Diskuze k článku

Roušky jako symbol podvolení

Příspěvků 42

3.9.2020 3:55

Mlčení znamená souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Nechtějí, abychom prohlédli jejich největší trik, který na nás hrají: že nějaké autority mají moc. Autority nemají ŽÁDNOU skutečnou moc! Jedinou mocí, kterou na celém světě mají, je ta, kterou jim sami odevzdáváme. […] Tento svět je ovládán hrstkou lidí, a to jen díky opakování scénáře donucení a podvolení se v rámci pyramidální struktury. Donucení a podvolení se v každé úrovni pyramidy, směrem dolů, až k nám, lidem. A jestliže se podvolíme předposlední úrovni nad námi, kterou jsou naše vlády nebo policie, pak se uzavře kruh mezi hrstkou hybatelů kdesi nahoře a mezi celosvětovou populací. Dokončí se scénář, kdy malá hrstka nahoře ovládá miliardy lidí.
Jak se dostaneme z toho začarovaného kruhu? Přestaňme se podvolovat! LIDSKÁ RASO! POVSTAŇ! LEV UŽ NESPÍ! Zůstaneme zavření doma? NE! Budeme nosit roušky? NE! Necháme se psychicky zdeptat? NE!
http://www.nwoo.org/2020/08/30/david-icke-projev-n...

Urgentní informace o vakcine proti Covid 19
http://www.otevrisvoumysl.cz/dr-carrie-madej-urgen...

381699

3.9.2020 4:54

Asi začínám chápat

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

Stovky let trvající antisemitismus. Pogromy atd. Myslím že je za tím jenom obyčejná zkušenost gojim s chováním a charakterem VYVOLENÉHO národa,jak sami sebe nazývají . A to vlastně i vše osvětluje a vysvětluje.[bliji]

381700

3.9.2020 8:49

Výborný článek

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 78.?.?.?

Souhlas s celým článkem, také to tak vidím.

Ale pane šéfredaktore, neuvažujete o provádění jazykových kontrol?

381703

3.9.2020 10:56

RE: Výborný článek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 381703

>Ale pane šéfredaktore, neuvažujete o provádění jazykových kontrol?

Přiznávám, že u tohoto autora jsem neprováděl jazykovou kontrolu, měl jsem zato, že píše správně česky. Mýlím se? Napište mi na email.

381707

3.9.2020 9:00

Roušky symbol podvolení

libertarian 31.?.?.?

Ešte včera som v našom meste NA ULICI stretol cca každého 20-teho "človeka" s náhubkom na papuli. Títo "ľudia" sú hrdí na to, že sú poddaní svojmu panovníkovi - VLÁDE štátu, a dávajú to verejne najavo.
To prerábanie ľudí na ovce funguje. Je to katastrofálny pohľad a katastrofálna budúcnosť.
Darwinov vývoj druhov v opačnom smere .....

381704

3.9.2020 11:49

Pardon

Čestmír 78.?.?.?

Zdravím, neviděl jsem moc a dal za 5, ale to nevadí, super článek, Čemu věřit. Čteme Babiš a další články, důchodci dostanou 5.000.- kč a včera zpráva vláda schválila výplatu, ale 15.září to má schválit ještě parlament. Proč se tedy všude psalo důchodci dostanou? Po parlamentu to asi půjde do senátu,pak prezident a pak třeba kraje. Proč jsem nikde nečetl- Je navrženo 5.000.-kč pro důchodce,které dostanou po schválení vlády a parlamentu,tedy rozhodně až po 15.září budeme vědět výsledek. Všimněte si všude důchodci dostanou. Proč to píšou? Děkuji.

381708

3.9.2020 11:54

dobry clanek

rosco 185.?.?.?

"Jak je možné paralyzovat strachem miliardy lidí "

jednoduse, 90% medialniho cirkusu vlastni nekolik malo klanu Kosher Nostry, krome toho jak uz rekl Huxley,
"Ideální diktatura musí vyvolávat zdání demokracie, vězení které nemá mříže ve kterém vězni ani nesní o útěku. Je to systém otroctví kde otroci díky konzumu a zábavě se naučí toto otroctví milovat."
Dale je treba konstatovat, ze pouze magori s IQ hadru na nadobi touzi po celosvetove vlade, i kdyby se jim to podarilo, bude to jednodenni moucha. Neco takoveho nelze udrzet.
"A v případě finanční krize, jež je na spadnutí, banky budou mít právo vzít vaše úspory a udělat z nich záchranný pas, aby se nepotopily."

ano to budou ale bude jim to platne jak mrtvemu zimnik, uspory zdaleka nedosahuji vyse potrebne k obziveni financnich mrtvol v bankovnich a statnich bilancich. Take ono bajne bohatstvi pejzatych miliardaru sestava z nejmene 80% z virtualni bubliny ktera se nasledkem kolapsu kreditniho trhu nenavratne vypari, to plati i pro akciovy a realitni trh.
"Je málo důvodů k optimismu. "
Tak to rozhodne nevidim, veskere akce politickych tajtrliku, at uz na poli geopolitickem,nebo ekonomickem vcetne saskarny s coronou nejsou rozhodne znamkou sily ale kapitalni paniky. Kosher Nostra si sere strachy do bot a doufa ze dalsi biliony kreditu ,ktere pomoci corony staty vypotily,udrzi jeste nejakou dobu jejich padelatelske letadlo ve vzduchu. Zrovna tak mohou doufat ze gravitace se otoci a vsechno bude padat nahoru.
Samozrejme ze kolaps bude pro siroke masy tvrdy chleba, presto je to pozitivni, protoze politicky se ta sebranka neda porazit, na to je podil vymytych mozku v populaci prilis veliky, a vymyte mozky zasadne nemeni jednou prijaty nazor.
[chechtot][chechtot]

381709

5.9.2020 7:49

RE: dobry clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 381709

Zrovna včera jsem v lokálních německých, saských novinách četl název článku s nadpisem, cca: "Firmy mají velký zájem o Corona-kredity."
A v té chvíli mi došlo, jak píšete, k čemu a komu slouží Corona.

381780

3.9.2020 12:16

Nelibuju si v tom, být za kazi...., ale co naděláš

Velekněz Ratata 90.?.?.?

