Diskuze k článku

Putin a Rusko čelí velmi vážné krizi v Bělorusku

Příspěvků 26

17.8.2020 7:47

Sakerov pesimizmus

libertarian 31.?.?.?

Sakerov pesimizmus je formálne logický, ale zbytočne veľký.
1.- Pozrite si na monitore mapu CELÉHO Ruska. Ten fliačik na ľavo je strategicky skoro bezvýznamný. Severne aj južne sú oddaní služobníci USA.
2. - Skutočnou ochranou Ruska sú strategické medzikontinentálne rakety. A tiež bezobslužné jadrové ponorky pri brehoch USA.
3.- Skutočným nebezpečenstvom Ruska sú zradcovia vo vnútri Ruska.
4.- Čas hrá pre Rusko. Vývoj vo vnútri USA smeruje k občianskej vojne, alebo k rozpadu.
5.- NATO si intenzívne zabezpečuje svoj krach protikoronovými opatreniami.
==========================

SSSR sám vyvolal svoj rozpad, a ten rozpad sa javil ako šialené sebazničenie. Dnes, po tom, ako sa bývalé časti SSSR podriaďujú USAkom a lezú im do riti, sa to ich oddelenie od Ruska javí ako genialne odhodenie nebezpečného bremena.

381261

17.8.2020 9:40

RE: Sakerov pesimizmus

Mika 46.?.?.?

Reakce na 381261

Autor článku má pravdu. Po ztrátě Ukrajiny, kde především mladá generace má vymyte mozky západní propagandu a rusofobii, může podobná situace nastat i v Bělorusku.
Pro Rusko bylo,je a bude Bělorusko strategický velmi důležité. Obsadí li NATO toto území a bez boje,Moskva se ocitne 250 km od linie nepřítele.

Bělorusku se věnuje v tomto videu i známý ruský politolog pan Satanovskij.
Zdůrazňuje především ekonomickou pomoc Ruska Bělorusku za posledních 10 let a to v částce okolo 100 miliard $.
Bez Ruska by Bělorusko nebylo takové jaké je dnes. Rusko odebírá většinu jeho průmyslových výrobků a potravin a tím pomáhá udržovat v zemi slušnou životní úroveň.
Problém je ten, že baťka Lukašenko seděl na dvou židlích a myslel si,že jak Rusko tak i západ mu to bude tolerovat. Přepočítal se hoch. Teď když mu teče do bot, tak je mu najednou Rusko dobré.
Přijde li k moci opozice, nastane stejný scénář jako na Ukrajině, takže zatím menší zlo je Lukašenko.
https://youtu.be/I5VmzS4ZeOs

381264

17.8.2020 17:44

RE: Sakerov pesimizmus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a0b.?.?.?

Reakce na 381261

Jenže na tom "fliačiku" lze umístit taktické jaderné rakety krátkého doletu které jsou v Moskvě do pár minut - reakční čas prakticky nulový, to ani nestihnete nahnat do krytů klíčové představitele.

Za jak dlouho doletí ty mezikontinentální rakety do USA? V době kdy z Moskvy už zbude jen obří kráter.

Putin chce ochránit vlastní lid před zničením, ne se po vyhlazeni RUska pomstít zničením celé planety mezikontinentálními raketami. Tohle je myšlení anglosionistů.
A ti také spoléhají na jeho humanizmus, že to neudělá, čímž je v nevýhodě, protože je musí neustále udržovat v představě že to udělá.

S tím že jsou zrádní ruští podpindosnící největším nebezpečím pro Rusko ale jinak souhlasím.

