Diskuze k článku

Byly to vraždy, nebo sebeobrana?

Příspěvků 33

7.9.2020 1:49

Články pana Vítka mě baví stále více, děkuji

Gój 46.?.?.?

Zaujalo mě jméno recidivisty, Joseph Don Rosenbaum. To samo by stálo za rozbor. U nás lidé s příjmením Rosenbaum mají předky na zvláštním hřbitově, kde kamenné náhrobky jsou poznamenány záhadnými klikyháky. V USA má takové příjmení černošský násilník a zaměstnanec Antify? Nebo Antifa jen „náhodou“ doprovázela plenící ozbrojené raubíře a přitom natáčela plnění úkolů pro své donátory, bankstery?
Obviněný chlapec nejspíš vyrostl na počítačových hrách, místo malé hračky si vzal větší, reálně použitelnou. Lupiči měli tu smůlu, že se chovali neurvale a měli ve svých jistě něžných ručičkách nevhodné předměty. I kdyby byli černí jak noc, ale hráli kupříkladu na housle, dostali by, ale dolar do klobouku nebo lahev piva.

Zbraň proti zbrani? V normálním prostředí by to mohla být i přiměřená sebeobrana.

381807

7.9.2020 22:31

RE: Články pana Vítka mě baví stále více, děkuji

pozorovateľ 78.?.?.?

Reakce na 381807

ad Joseph Don Rosenbaum

Ano, stálo by to za hlbší výskum... V medzičase si môžeme prečítať aspoň to, čo už pred rokmi zosumarizoval David Duke:

David Duke: Moje probuzení. Cesta k rasovému porozumění (1998), 758 strán, český jazyk
http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=system/file...

– židovský podiel vo vrcholovom zločine. Americká mafia je v skutočnosti židovská, rovnako “ruská” mafia je v skutočnosti židovská. (str. 397-403)

– židovský podiel na obchode s bielym mäsom. Židia dodnes zastávajú rozhodujúcu pozíciu v svetovom obchode s nútenou prostitúciou, ktorej obeťami sa stávajú hlavne slovanské ženy – rusky, ukrajinky – a ktoré smerujú okrem iného do bordelov v Izraeli. (str. 408-412)

- - -
Je možné, že svoje gény úspešne rozosiali nielen do úrovne vrcholového zločinu, ale aj do tých ostatných úrovní...

381824

8.9.2020 3:19

Omyl Pane Goj

coinageboy 185.?.?.?

Reakce na 381807

Ten chlapec vedel jak AR-15 pouzivat - nevim jake mate zkusenosti ve strelbe. Ja nejake ano - asi tak tunu olova.
Tohle byla obrana pod silenym stresem, za kterou by se nemusel stydet nikdo ze Special Forces, Green Berret, Navy Seals anebo Francouzke Legie - kdyby se jim to vubec povedlo.

381830

9.9.2020 21:32

Budeme si hrát, pane coinage

Gój 46.?.?.?

Reakce na 381830

Obrana?
Jel prý třicet kilometrů. Nebyla to asi základní sebeobrana, ale obrana proti nástroji zla!
Počítačové hry produkované lepšodruhy obsahují z naprosté většiny násilí. Pokud ten bílý chlapec na hrách násilí, stříleček vyrostl, můžeme debatovat o jeho výkonu srovnáváním se schopnostmi členů speciálních jednotek, ale měli černoši (živé nástroje banksterů a Antify) v pařátech zbraně?
Pro pochopení výkonu uvedu příklad; někteří chlapci odchovaní na automobilových trenažérech, závodech virtuálních vozidel s časem, na nich dosahují lepších výsledků než zasloužilí, zkušení závodníci. I v reálných závodech bývají rychlí.

Jsem přesvědčen, že černí zfetovaní pologramoti neměli pobíhat po ulicích s pistolí a se zápalnou lahví v pařátech.

Závěr: Všichni zúčastnění byli jen obětmi banksterů, kteří provozují válku mezi lidmi, gojimy. BLM je projekt banksterů!

381886

7.9.2020 10:47

Kdysi Američané říkali: "mrtvý indián, dobrý indián".

Frank51 89.?.?.?

A totéž dnes platí i o negrech. Je to v drtivé většině neskutečná pakáž a opravdu nechápu ty, kteří jim fandí a obhajují. Mně osobně už vadí i filmy s těmi černými a raději přepínám. Američané budou mít s tou chátrou ještě obrovské problémy. A my něco podobného zažíváme s cikány, kteří se 600 let integrují a výsledek vidí každý, kdo není slepý. V USA je zatím povoleno volné nošení zbraní a normální občané se alespoň mohou proti té chátře bránit. Strejdové z EU ale chtějí všechny občany odzbrojit, aby pak museli držet huby a krok, proto vymýšlejí krok po kroku regulace a omezení, které našim občanům zamezí možnost adekvátní obrany. V některých státech Evropy je už dokonce zakázán i slzák na vlastní obranu.

381813

7.9.2020 12:10

RE: Kdysi Američané říkali:

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 381813

Já smazal řadu filmů, které se mi i dřív líbily, ale teď je nemůžu. Navíc jsou tam černoši nejvíc na postech šéfů. Asi zadání. Dokonce i ve sportu mi to začalo vadit. Oni tu nenávist tou protekcí a tlakem na lidi spíš šíří. Vždycky jsem si chtěl udělat názor na cokoli sám, ale teď mám pocit, že to do nás perou pod tlakem a že se nemůžu svobodně rozhodnout.

381815

11.9.2020 14:00

RE: Kdysi Američané říkali:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a0b:x:x:x:x:x

Reakce na 381815

Hollywoodské filmy mají jasné sociální schéma:

Žid je tam za génia, černoch za kliďase a běloch za vzteklého rapla co způsobil všechny problémy.
Už to bylo tak očividné, že pomalu začali obsazovat do role menších polozáporáků občas i černochy.

381918

7.9.2020 16:45

Zkusme hyperbolu.

Joseph Chlor 78.?.?.?

Tedy že takových chlapíků, dejme tomu že by byli dokonce organizováni (avšak mimo státem zřízené represivní a bezpečnostní složky) , objeví se při takovýchto nepokojích dvěstě. A všici budou střílet, stejně jak ten váš hrdina. A vystřílejí všecky ty lidi.
Co pak ?
Například - nechají to příbuzní těch zastřelených jen tak ? Co když se taky vybaví automaty a zorganizují se ?
Nemohla by takhle začít občanská válka , nebo rasová válka ?
To někdo chce ? A kdo ? A proč ?