Nuže, určitě to není tak (vlastně optimisticky) jednoznačné. Jak praví poučka: že jste paranoidní, to ještě neznamená, že po vás doopravdy nejdou. Že je virová krize uměle přihřátá nebo i zfabrikovaná od počátku, to ještě neznamená, že virus není nebezpečný; dokonce v té druhé silnější variantě je to více než pravděpodobné: světové přeformátování s relativně neškodným virem by plánoval jen blbec.

I když mi např. můžete opáčit, že stejná blbost je mlátit Navalného novičkem, a stejně slyšíme, že se to tak určitě stalo (a Merkelová hlavně bude bojovat s dotazy, jestli teda jako i přes americké 1) dobré rady, 2) sankce a konečně i 3) novičok, se nerozmyslela a porád chce páchat Nord Stream 2 hen s týmto oným novičkárom). V obou tyátrech jsou však podstatné rozdíly počínaje už tím, že ten virus a jeho účinky přece jenom musíte nějak prokázat u statisíců a více lidí, to si neupečete v elitním berlínském špitálu v úzkém kruhu poslušných-majetných německých specialistů. Papírovej tygr ne, principiálně.

Druhá instance, která taky nic nemění na tom, že svědky tyátru jsme (včetně cílů uvedených v článku), ale zamotanějšího a brutálnějšího, může být ono slavné očkování. Podle některých názorů Virus divočí krom jiného v případě, že narazí na konkurenci v podobě jiného kmene, mutace atd. téhož Viru, a v tom je ten prevít specifický. (Viz třeba blog R Valenčíka, který na to, ekonom, aplikuje svou oblíbenou teorii her, ale má to původně od Jardy Flegra atd atp). Připočtěta pochyby, jestli a jak vlastně u Viru funguje získaná imunita, a je přinejmenším reálná možnost, že očkování naopak spustí přinejmenším mezi podstatnou částí očkovaných další a vážnější "vlnu". Hodila by se do scénáře popsaného v článku ?? Řečnická otázka.

A ještě je reálné, že do scénáře hry zapadá právě i samotný odpor proti omezením, rouškám atd. Záleží samozřejmě, zda se ho podaří udržet či kanalizovat určitým směrem - podobně jako třeba "nacionalizující" odpor proti migraci a centralizaci EU či přifukovanou BLM občanskou válku ve Státech. Resp. zda se "jim" podaří udržet jeho mediální, dnes rozhodující obraz. Snaha je intenzivní: viz už třebas jen prosté zapírání počtu demonstrujících v Berlíně - mainstream max desítky tisíc, organizátoři i snímky z dronů dobře milión. Ano, vždy je šance, že "jim" to neklapne, v historii nejsou dokonalá spiknutí (a zatím nedokázali "udělat" např. ani toho Madura). Blbé je to, že pro "ně" je úspěch nejen dokonale zrealizovaný projekt, ale už i sám chaos. A tam battly rouškařů s antirouškaři (či střílečky honest trumpovců s BLMkama) určitě nejsou na škodu, aspoň.

Z druhé strany, nic nového pod sluncem. Tož měřme dvakrát. S 99,9 % lidí jsme ve skutečnosti na jedné lodi v tomto ... chickenshit outfit.

381710

3.9.2020 12:22

Siochazariát tahá za nitky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

https://prnt.sc/uasjvw

381712

3.9.2020 12:46

Trochu jiný možná altruistický pohled...

svt 193.?.?.?

Problém je v tom, že společnost je dlouhodobě masírována tím, že normální je žít, a smrt i pod vlivem různých reklamních kampaní vytěsňujeme ze života jako něco nepatřičného...
Jenže smrt je prostě součástí života každého z nás, každého jednou, dříve nebo později dostihne.
A najednou nám do toho přesvědčení o "nesmrtelnosti" hodil vidle jakýsi nepatrný organismus - koronavir. A společnost se s tím neumí srovnat a někteří se snaží jej ze svého života "vytěsnit". A když k tomu připočtu fakt, že koronavirus má pravděpodobně vážnější dopady na zdraví především již jinak (většinou vážně) nemocných (tj. nejčastěji starší generace, která se již "dožila" své civilizační choroby), mají zhusta ti "mladí a zdraví" celkem oprávněný (byť poněkud sobecký) pocit, že jich se to přece netýká a proč by se tedy měli "omezovat". A to nejde ani tak o roušky, jako spíš o to, že jsou omezováni v takových aktivitách, jako jsou různé návštěvy barů či jiné "společenské aktivity". Koneckonců mají pocit, že generace před nimi si již své "odžila" a užila, zatímco jim v případě těchto "omezení" obrazně "proplouvá život mezi prsty".
Odtud dle mého plyne přesvědčení, že jakákoli opatření jsou zbytečná a že koronavirus představuje pro zdraví lidí celkem malé nebezpečí (ano, ale zejména pro zdraví těch mladých , zdravých a silných). Takže proč bychom se vlastně měli omezovat kvůli těm "slabším či starším kusům" (z nichž by stejně mnozí o měsíc či později zakončili svou pouť po tomto světě kvůli nějaké jiné chorobě či stáří)? Možná proto, že ti "staří, nemocní či slabší" by si zasloužili naši úctu (asi ne všichni, většina ale ano) a ochranu (např. před koronavirem).
A nasazení roušek ve specifických prostředích představuje celkem nenáročnou akci nás "mladých, zdravých a silných", kterou můžeme pomoci ochránit zdraví těch druhých.
Jsem přesvědčen, že hledět sobecky jen na své zájmy, je chybné, a že nás samotné tento přístup někdy v budoucnu dostihne... Stačí si vzpomenout na Nerudovu báseň Dědova mísa (https://ceskaliteratura.cz/texty/neruda.htm).

381714

3.9.2020 13:11

RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381714

nesmysl, se sobectvim to nema nic spolecneho, Vas pohled na vec je naprosto mimo, neni duvod proc by se mladi nemeli nakazit, naopak, cim drive bude dosazeno vseobecneho promoreni mladych, tim drive prestane mit virus dalsi potencial, uplne stejne jako u kazdeho viru. Hlavni duvod proc se farma lobby a jeji politicti mopslici snazi promoreni zabranit je ten, ze pak by se jejich ockovaci sera stala prebytecnymi.
Podle Vasi teorie by se podobne saskarny musely praktikovat u kazdeho viru a nasledek by byl nesrovnatelne vetsi pocet mrtvych z duvodu nezamestnanosti, nezamestnanost prokazatelne zdravi skodi. Vubec neni jeste dokazano jak dalece je virus nebezpecny a pocet umrti zcela jasne naznacuje ze neni.
[naštvaný]

381716

3.9.2020 17:05

RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...