381276

17.8.2020 21:12

RE: Sakerov pesimizmus

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381276

vubec ne, Putin neni padly na hlavu a vi kdy ma rici dost, muze udelat totez co udelal Kennedy kvuli ruskym raketam na Kube, ultimatum a je to vyresene, Amrdol vi ze momentalne ma Rusko v supesonic raktach prevahu a z toho duvodu k tomu vubec nedoje, v pripade prevratu tam Ami posle par tajtrliku s flintickama, kteri budou kontrolovat novou loutku. Kde jsou nejake rakety na Ukrajine? Jejich hranice nejsou o moc dal od Moskvy.Kdyby na to meli koule, tak uz je tam davno maji. Pokud nova vlada bude protiruska, staci kdyz putin zavre hranice pro import a export a pulka Beloruska bude zrat kuru ze stromu,uz vidim jak Eurosojuz prebira tech 83% beloruskeho exportu ktere jdou do Ruska a zruinuje sve subvencovane zemedelstvi. Polovina Eurosojuzu je bankrot a dalsi bezedny sud po Kosovu, Ukrajine a jinych chciplotinach na Balkane si tezko mohou dovolit, jejich tezce vypoceny "zachranny" Corona balik o 750 miliardach euro nebude ani zdaleka stacit na pokryti nedobytnych kreditu bank eurozony, o dalsich bankrotarich ani nemluve. A Amrdol nebude Belorusko zivit ani nahodou, samotnym jim tece do bot.
Podle mne je Putin v naproste pohode a muze v klidu vyckat az se ta chcipajici kobyla vycuka.
[chechtot][chechtot]

381283

20.8.2020 4:20

RE: Sakerov pesimizmus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 381283

Jenom bych si dovolil doplnit jeden detail. Rusove verejne rekli pres nejaky odborny casopis a to pred volbami v Belorusku, ze cituji ... jakakoliv raketa smerujici na Rusko bude povazovana za nuklearni, a odpoved prijde v automatizovanem rezimu !!.... Ted kdyz nemame tu zbytecnou dohodu o raketach stredniho a kratkeho doletu, se nam meni vojenske doktriny skutecne na ostri noze. V kazdem pripade Putin potrebuje Belorusko vcelku a fungujici, ponevadz to vyjde ekonomicky i politicky nejlepe. Merkelove rekl net po telefonu a Macronovi z ksichtu do ksichtu. Lukasenko to ustoji, ale nepochybne tu zidli s napisem EU, mu Putin ukopne zpoza zadnice. [velký smích] [velký smích]

381332

17.8.2020 8:13

Veľmi

Solium3 31.?.?.?

dobrá analýza. Otázne iba je, ako by sa Bielorusi postavili k pričleneniu k RF...

381262

17.8.2020 10:23

Pro Putina

Jan Hanuš 193.?.?.?

by asi bylo nejlepší udržet Lukašenka u moci i za cenu toho, že z něj bude ještě větší diktátor a neoblíbený parchant. Získal by čas a zatím se budou USA dál rozkládat a upadat do chaosu. Pokud tedy nezvítězí i tam ďábel. Stát se může cokoli.

381265

17.8.2020 10:25

To, čo napísal. má hlavu aj pätu.

omar 147.?.?.?

https://www.hlavnespravy.sk/rusi-zadrzani-minsku-v...

381266

17.8.2020 10:34

Majdan v Bělorusku nevyjde...

Miroslava 46.?.?.?

Majdan po ukrajinskému scénáři je v Bělorusku málo pravděpodobný. Sami Bėlorusové toto nedopustí. Domnívám se, že postupně by se mělo vše uklidňovat a Lukašenko buď bude dělat reformy nebo bude nucen odejít ze svého postu.
Právě snaha sedět na dvou židlích k situaci v Bělorusku - podobně jako v jiných zemích - přivedla.
Tichanovská je západní kandidátka, jejíž úkolem je zničit ekonomiku a infikovat národ západními hodnotami...

381267

17.8.2020 11:28

RE: Majdan v Bělorusku nevyjde...

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 381267

Taky si myslím, že i pět Lukašenků je lepší, než jeden Porošenko a přeju si, aby tam majdan neproběhl, ale...

Máte pravdu s tou blbkou, ale to byl Havel taky a ukrajinští majdanisti taky a přesto jim tady miliony idiotů tleskali ve své době a dělají to i po 30 letech, takže, řekněte mi, kde berete tu jistotu, že v Bělorusku nežije stádo opic, ale uvědomělý národ lidí, podle toho tamního dění to tak nevypadá...

381269

17.8.2020 22:53

RE: Majdan v Bělorusku nevyjde...

