat si potvrzeni od slusnyho doktora ze tu rousku proste nemuzete nosit?
Mne osobne se z toho po 3 minutach zacne zvedat kufr a mam pocit ze se topim - panika.
Tak ji nenosim...

382020

15.9.2020 23:28

RE: musel přijít borec na konec, jak říkají v jidovizi, a pustit trochu hrůzy ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 382019

Jeden by řekl, že by průměrně příčetný jedinec měl tušit čísi boudu už když nechali loď s tisíci japonskými důchodci zamořenou koronou stát několik týdnů a zemřelo jich pár desítek.
K hysterii dal podnět velký počet mrtvých v Lombardii, kde zřejmě hrála jistou úlohu genetika (náhoda ?), pokud to opět nebyl nějaký trik.
Následně došlo zřejmě k "zakleknutí" na lídry alespoň verbálně oponujicim liberál kdemohkradtům a hned se objevily (statistické) haldy mrtvol - po dosažení kýženého efektu se oficiálně připouští, že leccos bylo jinak ...
Ovšem obzvláště smutný pohled je na hrůzou vyjící alternativce - asi proto, že jsou cílová skupina - nebo se nemohou smířit s tím, že v plandemii jede i ďáďa Vova a čínští komanči ...
Pravděpodobnost úmrtí v důsledku COVID-19 u pacientů ve věku 39 let a mladších se blíží nule. Pro lidi ve věku 40-49 let - 0,2 procenta, 50-59 let - 0,6 procenta, 60-69 let - o něco méně než 2 procenta, 70-79 let - 4,3 procenta, 80 let a starších - 7 , 8 procent “.

382022

16.9.2020 8:52

RE: musel přijít borec na konec, jak říkají v jidovizi, a pustit trochu hrůzy ...

F&T 45.?.?.?

Reakce na 382022

V té Lombardii došlo k úplně jinému jevu. Kdyby každý stonal s Wuchanskou chřipkou doma, tak by to nebyl problém. Ale oni si natahali všechny nemocné do jedné nemocnice. Tím se extrémně zvýšila koncentrace chřipkového viru a ten začal být mnohem agresivnější.

Podle Pjakina byly použity také biologické zbraně.

382028

16.9.2020 23:41

RE: musel přijít borec na konec, jak říkají v jidovizi, a pustit trochu hrůzy ...

pepina 84.?.?.?

Reakce na 382028

V Itálii šlo ještě o další věc, stejně jako ve Wuhanu. Wuhan bylo první čínské město s plně funkční síti G5, podobně v Itálii Miláno. Dalším stejným faktorem bylo to, že jak Wuhan, tak i sever Itálie patří mezi nejvíce znečištěná města na světě. Plus samozřejmě to co píšete. Výsledkem pak byly ty haldy mtvých.

382052

16.9.2020 19:51

RE: Roušky proti antirouškám

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 382019

Neobhajuji ani roušky ani anticovidové opatření. Nastínil jsem jak se bude, podle mne,nálada ve společnosti měnit s počtem nemocných a vyléčených z COVID-19. Zarytí antirouškaři změní svůj postoj po tom co tuto nemoc absolvuji a vyléčí se a věřte mi,že to budou právě oni co budou nejvíce agresivní.

382045

17.9.2020 21:41

RE: Roušky proti antirouškám

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 382045

Jsou to právě tři dny, kdy začal kamarád panikařit, že má covid. Naměřil si teplotu 38°C a cítil se strašně unavený. Okamžitě začal dělat opatření. Ono to ale do druhého dne přešlo a třetí den, což je dnes, je zase zdravý. A je klid.
Dřív jsem míval chřipku se stejnou teplotou a trvala týden. Nikdo nepanikařil, nikdo neblbnul, prostě čaj a trochu klidu na kanapi.

382072

18.9.2020 9:29

RE: Roušky proti antirouškám

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 382072

Přichází období kdy řada lidí bude mít z různých důvodů zvýšenou teplotu. Argument, že dříve bylo ...... co tím se chce říci? Argument nad zlato by byl, kdybychom mohli říct, že pokud se tři dny stav dotčené osoby nezmění k horšímu bude člověk dobrý, to by byla trefa. Jenomže toto nikdo neví a možná čekat tři dny by bylo osudové. Je to objektiví děj, kterého jsme nedobrovolnou součásti. Dle mého názoru je rouška na pusu daleko menší zlo než v budoucnu možné povinné testy a anticovidová vakcinace pokud budouj čísla pozitivnívh osob raketově stoupat.

