Diskuze k článku

Zločiny komunismu

Příspěvků 78

22.8.2020 1:22

Binarni mysleni

Rudolf_K 2a0b.?.?.?

Zlocinnost je v same podstate marxismu. Komunisti pachaji zlociny, protoze hlasaji tridni nenavist, krvaavy, nelitostny, nesmiritelny tridni boj. Vsechny ostatni zlociny, udajne nebo skutecne, jsou proti tomu slabym odvarem.

Ale nez se do toho pustim, je treba se zabyvat jinou veci. Tim je binarni mysleni

socialismus <--------> kapitalismus

V dnesni dobe si nekteri misto toho dali

socialismus <--------> liberalismus, kavarna, Havlerka

Hodne lidi si mmysli, ze tady vladne zase nejaky "rezim" a ne oni sami; presneji receno jejich spoluobcane brainwashovani CT a neziskovkami.

Dalsim bludem je ztotoznovani Ruska s komunismem. Z toho vzniklo

komunismus <--------> rusofobie

Ja odmitam jak komunimsus, tak rusofobii a zejmena tu falesnou dichotomii. Tyto dva bludy tj. binarni mysleni a Rusko = komunismus jsou korenem vseho zla v Cesku. Jsou to pozustatky komunisticke indoktrinace. A tou jsou poznanmenani i ti rusofobove, kteri si mysli, ze stvanim proti Rusku bojuji proti komunismu.

Rudolf Kavan
https://voxpopuliblog.cz/author/rudolf_k/

381388

22.8.2020 2:19

RE: Binarni mysleni

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 381388

Co to zas melete?!
To chcete říct, že žádná tzv. třídní nenávist neexistuje a pokud ano, tak je to vynález komunistů??!![zmaten]

381390

22.8.2020 8:36

RE: Binarni mysleni

Rudolf_K 2a0b:x:x:x:x:x

Reakce na 381390

Presne tak.

381398

22.8.2020 11:01

RE: Binarni mysleni

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 381398

To chcete říct, že objektivně existující antagonismus mezi vlastníky výrobních prostředků a nájemní pracovní silou neexistuje a že je to výmysl komunistů/Marxe ??!!

To nám chcete říct, že existuje jen selanka popisovaná v přiblblých protektorátních filmech o hodném panu továrníkovi Marvanovi a ještě hodnějším, ale chudém dělníčkovi Plachtovi a že to je skutečnost, kterou jen ti zlí komunisti zlovolně ničí a rozeštvávají svým hecováním o třídním boji ??!!

To chcete říct, že žádný rozpor a protivenství mezi majiteli nadnárodních korporací bezohledně rabujících celou planetu, ničících celé státy a národy a mezi členy těch států a národů určených k depopulaci a k likvidaci všemi prostředky neexistuje a že je to jen výmysl propagandy komunistů, kteří chtějí tuhle dnešní globální idylku a vskutku rajskou symbiózu narušit, neb jsou ztělesněním všeho pozemského zla??!!

Mluvíte, jako ten osel Havel, když tu jednou měl na návštěvě tu cynickou, sionistickou svini Albrightovou a vysvětlovali smysl vzdělání a jakým se má naše školství ubírat při přípravě "lidských zdrojů" pro tu harmonickou symbiózu po odstranění komunistů od moci a všech jimi "vykonstruovaných rozporů" a že vlivem jejich zaříkávání "odteď poteče voda do kopce..."

A Vy jste taky takový zaříkávač vody...
Jestli to nebude tím horkem, tak bych to rozhodně nepodceňoval...

381404

22.8.2020 17:48

RE: Binarni mysleni

Rudolf_K 144.?.?.?

Reakce na 381404

Komunisti k tridni nenavisti nabadaji. Marxismus je apokalypticka sekta. Mysli si, ze raj na zemi nastane po jakemsi straslivem kataklysmatu - revoluci. Tj. veci se napred musi zhorsit nez se zlepsi. Potom najednou bude vsechno zadarmo. Vseho bude hojnost, vsude nastane mir a harmonie, jenhnatko bude odpocivat vedle vlka, vsichni budou blazeni.

Dusledkem teto filosofie je vrazdeni v Kamodzi nebo v Rusku po revoluci a za Stalina.

381417

22.8.2020 20:12

RE: Binarni mysleni

kisolv 31.?.?.?

Reakce na 381417

Pletete si třídní nenávist, tak jak byla prezentována za "našeho socializmu" s obecnou idelogiclkou nenávistí, která patří k téměř každé ideologii, ať už vznikla kdekoliv a kdykoliv. Týká se to jak katolických misionářů, tak Lenina, Hitlera, Mc Carthyho, tak našich "sluníčkářů", abych se dotkl jen minulého století. Téměř 15 století (od cca 711) bojovala Evropa proti muslimským anabázím. Ve Španělsku trvala reconquista přes 700 let (711-1492). Muslimy jsme dostali z Evropy, až po několika staletích, a to jenom částečně začátkem 20. století. Dnes je zveme sami do Evropy v rámci multikulti a doufáme, že nás obohatí. Čím ??? Svou nenávistí k čemukoliv, co nekonvenuje prorokovi? Svou nenávistí ke křesťanství? Proč, proboha, jsme se tolik století snažili muslima z Evropy vyhnat a dnes ho zveme do našich příbytků? Copak jsme se úplně zbláznili? I když jsem ateista, přece jen je mi křesťanství bližší, než islám se svou šaríjou. Mně osobně to může být jedno, mám 76 a těch pár let, co mi zbývá, se Evropa tak rychle nezmění. Nemohu ale nemyslet na své děti, vnoučata a pravnoučata, kteří tu dnešní "politiku" odserou. Myslím, že je na místě prohlásit s Fučíkem "Lidé bděte".

381424

23.8.2020 12:58

RE: Binarni mysleni

ping789 31.?.?.?

Reakce na 381424

obecná ideologická nenávist je metodologie divide et impera (dei) - na tohle know how superparazita pocházející z šerého dávnověku je nejspíše gen nebo soubor genů, jak jinak lze vysvětlit (ne)konání lidiček, ti první s aktivními geny dei chápou nebo používají dei a drtivá většina bez těchto aktivnich genů dei to vůbec nechápe, a vůbec nerozumí tomu, že jsou jen hračkami a spotřebâkem těch prvnich, proč to tak je ? třeba je to opus dei - projev duality na společenské rovině vesmíru regulovaný zpětnou vazbou tzv. karmy, aby se superparazit nepřemnožil.
Jinak česká gojská populace je nemocná nenávistí vůči sobě ad absurdum a podle mne už jí není pomoci po dobrém.
Ještě dovětek: sionusmus, islám, křesťanství, komunismus - jeden autor a stále stejná rasistická inherentní satanská nenávist a stále stejné hovězí gojské nepochopení.

381440

25.8.2020 15:07

RE: Binarni mysleni

Koděra 194.?.?.?

Reakce na 381417

Nemáte pravdu. Komunisté NENABÁDAJÍ K TŘÍDNÍ NENÁVISTI, komunisté jenom konstatují, že objektivně existuje. Je objektivně dána rozporem mezi zájmy zaměstnanců a vlastníků výrobních prostředků. Právě ten společenský vztah - vlastnictví - je zdrojem všech rozporů, které kapitalistický výrobní způsob nedokáže odstranit, který je zdrojem všeho násilí.

381522

22.8.2020 14:01

Tedy komunisté vynalezli např. vykořisťování dělníků...

Joseph Chlor 78.?.?.?

Reakce na 381398

....a třídní antagonismy uvnitř Deutsches Reich verze Weimar vymysleli taky komunisté ?
A komunisté zřejmě způsobili i krach na Wall street....
Miluj svého továrníka, dává ti práci i obživu ! Braň své lichváře, ti to celé financují !!

Internet bohužel umožňuje i to, že na něm může plkat své nesmysly kdejaký pitomec.