Salimon 194.?.?.?

Reakce na 381716

než budete hovořit o promořenosti, dám Vám jednu otázku. Čím se zásadně liší virus Neštovic (počátek očkování) od viru například Chřipky?
Podle mých informací jeden z podstatných (z pohledu očkování) rozdílů je jejich schopnost mutovat.
A jak to s mutacemi vypadá u Covidu? Prý mutace miluje. Ale nikde to moc nevykřikujte, protože pokud by nefungovala promořenost, tak bude mít velmi omezenou funkčnost i vakcína.

Nicméně je úžasné jak článek brojící proti uměle vyvolanému strachu z Covidu je totálně prosáklý hluboko zakořeněným strachem z globálního spiknutí mocných.
Ne, že by si jednotlivý hráči nechtěli přihřát svou polívčičku a využít situaci k prosazení své agendy. Ale proč v tom za každou cenu hledat globální spiknutí?

Rouška Vás nejspíš nezabije. A běžný politik musí veřejně ukázat, že na lidi tak docela nekašle. A shutdown ekonomiky už se nikomu napodruhé dělat nechce. Tak tu máme roušky. Vlk se nažere a koza zůstane celá. Chápáním roušek jako náhubku, si to jen sami děláte nepříjemnější. Většina z nás ji prostě nasadí při vstupu do MHD a některých obchodů a za pár minut ji zase sundá. Ti zodpovědnější ji pak večer vyvaří nebo vyperou.
A že si big Farma chce znásobit zisky bez rizika? No, kdo by čekal něco jiného. Rus přišel s vakcínou první. Hajzl jeden. Tak šup, sankce na něj. Přece to nebude prodávat našim zákazníkům. Ty jsme si vystrašili sami, tak si je sami taky zkasírujeme. Expose and Exploit - Basic sales strategy.
A že jiní tlačí svou agendu se zrušením fyzických peněz? No jasně. Proč by to nezkusili. Vždyť se ta příležitost sama nabízí. Já bych to taky udělal, kdybych bojoval za ovládání lidí.
Každý si tlačí to svoje. Žádné spiknutí není potřeba. Ale pokud se chcete bát a protivit si i ty blbé roušky, je to nakonec Vaše věc. Jo kdybyste to někdo musel nosit celý den v práci, to je jiná. V tom případě je mi Vás upřímně líto. Někteří si ten politický alibismus bohužel odskáčou hůř.

381720

3.9.2020 18:00

RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381720

ja nevim co kourite, ale pokud jste z mych dvou prispevku zde vycetl ze se bojim, bude to asi silny matros. Rousky mi ale definitivne vadi, pokud vam nevadi, berte si je i do postele. Kdyz vam reknou ze mate na hlave nosit nocnik, ten vas tez nezabije, ale mozna ze uz ho na krku mate.Me je pro zmenu uprimne lito tupeho stada ktere zere takova zcela neucinna a stupidni opatreni ktera v zadnem pripade sireni viru nezabrani. Paradni pripad je Italie a Spanelsko kde od jara saskuji s maskami i na ulici a vysledek jedna velka nula. Pokud bude virus chtit mutovat, udela to i kdyby se klauni do vysky podelali a zadna z techto opatreni nebudou hrat roli. O skutecnem duvodu lockdown inscenace jsem zde uz psal jinde a nebudu se opakovat. Ja nevim cemu rikate spiknuti, podle mne priprava svrhnuti vlady nebo neco v tom smyslu, o to samozrejme nejde protoze vladnouci mafie Kosher Nostry ve vsech statech NATO a dalsich pripojenych guberniich prece nebude sve vlastni loutky politickych tajtrliku svrhavat a o tom ze je ovlada existuje dostatek dukazu.
[chechtot][chechtot][chechtot]

381721

3.9.2020 19:29

RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 381721

časť ovčanov sú mentálni poddaní vláde
časť ľudí sú posraní pred vírusom
- a takýmto nie je možné vysvetliť ich chovanie. Posranosť majú v génoch.

381727

4.9.2020 9:19

RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...

Salimon 194.?.?.?

Reakce na 381727

Jak chcete, noste si klidně náhubek. Já nosím (reálně asi tak 5 minut za týden) ochrannou pomůcku.
A zeptám se, kdo se při tom cítí líp? Přesněji komu stoupá tlak a komu je to úplně jedno. Už chápete kam tím mířím?
Domnívám se, že z roušek tady mnozí zbytečně staví bitevní pole. Navíc pole, kde nemohou vyhrát (protože možný soupeř je ani nezaznamenal). Pokud by tolik energie věnovali například na čtení úřední desky ve vlastní obci, nebo čemukoliv, co mohou změnit, možná by udělali stokrát lépe.

Ale nebojte, on Vás tady za ten názor, že rouška je náhubek určitě někdo pochválí. A o to vlastně jde. Najít spřízněnou duši, společně si zanadávat, upustit páru. A o ostatních si myslet, že jsou to ovce, ignoranti případně pitomci. Nebo byl původní účel Zvědavce o něčem jiném? To je dnes asi už jedno.

Salimon

381742

3.9.2020 18:42

RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...

svt 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 381716

ad Podle Vasi teorie by se podobne saskarny musely praktikovat u kazdeho viru...
Po pravdě v případě nastupující chřipkové epidemie by ty roušky skutečně měly svůj význam - především by ale neměl nakažený člověk jít s chřipkou mezi lidi (a v krajním případě s tou rouškou)... Když to pochopili např. Japonci, nevím, proč bychom nemohli využít jejich zkušeností i my...

Hlavní problém covid-19 je ovšem jeho infekčnost i v situaci, kdy ještě/že nakažený člověk nemá příznaky onemocnění a nevědomky to tak může šířit...