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 381269

100% jistotu nemám, avšak malé národy máloco řeší. Vše řeší geopolitické zájmy velkých zemí a Rusko nemůže dopustit, aby se Bělorusko stalo členem NATO. Bude-li se Západ vměšovat přespříliš, odpovědí budou vojenské základny v Nikaraguy, na Kubě...blízko hranic s USA. Tudíž se domnívám, že Západ tam bude se svou vytrvalostí opatrný. A potom je třeba si uvědomit že už nemá ty možnosti, jaké měl ještě nedávno. Nanejvýš může Bělorusko zruinovat.
No a Lukašenko se svou politikou sedění na dvou židlích moc neuspokojuje Rusko, proto se domnívám, že při těchto současných událostech se na svém postu moc dlouho neudrží.

381288

17.8.2020 11:22

Corona krize tam není?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a02:x:x:x:x:x

Nechápu, proč tam nevyhlásí Corona opatření, tj. zákaz shromažďování, případně i zákaz vycházení? Asi tam fakt nemají demokracii...

381268

17.8.2020 14:53

RE: Corona krize tam není?

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 381268

>Nechápu, proč tam nevyhlásí Corona opatření, tj. zákaz shromažďování,
>případně i zákaz vycházení? Asi tam fakt nemají demokracii...

Jak píše Saker, Lukašenkovi jde zřejmě skutečně pouze o jeho vlastní moc, ale není tak blbý, aby vyhlásil podobná opatření. To si asi dovolit nemůže. Bělorusové ví, že humbuk kolem cov je jeden velký podfuk. To jen u nás, v té správné a ukázkové demokracii (o čemž jsme neustále ujišťováni od EU a USA) si může vláda vyhlašovat co je libo, děsit občany a občané budou navíc ještě hýkat nadšením a uvědoměním.
A tak druhá věta vašeho příspěvku zní spíše jako dobrá ironie. Ne, skutečně tam tuto naši demokracii nemají. Naštěstí.

381274

17.8.2020 19:34

RE: Corona krize tam není?

siky 181.?.?.?

Reakce na 381274

A nebylo to náhodou naopak? Já spíš myslel že právě Lukašenko a jeho KGB měli tentokrát všech pět pohromadě, na rozdíl od svých 'západních kolegů' a proto teď tyhle problémy. To že tam nebyla karanténa a nevyskytly se tam díky tomu problémy s kovidiotizmem, někoho pořádně popudilo a teď se mu chtějí pomstít. Ten 'kdosi' se jeví jako mimořádný zmrd. [zahanbení]

381278

18.8.2020 12:36

RE: Corona krize tam není?

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 381274

Erwin 194.?.?.?

- moc múdre slová. Plne podporujem !!!

381302

17.8.2020 13:42

V Bělorusku západní "elity" zase hrají o Rusko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Asi nebudu sám, komu současné USA připadají především jako exportéři zbraní, barevných revolucí, etnických a náboženských válek a krizí po celém světě. Zámořskému chazarskému kaganátu zoufale rychle docházejí zdroje. Zdroje nejen na ovládání zbytku světa, ale i na velmi drahý provoz přežraného a už jen na účet zbytku světa žijícího kaganátu, který intrikami, podvody a lichvou zcela ovládli a doslova ukradli pro sebe. Současný pokus globálních zločinců a diktátorů o státní převrat v Bělorusku silně připomíná podobné události ve Venezuele, v Hongkongu,v Lybii, Sýrii, Libanonu, na Ukrajině, v Gruzii a vlastně i v zemích bývalého východního bloku na přelomu osmdesátých let. Cílem všech těchto ze Západu a pod falešnou vlajkou připravených kontrarevolucí bylo a zůstává obklíčit Rusko,rozdrobit jej a především do mrtě vykrást. Podobně i Čínu. Pokud Putin vojensky rázně podpoří Lukašenka, udrží si americké jestřáby dál od hranic Ruska.To už jistě pochopil.To, že na něj budou ještě více plivat, mu může být ukradené. Stejně tak už velmi dlouho činí, protože dal zločincům ze Západu jasně najevo, že Rusko vykrást na rozdíl od Jelcina nenechá. Čína už je před kaganátem nejen ve výrobě, ale i v nových technologiích (vzpomeňte si na běsnění proti firmě Huawei). Amerika jako hegemon a neomezený diktátor a lupič (už zcela otevřeně krade tankery s iránskou ropou pro Venezuelu) brzy skončí, pokud se Čína, Rusko a další země proti zločineckým "elitám Západu spojí a rychle vypnou FED , jejich hlavní klacek na lidstvo. V opačném případě je čeká velice smutný úděl, podobně jako mnoho jiných zemí v minulosti.

