Diskuze k článku

Bez vize

Příspěvků 45

11.8.2020 4:16

O jaké vizi pan Dvořák káže?

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Po válce mnozí předci nechtěli socialismus, ale byl jim vnucen, stejně jako předtím další xidácký debilizační a otrokářský vynález povinná víra v "neviditelného všemohoucího" Hospodina a jeho stejně neviditelného, ale na kříži mučednicky vytvarovaného „syna“, kterýžto byl podle prolhané propagandy počat bez „poskvrnění“. Přirozenost včetně kopulace byla a je pro otrokářské zmetky zavrženíhodná.

V 68. „lidská tvář socialismu“ byl jen podvod na ovčany, ve skutečnosti za tím byla lstivá propaganda banksterů a jejich místních kolaborantů z páté kolony, xidovské SSebranky. Což se pak naplnilo kolem 89. žvásty o demokracii, spíš svobodu loupit pro nadlidi, provozovatele korporátního fašismu, případně přeneseně pro jejich poslušné poskoky.
>A dnes...?
Takže podle mě tady žádné hromadné vize nebyly, kromě naplnění základního instinktu, a zachování gruntu u sedláků. To druhé xido-komunisti kolektivizací vesnice vyrvali i s kořeny, zničili původní způsob života na vesnici, vztah k místu, k půdě, ke svému majetku, k obci, k obživě. Z potravinové soběstačnosti k závislosti, nyní na dotacích a obchodních řetězcích, provozovaných korporátními fašisty.

>...chybějící vize co dál...Chybí cíl, za kterým jít.
Z většiny lidí kdysi – jich pracuje v zemědělství asi 2%. Pak je zde jakoby výroba, ale ve značné míře ovládaná korporátními fašisty. Služby – nehty, kebaby, poradenství…a zločinecké xidácké rozvratné „neziskovky“- těžko nahradí kdysi přirozený vztah k živobytí. Lidé většinově mají stále potřebu pečovat dlouho o potomky. Petr Bakalář v Tabu v sociálních vědách psal myslím o kvalitativní strategii, velkých rodičovských investicích. Průser je, že společnost je už od mateřské školy (s vnucenou gender debilizací) ovládána těmi xido-zmetky, kterými je prolezlá státní správa, politické partaje (viz Aspen a členové vlády), korporace a debilizační prostředky. Takže „vize“ výchova potomka, který by byl schopný přežití, znamená pro mnohé přizpůsobovat se xido-zvrácenosem. Kam vítr - tam plášť.
Socialismus jsme byli nuceni žít, jiných cest moc nebylo. Budování spočívalo převážně účastí v normálním, osmihodinovém pracovním procesu a povinným průvodem na Prvního máje. Nyní ani tak nebudujeme kapitalismus, jako jsme nuceni ve zlořádu přežívat a nechat se zadlužovat, nebo sluníčkářsky si užívat SSvobody až do progresivní rozmanitosti. Můžeme jezdit v létě k „moříčku“ nebo v zimě na hory. Nebo se oddávat korona hysterii, vydávanou lepšozmetky za pandemii poslanou zlými Číňany.

>kořeny chování Babiše...
Tady je pan Dvořák politicky korektně zasažen, ustrašen! Babiš je xid, xidovka Merkel je jen loutka vyšších pánů, banksterů – a pro ty poskakuje i on. Lež a lest pro zotročování nebo likvidaci gojimů patří k xidovstvu od starověku.

>nosn...Automaticky kráceno

381124

11.8.2020 7:53

RE: O jaké vizi pan Dvořák káže?

Ludo 77.?.?.?

Reakce na 381124

Nástroj, nový sociologický operačný systém by aj bol:
KSB/DVTR

Pomalá nenapadná tichá zmena bez fanfár:
pekne zdola mierou chapania populu.
A poslední budú prvými..

Bez samovzdelávania sa nám demokracia vždy
automaticky v davokraciu démonkratov zmení..

To je motivacia darovaná nám Zhora, motor evolúcie kultúry myslenia:
Buď budeme používať rozum a vôľu, alebo nebudeme..
Každý na svojej pozícii, vo svojej životnej funkcii
Bez práce na sebe nie su koláče.
Evolúcia miesto revolúcie.
Jedno je život, druhé smrť.
Také sú objektívne pravidlá.

Sloboda je vedomá nevyhnutnosť
.. a poznanie dôsledkov svojho nekonania.
Kto nevie, čo má on osobne konkretne robiť,
Kto čaká, kým mu to povedia druhí, ten nežije..
.. žije v zajatí ilúzie svojich tichých bossov,
čo je nehodné Človeka.. bo sa pokúsil odovzdať svoje právo,
spoluzodpovednosť za svoj osud druhým.. za fiktívne peniaze a čas
Občan, alebo ovčan?
Každý sa musí rozhodnúť sám.

381127

11.8.2020 9:46

RE: O jaké vizi pan Dvořák káže?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?

Reakce na 381127

Chci jen v plném souhlasu navázat na Luda. Dnes už opravdu každému může být dost jasné co má dělat. Na prvním místě: uvědomit si svůj život jako dar v podobě svého zdraví, schopností a času, který tady každý máme. Každý má moc pracovat s těmito svými dary. Dále, uvědomit si své závislosti - alkohol, cigarety, drogy, půjčky, televize, mobil, hry, fandění "sportu" + x dalších větví závislostí, které dusí skutečný život. Udělejte si inventuru - co vám to dává, co bere. Kdo tady má dodat vůli ke změně?
A pak, jako vědomý a svobodný člověk hledejte informace rezonující se Životem. Když se odpojíte od Systému a napojíte na věčná pravidla Života, můžeme se sejít bez velkých diskusí na jedné lodi Života na této planetě.
Ale přiznejte si tady a teď: kolik lidí dnes netouží žít z renty (protože chápou, že je to jen návnada systému) ? Kolik lidí dnes netouží vydělat velké peníze nějakým báječným obchodem nebo "obchodem" (protože vědí, že každé velké peníze jsou spojeny s velkým zločinem) ? Stále většina lidí žije v přáních injektovaných systémem, které jsou nekompatibilní s harmonickým komunitním žitím. Až se většina lidí evolučně vrátí od návnad přání Systému k realistickým přáním dle Života, pak teprve nastane kýžená změna. Já vnímám, že jsme na této cestě evoluční změny.