Co dodat.
Snad jen to, že bychom měli být vděčni těm odpovědným (zde působícím) civilům i důstojníkům z řad našich tehdejších spojenců , že zde v roce 1968 neprováděli takové hrozné věci (včetně masakrů či plošného zamořování daného území prostředky hromadného ničení), jaké prováděli přibližně ve stejné době naši dnešní spojenci např. ve Vietnamu. A to se vší úctou k jejich obětem.
A dále to, že bychom jim měli vytknout, že nedohledali, neidentifikovali, neodsoudili a nepotrestali ty z jejich řad, kteří zde nějaké zločiny spáchali. Že jim neuložili aspoň takový trest, který absolvoval Calley - kdy musel jít na několik měsíců do domácího vězení, kvůli svému podílu na masakru v My Lai. To by také mohlo sklidnit hněv některých našich spoluobčanů (např. těch, kteří si na roce 1968 vybudovalii své polistopadové politikářské kariery), kdyby nějaký seržant Rudé armády musel na pár měsíců odjet na svou daču a nesměl z ní těch několik měsíců vystrčit kukuč....

381409

22.8.2020 17:56

RE: Tedy komunisté vynalezli např. vykořisťování dělníků...

Rudolf_K 144.?.?.?

Reakce na 381409

"a třídní antagonismy uvnitř Deutsches Reich verze Weimar vymysleli taky komunisté ?"

Kdyz tam byly tridni antagonismy, tak podle marxismu mel nastat komunismus. Kde se tedy vzal Hitler?

Ale hrebik jste uderil na hlavicku. Marxiste, socialiste, komuniste v Nemecku agitovali uz od konce 19. stoleti. (A mj. propagovali valku proti Rusku.) Podarilo se jim vzniti dav. Hitler to jenom trochu presmeroval. Nemecky marxismus byl vzorem a predchudcem nacismu. Velke procentu clenu NSDAP byli byvali socialiste a komuniste.

381418

22.8.2020 19:04

RE: Tedy komunisté vynalezli např. vykořisťování dělníků...

Joseph Chlor 78.?.?.?

Reakce na 381418

Podle marxismu pouhá existence třídních antagonismů vyvolá ustanovení komunismu ? Tak tomu učí v polepšovně ?

To je snadné, na to odpovědět. Hitlera tam dosadili a podpořili takoví jako Vy.

Takže za válku proti Rusku nemůže (také) německý a pruský militarismus, popřípadě neukojený německý hlad po koloniích, touha po nových trzích zřejmě není vlastní továrníkům či bankéřům - ale socialistům, komunistům....války zřejmě nefinancují bankéři ale odbory....

A Bismarckovi se také podařilo vznítit dav (viz např. Bismarck and state socialism) ?

Proč teda Hitler nechal své předchůdce a vzory pronásledovat, likvidovat , mučit...?
[velký smích]))))

Jak velké procento ?

Howgh, ty Vaše infantilní bláboly jsou pouze efektivním prostředkem vedoucím ke ztrátě času toho, kdo je čte.

381421

25.8.2020 16:07

RE: Tedy komunisté vynalezli např. vykořisťování dělníků...

Koděra 194.?.?.?

Reakce na 381418

Opět nemáte pravdu. Německý nacismus by obranou německého kapitálu před marxismem. Hitlera financoval především německý kapitál, aby zabránil sociální revoluci, která tehdy v Německu hrozila. A není pravdou, že němečtí komunisté propagovali válku proti Rusku. Marx hovořil o boji proti CARSKÉMU Rusku, které bylo tehdy nejhorším režimem a proto v něm také později vypukla revoluce.

381524

22.8.2020 14:04

RE: Binarni mysleni

kopa 80.?.?.?

Reakce na 381398

A dostal si dnes svoju dávku antiidiotika?

381410

22.8.2020 7:31

RE: Binarni mysleni

omar 195.?.?.?

Reakce na 381388

Úplne s Vami súhlasím Boli to najmä Rusi, ktorých chazarský štek postihol najviac. Genocída ruského národa nemá v histórii "bielych" národov obdobu. Tento hlboko amorálny režim bol prevzatý z učenia dvoch antislovanských zmrdov Marxa a Engelsa. Všetko ostatné je "vata".
Mimochodom veľa ľudí cíti, že kto je za to zodpovedný a pudovo obracia svoju nenávisť voči pešiakom: "Leonard Bernstein, Bertolt Brecht, Luis Buñuel, Charlie Chaplin, Albert Einstein, Lion Feuchtwanger, Allen Ginsberg, Heinrich Mann, Thomas Mann, Arthur Miller, Robert Oppenheimer, Orson Welles nebo náš Jiří Voskovec" .

Vrelo odporúčam "Mor v Rusku", "Súostrovie GULAG" (hlavne prvý diel).

A toto:
FBI nečekaně na svém twitteru zveřejnila „Protokoly sionských mudrců“, čímž vyvolala bouři v média prostoru.
https://vault.fbi.gov/protocols-of-learned-elders-of-zion

Přičemž nikdo z úřadu tento fakt podrobně nekomentuje. Jediný komentář, který poskytli představitele FBI, byl o něco později zveřejněn na stejných stránkách, jako „protokoly“ .
https://news.rambler.ru/other/44698441-fbr-neozhidanno-opublikovalo-protokoly-sionskih-mudretsov/?updated

381393

22.8.2020 8:50

RE: Binarni mysleni

Xanidil 78.?.?.?

Reakce na 381388

Něco tak pitomého už jsem dlouho nečetl. Nebo seš placenej? Je mně z tebe na blití[bliji]

381400

23.8.2020 10:54

RE: Binarni mysleni

Petr Beránek 94.?.?.?

Reakce na 381388

Cituji: "Komunisti pachaji zlociny, protoze hlasaji tridni nenavist, krvaavy, nelitostny, nesmiritelny tridni boj."
Tak to je stejná pitomost jako kdyby někdo řekl, že zemskou přitažlivost vymyslel Isac Newton, jinak by nebyla. Ten přece jenom formuloval její podstatu. Stejně jako Newton nevymyslel gravitaci, ta tady byla i před Newtonem, tak stejně ani komunisté nevymysleli třídy a třídní nenávist. Třídy tady přece byly dávno před komunisty a nenávist mezi nimi také. Rovněž tak "krvaavy, nelitostny, nesmiritelny tridni boj."

381438

23.8.2020 13:26

RE: Binarni mysleni

Rudolf_K 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 381438

Proc teda komunisti k tridni nenavisti nabadaji, kdyz uz existuje sama o sobe? Newton nenabadal zemi, aby zacala pritahovat.

Ty komunisticke zlociny byly prave projevem tridni nenavisti. Ta existuje objektivne. Nelze tedy tvrdit, ze kdyby se skutecny komunismus delal spravne, tak by neexistovaly. Nelze taky tvrdit, ze to pachalo jenom par jednotlivcu ve jmenu komunismu a jakoby zajmu.

381442

23.8.2020 14:31

RE: Binarni mysleni

Petr Beránek 94.?.?.?

Reakce na 381442

Plácáš nesmysly.
Nikdo nikoho k třídní nenávisti nemusí nabádat. Ta prostě existuje.
Spartakus také otroky k třídní nenávisti nemusel nabádat. Třída otroků nenáviděla třídu otrokářů i bez Spartaka.

381445

22.8.2020 2:11

Poprava Manzelu Rosenbergovych

coinageboy 216.?.?.?

S clankem v mnohem souhlasim, krome nazoru na popravu Rosenbergovych.
Tito komunisticti Zide vyzradili Sovetskemu Svazu tajemstvi ohledne vyvoje nuklearnich zbrani, a to dosti aktivne.
Svoji popravu si vykoledovali svymi skutky.

381389

22.8.2020 6:52

RE: Poprava Manzelu Rosenbergovych

vladimir7 77.?.?.?

Reakce na 381389

Panáčik, tebe nedochádza, že možno vďaka manželom Rosenbergovým žiješ.
Bolo vysoko pravdepodobné, že svetový satan USA, keby bol jediný vlastník jadrových zbraní, by zaútočil nukleárne na Sovietsky zväz, tým aj na krajiny Varšavského paktu, a ty zrejme by si nikdy nebol žil.
Manželom Rosenbergovým toto bolo nad slnko jasnejšie, tak preto odovzdali Sovietom rovnice na výrobu atomových zbraní, a urobili dobre, to aby bola vyváženosť, lebo len vyváženosť zaručí mier.