381725

3.9.2020 20:24

RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381725

tak jeste jednou a naposledy, ocividne nechapete ze immunitni system celkove populace slabne se stale vetsim mnozstvim jednotlivcu snazicich se nakazeni branit, to je videt i u jinych nemoci. Zacalo to i u premrstene hygieny malych deti, zatimco deti cikanu nebo domorodcu v Africe se vali ve spine a jsou daleko odolnejsi, deti vychovavane nekdy v primo septickem prostredi trpi stale casteji alergiemi a dalsimi nemocemi protoze jejich telo nedostalo prilezitost se infekci branit a immunitini system adaptovat. To vse bylo umocneno uzivanim antibiotik na kazdou rymu coz zpusobilo ze i resistentnich bakterii neustale pribyva a telesna immunita kazde dalsi generace ochabuje i v obrane proti virum. Verit ze nosenim masky nekoho chranite je proste slabomyslnost uz davno vyvracena i immunology, ktere ovsem pokud mozno potentati nepousti pred kameru.
[pláč]

381730

4.9.2020 9:33

RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...

svt 193.?.?.?

Reakce na 381730

Aha - takže váš "altruismus" spočívá v tom, že tzv. "promořením" odepíšeme "slabší kusy" a dosáhneme tak lepší imunity celé společnosti... O-ou...
Matematicky to asi bude fungovat, ale já tento postup považuji za nehumánní.
A jen tak na okraj - roušky skutečně mohou ochránit okolí před nákazou respiračními chorobami. Pokud ne, potom mi vysvětlete, proč je mají chirurgové na obličeji během operací?
A ještě by mě v této souvislosti zajímalo, jak se stavíte k problematice záchrany života předčasně narozených dětí? Z hlediska zdraví celé společnosti se to totiž může jevit podobně jako váš "odpis slabších, starších a nemocných" v případě epidemie covid-19.

381744

4.9.2020 12:06

RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 381744

Je to pekné, keď sa o vlastný rozum delíte s inými. Problém je iba v tom, že váš "rozum" plodí hlúposti.
Vetou : tzv. "promořením" odepíšeme "slabší kusy" a dosáhneme tak lepší imunity celé společnosti... ukazujete, že o podstate imunity neviete absolutne nič. Získanie imunity, (hlúpo nazvané "promoření" ) nemá nič spoločné so zomieraním slabších jedincov. Získaním imunity sa stráca životný priestor pre vírus, a vírus následne zaniká pre nedostatok životného prostredia pre množenie.
Bez získania imunity veľkého percenta ľudí bude ľudstvo odsudené na celoživotné nosenie náhubkov. Ten vírus nikdy nevykape ak nebude imunita.

381754

7.9.2020 9:44

RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...

Salimon 194.?.?.?

Reakce na 381754

Souhlasím s Vaším příspěvkem pouze v tom, že diskutér "svt" se Vámi uvedenou větou pokusil o diskusní faul. Rozvinout ad absurdum a následně zesměšňovat něčí názor je naneštěstí na tomto serveru běžná praxe.

Se zbytkem Vašeho příspěvku však nesouhlasím. Vycházíte z předpokladů, které nemusí být naplněny.
1) Plošné promoření (tedy získání imunity) spočívá v nakažení velkého množství jedinců, kteří tuto nemoc prodělají a jejich imunitní systém se jí naučí bránit. Bohužel to skutečně může znamenat, že nemocí budou nakaženi jedinci se slabou imunitou a nemoc se jim tak stane osudnou. Tam, byť nekorektně, směřovala úvaha diskutéra svt. A podle naší, na křesťanství založené kultury, ochrana slabších, dětí, starců a nemocných, je ctnost. Jiné kultury takové jednání považují za slabost.

2) Vytvoření imunity jedince proti určitému onemocnění není nutně jednoduchá nebo trvalá záležitost. Neexistuje něco jako imunita na chřipku. Zjednodušeně řečeno Váš organismus se pouze naučí identifikovat a likvidovat rychle ty kmeny, se kterými se setkal. Jinou mutaci chřipky však nechá rozvinout. Na druhé straně existují choroby na něž si organismus umí vytvořit adaptivní imunitu dobře. Na ně je pak velmi účinné očkování - tedy získání imunity bez prodělání choroby samotné.
Naneštěstí paměť lidského imunitního systému není neomezená. A na některé choroby se reakce imunitního systému s časem vytrácí. Takže Váš názor vyvhází z předpokladu, že adaptivní imunita na tento konkrétní virus je dlouhodobá. Některé studie ale naznačují opak.

3) I bez plošného promoření, tedy získání adaptivní imunity u velkého množství jedinců, se může virus s časem vytratit. Jednou z předpokládaných příčin je jeho schopnost rychle mutovat. Což je případ i SARS-Cov2. Díky mutacím je sice schopen znovu napadat již jednou vyléčené jedince, případně se déle bránit imunitní reakci napadeného organismu. Zároveň se však proměňují i jeho schopnosti překonávat přirozenou (nikoliv získanou) imunitu člověka. Zkrátka v přírodě většina pokusů (náhodných mutací) vede do slepých uliček. A tento virus se může vyčerpat (ztratit nebezpečnost) i tím, že nedokáže udržet svou původní, velmi úspěšnou, podobu. Následně pak zmizí jako někteří jeho předchůdci, aniž by bylo nutné promořit populaci.

Řekněme tedy, že je více přístupů k nemoci Covid19 a jak jí předcházet a ideálně vymítit. O ideálním přístupu se podle mých informací neshodnou ani mnozí odborníci zabývající se šířením nemocí.
Takže i když Vámi prosazovaný přístup může být nejlepší možný. Není to jediná alternativa, která může vést k rychlému vymícení nemoci Covid19. Jsou i zastánci názoru, že plošné promoření jez zbytečné případně zbytečně riskantní.
Proč se domníváte, že Váš názor je jedinný správný?

381811

3.9.2020 16:07

RE: Trochu jiný možná (rozhodně ne) altruistický pohled...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 381714

V tomto konkrétním případě rouška situaci zhoršuje. Je to dokázané a potvrzené i od WHO. Rouška funguje jen za specifických podmínek po omezenou dobu. Lékaři to vědí už dlouho. Nikdo zatím neprokázal opak.

Takový "altruista", co tohle neví a jen hloupě poslouchá podplaceného hygienika je ovce. Sice se naivně domnívá, že něčemu/někomu pomohl, ale jen ohnul záda.