381135

11.8.2020 22:23

RE: O jaké vizi pan Dvořák káže?

Havlíček 89.?.?.?

Reakce na 381124

Ale pak, když ten reálny socialismus lidé pracující zažili, tak tak ho ohodnotili velice pozitívně, jako krok v před. Tenkrát to byli opět lidí. Měli práci, měli kulturní vyžití, jezdili i zemědělci na zájezdy a dnes jsou opět tí, poslední. Dnes je to několik kroků zpět. Nějak vám tá Čína utíká, tak ji dávate sankce. Aby to jednou nebylo naopak a pak se vám ta demokracie zhroutí, co vznikla před 2500 lety a za 2500 let nedokázala nic!

381162

13.8.2020 14:24

RE: O jaké vizi pan Dvořák káže?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 381124

Ale to Vy evidentně taky jste ustrašen. Místo jasného a srozumitelného žid, píšete bázlivě a opatrně xid, xidovka, xidovstvo. Proč nenapíšete jasně, srozumitelně žid, pak by Váš příspěvek už asi nebyl politicky korektní, viďte ?

A k poznámce korektora, jediná relevantní síla schopna uskutečnit státní převrat je armáda, vidíte zde něco takového, vidíte zde odborníky schopné vytáhnout ze šuplíky nikoliv nástiny, ale nové okamžitě uskutečnitelné reformy ve všech sférác, vnitřní i zahraniční politiky a ekonomiky, máte tyto kádry, obávám se že, ne a co potom chcete dělat, děti Vám vychovávají ONI, celé 2 generace už odepište, Máte tolik prostředků abyste obsadil alespoň silová ministerstva, co řízení podniků, jaká bude koncepce, jaké ekonomické školy, co ze zatčenými, budete je intervenovat, kam, a co dál, jinak to jsou výkřiky do hajzlu, uleví se a jede se dál. Být monitorujícím zaměstnancem BIS, tak napíšu do zprávy, stav setrvalý, zas pindaj, nikoho neurážejí a jsou tak podělaní hrůzou, že se bojí i napsat slovo žid. Dál jim serte na hlavu. Nic jiného si nezaslouží, čácký národ junáků a husitských bojovníků, nechte je vyřvat, občas nasměrujte nenávist proti tomu či onomu ať mají svůj ventil.

381205

13.8.2020 18:23

RE: O jaké vizi pan Dvořák káže?

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 381205

No právě, státní převraty, puče a revoluce mají odborně provádět bezpečnostní síly státu a ne, že se nějakej amatér s kamarádama rozhodne a jde převzít moc, protože se mu chce.
[velký smích]

381208

11.8.2020 4:27

Naprostý souhlas s panem Stworou

F&T 45.?.?.?

Bezbřehé tlachání nikam nevede.
Běžný Franta všechna varování před migranty bere jako konspirace pochybných individuí. Bohužel většina lidí je slepých a nechápe jak si z nás ti nahoře dělají dobrý den.

Policie řeší naprosté kraviny s rasizmem po úmyslném zapálení domu v rámci běžných mezisousedských vztahů rómských rodin.

Člověk už pomalu nemůže ani zaparkovat auto: https://www.mazdaklan.cz/threads/nekdo-mi-preriznu...

Státní systém řízený devianty a oligarchy se bohužel bude muset dostat do stavu, kdy každý začne cítit újmu. Mladé ženy se budou bát vycházet ven, protože poroste množství znásilnění od "ynženýrů" z Afriky. Ti co nás vedou např. Babiš mají jedinou strategii si nahrabat.

Na druhé straně ve společnosti není žádná poptávka po stabilní vládě která by v dlouhodobém horizontu zaručila prosperitu země. Lidé se nechají opít lživými sliby v předvolební kampani.

381125

11.8.2020 11:17

RE: Naprostý souhlas s panem Stworou

Oudrnicky 178.?.?.?

Reakce na 381125

Dovolím si ne zcela souhlasit s panem Stworou. Pokud se týká samotné ČR má naprostou pravdu, ale nejsme sami sype se konečně EU, probíhá transformace v USA. To bude změna kterou současná garnitura nemůže ustát. Když například zmizí kavárenské svoloči jejich modla kde najdou jinou?

381139

11.8.2020 18:45

RE: Naprostý souhlas s panem Stworou

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 381125

>Bezbřehé tlachání nikam nevede.
- sledujem mnohé diskusie, a drvivej väčšine nejde o nič iné, iba nadávať. Ani špetka konštruktívnosti. Ja keď nakúsnem čosi konštruktívne, tak ma obvinia, že nenávidím vládu (to majú pravdu!) a že im ovčanom chcem vziať milovaných politikov. Ja naozaj odmietam AKÚKOĽVEK vládu, z princípu.


>Státní systém řízený devianty a oligarchy se bohužel bude muset dostat do
>stavu, kdy každý začne cítit újmu.
Politici nie sí devianti. Oni úspešne okrádajú ovčanov - teda devianti sú tí ovčania, ktorí NECHCÚ vidieť, že ich politici okrádajú.

>Na druhé straně ve společnosti není žádná poptávka po stabilní
>vládě která by v dlouhodobém horizontu zaručila prosperitu země.
- Je naivné čakať, že nejaká vláda čokoľvek zaručí. Akýkoľvek užitok vytvoria iba ľudia svojou múdrosťou a pracovitosťou. Politici sľubijú ovčanom kadečo, aby získali ich hlasy a tým moc vládnuť.

> Lidé se nechají opít lživými sliby v předvolební kampani.
- ale veď ovčania sa doslova DOŽADUJÚ tých sľubov. Volia iba toho, kto sľubuje.

381154

11.8.2020 7:18

naprostý souhlas - nejednota, roztříštěnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

To je ten důvod proč jsme stále ve srabu. Protože tady všichni neustále bojují PROTI něčemu. A ilumináti nám dokážou vyrobit stovky problémů proti kterým budeme bojovat klidně dalších 100 let a zcela zbytečně.

Protože takhle fungují vesmírné zákony, které ilumináti moc dobře znají a využívají je proti nám, kteří je neznáme a tak se pořád motáme jako křeček v kole.