381817

7.9.2020 18:01

RE: Zkusme hyperbolu.

moucha 178.?.?.?

Reakce na 381817

Ano, někdo to chce. Tamten a také támhleten. Proč? Tuhle otázku obzvlášť miluju. Protočaprotože? Ne, ale zlato musí být zprubováno v ohni.[smích]

381819

7.9.2020 21:15

RE: Zkusme hyperbolu.

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 381817

Samozřejmě, že se to chce a to nejen v USA, ale i v EU!!!
Proč by jinak do zdegenerované a stále více do morálního úpadku tlačené a změkčilé Evropy někdo honil miliony poloopic z buše a miliony nasraných rigidních mohamedánů v řádném poměru namíchaných s pomstychtivými džihádisty!!!
No a kdo to asi tak organizuje a platí a vytváří pro to už skoro 80 let na Středním východě a nejen tam, podmínky, je víc než zřejmé, jen si to ta tupá evropská zdemokratizovaná a zlidskoprávněná konzumistická hovádka chystaná na jatka nechtějí přiznat...[oči v sloup]

381821

8.9.2020 2:15

RE: Zkusme hyperbolu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 381821

https://www.youtube.com/watch?v=e7SooO03bJ8
Za prve otazka prvniho vystrelu nase seriozni media nam trosku poupravila, nejak zapomeli ze mazani videii na netu je marny boj. Za druhe tri utocnocnici ve velmi kratkem sledu, prvni naskoceni z behu nohama na trup, druhy skateboard a konecne treti peacefull protestant ozbrojeny doufejme legalni strelnou zbrani, ale v lidi s kriminalnim rekordem nemohou v USA byt legalnimi drziteli zbrane. Vetsina mirumilovnych protestujicich nebyla mistnich, Chicago je zhruba hodinu autem, v Ilinois je za obstarani zbrane pro nekoho, kdo nema narok az 10 let v lochu. Musim uznat, ze na 17- nactileteho kluka v takove vypjate situaci ukazal velmi dobrou kontrolu situace psychicky i fyzicky. Nedopustil aby ho pripravili o zbran, po rane skateboardem reagoval vcas a presne na pistoli posledniho utocnika. Jako obhajce ma kluk advokatni firmu se znacnou reputaci, jestli to delaji za dolar nebo to nekdo plati ? .... Doufam, ze Trump vyhraje aspon 1 ku 3 nebo vice, potom budou kecy Hilary pouze nevyznamna minulost. Jestlize skutecne sahne extremni levice ke konfrontaci po prohranych volbach narazi na milici prospikovanou byvalymi policajty, vojaky, agenty federalnich agentur apod. Yamato si kdysi napsal do deniku, obavam se ze jsme ze spanku probudili obra. Co si tam napise Hilary nebo Pelosi opravdu nevim, maji ponekud problem kontrolovat sve emoce. Dostat proti nim armadu nemyslitelne!! Nedavno jsem zjistil, ze absolventi vojenskych skol USA jako dustojnici dostanou modry klobouk Unie i sedivou cepici C.F.A. Muzete shodit sochy, ale nemuzete tim rozlozit skutecnou integritu. Nekolik velkych mest, propaganda, holywood, intelektualni radoby elita - nepredstavuji USA s 330 miliony obyvatel.

P.S. Nacismus , plus ruda hysterie na zapade v 50- tych letech zpusobil presunuti celeho nazoroveho spektra intelektualni elity na zapade na dalsich 60 let doleva. Konzervativni nazor se stava fasismem a s tim se prece nevede zadna diskuze, takze se to sune dale k fanatismu. Funguje to jako kyvadlo a ted se to zhoupne zpatky. Na jak dlouho a jak hluboko? Nekde ve stredu nazoroveho spektra jestli se kyve kyvadlo velmi malo se nachazi realita, kdyz nazory osciluji blizko te reality, tak se dari badani, vyvoji..., i obycejnym lidem. Diskuze je dynamicky proces, takze kyvadlo se nemuze zastavit. Co myslite meli by se lidi v alternative namahat a viset na prilis rozhoupanem kyvadle, aby ho zklidnili u stredu nebo by meli venovat energii a schopnosti tomu svemu osobnimu uspechu? Stat se schopnejsimi, schopnymi, nejschopnejsimi a vsehoschopnymi. Zviratko by chtelo, ale mravni zakon mu rika, ze ma byt clovekem. Holt s holou prdeli jsem prisel, s holou prdeli i odejdu. [mrknutí jedním okem]

381828

7.9.2020 22:30

RE: Zkusme hyperbolu.

ping789 31.?.?.?

Reakce na 381817

náš hrdina se měl nechat ukopat od negrů a duševních negrů , aby icikové v protektorátu měli klidné spaní a neděsili je ve snu hrdinové ?

381823

7.9.2020 22:17

jednoduchá odpověď

Baduan 82.?.?.?

Na to bych odpověděl, že každý komu slouží oči a mozek a na celý incident se podívá, je jasné, že jde o naprosto ukázkovou sebeobranu.
Kdy jindy se máte bránit se zbraní v ruce, než v momentě kdy už nemůžete utéct, jste na zemi a kolem vás je dav kriminálníků, kteří se vám chystají ublížit, případně vás i zabít.

381822

8.9.2020 7:43

kdesi

jan gjjk 62.?.?.?

Gaige Paul Grosskreutz neni cernoch, jeho foto je i v nejakem predchozim clanku. Ne ze by to menilo neco zasadne.

381833

8.9.2020 11:51

Je ti několik ale

Místní 193.?.?.?

Je tu ovšem několik zásadních ale... , která je třeba také zmínit a doplnit.

Než začnu s těmi ale, tak jen podotknu, že to tam docela znám, a když jsem slyšel jméno města - tak na rozdíl od většiny lidí jsem přesně věděl, kde to město je. Řadu let jsem v metropolitní oblasti Chicaga žil a cestoval za známými po okolí, byl u nich doma, nebo v kavárnách a obchodech co tam jsou. Kenoshou jsem x krát projížděl na cestě z Chicaga do Milwaukee a protože ja na pobřeží, tak jsem tam byl rámci poznávání v rekreačním přístavu a v parku na Michiganském jezeře. Dokonce z toho mám někde fotku s Kolumbovou sochou, kterou si tam instalovali.

Teď ta zásadní ale: Není plnoletý. Nevidíme co se dělo před tím, než se dostal na zem. Nevypadá to na rabovaní. Jde spíš o pouliční šarvátku. White trash.