381392

22.8.2020 7:56

RE: Poprava Manzelu Rosenbergovych

omar 195.?.?.?

Reakce na 381392

Vedľa. Títo boli pešiaci. Jedným(!) z "hráčov" bol fyzik Klaus Fuchs. Všimnite si tú "rovnováhu"- pod A-bombu sa podpísal A.Einstein, "najmierumilovnejší" človek na svete. Skonštruovali ju jeho súkmeňovci. A samozrejme nemohli nechať svojich v Sojuze v "štichu". Show must go on. Mokrú H-bombu zostrojil E.Teller. Takáto však amíkom bola na hovno. Suchú H-bombu navrhol Oleg Lavrentiev. Landau a Ginzburg a ďalší ho potom kopli do riti. Mal štastie, že skončil "len" v Charkove. Vsjo.

381394

22.8.2020 7:58

RE: Poprava Manzelu Rosenbergovych

omar 195.?.?.?

Reakce na 381394

Zabudol som na jedného "mierumilovného" fyzika a "otca" H-bomby - A. Sacharova.

381395

22.8.2020 8:57

RE: Poprava Manzelu Rosenbergovych

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 185.?.?.?

Reakce na 381389

Tím "zrádcem" byl Klaus Fuchs, nikoli Rosenbergovi.

381401

22.8.2020 8:00

zločiny páchajú VŠETKY typy štátnej moci.

libertarian 31.?.?.?

ZLOČINY KOMUNISMU ???
- zločiny páchajú VŠETKY typy štátnej moci. ŠTÁTNA MOC je aj politologicky definovaná ako sila oprávnená k násiliu na určitom území.
ŠTÁTNA MOC nepácha zločiny iba vtedy, keď NEEXISTUJE - v libertarianskej spoločnosti.
Ak sa ľudia dobrovolne vzdajú svojej slobody, a venujú svoju slobodu AKEJKOĽVEK MOCI - tak tá moc im tú slobodu ochotne vezme, aby si z ľudí urobila PODDANÝCH.

A všetky IDEOLOGIE sú iba zásterkou na zakrytie NESLOBODY.
Je otrasné, ako sa ľudia hádajú a bijú o to, komu svoju slobodu odovzdajú.

Gauneri politici robia raz za 4 roky prieskum verejnej mienky (nazývaný VOĽBY) , aby zistili, aký názov majú dať budúcemu zotročovaniu ovčanov.

VOĽBY majú JEDNU pozitívnu vlastnosť - umožňujú vybrať si v nich takú politickú silu, ktorá ODSTRÁNI moc politikov nad ľuďmi. TÚTO politickú silu si však ovčania NIKDY nevybrali kvôli strachu zo života v slobode.
SLOBODU možno vziať ľuďom veľmi ľahko, nemožno však ľuďom slobodu vnútiť proti ich vôli.

381396

22.8.2020 8:31

finta na chabý rozum ovčanov.

libertarian 31.?.?.?

Je vtipné, ako si gauneri politici vymysleli fintu na chabý rozum ovčanov. Nehovoria o KONKRETNYCH FORMÁCH ZLA - okrádanie ľudí o peniaze, odoberanie slobody, šikana ovčanov,........ pretože by týmto upozornili ľudí, že oni sami páchajú obrovské zlo. Gauneri politici nahradili konkretne formy zla slovom KOMUNIZMUS, aby pozornosť ľudí otočili na INÝCH politikov.

A špecialnu formu odvracania pozornosti od politikov vykonávajú internetoví trolovia, ktorí zlo konané politikmi nahrádzajú slovami židoboľševizmus, banksteri, komunisti , kapitalisti, chazarští vládcové , mocné sily, ......

381397

22.8.2020 8:43

Dalsi vypad proti RKC

Jan2020 46.?.?.?

vraj zlocinci, upalovali carodejnice...ale ze v tomto bol ovela viac zapojene protestantske krajiny, to akosi nespomina

Takisto co robili komunisti od r 1917?

381399

22.8.2020 9:14

zlociny komunizmu pachali ludia

nezalezi 78.?.?.?

Ale v mene zhovadilej marxistickej ideologie, ktora kazala zabijat vsetkych triednych nepriatelov a likvidovat kazdeho, kto s nou nesuhlasil...dristy o Mccarthizme su iba plane vyhovorky, lebo iba pocas cerveneho teroru 1917-1920 v krestanskom Rusku bolsevici usmrtili niekolko milionov "triednych nepriatelov" - kulakov, kozakov, knazov, reholnikov, rusku inteligenciu - lekarov, ucitelov a kazdeho, kto sa im postavil do cesty

Treba pamatat na bolsevicke - Kto nie je s nami - je proti nam !!! Podstata zverstva komunizmu je v samotnej marxistickej ideologii

Kristovo - Kto nie je proti nam - je s nami je prave protiklad obludnosti marxizmu...

Podstata krestanstva je laska - miluj blizneho svojho ako seba sameho a odpust nepriatelovi ! To ze v minulosti krestanstvo bolo zneuzite mocnymi sveta ako zasterka na ich dobyvacne chutky nie je problem krestanstva a ani jeho vina...

381402

22.8.2020 13:34

RE: zlociny komunizmu pachali ludia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 381402

Velmi rozumný názor, pane Nezáleží. Maličko jej doplním. Ve jménu zhovadilé komunistické ideologie ZAHYNULO NA SVĚTĚ VÍC LIDÍ, NEŽ V OBOU SVĚTOVÝCH VÁLKÁCH DOHROMADY. To je neoddiskutovatelný fakt. Stačí sečíst oběti Stalina a Mao Ce-tunga. Jde o víc než 90 (slovy devadesát) milionů civilistů.

Jen zaslepení příznivci zespolečenšťování výrobních prostředků a třídního boje si tento fakt nepřipouštějí. Je mi líto.

381407

26.8.2020 7:40

RE: zlociny komunizmu pachali ludia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 381407

Čím lepší myšlenka, tím více mají psychopati sklon ji zneužívat. Proto za téměř všemi velkými myšlenkami v minulosti stojí násilí. I za demokracií, jak vidíte na šíření americké domokracii všude ve světě. Vaše logika tedy vede k zákatu velkých myšlenek obecně (alespoň v politice a v ekonomii). Nejde tedy o to potlačit tyto myšlenky (mimochodem poltačování myšlenek samo o sobě není moc dobré), ale zamyslet se nad tím, jaký musímem mít přístup, aby se psychopatům omezili možnosti. Problém komunistické ideologii v minulosti byl, že byla byla prosazena příliš rychle. Západ se vyvíjel bez revoluce, průběžně, a to vliv psychopatů trochu odradilo (nicméně dnes se prosazují v soukrmé sféře a začínají ovládat čím dál více i politiku). Není to o ideologii, ale o tom, jakým způsobem je prováděna. A to, že provádnění ideologie je sní neoddělitelně spjato je jen předsutek.

381540

22.8.2020 14:10

RE: zlociny komunizmu pachali ludia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 381402

Netáraj. Keď to vezmem zjednodušene a logicky . Tak dôjdeme k záveru:
Keď pani, feudály od roku 0 po rok 1917 vraždili a vypaľovali a týrali poddaných, nevolníkov nútily ich robiť zadarmo na svojich stavbách,majetkoch a hnali ich do vojen , ktoré boli pre nich bezpredmetné tak to je nič. Ale keď od roku 1917 po 1920 dôjde k odvete , ktorá trvá póhych 3 roky tak je kvikotu. plaču do nekonečna.
To to sa dá nazvať psichológia sluhu, keď ho pán bičuje znasilňuje mu manželku , kradne deti tak to je správne. Ale vztiahnuť ruku na pána a postupovať ako to cele stáročia pan predvádzal je zločin.
Len tu si treba uvedomiť, že väčšina bola vždy len sluhami. Čas ukáže ako sa panstvo umúdrilo a bude láskave k svojim sluhom.