Problém je, že kdyby vláda zítra nařídila nosit na nose balónek jako mají šašci a posílala policejní hlídky, které drakonicky pokutují hříšníky, tak bych z donucení také chodil jako šašek! Ale potom už bych nikdy z principu nevolil toho, kdo mě tohle násilím donutil dělat. A při první možné příležitosti do toho vrazil vidle.

381719

3.9.2020 18:37

RE: Trochu jiný možná (rozhodně ne) altruistický pohled...

svt 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 381719

Ano - rouška funguje za specifických podmínek... Ostatně i já jsem psal o nasazení roušky ve specifických prostředích (lze to chápat stejně jako za specifických podmínek).
Rouška příliš nepomůže tomu, kdo ji nosí, může přispět k ochraně těch, kteří se se mnou (nositelem roušky) setkají, a to za předpokladu, že jsem nakažlivý a dosud o tom nevím...
V tom je právě problém s tím virem - jste infekční ještě dřív, než pociťujete nějaké příznaky onemocnění, či dokonce i tehdy, když vůbec žádné příznaky nemáte.

Proto píšu o "altruismu" těch, kteří roušky nosí - skutečně mohou ochránit ty, se kterými se setkají. Rouška nemá sloužit k vlastní ochraně, může ale přispět k ochraně zdraví druhých.

No a já, pokud můžu, pomůžu... protože slovy z písně Přišel mi k svátku gratulovat Olda - "...a nezlobte se, já mám lidi rád..."

381724

3.9.2020 20:18

RE: Trochu jiný možná (rozhodně ne) altruistický pohled...

F&T 45.?.?.?

Reakce na 381724

Po 4 hodinách už to není žádný altruismus ale propocený hadr nechrání nikoho.

Přesně takové ovce jako vy vláda potřebuje jako sůl a na takových jako vy stojí celá tahle buzerace. A pokud vy sám budete nosit hadr na ksichtu do konce života, tak mě to vadit nebude.

Podobně máte lidi rád a chcete aby auta jezdily 30km/h nebo pomaleji. Nulová rychlost znamená nulová riziko.

Protože nakonec dojdete k závěru, že pokud máte lidi opravdu rád, tak je zamknete do bunkru pod zemí, kde opravdu hrozí minimální riziko. Jenže takový život se nedá žít i když je "absolutně" bezpečný. Takže co .... holá demagogie?

381729

4.9.2020 9:50

RE: Trochu jiný možná (rozhodně ne) altruistický pohled...

svt 193.?.?.?

Reakce na 381729

Nosím roušku skutečně jen tam, kde to je třeba. Pravdou je, že se běžně v takových prostředích nevyskytuji, takže mě rouška na obličeji omezuje jen výjimečně a po relativně krátkou dobu...
Když k tomu přičtu i fakt, že nenavštěvuji různé bary či hospody (nikdy jsem je nevyhledával, tak proč bych se nyní měl snažit změnit), snižuji tím případné riziko nákazy pro sebe i pro svou rodinu.
Takže nošení roušky např. v prostředcích hromadné dopravy, kde člověk s výjimkou cest na dlouhou vzdálenost netráví vámi zmiňované 4 hodiny, považuji za celkem rozumný přístup.
Jinak s tou vládou chaotů, kteří rozhodují na základě nálad na Facebooku či jiných sociálních sítí, bych nejraději nesdílel společný stát - mám ale snad kvůli Babišovi a spol. emigrovat? A kam?

381748

9.9.2020 17:36

Ja Myslel ze Tohle je Nejaka Recese

coinageboy 185.?.?.?

Reakce na 381748

.."nikdy jsem nenavstevoval bary, Etc.."
"Pravdou je, že se běžně v takových prostředích nevyskytuji,"
Ja si statle nejsem jistej jetli tohle je nejakej posuk anebo si z nas dela prdel.

381881

3.9.2020 18:12

RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...

ping789 31.?.?.?

Reakce na 381714

sám svým textem dokládáte, a i v praxi je stále zjevnější , že c19 je mozkový virus resp. memvirus ( virtuál hromadného ničení) s příznaky noveho typu, sežere vám mozek aniž ho fyzicky dostanete do těla, úžasná zbraň egregorového typu, postižený je extrémě virulentní a zdá se, že jedinou léčbou je pouze fyzická nákaza a současně izolace od televize a internetu a od Jardy Flegra

381722

3.9.2020 21:42

Zvědavec vs Rusko a ruský národ

JanN 178.?.?.?

Zvláštní. V Rusku se roušky nosí neustále a Rusko jako první na světě přišlo s vakcínou proti Covid (Sputnik V). Budu-li brát vážně články a komentáře na Zvědavci, dospěji nutně k závěru, že Rusko vymyslelo celou tu covidovou hysterii a že Rusové jsou patrně nejtupější národ světa. Když si dobrovolně nasazuje náhubek od mocných a nechá se nadto (ne)dobrovolně přeočkovat (viz dnešní článek na Sputniku se zmínkou o chystaném plošném očkování proti Covid v Rusku).

Kdo tedy má pravdu a kdo je tupoun? Kdo žije v realitě a kdo v bludu? Zvědavci nebo ruský národ?? [zmaten]

Kdysi vysoce uznávané alternativní médium je dnes naprosto odtrženo od reality. Dostalo se na informační úroveň takových obskurních "hledačů pravdy", jako jsou Spiknutí proti církvi nebo pan Petr Cibulka. Smutné.

381731

4.9.2020 4:28

RE: Zvědavec vs Rusko a ruský národ

neřeknu 37.?.?.?

Reakce na 381731

Smutné je, že takový ignorant jako jste vy, má potřebu se paušálně vyjádřovat k "Spiknutí proti Církvi" a mudrovat na veřejnosti.

381735

4.9.2020 9:04

RE: Zvědavec vs Rusko a ruský národ

Salimon 194.?.?.?