Základní zákov tohoto vesmíru říká, že TO ČEMU VĚNUJEME ENERGI, ROSTE. Takže když věnujeme energii iluminátům a jejich prasárnám co nám tu vyrábí, tak je energeticky posilujeme na náš úkor. Proto nikdy žádné protestní hnutí nic nedokázalo, jen posloužili jako užiteční idioti v rafinovaném plánu iluminátů.

Proto auto zcela správně odvodil, že musíme mít nějakí CÍL O KTERÝ USILUJEME. Rozhodně ne cíl proti kterému bojujeme.
ROZDROBENOST A ROZTŘÍŠTĚNOST CÍLŮ je další iluminátská manipulace kterou nás ovládají. Podporují maximální pluralitu a diverzitu aby roztříštili naše síly na stovky názorových proudů a tak zcela paralyzovali naši akcischopnost.

Jen se podívejte na politickou scénu malých stran. Každý kdo má do prdele díru si egoisticky zakládá svoji bezvýznamnou pidistranu s nulovou šancí na úspěch. Františkem Matějkou počínaje, Václavem Klausem ml. konče. Pirátská strana zažila úspěch taky až to tam vzal pevně do rukou Soros a satanističtí ilumináti. Do té doby byli názorově roztříštění a poměrně neakceschopní.
DNes mají jednotnou doktrínu kulturního marxizmu, multikulti, islamizace evropy a LGBT agendy. A lidi je volí jak blbí. Protože jsou v tom svinstvu jednotní.

V tomto státě se každý akorát donekonečna hádá s druhými kdo má větší pravdu. A platí to od hospody až po politiku. A iluminát se nám za zády jenom směje.

381126

11.8.2020 16:19

RE: naprostý souhlas - nejednota, roztříštěnost

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 381126

No jestli máme podle liberálů pluralitu názorů a žádná vyšší Pravda jakoby neexistuje, tak se lidi nemohou NIKDY dohodnout a z tohoto důvodu je i nevyhnutelný úpadek morálky.

381150

11.8.2020 22:57

RE: naprostý souhlas - nejednota, roztříštěnost

ping789 31.?.?.?

Reakce na 381150

sakra ženská, umíte číst ? tak vám to přeložím: když budete věnovat svoji energii v sobě bohu, bůh ve vás poroste , pochopila ?
když budete věnovat svoji energii ve vas hovnu, hovno ve vas poroste, pochopila ?
když vám tu někdo konečně zjeví základní pravdu, tak čumíte nechápavě ? je to tak prosté, jak je přispivatelem napsáno, proč asi vy tupí gojové ONI paraziti nedělají staletí nic jiného než to, abyste se zabíjeli pro jejich zájmy ? žádný cíl ( milion cílů) je absolutní základ eliminace gojů ( i potenciál milionů tupců musí být neutralizován)

381165

12.8.2020 12:47

RE: naprostý souhlas - nejednota, roztříštěnost

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 381165

Sakra, chlape, nemusíte mi nic překládat. Spěte dál, duchovní slepče...

381178

11.8.2020 7:54

Kapoun s naditou šrajtoflí, náš pán

J_Pitralon 178.?.?.?

Je dávno vymalováno za stavu, kde je měřítkem finanční zisk jednotlivce a naproti tomu 2 bilionovej státní dluh nikoho netrápí. Natož aby někdo řešil nesměnitelný hodnoty, který nemají numerický vyjádření množstvím peněz, jelikož to pak není jakože exaktní. [oči v sloup]

Našim vodítkem jsou numera a generování osobního jmění našich pánů, kteří v perspektivě pár let vymřou do jednoho.
Lidičkové se v kapounismu tak dlouho honí za číslama v buňce v Excelu a snižují náklady, až se na závěr sami zaklapnou do rakve, aby pán ještě více ušetřil. S klidem předají svou zemi komukoliv. No... Ostatně asiati nikomu moc nevadí a v Chebu tvoří 20% populace. [cool]

381128

11.8.2020 8:09

slabomyslna demagogie

rosco 185.?.?.?

" jako Češi jsme reálně "budovali" socialismus a nyní již přes 30 let "budujeme" kapitalismus"
nejdriv prohlasi naprostou pitomost za fakt a pak cely clanek prospikuje neudrzitelnymi zvasty.
Nema smysl to cele komentovat, jen malou ochutnavku, zarne bolsevicke vydobytky spocivaly na dvou pilirich, dlouholete ziti z prumyslovych kapacit vysoke kvality vytvorenych dobre kvalifikovanym personalem za 1. republiky a okradeni populace nejprve konfiskaci majetku a pak 1953 okradenim menovou reformou.
[bliji]

381129

11.8.2020 10:04

RE: slabomyslna demagogie

TE-PE roman40t (zavináč) seznam (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 381129

rosco,
to akože Tesla Piešťany vykradla " prúmyslove kapacity " z prvej buržoáznej republiky .keď sa pri hladových pochodoch na Slovensku strieľalo do robotníkov ?
https://vedanadosah.cvtisr.sk/stala-vystava-dejin-vypoctovej-techniky-na-slovensku

Posledná miestnosť je venovaná osobným počítačom slovenským a zahraničným do roku 1990 a integrovaným obvodom z ÚTK SAV a TESLA Piešťany. Zaujímavosťou je integrovaný obvod UART (Universal Asynchronous Receiver Transmitter) z ÚTK SAV, ktorý dokázali v rámci RVHP vyrobiť len inžinieri na Slovensku. Posledným exponátom je 32-bitový procesor RISC (Reduced Instruction Set Computer) ako jeden integrovaný obvod, navrhnutý na ÚTK SAV a vyrobený v TESLA Piešťany v októbri 1989. Existoval len na základnej silikónovej doštičke z výroby, ale boli sme medzi prvými firmami na svete. Pre známe udalosti roku 1989 sa ďalší vývoj zastavil. Exkurzie končia želaním mladým ľuďom, aby sa snažili a učili a aby raz aj oni zažili radosť z navrhovania alebo programovania špičkovej informačnej techniky.

381136

11.8.2020 11:50

RE: te-pe - slabomyslna demagogie

x1 46.?.?.?