Kluka v pátek, nebo v sobotu večer ani nepustí třeba do Friadys nebo do hospody, protože tam bude stát ochranka ve dveřích a dovnitř pouští starší osmnácti let, aby pak uvnitř nemuseli kontrolovat občanky kolik komu je.

Podle mé znalosti oblasti, jak jsem viděl to video, je to z nějaké rezidenční oblasti a ne z Shopping mallu, nebo nějakého centra města. Je to typická řadová ulice s parčíkem, "nikde v Americe", typická second streetv Sleepy Hollow.

Nevidíme hordu borců jak s basebolovými pálkami rozbíjejí výlohu, a tlačí se dovnitř.
Nebo tatíka jak sedí na gauči a chrání se před lidma co vtrhli do jeho domu, nebo hrdinu co jako starší brácha chrání mladou sestřičku před chátrou co se derou do domu.

Za to vidíme partu borců jak běží po ulici s různým náčiním a to i bílejch. A akci.
Taky vidíme jiný další lidi za nima, vzadu, co jdou po ulici někam jinam a tý věco se neúčastní.
Vypadá to spíš na střetnutí fotbalových nebo hokejových fanoušků a ještě k tomu omezené.

Nehodnotím teď samotných 30 sekund akce, ale celkovou situaci.

I když přistoupíme na to že nějakej lokální ňouma politik, nebo jen starší známej vyzval lidi že se mají bránit... tak...
Tak náš "hlavní hrdina" má sedět večer doma a bránit svůj majetek a ne obecní a to speciálně kvůli tomu, že mu není osmnáct.
Kluk by měl sedět doma a připravovat se na přijímačky na vysokou, pokud nechce skončit jako ty co se s nima střetnul a ne pobíhat po ulicích.

Není dospělej a kromě toho že nedostane ani v sámošce pivo a v baru panáka, tak bez povolení rodičů nesmí večer ven. Čili problém teď bude mít nejen on, ale i jeho rodiče - protože budou muset vysvětlovat na sociálce, jaktože kluk pobíhá po ulici s bouchačkou v kapse.

Situace by byla jasná, kdyby:
Seděl doma na gauči, nebo si spravovala něco v garáži a ty borce by rozstřílel tam, pak by šlo o útok na jeho dům. To tady ovšem není.

...pokračování...

381842

8.9.2020 11:59

pokračování - Několik Ale

Místní 193.?.?.?

... dokončení...

Byl na návštěvě nebo na brigádě u známejch, kteří vlastní krámek třeba s potravinama, nebo podobně a on se stal účastníkem napadení a rabování toho objektu v době kdy tam byl. Pokud snad náhodou k něčemu takovýmu došlo, tak on by musel nejřív zavolat policii - a teď je teď pronásleduje na ulici.
To se tu ovšem evidentně taky neděje. (nikdo Policii nevolal a rabování nehlásil)

Mladík, místo co by seděl doma a učil se na vysokou, se nechal zmanipulovat nereálnými Hollywoodskými filmy a dodává si ego na fotkách s rychlopalnou, automatickou puškou a teď podlehl omámení doby a kouzlu okamžiku, nechal se zmanipulovat sociálními sítěmi a akčními trháky a vyrazil VEČER na výzvu do ulic nasát atmosféru revoluce lhostejno z jaké strany.

On se neocitl shodu okolností a nešťastných náhod na místě činu. On na místo činu vyrazil.

Do toho konfliktu se naprosto evidentně nedostal tak, že šel po ulici, šel do práce, nebo se vracel ze školy a náhodou ho napadli tři borci co jeli kolem na skejtu. Šel jako nezletilý aktivně do místa dění.

Mimochodem nejde jen o Američany v Americe. Během svého pracovního pobytu zrovna v téhle oblasti ve státech jsem byl na pohřbu několika Čechů, kteří už se domů nevrátí. Po třicet. Pod čtyřicet. Násilná úmrtí - a to ani nechodili na akce do centra a stalo se jim to v okolí domova nebo zaměstnání. Jo a pachatelé byli ve všech případech bílí.

White trash.

Jeden z těch pachatelů měl tu samou kliku, co tenhle, že zrovna probíhaly volby (lokální) a demokrati na sebe křičeli s republikánama, takže se jim vražda hodila jako téma, a ten pachatel se tak stal symbolem boje za nařízení - zrušení zákona XYZ... A případ byl na titulkách místních novin po řadu měsíců, protože jeho kauza a kauza dotyčného mrtvého českého občana (emigranta) se stala z kauzy kriminální kauzou politickou.

Obě strany předvolebního boje a média se toho teď chytí a zneužijí to pro svůj prospěch.

Mladej má teď to samé štěstí: Teď z něho udělají ikonu a symbol politického boje.

Jako z Palacha a jiných.

V půlce srpna už začínají akademické semestry, mohl sedět ve škamnech a balit spolužačky na Wisconsin College.

Není to hrdina, je to vůl..
Není to ovšem hrdina, je to zmanipulovanej chudák.

381843

8.9.2020 12:33

Tak za tenhleten příspěvek....

Joseph Chlor 78.?.?.?

Reakce na 381843

..Vás místní černochobijci , ochránci bílé rasy a obdobní frustráti (včetně příznivců freikorps a obdob.) nebudou mít rádi.
Vsadím jejich domácí papuče i sofa.

381844

8.9.2020 12:51

RE: pokračování - Několik Ale

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 381843

Ano, máte pravdu, je to mladej trouba, zmanipulovanej a zřejmě i se zbytkem nějakých středostavovských, vlasteneckých ideálů, ale rozhodně si zaslouží shovívavost na rozdíl od těch příslušníků toho doblblého, negramotného, asociálního lumpenproletariátu, zneužívaného Wall Streetem a jeho clintnovskými chapadly.

Kdyby ti kriminálníci v žoldu demokradů nebyli na palice a zfetovaní frustrací, tak by se na mladého vyděšeného cápka s AR 15 nesápali ve snaze mu ji sebrat a buď ho s ní rovnou odprásknout anebo ho ukopat, jak mají ve zvyku...

Co se týče širších okolností toho incidentu je jasné, že byl naprosto zbytečný a bylo spousta prostoru a času mu předejít, ale co se odehrálo v těch osudných 30 vteřinách, tak tam už mu nic jiného nezbývalo a splnilo to účel- zachránil si život a zdraví a účet agresorů, kteří měli početní převahu a jeden mu přitom strkal pistoli k hlavě...
V jeho situaci bych se asi nezachoval jinak, ale já bych se do ní nejspíš ani nedostal.
Hrdinu z něho není třeba dělat, ale trestat jej bude kontraproduktivní...