382076

16.9.2020 9:26

Veda oddeluje realitu od fantazie.

AntePortas 109.?.?.?

Autor napisal kopu slov, ale to najpodstatnejsie nenapisal. Definiciu Covid.
Ludia sa ohanaju nejakym Covidom, ale co to vlastne je?
Veda definuje formy a javy, aby ich mohla pouzivat. Kazda definicia danu formu alebo jav vymedzi, teda oddeli od zbytku a zamedzi tak, aby doslo k ich zamene s niecim inym. Ak takto forma ci jav definovana nie je, potom je tazke tvrdit, ze existuje. Nejde pritom o vysvetlenie vyznamu, ale o podanie pravdive svedectvo o tom, ze vobec nie co existuje. Ludia v minulosti nevedeli vysvetlit napriklad blesk. Ale vedeli, ze existuje, lebo sa prejavil. Mal svoju vlastnu podobu, na oblohe nezamenitelnu s niecim inym. Lenze to Covid nema.
Je tu debata o ruskasch, ale neprebieha ziadna debata o tom, ci Covid skutocne existuje, kedze doteraz nema zadefinovanu podobu. To znamena len jedno. Z vedeckeho hladiska Covid neexistuje. Je to len fantazia, iluzia, ktora nema s realitou nic spolocne. Na to, ze ludia vedu studuju, povazujjem ich pristup ku Covidu za prinajmensom zmatocny. Popieraju tym principy vedy a pritom ju mnohi horlivo studuju. Smutne, vymenit vedu za tmarstvo a to vsetko v modernej dobe.

382034

16.9.2020 13:51

RE: Veda oddeluje realitu od fantazie.

F&T 45.?.?.?

Reakce na 382034

Máte naprostou pravdu. Věda bohužel přestala sloužit rozvoji poznání a stala se děvkou mamonu. I ve středověku se vědci snažili alespoň hledat v rámci tehdejších možností nějakou pravdu.

Ve vědě se opíráme o studované specialisty tj. autority, ale ty autority jsou dnes úplatné v míře větší než malé. Takže tvrzení vědce nemusí odpovídat realitě, ale tomu aby se zavděčil svému chlebodárci. Ti, kteří se neohnuli, se ve vědě nedostanou na přední místa a pokud ve vědě vydrží, tak nikdy nedostanou lukrativní granty.

A nastoupila novodobá inkvizice, která se rozhodla tyranyzovat lidi, kteří se neklaní nejvyššímu fetiši - neúčinnému hadru přes obličej. Ale ten hadr je jen začátek takový testovací balónek, kam až mohou zajít. Oni klidně zajdou dále a zakážou nám vycházet více než 50m od bydliště. A stádo lidí či spíše ovcí bude hýkat radostí. A pak se rozhodnou vyvolat nouzový stav a lidem napíchat vakcínu, která propadla v klinických testech. Oni to zdůvodní, že pár mozkových příhod nic není proti veřejnému blahu. To je naprosté popření Hipokratovy přísahy.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Hippokratova_p%C5%99...
Jak hluboko ještě oficiální pa-věda dokáže klesnout!
Cituji:[i]Přísahám a volám Apollóna lékaře a Asklépia a Hygieiu a Panakeiu a všechny bohy a bohyně za svědky, že budu tuto smlouvu a přísahu dle svých možností a dle svého svědomí dodržovat.

Toho, kdo mě naučil umění lékařskému, budu si vážit jako svých rodičů a budu ho ze svého zajištění podporovat. Když se dostane do nouze, dám mu ze svého, stejně jako i jeho potomkům dám a budou pro mne jako moji bratři. Pokud po znalosti tohoto umění (lékařského) zatouží, budu je vyučovat zdarma a bez smlouvy. Seznámím své syny a syny svého učitele a všechny ustanovené a na lékařský mrav přísahající s předpisy, přednáškami a se všemi ostatními radami. Jinak však s nimi neseznámím nikoho dalšího.

Lékařské úkony budu konat v zájmu a ve prospěch nemocného, dle svých schopností a svého úsudku. Vystříhám se všeho, co by bylo ke škodě a co by nebylo správné.