381271

17.8.2020 20:34

Bude čas

PavelSam 2a00:x:x:x:x:x

si poslechnout Pjakina, ten na toho blba Lukašenka bude asi řvát na celou cimru [smích] .

https://youtu.be/7ngCthdWXg8

381281

17.8.2020 20:44

Dotaz na všechny čtenáře, zejm. účastníky sobotního Vlasteneckého setkání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Mějme dva bratrské národy (konkrétně slovanské). Jeden disponuje silou schopnou vymazat celá území z mapy. Druhý zblbnul a pozval na své území vojenské útvary téhož baziliška, který už dříve byl tak vyčuraný, že pohnul Hitlera ke zničující válce, sám z této války mocně těžil, Hitlera pak zradil a nechal, aby se z Hitlerova území stala spálená země. Sám bazilišek nejen že Válkou neutrpěl, ale na ní naopak velmi vydělal. Teď tedy ten bazilišek umístil svá vojska na území toho jednoho bratrského národa. Upozorňuji ještě, že baziliškovo území je tisíce kilometrů od území toho bratrského národa. A teď si představme konflikt. Bazilišek zaútočí z toho jednoho bratrského národa na ten silný bratrský národ. Otázka zní: Jak bude postupovat či jak má postupovat ten silný bratrský národ vůči vojskům baziliška, která jsou na území toho druhého bratrského národa a ze všech sil útočí na ten silný národ. Má ten silný národ zničit baziliškova vojska s celým tím druhým bratrským národem? Rozlišovat obyvatelstvo a baziliškova vojska nelze. Je to totální konflikt. Přitom nepadá v úvahu, že by ten silný národ zaútočil na území samotného baziliška. Jde o lokální konflikt, ne o konflikt celosvětový. Má tedy ten silný bratrský národ prakticky vymazat ten druhý bratrský národ z mapy? Přitom je jasné, že bazilišek tam svá vojska umístil právě proto, že si přál tento bratrovražerdný boj. Co tedy v takové situaci dělat? Bazilišek se zřejmě poučil u Hitlera, tehdy se mu to osvědčilo, sám podstatně posílil. A má v plánu posílit i tentokrát. Lze tedy takto zlikvidovat milióny bratří? Přátelé, jaké byste navrhovali řešení? Řešení reálné, ne sny.

381282

17.8.2020 21:23

RE: Dotaz na všechny čtenáře, zejm. účastníky sobotního Vlasteneckého setkání

PavelSam 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 381282

Snadná odpověď.

1. Nic se nejí tak horké, jak se to uvaří, a žádný strom neroste do nebe.

Ono to US impérium, které uplatňuje svou moc vojensky a hlavně ekonomicky, od 70.let slábne, což získalo novou dynamiku po konci studené války.

Ohromné chyby Bushe mladšího s Irákem r.2003, jsou popsány přímo od mnoha vysoce postavených Američanů! Tyto chyby se postupně sčítají, což vrcholí dluhy, slábnoucí střední třídou v USA, bohatnutím bohatých a vzrůstajícím neklidem společnosti (ne, Trump za to nemůže, to byla zoufalá volba už velmi zoufalých lidí).

2. Největší chybou je snaha držet svět v moci pouze rozvratem konkurentů a silou (hrozbami sankcí a voj, zásahy), protože silou ty porobené státy nikdy dlouhodobě neudržíte, impérium takto pouze začne korodovat.

3. Další ohromnou chybou, vyplývající z bodu č.2, je to, že místním musíte nechat dost "obilí", aby přežili. Jinak se vzbouří jako vesničané v Sedmi statečných [smích] .
A tady opět Amíci selhávají, země plundrují a po jejich voj. zásazích nepřichází ekonomická stabilita, ale dlouhodobý rozvrat, což ty lidi nahání do rukou radikálů.

Takže "Amíci balíci" si mysleli, že po konci studené války a po r.2002 rozvrátí kde co (slavné Rumsfeldovo memorandum "7 zemí do pěti let", plán Pentagonu na formátování nejen Středního východu, tedy byl to oficiální dokument US neokons), a že budou profitovat, ale ouha.
Čas nyní pracuje proti jejich dluhům a místním problémům, takže stačí trochu počkat, ratingové agentury už ohlašují možnou ztrátu ratingu AAA, což by ohromně prodražilo tamní správu dluhu.
https://www.fitchratings.com/research/sovereigns/f...