Kdyby měl být do důsledku a spravedlivě dle svého podílu odsouzený každý Američan, který na vzniku toho incidentu svým úmyslným činěním, či jen zanedbáním svých povinností přispěl, byly by USA jeden velký kriminál, kde by bylo víc za mřížemi heftlinků, než těch venku...[chechtot]

Ale obávám se, že ten bordel není nic nechtěného a náhodného, nýbrž součást plánu...

381847

9.9.2020 4:31

Jo Ty Mistni Chlapci

coinageboy 185.?.?.?

Reakce na 381843

Kdyz se vytvarela mlada zeme zvana "Spojene Staty Americke", 17 let byl zralej vek se do toho zapojit. Lecjaky vojak v Prvni i Druhe valce byl v tomto veku a mel pocit ze pomaha formovat svet pro jeho budoucnost, deti, rodinu.
A ted prijede nejakej starej prd a ve sve moudrosti to bude resit/odsuzovat.
Ta arogance mne fascinuje.

381861

9.9.2020 10:01

RE: Jo Ty Mistni Chlapci

Místní 193.?.?.?

Reakce na 381861

Ale no tak. O můj názor tu přeci vůbec nejde, ten může a je každému šumafuk.
Je celkem lhostejné co si myslím já, ale co říkají aktuálně platný zákony a vyhlášky, co díky tomu uvidí státní zástupce a vyšetřující soudce, policie a nakonec porota.

Samozřejmě že lecjaký voják měl nejen 17, ale třeba šestnáct, a zalhal o svým věku. A pak byl hrdina. I dnes vás naberou do armády pod 18 - se souhlasem rodičů. Jenže dnešní souvislost u tohoto případu je jiná.

Doba osidlování a Smith & Wesson, aktuálně dneska něběží. Kongres nevyhlásil válku, hlavní hrdina není člen ani jedné z legálních ozbrojených sil. Nemají tam LM ani PS VB a on nemá pásku na ruce. Jestli by si chtěl zažít, ty starý dobrý časy, na který tu vzpomínáte, tak musí použít stroj času a nebo Play Station. V Kenoshe zrovna není stav ohrožení. A domobrana je, že brání domov. Oblast v místě bydliště. Nebyl to starosta, nebo lokální šerif, kdo svolával do zbraně, ale nějakej jeho kamarád nebo idol co ho kluk sledoval na FB - který k tomu evidentně neměl z hlediska jejich zákonů oprávnění.

Takže... Já tu jen upozorňuju na souvislosti, které tu doposud nikdo nezmínil, aby byl obrázek kompletní.

A soud se a sociálka se bude ptát, nejenom na to jak proběhlo těch 30 vteřin, ale jak k incidentu došlo, co mu předcházelo a kdo ho vyprovokoval. Soud není pohodová diskuze pod článkem, odvolávání se na historii nikomu nepomůže.
Kdyby ta sebeobrana byla tak evidentní, jak si někdo myslí že je, tak ho po akci pustili domů. Kdyby to byl prodavač za pultem co brání tržbu už je doma. Kdyby to byl borec co mu vlezli do baráku, už je doma. Ale má na krku paragraf. Ne co si myslím já, ale jak to vidí místní.

Jde o pouliční rvačku s důsledkem zabití. A bude se řešit nejen, jestli to byla sebeobrana, ale proč byl na tom místě, co tam dělal. Pokuď doteďka to bylo tak, že tři měli záznam v rejstříku a jeden čistý hrdina ne, tak teď už maj potenciální záznam v rejstříku čtyři.

Vedle mě v apartmentu, byli takoví milí sousedé, fajn kamarádi, ale měli italské manželství. Takže na ně občas zavolal někdo místní policii. Dvakrát sebrali preventivně jeho, přes noc v cele, jako že prevence domácího násilí. Ovšem potřetí už sebrali oba i ji. Protože si všimli, že původcem šarvátky není soused, ale je obětí provokace, protože ona čistě pro zábavu, za žárlivosti a z poctu že jí to baví, se ho vždycky záměrně snažila uvýst do varu. I ty policajti mu to pak říkali. Když je pak zabásli oba dva. My víme že ty za to nemůžeš... Ale nakonec seš to ty kdo se neudrží a obrací se to proti tobě. Musíš to uhlídat. Tady to bude podobný, Ne já, ale vyšetřující soudce a sociálka se budou ptát jak se tam vzal, a co tam dělal.

Je možný že ho osvobodí a vyhodnotí to jako sebeobranu.

381866

12.9.2020 3:58

Urcite

coinageboy 185.?.?.?

Reakce na 381866

Ja tady nechci provokovat sarvatky a jsem rad ze to drzime v mantinelech.
Moje pozice je ze to vzddycky veme lidi ktery jsou ochotny riskovat, aby se spolecnost posunula. Stary strejcove na to vetsinou uz nemaj koule.
Nicmene, ten kluk uz ma pres $Meloun nasbiranej od priznivcu na Internetu a pravni zatoupeni - extraligu. Takze uvidime.

381935

8.9.2020 12:39

Postreh.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Nepoznám reálne pomery v USA, ale čo ma v kontexte napadlo: už 6 roční školáci sa v USA učia strieľať zo zbrane, teda k nej majú minimálne prístup. Ak na VEREJNÚ výzvu veliteľa milície na sieti zareaguje napr. 13 ročný chlapec, lebo sa už považuje za chlapa a cíti sa byť schopný chrániť obchody, tak ťažko ho niekto ustriehne, pôjde na ulicu a bude aj strieľať a takých môže byť viac. 17 ročný ešte tiež nemusí reagovať racionálne vo vypätých situáciách, tiež takých, ktoré ohrozujú život. K incidentu nemuselo dôjsť ( priznávam, že nepoznám úplne podrobnosti, vychádzam z článku, ide o postreh) nebyť nevhodného verejného podnetu - výzvy, „všechny muži do zbraně...“.

381845

8.9.2020 14:58

V lokálních souvislostech

Místní 193.?.?.?

Aby bylo zřejmé že se jedná o politický boj doplním to ještě do místních souvislostí, které z Česka nejsou patrné, aby bylo zřejmé o jaký případ se jedná.