Nepodám nikomu smrtící prostředek, ani kdyby mne o to kdokoli požádal, a nikomu také nebudu radit (jak zemřít). Žádné ženě nedám prostředek k vyhnání plodu.

Svůj život uchovám v čistotě a bohabojnosti, stejně tak i své lékařské umění. Nebudu (lidské tělo) řezat, ani ty, co trpí kameny, a tento zákrok přenechám mužům, kteří takovéto řemeslo provádějí.

Do všech domů, kam vstoupím, budu vstupovat ve prospěch nemocného, zbaven každého vědomého bezpráví a každého zlého činu. Zvláště se vystříhám pohlavního zneužití žen i mužů, svobodných i otroků. Cokoli, co při léčbě i mimo svou praxi ve styku s lidmi uvidím a uslyším, co se nesmí sdělit, to zamlčím a uchovám v tajnosti.
Když tuto přísahu dodržím a neporuším, nechť...Automaticky kráceno

382039

17.9.2020 3:11

RE: Veda oddeluje realitu od fantazie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 382039

Nebyl bych si tak jisty, tedka zacinaji problemy ve skolach. Pokud je reditel korona-zastance, tak to je zajimavejsi. Deti zacinaji byt vystrasene, bolesti bricha, zvraceni, sikana mezi nima, vetsinou neni problem vygumovat aspon docasne mozky a stvanice na nekoronace ve tride bezi, stres a psychicke problemy. Psychiatri a psychologove verejne v mediich prohlasili tak pred mesicem, ze ted jsou pretizeni s navalem dospelych, chlast, leky ... Socialni procesy jsou velmi pomale, ale pokud se neco masove spatneho deje detem, tak odezva byva rychla. Samozrejme lumpove jako Gates se budou pres propagandu snazit vice vystrasit verejnost, protoze jejich jedina sance vyhrat v konfrontaci s konzervativnimi silami, je zmenit ideove tento stret na koronace proti antikoronacum. [naštvaný] [naštvaný]

382055

16.9.2020 20:16

Alois Jirásek by měl literární deja vu

qwe 94.?.?.?

Takřka do detailu je dnešní situace popsaná v jeho "U nás". Když k nám v půlce 19 století přišla epidemie chorery z Asie, rovněž byli jedinci, co tvrdili, že žádná cholera není, to že si vymysleli páni na poddané, případně, že sice je, ale páni ji úmyslně pustili na poddané... Ona ale sem skutečně přišla a mrtvých bylo dost.
Dívám se na věc jinak, než zdejší diskutéři, ale to je v pořádku, každý máme právo na svůj názor, či jak zní staré české úsloví "každej víme svý".
Jsem prostě vzorný ovčan a vyhovuje mi to. Na jedince bez roušek se nedívám jako na bojovníky za osobní svobodu, ale jako na naprosto sobecké a bezohledné jedince, a to i případě, že by měli pravdu, což si nemyslím.
Ale to bylo jen na okraj.
Podstatnější se mi jeví vaše nedůslednost a nesystémovost. Jak je možné, že když nutnost občasného nasazení roušky je pro vás totalitním terorem, není pro vás naprosto nepřijateným terorem nutnost používat v autě pásy? Které vaši svobodu omezují daleko více? Aby bylo jasno, nikoho k ignorování zákona a nepoužívání pásů nevyzývám. To by bylo navádění k tresnému činu a to rozhodně nechci a nedělám (já pásy používám, i když je to kolikrát nepohodlné). Ale je možné zcela legálně protestovat, manifestovat, psát petice, požadovat změnu zákona... Jak to, že k tomu mlčíte?

382048

16.9.2020 21:55

RE: Alois Jirásek by měl literární deja vu

Vladimír D. 94.?.?.?

Reakce na 382048

Pane kolego, podívejte, tohle nemá cenu, zde nejsou přístupní argumentům. Odpůrci roušek tvrdí například, že:

1) roušky svého nositele nijak neochrání, virus propustí a jsou zbytečné

2) vytvářejí člověku sterilní prostředí, takže škodí imunitnímu systému

3) zároveň jsou jakousi osobní Petriho miskou svého nositele, množírnou patologických mikroorganismů.