Tedy odpověď je snadná - žádný strom neroste do nebe, pro vojenskou akci musíte mít trojnásobek sil, a po válce je v té zemi musíte držet dlouhodobě, tedy to s Ruskem fakt nehrozí. Snaží se to rozvrátit tedy zevnitř (ziskovkama, soft power), ovšem lidé vidí, jak dopadnul Irák, Libye, Ukrajina, a nejsou hloupí.

Takže Afghánci radši nakonec Táliban, než US bratry a jejich vyčůrané zlodějské místní loutky (*tento konec zasvěcení novináři pro Afghánistán předvídali, bylo to jasně popsáno v tisku, proč to nebude fungovat, ty loutky opravdu místní tvrdě okrádali, proto je Tálibán pro místní zlepšení pořádku .-) ), Syřané radši Asada, Rusové radši Putina, atd. A nám holt zbudou ti Němci [velký smích] .

381284

18.8.2020 8:23

RE: Dotaz na všechny čtenáře, zejm. účastníky sobotního Vlasteneckého setkání

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 381282

Myslím si, že každý národ a stát dělá vše pro to, aby prosadil/uhájil především své zájmy. Ostatní jsou mu ukradení, jestliže spolupráce s nimi nemůže posílit zájmy vlastní nebo pokud jej neohrožují.
Možná, že existuje něco jako panslavismus či slovanská vzájemnost. Nikdy nic takového ovšem v historii nefungovalo a nebylo realizováno. I Borovský se o tom přesvědčil na vlastní kůži, když zjistil, že hašteřivé slovanské národy jsou tak různorodé a tvrdé palice, že byl zklamán a musel konstatovat, že není nic, kromě společného prajazyka kdysi dávno v minulosti, co by Slovany nějak spojovalo.
Jestliže se tedy chováme k Rusu nepřátelsky (vidíme denně u našich představitelů, které jsme si demokraticky zvolili), je docela pravděpodobné, že ze strany Ruska může dojít maximálně tak k nějakému varování. Nic víc nelze očekávat. Oni za nás tahat kaštany z ohně nebudou a nebudou nás ani nabádat ke změně našich nepřátelských postojů.
Navíc Rusové ví, že až tak moc Slovany nejsme. Sice hovoříme jazykem slovanským, ale my Moravané jsme geneticky zhruba ze dvou třetin potomci Keltů/Germánů a Češi možná ještě trochu více.

381294

19.8.2020 0:21

RE: Dotaz na všechny čtenáře, zejm. účastníky sobotního Vlasteneckého setkání

moucha 178.?.?.?

Reakce na 381294

Rusové, naši bratři, nám v tom nechaj pěkně vymáchat hubu a já se jim vůbec nedivím.[smích]

381312

17.8.2020 22:03

Problém eskaluje....

pepina 89.?.?.?

protože začínají generální stávky. To vidím jako velmi špatné. Dokud se v ulicích promenádovala převážně omladina, tak v podstatě o nic nešlo. Jenomže do stávek nastupují dělníci a to může být problém.

Teď, v 21:50 jsem četl na Novinkách takový výblitek, že se opravdu chtělo zvracet. "S největší pravděpodobnosti se Putin připravuje na agresi vůči Bělorusku a jeho připojení k Rusku. Režim ruského prezidenta Vladimira Putina už mnoho let hladově pokukuje po Bělorusku, bývalé sovětské republice s devíti milióny obyvatel, která leží mezi Ruskem, Polskem a Ukrajinou. A nyní má možná Putin záminku tuto zemi anektovat díky běloruskému autoritářskému prezidentovi.“ A další podobné kecy.

381285

17.8.2020 22:12

RE: Problém eskaluje....

PavelSam 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 381285

Bělorusové musejí být v opravdu velké bídě, ale i přes to se i tak ti chytřejší musejí dívat na Ukrajinu a do Ruska, a srovnávat, komu se daří lépe [smích] .

EU nemá peníze ani pro Ukrajinu, natož pro Bělorusko, a tak leda by se prodali Polákům, kteří by tam postavili proti-ruskou voj. US-polskou základnu.