381411

22.8.2020 14:14

Augustin však tvrdil, že by měli být nesouhlasící donuceni souhlasit.

Joseph Chlor 78.?.?.?

Reakce na 381402

Nepožadoval však takové donucovací násilí, které aplikovali jiní " křesťané", a to nejen při christianizacích, ale i při čistkách uvnitř svého stáda. Včetně mučení či upalování zaživa (Hypathii prý dokonce zaživa rozřezali).
Judaejec židovské víry tkzv. Kristus (kdoví jestli existoval v takové formě jak se o ni hovoří v starověkých bajkách) slovy evangelistů (Matouš) slibuje VĚČNÁ MUKA těm, kteří se např. "nepostarají o nepatrného na cestách", potažmo protěžuje lenochy (známá to zkazka o práci na vinici), ve Skutcích to pak graduje až k popravě jen kvůli tomu, že dotyčný uchazeč o členství v " církvi" apoštolské neodevzdal jí VŠECHEN svůj majetek, je popravena i jeho žena.

Hitler kdysi všecko zlé sváděl na židy, není v tomto nijak originálním, I v Církvi mohl docela úspěšně nacházet vhodné vzory, pro takovýto vzorec svého " myšlení". A mnozí další, např. i ti, kteří dnes ze všeho zlého viní "neomarxisty", které si však vydefinovali pouze a jen tak, že oni sami samozřejmě žádnými neomarxisty nejsou.
Asi kvůli jistotě, že kdyby jednou neomraxisty odváželi k likvdaci na západ [velký smích]))), tak aby nedošlo i na ně (Goebbelsův syndrom - kulhavý neduživec stal se trubačem ideálu vyšší rasy).
Je to furt to samé, "komunisti" (Pythagorejci tedy byli komunisty ???) nic nového nevymysleli. Máme to po opicích.

381412

22.8.2020 14:18

RE: zlociny komunizmu pachali ludia

P9 178.?.?.?

Reakce na 381402

"Treba pamatat na bolsevicke - Kto nie je s nami - je proti nam !!!"
Ale dnešní mocipáni se přeci tím heslem řídí taky. Všichni kdo nejsou v souladu s jejich linií jsou umlčování dehonestováni a likvidováni z veřejného prostoru jak u nás tak na celém "tzv. demokratickém západě"

"Kto nie je proti nam - je s nami" by asi Kristus nikdy neřekl je to blábol, proč by to říkal?

"Podstata krestanstva je laska - miluj blizneho svojho ako seba sameho a odpust nepriatelovi !"
Tak podstata křesťanstva rozhodně není jenom láska, to by se dalo vztáhnout jenom na Ježíše a rozhodně ne vždy na jeho následovníky.

381413

22.8.2020 10:41

Budoucnost se mnohem hrůznější nežli minulost....

Miroslava 46.?.?.?

Neustálé se navracení do minulosti a házení špíny na komunismus je jakýmsi šílenstvím. Tyranská fáze této temné ideologie už je dávno za námi a NIKDY se už nevrátí. Na prahu stojí mnohem hrůznější globální tyranie a ti, kteří jako slepci neustále napadají doby minulé, se tak snaží zamlžit dobu současnou a nástup strašlivé nové tyranie.

https://www.rodon.cz/clanky/Otazky-odpovedi-ohlasy...

381403

22.8.2020 18:05

RE: Budoucnost se mnohem hrůznější nežli minulost....

Rudolf_K 144.?.?.?

Reakce na 381403

Problem s dnesnimi ceskymi komunisty spociva v tom, ze nahravaji rusofobum. Hlasaji falesnou dichotomii

komunismus <--------> rusofobie

a tim umoznuji rusofobum stavet se do role bojovniku proti komunismu. Bolsevismu se musime jednou provzdy zbavit, stejne jako te falesne dichotomie. Komunisti znemoznuji identifikovat skutecneho puvodce dnesni situace - americke neocony, zakuklene trockisty.

381420

23.8.2020 14:41

RE: Budoucnost se mnohem hrůznější nežli minulost....

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 381403

Ano, také mi to připadá jako neustále rozdmýchávané šílenství. Je to jakoby komunisté v a po roce 1948 (30 let od 1918) obviňovali ze svých neúspěchů naše staré Rakousko a rakouské myšlení v hlavách našich nových, moderních, pokrokových občanů. A že úřady a soudy jsou plné starých zkostnatělých a zpráchnivělých rakouských úředníků a proto se nám nedaří a nedaří (např.někoho dohnat, slovo předehnat se neopovažuji ani vzpomenout).

381446

22.8.2020 13:47

mlaceni slamy

rosco 185.?.?.?

"Navíc komunismus ještě nikdy nikde nebyl a"

uz tato veta dava tusit, ze autor nepochopil vubec nic, implikuje tim ze komunismus by mozny byl, kdyby se udelal spravne. Je to presne naopak, komunismus v SSSR a pripojenych gubernich byl a sice jediny mozny model, protoze ta vysnena teoreticka utopie s danym lidskym materialem vubec neni mozna. To byl take duvod proc to chciplo, coz vetsina dodnes nepochopila, a proc ta soucasna oligarchie ktera s kapitalismem nema nic spolecneho chcipne tez. V okamziku kdy jakekoli individuum dostane pravomoc prerozdelovat cizi vydelek je konec s idealy a nastupuje janabrachismus . Jinak receno, kazde individuum je korumpovatelne a pouze blb jako byl Marx , ktery zrejme nemel potuchy o podstate lidske natury mohl vymyslet pohadku o vseobjimajicich se davech a narodech a spravedlivych prerozdelovacich.
[chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][velký smích]

381408

22.8.2020 17:59

RE: mlaceni slamy

Rudolf_K 144.?.?.?

Reakce na 381408

Presne tak!

381419

23.8.2020 6:40

RE: mlaceni slamy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 381408

Taky jsem si myslel, ze skutecna komuna s perfektni socialni rovnosti neni mozna v realu. Ale tedka kdyz mame koranac tak na zacatku jsem mel par tydnu volno a zacetl jsem se do Svetovych dejin vydanych 1938, a tam pisou, ze existovala recka kolonie jako komuna na Liparskych ostrovech asi 500 let BC. Kazdych 20 let tam museli prerozdelit majetek, aby meli vsichni stejne a ve treti generaci to padlo. Tim jsou asi dane limity teto myslenky ohledne realne existence. Je to asi jako s neschopnosti dodrzet desetaro a na prvni pohled na tom nic neni. Nepokrades, nezabijes, nezcilozis, nebudes lhat krive prisahat, jednou za tyden nebudes pracovat ani nikdo v tvem baraku a venovat se Bohu.... Dulezite je aby lidi i kdyz psychicky maji k dokonalosti daleko, meli snahu se toho mravniho kodexu nad obycejnymi zakony drzet. Jinak to jde s civilizaci z kopce. Precist si jak to dopadlo s atenskou polis nebo rimskou republikou a jak Rekove i Rimani krachli jako imperia, je velmi poucne.

381435

23.8.2020 21:22

RE: mlaceni slamy

ping789 31.?.?.?

Reakce na 381435

až budou všechny ženy naprosto stejně šeredné a hloupé, bude sociální rovnost na spadnutí a případná komuna má naději na stabilitu, takže nikdy [mrknutí jedním okem]

381455

23.8.2020 14:27

RE: mlaceni slamy

Petr Beránek 94.?.?.?

Reakce na 381408

"Navíc komunismus ještě nikdy nikde nebyl a"
uz tato veta dava tusit, ze autor nepochopil vubec nic, implikuje tim ze komunismus by mozny byl, kdyby se udelal spravne. "

Nesmysl. Když ještě něco nikdy nikde nebylo tak to není důkazem, že by to bylo možné, aby to bylo!!!!!!!!!!!!!!!!

381444

23.8.2020 17:15

RE: mlaceni slamy

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381444

"Nesmysl. Když ještě něco nikdy nikde nebylo tak to není důkazem, že by to bylo možné, aby to bylo!!!!!!!!!!!!!!!! "

dalsi vytecnik ktery nechape smysl daneho textu.
[chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot]

381449

23.8.2020 22:18

RE: mlaceni slamy

Petr Beránek 94.?.?.?