Reakce na 381136

V Tesle Piešťany byli jistě špičkoví odborníci a tehdejší výsledky jsou jistě obdivuhodné. Ale Rosco nemluví o v podstatě menšinových špičkových výsledcích tehdejších špiček. Zhruba v kostce a s lehkou nadsázkou řečeno - výzkum a vývoj Tesly Piešťany udržovaný soudruhy v bídě a živoření jako mnoho jiných tehdejších vývojů nebyl startem k přepsání světových dějin masovou výrobou a prodejem výpočetní techniky. To soudruzi s klidem přenechali jistému imperialistovi Gatesovi, bo neměli čas na blbosti s křemíkem. Oni potřebovali uran a železo. Že ten křemík dokáže uran a železo řídit a hodit ho někomu na hlavu, to jim tehdy bylo tak nějak šumák. Nebo i pokud nebylo, tak stejně měli rozkazy z CCCP štěpit uran a vyrábět železo.

Tzn ano, máte pravdu, ale Rosco taky, to nejde nijak proti sobě a neznamená, že když Tesla dělala toto, tak že bolševik v 1953 nedělal tamto, tzn nereformoval měnu směrem k okradení obyvatelstva atd atd.

381142

11.8.2020 11:51

RE: slabomyslna demagogie

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381136

prestante zde saskovat, vypocetni technika byla za prvni republiky celosvetove jeste neexistentni, prvni programovatelny pocitac zavedl Konrad Zuse 1941, cili je vase argumentace ponekud natvrdla, nikde netvrdim ze po 1948 nebyly u nas chytre mozky, jejich vynalezy skoncily ale casto na Zapade protoze kapitalu bylo za bolsevika jako safranu a bez kapitalu se neprosadi ani ten nejlepsi vynalez, krome toho bolsevik casto vynalezce prokadroval tak ze je presla chut jeste neco vyvijet, radeji dosazoval na reditele fabrik byvale sevce z partaje.
Ty "hladove pochody" ,nota bene v agrarnim state kde 60% populace delala v zemedelstvi !! byly samozrejme vyhecovany komousi kteri vyuzivali krizi 30 let k ohrivani sve polivcicky a take restrukturalizace zaostaleho agrarniho slovenskeho statu nebyla za tech podminek otazka mesicu, vetsina tech demonstrantu se ani nenamahala zaregistrovat na socialni podporu.
[bliji]

381143

11.8.2020 8:25

Jeden z nejlepších článků poslední doby,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

který ani ... poznámka editora nemůže ponížit. Ví snad editor, co dělat? Zná editor cíle? Má editor vůbec nějako ideu o způsobu vlády? Zná editor dějiny?

381130

11.8.2020 8:56

RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381130

ach vazne? A co tedy vi autor clanku? Implicitne z toho cpi slataniny tzv. 3. cesty o kterych v 68 blekotal sasek Ota Sik, nezli vzal nohy na ramena a dostal ve svvcarskem St. Gallenu trafiku na UNI kde pak temi nesmysly promyval studentum makovice. Jestlize autor zacne hazet vyrazy jejichz vyznam naprosto nechape, vyjde z toho takovyhle maglajz. [chechtot][chechtot][chechtot]

381132

11.8.2020 11:49

RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 381132

Nevím, zda Šik svým řečem věřil nebo byl podvodník. Z Vaší reakce čpí, ano, starý Klaus. Ten nebyl podvodník. Ten věřil a věří tomu, co říkal. Přesto to byl blbec. U takových blbců, kteří mají moc a kteří věří tomu co dělají, jen čas ukáže, že sice razantně hnali na cestu, ovšem jejich představa cíle byla falešná nebo žádná. Pro ně byl cíl cestou. Právě před tím Dvořák vynikajícím způsobem varuje. A současnost mu dává už trochu za pravdu, bude-li se stádo takhle hnát dál, bude to katastrofa. Přejme Klausovi dlouhý věk, aby se dočkal zkázy, do které nás tak razatně hnal. Ovšemže nevěda o tom. Prostě byl to blbec, razatntní prostředky, cíl žádný. Má se konat jakási sešlost vlastenců. Držme jim palce, ovšem ani vlastenectví nemůže být tím cílem. Na vlastenectví se nelze sjednotit, jen krátkou dobu a pak se to rozpadne. I vlasrtenectví je totiž jen cesta, ne cíl. Jak s tím Klausem. Ještě jednou: vynikající článek. Vynikající, neboť zvýslovnil hlavní, skutečně hlavní a první problém.

381141

11.8.2020 15:20

RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381141

"Ten věřil a věří tomu, co říkal"
mate to trochu pomotane, pouze blbec dela to cemu neveri, odkud chcete vedet cemu Klaus veril? Zrejme vam uslo ze Klaus sice to co rikal mel spravne, prinejmensim z vetsi casti, ale v praxi delal uplne neco jineho. Nehodlam posuzovat z jakeho duvodu, zda mel kolem sebe tech podrazaku moc, nebo k nim patril,rozhodne to co rika v poslednich letech ma celkem logiku.
Dvorak muze varovat az zmodra, dokud nepochopi ze vetsina politiku jsou psychopati kteri jdou vzdy tak daleko jak jim to stado dovoli, a proc dosli tam kde jsme dnes,diky legalizovanemu penezokazectvi, nic se nezmeni. Misto kvileni o zlem kapitalismu by se mel nejdriv poucit co ten pojem znamena a proc misto nej dnes mame korporatni fasismus, s marxistickymi slataninami daleko nedoskace, to mu budou zrat zase jen byvali soudruzi z nostalgie po tom jak si tehdy hrabali, nebo mlicnaci odkojeni mobil pakulturou kteri nemaji poneti ktera bije.
[velký smích]

381146

11.8.2020 20:39

RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 381146

Vážený,
1. To, co tu bylo, neudělali nějací neznámí, ale dělo se to přesně podle Klausových představ a not.
2. Taky odsuzovat všechny politiky, dokonce je diagnostikovat jako psychopaty, může snad jen psychouš.
3. Dvořák nevaruje až zmodrá, ale vybízí ke zralé úvaze.
4. Ohledně korporátního fašismu (není tu ani Mussolini ani Franco), ohledně marxistických slátanin (kde tu vidíte marxistické znárodnění), ohledn bývalých soudruhů (kde je vidíte kromě hřbitovů po třiceti letech tohoto režimu, 1. republika trvala jen 25 let a co mnohého tam bylo), ohledně srovnání toho jak se tehdy hrabalo a jak se hrabe dnes, víte HOV.O. Promiňte, ale ten kdo všechny politiky klasifikuje jako psychopaty, to jistě s klidem snese. (Možná to není genetika, jen průprava od ČT, i ta mívá medicinální výsledky).