Že jsou všechny tyto tři body navzájem ve sporu, nikoho už nezajímá, vytáhnou to, co se zrovna nejvíc hodí. Zřejmě alternativní weby úplně zčulíkovatěly, jinak to ani není možné, že by zde žilo tolik, navzájem si přizvukujích imbecilů. Asi pan Soros nebo pan Gates dobře platí, takže všechny melou doslova totéž, všechny ovečky v jednom stádečku.

Pro pana editora: ani se nenamáhejte odpovědět, chodím sem tak jednou za 3 měsíce, přesvědčit se, zda tento web ještě existuje, když má stále tak málo peněz na provoz. A podle obsahu - nemyslím, že by kdy mohl zaniknout, dokud existuje WHO a Microsoft.

382050

17.9.2020 0:46

RE: Alois Jirásek by měl literární deja vu

ping789 31.?.?.?

Reakce na 382050

Vy dva vzorní občané jste jen vzorní fašisté a blábolilové na úrovni univerzity jakoubka jandy t.č. evropské hovnoty nr.1. , poněkud primitivnější než sofistikované blbiny od chlora a salimona, jistě máte ráno nástup a vyvěšování respirátoru na stožár, tak na stráž chlapi, ANO bude líp !

382053

17.9.2020 2:51

RE: na jaře cosi tvrdili o ochraně mírně nad 10 %, rozšiřování to mělo omezit asi o třetinu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 382050

To zcela jistě zabijácké viry nezastaví. Navíc je pozoruhodné, že mezi náhubkovymi a svobodnými státy nejsou výraznější rozdíly ani uvnitř USA a jako úplný výsměch působí absence neomoru v bezrouškovém Bělorusku a Švédsku ... Ostatně co je to za lábuž pobíhat v zaplivaném hadru popsal i sám děsič největší ...

382054

17.9.2020 7:19

RE: na jaře cosi tvrdili o ochraně mírně nad 10 %, rozšiřování to mělo omezit asi o třetinu

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 382054

Máte-li lepší řešení tak to navrhněte a všichni Vám budou opravdu vděční. Pokud nemáte tak jen plácáte. Jeden z argumentů je, že roušky brání prskání při mluvení dané osoby. Prskat podle některých údajů můžete až dva metry daleko. Při služební cestě jsem se zastavil na oběd. Pěkná restaurace a vedle u stolu seděli dva pánové. Shodou okolností mluvící muž seděl tak, že sluneční světlo dopadající přes okno mně umožnilo vidět jak ten pán prská během hovoru a mohu říct, že hodně a naproti němu sedící muž neměl ani tušení jak je zprskaný. Oběd jsem nedal, dopil jsem nealko a z restaurace zmizel. Často se uvádí Švédsko jako příklad. Období virových a respiračních nemocí teprve přijde a jak se to vyvine ve Švédsku uvidíme. Stejně tak můžeme argumentovat, že někde ty čísla s COVID přifukují směrem nahoru, ale totéž může být opačným směrem (Švédsko?). Najednou se trend ve Švédsku prudce opět otočí směrem nahoru ve chvíli kdy budou EU vakcíny, Švédsku bude v té době odstrašujícím příkladem, zavakcinujeme, čísla nemocných budou opět klesající a je vymalováno - Švedsko opět vzorem..

382058

23.9.2020 11:01

RE: na jaře cosi tvrdili o ochraně mírně nad 10 %, rozšiřování to mělo omezit asi o třetinu

dr. Africanus 37.?.?.?

Reakce na 382058

Řešení na virová onemocnění jsou, jen se o nich moc nepíše (protože $): viz odstavec Přírodní látky v
https://www.svetfarmacie.cz/farmacie/zajimavosti/2...

382298

17.9.2020 12:26

RE: Alois Jirásek by měl literární deja vu

AntePortas 109.?.?.?