Reakce na 381449

Když on ten "smysl daného textu " nechápe ani jeho autor.[velký smích]

381457

22.8.2020 15:45

Ha, ha, ha.

Rohador 90.?.?.?

Tak hlavně, že současný režim žádné zločiny neprodukuje, že...............[bliji]

Já bych řekl, že jeden režim za 18 a druhej bez dvou za 20. Asi tak.[chechtot]

381414

22.8.2020 19:44

Komunizmus?

maršal Žukov 87.?.?.?

Je ideológia talmudskeho zidovstva na porobenie Európy. V Nemecku sa snažili rovnako ako v Rusku, v Rusku im to vyšlo, v Nemecku nie.
Keď už boli v Rusku kompletne hotoví, dali dokopy veľkú armádu, Hitlera uspali paktom a chystali plienenie Európy. Hitler ich však predbehol a naši rodičia mu môžu ďakovať za to, že sa cez našu vlasť prehnali už len zvyšky armády pozostávajúcej z krvilačných vrahov.

381423

22.8.2020 22:02

RE: Komunizmus?

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381423

nesmysl, Hitler byl tez vytvorem Kosher Nostry, jeste do 1941 mu zidovske banky v USA financovaly zbrojeni, nez jim to kongres zatrhl. Ostatne uz 1933 s nimi uzavrel dohodu Haawara a sionisti pozvali Eichmanna do Palestiny.

381427

23.8.2020 10:31

RE: Komunizmus?

maršal Žukov 178.?.?.?

Reakce na 381427

Ktorí židia financovali Hitlera a prečo?
Len pokračuj, zamotáš sa lebo je to sprosté klamstvo vymyslené pred pár rokmi a vidim, že sa mu darí

381437

24.8.2020 22:02

RE: Komunizmus?

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381437

uklidni se tvrdoline, to jsou fakta ktera lze najit v archivu US Kongresu tech zidovskych bank ktere financovaly Hitlera bylo vic Chase Manhatten, J.P.Morgan ale i Union Banking Corp a Harriman kde byl reditelem i Prescott Bush dedek posledniho Bushe prezidenta, tomu pak 1942 jeho podily zkonfiskoval Roosevelt.
https://www.wsj.com/articles/SB951271524654360876
...


Pokud jde o dohodu sionistu s Hitlerem Haawara z roku 1933 , to jsem zde ji drive uvedl a je to dokumentovano nekolika zidovskymi historiky, napr. Edwin Black USA Transfer agreement, nebo Tom Segev Tel Aviv, Sedmy milion, vyslo i v cestine.
Nemohu za to ze se to ve vasem Prdelakove jeste nerozkriklo.
[velký smích][velký smích][chechtot][chechtot]

381500

24.8.2020 23:51

RE: Komunizmus?

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381500

ten link nebyl OK
http://www.digitaljournal.com/news/world/bush-gran...

https://www.wsj.com/articles/SB951271524654360876

https://en.wikipedia.org/wiki/Union_Banking_Corpor...

Naučte se vkládat odkazy klikací. Dnes jsem to opravil, ale příště vám takový příspěvek nepustím. Editor

381504

23.8.2020 14:46

RE: Komunizmus?

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 381427

.... Hitler byl tez vytvorem Kosher Nostry....
je to pro mě novinka a rád bych se připojil k maršálovi s žádostí o nějaký důkaz či vysvětlení

381447

23.8.2020 21:03

RE: Komunizmus?

Gój 46.?.?.?

Reakce na 381447

To je dotaz dospělého chlapa, nebo dítěte postiženého inkluzivním vzděláváním?

Zadejte si; Wall Street a Hitler, Kuhn & Loeb a Hitler...

381453

23.8.2020 21:13

RE: Komunizmus?

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 381453

Samozrejme, že tými klamstvami zasypali celý internet a kopu ľudí tomu uverilo.
Akurát že ta teória postráda akúkoľvek logiku.

381454

24.8.2020 1:53

RE: Komunizmus?

Gój 46.?.?.?

Reakce na 381454

To není teorie, ale skutečnost.
Fabriky velkosériově vyrábějící zbraně a další věci pro válku, stejně jako komodity, velkoobchodně a velkoobjemově, ovládala mafie. Také noviny, velkolichvářství a centrální banky.
Články na tohle téma se zde vyskytují, jsou to podle vás lži? Války snad vznikají zastřelením Ferdinanda nebo silou osobnosti chudého malíře architektury?

Logika, cíle? Kromě hmotných? Cílem hlavním byla, je a bude moc! To by maršál měl vědět.[mrknutí jedním okem]

381460

24.8.2020 6:27

RE: Komunizmus?

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 381460

Pokiaľ ja viem, Hitlera podporovali bieli nacionalisti ako napr. Ford a na vladne projekty ako diaľnice a armáda si tlačil vlastné peniaze, tzv. pracovné certifikáty a obchodoval bartrami. Čiže Nemecko fungovalo bez peňazí tých, čo si mysleli, že bez nich to nejde. A to bol jeho najväčší hriech. Niečo podobné spravil Kennedy a tiež zle skončil.
Zástancovia "tvojej teórie" VŽDY skončia na vysvetlení jej "logiky". Pretože sa to nedá.

381462

24.8.2020 9:55

RE: Komunizmus?

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 381460

Zadejte si; Wall Street a Hitler, Kuhn & Loeb a Hitler...
Ano, zadávám si. Opět zjišťuji, že takové informace jsou v rozporu se skutečností a průběhem historie.
Hitlerův vztah k chazarstvu byl konzistentní a v podstatě se neměnil od začátku jeho politické kariéry. Víme, že tento silně protichazarský postoj zastával již na počátku 20. let, zachovaly se např. nějaké zápisy z jednání s průmyslníky či první projevy. I v politické závěti z roku 1945 je tento postoj shodný. Nikdy s nimi nespolupracoval, nenáviděl je a zákony, které vznikly za jeho vlády, to dokládají.
Potomkům Chazarů se samozřejmě tato politická orientace Německa nelíbila a necelé dva měsíce po převzetí moci Hitlerem mu mezinárodní chazarstvo vyhlašuje celosvětovou obchodní válku. Zatím jen obchodní.
Nikoliv podpora, peníze, zbraně, suroviny, ale bojkot zboží a zákaz obchodování s Německem pro všechny gójské země, které měl Chazar pod palcem.
A protože spousta lidí začíná chápat, že mezinárodní chazarstvo skutečně stojí za oběma válkami, mohlo by někoho napadnout, že hitlerovské Německo se této moci postavilo. To je samozřejmě nepřípustné a tak se dělá z nacistického Německa stát, který měli bankéři pod palcem a nakonec jej hnali proti Francii, GB a Rusku.
Chce to velkou dávku fantazie a překrucování či zamlčování proběhnuvších událostí, aby bylo možno těmito lžemi oslovit někoho, kdo není kupříkladu absolventem zmíněné inkluze.

381467

24.8.2020 10:18

RE: Komunizmus?

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 381467

Len dodám, že vojna je vojna a je jedno, či obchodná alebo ozbrojená. Výsledok je rovnaký. Veď kam dostali Nemecko s infláciou pred nástupom NSDAP...
Pri skúmaní udalosti je jediný rozumný aspekt pozrieť sa na ich výsledky a kto má z nich osoh. Potom sa puzzle krásne poskladá.
Tu pomylenu teoriu o financovaní nacistov rozširujú veľmi intenzívne. Každý spôsob kydania na nacistov je pre nich vhodný na zakrytie pravdy. Touto teóriou oslovujú tých, čo im oficiálne verzie nesedia a sú v štádiu hľadania pravdy.

381468

24.8.2020 10:24

RE: Komunizmus?

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 381467

Kto pozná portál hlavnespravy sk vie, že tu sa dá v podstate slobodne diskutovať. Ale skúsenému pozorovateľovi neujde výrazná pro-ruská, pro-putinovská a teda aj pro-sovietska orientácia. Tu je napríklad článok o pakte Molotov-Ribbentrop, vraj skutočné príčiny... Potom ako sa v diskusii objavili fundované názory asi troch diskutujúcich v prospech Nemecka, diskusiu zrušili...

https://www.hlavnespravy.sk/com-skutocnosti-bol-pa...