381159

12.8.2020 8:29

RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,

rosco 185.?.?.?

Reakce na 381159

uz jsem to zde jednou psal, chapat psany text byva docela prakticke, pak si vami podobni zbytecne nekali do ust.
1. nic takoveho jsem nepopiral
2.pochopit rozdil mezi vetsina a vsichni jsou zrejme pro vasi mentalni kapacitu o 3 cisla vetsi boty, mam vam to rozdrobit na pismenka aby to klaplo?
3. nekdo kdo si plete zakladni pojmy si muze o zrale uvaze nechat jen zdat
4. definice korporatniho fasismu je splnena jestlize se firmy a politici vali v jedne posteli, na to neni potreba zadneho Franca a tuto podminku splnuji mimo spoustu dalsich veskere staty NATO.
Znarodneni lepe zestatneni majetku probiha bez vyjimky vsude od zalozeni centralnich bank, ze to neni stejnou formou jako 1948 je jina vec, je to proste prubezna likvidace majetku do kapes bankovni mafie,masivni vlna zestatneni probiha prave ted schvalenim dalsich gigantickych corona dluhu politickymi sasky, to jsou vsechno dluhy ktere jdou na triko danoveho poplatnika a je uplne jedno jestli bude oskuban formou inflace nebo primo dalsich dani.
Dalsi gianticke zestatneni probehlo 2007-2008 zachranou bankrotujicich bank a bezi dale dodnes monetizaci nedobytnych kreditu centralnimi bankami. Od kdy se v kapitalismu zachranuji bankrotari? Neocons jsou totiz zakukleni byvali marxisti, ale to se ve vasem zapadakove jeste nerozkriklo.
Pokud jde o 1. republiku, samozrejme se hrabalo, od 1913 prestaly volne trhy celosvetove existovat a nastalo obdobi penezokazectvi, (proto take pejzata mafie nechala oddelat A.Rasina ktery prosazoval krytou menu) to nic nemeni na faktu ze prumyslove kapacity byly v CR na vysoke urovni a bolsevik z toho desitky let profitoval.
Pokud jde o CT, musim vas zklamat ziju vice nez 40 let ve Svycarsku a podobne skvary nesleduji, vylestete si vasi jasnovideckou kouli, zrejme jste si ji pobryndal vasi baby kasickou, to je na povazenou u takoveho vyhlaseneho hobby genetika.
[chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][velký smích][velký smích]

381168

11.8.2020 10:21

RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,

Jen 107.?.?.?

Reakce na 381130

Souhlas, bez prodiskutování cíle a určení správného směru by byla každá akce cestou do pekla. Editor se mýlí což se dá pochopit vzhledem k tomu že keců bylo dost ale nikam nevedly. Na druhou stranu jakákoliv akce bez znalosti cíle je předem ztracená. Článek je výborný, spravil mi trochu náladu. Ostatně o tom je i DVTR. Stanovení cíle je základ. Život tak jak jej žijeme ať už v ČR nebo jinde nedává žádný smysl, pokud nepracujeme na tom aby to bylo lepší a spravedlivější.

381138

11.8.2020 15:44

RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,

Ludo 77.?.?.?

Reakce na 381138

Ano, aktualny stav (Istwert) je viac-menej jasny
a tak i ciele (Sollwert).
Kedze je ale svet globalizovany a nase ekonomiky i v EU prepojene,
musime tento model riadenia štátu a firiem preložiť i do inych jazykov
a aplikovať nielen u nás, ale i v EU.
Buď budeme motorom noveho modelu optimalizacie spoloČnosti,
alebo nebudeme..

Pri nastupe aktualneho neootrokarskeho kolonialneho systemu pred 1150 rokmi
naši predkovia tú priležitosť neodhadli. Otazkou je, či to my dnes dokážeme.
T. j. - buď alternativu zapadnej apokalypse poskytneme, alebo..

Treba ale aj priznať, že prapradedovia naši ale proste nemali k dispozicii tie info, ako my dnes.
Stačí sa naučiť v infomori plávať.. A potom už len spoluriadiť Jeho toky.
Ako Jeho Deti.. odrastené a zodpovedné.
Bo naivita je opakom chápavo-jednoDuchého myslenia.
Ostatne preto ju desaťročia tak v teen-age serialoch propagandisticka mašinéria holy-woodoo tak systématicky do kolektívneho podvedomia tejto generácie projektovala, imprintovala. Et voila - máme tu sliniečkárov..
No i tí sa zo sna 1000+1 nocí prebúdzajú a nútene podľa zákona času červenú pilulku reality namiesto prefarbebej ilúzie vyberajú..
Tož pomahajme im, osvetľujme a k samoštúdiu tohto toolkitu tvorenia(=riadenia) celkovo pre všetkých lepšej reality povzbudzujme [smích]

KSB/DVTR sú vlastne len skúsenosti predkov, zdravy sedliacky rozum v modernej forme a v kocke. Navyše ide o globalne dlhodobo udrzatelny open source socio-ekonomický model, na rozdiel od antibiosférickej oligarchickej davokracie zapadneho typu, z ktorej sa ale tiež dajú poniektore technologie recyklovat, a tak ju netreba recyklovat, len gramotne cielene jej jadro(OS-kernel) chirurgicky upravit, transformovat. Teda aspon zatial asi lepši OS-patch(záplatu) s charakterom samostatneho Operačneho systemu nemame, hoci raz isto budu našimi potomkami vyvinute i lepšie.. t. j. na prislušnej etape vyvoja kultury myslenia tejto civilizacie.. teda ak prežije.. No nepredbiehajme, bo konať musime každý spolu tu a teraz, s ohľadom na skúsenosti minulosti i pohľadom na budúCnosť. Tá inak nebude a keďže žijeme stále, môžeme nemať kde '' kempovať'' ako sa na výlete bez cieľa vraví.. a o. i. dojde potom i voda, zásoby [pláč] až po dalši pokus o reštart OS, pre ktory však už nebude kompa.. Preto radšej OS-REINSTALL, zakiaľ nieje "koniec času" ..

381147

12.8.2020 22:20

RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,

vvv 206.?.?.?

Reakce na 381138

Souhlasim.

Pekny clanek, nevim proc autor to musel zakoncit hazenim spiny na Ameriku. Rosenbergovi byli spioni pro Soviety. Takovou zradnou chamrad srovnavat s Horakovou? To spis, ze zabili Kennedyho, ne? Ale o to tady nejde.