Reakce na 381735

Dobrý den,
než budete příště urážet, zkuste se prosím zastavit.
Podle mého vyjádřil ten diskutující svůj názor. Popsal proč si to myslí. Vyjádřil zklamání, že podle něho zdejší úroveň diskuse upadá.
Má tedy zřetelně jiný názor než Vy. Opravdu si myslíte, že jste svým příspěvkem jeho názor vyvrátil? Jemu nebo běžnému nezaujatému čtenáři?
Nezaměňujte, prosím, potlesk přívrženců stejné myšlenky za úspěch v diskusi.
Pokud s názorem na úpadek Zvědavce nesouhlasíte, co takhle místo urážení se pokusit o něco pozitivního?
Nebo Vám opravdu stačí zavřít se do zmenšující se sociální bubliny a dokola si omýlat své teze a jen s mírnými odchylkami se stále ubezpečovat, že svět je takový, jak si o něm povídáte tady na Zvědavci?
Světu je to jedno, ten se kvůli tomu nezmění. Zkuste někdy přemýšlet, co Váš příspěvek dá ostatním čtenářům. Jestli je obohatí, jestli jim ukáže nový pohled na věc nebo jak bude prospěšný i jim. Samozřejmě nic Vám nebrání zůstat u urážek a osočování kohokoliv, kdo s Vámi nesdílí stejný názor. Jen to bude promarněná příležitost udělat něco pro zlepšení informovanosti ostatních. Nebo alespoň mlčet.

A ano i já si myslím, že Zvědavec se stává pro běžnou populaci již nestravitelný. Útoky na opačné názory to začalo, a uzavřením se do jákési vlastní sdílené představy o fungování světa to končí. Neupírám zdejším hlastelům jediné pravdy šanci, že se skutečně nemýlí. Na druhou stranu, pokud svou pravdu nedokážete obhájit v diskusi bez urážek, pak si sotva získáte pozornost širší veřejnosti. A kde je tedy ten účel Zvědavce?
Stačí Vám tvrdit, že ostatní jsou ovce a nerozumí tomu a dál útočit a odhánět kohokoliv, kdo má trochu jiný názor než Vy? Nebo ještě dokážete při spatření jiného názoru klidně dýchat. A pokud už musíte něco napsat. Co takhle prosté - "Nesouhlasím s Vámi". Případně přidat i zdůvodnění.
Já vím, tohle není nedělní škola. Tady se přeci na nějaký ten vulgarismus nehledí. Inu, pak si bohužel někteří myslí o Zvědavci, že tamní úroveň diskuse upadá...

Salimon

381741

4.9.2020 22:04

RE: Zvědavec vs Rusko a ruský národ

ping789 31.?.?.?

Reakce na 381741

Souhlasím, pro židovyvolence se to zde stalo nestravitelným již dávno a proto sem nasazují čím dál víc pisálků s velkou potencí "akademických" plků o ničem. Jejich úkolem je kádrovat a zaplevelit všechny debaty gigabity žvástů o tom co by kdyby, event. se stavět do role arbiter elegantiarum přes synergii kopulace octomilky a argentinského hutnictví, samozřejmě jedině košer, takže gojum bez hadrů na obličeji a klavesnici je třeba zavřít držky carskou policií - včera bylo pozdě.
Snad budete hrdina, co drží slovo, a budete první ve frontě na tu supermutagennívakcínu , tvoje mutace chrání jejich konta a jeho mutace chrání jejich konta, držím vám všechny palce, dvě dávky, nebyl čas ptát se kdo je kdo .

381777

9.9.2020 18:22

Dobre Receno Pane Salimon

coinageboy 185.?.?.?

Reakce na 381741

Az ted mi doslo ze vlastne vsichni co sem chodime jsme Zvedavci - hledaci pravdy.
Kdo cetl Bibli vi ze Pontskej Pilat se filosoficky zeptal: "Co je to Pravda?"
Tohle je jeste jedno z mala mist kde clovek svy teorie muze vystrelit do eteru a videt jak to dopadne - upravit/zmenit nazor protoze nikdo neni neomylny.

381882

3.9.2020 22:16

učit se učit se učit se

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

opravdu opravdu čtete studujte porovnávejte fakta a hlavně hlavně MYSLETE swvoji hlavou a věřte svým závěrum které si sami uděláte potom se vám vše otevře a zjeví ale nebude to hezky a povzbudivy pohled ale přesto pohled svobodného člověka v jeho jedinečné osobitosti

381732

4.9.2020 10:31

Všichni mají pravdu.

Jan Hanuš 193.?.?.?

Rouška je skutečně zpolitizovaná a je to nástroj podvolení se, ale nemusela by být. Tak jí zneužili ti nahoře a politikům se to taky hodí.
Kdyby sloužila jen k tomu, že si jí člověk vezme na cestu k doktorovi a zpátky domů s neschopenkou a plně placenou nemocenskou, bez strachu, že člověk díky marodění přijde o práci, tak by to k něčemu bylo. A muselo by to platit pro každou chřipku nebo virus obecně, vlastně pro jakoukoli nemoc.
Teď je to ale skutečně zneužito jako vybraný nástroj k ovládnutí lidí a jejich rozdělení. Další důvod se hádat. To se páníčkům líbí.

381749

4.9.2020 14:17

RE: Všichni mají pravdu.

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 381749

Všichni NEmají pravdu.
Primárnym problémom nie je náhubok. Primárnym problémom je to, že koronavírus je skoro neškodný výrus, jeden z mnohých, ktoré trvale obývajú ľudský organizmus.
Nakazených je mnohonásobne viac, ako je počet oficialne zistených. Ale totálna väčšina z nich nemá žiadne príznaky choroby. Chorých je zanedbateľné percento, a väčšina je chorých na niečo iné - a vírus majú iba tak na ozdobu. A mŕtvi - tí zomreli na rôzne iné choroby - a vírus mali iba ako máličko priťažujúci doplnok.
A masmédia trvale KLAMÚ - chorých a mŕtvych prezentujú ako obete koronavíru.
A namiesto POTREBNEJ imunity získanej infikovaním vírusom - sa robí OPAK IMUNIZÁCIE - zabránenie potrebnému infikovaniu.


A vláda si vnucovaním náhubkov testuje podriadenosť ovčanov.

Je ABSURDNÉ diskutovať o fungovaní náhubkov - ak tie náhubky svojim fungovaním ZABRAŇUJÚ získať imunitu !!!!!!!!

V SR su už 7 mesiacov povinné náhubky VO VŠETKÝCH uzavretých priestoroch.!!!
Obchody, kultura, doprava, úrady, ...... všade.

381765

4.9.2020 13:27

super clanok

renetomasek 95.?.?.?