381469

24.8.2020 10:52

RE: Komunizmus?

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 381467

Jste naivní a jak by řekl pan "VK" z Aeronetu i naprosto "konceptuálně negramotný" a navíc stejně, jako ten trouba, co si říká Žukov i do Hitlera, toho zakoplexovaného jednokulčáka, zamilovaný...
Samozřejmě, že byl náš Dolfek uměle vypěstovaná rostlinka sionistickou finanční mafií okolo FEDu a notně po celou dobu zalévaná všemi potřebnými hnojivy a vitamínovými doplňky nezbytnými k válce až téměř do svého zaslouženého konce...
Bez USA & Comp. by se jeho válečný stroj nejenže ani neetabloval, ale zadrhnul by se už 14 dní po prvním výstřelu po napadení Polska...
Ještě v průběhu bitvy u Kurska v srpnu 1943 dodal taťka Rockefeller Dolfkovi 12.500 tun motorové nafty pro jeho ponorky a dopravní létadla, která by bez jeho aditivů na ten sajrajt z Hermann Goering Werke, vyráběný z nekvalitního hnědého uhlí, ani nenastartovala...
Všemožná pomoc 3.říši byl celý a velmi dobře propracovaný a skvěle vydělávající systém, který měnil materiální zmar, lidskou krev a utrpení milionů na zlato v manhattanských bankách a ten systém pracuje i dnes...a smysl a cíle 3. říše se jen přenesly na EU...a protože s Němci se dnes moc počítat nedá, pěstuje se hybrid německého ýbermenše s muslimským genomem, kdy se mrouskají němkyně s Turky a ostatními mohamedány stejně, jako to dělá Mutti Merkel s ErdoGunem v té politické rovině...
Takže příští Drang nach Ostisti nebudou mít na sponách opasků to slavné "Gott mit uns", nýbrž "Alláhu akbár!"
Němci nikdy nedělali co by chtěli, jen vždy plnili něčí befely s tím že jejich čas vypršel a sejdou ze světa, neb už nejsou použitelní...

381471

24.8.2020 17:59

RE: Komunizmus?

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 381471

Myslíš si, že si zjedol múdremu psovi penis, a pritom si hlúpo naletel...

381489

24.8.2020 11:16

RE: Komunizmus?

Gój 46.?.?.?

Reakce na 381467

Území Německa a jeho hlavní zdroje měli banksteři v moci dávno před světovými válkami, stejně jako ovládali jiné "gójské" země.
Zákaz obchodování s Německem pro všechny gójské země, ovládané také bankstery? Sankce pro ohlupování a šponování drahoty. Monopol na dodávky surovin je pro ně neodolatelný.
Doplňte ještě vaši úvahu o mocném Německu s mocným Vůdcem o vysvětlení zázraku, ve kterém předchozí válkou a vynucenými náhradami škod zruinované Německo povstalo k velkovýrobě válečného materiálu na Drang nach Osten.

381474

24.8.2020 18:02

RE: Komunizmus?

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 381474

Aký malo účel vyvolať nemecký drang nach istej, keď ost mali dávno pod palcom aj materiálne aj ideologicky? - na rozdiel od Nemecka. No skús, nešťastník

381490

24.8.2020 20:37

RE: Komunizmus?

ping789 91.?.?.?

Reakce na 381490

Bezobsažný příspěvek, pouze útoky na oponenta. Zrušeno

381495

24.8.2020 23:33

RE: Komunizmus?

Gój 46.?.?.?

Reakce na 381490

Ideologie komunismu byla podvod, který se jim vymkl z kontroly. Banksteři touží po závislých otrocích a zemích, jako nyní Jižní Korea, Japonsko nebo Polsko, které platí okupanty a vysoké výpalné, aby banksteři na jejich území mohli kořistit v montovnách, obchodních řetězcích, v komoditách i službách!

Drang nach Osten bylo o naprosté závislosti Německa na banksterech a o likvidaci konkurence, viz pozdější Marshallův plán, a získání zdrojů a trhů od Německa na východ, zajištění Svaté země pro vyvolence. Nyní jsme zadlužení u nich, další státy taktéž, s korona šílenstvím dokonce i ten jejich paskvil EU!

Banksteři podporovali komunismus, ale současně proti němu živili hysterii. V prosinci 1919 bylo 249 zahraničních komunistů, anarchistů a dělnických agitátorů deportováno z USA do Ruska.
Německý národ v letech 1917/1918 rozstříleli, potom ho ve zlatých dvacátých letech nechali nejdříve zrujnovat (vymáhání nesplatitelných reparací a inflace) a následně jakoby povstat (na lichvářské úvěry), aby ho ve čtyřicátých letech o to důkladněji dorazili. Zahraniční úvěry v Německu vylezli na 16 miliard marek. Německo se změnilo v kolonii newyorské burzy. Dawesův plán, následoval Youngův plán. "Američtí obchodníci" ve Výmarské republice systematicky budovali svůj podíl na německém hospodářství prostřednictvím úvěrů a fúzí.
Tytéž kruhy na Wall Streetu, které v roce 1917 financovaly bolševickou revoluci v Rusku, "pomohly" i Hitlerovi, s jediným cílem, aby mu umožnili převzít moc, a tedy zbrojit a vyvolat další světovou válku, na které by vydělaly ještě více než na té předchozí!

381503

25.8.2020 7:44

RE: Komunizmus?

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 381503

Všetky fakty a udalosti nasvedčujú ale tomu, že vojnu vyvolali práve preto, lebo im hrozil pád vďaka Nemecku. Algoritmus, o ktorom píšeš, vlastne hovorí to, že bankstri podporili Hitlera aby celému svetu ukázal, ako sa dá budovať blahobyt bez ich peňazí a tým vlastne odhalili svoju achilovku.
Toto znie zvrátene. Mali a majú x ďalších spôsobov na vyvolanie vojny.

381508

25.8.2020 12:55

RE: Komunizmus?

Gój 46.?.?.?

Reakce na 381508

Co to píšete za hlouposti? Jak "budovat blahobyt bez ich peňazí", když banksteři přímo nebo přes bílé koně měli podíly v "Německém" průmyslu, bankovnictví, velkoobchodu, masmédiích?
Války vyvolávali předtím i potom!
Společnost národů v roce 1921 vydala zprávu; "Zbrojařské firmy vypracovaly válečnou politiku a přesvědčily své země, aby ji realizovaly a zvyšovaly zbrojení. Zbrojařské firmy se pokoušely doma i v zahraničí podplácet vládní úředníky. Šířily nepravdivé zprávy o vojenských a námořních programech různých zemí, aby zvedly vojenské výdaje. Kontrolou vlastních i zahraničních novin se zbrojařské firmy snažily ovlivnit veřejné mínění. Zbrojařské firmy vytvářely mezinárodní sdružení, která tím, že stavěla jeden národ proti druhému, podporovala závody ve zbrojení. Byly organizovány mezinárodní zbrojařské trusty, které zvyšovaly cenu výzbroje."
Winston Churchill roku 1936 napsal pro Enquirer: " Americký vstup do války v roce 1917 (už i s vrahy, žoldáky) byl neblahým krokem. Kdybyste zůstali doma a věnovali se svým záležitostem, uzavřeli bychom na jaře 1917 s centrálními mocnostmi mír". Během první světové války evropské dluhy nebývale vzrostly. Banksteři ovládající USA se stali největšími správci dluhů na světě. Během krvavých lázní banksteři mimořádně vydělávali. Neustále rostla koncentrace hospodářské a finanční moci! V roce 1930 vlastnilo 200 společností 50% průmyslu v USA.