Nechte podhoubi podhoubim. To je ta spravna strategie. Shora neni videt. Kdyz z podhoubi vyroste bedla, nekdo ji hned sezere. Pridejte svuj kousek, a chvalte drobnou praci.

Obrozenci nemeli zadneho lidra. Ale meli vizi. V tom s autorem souhlasim uplne. Osobne si myslim, ze ekonomicky by to mel byt kapitalismus s lidskou tvari. A co se tyce politiky, asi bude muset prijit dalsi defenestrace. Pan Stwora je skeptik, ale na druhe strane, hazet nafoukane pany z oken do hnoje, to Cesi umi. Tak do toho!

On uz Aristoteles videl problemy s demokracii. Ale jak na to? Oligarchie nasleduje, potom tyranie. No, bylo by dobre vymyslet neco onacejsiho nez tento pitomy zacarovany kruh.

381192

13.8.2020 14:36

RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,

Petr Beránek 94.?.?.?

Reakce na 381192

"Kapitalismus s lidskou tváří" je nesmysl. Kapitalista, který není důrazný dlouho kapitalistou nebude.
A co se týče té Horákové. Paktovat se v té době s ambasádou JůEsEj, prolezlou agenty SíAjEj, v době, kdy nám Západ vyhlásil válku, i když studenou (Churchil ve Fultonu) je kolaborace s nepřítelem všude vlastizrada. A za vlastizradu je všude vysoký trest. Ať se nám to líbí nebo ne.
Jako člověka mi je Horákové líto, ale v té době, kdy policie odhalila více případů přípravy na ozbrojenou vzpouru (ano, podívejte se na stránky ÚSTR, tam to najdete, i když v dosti omluvné verzi), v té době vláda musí zasáhnout. Sami komunisté nejsou tou dobou nadšeni, ale nezasáhlo-li by se, dočkali bychom se toho co Maďaři v 56-tém roce a bylo by hůř.

381207

13.8.2020 23:46

RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,

vvv 206.?.?.?

Reakce na 381207

Kapitalistovi, ktery je zavisly na stalem a nekonecnem rustu, dojde planeta.Ten kapitalista nejenom ze nema lidskou tvar, ale reze si vetev, na ktere sedi.

Horakova? Ale dete. Byly to odporne fejkove procesy, napred ze museli (haha) a potom ze se chteli zabijet mezi sebou.

381214

14.8.2020 0:18

RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,

Petr Beránek 94.?.?.?

Reakce na 381214

Já vím. Na přednáškách politických neziskovek vám říkali něco jiného. Ale co takhle si k tomu přečíst něco jiného. A myslet.
Třeba: www.zvedavec.org/komentare/2020/07/8389-operacia-cia-splinter-factor.htm

381216

14.8.2020 21:01

RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,

vvv 206.?.?.?

Reakce na 381216

To neni od vas pekne, rikat mi, co si myslim ci nemyslim, a odkud to mam. Nevite, a do hlavy mi nevidite. To s oblibou delaji sikaneri. Kdysi Jezis rikal cosi o tramu a trisce, pamatujete?

Sam mate taky jen a jen svuj nazor. Jako my vsichni.

381224

17.8.2020 19:36

RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 381130

Presne tak!!!!

381280

11.8.2020 9:22

hlavni prekazkou

wes 188.?.?.?

je tez fakt, ze mame mezi sebou dostatek zradcu, kteri se budou snazit privodit v pripade pocitu jejich ohrozeni invazi cizich, globalne spravovanych vojaku, placenych v podstate korupcnimi mechanismy pres jine vlady statu.

Pak ti zradci - paraziti ocekavaji, ze je bude jejich hostitel dale zivit.
Co je vsak horsi, tak i mezi hostiteli se nachazeji subjekty schopne se v mnohych situacich taktez chovat jako paraziti. Proste reknou, ze neco chteji, a ten, kdo to nechce je razem v nevyhode.
V tomto souhlasim s autorem, ze chybi vize, myslenka. To, ze jini maji vizi, podle ktere to co bezi organizuje vubec neni zarukou, ze pro nas nejde o vizi cesty do pekla, posleze i pro parazity.

Lidi je moc, a aby se socialni system udrzel nad vodou je treba udrzet hospodarstvi v zemedelstvi, energii a prumyslu. Rict si, ktere cinnosti jsou hospodarsky dulezite. Az pak se daji piskat pisnicky.

Je nesmysl dale zivit banky a nadnarodni instituce navysovanim objemu pujcek a hypotek. Vzdyt tim jen davame vodu na mlyn tomu zhorseni. Kdo navysil cenu bytu? Uverovane stavebni firmy. Clovek pak plati uver bankam navic. Poprve pres firmy, podruhe pres hypoteku. Chce to stavet pouze za sve. Zadne pujcky na nic.
Delat veci usporne a vsim neplytvat. Stejne tak auta. Proc mam zivit konstrukce, a nekoho komfort, ktery nechci zaplatit. Pocet lidi, co to nevydrzi s nervama bude jinak jen rust.

Co se Babise tyce, ten podle mne zadny zid neni, vsechny rysy mimo. Plati dane doma a nerozprodava. Bez nej by se toho rozsypalo jeste vic. Je to pracant, at dela, co umi. V obchodnim rejstriku jsou zcela jine kapry, zacal bych tam.
Schrankove firmy v tisicech, karusely a kolotoce, jen kdo a s kym.
Tohle dnes nejsou ty vyhody kapitalismu, o ktere nam slo, treba Bata a dale. Svet se mezitim zmenil. Najednou zde mame, oc jsme vubec nestali.

381134

11.8.2020 10:20

Tragédie doby polistopadové

Xanidil 78.?.?.?