V oblasti Chicaga byl počet násilných úmrtí v posledních letech kolem 850 případů ročně. (Kenosha je hodinu od Chicaga). Dřív to bylo na půlce. To jsou asi tři denně.
V této statistice nejsou započítaní ti co nezemřeli, ale "jen" byli postřeleni. Takže ten borec s půlkou ruky se do toho nepočítá...

Měl jsem známého Chirurga co dělal v jedný nemocni (jedný asi z dvaceti, nebo třiceti) a ten mi tvrdil, že jim tam během sezóny tohle dovezou na sál několikrát za den. Do jedný nemocnice.

Kromě domácího násilí se jedná o potyčky uličních gangů. Street gangs. Tohle co vidíte na videu - tam bylo už dávno před současnými nepokoji, Floyd sem, Floyd tam. Akorát - protože nebyly volby, tak se to zrovna nepropíralo v hlavním čase, ale jenom v rubrice kriminalita v novinách "Suburban review", nebo "Kenosha Times".

Čili viděno z lokálního kontextu - jedná se o "běžnou událost", jakejch je tam na pořadu tak tři až pět během jedinýho všedního dne...(spíš večera, jako tady) Když tam jste tak už to ani nevnímáte ze zpráv, protože se to v těch milónech obevytel ztratí, takže dokud vám neodprásknou kámoše z hospody, tak to už tomu nevěnujete pozornost.

Viděno tímhle pohledem to připomíná rvačku pouličních gangů, kdy se znuděný borci vydali do ulic, tak jako každej pátek, podobně jako u nás se vyjede na zápas Sparty do Ostravy, nebo na Baník do Prahy, aby se zažili nějakej adrenalin. Což se tedy borcům rozhodně povedlo.

Tento případ bude zneužíván politiky a médii obou stran, během předvolebního období ke zvyšování čtenosti a házení špíny na oponenty.

Až bude po volbách, po nikom z těch čtyřech už ani neštěkne pes. A ti co jezdí dnes na místo aby se tam ukázali, se patrně dále v případu angažovat nebudou. Mouřenín posloužil, vydal se podle pokynů z FB tam kam měl, mouřenín může jít.

Dva borci budou mít pohřeb. Jeden trvalý následky, Snad jen v případě osvobozujícího rozsudku (pod politickým dohledem a tlakem) bude v budoucnu označen za nevinného. To je však s ohledem na okolnosti, že šlo z pohledu zákona o rvačku - a my nevíme kdo ji vyprovokoval, velmi nejisté. Do tý doby si zatím posedí v chládku.

Bez Facebooku, bez mobilu, i bez tý svý sbírky zbraní.

A může přemýšlet jestli se ho zastane ten borec co na sociálních sítích vyzval lidi aby se šli bránit, náhodu sám neseděl doma a nečuměl na telku a jestli pro něj teď něco udělá - když reagoval na jeho post na FB.

381850

8.9.2020 16:50

RE: V lokálních souvislostech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 381850

Opravdu? V oficialni propagande napocitali zhruba 2500 mrtvych strelnou zbrani rocne nekolik let za sebou, z toho 100 policajtu. Valka gangu na ulici, tlaci se do Chicaga kartely z latinske Ameriky a mozna Cinani. Tedka to muze byt veselejsi, zkrachovalo znacne mnoztvi malych a strednich byznysu, pulka lidi byla na nejake socialni podpore pred koronavirem, dneska to bude horsi. Dane za pristi rok budou vybrane nekdy duben-kveten, rok prosperity bych zrovna neocekaval. Pokud jde o Wisconsin, tak krome Milwaoukee se jedna stat s populaci v malych mestech nebo na venkove. Opatreni proti koronaviru byla velmi mirna rizena zdravym rozumem, a demokraticky guverner chapal velmi dobre, ze to nemuze byt jinak. Jiste jste si pri svych cestach vsimnul, ze transparenty na podporu Trumpa jsou tak 10 ku 1 proti Bidenovi. Farmari jsou taky ten bily odpad? Ja nevim muj selsky rozum mi rika, ze bez nich chcipnem hlady. Guverner Ilinois Pritzker je velmi nespokojeny s mistni situaci treba na farmarskem jihu Ilinois. Sice republikan, ale tzv. "old money", nelibi se mu ani vyvoj ve Wisconsinu, Indiane, Iowe taky staty plne farmaru. A ani neni spokojeny s vykonem noveho starosty v Chicagu, posledni zajimava aktivita byla, ze lidi co jezdi pravidelne na vikend do Wisconsin a jinde za cerstvym luftem, odhaduju tak minimalne 100 tisic , by meli jit po navratu na 14 dni do karanteny. Coz nejde ani ciste technicky realizovat, ale kdyz stare penize pozaduji vysledky, tak se musi mopslik snazit.

https://www.youtube.com/watch?v=e7SooO03bJ8
Tenhle typek je z Arizony, v Kenoshi asi nikdy nebyl. Situaci zmapoval, ale prezizne. V kostce nevime, co predchazelo. Ale samotny excident, byl manipulovan v NYT, aby nebylo videt kdy padnul prvni vystrel. Kluk je nepochybne naivni, ale prestoze ma jenom 17, tak ovladat a kontrolovat zbran umi. Udrzel chladnou hlavu, kdy ho napadli tri kriminalnici kolem 25 let, ten vekovy rozdil je v tomto konkretnim pripade dulezity. Prvni se pokusil naskocit z behu na trup, druh v kratkem sledu utocil skateboardem na hlavu a na tretiho dokazal vcas a presne vystrelit, kdyz nastoupil s pistoli. Jeho pravnici jsou spicka, bud to delaji za dolar nebo to nekdo cvaknul. Jde pred porotni soud. takze to nepujde zkorumpovat, propaganda versus cenzurovany internet dopadla, jak sedlaci u Chlumce. Pokud jde o fanatickou ideologickou levici, ktera zvazuje konfrontaci jestlize prohraje volby. V milici budou ve znacnych poctech byvali vojaci, policajti, agenti federalnich agentur. Armada proti Americanum v milicich nikdy nepujde, kolik tam maji "demokrati" svych generalu je nepodstane. Ale ja ocekavam. ze Trump vyhraje volby 3 ku 1 nebo vice, a to by melo schladit i Hilary.

381856

8.9.2020 21:39

RE: V lokálních souvislostech

Místní 193.?.?.?