Reakce na 382048

Zrovnavat 19. storocie s dneskom je ako zrovnavat dreveny voz s dnesnym autom. Ano, obe maju kolesa. Dnes si clovek zapne internet a najde, co potrebuje.
Postoj ludi k cholere bol prirodzeny. Rozmahala sa aj na vidieku. Len akosi nikto nenapisal, ako sa na ten casto izolovany vidiek dostala. Vidiecania mali velmi stereotypny zivot. Schadzali sa hromadne len na mestskych trhoch, kde chodili aj ini ludia. Predaval sa tam rozny tovar vratane zivych zvierat dovezenych aj odinakadial.
Krasne ste sa svojpomocne zaradili. Vy ste ten vzorny, dobry, a ti druhi su bezohladni a sebecki, ti zli.
Covid je ako Jezis Kristus, Jahve ci Alah, jeho dokazom je viera. Prave ta viera nas potom tlaci do extremov. Mnohym to nevadi, vyhovuje im to. Vyhovuje im aj to, aby handru cez hubu nosili aj deti. Nielen dnes, ale trebars aj cely zivot. Ved z nich neubudne, ci?
V rokoch 1918 - 1920 bola vo svete Spanielska chripka. Zaujimavy nazov. Vraj to sposoboval virus H1N1. Len to ma taky drobny hacik. Virus je tak maly, ze je ho nie je mozne sledovat optickym mikroskopom, iba elektronovym. Ten bol zostrojeny az v roku 1931. A +- odvetdy sa datuje aj doba virusova, nehladiac na to, ze vsetky dovtedajsie choroby sposobovali bakterie. Tie je v optickych mikroskopoch vidiet. Tak treba pokrocit dalej, tam kam nevidno, aby si to nahodou nemohol niekto skontrolovat.
V sucasnosti uz existuje virologia. Robia sa rozne pokusy na zvieratach. Jedna vec je vsak na nich zvlastna. Virusy sa zvieratam aplikuju injekcne na konkretne miesta v mnozstvach, ktore len tazko mozno stretnut prirodzene, snad len ockovanim. Ale zavery vyskumov su vseobecne. To je ako, ked niekto povie, ze voda zovrie pri 100°. Ano, ale len pri tlaku jednej atmosfery.
Na zaver len tolko. Nazory ludi nenakrmia, veda ano.

382064

17.9.2020 10:40

Ovčania NECHCÚ pravdu

libertarian 31.?.?.?

Priamo na webstránke Min. zdrav. ČR je priamy dôkaz, že ovčania ODMIETAJÚ vedieť PRAVDU.
Citát :
Úmrtí
Celkový počet úmrtí osob s onemocněním COVID‑19 zahrnuje všechna úmrtí osob, které byly pozitivně testovány na COVID‑19 (metodou PCR) bez ohledu na to, jaké byly příčiny jejich úmrtí, zda k jejichž úmrtí došlo v rámci hospitalizace či mimo ni.


Teda pre nechápavých ešte príklad :
Ak polícia nájde telo samovraha obesenca, a v tele mu testom objaví koronavírus, -bude samovrah zaradený medzi obete koronavírusu.

382063

17.9.2020 12:34

RE: Ovčania NECHCÚ pravdu

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 382063

Ano, tak se věci mají, dokonce jsem zaznamenal případ, kdy jeden chlápek v Itálii spáchal sebevraždu oběšením "preventivně", aby v hrůze nemusel trpět a umřít na koronavirus...
No, není to skvělé a účinné i na dnešní vysokoškolsky vzdělané západoEvropany, na tu evoluční špičku naší bílé civilizace?!

A my se kdysi divili japonským vojákům a civilistům z jakéhosi ostrova v pacifiku, kteří ve strachu a z hanby z porážky se vrhali z útesu do moře...

Stupeň doblbosti evrounijních ovcí je úžasný a nejúžasnější je v merkelském křesťansko-unijníním a sociál-liberálním Germanistánu a Littel Britanistánu a taky v v autistických SS, kteréžto se brzy rozpadnou v chaosu, ale koronáč v tom bude nevinně...
Bílé ovčanstvo beznadějně propadlo sebepoškozování a masochismům všech i nepředstavitelných druhů, které se vymykají jakékoli logice...[oči v sloup]

382065

17.9.2020 21:29

RE: Ovčania NECHCÚ pravdu

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 382065

Řekl bych, že ten oběšený Talián je jednou z mála skutečných a přímých obětí tohoto viru. Stejně jako ti, kterým se nedostalo nezbytného plánovaného či život zachraňujícího lékařského zákroku, poněvadž vyděšené špitály odmítaly plnit své povinnosti - léčit.

382071

21.9.2020 19:56

České správy

Čétédyvák 178.?.?.?

České zprávy nejsou zprávy, ale správy, které vám vyspraví mozek. Nejsou "ňůs" (news), ale hnus. Dvě třetiny tvoří hokejový guláš Covid-19, který vám udělá z mozku maglajs, a jednu třetinu tam žvaní politologové, aby vám spravili mozek, abyste věděli, co jste vlastně viděli a slyšeli.