I když jsme mnozí klíči necinkali, věřili jsme, že konečně bude naše země pod vedením schopných lidí vzkvétat. A také nám to tak slibovali. Po 30ti letech lze konstatovat, že nás podvedli a zničili naši zemi. Havel a Klaus vejdou do dějin jako krajně negativní osobnosti. Pokud ovšem dějiny nějakých Čechů vůbec budou. Běžní lidé jsou pod nátlakem demagogie, propagandy a často podléhají. Bohužel až moc často. Pochopí, až když se jich přímo kapitalismus dotkne. Potřebuješ nový zub? Tak vyklop 25-30 tisíc. Potřebuješ léky? Tak vyklop tisíce měsíčně. Atd., atd. A takto by se dalo pokračovat dál a dál. Školství, zdravotnictví, armáda, policie, veřejné finance..., všechno je v řiti. A pan Kalousek má obavy o osud demokracie. Jduvenblejt. [bliji]

381137

11.8.2020 12:48

Pokud ovšem dějiny nějakých Čechů vůbec budou. Běžní lidé jsou pod nátlakem demagogie, propagandy a často podléhají.

prednohor 93.?.?.?

Reakce na 381137

Za čias mojej mladosti som asi pozornejšie, ako moji rovesníci, vnímal rozprávania našich otcov a dedov - ( a to na obidvoch brehoch rieky Moravy !!! ) a môžem k tomu dodať len toľko, že výklady dejín si ohýba každá garnitúra na svoj obraz a všetko bolo inak. Vtedy ešte neexistoval internet, a tá ozajstná pravda sa dala čítať iba medzi riadkami alebo sme museli chodiť po svete s otvorenými očami aby sme začali chápať, ako to v skutočnosti je.
Ten čas natvrdlej demagógie a ohlupovania más sa nám ale za veľmi krátku dobu vrátil, ani im to netrvalo moc dlho.

381145

11.8.2020 15:59

Po válce jsme chtěli socialismus, v 68 přidat lidskou tvář, v 89 demokracii.

libertarian 31.?.?.?

>> Po válce jsme chtěli socialismus, v 68 přidat lidskou tvář, v 89 demokracii.

Zle !
Po válce jsme chtěli socialismus, v 68 socializmus s kapitalistickými mzdami, v 89 sme chceli socializmus, ktorý sme opatrne nazvali demokracia, pretože za názov SOCIALIZMUS sme sa hanbili.

Ale stále chcela väčšina ľudí ŠTÁT v podobe moderného penzionu, v ktorom bude mať každý ovčan 3x denne chutné jedlo, saunu, telku, a v podkrový teplú posteľ. (
teda stále prakticky socializmus s iným, slušným názvom )

A celé to bude spravovať vláda, ktorá nás ráno zobudí k raňajkám, cey deň nás bude zabávať, večer naleje vína a piva, ........

Lenže DEMOKRACIA je niečo celkom iné - A TOTO NÁM NIK NEPOVEDAL :
Demokracia je pustá zem bez čohokoľvek. A my ovčania si musíme nakopať hlinu, vyrobiť tehly, postaviť domy, poorať pole a sklidiť úrodu. A vláda nám iba bude odoberať časť úrody. Demokracia je sfiňa, kde nám nik neručí za nič - iba za odobratie daní.

Ovčania budú naveky hľadať tú zem zasľúbenú - zvanú demokracia. A nikdy ju nenájdu.

381148

11.8.2020 16:13

o diskusii

libertarian 31.?.?.?

>> Jak říkám, dle mého je nejvyšší čas na diskuzi a v ideálním případě si vzít z
>> výsledků ponaučení.

>> Poznámka editora
>> Ježíšmarjá, jakou diskuzi? O čem chce autor furt diskutovat?

Pane editor :
Na diskusii by nebolo nič zlé, keby to bola diskusia o tom, čo a ako dosiahnuť.
Lenže - diskusie v dnešnej absurdnej dobe sú iba o hľadaní vinníkov, nadávaní na vinníkov, ani slovko o tom, ako to zmeniť. A vinníkov treba nájsť hodne vzdialených, exotických, hlavne nepomenovať vinníkov, ktorých si ovčania zvolili. Vhodní vinníci sú židoboľševici, rockefelerovci, Putin, Trump.

381149

12.8.2020 10:53

RE: o diskusii

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 381149

Konečně něco, s čím můžu souhlasit. Ani tady se nikdo s nikým neshodne. Jak by tedy mohla vzniknout nějaká společná vize? 10 lidí u jednoho stolu bude mít 10 různých názorů a každý věří jen tomu svému. Všechny ostatní je potřeba umlátit argumenty. Kdyby se ale ozval svist biče totality, rázem by se s mávátky v průvodu sjednotili a nadiktované vizi provolávali slávu s párkem v ruce druhé.

381175

11.8.2020 16:42

Zatím bez šance

Altern Altern (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Pokud bychom se dokázali domluvit, našli dost odvahy a zakroutili krkem zrůdám, které kvůli vlastnímu prospěchu vedou obyčejné lidi k zabíjení jiných obyčejných lidí, pak by byla šance na klid a mír. Do té doby je to marné.

381152

12.8.2020 13:55

RE: Zatím bez šance

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 381152

A jak se domluvit, sjednotit ve společnosti, kde upadá morálka? Známý zákon – čím nižší morálka ve společnosti, tím více chaos. Proč? Protože s úpadkem morálky se začnou ve společnosti více a více projevovat lidské zrůdy.
Prováděli se experimenty, jak vliv scény s násilím ovlivňují člověka a v těchto experimentech 15-20% lidí tvrdilo, že nemají soucit s obětí, nýbrž touží být v roli násilníka. Takže tito lidé jsou vlastně latentními zrůdami. A právě s úpadkem morálky se u nich začínají vytrácet brzdící vnitřní i vnější faktory. Neustálé koukání na temnou hollywoodskou produkci s násilím a obsah v internetu přivádí k neudržitelné touze zopakovat násilí v reálném životě. Když dosáhne těchto zrůd ve společnosti 5-10%, rychle narůstá chaos a žádná "demokratická" policie není schopná se s tím vypořádat. Neboť sama policie, všechny silové struktury prorostly těmito lidskými hyenami. Pronikají všude, do zdravotnictví, soudního systému, bezpečnostních struktur, struktur moci a nepořádek ve společnosti dosahuje takových rozměrů, že lidé žízní po tvrdé ruce.

...a vybavíme si 20. léta minulého století v Německu, kdy bordel a chaos přivedl k tomu, že národ demokraticky vybral Hitlera v naději, že právě on pořádek navede. A on tak učinil. Pokud tedy nezastavíme mravní úpadek, společnost zatouží po stejném člověku. A on určitě přijde!