1923 NSDAP financováno ze zahraničí. Roku 1929 jednali banksteři i s Hitlerem v berlínském hotelu Adlon, jak už jsem psal: Kuhn, Loeb &Co., etc.
Na konferenci v Lausanne v červenci 1932, půl roku po nástupu Hitlera, bylo škrtnuto 90% plateb požadovaných Youngovým plánem!
Knikerbocker, H.R., napsal v roce 1932.: "Americké investice na evropském kontinentu jsou uloženy na bitevním poli." Hitler prostě nebyl zase až takový "domácký výrobek". Od antiky bylo běžné vykořisťovat národy zbrojením a válkami! Soustavné zločinné manipulace nadnárodní finanční sebranky!

381521

25.8.2020 20:51

RE: Komunizmus?

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 381521

A presne s týmto skoncoval Hitler. Vy ste v živote nepočuli o financovaní štátnych projektov z peňazí z ich tlačiarne a nie z Rothschildovej??
Samozrejme ste nedokázali odpovedať na zásadnú otázku: prečo by "bankstri" chceli cez Hitlera ukázať svetu, ako sa dá budovať blahobyt bez "ich" peňazí??? Bez úžery a finančných podvodov a z nich plynúcich kríz???
Môžte napísať aj 10 strán o tejto pochybnej teórii, bude to len 10 strán prekrutenych a vymyslených "faktov".

381531

25.8.2020 23:04

RE: Komunizmus?

Gój 46.?.?.?

Reakce na 381531

Překroucené fakty o šmejdech? Moc těchto, po staletí ovládajících gojimy, rázem a zázrakem zmizela? K moci byl kouzlem vyvolen moudrým (nechápajícím) lidem chudý malíř? Vy jste šílenec?
Co by asi banksteři přes šášulu Hitlera "chceli ukázať svetu", když nešlo o divadelní představení, ale o zisky a moc?
Hitler budoval blahobyt "bez ich peňazí", když jeho a Německo skrze zadlužení vlastnili?
Podle mě jste blázen, který v Hitlerovi, jejich šášulovi, spatřuje zachránce před nimi.
Nebyla jen péče "amerického" kapitálu o Hitlera, ale i o italské fašisty, etc. J.P. Morgan &Co. poskytla Mussolinimu již ve dvacátých letech 100 milionů $. Papež Pius, další šášula banksterů, byl na zločinecké straně, podobně jako ten současný jakoby boží (šmejd) Franc (který i líbá nohy vetřelců, dalších šášulů v jejich šmejdství!) [naštvaný]

381535

26.8.2020 13:27

RE: Komunizmus?

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 381535

Len samotný Henry Ford financoval NSDAP okrem priamych dotácií aj tým, že celý zisk fabriky ktorú postavil v Koline daroval NSDAP, na každé narodeniny poslal führerovi na jeho osobný účet 50 miliónov a nemusím asi odhadovať, akú hodnotu vtedy mali také sumy... Len Henry Ford, biely nacionalista a antižid (dnešným jazykom antisemita). To len mimo financovania vydania a distribúcie Protokolov...
Potom Thyssen, IG Farben a ďalší.
Opakujem po 3. krát - vládne projekty, čiže armáda a diaľnice boli financované z papierikov nimi tlačených, čiže len vymenil tlačiareň a vytlačené sa používali na to, čo bolo pre štát potrebné. To by ste ale museli aspoň trochu chápať fungovanie finančného systému...
Zhadzovať Hitlera ako neúspešného maliara vie každý posraný slniečkár, on bol ale vojak ochotný riskovať život za svoju vlasť, akokoľvek pateticky to znie a je to mimo vašej predstavivosti - je to fakt. Kedysi aj takí ľudia boli a nie málo. Dnes je priemerný Europan hlúpy sráč.
Keby aj teoreticky obral Hitler bankstetov o nejaké prachy, bolo by to dôkazom jeho prefikanosti, schopnosti použiť ich zbraň proti nim.
Ak by platilo to čo tvrdíte, tak napríklad aj tie "ich" médiá by to zneužili proti nemu a výrazne by naštrbili doveru Nemcov voči NSDAP a Hitlerovi, nikdy by nezískal 90% podporu voličov - aká sa nikdy predtým ani potom žiadnym "ich" médiám nepodarilo vyrobiť žiadnemu ich poplatnému panákovi.
Je toho veľa, viac sa mi nechce. Veriacemu aj tak nevysvetlím, že cirkev vlastnia slobodomurári ..

381546

26.8.2020 16:27

RE: Komunizmus?

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 381546

Ano, máte pravdu, Dolfek byl statečný voják a neváhal bojovat za svojí vlast, ale nebyl sám tehdy a není sám ani dnes. Za tu jeho vlast byli a jsou schopni bojovat i u vás tam na Slovensku a Vy jste evidentně jeden z nich...Ale nebuďte smutný i u nás bylo a stále je a obávám se, že čím dál tím víc hlupáků, kteří by s ním do toho zase šli stejně, jako na Ukrajině, aniž by si vůbec uvědomovali kdo vlastně na konci z toho má prospěch. Holt na to jim už mozkovna nestačí...[mrknutí jedním okem]

381552

26.8.2020 17:07

RE: Komunizmus?

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 381552

Porovnaním s Ukrajinou ste to krásne uzavrel a zaklincoval.
Viem, že váš život bez cieľa a ideálov je pohodlnejší a preto sa uspokojíte s jednoduchými vysvetleniami. Vždy som hovoril, že treba vyčleniť štát v ktorom ľudia chcú žiť a do neho nasťahovať tých, ktorým nestačí duševne živoriť. S tým zvyškom nech si psychopatická brankárska háveď robí čo sa im zachce, keď sú s tým spokojní a vyrovnaní, načo im to brať a vnucovať hodnoty?

381554

26.8.2020 17:49

RE: Komunizmus?

Gój 46.?.?.?

Reakce na 381546

Thyssen nebyl až tak německý podnik, za první světové války dokonce prodával Francouzům i za poloviční ceny než německé armádě. I.G.Farben byl také podnik banksterů. Ford byl Chazar a vazal J.P.Morgan.
Bádensko-württemberská společnost, která v roce 1950 zveřejnila průkazné dokumenty o financování Hitlerových voleb v letech 1930 a 1933, byla vláčena po soudech. Leč neúspěšně pro bankstery.

Dullesem zastupované banky již koncem roku 1933 poskytly Německu úvěr v hodnotě miliardy dolarů.
Neue Züricher Zeitung z 2.května 1946: Když Schacht (Hjalmar Schacht, Hitlerův bankéř) začal opět hovořit o postoji zahraničních mocností vůči nacistickému režimu a o pomoci, kterou mu poskytovaly, rozhodl soudní dvůr, že tyto věci s případem nemají nic společného, a jsou proto nepřípustné..."
Kdo platí, ten rozhoduje, ale podle košer norimberského tribunálu spolupachatelé, banksteři s "případem neměli nic společného", jen ten válečný masakr ovládali!
Zatímco evropské národy krvácely a miliony lidí hynuly, USA se sanovaly a vypracovaly na velmoc. V roce 1940 schválil kongres "obranný" rozpočet ve výši 1498 milionů dolarů, a pak každoročně stále vyšší až po 81277 milionů $ v pětačtyřicátom! USA vyrobily 86 tisíc tanků, 300 tisíc letadel, dvaapůl milionu samopalů, stovky válečných plavidel, statisíce nákladních aut. Nakonec atomové bomby! Money, money, money!

381555

27.8.2020 13:01

RE: Komunizmus?

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 381555

Tie písmenká vyzerajú fundovane, až na rasový pôvod Forda, to je čistá somarina.
Stále nikde nevidím zmysel, prečo chceli vojnu vyvolať tak, že ukážu svetu ako sa dá pekne fungovať bez ich peňazí.
Okrem toho Hitler vojnu nechcel a do poslednej chvíle sa snažil jej predísť

381571

22.8.2020 20:19

Lichtenštejnsko požaduje po České republice pozemky, zabavené po druhé světové válce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

https://vz.ru/news/2020/8/22/1056418.html

Už je to tady, havle zasr...!