Reakce na 381856

Ano. Nic z toho co píšete nerozporuji a celkem souhlasím. Aktuální čísla jsem nehledal, uvedl jsem ty poslední co jsem si pamatoval z hlavy. Ten trend byl jasně rostoucí, když to vyskočilo z těch Čtyřista-něco na 85O. Čili klidně to už mohlo takto exponenciálně vyskočit až tak vysoko na ty hodnoty co uvádíte vy. Byl jsem tam skoro dekádu, a přes rok tam teď nejsem a ty data už pár let nesleduji.
To na věci. že je tam evidentně několik takovýchto stříleček denně (místo pár za měsíc nebo za rok), celkem nic nemění.

Také s vámi souhlasím s tím, že přesně na severu Chicaga, hned za hranicemi Evanstonu a možná i před nimi a nahoru dál je Trumpovo, nebo republikánů - a víceméně to tak bylo vždycky. Zažil jsem tam dvě, nebo tři prezidentské kampaně a při poslední jsem naprosto přesně předpověděl, že navzdory New York Times, ČT, a dalším médiím Trump vyhraje a porazí Clintonovou, práve proto že jsem neseděl v downtownu, ale jezdil po menších obcích a předměstích a nežil v sociální bublině liberálního velkoměsta.
Hned za hranicí města okamžitě vlaječky s McCainem.

Dodneška mě ovšem mrzí že jsem si nevsadil, bych byl v děsným balíku.

Kenosha je Trumpův obvod, a bylo od něj opravdu velice chytré, že sednul kvůli týhle události do letadla hned tam přiletěl dát svoji podporu lokálním lidem a ukázat se tam. Jsou to pro něj rozhodně body pro a dobrá strategie, kterou ukazuje voličům které potřebuje kde stojí. Přesně takto udělal minulé volby - a ty voliče teď potřebuje.

S pojmem White trash je třeba zacházet opatrně, asi jsem ho neměl uvádět, není to přesně vymezené. Každý si může představit co chce, a já jsem to v tom příspěvku nespecifikoval exaktně. S tím s vámi také souhlasím, osobně měl jsem před očima některé konkrétní lidi. Znám spoustu lidí z hospody, hodně bílejch co byli někde v base, ale vesměs v násilí nejeli. Nejvíc z nich mělo DUI, sem tam někdo ubalil manželce, domácí neshody, ňáký drogy, čórky, a sem tam ty zbraně. Kriminalitu barevných je ovšem evidentní taky, tu nijak nezpochybňuji. Samotné právo farmářů vlastnit flintu jako takové pak taky nijak nezpochybňuji.

To neštěstí a rvačka v Kenoshi je ovšem nejasné, byl jsem bohužel svědkem podobných událostí víc, než by mi bylo milé a příjemné - a my nevíme co bylo před tím a kdo si začal a nakonec z toho budou patrně tratit všichni co se toho účastnili a žádnej vítěz nebude. S vyjímkou politiků. Lose-Lose situace.

381860

9.9.2020 10:45

RE: V lokálních souvislostech

ping789 31.?.?.?

Reakce na 381860

poctil jste tu všechny 5 sáhodlouhými texty co by kdyby a co ne kdyby ne, podsunul geniální českou myšlenku, že když negři a duševní negři ukopávají souseda, že se nás to netýká a že je třeba bránit vlastní televizi v obýváku ale čajovou konvici v kuchyni už neé, carská policie z vás má radost, nicméně se tu nikdo nedozvěděl, co by ráčil pán dělat při útoku davu na jeho filozofickou jasnost - leda by pán nikdy po česku nevylezl ze sklepa a pak až se bouřka přežene by šel počítat mrtvé s vlajkou vítěze na čepici řka " já jsem vám to říkal "

381869

9.9.2020 13:30

RE: V lokálních souvislostech

Místní 193.?.?.?

Reakce na 381869

Měl by jste si klást jiný otázky než co by dělal někdo z Chatu když by ho honil "dav", ale proč ho ten dav honil.

Základem sebeobrany - jak sděluje kdejaký profesionál z oboru, třeba na youtube není hromada zbraní, ale vyhnout se konfliktu.

Kluk jak vyšlo najevo, přišel na nějaký shromáždění lidí, v kostele Krále Ježíše Krista, na šedesátý ulici, jako by se chystal přehlídku u příležitosti osvobození na Rudým náměstí - kde byl jedinej takhle viditelně vyzbrojenej. Bez kámoše nebo parťáka. Nikdo jinej jako on a tam nebyl. V pohodě, klidně - ano je to jeho právo! Pokuď na to psychicky a mentálně má.

Ovšem tím na sebe (zbytečně) upoutal, přitahoval pozornost a jednoznačně si tak říkal o potenciální třeba verbální konflikt. Nevím jestli jste už jste slyšel o všech těch střílečkách v kostelech a ve školách a v obchoďákách a v hospodách, nebo v nemocnici za poslední roky, kde borec s automatickou puškou vybílil nějakou akci?

Bejt oblečenej jako ostatní a v batůžku schovanýho Glocka, nikdo by si kluka ani nevšimnul. Přijde, pobaví se, nikdo si ho ani nevšimne, nic se nestane a zase jde domů.

Na tý akci došlo k nějaký roztržce a při ní došlo k nějakýmu (prvnímu) výstřelu.

Na videu - co bylo zveřejněno, pak vidíte, že po ulici beží banda nějakých lidí a co honí borce s puškou.
Jak víte proč ho honí a kdo je kdo?
Jak víte, že ti tři co za ním běží nehoní "patriota a vlastence", ale borce co právě někde vystřelil na akci a oni se ho teď snaží zadržet?
Jste si jistý, že to není ten borec z Ostravy, co přišel s bouchačkou do nemocnice, nebo ten borec co na Moravě vystřílel hospodu?

Jak víte, že když na něj skáče snožmo ten první borec, že to není ve skutečnosti chlápek, co se snaží odzbrojit kluka, co před deseti minutama střílel po hádce v kostele?

Dává vám logiku, že dva neozbrojený chlápci z nichž jeden nemá v ruce vůbec nic, a druhej má jenom skateboard "ohrožují" kluka po zuby ozbrojenýho ryhlopalnou automatickou puškou? Vy by jste někoho takovýho naháněl a chtěl mu sebrat pušku? Ukážete nám to?

Pokud ho tedy ten "dav" ohrožoval - jak je možný, že ten s ustřelenou rukou je teď na svobodě a kámoši se sním ukazujou na Twitteru?

Ani negři, ani duševní negři. Všichni čtyři byli bílí.