Všichni ti, kdo se vysmívají hlavnímu smyslu morálky a nepovažují její zachování za hlavní. Ti, kteří rozšiřují šílené generové ideje a ideje tolerance trpět vše, právě tito slepci dláždí cestu k budoucímu, možná už globálnímu, Hitlerovi.

381181

11.8.2020 19:45

Vizí je mít se dobře, nejen jedinci, ale pokud možno všichni.

PavelSam 2a00:x:x:x:x:x

Vizí je mít se dobře, pokud možno nejen jedinci, ale všichni poctiví lidé.

Blahobyt je ale zdá se pro udržení morálky holt horší než gulagy. Zločiny velkých i malých elit, zahraničních i tuzemských, povedou k rozkladu. Teprve rozklad zase povzbudí zdravý lidský rozum. Tak to – jako na houpačce – holt chodí už věky, akorát se střídají velmoci a jejich impéria. Chudí lidé s tím nemohou příliš dělat, elity mají vliv i moc a volby jsou spíš divadlem.

Třeba jednou vznikne tak ohromná tragédie, že lidé konečně zmoudří, ale zatím se to nestalo. Vždy zapomenou, kam vede chamtivost.

381157

11.8.2020 20:22

Nemáme víziu?

maršal Žukov 87.?.?.?

Boli roky 1933-44 v Nemecku tak dávno? Boli roky 1939-44 na Slovensku tak dávno???

381158

11.8.2020 22:29

A co ten skvělý Americký převrat v Chille???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

To demokrati tutlají že udělali převrat na demokratického prezidenta Alliendeho a zmizelo, nebo bylo popraveno přes 100.000 lidí. To nevadí??? A 200 lidí řádně odsouzených vadí?

381163

12.8.2020 15:13

Prvním krokem by mělo být vydání zákona o zahraničních agentech

Petr Beránek 94.?.?.?

stejný zákon, jako mají v JůEsEj už od roku 1935 - zákon FARA, který říká, že ten kdo na svoji činnost inkasuje příspěvky ze zahraničí je veden jako zahraniční agent a dle toho je s ním zacházeno. Něco takového už mají dnes např. v Maďarsku nebo v Rusku. To mělo být prvním krokem, aby se eliminovaly zahraníční, protičeské elementy.

381184

12.8.2020 17:21

RE: Prvním krokem by mělo být vydání zákona o zahraničních agentech

Bauer 2003:x:x:x:x:x

Reakce na 381184

môžeme pokračovať ďalej:

politik a jeho celá rodina nesmie mať v zahraničí účet a ani majetok
politik a jeho celá rodina nesmie mať žiadne iné ako české (alebo na Slovensku slovenské občianstvo)
politik nesmie byť vyštudovaný na istých nazvyvajme to odsudeniahodných univerzitách, fakultách alebo štúdijných smeroch
volia sa priamo kandidáti na politikov a nie politické strany
priama osobná trestnoprávna a finančná zodpovednosť za činy politika

381188

Příspěvků: 45

11.08. 04:16 Pátá Mojžíšova 7:24  O jaké vizi pan Dvořák káže?
11.08. 07:53 Ludo  RE: O jaké vizi pan Dvořák káže?
11.08. 09:46  RE: O jaké vizi pan Dvořák káže?
11.08. 22:23 Havlíček  RE: O jaké vizi pan Dvořák káže?
13.08. 14:24  RE: O jaké vizi pan Dvořák káže?
13.08. 18:23 J_Pitralon  RE: O jaké vizi pan Dvořák káže?
11.08. 04:27 F&T  Naprostý souhlas s panem Stworou
11.08. 11:17 Oudrnicky  RE: Naprostý souhlas s panem Stworou
11.08. 18:45 libertarian  RE: Naprostý souhlas s panem Stworou
11.08. 07:18  naprostý souhlas - nejednota, roztříštěnost
11.08. 16:19 Miroslava  RE: naprostý souhlas - nejednota, roztříštěnost
11.08. 22:57 ping789  RE: naprostý souhlas - nejednota, roztříštěnost
12.08. 12:47 Miroslava  RE: naprostý souhlas - nejednota, roztříštěnost
11.08. 07:54 J_Pitralon  Kapoun s naditou šrajtoflí, náš pán
11.08. 08:09 rosco  slabomyslna demagogie
11.08. 10:04 TE-PE  RE: slabomyslna demagogie
11.08. 11:50 x1  RE: te-pe - slabomyslna demagogie
11.08. 11:51 rosco  RE: slabomyslna demagogie
11.08. 08:25  Jeden z nejlepších článků poslední doby,
11.08. 08:56 rosco  RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,
11.08. 11:49  RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,
11.08. 15:20 rosco  RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,
11.08. 20:39  RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,
12.08. 08:29 rosco  RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,
11.08. 10:21 Jen  RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,
11.08. 15:44 Ludo  RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,
12.08. 22:20 vvv  RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,
13.08. 14:36 Petr Beránek  RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,
13.08. 23:46 vvv  RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,
14.08. 00:18 Petr Beránek  RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,
14.08. 21:01 vvv  RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,
17.08. 19:36  RE: Jeden z nejlepších článků poslední doby,
11.08. 09:22 wes  hlavni prekazkou
11.08. 10:20 Xanidil  Tragédie doby polistopadové
11.08. 12:48 prednohor  Pokud ovšem dějiny nějakých Čechů vůbec budou. Běžní lidé jsou pod nátlakem demagogie, propagandy a často podléhají.
11.08. 15:59 libertarian  Po válce jsme chtěli socialismus, v 68 přidat lidskou tvář, v 89 demokracii.
11.08. 16:13 libertarian  o diskusii
12.08. 10:53 Jan Hanuš  RE: o diskusii
11.08. 16:42 Altern  Zatím bez šance
12.08. 13:55 Miroslava  RE: Zatím bez šance
11.08. 19:45 PavelSam  Vizí je mít se dobře, nejen jedinci, ale pokud možno všichni.
11.08. 20:22 maršal Žukov  Nemáme víziu?
11.08. 22:29  A co ten skvělý Americký převrat v Chille???
12.08. 15:13 Petr Beránek  Prvním krokem by mělo být vydání zákona o zahraničních agentech
12.08. 17:21 Bauer  RE: Prvním krokem by mělo být vydání zákona o zahraničních agentech

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,94 Kč
Euro
26,24 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 153,71 Kč
1 unce stříbra
501,25 Kč
Bitcoin
426 318,99 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 094