382216

Příspěvků: 46

15.09. 00:57  Hadr přes pysk
15.09. 06:55 Mika  Výbuchy vzteku + Ledecký
15.09. 07:23 ping789  RE: Výbuchy vzteku + Ledecký
15.09. 10:05 Vladimír Stwora  RE: Výbuchy vzteku + Ledecký
15.09. 08:58 libertarian  pekné myšlienky, pekné návrhy, .....
16.09. 11:34  RE: pekné myšlienky, pekné návrhy, .....
15.09. 09:12 Jan Hanuš  S kým se ale domluvit?
15.09. 21:12 mlcici kamen  RE: S kým se ale domluvit?
17.09. 06:26 Qwe  RE: S kým se ale domluvit?
15.09. 09:12 F&T  Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví
15.09. 10:18 Xanidil  RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví
15.09. 11:43  RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví
15.09. 12:07 F&T  RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví
15.09. 13:15 Xanidil  RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví
15.09. 16:43 Jiruna  RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví
15.09. 12:21 F&T  RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví
15.09. 11:09 libertarian  RE: Zkorumpovaná vláda terorizuje obyvatelstvo nařízeními, která škodí zdraví
15.09. 10:02 Bauer  ako je to v Nemecku
15.09. 11:03 Vladimír Stwora  Tak už jsem si ten náhubek objednal
15.09. 11:47 RomanTička  RE: Tak už jsem si ten náhubek objednal
15.09. 21:15 coinageboy  Tak Me Napadlo
16.09. 21:17 coinageboy  Pripominka Ciste Umelecka
15.09. 14:28  Duchodci vyfasují roušky..
15.09. 14:41 Jacob  Roušky proti antirouškám
15.09. 21:44 F&T  RE: Roušky proti antirouškám
15.09. 22:18 coinageboy  RE: Roušky proti antirouškám
15.09. 23:28  RE: musel přijít borec na konec, jak říkají v jidovizi, a pustit trochu hrůzy ...
16.09. 08:52 F&T  RE: musel přijít borec na konec, jak říkají v jidovizi, a pustit trochu hrůzy ...
16.09. 23:41 pepina  RE: musel přijít borec na konec, jak říkají v jidovizi, a pustit trochu hrůzy ...
16.09. 19:51 Jacob  RE: Roušky proti antirouškám
17.09. 21:41 Jan Hanuš  RE: Roušky proti antirouškám
18.09. 09:29 Jacob  RE: Roušky proti antirouškám
16.09. 09:26 AntePortas  Veda oddeluje realitu od fantazie.
16.09. 13:51 F&T  RE: Veda oddeluje realitu od fantazie.
17.09. 03:11  RE: Veda oddeluje realitu od fantazie.
16.09. 20:16 qwe  Alois Jirásek by měl literární deja vu
16.09. 21:55 Vladimír D.  RE: Alois Jirásek by měl literární deja vu
17.09. 00:46 ping789  RE: Alois Jirásek by měl literární deja vu
17.09. 02:51  RE: na jaře cosi tvrdili o ochraně mírně nad 10 %, rozšiřování to mělo omezit asi o třetinu
17.09. 07:19 Jacob  RE: na jaře cosi tvrdili o ochraně mírně nad 10 %, rozšiřování to mělo omezit asi o třetinu
23.09. 11:01 dr. Africanus  RE: na jaře cosi tvrdili o ochraně mírně nad 10 %, rozšiřování to mělo omezit asi o třetinu
17.09. 12:26 AntePortas  RE: Alois Jirásek by měl literární deja vu
17.09. 10:40 libertarian  Ovčania NECHCÚ pravdu
17.09. 12:34 R.E.  RE: Ovčania NECHCÚ pravdu
17.09. 21:29 Erwin  RE: Ovčania NECHCÚ pravdu
21.09. 19:56 Čétédyvák  České správy

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 2

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 0

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,27 Kč
Euro
26,33 Kč
Libra
29,61 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,21 Kč
Švýcarský frank
24,39 Kč
100 japonských jenů
21,33 Kč
Čínský juan
3,38 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 939,09 Kč
1 unce stříbra
524,57 Kč
Bitcoin
409 187,59 Kč

Poslední aktualizace: 23.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 680