Jeho filosofická jasnost by klidně vylezla ze sklepa - když v tý oblasti deset let žila, a chodila tam normálně po americku na akce jako jindy. Ale jeho filosofická jasnost by nechodila na ty akce s viditelně vystavenou obří flintou, protože
- když tam jste - jednoznačně vidíte že to vůbec nikdo nedělá, takhle se neukazuje a nevystavuje, ani v tom Wisconsinu ne, protože je to to totální kravina.
A proto by jeho filosofickou jasnost rozhodně nenaháněl dav a nemusel by řešit vaší otázku co by kdyby.

381872

9.9.2020 14:28

RE: V lokálních souvislostech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 381872

To jsou spravne otazky a myslim ze jste tady nejaky patek zil a o mistni situaci toho vite dost. Ja jsem byl v Kenoshi, tak 10 let zpatky neco nakupovat, vsak vite spousta kramu s lepsi cenou a vyberem nez v Chicagu, treba barak s napisem SONY a v nem vsecko jenom od nich. Do korony to mozna i fungovalo, i kdyz obchod na internetu to pomohl zredukovat nebo polozit. Nez jsem se podival na detaily, tak jsem zil v predstave, ze slo galerku, ktera vyrazila na lup a svezla se s demonstraci. Tedka to jednoznacne vidim v radikalni politicke provokaci, ktera diky aktivite bezpecnostnich slozek s federalni pomoci zhasla. Bylo zatceno tusim 140 lidi a zhruba stovka nebyla mistnich. Zatim radikalove nejsou organizovani a vycviceni na ozbrojenou akci, ale na zharstvi, demolici aut, zastraseni beznych lidi staci. Antifa byla naprosto spravne dana na seznam teroristickych organizaci v USA, ocekavam ze pokud neslo o cleny, tak stoji ti vice duleziti revolucionari v pozadi. Daliho obraz revoluce pozira sve deti je poucny. Ale to je pro FBI. Synek prisel pravdepodbne na nejakou vyzvu ze socialnich siti nebo neco lokalniho, mohlo jit o provakaci....a jak uz to byva, tak se dostavi pouze ti co maji srdce a odvahu, ale po vitezne revoluci budou vsichni v memoarech tvrdit, ze tam byli taky. Bezi nam tady barevna revoluce v nizke intenzite, protoze je hluboke rozpolceni politicke moci a tato nestabilni situace bude muset padnout na jednu nebo druhou stranu. Ti co si stoji spatne i pres podporu propagandy, velkych penez ... vzdy zvazuji radikalni varianty. Meli by si dobre rozmyslet konfrontaci, protoze v ni budou porazeni na hlavu, nemaji nejmensi nadeji uspet. Jenomze dubnu 1945, kdy RA uz rozstrilela Berlin na hadry z del, tak fanatici veseli nove naverbovane "vojaky" na kandelabry, a na krk krome obratky povesili kus kartonu, kde napsali nemel dost odvahy branit vlast. Zalezi jaky vliv na beh udalosti maji radikalove!!

381875

10.9.2020 13:32

RE: spíš bych řekl, že "místní" je tu za úplatu, i dle prvního přimlaskávajícího soudě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 381875

Takoví mají hrůzu, že by jim někdo mohl do té "poklidné" genocidy hodit vidle - a jak vidno, stačí málo a Rotschildův pacholek Soros má po třech bojovnících za (jeho) lepší příští (u nás mu je zatím ovčani masově volí) - proto to mediální žumpa po "rutinních" počátečních dezinformacích spíše utlumila.
Dnes takoví v diskuzích většinou tvrdí, že prodělali osobně Covid, že to bylo fakt hrozné a rovněž znají aspoň dva známé, co ho nerozchodili. Tady nás přesvědčuje, že jakýsi militantní mladistvý nezvedenec se pohádal s pedofilním Židem v kostele a pak vyprovokoval typickou bílou zabíjačku (ve skutečnosti se jednalo o další potenciálně rabovací sešlost BLM). Cudně rovněž zamlčuje fakt, že v chikongských střílečkách suverénně vedou tmavé kůže (ovšem jeho známé zastřelili zrovínka běloši).
Rovněž zmínka o "občankách" je v souvislosti s USA úsměvná. A právo na sebeobranu tamní jidoliberální genocidisté ohlodali co se dalo, ovšem kam se hrabou na Jewropu... u nás filmařská žumpa hned vypotila celé dva filmy parodující a napadající domobranu, jen co se objevily její první zárodky ...

381902

11.9.2020 2:16

RE: spíš bych řekl, že

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 381902

Kluka je mi lito. Psychopat, sociopat a skutecny rasista jako treba nackove ten si dva mrtve zduvodni lehce jako podlidi nebo nelidi, psychicky normalni clovek to nedokaze. Elitni vojaci, agenti..., kteri jsou si vedomi, ze to bud byli oni nebo ti druzi na to nemuzou zapomenout po 30-40 letech. Vycitky svedomi, chlast, deprese, navaly vzteku, nespavost... Nedej Boze, aby to koupil nekdo nevinny. Casovy faktor, neprehlednost situace, tma, stres, unava ... jsou zradne mrchy a nekdy jde o zivoty celeho tymu. Podle toho co uteklo na internet Kyle je hispanec a ti tri jsou kavkazskeho puvodu. Dva jsou mrtvi a pro jistou sortu lidi je navzdy vinen. Bude potrebovat kavalerii a ta mu vyjela na pomoc. Spickovy pravnici v jeho obhajobe, verejnost na internetu i Trump, ale ty dva mrtve si ponese sebou az do hrobu.

Pokud jde o zachranou kavalerii, tak ma stesti, protoze to je spojeno s kurzem USA v budoucnu. Dopady krize budou globalni a drtive, cerny patek 1930 bude prochazka ruzovou zahradou. Treba rimske imperium dokazalo stribrnak inflacne prodluzit na cistou med. My jsme ve finacnich trzich dokazili takovych stribrnaku prodluzit do virtualni reality minimalne 1000 nasobek. Pokud dojde k necemu co spusti paniku a tyhle kredity zacnou masivne proudit zpet do realneho sveta, tak ceny v tom realnem svete vystreli do stratosfery, a hodnota papirovych penez se vypari, plus jine legrace. Detaily si vysledujte napr. na prispevcich od rosco tady na webu.