Při těchto úvahách asi nelze vyloučit ani "bratrskou pomoc", protože Bělorusko má s Ruskem uzavřené smlouvy o voj. pomoci, tedy možné to je.

A to byste se pak, byť je to až krajní nouzové řešení, početl mnohem víc takových pěkných komentářů [velký smích] .

381286

17.8.2020 23:40

Lukašenko se už definitivně odkopal

Falling 82.?.?.?

Na své příznivce: "Chcete svobodu?"
A dav: "Ne!!!"

Video: https://mobile.twitter.com/ianbremmer/status/12949...

Pochopit ruskou mentalitu není v lidských silách.

381289

18.8.2020 7:51

RE: Lukašenko se už definitivně odkopal

ping789 31.?.?.?

Reakce na 381289

proč "myslíte" ? není to v silách siodegeneráta - to není, on si totiž neumí představit , že například dav je přesně informován o podstatě svobody v korporátním siofašismu, že dav například sám sebe nemá za debila aby mu na držku svobodně natáhla ta svoboda smradlavy hadr , atd. šalom

381293

21.8.2020 16:08

Zparchantely narody ,co tak radi tanci na svych hrobech.

paw 60.?.?.?

Reakce na 381293

Velmi dobrej clanek.
Chybi mi jen,ze by si rusove niceho nevsimli a vcas u sousedu.
Mozna jen opravdu zivaji.
Predpokladam, ze diktator nevi ci je, ze nevi presne kdo do nej kope a z ktery strany ,dale ze zeme je plna cizich agitatoru zatim jeste bez Free Trade, Sorosem placenyych kolacku,ktery znamenaji jen hlad, bidu a smrt.
Ale usaci uz jsou tam i s cirkusem Divokyho Zapadu, jako obvykle velvyslaneckych kovboju, co tak radi strii...
A siri infekci zmatku a chaosu ,kterej uz se neda zastavit. Kterej ovlada skoro celej svet.
Ale hlavne ty zparchantely narody Vychodni a Jizni Evropy...

381376

Příspěvků: 26

17.08. 07:47 libertarian  Sakerov pesimizmus
17.08. 09:40 Mika  RE: Sakerov pesimizmus
17.08. 17:44  RE: Sakerov pesimizmus
17.08. 21:12 rosco  RE: Sakerov pesimizmus
20.08. 04:20  RE: Sakerov pesimizmus
17.08. 08:13 Solium3  Veľmi
17.08. 10:23 Jan Hanuš  Pro Putina
17.08. 10:25 omar  To, čo napísal. má hlavu aj pätu.
17.08. 10:34 Miroslava  Majdan v Bělorusku nevyjde...
17.08. 11:28 R.E.  RE: Majdan v Bělorusku nevyjde...
17.08. 22:53 Miroslava  RE: Majdan v Bělorusku nevyjde...
17.08. 11:22  Corona krize tam není?
17.08. 14:53 Erwin  RE: Corona krize tam není?
17.08. 19:34 siky  RE: Corona krize tam není?
18.08. 12:36 libertarian  RE: Corona krize tam není?
17.08. 13:42  V Bělorusku západní "elity" zase hrají o Rusko
17.08. 20:34 PavelSam  Bude čas
17.08. 20:44  Dotaz na všechny čtenáře, zejm. účastníky sobotního Vlasteneckého setkání
17.08. 21:23 PavelSam  RE: Dotaz na všechny čtenáře, zejm. účastníky sobotního Vlasteneckého setkání
18.08. 08:23 Erwin  RE: Dotaz na všechny čtenáře, zejm. účastníky sobotního Vlasteneckého setkání
19.08. 00:21 moucha  RE: Dotaz na všechny čtenáře, zejm. účastníky sobotního Vlasteneckého setkání
17.08. 22:03 pepina  Problém eskaluje....
17.08. 22:12 PavelSam  RE: Problém eskaluje....
17.08. 23:40 Falling  Lukašenko se už definitivně odkopal
18.08. 07:51 ping789  RE: Lukašenko se už definitivně odkopal
21.08. 16:08 paw  Zparchantely narody ,co tak radi tanci na svych hrobech.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
22,00 Kč
Euro
26,28 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
16,94 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,28 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,87 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 197,33 Kč
1 unce stříbra
495,89 Kč
Bitcoin
422 457,45 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 737