381426

22.8.2020 22:40

Řízení informačního pole barevných revolucí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Perfektně vysvětleno, jak se dnes "dělá novinařina"... tenhle seriál přináší trošku jiný pohled na to, co se kolem nás děje a stojí za zamyšlení - doporučuji.

https://www.youtube.com/watch?v=X0t7n7p_syw

381430

23.8.2020 2:32

RE: Řízení informačního pole barevných revolucí

Rudolf_K 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 381430

Dobre shrnuto. Vsechno se da prekroutit, zvelicit a vylicit v nejhorsmi moznem svetle. Rika se tomu 'spin'.

Doporucuji tez Dodatek A v mem clanku 'Co se v Cesku deje'.
https://voxpopuliblog.cz/co-se-v-cesku-deje/
Obsahuje vynatky z knihy nemeckeho novinare Udo Ulfkotta.

381431

23.8.2020 10:15

RE: Řízení informačního pole barevných revolucí

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381431

Udo Ufkotte byl spicka dnes uz je jeho portal davno zlikvidovan a on byl velmi prevdepodobne zaumren.
[bliji]

381436

23.8.2020 22:05

Až na to

Golem 95.?.?.?

že komuniymus sa reálne budoval v ZSSR v období okolo 2. svetovej vojny za Stalina.
Mýlite si pojmy a máte medzery v reálnom priebehu minulosti.

381456

25.8.2020 16:54

Zločiny kapitalismu jsou mnohem děsivější a zrůdnější

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Ví se o nich ( a zdaleka ne o všech ), ale nemá se o nich mluvit. Je to prý neslušné. Zatím.Protože ten údajně demokratický a svobodný svět je právě kapitalismus v té nejdravější podobě. Když kapitalisté a jejich slouhové soustavně poukazují na zločiny komunismu, vybaví se mi vždy rčení: Když vrah na rohu ulice o morálce káže. Co psali komunisté o komunismu byly pohádky nebo utopie, ale to, co napsali o kapitalismu, byla až na výjimky pravda. Asi tak.

381525

25.8.2020 19:00

RE: Zločiny kapitalismu jsou mnohem děsivější a zrůdnější

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 381525

Všichni ti připitomělí počtáři, co mají tak pečlivě spočítané "oběti komunismu" a s nadšením jim staví pomníky a památníky můžou začít počítat oběti kapitalismu, těch je neporovnatelně víc a už můžou začít rovnou vybírat na jejich památník.
Kdekdo už pomník má, ale tyto oběti, kterých je suverénně nejvíc, nemají nikde ani pamětní desku...[velký smích]

381528

Příspěvků: 78

22.08. 01:22 Rudolf_K  Binarni mysleni
22.08. 02:19 R.E.  RE: Binarni mysleni
22.08. 08:36 Rudolf_K  RE: Binarni mysleni
22.08. 11:01 R.E.  RE: Binarni mysleni
22.08. 17:48 Rudolf_K  RE: Binarni mysleni
22.08. 20:12 kisolv  RE: Binarni mysleni
23.08. 12:58 ping789  RE: Binarni mysleni
25.08. 15:07 Koděra  RE: Binarni mysleni
22.08. 14:01 Joseph Chlor  Tedy komunisté vynalezli např. vykořisťování dělníků...
22.08. 17:56 Rudolf_K  RE: Tedy komunisté vynalezli např. vykořisťování dělníků...
22.08. 19:04 Joseph Chlor  RE: Tedy komunisté vynalezli např. vykořisťování dělníků...
25.08. 16:07 Koděra  RE: Tedy komunisté vynalezli např. vykořisťování dělníků...
22.08. 14:04 kopa  RE: Binarni mysleni
22.08. 07:31 omar  RE: Binarni mysleni
22.08. 08:50 Xanidil  RE: Binarni mysleni
23.08. 10:54 Petr Beránek  RE: Binarni mysleni
23.08. 13:26 Rudolf_K  RE: Binarni mysleni
23.08. 14:31 Petr Beránek  RE: Binarni mysleni
22.08. 02:11 coinageboy  Poprava Manzelu Rosenbergovych
22.08. 06:52 vladimir7  RE: Poprava Manzelu Rosenbergovych
22.08. 07:56 omar  RE: Poprava Manzelu Rosenbergovych
22.08. 07:58 omar  RE: Poprava Manzelu Rosenbergovych
22.08. 08:57 WAZARI  RE: Poprava Manzelu Rosenbergovych
22.08. 08:00 libertarian  zločiny páchajú VŠETKY typy štátnej moci.
22.08. 08:31 libertarian  finta na chabý rozum ovčanov.
22.08. 08:43 Jan2020  Dalsi vypad proti RKC
22.08. 09:14 nezalezi  zlociny komunizmu pachali ludia
22.08. 13:34  RE: zlociny komunizmu pachali ludia
26.08. 07:40  RE: zlociny komunizmu pachali ludia
22.08. 14:10  RE: zlociny komunizmu pachali ludia
22.08. 14:14 Joseph Chlor  Augustin však tvrdil, že by měli být nesouhlasící donuceni souhlasit.
22.08. 14:18 P9  RE: zlociny komunizmu pachali ludia
22.08. 10:41 Miroslava  Budoucnost se mnohem hrůznější nežli minulost....
22.08. 18:05 Rudolf_K  RE: Budoucnost se mnohem hrůznější nežli minulost....
23.08. 14:41 Erwin  RE: Budoucnost se mnohem hrůznější nežli minulost....
22.08. 13:47 rosco  mlaceni slamy
22.08. 17:59 Rudolf_K  RE: mlaceni slamy
23.08. 06:40  RE: mlaceni slamy
23.08. 21:22 ping789  RE: mlaceni slamy
23.08. 14:27 Petr Beránek  RE: mlaceni slamy
23.08. 17:15 rosco  RE: mlaceni slamy
23.08. 22:18 Petr Beránek  RE: mlaceni slamy
22.08. 15:45 Rohador  Ha, ha, ha.
22.08. 19:44 maršal Žukov  Komunizmus?
22.08. 22:02 rosco  RE: Komunizmus?
23.08. 10:31 maršal Žukov  RE: Komunizmus?
24.08. 22:02 rosco  RE: Komunizmus?
24.08. 23:51 rosco  RE: Komunizmus?
23.08. 14:46 Erwin  RE: Komunizmus?
23.08. 21:03 Gój  RE: Komunizmus?
23.08. 21:13 maršal Žukov  RE: Komunizmus?
24.08. 01:53 Gój  RE: Komunizmus?
24.08. 06:27 maršal Žukov  RE: Komunizmus?
24.08. 09:55 Erwin  RE: Komunizmus?
24.08. 10:18 maršal Žukov  RE: Komunizmus?
24.08. 10:24 maršal Žukov  RE: Komunizmus?
24.08. 10:52 R.E.  RE: Komunizmus?
24.08. 17:59 maršal Žukov  RE: Komunizmus?
24.08. 11:16 Gój  RE: Komunizmus?
24.08. 18:02 maršal Žukov  RE: Komunizmus?
24.08. 20:37 ping789  RE: Komunizmus?
24.08. 23:33 Gój  RE: Komunizmus?
25.08. 07:44 maršal Žukov  RE: Komunizmus?
25.08. 12:55 Gój  RE: Komunizmus?
25.08. 20:51 maršal Žukov  RE: Komunizmus?
25.08. 23:04 Gój  RE: Komunizmus?
26.08. 13:27 maršal Žukov  RE: Komunizmus?
26.08. 16:27 R.E.  RE: Komunizmus?
26.08. 17:07 maršal Žukov  RE: Komunizmus?
26.08. 17:49 Gój  RE: Komunizmus?
27.08. 13:01 maršal Žukov  RE: Komunizmus?
22.08. 20:19  Lichtenštejnsko požaduje po České republice pozemky, zabavené po druhé světové válce
22.08. 22:40  Řízení informačního pole barevných revolucí
23.08. 02:32 Rudolf_K  RE: Řízení informačního pole barevných revolucí
23.08. 10:15 rosco  RE: Řízení informačního pole barevných revolucí
23.08. 22:05 Golem  Až na to
25.08. 16:54  Zločiny kapitalismu jsou mnohem děsivější a zrůdnější
25.08. 19:00 R.E.  RE: Zločiny kapitalismu jsou mnohem děsivější a zrůdnější

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 2

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 826