Pisal som bill gatesovi aj leyenove ze sa stavim o miliony ci miliardy ze sa bez problemov vyliecim s covid19 len pomocou vitaminu c
Bez odpovede
Tak ako to ze nechcu peniaze zadarmo ked je ten virus taky nebezpecny?
Prijmem stavku od kohokolvek ale nech to ma geady tak minimum je 100k eur

381764

6.9.2020 8:53

Vrtěti psem

Baduan 82.?.?.?

Na začátku se musíme zeptat, odkud virus pochází. Osobně jsem přesvědčen na základě všech dostupných informací, že jde o virus uměle vytvořený a puštěný záměrně ven. Pokud tuto nepříjemnou tezi přijmeme, musíme se automaticky i zeptat, co je cílem této operace a jaký má být konečný výsledek?

Pokud tedy virus existuje a on existuje, o tom nepochybuji, neboť nelze zfalšovat něco na takové úrovni a pro úspěšné provedení podobné operace musíte mít v rukou něco, čeho se lidé budou skutečně bát, ptejme se, nakolik je ten virus skutečně nebezpečný?

A zde si dovolím malou úvahu založenou na českých číslech.

Každý rok zemře v ČR něco přes 100 tisíc lidí. Toto číslo kolísá plus mínus 5 tisíc nahoru nebo dolů.

Jenom na nemoci dýchací soustavy u nás každý rok zemře přes 8 tisíc lidí. Z toho cca 3 tisíce na pneumonii, další 3 tisíce na jiné plicní komplikace.

S Covidem prozatím zemřelo 431 lidí. Budu předpokládat opravdu černý scénář a napíši, že do konce roku může s Covidem zemřít celkem kolem 3-4(5) tisíc lidí.

Vše je to hra čísel a statistiky. A jde o to, kam tyto případy zařadíme.
Klidně se může i stát, že bude meziroční nárůst zemřelých o cca 5 tisíc, přesto se nejedná o nic jiného než o statistickou výchylku kterou lze sledovat i z posledních let.

Samozřejmě vše může být jinak. Nikdo prozatím neví, co bude na podzim a v zimě. Ale z dosavadního průběhu celé pandemie, pokud to vztáhnu na naší zemi, je celá záležitost kolem Covidu spíše mediální hrou. Ale jak říkám, počkejme si.

PS: A záležitost s rouškami. Debata není o tom, jestli fungují. Oni fungují. Ale ne tak jak si Češi myslí. Jednorázová rouška používaná při operacích, má primárně zabránit bakteriologické infekci a taková rouška má životnost cca 30 minut a následně musí být zlikvidována jako biologický odpad.
Aby tedy roušky měly skutečný smysl, musel by každý Čech mít po kapse minimálně 10 roušek na den a ty si pravidelně měnit a použité správně likvidovat na předem určených místech. Ideálně by to mělo fungovat tak, že pokud přijdete na úřad nebo do obchodu, obdržíte jednorázovou rouškou, kterou následně až budete odcházet vyhodíte.
Srovnejte si to s tím co se děje ale reálně na ulici. Lidé vytahují špinavé, kontaminované látkové hadry a domácky šité roušky, jenom proto, aby se dostali do prostoru kde je toto opatření vyžadováno. To je celé špatně. Ve výsledku je ten efekt nošení roušek spíše pro zdraví škodlivý než aby byl reálným přínosem.
Takže roušky ano. Ale rozhodně ne tak jak to vidíme všude kolem sebe.
A pokud stát zavádí plošná opatření, neměl by náklady na dodržování tohoto opatření delegovat na občany, ale měl by zajistit pravidelnou distribuci tohoto materiálu na místech, kde jsou potřeba. Času na to bylo dost.
Takže za sebe říkám, roušku ne.

381797

6.9.2020 18:00

Virus je tu s námi přes 600 let

Erwin 194.?.?.?

Konspirace o jakémsi Wuchanu či laboratořích USA nejsou ničím jiným než hloupými kecy k oklamání a vystrašení lidí na Zeměkouli.
Tento virus je zde s námi minimálně od počátku 14. století. Je to nepříjemné, ale někdy je nezbytné se podívat rovně a přímo pravdě do očí. Ano, tento virus má bohužel původ v mé zemi – na malebné Moravě.
Naprosto přímo a bez okolků to popisuje kronikář Dalimil (autor/ři Dalimilovy kroniky není znám a tak se připisuje jistému Dalimilovi) v kapitole, kdy Morava přešla do područí Čechů :
Kako jesť korona z Moravy vyšla,
povědě-ť, kako jesť ta země k Čechám přišla.

Z veršů jasně plyne, že nejde o nějakou polemiku kronikáře, ale skutečnost, kterou nijak nedokazuje, pouze tento zjevný fakt konstatuje.
Domnívám se, že to zcela mění současné, mnohými zděšené, nahlížení na tento rádoby nový a lstivý virus.

381803

7.9.2020 11:50

Co je to vlastne Covid?

AntePortas 109.?.?.?

Pise sa tu o ruskach, ale rusko je nasledok nie pricina.
Kazdy z nas chodil do skoly. Prisiel na hodinu fyziky a v ucebnici sa docital o nejakych velicinach. Boli presne definovane, aby nahodou nedoslo k ich zamene. Kazda z nich mala svoju podobu, odlisnu od zbytku. Potom sa zasa posadil do lavice na chemiu. Vsimol si tam chemicku tabulku, kde su presne popisane prvky. Kazdy je iny. Ma svoju podobu, odlisnu od zbytku.
Vsetci sme tym presli, ale nie vsetci sme si odtial odniesli aj schopnost vyuzivat naucene. Dokazom toho je Covid.
Ked sa vo svete objavil Covid, spozornel som. Zacal som si zistovat, co je zac. Zistil som, ze priznaky Covidu sa zhoduju s priznakmi inych chorob. Nie jednej, viacerych. A tak som si v mysli predstavil chemicku tabulku, kde by bol vo vsetkych riadkoch len jeden prvok. Poznate taku?
Neviem, kam sa podel ludsky rozum. Netusim, co si ludia z tej skoly vlastne odniesli. Cely cas nas tam ucili mnozstvo vyrazov, a pojmov prave preto, ze sa od seba lisili.Ucili nas, ze kazda forma musi byt ina, vymedzena voci ostatnym a ze je tu len preto, ze sa lisi od zbytku. Ale Covid sa nelisi. Nema presnu podobu, teda nemoze existovat. Tak to plati vo fyzike aj chemii. Alebo uz to nie su vedy, len narychlo popisane strany textom?
Nie, ruska naozaj nie su problem. Problem je choroba, pre ktoru tie ruska ludia nosia. No ta choroba nie je klasickou chorobou. Je to nemoc, ktoru sposobuje iluzia. Ludsky mozog dokaze naozaj divy. Dokaze presvedcit cloveka o comkolvek bez ohladu na realitu.