No a nekery si mysli, ze musi vyhrat volby za kazdou cenu, a kdyz tam maji dost svych generalu a financuji fasisticky hnuj jako antifa, tak to zvladnou. Obycejna armada USA, agentury jako DEA, FBI, policajti... znaji za poslednich 20 let realnou bezpecnostni situaci doma i v zahranici, propaganda jim muze rikat, co chce. Ale oni vedi jak vypada skutecne Baltimore, Afganistan, Bogota, zapadni Evropa nebo casti Mexika, o kterych si mistni vlada tvari, ze neexistuji. A tihle pesaci a nizsi dustojnici ukazou "politickym generalum" jeden prst. Navic budou byvali clenove techto bratrstev ve znacnych poctech ve veleni lokalnich milici. Byt Sorosem aspol. tak necham ciste bez svindlu probehnout volby v USA. Jestli Trump prohraje, tak padne dolar jako svetova mena a zacnou se ihned dit veci, mimo jine rozpad USA. Pokud vyhraje, i kdyby velmi vyrazne, tak bude nejaky cas na manevrovani minimalne do konce danoveho roku v dubnu, coz je dulezite - zima na severni polokouli je nejhorsi rocni obdobi pro bouchnuti inflacni megabubliny.

381911

14.9.2020 2:03

RE: Jidi fakt nejsou z Kavkazu ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 381911

Ten hoch opravdu nevypadá na bílého suprematistu, jak tvrdí ADL , kupodivu Židé jsou do značné míry armenoidní , takže ... Pjakin o tom má pozoruhodnou teorii , pojednávající o důvodech, proč byly masakrováni křesťanští Arméni a o Bodech také svérázně tvrdí, že byli mimozemšťany geneticky nadopováni a použiti k rozkálení planety, kupodivu se mu za to nikdo nevysmívá ...

381969

9.9.2020 6:48

Autor je trošku Andrzén...

Rohir 80.?.?.?

Autor článku je trošku Andrzén, jak se říká u nás v Brně. Ta pohádka o tom, jak mírumilovní, dobrosrdeční a čistotní Indiáni přivítali bělošské špinavé vandráky štikami na pánvi, mi vehnala do očí proudy slz, takže jsem si dojetím několik hodin poplakal... Je ještě lepší než moje oblíbená o pracovitých Vietnamcích, šijících zdarma roušky. To by ještě člověk odpustil, protože tyhle sebemrskačské multikulturní pohádky prostě patří k naší době, jako pohádky Karla Maye o rudých gentlemanech patřily k době našeho dětství. Když jsem se ale dočetl, že Gaige Grosskreutz, muž s ustřeleným kusem paže, je černoch, začalo mi být jasné, že autor je prostě jenom další povídálek, který se nenamáhal zjistit si žádná fakta a jediný smysl jeho článku spočívá v tom, že potřebuje ventilovat nějaké svoje neodbytné vnitřní nutkání, které ho nutí psát. A to je asi tak všechno...

Profil zastřelených / postřelených z Kenoshe. Pěkní ptáčci

381863

10.9.2020 2:49

17 Let

coinageboy 185.?.?.?

Ten vek bychom nemeli trivializovat. Ja chapu ze se spousta mladeze chova jako prerostly deti - ja mam 2 mamanky, nevim co se stalo - asi jedli moc soje.
Ale, jestli vas zajima historie, podivejste se na krale Baldwina IV z 12-teho stoleti.
V 16-ti letech zorganizoval krizovou vypravu rytyrstva a proti sileny presile rozmlatil Saladina. Nemel to lehky - mel totiz lepru a musel nostit zeleznou masku protoze mu maso na tvarih hnilo.
Ten chlap toho za svuj kratky zivot udelal mnoho.

381889

Příspěvků: 33

07.09. 01:49 Gój  Články pana Vítka mě baví stále více, děkuji
07.09. 22:31 pozorovateľ  RE: Články pana Vítka mě baví stále více, děkuji
08.09. 03:19 coinageboy  Omyl Pane Goj
09.09. 21:32 Gój  Budeme si hrát, pane coinage
07.09. 10:47 Frank51  Kdysi Američané říkali: "mrtvý indián, dobrý indián".
07.09. 12:10 Jan Hanuš  RE: Kdysi Američané říkali:
11.09. 14:00  RE: Kdysi Američané říkali:
07.09. 16:45 Joseph Chlor  Zkusme hyperbolu.
07.09. 18:01 moucha  RE: Zkusme hyperbolu.
07.09. 21:15 R.E.  RE: Zkusme hyperbolu.
08.09. 02:15  RE: Zkusme hyperbolu.
07.09. 22:30 ping789  RE: Zkusme hyperbolu.
07.09. 22:17 Baduan  jednoduchá odpověď
08.09. 07:43 jan gjjk  kdesi
08.09. 11:51 Místní  Je ti několik ale
08.09. 11:59 Místní  pokračování - Několik Ale
08.09. 12:33 Joseph Chlor  Tak za tenhleten příspěvek....
08.09. 12:51 R.E.  RE: pokračování - Několik Ale
09.09. 04:31 coinageboy  Jo Ty Mistni Chlapci
09.09. 10:01 Místní  RE: Jo Ty Mistni Chlapci
12.09. 03:58 coinageboy  Urcite
08.09. 12:39  Postreh.
08.09. 14:58 Místní  V lokálních souvislostech
08.09. 16:50  RE: V lokálních souvislostech
08.09. 21:39 Místní  RE: V lokálních souvislostech
09.09. 10:45 ping789  RE: V lokálních souvislostech
09.09. 13:30 Místní  RE: V lokálních souvislostech
09.09. 14:28  RE: V lokálních souvislostech
10.09. 13:32  RE: spíš bych řekl, že "místní" je tu za úplatu, i dle prvního přimlaskávajícího soudě
11.09. 02:16  RE: spíš bych řekl, že
14.09. 02:03  RE: Jidi fakt nejsou z Kavkazu ...
09.09. 06:48 Rohir  Autor je trošku Andrzén...
10.09. 02:49 coinageboy  17 Let

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 28 čtenářů částkou 7 460 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Trocha humoru na téma postižení korona-vymýváním mozků04.12.20 09:47 Česká republika 0

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa s čs titulky03.12.20 10:51 USA 9

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Měnové kurzy

USD
21,83 Kč
Euro
26,47 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
17,08 Kč
Australský dolar
16,21 Kč
Švýcarský frank
24,47 Kč
100 japonských jenů
20,96 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,37 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 158,18 Kč
1 unce stříbra
528,26 Kč
Bitcoin
412 730,77 Kč

Poslední aktualizace: 5.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 158