381814

9.9.2020 20:06

Realita je pouze jedna

pv 193.?.?.?

Nošení roušek, testy ani vakcinaci nelze lidem nařídit! Vaše tělo je váš majetek a tento fakt lidem stále nedochází. Nechápu proč se namísto uvědomění si tohoto faktu hádají o ničem. Nejsme všichni stejní, jednomu vakcína pomůže, druhého zabije, viz mého bratra. Vlády mohou pouze doporučovat lidem možné ochrany zdraví, ale nařizování je terorismus na vašem těle. Nemám jediný důvod si myslet, že vládám jde o ochranu lidí, když na vlastní oči vidím záměrnou likvidaci lidí jinými způsoby, viz chemtrails, 5G sítě, potravinové jedy a likvidaci ekonomik.

381884

10.9.2020 0:44

RE: Realita je pouze jedna

m.čepela 77.?.?.?

Reakce na 381884

Názor přispěvatele směšuje různé problémy
které spoku nesouvisí . pokud tvrdí, že je je na vůli občana nošení či nenošení
roušky je jen bezohledný. Roušky chrání především ostatní občany kolem.
před infekcí, Chemtrails nevytváří naše letectvo. Chemikálie v potravinách nesouvisí s COV-19 a také je nelze odstranitrouškami. Ale působení virů COVID 19 lze nošením roušek alespoň omezit.

381888

11.9.2020 19:45

RE: Realita je pouze jedna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 381888

A vy trochu nerozumíte psanému textu, anebo se dopouštíte záměrné manipulace. Chemky na nebi a v jídle nebyly zmíněny v souvislosti s virem, ale jako důkaz lhostejnosti vrchnosti vůči zdraví lidí.
Mluvit o bezohlednosti je v případě této šaškárny, úplný úlet. Celé je to jen další variace na téma INKLUZE. Tentokrát v oboru zdraví. Vyberete hendykepovanou menšinu, případně vytvoříte dojem existence takové skupiny a následně nutíte většinovou zdravou populaci, přizpůsobit svůj život, těm nejslabším. Samozřemě že citové vydírání typu ohleduplnost, soucit atd. jsou hlavní pákou, jak lidem v hlavách přeházet hodnoty.
Školství je o pár let napřed a kdo chce vidět, tak vidí, kam to spěje. Stejně to dopadne s rouškovanou společností. Pár lidí to napere do stromu a hned se našli chytráci s nápadem vykácet všechna stromořadí. Spousta lidí trpí alergií na březový pyl, asi bychom měli vymazat břízu ze zemského povrchu.
Ochranné prostředky slouží k ochraně osobního zdraví, v současnosti je každému dostupá možnost, jak se proti nákaze bránit. Kdo se bojí s.re v síni a neotravuje tím ostatní.

381932

Příspěvků: 42

03.09. 03:55  Mlčení znamená souhlas
03.09. 04:54 Jiruna  Asi začínám chápat
03.09. 08:49 WAZARI  Výborný článek
03.09. 10:56 Vladimír Stwora  RE: Výborný článek
03.09. 09:00 libertarian  Roušky symbol podvolení
03.09. 11:49 Čestmír  Pardon
03.09. 11:54 rosco  dobry clanek
05.09. 07:49  RE: dobry clanek
03.09. 12:16 Velekněz Ratata  Nelibuju si v tom, být za kazi...., ale co naděláš
03.09. 12:22  Siochazariát tahá za nitky
03.09. 12:46 svt  Trochu jiný možná altruistický pohled...
03.09. 13:11 rosco  RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...
03.09. 17:05 Salimon  RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...
03.09. 18:00 rosco  RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...
03.09. 19:29 libertarian  RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...
04.09. 09:19 Salimon  RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...
03.09. 18:42 svt  RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...
03.09. 20:24 rosco  RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...
04.09. 09:33 svt  RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...
04.09. 12:06 libertarian  RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...
07.09. 09:44 Salimon  RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...
03.09. 16:07  RE: Trochu jiný možná (rozhodně ne) altruistický pohled...
03.09. 18:37 svt  RE: Trochu jiný možná (rozhodně ne) altruistický pohled...
03.09. 20:18 F&T  RE: Trochu jiný možná (rozhodně ne) altruistický pohled...
04.09. 09:50 svt  RE: Trochu jiný možná (rozhodně ne) altruistický pohled...
09.09. 17:36 coinageboy  Ja Myslel ze Tohle je Nejaka Recese
03.09. 18:12 ping789  RE: Trochu jiný možná altruistický pohled...
03.09. 21:42 JanN  Zvědavec vs Rusko a ruský národ
04.09. 04:28 neřeknu  RE: Zvědavec vs Rusko a ruský národ
04.09. 09:04 Salimon  RE: Zvědavec vs Rusko a ruský národ
04.09. 22:04 ping789  RE: Zvědavec vs Rusko a ruský národ
09.09. 18:22 coinageboy  Dobre Receno Pane Salimon
03.09. 22:16  učit se učit se učit se
04.09. 10:31 Jan Hanuš  Všichni mají pravdu.
04.09. 14:17 libertarian  RE: Všichni mají pravdu.
04.09. 13:27 renetomasek  super clanok
06.09. 08:53 Baduan  Vrtěti psem
06.09. 18:00 Erwin  Virus je tu s námi přes 600 let
07.09. 11:50 AntePortas  Co je to vlastne Covid?
09.09. 20:06 pv  Realita je pouze jedna
10.09. 00:44 m.čepela  RE: Realita je pouze jedna
11.09. 19:45  RE: Realita je pouze jedna

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

52

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 111 čtenářů částkou 18 231 korun, což je 52 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 0

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
21,95 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,37 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 739,34 Kč
1 unce stříbra
512,79 Kč
Bitcoin
417 079,51 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 003